![]() | Băsescu a fost învins. Și de ce acesta nu e un motiv de bucurievezi toate articolele de Mihai Goţiu10 Jul 2010 la 16:52 103 comentarii 3826 vizualizari. |
Dan Tapalagă încă mai are dubii când își intitulează editorialul de pe Hotnews: ”Unde a greșit Traian Băsescu. L-a învins sistemul?”.
În analiza lui, Dan Tapalagă îi reproșează lui Traian Băsescu faptul că nu a reușit să-i tragă pe linie moartă pe foștii nomenclaturiști ai partidului. ”Insa intrebarea cheie ramane mai departe cea ridicata in decembrie 2009, la formarea cabinetului: Cu cine vrea sa reformeze si sa modernizeze statul: cu oameni vechi si competente aproximative? Cu eternii Berceanu, Blaga, Videanu? Este reprosul fundamental pe care i-l aduc seful statului: nu poate sau nu vrea sa o rupa cu propria nomenclatura. Am spus asta si in 20 decembrie 2009, la formarea cabinetului Boc: la fel cum PSD are abonatii sai la guvernare, PDL pare luat si el prizonier de catre un cerc de initiati.”
Tapalagă lasă un semn de întrebare în titlu El încă speră, în ceasul al 25-lea, că Băsescu mai are forța (și voința) de a scăpa de triunghiul malefiv BVB. Eu nu mai am astfel de iluzii. Putea să o facă la sfârșitul lui 2008, putea să o facă în decembrie 2009 și a avut o ultimă ocazie în această vară, după căderea moțiunii de cenzură. Nu a făcut-o. De ce nu a fost consecvent cu propriile declarații? De ce, atâta timp cât susține că ”unui ministru care minte îi cer demisia”, nu recurge la acest gest și doar se mulțumește să afirme că ”Guvernul una a spus, alta a făcut?”.
Pur și simplu pentru că nu are puterea să o facă. Nici el, și cu atât mai puțin Boc. Iar impunerea creșterii TVA, nedorită (la nivel declarativ) nici de el și nici de către Boc, este dovadă. Traian Băsescu nu are nici pe departe puterea cu care este creditat. De fapt, el este doar o rotiță a sistemului. I s-a lăsat iluzia că este șef, că este ascultat, că poate schimba premieri și miniștri. Și această impresie a fost transmisă și românilor. Unii l-au detestat pentru asta și au acuzat măsurile lui autoritare, pe care le-au etichetat drept dictatoriale. Alții au văzut în asta o calitate. Considerând că doar un om puternic poate ține situația sub control într-o perioadă de criză.
Ei bine, s-au (ne-am) înșelat și unii și alții. Băsescu nu are nici pe departe puterea cu care este creditat. Este, însă, pionul (sau, să admitem, poate chiar tura ori regina) care le-a servit celor din grupul BVB România la picioare. În spatele și sub acoperirea lui Traian Băsescu, grupul BVB a prosperat. Și-a văzut în liniște de contracte, afaceri și clientelă. Iar lui Traian Băsescu nu i-a rămas decât să amenințe în van. Povestea cu 1 septembrie este o nouă amânare și încă un argument al slăbiciunii lui Traian Băsescu. Și sunt dispus să țin un pariu. Că dacă va exista o remaniere guvernamentală în septembrie, aceasta va viza persoane precum Vlădescu și Șeitan și/sau miniștri UDMR.
Poate că unii își închipuie că dovada înfrângerii lui Băsescu mă bucură. Pe mine sau pe alții dintre criticii lui. Vă asigur, însă, că nu există niciun motiv de bucurie. Cei care am pierdut suntem noi, indiferent dacă am votat sau nu, ori cu cine am votat. Excepție face doar clientela.
Etichete: 1 septembrie, blaga, Boc, BVB, remaniere, remaniere guvernamentala


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Hi I like your blog site. Would you like to guest submit in mine someday? In that case you should inform me by means of email or simply answer this particular comment simply due to the fact My partner... | ||
| 2Definitely imagine that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider concerns... | ||
| 3Stimate domn, nu stiu cat de democratic este sistemul votat ieri in parlament,nici nu stiu daca asa cum se clameaza ca ne putem compara cu Anglia in privinta democratiei si care are acelasi sistem electoral.Eu... | ||
| 4Bate-mă, omoară-mă, că tot n-am să înţeleg ce caută postmodernitatea aici. Mai bate-mă o dată, mai omoară-mă o dată, că tot n-am să înţeleg cum se împacă postmodernitatea cu existenţa a numai 3 meşteri. În... | ||
| 5lacramatia asta cu reprezentarea a fost repetata de atatea ori ca a ajuns sinonima cu prostia - da, uninominalul nu este proportional. mai aveti putin si va plangeti ca scoateti mana pe geam si nu se vede... | ||
| 6sa dai maimutelor libertate nu-i chiar ideea cea mai buna. nu mai vin inca o data comunistii, aia adevarati cu vana in ei nu reformatii astia de azi, si sa mai faca o deratizare ca-n anii 50. in plus,... | ||
| Mihai Goţiu 10937 citiri |
| Cristian Teodorescu 9298 citiri |
| Costi Rogozanu 9143 citiri |
| Constantin Creţan 4282 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4230 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3639 citiri |
| Ciprian Şiulea 3090 citiri |
| Dorin Tudoran 2493 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61996 citiri |
| Cristian Teodorescu 39646 citiri |
| Costi Rogozanu 38104 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17984 citiri |
| Alin Fumurescu 17534 citiri |
| Viorel Dobran 12983 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11293 citiri |
| Dorin Tudoran 8419 citiri |
| Iulian Leca 7919 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Presedintele Basescu, a fost nevoit sa faca aceste compromisuri, din motive obiective, cu toate ca in campaniile electorale ale ambelor mandate, promitea aceasta lupta cu sistemul coruptilor din Romania! Ce credeti ca apatit domnitorul Cuza cand a incercat aceasta forma de lupta cu sistemul? A fost pur si simplu alungat si exilat de sistemul ticalos existent aici de veacuri, speram istoria sa nu se repete! Acel care poate cu adevarat sa invinga un sistem ticalos, n-o poate face decat in interior, iar asta ar insemna sa apartina total sistemului, deci sa fie mai ticalos decat sistemul! Articolul d-stra d-nule Gotiu e destul de real din pacate!
2010-07-10 17:10:13 | Raporteaza
Mu are nicio putere, cu exceptia faptului ca e singurul care da poporului vestile rele pe criza, ca ii spune ca nu mai sunt bani de salarii si pensii.
Toti din PSD si PNL ii mint in continuare: deci iata, SUNT PUTERNICI !
2010-07-10 17:28:36 | Raporteaza
Da, mah Gutza, te-au pus astia sa pregatesti lumea cu “greaua mostenire”.
Las-ca vine Nastase la putere, sa vezi atunci dezvaluiri incendiare despre cum face ii Dana cafea.
Te vei imbogati, mai ales cand iti vei scrie articolele printre reclame la Guvern, Petrom si Electrica “Curent electric de cea mai buna calitate”.
Succesuri!
2010-07-10 17:34:25 | Raporteaza
Sunt uluit. Deci Basescu nu mai este dictator. Ura, am infrant! Sau nu e cazul? Bai mazetelor, sunteti absolut penibili. Deci, deci, deci…
2010-07-10 17:38:28 | Raporteaza
cam subtire dovada cu TVA-ul,dle.Gotiu!
sa inteleg ca el nu mai este dictatorul care bate la gramada si presa si copiii,ci un biet prizonier al clientelei politice?
Cred ca ati scris articolul asta pentru ceata de fraieri ai lui Pitigoi(se stiu ei),nu-i asa?
O veste proasta pentru boborul satul de tiranie:
Base mai are 4 ani de domnie si,,pre multi ii va popi el”
2010-07-10 17:52:15 | Raporteaza
Vestea buna este aia ca Base nu este genul de om sa se lase invins de ,,baietii destepti”fie ca-s din presa,politica sau mediul economic.
Vom trai si vom vedea!
2010-07-10 17:54:07 | Raporteaza
Foarte corect domnule Gotiu.
Numai din varf putea cineva societatea. Asa am crezut cu totii. Vesnica prostie cu “pestele de la cap se impute”! De fapt, capul este tinut de un gat, care este prijinit intr-e niste umeri, crescuti dintr-un corp, care se deplaseaza de colo colo pe niste picioare … De fapt, un intreg “organism” sustine capul. Si indiferent ce doreste capul, celelalte lucruri functioneaza dupa o proprie vointa, la unison. Si daca un viitor cap incearca sa ajunga sus bazandu-se doar pe “maini”, odata ajuns acolo sus constata ca acestea nu il mai asculta la comenzi (vezi ANI, 15 % din pensii, clientela, etc.). Daca arunca si mainile acum, capul cade singur. Il vor lovi mainile, picioarele, etc. Acesta este sistemul crescut de Ceausescu. Acesta este sistemul care si-a inlocuit deja un cap care nu mai asculta (Ceausescu). Un sistem care a tolerat un alt cap pentru ca nu a fost deranjat (Iliescu). Acesta este sistemul care a izolat si respins un altul (Constantinescu). Si tot acesta este sistemul care incearca sa doboare ceea ce a crescut impotriva vointei sale (Basescu).
Tare mi-e teama ca veti avea dreptate si va reusi. Eu inca mai astept rezultatul final.
Se pare ca batalia finala incepe. Pretextul este TVA-ul.
Credeti ca ma insel? Voi cum credeti ca stau lucrurile de fapt?
2010-07-10 18:41:02 | Raporteaza
@gotiu atat de usor se invinge un dictator malefic si sangeros?
din 2-3 intoarceri din condei,pac,pac ,jos dictatura.
vrabia mihai viteazu!
2010-07-10 18:42:40 | Raporteaza
Mi s-a întâmplat să văd un meci sau două de catch as can catch. Scenariul e mereu același ba un luptător e complet anihilat de celălalat, ba invers și tot așa. Domnule Goțiu, nu aveți impresia că în politichia românească e tot așa ?
Spectatorii nu știu cine va fi învingătorul decât după gongul final. Impresarii o știu de dinainte de meci !
PSD și PNL țopăie acuma pe grumajii PDL. Dar sigur nu vor să câștige meciul, pentru că ar pierde tot !
2010-07-10 18:51:53 | Raporteaza
@Catz Kitty:
stii care e problema cu maciul de catch? spectatorii se aleg cu un spectacol prost, pentru care mai si platesc, ”luptatorii” si gasca din jurul lor cu banii
2010-07-10 19:00:14 | Raporteaza
youtube.com/wat../
youtube.com/wat../
youtube.com/wat../
Acu, ramane sa decideti cine e PDL, cine PSD sau PNL, cine tripleta BVB, cine Monica Macovei, cine TB, cine poporul român, și cu voia dumneavoastră, ultimul pe listă, domnul Mihai Goțiu
2010-07-10 19:10:25 | Raporteaza
Nu stiu cum, dar parca Basescu avea mai multa putere in timpul guvernarii Tariceanu. Ii ieseau mai bine actiunile politice. Incep sa cred ca pentru Romania e mai potrivita o coabitare.
De unde sa vede ca nu poti misca caruta din drum cu o unealta docila, dar slaba asa cum e Boc. Daca Basescu nu poate scapa de BVB, rezulta ca are niste datorii la ei.
2010-07-10 19:10:37 | Raporteaza
@draghe Goţiu
,,Cei care am pierdut suntem noi, indiferent dacă am votat sau nu, ori cu cine am votat”

Ce senin te exprimaşi
Păi care ar fi soluţia
Ştii foarte bine, schimbarea se face cu acordul majorităţii şi nu că vrea x sau y după cum îi năzare lui sfetnicul cel bun pe timpul nopţii. Că vrem sau nu, democraţia în cadrul partidelor cât şi în parlament se roteşte în jurul votului. Putem discuta la nesfărşit moralitatea votului, asta nu schimbă cu nimic continutul
2010-07-10 19:25:35 | Raporteaza
Basescu nu a fost invins, Basescu a infrant.
2010-07-10 19:27:48 | Raporteaza
ce trist! Tu despre cine dracu mai scrii acuma, na!… macar daca il omorai tu… asa, ai latrat degeaba ca un isteric, esti doar un catel dintr-o haita. Foarte trist!
2010-07-10 19:41:06 | Raporteaza
Basescu e de mult rupt de lume. La final o sa ne spuna ca l-a invins sistemul, ca el a dorit sa-l reformeze, dar nu l-a lasat Iliescu. Inca o scuza penibila pentru un om de nimic. Impoziteaza saracia si isi umileste proprii alegatori. Prostia costa mult iar acum vedem foarte bine acest lucru.
oare de smecheri se atinge cineva. Sau mafia pd-l trebuie sa prospere indiferent de conditiile economice?
Mizerie de partid, “lider” si idioti sunt cei care-l sustin si ii analizeaza orice vorbulita. Poate era sub influenta bauturilor alcoolice.
2010-07-10 19:45:14 | Raporteaza
Basescu e expirat! el si familia lui vor avea o viata imbelugata pt mai multe generatii. problema e ce facem noi, pt ca un la doilea Carol I nu mai gasim si nici nu vom mai avea o asemenea sansa istorica!
2010-07-10 19:54:03 | Raporteaza
@bassesco
poate vei spune ca sunt nepoliticos,dar iti urez sa te sarute Nicu Banicioiu,iar de ziua ta iti dedic melodia trupei Parazitii(de ziua ta)!
De fapt nu am fost nepoliticos ci chiar amabil cu un distrus ca tine!Heil Sieg!
2010-07-10 19:59:28 | Raporteaza
si zici ca nu te bucuri,hah?eu unul te cred ca altfel ramai fara paine.la cine o sa mai latrati voi…la luna?io cred ca in fiecare seara inainte de culcarea te pui in genunchi(nu va ganditi la prostii,mai!)si te rogi asa:Doamne-Doamne da sanatate lui TB sa poata sa mananca si gura mea maine altceva in afara de r…t si te mai rog Doamne da sanatate lu’ shefu[stim noi cine:)] si da Doamne o bomba peste ANAF sa nu ne ia drepturile de autor si sa nu ceara impozitele din urma,AMIN
2010-07-10 20:01:08 | Raporteaza
@kogalniceanu,
in loc sa te lamentezi ca un loser ce esti,mai bine lasa leafa de bugetar si pune mana de munceste,sa aduci o bucata de paine la copilasi,ca femeia ta se descurca si singura,n-ai grija!
2010-07-10 20:01:38 | Raporteaza
@nepot,te las sa te delectezi cu ce vrei de aici,am plecat la meci.
sper sa bata uruguayul….
deci, dedicatie pt. m.a.t.a
Blödes Arschloch – stupid asshole
Dummes Huhn – stupid chicken
Scheisse – shit
Fotze – cunt
Blöde Fotze – Stupid cunt
Schwuchtl – faggot (noun)
Mutterficker – motherfucker
Hurensohn – sonuvabitch
Hure – whore
Depp – idiot
Drecksau – dirty pig
Arschgesicht – “Assface”
Fick dich! – fuck you
Fick mich – fuck me
(dummer) Schweinhund – pigdog
Schlampe – tramp or slut
das geht dich einen feuchten
Scheissdreck an – none of your fucking business
du verdammter
Arschficker – you damn assfucker
himmeldonnerwetter
Leck mich am Arsch – lick my ass
mach es dir selber – go fuck yourself
scheisskopf – shithead
schnoodle noodle – dick snot
Dummkopf – stupid head)
Verpiss Dich – Piss off
2010-07-10 20:05:46 | Raporteaza
Semnalez articolul Cât mai stă UDMR la guvernare?, pe
taxapenonvaloar../
2010-07-10 20:07:16 | Raporteaza
@Mircea:
Bai omule, tot o fuuti chestia asta de ieri pe toate formurile. Gata am citit, ai terminat?!
2010-07-10 20:13:33 | Raporteaza
@Mihai Goriu:
ai cazut in plasa lui tapalaga, un lingau de frunte si de cur.te…
basescu e cel cu reforma iar blaga si berceanu nu se lasa reformati? nu sunt toti din acelasi aluat fsn-ist care au virat in fata lui iliescu doar pentru a promova politici “de dreapta” pentru a se capatui din bugetul public?
dece ar fi nociva tripleta BVB pt pdl si nu flutur conte de bucovina… sau duduia sulfina… sau robertina?
ai vazut o singura idee reformatoare la basescu prin care sa reduca robinetul furtului de la buget de catre clientela politica? sau astea nu sunt masuri de “dreapta”?
2010-07-10 20:51:10 | Raporteaza
Basescu e doar un papushoi, scriu asta de un an de zile. Iliescu la fel, asemeni si luiConstantinescu. Nimeni nu castiga puterea in romania daca nu se poate face folositor Retzelei – care le integreaza, evident, pe toate celelalte – deoarece in romania postceausista statul de drept SI democ ratzia NU EXISTA.
2010-07-10 20:53:16 | Raporteaza
4 ore si numai 25 de comentarii…slab nene,slab
2010-07-10 21:00:05 | Raporteaza
tapalaba e un pupinkurist bassesscian. se stie cum, cu ocazia nominalizarii pt. fct. de ministru al justitiei, a avut atacuri dure la adresa ministressei(surprinsa in pozitii bahice la o carciuma in costinesti).ulterior ,presa fomistilor de tipul tapalaba si labe1 a inceput sa fie cumparata lento de pdlabe…
2010-07-10 21:09:15 | Raporteaza
@the shit htf
esti in eroare.sunt mii de cititori unici si de comentarii si mai unice.
2010-07-10 21:37:18 | Raporteaza
Pe an sau in lume ?
2010-07-10 21:55:24 | Raporteaza
Daca Gutza spune ca Basescu e invins, inseamna ca asa este.
Nici nu merita sa ne mai batem capul cu aflarea adevarului.
Cum, nu-l stiti pe Gutza? N-ati auzit de el?
Eeeeee….asta e cu totul altceva.
2010-07-10 22:30:23 | Raporteaza
@Andreea
mai ai vise erotice cu Banicioiu?
2010-07-10 22:33:07 | Raporteaza
@Andreea, esti proasta rau,s-au dat toate explicatiile si dezmintirile, tie iti pute MM fiindca nu-ti trebuie justitie decit de la Ponta.
@ Mihai Gotiu, incearca sa vobesti cu familia ta si sa vezi un psihiatru; ai luptat cu toti neuronii impotriva lui Base, indiferent de ce facea, ai votat cu Gargariciu si cu Geoana si acum vii pe aici in plina criza de disonantza cognitiva si te plingi ca a fost Base infrint de sistem?!
Pai sistemul esti tu, Vantu si votatii de mai sus… era sa inchei apoteotic cu un “, boule!”, dar nici in gluma nu ma pot adresa asa unuia cu mintile tulburate.
2010-07-10 22:33:16 | Raporteaza
@Adina-Clona, scuza-ma, am promis, dar am uitat de avatar!
2010-07-10 22:34:20 | Raporteaza
@pdlistidiot: ai rasfoit gugalu mai minte neantizata? pe ma-ta ai gasit-o p-acolo? tot cu TIR-istii se delecteaza?
2010-07-10 22:48:37 | Raporteaza
Stimată doamnă Goţiu,
Stau şi mă întreb dacă nu conştientizaţi (deşi ştiu deja că materia cenuşie este extinctă în capul dvs.) cumva că sunteţi într-o situaţie penibilă, care întrece şi cele mai negre coşmaruri ale bunului-simţ.
2010-07-10 22:54:45 | Raporteaza
Multe stupizenii inghite si netul asta . Lobotomacii portocalii nu se trezesc niciodata; vad numai conspiratii si cabale peste tot, mai putin la propria lor otreapa. Cum dracu poate un om perfect integrat in toate sistemele de dinainte si de dupa sa rupa cu sistemul? Ar trebui sa se invinga tocmai pe el, ori omul n-are alura de erou tragic, ci de smecheras de Dambovita. I s-a facut un serviciu imens pt. simpul fapt ca s-a facut atat tam-tam in jurul sau. Am pierdut ca tara nu numai 10 ani de mandat Basescu ci mult mai multi. D-zeu stie… O sa avem parte de o revenire a PSD in forta total nereformat si extrem de vindicativ. Si asta datorita impsturii numita Basescu- PDL. Dar sunt convins ca lobotomacii pdl n-o sa priceapa de ce lucrurile se intampla asa…
2010-07-10 23:00:07 | Raporteaza
@ultor
da’ pe timpul lui Iliescu,ce-ai castigat baiete?
a iesit ma-ta la pensie mai devreme?
2010-07-10 23:10:30 | Raporteaza
Gotiule , nu te mai bucura degeaba , ca Basescu nu a fost invins.
Doar ca Basescu a avut de luptat cu prea multi si nu avea cum sa-i invinga pe toti odata .Dar i-a popit pe destui pana acuma , de aici si supararea unora.
O sa mai puna ordine si de acum incolo , stai tu linistit !
2010-07-10 23:18:36 | Raporteaza
@ultuiu’: Va bucurati cam devreme,eu cred ca abia acum BASESCU va face ordine in guvern.Sa asteptam pana la 1 septembrie.Stiu ca va doare ,dar cei multi tot au sa-l sustina pe BASESCU,pentruca este singurul care vrea sa-i ajute pe ce-i multi.
2010-07-10 23:25:52 | Raporteaza
@silviu petcu: WTF???esti cumva avocatul lui?eu vb cu autorul,nu cu tine.
2010-07-10 23:28:57 | Raporteaza
BASESCU este singurul politician ,care a avut ideia de a reforma statul supraincarcat de clientela politica si cred ca romanii au inteles mesajul.
2010-07-10 23:30:00 | Raporteaza
Presedintele nu a fost invins. Dimpotriva, Presedintele a invins singur coalitia Prostanacilor, Repetentilor, Analfabetilor, Coruptilor, Infractorilor, Informatorilor, Santajistilor si Lichelelor.
2010-07-10 23:31:57 | Raporteaza
@netotul,
Ramane cum am stabilit, tu chiar nu pricepi nimic…Intr-un fel chiar te invidiez…sincer. Conditia ta intelectuala e solutia de a fi fericit oriunde, chiar si in Romania. Deci se poate baieti, se poate…
2010-07-10 23:39:26 | Raporteaza
Eu cred ca BASESCU ,are inca puterea si la multi le tremura fundul ,pentruca fac pe ei de frica,asta datorita stressului ,deoarece au constiinta patata de faptele de coruptie.Romanii stiu cine-s vinovatii de dezastrul tarii,asa ca asteptam 1 septembrie.
2010-07-10 23:39:33 | Raporteaza
Acesta este crudul adevar.Intrebarea care se pune este: de ce mai votam?!!! La ce ne foloseste daca tot aia e? Ne imbatam cu apa rece? Daca de la Cuza pina in prezent sintem condusi doar de ticalosi?
2010-07-10 23:48:27 | Raporteaza
@Alec: Astepti in zadar prietene…nici macar Basescu nu poate face nimic.Din pacate….
2010-07-10 23:49:43 | Raporteaza
@the shit htf
si io tot cu autorul(tre sa platim drept de autor?)incerc sa dialoghez.prin intermediul tau.pentru ca astea 25 de commenturi ,maine se vor transforma miraculos in cateva mii.
2010-07-10 23:50:20 | Raporteaza
@MAROTA: De acord cu tine.Asta e adevarul.Si romanii voteaza ca fraierii,in zadar.
2010-07-10 23:52:19 | Raporteaza
Paradoxul Boc: să ştii ce, să ştii cum, să ai ocazia şi totuşi să aştepţi falimentul
Paradoxul Boc: să ştii ce, să ştii cum, să ai ocazia şi totuşi să aştepţi falimentul
Guvernul Boc face tot posibilul pentru a obţine titlul de cel mai incapabil Executiv din istoria postdecembristă a României, de expert în risipirea banului public, de doctor în evitarea luării măsurilor anticriză şi de campion în fentarea problemelor serioase pe care le are economia.
Dacă anul trecut, când s-a pornit la drum spre recesiunea de 7,1% din PIB cu ţinta unei creşteri de 2%, cabinetul Boc a putut folosi scuza dezastrului economic mondial, care a zdruncinat din temelii fundaţia de chirpici a economiei româneşti, în acest moment nu există nicio scuză şi niciun tertip pentru a evita adevărul: nu a putut stopa declinul României.
Economiştii din bănci vorbesc acum despre o recesiune de 3% din PIB, faţă de una de 0,5% estimată de Guvern şi de FMI. O mare parte din această diferenţă dintre cele două cifre, diferenţă care înseamnă şi mai multe concedieri în mediul privat şi, cel mai probabil, taxe şi impozite noi sau mai mari, a fost dată chiar de majorarea TVA la 24%.
În loc să dea afară bugetari, cu prioritate din administraţia publică, să anuleze orice fel de licitaţie sau de proiect care nu este conectat la realitatea economică de acum şi să verifice de la un capăt la altul sistemul de pensii din România pentru a anula fraudele, Guvernul a sperat că va fi salvat, ca întotdeauna, de popor, de pofta de cumpărături a poporului.
Poporul însă nu prea mai are unde să muncească pentru a avea bani de cumpărături, dovadă cei peste 300.000 de angajaţi din mediul privat concediaţi anul trecut. Poporul însă, dacă are totuşi un loc de muncă, trebuie să se mulţumească acum şi cu un salariu mai mic şi cu o rată mai mare la bancă. Poporul nici nu cred că mai vrea, la urma urmei, să muncească pentru a întreţine un stat care nu îşi face treaba, pentru un stat care nu îi garantează nici siguranţa, nici sănătatea, nici educaţia şi nici dreptatea, conform legii (lista cu deciziile aiuritoare ale judecătorilor sau cu erorile “neforţate”, ca în tenis, ale procurorilor, pare fără sfârşit).
Statul a fost însă, în mod nefericit, încurajat şi de faptul că mulţi români, din păcate, votează preşedinţi care promit bunăstarea economică deşi asta nu este treaba lor, ci a Guvernului, sau primari care fac parcuri şi statui în loc să reabiliteze un CET şi reţeaua de transport a agentului termic (ceea ce ar însemna mai puţini bani pentru plata căldurii în lunile de iarnă).
Aleşi aşa cum au fost însă, ca reprezentanţi ai puterii în România, membrii cabinetului Boc şi colegii de partid ai acestora, precum şi colegii de coaliţie ar fi trebuit să pună capăt recesiunii. Au avut la îndemână tot ceea ce le trebuia: o listă cu lucrurile pe care trebuie să le facă (a avut grijă FMI de asta), un an bun (primul an după alegerea preşedintelui, deci cea mai mare distanţă posibilă până la noi alegeri) şi o cauză nobilă (salvarea economiei, a românilor, din criză) care să convingă poporul să înghită pastila amară a reformelor dure. Şi tot au greşit.
TVA a fost mărită pentru că statul nu a fost restructurat. Pentru că în loc să deschidă zeci de şantiere gigant şi să ofere facilităţi fiscale firmelor, statul a preferat să ţină toţi banii, şi încă ceva în plus, doar pentru el. Pentru că nu s-a tăiat când şi cât trebuia din sistemul bugetar statul a cerut şi mai mult de la mediul privat. Pentru că mediul privat nu mai are posibilitatea de a plăti din buzunarul propriu incompetenţa statului, economia României continuă să scadă văzând cu ochii, în timp ce toate celelalte economii din regiune merg deja pe plus.
Faţă de toate celelalte guvernări dezastruoase pe care le-a avut România până acum, cea a premierului Boc pare a fi cea mai slabă, în final, dintr-un singur motiv: a avut tot ceea ce îi trebuia la îndemână şi cu toate acestea a greşit într-un moment în care singura variantă pe care nu avea voie să o aleagă era tocmai greşeala.
2010-07-10 23:54:24 | Raporteaza
@silviu petcu: aaaa…deci asa merge treaba?stii ceva mai bine?toarna tot!!!si scuze de tonul anterior
2010-07-10 23:54:33 | Raporteaza
@ Alec – Bai Lolec-Bolec,ia spune-mi te rog cum ii ajuta Basescu pe cei multi ????
Taindu-le 25% din salarii,bugetarilor,sau poate introducind 16% impozit pe amaritele de pensii de sub 1000 de lei ????
Bei,eu am impresia ca voi, hahalerelor, ati fost spalati pe creier. Uite,Basescu e in politica de 20 de ani,spune-mi un singur lucru palpabil ce a ramas dupa el ????.
2010-07-10 23:56:01 | Raporteaza
Iar noi ,nepoate ,iti dorim sa-ti fie nevasta toata viata ANDREEA PORA (te potrivesti de minune cu ea).
Si-ti mai dorim ceva:sa-ti vina mintea la cap,TAMPITULE !
2010-07-10 23:56:06 | Raporteaza
@lucian
poate te dezamagesc dar votul tau nu intereseaza pe nimeni.
@ultor
da omule,sunt fericit oriunde ma aflu,chiar si in Romania!
Cat timp am prieteni,citesc,beau un vin,vad un rasarit de soare,calatoresc,ei bine DA,sunt intr-adevar FERICIT.
Viata trece repede si daca ma hranesc cu ura cum fac majoritatea romanilor,nu am decat de pierdut.
Si mai sunt fericit si pentru ca Geoana nu a ajuns presedinte,iar Crin latra pe la TV.OK?
2010-07-10 23:56:58 | Raporteaza
@Alec
Bai frate du-te si te culca,ca prea o iei pe aratura.
Zici ca vrea sa reformeze Statul ? Care Stat ? Cel pe care l-au umflat Guvernele lui din 2004 incoace ?
In 2004 numarul bugetarilor era de 895.000.Acuma,deci de cind e Basescu Presedinte, acelasi Stat e mult mai gras,sunt undeva pe la 1.430.000 de bugetari.Deci e foarte cool,Guvernele lui ingrasa Statul si vine Bashinescu si ni-l reformeaza.Iarta-ma ca ti-o spun asa direct dar esti un dobitoc indoctrinat.
2010-07-11 00:02:50 | Raporteaza
@mooiebase: ”Faţă de toate celelalte guvernări dezastruoase pe care le-a avut România până acum, cea a premierului Boc pare a fi cea mai slabă, în final, dintr-un singur motiv: a avut tot ceea ce îi trebuia la îndemână şi cu toate acestea a greşit într-un moment în care singura variantă pe care nu avea voie să o aleagă era tocmai greşeala.”
esti cu capu’? pai crezi ca Boc si Base au exportat criza in USA si apoi in UE si au reimportat-o la noi?DACA AIA NU PRODUC,NOI CE SA PRODUCEM,VANT?noi lucram pt vest si cu vestul si cand aia au intrat in rahat,hop si noi…cu voie sau de nevoie!putea sa fie guvernul lui Peshte Prajit si presedinte soacra lui Geoana.chiar crezi ca toti”e ” prosti si nu stie sa ”citeste”?
2010-07-11 00:02:53 | Raporteaza
@xanadu
pe tine Basescu nu te poate ajuta deoarece tu esti asistat si nu te mai poate ajuta nimeni,poate Cel de sus.
@Mooiebase
iti urez si tie sa te sarute Nicu Banicioiu si in timpul asta Rodica Stanoiu sa-ti faca Thai massage.Merge?
@nepotu sugaciu si pedofilu
sa-mi aud vorbe cu ma-ta!
2010-07-11 00:03:11 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Nepoate,ti-a reusit operatia de marire de penis? Sau o ai tot cat un clitoris hipertrofiat?
2010-07-11 00:07:07 | Raporteaza
@muuie base
daca alelalte guvernari fosta-ra dezastruoase,iar asta a bocului e doar zlaba,atunci inseamna ca a bocului e cea mai buna de pana acum.
2010-07-11 00:07:18 | Raporteaza
nepot, dreantzo, eu chiar cred ca bombo ti-a tras-o rau de tot.da’ tu mai vrei si el nu…oncearca cu vanghele.crin te-ar demola.ca ala n-are nimic pe constiintza,vreun furt sau ceva…
2010-07-11 00:08:28 | Raporteaza
Un lucru este foarte clar!
Atat timp cat dusmanii lui Basescu sunt: Voiculescu, Patriciu, Vantu si Iliescu, iar ratatii care-l injura zilnic se numesc, Gutza, Leca, Ciutacu, Gadea, Stan……inseamna ca Basescu face bine ceea ce face.
Mult mai grav ar fi pt Romania daca cei mai sus numiti ar fi amicii lui Basescu!!!!
Ca atare, cat timp Gutza latra la marinar, inseamna ca Romania e pe drumul bun!
2010-07-11 00:14:20 | Raporteaza
@Xanadu: Înainte de a da verdicte, fă o socoteala. Să zicem că există circa 3.000.000. de pensii între 600 și 1000 de lei, cu o valoare medie de 800 de lei. Lunar, prin impozitarea lor cu 16%, s-ar obține peste 90 de milioane de euro, adică 540.000.000 euro pana la sfârșitul anului. Adică, cât ultima rată de la FMI, pe care dacă tot am primit-o am putea s-o utilizăm mai bine decât s-o tocăm pe consum. Salariile bugetarilor oricum au scazut cu 25%. Dar, chiar dacă reușim să echilibrăm bugetul anul acesta, anul viitor va trebui să împrumutăm din nou pentru a menține pensiile la nivelul actual !
Iar, de obicei, cel care este dobitocul este acela care o spune despre altul !
2010-07-11 00:14:43 | Raporteaza
@ultuiu’: chestia este subtila; basescu are vocatie de dictator dar sistemul democratic l-a ingradit. a inceput sa forteze limitele si partial a reusit. iar acum, cu toate ca tendinta de a dicta a ramas, actiunile lui sint contracarate pe diverse paliere astfel ca acum doar imita un comportament de dictator.
oricum, base este clar epuizat. ce mai poate face este sa prinda de veste ce masuri se vor lua si sa le aunte primul, dind impresia ca el le-a luat…. urit sfirsit pentru un presedinte care a avut dintotdeauna un comportament ne-european….
2010-07-11 00:16:04 | Raporteaza
@matusa tamara
da!
@pdlistidiot
si zi ,tii cu crinulet,ai?Esti liberal,amice?
De fapt se vede de la o posta ca esti liberal,ai o doza de exhibitionism mai ceva ca Paul Pacuraru!
Mai intreaba ma-ta de Vasile Vacaru?
2010-07-11 00:16:09 | Raporteaza
@dudu
subscriu!QED!
2010-07-11 00:17:30 | Raporteaza
Am descoperit de ce xanadu nu gândește : el este o simplă provincie chineză !
”Xanadu is the name of the Chinese province where Khan establishes his pleasure garden in the poem”. Wikipedia.
2010-07-11 00:24:38 | Raporteaza
@ Nepriceputul
Eu pur si simplu nu pot sa inteleg de ce v-a casunat in halu’ asta pe pensionari ? Nu stiu daca calculele tale sunt corecte sau nu,de fapt nici nu ma intereseaza.Problema se pune altfel,nu mai bine renuntam la domeniul acela Eu.Romania care costa cam tot pe acolo,adica 500 de milioane de euro,decit sa mai belim pielea de pe bietii pensionari ?
Spune-mi ce e mai important,domeniul acela, sau vietile a 3 milioane de romani dintre care unii poate chiar rudele tale ?
2010-07-11 00:29:06 | Raporteaza
…socoteala matii!!! sa ai tu o pensie sub 1000 lei si sa vad io cum calculezi transa fmi-ului…
2010-07-11 00:29:20 | Raporteaza
ITI DORESC SA AJUNGI UN PENSIONAR MURITOR DE FOAME,SA N-AI BANI DE PASTILE SI SA TE DAI CU CAPUL DE PERETI CA L-AI VOTAT PE BASE !
ASA SA-TI AJUTE DUMNEZEU !
2010-07-11 00:32:01 | Raporteaza
@un fleac,v-am ciuruit
da’ ce ma,tu nu esti in stare sa-ti ajuti parintii sau te-au renegat?
Iti doresc sa iesi din sistemul bugetar si sa inveti sa muncesti!Arbeit macht Frei!
2010-07-11 00:37:37 | Raporteaza
@Nepriceputul
Sau nu mai bine foloseam mai inteligent cele 12 miliarde de euro pe care i-am imprumutat anul trecut de la FMI si Comisia Europeana,plus alte citeva miliarde imprumutate de la bancile romanesti ?
Dar normal,anul trecut obiectivul prioritar nu a fost atenuarea crizei ci realegerea lui Basescu.De aceea s-a cheltuit in draci,clientela portocalie fiind servita ca la rindul ei sa refinanteze campania Basescului.
2010-07-11 00:37:42 | Raporteaza
@Xanadu: Dragule, domeniul ”acela” va permite concedierea multor bugetari care ard gazul cu o hârtie în mână (aceeași) timp de-o lună, va economisi timp pentru acei întreprinzători privați care nu vor mai sta la coadă în fața unor doamne țâfnoase, și câte și mai câte poate aduce Internetul….
2010-07-11 00:45:47 | Raporteaza
@Xanadu: O bună parte din banii aceia (cred că vreo 80%) se află în rezerva BNR ca să nu te trezești mâine că 1 euro e 10 lei și să dai 11 lei pe o franzelă.
)
Sper că ești bărbat,pentru că judecățile hormonale sunt un accesoriu al femeilor la menopauză. (Adevărat e că și pentru bărbații la andropauză e valabil
2010-07-11 00:49:47 | Raporteaza
@piticot: Dar ca soldat angajat cu vreo 800 de lei pe lună, cum o socotești ?
2010-07-11 00:51:10 | Raporteaza
@Nepriceputul – Nu ne intelegem deloc,si eu zic ca nu din cauza mea.Nu zic ca nu ar fi destui functionari care pur si simplu freaca menta,dar problema e urmatoarea: Guvernele lui Basescu i-au angajat si acuma se chinuie sa scape de ei,numai ca problema e ca acesti oameni sunt de fapt clientela lor politica,pe unde se scurg bani catre PDL. Eu nu am auzit inca de la Boc decit de taieri de salarii sau pensii sau de marirea TVA,in schimb nu am auzit deloc cum facem sa stimulam economia ca sa se adune mai multi bani la buget.
2010-07-11 00:53:36 | Raporteaza
@Nepriceputul- Ce vorbesti ca acei bani ar fi la BNR ?
Ai facut o socoteala sa vezi cit au fost rezervele BNR in Mai 2009 si cu cit au crescut pina azi ?
Diferenta e de doar 2,5 miliarde si nu de 18 miliarde cit am imprumutat.E adevarat ca o buna parte din banii imprumutati s-au dus la bancile straine din Romania,care pe urma au imprumutat Ministerul Finantelor cu dobinzi uriase.
Eu tot nu pricep de ce,cu toate ca eu incerc sa mentin un ton decent, tu tot ai tendinta sa jignesti. Sau poate toti sunteti dupa chipul si asemanarea idolului vostru ?
2010-07-11 01:00:01 | Raporteaza
Apocalipsa dupa CTP
“Vor muri zeci de mii de oameni daca se reduc pensiile.”
Dar la ora actuala sunt un milion de pensionari care au pensia minima legala – 360 lei, pensie care oricum nu va fi redusa.
Aia cum de n-au murit pana acum?
Adica cei cu pensie de 360 lei isi duc traiul de ani de zile, iar voi va faceti probleme ca daca o pensie de 1000 sau de 800 de lei va fi redusa sau impozitata cu 16% se va umple Romania de morti!?
Tolomacilor! Pardon – Gutzilor!
2010-07-11 01:01:30 | Raporteaza
@xanadu
tolomacule, ca sa stimulezi economia iti trebuie un buget pe care sa-l investesti in economia respectiva. Tocmai acel buget lipseste!
Dar pt astia ca tine, Pontzi si Crinoizi e prea complicata aritmetica asta!
2010-07-11 01:04:22 | Raporteaza
@Xanadu: Ca sa intelegi, trebuie mai intai sa stii ca banii pe care ii baga statul ca sa invigoreze economia vin de la buget. Pentru asta, cheltuieilile sociale si cu salariile din buget nu trebuie sa depăseasca 30-40% (asta fara a vorbi de banii colectati la fondul de asigurari sociale). La noi aceste cheltuieli sunt de 70%. Raman 30% ca sa intretină la cota de avarie alte cheltuieli ale statului.
USA a bagat 1000 de miliarde de dolari ca sa revigoreze economia. Si n-a reusit inca. Iar USA numai stat social nu e.
UE cheltuieste cam 1000 de miliarde de euro ca sa stabilizeze economia si sa pastreze cat se mai poate caracterul social al politicii europene.
Pretul ?
Inflatie !
Romania ar putea pompa si ea niste bani in economia privata, cu conditia sa porneasca tiparnita de la BNR = inflatie
De ce sa n-o faca ? Simplu, pentru ca ȚprivatiiȚ nostri nu sunt producatori de bunuri, ci simpli smenari care importa cate ceva, trec produsul printr-un lant de firme care pun toate adaos comercial, iar in final pretul intreit al mentinerii pensiilor la nivelul actual il plateste tot pensionarul de rand.
2010-07-11 01:04:40 | Raporteaza
@Xanadu: Si de ce au împrumutat băncile alea statul ? Nu cumva pentru că din motive electorale România a stat vreo trei luni fără guvern cu puteri depline ?
2010-07-11 01:07:25 | Raporteaza
Scuze dacă se pare că jignesc. Dar am încercat să vorbesc pe limba ta, vezi citatul ”Bei,eu am impresia ca voi, hahalerelor, ati fost spalati pe creier. Uite,Basescu e in politica de 20 de ani,spune-mi un singur lucru palpabil ce a ramas dupa el ????.”
2010-07-11 01:09:34 | Raporteaza
Iar cel mai bun exemplu de șmenar e Dinu Patriciu.
Nu dau ca amănunt decât ultima lui inițiativă care va distruge micii negustori de cartier : proiectul mic.ro.
2010-07-11 01:16:16 | Raporteaza
@Nepriceputul – nu stiu cum naiba faceti,primiti scris din Modrogan,dar aveti exact acelasi tip de discurs precum “Muci in Freza” sau Hoara,cel fugarit de sindicalisti. Pentru voi toata lumea in afara idolilor vostri e de vina.
Dar spune-mi un lucru,in Bulgaria sau Polonia de ce se poate (scapa de virful crizei) si la noi nu ????
Ei aici raspunsul e foarte simplu,pentru ca ei nu au un Boc ca Prim-Ministru si pe Basescu-Presedinte.Si poate pentru ca nici nu fura pe rupte cum fac Pdl-istii.
In incheiere iti las un link cu evolutia rezervelor BNR sa vezi cine vorbeste pe bune si cine nu:zf.ro/infografi../
2010-07-11 01:16:41 | Raporteaza
@ Nepriceputul 81
Pai in primul rind acea postare nu-ti era adresata,asa ca nu aveai pentru ce sa te simti ofensat,asta doar daca nu postezi cu mai multe nick-uri.
2010-07-11 01:20:50 | Raporteaza
@Xanadu: Frate, nu am nevoie de notițe. Eu am creier și o meserie legată de științele exacte.
Știu să citesc niște cifre chia dacă eel sun prezentate complet aiurea de mogulizoare.
Cât te privește, încearcă să nu te mai uiți măcar vreo două zile la Anateme și Irealitatea, și o să vezi că viața începe să fie mai frumoasă.
2010-07-11 01:23:45 | Raporteaza
@Xanadu: Bulgarii produc castraveti (noi nu). Polonezii au avut un prim-ministru in care au dat cu pietre, pe vremea cand Nastase vindea ultimele resurse ale Romaniei.
2010-07-11 01:25:27 | Raporteaza
”vine Bashinescu si ni-l reformeaza.Iarta-ma ca ti-o spun asa direct dar esti un dobitoc indoctrinat”.
Am hotărât să vorbesc cu tine când am văzut rândurile acestea.
Eu sunt milos și cred că și o persoană cu oarece handicap de înțelegere și exprimare în public poate fi educată să întrețină un dialog decent.
Dacă am greșit, iartă-mă
2010-07-11 01:29:10 | Raporteaza
In fine un comentariu lucid! Majoritatea criticilor (mai vechi sau mai noi) ai lui basescu cred ca Basescu e cel care decide…in realitate, din decemebrie 2009, cand, spre deosebire de 2004, nu Basescu a tras dupa el partidul, ci invers, partidul i-a reinnoit mandatul, basescu nu mai e practic decat o marioneta in mainile BVB (plus Udrea). Basescu e acum cel care ne ofera circul (in asta consta de fapt “jocul” de glezne pe care stie sa il practice si care i-a adus cativa admiratori) si fumigenele aruncate din cand pentru a distrage populimii atentia de la relele de toate zilele…In spatele acestei perdele de fum clica acestuia face averi frumoase iar romania se afunda si mai mult in mizerie.
2010-07-11 01:33:38 | Raporteaza
@Nepriceputul – Oi fi avind tu creier nu zic nu,dar deschizi niste dicutii gen”Acei bani au intrat 80% in rezerva BNR” asa,si cind vin cu date precise o iei cu Antenele si Realitatea.Eu incerc sa fiu pe cit de analitic posibil si mai ales sa raspund cu argumente si nu cu lozinci.
Ridicai intr-o postare anterioara problema lipsei de bani pentru investitii.Mai iti amintesti ce ne spunea propaganda PDL anul trecut si anume ca se vor face de 10 miliarde de euro,din banii FMI,investitii.Ei investitii s-au facut de sub 1 miliard si acelea in sali de sport si patinoare si evident toate acele lucrari au fost directionate spre oamenii de partid.
Mai auzi azi pe cineva sa-si propuna sa atraga bani nerambursabili de la UE ? Subiectul asta e mort si ingropat fiindca din banii aceia nu se poate fura.
2010-07-11 01:35:15 | Raporteaza
@ Nepriceputul 87
Ti-am mai spus,si daca vrei iti repet ca acea postare nu-ti era adresata,si evident ca si eu ma pliez pe masura preopinentului.Bun acuma ai trecut la chestiunea cu resursele vindute de Nastase.Pai prietene si aici esti in dezavantaj.Voi sustineti ca Nastase ar fi fost Hot si ca ar fi vindut resursele(ma mir ca nu ai pomenit si de Tariceanu-Sterling).Dar atunci cum D-zeu acel Guvern cu un PIB mult mai mic a fost in stare sa faca ultimii 148 de km de autostrada,zeci de mii de locuinte prin ANL,400 de sali de sport,basca a mai si lasat in anul electoral 2004, un deficit bugetar de doar 1,2%????
PIB-ul Romaniei a crescut atunci cind Nastase vindea resursele de la 20 miliarde euro in 2000 la 78 miliarde euro in 2004.Ce e ciudat, ca Romania merge in prapastie doar atunci cind PDL(PD) sau Basescu sunt la guvernare.
2010-07-11 01:47:04 | Raporteaza
Student,pensionar sau persoana libera,etcrnVrei sa faci bani dar nu-ti place sa umbli la interviuri si sa dai de sefi uraciosi? Vrei sa fii liber in graficul de munca, dar sa ai un salariu stabil si bun? Vrei sa stai acasa si sa lucrezi si asta sa nu iti afecteze veniturile? Atunci ai nevoie de lucrul pe care eu ti-l ofer. Nici un fel de inselatorie, sponsorizare de inceput, sau taxa de start in afaceri. Pentru doar 3-4 ore de lucru pe zi poti castiga 75-500$sau chiar mai mult pe saptamana si mai mult daca lucrezi mai mult.Ce iti trebuie? Internet si calculator conectat la retea si un minim de cunostinte in accesari de site-uri on-line…restul, depinde doar de tine si de cat de multa staruinta iti dai. Lucrul e mai mult legat cu casuta de e-mail. Pentru informatii suplimentare,trimite-ti un e-mail cu subiectul “LUCRU”pe adresa de e-mail:. Nu uitati sa scrie LUCRU,incercati-va sansa nu ezitati,nu aveti ce pierde>>>>
2010-07-11 08:17:09 | Raporteaza
@Nepriceputul: hai sa vezi o “paralela” intre patriciu si base.
patriciu plateste salarii la o gramada de oameni si mai plateste si impozite la stat.
base, ca prim-bugetar al tarii traieste si din banii lui patriciu.
patriciu nu poate influienta guvernarea desi plateste o gramada de bani statului..
basescu influienteza guvernarea desi traieste din banii celor care platesc impozite….
de aici vedem problema tarii: cei care tin statul in stare de functionare nu pot influienta deciziile statului…
in tarile normale solutia a venit de la sine: marii platitori de salarii si impozitre determina politica guvernului…. noi mai avem pina sa intelegem evidentul…
2010-07-11 08:49:24 | Raporteaza
@nelutiu: Da-mi voie sa spun ca daca atat ai inteles tu din politica actuala, esti un mare dobitoc. Da’ mare rau !
2010-07-11 09:44:59 | Raporteaza
Sunt un om fericit, pot să pun aici un comentariu care pe Hotnews mi-a fost cenzurat. După multe tentative mi-a fost acceptat pe jumătate.
În țara noastră clasa avută a primit o dublă lovitură din partea crizei, una universală și una specifică ținând de modul ei de-a face afaceri, fără să investească în tehnologie, organizare și competență, având o organică repulsie față de stat pe care îl stoarce și pe partea evaziunii și pe partea corupției. Singura modalitate prin care vede ea viitorul este o aparentă chinezificare a României (ilustrată de concepțiile Isărescu- Băsescu), prin devalorizarea și descalificarea muncii – un proces negativ, date fiind mentalitățile noastre europene, refuzul lui Băsescu de-a recunoaște rolul muncii înalt calificate, un stat slab, apartenența și deschiderea cvasitotală spre economia Uniunii Europene și multe alte chestiuni care ne despart de China. Este greu de spus ce se va întâmpla cu economia europeană în competiția sa inclusiv cu China, însă prețul ridicat la muncii și solidarității sociale are și niște atuuri extraordinare, ale înaltei calificări și responsabilități, ale imbatabilului spirit european de echipă. Cert este că, deși suntem la periferia Europei, trebui să facem o politică în spiritul ei și pe sprijinul ei. Săraci fiind, nu mai avem voie să ne luăm de la gură pentru a facilita o acumulare românească în stil ceaușist. Trebuie să ne bazăm pe capitalul european, dacă nu vine el la noi, emigrăm noi la el, aprofundând astfel integrarea europeană. Pe bază de capital străin și specific regional (agricultură și turism) va apărea o nouă clasă mijlocie în România care își va face din subminarea Bucureștiului, a centralismului corupt și mafiotic un program politic.
România a fost singura țară europeană (la Est de Nistru „este altceva”) care a trecut la capitalism pe baza fostei nomenclaturi de partid și de securitate, nu pe baza inginerilor și economiștilor, managerilor din fostele „întreprinderi socialiste”. Era de așteptat un hop al spiritului antreprenorial, Băsescu trebuia să întruchipeze acea trecere lină, ca un om nițel specialist, nițel nomenclaturist, nițel emigrant, nițel militar, asociat cu noii băieți cu ștaif de la liberali, Tăriceanu, Patriciu. Dar noii băieți nu tratează ca niște burghezi adevărați, ca niște gentlemeni statul. Preferă mai degrabă altceva decât investițiile în tehnologii, organizare și calificare ca surse de îmbogățire. Și Băsescu rupe alianța. Pe ce urmează să se bazeze Băsescu? Pe o masă de frustrați, de mici întreprinzători care văd în stat cauza proprie lor impotențe, și pe alte largi categorii de frustrați ai tranziției (și eu printre ei). O astfel de masă seamănă cu ceea ce a fost baza fascimului în vremuri de tristă amintire. Și iată că vine și criza nefericită și în locul trecerii line spre capitalismul autentic,defectele noilor îmbogățiți, mari și mici, moguli și chibiți, apar în toată splendoarea lor. Violența verbală, atacul la bătrâni, disprețul față de munca înalt calificată, toate cadrează cu această bază politică a lui Băsescu. Eu nu mă simt un mare guru al echilibrării bugetului, însă știu că sunt țări care au PIB pe locuitor de 3 ori mai mare și pensii de șase ori mai mari, ceea ce înseamană că nu stăm chiar dezastruos cu povara socială. Dezastrul este în economia incapabilă să suporte orice povară.
Și pentru că tot facem prognosticuri, e clar că atacul la buzunarele săracilor nu poate fi productiv. Trebuie delimitat un grup de bogătani ce trebuie atacat (cum erau evreii lui Hitler). Crize economice, crize politice…
2010-07-11 10:25:52 | Raporteaza
Basescu “loveste” in Guvern doar de ochii lumii si gura presei. Acesti pedelei pe care-i urecheaza, i-au facut campanie la greu si au cheltuit o groaza de bani pentru ca el sa ajunga din nou presedinte si EBA in PE. Au fost niste fraieri. Daca tot ne spunea Basescu ca el este independent, PDL trebuia sa-si numeasca un candidat si sa-l lase pe Basescu sa candideze independent. Ce nu-i convine acum lu` Basescu? Stia ce oameni sunt in PD. Altii nici nu are. Cu cine sa-i schimbe pe “bravii” BVB? Cu Basescu in fruntea tarii am pierdut toti.
2010-07-11 10:32:59 | Raporteaza
@nepotu lu tamara:
Netotule te-au reangajat?
Acum pe lipsa asta de fonduri?
2010-07-11 12:47:29 | Raporteaza
@terente:
Nici duminica nu va da liber?
2010-07-11 12:49:33 | Raporteaza
@radu
eroare:am fost tot timpul angajat,poate tu ca asistat social sa fi avut probleme!
Dar,chiar asa,nici macar duminica nu lasi ca relaxarea sa-ti cuprinda unicul neuron?
Sau dragostea de Ponta este mai importanta ca familia-ti?
2010-07-11 13:06:35 | Raporteaza
Din pacate, Patriciu nu si-a platit impozitele. Statul are de recuperat cca 400000000 de euro. Multumesc!
2010-07-11 13:48:11 | Raporteaza
@Alec: Ai dreptate Alex, mai sunt patru ani si ar trebui ajutat!
2010-07-11 13:55:36 | Raporteaza
[...] Băsescu a fost învins. Și de ce acesta nu e un motiv de bucurie [...]
2010-07-12 19:13:37 | Raporteaza
[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]
2010-07-15 09:41:11 | Raporteaza
niste pareri care vreau sa le impart cu cerebralii psdisti pnlisti. in primu rand “clientela pdl” care tot o acuzati nu poate fura miliarde de euro astfel incat ea sa fie cea responsabila pt situatia dezastruoasa din Romania. exemplul 1:daca clientela veche “baronii locali” a PSD n-a putut in mai mult de 4 ani sa fure a.i. sa falimenteza tara, tot asa clientela PDL nu poate sa fure in 2 ani de guvernare a.i sa falimenteze tara mai ales acum cand in tara sunt mult mai multe corpuri de control decat in perioada PSD: anaf, ani, etc. Deci teoriile pt redresare gen : sa taie de la clientela/ sa fure si sa nu taie salarii/ sporuri/pensii nu tine.
2010-07-16 18:42:39 | Raporteaza
in al 2lea rand chiar daca acea clientela castiga anumite contracte, ea nu va putea castiga totalitatea contractelor. chiar daca castiga majoritatea aceea clientela -reprezentat printr-o firma- are angajati, ‘plateste si ea taxe si impozite si pana la urma desfasoara o activitate comerciala si presteaza un serviciu (vezi constructia sali de sport – ca le face Boureanu ca le face Banicioiu tot un drac e) care se reflecta in economie. Cat despre marirea TVA mi se pare ca sunteti nerusinati prin ceea ce afirmati, adica vine FMI si ne da solutia de majorare TVA si cota unica + reduceri salariale iar noi incercam o alternativa de reduceri salariale/pensii si restructurari iar dupa mai bine de o luna de dezbateri cu sindicate si pensionari in strada, cu motiune si asumare in parlament cu contestatie la CCR, cade optiunea aceasta. Pai era normal ca singuira care mai a in acele cateva zile pana la venirea FMI, a fost cresterea de TVA. nu trebuie sa fii pdlist sau pnlist sau psdist sa vezi ca alte optiuni nu prea erau in timpul scurt ramas…daca vreti sa o dati iara in clientela, restructurare fara concedieri, economii fara reduceri salariale, mi se pare ca refuzati logica.
2010-07-16 18:50:52 | Raporteaza