![]() | Basescu a inceput modernizarea Romaniei. La satvezi toate articolele de Iulian Leca13 Jul 2010 la 12:59 69 comentarii 1280 vizualizari. |
Asa cum ne-a promis in campanie si la preluarea celui de-al doilea mandat, Traian Basescu s-a tinut de cuvant si a inceput procesul de modernizare a Romaniei. Si de reformare si restructurare. Si, asa cum ii sta bine unui presedinte cu viziune si program, a inceput procesul de scoatere a tarii din mrejele evului mediu de jos, de la talpa tarii, acolo unde se afla cele mai retrograde elemente ale patriei.
Printre o multime de tzatze, puturosi si mincinosi, dintre campuri inundate si case daramate, Traian Basescu si-a expus invataturile si viziunea statului roman modern. Si le-a spus oamenilor de la tara asa: daca nu mai aveti bani, nu va plangeti – puteti sa va faceti painea in casa, de-ale gurii gasiti prin curte, iar daca vine frigul, nu uitati: iarna nu-i, totusi, ca vara.
Nu mai munciti la negru. Cum, nu aveti unde? Ia priviti cat teren nemuncit exista in tara asta – iesiti la camp cu plugul si impliniti porunca Domnului! Patria se dezvolta, economia e in floare, iar daca nu va multumeste oferta locala, nu uitati ca s-au deschis granitele, duceti-va si le cereti strainilor ajutorul, daca ei va dau mai mult si va platesc mai bine.
Astfel le vorbi primul om al tarii celor mai nevoiasi si nereformati oameni ai tarii, in dorinta de a expune viziunea sa moderna a Romaniei – un stat in care nimeni nu mai are bani, dar unde sa invatam cum sa ne satisfacem nevoile in si din natura.


Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
| 1bai ce le-a facut tonta si cretinel,i-a bagat in disperare nu alta pe portocalii.Depresie grava taica.Jale mare ca nu mai vedem centuriste prestatoare de elta ,si o vedem pe cimpeanu,ca nu-l mai vedem... | ||
| 2@silicon_v: Postarea ta imi aduce aminte de unul chel si ce se uita cu un ochi la maslina si cu unul la slanina, ce dupa pataru ani de stat in fotoliu de primar general, ca sa-si ia casa in Mihaileanu,... | ||
| 3@Laura C. very friendly Nick DanO tema pentru Nicusor RETROCEDARI aici: geocolgiu.blogs../ o sa-l votez pe S.O., iese oricum sigur si nu va rezolva nimic oricum pe urmatoarea Grea Tema (insusi... | ||
| 4Articol stupid incheiat cu crezul autoarei:"Nicușor Dan nu va ajunge, cel mai probabil, primar (apropo, candidează și la Consiliul General, și acolo chiar are șanse să intre!)". Probabil ca pe dv. nu... | ||
| 5@Cristian Teodorescu - Respectiva "majoritate obeză, sfidătoare şi apucătoare" , presupunand ca va reusi sa castige alegerile si sa formeze guvern la iarna, va avea niste mici limitari tehnice. Deficitul... | ||
| 6@nae:"Vanity, definitelly my favourite sin"Parca asa zicea unu' mai negru :)Hai ca ati inceput bine, tineti-o tot asa, ca sunteti pe drumul cel bun. Sanatate!... | ||
| Mihai Goţiu 11109 citiri |
| Cristian Teodorescu 10117 citiri |
| Costi Rogozanu 9245 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4329 citiri |
| Constantin Creţan 4303 citiri |
| Dan Duca 4131 citiri |
| Alin Fumurescu 3872 citiri |
| Ciprian Şiulea 3251 citiri |
| Dorin Tudoran 2750 citiri |
| Iulian Leca 2262 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62168 citiri |
| Cristian Teodorescu 40465 citiri |
| Costi Rogozanu 38206 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18083 citiri |
| Alin Fumurescu 17767 citiri |
| Viorel Dobran 13011 citiri |
| Dan Duca 12008 citiri |
| Constantin Creţan 11314 citiri |
| Dorin Tudoran 8676 citiri |
| Iulian Leca 8484 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
dar de patronul Vintu, domnul meu, cind aveti de gind sa comentati? Sau nu e stire colaborarea lui (si a tuturor maharilor de dupa Rev) cu Secu?
2010-07-13 13:14:30 | Raporteaza
@marius: Domnul meu, te rog sa lasi deoparte rautacizmele astea. Jurnalistul are totala libertate de exprimare, prin urmare scrie ce-i dicteaza constiinta, nu ce-i spune patronul.
2010-07-13 13:21:39 | Raporteaza
voi astia de la realitatea asa de mult il iubiti pe Basescu de nu mai stiti ce sa scrieti si sa ziceti, muriti de ciuda ca va dat peste nas la alegeri pt. ca a castigat.Am impresia ca v-a mai ramas un singur lucru de facut si anume sa-l pupati in fund.
sic,sic,sic
ha,ha,ha
2010-07-13 13:29:40 | Raporteaza
Professor Basescu Higgins si profesoara tzatza Eliza
youtube.com/wat../
2010-07-13 13:35:24 | Raporteaza
@I.LECA ….MISTOCAREALA NU AJUTA LA NIMIC SI NICI NU SE DOVEDESTE A PRINDE LA POPULATIE ! SI APOI VA PLINGETI SI INCEPETI SA VA INJURATI CU CEI CE NU SUNT DE ACORD CU IDEEILE MARETE EXPUSE ! DACA V-AT DISTANTA PUTIN DE POLITIC SAU MAI BINE ZIS DE PARTIZANATUL POLITAC CRED CA ATI PUTEA VEDEA PADUREA SI NU USCATURILE ! CE-AR FI SA NE SPUI PAREREA TA FARA A-L INVOCA MEREU PE BASESCU ! MA INTREB ….CE-ATI FACE DACA NU AR FI BASESCU ….L-AT INVENTA ?
2010-07-13 13:46:03 | Raporteaza
De unde ai aparut, taticu’? De ce nu treci pe la noi, pe la tara. Nu departe; la 65 de kilometri de Bucuresti. Sa vezi satul imbatranit si terenurile parloaga. Nu datorita lenei, gloaba ce esti, ci datorita costurilor pe care le implica operatiunile agricole (min. 200 ron/an/ha). Fericitii Baraganului si-au arendat terenurile unor mafioti ce le ofera cate 6 saci cereale/ha. Numai buni pt subzistenta. Chiar nu iti e rusine sa vorbesti despre “modernizare” in spatii unde medicul nu trece cu lunile, apa e nepotabila, iar spitalele judetene vor incapea (prin “modernizare”)pe mana hotilor de la consiliile judetene. Satul romanesc se gaseste intr-un soi de apocalipsa si nu are nimic comun cu Muzeul Satului, singurul spatiu rural pe care l-ai vizitat. De cand ai venit la oras. Te-as aduce aici, langa Urziceni, macar o saptamana; sa mananci biodieselul rezultat din rapita cultivata pe 80% din suprafata, sa bei apa poluata la a doua panza freatica, sa ai curent 5-6 ore pe zi si copilului tau sa ii predea madam Pavelescu (singura profesoara calificata, ramasa dupa “restructurare”) romana, geografia si educatia fizica, laolalta.
2010-07-13 13:53:23 | Raporteaza
Adevaru` e ca Basescu nu poate moderniza SINGUR nici-o….bacanie de la tara, daramite o tara intreaga.
Cand unu` ca tine, d-le Leca, care se da ,,modernizat”, gandeste si spune precum mataluta in articolul cu pricina…….ce dracu sa mai astepti de la realii analfabeti din satuce uitate de lume?
Cand va mobilizati toti, in functie de varii interese,ce sa faca Basescu?
Ce pacat ca nu te pot citi si taranii aia ,la care zici tu ca le face ,,reforma” Basescu.
Mare pacat!
Ce trafic laudativ ai avea din partea lor, pe langa injuraturile noastre, ale astora care avem acces la internet.
Noroc cu OTV-ul si cu Dan Diaconescu ,care va ,,poarta” oarecum….stindardul.
2010-07-13 13:59:49 | Raporteaza
@ALINA:
Stimata Alinuta, sa stii ca scrierea cu majuscule nu acopera marile deficiente gramaticale…
2010-07-13 14:00:45 | Raporteaza
Foarte combativ articolul, si nu in totalitate neadevarat.
E aproape hilar sa vezi cum voi jurnalistii din acest trust, incercati sa conciliati unele adevaruri cu teama de a nu supara pe stapanul vostru, infractorul de drept comun.
Comportamentul de “putoare” a inceput sa va fie familiar. Probabil ca va ganditi, precum putorile, ca intr-o buna zi nu o sa mai trebuiasca sa faceti ceea ce faceti, si o sa incepeti o viata noua…
Un cunoscut poet francez, (Louis Aragon), spunea:
“Est-ce ainsi que les hommes vivent, et leur baisers au loin les suivent”
2010-07-13 14:01:43 | Raporteaza
Leca jeg mic ce esti,banezi comentarii?
2010-07-13 14:03:35 | Raporteaza
esti marunt!!!marunt,marunt.
2010-07-13 14:04:28 | Raporteaza
frumos caracter!banezi comentariul la copilul meu?unde e libertatea d’mle,unde…?
2010-07-13 14:05:55 | Raporteaza
sorin ovidiu vantu si zearistii care presteaza in gradina lui….
sa luam cazul lui emil hurezeanu.pe vremea cand umilul infractor sov dadea lovituri economiei ceausiste ,maretul hurezeanu era un critic al dictaturii comuniste ce se exprima la europa libera.azi hurezeanu a ajuns un jalnic prestator in curtea maretului mogul sov.fireste ca la mijloc sunt banii…banii multi pe care hurezeanu ii primeste.bani furati pensionarilor prin FNI,bani furati din rambursarile ilegale de tva ,bani furati prin neachitarea darilor catre stat.exista in rtv vreun mop al mogului care sa aiba mustrari de constiinta?fireste ca nu…ei nu mai au demult constiinta.asta e marea problema cu sov si rtv.
de la antene, la realitatea, pana la miezul noptii la otv, o cortina de fier a coborat de-a curmezisul mass-mediei romanesti.este universul concentrationar al mogulilor,fabrica de manipulari si intoxicari,locul in care adevarul este batjocorit cu bestialitate iar minciuna e rege…..domnule hurezeanu, azi dumneavoastra serviti postceausismul mogulilor,masluiti stiri,cenzurati,manipulati.sunteti egalul oricarui slujitor al lui ceausescu din perioada in care ii criticati.azi sunteti ca si ei…nimic nu va mai desparte.
2010-07-13 14:06:27 | Raporteaza
sau noi nu suntem”autori consacrati”?
2010-07-13 14:06:33 | Raporteaza
Lasa-ti ca stie ce spune ca el ii nascut in Ghiorge Ghiorgiu-Dej un sat care are pretentia de oras muncitoresc.Da nai cu cine ma un Taran prost crescut si educat prost.LINGAU.
2010-07-13 14:12:16 | Raporteaza
@ALINA: Mai amuzant ar fi daca ar “cadea la pace” Basescu cu Vantu si Voiculescu. Sa-i vezi atunci pe “deontologi”, cum ar trebui sa “schimbe vela”! Ar fi chiar fain de urmarit. Imi inchipui ceva gen Laura Cernahoschi , dar pe “directie inversa”. Sa te tii atunci “argumentatii” si “pareri personale” ( ca doar e un blog, o parere, nu un articol cu informatii “reale” ). Mda, e amuzant de citit, chiar nu mai stiu ce sa mai scrie, ce subiecte sa mai gaseasca! Trebuie sa fie greu, la 2-3 zile, sa tot cauti “nod in papura”.
2010-07-13 14:13:00 | Raporteaza
@ALINA:
Sigur ca da…uite eu “ma distantez de politic”, in sensul ca mi-e total indiferent CINE a intors tara la nivelul simplei supravietuiri. Ca tocmai Presedintele este cel care a formulat ideile de baza ale economiei de subzistenta (si cu asta principiile epocii post-medievale) mi se pare normal. Cine era sa puna punctul pe i?! Noi, postacii?
Faptul ca pe acest presedinte il cheama Basescu este secundar. A candidat si a castigat – sa fie sanatos si sa pofteasca in Evul Mediu cu noi, Poporul! Cine vroia sa-l pazeasca de riscul asta, facea bine sa nu-l voteze.
P.S. Eu nu am votat cu nimeni. M-am prins mai din timp ca suntem pe la 1700 si ca democratia (inca) nu s-a nascut. Navalitorii pot veni peste noi si fara votul meu.
2010-07-13 14:14:29 | Raporteaza
@Vericu: gresesti.Onestiul e mai mult decat ce spui tu!cred ca nu ai fost niciodata aici.in rest despre Leca ai dreptate
2010-07-13 14:15:43 | Raporteaza
Lasă jurnalismule ca nu este chiar asa uni din sinistrați nu merita compasiunea societăți!
Au case de chirpici sunt foarte indolenți,fără rușine creste nivelul apei 1-2m și se dărâma casa pe el .
Ar trebui votata o lege în care casele de chirpici sa fie interzise.
Conaționalii din estul României au făcut de ras Europa cu casele lor de paie împreunate cu pământ.
Cârciumile sunt pline de conaționali lu matale dar sa pună mana sa facă o casa solida din cărămidă,beton nu?
Mulți așteaptă cu bucurie sa vina inundațiile sa-i dărâme casa /neam de neamul lui la fel ca mulți alți nu au visat,darămite să mai construiască o casa solidă.
Mie mi-ar fi rușine să le iau apărarea la asemenea oameni care și maimuțele din Africa care trăiesc în copacii au case mai solide decât uni cetățenii din partea de Est a tării.
Rușine sa le fie cu casele lor de chirpici!
2010-07-13 14:16:16 | Raporteaza
Mda, sa nu uitam nici faptul ca Base si-a trecut taticu in nefiintza drept in fatza PATRIARHULUI, l-a facut GENERAL pe Gabriel gotnistu’ care a pus-o pe Cultul
eroilor pe amanta lui de-a doua…
Ce e DECI o:
BATAIE SATANICA DE JOC?
Cum e sa fii papushoi satanic, bun de absolut NIMIC!?
Pai de ce ne-ar MIRA?
Degeneratia BLESTEMATA – cu cei 3 milioane de nenorociti in viatza, inca nu toti in PENSIE – grosul ei –> pe la sf lui 1948 si inceputul lui 1958 – masa critica ceausista -
- v-a dat deja deceniul satanic –> deceniul 9 al secolului trecut (1980-1990, adeca)
- tranzitia fara sfirrrrshit, catre NIMIK
SI sper c-o sa va dea mai mult decat UE, in viitor – zic, SFIRRRSHITUL FINAL, the final sirrrSHIT!
2010-07-13 14:23:01 | Raporteaza
@Anton cu Cimentu’:
Calm, Antoane, Leca incerca sa fie ironic. Vorbea de modernizare cu ghilimele (“modernizare”, adica!)
Altfel e bine ca ai intervenit si ca esti atat de pornit sa spui tot! Poate asa afla si domnii/ doamnele de la oras cam cum sta treaba pe la tara. Pe indaratnici invita-i nitel la tine. Dupa cum ai descris locul unde traiesti, satul tau e un vis. Un vis urat!… ca sa fie mai limpede.
2010-07-13 14:34:03 | Raporteaza
Nu pot sa nu fac o remarca. In mod interesant daca trecem granitele patriei spre vest vom observa un fenomen ciudat: pina la Atlantic nu gasesti nici un petec de pamint care sa nu fie lucrat. Nu judec pe nimeni, e doar o constatare.
2010-07-13 14:40:09 | Raporteaza
despre prajiturele…nimic? mie-mi plac prajiturelele!
)
2010-07-13 14:54:36 | Raporteaza
@ALIN, @ ANAMARIA …AVETI DREPTATE ! COMUNICAREA ESTE UN LUCRU EXTRAORDINAR ! TEHNOLOGIA NE PERMITE S-O FACEM DAR DEPINDE DE NOI CUM O FACEM ! NU ANAMARIA NU SUNTEM IN 1700 SUNTEM IN 2010 ! NICI EU NU AM VOTAT …STII DE CE ? NICI UNUL DINTRE CANDIDATI NU MERITA VOTUL MEU !DACA EVOLUTIA DEMOCRATICA ESTE CEA CARE SE VEDE , POATE …ZIC POATE, SUNTEM CU TOTII VINOVATI ! SCUIPATUL CU VENIN NU ESTE SPORTUL MEU PREFERAT ,PREFER DISCUTIILE CIVILIZATE CARE CU SIGURANTA ADUC MAI MULTE REZULTATE !
2010-07-13 14:55:08 | Raporteaza
Brambureala fiscală continuă: Vlădescu vrea impozitare progresivă, pe
taxapenonvaloar../
2010-07-13 14:59:29 | Raporteaza
@ALINA:
Sa spui lucrurilor pe nume nu inseamna sa “scuipi venin” – parerea mea! Ca ne place sau nu, ceea ce semnaleaza Leca in acest articol este adevarat – in prezent si ca perspectiva… de “modernizare”!
Asta cu “suntem cu totii vinovati” este o pista falsa, pe care de altfel incearca multi politicieni (iar uneori si autorii de pe VP) sa ne impinga. Desi ei stiu prea bine ca un “sistem” este “altceva” decat suma partilor sale.
Uite eu lucrez in invatamantul special. Am trecut dupa ‘90 prin toate etapele posibile de modernizare, uneori chiar prea accelerata pentru cat eram de pregatiti. Si personal, am incercat sa ma pun la punct cu meseria cum am putut mai bine. Cui, cum si la ce vor folosi toate astea, daca in marea reforma a invatamantului “locul” copiilor cu disabilitati va fi lasat la mila nu-se-stie-cui? Cine si cum se va ingriji mai departe de copiii abandonati, cand sar in aer dintr-o trasatura de condei tot felul de institutii de ocrotire? Sigur, va fi cumva. Dar crede-ma ca “pe teren” – inainte ca noi astia sa gasim niste formule oarecare de supravietuire a “microsistemelor” in care lucram – toata smuceala asta a infiintarilor/ desfiintarilor va face nenumarate victime colaterale. Ca in toate domeniile, de altfel.
Daca zici ca e vina (si) a mea… ok, poate vina ca stau sa lucrez pe leafa, in loc sa taxez parintii copiilor deficienti, intr-un cabinet privat. S-auzim de bine!
2010-07-13 15:22:52 | Raporteaza
un articol scurt si la obiect…
Ion Cristoiu 13.07.2010
PNL – o fata batrana, moarta sa se marite!
De ceva vreme, televiziunile mogulilor difuzează, în comun, telenovela: PNL vrea să se alieze cu PSD, PSD face nazuri.
Cât de serioase sunt declaraţiile lui Crin Antonescu şi Victor Ponta date în acest sens?
În măsura în care cei doi pot fi consideraţi serioşi ca politicieni.
Crin Antonescu s-a întors în ţară, din vacanţa petrecută pe meleaguri străine, pentru câteva zile dedicate prezenţei neîntrerupte în studiourile TV.
Când se va simţi obosit de atâtea apariţii la TV, se va întoarce în străinătate, să-şi refacă forţele în vederea unui nou set de dat huţa pe micul ecran.
Sub glorioasa sa conducere, PNL nu mai e nici cal, nici măgar.
Criza deficitului deficitar se poate rezolva doar prin măsuri de dreapta.
E ceea ce face actuala coaliţie de guvernare.
Pentru a demonstra că e în opoziţie, PNL se întrece în a susţine măsuri de stânga.
Prin aceasta, PNL ia din electoratul PSD.
Dar nu numai atât.
Prin Crin Antonescu şi alţi necopţi politic din conducerea partidului, PNL invocă o alianţă cu PSD împotriva coaliţiei de guvernare în chestiunea Crizei.
Scenariul propus – şi, într-un fel, impus de mogulii Sorin Ovidiu Vântu şi Dan Voiculescu – ar consta într-o aliere pentru doborârea Guvernului Boc şi alcătuirea unei alianţe de guvernare.
Şi prin asta, PSD-ului i se ia din electorat.
Pentru că electoratul, sensibil la Criză, vede doar două feluri de a o soluţiona: de dreapta şi de stânga.
Sesizând pericolul, Victor Ponta se zbate din răsputeri să scape de zâmbetele dulci ale PNL.
Numai că PNL e asemenea unei fete bătrâne şi urâţele:
e în stare de orice pentru a se vedea, în fine, măritată!
2010-07-13 15:36:56 | Raporteaza
@Nelu: Infractor de drept comun este marinarul. A dat foc la 37 de nave si si-a recunoscut infractionalitate. Are dosar penal-Flota. Vantu facea bijnita prin `80, la fel facea bisnita si marinarul cu whisky, tigari etc. Problema este ca marinaru` e presedinte si mult mai incult decat Vantu (acesta din urma macar nu candideaza la presedintie, deci are bun simt) ceea ce-i lipseste grobianului-marinar.
PS: Chestia cu Vantu si securitatea este o facatura ordinara. Nu stiu cum acel ziarist de la Kamikaze a pus botu` la pupinbashitul Tapalaga si s-a bagat in aceasta mizerie.
2010-07-13 15:38:55 | Raporteaza
Oho…Ce-au sarit saracii basalai de fund in sus…Basalailor,Basescu al vostru nici macar pe EBA n-a fost in stare s-o educe,e semianalfabeta saraca,ce naiba de pretentii puteti avea voi de la un asemenea om? Chiar sunteti batuti in cap!
2010-07-13 15:53:53 | Raporteaza
@ALINA: MISTOCAREALA cum bine spui l-a adus din nou pe …….. cel (al carui nume imi este foarte greu sa il pronunt)LUMINAT la putere din nou .
Asta suntem noi … o adunatura de manelisti CARE NU AVEM CAPACITATEA de a DISCERNE si ceea ce ni se intampla acum acum o dovedeste cu prisosinta .
De va place TRAITI VOI IN ” DICTATURA LUMINATA “, dar nu ne obligati pe noi la o si MAI MARE INJOSIRE .
2010-07-13 15:58:19 | Raporteaza
@lucaman – Chiar te dadeam disparut sau mai rau mort din dragoste fata de BETIV ! Cum sa lipsesti tu la un articol in care viermuiesc SLUGILE ?
Acum ai inceput sa faci copy/paste din articolele lui Cristoiu ?
Asa te vrea imbecil si vigilent !
P.S. Am o singura intrebare sa-ti spun si in principiu e valabila pentru toate SLUGILE .
In momentul in care CANCERUL NATIEI , in sfarsit si cam tarziu , va fi arestat , te predai si tu din solidaritate sau incepem goana dupa SLUGI ?
2010-07-13 16:00:31 | Raporteaza
@lehman25: tu nu cumva esti pesedistul lehman25 care posteaza pe blogul lui ioska buble direct din sediul partidului?…hi!hi!hi!
in rest,mai exerseaza putinele cuvinte primite in dotare…idiot,sluga,cancer…
si pentru ca stiu ca te dai in vantu dupa articolele cenzurate de mogulizoare,iata inca unul pentru amicii tai… postacii liberali.
Juna liberalo-libertină, Alina Gorghiu, pare să fi intrat de ceva vreme în atenţia procurorilor pentru ceva mişmaşuri legate de calitatea de mediator pe care Alinuţa cea-cu-vino-ncoace şi-a dorit-o arzător. Şi, după cum ştim din relatările anterioare ale ziarului „Curentul“, Alinuţa obţine ceea ce îşi doreşte. Dotată cu ceva frumuseţe, mai puţină inteligenţă dar cu o dorinţă de parvenire pe scara socio-politică care l-ar lăsa mut de invidie chiar şi pe Dinu Păturică, tânăra fecioară de 31 de ani a învăţat că ascensiunea politică se realizează mai degrabă prin relaţiile cu colegii mai înstăriţi politic decât prin „munca în teritoriu“. După ce a făcut ravagii prin partid, atingându-şi de fiecare dată ţelurile graţie lui Mihai Voicu şi Bogdan Olteanu, focoasa tecuceană a crezut că poate face acelaşi lucru şi cu „titlurile nobiliare“ din domeniul justiţiei. „Păi dacă tot e oarbă zeiţa justiţiei – Themis – poate nu o vedea nici combinaţiile mele“, şi-o fi şoptit în barbă Alinuţa. Aşa se face că deputatul PNL Alina Gorghiu este în prezent cercetată penal de procurorii Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie pentru fals, uz de fals, într-un dosar în care sunt implicaţi mai mulţi mediatori, după cum ne-au precizat în exclusivitate reprezentanţii Parchetului: „Ca urmare a solicitării dumneavoastră adresate instituţiei noastre, vă comunicăm faptul că dosarul la care faceţi referire, privind pe Gorghiu Alina şi alţii, a fost înregistrat pe rolul Secţiei de Urmărire Penală şi Criminalistică din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie“.
Potrivit unor surse neoficiale, Alina Gorghiu este cercetată în dosarul menţionat alături de Mihai Ghervase, Zeno Sustac, Claudiu Ignat, Anca Elisabeta Ciucă – Preşedintele Consiliului de Mediere, Raluca Anton – Şef serviciu şi Ioana Bara – Consilier Juridic.
Fabrica de diplome
Concret, în luna aprilie 2009, Mihai Ghervase, patronul unei şcoli de formare a mediatorilor, a eliberat mai multe diplome, pentru Alina Gorghiu, Zeno Sustac şi Claudiu Ignat, fără ca aceştia să fi participat la cursuri. Ba mai mult, potrivit sursei citate, Claudiu Ignat era înregistrat şi ca formator la respectivele cursuri, la care figura şi ca învăţăcel. Respectivele diplome urmau să fie folosite de către cei doi mediatori şi de deputata liberală pentru a accede la alegerile pentru Consiliul de Mediere, forul care se ocupă de formarea mediatorilor şi de reprezentarea acestora. În ceea ce o priveşte pe Alinuţa, ziarul „Curentul“ a arătat într-o ediţie trecută că deputatul era direct interesat de un astfel de loc în Consiliu, deoarece ea însăşi este directoarea unei şcoli de formare a mediatorilor şi astfel ar fi putut obţine anumite beneficii. Pe de altă parte, potrivit sursei citate, în acelaşi dosar mai sunt cercetate şi Anca Elisabeta Ciucă, Raluca Anton şi Ioana Bara pentru săvårşirea infracţiunilor de omisiunea sesizării organelor judiciare şi favorizarea infractorului în ceea ce-i priveşte pe cei mai sus menţionaţi. Sursele noastre au precizat că cele trei doamne ar fi ştiut despre diplomele mediatorilor obţinute pe sub månă şi cu toate acestea nu au făcut nimic în acest sens, deşi erau autorizate. Deşi Alinuţa nu a obţinut postul mult dorit în Consiliu, fapta de fals şi cea de uz de fals au fost săvårşite, motiv pentru care procurorii investighează acum acest caz.
Având în vedere că Alinei Gorghiu nu i se aplică prevederile răspunderii ministeriale, aceasta nefiind membră a Guvernului, urmărirea penală se poate desfăşura fără un eventual acord al Parlamentului.
Alina Gorghiu va face şi ea o plângere penală pentru denunţ calomnios
În replică la acuzaţiile ce i se aduc, deputatul PNL Alina Gorghiu a declarat că „sezizarea Parchetului a fost făcută de Tudor Tatu, care este un campion al plângerilor penale împotriva mediatorilor“. De altfel, din cauza acestui comportament, Tudor Tatu a fost exclus, acum câteva luni, din meseria de mediator, după cum a precizat Gorghiu. Aceasta a adăugat că majoritatea plângerilor depuse de Tatu au fost soluţionate cu NUP. Totodată, deputatul a explicat că va lăsa Parchetul să-şi facă treaba, şi după ce dosarul se va soluţiona va face o plângere penală împotriva lui Tatu pentru denunţ calomnios.
2010-07-13 16:10:38 | Raporteaza
pe bune, mie-mi plac prajiturelele, chiar nu te incumeti la un comentariu, ca aseara la ursu se facea painea lui basescu? poate-n seara asta se fac prajiturelele lui vantu!
hotnews.ro/stir../
2010-07-13 16:10:55 | Raporteaza
@lucaman – E de notorietate ca esti un imbecil care copiaza , dar macar sa raspunzi la o intrebare cred ca poti !
Postez rar pe blogul lui Buble , acolo nu prea sunt SLUGI , iar daca intra rareori cate una , isi alege ca nick , anonim !
Cat despre sediul partidului , incurci lucrurile , daca tu ai carnet de partid nu inseamna ca toti suntem afiliati unei grupari politice.
P.S. Vezi ca ai concurenta , a mai aparut un imbecil care da link-ul de la HOTNEWS , asta e si puturos , nu pierde timpul cu copy/paste !
2010-07-13 16:19:22 | Raporteaza
@lehman25: cateii n-au carnet de partid, te cred , dar in sediu poti sa fii
2010-07-13 16:24:36 | Raporteaza
Sper ca la “satisfacerea nevoilor in si din natura” nu v-ati referit cumva la frunzele de brustur, cocenii si frunzele de porumb si utilizarile lor, asa cum bine ni le-a reamintit un alt mare (si proaspat, deci cu atat mai savuros – desi ’savuros” nu prea are ce cauta in contextul asta) deci proaspat fan al lui El Reformatore de la patria, Ion Cristoiu? A plasat pe blogul ei Simona tache un scurt comentariu despre Istoria hartiei igienice, vazuta prin ochii lui Ion Cristoiu…
2010-07-13 16:27:21 | Raporteaza
Recunoaste, bai Leca, ca il iubesti pe Basescu si cand mai prinzi si tu vreo baba pe care s-o platesti, tot la Basescu te gandesti incercand sa-ti ridici….moralul! Repeta dupe mine: Peeee-Seeee-Deeeee! Peeee-Seeee-Deeee!
2010-07-13 16:28:22 | Raporteaza
ZOAIE(filtrata)
2010-07-13 16:47:06 | Raporteaza
Cenzurat de familia bo landa a securistului puscarias voiculescu pe antena 3 si realitatea tv a scilodului vantu criminalul sangeros.
Tot constatam si atat. Ei bine Stimat Guvern al Romaniei. Propun ceva ce este acoperit de Constitutie in care POPORUL ESTE SUVERAN. O ordonanta de urgenta. Arestarea imediata a lui iliescu ion dovdeit cri minal al Poporului si criminal al Umanitatii fost membru important al partidului co munist criminal care omora taranii care u se colectivizau si detinutii politici care a omorat libertatile Romaniei care a acoperi demolarea economii construita de Romani inainte de 89 si defrisarea cri minala a padurilor care a dus la dezastre naturale cu victime omenesti. Arestarea membrilor cri minali ai mas media securistilor voiculescu si vantu pentru complicitate la aceleas crime pentru mintirea dezbinarea intristarea ne fondata a Romanilor care stresati de stiri intentionat CRIMINALE s-au imbolnavit si au murit. Arestarea imediata a fostilor securisti si activisti de partid comunist care SANT DOVEDITI CA AU continuat crimele comunismului alaturi de iliescu. Arestarea imediata a celor ce raspandesc minciuni prin locuri din orase si sate pentru acoperi CRIMELE COMUNISMULUI CONTINUATE si acum de elemente bol nav criminale care au jefuit Romania si incearca sa jefuiasca in continuare. Arestarea imediata a capeteniilor si membrilor partidelor co mniste pnl psd pc care saboteaza Romania pentru a scapa pe patronii lor criminalul ilescu si mafiotii patriciu vantu voiculescu de puscarie si restituirea furturilor sugereaza lovituri de stat similara cu aceea prin care copii revolutiei au fost omorati si au luat puterea Romanilor dand-o pe mainile unor go lani care acum batjocoresc si omoara Romani. Evaluarea imediata a averilor activistilor comunisti si complicii lor si ce nu se justifica legal sa fie confiscat iar HOTII sau progeniturile lor sa fie trimisi la munca silnica sau spalat clo sete in africa pe contract. Orice alte masuri de pedepsire a CRIMELOR psd pnl pc si restituirea averilor necuvenite sa fie introduse in ORDONANTA. Pentru a evita ca si mai multe victime ale suferintelor de pe urma crimelor acestei BANDE iliescu, ORDONANTA SA FIE INTRODUSA IMEDIAT si publicata in Monitorul Oficial. NU EST NIMIC IN CONSTITUTIE CARE SA opreasca aceasta ordonanta. DOVEZILE SANT CLARE SI NU MAI ESTE NECESARA INTERVENTIA JUSTITIEI impotriva SUVERANITATII POPORULUI.
2010-07-13 17:27:18 | Raporteaza
Ma po taie golan co munistic bo land. Este Stimat Domn Presedinte Traian Basescu.
Mintiti agitati dezbinaati fu rati om orati faceti toate dra ciile cerute la INSCRIEREA in psd si pnl. Ca taticii vostrii TORT IONARI pa raziti ce om orau taranii care nu se colectivizau si intelectualii, care voi nu puteati avea intellect. Iliescu crescut de ceausesti, de mentul i-a om orat desi ilici cu banda lui faceau tot raul. Si in 89-90 cei care fac greve au om orat revolutionari. Ban da Ble stemata a lui iliescu tam pitii imbogatiti de acum au distrus fabrici si le-au vandut-o la fier vechi au defrisat padurile sa ne inunde DEZ MATUL LORca sa faca ei bani rapid vag abonzi sau tur natori securisti sau go lani ca vantu voiculescu patriciu sindicalisti sau parlamentari sau primari com unisti zelosi sec uristi crim inali. Si romanii mu reau ca nu mai aveau unde munci. Campeanu liberal hoa sca de acum a vandut com unistului de ment ilici POPORUL, ca o bucatica din Romania sa mearga la ca pusile lui, liberali ana lfabeti sau repetenti cu diplome dubioase ca patriciu tariceanu crin vosganian si alte po tai si mor taciuni. Aceasta banda a lui iliescu psd pnl vantu patriciu voiculescu sindicalistii DATOREAZA ROMANILOR MILIARDE si nu le da, iau pensii si salarii de miliarde si tin de ele, dau de la saraci la ai lor pensii pe boli si hand icapuri inexistente A OMORAT Romani, le-au furat case pamanturi averi si chiar locur de veci ca sa-si bage hoi turile lor pa gane. Antenna 3 Antenna 1 si realitatea tv si jurnalul national si cotidianul si ziua si gardianul si gandul sant sticle si hartii ale pa tronilor bol navi la care cine se uita si ii crede, se umplu de dra ci ei si casa lor sau hrana de pe masa sau viata celor din jur ca acesti MOR BIZI ca tudor popescu firea gadea ciutacu dumitrescu tatulici ursu turcescu tuca securistu hurezeanu badea po taia si fi litica si agitatorii ce mint prin orase si sate si in comentarii pe net plini de can cer. Isi om oara rude si apropriatii pe care ii hranesc din dure rea si moa rtea Romanilor. Pe noi nu ne mai suparati scar belor. Durere si moa rtea ramane in voi in casele voas tre in cei care NU S-AU lepa dat de voi.
2010-07-13 17:31:21 | Raporteaza
@edgar
Pentru cazul tau , ai din partea noastra reducere de 100% . hpsihiatriestei../ . Nu ezita sa ne contactezi , confidentialitatea este garantata !
2010-07-13 17:32:36 | Raporteaza
Domnule Leica,
Zeus are o farama de dreptate, in sensul ca la tara foamea e absoluta dar si delasarea pe masura. Adica e multa dezordine si mult popor care freaca duda si care n-ar pune mana in veci pe o lopata sa miste niste nisip dintr-o parte in alta pentru 15 RON (nici chiar de dorul bauturii, daca nu de chemarea foamei)…
Totusi, regularizarea de debite, constructia de sosele sunt apanajul escrocilor care ne conduc, cu Zeus in frunte.
Iar treaba cu impozitarea pensiilor (daca nu le putem taia) este o mega idiotzenie a escrocilor similara ca tampenie cu impozitarea tichetelor de masa, in sensul ca si pensiile si tichetele sunt o forma de sustinere din partea statului.
Ce e dat de stat cum puii mei sa fie impozitat tot de stat? E o prostie. Taie-le frate prin ordonanta de urgenta si nu le mai da de loc. Cu ce o incalzeste pe Baba Rada ca are 400 de RON pensie si 16% din ei se reintorc la stat?
Bai nene, cat mai dureaza pana scapam de cretinii astia?
2010-07-13 17:47:58 | Raporteaza
Basescu a inceput modernizarea Romaniei. Lansat.
2010-07-13 19:34:10 | Raporteaza
Leca mama,iar latri?
Trage linie si vezi pentru cine….!Circa 70% te i-a in balon!
INCA O DATA ITI SPUN,PACAT DE INTELIGENTA TA SA O RISIPESTI IN VAN SI IMPOTRIVA UNOR OAMENI BUNI ROMANI SI BINE INTENTIONATI!
2010-07-13 19:35:04 | Raporteaza
@ ANAMARIA ….CIND AM SPUS … “POATE SUNTEM CU TOTII VINOVATI “M-AM REFERIT LA FAPTUL CA LA ROMANI UNITATEA NU ESTE PUNCTUL FORTE! NU STIU DE CE ,DAR SUNTEM MAI DEZBINATI CA NICIODATA !APRECIEZ MUNCA PE CARE O FACI SI SA NU-TI PARA RAU PENTRU CA TE-AI PREGATIT ! EU AM FOST MAI NOROCOASA PENTRU . FAC CAM ACELASI LUCRU DAR AFARA !NENOROCIREA ESTE CA IN ROMANIA SE SCHIMBA LUCRURILE LA FIECARE GUVERNARE SI NIMENI NU MAI ESTE SIGUR DE NIMIC ! SA SPUNEM LUCRURILOR PE NUME, NU NE IMPEDICA NIMENI ! DOAR CA SUNT MODALITATI SI MODALITATI, FARA SA CADEM IN DERIZORIU ! VEZI ,MIE-MI PLACE SA PORT O DISCUTIE CU PERSOANE CARE SPUN CEVA FARA A FACE TEORIA CHIBRITULUI ! POTI CRITICA FARA A RECURGE LA MISTOCAREALA ….CU ARGUMENTE, ASA CUM AI FACUT TU ! MI-A FACUT O DEOSEBITA PLACERE SA TE CUNOSC !
2010-07-13 19:48:29 | Raporteaza
eu nu latru, vezi?eu grohai!
2010-07-13 19:49:13 | Raporteaza
“I-A”,”I-A”,”I-A”
O POZA CU MINE:
naturheilverfah../
2010-07-13 19:51:09 | Raporteaza
ERATA….PENTRU CA FAC….
2010-07-13 19:54:15 | Raporteaza
peterboroughmc.../
2010-07-13 19:54:38 | Raporteaza
Buna seara ! Domnule Leca, ca ma lamuriti dvs., ca ma lamureste altcineva, dom’le, spuneti-mi si mie asa, pe intelesul meu, ca unui copil de gradinita, ce mare crima a facut Base indemnandu-i la facutul painii si pusul mainii pe cazma, sapa si grebla ? Ca nu inteleg motivul misto-ului asta generalizat de cate ori cineva te trimite la munca .A ajuns munca motiv de rusine ? Caci altceva nu reiese din articolul asta.Si hai sa va spun ceva, cu toate ca nu va intereseaza : 80% din painea pe care o mancam noi, in familie, intr-un an, este facuta de noi, in casa.Din faina pe care o avem de pe cele 2 ha date in arenda unuia din Olt, unde avem niste teren.Iar in curte avem cam toate legumele traditionale ( mai putin cartofi si varza ).Plus pomi fructiferi ( nu multi ), care produc . Plus capsuni, afine si zmeura. Plus vita de vie. Si stau in Bucuresti.Si mai am si o mica afacere ( afacere cu vorba, ca e carca curata). Si atunci, in nesimtirea mea de om care produce pe o suprafata mica, dar suficienta pentru 3 persoane/an, reducand astfel numarul celor care impanzesc pietele si economisind ( de ce sa nu recunosc )bani, intreb : daca eu pot, altii de ce nu pot ? Cu ce i-a jignit , frate, Base pe acei oameni, indemnandu-i sa faca paine in casa ? Ma lamureste cineva ?
2010-07-13 20:15:07 | Raporteaza
2adrian
hai ca te lamuresc io
pentru filozofii de onesti munca e cea mai mare rusine.
daca tu ai auzit de vreun filozof cu facultate muncind sa ma suni si pe mine.si ca treaba sa fie si mai buna oare de ce moldova e cea mai saraca regiune a romaniei.cu cei mai multi sustinatori psd?
nu-i mai simplu sa stai in carciuma, cu apa pan-la genunki, filozofand despre vicistitudinile vietii extrauterine?
2010-07-13 20:33:27 | Raporteaza
@silviu petcu: “…daca tu ai auzit de vreun filozof cu facultate muncind sa ma suni si pe mine…”
Deci filozofii nu “munceste” asa, ca tine, care dai tarii lapte, branza, carne, oua. Nasol, da`, totusi, ce propui sa facem cu ei?
2010-07-13 20:56:48 | Raporteaza
@voces primavera
nimic.caci de nimic nu-s buni.de la epicur incoace.
2010-07-13 21:14:55 | Raporteaza
@attila:”Nu pot sa nu fac o remarca. In mod interesant daca trecem granitele patriei spre vest vom observa un fenomen ciudat: pina la Atlantic nu gasesti nici un petec de pamint care sa nu fie lucrat. Nu judec pe nimeni, e doar o constatare.”
Constatarea e corecta. Nu mai ca nu e vina celui de la tara ca ale noastre ogoare o data infloritoare acum au ramas parloage. Totul pleaca de la bani. Imediat dupa revolutie cei in varsta de la tara amintindusi cum faceau agricultura parinti si bunici lor au inceput sa incropeasca un fel de agrisultura arhaica de secolul 19 cu calul vaca sau cu boii. Distrugerea agriculturi asa a inceput. Apoi cei batrani so cam dus. Generatia urmatoare nedeprinsa cu modul de agricultura al bunicilor, fiind mai pragmatici au apelat in prima instanta la mecanizare ori pentru aceasta este nevoe de bani. De unde sa-i ei? Pamantul relativ faramitat in loturi mici nerentabil pentru a fi lucrat si pentru a produce orsice profit din care sa se poata achizitiona utilaje. Lipsa aproape toala a sprijinului statului (subventii) iar atunci cand au venit cu acele subventii acestea au fost acordate total inadecvat. Tanarul care a vrut sa se apuce de agricultura a realizat ca munca lui este lipsita de eficinta si dezamagit a plecat sa faca agricultura aiurea, in Italia ,Spania, Belgia sau Olanda.
Vina este a tuturor guvernelor perindate la carma Romaniei pentru ca ei au stiut ca o cota de aproximativ 70% din datoria Romaniei comuniste a fost platita cu ajutorul agriculturii.D-nul Leca are dreptate, pozitia presedintelui fata de acei sateni a fost destul de cinica.
2010-07-13 21:16:47 | Raporteaza
@Adrian: Asa ca pentru unul cu bun simt. Se pare ca n-ai observat ca subiectii sfatului basescian erau niste amarate de batrane de peste 70 de ani care chiar nu cred ca ar mai fi facut fata cu cazmaua, nu ca n-ar fi vrut ca in tinerete au muncit pe ogorele colectivei sau cooperativei agricole de productie.
2010-07-13 21:27:13 | Raporteaza
@conservatorul
vina apartine si celor care au distrus sistemele de irigatii,care au furat si au distrus tot ce se putea.dupa care au asteptat ca sa mai apara vreun dracula parc sau vreun proiect de autostrada sau kiar un cartier de vile, ca sa-si poata vinde pamantul agricol.
dupa care cei care si-au arendat pamanturile au luat inapoi prful de pe toba de la arendasi.
si mai ales ca fierul veki merge mult mai bine decat graul.la fel si lemnul padurilor.e mai usor sa-ti vinzi padurea si sa bei banii decat sa produci ceva.
concluzia.ce-si face omul cu mana lui, nici dracu nu desface.
2010-07-13 21:32:39 | Raporteaza
Ca fost și actual susținător al lui Băsescu trebuie să recunosc că articolul e formidabil de bine țintit. Asta nu e modernizare.
2010-07-13 22:57:00 | Raporteaza
@dl.leca
esti mare dom’le!Ce mai ,un adevarat jurnalist!
Ia uite ce bucurie ai starnit printre cimpanzeii lehman,fem,vocea primaverii,cris si restul de la zoo.
Nici daca le aratai banana nu erau mai fericiti!
2010-07-13 23:36:54 | Raporteaza
adevarata mecla a nepotului lu tamara
naturheilverfah../
2010-07-13 23:53:07 | Raporteaza
@de pe surse
te repeti si-ti pierzi tot hazul!Pacat,mama ta arata chiar bine in poza!
2010-07-14 00:03:44 | Raporteaza
tot bou agramat ramai.
t-i,t-i
2010-07-14 00:08:37 | Raporteaza
@de pe surse
am ramas corigent la fizica in liceu.
Crezi ca are legatura cu faptul ca nu stiu gramatica limbii romane?
2010-07-14 00:27:49 | Raporteaza
@ iulian leca,
D-ta ai legatura cu satul romanesc asa cum am eu cu fizica nucleara. E/a fost 50 de lei (+ tigari, mancare si bautura) ziua de lucru la prasitul porumbului. Bunicii mei nu au gasit “doritori”, asa ca am facut eu munca patriotica. De unde au bani bunicii? Din pensia de 450 de lei (CAP). Aceiasi bunici au vreo 50 de gaini, 2 porci si o vaca. Animalele sunt hranite din ceea ce produc cele 5 ha de pamant (e 1000 de lei hectarul, daca vrei sa cumperi).
Da-o draq de treaba, limiteaza-te la ceea ce stii! Daca vroiai sa scrii ceva inteligent dupa catasrofa inundatiilor trebuia sa te intrebi cu ce isi vor hrani evacuatii animalele salvate (probabil nu stii, dar vaca nu mananca iarba “malita”).
2010-07-14 00:46:55 | Raporteaza
@Conservator ! Domnule, fara a avea o pozitie partizana,dar pentru ca tot vorbim de bun simt, mai intreb o data : unde este, domnule , nesimtirea si obraznicia, atunci cand cineva , indiferent cine, te indeamna sa pui mana sa muncesti, sa nu mai astepti ajutoare , indiferent de faptul ca ai muncit sau nu la CAP sau aiurea ? Uitati, mai sus, cineva dadea un exemplu cu zilierii foarte greu de gasit pentru munca campului. Exemplul este absolut real. Si de fapt, nu sunt greu de gasit, sunt pline carciumile de ei, nu vor sa munceasca, domnule, nu vor, am si eu ‘eci de exemple.Bine, sa nu se inteleaga ca generalizez, departe de mine acest gand, dar atata puturosenie in mediul rural nu am crezut ca voi vedea vreodata.Am observat o chestie: nu mai cresc oamenii zburatoare prin curte ca ” miros urat si trebuie mereu sa le dai iarba”, nu mai cresc porci ” ca nu e rentabil, la cat bagi in el intr-un an, nu se merita “, despre vaci , capre , oi, nici nu mai pomenesc.Si uitati un exemplu de-al meu : cand traia socru-meu, de cate ori ma duceam la ” tara “, stiam ce trebuie sa-i duc: lant pentru vaci, saci pentru grane, galeti pentru apa, scule pentru gradina, furtun pentru fantana si cate si mai cate pentru un om gospodar. Acum, cand ma duc, daca il intreb pe cumnata-miu( care a preluat fraiele ) , te apuca durerea de cap :15-20 de paini,apa minerala, bere la 2 litri,pahare de unica folosinta,cablu pentru antena, ” ia vezi, poate schimbi si tu un telefon de ala , de-al tau, ca al meu e deja demodat “,dom’le, imi vine sa-l bat, pe cuvant ! Am ajuns sa-i car eu de la Bucuresti tuica si vin, din alea pe care le fac eu din 300 de m.p. te teren. Pai n-are dreptate omul ala cand spune sa punem mana sa muncim ?? Mama ei de democratie si te televiziune prin cablu cu cine le-a inventat !
2010-07-14 08:25:18 | Raporteaza
@Adrian:
Indolenta asta incepuse sa se prefigureze inca de la inceputul anilor ‘90, eu am avut prilejul sa vad cum se naste fenomenul. Sigur, nu e “obraznicie” sa indemni oamenii la munca – dar depinde cine, cand si cum o face.
Politicienii de la varf si-au dat toata silinta ca sa se ajunga aici. Nu neaparat la lenea ca atare, ci la conditiile care o “alimenteaza”. Iar acum o constata in stilul “ia te uita… cata puturosenie in satele romanesti!” Cum de nu s-a bagat de seama acum 2-3 ani, la serbarile cu carnati si cascavele?!
La fel cum necajitii satelor (si oraselor!) ard gazu’ la crasma si la televizor, in loc sa-si vada de indatoriri, clasa politica este de 20 de ani ocupata tot cu alte treburi (dacat guvernarea) si la fel de ineficienta. La fel cum romanul lenes devine deodata vrednic la patronul din Vest, si guvernul simuleaza harnicia numai cand vine vreo comisie occidentala, vreun FMI ceva!
2010-07-14 09:31:30 | Raporteaza
@LUANA: cand am spus adevarul despre tine , te-ai suparat , ai vrut dovada , citeste propriul art si vezi cat de corecte esti .
2010-07-14 10:35:24 | Raporteaza
combatantii portocalii sunt pe metereze si se lupta cu oricine le-atinge idolul chiar si cu o idee…
pt ca Iulian Leca face mishto de betivanul de la cotroceni deoarece acesta e un sociopat si un inadecvat momentului, publicului si locului actiunii…
modernizarea rurala in sec XXI nu se face cu sapa si harletul iar solutiile de supravietuire sunt aplicate de tzaranul roman de mult timp…
2010-07-14 10:55:14 | Raporteaza
@garda moare dar nu se preda: Iar postacii comunisti nu se dezmint! Ai baut tu cu Base, loaza? Ai f…tut-o tu pe Udrea, jeg rosu? Atunci de ce arunci cu invective, potaie?
2010-07-14 11:27:50 | Raporteaza
@Mormo: nu te predai, talibane!
tu esti basescu sau de ce de il aperi atat de amar, cata vreme betivu’ se lauda la tv ca “atunci poate eram sub influienta alcoolului” cand cu pensiile sociale? adica are momente cand e sub influinta alcoolului daca admite o asemenea posibilitate, loaza!!
iar daca voi, vechii fesenisti va revendicati din dreapta politica romaneasca, va rad si curcile… sa tai pensii si salarii si sa cresti taxe si impozite nu e de dreapta, jeg portocaliu !
cat despre viziunile tale cu parasuta politica udrea n-am a discuta decat sa constat ca esti un obsedat, asa cum sta bine talibanului politic
2010-07-14 13:31:40 | Raporteaza