RSS Feed

Basescu-Antonescu. Asa NU, domnule Basescu!

vezi toate articolele de
14 Nov 2009 la 22:38 149 comentarii 2022 vizualizari.

Sincer, am fost putin mai departe de TV in momentul in care a avut loc aceasta disputa in cadrul intilnirii de la Cluj si mi-au scapat anumite fraze.

Rezum din Gindul:

A fost momentul în care dezbaterea a degenerat. Antonescu i-a reproşat lui Băsescu faptul că a promovat “femeia – obiect, cu succes facil şi nu femeia care face carieră pe învăţătură, nu pe tupeu. (…) Aveţi un model pe care îl puteaţi promova mai mult, doamna Băsescu”. Preşedintele s-a enervat şi a pretins scuze, afirmând că trăieşte cu trei femei în casă şi că are mai mult respect pentru femei decât pentru orice bărbat. A fost şi momentul în care Băsescu a sărit calul şi a sugerat că Antonescu, a cărui primă soţie s-a sinucis după o luptă grea cu cancerul, nu a fost alături de ea: “Decenţa ar trebui să vă spună că un bărbat care are trei femei în casă le respectă. Un bărbat căruia nu i s-a întâmplat niciun incident dramatic în care să-şi lase soţia singură să ajungă în situaţii dificile”.

Aceasta aluzie a lui Traian Basescu mi se pare de prost gust. Niciodata, in nici o circumstanta, nu pot fi de acord cu o asemenea luare de pozitie. E una totalmente nedemna! E o josnicie sa faci asa ceva!

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon


149 comments
  • 1

    De acord. Dar daca, totusi, e adevarat?

    amon
    2009-11-14 22:44:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    @d-le Patrasconiu
    De bun simt, sarutati-va sotia si strangeti-o in brate, langa sotii viata noastra este mai usoara.

  • 3

    ei vedeti, domnule Patrasconiu…Basescu este departe de a fi un animal politic, fie si numai pentru ca animalele, pentru care am tot respectul, nu practica astfel de lovituri josnice.
    pentru a face diferenta, va recomand autobiografia lui Chirac” Chaque pas doit etre un but” aparuta recent in Franta. Acolo veti citi ce inseamna scoala politica decenta si eleganta
    daca doriti v-o trimit eu

    corina
    2009-11-14 22:48:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Domnule Patrasconiu,

    Dar faptele cum au fost, domnule?! A mintit Basescu, pe fond? Se stia, domnule, de amanta.

    Marta
    2009-11-14 22:48:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    De acord.Dar de ce nu a ripostat Crin?E posibil sa fie vorba de altcineva?

    a.s.
    2009-11-14 22:50:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    @amon
    ce sa fie adevarat?
    ca dl Antonescu nu a fost acolo cind sotia s-a aruncat de la etaj?
    chiar credeti ca sinteti imun la astfel de tragedii? oricui i se poate intimpla, inclusiv lui basescu!

    corina
    2009-11-14 22:51:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @marta
    Te poti privi in oglinda? Si daca da ce vezi?

  • 8

    De data asta, chapeau, domnule Patrasconiu! Ganditi-va bine: nu cumva ACEASTA este adevarata fatza a celui in care ati crezut si credeti? Ganditi-va ACUM! Dupa 6 decembrie degeaba va veti mai face mustrari de constiinta si va veti mai clama deziluziile fatza de Basescu! Sa nu ziceti ca nu v-am spus!

    erikson
    2009-11-14 22:57:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Sunteti de groaza!
    Toti aveti numai subiectul asta!
    Va da Base momeala si voi toti o disecati 2-3 zile veniti cu informatii daca stiti ceva!

  • 10

    ce inseamna ptr crin: DIN PACATE femeile din romania nu sunt numai pasarici sau taiganci imputite?
    adica pentru el femeile sunt mult mai jos decat atat?
    si inca o data daca nu v-am spus o repet:sotia crinului s-a sinucis pentru ca crinul cel vopsit la par era tot timpul cu amanta sau petrecea prin cluburi(tulcea,cu probe si foto in ziare la acea vreme,el fiind ministru).
    la ora 4 dimineata orice sot este alaturi de sotia lui,mai ales daca aceasta sufera.de aia fraierul nici n-a ripostat pentru ca s-a bagat singur in gura lupului,iar lupul totusi i-a mai dat o sansa.
    asa e i se poate intampla oricui sa aiba copil mic si sotia bolnava de cancer terminal,iar acel oricui s-o arda prin cluburi.
    ?

    silviu petcu
    2009-11-14 22:59:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @
    lae
    problema e mult mai grava. carui electorat se adreseaza basescu atunci cind face,in mod constient, astfel de mirlanii? raspuns: celor foarte multi, care se bucura cind moare capra vecinului, sau sotia lui, care se inghesuie la inmormintari sa faca poze cu mortul, etc.exista foarte multa agresivitate la romani si asta pentru ca, printre altele, nu au stiut sa se desprinda de trecut, nu s-au purificat, cu alte cuvinte
    de asta noi mai putem avea un nivel atit de mediocru al clasei politice

    corina
    2009-11-14 23:00:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    eu ma intreb cum ar fi decurs cariera unui politician de varf din franta, germania, sua daca s-ar fi folosit de o asemenea arma.

    cand auzi asemenea remarci facute intr-o campanie electorala, te intrebi de ce este in stare omul asta ca sa isi pastreze puterea. poate ca zicerea lui antonescu despre basescu vs demonstrati din 89/90 nu e chiar hazardata.

    oricum, omul ala e mai rau decat un animal, dupa cum bine spunea corina.

    chirvase
    2009-11-14 23:00:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @slviu petcu

    cunosc niste medici foarte buni la spitalul de oncologie
    sper din tot sufletul sa te pot ajuta cu asta cit mai curind!

    corina
    2009-11-14 23:02:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @corina
    Oamenii de genul asta sunt aproape fundamentalisti, nu mai tin cont de nimic, ce spune sau ce face un anumit ins, totul este in regula atat timp cat loveste in altcineva. Sper ca nu sunteti d-na Corina Dragotescu, atunci situatia ar fi mult mai dificila.

  • 15

    “Un bărbat căruia nu i s-a întâmplat niciun incident dramatic în care să-şi lase soţia singură să ajungă în situaţii dificile” – atît a spus. Şi despre ce e vorba, un bărbat acuzat de altul, în prezenţa soţiei, că îşi promovează amantele, îi aminteşte celui ce acuză că el avea amantă în timp ce soţia îi murea de cancer. Şi o face în aşa fel încît să înţeleagă doar cei care ştiau deja dedesubturile. Mai departe, toţi pudicii şi arhangelii inimităţii au grijă să lămurească întregii ţări despre ce este vorba.

    fem!
    2009-11-14 23:10:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Ce suflet, ce credinta poti sa ai, amintindu-i unui om de cel mai dureros moment din viata lui,si nu unul in care si-a pierdut averea,si-a pierdut serviciul, si-a pierdut functia ci acela in care a pierdut pe mama fiicei sale.

  • 17

    @cotina
    atacul la persoana imi spune totul despre tine.
    iti doresc sa ai parte de cunoscutii tai.
    eu am trecut prin experienta asta si am trei morti in familie datorate de incompetenta cunostintelor dumneavoastra.
    insa eu acum am ales cu totul altceva.dumneavoastra nu prea mai aveti de unde alege.
    in plus logica dvs e rasucita.in loc s-o plangeti pe femeia care s-a sinucis rapusa de aventurile sotului,ii tineti palma crinului sau imi doriti moartea in kinuri mie.
    am inteles ca-l iubiti pe crin si ca dragostea va orbeste dar va dau un sfat reciproc avantajos pentru mine:crin e casatorit,a doua oara si mai are si alte gagici.deci ptr dvs sansele tind spre infinitul mic.

    silviu petcu
    2009-11-14 23:13:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @
    lae
    pai asta e societate romaneasca azi,fundamentalista cu ea insasi, din pacate…iar presedintele este un produs pur al societatii romanesti de dinainte de 89. Nu credeti ca e cazul sa scapam de aceasta povara (a trecutului). De aici vine agresivitatea din lipsa de de impacare cu sine,cu viata, etc

    corina
    2009-11-14 23:15:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @dlsilviu petcu
    nu tin cu niciun crin
    dezaprob demersul asa zis politic
    asa cum spunea cineva mai sus, daca in SUA vreun candidat ar fi facut asemenea remarci, putea sa-si ia adio si de la turul 1!
    dar noi nu sintem americani si nu traim in america, agresivitatea e pe primul loc
    semnat
    cotina:)

    corina
    2009-11-14 23:17:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    @lae
    Ok. Dar ce suflet poţi să ai acuzînd pe cineva că are amante cînd ştii că tu ai avut o amantă cînd soţia îţi era bolnavă de cancer?

    fem!
    2009-11-14 23:17:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @ chirvase

    nu ar fi reactionat. pentru ca in tarile de care vorbesti tu crin nu ar fi putut candida. un om care a chiulit ani in sir de la lucrarile parlamentului, platit din bani publici, era dat afara din politica. dar asta este, voi traiti in romania si va place sa fiti furati (pt ca asta a facut crin) si sa apreciati toti chiulangii.

    pe de alta parte: sa nu dea crin lectii despre femei cand prietenul lui orban a declarat ca toate femeile care fac cariera in politica trec prin patul cuiva. ca daca vreau sa fiu porc, pot sa intreb direct prin ce paturi au trecut femeile din pnl.

    nu-mi aduc aminte ca crin sa fii spus ceva dupa ce distinul lui coleg facea afirmatii de acest gen.

    trustman
    2009-11-14 23:24:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    @Corina, Lae! De John Edwars ati auzit? Nu i-a balacarit nimeni pe aia care i-au spus ca-si inseala sotia bolnava, ci toti l-au balacarit pe el, pe omul cu tiitoare!

    @Lae – nu ma lua cu efecte ieftine. Zi ca n-avea Crin amanta tocmai fix cind trebuia sa stea acasa, zi ca amanta nu era si ea maritata, zi ceva la obiect!

    Ca altminteri zic si eu ca Silviu Petcu, de fapt Base i-a dat o sansa prostului care trebuia sa taca.

    Marta
    2009-11-14 23:24:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Doamne cum poate fi cineva care pretinde ca-i cu bursa la studii in Franta asa greu de cap; domnul Petcu sa referea taman la Crinisor atunci cand vorbea despre acel “oricui” cu nevasta bolnava de cancer si copil mic. Asa ca oferta ta este postuma si total deplasata (ca aproape tot ceea ce zici de altfel).
    Domnule Patrasconiu,si eu am ramas socata intr-o prima faza de lovitura aceasta dura aplicata de Basescu lui Antonescu.Si mai surprinsa am fost insa de atitudinea lui Antonescu care s-a pierdut in acel moment si n-a zis nimic, desi ar fi avut toate motivele sa-l puna la punct pe Basescu. Tacerea domnului Antonescu ascunde multe, vorba lui Stan laptop.

    crina geoana
    2009-11-14 23:25:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @corina
    acum dupa ce mi-ati uat o moarte in kinuri si v-ati racorit spuneti-mi si mie cine a deskis subiectul.cine a dat primul cu piatra.crin sau basescu?
    ce a vrut sa spuna crin prin faptul :D IN PACATE femeile din romania etc.Asa gandeste de fapt fiin misogin? sau nu se poate exprima romaneste.de ce nu va indignati si la injuriile adresate familiei lui basescu dictatorul de-a lungul timpului?
    si-nca o data atacul la persoana va descalifica.
    putem discuta contradictoriu dar cu ARGUMENTE.cand n-ai asa ceva injuri sau te iei de defectele fizice ale oponentului.ceea ce v-am adus la cunostinta despre crin este doar adevarul.daca dati paginile inapoi in timp veti vedea cele scrise in ziare pe vremea cand el era ministru.daca aveti argumente mai putem discuta.daca_nu_nu cum bine spune altcineva.

    silviu petcu
    2009-11-14 23:27:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    doamna Marta
    va rog sa rezentati dovezile- audio,video, etc- cu Crin si amanta, ma rog, linkuri,surse, etc.
    altfel, tot ce spuneti are un iz de birfa de tzatza in fata la alimentara

    corina
    2009-11-14 23:28:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    @corina
    Grav mi se pare cuvantul care cred ca defineste cel mai bine aceasta situatie: iresponsabil. Un astfel de om adus intr-un stadiu de maxima excitabilitate nervoasa poate deveni iresponsabil in orice situatie de politica interna sau externa. Acest lucru a fost demonstrat in cei cinci ani.

  • 27

    @silviu petcu
    va rog si pe dvoastra sa-mi semnalati ziarul, perioada in care s-a scris despre asta
    sinu v-am dorit sa muriti in kinuri, stiti, se trateaza daca vii la timp

    corina
    2009-11-14 23:30:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    @lae
    asa este
    suresxcitat si iresponsabil
    vorba aia :”mai vreau o data”
    jenant

    corina
    2009-11-14 23:32:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @trustman
    in tarile de care spun, nici basescu nu ar fi putut candida: era la inchisoare pt casa din mihaileanu.

    dar nu despre asta era discutia. ci despre josnicia unui om care se foloseste intr-o campanie electoral de drama uriasa a unei familii.

    chirvase
    2009-11-14 23:34:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @lae
    Cînd a fost iresponsabil Băsescu? Cînd îi cerea Crin să retragă trupele din Irak? Cînd l-a numit pe Tăriceanu premier? Cînd sub ploaia de scuipaţi a lui Vadim, acompaniat de Crin, şi-a citit mai departe discursul de condamnare a comunsimului?
    Şi, mai ales, de ce nu i-a amintit Crin lui Băsescu momentele de iresponsabilitate? Cînd nu e de faţă dictatorul, toţi îi reproşează cîte-n lună şi în stele. Cînd, în sfîrşit îl întîlnesc, reîncălzesc ciorba răsuflată a flotei şi chicotesc la aluzii despre “femeile cu succes facil”, cum ar fi doamna Adriana Săftoiu sau Renate Weber, pe care le-a promovat Băsescu în politică.

    fem!
    2009-11-14 23:35:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    @amica crina geoana
    daca ati fi avut o sotie care a murit de cancer si s-a chinuit si v-ati chinuit si vine unu si zice ca ati neglijat-o, ce ati face, sincer? care ar fi prima reactie?
    - sa taci si sa te razbuni ulterior
    - sa jignesti si tu in continuare, ceea ce nu a facut-o
    - sa te duci sa-i tragi una in mufle, ceea ce eu as fi facut, fara ezitare!

    corina
    2009-11-14 23:35:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    Sa inteleg ca aluzia lui Crin de fata cu prima doamna cum ca Basescu promoveaza amantele e ok? Dar replica lui Basescu ca Crin era cu amanta cand i-a murit nevasta nu e ok.
    Cred ca suferiti de sindromul cautionarii chalengerului.

  • 33

    @corina
    Oamenii astia stiu ca un ins a gresit, a fost iresponsabil si neom dar acum este campanie si in campanie patimile sunt mai ridicate decat in rest. Daca acestor oameni li s-ar fi spus aceste lucruri gandeau altfel asa insa trebuie sa scrie de bine(sper ca nu la comanda).

  • 34

    @ion
    stiu ca e tirziu dar nu am inteles nimic :)

    corina
    2009-11-14 23:40:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Ce lamentaţii ipocrite.

    fem!
    2009-11-14 23:41:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @ion
    am glumit inainte
    intotdeauna se cautioneaza chalengerul, vezi box, etc.
    si asa se mai si schimba citeodata,ceva, e adevarat,mai mult in sport decit in politica:)

    corina
    2009-11-14 23:42:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @Corina, tu ce surse ti-ai imagina?! Declaratii de martori? (Ca daca te intreb, info ca Elena Udrea e amanta lui Base ai asimilat-o pe loc.) Dovezi audio, video…ce-ai patit?! Vai, e o simpla birfa in fatza la Ministerul Tineretului, ca si aceea ca Iliescu a mascat cu gloante o lovitura de stat.

    Martorii oculari nu i-au vazut decit prin cluburi pe porumbei, (repet, si ea era maritata, o sa caut un link catre Casa casatoriilor), n-avem linkuri catre camere de hotel.

    Doar ca sunt enorm de multe coincidente, pentru o simpla birfa.

    Marta
    2009-11-14 23:43:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    @marta
    nu stiu, credeam ca s-a scris ceva, atunci,n epoca
    bah, enfin
    mi-a placut ideea lui Ion cu chalengerul
    dar acela nu a aparut inca -bonne nuit a tous

    corina
    2009-11-14 23:48:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @corina
    gugliti articolele acelor timpuri.veti vedea foto cu crin tinand in brate o dansatoare intr-un club.sotia era acasa bolnava.sau poate sotia murise deja?
    cautati si veti gasi.
    imi jigniti inteligenta dand-o cotita.tot atac la persoana se numeste si faptul ca imi doriti sa ajung pe mana cunostintelor dumneavoastra.faptul ca unii tinem cu cineva iar altii au alte optiuni probabil in acceptia dvs ne da voie sa ne injuram.dar asta-i partea tare a realitatii virtuale.nu ne stim dar ne-njuram.ca ce-o sa ni se-ntample?
    de-aia si marii ziaristi romani dau tot felul de bombe doar pe blogurile personale.ca daca le-ar scrie la ziar ar trebui sa aiba si dovezi. ca altfel ar pune-o urat de tot.

    silviu petcu
    2009-11-14 23:48:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    Se pare ca Basescu a declarat ca nu s-a referit la sotia lui Crin Antonescu, ca nu stia. Asa zice Lilian Ruse la realitatea

    Shaq
    2009-11-14 23:49:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @corina: un om care s-ar fi comportat corect fata de sotie intr-o situatie atat de dramatica, l-ar fi pus la punct imediat pe Basescu, dar Crin n-a zis nimic, nada, niente. De ce-a tacut si l-a privit atat de speriat pe presedinte, ca si cand l-ar fi dat de gol cu o treaba tare urata.

    crina geoana
    2009-11-14 23:52:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @silviupetcu
    scuze, nu am vrut sa va jignesc
    chiar am cunostinte in domeniu si la propriu si la figurat
    dar sper sa nu aveti nevoie de ele desi,1 din 10 ( zic eu asa sa nu va speriu) oameni pe planeta dezvolta o forma de cancer, asa ca, daca aveti 9 prieteni si ei sint sanatosi, atunci eu zic sa va faceti o programare
    glumesc, toate cele bune

    corina
    2009-11-14 23:56:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @crina
    pai asta am zis si eu
    eu ma duceam si ii trazneam una in cap, asa a la Clint Eastwood
    poate ca Crin a vrut sa se exploateze asta mediatic sau o sa se razbune cumva sau cine stie

    corina
    2009-11-14 23:58:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    sindromul geoana:cerem dovezi si cand le avem ne retragem strategic la culcare.cerem intalniri fata-n fata si apoi ne dam ocupati cu altceva.ne ascundem curajosi in spatele soacrei si al sotiei.

    silviu petcu
    2009-11-14 23:59:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @d-le Patrasconiu
    Vazand scrierile unor, mi-e greu sa le zic oameni, apreciez si mai mult atitudinea d-voastra si va multumesc pentru puterea de a scrie “E o josnicie sa faci asa ceva!”. SIC TRANSIT GLORIA MUNDI sau in traducere Asa trecea Gloria muntii :) ))

  • 46

    Nici mie nu mi-a placut treaba asta. Putea sa-i dea replica lui Crin si fara asta. Singura circumstanta atenuanta pe care i-o gasesc e ca fusese provocat si se iritase. Dar totusi, era mai bine fara.

    zizicu
    2009-11-15 00:04:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    Corina

    in SUA nu s-a intamplat asa ceva pentru ca John Edwards si-a vazut lungul nasului si s-a retras din cursa prezidentiala atunci cand s-a aflat ca el era dilaila cu amanta iar sotia bolnava de cancer era prin spitale. fii sigura ca daca avea nesimtirea sa apara in fata oamenilor, nimeni nu l-=ar fi iertat, mai ales contracandidatii lui.

    crin a dat dovada de fatzarnicie iar basescu, este pacat ca a trebuit sa se coboare la nivelul lui pentru a demonstra ca supozitia ca Udrea ar fi amanta lui, nu este adevarata. nu trebuie sa mai repet ca totul s-a petrecut in fata sotiei lui basescu…

    un stil mojic abordat de crin pentru a spune: “ia sa vezi ce te fac eu in fata la toti, curvarul dracu!”

    Mona
    2009-11-15 00:04:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    De ce nu vorbim noi despre cum a spus Crin că-şi va aplica programul? Fiindcă a răspuns că nu va face nimic. Bine, atunci să vorbim despre dictatura Băsescu şi despre cum va respecta Crin Constituţia? Nu putem, fiindcă Crin ne-a spus cine va fi premier, Klaus, fără să consulte partidele, ba chiar înainte de a ajunge preşedinte. În plus, ne-a anunţat că, în calitate de preşedinte, va coordona sectorul agricol. Dacă nici despre Constituţie nu putem vorbi, hai să vorbim despre agricultură. Nu putem, că aici Crin a spus că “s-a vorbit prea mult în 20 de ani, deci trebuie să discutăm şi în concluzie atît pot zice deocamdată”. Poate despre depolitizare? Nu, fiindcă directorii de şcoli pot rămîne membri de partid, numai să nu fie numiţi politic, cînd noi toţi ştim de fapt că de aia s-au făcut membri de partid, ca să ajungă directori. Nu vorbim, că încălcăm drepturile omului. Atunci despre ce să vorbim. Despre neveste şi amante. Hura, am găsit subiecul!

    fem!
    2009-11-15 00:05:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    pe vremea cand rica venturiano era ministrul tineretului eu si ce mai ramasese din familia mea traiam inca in romania.multumesc ptr sfaturi.dar dupa experientele traite in romania,inca o data,datorate cunostintelor dvs,privesc altfel ce mi-a ramas din restul vietii.si ma feresc de medici romani.

    silviu petcu
    2009-11-15 00:06:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Constat ca voyeurismul practicat de cei care se uita la emisiuni gen “Tradati in dragoste” lasa sechele morale grave.

    Ce lighioane sunt cei carora le-a trecut prin cap imeduat ca Basescu ar fi facut aluzie la sotia lui Antonescu? Basescu a spus textual: “un bărbat căruia nu i s-a întâmplat niciun incident dramatic în care să-şi lase soţia singură să ajungă în situaţii dificile”.

    De unde stiu acesti ciocli amatori daca sotia lui Antonescu a murit singura, parasita de sot? Asa ceva nu au publicat nici cele mai mizerabile tabloide. Apoi sinuciderea unei femei bolnave de cancer este o simpla “situatie dificila”??? Chiar nu va duce capul decat la orori si la monstruozitati? Nu puteti crede ca paote fi vorba si despre altceva.

    Ce imaginatii bolnavicioase!

  • 51

    Asa va minunati de golaniile lui Basescu de parca nu ati cunoaste personajul. A fost de fapt o recidiva.
    Poate ar trebui sa va reamintesc acele vorbe de o jigosenie ingrozitoare adresate Corinei Dragotescu:-”Atita sanatate sa va dea Dumnezeu cit adevar ati scris acolo”
    Si presupun ca va amintiti prin ce momente groaznice trecea Corina atunci, luptind contra cancerului.

    FelicianD.
    2009-11-15 00:07:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @Silviu Petcu: Mi-e teama ca dvs. sunteti cel indragostit de Basescu. Nu stiu ce amante o fi avut Crin, dar stiu ca daca le-a avut nu le-a facut ministri precum Basescu pe tupeista si mediocra de Udrea-Cocos. Probabil pt. ca nu le “respecta” suficient… Si sa nu-mi spuneti ca se gandea Basescu al dvs. la nevasta-sa cand se intindea prin bordeluri, ca matrozu barbat, de, cu stoarfele internationale. Nu sunt fabulatii, sunt marturisiile lui Basescu insusi. Derulati inapoi filmele sa vedeti.

    erkson
    2009-11-15 00:09:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    repede va inflamati. problema e ca basescu a fost mai aproape de adevar decat antonescu. iar antonescu a dat tonul.cand spui ca basescu a promovat femeia-obiect, cu succes facil( adica ai promovat-o ca face sex cu tine drebuie sa demonstrezi 2 lucruri: ca “promovata” e o proasta si ca tu ai facut sex cu ea. aceste acuze sunt foarte relative si crin n-ar fi trebuit sa fie mojic, macar ca era si d-na basescu de fata. basescu nu e berlusconni si crin avea destule alte motive sa-l puna in dificultate pe basescu; sau nu prea avea?si-apoi cate femei a promovat pd-l-ul respectiv traian basescu si cate ceilalti?sa vorbum de doamnele din politica ..cateva pe care eu le stiu.; ELENA UDREA.(cu referinta directa a lui antonescu)monica macovei, monica ritzi, sorina placinta, sulfina barbu, renate weber,roberta anastase.sunt ele mai prejos decat luminita anghel, alina gorghiu, ana birchall daciana sarbu, olguta vasilescu panarama aia de la psd ( aia ce seamana cu suzana gadea). oana niculescu mizil..si mai sunt destule..au mai multa scoala si f. important au mai mult caracter cele de la celelalte partide? si cu referinta directa: vi se pare mai proasta la turism elena udrea decat: nemirschi, aghaton….ii mai stiti pe ceilalti? iar replica lui basescu e cam adevarata.( si mai e o chestie: basescu e un familist convins dar nu intoarce capul de la altele( barbatul e de la natura poligam ; eternul feminin e divin de frumos iar a intoarce capul, ipocrit, de la altele inseamna ca esti apatic in general si deci frigid cu propria tovarasa de viata. basescu a simtit(ca orice familist convins) ca atacul lui crin e la familia lui ira atunci cand un membru al familiei e prezent, familistii reactioneaza urat…accept sa ma injuri sau sa ma bati dar iti iau gatul daca o faci fata de familia mea. deasemenea fa-mi orice mie, dar daca faci ceva unui membru al familiei mele de fata cu mine, iar iti iau gatul si te calc in picioare..nu conteaza daca pot sau nu. iar crin nu sta grozav la capitolul familie sau la caracter apropos de d-na antonescu care s-a sinucis. d-zeu sa o odihneasca in pace!

    fanul lui vanghelie
    2009-11-15 00:10:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    P.S. – Iar daca cumva e adevarat ca Antonescu si-a parasit sotia bolnava de cancer, este oare Basesccu cel de blamat ca a evocat acest aspect?
    Antonescu fiind doar o victima?

    Mi-e greatza de-o asemenea optica!

  • 55

    Păi n-au despre ce altceva să vorbească. La soţii şi amante, poţi zice orice. Pe ce alt subiect să-l susţii pe Crin, cînd el se visează, deja, prim-agricultor al ţării din postură de Preşedinte.

    fem!
    2009-11-15 00:14:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    @erkson
    stai prost cu logica.
    ai tras concluzia ca-s fan basescu doar ca am zis despre faptele de arme ale crinului(preluate din ziarele timpului,cu FOTO)
    si ca sa ma amuzi si mai tare in aceasta frumoasa seara canadiana,vii cu exemple din gargara nedovedita a celor despre care am zis mai sus.ei se cred ziaristi dar de fapt sunt doar niste santajisti dovediti cu probe video si audio.

    silviu petcu
    2009-11-15 00:16:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @ Felician #51

    Care-i problema cu Dragotescu???
    Daca a scris adevaruri nu avea de ce sa se teama de Dumnezeu. Daca nu… urma ca Dumnezeu sa judece cata sanatate sa-i dea.

    Acum vad ca Dragotescu nu apreciaza mila lui Dumnezeu si minte in continuare. Ar trebui ca Mircea Stanescu sa-i aminteasca ca Dumnezeu exista.

  • 58

    Toţi campionii civilităţii se lamentează că n-avem idei în campania electorală. Şi cînd Băsescu vine şi le serveşte idei în serie:
    - modernizarea trebuie să înceapă cu Parlamentul
    - Pactul Naţional Pentru Educaţie
    - agricultura poate ieşi din criză prin industrializarea la sate
    - e bine să intrăm într-o competiţie europeană şi să nu adoptăm o tactică protecţionistă
    ce văd campionii civilităţii? Mojicia lui Băsescu. Bine, domnilor, Băsescu e un mojic. Aduceţi-mi civilizatul cu idei. Este Crin ăla?
    - parlamentul, hm, se cheltuie cu el, dar să reducem şi de la preşedinţie fondurile
    - învăţămîntul, hm, Pactul a fost bun dar l-aş putea critica chiar dacă n-am nici o soluţie în plus
    - la agricultură nu mă bag
    - ne pleacă tinerii din ce ţară, vai, mamă, cum să-i oprim?

    fem!
    2009-11-15 00:20:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    Chiar v-ati dat seama ca Basescu este un jeg uman? Nu va cred,domnule Patrasconiu!

    cris.ph
    2009-11-15 00:21:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    Antonescu face ce au făcut liberalii de patru ani. Vă aduceţi aminte cu reforma justiţie? A, păi Monica Macovei nu e bună de ministru. A, păi legile astea nu sînt constituţionale. A, păi nu se face justiţie la televizor. A, păi de ce justiţia îi urmăreşte numai pe adversarii lui Băsescu. Şi cînd au pus mîna pe minister, ce-au făcut? L-au pus pe Chiuariu. Şi ce legi au propus? Şi cum au încercat ceva, orice, pentru a îmbunătăţi justiţia?

    fem!
    2009-11-15 00:22:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    Desfid pe orice susţinător al lui Crin să-mi spună o soluţie oferită de acesta. Să-mi şoptească orice idee de-a lui Crin, în afară de aceea că ideile lui Băsescu nu sînt bune. ŞI poa’ s-o facă în ce stil vrea. Academic, colocvial sau mîrlăneşte. Suraţilor, io în vara asta l-am terminat a doua oară pe Proust, în timp ce Băsescu încă n-a terminat Levantul. Cum n-aş sări din barca lui dacă ar apărea un dalb ca crinul cîmpului, numai de-ar avea şi o idee, cît de mititică?

    fem!
    2009-11-15 00:29:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    dezamagitoare emisiunea din aceasta seara moderata de robert turcescu. nici n-am putut sa o urmaresc pana la capat.niste falsuri grosolane si asa multi farisei pe m2 n-am fazut de mult. un singur adevar am retinut de la adrian ursu: cum sa nu va invingem daca noi suntem 80%? aici a gresit un pic sau a vrut sa fie modest; de fapt ei sunt cam 90% si ca perceptie a publicului cam 95 % asta deoarece ceilalti 10 % nu prea se pot auzi datorita vacarmului celor 90%. uite d-nule patrasconiu un caz clar de manipulare si de care nimeni nu se face “vinovat”.: sta de 10 zile pe www. realitatea. net chestia aia cu: o fetita ii zice lui basescu: la revedere nenea basescu..vezi video..un copil pus sa zica acele vorbe..mizerie totala si o minciuna sfruntata…copilul ala n-are de unde sa stie asa ceva..iar ca geoana a facut 30 % din populatia tarii: nemernici dracului a stat 1 zi pe site si la vezi video l-au dat trunchiat…si vine realitatea si spune: noi suntem echidistanti..kakat

    fanul lui vanghelie
    2009-11-15 00:33:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    Dar, ma rog,de ce asa nu,dle Patrasconiu?Lasati pudibonderiile ieftine!La un atac misogin si golanesc al lui Crin,un raspuns aspru,pe masura.Pana la urma,dincolo de destinul tragic al fostei dne Antonescu,care este adevarul?Si daca Basescu spune adevarul?In America acum se dezbateau detaliile relatiei dlui Antonescu cu fosta sotie,nu lamentari fals crestine.

    miki
    2009-11-15 00:34:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @fanul lui vanghelie
    Ştii care e deosebirea dintre dictatorul Ceauşescu şi dictatorul Băsesecu? Ca să-l dai jos pe Ceauşescu trebuia să-i iei ghioaga din mînă. Ca să-l dai jos pe Băsescu trebuie să nu-l laşi să vorbească.

    fem!
    2009-11-15 00:37:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @silviu petcu. Ma scuzati, nu mi-am dat seama ca sunteti de fapt un impartial, si, din cand in cand, chiar un adversar al lui Basescu. La fel ca Radu Moraru, angajatul lui G.C. Paunescu, si ca Florin Calinescu, invitatul sau favorit. Aveti de altfel cam acelasi tip de argumente, imposibil de confundat. :)
    Cat despre Udrea, Basescu, discret, nu a infirmat niciodata legatura cu ea, iar acum a lasat sa se inteleaga ca o iubeste, ca e frumoasa si inteligenta (nu suntem copii, stim ca nu la sotie se referea, a facut si cu ochiul!). Numai ca Nutzi nu e nici frumoasa , nici inteligenta, e doar bunutza, vulgara si tupeista. Mai scarbos e ca Traian i-a facut complimente Udrei de fata cu Maria Basescu, iar sotia accepta umila, saraca, cocosismele Barbatului care, cocos viril, de, are si el tiitoare, dar tot la nevasta vine.

    erikson
    2009-11-15 00:38:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    deci basescu nu poate spune nimic pentru ca in familia lui Crin a fost o tragedie, dar Crin poate spune orice, pentru ca d-na Basescu suporta, nu-i asa? uite ce declara Crin:
    Crin Antonescu: “Boc salută amanta preşedintelui”
    Preşedintele Traian Băsescu a fost acuzat vineri seară, indirect, la scenă deschisă la Braşov, de Crin Antonescu, că ar avea o amantă.

    Preşedintele Traian Băsescu a fost acuzat vineri seară, indirect, la scenă deschisă la Braşov, de Crin Antonescu, că ar avea o amantă.

    Evenimentul s-a produs în cadrul lansării candidaturii preşedintelui Consiliului Judeţean Braşov, liberalul Aristotel Căncescu, la un nou mandat în fruntea respectivei instituţii, la lansare fiind prezent inclusiv ministrul Ludovic Orban şi Dan Radu Ruşanu. Crin Antonescu a susţinut un discurs incendiar care a ridicat sala în picioare, declarând nici mai mult nici mai puţin că “Domnul Boc este fericit. Se închină la Elene mai mari sau mai mici, este fericit pentru că trebuie să-i salute zilnic familia domnului Băsescu, îi salută fiica, îi salută amanta!!, îi salută fratele, îi salută cîinele şi este fericit”.

    andrei
    2009-11-15 00:45:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @erikson
    Cînd n-ai idei, nu poţi decît să-i numeri amantele adversarului şi să-ţi lauzi aliatul că n-a folosit tancurile în Piaţa Universităţii, ci doar tîrnăcoapele minerilor.

    fem!
    2009-11-15 00:45:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    @erikson
    cand ai sa vii cu ARGUMENTE si nu cu gargara de genul:basescu a vandut flota,basescu i-o trage lu nuti udrea,basescu dictator,basescu securist,basescu terorist,basescu anti roman,basescu tatar,basescu vanzator de tara,basescu spion rus american kinez evreu,mai discutam
    vrei sa le luam punctual?
    si-uiteasa de-al dracu ma facui si fan basescu si am sa-l si votez.si vin cu argumente solide in favoarea lui basescu si cu contraargumente in defavoarea lui crin si geoana.te bagi?

    silviu petcu
    2009-11-15 00:47:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    @femi: mai bine ati face un efort de memorie sa vedeti unde era Crin Antonescu in timpul mineriadelor si unde era Traian Basescu, acest profitor de ultima ora al anticomunismului. Va spun eu: in guvern si langa Ion Iliescu. Vreti sa va mai spun si unde era cand “televiziunile” lui Ceausescu “calomniau” revolutionarii de la Timisoara? Si cine ajungea in functie la Anvers pe vremea aia?

    erikson
    2009-11-15 00:51:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    m-am enervat si mai postez o data. mai, sunt tare curios daca basescu era la a 4-a nevasta ca tariceanu si de cateva ori repetent prin studentie si un neica-nimeni pana sa intre in politica..ce s-ar fi scris de el acum? s-ar fi dus alde srs sau chireac sau panaramele de, asa zisi, reporteri gen daniel oprea sa caute “fostele” sa le intrebe de ce s-au despartit? dar pe la colegi de studentie ar fi mers sa afle de ce a ramas repetent de atatea ori? srs a stat 1 saptamana la realitatea si antene cu documente sa arate cum a cumparat ioana basescu apartamentul de la popoviciu..chiar daca ioana avea documente n-a contat. dar tariceanu a primit pe gratis de la popoviciu teren pentru reprezentanta citroen..pentru asta n-are documente? o super grosolanie itre ale manipularii nu e si asta :vorbesti numa de unu iar de ceilalti nimic? ati auzit pe cineva sa comenteze in seara asta la robert turcescu cel mai adevarat lucru spus de bogdan chireac : are dreptate si basescu cand spune ca presa e ticalosita? stim ca lucrurile adevarate se spun in particular si la betie dixit

    fanul lui vanghelie
    2009-11-15 00:51:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    Băsescu e mai ceva ca hîrtia de turnesol. Dacă eşti împotriva lui, chit că n-ai nici o idee, nici o soluţie, nada, înseamnă că eşti un ins civilizat, cu bun simţ şi raţional. Dacă eşti cu el, poţi să ai în cap şi biblioteca Academiei şi oricîte argumente sau idei, că eşti taliban portocaliu.

    fem!
    2009-11-15 00:51:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @cristian patrasconiu
    ca sa mai racorim putin atmosfera:despre transmisia intalnirii crin-basescu de la tvr1 ce parere aveti?
    tvr care e platita din bani publici,cu acoperire nationala si cu director psd

    silviu petcu
    2009-11-15 00:52:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    Crin a cautat o situatie in care sa-l faca pe Base sa-si iasa din pepeni, ca sa-l lase sa se dea in stamba. Isi merita vreun consilier de-al lui banii in sfarsit! Crin a incercat sa extrapoleze de la ministrese la conceptia despre femeie in general. Ideea nu era rea. Problema lui CreCrin e ca a gasit un teren unde el insusi e la pamant si Base l-a taxat urgent ramburs. Probabil consilierii nu l-au pregatit pe CreCrin pentru situatia asta, asa ca a incasat-o stoic si a ramas mut! Pana la urma, tine si de ceva spontaneitate. Parca nu mi-ar conveni un prezidente caruia sa-i tot spuna altii mereu ce sa faca!

    Mai departe, nu-s de acord cu D-l Patrasconiu. Base ar fi pierdut mai mult daca tacea. De raspuns i-a raspuns bine lui CreCrin, ca nu se face sa trimiti bezele unuia care te baga in origini. Pana la urma, asta e stilul lui Base, nimani n-a zis ca ar fi vreun finutz! :D Dar, spre deosebire de ciorile vopsite CreCrin si ProstaGeoana, macar nu vrea sa para ce nu este!

    Io zic ca CreCrin a aruncat bumerangul si nu s-a mai ferit la timp. Oricum, vanatoarea lui e pe terminate!

    Trahanache
    2009-11-15 00:54:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @silviu petcu: OK, dar sa nu mai vii nici matale cu “argumente” de genul moguli, oligarhi, modernizarea Romaniei prin santajul populist cu referendumul, fara dezbatere, si cu alte diversiuni de manipulare ordinara. Ca doar stim cu totii ca mogulii nostri sunt mai buni decat mogulii lor, si primarii nostri primesc bani de la guvern, in timp ce primarii lor nu. Si daca vrei mai vorbim si despre interlopizarea PDL cu Doru Magaru, Bercea Mondialu si Gigi Netoiu, da?

    erikson
    2009-11-15 00:56:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    @erikson
    In perioada mineriadelor Băsescu era Subsecretar de Stat – Seful Departamentului Transporturi Navale din Ministerul Transporturilor. Şi, da, a fost şi la Anvers. Poţi bănui ce vrei tu de aici. Dar osanaua pe care i-a închinat-o Crin
    lui Iliescu nu e nici ipoteză, nici bănuială. E faptă.

    fem!
    2009-11-15 00:59:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    A, sa nu uit! Inca ceva despre CreCrin:

    “…femeia care face carieră pe învăţătură,…”

    Iote-te, repetentu’ tine lectii despre invatatura!!! Pai Base parca si-a reinnoit nu demult brevetul de comandant, iar CreCrin, tot nu demult, ne vorbea de presedintele Angliei! Tare!

    “Aveţi un model pe care îl puteaţi promova mai mult, doamna Băsescu”

    Ei, cam aici sunt tupeul si grosolania de care vorbea D-l Patrasconiu, dar pe care vad ca nu le observa nimeni! Nu stiu care barbat suporta sa i se spuna se catre tertzi ce e bine sau nu e bine sa faca cu nevasta! CreCrin si-a cautat-o cu lumanarea!

    Trahanache
    2009-11-15 01:03:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    @erikson: mai frate esti asa de slabut.. esti exact ca primul meu telefon erikson..era intreg dar devenise asa de expirat incat am fost nevoit sa-l arunc. tu ce mai faci pe aici? nu te simti cam depasit, slabit?

    fanul lui vanghelie
    2009-11-15 01:03:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @erikson
    Dacă e ok, să auzim argumentele. Ce ne propune Crin?

    fem!
    2009-11-15 01:04:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    vezi cum imi dai dreptate?cand iti spun ca stai prost cu logica.
    unde ai vazut matale pe blogul asta unde io am zis ceva despre ce scii matale acolo:moguli ,shoguni,referendum primati etc.io n-am zis decat de fraierul de rica venturiano care el ataca primul el plange dupa aia.
    iar matale ai tra concluzia ca io-s fan basescu.
    dar apropo de primari:mazare de la constanta.cu mult timp in urma independent.psd-ul calare pe el cu justitia cu militia cu tot ce misca in ro.dupa ce s-a inscris in psd e unul dintre cei mai tari alaturi de vanghelie.plus ca e si cel mai marlan (kiar mai marlan decat vanghele)
    si uita cum a fost fortat sa intre in psd si mai ales de ce s-a inscri in psd,cum plangea ca psd nu-i da fonduri si acum cand le are e prieten bun cu udrea ca are nevoie la turism.

    silviu petcu
    2009-11-15 01:05:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    Ce idei ne-a transmis Crin în după-masa asta?

    fem!
    2009-11-15 01:06:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    @femi: nu domnule, nu e fapta, e doar o vorba neinspirata, de campanie. Fapte erau functiile pe care le detinea acum douajdeani Basescu IN SISTEMUL TICALOS, nu ticalosit. Stiu ca doare, dar asta-i cruda realitate.

    erikson
    2009-11-15 01:07:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    @ erikson

    “@femi: mai bine ati face un efort de memorie sa vedeti unde era Crin Antonescu in timpul mineriadelor si unde era Traian Basescu, acest profitor de ultima ora al anticomunismului. Va spun eu: in guvern si langa Ion Iliescu. Vreti sa va mai spun si unde era cand “televiziunile” lui Ceausescu “calomniau” revolutionarii de la Timisoara? Si cine ajungea in functie la Anvers pe vremea aia?”

    Ihi, uite cum stau lucrurile: Base a fost apropiatul lui ilici, dar acum musca din el de cate ori are ocazia. CreCrin a fost la Universitate si s-a manifestat ferm impotriva lui ilici, iar acum il pupa-n cur. Deci, cum e mai bine?

    Trahanache
    2009-11-15 01:08:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    Pe siteul de campanie al lui Crin: “Numai cei buni mor cand nu este timpul lor
    Gheorghe Dinica a iesit astazi din scena. ” Puteţi verifica. Asta nu e mîrlănie, nu-i aşa?

    fem!
    2009-11-15 01:09:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    @silviu petcu: am zis eu ceva de PSD? Sa zica Basescu, ca vine din acelasi FSN cu ei, acelasi FSN in care a vrut sa dizolve si PNL-ul, ca sa faca un mare partid popular, prezidential. Daca Crin seamana cu Venturiano, Traian seamana cu Putin. Il prefer pe Rica, e mai inofensiv.

    erikson
    2009-11-15 01:10:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    @trahanache: Hai ca-mi placi. Basescu era langa Ilici cand Ilici comitea crime. Crin, zici tu, il pupa-n fund (desi nu-i asa) acum, cand Ilici e un batran inofensiv. Cum e mai bine?

    erikson
    2009-11-15 01:13:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    @erikson: asta-i tare cu bercea mondialu.. pai bercea mondialu isi cauta soferul zilele trecute la sediul psd. de acolo a plecat la varul lui primar si primarul psd-ist vanghelie. si mai stiu pe unul care se pupa prin italia spunand : sa traiesti don Costica. don Costica sef de trib in italia e var cu basescu sau var primar cu primarul psd-ist vanghelie?

    fanul lui vanghelie
    2009-11-15 01:14:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    poate am mai postat odata dar nu-i!
    arata si mie unde pe blogul si la topicul asta am venit cu argumente pro-basescu.eu am zis doar de crin si ce mare tantalau este cum de s-a bagat singur in gura lupului cel rau.si mai mult decat atat cauza sinuciderii sotiei lui de care el e principalul vinovat.

    silviu petcu
    2009-11-15 01:14:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    Că a vrut sau nu Băsescu să dizolve PNL în FSN, rămîne de demonstrat. Pînă una alta, Băsescu e singurul care le-a dat ocazia liberalilor să facă ceva liberal în Ro,numindu-l pe Tăriceanu prim ministru. Şi au liberalizat de n-au avut aer.

    fem!
    2009-11-15 01:15:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    Trahanache

    punct ochit, punct lovit :) . a fost curat nesimtit, dar uite ca nu si-a calculat bine atacul. sper ca romanii sa nu puna botul la ce rahat mananca analistii la teve, care fac din crin o victima si nu vad reactia unui om normal la un atac nesimtit.

    Mona
    2009-11-15 01:16:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    Basescu-Antonescu- Asa NU- domnule Basescu- — voxpublica – Platforma de comentarii- bloguri si opinii REALITATEA-NET…

    Patrasconiu se intoarce ?…

  • 91

    Base s-a dezis de ilici dupa ce a comis-o cu mineriadele, a plecat impreuna cu Roman! Scrie undeva ca Base a fost partas la crime? E incriminat Base in vreun dosar al mineriadelor? Hai, vino cu argumente, ca de SF-uri sunt satul!

    Ce spui tu??? ilici “batran inofensiv”??? Baietel, trezeste-te! Ti se pare ca Geoana conduce PSD? Pai daca atat “fler” politic ai, nici nu ma mira cate bazaconii produci!

    Trahanache
    2009-11-15 01:25:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    @ erikson

    Postarea 91

    Trahanache
    2009-11-15 01:26:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    Dragi postaci portocalii iata parerea unui jurnalist neutru despre spusele domnului Presedinte: gandul.info/opi../
    Poate dupa ce cititi acest editorial va mai racoriti.

    FelicianD.
    2009-11-15 01:28:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    FelicianD.

    tu ai soacra?

    Mona
    2009-11-15 01:31:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    @ FelicianD

    Hehe, ma faci sa rad! Jurnalistul de la Gandul detine adevarul suprem si noi comentam pe langa, asa-i?

    Trahanache
    2009-11-15 01:34:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    @ FelicianD

    Tu stii ce e aia “postac”?

    Trahanache
    2009-11-15 01:37:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 97

    @ FelicianD

    “jurnalist neutru” la Gandul? Esti tare! Mai ai de-astea?

    Trahanache
    2009-11-15 01:38:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    @ Mona
    Doamna sau domnisoara nu va inteleg abordarea aceasta atit de personala !
    Raspuns:
    Nu, nu mai am din pacate, fiindca sa stins de citiva ani,Dumnezeu sa o odihneasca.
    Am impresia ca si dumneavoastra suferiti de prea multa “Democratie” precum declara astazi la Cluj domnul Presedinte.

    FelicianD.
    2009-11-15 01:38:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    Felician D.

    am intrebat nu din curiozitate, ci sa va dati seama cum ar reactiona o mama care il aude pe fostul ei ginere acuzand pe altii ca ar avea amante. asta a fost, nimic personal cu dumneavoastra.

    Mona
    2009-11-15 01:43:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 100

    @Trahanache
    Nu stiu ca idolul dumneavoastra sa-i fi inclus pe cei de la Gindul in categoria tonomatelor si nici pe Adrian Sirbu ca fiind un mogul de presa.
    Ba mai mult chiar am observat ca este rasfatatul postului ProTv. Cred ca singura emisiune la care nu a aparut este cea pentru copii.
    Poatac este in acceptiunea mea acel activist de partid insarcinat cu postari multiple favorabile unui Partid sau candidat, si in acelasi timp care injura (critica) pe toti ceilalti candidati sau pe toate celelalte partide.
    Imi dau seama ca nu m-am inselat fiindca ai si reactionat ca sa ma neutralizezi.
    Cam aceasi greseala a facut si domnul Presedinte cind domnul Antonescu a facut acea remarca legata de flota, Antonescu nespunind ca domnul Presedinte ar fi vindut flota, ci doar a remarcat, lucru dealtfel deosebit de corect, ca n-o mai avem.

    FelicianD.
    2009-11-15 02:12:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    Erata: Poatac- a se citi Postac.

    FelicianD.
    2009-11-15 02:15:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 102

    Nu-mi vine să cred că sunt atâția oameni lipsiți de viață personală, care sunt dispuși să facă din privitul pe gaura cheii o carieră.
    Acel aspect este irelevant în competiția pentru președinție, iar faptul că jurnaliștii insistă atât de mult pe el decredibilizează și descalifică o dată în plus presa, care oricum nu se simte prea bine. Sau vrem să ne potcovim cu Geoană?! Atunci când cerbii intră în perioada rutului (boncăluit), se luptă între ei și, uneori, se înțepenesc în coarne; așa devin prăzile cele mai facile pentru lupi.
    Simple drame chimice.

    marius v
    2009-11-15 02:55:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    @felician
    daca-mi dai voie sa ma bag
    crin a gresit inca o data cand a adus aminte de flota.asta-i asul din maneca lui basescu.basescu ii are la mana pe aia direct raspunzatori de-aia s-a desbracat de imunitate cand a fost cercetat ptr.flota.adu-ti aminte cine era la putere atunci.daca basescu ar fi fost implicat l-ar fi jupuit imediat.ei continua insa cu afirmatiile astea NEDOVEDITE in justitie dar care la noi merg foarte bine.vorba aiaȘla acuzatii asa de grave ce mai conteaza probele.
    casa lui basescu la fel,femeile promovate de basescu la fel.concluzia crin a atacat tot timpul(timid ce-i drept)iar basescu n-a facut decat sa ii raspunda cat de cat.asta n-a fost decat incalzirea.de-aia il musca toti pe basescu si s-au coalizat impotriva lui,pentru ca ii are pe toti cu spatele la zid.este jos basescu sau finalul smekeriilor.

    silviu petcu
    2009-11-15 03:05:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 104

    Antonescu nu a raspuns din doua motive – unu a fost complet surprins, Basescu coborise tonul si vorbea rar pentru ca era extrem de iritat, chiar daca nu lasa se se vada. Si doi pentru ca stia ca a aruncat cu laturi pe care nu poate sa le sustina, daca riposta ca de unde stie el, i-o tragea Basescu si mai jos, ca el de unde stie…

    Dan D.
    2009-11-15 03:11:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 105

    @crisitan patrasconiu
    cum va suna la ureke afirmatia pro-democratului parvulescu,cum ca ar trebui luate msuri impotriva haitelor de pe internet?
    ce ti-e si cu dictatura asta!

    silviu petcu
    2009-11-15 03:13:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    @Marius V: care aspect e irelevant, ca Crin loveste cu aluzii la amante in fatza dnei Basescu, cind el, Crin, mergea la amanta/e cind sotia ii era atit de bolnava si nu era acasa in noaptea cu pricina?? Ca nu inteleg. E irelevant pentru o frumoasa cariera de presedinte, da. Si dovada de caracter, in general. Americanii sunt niste prosti ca le-au pus piedica pe loc crinilor proprii.

    Marta
    2009-11-15 03:41:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 107

    @ FelicianD

    1. Base nu e idolul meu. Dar e cel mai mic dintre toate relele care ameninta acum Romania.
    2. Nu stii ce e aia postac, asa cum ma asteptam. De saptamani intregi apar postacii PeNaLi pe acest blog si n-ai inca habar sa-i depistezi! Posezi deci un spirit de observatie “teribil”.
    3. Stii cam prea putine despre Gandul. Mai citeste cine l-a fondat si isi face in continuare veacul pe-acolo! Nu am reactionat ca sa te neutralizez (cred ca ai o paranoia!), ci pentru ca e cel putin hazliu ce scrii. Asta cand nu intri in conflict cu logica, ca in postarile din zilele trecute, ca atunci esti deja de cascadorii rasului.

    Trahanache
    2009-11-15 03:42:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 108

    @ FelicianD

    “Cam aceasi greseala a facut si domnul Presedinte cind domnul Antonescu a facut acea remarca legata de flota, Antonescu nespunind ca domnul Presedinte ar fi vindut flota, ci doar a remarcat, lucru dealtfel deosebit de corect, ca n-o mai avem.”

    Mda, dupa cum spuneam, posezi un spirit de observatie “teribil”:

    “CA: “Da, meserie aveţi, flotă nu mai aveţi.” ”
    Ca si cand Basescu ar fi avut vreodata flota! A, iar daca asta nu e o aluzie la vanzarea flotei, inseamna ca vorbim discutii!

    Trahanache
    2009-11-15 03:52:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 109

    @ silviu petcu

    “basescu ii are la mana pe aia direct raspunzatori ”

    Nu-i are! Dar n-a fost implicat in vanzarea flotei. Procesul s-a judecat si rejudecat. Flota a fost vanduta din motive temeinice, dar cativa s-au jucat cu banii di comisioanele din vanzarea navelor si unii s-au ales cu puscarie. Pe aia nu-i vede nimeni, toate sagetile sunt in directia Base.

    Trahanache
    2009-11-15 03:58:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 110

    @trahanake
    io sper sa-i aiba ca altel era halit de mult.plus ca daca ar fi fost ceva probe in dosarul flota ala deskis a doua oara pe vremea lui nastase precis ar fi avut grije srs,ciuvica,laptop,ctp nistorescu,sa scurga ceva informatii in presa..dosarul e gol probabil.si basescu stie cine-i implcat

    silviu petcu
    2009-11-15 04:19:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 111

    @ Marta
    Da, aspectul amantelor este irelevant în contextul luptei pentru Președinția României. Nu mă interesează câte amante are cineva (oricine), atât timp cât își face bine treaba pe care trebuie să o facă. Am mai spus pe aici, dar repet acum ideea, pentru că este mare gălăgie și s-ar putea să se fi pierdut. Pentru mine, candidații se împart în trei categorii: utili, inutili și nocivi. Îl voi vota pe domnul Băsescu pentru că este util, nu pentru că este bun. Dar fiecare dintre reprezentanții acestor categorii au dreptul la viață personală (intimă), atât timp cât serviciul public pe care-l exercită nu este afectat.
    Este degradant să aduci(este o persoană a III-a generică, nimic personal) în prim-plan aspecte de alcov developate prin bârfe de tractir.

    marius v
    2009-11-15 05:27:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    Sunt tot felul de opinii legate de incident, dintre care, cea mai exagerata este aceea ca Basescu le-a ranit pe toate femeile bolnave incurabil. Este o gogomanie. Eventual, i-a ranit pe sotii acestor femei.
    In realitate, Antonescu a insistat nepermis de mult pe ideea infidelitatii d-lui Basescu, calcand in picioare sentimentele bietei sotii, care indura intreg acel calvar. Cred ca in disperare de cauza, Basescu l-a facut sa taca.
    Nu stiu daca este adevarat sau nu ca intre Basescu si Udrea ar fi o legatura amoroasa. Inclin sa cred ca nu. Dar, tinand cont de zvonul creat, Udrea ar trebui sa nu se mai tina scai de Basescu. Cred ca vrea sa profite de presupusa legatura pentru a-si mentine pozitia in PDL.
    Uneori oamenii, chiar si femeile frumoase si destepte, mai si renunta.

  • 113

    Bă, da’ fraieri mai sînteţi! Să fiu eu portocaliu, aş da-o pe bune: Antonescu şi-a aruncat nevasta pe geam, să rămînă singur cu amanta.
    Ce v-o trebui aşa mult să ajungeţi la o concluzie aşa simplă?

    Inima-Rea
    2009-11-15 07:55:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 114

    Domnule Patrasconiu- ati fi fost impartial, cum clamati de obicei, daca ati fi remarcat in articolul Dvs. si impardonabila mojicie a finului Crin, la care, nu asa, avem pretentii! Cat sa mai rabde Basescu insultele referitoare la Udrea, spuse de nenumarate ori de acelasi finut Crin? Sau, Dvs. personal, considerati ca in conformitate cu aprecierile Crinului, Monica Macovei- si ea promovata de Basescu- se incadreaza in categoria Crinului? Multumesc sincer lui@Silviu Petcu,@Trahanache,@Marta,@Fem si tuturor celorlalti care au restabilit adevarul in aceasta disputa. Cred ca ar trebui sa le multumiti si Dvs.

    Stefan Michiu
    2009-11-15 08:20:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 115

    @inima-rea
    esti tare :)
    dar ce mi se pare si mai abjecta e declaratia de dupa a prezidentului, care “nu stia nimic”. pe naiba. sa-ti fie rusine expirat comunist!
    cititi articoluldespre Romania din Le Figaro, de vineri ( e redat si in Romania Libera)

    corina
    2009-11-15 09:26:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    Apare fraierul cu inima frinta,pardon, rea, sa anunte lumea ca e fraiera. Si regreta ca nu e si el fraier. Adica portocaliu, tigan, alcoolic si prostituata.

    Cred ca postarea dlui Patrasconiu a derutat pe multi; nu cunosc/nu ma intereseaza situatia familiara a profesorasului cel viteaz, dar trebuia sa se fereasca ca dracu de tamiie de intrebari care se pot intoarce ca bumerangul.

    Nu am urmarit nici confruntarea celor doi, dar daca s-a intimplat cum relateaza dl Patrasconiu, vina totala e a acelui ce a adus in discutie femeia. Cum s-a aparat cel atacat nu mai conteaza; asta daca nu cumva socotim vinovat pe cel care a inregistrat santajul recent, si total nevinovati pe cei doi ziaristi.

    Cred ca profesorasul a vrut sa fie si viteaz si smecheras.

    victor L
    2009-11-15 09:58:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 117

    Si uite asa, s-a mai ingropat o tentativa de-a lui Basescu de a vorbi si despre lucrurile serioase! Si de maine incepem sa ne plangem iarasi. Ca nu ne da FMI-ul banii, ca n-avem agricultura. Ca n-avem invatamant.
    Dar cand cineva vrea si discuta serios despre astea iar interlocutorul (care ar vrea sa fie si el presedinte) ii raspunde numai cu glumite, mistouri si golaneli… ce e mai simplu pentru masinaria de partid si de presa? (pe vremuri era sintagma “de partid si de stat”, acum cred ca e realist sa vorbim de “partid si de presa”). Cel mai simplu e sa arunce intreaga dezbatere in sector femei, gagici, amante. Pentru ca ASTA E NIVELUL DE PREGATIRE AL PRESEI ROMANESTI!. Cati dintre “juranlisti” ar putea sa ne spuna acum daca afirmatia lui Base ca profesoara a inteles gresit legea salarizarii este gresita sau nu? Nici unul. Pentru ca decat sa citesti o lege mai bine scri editoriale sufocate de indignare despre mojicia lui Basescu. Cati dintre “jurnalisti” pot sa analizeze cifrele si planurile Presedintelui ref la agricultura? Nimeni! Pentru ca e mai usor sa faci presa de can-can. Cum sa nu fi recunoscator lui Crin ca nu te-a pus sa comentezi agricultura? Doua trei mistouri ieftine si a expediat subiectul!!

    Iar referitor la celebra sectiune a femeilor lucrurile au fost extrem de clare si de simple. Antonescu, grobian, a facut aluzii fara perdea la amante iar Basescu i-a raspuns cu o aluzie foarte ferma si discreta tot la amante. N-a fost o discutie despre sotii ci despre amante. Una reala (Antonescu) iar alta prezumptiva.

    Uite asa o ghiolbanie a lui Antonescu este rapid manevrata de catre presa in favoarea lui (dl Patrasconiu nu e in categoria asta) si este victimizat ca a fost atacat din nou de necioplitul Basescu, omul care n-are nimic sfant.

    La aceasta dezbatere, Antonescu a fost de 10 ori mai necivilizat si mai grobian decat Basescu. Si nu ma refer la episodul “femei”. Nu poti sa pretinzi sa fi presedinte si sa te prezinti in halul asta de superficial si de mistocar. Parca am vazut un golanash de cartier. S-o fi gandit ca atitudinea Oprescu da bine la electorat? Sau atat il duce mintea?

    @ corina
    Nesimtirea de a-i dori unui om o boala (lui Silviu Petcu) este nemaintalnita pe acest site si dovedeste un caracter bolnav. Poate iti ceri cetatenia franceza ca sa mai scapam de astfel de gunoaie. Corinutza e la studii in Franta (Romania n-o mai incape) dar ea crede ca surescitat se scrie “suresxcitat” si doreste boli grave celor care nu scriu cum ii place ei sa citeasca. Esti, simplu, un mare jeg, si sper sa iti ceri macar scuze fata de Silviu Petcu.

    radragos
    2009-11-15 10:00:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 118

    Nu am urmarit transmisia,deorece nu sint in tara.Am citi ,insa,din presa pasajele ce cuprind discutiile dintre cei doi candidati.Nu s-au putut aborda subiecte importante,cele care sint prezente in viata societatii(sau poate ele nu au fost redate de presa?),presupun,din cauza incapacitatii de ale argumenta si sustine de catre Crin Antonescu.Intilnirea a pedalat la nivel jos,la cancan si subiecte perimate, tocate ani de zila de presa si postacii obedienti.Crin Antonescu s-a dovedit a fi un vid intr-o bula aurita,net detasat de problematica strigenta a romanilor.Discursul sau bine conturat s-a axat impotriva personalitatii presedintelui,a moralitatii sale,drept pentru care a primit raspunsul cuvenit!La obiect!Presedintele i-a taiat orice pofta de a mai bate apa in piua pe subiecte facile plasmuite in creuzetul laboratoarelor dedezinformare!De aceea,domnule Cristian Patrasconiu,este pentruprima oara,cind nu sint de acord cu opinia Dumneavoastra!De altfel,deseori Crin Antonescu a avut exprimari ce trec cu mult granita bunului simt,in raport cu presedintele Romaniei.Si acest lucru s-a intimplat chiar de la tribuna Parlamentului,in clipe decisive pentru Romania si presedinte!(Discurs la suspendarea!)Crin a meritat,pe deplin o lectie!Despre ce se poate afirma sau nu public!Si-a facut-o cu mana lui,si-a cautat-o cu lumanarea!Nu are nici o scuza,avind in bagaj ,cu notorietate,dubla existenta,in perioada critica a familiei sale!

    Yu-Gi-On
    2009-11-15 11:14:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 119

    @radragos
    mi-am cerut scuze inca de aseara
    am vrut sa spun excitat cu sur deasupra pentru ca asa face domnia sa politica, pentru ca de-acolo ii vin impulsurile
    noroc cu noi capsunarii si spalatorii de parbrize ca va trimitem bani in tara, ca de alte investitii nu prea s-a auzit!
    auzi, presedinte in secolul XXI sa se certe cu oligarhii si mogulii! Pai nene,in toata lumea, oligarhii si mogulii ii conduc pe politicieni si, in al doilea rind, viata reala, aici intr-o tara normala, nu are nimic de-a face cu politica ci cu economia privata, care merge foarte bine
    intr-o tara falimentara, asta mai trebuia, un comunist care sa spuna care sa “infiereze” regimul mosieresc si mogulii care sug singele poporului. Bine, asta e doar de fatada, ca stie el “la cit e ceasul”, nu va fie frica! exista oligarhi buni si oligarhi rai! dar cind o sa va dati seama va fi mult prea tirziu.
    vai de capul nostru!

    corina
    2009-11-15 11:51:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 120

    Femi: Ha, ha, ha. Cum adica Basescu l-a pus pe Tariceanu sa faca liberalism in Romania? Basescu n-ar fi ajuns presedinte fara PNL, domnule, iar cota unica, pe care si-o revendica acum fraudulos, ca si aluviunile Dunarii, ca si cei 9400 km2 din Marea Neagra, negociati de pesedistul Aurescu de pe vremea lui Nastase, ca si anticomunismul prin din zbor, din interes personal, a fost de la inceput parte din programul PNL-ului! Sa nu fim amnezici, tentativa lui Basescu de dizolvare a PNL-ului in PSD sub pretextul “unificarii dreptei” in jurul Conducatorului iubit a venit la un an dupa ce Tariceanu a fost investit in functie! PNL avea tot dreptul sa faca balet intre PDL si PSD dupa ce Putinache a vrut sa-i inghita! Sa nu va faceti iluzii, domnilor fani ai taberelor din fostul FSN, nici PDL, nici PSD nu vor mai putea guverna in Romania fara PNL! Mai bine inghititi galusca si taceti!
    trahanache: da, Ilici e “inofesniv” prin comparatie cu cel din 1990. are 80 de ani si nu mai are viitor. daca moare maine, o sa spui ca tot el conduce, din Infern, PSD-ul lui Geoana, nu-i asa? Si, sa avem pardon, Base nu s-a dezis de Ilici din cauza mineriadelor, daca era asa o facea din 1990, ca si Roman (si, da, nu e o nota buna pt. PNL pt. ca l-a luat alaturi de ei pe Roman, un complice la crimele din 198901990). Daca pui pe acelasi plan declaratia lui Crin cu nedezicerea lui Base de Ilici in 1990-1991, atunci inseamna ca iti asumi ridicolul la care te expui.
    A, ziceti voi ca Bercea Mondialu e si cu PSD-ul. De acord. Dar Doru Magaru, dar Netoiu, dar Nicolicea?

    erikson
    2009-11-15 11:52:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 121

    Fără care PNL n-ar fi ajuns Băsescu preşedinte? Fără Stolojan, fără Stoica, fără Mona Muscă… Antonescu n-a cîştigat în viaţa lui nimic. Nici măcar colegiul pe care singur şi l-a ales.
    Şi PNL-ul cum a reacţionat la mineriade? Intrînd în Guvern. Ţi-am spus, astea sînt lucruri pe seama cărora poţi specula pînă poi-marţi. Dar dacă luăm faptele, ce vedem? După PNL, Chiuariu e bun de ministru Monica Macovei, nu. După PNL, reforma promovată de PDL în justiţie e neconstituţională, dar să propună ceva în loc – nexam. Antonescu e anti-politizare, dar crede că a interzice directorilor de şcoli să fie membri de partid e neconstituţional. Antonescu spune că profesorii nu pot fi plătiţi cu ora, însă cînd e momentul să propună el o viziune, ne zice cum ar trebui plătite curvele. Antonescu zice că Pactul pentru Educaţie e o idee bună, însă criticabilă, dar nu oferă nici o idee despre ce ar fi făcut. Despre agricultură ne spune că, întrucît s-a vorbit prea mult în ultimii 20 de ani, trebuie să mai discutăm, dar că deocmandată el n-are nimic de spus.
    Din partea mea, poţi să te adînceşti cît vrei în încrengătura de Neţoiu, Nicolicea, Mondialu şi mai ştiu eu care. Eu cred că e bine ca parlamentarii şi miniştri să nu aibă imunitate. Dacă Băsescu e de acord, fie şi pentru a-i lovi pe adversari, bravo lui, fiindcă mai devreme sau mai tîrziu lipsa imunităţii îi va ajunge şi pe ai lui, inclusiv pe el, în caz că au comis-o. Uninominalul, mi-a oferit ocazia să NU votez cu PDL. Şi aşa mai departe.
    Şi dacă aş crede tot ce spun liberalii despre Băsescu, ce-mi oferă ei în schimb? Klaus Johannis? Bun şi ăsta. Dar cum o să-l impună Crin? A, păi ne-o zice chiar el: N-o să-l impună. El ne spune doar că şi-ar dori ca România să fie minunată dar că, din poziţia de Preşedinte nu poate decît să aştepte ca minunăţia să survină, eventual ar putea fi Agricultorul Şef…

    fem!
    2009-11-15 12:14:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 122

    Antonescu a iesit invingator in aceasta confruntare deoarece basescu nu mai are argumente…

    elena
    2009-11-15 12:26:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 123

    Basescu in sfarsit a aratat cine este cu adevarat..votati un presedinte mai bun.

    ingeras
    2009-11-15 12:28:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 124

    CRin este un om cu capul pe umeri care lucreaza doar pentru binele tarii si a romanilor..deaceea datii o sansa ca presedinte!

    ella
    2009-11-15 12:29:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 125

    Bine că a avut Antonescu argumente. La agricultură a fost cel mai tare: “S-a vorbit prea mult, deci trebuie să mai vorbim, deocamdată eu n-am ce spune”.

    fem!
    2009-11-15 12:29:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 126

    Crin Antonescu castiga alegerile datorita calitatilor lui si datorita poporului care il va vota.

    bebelusa
    2009-11-15 12:29:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 127

    pentru a trai mai bine..ar fi bine sa facem alegerea potrivita…ar fi bine sa Votam un om capabil sa conduca tara…eu votez Crin.

    lili
    2009-11-15 12:31:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 128

    Crin Antonescu, candidatul de care se leagă multe dintre speranţele românilor..el poate sa spuna stop coruptiei si noi putem sa spunem stop saraciei prin prezentarea la vot si alegere unui partid liberal.

    ilena
    2009-11-15 12:32:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 129

    Consider ca Basescu a avut timp sa demonstreze ceea ce vrea sa faca….acum trebuie sa lase loc si altei persoane,iar cea mai indicata mi se pare Crin Antonescu.

    nuti
    2009-11-15 12:32:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 130

    Basescu stie numai sa rada..HOHOHO….zici ca e Mos Craciun,dar care ne aduce numai minciuni.

    dana
    2009-11-15 12:34:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 131

    :) Io-te la bebelusha, nuti, ileana, dana, lili… Ca sa vezi cum promovează Antonescu femeile pe bloguri.

    fem!
    2009-11-15 12:41:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 132

    Io cred ca Basescu are cea mai misto amanta, o si merita ca-i barbat frumos ie chiar mai frumos decit barbatu lu Elena ot Plescoi. Am auzit ca si cona Lina ie moarta dupa Basescu. Falnic barbat!

    neamtu tiganu
    2009-11-15 12:45:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 133

    Ma poate lamuri cineva- ii multumesc anticipat- cum de apar grupati: bebelusa, ingeras,ella, elena,etc.mai ales dupa analize serioase scrise de @Radragos, @Fem, etc. Sunt din aceeasi familie?Sunt curios, dupa 22 nov. ce vor mai scrie, cert este ca Antonescu nu o sa le mai fie obiectul muncii

    Stefan Michiu
    2009-11-15 12:45:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 134

    subscriu Cristi.subscriu. ei vezi de asta te citesc. si ce e mai important, e ca nu il cred pe Basescu in stare sa isi asume greseala. cred ca o va da la intors. desi e cat se poate de oabla.
    si stii ce e mai trist? ca Geoana , cat e el numit de “prostanc” nu ar fi zis chestia asta.

    exilat
    2009-11-15 12:50:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 135

    @corina:tampeniile pe care le spui, combinate cu gradul de nesimtire si tupeul iremediabil releva profilul PNL-istului “intelectual” intoxicat si intoxicant de tipul Norica, Orban.
    Cat despre analiza dumitale penibila este exact genul la care ne putem astepta de la un “capsunar” sau “spalatoare de parbrize”.
    Apropo zici ca esti bursiera: bursa o ai de la fundatia Patriciu?
    Pentru cei care nu cunosc cum functioneaza sistemul de admitere la universitati in Franta: invatamantul universitar este subventionat de stat,nu se dau teste de admitere ci este doar un examen de dosar, platesti o suma modica (in jur de 300 de euro pe an) si esti acceptat. Asta explica nivelul scazut de performanta al majoritatii absolventilor de universitati din Franta, si faptul ca in fiecare an ies mii de absolventi care nu-si vor gasi niciodata de lucru in domeniul pentru care s-au format pentru ca oferta educationala este paralela cu cea oferita de piata muncii si vor ingrosa randul somerilor cu diploma.

    crina geoana
    2009-11-15 12:50:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 136

    crina
    exista foarte multe fundatii si aici, poate Marie Curie iti spune ceva, exista fundatii americane, germane, etc. care sponsorizeaza studii in Franta, in functie de specializare,de cv-ul omului, de potential.
    dar ai dreptate, ca orice invatamint de stat, e prost
    insa Franta inseamna foarte multe lucruri care merg bine si mult mai putine care merg prost
    dar la noi?economia la pamint, zero,traim in evul mediu la tara, sanatatea zero ( ma rog, cu exceptii), invatamintul spre minus infinit.
    si nu vreti schimbarea? eu nu am spus ca votez Antonescu, doar ca nu mai vreau un comunist tarat ca presedinte
    am impresia ca am uitat prea curind lozinca, atit de frumoasa
    MAI BINE MORT DECIT COMUNIST!

    corina
    2009-11-15 13:07:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 137

    De acord. Nu se face. Si daca e adevarat, tot nu se face. Un om politic chiar rapace si agresiv ca si Basescu trebuie sa se mentina in anumite limite.

    Sainte Peter
    2009-11-15 13:11:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 138

    De prost gust? Ma intreb ce ar trebui sa mai faca basescul, ca sa folosesti alte cuvinte, putin mai dure? Cat de jos ar trebui sa mai coboare acest individ, ca cei care inca il mai sustin sa poata accepta in fata lor si public ca specimenul e sub orice critica? Primul care a comentat aici se intreaba daca nu cumva e adevarat! Cat de trepanat sa fii? O intrebare retorica, desigur. iar azi, cand eu asteptam scuzele basescului (ce naivitate stupida mai am si eu), el vine cu o mizerie cel putin la fel de mare. El n-a zis, el n-a stiut, el vorbea de nevasta-sa! Dar, vorba ta… o alta mostra de prost-gust.

    ratio
    2009-11-15 13:34:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 139

    @ FelicianD

    Uite postacii de la 122-130. Ce zici, ma incadrez? :D

    Trahanache
    2009-11-15 13:50:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 140

    @ erikson

    “da, Ilici e “inofesniv” prin comparatie cu cel din 1990. are 80 de ani si nu mai are viitor. daca moare maine, o sa spui ca tot el conduce, din Infern, PSD-ul lui Geoana, nu-i asa? Si, sa avem pardon, Base nu s-a dezis de Ilici din cauza mineriadelor, daca era asa o facea din 1990, ca si Roman (si, da, nu e o nota buna pt. PNL pt. ca l-a luat alaturi de ei pe Roman, un complice la crimele din 198901990). Daca pui pe acelasi plan declaratia lui Crin cu nedezicerea lui Base de Ilici in 1990-1991, atunci inseamna ca iti asumi ridicolul la care te expui.
    A, ziceti voi ca Bercea Mondialu e si cu PSD-ul. De acord. Dar Doru Magaru, dar Netoiu, dar Nicolicea?”

    Esti paralel! Atat. Poate chiar necoplanar…

    Trahanache
    2009-11-15 13:53:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 141

    Nu mai inteleg nimic:pentru cei care-l infiereaza pe Basescu- daca vi s-ar fi spus- si nu prima oara, dar acum in prezenta sotiei- ca promovati in institutia Dvs.amante,femei fara scoala cum ati fi reactionat? In loc sa vedeti deplasarea discutiei de Antonescu -de la probleme serioase- pe care probabil nu e in stare sa o sustina-era intrebare finala! Intrebare finala, de prost gust desavarsit,la individul pe care- nu asa- il considerati un “magister elegantiae”!Ce ar fi trebuit sa faca Basescu?
    1. Sa taca, inghitind stoic marlania Antonescului, pe care, sunt sigur, Dvs. ati fi luat-o ca o recunoastere;
    2. Sa raspunda, referindu-se la ce n-a facut el, fata de opinent.
    3. Sa-i bata obrazul, moralizator, fapt care l-ar fi durut in spate pe Antonescu, ramanand aceeasi impresie de acceptare a ideii expuse.
    Oare nu va spune nimc faptul ca Basescu a raspuns la un atac marsav pe care nu el l-a provocat?Daca nu va spune, treceti va rog frumos pe la Ciutacu, veti fi priviti ca eroi (pana dupa alegeri).

    Stefan Michiu
    2009-11-15 14:38:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 142

    raspuns
    1. sa bea un wisky
    2. sa hahaie
    3. sa-i arate obrazul moralizator ceea ce a si facut

    off topic
    urmaresc asa de umor stirile din Ro.By th way sa stiti ca doar Realitatea poat fi urmarita on line, perfect, la Antene, cind vreau sa pun, apar niste chiloti de-ai lui Botezatu.
    cum as puteasa vad si alte posturi romanesti, din Franta?
    multumesc

    corina
    2009-11-15 15:12:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 143

    @ corina
    Pai daca nu poti sa urmaresti decat Realitatea…se explica multe din postarile tale de pe-aici. Te iert de multe :-)
    Nasol sa stai intr-o tara straina si sa te informeze Realitatea despre situatia din tara. Cred ca as innebuni.

    radragos
    2009-11-15 15:22:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 144

    @corina
    Corina sa urmaresti toate posturile romanesti pe teritoriul Frantei e relativ simplu.
    Te abonezi la DigiTV, iti iei receiverul si antena si ti le montezi acolo unde locuiesti.
    Asta daca nu ai ghinionul sa locuiesti chiar in Paris unde antenele satelitare sunt interzise.
    Eu locuiesc la 10 km de Paris in Bondy, am digitv si vad cam toate programele romanesti.

    FelicianD.
    2009-11-15 16:02:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 145

    Da, a fost o remarca de prost-gust. Dar cine se astepta la altceva din partea lui Basescu? Uitati-va la familia lui, uitati-va la felul in care vorbeste, ascultati-i glumele… E simbolul romanesc perfect al prostului-gust, al ridicolului, al grotescului. Eu nu vreau asa presedinte!

    Laura
    2009-11-15 16:24:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 146

    Daca ar fi fost Crin vinovat cu ceva legat de sinuciderea primei lui sotii, ar fi locuit mama ei in continuare cu el???

    Delia
    2009-11-15 16:40:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 147

    Sunteti intr-o eroare dle Patrasconiu. Eu cred ca ar fi trebuit mai intii sa va informati ff bine despre ce a spus Basescu si pe urma sa comentati. Sensul nu a fost de atac la Antonescu. Chiar Basescu a dezmintit. Dar de ce nimeni nu puncteaza ca Basescu a vrut sa-i intinda o mina de ajutor lui Antonescu, sa-l faca mai vizibil ( C A este ca un ciine care alearga pe linga – de ce si-ar fi irosit Basescu munitia cu el ?), cu gindul la votantii PNL si la guvernul de dupa, iar prestatia lui Crin a fost a unei mahalagioaice care are chef de cearta. Are chef de cearta si pentru ca nu are nimic de contabilizat in ceea ce priveste prestatia politica in 19 ani. Un om care nu a facut nimic timp de 19 ani, despre ce sa vorbeasca ? A fost prestatia unui baietas in pantaloni scurti, care spus popular, “s-a pus in gura ” cu profesorul, un baiat aflat la virsta teribilismului. Asa am perceput eu ceea ce s-a intimplat acolo.

    vera
    2009-11-15 16:55:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 148

    @bebelusha, nuti, ileana, dana, lili…
    Sunteti platite cu ora cum spunea Crin?

  • 149

    off
    sa-m iau digi si antena nu cred ca pot si nu are sens
    dar streamingul Realitatea mergea perfect. in schimb celelalte canale nimic, zero.
    sa cred ca astia-s cei mai buni?Realitatea?
    de fapt nu-s, ca de vreo ora nu reusesc sa ma leg de ei.
    vedeti, oameni buni, care-i diferenta. de cind sint in Franta,nu mi s-a stricat niciodata un bec, si am asa, la plafon, la birou, la pat. Nu s-a stricat cafetiera sau microundele sau nimic.
    Am un badge cu care intru in campus si de fiecare data ma gindesc: daca nu se deschide?
    dar se deschide,totul e perfect atunci cind merge viata, piata…

    corina
    2009-11-15 21:55:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
editorialist Realitatea TV
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ultimele comentarii

  • 1@Mihai Goţiu: Din pacate, strict in ceea ce ma priveste, aveti perfecta dreptate: referindu-ma la persoana,inseamna ca sunt de acord cu aplicarea discriminatorie a legii. Urasc faptul ca sunt pusa in aceasta...
  • 2Mihai Gotiu ! Ai raspuns Andrei,da` n-ai citit ce-am scris eu la 169! Si la...173! Insist cu indemnul.......INFORMATI-VA,fratilooooor!!!!...
  • 3de unde s-a pornit si unde s-a ajuns...scuze ca va reamintesc, da nu cumva subiectul era altul?...
  • 4JohannM ! Iacata: ,,- Art. 30 alin. (1) - "Revocarea din funcţie a preşedintelui Senatului poate fi propusă la cererea a minimum o treime din numărul total al senatorilor, în cel puţin una dintre...
  • 5JohannM #168 NU exista, fii sigur de asta. Exista insa in Franta (semi-prezidential) si in Austria (parlamentar). TOATA politica romaneasca ar fi aratat altfel daca ar fi existat acest regim de control...
  • 6@Andra: art. 89 din Constitutie prevede procedura de dizolvare a Parlamentului...
  • 7JohannM #167 daca e sa port grija cuiva ca NU se poate apara, atunci acela NU e in niciun caz PSD ... :) ref. ce a zis si ce nu a zis CCR, eu nu pot sa te contrazic pe tine si nici nu trebuie sa fie...
  • 8Mihai Gotiu! ,,Dizolvarea Parlamentului de către Preşedintele României.Potrivit art.89 din Constituţia României,printre prerogativele Preşedintelui României se numărǎ şi dizolvarea Parlamentului. Preşedintele...
2009 Alex Andrei Plesu bani Basescu Blogviu interviu BNR buget calatorie campanie candidatura carte Casa Regala cercetare chisinau cluj concert congres coruptie crin cristian preda criza CTP curs valutar dezbatere Diaconescu Dinu Patriciu dor de duca dus de acasa EBA economie Elena Basescu emil boc endorfina europarlamentare femei film fotbal gripa porcina humanitas intelectuali internet Istodor Johannis Liiceanu manipulare Mihaela Radulescu Monica Macovei mutu muzica obama oprescu Orban parlament Parlamentul European Plesu Polirom Ponta presa presedintie radu duda ridzi riscograma Roman romani securitate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu trafic TRU turism TV TVR UE uichendist uichendist.ro voronin

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.