![]() | Băsescu are dreptatevezi toate articolele de Laura Cernahoschi18 Apr 2011 la 09:56 34 comentarii 1525 vizualizari. |
Așa e, președintele are dreptate. “Statul nu dă”.
Aici se oprește însă dreptatea președintelui. “Statul creează oportunități”, spune el. Aici nu mai putem fi de acord. Eu aș fi continuat altfel: “statul ia”. Statul ia șapte piei de pe tine, fie că ești angajat, fie că ești patron, fie că ești mic producător agricol care își lucrează hectarul din spatele casei. Guvern de dreapta, cică. Oportunități, în schimb, n-am văzut. Nici măcar alea câteva, puține, de care te bucurai în urmă cu ceva ani: o școală bună, o asistență medicală decentă. Nu le mai avem, deși plătim la impozite și taxe cam tot atât cât băgăm în buzunar, pe muncă grea. Nu mai vorbesc de infrastructură, care lipsește cu desăvârșire.
Singurele oportunități pe care le creează statul sunt cele pentru clientela puterii. Arta trasării caietelor de sarcini la licitații astfel încât să se potrivească mănușă unui singur competitor, “sponsor” în campanie, a ajuns la mari rafinamente, nebănuite nici pe vremea lui Năstase. Firește, nicio instituție îndriduită nu se sesizează, însă. Pentru că “statul creează oportunități”.


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Hi I like your blog site. Would you like to guest submit in mine someday? In that case you should inform me by means of email or simply answer this particular comment simply due to the fact My partner... | ||
| 2Definitely imagine that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider concerns... | ||
| 3Stimate domn, nu stiu cat de democratic este sistemul votat ieri in parlament,nici nu stiu daca asa cum se clameaza ca ne putem compara cu Anglia in privinta democratiei si care are acelasi sistem electoral.Eu... | ||
| 4Bate-mă, omoară-mă, că tot n-am să înţeleg ce caută postmodernitatea aici. Mai bate-mă o dată, mai omoară-mă o dată, că tot n-am să înţeleg cum se împacă postmodernitatea cu existenţa a numai 3 meşteri. În... | ||
| 5lacramatia asta cu reprezentarea a fost repetata de atatea ori ca a ajuns sinonima cu prostia - da, uninominalul nu este proportional. mai aveti putin si va plangeti ca scoateti mana pe geam si nu se vede... | ||
| 6sa dai maimutelor libertate nu-i chiar ideea cea mai buna. nu mai vin inca o data comunistii, aia adevarati cu vana in ei nu reformatii astia de azi, si sa mai faca o deratizare ca-n anii 50. in plus,... | ||
| Mihai Goţiu 10938 citiri |
| Cristian Teodorescu 9298 citiri |
| Costi Rogozanu 9143 citiri |
| Constantin Creţan 4282 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4231 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3639 citiri |
| Ciprian Şiulea 3090 citiri |
| Dorin Tudoran 2495 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61997 citiri |
| Cristian Teodorescu 39646 citiri |
| Costi Rogozanu 38104 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17985 citiri |
| Alin Fumurescu 17534 citiri |
| Viorel Dobran 12983 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11293 citiri |
| Dorin Tudoran 8421 citiri |
| Iulian Leca 7923 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Just!
2011-04-18 10:10:30 | Raporteaza
Laurica draga, indiferent ce scrii tu, indiferent cata dreptate ai,nu vei fi luata prea tare in serios, ca tot o securista nenoro…scz! vei ramane. EVER!
2011-04-18 10:14:11 | Raporteaza
sec si adevarat
revino cu adevarat pe vox
2011-04-18 10:28:59 | Raporteaza
Asta imi place mie la PDL: cand e vorba sa taie de la serviciile pe care le presteaza statul direct in favoarea cetateanului, sunt de dreapta si impotriva statului social (care in Romania exista doar sub forma unei fictiuni constitutionale nu si inrealitate).
Cand e vorba de a abandona capusele economice suventionate de stat, mucles, ca daca tai de acolo tai de la clientele de partid, adica de la partid insusi.
Aici neoliberalismul de Cotrocen moare subit.
PS: cineva imi spunea ca la CNADR s-a organizat o licitatie pt. externalizarea serviciilor juridice. Intre alte conditii, s-a impus drept criteriu ca firma castigatoare sa aiba avocati specializati in drept anglo-saxon (banuiesc ca CNADRul se pregateste sa isi extinda activitatea in SUA sau Anglia). Evident, in Romania exista o singura firma care indeplineste conditia.
2011-04-18 10:55:09 | Raporteaza
Basescu are dreptate !Statul lui,nici nu mai e stat !E un regim de ocupatie care strange doar birurile necesare sporirii averii lui personale si platii lefegiilor ce mentin regimul .
Statul roman ,in regimul Basescu-Boc ,nu mai asigura serviciile fundamentale ale unui stat .
Ordine publica ?Bandele de mafioti se misca in voie si se incaera doar intre ele pe zone de actiune .Se trage cu armele mai rau ca in filmele de western .
Justitie ?Un amestec ciudat de judecatori infantili, ca varsta si intelect,cu altii tarati psihic .Actul de justitie este un fel de loterie sau de taraba .
Armata ?Formata din doua corpuri ,jumatate generali proveniti din plutonieri,fosti trompetisti din Ansamblul Armatei si jumatate din soldati cu simbrie .Dotare ?Flinte de pe vremea lui Ceausescu.
Educatie ?
Sanatate publica ?
2011-04-18 11:06:28 | Raporteaza
asa o fi! problema mare e ca voi basarabenii l-ati sustinut din rarunchi pe acest mare maestru al bufonariei interesati doar de avantajele imediate (vezi acordarea cetateniei).sper ca va e clar acum ca regele e gol…
2011-04-18 11:42:35 | Raporteaza
Avem statul visat de orice politruc dator vandut la camatari. E stat maximal la aplicat taxe si impozite si minimal cand e vorba de creat oportunitati.
Dar daca esti din sistem si le dai bani politrucilor de galeti si pilote electorale, primesti inzecit pe contracte profund paguboase pentru fraierul de contribuabil.
2011-04-18 11:42:35 | Raporteaza
1. Statul este maximal la impozite, de acord. Da’ de ce?
Ce-l mana pe acest stat sa fie asa de maximl? Pai, are nevoie de bani. Pentru ce? Consum propriu? IHmm, e ceva, da e mizilic. Investitii? Ar fi chiar bine, dar nu aici se duc banii. Se duc pe partea din societate care primeste de la stat. Bugetatari, pensii, ajutoare diverse.
Si sa retinem , cu toate impozitele maximale, banii nu ajung, mai trebuie sa imprumutam.
2. Oportunitati. Adica statul ar trebui sa faca ceva ca sa-i determine pe cei care muncesc sa lucreze mai mult si mai bine. Si sa lucreze cat mai multi, adica sa treaca de la categoria “stau si astept sa mi se dea” la categoria ” muncesc si astept sa mi se ia”. Si ce sa faca statul, ce oportunitati efective sa ia ,ca ala sa bage plugul in terenul nemuncit? Greu de spus. Sa aduca chinezi sa lucreze ar fi o solutie, ca alta nu vad. Ca doar nu putem sa-i sicanam pe romanii nosti, bagandu-i in brazda, nu?
2011-04-18 14:08:35 | Raporteaza
“Statul creează oportunități” – ZEUS
Doamneeee, e plina Romania de oportunitati create de stat….
2011-04-18 14:49:37 | Raporteaza
MIRCIULICA
pentru ca esti la fel de “destept” ca chiorul tau drag iti dau un exemplu de viata nu abureala.Soaca mea are o pensie de 350 lei luna din care platste butelia ,lumina piinea,uleiul ,zaharul si tot ce nu poate produce in gradina . Are si doua pogoane de pamint pentru care un tractorist i-a cerut 600 lei sa-l are, si inca 200 sa-l discuiasca si sa semene.Deci 800 lei. Are soacra mea bani sa lucreze pamintul? Nu. Ce face.Dintr-o bucatica mica si-a facut o gradina din care sa -si asigure subzistenta iar restul terenului este PIRLOAGA. Si ca ea 80% din restul satului. Sint puturosi nu-i asa? du-te si spunei si mitocanului tau drag aceasta poveste de viata ca poate se trezeste din betie si nu mai bate cimpii ca un idiot.
2011-04-18 14:54:20 | Raporteaza
@nae:
Exact asta e situatia in 99% din cazuri, in care oamenii s-au limitat la ce pot produce singuri, in spatele casei si nu pe un hectar si jumatate ci pe maxim 100 mp cat poate sapa si cultiva un om cu familia lui.
La cat costa la ora actuala motorina (parca ar avea particule de aur in ea) nu merita sa faci NIMIC !!!
2011-04-18 15:03:50 | Raporteaza
Daca dictatorul are dreptate inseamna ca amicul nostru @ Cris minte si se vaita ca nu-s muieti posmagii.
), @Cris ar trebui sa puna de-o Revolutie; la munca e doare mina.
Daca nu are dreptate Basescu (si cum dracu sa aiba un dictator dreptate
2011-04-18 15:07:28 | Raporteaza
Munca a fost definitiv compromisa in Romania nu numai datorita preturilor nerusinate la materiile prime – gen motorina, energie electrica, etc. ci si datorita escrocheriilor infractorilor pedele care au demotivat oamenii de la munca cinstita (oamenii castiga putin iar escrocii pedele fura enorm).
In momentul in care toti escrocii din tara asta vor fi bagati la PUSCARIE si munca va deveni din nou rentabila si impozitele justificate, lumea se va apuca din nou de munca.
In nici un caz ca sa platim banii inapoi la FMI, care e o chestie de camatarie pura si nu ajuta Romania la dezvoltare.
2011-04-18 15:14:27 | Raporteaza
@JohannM,
Probabil CNADNR se pregateste pentru niste inevitabile dispute la Curtea de Arbitraj Internaţional de la Washington.
Ca de ce nu angajeaza o casa de avocatura nord-americana, ci alege singura firma romaneasca (tu spui, eu nu stiu sigur, dar cred ca te inseli), e alta discutie.
In rest, de acord cu domnisoara in rezerva. De data asta.
2011-04-18 15:19:13 | Raporteaza
nae, fara baza, tu sau soacra, dati terenul in arenda sau vindeti-l si mergeti la ADS. Prin Titlul XI din Legea nr. 247/2005, s-a creat renta viagera agricola si se plateste de catre MADR, prin ADS, 50 de euro de ha arendat sau 100 euro pe an pt. fiecare ha vandut.
2011-04-18 15:21:27 | Raporteaza
De acord cu tine de data asta.
2011-04-18 15:38:03 | Raporteaza
JohannM
terenul a fost arendat si soacra mea nu a luat intr-un an decit trei saci de porumb da la arendas care nu era altceva decit un mare HOT tipic romanesc.S-a lipsit. Iar despre vindut pentru renta de 100 euro an nici nu vrea sa auda. Nu este proasta. Si nimeni din sat nu face asta.Prefera sa-l tina pirloaga decit sa-l dea degeaba la altii. Aste nu sint solutii doar smecherii hotesti sa puna mina pe pamint citiva smecheri moca. Taranii nu sint chiar atit de prosti cum ii cred unii.
2011-04-18 15:38:07 | Raporteaza
Eh, Laura, c emult mi-a placut cind ai scris “Nici măcar alea câteva, puține, de care te bucurai în urmă cu ceva ani: o școală bună, o asistență medicală decentă.” Fata draga, cind si unde ai intilnit tu, in putinii ani pe care ii ai, “o scoala buna”? dar o asistenta medicala decenta”? Astea precis le-ai vazut in Italia, cind ai fost pe-acolo!
In aceasta privinta (sper ca nu mori si tu de foame!) semeni cu fratele Cris. Si el isi aminteste d evremurile cind romanii munceau. Ia zi, Cris, pe timpul lui Tarceanu? Au devebnit deodata puturosi in doi ani si au ramas paminturile pirloaga? Sau pe timpul lui Iliescu, mai stii? Pe atunci raminea japonezul paf vazind harnicia romanului! Dar poate tu esti vechi, iti amintesti de vremea lui Deceba si Burebista… Sa stii: nici atunci nu erau mai breji!
2011-04-18 15:40:04 | Raporteaza
(#17) Asa e, nae. Bine a facut! Futu-i mama lui de hot! mai bine pirloaga, decit muncit si trei saci de grine. Decit sa faca bani hotul, mai bine ii dau foc cu mina mea!(chiar, pamintul arde?)
2011-04-18 15:42:00 | Raporteaza
nae, pt. arenda, pe langa ce iti da arendasul, primesti si 50 de euro pe ha pe an de la stat, pe toata perioada arendei. stiu ca nu e o suma uriasa, dar ii iei, nu ii dai.
2011-04-18 15:52:52 | Raporteaza
@nae:
JohannM ti-a sugerat o solutie. Ar mai fi asocierea, caz in care gestionarea resurselor – asa putine cum sunt – s-ar face mai usor.
I-ar daca as fi rau – si ai merita dupa tampeniile sistematice pe care le afisezi zi de zi – as spune ca ar trebui sa faci apel la electoratul de stanga al lui Ponta (care am inteles ca a ajuns la 70% ) sa vina sa lucreze pamantul lui soacra-ta.
Gratis, normal, ba sa mai dea si ceva banuti sa ajunga de-o cinzeaca la ginere.
2011-04-18 15:53:52 | Raporteaza
iar legea nu e atat de proasta cat pare. terenurile la noi sunt atat de faramitate incat nu se poate face agricultura performanta pe ele. asa ca da, legea aia are urmareste sa incurajeze arendarea sau instrainarea terenurilor, dar nu ca sa faca jocul unor jmecheri (desi, jmecherii vo profita de ea, ca de…) ci sa ajute la crearea unor exploatatii agricole performante.
iar pe de alta parte, daca taranii din sat sunt nemultumiti de arendas, si sunt destui, sa-si faca cooperativa lor.
2011-04-18 15:55:54 | Raporteaza
Mirciulica
cinzeaca poate bei tu cu chiorul sef ca tot il iubesti.I-ai transmis ce am postat? sau nu este treaz inca. Eu nu debitez timpenii pentru ca am material. Lucrez numai cu materialul clientului prostovane. Daca tu nu vezi asta este problema ta. La voi trepanatii portocalii nici EVIDENTA nu conteaza. Voi stiti una si buna ce zice chiorul betiv este litera de lege. Sinteti omul nou porocaliu fara creier fara alte opinii.
Si inca ceva prostovane, eu nu muncesc la cimp si nici nu bea o cinzeaca. De ce? Simplu mina mea a fost invatata sa tina doar pixul iar cinzeaca o las betivului chior ca tot se pupa el in campanie pe la sarbatori cimpenesti cu toti betivii patriei.
2011-04-18 16:31:44 | Raporteaza
sanis
soacra mea este taranca si STIE cam cit porumb se scoate pe doua pogoane. Toata viata a stat la tara si a lucrat pamintul. Arendasul poate ma pacalea pe mine dar pe ea nu.A FOST PACALITA o data de un hot, a doua oara nu a mai tinut. Cum am mai spus taranii nu sint chiar asa de prosti cum ii cred unii.Mai bine il tine pirloaga decit sa fie proasta unora- a zis ea.Si asta face. Este pamintul ei si face ce vrea cu el.
Probabil ca nu vrea sa fie proasta unora care se imbogatesc de pe pamintul ei-zic eu.Pentru ca orice afacere se face reciproc avantajos.La ea nu a fost decit in avntajul unuia.
Astea sint realitatile de la tara dar un betiv chior nu stie ,este mult prea ocupat sa “are” sticlele cu wisky decit sa vada realitatile si sa puna pe specialisti sa gaseasca solutii reciproc avantajoase taran-stat,taran-arendas etc.
2011-04-18 16:45:13 | Raporteaza
Laurina draga, nu ca as avea pretentii de la tine dar fa urmatoarea reducere (din pacate nu la absurd). Daca maine innebuneste Dacia si inca vreo cateva firme ca ea si nu mai sunt in stare sa vanda (mai ales afara). Ni se micsoreaza pretentiile la strada scoala si spital ? Nu costurile am vrea sa le micsoram. Si atunci va trebui sa cotizam mai mult. Simplu. Trebuie sa producem mai mult (si nu mi-o baga p-aia cu sa furam mai putin).
2011-04-18 17:39:09 | Raporteaza
@Dragos
#10,14: apuca-te de dårlogi, du-te la balta, priveste-ti lung chipul protapit pe cel patru picioare, baga-ti capul in apa si tine-ti-l nemiscat o ora.
Ai face un mare pustiu de bine omenirii sa-mi urmezi sfaturile, patrupedule
2011-04-18 20:13:11 | Raporteaza
@coco: sunteti colege? ai si tu juma’ de norma la SRI? Maama, multi mai sunteti!
2011-04-18 20:21:06 | Raporteaza
@ 14 corson: locus regit actum: contractele se supun legii locului unde au fost intocmite. asta insemnand Romania.
dreptul anglo-saxon iti este perfect inutil exceptand cazul in care desfasori activitati pe teritoriul unui stat care foloseste dreptul anglo-saxon.
Curtea INTERNATIONALA de arbitrare a litigiilor comerciale din Washington nu aplica dreptul anglo-saxon, ci dreptul international. Care isi are izvorul in tratatele internationale si bilaterale.
2011-04-18 21:36:51 | Raporteaza
LAURA ? Niciodata sa nu mai spui ca Basescu are dreptate , dar, niciodata , nici in gluma ! Nu are rost sa spun multe despre acest calau al poporului roman , ci doar atat : il vreau pedepsit , ca pe Ceausescu ! Ceausescu spunea : romanii sunt ca niste sobolani ” si a murit exact cand plopul a facut mere si rachita l-a fatat pe Basescu . Basescu spune : ” poporul roman este limitat si neperformant ” ! In baza acestei idei , acest jalnic calau uraste si asupreste acest popor ! Iar plopul va face din nou mere , iar rachita se va odihni !
2011-04-18 21:57:51 | Raporteaza
corson: ai avut dreptate in privinta firmei. nu e romaneasca.
2011-04-18 22:00:20 | Raporteaza
@Dragos,
da. Multi. Patrupezi, evident
2011-04-18 22:00:27 | Raporteaza
@Danny:
Tu esti normal la cap?! Cineva iti arata oglinda si tu devii violent?! Doua scatoalce dupa cap sa-ti sara gargaunii si treci la munca!
De ce nu mergi sa lucri pamantul la soacra lui nae, a?!
Iti cade si tie pixul din mana?
2011-04-18 22:55:57 | Raporteaza
@Mircea:
ciocu mic, nerodule!
vremea voastra s-a dus dreaqului, va asteapta puscaria, sau ca la chinezi: stadionul National, in mai multe serii…
va pricepeti sa insultati, sa furati, sa jecmaniti, sa inselati dar nu mai e mult pana cand veti raspunde, nenorocitilor!
2011-04-18 23:22:01 | Raporteaza
@coco: ia reciteste tu replicile…tocmai ti-ai asumat starea de patruped
))… sa-ti fie de bine! nu te cunosc, dar hai, cred ca poti mai mult. Nu cred ca esti o manelista care consuma doar “Libertatea”!
2011-04-19 10:30:57 | Raporteaza