![]() | Băsescu, de unul singur. Dar încotro, frate, încotro?vezi toate articolele de Cristian Teodorescu24 Nov 2009 la 14:01 64 comentarii 3440 vizualizari. |
Votul nu este o marfă! Nu mă tîrguiesc pentru voturi cu politicienii! a spus Băsescu acum vreo jumătate de oră.Voturile se cîştigă, nu se tranzacţionează. Alegătorii n-au votat pentru ca voturile lor să fie negociate de politicieni. „Nu vreau să-mi creez obligaţii faţă de nimeni.”. „Cine vrea funcţii în schimbul votului să nu vină la mine!” Sună bine ce zice Băsescu, dar acest idealism politic i se trage mai degrabă din situaţia dată, că nici un alt partid în afară de PDL nu s-a arătat dispus să-l sprijine în turul doi. Băsescu ştie însă foarte bine că voturile se şi negociază şi că unii dintre alegători aşteaptă sfatul (indicaţiile!) celui pe care l-au votat în primul tur, ca să ştie ce să facă. Şi pînă la nivelul membrilor de partid obişnuiţi, dar activi „pentru cauză” E foarte bine că Băsescu apelează la onoarea românilor. Dar ca om politic ce este, fiindcă preşedintele în exerciţiu n-a coborît la Cotroceni din slava cerului – ar face bine să nu uite că în politică se fac alianţe şi că omul care se duce la vot vrea să ştie ce se alege din votul lui. Mai sec spus, Băsescu ar trebui să precizeze ce alianţă ar susţine, fiindcă PDL-ul nu poate guverna singur. Băsescu e liber să spună că nu cere voturile politicienilor, dar are obligaţia morală să precizeze în ce direcţie va duce voturile oamenilor obişnuiţi. Şi pînă la urmă, e şi în interesul lui, oricît de idealist ar fi devenit după referendum.


Mihai Goţiu azi la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas azi la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
| 1@ Florin Puscas - "vor sa aduca SIMPLII cetateni"? Gata, subiectul e incheiat :)... | ||
| 2Sa-L odihneasca Cel de sus. P.S. Poate va intereseaza; nu atat pe dumneavoastra, cat pe admiratori. contributors.ro../ ... | ||
| 3@Cristian Teodorescu: combaterea selectiva a contrabandei este un semn rau pentru MRU care numai neinformat nu pare a fi daca ne gandim ca nu era gluga de coceni la vechiul loc de munca... iar daca aceasta... | ||
| 4[...] urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un candidat comun (Ioan Aurel Pop) pentru funcția de rector al Universității ”Babeș-Bolyai” (UBB) Cluj, unii colegi și [...]... | ||
| 5[...] MRU: – Aveţi tot sprijinul meu! Dar pe el cine-l sprijină? – Realitatea [...]... | ||
| 6dox Sistemul cu jurati nu e panaceu universal. Cu riscul de a ma repeta are putine cazuri de aplicabilitate. Numai in penal, pentru anumite infactiuni(grave) si cu consecinte, mai degraba,nefaste(scaparea... | ||
| Mihai Goţiu 27086 citiri |
| Cristian Teodorescu 11194 citiri |
| Costi Rogozanu 10746 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9471 citiri |
| Remus Cernea 5535 citiri |
| Alin Fumurescu 4430 citiri |
| Cristian Bândea 3946 citiri |
| Dan Duca 3802 citiri |
| Constantin Creţan 3798 citiri |
| Dorin Tudoran 3141 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Mihai Goţiu 115508 citiri |
| Costi Rogozanu 60075 citiri |
| Cristian Teodorescu 50441 citiri |
| Alin Fumurescu 30491 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21434 citiri |
| Remus Cernea 21114 citiri |
| Iulian Leca 17543 citiri |
| Dorin Tudoran 16653 citiri |
| Viorel Dobran 16235 citiri |
| Cristian Bândea 12912 citiri |
| Mihai Goţiu 40 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Bogdan Ciuclaru 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ati vazut cum lucreaza politicienii PSD si PNL si mogulii? De remarcat cine este racolat ….cei cu bube in cap…. E valabil si pe jurnalisti! In acest fel o mana se va spala pe alta! Altfel spus, cu Johannis se vor inchide ochii de cate ori se vor face faradelegi de acum inainte!! Sa-mi spuneti daca va simtiti in siguranta cu Jojannis cel santajabil si cei care il sprijina…Oricum toti romanii trebuie sa stie…….curentul.ro/200../
2009-11-24 14:13:02 | Raporteaza
Si uite unde am ajus. “Daca il vor pe Johanis ne dam cu PSD” spune PNL dar de ce naiba nu votam NOI(poporu) pe PRIM-MINISTRU SI NU EI!!!!!?????
Faceti ceva domnilor si treziti lumea la realitate, este o NECESITATE sa votam omul care decide si nu papusari sau papuse.
2009-11-24 14:14:06 | Raporteaza
voi vota traian basescu in turul 2,el este cel mai competent si demn de aceasta functie
2009-11-24 14:14:08 | Raporteaza
el nu negociaza voturile pentru ca el doreste doar binele tarii si este sigur pe el si pe ceea ce a facut si are de facut,nu are de ce sa se laieze cu nimeni!
2009-11-24 14:16:14 | Raporteaza
In acest moment Basescu stie ca are sanse mici.Era singurul lucru pe care putea sa-l spuna.Nu votati cu cine va indeamna oamenii politici,asta e subtextul.Mie mi s-a parut un mesaj disperat.Nu are cu cine negocia si pe undeva i se datoreaza.Nu e mai putin adevarat ca daca te uiti spre Geoana si vezi Dragnea ,Hrebenciuc,Vanghelie te ia cu friguri pe sira spinarii.Eu am alte intrebari,cat timp va fi sustinut Iohannis ca premier si cu ce compromisuri? sau cum de accepta baronii un premier care sa nu fie psd? ce primesc in schimb? Ca degeaba e Iohannis premier si Geoana presedinte daca sunt marionete.Sau ne asteapta 4-5 ani de spectatori la teatrul de papusi?
2009-11-24 14:18:17 | Raporteaza
“PNL Gorj il sprijina pe Geoana in schimbul preluarii conducerii la Prefectura si la un complex energetic “(este un titlu dintr-un ziar)
Decideti voi incotro se intreapta tara asta!!!
2009-11-24 14:20:42 | Raporteaza
Dumneavoastra ce parere aveti? Incotro?
Eu stiu mai ales ca mi-e scarba sa merg pe drumul pavat cu minciuni, alaturi de calomniatori si intriganti.Impreuna cu tot felul de profitori ai tranzitiei, ticalosi si alte lighioane.
Asa ca iau alt drum, oriunde ar duce el.
2009-11-24 14:22:56 | Raporteaza
EU MA GANDESC CA ALIANTELE ASTEA IL FAC PE BASESCU PRESEDINTE. PATOSUL ASTA CU CARE SE INFRATESC TOTI DOAR PENTRU SFANTUL CIOLAN O SA II DUCA IN MIZERIE RAU . SI PLUS DE ASTA E MOMENTUL IDEAL PENTRU PSD SA SE REFORMEZE. SERIOS, CHIAR CRED CA E MOMENTUL. NU POTI FI SOCIALIST DAR SA FII PRINTRE CEI MAI BOGATI SI SA CAUTI INAVUTIREA CU ORICE CHIP, CHIAR SI JOHANIS. BASESCU PRESEDINTE, ASTA E SANSA NOASTRA , SINGURA DE MAI BINE
2009-11-24 14:23:10 | Raporteaza
El n-a devenit idealist. Voi ati ramas
2009-11-24 14:23:54 | Raporteaza
Vom ramane pentru inca doi ani in aceeasi atmosfera toxica pesedista, in care baietii se vor distra pe socoteala noastra.
Ce e trist e ca PNL a pus botul la asta si ca o sa disapar de pe scena politica alaturi de PNT.
Vom avea ce meritam.
Basescu, pana la urma culege ce a semanat.
2009-11-24 14:23:55 | Raporteaza
Aceasta situatie mi se pare foarte asemanatoare cu alta: la un moment dat, in clasa a X-a, toata clasa vroia sa chiuleasca de la ore, mai putin 2-3 persoane. Citeva saptamini dupa acel ‘eveniment’, toti cei care au vrut sa chiuleasca au avut o atitudine extrem de ostila fata de noi Ba mai mult, brusc au devenit cei mai buni prieteni. Nu vi se pare ciudat de asemanator cu ceea ce se intimpla in politica romana?
2009-11-24 14:24:21 | Raporteaza
@gogu: PNT a disparut “ajutat” de Basescu, nu de PSD. E o problema ca PNL nu vrea asta?
2009-11-24 14:25:13 | Raporteaza
Sunt curios, ce apartenenta politica au acum Prefectura Gorj si complexul energetic Turceni sau Rovinari?
)))
Evident ca daca intra PNL la guvernare, se vor da afara lacheii PDL si se va abroga ordonanta lui Boc cu privire la sefii deconcentratelor.
Apropo, parca sefii din Gorj de la un complex energetic aveau ceva dosare pe la Interpol cu privire la achizitii …:)
2009-11-24 14:25:51 | Raporteaza
A fost singurul din tara asta care l-a infruntat pe Patriciu si pe mafioti…O sa ajungem ca-n Italia sa ne impuscam unii pe altii, ca altfel statul nu te apara cu astia la putere.
huuuuuuuuuuuuooooooooooooooooo liberalii curului
2009-11-24 14:26:45 | Raporteaza
Ovidiu, ai reusit ceva in Italia? Banuti, ceva parfumuri, un pix de proxenetism, o batranica talharita, ceva asa marunt ai reusit??? Ne lasi?
2009-11-24 14:30:50 | Raporteaza
Dar se mai poate negocia ceva in conditiile acestei aliante generalizate de ura anti-Basescu si anti-PDL (si in plan politic si in plan mediatic si, prin inductie, intr-o parte insemnata din electorat) ?
Ori la bal (Basescu presedinte, dizolvare parlament, alegeri anticipate), ori la spital (Basescu pe mare, Geoana presedinte, PDL in opozitie, guvernare PSD-PNL).
Exista viata si dupa/fara Basescu, dar nu pare prea roza (in ciuda combinatiei stiute: rosu PSD – galben PNL).
Ura anti-Basescu este atit de intensa, incit nimeni nu se mai uita la pagubele colaterale.
2009-11-24 14:31:18 | Raporteaza
la fel de inflexibili sunt si liderii pnl cand sustin prostia cu johannis, in conditiile in care chiar crin zice ca risca propunandu-l. romanii il voteaza pe basescu, apoi tot romanii se prezinta la vot si pentru alegeri anticipate si se curata un pic mizeria din parlament. oameni ca ghise sau orban sau alte nulitati nu-si vor mai gasi locul acolo. odata scoasa aceasta mizerie, parlamentarii vor putea gandi mai limpede si mai flexibil. dar asta dupa alegerile prezidentiale, cand premierul desemnat de presedinte va incerca sa-si caute majoritate in parlament, nu inainte, ca suna a prefraudare. si-ajungem iar la ce vrea “majoritatea de conjunctura” si ce vrea basescu. si care dintre ei e mai ‘la unison’ cu ce vor romanii
2009-11-24 14:35:10 | Raporteaza
Deocamdata si ACUM se impusca oameni in tara asta, batranii sunt omorati pentru 30 de lei, bancile si casele de schimb sunt supuse jafurilor armate.Acum ne apara statul Pedelist de ceva ?
,,Idealismul ” lui Basescu se cheama esec pe toata linia.S-a izolat singur pentru ca a demonstrat ca nu poate sta in alinata cu nimeni, ca pentru el coalitie inseamna a sta cu piciorul pe gatul ,,aliatilor” pentru ca acum se adreseaza ,,romanilor”(de fapt celor 32% din romani) si striga ,,Ia-l de pe mine ca-l omor” !
2009-11-24 14:37:25 | Raporteaza
@ georgel, tu ce vrei?
Ce dracu’ esti prost asa ma…parca te si vad, esti cumva imbracat in roz? ai chiloti dantelati pe tine??
Dormi in pat cu Crinelu???
2009-11-24 14:37:44 | Raporteaza
Este rtevoltatoare atata ipocrizie si perversitate!”Orgoliul” lui de politician il face sa tradeze toata doctrina PLD!Daca PLD se va lasa tarat in acest joc de acest imatur CrinA…se va alege praful de toti!
Nu va mai lasati inselati de ochii albastrii si goi a lui CrinA – Papusa egocentrista cu ochii de sticla!
2009-11-24 14:39:05 | Raporteaza
Domnule Teodorescu, nu aveti de ce sa-i condamnati pe liberali pentru sustinerea lor fata de Geoana.
Ei sunt pragmatici si isi vad interesul, interes care presupune trimiterea lui Basescu la lada de gunoi a istoriei.Am sa ma si explic: PNL joaca pe centru-dreapta in competitie cu PDL (cu toate ca pdl este un partid populist si nu popular),odata cu disparitia lui Basescu de pe scena politica, PDL-ul va fi din ce in ce mai slabit,iar votantii pierduti se vor indrepta fara indoiala spre PNL. Astfel PNL-ul poate deveni principala forta pe partea dreapta a esichierului politic.
Acesta trebuie sa fie interesul PNL.
2009-11-24 14:43:07 | Raporteaza
ATENTIE, ATENTIE, ATENTIE, ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!! toti romanii trebuie sa stie……………………………………curentul.ro/200../
2009-11-24 14:43:44 | Raporteaza
Votati pentru liniste!
Oare unde am mai auzit indemnul acesta?
Si pentru linistea cui isi ideamna Crin electoratul sa voteze cu Geoana?
Udrea,Ritzi si toti antipaticii din PDL nu ajung nici macar la genunchiul lui Vanghelie in materie de antipatie.
Si mai ales de incultura.
Bine ar fi totusi ca D-l Basescu sa-i ascunda.
Dar cand ma gandesc la Vanghelie…BRRRRRRR!!!!!!!!!
Multumesc D-le Antonescu.Mi-ai deschis ochii!
Voi vota cu BASESCU!!!!!
2009-11-24 14:47:08 | Raporteaza
Este revoltator cat de manipulator este acest individ pe nume Basescu! Vorbeste de voturile care nu de tranzactioneaza, nu orice voturi, ci voturile ROMANILOR! Cand il aud ca spune poporul, mi se face greata de atata demagogie! Ceea ce e mai rau, este ca ii convinge pe multi prin aceasta falsitate gretoasa, si asta pentru ca stapaneste la perfectiunea arta manipularii. Ii trage mereu cu romanii…Din clasa asta politica fac parte si el, si partidul lui. Cred ca multi oameni din PDL se simt jenati cand il aud pe omul asta, pentru ca minte cu nerusinare. Nu si acei pdl-isti care profita cat pot de avantajele pe care le-o da puterea si care sunt in jurul acestui om. Poporul???? Suntem oameni care gandim, nu poporul, mi se pare jignitor acest cuvant in gura acestui om. Domnule Teodorescu, spuneti ca PDL-ul nu poate guverna singur? Eu cred ca in aceasta tara orice e posibil, nu uitati ca urmeaza sa avem si un Parlament unicameral. Manipulatorul isi pregateste terenul. Ceea ce ma sufoca aproape este ca multi il cred…
2009-11-24 14:48:54 | Raporteaza
incotro? Spre o Romanie a romanilor, spre o Romanie reformata, cu oameni demni sa o conduca. Cam asta vor aduce inca 5 ani alaturi de Basescu, pe langa Geoana care sigur ne va duce cu 10 ani inapoi. Deci incotro romani? Spre Moscova cu pasi repezi sau spre UE incet si sigur?
2009-11-24 14:49:46 | Raporteaza
Loda scrie “Deocamdata si ACUM se impusca oameni in tara asta, batranii sunt omorati pentru 30 de lei, bancile si casele de schimb sunt supuse jafurilor armate.Acum ne apara statul Pedelist de ceva ?”
Tanti/nene Loda, va aduc eu aminte ca in ultimii 3 ani ministrii de interne au fost cu onor: David/Troaca (PNL), Oprea (PSD), Dragnea (PSD) si Nica (PSD). Toti oamenii lui Basescu, unul si unul. Deci Basescu e de vina pentru tot ce merge rau in tara asta, am stabilit. Sa il dam dracu jos, ca se va revarsa paradisul asupra noastra. Voiculescu, Vantu si Patriciu o sa isi imparta averea cu prostimea de bucurie.
2009-11-24 14:53:06 | Raporteaza
Cine a trait BINE in acesti 5 ani de dictatura a la’ Base sunt liberi sa il voteze, dar poate totusi reusiti sa deschideti ochii pana pe 6 dec.2009 si puneti stampila acolo unde e indicat. Restul stiu foarte bine ce trebuie sa faca . Vrem ca speranta la un viitor mai bun, sa nu moara , Vrem o Romanaie respectata, romani respectati, o viata mai linistita. MERGAND LA VOT, AJUTAM ROMANIA SI NE AJUTAM PE NOI. FELICITARI Dl. CRIN!!! SUNTEM ALATURI DE DUMNEAVOASTRA
2009-11-24 14:57:40 | Raporteaza
Crin Antonescu ar trebui sa stea cu capul plecat,din moment ce nu a reusit sa intre in turul 2.daca te gandesti cata manipulare,a fost pe cele 2 tv Realitatea tv si Antena,si cat de slugarnice au fost pt.Crin si Geoana,si cat l-au insultat pe Basescu impreuna cu toti invitatii- o adunatura anti-Basescu,poporul nu a fost influentat,si a gandit cu capul,la fel va gandi si in turul 2 si anume ca sentimentul,libera cugetare,dreptul de a vota liber,ii apartine fiecarui individ,si Crin sa inteleaga ,si sa nu dispretuiasca electoratul liberal,care nu are nimic in comun cu Geoana si cu rebuturile umane din PSD(Hrebenciuc,Iliescu,Vanghelie etc).Imaginati-va,electorat-liberal,ca daca Geoana va fi presedinte,ferasca Dumnezeu,cum vor “conduce tara”si ce functii vor avea Vanghelie etc,si cum vor fura banii care vor veni din fondurile UE,si ce grupuri de mafioti se vor forma in spatele acestora.Nu ne ajunge perioada de guvernare PSD ?
2009-11-24 14:58:23 | Raporteaza
era inerenta aceasta situatie in care a ajuns bashescu: un raios izolat de care le e scarba la o majoritate importanta dintre romani… adica acea majoritate de “65%” dinainte de alegeri a devenit o majoritate de 67% dupa turul 1 (cu toata manipularea cu referendumul!!!) ceea ce da ca sigura caderea de la putere a regimului bashescu… si nici un om normal nu se putea astepta la alt rezultat fata de dezastrul in care ne-a adus acest dictachior, cu o tzara neguvernata, cu datorii enorme, somaj si falimente fara numar si nici o luminita la capatul tunelului!!! pardon, este o luminita: de mos Nicolae, bashescu va primi cadou o cisma in… 3 litere
2009-11-24 14:59:14 | Raporteaza
ATENTIE, ATENTIE, ATENTIE, ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!! NOU !!!! toti romanii trebuie sa stie CA NU E GLUMA!………………………………..Si asta va lasa rece???….Http://www.curentul.ro/2009/index.php/2009112437262/Actualitate/Cum-a-mijlocit-Klaus-Iohannis-disparitia-definitiva-a-trei-copii-orfani.html
2009-11-24 14:59:26 | Raporteaza
Am observat ca toata lumea spune ca Basescu e singur cu partidul Democrat dar Obama in SUA are ca si sprijin mai mult de un partid sau in Marea Britanie un candidat are mai mult decat sprijinul unui partid, cred ca ne indreptam spre o polarizare normala a clasei politice care sper sa fie benefica. Existand 2 tabere clar delimitate vom putea stii exact cine ce a facut, deci sper ca alianta PSD, PNL , UDMR etc sa dureze mult si bine.
2009-11-24 15:00:34 | Raporteaza
basescu e singur? nu; e cu pd-l-ul si peste 33 % din populatia tarii; cati peste 33%? vom vedea la turul 2. dar cu cine ai vrea sa negocieze? cu clica din conducerea pnl-ului,care are in spate oameni de afaceri verosi care n-au treaba cu liberalismul?cu tariceanu care l-a tradat in favoarea lui patriciu? sau cu crin care il are in spate tot pe patriciu? sau cu psd-ul? sau cu udmr-ul? ce interese au astia sa castige basescu? vrea udmr-ul restructurarea clasei politice si reducerea numarului de parlamentari? vor liberalii reducerea numarului de parlamentari si anchetarea lui patriciu? de aceea patriciu nici nu l-a sustinut pe antonescu asa cum trebuia. vrea psd-ul reforme si o justitie corecta? vor ei un guvern competent? ati vazut cum urmareau sefii de partide cum voteaza”secret” parlamentarii alesi uninominal caderea lui boc si respingerea lui croitoru? vedeti ce coalitii ciudate se fac in parlament si cum au mers pana acum coalitiile? si cum poate rezista un guvern tariceanu cu 18 %? toate astea s-au intamplat in interesul cetateanului? au ajuns reprezentantii minoritatilor sa darame un guvern ei care n-au fost alesi parlamentari ci au fost numiti?poate sa fie demis un guvern politic de parlamentari care nu au fost alesi politic? greselile de guvernare nu se deconteaza politic deoarece toti dau vina pe cei cu care s-au coalizat. poporul pune :botul” manevrat inclusiv de mass-media cu interese moguliene si ei raman bine-merci pe functii. poporul s-a cam prins cum sta situatia si a inceput sa reactioneze si o sa vedeti in curand in romania 2 partide : dreapta-stanga, care vor guverna pe rand sau unii mai des in functie de ceea ce fac iar politicienii care se vor compromite si vor deveni indezirabili pentru popor vor disparea din politica. ii elimina uninominalul sau partidele din care fac parte. cum joaca acum pnl-ul precis va avea soarta pnt-cd-ului. vor ramane psd si pd-l..vor guverna singuri si vor deconta singuri. cu o iesire masiva a romanilor la vot udmr-ul nu va mai prinde 5 % pragul de intrare in parlament si vor deveni si maghiarii psd-isti, pd-l-isti, ecologisti, pnl-isti. de ce sa nu se bata la uninominal in harghita 3 maghiari pe un loc in parlament si ei sa fie psd-isti, pnl-isti sau pd-l-isti? ei cum castiga acum colegiile? pe ce? nu pe pareri si conceptii politice? sau in maghiarime un parlamentar concureaza la sah sau concurs de frumusete sau la darts? deasemenea eu as interzice reprezentantilor minoritatilor sa voteze sau sa darame un guvern. reprezentantii politici ai romanilor indiferent de nationalitate sunt cei alesi uninominal in colegii…ei pot darama sau valida un guvern politic..reprezentantii minoritatilor au cu totul alt rost in parlament.
2009-11-24 15:04:09 | Raporteaza
Apreciez pozitia dumneavoastra. Eu nu cred nici in Traian Basescu, nici in Mircea Geoana. Dincolo de orice teama si antipatii, astept sa vad proiectele clare ale celor doi prezidentiabili (inclusiv oamenii cu care vor sa le puna in practica). Inteleg problema de principiu a discutarii atributiilor prezidentiale, strategii de politica externa etc., dar suntem intr-o criza economica si politica in care mi se pare absurd sa ne prefacem ca nu vor fi aliante si concesii. Ba chiar trebuie sa se faca viabil intr-un timp foarte scurt. Iar votantii merita sa aleaga in cunostinta de cauza.
Citeam o declaratie de azi a lui Traian Basescu: “Nu intentionez o negociere pentru simplul motiv ca ar insemna sa imi grevez mandatul urmator cu obligatii inacceptabile.” Mai zice intr-un punct de “obligatii netransparente”. Tocmai asta vreau sa vad, obligatiile acceptabile si transparente pe care este dispus sa si le asume.
Negocierea insa este cruciala. Politica inseamna negociere (mai ales cu ponderea actuala a partidelor parlamentare), negocierea inseamna si obligatii. Unii critici ai lui Basescu sustin ca lui orice obligatii i se par inacceptabile. Astept sa vad daca se insala.
2009-11-24 15:10:52 | Raporteaza
ALERTA GR.I
Oricita publicitate le-ar face mass-media pro Geoana si Antonescu desi nu sunt membru al nici unui partid este aceiasi” Marie cu palarii pestrite”.Explicatie toti sunt oportunisti pentru “ciolan” iar cele 3 partide sunt un “ghiveci” si nu mai conteaza doctrina, principiile sau platfoemele program, doar ” ciolan sa fie”.
Eu m-am saturat de perioade de “sacrificiu” inca din comunins si m-am saturat si de “comunisti emancipati” VOI NU ?
PS as vrea ca centralisata voastra sa fie impartiala si sa dea legatura pentru opiniile in direct nu doar cele ce convin acestui post, altefel…basca reputatie de impartiali.
2009-11-24 15:11:26 | Raporteaza
E clar ca e vorba de alegeri anticipate. Pe victoria lui Base, PDL ajunge la 40-42% si prin redistribuire la 43-45%. Inca 10% vin usor de la minoritati, unguri (daca intra in parlament).
Iar Geoana si Antonescu vor deveni istorie in partidele lor.
Hai cu totii la vot!
2009-11-24 15:14:47 | Raporteaza
silicon:
eu ii raspundeam lui Ovigiu, care spunea ca daca nu va fi reales Basescu ne vom impusca ca in Italia ! Am contrargumentat la afirmatia lui, daca asta ne asteapta, i-am demonstrat ca asta a fost si in regimul Basescu, nu ca Basescu a fost vinovat.Ai dreptate cu enumerarea ministrilor dar, ciudat, l-ai uitat pe Blaga.Unul din motivele demiterii lui Nica, (dupa care nu ma omor) a fost ,,siguranta cetateanului” (Boc).De cand e Blaga ministru ,tot ce am enumerat eu a continuat, au fost si trei jafuri armate intr-o saptamana, deci cum e cu siguranta ? In rest, ma amuz de pozitia sustinatorilor lui Basescu :tot ce au facut guvernele bun intre 2005-2009 este meritul lui, si si-a asumat acest ,,bun” ,tot ce s-a intamplat rau, hopa, e vina celorlalti,.Daca iti asumi asuma-ti tot, daca nu, nu,atat !
2009-11-24 15:19:28 | Raporteaza
bye, bye base!
2009-11-24 15:19:36 | Raporteaza
“S-a izolat singur “, zice o profesoara de Istorie pcr. Ea stie ca izolarile se fac impreuna, noi cu ai nostrii.
Apropo, bucuresteni, dar voi mai ingrijiti florile plantate de mineri? sau sinteti uituci si le-ati lasat sa se usuce!
2009-11-24 15:22:03 | Raporteaza
radragos :
Alegeri anticipate ? Doamne feri, numai asta ne lipseste, guvern in martie !!! Chiar Basescu a afirmat ca, daca castiga, nu e adeptul alegerilor anticipate caci nu e cazul.Asta spun si eu, nu va fi cazul
2009-11-24 15:22:24 | Raporteaza
vreau si eu sa stiu care este programul lui Iohannis, ca sa stiu si eu de ce sa votez Geoana
2009-11-24 15:37:07 | Raporteaza
Cristinuţa, postaca pedelică de la poziţia 28, (ghici cu ce rimează pedelic, şi ţie ţi se potriveşte)poporu ăla la care vă tot revendicaţi toţi limbricii lu Băselu, boboru care zici tu că a gandit cu capul: te înşeli, frustrată mică. Masculii (mă rog, e o licenţă poetică pentru oranjgutani, acolo e un singur alfa, restul sunt slugi) au gandit cu fundu iar astea micile ca tine au gandit cu ovaru.
2009-11-24 15:41:22 | Raporteaza
Din acesta situatie ar trebui cineva sa intelega un lucru simplu si anume ca Basescu si PD-L au trecut practic in Opozitie.
Se nasc 2 variante majore :
1)Daca Basescu iese presedinte NU va putea constitui un guvern dupa bunul sau plac si vom avea dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate cu tot ceea ce insemna asta si pe fondul crizei economice = DEZATRU PENTRU ROMANIA.
2)Daca Geoana iese presedinte exista sansa de a se forma un guvern care sa aibe o majoritate parlamentara,institutiile statului sa functioneze si impreuna cu aceasta noua alianta , chiar sa depasim criza economica, morala si institutinala.
DECI voi vota GEOANA
2009-11-24 15:46:30 | Raporteaza
nu pot intelege cum un om normal la cap poate sa mai creada intr-un nemernic ca basescu. sunt un fost votant al actualului presedinte, deci si eu l-am adus la putere, si apoi 5 ani de zile n-am reusit sa inteleg cum a putut sa ma pacaleasca un marinar banal, fara pic de farmec, cu o inteligenta nativa scazuta dar cu o smechereala geniala. prost e cel ce mai voteaza cu cel mai mare rau al Romaniei de dupa Ceausescu. e trist ca noi, romanii, am ajuns intr-o situatie jalnica, in care ne-a adus un om care n-are respect nici macar pentru proprii sustinatori. videanule, cand ne mai pui borduri? elena udrea, cate ministere mai vrei fara sa faci nimic? eba, cat te-a costat fiecare clasa promovata? sa traim bine! ce trist!
2009-11-24 15:48:01 | Raporteaza
Daca PSD si PNL ajung la o coalitie, ceea ce e total impotriva bunului simt, (stanga si dreapta impreuna) inseamna ca iti pui in mod firesc intrebarea: ce face acest Basescu de ii supara pe toti politicienii? Ceva face, si face bine pt ca altfel ei toti l-ar indragi. Deci face el ceva impotriva lor, nu de partea lor, asta e clar pt omul simplu care nu este implicat direct in afacerile mogulilor. Pana la urma guvernul Boc este singurul care ne-a spus pensiile si salarile imense ale unora si altora, etc etc..Bravo Basescu!
2009-11-24 16:04:21 | Raporteaza
Daca Basescu va castiga alegerile, singura solitie este sa dizolve Parlamentul si sa convoace alegeri anticipate.
2009-11-24 16:04:29 | Raporteaza
LA REVEDERE NENEA BASESCU!….5(CINCI)ANI TI-A LUAT SA DISTRUGI ACEASTA TARA…NICI GUVERN NU LASI …DA…STIU!…CLASA POLITICA ESTE DE VINA CA NU TI-A VOTAT GUVERNUL PENIBIL …ITI DORESC NUMAI SUCCESURI…DACA MAI RAMANEAI ,ALEGERI ANTICIPATE SCRIA PE ACEASTA TARA SI NE MAI BLAGOSLOVEAI SI CU PRM PRIN PARLAMENT…PA!…DUTE!…NU TE PLANGE NIMENI.
2009-11-24 16:04:36 | Raporteaza
Traian Basescu. Cel care s-a certat cu toti care aveau alte ganduri.
2009-11-24 16:09:54 | Raporteaza
Stii ce, mai bine nu – prefer presedinte Geoana si guvern PSD-PNL, macar stim o treaba, sa si-o asume. Am supravietuit noi la treburi si mai grele, imi pare rau doar ca o sa dam citiva pasi in spate pentru 2-3 ani – dar daca trebuie o facem si pe asta… Ce e important e sa ne bucuram ca ne-a murit capra…
2009-11-24 16:13:43 | Raporteaza
@PNL:
“LA REVEDERE NENEA BASESCU!”….
Ca eu ma duc la bunicutza Iliasca.
Acolo e si nenea Vadim si varu’ Vanghelie si nea Jiji…
Iti amintesti in ce costum alb ii intampina nenea Vadim pe unchii nostri, minerii? Cum le-a multumit bunicuta pentru flori?
Ce bine e in familie!
2009-11-24 16:19:31 | Raporteaza
Foarte bine face Băsescu, mai ale pentru noi. Fără negocieri înainte! Băsescu este astfel obligat să scoată pe tarabă marfă bună şi nu demagogie. Sincer mi s-a cam acrit de argumente făcute din portrete cu semn de “staţionare interzisă” agitate de ambele tabere. Marfă bună înseamnă proiecte cu angajare pe care cetăţeanul chemat la vot să aibă încredere că le şi vedea în practică. Marfă bună la preţ cinstit trebuie să vîndă Băsescu şi să-l lase pe Geoană să-l liciteze pe Iohannis începînd de la 2 sfanţi.
2009-11-24 16:53:43 | Raporteaza
Din pacate PNL il va sustine pe Mircea Geoana…oricum acest lucru nu il impiedica pe Basescu sa lupte in continuare.Il prefer presedinte pe Basescu , decat Geoana care nu va face altceva decat sa aduca tara intr-o stare deplorabila.
2009-11-24 17:13:24 | Raporteaza
atat Geoana cat si Antonescu sunt doi politicieni care nu ar putea sa ajuga presedinti de stat fara sa fie impinsi de la spate de oameni ca Iliescu, Hrebengiuc, Voiculescu, Nastase, Vanghelie pe de o parte si Patriciu, Tariceanu pe de alta parte.
Asta ii deosebeste de Basescu, care a castigat presedentia fara o astfel de echipa in spate si are curajul, acum, sa se lupte cu toti
2009-11-24 17:33:58 | Raporteaza
D-le Teodorescu, mai bine mai tarziu decat deloc! Se pare ca pana si dvs. incepeti sa va lamuriti ca Traian Basescu a ajuns intr-o fundatura din care nu mai poate iesi.
Traian Basescu va fi, dupa 6 dec., istorie, dar o istorie penibila, de care vom avea toate motivele sa ne amintim cu jena.
2009-11-24 18:49:44 | Raporteaza
“Băsescu, de unul singur. Dar încotro, frate, încotro?”
E intr-adevar cam singur: a fost votat de 16% din electorat. 84% nu l-a vrut: avem 84% dintre cetatenii cu drept de vot care nu l-au ales pe Basescu. Intrebarea mea ar fi: nu incotro ci cu ce drept ?
2009-11-24 18:53:19 | Raporteaza
cred ca va fi o lovitura pentru toti! mereu cand a fost atacat de adversari a reusit sa le faca fata! in conditiile actuale victoria va fi mult mai dulce si in acelasi timp extrem de amara pentru toti cei vor face parte din gruparea psd-ista! e vremea sa ne luam ramas bun si sa inlaturam toate sechelele comuniste!
2009-11-24 19:01:08 | Raporteaza
@ intre,
priveste harta asta. Si mergi dupa o usa.
romanialibera.r../
2009-11-24 19:05:54 | Raporteaza
Ce sa vad la harta aia ? Ce, minte B.E.C. ? Cifrele spun clar: Basescu a fost ales de 16% din electorat. Nu ma intereseaza impartirea pe judete, pe culoarea parului sau pe partide: ma intereseaza electoratul , ca el alege iar 84% din electorat NU l-a ales pe Basescu. Alegerea prin vot e un act individual de vointza , de exprimare a optiunii. Basescu a fost ales de 16% dintre cetatenii romani cu drept de vot. Restul de 84% au vrut pe altii sau pe nimeni din oferta.
10 oameni merg la piatza sa cumpere fructe. Trec pe linga tarabele cu fructe. Doi oameni aleg portocale. Restul de opt nu cumpara portocale: cumpara altceva sau nu cumpara deloc pe motiv ca nu le convine pretul sau calitatea. Indiferent cum o dai , portocale au cumparat doar 2 oameni. 1,6 mai exact.
2009-11-24 19:20:01 | Raporteaza
te minti singur, caci la piata ta au fost doar 5 cumparatori. Ceilalti 5 nu conteaza, au fost spectatori.
Si BEC spune ca 32% au votat Basescu. Si nu doar 32%, ci majoritatea. E important.
2009-11-24 19:31:33 | Raporteaza
… cei din strainatate l-au votat pe Basescu in proportie de 56%, iar pe Crin doar cu 17%. Geoana e inexistent.
Asta ar trebui sa dea de gindit celor fraieriti de gonflatul Crin.
2009-11-24 20:18:12 | Raporteaza
a aparut miscareasocialista.ro
2009-11-24 21:46:19 | Raporteaza
Basescu nu este de unul singur…corectez..Bsescu are alaturi milioane de romani!
2009-11-24 22:53:36 | Raporteaza
prezidentiale.e../
stim incotro ne duce basescu – romania reformata.
aflam si unde ne duce majoritatea de conjunctura. au distrus mitul johannis, singurul care le dadea credibilitate.
liberalii – incotro?
2009-11-24 23:15:22 | Raporteaza
Nu este singur,ci dimpotriva,are sprijinul tuturor romanilor,care l-au ales,ca exemplu rezultatele procentuale din tara.Politicienii uita ca mai existam si noi,dar isi vor aminti pe 6 decembrie!
2009-11-25 00:38:39 | Raporteaza
Un lucru este cert, si anume faptul ca filmuletul de aseara in care se incerca denigrarea presedintelui pana la urma se va intoarce in favoarea lui: mizeria acestor diperati nesimtiti, mafioti ce vor sa dirijeze istoria romaniei (Patriciu, Hrebenciuc, Vantu, voiculescu)ii va pierde pe vecie curand caci romanii s-au cam saturat de caracatita aceasta ce-si vrea tentaculele cat mai intinse asupra noastra. Nu-si dau seama , cat sunt de dezgustatori? Oricum Basescu poate conta pe din ce in ce mai multi care il vom vota !
2009-11-27 16:14:40 | Raporteaza