RSS Feed

Băsescu. Motive de dezamăgire, motive de lehamite

vezi toate articolele de
12 Nov 2009 la 11:10 88 comentarii 1750 vizualizari.

L-am votat pe Traian Băsescu în 2004. E drept, doar în turul II, în primul opţiunea fiind candidatul URR.  Văd că acum se flutură ideea că nu există dezamăgiţi de Băsescu, că e doar o manipulare, că oamenilor li se sugerează, prin formatorii de opinie, că aşteptările le-au fost înşelate. Eu sunt dezamăgit de Băsescu. Nu mi-a ordonat nici Vântu, nici altcineva să simt aşa. O să încerc, cu liniuţă, să expun motivele. Înainte de asta însă voi argumenta şi de ce l-am votat pe Băsescu.

-ca primar al Bucureştiului, a dovedit că poate fi altfel decât politicianul populist, dispus să stea degeaba patru ani, dacă asta îi va aduce un nou mandat: şi-a pus în cap zeci de mii de chioşcari –cine are memorie îşi aminteşte că s-a lăsat cu bătai între buticari şi jandarmi- dar şi pe iubitorii de maidanezi. Din punctul meu de vedere, a fost cel mai bun primar al Bucureştiului de după 89.

-deşi este asemănătoare cu prima, îmi amintesc cum a rezolvat o grevă a feroviarilor, cred că prin 99: plecaţi acasă, n-avem bani. Iarăşi, un om politic hotărât, cu capul pe umeri.

-era alternativa la Adrian Năstase. Totuşi, nu îmi consider votul 100% anti, dacă intra Petre Roman, să zicem, în turul II, nu aş fi mers la vot.

-m-a convins, în campanie, că are intenţii bune pentru România, am perceput mesajul “arde-i pe corupţi” mai mult decât ca pe un simplu slogan, drept o prioritate a lui Traian Băsescu

-era susţinut de o Alianţă D.A. ce părea să devină o forţă politică gata să antreneze şi PSD-ul , de voie sau nevoie, într-un proces de schimbare. În bine, evident

-oameni în a căror judecată cred  îl vedeau drept salvatore della patria

Să vedem situaţia la zi, motivele de dezamăgire:

-a făcut praf Alianţa D.A., aşa că, în loc să avem două forţe politice principale, o limpezire a apelor fiind, cred, absolut necesară, s-a ajuns la acelaşi dans  în trei-patru-cinci, cu călcături continue pe picioare

-s-a abătut de la scopul principal pentru care l-am votat, arderea corupţilor. O să ziceţi că nu avea toate pârghiile, o să răspund că, după elanul de început, referirile sale la marii corupţi au devenit tot mai rare, atacurile fiind concentrate în alte direcţii

-la început de mandat, una dintre expresiile sale preferate era “grupuri de interese”. Nu a numit niciodată unul, abia în ultimii doi ani apărând pe scenă mogulii, cu nume şi interese, şi asta pentru că a simţit mereu nevoia de a arăta publicului un adversar

-a omis să amintească celelalte grupuri de interese, cele care au prosperat pe seama statului, vezi evoluţia cifrei de afaceri a Euroconstruct din ultimii şase ani

-episodul 5 minute

-a avut celebrele momente de grobianism, care l-au transformat dintr-un personaj pitoresc într-un  bădăran

-a dat dovadă de o slăbiciune neaşteptată, promovând nulităţi ca Elena Udrea sau fiica sa, Elena

-a pus la cale tot circul Coaliţiei PDL-PSD – eu sunt convins că  atunci şi-a lansat Traian Băsescu candidatura pentru noul mandat

-mi-a părut, cel puţin în a doua parte a mandatului, că ar fi preocupat mai mult de următorul decât de prezent

Nu le-am grupat cronologic, nici după importanţă.  Nu sunt argumente  infailibile, aşa percep eu lucrurile, oricât de naïve ori superficiale ar părea unele dintre rândurile de mai sus.  Evident, există şi părţi pozitive, dar condamnarea comunismului, spre exemplu, nu compensează, oricât mi-aş dori asta, haosul în care a ajuns România, haos la care a contribuit constant şi decisiv. Puteţi să înjuraţi, să aprobaţi, să completaţi, un singur lucru pretind: să-mi acordaţi prezumţia de sinceritate.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


88 comments
  • 1

    Nu faci altceva decit sa repeti ce auzim in fieare zi 24h din 24h.Sa intelg ca iti placea b
    Bucurestiul plin de tarabe pe toate trotuarele,iti place acum ca iar e plin de ciini vabadonzi.
    Despre Eba mai discutam,e tinara si sa vedem cum o sa se comporte,sar purea sa dezamageasca!!!
    Cu coalitia de care vorbesti vezi politica din ambele parti ale baricadei

  • 2

    Da Costi, am si eu destule dezamagiri, am si lucruri pozitive – doar ca la ceilalti candidati nu am decat aspecte negative, cele pozitive fiind doar un corolar al zicalei “doar cine nu munceste nu greseste”.

    Cu alte cuvinte m-am saturat sa aud/citesc de ce mi-e scarba, lehamite etc de Basescu, vreau sa aud si eu de la cineva de ce l-as vota pe Crin sau Geoana sau pe altul. Ca vorba ta, nu cred ca un om cat de cat rational e 100% anti Base…cu exceptia declarata a lui Antonescu, evident :)

    Vercix
    2009-11-12 11:27:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Ai dreptate (ce frumoasa a fost campania din 2004, “cu revolutia portocalie”, ce insufletita era !). Dar ce e de facut ? Ca suntem inconjurati de alde Agamita Dandanache ?:) Hai sa ne inchipuim ce dezamagiri si lehameteli am mai putea suferi !

    no name
    2009-11-12 11:28:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Si da, iti acord prezumtia de sinceritate, chiar nu m-am indoit niciodata de ea. Tine-o tot asa :)

    Vercix
    2009-11-12 11:29:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    erata: Costin :)

    Vercix
    2009-11-12 11:29:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Sunt de acord cu multe dintre nemultumirile tale. totusi, in privinta coruptiei, am unele rezerve. ceea ce s-a facut si nu se vede (asta e de fapt si ideea) este ca a intrerupt accesul acelor grupuri de interese (degeaba spui, le-a numit si in campanie si dupa aceea) la resursele (coruptibile) ale statului. de fiecare data cand aparea riscul de reconectare a gruparilor la resurse fie mergea fuguta la guvern si batea cu pumnul in masa, fie iesea la tv si spunea ce avea de spus. da-mi un exemplu de mare afacere cu resursa statului care s-a intamplat in timpul sau.
    cat despre ruperea aliantei DA, iarasi te contrazic: intelegerea anterioara castigarii alegerilor a fost ca daca se va intampla sa se organizeze rapid alegeri anticipate pentru a limpezi si mai eficient apele. iar aici a fost marea victorie a PSD, s-a insinuat intre cei doi parteneri, a atacat pe frontul cel mai facil… si iata-ne.
    dar da, sunt un portocaliu turbat si gandesc portocalele, nu cu circumvolutiunile. So don’t mind me.

  • 7

    De ce sa te injur? E treaba ta daca asa vezi lucrurile. Eu vad alceva. Vad un om care vrea sa face ceva in tara asta. Face cat poate si cat este lasat sa faca. “Numai cine nu munceste nu greseste.” Tiganca imputita, gaozarul si cei lalti au primit ce-au cautat.

    nick_d
    2009-11-12 11:35:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    D-le Ilie, condamnarea comunismului rămâne în cărţile de istorie, a fost tradusă pentru toate cancelariile occidentale, (apropo, că tot sărbătorim 20 de ani de la căderea oficială a lui).

    Există şi o consolare: haosul pe care-l invocaţi va trece imediat ce Geoană va oficializa vizitele pe la Moscova, iar SRS îşi va recăpăta sistemul…ăăă…democratic de care l-a privat dictatorul.
    Vă înscrieţi pe linia mai nouă “l-am votat pe Băsescu, dar m-a dezamăgit”.
    Aşa cum, dacă ai judeca după numărul celor care declară că au votat numai cu PNŢ şi PNL-ul în ultimii 20 de ani, ajungi să te întrebi cum naiba am rămas blestemaţi cu Iliescu la putere atâţia ani?

    Hm, cam multă ipocrizie…

    Ina Eyre
    2009-11-12 11:36:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Costin
    Nu pot sa-ti acord prezumtia de sinceritate pentru ca lipseste echidistanta.

    Oricine pune problema lucrurilor realizate de Traian basescu – atat cat a putut el, cu jumatate de masura sau incomplet – e obligat sa puna in mod egal si problema responsabilitatii PSD si PNL, pentru ca ei au avut nici mai mult nici mai putin decat exact aceleasi sanse ca Traian basescu.

    Deci, intrebarea corecta este:
    Ce au facut PSD si PNL mai bun decat Traian Basescu, in ultimii 5 ani ?

    Exact aceeasi intrebare se poate pune si PDL si lui Traian Basescu.

    Cine nu e capabil sa raspunda la aceste 2 intrebari, face propaganda.

  • 10

    alceva=altceva, cei lalti =ceilalti.

    nick_d
    2009-11-12 11:41:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Dezamagirea ta vine dintr-o lipsa de intelegere.

    Ca sa fii corect ar trebui sa acorzi “prezumţia de sinceritate” si lui Basescu. Adica, sa iei in calcul posibilitatea ca Basescu chiar vrea sa faca o treaba buna asa cum afirma.

    Daca presupui si o minima inteligenta (capacitate de adaptare) a lui Basescu, dupa 5 ani de mandat ma astept ca omul sa isi revizuiasca obiectivele pe baza experientei acumulate, incat lupta directa cu coruptia si declaratile publice pe aceasta tema, ar putea fi o risipa de energie.

    fulgerika
    2009-11-12 11:48:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Va cred. Iata cum vad eu lucrurile. Ce a facut Base. 1. in timpul lui si nu al lui Ilici sau Emil am intrat in UE. 2. a presat continuu pt reforme in justitie (si aici intra si lupta anti-coruptie, ce se misca, mai greu, dar se misca, Base, totusi, nu e procuror, nici judecator). 3. a presat reforma in educatie 4. condamnarea comunismului (multi au murit la canal, pt mine conteaza) 5. cel mai important, nu a tacut la magariile din jur. As vrea sa aud si eu ce au facut Crin sau Geoana? Sau Oprescu? Ceva palpabil?
    Ce ii reprosez lui Base: 1. grobianismul (asta i se trage de pe vapor). 2. tendinta mai mare spre conflict decit negociere (aici poate fi calitate, poate fi defect, uneori insa era mai bine daca negocia). 3. greseli in alegerea sau sustinerea unor oameni, gen Ritzi, EBA, mai putin Udrea, ce pare totusi mai capabila decit celelalte. Toate insumate ma fac sa merg la vot si… sa il votez inca un mandat.

    marius d.
    2009-11-12 11:48:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Stiti un presedinte mai impaciuitor, mai d bun simt decit Obama? Ei bine, si el este acuzat de nazism, comunism, metode dictatoriale etc. Scandalul e cit casa. Dar Ecaterina Andronescu e scandalagioaca? Va amintiti ce pui de scandal, ce acuze, ce laturi cind cu fabrica de diplome? Dati-mi un exemplu de schimbare a unui sistem care s-a petrecut fara scandal si fara laturi si atunci o sa va cred ca Traian Basescu e Circarul Sef.
    Spuneti ca a lasat-o mai moale cu coruptia. Eu as spune chiar mai mult. S-a ajuns sa fie dat in judecata de Remes, ca doar el a demis-o pe Macovei, pardon, a sustinut-o si ea nu era decit o fraiera incapabila.
    Sint de acord ca ar fi trebuit sa vorbeasca si impotriva altor grupuri de interese. Cu asta sint de acord.

  • 14

    O graunta de sare aici si ma retrag la munca:
    “-a făcut praf Alianţa D.A., aşa că, în loc să avem două forţe politice principale, o limpezire a apelor fiind, cred, absolut necesară, s-a ajuns la acelaşi dans în trei-patru-cinci, cu călcături continue pe picioare”

    Basescu a facut pe dracu-n patru sa aiba o singura forta pe dreapta. A incercat mai intai anticipate pentru a isi realiza majoritatea in parlament (majoritatea care depindea de UDMR si PC nu era majoritate, PC vota impotriva inca din 2005 la tot ce era mai delicat). Nu i-au reusit anticipatele, aici nu a fost vina lui.

    Apoi a incercat sa faca cumva sa se uneasca PD cu PNL si sa se inscrie in Partidul Popular. Pe termen lung asta ar fi fost extrem de benefic, minim 10-15 ani am fi avut doua forte mari, una de stanga si alta de dreapta, plus 1, maxim 2 partide mici pentru aliante (udmr-ul, poate cu vremea niste verzi). Cam ce se intampla acum in tarile dezvoltate din vest. Liberalii au zis nu, Basescu a fortat nota. Lucrurile au escaladat. Base a fortat iar, etc. S-a facut praf alianta DA, aici va dau dreptate. Dar ce propunea Base era corect pe termen lung, un singur partid de dreapta, nu o alianta.

    silicon_v
    2009-11-12 11:55:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Pe mine nu m-a dezamagit, insa eu nu sunt militant PNl asca tine.
    Pe mine m-a dezamagit tariceanu si gashca sa :chiuariu, astelutei,bijboaca, onanistul pacuraru, vosganian, caltabosh, norica,orban…gashca care a activat pe timpul cand Crin era vicepresedinte PNL si in care tu acum o saptamana ziceai ca ai investit o moneda.
    Prin urmare nici dezamagirile nu sunt la fel!

    Freedom
    2009-11-12 11:59:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Ca sa demonstrati prezumtia de sinceritate, va rog sa explicati de ce veti vota alt candidat.
    De acord cu unele din motivele de dezamagire/lehamite, se pot adauga si multe altele, dar cu ce ii sint superiori alde Geoana, Antonescu, Oprescu etc. ?
    E frustrant sa alegi mereu raul cel mai mic, dar asta facem de aproape 20 ani si probabil ca o vom face si in urmatorii 20.

    Adrian R.
    2009-11-12 12:10:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    @Costin Ilie

    “Din punctul meu de vedere, a fost cel mai bun primar al Bucureştiului de după 89″

    Domnule Costin Ilie,

    TB si urmasii dumisale Razvan M (mai mult decat interimar) si Adriean V si-au batut JOC pe
    LEGEA 10 de adevaratii proprietari.
    TB n-a fost niciodata de dreapta/centru.
    Se stie ca in PD+CDR anii 1996- 2000 s-a aopus mult mi rau ca Roman legilor proprietatii;

    asta nu-i dreapta, e rapt bolscheic

    TB a rezolvat in Bucuresti la PMB
    sub 1000 de cazuri din aproape 20000
    reale (din total de 40000 oficiale)
    I-a rezolvat in schimb pe:
    Costanda
    Romalo-Cocoru
    Stanciulescu /Preda
    Bragadir – centrale

    A “descoprit” mosii care nu mai existau nici in anii 1940
    (Dudesti-Cioplea /Grueff, Damaroaia-Baneasa etc).
    Si asta nu se putea face decat cu consultare ‘ de acte si arhive secretizate -militare / ale serviciilor.

    Pe alte legi a lucrat f bine pentru Popoviciu,

    A dat respingeri aiurea pentru multe dosare.

    Si a ignorat alte cazuri/dosare f solide cu acte
    perfecte;
    al meu de exemplu, eu nu am raspuns nici dupa 7 ani!

    Un proprietar care asteapta (un raspuns scurt)

    BilantzFoarteRau
    2009-11-12 12:15:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Ce-ar fi sa faci un articol, un fel de SF cu ce ne asteptam acum de la candidatul X,Y etc si ce dezamagiri am avea pe urma de la ei ?
    P.S. faza cu EBA si Udrea, ptr. mine personal au fost cele mai dezamagitare, nu am gasit nici o scuza.

    no name
    2009-11-12 12:17:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Cea mai mare parte a alegatorilor sunt dezamagiti si le este lehamite de apucaturile mediei maniheiste care ne-a divizat in pro sau anti-basescieni/antonescieni, geonieni,etc si care dupa ce devarsa abundent laturi in capul unuia sau altuia dintre candidati din motive cel mai bine de ei si stiute, vin si ni se prezinta ca niste virgine ofensate, cerandu-le sa le acordam prezumtia de sinceritate.
    Acestea sunt sentimentele si opiniile mele cele mai sincere (din cate-am observat si ale unei majoritati mai mari decat cea parlamentara); la fel de onest va comunic ca nu-mi pasa daca-mi veti acorda sau nu prezumtia de sinceritate.

    crina geoana
    2009-11-12 12:31:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Ieri v-am mai ps 2 intrebari:1.Ce asteptari aveti de la Geoana? si 2.Ce simtiti cand il vedeti pe Vanghelie permanent in spatele candidatului PSD?(recunosc ultima intrebarea e din categoria “ce simtiti in aceste momente”,adresate accidentatilor).V-am pus intrebarea ca ne este clara alternativa la Basescu.
    Sa stiti ca si din partea mea Basescu are multe bile negre.Dar sincer ma bucur ca nu l-am avut pe Nastase presedinte.Din pacate nu pot pune in balanta relele si bunele lui Basescu ci voi pune in balanta Basescu/Geoana cu grupurile de interese de fiecare parte.

  • 21

    @r

    Am rugat ceva in finalul textului. Vad ca degeaba

    @Vercix
    Cu siguranta votul meu nu va fi anti.Oricum,n-am spus ca nu-l votez pe Basescu.

    @Mihai

    O sa fac o documumentare, sa-ti arat de cate ori a vorbit despre grupuri de interese fara sa le numeasca. Poate ca a fost doar un semnal adresat lor, grupruilor, dar fara sa le numeasca, nu pot sa-l consider 100% onest.

    @nick_d
    Exact, fiecare cu parerea lui.

    @fulgerika
    il consider pe Traian Basescu foarte inteligent. Si mi-ar fi placut sa fier si idealistul care parea sa fie

    @mihai d.

    Acum vrobeam despre Basescu. Despre Oprescu, Geoana si Antonescu altadata

    @Freedom

    Reciteste textul cu Antonescu. Nu sutn deloc militant PNL :-)

    @Adrian R.
    N-am zis ca votez alt candidat. O sa spun si cu cu cine votez…cand ma hotarasc

    @BilantFoarteRau
    N-am zis ca afost un prima perfect, ci cel mai bun.

    @no name

    o idee buna

  • 22

    Nici eu nu sunt de acord cu unele din afirmatiile tale:
    -alianta DA a fost ingropata de Tariceanu, SRS, Patriciu si Peter Imre si stii foarte bine asta. Atunci cand intr-o intalnire din ciclul celebrelor deja El Capitan “sessions”, cei de mai sus l-au ambitionat pe Tariceanu sa nu-si dea demisia. Orgoliul ala personal a propulsat PSD-ul acolo unde e acum. Altfel, la ora asta, PD+PNL aveau 65-70% dupa alegerile anticipate din 2005, iar PSD-ul era pe la 12-14%.
    Orgoliul lui Tariceanu si planul lui Patriciu de a face din PNL “partid balama” care sa se “plieze” pe orice guvernare, au dus la situatia de acum.
    Faptul ca Basescu s-a enervat ca indivizii au rata o sansa istorica si au optat pentru interesele lor personale, nu cred ca poate fi imputat lui Basescu.

    Cu coruptii nu-ti dau dreptate. Se fura mult mai putin. Functionarii publici de rang mic, cel putin, se feresc de spaga mult mai mult decat pana acum. Demnitarii se feresc si ei mai mult. Atunci cand taberele sunt inflamate e clar ca se fura mai putin. De-aia vor liniste Antonescu si cu Geoana.

    Cred sincer, mai ales dupa episodul SRS&BC, ca aceste conglomerate mediatico-economice sunt marea problema a tarii. O sa spui ca nu-i asa dar mai vorbim daca cumva avem ghinionul sa ne conduca PSDNL-ul.

    Episodul 5 minute era o strategie si nu inconstienta dar asta nu inseamna ca-l aprob.

    Avea tot interesul ca PSD sa stea la guvernare. Greu de critica guvernul cand esti la guvernare. Geoana ar fi ajuns sigur in turul 2, oricum, si era si mai usor de batut. Oricum, PSD putea evita criza numind un nou ministru de interne. Iar Basescu nu mai avea ce la face. Ar fi fost prea tarziu.

    Udrea si EBA sunt greseli. Absolut insignifiante in comparatie cu realizarile si viziunea pentru viitor.

    InIncearca sa faci aceeasi analiza si pentru ceilalti trei candidati si atunci o sa descoperi singur cat de mare e diferenta si cat de goi de continut sunt ceilalti.

    radragos
    2009-11-12 12:34:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Eram in Canada, prin 2002, si venise un romanache. De la el am aflat de ce il urau romanii pe Constantinescu: “le inselase sperantele”! El, ca si majoritatea romanilor, preferase sa re-voteze un personaj care timp de 6 ani, pe fata, condusese Romania, si alti 4 (prin dos, cu ajutorul sindicatelor) blocase reformele. Dar, cum zicea respectivul: “In Iliescu cel putin nu imi pusesem sperantele”.

    Cam asa e si cu Basescu. Principalul lui pacat este “dezamagirea” celorlalti. Da, poate e grobian – dar eu nu l-am auzit NICIODATA vorbind ca cei din recenta inregistrare (Macovei/Chireac/SRS)! El nu a etichetat intregi categorii ale populatiei (ca Orban). Nu e cu nimic diferit de Geoana (“nenorocitii dracului”).

    Dar da, a intrat in conflict cu liberalii. Si cum majoritatea intelectualilor (deci, si jurnalistii) subscriu ideologiei liberale (fara sa bage de seama ca actualii membri PNL nu au nimic in comun cu pardidul Bratenilor!), din nou, nu i se iarta! Dar, desi eram in Canada, stiu ca acest conflict a intervenit atunci cind partea “liberala” din DA a inceput sa puna frina reformelor. Ca incepuse sa se impotriveasca luptei impotriva coruptilor. Deci, cel putin mie, mi se pare ca cel consecvent a fost Basescu.

    Despre “condamnarea comunismului” nu sunteti (nici dvoastra!) drept. El si-a facut daoria. Rap[ortul se incheie cu recomandari. Nu are dreptul sa faca mai mult! Cel care trebuia sa continue munca lui era Guvernul, care trebuias a propuna legi, si Parlamentul, care sa le voteze. De ce i se imputa lbocarea masurilor? Cum zicea tot un jurnalist:ar fi putut cere un referendum. Nu zau?! Vedem cam ce se intimpla cu referendumurile la romani…

    El era in colimatorul “mogulilor”, a Presei, inainte de a gresi “promovind nulitati”. Asta s-a intimplat abia la sfirsitul anului trecut! Intre timp, Tariceanu promovase o groaza de “nulitati”, fara ca intelectualii sa protesteze. Sincer, daca ar fi sa aleg intre Udrea, ministru a Turismului, si Agaton, predecesorul ei, as alege-o oricind pe ea! Acuzele care i se aduc trebuiesc (inca) sa fie dovedite – in schimb, in mediul turistic au inceput schimbarile in bine. Informatii-va la cei ce au pensiuni. Cu Eba e altceva. Inca nu stiu daca e o “nulitate” sau nu. Nu e cu nimic inferioara, euro-parlamentarei PSD Sirbu, nici Oanei Mizil, deputata PSD. Oricum, se presupune ca Basescu si-a “promovat” fiica. Cum am putea crede altceva, romani fiind?! Nici nu ne trebuie dovezi…

    Deci, tot ce pot spune este ca va respect opinia, chiar daca, dupa parerea mea, este biased. Astept cu mult interes sa ne spuneti de ce aprobati (sau respingeti) si alti candidati. Asta daca doriti sa va cred echidistant! Cel putin Liviu (Antonesei) ii respinge pe toti, avind motive facute publice, si refuza sa mearga la vot. O atitudine muuult mai echidistanta.

  • 24

    Sinteti un mare mincinos, domnule Ilie! Si iata argumentele:
    - Nu Basescu a facut praf alianta DA. Cautati prin arhive sa vedeti cine a inceput cu atacurile. Nu va aduceti aminte sau nu vrei sa va aduceti aminte?
    - Lupta impotriva coruptiei a fost dusa in derizoriu de catre politicieni cu ajutorul jurnalistilor. Ba chiar mai mult, PSD-ul si PNL-ul au facut eforturi disperate sa blocheze justitia. Trebuie sa fii orb sau rau intentionat sa nu vezi acest lucru…
    - Doar un cinic si un nesimtit ar putea sa ii reproseze episodul cu cele 5 minute FARA sa aduca aminte faptul ca 2 politicieni din conducerea PSD-ului au recunoscut ca se pregatea o lege care sa ii interzica sa mai candideze.
    Acum… Stiti la fel de bine ca si mine ca nu sinteti nici uituc si nici orb. Aveti o sarcina si trebuie sa v-o indepliniti cu orice pret. Chiar daca asta va transforma intr-un mare mincinos!

    Kondor
    2009-11-12 12:43:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Ok, ai dreptate dar exista si realizari, chiar daca mici pe care te faci ca nu le vezi.
    In plus, in comparatie cu restul presedintilor pe care i-a avut tara asta si in comparatie cu restul candidatilor la presedintie Traian Basescu de detaseaza clar ca singura optiune..
    Cu alte cuvinte, sustinatorii realisti ai lui Traian Basescu, nu cei fanatici, il sustin pe actualul presedinte in actualul context… nu il sustin pur si simplu pt ca il cheama Traian Basescu, cum vor unii comentatori precum dvs sa arate..
    Asa ca in loc sa faceti ce fac si contracandidatii sai, in loc sa ne aratati cat e el d rau si cat de incompetent e, de ce nu ne aratati de ce sunt mai buni contracandidatii ???

  • 26

    P.S. Noi astia care-l vom vota pe Basescu, stim ca e incompetent, insa credem ca e cel mai competent dintre incompetenti.. Sper ca m-am facut inteles..

  • 27

    1. sa luam justitia: pe vremea partidului stat si a lui nastase nu era niciun apropiat al acestuia anchetat, cercetat etc; pe vremea lui basescu, cei mai anchetati sunt apropiatii lui si, lasand la o parte ipocrizia, avand in vedere ca exista corupti la toate partidele, in aceeasi masura, putem spune ca acum justitia este libera!
    2. presa: nastase +psd ca exponenti ai puterii, aveau aservita aproape toata presa, acum presa urla cat o tine impotriva puterii, deci este libera! ca nu a stiut ce sa faca presa cu libertatea ce i s-a dat, asta e altceva, asa au aparut, natural am putea spune, mogulii care au reingradit presa in tiparele intereselor lor particulare, nemaicontand interesele cetatenilor care au nevoie de formatori de opinie independenti si obiectivi.

    dottore
    2009-11-12 13:01:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    #

    Există o ligă a ziariştilor care şi-au vândut sufletul mogulilor, oameni ca Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac, pentru care profesia de jurnalist este folosită pentru a câştiga averi.

    Există însă şi jurnalişti care şi-au păstrat coloana vertebrală. Este în puterea lor să-i demaşte pe mogulii care lucrează mână în mână cu politicienii ce îşi iau zilele acestea concediu, doar ca să blocheze votul pentru guvern

    conducatoarea
    2009-11-12 13:03:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    1. “biletelul roz”/CPT – mai tii minte ? – (“Draga Traiane vezi daca poti interveni …….”) – a facut praf Alianta DA si nu Basescu
    2. nici Elena Udrea si nici Elena Basescu nu sunt nulitati ……. vei vedea …….

  • 30

    lll D-LE COSTIN ILIE, REGRET CA TREBUIE SA SA SPUN, CA AVETI PROBLEME CU LOGICA LUCRURILOR, AVETI O DEFORMATIE, A CONSTIINTEI, CARE DOARME LA 97 % DIN POPULATIE, DAR IN ANUMITE MOMENTE DEOSEBITE PENTRU EI SI TARA, LA FOARTE MULTI CONSTIINTA LI SE TREZESTE MACAR PT. A DEFINI UN ACT LOGIC, ACELA DE A NU-SI TAIA CRACA DE SUB PICIOARE. d-LE COSTIN, AT- AFIRMAT CA VA ESTE LEHAMITE DE BASESCU, CA SUNTETI DEJAMAGIT.EU CRED CA, DACA, ATI FACE UN EFORT PT. TREZIREA CONSTIINTEI, SIGUR DEFORMATIA DE APRECIERE SE VA SCHIMBA IN LOGICA FAPTELOR A CEEA CE A FACUT BASESCU PT. NOI SI PENTRU ROMANIA, SI CEEA CE URMEAZA SA FACA. CRED CA VA PATREUNS IN SUFLET, LIMBA DE LEMN A LUI GEOANA, MOSTENITA DE LA ILIESCU, SI A LUI CRIN , INSTRUIT SI MONITORIZAT DE TARICEANU. D-LE COSTI, URMARITI DICURSURILE TUTUROR CANDIDATILOR, PT. A STII ADEVARUL SI VE-TI VEDEA CLAR CARE ARE CEVA CONCRET DE SPUS.
    SUNTETI UN OM SLAB, INFLIENTABIL, BOTANIST, ADICA PUETI BOTUL LA DENIGRARILRE SI JIGFNIRILE ADUSE LUI BASESCU DE TRUSTUL DE PRESA SI TELEVIZIUNE AL MOGULILOR SI PAPUSARILOR DIN UMBRA, CARE MONITORIZEAZA TOTUL IN ROMANIA, INCLUSIV PE D-VOASTRA.

    LEHAMITE = LEH -HAM -ITE = HEL -SUNCA-TEI =IADU -SU – SUN-CA-TEI = IUDA – SOARELE –
    – D-ZEU – ARIAN – PAPA

    LEHAMITE = IUDA -SOARE -DUMNEZEU -ARIENI – PAPA
    I
    IUDA = I-SAC(Fiul lui Sara) = I-SAS(Garman autohton) = I-ONU(Org. Nat. Unite)= I0-ANA(Alianta Nord Atlantica = IO-SUA(America)= IO-SIF(urile Crisana etc) = IS-AIA(Mesia) = I-SUS I = LUMINA SOARELUI = FIUL SOARELUI O = SORELE GOL-ANAANA(fara lumina = SPIRIT)

    SUS = SS-U =ZZ-U = ZVASTICA -UNIVERSALA(universul)= = L-L-L-L = CRUCEA(Lumina la intersectare = MOARTE) CRUCEA = SIMBOLUL MORTII( pe care a murit ISUS) iar SOARELE = SIMBOLUL VIETII(Fecioara MARIA, cea care ia dat viata lui ISUS) cu ajutorul LUMINII SOARELUI = SPIRITUL SI DUHUL)

    FEMEILE SUNT NUMERELE CU SOT, IAT BARBATII NUMERELE FARA SOT. MARIA = 6(soarele) iar ISUS =5(steaua) 6 +5 = 11 (numarul fatidic in care sunt provocate toate evenimentele mari si dezastrele impotriva noasta) = din 11 in 11 ani, soarele are cea mai mare activitate, a carei influenta se simte si pe terra)
    6 = 666 =www = viata =femeia eva = spirit
    5 = steaua = ISUS =DAN = barbat = moartea si viata (6+5) IOR-DAN =IORDAN =DUMNEZEU SI IADU(IUDA)
    DANA = SOARELE ISUS = LUMINA
    DAN = REGE DAC 3 ZILE, APOI A FOST DECAPITAT

    IATA D-LE COSTIN PE CINE SI PE CE ITI ESTE LEHAMITE, DECI NU DE BASESCU.

    LOGICUS
    2009-11-12 13:11:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Hai să mă amestec şi eu în vorbă.

    Din motivele de dezamăgire enumerate de dl. Ilie,

    1. NU împărtăşesc următoarele:
    - “a făcut praf Alianţa D.A.” – fals; Patriciu a făcut-o praf

    - “s-a abătut de la scopul principal pentru care l-am votat, arderea corupţilor. O să ziceţi că nu avea toate pârghiile” – exact, acesta este răspunsul

    - “abia în ultimii doi ani apărând pe scenă mogulii, cu nume şi interese” – faptic fals: pe Patriciu şi Voiculescu îi tot menţionează încontinuu, de la începutul mandatului

    - „episodul 5 minute“ – mi se pare minor

    - “a avut celebrele momente de grobianism” – mi se pare un reproş minor şi frivol; când este vorba despre o funcţie cu imense responsabilităţi ca cea de preşedinte, te uiţi la lucrurile esenţiale, nu la dans şi bune maniere

    2. sunt de acord cu următoarele critici:

    -“a omis să amintească celelalte grupuri de interese, cele care au prosperat pe seama statului, vezi evoluţia cifrei de afaceri a Euroconstruct din ultimii şase ani”

    - “a dat dovadă de o slăbiciune neaşteptată, promovând nulităţi ca Elena Udrea sau fiica sa, Elena”

    - “a pus la cale tot circul Coaliţiei PDL-PSD – eu sunt convins că atunci şi-a lansat Traian Băsescu candidatura pentru noul mandat”

    - “mi-a părut, cel puţin în a doua parte a mandatului, că ar fi preocupat mai mult de următorul decât de prezent”

    La acestea mai adaug încă o critică, majoră, în opinia mea
    - a înghiţit gruparea dizidentă din PNL (defunctul PLD), privând scena politică de o alternativă viabilă la trupa lui Patriciu

    De ce îl voi vota pe Basescu

    - a împiedicat sistematic spolierea ţarii de către marile grupări care doresc calea rusă, aceea a unei economii oligarhice

    - prin condamnarea comunismului a creat premisele morale, juridice şi instituţionale ale creeării unui nou stat român, european, civilizat (la care însă nu s-a ajuns din cauza opoziţiei feroce a securisto-activiştilor)

    - impunând-o pe Monica Macovei, a reformat– cât s-a putut – Justiţia Română, creîndu-se cadrele de modernizare ale acesteia; faptul că Justiţia funcţionează prost, este imputabil calităţii miserabile a oamenilor aduşi în fruntea Justiţiei (CSM,ÎNCCJ,CC,etc.) de regimurile anterioare

    - prin comisiile prezidenţiale a pus bazele coerente ale unor reforme profunde a celor mai vitregite segmente ale societăţii: sănătatea, învăţământul administraţia, sistemul de asigurări sociale, etc.; faptul că reformele s-au îngropat nu i se poate imputa lui Basescu ci restului clasei politice, în ansamblu

    - alegerea altcuiva decât Basescu înseamnă aducerea ca preşedinte a unei marionete în spatele căreia cele mai corupte, mai criminale şi mai periculoase forţe ale societăţii vor distruge şi ultimele speranţe de civilizaţie, ducând ţara spre un model original de spoliere a banilor europeni şi a banilor publici pe fondul unei economiii de tip oligarhic

    Third World Forever
    2009-11-12 13:13:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    Costin

    O analiza corecta nu se face prin disociere, pentru ca criteriile de evaluare trebuie aplicate tuturor-la-fel
    Nu pot sa judec pe TB cu o masura si pe geoana si antonescu cu alta masura (ex: <<>>, pentru ca daca stai cu ochii inchisi si te prefaci ca nu vezi, atunci, ceea ce nu te astepti de la PSD si PNL o sa se-ntample sigur).

    Criterii masurabile, aplicabile “tutor-la-fel” si evaluate fata de un reper, acelasi pentru toti, de ex: anul 2004.

    Cel mai tare “criteriu” este puterea. Din acest pdv, toti au avut aceleasi sanse si aceeasi putere, ba chiar PSD si PNl au avut in plus la dispozitie tot timpul “majoritatea”, adica au detinut timp de 2 ani atat puterea executiva cat si legislativa – adica exact lucrul pe care astazi ni-l arunca cumva in obraz tuturor (“ei sunt majoritatea”).
    Ei bine,
    Ce-au facut PSD si PNL MAI BUN ca Traian basescu in ultimii 5 ani ?

  • 33

    Confirm faptul ca sunt dezamagit. (conform DEX)

    Si eu am sperat ca vor fi schimbari majore in acest mandat al lui Basescu.
    In mod evident a promis lucruri care nu s-au realizat, dar, nu trebuie pus egal intre dezamagire si vinovatie.
    Ar fi interesant un articol in care sa prezinti ce putea face mai bine si nu a facut.

    PS. Retrag afirmatia cu privire la “lipsa de intelegere”.

    fulgerika
    2009-11-12 13:37:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Corectie
    Nu pot sa judec pe TB cu o masura si pe geoana si antonescu cu alta masura.
    Nu pot sa pretinzi, de exemplu, asa cum fac unii “analisti”: “de la restul, *ORICUM* nu m-asteptam…”, pentru ca asta presupune ca singurul de la care astepti sa ii schimbe pe restul, e tot TB.

  • 35

    Basescu Motive de dezamagire motive de lehamite voxpublica Platforma de comentarii bloguri si opinii REALITATEA-NET…

    Nu sta prea bine marinelul….

  • 36

    Am vrut să comentez dar a făcut-o “Third World Forever” cu exact aceleași argumente pe care le-aș fi adus și eu.

    Mă mulțumesc prin a completa doar.

    În 2004-2005 speram ca PNL-PD să provoace alegeri anticipate și să ajungă astfel la o majoritate clară în parlament. Și nu speram asta din cauză că aș fi dorit să avem un partid unic sau să dispară complet principalul partid de stânga. Din contră, speram ca după lovitura primită, 4 ani de opoziție să transforme PSD-ul lui Năstase și Iliescu într-un partid mult mai normal. În schimb, prin mișcarea PNL-ului am ajuns în situația de azi cu un PSD la fel de corupt, cu un PNL la mâna lui Patriciu și cu un Băsescu frustrat și nervos peste măsură.
    Iar motivele pentru care nu voi vota la alegerile de anul acesta nici cu candidatul PNL nici cu cel al PSD țin tocmai de ceea ce spuneam mai sus. Încă sper ca o persoană din afara sferei lor de influență să catalizeze o schimbare la nivelul clasei politice. Nu-s unul dintre cei care-s de părere că liniștea în politică este un lucru bun.

  • 37

    @radragos

    da, ceilalti sunt goi de continut. n-am sustinut nici o clipa altceva

    @Nick Sava

    Am mai spus, faptul ca enumerat dezamagirile provocate de Basescu nu inseamna ca nu-l votez, poate cel mult sa nu merg la vot. In ceea ce-i priveste pe ceilalti…exclus.

    @dottore

    Cine, ridzi si falca? alte nume?

    @conducatoarea

    corect. de-aia e bine ca exista VoxPublica, chiar daca e a unui mogul.

    @Third Wild Forever
    Argumentele sunt bune. Eu inca nu ajunsesem la capitolul asta.

    @Andra
    Subiectul era Basescu. Pe ceilalti nu i-am votat nicicand.

    @fulgerika
    Asa am sa fac

  • 38

    @Costin Ilie

    Domnule Ilie,


    Nici eu nu am zis ca a fost primar rau;
    am zis ca prin faptele dumisale si transferurile haucinante de proprietate
    ( de un bolschevism incalificabil),

    catre ‘baietzi din sisteme si servicii diverse’ a fost CEL MAI RAU POSIBIL, pentru ca a initiat toate astea (++ ar mai fi de comparat cu cei 3 ani plini ai lui Adriean V)

    Au fost foarte multe;
    Vorbesc numai de o parte din sector 3,
    cele din Titan/Balta-Alba, Dudesti ;
    s-au smuls sute de hectare intravilan cu media de 1000 EUR/m2.

    Lecturatzi si va bucuratzi :

    Dispozitzia traznet prin care
    SE DA MOSIA DUDESTI-CIOPLEA (fantomatica!),
    care fusesese expropriata legal inainte de anii 1940 de Regii Ferdinand, Carol 1.
    Multe proprietati mai mici apartineau dupa 1940 altor proprietari.
    Disopzitiile erau publice, pe net, pana in 07/2007
    De ce nu mai sunt publice?


    PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI

    D I S P O Z I T I E

    Nr. 3544 din 26.11.2004

    Vazand actele dosarului anexate la notificare si referatul comisiei pentru aplicarea Legii nr. 10/2001 din care rezulta ca terenul in suprafata de 82.229 m.p este liber de constructii; Notificatorii au facut dovada calitatii de persoane indreptatite la restituire in baza certificatelor de mostenitor nr.1791/1982, nr.547/1998, 128/2002 si 129/2002, iar imobilul a fost proprietatea numitului I.B.Grueff in baza actului de vanzare-cumparare nr. 1556/1903 ;

    In temeiul art. 68(2) si art.71 din Legea nr. 215/2001, Legea administratiei publice locale si al art. 20 alin 3 din Legea nr. 10/2001;

    PRIMARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
    DISPUNE:

    Art. 1 – Se restituie, in natura, in proprietatea domnului ROMALO EDUARD IOAN DAN, cetatean roman, cu domiciliul in Bucuresti, …., terenul in suprafata de 82.229 m.p, situat in Bucuresti, Bdul. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, care se identifica conform raportului de expertiza tehnica extrajudiciara, intocmita de expertul “ing.Onitiu Adrian”.

    AU URMAT retrocedari gigantice,
    pentru cuplul ad hoc Romalo/Cocoru:
    F.N. Fara Numar – Fara Numar

    112399 m2 Constantin Brancusi nr 2A PARCUL CUZA,
    dispozitia 8702/28.08.2007 Adriean V

    10127 m2 Liviu Rebreanu nr 11 Parcul IOR, statie metrou Titan

    55000 m2 zona Aleea Rotunda
    circa 60000 m2 in zona Grigorescu
    + Drumul Murgului

    1886 m2 Constantin Brancusi nr 1B Complex Gloria

    250000 m2 Gara Catzelu/ Parc Pantelimon


    2803. DISPOZITIE LEGEA 10 nr. 8707 din 2007-08-28
    SE RESTITUIE, IN NATURA, IN PROPRIETATEA DOAMNEI COCORU MARIA, IMOBILUL-TEREN FORMAT DIN LOTUL 38, ANEXA IV- BDUL. NICOLAE GRIGORESCU F.N., SECTOR 3.
    Data emiterii: 2007-08-28

    ——————————————————————————–

    2804. DISPOZITIE LEGEA 10 nr. 8706 din 2007-08-28
    SE RESTITUIE, IN NATURA, IN PROPRIETATEA DOAMNEI COCORU MARIA, IMOBILUL-TEREN FORMAT DIN LOTUL 82, ANEXA XIV- STRADA LIVIU REBREANU F.N., SECTOR 3.
    Data emiterii: 2007-08-28

    ——————————————————————————–

    2805. DISPOZITIE LEGEA 10 nr. 8705 din 2007-08-28
    SE RESTITUIE, IN NATURA, IN PROPRIETATEA DOAMNEI COCORU MARIA, IMOBILUL-TEREN FORMAT DIN LOTUL 73, ANEXA XII-STRADA CONSTANTIN BRANCUSI F.N., SECTOR 3.
    Data emiterii: 2007-08-28

    ——————————————————————————–

    2806. DISPOZITIE LEGEA 10 nr. 8704 din 2007-08-28
    SE RESTITUIE, IN NATURA, IMOBILUL-TEREN, STR. PICTOR GH. TATTARASCU F. N., SECTOR 3
    Data emiterii: 2007-08-28

    ——————————————————————————–

    2807. DISPOZITIE LEGEA 10 nr. 8703 din 2007-08-28
    SE RESTITUIE, IN NATURA, IMOBILUL-TEREN, STR. DRUMUL MURGULUI F.N., SECTOR 3
    Data emiterii: 2007-08-28

    ——————————————————————————–

    2808. DISPOZITIE LEGEA 10 nr. 8702 din 2007-08-28
    SE RESTITUIE, IN NATURA, IMOBILUL-TEREN, STR. LIVIU REBREANU F.N., SECTOR 3

    BilantzFoarteRau
    2009-11-12 14:02:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    Daca-l izolezi pe traian basescu si il judeci separat de ceilalti (asa cum fac unii “analisti” care pretind: “de la restul, *ORICUM* nu m-asteptam…”), atunci, asta presupune ca tu recunosti implicit ca singurul de la care astepti sa-i schimbe pe toti ceilalti e doar TB …

    asadar, judecata corecta se face numai dupa criterii masurabile si aplicate “tuturor-la-fel”

    Masurarea/ evaluarea criteriilor se face alegand un reper, csre sa fie “pentru-toti-la-fel”, de ex: anul 2004, dupa toate criteriile: democratie, stat de drept. sistem de vot, nivel de trai, libertate, libertatea presei, proprietate privata, marimea statului, indicatori economici, stabilitate economica, stabilitate politica, predictibilitatea politicilor, monopol de presa, etc.

  • 40

    @costin ilie
    “a făcut praf Alianţa D.A., aşa că, în loc să avem două forţe politice principale, o limpezire a apelor fiind, cred, absolut necesară, s-a ajuns la acelaşi dans în trei-patru-cinci, cu călcături continue pe picioare”

    Exista o intelegere intre pdl si pnl – tariceanu sa-si dea demisia si sa provoace anticipate pentru a obtine o majoritate confortabila in parlament. Tariceanu, in urma reactiei la biletelul pe care i l-a trimis presedintelui – prin care ii cerea acestuia sa intervina in justitie pentru patriciu- a decis, culmea, la “el capitano” sa nu-si mai dea demisia. De atunci, o parte a presei (patriciu, vantu, voiculescu – aceiasi care astazi sunt in spatele majoritatii grivco) a pus tunurile pe basescu si nu si le-a mai mutat.

    @mihai
    “da-mi un exemplu de mare afacere cu resursa statului care s-a intamplat in timpul sau.”

    Iti dau eu un exemplu: afacerea sterling. Asta s-a semnat in ultima parte a mandatului lui tariceanu, pe vremea cand basescu fluiera de pe margine, neavand parghii sa faca ceva.

    hoopoe
    2009-11-12 14:31:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    nu vorbesti deloc de alternativa….pentru ca nu prea cred ca poti sa scoti pe cineva mai ok ca el…sunt mult mai patati ceilalti…dar preferi sa vorbesti doar de Basescu…ca de…

    anamaria
    2009-11-12 14:43:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    foarte buna analiza lui third wild forever ! de retinut !!!!!!!

  • 43

    am vazut acum intr-un raspuns pe blog…ca nici despre ceilalti nu ai o parere mai buna, dimpotriva…

    de asemenea, ca n-ai zis ca nu votezi basescu, mai degraba poate nu te duci…

    dar ..ce vreau sa subliniez…e impactul titlului articolului tau..cu litere mari…”Băsescu. Motive de dezamăgire, motive de lehamite”…cineva care nu citeste decat fugitiv…cu mesajul asta ramane de la tine..ca ti-e scarba de Basescu…deci cu ceva negativ…si asta e rea-credinta…si tot ce mai vrei tu…

    nu poti veni sa o dai la intors…ca nici despre ceilalti nu ai scris de bine,,, nu vad un titlu similar si mare “Geoana, Antonescu, Oprescu motive de “am pus cruce Romaniei”"

    trist…

    anamaria
    2009-11-12 14:49:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    @anamaria

    De aceea e bine sa nu citeasca oamenii doar titlurile ;-)

  • 45

    @CostinIlie

    Domnule Costin Ilie,
    Ce analizam?

    Treaba e simpla:
    Ce condamnare a comunismului?
    Cati oameni non-comunist structural, furati in comunism ,chinuitzi de nedreptatea, samavolnicia (si) de dupa 1900 sunt defapt?
    Suntem naivi, copii?
    Ce s-a facut cu Legile Proprietatii, cu alte repuneri in drepturi si reparatii?
    Poate pentru oamenii de fatzada ai puterii?

    Ce-au facut golanii astia fiorosi, politrucii astia imbatraniti in rele?

    securismul e la putere in Ro.
    e de vazut pe mana cui au incaput aceste terenuri gigantice, cu potentzial enorm.
    Principiul jafului de proprietate si al ‘rostogolirii’functioneaza in Ro impecabil!

    Un jaf cat 10 oragnizatii MOB private,
    o batjocura groasa!

    Societate civila?
    Un srl timid si mincinos, care se-apleca dupa firimituri, de la ospatzul barosanilor, bashtanilor…
    De-aici din Ro se pleaca trantind usa puternic, in sila!

    Pentru Jasques Chirac nu s-au prescris anumite fapte.
    Poate va fi valabil si pentru primarii din “Micul Paris”?

    BilantzRau
    2009-11-12 14:55:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    Dar…DE CE ne ROGI sa-ti acordam “prezumtia de sinceritate”!? Sinceritatea nu este,cumva, IMPLICITA, la un..JURNALIST OBIECTIV SI ECHIDISTANT, chiar daca lucreaza la Realitatea-Catavencu !? Sau..va simtiti cu..”musca pe caciula” pentru ca, in sinea Dvs, constientizati faptul ca ati fost NESINCER,SUBIECTIV si LIPSIT DE E-CHI-DIS-TAN-TA atunci cand ati scris ceea ce ati scris.. Ca de altfel toti colegii Dvs “Catavenci” care nu stiti altceva decat sa DE-FOR-MATI si DIS-TOR-SI-O-NATI..REALITATEA(tv)

    EQUIDISTANT
    2009-11-12 14:55:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    :) )) stim ce rol are un titlu…si ce impact poate avea…

    asa cum undeva, aproape ascuns in raspunsurile blogului ai scris..ca nu ai sustinut ca articolul nu inseamna ca nu votezi cu basescu…puteai foarte bine..sa bagi asta in titlu…sau in finalul articolului…”basescu motive de lehamite…dar asta nu inseamna ca nu votez cu el…ca altii mai buni nu sunt”

    nu mai comentez…;)

    anamaria
    2009-11-12 14:59:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    bineinteles ca asa e , nici macar nu se gandeste la tara asta el vrea alt mandat ca sa poata fura mai mult…jos tiranu !!!

  • 49

    eu sunt tractorist, asta e;nu amavut si nu am mai multa minte decat sa ajung ceea ce sunt,asta e.nu cred ca ma mai “destept” acum la 50 de ani sa progresez.cred ca tu esti mai destept, de aceea esti formator de opinie dar votul tau este egal cu al meu( asta-i democratia).ti-ai expus motivele de dezamagire si de lehamite apropo”s de basescu, si de ce nu mai votezi cu el.ca formator de opinie speri ca si altii sa -ti dea dreptate si sa nu mai voteze cu basescu.uite si la mine:Motive de dezamagire si lehamite si totusi votez cu basescu. incerc sa ma ghidez dupa rationamentul tau.prima parte n-o comentez, e ok.acum motivele de dezamagire: 1.nu basescu a facut praf alianta D.A. ci tariceanu , datorita intereselor lui patriciu.nu vrei sa explici situatia din 2004.Alianta D.A. nu avea majoritate in parlament. ca sa forteze un guvern de dreapta basescu sau altii l-au convins pe felix sa intre cu ei la guvernare si sa-l puna pe tariceanu premier.intelegerea a fost ca dupa max 6 luni tariceanu sa-si dea demisia si sa se faca alegeri anticipate astfel ca alianta D.A. sa castige mai multe voturi si sa faca un nou guvern fara P.C. si cu o majoritate confortabila pentru a pune in practica programul de guvernare al aliantei si al lui basescu( fiecare presedinte are un program cu care castiga alegerile.)asta e si motivul pentru care basescu a zis de a doua zi dupa validarea guvernului tariceanu de “solutia imorala” felix. marea, dar marea greseala a lui basescu in 5 ani a fost ca nu a influentat justitia si pe monica macovei sa nu dea( inca) drumul la dosarul lui patriciu. de aici a inceput totul.daca mai asteptau cu dosarul lui patriciu pana isi dadea demisia tariceanu alta era situatia acum.asa ca de frica patriciu l-a influentat pe tariceanu sa nu-si dea demisia, si asa s-a dus dracului alianta D.A. Toate dezamagirile legate de promisiunile lui basescu sunt reale dar nu din vina lui. ex. corupti, tepe…s.a.m.d. cand parlamentul si guvernul iti sunt ostile n-ai cum sa-ti duci promisiunile la indeplinire. de aceea constitutia spune ca presedintele desemneaza premierul . daca ar castiga basescu iar si cu un premier ca johannis ce s-ar alege din programul presedintelui? tepele pline de corupti promise de basescu sunt goale datorita tradarii lui tariceanu si sustinerii lui de psd.— grupurile de interese ale lui basescu au prosperat in toate guvernele..toate firmele de constructii care au avut contracte cu statul au prosperat indiferent de guvernare.3. episodul 5 min. s-a repetat asta de 10 de ori..basescu a primit o informatie ca cei 322 ii pregatesc o lege in care daca-si da demisia sa nu mai poata candida; era posibil? era..vezi suspendarea contrar avizului negativ al curtii constitutionale..era consultativ…ca si desemnarea premierului..4. de la pitoresc la badaran.. asa-i; dar eu il votez pe el prin comparatie cu ceilalti..acest criteriu nu este prioritar la alegerea presedintelui..prefer un presedinte cu iesiri mai necontrolate decat unul plin de elocinta dar controlat de mafioti…apropos de badaranii, nici nu cred ca dintre candidatii actuali basescu ar fi campion..5. cred ca elena udrea e mai buna decat ceilalti ministrii ai turismului pe care i-am avut. cu elena basescu ai dreptate..slabiciune de tata ..asta e.. dar sa stii ca o prefer pe agramata de eba decat pe docta de norica nicolai..eu prefer un agramat cu ceva caracter decat un destept fara caracter..astia desteptii fara caracter sunt cu mult mai periculosi..6. circul psd-pd-l. a avut dublu scop.: sa–i scada procentele lui geoana si sa nu-l puna pe tariceanu iar premier..vroiai sa se repete istoria cu tariceanu premier? cand mai scapa de premierul tradator tariceanu?ce sanse mai avea basescu la aceste alegeri daca era premier tariceanu? si presupunand ca basescu ar fi castigat iar alegerile, ce ar fi putut sa faca cu tariceanu premier?.7. ti s-a parut ca basescu e mai preocupat de urmatorul mandat decat asta in ultima perioada? asa-i. ce sa faca mai mult ? spera sa castige al 2-lea mandat si sa forteze alegeri anticipate , sa castige pd-l-ul mai multe mandate. un presedinte nu poate face mare lucru daca nu are o majoritate parlamentara si un guvern de partea lui.8. e o porcarie asta cu decalarea alegerilor parlamentare de prezidentiale…o sa fie greu de noi pana cand nu o sa ramana 2 poli…dreapta-stanga..din pacate pnl-ul de pe duca..interesele magnatului patriciu si a imberbului antonescu ingroapa definitiv pnl-ul. 9. iti acord prezumtia de sinceritate, dar judecata ta e stramba si pe alocuri partizana. te astept cu un astfel de articol si despre ceilalti candidati.

    fanul lui vanghelie
    2009-11-12 15:12:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    @EQUIDISTANT

    Pentru ca totul este privit, zilele astea, prin prisma jocului politic. Orice ai scrie, se vor gasi cativa care sa spuna ca esti partizan.

    @anamaria

    N-am zis nici ca votez cu el ;-)

    @fanul lui vanghelie
    judecata mea este stramba, dar este a mea, mi-o asum. sunt lucrurile cu care ma duc in cap la vot, daca ma duc. ok, o sa fie si ceilalti candidati

  • 51

    Domnule Ilie, cu tot respecul, eu pe-asta cu condamnarea comunismului n-o mai pot suporta. Tot ce i-a reusit lui Basescu in privinta asta a fost sa citeasca un text facut de altii si nici ala cu valoare stiintifica certa. Tot ceea ce a facut ca om politic nu este decat contrariul principiilor enuntate de acel text.Modul lui de a fi nu este decat rezultatul(rafinat, ar spune unii) a zeci de ani de comunism. El este chintesenta practicilor comunistoide si securistoide pe care unii dintre noi le detestam. Nu vrea sa se inteleaga ca noi nu uram omul Basescu, ci tot ceea ce reprezinta el, un sistem intreg care sta in spatele lui. Uram minciuna, prostia, ipocrizia, tupeul, servilismul, impostura, lasitatea, nepasarea lor.
    Si eu l-am votat. Pentru ca am fost convinsa ca vrea, cu adevarat, sa faca ceva. Nu datorita inaltelor sale calitati morale ci datorita orgoliului sau nemasurat. Cred ca i-ar fi placut ca istoria sa-l consemneze ca marele reformator al Romaniei. Nu i-a iesit! Altul la rand!

    sierra
    2009-11-12 15:26:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Sa vedem:
    1. Alianta DA s-a facut praf din cauza lui Tariceanu@Co.
    2. N-a ars coruptii pt ca beneficiaza de imunitate si CSM-ul este format majoritar din PSD-isti (Aici am mai discutat noi 2 despre acceptarea unor realitati si va ca nu vrei si pace)
    3. Cred ca a numit grupurile de interese sau poate nu vedem aceeasi realitate? Si celelalte “grupuri”, eu zic sa si dovedim, nu? La cat e de vanat, sigur s-ar fi dovedit si afirmatia dvs.
    4. Bis pct3 + eu lucrez intr-o comanie de constructii (si nu va imaginati ca Euroconstruct). Particip la licitatii unde ocazional suntem concurenti cu Euroconstruct. Nu au venit niciodata cu preturi nejustificat de joase (pt ca asta e cel mai important criteriu de castigare a unei licitatii) si va pot spune asta pt si noi ii urmarim ca potentiali rivali. Mai mult decat atat, am fost f atenta la calitatea lucrarilor lor si este una mai mult decat buna.
    5. Da, asa a fost o greseala. Dar as putea spune ca altii au facut gerseli infinit mai mari. Este pur si simplu o greseala cu efecte personale si nu nationale.
    6. Nu cred ca a fost atat de vulgar pe cat v-ati fi dorit voi.
    7. Despre EBasescu parerea mea era ca trebuia sa stea acasa. Cat despre Udrea, nu stiu ca va califica sa o faceti proasta? Parca a terminat o facultate, vorbeste inteligibil si cursiv, exprima opinii pertinente, a miscat lucruri in turism ce n-am vazut si la alti ministrii ai turismului, chiar daca este deranjant pt unii ca e de partea presedintelui. Daca era de partea lui Geoana sau Crin, sa vedeti cum o mai pupati si ziceati “Si frumoasa, si desteapta”. Pt ca concret nu stiu de ce o puteti acuza. Chiar nu stiu. Bine, puteti spune orice, dar trebuie si dovedit.
    8. “Convingerile” tale sunt eronate, pt ca se vedea din satelit jocul murdar al PSD-ului care ziua era la guvernare, seara pe la posturile “loc de scuipat” criticau guvernul. Din care faceau parte. Sau nu? Cat despre optiunea acestuia, parca va amintiti cat s-a rugat de PNL.
    9. “Mi s-a parut”? Dragut! Asta este. Vi se pare, credeti, mi-a spus mie cineva, am aflat eu pe surse etc.

    Si mie mi se pare ca esti malitios, insinuant.
    Hai sa vedem daca poti face o emisiune laudativa, hai sa vedem si realizarile lui sau calitatile lui.
    Dar hai sa vedem si defectele altora.
    Si inca un lucru. Nu ne mai tratati ca pe naivi, pt ca desi spuneti ca-l criticati unde este cazul, el este oricum singurul vizat si supus dezbaterilor si in al 2-lea rand se vede dupa modul in care puneti intrebarea, ca sugerati si un anumit raspuns. “Ce, nu-i asa ca Basescu…” sau “Nu credeti ca Basescu…”, “Ce ziceti de faptul ca Basescu”.

    georgiana
    2009-11-12 15:26:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    basescu a fost pata neagra in istoria de dupa 89,cu siguranta va iesi de la guvernare si nici nu stiu ce sa zic, sa ma bucur ca pierde sau sa fiu trist ca a lasat in urma o tara muribunda si foarte saraca…..

    basescu
    2009-11-12 16:05:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    nimic din ce a promis acum 5 ani nu a ,facut,a dezinformat opinia publica,a promovata nulitati precum udrea,ridzi si anastase ,a imbogatit asfaltagii,a stricat alianta D.A,acest om este un distrugator,un om fara scrupule.JOS TIRANUL

  • 55

    Citesc articolul tău, citesc comentariile şi sunt cel puţin descumpănit de criteriile şi evaluările care vă urnesc la urne. Este ca şi cum ai vedea o femeie şi, subit, te-ar interesa ce grupă de sânge are, dacă are rinichii dispuşi simetric sau când a avut ultima indigestie, încercând astfel să bagi beţe în roate erecţiei care te bântuie.
    Are un proiect pentru ţara asta? A adus plusvaloare instituţiei prezidenţiale? Ştie unde vrea să ajungă? Mai ales, ştie foarte precis din ce punct pleacă?
    Trestie gânditoare fiind, m-am întrebat de ce reiterează frecvent preşedintele ideea trebuie să funcţioneze instituţiile statului. Ce vrea să mai însemne şi asta?!
    Paranteză – un motiv de dezamăgire în privinţa preşedintelui ar fi acela că supraevaluează puterea de înţelegere a poporului elector şi astfel apar hiatusuri în comunicarea motivelor diferitelor acţiuni şi concepte lansate dinspre Palatul Cotroceni. Ar trebui explicat totul (să o spun? Hai s-o spun, că nu candidez şi nici nu trebuie să menajez pe cineva) ca la proşti. Eventual elaborăm un manual de folosire a statului român. – am închis paranteza.

    Cred că instituţiile statului trebuie să funcţioneze inteligent şi coordonat, pentru că lor li s-au substituit grupurile de interese. Acestea reduc circulaţia şi distribuirea resurselor ţării la cercuri înguste care se transformă în caste privilegiate. De ce nu este corect asta? Pentru că toţi plătim taxe şi impozite, pentru ca apoi să ne plângem că asta nu se reflectă în viaţa reală şi că undeva se duc banii ăia. Iată unde se duc! Spre cercurile de interese care folosesc resursele pentru propăşirea lor. Acesta cred că a fost mesajul domnului Vântu, atunci când a spus „Domnilor, întăriţi-vă statul!“
    Dorim un preşedinte decorativ? Dacă da, atunci ar trebui să optăm pentru monarhie, pentru astfel statul ar căpăta şi prestanţă. Dacă nu, preşedintele ar trebui să fie activ sau… „jucător“. Eu nu-mi doresc o marionetă manevrată de grupuri economico-financiare al căror mesaj indirect să fie „Stimaţi cetăţeni, noi vrem să ne hrănim cu energia dumneavoastră“.
    Dorim un preşedinte care să plaseze statul român în poziţie de vasalitate în raport cu alte state, eventual mari puteri? Dacă da, atunci îl punem pe Ion Iliescu împăiat în poarta Palatului Cotroceni (nu acesta a încheiat tratate cu Uniunea Sovietică în 1990, când amintitei puteri tocmai i se destrămau firele de la dressuri?). Dacă nu, acceptăm derapaje de la limbajul diplomatic de lemn gen „Marea Neagră, lac rusesc“ sau „Criza financiară îşi are punctul de plecare în sistemul bancar dereglementat din SUA“. Poate că după aceste alegaţii, atât Medvedev cât şi Obama vor găsi România pe harta lumii în mai puţin de un sfert de oră.

    Aş putea să continuu, dar cred că s-a înţeles ideea. Iar dacă nu, nu.

    marius v
    2009-11-12 17:06:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    basescu n-a facut nimic bun in ultimii 5 ani…si cu siguranta ar fura tot ce mai e de furat daca ar mai avea un mandat…

    mihaela_pr
    2009-11-12 17:56:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    din pacate nu esti singurul…si eu am votat basescu in 2004…in necunsotinta de cauza…am participat, ce-i drept involuntar, la dezastrul acestei tari…dezastru provocat de basescu… la fel ca mine au fost si altii…am fost naivi..am facut o alegere infantila…acum am deschis ochii…am vazut ca NU TRAIESC BINE….ca presedintele pe care l-am votat e tratat cu dosul de omolegii sai…ca nimeni nu doreste sa-l intalneasca…am vazut ca nu reprezinta interesele cetatenilor ci doar interesul propriu…interesul pentru averile fetelor lui…. asa nu se mai poate…ne trebuie un presedinte care uneste si nu care dezbina….VOTAM GEOANA PRESEDINTE

  • 58

    @laura
    Senzational! Reportaj video despre vizita lui Geoana in Rusia! markething.shor../

  • 59

    Dle Ilie,
    nici nu e bine sa mai votati cu Basescu; de data asta il vor vota doar alcoolicii, tiganii si prostituatele.
    Si, vorba lui Crin, decit sa iasa Basescu, mai bine votati cu Vadim.

    (Nu e vina lui Basescu ca l-ati crezut Mesia.)

    victor L
    2009-11-12 18:07:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    Din pacate prea multi romani s-au lasat pacaliti de acest hot si mincinos pe nume Basescu, dar acum am inteles cum merg lucrurile, acum o sa alegem cu grija, acum o sa-l alegem pe Geoana!

  • 61

    @ Mihai,
    voteaza si cu Vadim numai sa nu iasa Basescu.

    victor L
    2009-11-12 19:20:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    hm..asta e o noua strategie de a-l lovi…l-am votat , dar m-a dezamagit! pai si cu Iliescu a fost la fel..de ce sa fac aceeasi greseala si sa-l readuc la putere acordandu-i votul lui Geoana! nu te injur ca nu imi sta in caracter, exista si oameni care pot aduce contraargumente la ce ai scris fara sa tipe, lucru pe care nu il vad la contracandidatii lui Basescu! eu l-am votat si il voi vota! pe mine nu m-a dezamagit, caci eu am vazut ca a realizat ce a promis: cota unică de 16 la sută din primele zile de mandat , a facut salariul mediu brut de la 818 la 1901 lei, a marit pensia medie de la 232 la 714 lei, iar cea a agricultorilor de la 74 la 350 de lei, a introdus pensia sociala minima de 350 lei, a transformat Romania intr-o tara atractiva pentru investitii, a aparat drepturile romanilor de peste granita, a consolidat parteneriatul strategic cu SUA, a oferit romanilor dreptul de a circula liber in UE pentru ca a transformat tara intr-un stat membru…of si cate mai sunt, dar mi-e lene sa mai scriu!!

    Cranberries
    2009-11-12 19:23:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    Desi in 2004 parea a fi salvarea Romaniei dupa acesti 5 ani de activitate traian basescu a devenit cea mai mare dezamagire a Romaniei.Dupa mine este cel mai slab presedinte pe care l-au avut romanii, un presedinte care nu a stiut decat sa isi imbogateasca familia si sa-i promoveze in functii publice prin frauda si furt! Singura salvare a noastra in acest moment este Mircea Geoana, un diplomat de cariera ce a dezvoltat relatii bazate pe prietenie si respect cu toti marii lideri ai lumii!

  • 64

    Ce facusi nea Costi8ne cu muierea aia de care te desparteai? Gata ti-a dat papucii? Bre, vai de capu aluia care-si masoara lehamitea sau dezamagirea dupa un presdeinte, fie iel de scara, de bloc sau de tara.

  • 65

    Oameni buni, m-a facut un om sa scriu si nu credeam c-am s-o patesc. E un destept care zice mai sus nitel ca “nu pot sa-ti acord prezumtia de nevinovatie ca nu esti echidistant”. Ne-am tampit? Aici, un om scrie despre dezamagirile LUI. Perceptiile LUI. trecutele LUI decizii, posibilele decizii viitoare ale LUI. Nu are nevoie de echidistanta, nu poate sa fie echidistant, abia atunci s-ar declara exhidistant ar suna gaga si ridicol colt cu kafka! Si fiti, in kilu ma-sii de nebunie, onesti: nu exista obiectivitate! Nu te poti baza decat pe buna-credinta, nu iti proti propune, in primul rand, decat buna-credinta!
    Nici cand vorbesti despre un film, nici cand scrii despre un protest, cu-atat mai putin cand vorbeste despre niste alegeri. Fiindca vine acusica ziua aia in care, pan’ la urma, iti ei o buleandra in spinare si te duci si votezi si tu. pe unul singur, unu’ anume.

    Oricum, in general vorbind acuma, orice idee pe care o transmiti, orice poveste pe care vrei sa o spui mai departe iese din tine-cel-plin(sau nu) de experientele pe care TU le-ai trait, cartile pe care TU le-ai citit, filmele pe care le-ai vazut, credintele pe care el ai, mustruluielile pe care ti le-ai luat cand erai ciutan,… Si cand vrei sa spui doar ce vezi poate sa razbata si ce crezi… fie si din cum clipesti. ca esti om. si e normal asa.
    Asa ca n-am citit in veci imbecilitati mai mari decat reprosurile la adresa cuiva care vine si-ti spune “io simt/cred asta, uite de ce”.

  • 66

    @Cranberries

    Ati ratat textul

    @Ana

    Multumesc

  • 67

    hai sa facem un referendum la intiativa poporului, si sa il cadorisim cu un bilet de croaziera. pe TITANIC…

    Cosmin_2001
    2009-11-12 21:01:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    Traian Basescu a mintit populatia in 2004 cand a devenit presedinte, jurand ca va respecta constitutia dar nu s-a tinut de cuvant. Nu a respectat nici constitutia si nici poporul roman de care a fost ales.
    Traian Basescu doar s-a prefacut ca ii pasa de noi si in schimb i-a pasat doar de el si de camarila sa.
    Traian Basescu nu merita sa mai fie presedintele Romaniei!

  • 69

    De acord cu tine ca esti dezamagit. Si eu sunt dezamagita din aceleasi motive. Acordandu-ti prezumtia de sinceritate, te intreb: Ceilalti iti inspira incredere?

    raluca
    2009-11-12 22:49:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    NU

  • 71

    votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro. votometru.mediafax.ro. votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro. votometru.mediafax.ro/-votometru.mediafax.ro/-votometru.mediafax.ro/-

    voteaza aici
    2009-11-12 23:25:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @ Costin Ilie

    Ca sa ma exprim elegant, ai proferat un numar considerabil de inexactitati sfruntate.

    Daca doresti ti le demonstrez una cate una.

    Pt. VoxPublica e cam inadmisibil, caci seamana a Olguta Vasilescu.

  • 73

    “De acord cu tine ca esti dezamagit. Si eu sunt dezamagita din aceleasi motive. Acordandu-ti prezumtia de sinceritate, te intreb: Ceilalti iti inspira incredere?
    raluca
    2009-11-12 22:49:38

    NU
    Costin Ilie
    2009-11-12 22:59:04″

    Si ce vei face daca vei avea convingerea ca alegerile astea vor fi fost fraudate ?

    Lucrezi prin mass-media deci stii ca pulimea nu alege in cunostintza de cauza, este neinformata si manipulata la greu: data trecuta ti-a convenit, ca a iesit alesul preferat de tine; dar daca acum iese tot ala sau altul in care nu crezi ? Ce faci ? Te supui deciziei unei majoritati manipulate ? Te supui rezultatului unor alegeri fraudate ?

    Concret, ce faci ? Data trecuta mai aveai iluzii , mai credeai/sperai in cineva -Basescu in cazul respectiv. Not anymore. Nici in el si nici in altcineva dintre ofertanti. Prin urmare ?…..

  • 74

    [...] 189 vizualizari.Eram dator cu o postare despre ceilalţli candidaţi, asta după ce am scris de ce m-a dezamăgit Băsescu. Recunosc, e ceva mai complicat să scriu despre Geoană, Antonescu sau Oprescu. Înainte de orice, [...]

  • 75

    Eu renunt.Nu cred ca mai votez pe nimeni.Din pacate Geoana a cistigat alegerile ?

    mihai rec
    2009-11-21 05:20:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    am doua nelamuriri!
    Prima: Nu inteleg ordinea comparatiilor si logica lor! Mi se pare ca comparati mere cu pere! Nu inteleg de ce clamati dezamagirea d-vs, din moment ce recunoasteti ca a-ti votat cu Basescu nu din convingere, ci pe principiul raul cel mic. Nu inteleg de ce comparati fapte pozitive cu fapte negative. Intre pozitiv/negativ exista o antiteza de facto, iar faptul ca d-vs folositi aceasta antiteza evidenta pentru a va argumenta, dovedeste intentie, nu echisdistanta!
    Secondo: Din structura si compozitia articolului, sa inteleg ca a-ti fost dezamagit de prestatia candidatului d-vs preferat?

  • 77

    un presedinte nu poate sa i multumeasca pe toti cetatenii unei tari,dar fata de multi alti traian basescu a demonstrat ca romania este o tara care poate fi modernizata si al carei proces de modernizare a inceput in mandatul lui basescu!de asemenea in jur de 20 de personalitati politice au fost trimise la DNA indiferent de culoare politica!!!romania a gazduit de asemenea cateva enevenimente importante summit-uri,ziua francofoniei,etc!!!si multe altele nu va mai uitati in gura coalitiei anti basescu care i scoate in evidenta doar esecurile primului mandat!!!!BASESCU PRESEDINTE

  • 78

    hai nu ne mai amenintati toti cei care pretindeti c-ati votat cu Basescu si acu’ vazand ca nu l-au ingenunchiat d-alde Voiculescu, Vantu si Patriciu proferati tot soiu de ineptii.
    Adevarul e ca niciodata n-ati votat cu Basescu asa incat vedeti-va de drumul vostru bolsevic.

    Iordache
    2009-11-21 15:02:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    Poate ca ai dreptate sau poate ca nu.
    Si ca tot vorbim de dezamagiri sa mai adaug si eu cateva
    1. Premierul Tariceanu, care din cauza lacomiei nu a respectat alianta DA. Amintiva ca a intervenit cu biletele in cazul Patriciu. Cand nu s-a intamplat ce a vrut domnia sa, a vrut sa-l inlature pe Basescu. Moment in care s-a aliat cu PSD.

    2. PSD – 20 de ani de la revolutie. Eram un copil, avem doar 8 ani, dar visam la o alta viata. Vise spulberate de Iliescu si compania. Democratia a fost o iluzie la fel ca si liebertatea de exprimare. Cand lumea si-a exprimat opinia, Iliescu a chemat minerii. Urmarea studenti morti si schiloditi dar pentru ca au vrut sa inlature asa zisa conducere “democrata”.

    3. Clasa politica. Si aici il pun in top pe Adrian nastase fost prim ministru. Ma uit la Tv il vad. Citesc ziare este acolo. Oare pe omul asta nu l-a invatat nimeni sa aibe simtul penibilului?Cum este posibil sa refuzi sa te duci la un proces doar ptr ca ai imunitate parlamentara? Cum este posibil ca astfel de oameni sa mai fie intrebati despre chestiuni politice. Doar la noi se poate :( , pentru ca la noi justitia este facuta de oameni din umbra apasand pe butoane.

    4. Dezamagirea mea cea mai mare a fost MASSMADIA. Pentru mine aceasta putere, pentru ca vrem sau nu sa recunoastem este o putere, reprezenta democratia, libertatea. la 20 de ani de la revolutie mi-am dat seama ca in Romania nu exista asa ceva. M-am uitat cum rand pe rand oameni pe care ii ascultam au picat rand pe rand de la statul de jurnalist la cel de sluga, fara opinii proprii, fara puterea de a lua atitudine.

    Si ar mai fi multe de spus, dar cred ca imi pierd timpul de pomana. Sper totusi ca intr-o zi sa vad ca s-a schimbat ceva. Sper ca voi sa incepeti sa va faceti meseria si sa nu va mai lasati butonati de niste oameni fara scrupule.

  • 80

    poate daca nu ar intampinat o opozitie atat de ferma din partea unei majoritati parlamentare corupte ar fi facut mai multe…

  • 81

    nu manca CA CApra! Dati in el ca in hotii de cai…nu va place ca marinarul e ca un ghimpe in coasta sefilor vostri. Nu prea mai pot privatiza astia tot ce vor muschii lor.Tu cine draq esti? Lucrezi la Cotidianul,Realitaea? Tot o puslama anyways! Spunei sefului ca marinarul va mai sta inca 5 ani cu “ochiul” pe el ca pe butelie XD
    TRAIASCA MARINARUL!!!!..el e raul cel mai mic :-(

    Mananci CA CApra!
    2009-11-21 21:23:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    Eşti rudă de sânge cu Vanghelie?Poate cu ţi……a împuţită?

    Păsărică
    2009-11-21 21:38:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    eu nu am nici un motiv sa fiu dezamagita de base,daca nici eu un om de rand nu pot sa mi tin toate promisiunile daramite un presedinte.eu consider ca a afcut tot ce a putut.FELICITARI TRAIAN BASESCU

    ana maria
    2009-11-21 21:57:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    Eu am sa-l votez pentru simplu fapt ca nu este pentru privatizarea loteriei si postei romane. Sunt din Galati si stiu ce inseamna privatizarea, mai mult, am simtit-o pe pielea mea. Acum cativa ani Adrian Nastase (PSD) a facut cum a facut si a privatizat combinatul SIDEX, in prezent “Arcelor Mittal”, aceasta privatizare a zdruncinat din temelii economia orasului. Zeci de mii de persoane au fost concediate sau “si-au dat demisia fortat”,impulsionati de o presiune enorma exercitata de noii detinatori. Pana in ziua de astazi nu s-au creat locuri de munca sa acopere macar jumatate din numarul celor dati afara.

    Va respect opinia dumneavoastra dar stiu ce inseamna privatizare. In mod cert nu vreau privatizare, vreau legea pensiilor, vreau mai putini parlamentari si vreau unicameral.

    Ionut P.
    2009-11-21 23:11:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    In 04 am votat cu piratu si rau am facut, de data asta o sa votez tot cu piratu, sa va invatati minte o data.

    Moldovan
    2009-11-22 12:58:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    A c u m 20 de ani , in DECEMBRIE … pica un ****SESCU de la putere !
    A z i , dupa 20 de ani, tot in DECEMBRIE va mai pica un **SESCU de la butoane !

    D I X I T !

    NOSTRADAMUS
    2009-11-22 20:08:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    de ce nu votez cu basescu?
    pentru ca nu vreau pdl la conducerea tarii
    el poate vrea sa faca ceva, dar cei din spatele lui sunt atat de flamanzi incat mi-e teama sa ma gandesc unde se va ajunge peste 5 ani
    sa va dau un exemplu concret
    imediat dupa iesirea psd-ului de la guvernare, Pd-l a schimbat rapid (maxim 24 de ore- si cand spun 24 de ore sunt indulgenta. in multe cazuri nu au fost nici 12 ore)din functii toti oamenii psd-ului din teritoriu. veti spune bine bine, pd-l are nevoie de oameni proprii ca sa poata aplica reforma. si aici va inselati amarnic! la Constanta de exemplu, sef la inspectoratul in constructii era un inginer cu experienta si state vechi de lucru in ICC. singurul lui defect era carnetul de membru psd. asa ca a fost inlocuit..si nu cu cineva care sa aiba macar 25% din valoarea lui, nuuu, ci cu fostul candidat pd-l la primaria eforie, gigi chiru, un om care pana acum 4 ani vindea mici si ochelari de soare pe la tarabe in eforie, un om care s-a imprumutat la camatari ca poate poate castiga si el primaria sau vreun mandat de deputat, un om care nu e in stare sa lege doua cuvinte, un om pe langa care vanghelie reprezinta idealul de stil si educatie.
    eu nu vreau asta in tara mea, eu nu vreau asta in orasul meu! NU VREAU PD-L!

  • 88

    parafrazandu-i pe englezi “it takes two to tango”. Asta referitor la scandaluri….dar e mai usor sa acuzi doar o singura parte cand vrei sa subliniezi o treaba nu?

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!