![]() | Băsescu nu e mai deștept decât e. Diversiune, teme majore și societatea reactivă (și un răspuns pentru Fumi)vezi toate articolele de Mihai Goţiu24 Jun 2011 la 12:12 43 comentarii 2133 vizualizari. |
”Cand m-am intors in lumea “civilizata”, m-am luat cu mainile de cap: Romania mi-a parut aidoma unui hamster ce alearga nebuneste pe-o roata, dupa fiece morcov aruncat de presedinte: reforma constitutionala, reorganizarea administrativ-teritoriala – subiecte nascute moarte in actuala conjunctura, ceea ce, in actualele conditii, era limpede de la bun inceput”, scrie Alin Fumurescu, la întoarcerea dintr-o lume fără GPS, internet și televizor (dacă doriți să vedeți unde e lumea asta, citiți articolul lui Fumi, dar nu doar pentru fotografii
).
Până la un punct sunt de acord cu Fumi. Mai exact până când afirmă că toate acestea ”nu sunt treaba noastră”. Ei bine, și reforma constituțională, și reorganizarea administrativ-teritorială, și istoria României sunt ”treaba noastră”. Indiferent de conjunctură. Doar că, aici din nou Fumi are dreptate: ”nu se cuvine ca o tara intreaga sa danseze dupa cum pofteste un singur om, fie acesta chiar seful statului, fie el inteligent politic sau incoerent”.
Temele în sine sunt reale. Sunt teme pe care societatea civilă le-a lăsat, vinovat sau din inconștiență (ori inapetență) în adormire, reacționând doar când președintele României le-a pus pe tapet. Pentru această stare de fapt, vinovatul nu este Traian Băsescu (care le-a readus în discuție), ci societatea civilă. Înainte de a-l arăta cu degetul pe Băsescu acuzându-l că a abordat greșit anumite teme, ar trebui arătat pumnul unei mari majorități a societății civile care nu a abordat deloc temele respective (sau le-a abordat prea timid pentru a atrage atenția).
O asemenea stare de fapt e semnul unei societăți pasive, capabile doar să reacționeze la o agendă publică impusă (sau indusă) și, nicidecum să propună și să suțină propria agendă. Cauzele acestei situații sunt multiple, de la lipsa unor lideri ai societății civile în stare să propună și să suțină o agendă publică alternativă la cea politică, până la neîncrederea în mass-media (neîncredere mai mult sau mai puțin motivată). Din cele întâmplate în ultimele zile s-ar putea învăța o lecție. Sau ne-am putea duce cu toții la mare (ori la munte) și să ne complacem să rămânem o societate reactivă, nu proactivă.
A nu se înțelege de aici că ar trebui să fim mereu ”în stare de război”. Relaxarea e necesară, inclusiv în abordarea temelor majore. Între o dezbatere despre revizuirea Constituției și rolul regelui Mihai în evenimentele din jurul lui 23 august 1944 și instaurarea comunismului în România, poți (și chiar e necesar) să asculți o fată frumoasă cântând pe stradă (dacă nu vi s-a întâmplat de ceva vreme să o auziți, vă invit la Cluj
) sau să evadezi la o partidă de pescuit. După o asemenea pauză, există șanse sporite să identifici lucrurile care contează cu adevărat. Inclusiv temele și modul care s-ar putea transforma societatea civilă din una reactivă în una proactivă.
***
P.S.: Și nu are sens să-l considerăm pe Traian Băsescu mai deștept decât e. Problema revizuirii Constituției ori reorganizarea administrativ-teritorială nu sunt teme diversioniste. Sunt dezbateri necesare și, repet, e vina societății civile (în care mă includ, nu o luați ca o încercare de escapism atunci când scriu la persoana a III-a) că a permis readucerea acestora în dezbaterea publică într-o conjunctură conflictuală (pro sau contra Băsescu, pro sau contra PDL). Iar povestea cu regele Mihai ”trădător de țară” ori ”slugă la ruși” (cunoașterea istoriei propriei țări, înțelegerea și asumarea ei reprezintă, de asemenea, o temă importantă) nu o consider premeditată. E, pur și simplu, ceea ce mass-media numește de ani buni ”o păsărică ce tocmai și-a luat zborul”. Dacă ar fi fost mai mult de atât, mai exact dacă Traian Băsescu și-ar fi făcut calcule și evaluări în stare să prevadă reacțiile, ar fi o dovadă de viziune. Și, pornind de la o asemenea prezumție – după aproape 7 ani cu un președinte vizionar în fruntea țării – România ar fi trebuit să arate cu totul altfel. Din păcate, Traian Băsescu e, la rândul lui, un președinte reactiv. La fel ca societatea pe care o reprezintă.
Etichete: alin fumurescu, fumi, Mihai Goţiu, regele mihai, sluga la ruși, tradator


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1All the amazon kindle retailer is regarded as fantastic stash to order a amazon kindle and then books... | ||
| 2Daca aplici acest sistem majoritar, atunci trebuie sa interzici prin lege orice alianta electorala. La alegeri sa participe doar partide pure, aidoma purului uninominal. Aliantele, după!Ca acuma ne... | ||
| 3It's not that I want to duplicate your web-site, but I really like the style. Could you tell me which style are you using? Or was it especially designed?... | ||
| 4Hi I like your blog site. Would you like to guest submit in mine someday? In that case you should inform me by means of email or simply answer this particular comment simply due to the fact My partner... | ||
| 5Definitely imagine that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider concerns... | ||
| 6Stimate domn, nu stiu cat de democratic este sistemul votat ieri in parlament,nici nu stiu daca asa cum se clameaza ca ne putem compara cu Anglia in privinta democratiei si care are acelasi sistem electoral.Eu... | ||
| Mihai Goţiu 10939 citiri |
| Cristian Teodorescu 9300 citiri |
| Costi Rogozanu 9143 citiri |
| Constantin Creţan 4282 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4232 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3645 citiri |
| Ciprian Şiulea 3092 citiri |
| Dorin Tudoran 2499 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61998 citiri |
| Cristian Teodorescu 39648 citiri |
| Costi Rogozanu 38104 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17986 citiri |
| Alin Fumurescu 17540 citiri |
| Viorel Dobran 12985 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11293 citiri |
| Dorin Tudoran 8425 citiri |
| Iulian Leca 7936 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Sa-i spuna cineva:
“Ai comis-o iara, javra ordinara!”
2011-06-24 12:26:58 | Raporteaza
Chiorul imparat in rara orbilor!!!
2011-06-24 12:49:52 | Raporteaza
Stimate Domn
Dumneavoastra unde ati invatat sa contraziceti civilizat, echilibrat si argumentat?
Chiar nu se prabuseste nimic, chiar nu avem macar un vinovat suprem care vrea raul general in beneficiul personal?
Dumneavoastra chiar paceti presa in Romania?
Sau stati mai prost cu “studiile de specialitate”?
Stima,
Dragos Voda
2011-06-24 13:15:00 | Raporteaza
poate ca in unele tari din africa saracia e mai pregananta ca in romania o tara asa zisa europeana!!!dar macar oricat de sarac ai fi in africa ai liniste!nu te f…te nimeni la cap!nu vin pseudo prim ministrii sa iti dea peste cap traiul cu tampenile lui!e stresanta aceasta romanie care parca merge din regeres in regres in loc sa faca pasi marunti dar siguri catre evolutie!am ajuns la capatul rabdari cu acest pdl plin de ticalosi si javre!daca nu se autocanibalizeaza ar trebuii sa ii dea cineva foc!poate asa am avea si noi liniste ca si africani!!!
2011-06-24 13:18:52 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
aveti dreptate in cea mai mare parte…
sunt doua chestii cu care va contrazic: societatea civila este chiar proactiva si avem un exemplu elocvent: IPP, un ong care are destui bani publici pe care ii cheltuie ca sa faca prezenta parlamentarilor!!! si e munca serioasa vere, sa numeri din desfasuratoarele de sedinte cine a votat si cine nu, in principal opozitia nu voteaza deobicei stiind ca are rol decorativ…
pe de alta parte, bassescu chiar a avut de fiecare data viziune! nu ne-a spus el in 2008, 2009 ca pe noi nu ne afecteaza criza mondiala? nu zicea ca asta e o treaba americaneasca la care noi suntem imuni, fiind la capatul celalalt al axei? este adevarat ca dupa ce a venit criza, bassescu ne-a mai spus de cateva ori ca am iesit din ea dar asta nu se pune inca la socoata
2011-06-24 13:45:14 | Raporteaza
@trolu
Mie cel mai mult imi place, fapt acum vad uitat, cum ne explica acelasi Basescu cum guvernul NU TREBUIE SA LUPTE CU CRIZA pentru ca n-are cum, ca trebuie doar sa astepte sa treaca la aia care au creat-o. Mai tineti minte?
Aia da viziune…. Dupa ce a trecut la aia criza, noi de bucurie am taiat salariile la bugetari, am marit TVA cu 5% si am mai stat in recesiune un an si ceva. Cat geniu…
2011-06-24 14:00:15 | Raporteaza
Uite ca nu sunt intotdeauna de acord cu d-l Gotiu .
Un Concern ,in cele mai multe cazuri a fost candva un Atelier care s-a dezvoltat ,extins in timp .Dar ,dezvoltarea a fost posibila pe baza unor proceduri ,filozofii ,abordari inteligente si corecte .
Judetele delimitate in anul`68 al secolului trecut ,nu sunt Judetele de azi ! Ele au acelasi contur si cuprindere geografica ,dar au alt sistem de administrare ,altele sunt principiile si legile care li se aplica .
Am copiat in general ,si adaptat pe ici pe colo ,un sistem administrativ pe care inca nu l-am inteles ,pe care inca nu l-am pus in aplicare in filozofia lui de alcatuire ,si acum il schimbam .Cine si de ce intretine aceasta instabilitate ?
Da ,aveti dreptate ,Basescu nu este prea inteligent .Noi ,in schimb ,suntem prosti . Stam toata ziua cu urechile palnie sa ascultam temele pe care ni le da spre studiu ,in loc sa-l intrebam noi daca si-a facut temele pe care ni le-a propus atunci cand l-am ales .
Basescu este un intrigant de mahala ,o Mita Baston cu proverbiala ei “voi scandal cu orice pret “!
In rest nimic ! Aceste scandaluri ,mascheaza jaful din economie si bugetul de stat .
Toata ziua ne spune ca nu muncim suficient ca sa aibe hoarda lui de unde sa fure .
Suntem tampiti !Dar pana cand ? Pana cand vrea opozitia ?
Dar astia ne “lucreaza” cu schimbul !
Vazand starea de iritare din randul populatiei ,”opozitia” le sare in ajutor celor de la putere si anunta periodic venirea lor la guvernare si izbavirea noastra . Pana la alegeri ! Dupa aceia se schimba rolurile .
Rolurile se joaca profesionist si fara improvizatii pe “angajamentele” mafiote .
Nu se mai admit alte partide ,nici macar din cele verificat mafiote ,care sa strice morisca .
Numai romanii ar putea sa-i incaiere de adevaratelea votand tot PDL in 2012 .
2011-06-24 14:21:33 | Raporteaza
”Cand m-am intors in lumea “civilizata”, m-am luat cu mainile de cap: Romania mi-a parut aidoma unui hamster ce alearga nebuneste pe-o roata, dupa fiece morcov aruncat de presedinte: reforma constitutionala, reorganizarea administrativ-teritoriala – subiecte nascute moarte in actuala conjunctura, ceea ce, in actualele conditii, era limpede de la bun inceput”
Uite de aia moare presa. Si scrisa si de toate felurile. In loc de info utile, alergati dupa excrementele lui Basescu, le mirositi, analizati, gustati si apoi va intoarceti scarbiti catre oameni: ei da, cacacul asta miroase rau. Indiscutabil.
Nu va dati seama ce ii trebuie omului din partea unui ziarist. Pacat.
V-ati aruncat ca apucatii asupra subiectului reorganizare. De ce? Se mai mira unu tot pe vox ca nu exista nimic scris: pai prost sa fi sa te arunci asa cu comentarii apoi tot tu sa observi ca de fapt bati campii despre cum bate campii Basescu. Super jalnic. Super trist.
Trebuia sa reactionati cand Basescu sau PDL mergeau cu textul in Parlament. Acolo e tribuna de discutii democratice. Nu televizorul, nici Voxpublica.
2011-06-24 14:27:01 | Raporteaza
@Gotiu,
Fumi “”nu se cuvine ca o tara intreaga sa danseze dupa cum pofteste un singur om, fie acesta chiar seful statului, fie el inteligent politic sau incoerent”.
Nu se cuvine ca intreaga tara sa danseze dupa cum dicteaza un DEMENT.. despre asta discutam.
2011-06-24 14:39:34 | Raporteaza
Apropo, l-am vazut aseara tarziu si pe labagiul de Cosmin Gusa, la B1 TV…
Asta de cand si-a schimbat orientarea si l-a luat in brate pe Basescu ca… mai degraba era Andreea Pora (o basista convinsa) echidistanta in problema decat Cosmin Gusa.
Iar imbecilul de Cristoiu (alt ziarist ratat) a zis ca Regele Mihai trebuia sa-si traga un glont in cap ca sa iasa cu fruntea sus din cauza.
La asemenea cretini (cu seful statului in frunte) nu e de mirare ca tara e pe chituci.
2011-06-24 14:42:57 | Raporteaza
@Transfagarasanescu: Bine ca ne-ai destupat tu! Asa e, dreptule! Cacatul lu base miroase ingrozitor, voi insa, tot il haliti, neincetat. Dar nu va ajunge. Trebuie sa dati in autor,oricare ar fi ala (puteai, daca te ducea capul, sa observi ca textul e al lui Fumi si puteai sa faci comentariul acolo), sa ii certati pe atia din presa de pe pozitia unui “vrai conaiseur“ un intelectual scarbit de ce scrie unul si altul. Esti asa ceva, sau un simplu postac, de partid ori ba, disperat ca idolul sau le comite una dupa alta si voi nu mai prididiti cu stersul la maiestosul kur?
2011-06-24 14:50:46 | Raporteaza
Din PS inteleg ca nu-l banuiesti pe Base de prostie premeditata ci de una spontana, reactiva. HISTORIA si Cristoiu ei de treaba! Cat de destept era odata si cum a ajuns acum de toata FLOTA!
2011-06-24 15:43:29 | Raporteaza
Reţiproca ar suna simplu:
“Gotiu nu e mai deştept decit e”.
Dom` Gotiu, dar gindesti adinc, omule
2011-06-24 15:52:51 | Raporteaza
Atacul Presedintelui este perfect justificat. Presedintele are dreptate.
Presedintele este sustinut de majoritatea Romanilor, nu pentru ca nu i se cunosc defectele, lipsurile, erorile, ci pentru ca alternativa sunt niste derbedei, niste repetenti si niste lichele. Cit timp in fruntea partidelor de opozitie vor fi acesti derbedei, repetenti, neispraviti, iar in spatele lor, marii infractori si marii corupti, care au devalizat tara in timpul guvernarilor anterioare, psd si pnl, Presedintele va fi sustinut in continuare de majoritatea Romanilor, indiferent ce va face sau va spune acesta.
2011-06-24 16:24:12 | Raporteaza
si-am incalecat pe-o sea …si dus cu pluta am fost.
tz”ai dracu de basisti idioti,auzi, majoritatea.cand chioru a pierdut alegerile din tzara si a furat cu 7 maini din afara, cretinudracului
2011-06-24 18:59:37 | Raporteaza
gotiule de ce ne inviti la cluj?
nu mai iti da nimeni de baut moca si te arde gitu?
sau ai ginduri murdare de ne inviti in natura la o partida de pescuit?!
ma gotiule, tu vrei sa ne seduci si sa ne abandonezi!
2011-06-24 19:56:11 | Raporteaza
@ Gutza – pare-se ca de asta data suntem, in linii mari, de acord
N-am spus ca temele n-ar fi importante sau ca n-ar merita dezbatute. Dar cand sarim cu voiosie de la una la alta, uitam azi despre ce-am vorbit ieri, n-avem un plan, o “foaie de parcurs” si stam la cheremul porumbeilor prezidentiali, avem o problema.
2011-06-24 20:07:23 | Raporteaza
@momo: daca bassescu chiar se tinea de cuvant si nu lua nicio masura, categoric am fi trecut mult mai usor peste aceasta criza…
“nicio masura” nu exclude reducerea la minim a furaciunilor din banul public sau a salariilor “nesimtite” (apud boc!) de la cei care au o singura calitate: sunt membri pdl
2011-06-24 20:36:53 | Raporteaza
Nea Gotiu,regele romilor(tiganilor)din Cluj!
Pentru ca merita!
2011-06-24 20:40:15 | Raporteaza
kaku-m-as in ea de treaba,pina si la starea vremii tot dictatoru e de vina.iaca na cod portocaliu de ploi si vreme nasoala
al dracu boc cu partidu lui cu tot.cind o sa mai scapam de astia odata sa trecem si la codu rosu?
2011-06-24 20:55:48 | Raporteaza
@Alin Fumurescu: ai ramas singurul pupinbasist care cenzureaza comentariile celor care au alta parere decat tine…
nu te-am jignit, pupinbasismul e o practica (!) comuna mai multor intelectuali, e treaba ta iar daca vrei sa postezi pe o platforma publica s-ar cuveni sa accepti si asemenea calificative pe care le meriti pe deplin dupa cum te exprimi: il speli iarasi pe bassescu, un psihopat calificat care manevreaza steril politica romaneasca iar d-ta, de la inaltimea catedrei americanesti, ne faci prosti tot pe noi…
cenzurandu-ti criticii, vei ajunge sa traiesti frumos in propria realitate, profesore, iar asta are un calificativ psihiatric
2011-06-24 20:58:20 | Raporteaza
trolule,
luarea niciunei masuri e ezact in spiritul sustinatorilor lu prostanacu.
adica lasa ca timpu le rezolva pe toate.noi tre doar sa stam si sa avem rabdare ca le rezolva bunu dumnezeu de la sine.
ba prosti sunteti si vi-l meritati pe vanghelie si mazare si iliescu si dragnea.
in timp ce tu zici sa nu faci nimic ca totu se rezolva de la sine,astia isi fac treaba.
da’ ce sa astept de la aia ca tine care sunt hipnotizati se mesajul subliminal:dormiti linistiti,fni lucreaza pentru tine.
si ca sa nu uit:esti un dobitoc
2011-06-24 21:00:09 | Raporteaza
@trolu
du-te ba nenica pe blogu’ lu’ Antena 3 si fii fericit!
Ca de prosti ca tine,pute tara!
Te tot vaiti ca baba in targ ca nu te baga Fumurescu in seama,da’ nu te gandesti ca nu te mai baga in seama nici nevasta-ta aia nashparlie!
Ce spui?
2011-06-24 21:04:15 | Raporteaza
ba fumurescule si tu ba gotiule,daca tot ati cazut la invoiala si aproape sunteti de acord in multe privinte.si cel mai important va potriviti la caracter,de ce nu va luati ba cu acte?
de ce traiti ba in promiscuitatea concubinajului cind un act legal are doar avantaje?
astfel nu mai tre sa fim noi martorii acestor nabadai de indragostiti care cind se pupa cind se cearta?!
episdolele astea ale voastre cu ciupituri pupaturi,intepaturi si batai incurajatoare pe umar le veti putea skimba intre voi in intimitatea caminului conjugal.
impreuna si la bine si la rau pina cind viata ne va desparti!
2011-06-24 21:05:20 | Raporteaza
vad ca multi au luat poza yogata cu curu’ in sus, crezand ca au ajuns la un nou simt olfactiv sublim demult ascuns. ar fi bine sa descoperim din nou sezutul calm care poate sa-ti dea si un raspuns.
2011-06-24 21:06:35 | Raporteaza
trolule tu zici ca esti critic?
adica faci critica constructiva.ba minca-mi-ai mindria,criticii astia de obicei sunt din partidu alora care-si pun pene-n cur si ies in strada ca sa le fie recunoscute drepturile.
ia vezi ca te invita gotiu la un pahar si-o partida de iarba verde.da el vasilina din drepturile de autor.
fumurescu pleaca la pescuit asa ca sa nu astepti sa va sara-n ajutor sa faceti hora in trei.
2011-06-24 21:09:37 | Raporteaza
Da, ne-am cam lamurit cu fumigenele lui Basescu. Vezi articolul Traian Băsescu – cu bocancii în istoria naţională
pe taxapenonvaloar../
2011-06-24 22:31:42 | Raporteaza
“Și nu are sens să-l considerăm pe Traian Băsescu mai deștept decât e. ”

Pai, nu! Ca nici nu e.
A fi doar smecher e una, a fi destept e alta, a fi concomitent smecher si destept e cu totul altceva.
Basescu nu face parte decat din prima categorie. Apropo, vad ca si C. Preda foloseste sintagma “ne facem de ras”. Trebuia sa fie mai sincer, ca intotdeauna, si sa puna accentul exact acolo unde trebuia, cu un eventual “se face de ras”, ca doar n-o sa se simta in veci responsabil pentru toate elucubratiile.
2011-06-25 00:16:42 | Raporteaza
@puturosu de dreapta: silviule, mi-ai placut. Ce ai mai zis-o, la marele fix: “…astia isi fac treaba.”
Poti sa-i rogi pe astia sa nu si-o mai faca in vazul nostru, al tuturor?
2011-06-25 00:20:34 | Raporteaza
@fist
io le-am zis si m-am repetat de nenumarate ori.
da’de crezi ca m-asculta vreu-unu?
e toti ocupati pina peste cap cu treaba.
ii doare fix in pix ca te uiti tu la ei.s-ar putea sa te si trezesti citat la trebonal ca-i incurci in desfasurarea activitatilor zilnice pentru care tu pui o parte maricica din veniturile personale ca sa le platesti lor sarailiile.
2011-06-25 00:54:52 | Raporteaza
@puturosu de dreapta: “e toti ocupati pina peste cap cu treaba.”
“E”, silviule, “e”. Da` totusi, insist sa le spui, ca mi se pare ca sunt deranjati rau de-a lungul traseului digestv si zau ca…miroase. Vad azi, citind mai multe prin mediul online, ca miroase pana hat!, departe si nu-i frumos, zau
2011-06-25 01:16:15 | Raporteaza
@fist
e ca e multi mai multi .mult mai muti decit cu mintea putem noi comprehendui.
da’tocmai de-aia e.ca e invizibili. c-ai dracu parca nici nu e vre-unu.
d-aia romania a devenit din gradina maicii domnului,tara coruptiei fara corupti.
pentru ca e.ca daca folosim pluralu inseamna ca le stim si numele.
2011-06-25 01:33:41 | Raporteaza
si ca sa vezi de ce duhoarea a ajuns departe dar pe noi nu ne deranjeaza,uite,ca semn de adinca pretuire iti trimit mai jos si una din eseurile mele filizifice in versuri.
te rog nu te sfii a-mi desvalui adevarul asupra acestei tentative artistice a mea.
La steaua care-a rasarit
E-o cale-atât de lunga,
Ca mii de ani i-au trebuit
Luminii sa ne-ajunga.
Poate de mult s-a stins în drum
În departari albastre,
Iar raza ei abia acum
Luci vederii noastre.
Icoana stelei ce-a murit
Încet pe cer se suie;
Era pe când nu s-a zarit,
Azi o vedem, si nu e.
Tot astfel când al nostru dor
Pieri în noapte-adânca,
Lumina stinsului amor
Ne urmareste înca.
nu-i asa ca-s talentat?
2011-06-25 01:41:43 | Raporteaza
@fist
lasa-te bai de fisting si incearca un BDSM cinstit!
Ca la creierasul tau condus de Antena 3 nu merge altceva.
2011-06-25 11:22:38 | Raporteaza
Se foloseste pana la plictiseala numele presedintelui peste tot pentru ca chiar un singur om e responsabil de tot ce misca, sau din alte motive medicale? Credeti ca “nu te intreba ce face tara pentru tine , ci intreaba-te ce faci tu pentru tara” mai e de actualitate? V-ati intrebat vreodata despre ce altceva s-ar vorbi in afara de Traian ? Tara nu e presedintele, cred eu, ci e fiecare dintre noi, tara sunt realizarile noastre , chiar si gratarele de peste tot cu ce ramane dupa ele. Si ce ramane si dupa noi. Si poate ca adevarul ar trebui cautat si inclusiv in lipsa modelelor clasice(Nastase, Comaneci, Hagi), ca de altele noi nu vorbeste mai nimeni si substituim lipsa modelelor pozitive cu ceva ce ne vine mai la indemana si se pricepe toata lumea. Va sugerez sa gasiti un psiholog bun si sa-i luati un interviu despre perfectiunea din noi si defectele din ceilalti, sau chiar despre substituirea realitatilor care conteaza cu cele care numai par a conta.Poate ca desi e adevarat ce se scrie si vorbeste peste tot in general, pe termen lung nu astea sunt prioritatile fiecaruia dintre noi. Si cand noi vom fi multumiti cu noi insine, vom fi multumiti si de tara sau de presedinte.
2011-06-25 12:04:11 | Raporteaza
De obicei, greselile vin din trecut. Organizarea pe judete cu legislatie occidentala e anapoda: de ce in Romania nu exista un sistem unic de plata a parcarilor temporare ? In SUA exista un singur sistem. La noi ? Judetu’ si sistemu’…n-ai 50 de bani, ala esti. In Tirgu Mures nu am aflat nici azi cum parchez si de unde cumpar tichet ca vizitator.
Asta e o mare problema: la centru se bat pentru unele, iar in teritoriu dupa cum ii taie capu’ pe fiecare.
O Romanie unitara, organizatoric, pina la cele mai mici amanunte de interes general n-ai sa vezi nici in 1000 de ani ! De ce ? Pentru ca “noi suntem romani”..
2011-06-25 12:19:58 | Raporteaza
Gotiu pentru functia de paharnic regal!
Ca sa aiba si betivul de Crin un cunoscator la ordin!
PS-Crin regele vodcii!Ca le are!
2011-06-25 14:01:55 | Raporteaza
> Și nu are sens să-l considerăm pe Traian Băsescu mai deștept decât e.
Sa-mi fie cu iertare, dar “Basescu” si “destept” e o contradictie in termeni. Poate “smecher”, dar nu “destept”, care implica si ceva cultura generala, inclusiv cunoasterea istoriei.
2011-06-25 14:07:31 | Raporteaza
Contradictie mai mare decit ca un patruped sa comunice pe internet, mai rar
Dom` Gotiu,
cred ca am gresit la postarea @ 13.
Stergem negatia si avem: “Gotiu e mai destept decit e”.
2011-06-25 20:38:55 | Raporteaza
Ce dracu inseamna CASA REGALA ???
E careva pe aici capabil sa-mi explice ???
2011-06-25 23:51:41 | Raporteaza
Este ceva ce Romania nu mai are. Nu poti explica ceva ce nu exista.
Si nu mai are pentru ca regele a abdicat.
Si a scris ca renunta la toate prerogativele, atit pentru el cit si pentru urmasii sai. Legitimind in acest fel Republica Populara Romana.
Iar Constitutia tarii spune ca sintem Republica.
Iar intre Republica si Monarhie relatiile au fost cam singeroase de-alungul vremilor.
Doar ca se gasira unii romani sa fie indragostiti atit de Republica, cit si de fostul rege; deh, setea de legende frumoase nu piere odata cu copilaria.
2011-06-26 09:49:57 | Raporteaza
“Doar că, aici din nou Fumi are dreptate: ”nu se cuvine ca o tara intreaga sa danseze dupa cum pofteste un singur om, fie acesta chiar seful statului, fie el inteligent politic sau incoerent”.
Si atunci daca are dreptate de ce nu i-o spune lui Obama ? Lui Merkel ? Sarkozy ?
Si de cand presedintele e “sef” al statului ?! Eu stiam ca nu e sef ci reprezentant al uneia dintre puterile statului. Al uneia. Presedintia. Care putere nici macar nu este superioara: parlamentul este organul suprem de reprezentare a poporului.
Ce naiba gutza, la fiecare articol trebuie sa faci propaganda pro-basista , e in fisa postului ? Restul articolului evident ca n-are rost sa-l mai citesc, e clar deja.
2011-06-26 10:50:14 | Raporteaza
@ propaganda basista sub diverse pretexte ,
vrei nu vrei, bea Grigore aghiazma: presedintele este seful statului.
2011-06-26 11:10:06 | Raporteaza