![]() | Băsescu pentru noi este Iliescu doivezi toate articolele de Laura Cernahoschi10 Jun 2010 la 14:14 86 comentarii 1437 vizualizari. |
E adevărat, fără implicare în evenimente violente ca Revoluţia şi 13-15, dar sunt şi alt fel de vremuri. Sper, cel puţin, că nu vom avea parte de evenimente violente…În rest, să ne gândim: ambii provoacă la fel de multă polarizare în rândul românilor. Trezesc la fel de multe pasiuni.
Pupat de babe şi înjurat de tineri sau invers, fiecare la momentul său a părut liderul providenţial care poate salva România. Aşa s-au crezut, probabil, ei înşişi, având convingerea că ceea ce fac, fac bine pentru ţară.
Dacă Băsescu va lansa o carte “Peste douăzeci de ani”, ca şi Iliescu, cu siguranţă şi la acea lansare se vor găsi câţiva exaltaţi care să îl acuze pe Băsescu de relele ţării, dar şi câţiva fani care să facă coadă la autografe.
Gândiţi-vă: Iliescu a permis ca în jurul său să se prolifereze mafia, chiar dacă el a rămas “sărac, dar cinstit”. Nici portocaliii lui Băsescu nu s-au lăsat mai prejos, chiar dacă acum Băsescu încearcă să dreagă busuoicul şi să-i pună la punct pe marii afacerişti cu statul. Am avut o mică ezitare în a identifica Adrian Năstasele lui Băsescu, dar l-am găsit, în versiune cu fustă: Elena Udrea. Eficientă, atât în funcţie cât şi pentru propriul interes E drept, în loc de tablouri, colecţionează genţi Hermes. Dar e tânără, mai are timp să se rafineze.
Încă îl aşteptăm pe Ponta lui Băsescu.
Etichete: 13-15 iunie, Iliescu, revoluţie


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1All the amazon kindle retailer is regarded as fantastic stash to order a amazon kindle and then books... | ||
| 2Daca aplici acest sistem majoritar, atunci trebuie sa interzici prin lege orice alianta electorala. La alegeri sa participe doar partide pure, aidoma purului uninominal. Aliantele, după!Ca acuma ne... | ||
| 3It's not that I want to duplicate your web-site, but I really like the style. Could you tell me which style are you using? Or was it especially designed?... | ||
| 4Hi I like your blog site. Would you like to guest submit in mine someday? In that case you should inform me by means of email or simply answer this particular comment simply due to the fact My partner... | ||
| 5Definitely imagine that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I definitely get annoyed whilst people consider concerns... | ||
| 6Stimate domn, nu stiu cat de democratic este sistemul votat ieri in parlament,nici nu stiu daca asa cum se clameaza ca ne putem compara cu Anglia in privinta democratiei si care are acelasi sistem electoral.Eu... | ||
| Mihai Goţiu 10940 citiri |
| Cristian Teodorescu 9301 citiri |
| Costi Rogozanu 9143 citiri |
| Constantin Creţan 4282 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4232 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3645 citiri |
| Ciprian Şiulea 3092 citiri |
| Dorin Tudoran 2500 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61999 citiri |
| Cristian Teodorescu 39649 citiri |
| Costi Rogozanu 38104 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17986 citiri |
| Alin Fumurescu 17540 citiri |
| Viorel Dobran 12986 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11293 citiri |
| Dorin Tudoran 8426 citiri |
| Iulian Leca 7937 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
A fost odată ca-n povesti, a fost în România
O gașcă mare de golani ce-au alungat sclavia
Noi nu ne-am confundat nicicând cu oamenii de bine
Veniți și neocomuniști și fără de rușine.
Refren:
Mai bine haimana, decât trădător
Mai bine huligan, decât dictator
Mai bine golan, decât activist
Mai bine mort, decât comunist.
………………………….
2010-06-10 14:21:10 | Raporteaza
Ca sa va treaca de suparare, o lectie de fiscalitate.
De la noi.
Într-o dimineaţă, stăpânitorul unei cetăţi fu trezit de nişte strigăte care se auzeau din piaţă: „Hai la mere! Mere dulci cum n-aţi mai gustat!”.
Ridicându-se indispus din pat şi privind pe fereastră, văzu un târgoveţ ce vindea, într-adevăr, mere, înconjurat de o mulţime de muşterii.
„Trebuie să fie tare bune merele alea”, îşi spuse mai-marele cetăţii şi, făcându-i-se poftă, îl chemă pe primul său sfetnic şi îi porunci: „Ia cinci galbeni şi mergi în piaţă să cumperi mere de la târgoveţul acela”.
Primul sfetnic îl chemă pe paharnic şi îi spuse: „Uite patru galbeni, du-te şi cumpără mere”.
Paharnicul se adresă, la rândul său, stolnicului: „Poftim trei galbeni, de care să cumperi mere de la târgoveţul acela”.
Stolnicul îl chemă pe primul străjer îi dădu doi galbeni şi îl trimise în piaţă.
Acesta dădu un galben unui străjer din subordine, iar acela se duse la târgoveţ şi îi luă la rost: „Hei, ce tot strigi aşa? Ai tulburat somnul mai-marelui cetăţii, iar drept pedeapsă mi-a poruncit să-ţi confisc căruţa asta cu mere”.
Zis şi făcut.
Întors la şeful său, străjerul se lăudă: „Am făcut un târg nemaipomenit. Cu un galben am cumpărat o jumătate din căruţa cu mere a tărgoveţului”.
Primul străjer merse la stolnic: „M-am târguit şi, cu cei doi galbeni pe care mi i-ai dat am reuşit să cumpăr un sac cu mere!”. Stolnicul – repede la paharnic: „Cu trei galbeni am luat o tolbă întreagă cu mere”.
Paharnicul dosi jumătate din cantitate şi apoi merse la primul sfetnic: „Iată, cei patru galbeni mi-au ajuns doar pentru o jumătate de tolbă cu mere”.
Iar primul sfetnic se înfăţişă dinaintea stăpînitorului cetăţii şi glăsui: „Măria ta, iată, am îndeplinit porunca. Numai că de acei cinci galbeni n-am reuşit să târguiesc decât cinci mere”.
Mai-marele cetăţii muşcă dintr-un măr şi cugetă: „Hmmm… Cinci mere pentru cinci galbeni… scump, foarte scump! Şi, cu toate astea, târgoveţul acela avea o mulţime de cumpărători. Înseamnă că lumea o duce bine, are bani. Ia să măresc eu birurile!”
2010-06-10 14:21:25 | Raporteaza
Dumincă rememorăm 13-15 iunie 1990. MARŞ MĂI “ANIMALULE”!
Duminică, la 12.00 fix vă aşteptăm la marş. Vom porni din faţa Intercontinentalului, pentru a merge pe traseul Piaţa Romană-Calea Dorobanţi până la Ion Iliescu. Pentru a-i duce în cadou panseluţe şi pentru a nu uita:
13-15 IUNIE 1990.
ILIESCU MARS 13 IUNIE NOII GOLANI casa lui iliescu miting protest 13 15 iunie.
2010-06-10 14:26:45 | Raporteaza
Va doriti ca Ion si Nina Iliescu sa fie impuscati la Targoviste la fel ca Nicolae si Elena Ceausescu? Se poate aranja printr-un referendum.
2010-06-10 14:29:16 | Raporteaza
astfel de evenimente nu trebuie sa aiba loc. Presedintele nu este rege. el nu are o forta de a indrepta lucrurile in directia dorita. este 1 individ versus 22 de milioane de mentalitati.
2010-06-10 14:30:57 | Raporteaza
Va grabiti. Iliescu si-a incheiat mandatele ( 10 ani ) .
Basescu mai are putin .Dezvoltati va rog comparatia Adrian Nastase Elena Udrea – daca se poate cu date concrete .E interesanta .
2010-06-10 14:31:28 | Raporteaza
4@me: nici chiar asa! doar nasul si urechile lui coilici le vreau tavalite prin tarina!
2010-06-10 14:33:47 | Raporteaza
@krasnaia vodka 2 – Din fericire, daca era ok in 89 ca baietii cu ochi albastri sa lanseze idei de genul “Ceausescu e bun si activistii sunt rai, el sireacu ar face dar nu stie”, astazi exista internetul. Vorba lui Basescu (cand stabilea cat de nenecesar e invatamantul) oricine poate afla totul de pe internet. Asa ca povestea Dvs poate fi actualizata: liderul da search pe youtube si gaseste filmul cu confiscarea . Ce face mai departe e treaba lui, oricum nu mai are scuza ca el nu stie. Asa ca marirea birurilor e facuta in cunostinta de cauza.
2010-06-10 14:34:32 | Raporteaza
“Gândiţi-vă: Iliescu a permis ca în jurul său să se prolifereze mafia”
In vreme ce Basescu ESTE din mafie , el si familia lui.
Iar in timpul unei mineriade Basescu ce era ? Ministru sau Secretar de Stat , ceva, la Transporturi ? Ori Berceanu ? Spune tu Laora ca de-aia esti autor pe vaxpulica, da-ne informatii: a avut Basescu atributii si prerogative in Transporturi la una din mineriade ? Minerii au venit cumva la Bucale, nu ?
Si las-o pe Udrea , gaseste o comparatie pentru Basescu : Ilici are pacatele lui dar intr-adevar a plecat sarac. Fara vanzari anterioare din trafic de inghetzata AK 47. glazurata su flota , Mihaileanu, Luxten si F 16.
2010-06-10 14:37:43 | Raporteaza
Ei da, asta da lovitura ! “Basescu” si “Iliescu” in acelasi titlu ! Cum sa nu curga postarile ?
2010-06-10 14:43:01 | Raporteaza
Comparaţiile sunt forţate, la fiecare asemănare dintre Iliescu şi Băsescu ai scris o excepţie. Uite:
- unul era înjurat de babe, altul de tineri ( de fapt nu e chiar aşa, toţi tinerii îl înjură pe Iliescu, dar nu toţi pe Băsescu )
- în jurul lui Iliescu şi Băsescu s-a dezvoltat mafia, dar Băsescu încearcă să-i mai pună la punct
- singura asemănare pe care o văd între Adrian Năstase şi Elena Udrea este că i-aş vrea pe amândoi la închisoare
Deci, eşti un pic mai explicită, ce asemănări sunt între Băsescu şi Iliescu?
2010-06-10 14:43:12 | Raporteaza
@Tiberius:
Esti naiv? Sexul
2010-06-10 14:50:20 | Raporteaza
@Tiberius:
Sexul
2010-06-10 14:53:01 | Raporteaza
Oare cine va fi “Matusa Tamara” from PDL? E numai o chestiune de timp pana va aparea.
2010-06-10 14:53:24 | Raporteaza
Aiuristic articol,nu prea merita comentat.Poti sa-i reprosezi multe lui basescu, dar nu ca a comandat executii si binecuvantat batausii. Acestea sunt lucrurile pentru care nu-l vom ierta niciodata pe Iliescu. A omorat oameni pentru putere.
Singurul adevar din articol este ca elena udrea este Nastase’le lui Basescu. Dar ai gresit justificarea. Corect era sa spui ca se aseamana deoarece ambilor le plac barbatii. Sau poate te-ai gandit ca lui Bombonel ii plac cei tineri pe cand elenei inca ii plac cei “maturi”(altfel de ce invocai inexistenta unui Ponta al PDLului?)?!))
2010-06-10 14:55:27 | Raporteaza
Nu e cam subtire argumentatia? Si cam exagerata?
Basescu pina una-alta n-a omorit oameni la Revolutie, n-a chamat minerii, n-a interzis regelui sa intre in Romania. A promovat condamnarea comunismului, a promovat legea lustratiei (declarata neconstitutionala de CCR-ul lui Iliescu), a desecretizat dosarele securitatii, atitea cite mai erau. N-a controlat televiziunea publica, ba chiar a refuzat sa-si desemneze reprezentantul acolo pina nu se face o lege de depolitizare a televiziunii. Deci nu e chiar aceeasi micare de peste, atita timp cit banii patronului nu te fac sa iti amintesti doar ceea ce teebuie.
Singura comparatie care poate sta in picioare e aia cu mafia care se creeaza incet-incet in jurul PDL. Dar nici aia nu se poate nici pe departe compara cu mafia creeata de PSD in tot ce misca in tara asta.
Dar, na, cum ziceam mai sus, cind criza e mare si patronul plateste sa scrii intr-o directie, iti amintesti doar ce trebuie ca sa iasa concuzia cea buna. Numai ca asta nu se mai numeste jurnalism, ci propaganda sau manipulare.
2010-06-10 15:03:43 | Raporteaza
Divizarea societatii nu trebuie sa fie privita ca un fenomen negativ. Sint convins ca nu sint prea multi care sa prefere unirea “in cuget si simtiri” in jurul unui lider vremelnic. Este drept ca au fost cam prea multi jurnalisti care au experimentat aceasta stare pe vremea lui Nastase prin practicare prostitutiei morale dar cred ca incercarea de a face un paralelism intre cele doua regimuri este cam fortata. Cel putin daca avem in vedere regimul preferential pe care l-a avut Iliescu in ceea ce priveste imaginea proiectata de televiziuni. El nu a fost demonizat de nici un post TV.
2010-06-10 15:05:51 | Raporteaza
@bogdan 16 – Iata inca o deosebire: nici un ministru de finante in perioada in care Iliescu era presedinte nu a incasat de la stat 100 000 de euro si dupa aia a venit sa le ceara bugetarilor sa faca sacrificii pentru ca e criza. PSD-istii aia furau de rupeau dar o faceau mai discret. PDL-istii astia care se duc cu mecedesuri si bmwuri cu vasle la plenarele la care Basescu stie sa vina cu Loganul au o problema. Romania e in criza. Cine conduce ar trebui sa simuleze ca-i pasa de chestia asta nu sa arate ce de optiuni si-a tras el la masina a treia a nevestei. Si asa cum de vina pentru toate prostiile pe care le-a facut PSD-ul la guvernare e Iliescu, logic pentru toate prostiile pe care le face PDL-ul de vina e …
2010-06-10 15:12:46 | Raporteaza
Ponta ca Ponta, dar cine va fi Prostanacu’ lui Basescu?
2010-06-10 15:14:45 | Raporteaza
Ce ma distreaza unii, care sunt pro pt. unul si contra celuilalt! Si Iliescu si Basescu ar trebui sa fie la puscarie. Scurt. Unul pt. ca a facut tot posibilul sa lase tara prada securistilor si nomenclaturistilor de rang 2 dupa 90, iar al doilea ca a fost unul din acei securisti care au pradat la greu (chiar daca acum si-a vopsit parul si e mare anticomunist – ce gluma buna!). E ata de simplu! Ceea ce e trist, e ca Iliescu mai are o sansa sa fie ignorat, pe cand Basescu in ritmul asta o sa scape cu elicopterul de la Cotroceni.
2010-06-10 15:20:09 | Raporteaza
Eu vad o alta asemanare intre Nastase si Udrea dar, ma rog, suntem in public.
2010-06-10 15:20:13 | Raporteaza
Timp pierdut! .. cel putin asa consider timpul petrecut pentru a citi articolul asta… Chiar nu mai aveti inspiratie???
2010-06-10 15:24:11 | Raporteaza
Argumentul ca d-l Basescu este presedinte din decembrie 2004 minus 1 luna, este corect.
pentru perioada 2005-2006, nu sunt nici critici, nici laude. Societatea a evoluat in linie dreapta, a crescut numarul investitorilor, s-au facut ajustarile necesare intrarii in Ue, toata lumea era multumita, mai putin d-l Patriciu, care avea o mica problema.
Planul d-lui Basescu era corect: suntem pe val, organizam alegeri anticipate, avem majoritate parlamentara, promovam politica de dreapta , asa cum am promis la alegeri.
Aici a intervenit RUPTURA si de aici tot haosul de acum.
Alianta PDL-PSD putea fi, cat de cat, benefica-era majoritatea necesara, TEORETIC, dar practica , dorinta lui Geoana de a fi presedinte, a omorat orice initiativa. De remarcat buna conlucrare a ministrilor psd-pdl, mai putin Nica, in ultima perioada, cand, presupun, a actionat la comanda.
Acum, ar fi, tot TEORETIC, majoritate parlamentara, dar boala a evoluat, e nevindecabila.
Speram in minuni.
2010-06-10 15:25:47 | Raporteaza
Nu poate fi nicicind o asemanare intre iliescu si basescu.Punerea lui basescu linga iliescu este o mare jignire pentru cel din urma.Cum poate sta alaturi
-iliescu politician, basescu manelist politic
-iliescu scrie el carti basescu nu este in stare sa treaca la citit de prima pagina din levantul .
-iliescu presedinte, basescu presedinte betiv lucru confirmat chiar de el.Asta nu inseamna ca noi nu stia cum este dar acum ca am primit confirmarea ne-am linistit cu totii.
-iliescu nu a mintit si nu-s-a dezis niciodata de ce a afirmat, basescu minte si se contrazice aproape zilnic in tot ce face sau zice
-iliescu a tolerat mafia, basescu este parte inttegranta a mafiei.
Si atunci unde asemanari. Niciodata un betiv-grobian nu poate fi egal cu politician adevarat chiar fiind de stinga.
Nu sint fanul lui iliescu dar nu pot accepta asemenea asemanari. Ii desparte scoala, educatia si multe altele. Basescu poate fi comparat cu elena udrea, anastase,boureanu poate chiar cu bercea mondialul si alte specii asemanatoare.
2010-06-10 15:31:39 | Raporteaza
Din fericire pentru noi, Basescu NU este ca Iliescu. Pentru ca, daca ar fi fost, ar fi fost santajabil si ar fi trebuit sa joace dupa cum ar fi dictat interesele mafiotilor. Exact asa cum a facut Iliescu. Si diferentele sint mult mai multe. Trebuie sa ai doar un pic de bunavoita si de bun simt sa le recunosti. Un singur exemplu: cite legi a intors Iliescu din cauza ca erau impotriva intereselor romanilor?
PS. Din cite observ ati preluat reteta de la alti “jurnalisti”. Aruncati citeva idei incomplete cu concluzii trase de par in speranta ca veti obtine cit mai multe raspunsuri si ca atare, citi mai multi bani… Asta nu mai este jurnalism… Stiti ce este?
2010-06-10 15:41:47 | Raporteaza
@Marta 23 – Si sa nu uitam , Basescu si PDL-ul, indiferent ce fac, NU SUNT NICIODATA DE VINA. Parerea mea e ca le faceti un deserviciu. O critica mica, ceva de genul: poate trebuiau sa fie mai atenti, poate trebuiau sa se gandeasca inainte, poate nu trebuiau sa-si dea toti banii aia i-ar ajuta sigur. N-au nici o sansa sa-si corecteze greselile daca nu stiu ca fac greselile alea. Si revin , rolul lui Tariceanu in cei 100 000 de euro pe care i-a luat Vladescu anul trecut nu e foarte clar de ce si pe care 1000 de bugetari medii trebuie sa-i dea inapoi luna viitoare nu a fost explicat suficient.
2010-06-10 15:50:21 | Raporteaza
laura….io cred ca ai vrut sa generezi trafic…..hi!hi!hi!in rest hai sa vedem si deosebirile….
iliescu a venit la putere printr-o lovitura de stat data cu ajutorul moscovei.apoi i-a asasinat pe ceausesti si la pachet a mai pus niste kgbisti rusi care sa asasineze ceva civili ca sa para revolutie.in felul asta am creat teroristii.pe urma iliescu a avut grija sa aduca minerii si sa le rupa gura tuturor celor care il criticau.tu ai fi scapat…..hi!hi!hi!….pentru ca nu il critici.il folosesti un pic doar ca sa ii distrugi dusmanul.ceea ce il avantajeaza pe batranul asasin kgbist.
despre cei 10 ani in care iliescu a creat gasca de profitori si oligarhi ce au vandut romania,nu pot crede ca nu ai aflat.daca tu compari cei 10 ani cu cele 5 luni de cand pdl-ul conduce singur…atunci ai produs poanta zilei.cat despre comparatia nastase bombonel-elena udrea….macar udrea e straight si nici nu o vad dand ordin ca tu sa nu mai poti scrie iar ciuvica sa fie saltat de pe strada….hi!hi!hi!
totusi,exista o legatura intre iliescu si basescu….precum si intre cei doi si tatal tau.cu totii sunt barbati…..dar atat.
2010-06-10 15:51:49 | Raporteaza
@nae:
Inca cateva deosebiri:
-Basescu nu a organizat si nu a fost parte dintr-o lovitura de stat
_Basescu nu a inscenat judecarea unor sefi de stat si uciderea acestora in zi de Craciun
-_Basescu nu a organizat diversiunea “teroristii” care au fost si au disparut in neant, eventual sunt disimulati in “revolutionari” cu avantajele aferente
-Basescu nu a chemat mineri la Bucuresti sa sadeasca panselute si sa croiasca spinarea ochelaristilor si pletosilor
2010-06-10 15:58:30 | Raporteaza
@lucaman:
Nu m-am inspirat de la tine
2010-06-10 16:01:26 | Raporteaza
@Kondor 25 – Sunt de acord cu Dvs, compararea lui Basescu cu Iliescu e exagerata. Iliescu a inceput ca un viitor Gorbaciov cu mesaje de genul “Tovarasi, idealuri, socialism” etc si a sfarsit prin a fi presedintele unei Romanii care se pregatea sa adere la NATO si la UE. Traian Basescu a fost ales ca presedinte anuntand ca va termina coruptia, sistemul ticalosit ,etc si dupa 6 ani e singurul posesor de Logan la plenarele vitale pentru tara. Ce sa zic, Iliescu a fost primsecretar, a chemat mineri, a fost cel care l-a inventat pe Nastase. Basescu a luat la cheie o Romanie pe crestere economica, a fost presedinte cand intram in UE si apare la 6 ani dupa ca sa explice cum ne-a lovit criza aia care n-ar fi trebuit sa ne loveasca si cum , natural, doar fazanii trebuie sa faca sacrificii. Basescu a lasat liber presei si acum PDL-ul inca nu-si revine din soc pentru ca nu e natural ca fazanii sa afle toate detaliile unei guvernari “intelepte” in perioada de criza. Ce sa zic, poate Basescu e mai ghinionist decat Iliescu, oricum el si partidul lui au o problema. Lumea se schimba extrem de repede si ei , dupa cum usor se vede dupa ce fac, nu reusesc sa se adapteze. Ceea ce indirect e o mare problema pentru noi, fazanii.
2010-06-10 16:03:48 | Raporteaza
Inca un lucru… Mi se pare mie sau in ultimul timp nu mai este nici o diferenta intre pornirile celor de la iRealitatea si ale celor de pe VoxPublica? O perioada chiar am crezut ca nu este nici o legatura intre ele…
2010-06-10 16:07:00 | Raporteaza
@nellu:
Am fost o scurta perioada sefa de santier; Dumnezeu mi-e martor cat m-am straduit sa fie bine, insa postul era ravnit.
Rivala, sefa unui punct de lucru, sapa mereu: nu are carbid-mergeam cu milogeala la o mare uzina, in audienta la director-urgenta, partidul cere,etc.- reuseam sa primesc 2 butoaie de carbid, le duceam, dar- nu este motorina!!!
Repede fugeam la alta intreprindere, acelasi text- eram si tanara si aratam bine- primeam un butoi de motorina, dar- nu avem ventile… s.a.m.d.
Seara, respectiva era la raport la directorul trustului, cu tigari si bere si se plangea ca nu poate lucra ca nu are materiale.
Am aflat ulterior ca motorina o cadorisise altui constructor, cu butoi cu tot, contra unor rafturi din camara de la bloc.
Greseala mea a fost ca eu , in loc sa merg toata ziua la director, sa ma fac vazuta, lucram.
2010-06-10 16:15:49 | Raporteaza
@lucaman / #27: “despre cei 10 ani in care iliescu a creat gasca de profitori si oligarhi ce au vandut romania,nu pot crede ca nu ai aflat.daca tu compari cei 10 ani cu cele 5 luni de cand pdl-ul conduce singur”
Da-mi voie sa te informez ca… “detaliul” care ne preocupa in mod deosebit – dincolo de asemanarile izbitoare dintre Iliescu, pe de o parte, si acest simbol al prostului-gust, Basescu, pe de alta parte – este tocmai viteza cu care, in “numai 5 luni” (cum zici tu), “gashca de profitori a lui Basescu” a ajuns la acelasi nivel de furt pe care l-a atins “gasca de profitori a lui Iliescu” in 10 (zece) ani. Iti dai seama de ce este in stare “gashca de profitori a lui Basescu” daca isi continua… activitatea?!
2010-06-10 16:21:29 | Raporteaza
@Marta 32 – Va inteleg . N-am priceput ce legatura are asta cu felul in care guvernul asta conduce tara si mai ales de ce vi se pare ca oamenii aia fac bine ce fac, mai ales dupa experientele Dvs.
2010-06-10 16:24:17 | Raporteaza
@nellu:
Am dus muncitorilor paturi noi, pufoase, a doua zi, erau inlocuite cu unele vechi, gaurite; in veci dispareau manusile de protectie, cizmele de cauciuc. Se lucra cel mai prost, dar oamenii erau pontati cel mai bine din tot santierul. S-a creat chiar scandal cu celelalte puncte de lucru, pe acest motiv.
Simt ca acelasi lucru se intampla si cu d-l. Basescu.
2010-06-10 16:24:43 | Raporteaza
Marta
1.dumneata dai cu presupusul in doua din patru pozitii exprimate.Eu am lucrat cu materialul clientului in tot ce am afirmat,deci sint reale 100% pe cind la tine aprox.50%.
2.foarte bine au facut minerii ca au croit spinarea ochelaristilor si pletosilor.Stii de ce? pentru ca nu au respectat prima regula a democratie “vointa poporului exprimata prin vot”.Daca erau democrati adevarati cum se dadeau in piata, dupa alegeri isi luau jucariile si plecau.Au incalcat legea si bine au patit.Voi luati in considerare numai 14-15 iunie adica ce va convine voua dar in ziua de 13 ce au facut ochelaristii si pletosii?Asa ca joc de glezne si ciocul mic. Dupa ce au fost validate alegerile in piata nu au mai ramas decit scursorile care semanau foarte bine cu un dan iosif,dinca,n.leon.Astia nu au avut nici-o legatura cu ce a fost piata pina la primele alegeri. Erau frustrati, si scursori de teapa lui maries.Nici mie nu-mi convine ca betivul este ales pe inca cinci ani dar respect alegerea majoritatii.Asa este in democratie
2010-06-10 16:26:03 | Raporteaza
Cu cine tii tu,draguta domnisoara,cu Iliescu,cu Basescu,sau cu nici unul ? Filozofai si tu asaaa…Imbogatitii regimului Basescu sunt cam tot atitia ,aproape ,cat cei ai regimului Iliescu.La fel de “cinstiti”,ba chiar legislatia pro-furat e mai perfectionata acum. Deci se fura cu acte in regula! Videanu ,Udrea, Berceanu,Blaga sunt doar cativa de care stie toata lumea. IAR EI SUNT MANDRI DE ASTA !
2010-06-10 16:26:34 | Raporteaza
@Marta / #35: “… Simt ca acelasi lucru se intampla si cu d-l. Basescu.”
Mda… s-ar putea sa fie indreptatita “presimtirea” ta: tovarasul Basescu ii anunta pe muncitori ca “este criza” si, in consecinta, le confisca paturile cele noi si “le valorifica superior” prin intermediul Udrei
2010-06-10 16:30:07 | Raporteaza
Gutza! Nu mai posta de pe contul Laurei!
2010-06-10 16:34:19 | Raporteaza
Acei oameni sunt cei care il sapa si care deja au intelegeri cu cel care va desemna viitorul sef.
Sa nu uitam ca Blaga a fost singurul caruia parlamentarii i-au dat aviz pozitiv in toamna.
Apoi, repet, in vestul tarii, campania pentru d-l Basescu a lasat de dorit, banerele erau prost concepute,amplasate paralel cu soseaua sau erau inexistente, d-l Basescu avea capul taiat, seful campaniei era acelasi Blaga.
Apoi, declaratiile unui Berceanu-atac direct la Basescu.
Degeaba tot o luati cu clientela politica: Casuneanu de exemplu a avut contracte cu statul de cand e ‘democratia” asta a noastra.
La fel, baietii cu energia- au fost clientii tuturor guvernelor.
O fosta colega are sotul director de hidrocentrala de 20 de ani si e mare bogatana.
2010-06-10 16:35:49 | Raporteaza
vorbim de iliescu doi… Recunoaste cineva personajul cu cravata rosie care da din cap in stanga lui Iliescu,atunci cand acesta din urma multumeste minerilor si le spune sa se deplaseze ordonat/esalonat acasa?
_youtube.com/wat../
Dau o bere…
2010-06-10 16:42:05 | Raporteaza
Miscari interesante se desfasoara pe scena politica.
Desi CC risca sa ramana in imposibilitatea de a mai judeca sesizari, de ieri aceasta a revenit “in joc”. Juramantul depus de judecatorul numit de presedintie face ca CC sa poata adopta decizii.
Totodata, remarc intarzierea numirii celorlalti doi, si ma gandesc ca asta poate aduce avantaje uneia din cele 2 tabere angajate in “razboi” (dupa cum chiar Crin Antonescu a recunoscut).
Este chiar interesant modul in care Roberta Anastase isi exprima prin toate mijloacele disponibilitatea de a discuta si de a alege o zi de votare a motiunii de cenzura in acord cu CC.
Si totodata ma gandesc la mai vechea idee a PDL de a il suspenda pe Mircea Geoana.
Acum, daca motivul ar fi o incalcare a unei prevederi contitutionale cum ar fi refuzul de a stabili votarea unei motiuni in termenul stabilit de constitutie, presupun ca sansele ar fi mai mari decat pana acum …
Oricum ar fi, ma intreb, daca cineva ar contesta duminica faptul ca motiunea este votata in afara termenului interpretat de unii constitutional, ce se poate intampla?
In definitiv, motiunea nu cred ca va trece nici daca e votata sambata, nici daca e votata marti.
Si mai este interesanta incapatanarea PSD si PNL de a vota motiunea marti!
( poweraxxel.word../ )
2010-06-10 16:46:31 | Raporteaza
@Marta: Te inseli amarnic. Base a dar drum liber trenurilor cu mineri, si l-a scapat pe teroristul Hayssam.
2010-06-10 16:46:45 | Raporteaza
@ Marta -28
Ai putina dreptate ,da Basescu nu a chemat minerii la Bucuresti,cum n-a facut-o nici Iliescu.
In schimb a dirijat trenurile cu mineri dinspre Valea Jiului spre Bucuresti,dind afara 2 impiegati care au vrut sa opreasca trenurile.
Si mai e o diferenta,Iliescu nu ti-a taiat pensia cu 15% cum o face Basescu.
2010-06-10 16:47:39 | Raporteaza
@Bushmitz: ha!ha!ha!…………tareeee!
uite laura,postam ca sa iti facem trafic
2010-06-10 16:49:23 | Raporteaza
@ rodica
Eu as paria ca e liderul PDL Gorj, Mantog,secretarul de stat al lui Videanu.
2010-06-10 16:59:03 | Raporteaza
@ce vorbesti?: ia priviti cine era ministrul transporturilor atunci…..este ca nu va mai amintiti de burada?corneliu burada…..
Componenţa Guvernului provizoriu 26 decembrie 1989 – 28 iunie 1990:
Viceprim-ministru: Gelu Voican VOICULESCU
Viceprim-miniştri: Mihai DRĂGĂNESCU, Ion Aurel STOICA, Anton VĂTĂŞESCU
Ministrul de interne: Mihai CHIŢAC, Doru Viorel URSU
Ministrul afacerilor externe: Sergiu CELAC
Ministrul justiţiei- Teofil POP
Ministrul culturii- Andrei PLEŞU
Ministrul învăţământului- Mihai ŞORA
Ministrul cultelor- Nicolae STOICESCU
Ministrul apărării naţionale- Nicolae MILITARU, Atanasie- Victor STĂNCULESCU
Ministrul economiei naţionale – Atanasie-Victor STĂNCULESCU
Ministrul agriculturii şi industriei alimentare- Nicolae ŞTEFAN
Ministrul energiei electrice – Adrian GEORGESCU
Ministrul industriei chimice şi petrochimce – Gheorghe CARANFIL
Ministrul industriei electrotehnicii, electronicii şi informaticii – Anton VĂTĂŞESCU
Ministrul industriei metalurgice – Ioan CHEŞA
Ministrul petrolului – Victor MUREA
Ministrul industriei uşoare – Constantin POPESCU
Ministrul industriei construcţiilor de maşini – Ioan Aurel STOICA
Ministrul geologiei- Ioan FOLEA
Ministrul minelor – Nicolae DICU
Ministrul industriei lemnului – Ion RÂMBU
Ministrul apelor, pădurilor şi mediului înconjurător – Simion HÂNCU
Ministrul poştelor şi telecomunicaţiilor – Stelian PINTILIE
Ministrul comerţului exterior – Nicolae M. NICOLAE
Ministrul turismului – Mihai LUPOI
Ministrul transporturilor – Corneliu BURADA
Ministrul sănătăţii – Dan ENĂCHESCU
Ministrul muncii şi ocrotirilor sociale – Mihnea MARMELIUC
Ministrul sporturilor – Mircea ANGELESCU
Ministrul construcţiilor – Alexandru DIMITRIU
Ministru secretar de stat, preşedinte al Comisiei Naţionale pentru Statistică – Petru PEPELEA
Ministru secretar de stat, preşedinte al Comisiei Naţionale pentru Standarde şi calitate – Mihail Victor BURACU
Preşedintele Oficiului pentru Administraţia Locală, cu grad de ministru secretar de stat – Costică BĂDESCU
Ministru secretar de stat în Guvern – Ovidiu Adrian MOŢIU
2010-06-10 16:59:28 | Raporteaza
@Xanadu: nu xanadu…..iliescu a pus pe butuci toata economia romaneasca….hi!hi!hi!….pe unde mai sunt aia care strigau….imgb face ordine?mai exista imgb-ul?de aia si e psdul in opozitie din 2005….si o sa mai fie inca mult si bine….
2010-06-10 17:02:05 | Raporteaza
@Florina: ai vrut cumva sa spui ca la amandoi le plac barbati?
2010-06-10 17:10:26 | Raporteaza
@ lucaman
Nu vreau sa folosesc cuvinte contondente si de aceea iti spun doar ca esti infantil.
Vrei sa vii cu cifre despre cum arata economia Romaniei dupa ultimul mandat al lui Iliescu ?
Si esti si inconsecvent atita timp cit tu spui ca de vina e Guvernul Tariceanu ca a lasat deficit mare in 2008(deci Basescu e scos din cauza),in schimb de cealalta parte te raportezi la Iliescu.
Daca vrei iti fac eu rezumatul cifrelor economice si sociale din 2004.
2010-06-10 17:12:25 | Raporteaza
@ lucaman
Iar de IMGB, intreaba-ti amicii politici de dreapta care au vindut Imgb-ul pe 500.000 de dolari(1998) la firma norvegiana Kvaerner(culmea,aceasi companie prin care s-a facut minaria cu Flota),iar acestia din urma au vindut doar cantina cu 1 milion si jumatate.
Si astea toate din cauza lui Basescu care coordona programul de privatizari cu Banca Mondiala(lista pe care erau incluse atit Sidex cit si Petrom)
2010-06-10 17:16:53 | Raporteaza
@ce vorbesti?: iar daca vrei sa stii cat de rau a fost penalizat ministrul transporturilor din perioada 13-15 iunie 1990 si cum a evoluat… priveste ce s-a ales de corneliu burada si mai ales priveste cine il unge sef….calin popoescu tariceanu in 2005…psd-pnl-kgb–sa traiasca!
cand bagati cu basescu care a condus chefereul si minerii in iunie 90, priviti totusi si docomentele…hi!hi!hi!
DECIZIE nr.477 din 24 octombrie 2005
pentru numirea domnului Corneliu Burada în funcţia de vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice
Textul actului publicat în M.Of. nr. 955/27 oct. 2005
În temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.74/2005 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,
primul-ministru emite prezenta decizie..
Articol unic. – Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Corneliu Burada se numeşte în funcţia de vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Şeful Cancelariei Primului-Ministru,
Aleodor Marian Frâncu
Bucureşti, 24 octombrie 2005.
Nr. 477.
2010-06-10 17:17:21 | Raporteaza
@lucaman 47 – ati uitat sa mentionati omuletii de la butoane. “În primul guvern de după Decembrie 1989, Guvernul Petre Roman (1), a ocupat funcţia de subsecretar de stat în Ministerul Transporturilor.” ghiciti cine. wikipedia pentru cei care nu tin minte.
2010-06-10 17:18:55 | Raporteaza
@ Capsoman
In 2005 la guvernare se afla PNL cu PDL(partidul praduitor),iar presedinte era febletea ta “MOISE”
2010-06-10 17:21:05 | Raporteaza
@Xanadu: eu zic sa folosesti aceleasi cuvinte pe care le folosesc si eu. altfel nu putem avea dialog si ma fortezi sa devin subtil ca o ranga….ceea ce pot face desi nu o doresc.
2010-06-10 17:22:25 | Raporteaza
lucman, degeaba vrei sa-l speli pe mariner, lingandu-l. Uita-te ca a fost ministru in Guvernul Roman 30 aprilie `91 -16 oct. `91.Si in Guvernul Stolojan pana in luna nov. Nu stii de acea mineriada? Chiar Miron Cozma a sus ca marineru` i-a facilitat venirea la B. si ca este vinovat ca si Iliescu. Eu inteleg ca este idolul tau, dar nu-l mai apara si scoate din rahat, pentru ca te afunzi si tu. De-aia ne merge “bine”, din cauza celor ca tine, care-l slavesc, indiferent de cate rele a facut.
Mineriada din 24 sep. nu-ti spune nimic?
nubasescu.weblo../
2010-06-10 17:36:10 | Raporteaza
Excelent!
Dar cine este Adrianul Năstase lui Constantinescu?
Pe Ponta lui Constantinescu nu-l mai aşteptăm. A fost avortat.
2010-06-10 17:38:58 | Raporteaza
@nellu #18:
Dorele, iar vii cu acuzatii deaiurea. Pai Vladescu in 2009 era membru PDL? Are vro treaba omul cu PDL? Si hai sa-ti mai spun un secret. Apartenenta la AGA ale societatilor de stat se propune de catre PARLAMENT!!! pe baza procentelor fiecarui partid. Deci cam citi oameni are PDL cam atitia arfe si PSD si cam jumatate are si PNL. Faptul ca realitatea TV a vorbit doar de Vladescu nu inseamna ca celelalte partide nu au oamenii lor care au luat gramezi de bani pentru 3 sedinte de o ora pe an. Asha ca las-o mai moale cu propaganda. Cit despre masinile de lux ale pedeleului, te pomenesti ca aia de la PSD merg cu loganul, sau Tariceanu conduce Dacia 1300 sau citroen. Asta chiar e manipulare comunistoida. Da’ probabil atita poti, atita faci
2010-06-10 17:43:33 | Raporteaza
@kondor #31
Laura Cernahoschi este redactor-sef adjunct la Realitatea.net. Sa nu te mai mire ca o ia pe aratura pe Vox Publica. Asta e politica trustului.
2010-06-10 17:48:06 | Raporteaza
@ bogdan
Tovarase nu mai veni cu dezinformarea asta ca nu suntem toti manelisti pe aici.
Cei din AGA si din Consiliile de Administratie sunt numiti de catre ministrul de resort si nu de catre Parlament.
Mai invata sistemul politico-economic de pe la noi si pe urma incearca.
Macar daca tot manipulezi fa-o in asa fel incit sa nu ne prindem.
2010-06-10 17:52:17 | Raporteaza
@ce vorbesti?: vorbesti despre mineriada din septembrie 91 ?aia prin care iliescu a scapat de guvernul petre roman …guvern in care era si basescu.dupa tine basescu a aranjat cu cozma sa vina cu minerii la bucuresti si sa il darame….hi!hi!hi!in cazul in care nu ai aflat…in laboratoarele psd-pnl-kgb a aparut noua directiva….basescu a dat jos si guvernul ciorbea ,doar tariceanu i-a rezistat .acum o sa dea jos si guvernul boc…hi!hi!hi!fireste ,basescu l-a asasinat pe i.g. duca si tot el prin fascistii lui portocalii l-a asasinat si pe armand calinescu.eu cred ca si pe ceausescu tot el l-a omorat…..iliescu de fapt nici nu exista.
hai ca esti dulce…..
2010-06-10 18:02:59 | Raporteaza
@laura
ai perfecta dreptate
si basescu a dat o lovitura de stat cu ajutorul agenturilor.
la fel cum si la comparatia udrea- nastase ai dreptate.amandoua personalitatile sunt de sex feminin ceia ce-i face mai apropiati.ca sa nu mai zic de bataia cu posete care are loc intre cele doua.
acuma ma intreb care o fi asemanarea intre o poseta cumparata si un tablou furgasit.
2010-06-10 18:11:07 | Raporteaza
@ lucaman
Ce functie detinea Traian Basescu in Guvernul Roman ????
Ce a devenit Traian Basescu odata cu mazilirea lui Roman si preluarea functiei de Prim-Ministru de catre Stolojan ?????
A trecut de la Secretar de Stat la fuctia de Ministru.
2010-06-10 18:13:24 | Raporteaza
@ all
pentru cei care au uitat de planul B al psd si pnl in caz ca pierd alegerile.miscari de strada,o noua revolutie,darmarea guvernului,skimbarea presedintelui.
asta dupa cum si marele om politic voicu( care acum e in exil datorita dictatorului sau se ascunde prin codrii vlasiei nu se stie sigur)a recunoscut cu curajul lui nebunesc.
iar realitatea si antena sunt varful de lance al acestui plan.
laura e o fiinta care n-are nici o treaba in razboiul asta.
pe ea o framanta doar soarta pensionarilor si al noilor nenascuti inca.si cu setea-i de dreptate binecunoscuta se avanta in acest macel cu pieptu-i dezvelit.
mai ales cand piratul dictator si servilul boc vor sa impoziteze dreptul de autor.pentru care noi am murit la lovitura de stat din 1989 data de ferocele dictator basescu.
2010-06-10 18:21:25 | Raporteaza
Lista lui Turcu II: Guvernul FSN, 14 cadre și membri ai Rețelei activi și azi
Lista primului Guvern al FSN, la vraful căruia Ion Iliescu l-a instalat pe Petre Roman. Din cei 21, Victor Stanculescu nu poate fi considerat membru al CIE, fiind cadru de vârf al Armatei. Mai rămân 20. Din acestea, după cum veți constat cititind lista mai jos, un număr important de cadre s-a menținut pana astăzi la conducere, în structuri de partid și de stat, indiferent de Guvernare. Trierea și concluzia, la îndemâna oricui.
Primul Guvern al Frontului Salvării Naționale: 1990-06-28 – 1991-10-16
Componenta:Prim-ministru – Petre ROMAN
Ministru asistent al primului ministru pentru reforma și relația cu Parlamentul
Adrian SEVERIN
Ministru de stat, însărcinat cu activitatea industriala și comerciala
Anton VATASESCU – (28 iun. 1990 – 30 apr.1991)
Ministru de stat, însărcinat cu orientarea economica
Eugen DIJMARESCU (28 iun.1990 – 30 apr.1991)
Ministru de stat, însărcinat cu calitatea vieții și protecția sociala
Ion Aurel STOICA (28 iun. 1990 – 21 febr. 1991)
Ministru de interne
Doru Viorel URSU (28 iun. 1990 – 16 oct. 1991)
Ministrul afacerilor externe
Adrian NASTASE (28 iun. 1990 – 16 oct. 1991)
Ministru de finanțe
Theodor STOLOJAN (28 iun. 1990 – 30 apr. 1991)
Ministrul justiției
Victor BABIUC (28 iun. 1990 – 16 oct. 1991)
Ministrul culturii
Andrei PLESU (28 iun. 1990 – 16 oct. 1991)
Ministrul învatamântului si stiintei
Gheorghe STEFAN (28 iun. 1990 – 16 oct. 1991)
Ministrul apararii nationale
gen. Atanasie-Victor STANCULESCU (28 iun. 1990-30 apr.1991)
Ministrul resurselor și industriei
Mihai ZISU (28 iun. 1990 – 30 apr.1991)
Ministrul agriculturii și industriei alimentare
Ioan TIPU (28 iun. 1990 – 3 iun. 1991)
Ministrul comunicațiilor
Andrei CHIRICA (28 iun. 1990 – 16 oct. 1991)
Ministrul comerțului și turismului
Constantin FOTA (28 iun. 1990 – 16 oct. 1991)
Ministrul lucrărilor publice, transporturilor și amenajării teritoriului
Doru PANA (28 iun. 1990 – 30 apr.1991)
Ministrul mediului
Valeriu Eugen POP (28 iun. 1990-16 oct. 1991)
Ministrul sănătății
Bogdan MARINESCU (28 iun. 1990-16 oct. 1991)
Ministrul muncii și protecției sociale
Catalin ZAMFIR (28 iun. 1990-30 apr. 1991)
Ministrul tineretului și sportului
2010-06-10 18:22:17 | Raporteaza
@ rodica
hai nu ne mai fierbe,cine-i personajul cu cravata rosie?
dau o naveta de votca rusesaca.
2010-06-10 18:25:59 | Raporteaza
“Băsescu pentru noi este Iliescu doi”
Doar ca nu ne-ati spus care sinteti “noi”.
Sint multi care nu au nimic cu voi.
2010-06-10 18:28:20 | Raporteaza
@nae:
13-15 iunie – Poveşti şi mărturii cutremurătoare I
Simona Tache azi la 18:17
2010-06-10 18:57:32 | Raporteaza
@ Martad
Stii cum se numesc mai nou acele victime: Victime colaterale sau collateral damage.
E doar vina lor ca au luat bataie. Plus ca multe povesti sunt necredibile.
2010-06-10 19:56:41 | Raporteaza
Dar despre abuzurile de la Timpuri Noi savarsite in timpul domniei lui Basescu si ordonate de Basescu ai vreun articol ? Daca in timpul lui Ilici si al lui Tzapu n-ai avut curaj sau succes sa-ti cauti dreptatea in justitie uite ca si sub Basescu e la fel. Iar sub Basescu eram deja in Uie si NATO si aveam acces la CEDO.
2010-06-10 20:04:26 | Raporteaza
Bravo Laura. Pentru titlul articolului…
Daca la Ilici ne mai asteptam… la Zeus chiar nu ne asteptam … ceea ce se cheama tzeapa.
2010-06-10 20:05:20 | Raporteaza
Titlu gresit,Ceausescu a zis ca va mai dau X lei,Basescu a zis va donez salariul,Dar Stati Linistiti(ca agenturili lucreaza).Agenturili este mogulii Sarbu,Vantu ,Patriciu si Voiculescu.Iliescu a fost un zgarcit:nu a donat nimic la nimeni.Un adevarat luptator ,cu ADN marxist-leninist .Pentru mineriade nu poate fi acuzat,eu cred ca inca nu se trezise din somnul de la editura Tehnica,care avea sediul tot unde stati voi azi.Un mastodont de propaganda comunista ieri,capitalista azi.Hai,pa te astept in Dubai,,la aer conditionaaat.
2010-06-10 20:19:09 | Raporteaza
@bogdan 58 – Si ne tragem de sireturi pentru ca daca Dvs tineti cu PDL-ul vi se pare ca toata lumea are nivelul Dvs de inteligenta? Haideti sa repetam: Vladescu, desi nu era membru PDL, a luat 100 000 de euro pentru ca a participat la sedintele de AGA ale companiilor de stat la care l-a trimis guvernul PDL. Dupa aia, a fost cooptat in noul guvern PDL, desi nu era membru PDL;) , ca ministru de finante. Si toti tipii carora nu le convine chestia asta trebuie sa taca din gura pentru ca Dvs sunteti prieten cu un consilier PDL sau aveti o firma care monteaza bordurile lui Videanu? ok, puteti posta cat va doare mana prostii de genul asta. Vedeti ca Boc , dupa un an si jumatate, va da o ordonanta ca toti soferii si secretarele din guvern sa ia acelasi salar. La 6 luni de cand se aplica legea unica. Astept cu drag sa aflu de ce si aceasta masura e una inteligenta si de vina e Tariceanu.
2010-06-10 20:23:33 | Raporteaza
@ Xanadu ,
…ai dreptate frate, prosti suntem toti, nu?
Sau numai tu ?
Ai fost cumva martor la Piata Universitatii?
Sau tocmai ai iesit de la Gradinita si incerci sa faci judecati de valoare pentru la 15 sept. cand vei intra in clasa I-a ?
Fals! Esti probabil si gradat. Esti membru activ in Grupa de dezinformare subordonat bandei de mafioti conduse de insusi Basescu.
Laura Cernahoschi o fi avand ea pacatele ei, dar prin acest articol incearca sa-si gaseasca echilibrul privind judecata dreapta a istoriei de 20 de ani din 1990 pana azi. Si reuseste sa fie credibila, pentru ca stiu ca din primele zile de dupa ianuarie 1990 Iliescu cerea celor pe care ii proteja, sa faca orice si sa se mentina cat mai mult timp cu putinta.
Azi putem sa apreciem ca am avut parte de doua blesteme la fel de rele ca buba neagra: Iliescu 10 ani +Basescu 10 ani
Restul e tacere.
Si tacere va fi in continuare daca nu va interveni un nou Laszlo Tokes care sa genereze o noua revolutie pentru romanii cei adormiti.
Premize exista.
2010-06-10 20:34:16 | Raporteaza
“Vedeti ca Boc , dupa un an si jumatate, va da o ordonanta ca toti soferii si secretarele din guvern sa ”
Vai…. chiar asa a zis ?! Si dvs l-ati crezut ? Incredibil… Extraordinar…. precis ca exact asa va face ! Exact la 6 luni dupa legea aia; care nu se stie cand si daca , vreodata, anyway.
Dar pina la urma: cine se uita in gura lui Boc vede fundul lui Basescu, asa ca …
2010-06-10 20:38:58 | Raporteaza
@Laura C:
basescu incearca sa tina mafia in frau adunand-o pe langa el!
gabi oprea era seful mafiei personale al lui nastase dar basescu l-a reciclat pentru propriul interes – armata are multe terenuri de dat; pe ceilalti mafioti sau securisti din anturaj (berceanu, videanu, blaga etc) nu i-a controlat niciodata dar s-a folosit de ei pt a-si consolida puterea…
iliescu macar a ramas comunist si stii de unde sa-l ataci, cum a facut noul golan ras in freza…
basescu nu e nici comunist nici capitalist: e un farsor, bisnitar de alba neagra
2010-06-10 21:00:11 | Raporteaza
@alin 75 – eu n-am facut decat sa citez stirea tipilor de la realitatea. realitatea.net/../ Ce sa zic, or fi ei instrumente ale mogulilor dar chestia asta suna ca Boc, miroase ca Boc, etc. Iar legea salarizarii unice continua sa fie in vigoare din 1 ianuarie 2010 .
2010-06-10 21:07:12 | Raporteaza
“suna ca Boc, miroase ca Boc, etc.” … “in gura lui Boc vede fundul lui Basescu”
LOL !!!
Sigur ca e in vigoare. Suspendata. Bine ca nu e singura acolo, in suspensor, ca s-ar plictisi rastimp pina o pun “astia” la loc pe picioare in aplicare
2010-06-10 21:21:44 | Raporteaza
“… să se prolifereze mafia ”
Laora, sa ramina intre noi: cit e ea de mafie si tot nu se poate prolifera in Romania. Cel mult poate prolifera. Lucru pe c are de altfel il si face cu mare succes sub obladuirea si cu complicitatea lui Basescu. Asa-i in Romania, nu te supara si nici mafia sa nu se supere. Ori daca totusi, incercati in alta parte: eventual intr-un loc unde mafia se prolifereaza mai lesne.
2010-06-10 21:28:00 | Raporteaza
“portocaliii lui Băsescu nu s-au lăsat mai prejos, chiar dacă acum Băsescu încearcă să dreagă busuoicul şi să-i pună la punct pe marii afacerişti cu statul.”
Laora, une ai vazut tu fato ca Basescu a incercat sa puna la punct pe vreunul din aia ?! Fatoooo…. Si cine nu l-a lasat, fatoooo….
2010-06-10 21:31:10 | Raporteaza
@Xanadu: bai, Xanax, ia calmante – creierul tau alterat este singura victima curlaterala.
2010-06-10 22:00:13 | Raporteaza
@Xanadu: Xanax, ia pastile si citeste ca Basescu nu era nicaieri in acel Guvern. doar creierii tai prea ostenitzi de lipsa neuronilor il vad p-acolo.
2010-06-10 22:02:59 | Raporteaza
@RogoSpam 84 – Basescu subsecretar de stat în Ministerul Transporturilor in iunie 1990 se numara ca membru al guvernului?
2010-06-10 23:07:36 | Raporteaza
@Marta:Directori de Șantier aveau toți legătură cu securitatea comunista.
Nu puteai fi numit în funcție dacă nu aveai dosarul de cadre verificat? decizia de numire în funcție se făcea numai cu acordul securități criminale comuniste?
Da tovarășa Marta tu ești “om de bine”.
Dosarul la CNSAS l-ai văzut s-au nici nu ai făcut cerere????
De ce?
2010-06-11 04:42:45 | Raporteaza
“Basescu subsecretar de stat în Ministerul Transporturilor in iunie 1990 se numara ca membru al guvernului?”
Depinde de cine face numaratoarea. Daca numara Basescu , nu, el n-a fost niciodata la putere ; ori nu l-a lasat Dinu Patriciu, ori 322 , ori mogulii…
El saracul a vrut dar n-a fost lasat. Cica sa-l lasam sa mai incerce. Are puterea absoluta de vreun an dar asta nu se pune. Nici aia din 1990; nici 6 ani de cand conduce Romania.
2010-06-11 12:16:44 | Raporteaza
@Laura, spuneai: “Dacă Băsescu va lansa o carte “Peste douăzeci de ani”, ca şi Iliescu, cu siguranţă şi la acea lansare se vor găsi câţiva exaltaţi care să îl acuze pe Băsescu de relele ţării, dar şi câţiva fani care să facă coadă la autografe.” Nu se poate trage aceasta comparatie, este aberanta chiar, din cauza unui singur lucru: Iliescu a adus minerii, si minerii au omorat inocenti, protestatori pasnici. De aceia in ultimele zile s-a facut tambalau la Bookfest de catre Noii Golani, la adresa lui Ion Iliescu. Basescu nu este inca (si nu cred ca va fi vreodata) responsabil pentru moartea nimanui, in asa masura apropiata sau directa, pe departe.
2010-06-14 19:01:53 | Raporteaza