![]() | Băsescu pierde cu oricine în turul doi?vezi toate articolele de Cristian Teodorescu17 Nov 2009 la 01:18 77 comentarii 1294 vizualizari. |
Ca să nu mai ziceţi că bag un text de simpatizant al lui Băsescu, ceea ce recunosc că sînt, sau că mă iau după sociologii cu care mă consult cînd mai apare cîte un sondaj de opinie şi care îmi spun diverse chestii descuranjante despre valoarea de întrebuinţare a sondajului cu pricina, luaţi întrebarea din titlu drept un soi de sondaj amical, cu o singură întrebare, după sondajul care îl dă pe Băsescu drept perdant sigur în turul 2, indiferent cu cine s-ar afla în competiţie.


Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
| 1Dom’le e batalie mare zilele astea, in caz ca nu v-ati prins deja, si e globala … Pe de-o parte’s democratii de pretutindeni, pe de alta neoliberalii care tin cu dintii de ceea ce foo*ura prin lume in... | ||
| 2@Mity: Cum sa nu? L-a semnat si daca vrei sa-l vezi intra pe facebook la contul lui Galibardi Giuseppe. Acum il incarc.... | ||
| 3esti ramolit sau beat? Seful de la SRI e George Maior Cristian te cheama pe tine.... | ||
| 4@Dom' Teodorescu, vin alegerile!! Si cre' ca n'a stricat nici micul bairam cu conu' Franks, un fel de consiliu de taina sub acoperire cheflangie ... Eheee, ca la Romanik la nime'n lume!... | ||
| 5@mitru: Cu mare ingrijorare, confirm ceea ce spui ... Corporatiile transnationale mamut ca Monsanto, Chevron & Al. care amusina prin Ro acum si care au lasat devastari pt generatii in urma lor... | ||
| 6asta ca sa vedem cum se fac afacerile in romania, cat se pune accent pe ban si unde se vrea a se ajunge, dupa ce ca e vai steaua ei se mai si profita de rosia montana, asta da treaba buna... | ||
| Mihai Goţiu 25409 citiri |
| Cristian Teodorescu 10248 citiri |
| Costi Rogozanu 9774 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9016 citiri |
| Remus Cernea 5441 citiri |
| Alin Fumurescu 4348 citiri |
| Cristian Bândea 3931 citiri |
| Constantin Creţan 3778 citiri |
| Dan Duca 3769 citiri |
| Dorin Tudoran 3133 citiri |
| Mihai Goţiu 6 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 3 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Goţiu 113831 citiri |
| Costi Rogozanu 59103 citiri |
| Cristian Teodorescu 49495 citiri |
| Alin Fumurescu 30409 citiri |
| Remus Cernea 21020 citiri |
| Ciprian Domnişoru 20979 citiri |
| Iulian Leca 17522 citiri |
| Dorin Tudoran 16645 citiri |
| Viorel Dobran 16202 citiri |
| Cristian Bândea 12897 citiri |
| Mihai Goţiu 39 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Domnule Teodorescu sa stiti ca intr-un fel va compatimesc.
Raspunsul la intrebarea dumneavoastra este 100% afirmativ.
Da, Traian Basescu va pierde cu siguranta in turul 2 ori cu care dintre ceilalti 3 candidati care se afla pe locurile 1,3 si 4. S-a creat o masa critica in electoratul romanesc care nu-l mai vrea pe Traian Basescu pentru inca 5 ani in fruntea Statului. Acest lucru nu se datoreaza nici mogulilor nici tonomatelor.
Singurul vinovat este el insusi, creind numeroase animozitati in toate segmentele societatii, nu doar in cea politica.
Si va mai spun ceva nu o sa ia bataie la mustata ci o sa fie o diferenta de minim 6%.
Oricum nu mai este mult si vom afla cu totii.
2009-11-17 02:08:37 | Raporteaza
Şi eu cred că pierde.
2009-11-17 02:15:15 | Raporteaza
Nu e atat de sigur ca va pierde.
Daca este adevarat ca simpatizantii lui Antonescu sunt atat de talibanizati (de fanaticul Antonescu insusi) incat sa prefere la Cotroceni o marioneta a lui Iliescu, Vanghelie, Hrebenciuc, Mazare, Nastase, etc… atunci asta e. Inseamna ca nu numai PNL e mort (de mult), ci si liberalismul.
2009-11-17 02:16:44 | Raporteaza
@) C T
Teoretic vorbind, e foarte posibil devreme ce cimpul politic e polarizat la maximum intre anti-basescieni si pro-basescieni. De altfel, diagnostichez o anume deruta in cea de-a doua tabara, manifestata printr-o campanie mai slaba, in toate sensurile, comparativ cu cea de acum cinci ani. Criza economica are rolul ei in aceasta ecuatie, iar cea politica, pe nedrept sau pe nedrept, dar nu asta este esential in diagnosticarea situatiei, a fost pusa pe umerii presedintelui, care nu e totusi singur vinovat de asta. Mai constat retragerea stratetigica a unora dintre dintre sustinatorii politici si intelectuali ai presedintelui, compensata de puternice vocalize ale celor inca alaturi. Un apel al unui prieten de-al nostru, de pe blogul personal, imi suna halucinant, de parca am fi in 1989, nu in 2009. Am urmarit, de asemenea, comentariile de pe blogurile de aici, dar si din subsolul articolelor de presa – cele mai violente mesaje vin din tabara aceasta, urmind cele dinspre sprijinitorii d-lui Geoana. Cele din favoarea lui Crin au mizat corect, ca efect de contrast, pe mesaje pozitive, de sprijinire a candidatului, foarte putine fiind cele care ataca adversarii candidatului preferat, dar sint, totusi, ingrozitor de repetitive, parca asculti o banda ce se invirte in cerc. Da, e posibil ca actualul presedinte sa piarda in turul al doilea, dar tinind cont de capacitatea dumisale de mobilizare in situatii critice, nu e si obligatoriu. Mai conteaza si cu cine se va confrunta in al doilea tur – pe moment, dupa scandalul rusesc si absenta de la Cluj, dl. Geoana mi se pare o victima mai usoara decit dl. Antonescu. Sa vedem, insa, cine va ajunge in turul al doilea! E sigur ca, in ultimele zile, dl. Geoana a scazut, iar dl. Antonescu a urcat, dar e imposibil sa evaluam acum, luni noaptea, proportiile! Cam asta ar fi, la rece, ca sa spun asa! E si asta un mic avantaj al comentatorului fara simpatii politice, care pe deasupra nici macar nu participa la joc!
2009-11-17 02:19:27 | Raporteaza
@Alexandru Mitache
daca si alegatorii lui Antonescu sunt “talibani” atunci inseamna ca tu nu ai simtul realitatii. Basescu trebuie sa plece pentru exact acelasi motiv pentru care Nastase nu trebuia sa ajunga presedinte. Doar nu iti inchipui ca cei care l-au votat in 2004 pe basescu l-au votat ca era breaz ?
2009-11-17 02:23:55 | Raporteaza
Da. L-am votat in 2004 pe basescu ca sa nu iasa nastase, iar acum voi vota cu oricine in turul doi ca sa scapam de basescu. In acest moment, basescu nu este cu nimic mai breaz decat era nastase in 2004, dimpotriva.
2009-11-17 02:51:07 | Raporteaza
Profesorul e terminat.
Si foca de la circ il bate’n turu’…pantalonilor!
Hă hă hă!!!
2009-11-17 03:40:45 | Raporteaza
Concluzia: atentie pupinbasei!
Va fi aglomeratie de picioare si buze in zona.
Sa n’avem vorbe!
Hă hă hă!!!
2009-11-17 03:42:44 | Raporteaza
Nu fac preziceri si nu stiu daca Basescu pierde sau castiga, dar imi doresc sa piarda aceste alegeri.
Inca 5 ani cu Basescu presedinte ar fi prea mult – daca dvs. aveti stomacul asa de rezistent ca sa-l suportati, e treaba dvs., eu am raspuns invitatiei si mi-am dat cu parerea.
2009-11-17 04:34:12 | Raporteaza
Si daca ajung in turul 2 Basescu si Ninel Potarca? Ce facem atunci? Cu cine voteaza Crin Antonescu?
Oricum, mie mi se pare ciudat ca Basescu este acum in rol de iepure. O fi folosit de geniul politic Geoana pentru eliminarea mult mai puternicului Crin Antonescu? Asadar, Basescu ajunge in turul doi numai ca sa piarda, si va pierde umilitor, la 8% diferenta de prostanac. As vrea sa propun alte 2 scenarii (improbabile):
1. Basescu nu intra in turul 2. Pur si simplu, se claseaza dupa Geoana si Antonescu. Cum procedam?
2. Basescu castiga din primul tur sau ia peste 40% din voturi, la peste 15-20% de urmatorul clasat. Atunci ce ne facem fetelor?
Eu cred ca datorita lipsei de credibilitate a “sondorilor”, nimeni nu are idee ce se va intampla pe 6 decembrie seara si s-ar putea sa ramanem cu totii masca. Depinde si de prezenta la vot si de calitatea votantilor. Insa acum nimeni nu poate face nici o proiectie si aliantele posibile (ati observat ce promiscue sunt partidele noastre?) sunt puse in stand-by.
2009-11-17 06:22:36 | Raporteaza
Crin Antonescu si Traian Basescu se vor califica in turul 2 al scrutinului electoral de unde va iesi invingator Crin, la mare distanta procentuala de contracandidatul sau mult blamat de romani.Crin va fi noul presedinte !
2009-11-17 08:23:00 | Raporteaza
Probabilitatea sa piarda este, dupa mine, de 65 – 70%. Depinde foarte mult si de ce se va intampla intre cele doua tururi.
Am adunat 18 sondaje din octombrie-noiembrie si le-am comparat, sa vedem trendurile pentru turul I, si sa vedem si care sunt institutele care fac nota discordanta:
infomina.ro/pdf../
2009-11-17 08:28:33 | Raporteaza
păi, calculele mele sunt aşa: la primul tur votez cu altcineva decât băsescu. iar la turul 2, cred c-o să-mi calc pe inimă şi o să votez tot cu altcineva decât băsescu. aş prefera să mă repet, însă locuiesc mulţi roşii la ţară. iar de primari ai bucureştilor aşa de tare m-am săturat.
2009-11-17 08:34:08 | Raporteaza
Răspuns pentru A. Mitache
Reluarea în spirit şi literă a acuzelor preşedintelui, n-o fi semn de „talibanizare”? Iar până să moară liberalismul, măcar există ca ideologie politică, spre deosebire de „varza a la cluj” a pedeliştilor. pe bune, poate să mă lămurească şi pe mine cineva care-i doctrina popularilor?
şi pentru bibliografie, consultaţi declaraţia Internaţionalei liberale, să vedeţi ce-ar trebui să fie o doctrină.
2009-11-17 08:40:05 | Raporteaza
Da e mentalitatea oamenilor hai sa schimbam, cand e vorba de presedinte dar de ce nu ne schimbam noi si mentalitatea noastra poate noi suntem vinovati ca acceptam asemenea politicieni in tara care doar sa jigneasca, in afara de Basescu nu ai pe cine sa votezi poate data viitoare vine un tanar cu carisma, destept si bataios.
2009-11-17 09:04:11 | Raporteaza
Vise de catzei de stana si catzei someri ramasi fara oase.
Parca ziceati ca nici nu intra in turul doi?
Despre turul doi vad aceiasi logica ca la referendumul de suspendare.
Si dupa 7 decembrie cand va iesi din nou Basescu mai scoateti ratul afara ?
Ca si dupa referendum, of curse
Pentru c-aveti soricul gros!
2009-11-17 09:46:12 | Raporteaza
Pai sondajele arata cu totul altceva,asa ca sa castige cel mai bun,Traian Basescu!
2009-11-17 10:11:37 | Raporteaza
Hi, hi, hi ! Tare frumos e pe-aici ! Parlamentar 4 ani, preşedinte 5 ani. Cu grande finish : circ electoral de 2 ani ! Brava procopseală ! Brava, brava, braaaava ! Auzi, boierule ?! N-ai o ţigară ?!…
2009-11-17 10:30:27 | Raporteaza
Acum doua saptamani erau 8-10% procentuale intre Geoana si Basescu pentru turul 2 (ei vor desfasura turul doi). Acum distanta e sub 5%. Se joaca si se va juca dur. Punctul cheie e daca Basescu va reusi sa convinga cea mai mare parte e electoratului urban, pierdut spre Antonescu. Cred ca are mai putin de 50% sanse sa faca asta, incrancenarea e maxima (si el are o mare vina aici!). Si uite asa cam 1 milion (!) de oameni sunt gata sa voteze Antonescu in turul 1 si Geoana in turul 2. Cam naspa din punctul meu de vedere…
2009-11-17 10:37:13 | Raporteaza
este o falsa impresie! Basescu va castiga turul 2 cu oricine va duce lupta! o sa vedeti!
2009-11-17 10:43:44 | Raporteaza
Basescu nu pierde in turul doi. Castiga pentru ca oricati ar fi ei coalitie , moguli sau anti-basescieni, noi oamenii satui de mafie , de comunism ,de moguli… suntem mai multi.
2009-11-17 10:57:52 | Raporteaza
Distinctia ar fi pe masura. Diferentele majore dintre cei doi si discrepantele de viziune asupra lucrurilor ar face diferenta. Daca Crin ar fi in turul doi cu Basescu ceea ce nu este imposibil ci ramane totusi o ipoteza, atunci este mai mult decat sigur ca majoritatea vor opta in favoarea lui Antonescu. Efectiv nu exista grad de comparatie intre Basescu si Antonescu ci sunt atat de diferiti incat nimic nu ii poate asemana. Antonescu este antidotul virusului basescian care a infectat cronic prin ciuma portocalie tot sistemul de corupti si parveniti. Crin este medicamentul care poate vindeca clasa politica de mitomani si incompetenti.
2009-11-17 10:59:19 | Raporteaza
basescu va castiga
calculul e simplu: va ajunge cu geoana in turul 2
geoana nu poate strange nici macar toate voturile de la partidul lui, d-apoi de la altii
2009-11-17 11:08:51 | Raporteaza
nu cred ca Basescu va pierde in turul 2. In fata cui? A lui Geoana, un om iresponsabil care cu fiecare zi ce trece pana la stabilirea noului Guvern ne adanceste in criza economica, care este manat de o gasca corupta si fara scrupule cand vine vorba de furat bani public? A lui Crin, un om care vorbeste din carti, un parlamentar ajuns acolo de pe locul 2, impins de listele de partid ca altfel statea si se uita la TV la dezbaterile din Parlament? Astfel de presedinti doriti? Eu nu, si votez Basescu.
2009-11-17 11:10:50 | Raporteaza
Eu nu cred ca pierde. Se tot vorbeste de polarizare pro/anti Basescu, dar cred ca asta nu depaseste cu mult electoratul traditional PSD si PDL. Poate cineva sa afirme cu certitudine ca simpatizantii PNL vor vota cu Geoana? Eu nu cred. Sau alegatorii lui Oprescu, care are un discurs similar cu Basescu in anumite puncte, vor vota cu Geoana ?! Iarasi nu cred.
Cei care intra in turul doi au ca certitudine doar procentele de la primul tur. Pentru restul, trebuie sa se bata.
2009-11-17 11:14:28 | Raporteaza
Multa lume vorbeste deja despre ce-ar fi daca scapam de Basesci inca din primul tur. Problema lui Basescu este nu ca ar avea Antonescu un aparat mai puternic in teritoriu ci ca el Basescu nu are nici un fel de aparat in teritotiu: oamenii care l-au sustinut (oportunisti si mafioti de prin alte partide sau a-politici dornici de un post la bugetari plus privatii care cotizeaza intotdeauna la partidul aflat la putere) s-au coalizat in jurul unei persoane, nu in jurul unei idei. Asa ca vazind slabiciunea, ezitarile si tremuriciul lui Basescu acei oameni parasesc in mare graba corabia. N-au de ce sa isi riste pielea si afacerile si serviciul de dragul lui Basescu. Oricum Basescu mai are voie doar un mandat iar dupa el oamnii trebuie sa traiasca impreuna cu cei care vin la putere. La oricare nivel al functiilor si al puterii oamenii trebuie sa colaboreze cu ceilalti din alte partide pentru ca inevitabil Basescu pleaca de la putere in maximum 5 ani. Iar Basescu nu a lasat loc de buna ziua, a radicalizat toate relatiile interumane si sociale , a pus oamenii in pozitia sa comita infractiuni, abuzuri sau agresiuni pentru interesele lui Basescu. Dupa care s-a debarasat de ei. Basescu este omul care a furat numai pentru el si familia lui si n-a dat ce se cuvenea si sistemului pe care-l patroneaza. Sistemul merge in felul urmator: ne lingem cu totii pe degetele din borcanul cu miere dar avem grija si de albine sa fie fericite , satule, prospere. Basescu a vrut sa ia toata mierea din stup si s-o ia numai el. L-a durut in bese de noi, de albine.
2009-11-17 11:21:56 | Raporteaza
… Stii ce-mi spun mie oamenii de afaceri ?
“..dom’le, nu pot sa fac afaceri cu oamenii lui Basescu: astia sint prea lacomi si neseriosi , nu pot avea incredere in ei, au prea mult tupeu si nesimtire si in general sint incredibil de incompetenti si de aerieni; habar n-au de nimic dar vor bani; tot ce stiu ei este santajul , amenintzarile si tradarea si traficul de influentza din functiile in care i-a pus Basescu; nu merge asa; exista niste reguli, scrise si nescrise dar astia ai lui Basescu n-au nici o regula , nici o onoare, n-au cuvint si n-au obraz; niste derbedei si niste hahalere, niste panarame”.
2009-11-17 11:26:38 | Raporteaza
Vise. Vorbim dupe ce mai intai mergeti la vot pentru turul intai. Ceea ce ma indoiesc ca o sa faceti toti care cititi/scrieti pe aici.
2009-11-17 11:32:20 | Raporteaza
Cu oricine va intra in turul 2 nu va avea sanse sa piarda, Basescu nu are adrversar politic, daca ne luam dupa INSOMAR, ne luam dupa Vantu.
2009-11-17 11:33:55 | Raporteaza
După retragerea principelui Duda, Băsescu e cel mai tare din ce-a rămas. Poate şi cel mai bun. E, fără doar şi poate, liberal. Previzibila unificare PDL – PNL va da României ce-i lipseşte acum : claritate, forţă, certitudine. Condiţia : să intre în partid liberalii fără partid. Cei de pe margine, mulţi şi tot mai uimiţi de ce văd. Soluţia este a principelui Duda : implicarea. Dar stai, te baţi. Nici nu prea ai cu cine. Ăştia de pe scenă sunt cam tâmpiţei, anarhici, uşor de contracarat şi cu câţiva ghionţi. Sunt nişte penibile clone tip Ceauşescu şi camarila de prostovani. Îi spulberi cu un singur neuron. E simplu, intri, îi înlături de la cârmă. Nu stai la discuţii, n-ai cu cine. Te uiţi, vezi că haosul e opera lor inconştientă. Prostul n-are dubii. Priviţi cam ce sunt “băieţii deştepţi” : cumpără energie de la stat şi-o revând triplu pe la Alro Slatina şi tot aşa. Absolut stupid. Care-s “băieţii deştepţi”, cu cine să te lupţi ? Bieţi caraghioşi, nimic mai mult. Ca să-i termini, ai nevoie de un bobârnac : justiţia. E simplu, eşti preşedinte şi o faci să funcţioneze. Dar nu funcţionează ! Exact asta-i zona în care Băsescu a fost învins categoric. Dar ştie şi, bănuiesc, de aia mai vrea un mandat. Că Geoană sau Antonescu ar şti ce-i de făcut cu justiţia – greu de presupus. Acul de cojoc e la Băsescu.
2009-11-17 11:47:54 | Raporteaza
E greu sa faci pronosticuri. In principiu, ar putea (dar nu e sigur) pierde cu Geoana (probabilitate mai mica), Antonescu (probabilitate mai mare) sau Oprescu (nu pot estima probabilitatea, este oricum teoretic). Acestia sunt mai vizibili si au sanse reale intr-o confruntare 1 la 1 cu Basescu, depinzand doar de mobilizarea votantilor lor si de convingerea votantilor celor iesiti din cursa. Din pacate pentru el Basescu nu-l va putea convinge ici pe Geoana nici pe Antonescu sa-l sustina in turul 2, asa ca probabil acestia vor recomanda fie sustinerea contracandidatului, fie nimic (eu in locl lui Antonescu, cel puin, n-as recomanda nimic).
Basescu ar castiga sigur contra unui Vadim sau Becali pentru ca teama de nebuni ar atenua antipatiile fata de Basescu.
Cat despre restul cadidatilor, sunt atat de teoretici incat presupunerea ca ajunge Basescu in turul 2 cu unul din ei il califica automat pe Basescu la castig din primul tur
.
2009-11-17 11:51:13 | Raporteaza
exact…dar nu se stie nici macar daca intra in turul doi.
2009-11-17 11:55:23 | Raporteaza
actiunile lui base au dus la adancirea crizei economice,criza politica permanenta,criza morala a societatii,o Romanie ignorata pe plan international.
2009-11-17 11:56:56 | Raporteaza
Ce bine ca bse pierde in sfarsit nu o sa mai avem un presedinte mincinos care sa ne faca tara de ras.
2009-11-17 11:58:00 | Raporteaza
noi ne dorim un viitor mai bun..pentru asta avem nevoie de un presedinte ca domnul Crin Antonescu.
2009-11-17 11:59:34 | Raporteaza
Crin este un presedinte care ne uneste in jurul valorilor bunului-simt,nu care ne dezbina cu armele nesimtirii.
2009-11-17 12:00:27 | Raporteaza
eu sunt o sustinatoare a lui Crin Antonescu,il sustin pentru ca este un om integru care chiar isi doreste sa faca ceva bun pentru Romania.
2009-11-17 12:01:10 | Raporteaza
vrem sa scapam de teriorism,adica de basescu..:)))
2009-11-17 12:01:47 | Raporteaza
Romanii nu il mai vor pe Basescu….romanii vor o schimbare….
2009-11-17 12:02:24 | Raporteaza
Eu personal speram ca oamenilor sa le mai fi venit mintea la cap si sa nu se mai ia dupa tot felul de sondaje care de cele mai multe ori (daca nu mereu) ies ca torturile din cofetarie: adica frumos aranjate si la comanda.
Referitor la turul doi: adevarul e ca mai bine alegem un om condus din spate de Patriciu, adica pe marele Crin Antonescu, un personaj care nu s-a remarcat prin absolut nimic decat prin faptul ca e omul lu’ Patriciu si mai bine il votam pe unu’ ca Geoana, un om slab care nu e in stare sa-si tina in frau oamenii din propriul partid daramite o tara intreaga si care dupa ce insulta electoratul care nu va vota cu el, mai are si tupeul tipic PSD-ist sa vrea in turul doi.
Asa ca, ce naiba, blame Basescu! He is evil! E singura explicatie plauzibila… Adversari are, ar fi ridicol sa fie negat acest lucru, insa nici unul nu a dovedit pana acum, ca ar fi o alternativa buna…ci dimpotriva.
Restul contracandidatilor sunt irelevanti pentru turul doi intrucat nu ai nici o sansa sa ajunga acolo.
2009-11-17 12:08:26 | Raporteaza
Hm ! Muierile pot înclina balanţa către Antonescu. Cum ? Simplu : e băiat gigea ! Se repetă episodul Vadim în altă cheie…
2009-11-17 13:21:30 | Raporteaza
Pentru toti cei care au votat contra nastase -> jos basescu , clona iliesco-nastasiana;
Nu ii/le mai ajunge puterea, tara izolata ce e Romania din cauza lui – numai minciuni.
Dupa ce a zis ca “stiu sigur, am informatii sigure ca exista destuI bani la buget pentru profesori etc..” inainte de alegerile din nov. 2008, acu’: “Nu am stiut ca nu sunt bani, etc. etc.” MINCINOSII, CA SI OBIECTUL LOR, AU PICIOARE SCURTE!!!
Praful in ochi al refrendumului -> Coruptia se va restrange asupra a 300, nu 470, dar banii furati tot aia vor fi… Nu va lasati amagiti. Asta nu inseamna ca geoana e mai bun… Inseamna ca basescu a sarit peste cal, a ascuns arhive, a promovat fiice, si, nu a terminat, nu taica, mai vrea INCA 5 ANI. Dupa aia, inca 5×2 cu altul ca el, si murim, HA, HA, BAFTA
Noroc, fratilor, la mai bine pentru toti oamenii cinstiti si care sufera din cauza coruptiei/ furtului/ minciunii/ adevarurilor ascunse/ promovate de sri/sie/politicieni etc.
DATI-I JOS PE TOTI -> PROPUN SCHIMBAREA LEGILOR, ASTFEL INCAT NIMENI DIN CEI CARE AU FOST 1 DATA INTR-O FUNCTIE DE CONDUCERE, DE LA PRESEDINTE LA PRIMARI, SA NU MAI POATE CANDIDA A 2-A OARA, FRATILOR!
LASATI MULT, ISI INTIND ITELE CA PAIANJENII, STRICATI-LE PANZELE, ORICINE AR FI EI!
2009-11-17 13:24:54 | Raporteaza
dupa lungi discutii cu oameni din diferite medii, am ajuns la concluzia ca lumea nu il mai vrea pe basescu. Vor altceva, sau saturat de scandal si stand-up comedy la TV.
2009-11-17 13:42:20 | Raporteaza
am sa votez cu basescu pentru ca inca mai cred in ce spune si cred ca este singurul care doreste o alta Romanie. totodata nu-mi va parea rau daca va pierde pentru ca in acest caz, indiferent de castigator, ii vom vedea adevarata fata si adevaratele lui interese. geoana si antonescu sunt foarte buni de gura. parca-i si aud cum justifica, foarte argumentat, ca e bine ca posta a fost privatizata, ca minele de sare nu mai sunt ale statului si ca patriciu este mai bun premier decat johannis. apoi 5 ani va fi o liniste perfecta, dupa care presedintele va marturisi ca a fost invins de sistem si de servicii.
2009-11-17 14:39:19 | Raporteaza
Si in turul1 si in turul doi ,Traian Basescu va cistiga detasat.
Ceilalti candidati sunt mult sub valoarea sa.
2009-11-17 14:44:52 | Raporteaza
Cu siguranta Basescu va pierde, deoarece romanii sunt speriati de criza economica, Basescu nu este in stare sa menajeze romania in fata unui asemenea dezastru. Am vazut cu totii ca ne-a distrus, o sa platim banii imprumutari de la fmi si noi si copii nostri. In timpul asta ne trebuie un partid de stanga, care rezolva problemele tarii pana trece criza si revenim si noi la normal. Deci dupa parerea mea Geoana trebuie sa fie castigator pentru binele tarii
2009-11-17 14:47:13 | Raporteaza
Raspunsul meu dle.Teodorescu :
Sper ca da ! Felicitari pentru asumarea deschisa (dar nu necritica ) a simpatiei fata de presedintele Basaescu (de altfel si eu mi-am asumat deschis, aici la dumneavoastra pe blog, nesustinerea pentru acelasi). Singurul caz in care l-as vota cu ambele maini pe candidatul Basescu ar fi daca ,prin absurd, ar ajunge in turul II cu vadim sau Becali.
2009-11-17 15:20:33 | Raporteaza
domnule teodorescu,
dumneavostracredeati in bunele intentii ale lui cristi oprea si condamnati tiranul ca-l da in judecata.
asa si cu insomarul.
sunteti la trustul care detine si insomar, nu vreau sa va jignesc, dar politica trustului e sa-l umfle pe geoana.
in primul tur, basescu obtine 35-38%, geoana maxim 28%, crin cca 18%.
cam astea sunt datele reale.
apoi, nu poti spera ca 50% din votantii lui crin, voteaza geoana.
e o nebunie.
sunt cei destepti care vor vota candidatul dreptei, cei mai putin destepti dar snobi, care vor prefera sa nu voteze, decat sa voteze cu minerii pe geoana.
si mai sunt talibanii, pentru sanatatea societatii, maxim 10%din votantii lui crin care vor vota pe geoana.
mai mult, sunt astia care se dau penelisti si cica l-au votat pe base dar regreta – sunt de fapt psd-isti carora le e rusine sa spuna ca voteaza prostanacul.
2009-11-17 15:48:27 | Raporteaza
Crin poate fi invidiat;un grup de fete umbla dupa el fara incetare:@ bebelusa, @ elena, @ ingeras, @ ella, @ nuti, @ dana ,@lili, @ ileana si cite altele.
Asta ii mai ramine.
2009-11-17 16:07:08 | Raporteaza
Alegerile din 2004: tratament de genul “combatere a daunatorului Nastase cu daunatorul Basescu”.
Acum, unii il voteaza pe Basescu pentru ca nu este un daunator mai bun pe piata,
Pe Geoana pentru ca nu este asa daunator (poate deloc),
Iar pe Antonescu pentru ca pare sa fie benefic.
Din pacate media tendintelor e la Geoana, asa ca asta se pare ca vom avea urmatorii 5 ani.
2009-11-17 16:37:37 | Raporteaza
Abia astept sa se termine tot, sa vada toti invidiosii ca nu e usor sa fii cel mai bun , si sa-l lase pe Basescu sa-si faca treaba . E chiar atat de greu sa traim linistiti??? E chiar atat de greu sa ne vedem de treaba ca doar o tara avem nu 10000 si sa nu ne mai batem joc de ea…..
Domnule Presedinte in 5 ani sa le aratati cine e cel mai bun….
2009-11-17 16:55:06 | Raporteaza
base clar pierde cu oricine in turul 2.Din fericire pentru noi
2009-11-17 17:00:14 | Raporteaza
Nu! Singurul pe care il bate in turul doi este prostanacul! D-aia il promoveaza Basescu! D-aia il menajeaza! Sa intre la brat in turul doi si Basescu sa-l spulbere la zero. Sa ii scoata politica din cap! Eu d-asta zic sa nu ne lasam influentati. Incearca sa-si bata joc de noi! Mizeaza pe indiferenta noastra! Haideti la Revolutia Bunului-simt! hailarevolutie.../
Haideti sa le aratam cine sunt cei care hotarasc!
2009-11-17 18:57:07 | Raporteaza
basescu ajunge in turul doi doar din cauza ca o sa fure voturile in primul tur, din aceasta cauza a bagat faza aia cu referendumul. la cate a facut in ultimi ani in tara asta pe bsescu nu cred ca mai exista om care sa-l placa sau sa-l iubeasca
2009-11-17 19:25:58 | Raporteaza
Hm, un misterios de mai sus m-a închis definitiv: „muierile”, zice el, înclină balanţa spre Crin. îmi sună a discurs băsescian/patriarhal despre femei. e drept că preşedintele şi mulţi alţii nu pricep exact acest cuvânt „discurs”. par igzamplu, a pune într-o frază cuvântul mai sus pomenit (muieri, care poartă cu sine o încărcătură peiorativă cel puţin) deja se recuperează o mentalitate gen „femeile e proaste, la cratiţă cu ele”. deci, a spune că ele înclină balanţa spre Crin e „de rău”. din fericire, votează şi femeile. şi e bine aşa. o „efeminare” a „discursului” public actual ar ridica nivelul dezbaterilor de la grohăitul zilnic al unora precum…, să zicem… boureanu sau orban (iaca nişte nume predestinate unor politicieni cu renume”.
2009-11-17 21:41:48 | Raporteaza
Votati Traian Basescu !
2009-11-17 21:51:35 | Raporteaza
Base nu mai are sanse sa devina presedinte..si sa duca iar tara de rapa…
2009-11-17 22:08:06 | Raporteaza
actiunile lui base au dus la adancirea crizei economice,criza politica permanenta,criza morala a societatii,o Romanie ignorata pe plan international.
2009-11-17 22:10:36 | Raporteaza
pentru a schimba aceasta situatie trebuie sa votam un presedinte liberal
2009-11-17 22:12:53 | Raporteaza
si eu consider ca Basescu si Geoana nu se compara cu Crin…deaceea Crin merita votul nostru este cel mai bun dintre toti contracandidatii
2009-11-17 22:13:22 | Raporteaza
Campania pe care Crin o face este mult mai buna decat campania pe care Basescu incearca sa o faca….
2009-11-17 22:14:14 | Raporteaza
SPRIJINITI PNL,SPRIJINITI CRIN ANTONESCU SI VIATA VA FI MULT MAI FRUMOASA!
2009-11-17 22:14:43 | Raporteaza
Crin este cel mai bun dintre toti cei camdideaza are potential.este singurul care are solutii pentru problemele cu care se confrunta Romania.
2009-11-17 22:15:09 | Raporteaza
CRIN Presedinte , daca va iesi el avem asfel certitudinea ca Romania este condusa de un lider capabil sa puna in practica promisiunile.
2009-11-17 22:15:44 | Raporteaza
Sunt foarte covins ca o sa piarda ! Crin antonescu o sa ajunga presedinte !!
2009-11-17 22:34:25 | Raporteaza
De unde sunteti asa de siguri ca va pierde. Sunteti Mama Omida? Sunteti mari strategi? Avem nevoie de Traian Basescu sa continue ce a inceput. Este singura solutie pentru Romania.
2009-11-17 22:53:06 | Raporteaza
Să nu fie „soluţia finală”, Adriene. iar despre entuziasme, „a se slăbi”. nu-i nimeni perfect. nici măcar crinul. votaţi oricum, dar votaţi. fără să vă înjuraţi vecinu de bloc că lipeşte afişe cu, să zicem, Kelemen Hunor.
2009-11-17 23:20:38 | Raporteaza
Ramane de vazut; nu mor caii cand vor cainii!
2009-11-17 23:24:42 | Raporteaza
Daca as lua intrebarea din titlu pur si simplu ca un joc, cu siguranta as raspunde ca Basescu nu are contracandidat care sa-l bata in turul doi. Daca insa as lua intrebarea in serios, cu certitudine raspunsul ar fi unul din nou pozitiv in ceea ce-l priveste pe Traian Basescu. Basescu nu are cum sa piarda alegerile in turuldoi, le va castiga detasat indiferent cu cine va avea loc lupta electorala!!
2009-11-18 09:29:01 | Raporteaza
@victor L
Macar:
@ ingeras, @ ella, @ nuti, @ dana ,@lili, @ ileana
sunt fete foarte dragutze; la tv antena3 (grup de sustinere impreuna cu NEAGU DJUVARA, Zoe Petre, Magda Catone ec ->
s-a vazut cat sunt de simpatice (toate!)si as zice de bun-simtz ;
au partcipat si dumnealor la sondaj;
au zis NU TB
Deci
NU TB.
In mod normal n-ar trebui sa intre in tur 2
-> mandat f rau (externe catastofice, zbucium patologic, presiune securistica, santaj si galagie maxima + ceva rezultate 2006-2008 dar ale altora, ale’dusmanilor liberali’)+
am 2009 catastrofal – proba singularitatzii nocive
(oranjii au mnacat mult, au halit enorm si prrost ramanand o cantina mizerabila, de neutilizat, plina de mizerii)
2009-11-18 11:44:04 | Raporteaza
@onofre
Normal fetele/femeile inclina balantza:
Insul a devenit (era demult) si ma urat; interior e chiar foarte urat; acum exhiba numai otravuri lozincarde de ideologie rudimentara:
steagu si catargu, umezirea ochilor, mogulozaurii: alien+predator+vader,
9000km si leghe sub mari (sa te cxci pe ele de leghe sulfuroase/imputzite ! pe langa miile de hectare intravilane prin marie orase, unele verzi-parcuri, pe care l-a praduit cu gasca)
Devenirea rea intru nefiintza
deci: NU TB
2009-11-18 11:55:21 | Raporteaza
Ce nu spune sondajul invocat de C Teodorescu este în ce condiţii de participare se-ntîmplă ce prezice. Asta-i poanta şi de aici trebuie pornit.
Sigur este că Băsescu pierde dacă nu intră-n turul II. Ca să nu intre, prezenţa la vot trebuie să fie peste 60%. Orice creştere a procentajului prezenţei la vot îl condamnă la pierdere, din primul tur.
Dacă ajunge în turul II, şansele de a pierde sînt mici de tot fiindcă depind tot de prezenţa la vot. Or, toţi “dezamăgiţii” – ai PSD, PNL, alţii decît ai UDMR – tind să stea acasă, să lase “practicanţii” (militanţii) să voteze.
Geoană are şanse mici să atragă electoratul PNL, fiindcă Antonescu are un mesaj ambiguu: pe de o parte, îl critică deschis pe Geoană, pe de alta – declară că ar vota cu oricine-ar fi contracandidatul lui Băsescu, în turul II. E o aşa mare greşeală tactică asta, încît s-ar putea ca Antonescu să fie printre puţinii – dacă nu chiar singurul, dintre liberali – care să voteze “NU Băsescu”, în turul II. Povestea cu varianta pentru turul II trebuia lăsată pentru perioada dintre tururi, perioadă pînă la care Antonescu trebuia să se dea sigur participant în turul II, să braveze, să blufeze, să meargă la cacialma dar s-o ţină langa că românii care etc.
Tot aşa, dacă ajunge Antonescu, în turul II. Mesajul lui, hotărît anti Geoană, îi va face pe simpatizanţii PSD să-l voteze? Cum să devină duşmanul omului meu, omul meu? Între doi duşmani, nu alegi – îi dai dracu’ pe-amîndoi.
În condiţii de aproape egalitate a şanselor, între Băsescu şi Geoană, decide votul maghiarimii – 7 procente importante, vitale. Pentru oricare dintre ei, votul maghiarimii asigură victoria. Dar nu şi pentru Antonescu.
Aşa că: Băsescu-Antonescu – cîştigă Băsescu la scor; Băsescu-Geoană – cîştigă cel sprijint de UDMR; Geoană-Antonescu (varianta improbabilă) cîştigă Geoană la scor ori mai strîns, dacă nu-i vin lui voturile maghiarilor.
Stai liniştit, do’n Cristi, omul vostru are prima şansă, în condiţiile unei prezenţe reduse la vot.
Eu sper ca măreaţa idee – cu suprapunerea referendumului peste prezidenţiale – să-i aducă lui Băsescu fix acea participare la vot, care să-l dărîme. Dacă şi pepeii (practicanţii portocalii) au ajuns la aceeaşi concluzie, parcă văd că nu se mai ţine referendumul – c-aşa ar zice Curtea Constituţională.
2009-11-18 12:26:01 | Raporteaza
Basescu nu va mai intra in turul doi.nu mai are nici o sansa
2009-11-18 13:10:02 | Raporteaza
,,fetitele”postatoare par sau sunt o adunatura trista ,ramasa de la Apaca lui Roman numai ca acum au schimbat Idolul.Cand le-o lua dna.Valean la scarmanat …..
Oricum se pare ca folosesc acelasi unic neuron:crin!
2009-11-18 22:11:29 | Raporteaza
a
As putea pune pariu ca Basescu face aproximativ 50% in 22 noiembrie.Cunosc intamplator opinii de la electoratul de stanga care sub rezerva anonimatului spune ca nu il voteaza pe Geoana,pe Nebun sau pe Extraterestrial motorway.
2009-11-21 20:13:11 | Raporteaza
romanii vor schimbare? ASTA AU VRUT DIN TOTDEAUNA.facem un calcul primar si ne imaginam……basescu cade vine geoana ,basescu si gasca de elefanti politici in opozitie ( nu se poate avansa deloc vor face totul sa franeze orice tentativa de a face bine)luam aceeasi problema invers vine din nou basescu geoana in opozitie adica “latru dar nu musc si in plus sunt vasalul statelor unite”dupa mine facem un salt de 20 ani inapoi si revenim la dictatura fara sa mai luam in calcul ideea de camera a deputatilor unica .in cazul asta vom avea cat de curand vizita lui fidel castro si felicitarile de rigoare din partea chinei.hai va iubesc pe toti si .
….la mai mare (schimbare)
2009-11-24 00:15:07 | Raporteaza
Nu exista alternativa contra Basescu . Singurul care are sentimente patriotice si nationale . Singurul care a infierat si s-a dezis de comunism . Singurul care are carisma de a putea face schimbari definitorii in justitie . Din pacate romanii au fost jefuiti zeci de ani de patura sociala cea mai valoroasa – intelectualitatea . Comunistii au distrus profesional radacina cerebrala a neamului . Cei care ne conduc astazi sunt odraslele plevei sociale promulgate tendentios de politica ruseasca . Adunatura de puslamale din parlament si majoritatea infractorilor de drept comun din conducerea partidelor ( in special PSD ) au reusit de-a lungul a 20 de ani sa distruga din temelii intreaga economie a tarii si sa-i pradeze aprope complect toate bogatiile naturale . Hai sa incercam sa scapam de ei . Primul pas este votul din 6 Decembrie . Cati romani au mai ramas in tara ? Cred ca ar trebui sa vina un nou capitan , sa ne trezeasca sentimentul national si patriotic si sa ne spuna sa lucram in folosul nostru romanesc si al generatiilor ce vor veni dupa noi .
2009-11-24 02:09:13 | Raporteaza