![]() | Băsescu, presa şi americaniivezi toate articolele de Doru Bușcu11 Nov 2009 la 17:21 60 comentarii 912 vizualizari. |
Pe de o parte Traian Băsescu şi atacul lui neîntrerupt la adresa presei. În filipicele de campanie, “presa” denumeşte un lot de jurnalişti răi care, îngrămădiţi de preşedinte sub papucul mogulilor, sunt capabili să sugrume democraţia. Ei sunt un focar al dezmăţului etic, fauşti plătiţi să întineze sfintele idealuri ale capitalismului, nişte lepre care iau patria în balon şi se reped la realizările preşedintelui ca nişte câini turbaţi.
Pe de altă parte, Mark Gitenstein, ambasadorul SUA la Bucureşti:
“Pe scena politică este agitaţie, o situaţie căreia mass-media îi acordă o atenţie considerabilă. Presa de la Bucureşti discută în amănunt despre fiecare evoluţie de pe frontul politic. Este foarte agresivă şi fiecare situaţie este abordată dintr-o diversitate de puncte de vedere politice. Iar asta e minunat! O presă agresivă e foarte importantă! Este parte semnificativă a unei democraţii sănătoase şi funcţionale”.
Două viziuni care se bat cap în cap. Cine să aibă dreptate? Un avocat expert în securitate naţională şi libertăţi civice, partener la una din cele mai mari companii multinaţionale de avocatură, politician cu experienţa a cinci campanii electorale, un om născut în ţara etalon a libertăţii şi a libertăţii de exprimare? Sau preşedintele Băsescu, un candidat aflat în criză de idei conflictuale? Cine să ştie mai bine cum trebuie să fie şi să se mişte presa, care sunt sensul, funcţia şi spiritul ei? Un om născut şi trăit în ţara care de două secole exportă democraţie sau un om care a prosperat în comunism şi se simte şi azi mândru de asta?
Acum, preşedintele Băsescu se află în contradicţie cu părerea Americii despre presă. Prin vocea ambasadorului Gitenstein, SUA şi-a făcut cunoscută poziţia, {TIIND, F~R~ DISCU}IE, poziţia preşedintelui României cu privire la presă. Prin urmare, licuriciul mare a ţinut să dezaprobe, în cunoştinţă de cauză, aprecierile Cotroceniului. Nu merg până acolo încât să sugerez un semnal politic, dar luând în considerare canalul foarte serios prin care a fost făcută (The Wall Street Journal), această formulă diplomatică reprezintă cel puţin un semnal de îngrijorare. Poate că preşedintele României ar trebui să-l ia în serios.
În altă ordine de idei, aţi observat cu cine se luptă, în campanie, candidatul Traian Băsescu? Cu Parlamentul, cu presa, cu partidele, cu mogulii, cu Guvernul. Aproape cu toată lumea, mai puţin cu cine trebuie, adică mai puţin cu adversarii lui direcţi, contracandidaţii.
Etichete: Mark Gitenstein, ziaristi


Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
| 1nae ce-ti iese de la oprescu? Fii sincer Adica toata lumea vede ca n-a facut decat un pod si un stadion, la cara a furat de a rupt, si se ascunde ca un soarece speriat din fata dezbaterilor tocmai pentru... | ||
| 2Eu, sincer, nu am nici o problemă cu ministrul”care este” dar nu suport analfabeții din indiferent ce parte a spectrului politic ar veni. Faza cu ”sâmbata și duminica” e epocală, e de colecție și dă măsura... | ||
| 3@Dana sunteti prea blanda cu supravietuitoarea portocalie @Mia.Tot in ograda ei sunt si Apostu,Botis,Videanu,Berceanu,Blaga,Udrea,Petrescu,intelectualul Igas si multi altii asa ca ironiile cu "innot" si... | ||
| 4@despre orice: Tema retrocedarilor e cea mai grea. Atat de grea ca nici niste austrieci educati nemtzeste nu au putut sa o rezolve, dar aia macar nu au deschis cutia pandorei. Probabil stii ca urmasii... | ||
| 5despre orice adica a reusit sa apere cele 7 hectare de parc, nu ca le-a castigat... | ||
| 6despre orice nu l-ai vazut la manifestari pentru ca Nicusor a mers mai departe de nivelul manifestarilor, a fost in instanta si a castigat 7 hectare din Parcul Tineretului care urmau sa fie preluate de... | ||
| Mihai Goţiu 11120 citiri |
| Cristian Teodorescu 10173 citiri |
| Costi Rogozanu 9264 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4336 citiri |
| Constantin Creţan 4303 citiri |
| Dan Duca 4132 citiri |
| Alin Fumurescu 3877 citiri |
| Ciprian Şiulea 3257 citiri |
| Dorin Tudoran 2750 citiri |
| Iulian Leca 2275 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62179 citiri |
| Cristian Teodorescu 40521 citiri |
| Costi Rogozanu 38225 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18090 citiri |
| Alin Fumurescu 17772 citiri |
| Viorel Dobran 13012 citiri |
| Dan Duca 12009 citiri |
| Constantin Creţan 11314 citiri |
| Dorin Tudoran 8676 citiri |
| Iulian Leca 8497 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Cum? Nu esti in campanie electorala cu Geoana?
Pacat.Ce-ti mai spune vecinul sa-l intrebi?
Ne spui si noua cum il cheama?
2009-11-11 17:24:53 | Raporteaza
Daca zicea Realitatea ceva de genul “punctul nostru de vedere este ca vrem sa iasa Geoana Presedinte si din cauza asta facem pe el de junralism obiectiv”, nu mai comentam nimic. Dar deocamdata n-a facut-o, aveau obligatia sa prezinte ieri cazul SRS si BC si n-au facut-o, au tacut cu o lasitate si complicitate care m-a ingrozit.
Iar dvs, dle Buscu vad ca taceti in continuare. Asta e presa romana! Sorin Rosc Stansescu si Bogdan Chireac sunt presa romana. Pana in momentul in care o sa va indreptati spinarile si o sa scoateti afara astfel de specimene din breasla.
Sunteti directorul editorial al trustului si un om cu experienta si talent in presa. Sper din suflet sa ma lamuriti, cinsit si fara sloganuri, care a fost motivul non-combatului trustului la o stire care in orice presa civilizata ar fi tinut prima pagina: “Doi formatori de opinie/jurnalisti/analisti santajeaza un inalt functionar al statului!”
Speram din suflet la un articol de la dvs pe aceasta tema. Cand colo… fumigene. Pacat. Trebuie si caracter pe langa talent si experienta. Eu, in locul dvs, daca nu reuseam sa scriu ceva adevarat despre ceea ce s-a intamplat zilele astea, mai bine nu scriam nimic. Pacat ,inca o data!
2009-11-11 17:34:13 | Raporteaza
Completare: de-aia nu se lupta cu contracandidatii pentru ca aia sunt de mucava. Sunt creatii pe termen scurt a alora pe care-i enumerat la dusmani. Sunt zero barat ca si politicieni si o stiti la fel de bine ca si mine. O stiu chiar si ei. Niste marionete care in alta tara, nici o scara de bloc nu erau desemnati sa conduca.
Cu ce sa te lupti? Cu “Jos Basescu”?
Ati auzit pe vreunul din contracandidati sa lanseze teme adevarate de dezbatere? Uniunea Europeana? Politica externa? Rel cu Moldova? Agricultura? Reforma Statului?
2009-11-11 17:37:44 | Raporteaza
E privilegiul candidatului pentru functia pe care o si ocupa sa-si aleaga temele.
Si le alege pe spranceana ! Nu cumva sa iasa la dezbatere televizata ca s-ar putea sa fie intrebat despre realizari, obiective indeplinite. Si n-are.
E nasol sa candideze venind de la putere. Ii convine de minune falsa idee ca in ultimii cinci ani a fost in opozitie. Nu tzine.
2009-11-11 17:37:52 | Raporteaza
Bai ce argumentatie saracacioasa! Parca e facuta din banii de alocatie.
Noroc ca lumea se mai uita si pe la altii. Cum ar fi de exemplu atacurile neintrerupte ale lui Obama la adresa “presei” americane:
nydailynews.com../
2009-11-11 17:37:53 | Raporteaza
Buscule, a zis ca-i “agresiva” si “diversa”, n-a zis ca-i si “calitativa” sau “obiectiva”, sau, oroarea ororilor, “corecta”!A mai zis ca-i “parte a unei democratii sanatoase si functionale”, asadar nici vorba de “dictatura lui Basescu”.Da’ asta nu se pune, nu?!
Si cred ca nestiind romana, vede niste titluri, fara sa priceapa ce se scrie, ca dac’ar intelege….
“Diagnosticul” precis al presei a fost pus de Oxford Analitica, asa ca o afirmatie de complezenta…..
2009-11-11 17:37:55 | Raporteaza
Daca un ambasador sosit in Romania din iunie, cu toate specializarile lui, cunoaste atat de bine situatia presei din Romania, nu mai inteleg de ce va intrebati retoric Cine are dreptate.
E evident ca Basescu e in necunoastere de cauza mai ales ca in opinia ambasadorului agresivitatea presei e dublata de o diversitate de puncte de vedere politice. Recunosc ca sunt depasit pentru ca aceasta diversitate se reduce cam la doua dupa parerea mea dar nefiind avocat expert în securitate naţională şi libertăţi civice e mai mult ca sigur ca nu cunosc realitatea.
As multumi pe aceasta cale Realitatii TV si Antenelor pentru abordarea lor atat de diversa. E minunat ca traiesc intr-o tara cu presa libera chiar daca suntem pe locul 50 in topul libertatii presei. Sunt sigur ca e o greseala ce va fi remediata anul viitor cand vom scapa in sfarsit de dictatura.
2009-11-11 17:38:33 | Raporteaza
Super tare – ne-a dat America o bombonica si ne-a mangaiat pe crestet: good boy, goooood boy!
2009-11-11 17:39:14 | Raporteaza
D-le Buşcu, e doar o întâmplare publicarea acum a acelui interviu. Dacă ar fi fost oarecum informat de preşantajul de ieri, nu şi-ar fi pus şi domnia sa întrebarea: unde e presa românească agresivă? Sau, când e presa românească agresivă? Sau aşa pune agresiva presă românească batista pe ţambal?
Iar cu semnalul politic, lăsaţi-o mai uşurel: Geoană cu Moscova, Crin cu Moscova…
Ce semnal?
Mitică are dreptate: Oxford Analitica, acela-i semnalul. Iar după cum aţi îngropat preşantajul, acel raport a fost corect şi va rămâne coşmarul presei româneşti.
2009-11-11 17:55:15 | Raporteaza
Nu sunt fan Basescu, dar articolul d-lui Buscu mi se pare parsiv si tributar gindirii de lemn.In primul rind ca priveste presa la modul general ca un intreg.D-sa profita de naivitatea americanilor , care nu-si pot imagina pina la ce nivel poate sa decada un jurnalist in Romanika.Si nu-si imagineaza ca multi din aceia pe care ii vad nu sunt decit stiuleti legati cu sirma pe coceni. Asa i-a pacalit si ceasca un timp.Problema e insa a noastra.Deabia cind vom avea si noi destui jurnalisti pentru care libertatea e dreptul de a nu minti, se va putea vorbi de presa la modul general.
2009-11-11 18:04:28 | Raporteaza
mai nou se lupta cu badea, gadea si stan (asteptam partea cu ciuvica, tanti aia blonda de la jurnalu si batranelul bolcas). probabil ca daca ma duc la un miting de-al lui ca sa-l huiduiesc, imediat apare un filmulet pe you tube in care ala-care-a-fluierat-la-un-miting e pus la zid de Presedintele Romaniei si acuzat de mogulism.
2009-11-11 18:11:13 | Raporteaza
OK, ambasadorul a spus ceea ce a spus si trebuie sa tratam cu toata consideratia spusele lui. Este clar un punct castigat de adversarii lui Basescu. Asta e oficial, si asta conteaza. Dar intre noi fie vorba, sa nu ne imaginam ca un ambasador, oricat de capabil, isi poate face singur o imagine asupra unei realitati dintr-o tara pe care nu o cunoaste. Are si el sfatuitorii lui. Tare as fi curioasa care au fost persoanele care i-au fost recomandate ambasadorului SUA ca fiind de incredere. Am vazut, de exemplu, ca ambasadorul Germaniei (sper sa nu gresesc) era prieten la catarama cu Ion Iliescu. Una peste alta, a spune ca presa romaneasca e sanatoasa e mai mult decat hilar. Si asta o stim cu totii, o stie cel mai bine Doru Buscu.
2009-11-11 18:12:04 | Raporteaza
Stupefiant!
Dupa ce ca la Realitatea numai la buletinul meteo nu este insultat Basescu sau cel putin invinuit, iata culmea tupeului: hotul striga “Hotul!”
2009-11-11 18:13:27 | Raporteaza
Este evident ca ambasadorul SUA este complet strain de situatia reala a presei din Romania; nici nu avea cum sa o cunoasca intr-un timp atat de scurt. Sau probabil este victima unei intoxicari- banuiesc ca nu s-a uitat niciodata la RTV sau Antena 3.Pe de alta parte, cred ca a facut o gafa diplomatica, nu stim si nu ni se spune in ce context a facut aceasta afirmatie. Ca sa inteleaga, i-as da exemple: daca in presa americana s-ar scrie ca Obama s-a inteles cu Ayman al Zawahiri, ca frate-su e traficant de arme si l-ar toca saptamani la rand, ar mai afirma ce a afirmat? Singura analiza profesionista a situatiei presei din Romania- pe care un ambasador care se respecta ar fi trebuit sa o fi citit- este Oxford Analytica. Pozitia d-lui Buscu nu ma surprinde, a ramas aceeasi, dezonoranta si foarte departe de ce-si ionchipuie d-lui ca reprezinta.
2009-11-11 18:38:27 | Raporteaza
Dl. Buşcu oferă o mostră de partizanat politic de cea mai joasă calitate, demonstraţia pe care o încearcă este derizorie şi degradantă, nedemnă până şi de ultimul postac rudimentar, ignorant şi de rea-credinţă.
Penibilul text al d-lui Buşcu contrapune judecăţii negative a lui Băsescu despre presă, declaraţiile de circumstanţă ale unui ambasador în misiune, deci ale unui diplomat încorsetat de cele mai stricte reguli de exprimare, mai ales atunci când în ţara-gazdă se duce o acerbă luptă electorală.
Chiar şi aşa, singurele calificative găsite de dl. Ambasador referitor la presa română sunt “agresivă şi variată”. Pentru cine posedă un minim bun simţ şi înţelegere a limbajului diplomatic, este evident că aceste aprecieri nu constituie câtuşi de puţin complimente, chiar dacă dl. Ambasador le îmbracă într-un ambalaj elogios, confrom uzanţelor diplomatice.
Textul demn de dispreţ al d-lui Buşcu o ia cu totul razna atunci când îl prezintă pe ambasadorul american nu doar ca pe un expert infailibil în materie de libertatea presei dar şi ca pe vocea supremă şi ultimativă a unei Americi ce lansează “avertismente” în direcţia lui Basescu.
Ridicol şi greţos.
Ca să situăm lucrurile în adevarata lor perspectivă, iată evaluările despre presa română ale celor mai competente instanţe de evaluare a presei pe plan mondial.
Pentru Reporteri Fără Frontiere rsf.org/en-clas../
România anului 2009 se află pe locul 50 în lume şi 25 în UE, în urma noastră aflându-se doar Cipru (51) şi Bulgaria (68).
Pentru la fel de prestigioasa instituţie americană Freedom House freedomhouse.or../
2009 România se află pe locul 95 în lume şi ultimul – la mare distanţă de Bulgaria – în Uniunea Europeană.
Acestea sunt evăluarile profesioniste, cunoscute şi acceptate în întreaga lume, nu declaraţiile de circumstanţă ale unui diplomat, luate drept pretext de către jurnalişti fără scrupule pentru materiale de propagandă electorală.
Ruşine, d-le Buşcu !
2009-11-11 18:55:23 | Raporteaza
MINCINOSULE!
2009-11-11 19:06:22 | Raporteaza
@Third World Forever- thanks a lot!
2009-11-11 19:07:36 | Raporteaza
Ca de fiecare data cand scri un articol despre Basescu – MINTI!!! Basescu nu a atacat NICIODATA presa !A atacat doar asa zisa presa a lui Vantu, Voiculescu si Patriciu, ori, nu cred ca aveti pretentia ca voi reprezentati intreaga presa din Romania… Dimpotriva ; numai cine n-a vrut, nu la-njurat. El a dat de foarte putine ori, replica unui ziarist. Aa!..daca-i consideri pe “pretenii” tai,S.R.Stanescu si B. Chireac, parte a presei, nu mai am nimic de comentat.
2009-11-11 19:21:32 | Raporteaza
Cateva lamuriri:
1. Nu in WSJ a fost publicat, ci in blogul despre lege/justiţie/drept (LawBlog).
2. Interviul a fost la cererea realizatorilor.
3. Romania este locul unde Americanii trimit deobicei “political appointees” , deci nu diplomati de cariera sau politicieni abili.
4. Actualul ambasador spune clar ca trebuua sa primeasca alta slujba si ca faptul ca e ambasador e premiu de consolare.
5. Ceea ce nu a fost tradus este partea in care se referea la Fox News si MSNBC, televiziuni partizane, departe de impartialiate, si cum presa românească este ca si când ar fi numai aceste canale.
Next time try to get all the facts straight.
Thank you.
2009-11-11 19:31:41 | Raporteaza
Domnu Buscu
Chiar nu vi s-a acrit ca la fiecare postare sa va ia lumea la suturi ?
Pai daca “presa agresiva” este senmul unei democratii sanatoase atunci unde dracu vedeti dictatura lui Basescu ?
Numai un nemernic poate sa mai sustina asta , nu ?
Asta e ca si cu dizidenta lui Dinescu care era vizitat acasa de corespondentul ziarului Pravda la Bucuresti .
Chiar si un prostanac ca vecinul Dvs stie cine ci ce vrea corespondentul Pravda sau reprezentantul Aeroflot intr-o capitala …
Si mie mi-ar fi convenit sa fiu dizident in timp ce ma vizita acasa rezidentul KGB din Bucuresti …
Vorba lui Stoica in 2003 80 % din presa era cu Bombonel iar acum 80% este anti Base – ergo cine este anti Base este pro graurul de la Tartasesti , nu ?
Chiar merita sa va prostituati in halul asta ?
Cu ce va au la mana de ati ajuns in halul asta ??
2009-11-11 19:47:00 | Raporteaza
David Morar spune, si il cred:
” Ceea ce nu a fost tradus este partea in care se referea la Fox News si MSNBC, televiziuni partizane, departe de impartialiate, si cum presa românească este ca si când ar fi numai aceste canale”
Ca prea era cusut cu ata alba! Ce mai zic cei de la Realitatea, care nu se mai termina autocompatimind-se si autoadmirandu-se?
2009-11-11 19:49:01 | Raporteaza
A prpops anonimii aia de la Oxford Analytica sunt in eroare spre deosebire de un sponsor din Oklahoma de vale al partidului democrat american care a prins si el o sinecura in Dracula Land , nu ?
Cand au pucblicat cei de Oxford analiza lor probabil ca laydati initaitiva Prostanacului de a da 25 de mii de euroi tututor tinerilor ce revin in tara….
2009-11-11 19:52:03 | Raporteaza
Cum funcţionează trustul Vântu: la 18h50’ pe IRtv tema elogiilor ambasadorului american la adresa presei române a fost reluată în termeni aproape identici cu cei ai d-lui Buşcu…
Deci salariaţii lui Vântu primesc ordin de zi şi fiecare execută foc pe frontul său: care la TV, care la Radio, care pe internet, care pe suport hârtie.
Oricu, dl. Buşcu, în calitate de şef, este privilegiat: 500 de cuvinte pe blog, muncă uşoară şi curată. Vă daţi seama dacă le-ar da ordin patronul Vântu să-şi scrijelească textele pe uşile closetelor publice ?
2009-11-11 19:59:47 | Raporteaza
O ultima lamurire, administratia prezidenţiala americană actuala se afla in RAZBOI cu postul Fox News. Nu dramatizez. Or, nu cred ca “strategii pe Romania” ai preşedintelui american sa fie atât de ipocriti.
O minima căutare pe net va poate confirma ceea ce spun.
2009-11-11 20:04:13 | Raporteaza
M-am hotărât, fac un gest sinucigaş la ceas de seara unei alte zile complet idioate, ca e clar ca oricum nu mai conteaza (dupa o asa zi, normal).
Asadar, sa ma intorc la sinuciderea asistata. Acum, ca s-a mai inserat, zic sa dau si io pe net. in acelasi spirit masochist, ma apuc sa ma uit si la comentarii. E si asta o experienta fabuloasa zilele astea, dar e negresit masochista, ca zau de-am vazut, aici si aiurea, 3 comentarii asa, la rece (nu chiar genul “mmm, interesante vesti”, dar in zona asta emotionala) din 30 de suvoaie de razboaie, sabii, macete, ochi peste cap si palme-n mecle.. evident, ma refer la ce se scrie si se comenteaza in trebile astea politice curente..
Sa-mi saie ochii de pricep cum basca muma-sii poate
scoate un personaj politic sau altul atata naduf de sora treispe! ai lu’ basescu (nu aia organizatii, pe care ii recunosti rapid, e si-asta un exercitiu misto cand te lasa nervii sau iti cade cablu’: aia nu pun geana pe geana toata noaptea, pandesc, posteaza stretegic…e asa, ca la cred ca warcraft) mor si inviaza si mor, dar inviaza iar sa spumege galgaiala de blesteme. Ceilalti, aia de-i zic lu ‘ matrozu in fel si chip, gen chiombu, marinaru betiv (stiu, stiu, e blasfemie, o sa-mi lege cununiile si fuduliile acum)..si-astia-s la fel.
Da’ sa-ti piara uzul ratiunii complet? adicatelea, indiferent de fapta si de personajul faptas, sa nu poti iesi din patos mi se pare de prozac. adica sunt oameni care stiu a umbla cu internetu, ba chiar potrivesc si virgula cum trebe si se cearta cu netu i cu autoru si cu necunoscutii cum se certa tataia cu televizorul in anii in care nu mai putea umbla prea mult… si era trecut de 80 de ani, aici par oameni cu “servici”
si-acuma, ca sa vina potopul de sudalmi din pricina mai clara, iaca sa ne lamurim: de pe wall street journal nu iei citate asa, ca de pe etnotv.ro sau cum i-o zice. si daca faci pe desteptul, atunci macar citesti si tu articolul si dai copy-paste, ca se poate. deci aia cu lamuririle de la interlocutoru de mai antzartz e asa, la oha. evident, omu face comparatia cu foxu si cu boxu. dar in sensul de la “paste”-ul asta dupa copy cinstit:
Okay, so how’s the job been in the first six weeks or so?
Very intense. There’s a lot going on here. Of course, there’s been political turmoil, which has been covered extensively by the media, of course.
The newspapers over here make a lot of every development on the political front; they’re very aggressive and give the situation a lot of coverage from a variety of different political views. It’s like Fox News going up against MSNBC all the time.
But this has to be viewed as a good thing, right?
It’s wonderful. An aggressive press is very important; it’s a big part of a healthy, functioning democracy.
Si linkul, ca sa nu ne mai dam ochii peste cap ca n-a sustinut foxu planu de sanatate al lui obama si-atunci ala nu s-a dus la aia in studio, na, alta poveste, n-are a face dopul de ceara din ureche cu sticla de beaujolais:
blogs.wsj.com/l../
2009-11-11 20:19:46 | Raporteaza
D-le Buşcu, aţi căzut atât de jos încât cenzuraţi textul de referinţă al sursei ?
Iată fragmentul din interviul original blogs.wsj.com/l../ :
Mark Gitenstein: “……The newspapers over here make a lot of every development on the political front; they’re very aggressive and give the situation a lot of coverage from a variety of different political views. It’s like Fox News going up against MSNBC all the time.”
Ashby Jones (Interviewer): “But this has to be viewed as a good thing, right?”
Mark Gitenstein: “It’s wonderful. An aggressive press is very important; it’s a big part of a healthy, functioning democracy.”
De ce aţi omis “detaliul” cu Fox News ?
Mulţumiri d-lui David Morar.
2009-11-11 20:21:25 | Raporteaza
Aa, ca sa nu fie ambiguitate: m-am starnit sa scriu ca am citit comentariile si mi-am amintit fani politici de inceput de anii 90, aia gen “nu vrem bani, nu vrem valuta” sau aia cu afisu lu iliescu in dormitor atata de patimasi de se certau cu nevasta, soacra, prieten din copilarie de-ndraznea vreunu’ sa zica vorba necuviincioasa despre preferat. ma rog, in epocile astea cu internetu, te versi mai misto (la modul safe pentru relatiile cu apropiatii) cu posturi rabufnite si semnate “luptatoru cu sabia”
2009-11-11 20:38:47 | Raporteaza
Probabil ca la realitatea nu stie nimeni cu ce se mananca fox news.
2009-11-11 20:57:09 | Raporteaza
Nu se lupta cu contracandidatii, pt ca se vede cu gatul legat. Daca ar avea o urma de bun-simt din ceea ce ar trebui sa reprezinte un bun presedinte, ar aparea direct in fata noastra si si-ar expune punctul de vedere. Dar pana se va intampla asta, cel mai probabil niciodata, isi trimite aghiotantii, sau o mai pune pe Udrea sa mai sune pe la vreo emisiune si sa se dea anonima. Chiar amuzant. Dar deloc placut.
2009-11-11 21:24:25 | Raporteaza
Nea Buscu, io sunt convins ca americanu ie platit, ie vindut, l-a cumparat Patriciu si Vintu si ailalti, ca altfel nu se eSplica, pai ce domne dupa ce ca excelenta sa presedintele Basescu i-a pus pa americani pa axa Buc. Londra, Washington, dupa ce ca ii aparam in Afganistam si-n Iraq, dupa ce sintem stavila si-i aparam de rusi, ce mai vor domne, ce mai vor.
Ce a facut americanu asta la revolutie in 89, precis are conturi in strainatate, ce as mai pune ANi si DNA-u pa iel, ai dracu americani, huooo.. au condamnat americanii comunismu? Pai vezi?
Ca io am zis intotdeauna ca americanii astia se-neaca in grasime si ii impusca pa negrii, sincer sa fiu io i-as face de-a gata, pardon, cum se zice, din aia non grata
2009-11-11 21:50:13 | Raporteaza
Hai ca tara asta e misto! Interviul asta cu tanti ANI publicat in Gandul e fix ca imaginea aia din we cu tiganca de la hollywood care-l prinde la iesire din crasma hollywoodianca pe mickey rourke si-l ia, pe engleza, cu “mister michi, buy flowers for the lady” si cand o usuie un kevin costner d-ala de mana a doua, baga un “why bitch, mah, why bitch?”
e, s-acuma, ca-i gatata introducerea, enjoy:
Cum a dus-o „Maestrul” Chirieac pe ANI cea naivă în gura Lupului SRS. De ce a fost servil şeful Integrităţii: „Era primul meu şantaj. Am vrut să văd cum e”
Asta-i titlul. acuma vin misto:
rep- V-aţi simţit intimidat de Roşca Stănescu?
- Nu, nu m-am simţit, că am inima tare. Dacă mă simţeam, cedam şantajului. M-am simţit şantajat.
- De ce nu aţi plecat ?
- Am vrut să văd până unde merge şi ce vrea să facă cu acele informaţii. Deformaţie profesională. Şi, până la urmă, curiozitatea. Am fost şantajat pentru prima dată, vroiam să văd şi eu cum arată un şantaj.
Mai vreti? mai e. haideti, fratilor, e naspa cu inregistrarile pe sest, e si mai naspa cu continutul codrobelistic “huo, huio, santaj, tradare”…dar crestinu asta e gagicu lu ala oficial al lu’ ANI si zice ca voaia si dansu sa simta gustu, ca nu gustase…
2009-11-11 22:08:39 | Raporteaza
basescu este cel mai mare pupincurist asta stie dor sa intre in relatii bune cu cei di afara si asta .dute draq dupa ei daca in tara nu faci nik.
2009-11-11 22:18:13 | Raporteaza
PDL este un partid care îl are ca model pe Traian Băsescu. Iar politicieni tineri precum Roberta Anastase calcă pe urmele preşedintelui, împrumutându-i năravurile.
2009-11-11 22:18:44 | Raporteaza
@adrian
Omu’, vezi ca n-ai nimerit pe site la Prosport sau la GSP sa intri si sa injuri la fotbalisti sau la jiji.
Noi pe-aici discutam lucruri, n-are rost sa-ti explic pentru ca oricum nu pricepi. Revino dupa ce mai termini scoala generala si mai obtii niste notiuni de baza in gramatica si literatura. Ok?
Bun, acum sterge-te de spume si mergi la nani.
2009-11-11 22:28:05 | Raporteaza
chiar ma intrebam unde a disparut asa de convenabil domnu’ buscu zilele astea! de ce sa riste sa arate ca are coloana vertebrala, sau nu, cand mai bine sta la cutiuta, asteapta sa se potoleasca un pic valul si arunca pe piata un subiect nou pe care-l interpreteaza cum ii convine si ramane nu-i asa un ziarist mai spalat, mai curat, mai catavenc( apropo unde-i umorul de acolo, a inceput sa se evapore si e pacat)si fara sa-si aduca aminte ca are o pozitie de top in trust si poate, poate era cazul sa ia o atitudine transanta si sa sparga buboiul care musteste acolo!
2009-11-11 22:49:58 | Raporteaza
@ Doru Buscu
Cand alti ambasadori mustruluiau grupul 322, era o intolerabila imixtiune in afarile interne ale Romaniei.
Domnule Buscu, ma lasati?
Puneti mana si cititi/ascultati partea doua a santajului.
Va compromiteti diluand problema intr-o fumigena si alaturandu-va unor colegi abjecti pe care ii frecventati la RTV.
Aici, insa, nu e ca la televizor sau ca la ziar. Aici va vede lumea. De mult mai aproape.
Scuze, sunt enervat.
2009-11-12 00:47:45 | Raporteaza
Moguli, ziaristi corupti sunt cei care nu accepta sa crie asa cum le dicteaza Traian Basescu !!! Traian Basescu distruge Romania !!!
2009-11-12 01:21:24 | Raporteaza
Dorule,
scuza-mi indiscretia, dar, cand erai mic, taticul tau si alti neni s-au ”jucat” cu ”putulicile” pe la curisoru’ tau ?
2009-11-12 01:27:51 | Raporteaza
Buna incercare, domnule Buscu, dupa cum cititi comentariile, i-ati “convins” pe toti ca nu e o scris decat sa mai dati un bocanc in cap
Ajung oamenii sa va dea linkul si textul in engleza, mare analist sunteti
)
In alta ordine de idei, astept cu infrigurare nemiloasa analiza despre SRS, BC si volutele Realitatea, sunt sigur ca o concepeti mai greu decat “Marile sperante”
))
Jos ati putut ajunge…
2009-11-12 03:01:20 | Raporteaza
Faceti o schimbare,ginditi-va-ti la viitor ,ca o sa trebuiasca iarasi sa stringem cureaua,allegeti persoana
care sa respecte drepturile omului,sa faca ceva pentru oamenni,ca din 89 s-au aranjat numai cei de sus.
Nu acesta a fost scopul Revoluziei.Tineretul s-a sacrificat
pentru o viata mai buna.Dar n-a fost asa.Tocmai tineretul
a trebuit sa-si vinda pelea .Alegeti presedintele care
are curaj sa indeparteze coruptia.Exista ?
2009-11-12 03:05:47 | Raporteaza
Iar ati comis-o d-le Bucsu. Eu zic sa ramaneti pe partea de afaceri si sa lasati chestia asta cu comentariile altora care se documenteaza inainte de a compune un text.
Si afacerile au mers prost?
Macar e ceva trait in direct si ar fi mai interesant sa povestiti aparitia dumneavoastra in presa si decaderea.
Ar fi frumos sa ne spuneti si cine au fost cei care au compus textele alea inspirate din vechiul Catavencu.
E sigur ca nu aveti nici o vina.
2009-11-12 03:20:14 | Raporteaza
Dragos, cred ca ai intrecut masura cu acel comentariu. puteai sa te abtii, sa filtrezi putin actiunile tale, chiar daca nu esti de acord cu ce scrie DB pe blogul lui. daca erai destept, puteai sa aduci argumente impotriva, asa cum au facut david si ceilalti. nu cred ca exista un motiv bine intemeiat ca sa te exprimi in felul in care ai facut-o tu! nici eu nu sunt de acord cu ce scrie DB, dar nu-l cunosc personal, nu mi-a facut nimic rau, nu a omorat pe nimeni. e treaba lui cui face propaganda. noi suntem doar invitati pe blogul asta (e drept ca traficul mare ni se datoreaza), iar cand cineva te injura la tine acasa, merita dat afara, cu un sut in cur!
2009-11-12 03:30:56 | Raporteaza
Basescu ataca deoarece ii este frica….acum e in stare sa faca orice ca sa iasa iar presedinte ptr a nu intra la puscarie.
2009-11-12 07:27:30 | Raporteaza
Traian Basescu vrea sa fraudeze alegerile cu ajutorul SISTEMULUI NESIMTIT.
2009-11-12 07:28:42 | Raporteaza
da si eu cred ca fraudeaza alegerile..cel putin la mine in oras am vazut ca a inceput sa dea bani la lume ca sa mearga la vot….
2009-11-12 07:30:59 | Raporteaza
base si-a facut fiica eurodeputat pritr-o frauda morala…oare credeti ca mai merita votul nostru??????
2009-11-12 07:33:05 | Raporteaza
Crin este un presedinte care ne uneste in jurul valorilor bunului-simt,nu care ne dezbina cu armele nesimtirii.
2009-11-12 07:33:57 | Raporteaza
Basescu este presedintele sistemului nesimtit.
2009-11-12 07:35:06 | Raporteaza
vrem sa scapam de teriorism,de dictaror..nu ne dorim un presedinte jucator…Base nu merita sa mai fie presedinte.
2009-11-12 07:36:32 | Raporteaza
ca de obicei a aparut rafala cu textele scrise la xerox! cam tarziu tovarasi!
2009-11-12 08:27:32 | Raporteaza
Doar basescu cu b mic nu mai trebuie luat in seama. Are o gandire bolnava. Democratia e un artificiu care-l incomodeaza
2009-11-12 09:22:33 | Raporteaza
Ei, nu sinteti singurul care vedeti in Basescu Raul cel Mare; aceiasi parere o are si Iliescu, deci nu sustineti decit protocronismul sulfei kaghebiste.
2009-11-12 10:37:31 | Raporteaza
Pai nu se lupta cu toata lumea,pur si simplu raspunde civilizat atacurilor de peste tot.Fiind atat de mediatizat in presa,Basescu n-are de ce sa raspunda agresiv atacurilor,ci pur si simplu ca un om intelept isi proclama principiile!
2009-11-12 13:25:01 | Raporteaza
domnule buscu, in tara pe care domnul gitenstein o reprezinta, televiziunile care au preferinte politice spun acest lucru din capul locului si astfel toata lumea stie din ce unghi sa urmareasca ce se spune acolo. tot in tara respectiva, jurnalistii partizani isi dau demisia de la cnn si cel putin pentru moment se retrag din viata publica.
2009-11-12 13:40:03 | Raporteaza
D.le Buscu, uneori cred ca uitati unde scrieti: platforma voxpublica a reunit nu doar jurnalistii Cotidianului, ci si cititorii acestuia. Si trecand in revista comentariile(exceptie postacii penelisti, care se recunosc de la o posta),trebuie sa recunoasteti: cititorii dvs. sunt mai inteligenti decat dvs. No offense!
2009-11-12 13:56:33 | Raporteaza
Geoana si Basescu vor sa duca aceasta cursa in doi si se ajuta prin toate mijloacele, pentru ca unul vrea sa ramana presedinte de tara, ca sa ascunda magariile pe care le-a facut, iar celalalt este multumit sa ramana presedinte de partid. Nu trebuie lasati sa isi bata joc de romani cu aceasta intelegere. Un vot pentru Geoana inseamna Basescu presedinte. ASTA NU MIROASE A BINE!
2009-11-12 22:01:53 | Raporteaza
eu nu votez Basescu si cred ca si criza financiara si politica e impotriva lui.
2009-11-12 22:02:20 | Raporteaza
Crin Antonescu si Klaus Iohannis au un plan anticriza comun, iar acesta este un cuplu dorit de romani.
2009-11-12 22:03:06 | Raporteaza
Geoana seama cu Base atat la caracter cat si prin comportament..
2009-11-12 22:03:45 | Raporteaza
Se vede de la o posta cine va plateste. Deci, faceti pe “independentu” pe banii lui Vantu. Si mie mi-ar place sa fi fost dizident vizitat acasa de corespondentu Pravda, nu sa fi stat la coada la un litru de lapte cate 3 ore. Vad ca sustineti din rasputeri ca zicala sa se transforme in realitate:copiii sefilor nostri sunt sefii copiilor nostri. Da sefii nostri erau coministi, securisti. Vezi cazul Geoana si chiar am dreptate.
2009-11-12 23:26:19 | Raporteaza