![]() | Băsescu, ţăţismele şi lehamitea de sinistraţivezi toate articolele de Laura Cernahoschi03 Jul 2010 la 16:06 96 comentarii 2232 vizualizari. |
Femeia căreia Băsescu i-a spus “să renunţăm la ţăţisme” n-a fost ţaţă. Ba, din contră. A păstrat un vocabular decent faţă de preşedinte şi i-a expus problema ei: femeie singură, cu un copil, cadru didactic, cu 25% mai puţin salariu- din ce să îşi facă asigurare la casă? O problemă, cum preşedintele era obişnuit să asculte la fiecare baie de mulţime şi, de obicei, să promită că va face ce poate. Acum, însă, Băsescu a fost cel cu răspunsul lipsit de respect: “este jenant”, “la ce calitate are educaţia…” – astea au fost comentariile preşedintelui, pentru un cadru didactic. E drept, atunci când ştii că nu vei mai da piept cu electoratul, îţi permiţi luxul de a-ţi exprima dispreţul…
Mai devreme, altă femeie îi propunea lui Băsescu să o ia în locul “Ilenei” Udrea – doamna prim-ministru – cum i-au zis sinistraţii mai zilele trecute. Ăla da, era un ţăţism, dar nu l-a deranjat pe Traian Băsescu, care a râs cu subînţeles: “credeţi că se poate?!”. Aşa cum a râs şi când i-a spus unei amărâte de sinistrate căreia îi luase apa gospodăria că şi lui i-au stricat straturile de roşii de la Bucureşti. O glumă foarte elegantă, desigur.
Ţăţisme sau neţăţisme, cert este că Băsescu s-a dus în zonele inundate să propovăduiască noua filosofie a statului care nu îşi mai ajută supuşii exact la ăia loviţi de soartă, care îl aşteptau să le aducă o speranţă. S-a trezit, e normal, cu întrebări de tipul: am şase milioane salariul, dacă îmi taie 25%, din ce mai plătesc asigurare? Întrebări care l-au deranjat. Întrebări care l-au făcut să-i piară zâmbetul de pe buze şi glumele din discurs.
PS: De ce e soarta lui Boc legată intrinsec de ouă? Ba e atacat cu ouă de duşmani, ba de propriul tată… ![]()


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1@Dl.Leca da' de ce nu vrea USL-ul dvs. sa reduca si numarul de parlamentari? Ca parca asa votase prostimea la referendum?... | ||
| 2normal ca nu are dreptate caci conform basismului pdl,psd,ratb,udmr,pnl unde de fapt singurul care gandeste exact este borbely ,deci usa si basuismul zice ca e oti i-a kovesi copiaza tot vezi cu plagierea... | ||
| 3I dugg some of you post as I cogitated they were handy very beneficial... | ||
| 4De ce e important să ocupi Wall Street? « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET Really excellent info can be found on weblog .5br24.com../... | ||
| 5All the amazon kindle retailer is regarded as fantastic stash to order a amazon kindle and then books... | ||
| 6Daca aplici acest sistem majoritar, atunci trebuie sa interzici prin lege orice alianta electorala. La alegeri sa participe doar partide pure, aidoma purului uninominal. Aliantele, după!Ca acuma ne... | ||
| Mihai Goţiu 10942 citiri |
| Cristian Teodorescu 9302 citiri |
| Costi Rogozanu 9144 citiri |
| Constantin Creţan 4283 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4232 citiri |
| Dan Duca 4109 citiri |
| Alin Fumurescu 3645 citiri |
| Ciprian Şiulea 3095 citiri |
| Dorin Tudoran 2503 citiri |
| Cristian Bândea 2050 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62001 citiri |
| Cristian Teodorescu 39650 citiri |
| Costi Rogozanu 38105 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17986 citiri |
| Alin Fumurescu 17540 citiri |
| Viorel Dobran 12986 citiri |
| Dan Duca 11986 citiri |
| Constantin Creţan 11294 citiri |
| Dorin Tudoran 8429 citiri |
| Iulian Leca 7943 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Era tata cu ..tate
2010-07-03 16:14:55 | Raporteaza
Auzi laura scumpo, lamureste-ma tu: nu au fost tzatzisme, au fost …CE ? Ce ai fi vrut sa-i raspunda basescu, relativ la salar ? oare trebuia sa-i spuna ca sunt sute de mii de Laura in tara asta care lucreaza pe “drepturi de autor” nu platesc aproape nimic taxe, bugtul nu are bani sa-i dea ei mai mult ca invatatoare ? sau sa-i explice ca sunt zeci de mii de Laura de la Vantu, Voiculescu etc care nu le sar la gat patronilor pt ca acestia fura statul de 20 de ani (unii chiar mai demult) pt ca ei sunt partasi la suptul asta de avutie ? Sau ca milioane de privati au pe cartea de munca 600 lei deci nu platsc impozite pe veniturile reale ? ce sa-i spuna basescu ? Hai ca tu esti desteapta, cu scoala …
2010-07-03 16:34:27 | Raporteaza
PS si atacul cu oua … ? cine erau cei trei ?
) vajnicii reprezentanti ai PNTCD Galati. Cool, nu ?
2010-07-03 16:35:45 | Raporteaza
Din ceea ce scrii, doar daca mai intri pe vreo cateva site-uri ai sa gasesti vorbele lui Basescu. Cu scuzele de rigoare, eu nu le-am gasit, poate ar fi bine sa ne dai un link unde putem sa-l auzim pe Presedinte, cum a zis cu gura lui, chestia cu “tzatzismele”. Pana atunci, este doar o jalnica manipulare, marca Realitatea Tv.
Repet, daca ne vei da link-ul, mii de scuze, daca nu, atunci…
2010-07-03 16:36:37 | Raporteaza
@Nelamurit: da un click pe portiunile subliniate din articol şi îl vei vedea pe însuşi preşedintele. Accept miile de scuze. Ah! Minunile tehnicii moderne….
2010-07-03 16:38:41 | Raporteaza
Furi subiecte de la Gotiu? Vaai ,Laura!
Pe ceilalti politicieni i-au inghitit apele? Unde or fi vocalii mamii??
2010-07-03 16:38:55 | Raporteaza
Laura e țață sau nu ? Aștept opinii de la lehman25 și nellu.
2010-07-03 16:39:32 | Raporteaza
Vai tu da ce critica ai devenit… Daca acea femeie a fost decenta, si la cum gesticula, atunci.. jena imi este si mie in ce hal am coborat stacheta ca persoane… Oricum, cat costa schimbul crederilor la jurnalisti? Sau tu o faci de placere?
2010-07-03 16:46:25 | Raporteaza
da Laura, aici ai dreptate. Astept reactii la fel de prompte si in situatii similare in care sunt implicati alti politicieni.
2010-07-03 16:47:36 | Raporteaza
Plouă, Laura tace. Vine lehman25…
2010-07-03 16:58:41 | Raporteaza
Incultul și-a dat arama pe față, nu-l mai interesează imaginea proprie, a atins toate culmile realizării personale posibile, nu mai poate candida la președinție și are tot ce vrea. Ce-i mai trebuie?
A început să dea sfaturi dictatoriale ca Ceaușescu. Cică, de ce și-au făcut sinistrații casele în calea apelor și de ce nu-și asigură casele.
În plus, dă peste bot presei când vrea, că-i de siguranță națională datul peste bot.
Noi l-am ales.
2010-07-03 16:59:43 | Raporteaza
@Gheorghe: Bravo că l-ai ales. Ai avut o atitudine cetățenească corectă !
2010-07-03 17:03:14 | Raporteaza
Mda!
2010-07-03 17:04:33 | Raporteaza
hmmm …E tare de cap?
…Aveti dreptate, e un fel de lehamite – mai mult chiar, un fel de a spune: CE MAI VRETI SI VOI, BA!? – dar si lipsa de implicare emotionala, compasiune, simpatie …si chiar empatie.
Dar, asa se demoleaza politicianul – SINGUR!
Lasati-l sa se duca – INCURAJATI-L – IMPINGETI-L sa se duca peste tot pana la jumatatea lunii, va rog.
2010-07-03 17:05:54 | Raporteaza
Emil Boc n-are oua decat in fatza. De-acum inainte, o sa-i ia mult timp pana cand o sa si le numere, uahahahah.
Nu-i asa, netotule al tamarei, alooo, pe unde esti bai tata? Cei, ai disparut, sau te-ai dus sa-l stergi de albus pe stapana-tu? Asa stapan, asa sluga, hai, succesuri oriunde te-ai afla.
2010-07-03 17:07:05 | Raporteaza
Da, cand ai salariu de 11 milioane(locuind la tara unde viata-i mai ieftina oricum), nu gasesti 10 euro/an sa-ti faci asigurare pe casa(construita foarte inteligent intr-o zona inundabila), si, odata cu puhoaiele inundandu-ti casa, gasesti de cuviinta pe tonul cel mai isteric sa gasesti presedintelui(oricare ar fi acela) vini fundamentale pt lipsa ta de orice responsabilitate fata de propria-ti soarta, se cheama ca esti cam tzatza.
Foarte inteligent apoi – cum te poti astepta numai de la o adevarata tzatza, replici ca nu ti-ai facut asigurare pt ca n-ai avut de unde da bani din cauza reducerilor care vor urma abia din aceasta luna, si gata, n-are tzatza nici o vina, de vina-i lumea ca e rea.
2010-07-03 17:10:34 | Raporteaza
exact! ai pus punctul pe “i”: “cert este că Băsescu s-a dus în zonele inundate să propovăduiască noua filosofie a statului care nu îşi mai ajută supuşii exact la ăia loviţi de soartă, care îl aşteptau să le aducă o speranţă. S-a trezit, e normal, cu întrebări de tipul: am şase milioane salariul, dacă îmi taie 25%, din ce mai plătesc asigurare? Întrebări care l-au deranjat.”
asta face parte din ideologia PDL-ului! nu va speriati, in curand o sa va spuna acelasi lucru despre asigurarile de sanatate si despre educatie!
2010-07-03 17:10:55 | Raporteaza
Corect, asa a zis, insa te intreb, draga Laura, de ce nu ai redat intreg dialogul, ci ai decupat, ca la Realitatea, doar expresia de final a Presedintelui, care “suna” asa cum vrei tu sa auda cei care intra aici? As vrea sa-mi raspunzi sincer, cand ii spui Presedintelui: “au iesit oameni ca dvs.”(din invatamant),adica niste netoti, cand inainte de scaderea salariala puteai sa-ti asiguri casa, ori macar te informai daca nu cumva locuinta ta este intr-o zona de risc major la inundatii(ca doar esti cadru didactic, adica om cu minte si constiinta superioare majoritatii din comunitatea aceea), cum poti numi o astfel de femeie? Cum? Da-i tu o definitie, te rog!
Vrei sa-ti spun ceva, Laura? Si eu am fost candva cadru didactic si am inteles ca NI-CIO-DA-TA in aceasta viata nu voi fi platit pe masura pregatirii si muncii mele in invatamant, in Romania! Atunci mi-am folosit pregatirea si puterea de munca si am facut si altceva, si altceva, si altceva, legal, independent, iar statului i-am dat strict atat cat imi impune legislatia, dar nici n-am avut vreo pretentie de la el. Pentru ca Statul Roman, este cel mai incorect partener pe care l-am cunoscut vreodata. Si atunci, daca-i reprosez Presedintelui ca n-a facut, ca n-a dres, ca e asa si pe dincolo, nu cumva, tocmai prin aceste intrebari eu ma cobor la nivel de tzatza? Cate facultati trebuie sa faci ca sa intelegi ca daca dai cu pumnul intr-un perete, tu vei resimti durerea, nu peretele? Asta este problema, draga Laura, in Romania, ca sunt multi care se pretind scoliti, dar in viata de zi cu zi, de fapt, le ploua in gura, insa pana ca apa sa le inunde cavitatea bucala, gasesc sa reproseze altora lipsa lor de discernamant. Cu diploma!
2010-07-03 17:12:32 | Raporteaza
Pe bune ca soarta lui Boc e strans legata de ouale tatalui sau
2010-07-03 17:17:03 | Raporteaza
mai fatuca, sti pe undeva o tara in care primesti salariul in functie de nevoile tale?
De ce dracu nu inveti nimic?
Mai bine scrie despre fotbal.
De ce te-au dat afara aia de la SRI?
2010-07-03 17:56:21 | Raporteaza
D-aia l-am si votat pe Basescu, e smecher.
Muriti de ciuda lingailor.
Trebuia s-o ia la injurat pe mahalagioaica aia.
Cel putin asa se intampla in “real life” cu nebunele astea.
Bine Base, jos ziaristii mincinosi.
La munca cu voi.
2010-07-03 17:58:54 | Raporteaza
Cred ca observatia principala, cea cu propovaduirea noii filozofii a statului, e corecta… Ma intreb daca e bine sau e rau….
Suntem o tara in care responsabilitatea e a statului (sau a nimanui), ca asa am fost crescuti, si de ce sa intreb cine si pt ce raspunde…
Personal cred in teoria ca statul nu poate raspunde pentru tot, si eu ca individ, autoritatea locala, si cei de mai sus au dramul lor de piatra pe suflet pentru raspunderea asta, conform cu prioritatile noastre, ale tuturor…
De ce e nevoie ca mie sa mi se opreasca taxe si altele, odata la 2-3 ani pentru niste case neasigurate, construite in albia paraielor, raurilor, fara autorizatie si altele…? Nu mi se pare corect…
La fel, de ce din taxele pe care le platesc statul nu vegheaza la prioritaitle de securitate si protectie civila comunitate, ca de asta e stat?
Din pacate (sau din fericire) Basescu, sau Boc, sau altii ca ei nu sunt credibili cand spun asta… Nici Nastase, nici Iliescu, nici (mai ales) Crinutza, Vadimul becalizat s.a.m.d…
VA trebui sa ne asumam propriul interes si sa tinem cont de el…
2010-07-03 18:03:25 | Raporteaza
@Tudor bugetar:
Tudore, care PNTCD la Galati ?! Ca trei sunt in toata tara !!:) Si, care ar fi logica? Protesteaza PNTCD ca sa vina PSD-ul bolsevic?!
Hai sa fim seriosi, erau niste pensionari de la Sidex, cu fo 20 milioane pensie, furiosi ca … nu li s-au taiat pensiile! . Niste victime ale vuvuzelelor lui Vantu si Felix.
2010-07-03 18:09:07 | Raporteaza
@Tudor bugetar: Hahahaha…elegant spus.
2010-07-03 18:13:34 | Raporteaza
@Mircea: @ Nelu: voi mai vedeti postarea mea relativ la cei 3 pntcd ca am senzatia ca ma sters smecheritza deontoloaga.
2010-07-03 18:30:22 | Raporteaza
astrasig.ro/cms../
un exemplu, dar putem găsi şi pe alte site-uri. 20 de euro. adică pînă în 100 de lei pe an. adică vreo 8,40 lei pe lună. comparabil cu impozitul pe locuinţă, uneori chiar mai mic. există şi oferte, de pildă rca+locuinţă, preţul fiind şi mai mic.
şi 2 roman: doamna cernahoschi, dacă dumneavoastră aţi folosi acelaşi limbaj şi aţi avea aceeaşi voce, aceleaşi gesturi, acelaşi ton, să ştiţi că eu n-aş mai fi îndrăgostit de dumneavoastră.
2010-07-03 18:39:02 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
Femeia aceea chiar a fost tata, nici nu cred ca e profesoara, sau are doar diploma prin corespondenta la Spiru Haret. Si daca a avut bani pentru Spiru, avea si 10 euro sa-si asigure casa.
Este strigator la cer ca asemenea persoane sunt cadre didactice; ce educatie pot da asemenea persoane copiilor nostri? In plus, chiar si o invatatoare, la tara, are cel putin 1500 lei salariu. In privinta copilului din intretinere, e iarasi alegerea istericei, nici un barbat nu poate sta cu asemenea mahalagioaica;
Insa eu ma intreb, asta chiar era localnica, sau o actrita cu rolul bine invatat??
2010-07-03 18:53:29 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
Taranca cu bicicleta a dat dovada de mult mai bun simt, si chiar a punctat, fara sa jigneasca.
2010-07-03 18:55:50 | Raporteaza
Doamna Laura, onor oamna profesoara mai avea putin si-l palmuia pe presedinte. Stiam ca in comunicare e foarte importanta si forma nu doar continutul. Continutul a fost plin de realism, dar forma? Sau nu mai conteaza? Cunosc oameni sinistrati, de doua ori au venit puhoaiele peste ei dar nu si-ar permite cat e haul o asemenea atitudine. Din bun simt, sau numiti-l cum vreti. Si acum, numiti-ma portocalie, etc
2010-07-03 19:03:33 | Raporteaza
Laura. Iar te comporti ca o blonda.
Daca nu iti convine salariul de la stat, mergi in alta parte. Cu siguranta… in mediul privat o duci mai “bine”.
Deci: plecand de la premisa ca fiecare cetatean este liber sa faca ce vrea, mamazeaua trebuia sa taca din gura.
Evident ca pot intelege tensiunea… dar sa-i fac statuie pentru ca s-a repezit la presedinte, nu poci. nici daca iti faci paru brunet.
2010-07-03 19:04:04 | Raporteaza
Laura fata, o intrebarea (si pentru tine, si pentru Gotiu si pentru Lecca): de cind n-ati mai fost la o bere cu prietenii, de cind nu v-ati mai dus copilul la zoo, de cind n-ati mai facut dragoste cu nevasta/prietena sau cu barbatul/prietenul? de cind n-ati mai fost la plimbare? zilele astea aveati prilejul sa va racoriti nitel, ieseati afara si mergeati nitel prin ploaie. voi nu mai aveti somn, odihna? tot asa mereu pe altarul datoriei? nu va da astia nici o pauza? mai lasati cafeaua! e pacat de tineretea voastra, zau!
2010-07-03 19:05:38 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
si… nu ataci un om care vine sa te ajute. Doar un imbecil face lucrul acesta.
2010-07-03 19:07:50 | Raporteaza
da, mai e tata ca a indraznit sa isi spuna pasul si il ia la rost pe un politician care e delegat de noi toti sa rezolve problemele pe care omul de rand nu le poate rezolva de unul singur. ar fi trebuit probabil sa ingenuncheze in fata Mariei Sale si sa ii pupe mana ca sa nu fie facuta tata, nu? desi cunoscand-ul pe basescu si lipsa lui cronica de bun simt, probabil ca asta s-ar fi intamplat oricum…
2010-07-03 19:14:55 | Raporteaza
Laura,dupa atatea drepturi de autor , de unde bani pentru a reconstrui casele afectate de calamitati?Normal ar fi ca fiecare om sa-si asigure bunurile esentiale mai ales ca acestea sunt dispuse sau functioneaza in zone sau in situatii de risc.Tu ai CASCO la masina? Daca nu ai si-ti lovesti masina ,ceri despagubiri de la stat?
In al doilea rand , autoritatile locale dau autorizatii de constructie conform reglementarilor in vigoare.Daca acstea dau autorizatii de constructie in zone inundabile,oare nu ar trebui sa plateasca despagubiri,nu primaria,ci exact persoana care a semnat o ilegalitate.Procedand asa ,nu numai in acest caz,cred ca multe probleme s-ar rezolva.Fiecare si-ar pazi buzunarul ca sa nu plateasca.Raspunderea trebuie sa fie individuala,ai luat o decizie in afara legii,esti bun de plata.
2010-07-03 19:15:32 | Raporteaza
Cred ca doamna care l-a abordat pe presedinte nu era in masura sa isi deschida gura avand in vedere ca dadea dovada de multa incultura.
2010-07-03 19:24:38 | Raporteaza
@morringain:
Depinde si ce spui si cum o spui;respectul trebuie sa fie reciproc.
Multe lucruri nu poate sa-si faca omul de rand, dar nu este obligat statul sa-mi rezolve problemele create de propria-mi prostie.
Locuri de munca sunt destule si in alte domenii, fiecare isi alege dupa preferinte. Nimeni nu te obliga sa fii profesor sau tinichigiu, ai libera optiune.
2010-07-03 19:34:15 | Raporteaza
Da’ chiar , curios, ţaţa profesoară, nu avea deloc accent moldovenesc ! Poate ne ajută Laura cu mai vechile latente cunoştinţe de specialitate.
2010-07-03 19:38:47 | Raporteaza
Iarna trecuta, am auzit cel putin doua interventii telefonice la televiziuni, in direct, a unei pensionare care plangea si condamna hotarat pdl-Basescu si “camarila” sa, si facea trimitere la Carol al II-lea. Asa frumos lega cuvintele si asa perfect suspina, ca in spectacol ar fi primit aplauze la scena deschisa.
De ce n-ar fi si mahalagioaica tot o actrita, azi “profesoara” cu un copil crescut singura si a uitat, si cu rate la banca?
2010-07-03 19:50:24 | Raporteaza
@play-off: Tonul isteric era datorita faptului ca are un copil de crescut si a ramas fara casa. Ia pune-te putin in locul acelei femei, atat tu, cat si cei care-l pupa-n cur pe ipocritul Basescu. Un presedinte trebuie sa fie cult, moderat, sa aiba prestanta…ce sa te faci cu un incult, cu un limbaj de mahala? Merita mult mai mult, decat acea “isterie”.
2010-07-03 19:55:33 | Raporteaza
Da` dece sa ma asigur, ori sa ma mut cu casa din moment ce pot injura guvernul si imi va face casa
)
In plus exista destui care se dau ziarist si ma sustin.
Huo Basescu.
2010-07-03 19:57:20 | Raporteaza
@marta: adica cum dai tu dovada de respect facand-o pe respectiva (si cei in situatia ei, implicit) proasta, nu? foarte respectuos, nu am ce zice.
spui ca sunt si alte domenii in care poate lucra, daca nu ii convine salariul. crezi ca sunt asa de multe slujbele oferite prin Dorohoi? cam ce crezi tu ca poate gasi de munca o profesoara de biologie acolo, sa zicem?
si mai uiti un aspect: zici ca cetatenii trebuie sa nu se mai astepte de la stat sa le rezolve problemele personale. sa inteleg ca mortii din inundatiile astea sunt doar niste probleme personale si statul nu are nici o responsabilitate. foarte bine, trecem la statul minimalist, intru totul de acord, dar atunci sa taiem si beneficiile facute de portocalii din afaceri cu statul.
cum sa nu te enervezi cand vezi puhoaiele ca iti iau tot avutul si presedintele vine si iti sugereaza ca e vina ta ca nu te-ai asigurat. de parca inundatia s-a produs din cauza ca nu ai facut tu asigurarea!
e curios ca pdl-istii sunt de dreapta doar cand e vorba de ajutarea celor multi si prosti (nu ii fac eu prosti, o spuneti voi), ca de reducerea taxelor pentru stimularea economiei nu se sufla o vorba, Romania e unul din statele cu cele mai mari taxe, cum arata mai demult un articol pe aici. atunci nu mai sunt de dreapta. bun exemplu de constanta in politica. si va mai mirati de ce si cei de jos vor sa profite de stat!
2010-07-03 19:57:21 | Raporteaza
@Marta – Batrana Marta , fidela derbedeului , rumega intr-un colt de grota si scuipa pe VOX dusmanii poporului , infierand mahalagioaicele ce isi permit sa-l atace pe betiv !
@Mircea – Eternul pacalici de pe VOX , linge foile DEX-ului cautand avid cuvinte elevate si iata , latent il impresioneaza si grabit il pune intr-o fraza imbecila .
Da , imbecilitatea lui nu este latenta , ea irumpe la fiecare postare , urmata de firfirei aruncati de giboni drept rasplata !
2010-07-03 19:57:47 | Raporteaza
La inundatiile din 2005 l-a intrebat un nene pe Base: “de ce nu ai cerut dom’ne ajutor strain? intr-o ora venea de la Paris, in doua ore de la Roma”. Atunci nu a raspuns Base nimic, spre deosebire de Tariceanu care s-a enervat in Banat “doamna, nu putem sa va facem hotel”.
2010-07-03 19:59:42 | Raporteaza
laura! cautati alt barbat, eu nu te mai iau.
2010-07-03 20:11:11 | Raporteaza
@lehman25:
Până nu inveţi gramatica elementară, nu avem ce şi cum discuta.
Trebuie să recunoşti că am fost primul care te-a simţit de la prima postare (că ai o educaţie precară şi că eşti bolnav de schizofrenie). In rarele momente de luciditate medicală ,incerci obsesiv să-ţi depăşeşti condiţia ,aspirând la condiţia lumpen bolşevicului. Inspiri milă. Toţi cei care postează raţional aici te consideră nebun, mai puţin unii autori (Guţă, Leca) care te folosesc pe post de berbec de spart uşa la garaj.
2010-07-03 20:15:17 | Raporteaza
@golanu – Nici nu se astepta si ea stie de legamantul pe care l-ai facut cu Onan !
2010-07-03 20:16:58 | Raporteaza
@morringain:
Este regretabil ca natura a produs victime umane si materiale; Tii minte de Tzunami, cand au murit foarte multi oameni si s-au distrus multe proprietati; sau de tornadele din America, unde , la fel, au fost multe nenorociri; daca maine pica un meteorit pe Hartoapele din vale, tot Basescu e de vina?
Deci, ma rezum la profesoara:nimeni n-a obligat-o sa invete biologia si sa se faca profesoara, putea foarte bine sa invete zootehnie si sa creasca animale, nu o oprea nimeni; in plus, daca-si avea propria ferma, nu-i scadea nimeni salariul;
Este absurda problema asta-NU SI_A GASIT SERVICIU CONFORM PREGATIRII- statul a obligat pe cineva sa invete biologia? Daca a obligat-o, da, sa-i dea salariul convenit prin contract, dar daca nu, atunci de ce sa platesc eu somajul femeii?
Am vazut si eu un caz, in care femeia, ramanand vaduva, soacra a dat-o afara din casa cu copil cu tot. Si femeia s-a mutat in gazda, a lucrat, si-a crescut copilu, acum a plecat si ea pe meleaguri straine.
deci nu numai apele iti iau toata agoniseala, poate fi chiar si un divort, o rata la banaca neplatita, un camatar…
2010-07-03 20:18:52 | Raporteaza
basescu e un bou.
Trebuia sa o intrebe daca a platit impozit pe meditatii.
2010-07-03 20:22:02 | Raporteaza
“O sinistrata din Saucesti l-a “tras de mineca” pe presedintele Traian Basescu, cind a venit in localitate sa evalueze dezastrul, iar acum a primit cele necesare constructiei unei noi case. La momentul intilnirii lor de luni, Traian Basescu s-a dat “deranjat” de insistentele femeii de 76 de ani, pe care a si admonestat-o: “E frumos ce faci? Cred ca decenta este necesara si pentru tineri, si pentru batrini!”. Mamaia nu a luat seama la ofuscarea prezidentiala (cu greu mascata) si a continuat a se plinge.” -7 august 2008
Ce o mai fi facand mamaia Sofia? Casa facuta de Base o fi iar inundata?
2010-07-03 20:24:25 | Raporteaza
@Mircea – Te banui ca ai copiat de undeva , nu se poate sa faci un salt calitativ intr-un timp atat de scurt !
In plus gibonii nu te mai tin , ei nu au interes sa pui mana pe carte , te vor asa cum esti acum , imbecil si docil .
Te rog sa le rasplatesti increderea .
“Toţi cei care postează raţional aici te consideră nebun,”
Cine ? Colegii tai , adica celelalte SLUGI ? Dar eu nu scriu pentru a ma admira voi , eu doar va descriu si atat .
2010-07-03 20:27:01 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
“femeie singură, cu un copil, cadru didactic, cu 25% mai puţin salariu-”
…cu 25& mai putin dintr-un salariu DEJA mic.
In Romania drama e ca salariile sunt de mizerie dinainte de taiere si de crestere a TVA si a celorlalor impozite.
2010-07-03 20:36:04 | Raporteaza
Zeus uita ca e direct responsabil de calitatea de mizerie a invatamantului romanesc.
2010-07-03 20:37:08 | Raporteaza
@marta: sa inteleg atunci cand lui basescu ii vine ideea sa taie din pensii, vinovati sunt pensionarii ca nu au platit si pensie privata, nu?
ti se pare drept sa se taie niste salarii nu din cauza incompetentei respectivilor profesori, desi Basescu asta se chinuie sa argumenteze, ci din cauza utilizarii defectuoase a fondurilor de la buget? se stia ca vine criza si cu toate astea “capitanul” nostru sustinea sus si tare ca Romania nu o sa fie afectata de criza. Cine ar trebui sa plateasca pentru asta? Logica bunului simt ar spune ca in nici un caz populatia si asa afectata de criza.
Tsunami? autoritatile de acolo si organizatiile internationale aveau responsabilitatea de a ajuta populatia de acolo. si au si facut-o. Si desi Indonezia de exemplu e foarte departe de a fi un stat civilizat, nu am citit pe nicaeri ca politicienii lor sa-i fi luat la rost pe cei afectati pe motiv ca nu au facut asigurari.
Pdlul si Basescu sunt vinovati nu de faptul ca au fost ploi, ci de faptul ca au dirijat fonduri catre concertele de pe litoral ale d-nei Udrea in loc sa faca ceva util pentru tara, cum ar fi diguri, ca asta sigur nu era de competenta cetatenilor de rand.
Imi mentin parerea: PDL isi schimba culoarea politica dupa cum ii convine. Numai de buna credinta nu poate fi suspectat acest partid si guvernul pe care l-a impus…
2010-07-03 20:37:18 | Raporteaza
@play-off: “Da, cand ai salariu de 11 milioane(locuind la tara unde viata-i mai ieftina oricum), nu gasesti 10 euro/an sa-ti faci asigurare pe casa(construita foarte inteligent intr-o zona inundabila), si, odata cu puhoaiele inundandu-ti casa, gasesti de cuviinta pe tonul cel mai isteric sa gasesti presedintelui(oricare ar fi acela) vini fundamentale pt lipsa ta de orice responsabilitate fata de propria-ti soarta, se cheama ca esti cam tzatza.”
Desteptule cine crezi ca iti face asigurare pentru locuinta intr-o zona inundabila ? Ia muta-te tu intr-un bloc cu bulina rosie si inearca sa iti faci asigurare ! Crezi ca reusesti ? Mira-m-as ! Daca unui bou i se scoala sa isi faca casa de-a lungul albiei unui rau si primaria ii da aprobare cine e vinovat ? Crezi ca daca ti se scoala sa iti faci casa intr-un loc ti-o ridici si gata ? Se pare ca esti orbit de dragostea pentru Presedintele Gaozar si nu poti pricepe niste lucruri elementare si de bun simt .
M-am saturat de oameni ca voi care cred ca un oficial al statului are voie sa vorbeasca asa ! Atunci cand ai o functie atat de inalta nu trebuie sub nici o forma sa vorbesti in halul asta indiferent de ce iti spune unul sau altul ! Voi aveti presedintele pe care il meritati dar de ce dracului sa suport si eu asemenea marlanisme de la un sef al statului ?
2010-07-03 20:38:18 | Raporteaza
Astia de la realitatea sint de vina. De ce n-au bagat la montaj si un copil in cadru? Basescu se descurca si el cum poate, o face pe aia tata, dar nu poate lovi cu pumnul in aer.
2010-07-03 20:57:27 | Raporteaza
@Deceneu:
Prin buget se repartizeaza banii. Bugetul este elaborat de guvern si aprobat dupa aprigi dezbateri in parlament.
Da? Ce treaba are presedintele? De curiozitate, sa vad cum gandesti.
2010-07-03 20:57:47 | Raporteaza
@Mircea: Lehman e un caz patologic. Se inspira din Dune (de Frank Herbert). Se crede un soi de mantuitor si el. Drogurile pe care le ia se resimt in ceea ce scrie. Ar fi un taliban perfect (de fapt, in scris este, dar nu cred ca si in actiune). In actiune asteapt[ as-i dea voie mama, sau, dupa caz, matusa.
2010-07-03 21:04:02 | Raporteaza
@Catz Kitty:erata : asteapta, sa-i
2010-07-03 21:04:46 | Raporteaza
Daca presedintele nu poate face nimic pentru sinistrati, daca nu sunt bani pentru diguri, pentru case, pentru ce s-a mai dus acolo???
Care este scopul acestei vizite? Doar sa fie ironizati niste romani ca noi toti care au ajuns intr-o situatie disperata?
Daca a aparut brusc o grija fata de banii publici de ce nu s-a renuntat la vizita asta?
Anul trecut cand se cheltuiau bani publici cu nemiluita pentru scena de 50,000 euro din Costinesti de catre dna Ridzi, sau cand dna Udrea realiza meci demonstrativ de tenis la Paris cu 60,000 euro, nu l-am auzit pe presedinte ingrijorat de banii publici. Ba plusa si dumnealui cu cheltuirea aiuritoare a bugetului, cu zeci de vizite costisitoare pe bani publici pe la tot felul de serbari, in scop electoral nedeclarat.
Repet, cum spune mereu dl Boc la fiecare trei vorbe “repet”, cat costa vizitele astea oficiale si la ce folosesc aceste vizite, caci daca sinistratilor nu li se refac casele, daca pentru diguri nu sunt bani, nu le vad rostul. Doar pentru a face publicitate asigurarilor din bugetul tarii? Firmele de asigurari pot sa-si faca singure reclama, nu vad de ce sa fie cheltuiti publici pentru asta.
2010-07-03 21:21:21 | Raporteaza
@Mircea: Ce are sula cu prefectura ? Ti se pare ca din ceea ce am spus vinovat este Basescu ? Este vinovat de nesimtire deoarece si-a permis sa vorbeasca in halul ala cu un cetatean al statului(bun, rau nu conteaza cum e acel cetatean ) ! O parte dintre adevaratii vinovati sunt cei girati de el de-a lungul anilor
2010-07-03 21:23:19 | Raporteaza
@george: Mai frate, intoxicatiile cu mercur sau cadmiu sunt grave. Dar ale cu Irealitatea si Antenute sunt mortale.
2010-07-03 21:24:30 | Raporteaza
Ceva pentru cei care vor tzatzisme: luati de va uitati la idolul vostru DDD in direct inregistrat pe 0tv
2010-07-03 21:25:57 | Raporteaza
@ deceneu
)
“Daca unui bou i se scoala sa isi faca casa de-a lungul albiei unui rau si primaria ii da aprobare cine e vinovat ?” – Presedintele, cumva?
P.S. statul le va da bani (si din banii mei) acelor boi sa-si construiasca alte case. In numele presedintelui (a functiei adicatelea, nu a unei persoane anume) somez boii: e pt ultima oara cand se accepta asa ceva! Aveti grija unde vi le construiti si cum vi le asigurati, ca pomana statului e ca mila cerului, cand e e, cand nu mai e nu poate fi revendicata oricat de isteric, fara sa fie si tratata in consecinta.
2010-07-03 21:40:24 | Raporteaza
@play-off: Mă bucur că ai inţeles ce am vrut să spun ultrasule !
2010-07-03 21:44:08 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi,
…că şi lui i-au stricat straturile de roşii de la Bucureşti. O glumă foarte elegantă, desigur…
Urît din partea ta, Laura, să te prefaci că nu cunoşti continuarea frazei, deşi dai linkul spre înregistrarea video. Dar dacă cei mai mulţi cititori nu deschid linkul să vadă/să asculte continuarea şi te cred pe tine care citezi parţial şi te şi grăbeşti să dai note pentru aşa-zisa eleganţă a glumei prezidenţiale?
A spus că şi lui i s-au stricat straturile de roşii de la Bucureşti, dar a continuat spunînd: casa să fie în picioare.
2010-07-03 21:50:32 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Iesirea lui Basescu a fost deplasata, dar nici doamna profesoara n-a fost departe de maini in sholduri, degeaba o treci la categoria “decenta”. Un om cu casa inundata poate fi scuzat ca scapa caii. Dar asigurarea caselor, care ar fi trebuit facuta inainte de a se auzi macar de taierile de 25%, ar fi fost un minim gest de conservare al fiecaruia. Oare in Bucuresti, unde lumea e cat de cat mai avuta, la, Doamne fereste, un cutremur, cate case am descoperi fara nici o asigurare? Sau asteptam toti sa ne dea statul? Iaca statul nu mai are. Ce ne vom face?
2010-07-03 22:05:38 | Raporteaza
Atitudinea lui Zeus este in mod clar de mitocan si de tzaran prost, chiar daca nu e direct responsabil ca apa a luat direct prin curtile oamenilor fara sa ceara aprobare de la conducerea divina portocalie.
2010-07-03 22:15:38 | Raporteaza
@Cris: basescu a dat dovada de vigoare si a pus la punct femeia surescitata.
2010-07-03 22:20:14 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Toti ghertzoii au vigoare. O vigoare, de nu mai incapi de ei…Zeus nu face exceptie.
Hahaitul face parte din acelasi gen de badaranie, inacceptabila la un om de stat.
pe bune…
2010-07-03 22:30:05 | Raporteaza
Majoritatea tineti cu Basescu dar n-aveti dreptate.Cunosc pe cineva care e profesoara are netul 820,minus 25 la suta ,minus tva-ul, minus inflatia care va fi mai mare,minus 200 de lei pt naveta iasi-hirlau,ce parere aveti?sau sunteti toti cu bani?sau oamenii lui Base?despre calitatea educatiei putem spune ca din 89 pina azi,in fiecare an s-au modificat regulile in invatamint.pe basescu l-a orbit puterea si nu-i mai vede pe cei de jos.
2010-07-03 22:34:50 | Raporteaza
@Mihai:
Pai fix asta le spun si eu idiotilor care il sustin pe Base.
Ce fel de puii mei de viata e aia cu 825 RON minus 25% plusi scumpirile….?
Aia e problema. Peste 90% din salariile care scad erau DEJA mici si de mizerie inainte de scadere.
2010-07-03 22:43:29 | Raporteaza
@Cris: omul acesta este ales de catre popor. te-ar prinde bine oleaca de toleranta… oleaca de on-topic. mai putina otrava… pt ca cu toate ca nu am simpatie fata de psd… nu ma avant in penibilul de al tot fute in noroc pe Mircea Geoana.
Asta inseamna oleaca de echilibru… de echidistanta. Tu areti ca un individ turbat!
2010-07-03 22:44:48 | Raporteaza
@Cris: mai omule! ( mi-a intrat un comentariu la spam)
cine o tine pe capra aia in invatamant? daca nu ii convine, sa plece la privat. Nu o tine nimeni cu forta!
Dar voi aveti o problema! vreti ca statul sa va garanteze un servici! la fel ca pe vremea lui ceausescu. pai… sunteti aerieni.
2010-07-03 22:47:10 | Raporteaza
@Mihai:
Nu este salariu de profesor de 820 lei, o invatatoare la tara are peste 1300 lei.
Si daca nu-i convine, poate sa-si aleaga alt job.
De exemplu, o muncitoare la banda, pentru piese auto, primeste minim 1200 lei salariu plus bonuri.
Si o simpla vanzatoare la mall primeste minim 1000 lei salariu.
2010-07-03 22:52:18 | Raporteaza
@marta si ghrman, zdrentzelor, cine o sa va invete copiii?
sa mearga betivumpesdamamii voastre de zdrentze!
2010-07-03 22:55:37 | Raporteaza
@gunoipdlist: mai gunoiule! marsh la cotetz.
2010-07-03 22:59:15 | Raporteaza
ghermane, de ce manjesti simbolul unei firme atat de frumoase?tie ti se spune indeobste tzigurakakuru…esti atat de prost incat nu iti dai seama, esti pe ‘culmile disperarii’ de prost ce esti… nu da lumea cu oua dupa tine?
2010-07-03 23:05:57 | Raporteaza
Ce e Laura , te simti solidara cu tanti aia isterica ce-si zicea profesoara ?
Un pic de echidistantza si obiectivitate nu se poate ?
DE ceva timp tu si cu Gotiu scoateti pe banda articole impotriva lui Basescu . Mai multe pe zi . Aveti norma ?
2010-07-03 23:06:43 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
“@Cris: mai omule! ( mi-a intrat un comentariu la spam)
cine o tine pe capra aia in invatamant?”
De unde stii ca-i capra? Exact asa gandeste si infractorul de Zeus… Poate femeia aia isi face treaba la catedra, poate face ore suplimentare din dragoste de tara… De unde pana unde incadrarea in categorie si etichetarea?
Si apoi cine puii mei mai face invatamant in tara asta daca dam toti navala in privat?
Ai vazut vreun privat sa nu te intebe de diplome la angajare? Crezi ca daca esti boschetar si nu faci parte din mafie ai vreo sansa?
2010-07-03 23:06:51 | Raporteaza
politele de asigurari obligatorii de case vor fi intre 10 -20 euro pe an ….. ( maxim 20 euro )
Cred ca e o suma pe care si-o poate permite si profesoara .. 1 euro pe luna pentru casa sa
2010-07-03 23:25:47 | Raporteaza
Mda, intr-o lume normala politicienii de la putere nu umbla pe dealuri si nu spun prostii. Pentru cei care au uitat, noi suntem in UE si tipii de la Bruxelles n-au imaginatie. Asa ca daca tu, presedinte de stat, te duci la un fazan si-i spui ca nu trebuia sa-si faca casa in zona inundabila, sigur stii ca omul n-are autorizatie de constructie. Pentru ca daca eu aveam casa inundata in satul ala prin care bantuia Basescu si aveam autorizatie de constructie si chitanta de impozit, ieri deja aveam avocat si dadeam statul roman in judecata. Asa ca hai sa ne tinem respiratia, sa tinem degetele incrucisate si sa speram ca macar de data asta Basescu si Boc n-au mai facut o prostie. Pe care va trebui s-o platim ca de obicei noi din impozite.
2010-07-03 23:54:25 | Raporteaza
Nu ma mira ca tata aia este “femeie singura”, ma mira cum de are un copil. La naiba, cat de beat a putut sa fie?
2010-07-04 00:42:07 | Raporteaza
@Marta: dar de part-time sau second job au auzit profesorii din Romania?Ca timp ar fi!Sigur ca salariile sunt mici in invatamant, dar nu numai in Romania e aceasta situatie ci peste tot in lume. Iar oamenii se descurca .Pentru ca aceasta problema cu salariile e stiuta di totdeauna. Asa ca atunci cand te faci profesor sti ce te asteapta. Asa ca, de ce atata suparare?Iar daca o sa spuna cineva ca s-a facut profesor din vocatie…sa avem pardon. Dar la ce se face in scoala acum, mai bine ar fi toti someri iar copiii ar ramane cu ce invata pe messenger
2010-07-04 01:01:46 | Raporteaza
@Cris: cifrele vorbesc. dar tu nu aduci in discutie niciodata cifrele. esti prea otravit ca sa gandesti.
raportat la numarul de locuitori, avem de 4 ori mai multi bugetari.
deci: grecia la 11 milioane de locuitori are in total aprox 480.000 bugetari. iar noi avem numai in invatamant aprox 490.000. socoteste. ca d’aia ai cap.
2010-07-04 01:24:40 | Raporteaza
@zexe: corect! m-am gandit si eu la chestia asta. dar… sa nu intindem coarda. nu trebuie judecata decat in functie de abordare.
2010-07-04 01:26:29 | Raporteaza
Cu episodul de la Dorohoi.
Basescu: A ascultat-o cu calm. A intrebat-o daca e cadru didactic. Si-a iesit un pic din fire cand cu calitatea invatamantului romanesc (perfect adevarat, de altfel).
Profesoara: Si-a expus durerile. Ca n-are barbat si are un copil. Nu se intelege ca ar avea casa inundata. Devine, nesimtita in mod neprovocat maimuţărindu-l pe Basescu , fluturând mâna ridicată “faceti asigurari!”. Arţăgoasa nevoie mare ,la o intrebare decentă pusă de Băsescu “sunteţi cadru didactic?” sare ,de zici ca ar fi intrebat-o daca are amant [cine naiba, doamne iarta-ma, s-ar incurca cu o aşa zănatică]. Cand presedintele face referire la calitatea invatamantului si la “produsele” scoase pe piata de aceasta institutie, d-na profa isi dă arama pe faţă, jignindu-l absolut gratuit (Base este ,totusi, produsul unui alt sistem de invatamant). “De aia e invatamantul prost,că scoate nişte oameni aşa ca Dvs!” Jignire pe faţă, in public. Eu la aşa ceva i-aş fi dat exaltatei două palme scurt!
Concluzia mea: Profesoara de la Dorohoi nu este o ţaţă. Este o madamă cu comportament de scroafă divorţată, cu un vizibil sindrom NF şi cu mai vechi probleme medicale(tulburări de comportament).
2010-07-04 10:26:27 | Raporteaza
@Tudor bugetar: ti-a luat cumva apele casa si nu ne-ai informat , faci cumva naveta cu trenurile alea de nu mai scoti mirosul nici cu soda caustica , esti penibil frate !
2010-07-04 12:23:26 | Raporteaza
@Mircea: citi bani ai primit sa mai umilesti si tu pe aici oameni batuti de soarta , se vede ca portocalii mai au inca bani de dat , numai la invatamint si sanatate nu mai au .
2010-07-04 12:25:59 | Raporteaza
@rossi:
Am toata compasiunea pentru cei loviti de urgii. Ajut de fiecare data cum pot (bani, haine). Asta nu inseamna ca trebuie sa tolerez nesimtirea unei exaltate care isi permite sa jigneasca gratuit presedintele tarii in fata multimii , dupa modelul A3 si iRTV.
Se plangea isterica (care iti spun eu ca are brutul peste 20 milioane) ca nu are barbat? Si ca o duce greu?
Sa-i dau eu exemplu de persoane cu studii superioare grele (ingineri cu 5 ani de facultate adevarata) care sunt someri?!Sau someri sot sotie cu copii in liceu? Sau bolnavi? S-a suparat ca a intrebat-o de asigurare? Pai la Dorohoi, asigurarea unei case nu trece peste 25 de euro. Cat asigurarea la masina. Nu-si permite d-na profesoara?! Sa mearga in privat, sa vada cum se munceste si cum se castiga.
2010-07-04 14:55:40 | Raporteaza
Daca isi ridica poalele si ii arata mingeacul atunci poate i se potrivea apelativul de tzatza, si-a spus si ea oful, desi celui caruia i se adresa mai nimerit era o flegma in ochi si niste palme pe chelie, ceva gen Benny Hill….
2010-07-04 15:16:31 | Raporteaza
@Marta: pe dv cine va pus sa va faceti chimista ? daca asta o fi meseria dv. ? din atitudinea pe care o ai nu esti mai stralucita decat o alta chimista , pe nume Leana . Un om care se pretinde inteligent sa vina cu intrebari de acest gen , il descalifica , si va situeaza pe aceasi treapta de inteligenta cu raul de la hoya, nepotu, si alti inteligenti , care posteaza pe aici. Aruncand cu venin in stanga si dreapta nu va face cinste la varsta dv. pt a sustine o cauza pierduta .
2010-07-04 18:32:45 | Raporteaza
@rossi: daca tot intrebi, da am avut probleme (in alba, acum 2 saptamani) am avut 1,5 m apa. Eu ajut cand pot trimt sms donez crucea rosie. sa-ti spun ce ajutor am primit ? Zero. ma rog, nici nu am cerut decat daca se poate sa ma ajute popmpierii cu o pompa. au fost alte urgente am facut eu rost de pompa. am patit acelasi lucru si acum exact 4 ani. la fel am pompat-o eu. atunci situatia mea era mai delicata, asteptam sa vina masina sa-l aduca pe tata de la morga. nu sunt in zona inundabila, sunt in entrul orasului dar ploaia si panza freatica a muresului mi-au facut pocinogul. asa ca lasa-ma cu nesimtirea si dobitocismele tale. se poate ?
2010-07-04 21:03:14 | Raporteaza
@Mihai Goţiu
Meseria ta e sa lovesti cu palma in rahatul pe care il produc Tatulici si Vantu dimineata, la pranz si seara.
Asta faci tu impreuna cu camarazii tai de propaganda: generati turbioane de rahat. Asta nu e jurnalism – e pur si simplu o colectie de mici maelstrom-uri din rahatul patronilor vostri. Nici vidanjorii nu au o misiune atat de sordida. Macar ei curata.
2010-07-04 21:11:03 | Raporteaza
Galatiul risca sa fie inundat si mai tare pentru ca sunt mai importante culturile din Insula Mare a Brailei decat vietile oamenilor. E ca si cum la o chiuveta debitul de la robinet e mai mare decat absorbtia de la gura de scurgere. Daca mai apare o gura de scurgere, apa din chiuveta nu mai da pe afara…
Asa e si cu deversarile care puteau fi facute in IMB. Insa duminica a dat mii de telefoane deputatul Culita Tarata (in Insula are culture firma TCE 3 Brazi a deputatului) ca deversarile cerute de specialist sa nu se faca, deputatul amenintand ca nu mai sprijina guvernul. Pana la urma, culturile modificate genetic de la firma lui Tarata s-au dovedit mai importante decat vietile si casele romanilor.
2010-07-04 23:33:43 | Raporteaza
Ar mai fi, si nu e frumos sa le trecem cu vederea, ţăţismele de pe voxpublica.
Atit a unor ziaristi, comentatori cit si a postatorilor- postaci, cum li se mai spune.
2010-07-05 11:51:00 | Raporteaza
Laura nu e frumos ce faci! noaptea stergi postarile care nu-ti plac?vezi,apucaturile de militianca nu dispar asa usor!si hai pe bune:ce grad ai acum?
2010-07-06 08:20:02 | Raporteaza