![]() | …Basescu trebuie sa-i multumeasca lui Antonescu!vezi toate articolele de Alin Fumurescu22 Nov 2009 la 21:57 63 comentarii 4049 vizualizari. |
…cresterea spectaculoasa a candidatului PNL din ultimele zile a rupt, paradoxal, din voturile lui Geoana, nu – dupa cum ar fi fost de asteptat – din cele ale lui Basescu. Cei care-l urasc pe Basescu si ar fi votat “orice, numai Basescu nu”, s-au orientat, masiv, spre penelist. Pierzand, Antonescu devine adevarata vedeta a turului doi.
Care e previzibil. Va castiga Basescu. Daca turul doi ar fi avut loc intre Crin Antonescu si Traian Basescu, ar fi fost muuult mai interesant. Asa, devine aproape plictisitor. E un soi de Vadim versus Iliescu. Oricat de tare l-ai dispretui pe cel din urma, nu-l poti lasa pe primul sa castige. Pur sis simplu nu poti. Nu daca iti pasa de tara asta. Oricat de tare l-ai dispretui pe Basescu, nu poti vota cu Geoana. Pur si simplu nu poti. Un om care, vicepresedintele Consiliului Suprem de Aparare merge “pe furis” la Moscova, e si tradadator si prost.
Iti poti permite, in extremis, pana si o lichea in fruntea tarii. Ceea ce nu-ti poti permite e un tradator prost. De ce prost? Pentru ca numai daca esti prost iti imaginezi ca o asemenea vizita va trece neobservata. Numai daca esti prost, poti desconsidera pana intr-acolo serviciile romane de informatii. Un asemenea om nu are cauta la carma unei crasme, daramite la carma unei tari!
Problema turului doi e, asadar, rezolvata. Mai ramane de vazut cum se va pricepe Crin Antonescu sa-si gestioneze infrangerea. Acesta e adevaratul test pe care il va avea de trecut omul politic Antonescu.
PS Doua observatii marginale, dar nu lipsite de semnificatie: Sorin Oprescu a strans mai putine voturi decat candidatul UDMR, care – in premiera – a strans muult mai putine voturi decat ar fi fost de asteptat de la “masinaria de vot maghiara”. Ceva, undeva, s-a defectat. Toate, vesti bune pentru Basescu.


Mihai Goţiu azi la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas azi la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
| 1[...] MRU: – Aveţi tot sprijinul meu! Dar pe el cine-l sprijină? – Realitatea [...]... | ||
| 2dox Sistemul cu jurati nu e panaceu universal. Cu riscul de a ma repeta are putine cazuri de aplicabilitate. Numai in penal, pentru anumite infactiuni(grave) si cu consecinte, mai degraba,nefaste(scaparea... | ||
| 3Remus Cernea, tu nu dezbati idei ci comentezi evenimente: Aristarh, Galileli, Darwin, Hawking. Ce parere ai despre identitate, constiinta, putere, echilibru, manipulare...? Nu te-ai saturat ca blogul tau... | ||
| 4@Strajnik:i-a vezi cate rateuri a dat justitia sua la 200de milioane de locuitori si cate plateste poporul roman de pe urma justitiei de doi lei de aici i-a analizeaza PPDD va castiga alegerile si in... | ||
| 5@Florin Puscas: pai jurnalist esti tu mai sau latrau jurati in instanta se numeste si este singurul sistem care ar functiona aici articolul asta e cel mai slab care l-am vazut te-as concedia imediat... | ||
| 6Florin,lumea vrea o schimbare. Scuza-ma ca ma gasesc eu primul sa constat evidentul. S-a saturat de judecatori coruptibili sau deja corupti.Numai cand lumea incepe sa manifesteze pentru drepturile... | ||
| Mihai Goţiu 26981 citiri |
| Cristian Teodorescu 11182 citiri |
| Costi Rogozanu 10697 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9468 citiri |
| Remus Cernea 5531 citiri |
| Alin Fumurescu 4428 citiri |
| Cristian Bândea 3946 citiri |
| Dan Duca 3801 citiri |
| Constantin Creţan 3798 citiri |
| Dorin Tudoran 3141 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Mihai Goţiu 115403 citiri |
| Costi Rogozanu 60026 citiri |
| Cristian Teodorescu 50429 citiri |
| Alin Fumurescu 30489 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21431 citiri |
| Remus Cernea 21110 citiri |
| Iulian Leca 17541 citiri |
| Dorin Tudoran 16653 citiri |
| Viorel Dobran 16233 citiri |
| Cristian Bândea 12912 citiri |
| Mihai Goţiu 40 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Bogdan Ciuclaru 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Adevarat! Insa Antonescu a avut un scop nobil (desi suna prea pompos)…in ciuda divergentelor dintre ei…a ajutat un democrat liberal. Este inadmisibl ca in calitate de liberal sa sustii un social democrat. Datorita acestor chestii de moralitate si mandrie pana la urma sper ca liberalii vor vota Basescu in turul 2!
2009-11-22 22:10:20 | Raporteaza
Corect. Interviurile de dupa discursul candidatilor au spus tot: au vorbit Iliescu, Bombo si vanGhelie. Ei vor fi de fapt adevaratii stapani ai Romaniei daca iese papusa lor prostanaca.
2009-11-22 22:13:19 | Raporteaza
Paralela cu anul 2000 e complicata.
Ideea e ca Basescu seamana mai mult cu Vadim, iar Geoana e pe mana lui Iliescu.
Se va vota iar Ilescu, din pacate.
Ca pierde Basescu o spune diferenta dintre rezultatele de acum si cele prognozate in campanie. In turul doi Geoana castiga si cand prognozele il dadeau ca iese din tutul intai mult mai in urma lui Basescu.
Eu nu astept sa-mi spuna Antonescu pe cine sa votez in turul doi.
2009-11-22 22:16:30 | Raporteaza
visati voi! toti prietenii mei am votat cu antonescu si nu vom vota nicicum basescu. Oricine, numai nu basescu!
2009-11-22 22:17:25 | Raporteaza
O sa-l votez pe Basescu in turul doi si o sa am rabdare 5 ani de certuri si mahala (asa vor fi)sa vad ce-or sa zica sustinatorii de acu ai lui.Pe mine m-a dezamagit in astia 5 ani care-au trecut,dar nu pot vota Geoana numai pt atat.Cred ca o sa avem presedintele pe care-l meritam.Nu suntem cu nimic mai buni ca el.Nici de Antonescu nu sunt tocmai multumita in aceasta seara,dar macar parea ceva mai independent de grupurile financiare(asfalt,imobiliare etc)
2009-11-22 22:19:47 | Raporteaza
Antonescu nici la ora asta nu crede că a pierdut. La ce ne-am putea aştepta de la el? Eu, unul, la nimic.
2009-11-22 22:20:43 | Raporteaza
Ati realizat o analiza impecabila in doua fraze,thanks!
2009-11-22 22:21:43 | Raporteaza
domnule Fumurescu,
cu acest post dovediti ca ati luat-o razna, la greu!
voi reveni pe blogul dvs, cand lucrurile vor reveni cat de cat la normal…
2009-11-22 22:22:42 | Raporteaza
Domnule Alin Fumurescu va urez doua chestii:
1. Sa inghititi pipa aceea deoarece nu va da un aer de intelectual ci mai degraba unul de cretin neadaptat
2. Nu-l mai lingeti atat pe Basescu in c.r ca la un anumit moment o sa faceti basici la limba si atunci va trebui sa o reintroduceti in gura si nu cred ca o sa va placa gustul.
In rest numai de bine.
2009-11-22 22:23:14 | Raporteaza
Dana esti proasta,daca ai votat cu Antonescu,votezi cu Basescu,nu poti ca liberal sa votezi cu PSD-ul.Incredibil cati oameni prosti au drept de vot.
2009-11-22 22:24:36 | Raporteaza
Fumurescule , pe moment te-ai scos! Toti lingai lui Base o sa treaca si pe la tine din seara asta.Au inceput deja.Sa nu-l faci invidios pe patrasconiu. Dar nu ma asteptam de la unul ca tine sa reinvie frica de rusi. Mai bine c-ai stata casa si n-ai votat.
2009-11-22 22:25:39 | Raporteaza
Parca mi-ai citit gandurile
Corect rationamentul in totalitate….
2009-11-22 22:28:16 | Raporteaza
Un comentariu abject scris de un lepra.
2009-11-22 22:28:58 | Raporteaza
nu e sigur nimic. Electoratul de la tara e manipulabil si psd va face orice pt a-l atrage.
2009-11-22 22:29:38 | Raporteaza
Dle Antonescu, felicitari pentru rezultat. Putea fi si mai bine, daca realizai ca NU Basescu iti e dusmanul tau, ci Geoana!
Acum…, putina decenta, putina judecata: lasa gargara, pune responsabilitatea si bunul simt in prim plan si lasa sa fie guvern serios intre partidele liberale ale romanilor.
Lasati ura intre cativa politicieni de la fiecare partid PDL si PNL, aia nu tine niciunui roma de cald, nici tarii! PDL v-a mai invitat si in 2008 sa faceti pace, n-ati vrut, ca era Tariceanu zevzec.
Acum, dle Antonescu, VEZI REALITATEA in Romania sau…?
NU pangari memoria Bratienilor, nu mai pangariti istoria acestei tari: dreapta a castigat, dreapta sa formeze guvernul si sa conduca tara, cu Basescu presedinte.
Si inca ceva:” Am vazut cifrele, am inteles mesajul dvs, va multumesc!”(Basescu, mai devreme).
E clar si pt dta, dle Antonescu! NU votez eu, ca liberal, niciodata cu PSD, orice ai spune dta sau alt sef in PNL! Si ca mine sunt majoritatea celor ce simpatizam liberalismul, credem in el.
2009-11-22 22:30:36 | Raporteaza
Andrei draga, lasand doctrina liberala deoparte deoarece sunt sigura ca nu o cunosti , du-te si pupa-l unde il pupa toti pe dl. marinar care a tras tzeapa dupa tzeapa pnl si a improscat numele partidului timp de 2 ani cu cacao.
Ar trebui sa-ti pui un tablou cu marinarul chior pentru prea marire.
2009-11-22 22:32:18 | Raporteaza
…am facut-o si pe asta – am cenzurat, adica, un comentariu – cel cu numarul 13 (ghinion:) al politistei. In fine, cel putin am incercat – inca il vad. Am si eu limitele mele. Om sunt.
2009-11-22 22:36:40 | Raporteaza
Nu sunt de acord cu aceasta pozitie de…anti geoana. De ce? Si ce daca a fost la vecinii nostri? Credeti ca actualul prim e mai bun decat klaus? Credeti ca base e mai bun decat goana? Nu..mi se pare normal ca a fost discreditat mister G si mister K…Credeti ca un parlament unicameral va aduce un lucru bun? Tare ma tem ca ne indreptam spre o mare gaura neagra…But hell..forza fie cu voi…
2009-11-22 22:37:20 | Raporteaza
Gresit complet domnule Fumurescu… eu sunt simpatizant PNL din ‘90 (si mic intreprinzator, de dreapta autentica lol) si oricate rele au facut alde Iliescu la vremea lor, acea vreme s-a dus… cum sa-l votez eu pe Basescu? m-am tampit de cap? n-am vazut ce-a facut 5 ani? sunt nebun s-o vreu pe Udrea prim ministru? si-apoi ce, Basescu e de dreapta? o fi de dreapta numai cu cei carora le serveste contracte de miliarde pe tava, de noi restul i-l doare in cot… nu-mi place Geoana dar macar ai lui stiu sa fure mai decent decat pdl-istii, mai lasa si pe altii sa traiasca in jurul lor, stiu sa pastreze un echilibru cat de cat… asa ca, daca nu a iesit al meu… oricine numai Basescu nu
2009-11-22 22:37:46 | Raporteaza
- dupa cum se vede din comentariile simpatizantilor liberali, se pare ca nu e tocmai surprinzator ca au luat din electoratul lui geoana. intai ca pnl nu are o doctrina liberala decat in teorie. in fapte e la fel de la stanga ca si ceilalti (vedeti diferentele de abordare a unor probleme intre PNL si ALDE)
- votul antonescu a fost mai mult un vot anti-basescu decat un vot pro-antonescu. dovada ca fanii zic ca se duc sa voteze geoana in turul doi. deci nu a fost nimic legat de program si alte bla-blauri tehnice. au votat unul care are ochii egali si in turul doi vor face la fel
2009-11-22 22:39:19 | Raporteaza
Un liberal care voteaza cu geoala in batalia cu basescu nu e liberal. Simplu, face it.
2009-11-22 22:40:26 | Raporteaza
Orice liberal adevarat ar trebui ori sa voteze impotriva stangii, ori sa se abtina.
2009-11-22 22:40:44 | Raporteaza
spun aici ce am spus si in alt loc: crin a pierdut atunci cind, neprovocat, s-a ratoit la moguli si “structuri”. Asta nu e posibil! Si-o poate permite Basescu (si vedem ce trage pentru asta), dar nu o persoana fara experienta, fara putere in spate, a carui singur reazem este un “mogul”. Cred ca lui Crin i se cam urcase la cap. Acuzele d acum (despre “furt electoral”) nu il ajuta cu nimic. Dovedeste o data in plus (daca mai era nevoie) ca o reforma morala, de bun simt, nu poate porni de la Crin, la initiativa lui…
Da, lucrurile par a porni pe drum bun. Nu ma refer la “scopul” lui Antonescu. Reforma se pare ca e pe cale sa inceapa: de la reforma in politica! Pentru prima data politicienii isi dau seama ca ei sunt, asa cum si trebuie sa fie, la mina poporului. Ca acesta, in ciuda minciunmilor, dezimformarilor, indemnurilor la pasivitate, s-a mobilizat si s-a dus sa voteze la referendum! Acum politicienii stiu ca nu mai pot continua asa. O loaza ca Crin, absenteist, demagog, nu va mai avea ce cauta in Parlament. 2/3 din liberali nu ar mai fi, asa cum sunt ei acum, in viitorul Parlament! (sa nu uitam, ei au ajuns acolo doar pentru ca asa au facut legea unicameralului!) Vor trebui sa accepte masuri anti-criza, sa mai renunte la “imunitati”, sa aiba in minte binele poporului. Parlamentarii, daca se mai vor votati, sa mearga la birourile din teritoriu, sa se intilnesca cu oamenii, sa le asculte doleantele – ceea ce acum nu fac.
Si da, nimic nu ne impiedica sa continuam o “revolutie” adevarata a bunului simt. Lucurile nu pier nici fara Crin, nici cu Basescu. Si el, daca nu isi va face treaba cum trebuie, poate fi destituit – si pierde! – la un referendum.
2009-11-22 22:44:40 | Raporteaza
Ok, astia din pdl sa se abtina….
Am votat Antonescu, in turul doi voi vota Geoana.
Articolul d-voastra e propaganda.
2009-11-22 22:49:08 | Raporteaza
Si mai incetati cu dreapta si basescu … da-o dreacu de treaba!
2009-11-22 22:49:33 | Raporteaza
am votat basescu si as mai face-o de n ori pt ca e sigurul canditat care isi merita pozitia de presedinte, e singurul care a pus tara in miscare dupa atatia ani de stagnare…nu-l suport pe geoana(nu a fost in stare nici macar sa aiba un discurs liber, ci a citit totul dp foaie…rusineeee!!!) succes basescu!!!
2009-11-22 22:50:25 | Raporteaza
si eu am votat cu dreapta din 1990, incepand cu ratiu. Acum voi vota pentru prima data psdul, pentru ca:
1. a facut tot ce a putut ca sa distruga pnl-ul.
2. a promis sa invinga coruptia. rezultatul celor 5 ani: risipa banilor publici de catre udrea si ridzi si promovarea lui macovei la ani.
3. promovarea nerusinata a elenei basescu la parlamentul european.
4. lipsa abilitatilor de a construi, de a aduna oamenii in jurul unui proiect pozitiv. basescu e foarte bun in a dezbina si a provoca crize si scandal si incapabil sa construiasca.
2009-11-22 22:54:19 | Raporteaza
Dle Fumurescu,
subtire tare argumentatia dvs? Subtire. De ce? Pai dati un “ochisor”:
csat.presidency../
vedeti cine e acolo si cine e vicepresedinte.
Deci toata “constructia” dvs cade:
“Iti poti permite, in extremis, pana si o lichea in fruntea tarii. Ceea ce nu-ti poti permite e un tradator prost. De ce prost? Pentru ca numai daca esti prost iti imaginezi ca o asemenea vizita va trece neobservata. Numai daca esti prost, poti desconsidera pana intr-acolo serviciile romane de informatii. Un asemenea om nu are cauta la carma unei crasme, daramite la carma unei tari!”
Si ca sa va parafrazez nitel. Numai o “lichea” isi poate permite “o lichea” in fruntea tarii. Nu de alta dar principala caracteristica a “lichelei” este “tradarea” in interes personal si mai ales “imediat. Numai o lichea va considera ca “lichelismul” poate fi acceptabil.
Numai un prost ar vedea cu ochi buni “centralizarea” serviciilor facuta sub basecu, numai un prost ar accepta centralizarea excesiva promovata in toate sectoarele statului(pana la nivel de sef de teava). Numai un prost ar accepta centralizarea puterii in mainile unui singur om. Mai ales dupa “experimentul” comunist.
2009-11-22 22:57:44 | Raporteaza
Stimatilor,
cat timp va trebuie sa va treziti ?
Nici macar superman Antonescu, nu a proceput rezultatele.
Poate maine ne anunta ca s-a trezit din somn.
Geoana nu poate fi presedintele acestei tari .
Pur si simplu romanii nu sunt atat de prosti.
S-a vazut si din prezenta la referendum si din votul la presedintie .
2009-11-22 22:58:43 | Raporteaza
Doamne cat de corect e rationamentul tau !!
Oricum multi pro-base au votat cu Geoana. Ghici de ce ?
2009-11-22 23:03:17 | Raporteaza
“Numai daca esti prost”, poti scrie un astfel de articol.
Nu, nu gandesc asa, dar voiam sa iti arat cum e sa fii jignit. Cred ca nu intelegi ca majoritatea politicienilor spun vorbe frumoase, dar ii doare in cur daca eu n-am bani sa ma duc la un film, sa imi iau mai mult de o pereche de pantofi pe an, sa ma duc la un dentist bun, ca fiul meu n-are manuale desi “invatamantul e gratuit” etc, adica nu intelegi ca nu exista o deosebire esentiala intre politicieni, ci doar una de discurs sau de imagine publica. Cred ca nu intelegi ca serviciile de informatii freaca menta fara a avea un scop bine definit si benefic intregii natiuni. Cred ca nu intelegi ca nu e frumos sa jignesti un om pentru ca a pus stampila pe boul X, si nu pe boul Y.
Noapte buna, jurnalist inchipuit pe un sait de opinii facile ca injuraturile.
P.S. Adresa de mail e cea reala. Daca vrei sa ma jignesti, fa-o intr-un mail, pentru ca nu cred ca am sa mai citesc inchipuirile de pe saitul vostru. Zic inchipuiri nu pentru ca ar fi total neadevarate, ci pentru ca amestecati parerile voastre cu jigniri si cu aroganta ca detineti adevarul absolut.
2009-11-22 23:03:56 | Raporteaza
bravo, domnule! sa fie cum spui tu! (ca eu una ma cam tem de prostimea… care vrea in fruntea ei un Prostanac!)
2009-11-22 23:14:01 | Raporteaza
Interesant cum ni se tot pune placa cu “basescu e foarte bun in a dezbina si a provoca crize si scandal si incapabil sa construiasca” şi totuşi s-a obţinut o prezenţă atât de mare la referendum în ciuda faptului că se încerca descurajarea votării pentru referendum, la TV, în presa scrisă, prin manipulări neruşinate… În plus, această descurajare s-a făcut şi azi. În secţia de votare am fost întrebată: “Doriţi să votaţi şi pentru referendum?”, “Da.”, “Da?” (cu vocea “Sunteţi sigură”), “Da”. Unii bătrâni au renunţat când au auzit acest ton. Numai un naiv poate crede că un singur om poate dezbina un partid… intervin multe alte orgolii… în plus, aşa cum e firesc la începutul oricărei democraţii, atât PNL cât şi PDL s-au construit de-a lungul vremii din fuzionări, urmate de dezbinări. Mai citiţi din istoricul fiecărui partid că nu doare. Pe mine mă miră ca PSD+PC nu fuzinează, doar stau împreună, delimitaţi ca într-o căsnicie cu contract prenupţial, făcută din interes. Când acest interes va dispărea şi partidele astea două se vor dezbina, tot Băsescu va fi de vină?
2009-11-22 23:27:26 | Raporteaza
mamă ce mişto că pedeleu n-are nicio doctrină, nici de dreapta, nici de stânga, c-acuma le pot scoate ăstorlalţi ochii că au. Halal, argument: cum să voteze liberalii cu socialiştii!!! întâi că votăm unul câte unul, noi cu mintea şi conştiinţa noastră. Al doilea, că votăm un om, care în mod normal ar trebui să fie primul figurant al ţărişoarei. Deci, liberali, activi sau doar simpatizanţi, nu vă lăsaţi manipulaţi de pseudoargumente. votaţi cum vă taie! Iar alde democrat popular fost socialiştii actual autoritariştii să-şi vadă doar de-ale lor
2009-11-22 23:32:28 | Raporteaza
Am votat Crin Antonescu. Regret ca voi fi nevoit sa aleg intre Geoana sau Basescu. Sper din suflet ca din aceasta confruntare sa castigam noi toti. Mai precis sper ca d-nul Antonescu sa-si mentina cerinta numirii lui Klauss Johanis ca prim ministru. Consider ca acesta e obiectivul major pentru Romania astazi!Odata numit, neamntul nu cred ca va accepta sa-i sufle in ciorba nici P.S.D.-ul, nici P.D.L.-ul, nici macar P.N.L.-ul. Daca lucrurile vor sta asa, partidul care va sustine propunerea liberalilor va da presedintele.
2009-11-22 23:34:16 | Raporteaza
Aline, ti-au suflat in gura PDL-istii din Brad ?
2009-11-22 23:34:22 | Raporteaza
Nu sînt de acord că ar fi fost mai interesant vice-versa. Era o simplă poziţionare pro/contra Băsescu. Cred că electoratul lui Geoană se poziţionează destul de radical la Băsescu. Aşa cum e acum, Antonescu poate să facă jocurile, dar şi Băsescu trebuie să lase mai sotto-voce tema cu micşorarea parlamentului, ce a avut de obţinut a obţinut, acum trebuie să-i curteze pe parlamentarii liberali.
2009-11-22 23:50:12 | Raporteaza
Ramona,
Exact asa am patit si noi, ne-au intrebat daca vrem referendum si , fireste, am dorit, dar a fost acelasi ton ;
Florine, scuza-ma ca imi permit, dar nu cred ca e treaba presedintelui sa vada daca tu ai pantofi sau nu;
Bunastarea cetatenilor, intr-o democratie, se poate realiza numai prin POLITICI COERENTE,bazate pe legi unanim respectate si prin respectul alesilor fata de alegatori.
Ori daca tu ai ales liberalul care ti-a promis ca va reduce taxele, dar el le mareste in scop de ajutor social pentru puturosi, iti promite sistem concurential si da facilitati concurentei, etc., daca pentru tine exista o lege si pentru vecinul alta, ei , in situatia asta nu poate sa existe dezvoltare, si nici bunastare.
Ganditi-va la o vorba din batrani:”Flamandului nu-i da peste, ci da-i o undita si invata-l sa pescuiasca”
Ori la noi, s-a facut exact invers, si tot asa vor face “emanatii”. De aceea e criza, haos, tara vanduta si indatorata.
2009-11-22 23:54:13 | Raporteaza
Prostanac sau ce?
Nici nu mai stiu cum sa ii spun lui Basescu: mahalagiu, marinar, micul shPritz, ma rog, spuneti-i oricum, nu ma deranjaza.
Vine el, domn bine, sef de stat inca in functie, da exemplu de moralitate pentru toti romanii dintre toti romanii, tocmai pe sotia acestuia, care isi las fiica sa se faca de ras de fiecare data cand iese in public. Bravo! sunteti o mama fara “interesuri” fata de copii dumneavoastra! Puteati sa ii puneti meditator la romana! Poate chiar pe cel care sa ocupat de sotul dumneavoastra in aceasta campanie, ma gandesc.
Adica, un psd-ist, unul care are model un ateu, Ion Iliescu, admira si da exemplu de moralitate un preot, cel mai de seama preot, patriarhul adik, sigur pentru unii discutabil si acesta, dar totusi un exemplu vizibil, cunoscut, simbolic etc.
Pentru domnul Antonecu, pe care l-am si votat, campania se pare ca este pentru urmatoarele alegeri prezidentiale, ceea ce nu e rau deloc, sau nu ar fi fost daca nu se plangea atat de nepotrivit despre frauda: Nu aveti pe cineva sa va sponsorizeze cu bani sa platiti pe altcineva sa aduca dovezi maine, poimaine, etc?
Spun ca a facut campanie pentru data viitoare fiindca a dat un exemplu pe un mult prea tanar si prea cuminte in nisa lui ca sa ii aduca un real plus in campania electorala. Da ai fost sincer dar te iubeam la fel de mult daca de data asta minteai si il dadeai exemplu peste o ora, dupa terminarea dezbaterii, si te si intelegeam, noi astia iubitori de “Hotel Cismigiu”.
Alin, e adevarat ca nu iti sta bine cu pipa sau mai bine spus nu e poza chiar buna si iti spun asta ca de la fumator de pipa la fumator de pipa, dar desi nu imi venea sa cred ca mai e cazul sa stau acasa (desi totusi e bine ca am ajutat la % lui Antonescu) se pare ca asa trebuie sa fac la turul 2.
Cum pot vota psd|Geoana, daca astia il fac prostanac prin partid. Daca ii conduce el atunci ei sunt ce? Daca se conduce singur atunci eu nu mai sunt comunisti?
Cum il pot vota pe Basescu, atat timp cat eu am renuntat la tv (m-am uitat pe net la realitatea) de 3 ani?! Adik mi-e scarba de cancanuri intre ilustrii anonimi de prin Dorobanti, discutii politice de birt prost, si bauturi fine la Golden Blitz, betivi la volanul masinilor, care produc accidente si multe reclame la credite!!!
2009-11-23 00:08:15 | Raporteaza
Electoratul PNL, printre care, cu modestie, mă număr, votează cu arbitrul într-un meci între pugilişti să zicem de categorie semi-cocoş, ca să avem o imagine. Asta la parlamentare. La alegerea de acum, arbitrul a ieşit din ring. Spectatorii PNL nu vin din start toţi să ţină cu unul dintre boxeri, dar adesea îşi acordă reflex simpatia pentru cel care are şansa mai mică. Şansa asta este cuantificată acum la primul tur. Chiar dacă Băsescu cîştigă cu cîteva procente, cred că este mai înţelept să nu o ia ca pe o victorie.
2009-11-23 00:31:07 | Raporteaza
“…cresterea spectaculoasa a candidatului PNL din ultimele zile a rupt, paradoxal, din voturile lui Geoana”
Ma indoiesc. Pot sa fiu de acord ca Antonescu a crescut (deoarece a avut o ultima saptamana buna), dar e pura speculatie ca ar fi rupt din voturile lui Geoana, care a luat voturile normale PSD, nici mai mult, nici mai putin.
Baza PSD e insensibila la dezbateri, drumuri la Moscova si alte de-astea, de aceea nu cred sa ai dreptate.
Mult mai probabil mi se pare ca Antonescu sa fi reusit sa concentreze votul de 3rd choice, in dauna lui Oprescu (vezi procentele penibile ale acestuia din urma), dar fara a se atinge defel de procentele primilor doi.
2009-11-23 00:40:54 | Raporteaza
Domnule Fumurescu, cand ati scris “Iti poti permite, in extremis, pana si o lichea in fruntea tarii” v-ati referit la Basescu sau la Geoana, ca n-am inteles?
2009-11-23 00:50:18 | Raporteaza
Antonescu a mai scos oamenii afara din casa!
Nu pe mine, sau nu doar el.
Eu am avut 2 motive bune zic eu:
1. Fiindca am stat acasa m-am trezit cu Becalil, Vadim, si Basescu jr, prin parlamentul european. O fi noua gluma a romanilor inteligenti: sa-i trimitem prin europa la studii, psihoterapie si azil?
2. Am vazut un om care a avut curaj sa incerce sa fie corect. A incercat, a reusit cateodata cu bine, alte ori a gresit in mod firesc unui om stresat si imperfect.
Dintre un Prostanac – citat ion iliescu- si un Basescu imputit – si cred ca e perfect legal sa il numesc asa, daca nu, sa se citesca ca citat dintr-un presedinte baut la volanul masinii.
Voi glumiti!
Cum sa ma plang ca nu opresc astia le trecerea de pietoni din fata blocului meu. Cum sa le spun celor care erau sa-mi calce sotia: Va rog frumos, daca nu sunteti cumva baut si nu ati confundat-o cu o tiganca, va rog respectos sa va auto-deuntati!
2009-11-23 01:13:34 | Raporteaza
Liberalii Antonescu: Norica Nicolai, Romeo Stavarache, Călin Popescu Tăriceanu, Andrei Chiliman, Radu Stroe, Varujan Vosganian.
2009-11-23 01:25:27 | Raporteaza
Cu UDMR e simplu.
Cand sunt un numar de fotolii de parlamentar in joc e eficient.
Cand procentul nu ofera un rezultat direct si nici o baza pentru negociere oamenii au ramas acasa sau au votat pentru unul din primii trei.
In rest un rationament de bun simt adaptat ofertei reale saracacioase.
Cei atasati unui partid anume ar putea ca macar sa nu jigneasca, oricum asta e problema lor de constiinta.
2009-11-23 01:34:32 | Raporteaza
“un rationament de bun simt adaptat ofertei reale saracacioase.”
Foarte corect!
2009-11-23 01:44:15 | Raporteaza
@) Autor
Unde naiba-i impartialitatea aia politologica de pina mai ieri?!
2009-11-23 01:49:14 | Raporteaza
“Cei atasati unui partid anume ar putea ca macar sa nu jigneasca, oricum asta e problema lor de constiinta.”
Am constiinta unuei suine la ignat cand admir proiectul Rahova – Uranus? cand ma indoiesc de ted ideas.ro? cand ma uit la telecomanda unui tv ca la un manuscris?
Sau am dreptul sa cred din “adancul ratiunii” ca am dreptate? si spun ratiune gandindu-ma cine stie ce probleme de constiinta mi se atribuie ca banda adeziva!
Daca gresesc fata de cel caruia ma adresez: Imi cer scuze!
2009-11-23 01:53:30 | Raporteaza
aia a lu dragos mi-a placut.a comiso omul:iliescu e bun ca fura ei dar ne lasa si pe noi sa furam.tot inainte ca inainte era mai bine!
2009-11-23 01:58:29 | Raporteaza
io ma gandesc totusi ca liberalii daca vor vota cu pdl in turul 2 basescu il va ajuta pe natonescu sa ajunga presedinte peste 5 ani.are ceva potential dar mai are de invatat de la profesionisti.daca voteaza cu psd,in urmatoarea zi e deja istorie.
2009-11-23 02:06:43 | Raporteaza
Silviu ce-ai facut?! L-ai dat de gol?
O avea si dragos un rationament. Ce zici?
S-o fi gandit ca PSD-ul se multumeste cu mai putin.
De cat cine?
Eu cred mai degraba in obisnuinta psd-ului de a ceda.
De asta si cred ca e varianta buna pentru PNL, in lipsa altei manevre surprinzatoare. Mai ales ca PNL-ul nu a facut nimic surprinzator, exceptie facand, sigur, motto-ul campaniei “Revolutia bunului simt”. Folosesc termenul general de motto, deja depasit de alte tetminologii specifice, fiindca nu stiu daca era defapt sloganul/coy-ul principal.
Poate nu am fost atent, dar mi-a cam lipsit cel cu scosul din criza.
2009-11-23 02:20:00 | Raporteaza
“cu psd, in urmatoarea zi e deja istorie”
Silviu te intreb:
Unde era Petre Roman in seara “dezbaterii mari”? Si de ce era acolo?
2009-11-23 02:24:00 | Raporteaza
@ B
habar n-am ca nu prind romanii decat pe net si e si diferenta de fus orar fo 7 ore si ce-am urmarit pana acum e ce am mai ciupit si eu in timpul serviciului.
unde era?
2009-11-23 02:42:18 | Raporteaza
@Auctorele: Da Aline, esti impartial ca tot postacu, doar ceva mai infumurat; si nu e un calambur. Da’ ce analiza politologica ai tras, rezum: “Prostanancu-i prostanac r’ear dreacu de prostanac. Basescu rules!!!!!!”
Ti se aplica si tie metafora lu’ Mihaies despre aia din Midwest: oieru’ mintii si-alta nu, parol.
Si ce ziceai ca faci tu prin Indiana?
2009-11-23 03:30:01 | Raporteaza
@silviu petcu
Langa Tariceanu, pe banca PNL. El a inventat PD-ul nu?
Pot intreba si de ce nu mai exista PNT-ul, nu din simpati ci de dragul sustinerii ideii ca Basescu este mai abil in a transforma prezentul unora in istorie recenta.
Pe de alta parte, daca ai dreptate si psd-ul va umbri pnl-ul in cazul unei aliante care se profileaza din start ca fiind un artificiu/compromis, atunci inseamna ca pnl-ul fi prea slab sa mai fie nevoie sa existe!
Selectia naturala s-a dovedit cea mai prolifica speciei.
Nu sta in picioare o alianta intre dreapta si stanga politica, decat importiva unui real rau pentru tara si chiar cred ca pdl-ul este daca nu se schimba radical. Au fost buni ca masa de manevra/jandarmi un si de haiduci (cine crede ca haiducii erau domni sa dezvolte) care au inlaturat un pericol: Adrian Nastase. A.N. cred ca era un pericol si pentru el, dovada ca isi revine.
Exista o metoda de revenire inventata de p.r.-isti, metoda discutabila moral, dar eficienta: Un personaj f vizibil si a ajuns sa aiba imagine negativa, incepe sa iasa din conul de vizibilitate. Dupa o pauza (se calculeaza durata) incepe sa isi creeze o imagine pozitiva cu vizibilitate mica, ca mai apoi sa lucreze pentru a o mari,ajungand din nou in pozitiv f vizibil.
Si da, pacaleste mass media de cele mai multe ori.
Initiativa presei/tv-ului de a explica tehnicile discursului politic, educand publicul, trebuie salutata!
Si eu m-am uitat doar pe net si e drept ca am si avut ceva mai mult timp disponibil.
Il poti vedea in schimbul de replici referitoare la flota.
GMT+02
p.s.: Dezamagirea provocata de rezultatul alegerii, m-a fact sa ma gandesc ca trebuie sa imi asum si defectul major al democratiei: Majoritatea decide!
Da, se poate naste un discurs care se poate contura ca perpetuum mobile, dar putem sa ne intrebam macar: cine informeaza/(dezinformeaza) cel mai eficient majoritatea? Cum? si ce interes imediat are? (altu decat cel ca vrea conducerea)
2009-11-23 10:10:37 | Raporteaza
erata
*
A.N. cred ca era un pericol si pentru el, dovada ca isi revine si cum, sustine magnitudinea fortei acestuia.
p.s. Cu mult tact si mult bun simt mi-am numarat si eu cornuletele si lapticul de la matusile mele, dar am iesit pe minus la oua. In public cineva ma face mincinos! Fi atent! Cucuvelele au grai!
2009-11-23 10:18:44 | Raporteaza
Da, vreau cel mai mult bun simt din partea clasei politice!
Mai mult decat din partea vanzatoarelor de prin alimentare; cu ele ma descurc eu suficient de bine!
Este o piata libera, exista un opc, care chiar cand ia mita, tot un fel de amenda da, tot genereaza o problema agentilor economici, sigur una mai mica, cu urmari mai putin eficiente.
Vreau si nu cred ca sunt singurul ca partidele sa isi redefineasca si sa isi faca publice ideologiile!
Vreau ca partidele sa recunosca sustinerea unor grupui de interese, doar sa le largeasca in concordanta cu ideologia de partid!
Cred ca termenul de “ideologie de partid” are inca conotatie negativa datorata unei ideologi pre-decembriste, prea lungi!
Vreau alegem SA ALEGEM, NU SA ELIMINAM! Si trebuie sa ne educam noi pentru asta!
Exista optiunea manifestarii publice si nu doar pentru revolutii-lovituri de stat.
Avem forta necesara, nu stiu daca si vointa, sa producem o schimbare de atitudine.
Pentru problema vointei astept presa! Si nu reviste politice porno! – ma refer la prostituarea jurnalilsrtilor, la trusturi de presa ca instrument politic.
Crin Antonescu totusi trebuie sa multumeasca grupului de ziaristi care au comentat “confruntarea 2″ pentru corectitudinea aproape naiva, atat de naiva incat a aparut manipulata.
A fost un fenomen frumos: au fost coplesiti de nivelul discursuli, neasteptat de la un politician roman, atat de mult incat le-a fost mila de Basescu, raspundeau in locul lui Geoana, ba chiar au ajus sa vorbeasca de minoritatea celor cu dizabilitati! Nu am mai vazut o discutie asa frumoasa, educativa, sportiva poate de mult timp.
2009-11-23 10:39:02 | Raporteaza
sa-i multumeasca lui antonescu? nici vorba. diferenta pe care zici ca a castigat-o basescu de la antonescu e cea dintre sondajele umflate in favoarea lui geoana la insomar si ccsb – trambitate de realitatea si antene pe de o parte si exit-poll-uri pe de alta parte. geoana a fost pur si simplu umflat cu pompa, nu cu date reale, deci n-a scazut in fapt. daca pe realitatea se vehiculau date de la csop, cine-cui trebuie sa multumeasca? se pare ca e important la care institut de sondare te raportezi. pe masura ce se apropia ziua alegerilor, insomar si ccsb se apropiau de cifrele reale. chiar nu stiu in ce conditii primesc acreditarea dar cred ca important ca cifrele din exi-poll-uri sa fie cat mai apropiate de rezulatele alegerilor. nu se iau in calcul si sondajele aruncate pe piata inainte si in timpul campaniilor. asa cred, repet, nu-s sigura.
2009-11-23 11:20:27 | Raporteaza
BUCURESTI 23 NOIEMBRIE 2009
STIMATI DOMNI ,
AM STAU EU , SI M-AM GANDIT ASTAZI , CA CEL MAI BINE , AR FI , DACE CEI DE LA PNL , SAU SIMPATIZANTI PNL , ALEGATORII ,V-OR VOTA CU PD-L , IN TURUL AL DOILEA .
IAR DOMNUL CRIN ANTONESCU , SA FIE NUMIT PRIM MINISTRU .
ACEASTA DEPINDE , SI DE CEI DE LA PNL , SAU , PD-L .
2009-11-23 13:15:48 | Raporteaza
nu voi vota Bashescu nici daca m-ati impusca! El o sa iasa in turul doi doar cu un glonte in capul lui de bou prost. parerea mea de student si de om de viitor al romaniei! mi-e greata de voi.
2009-11-23 14:32:32 | Raporteaza
puteti lasa tampenia asta cu distrusul pnt-cd de catre basescu? pnt a murit in urma actiunilor sale, nu din cauza lui basescu. pnt-ul a murit ca nu l-a convins pe constantinescu sa candideze, pt ca a facut o ditamai alianta cu tot felul de grupuri si nu a putut sa stranga suficiente procente sa treaca pragul. daca ar fi candidat singur pe liste era in parlament. si poate istoria era alta.
la fel si cu pnl. daca moare, o sa moara pt ca e condus de tampiti nu ca-l omoara basescu. e rau, da. dar intrebati-l pe patriciu de ce sponsorizeaza doua partide in loc sa-i dea banii unuia care sa poata creste.
2009-11-23 16:42:42 | Raporteaza
As vota orice numai pe Basescu nu. Acest om nu merita nimic, este un mare ratat ptr ce
2009-11-23 21:32:21 | Raporteaza
As vota orice numai pe Basescu nu. Acest om nu merita nimic, este un mare ratat ptr ce`a facut la aceste alegeri !! *
2009-11-23 21:32:54 | Raporteaza