![]() | Campion mondial caut post TVvezi toate articolele de Adrian Prioteasa17 Oct 2010 la 12:34 43 comentarii 826 vizualizari. |
Ganditi-va atent si spuneti-mi repede un nume de campion roman la zi. Bute va explodeaza in minte, nu e asa? Si nu pentru ca tocmai si-a reconfirmat centura in aceste zile . Si nici pentru ca nu are o competitie prea grozava printre compatriotii sai, care au avut Miorita in bibliografia scolara obligatorie, iar in anii recenti au reusit sa-si prinda medaliile mondiale in sufrageria de acasa. Lucian are nu doar titluri mondiale, ci si un profil de campion. E modest in atitutudine intr-un sport in care gura bate pumnii inainte de meci, pentru ca asa o cere showbiz-ul. Bute vorbeste putin si abia dupa meci. Atunci ceea ce s-a intamplat in ring e déjà istorie scrisa si vorbele au incaput in fapte . Sau nu. Doroftei ,desi are manusile puse in cui demult, are inca limba ascutita si contesta voalat valoarea adversarilor lui Lucian. El contesta , de fapt, fara sa o marturiseasca , o ierarhie all-time in care Bute ajunge singurul roman care si-a aparat o centura de sase ori. Galateanul nu si-a refuzat niciun adversar, iar acum, poate in primavara lui 2011, va boxa pentru reunificarea a doua centuri ale categoriei sale. Si probabil ca nu il vom vedea live nici atunci. Explicatii pentru netransmiterea live a meciului exista. Paradoxal una dintre ele este ca i-a crescut mult cota lui Bute. Un motiv ca un boomerang este lipsa de expunere a lui Bute la nivelul la care ar merita-o. Adevarul este ca oamenii seriosi , muncitori si modesti nu pot fi decat plictisitori. Dar asta este vina speciei noastre si o cu totul alta discutie. Apoi ora de disputare peste ocean nu e favorabila vanzarii de publicitate punctuala, iar ratingurile pentru reluarile din dimineata imediata meciului nu ar fi facut de asemenea audienta solicitata de publicitari in stare sa acopere costurile transmisiei. Asa ca televiziunile private au hotarat repede ca nu pot acoperi evenimentul, iar de acum incolo , pentru meciurile lui Bute va fi inca si mai greu. Ramane televiziunea nationala, dar acolo, pentru un meci nedisputat in tara , este si mai dificil. Boc, care probabil nu poate intelege nimic dincolo de cifre (desi nici pe alea nu le pricepe in esenta), a spus nu pana acum pentru sprijinirea unui meci organizat in tara. Dar de primavara ne desparte o iarna –ntreaga si pana atunci pot fi alti oameni in masura sa decida daca romanii au nevoie sau nu si de altceva decat de valori numarabile.
Actualizare. Argumentatie impecabila
http://sportvox.realitatea.net/sporturi/cateva-precizari-pentru-carcotasii-lui-bute-48726.html


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Reiau un comentariu pus si sub Ciprian Sulea, fiindca subiectul e acelasi si nu am alt punct de vedere. Se bate apa in piua de pomana! Oricum ar fi, parlamentarul odata ajuns in parlament nu mai reprezinta... | ||
| 2I just posted my first blog on blogspot. How will people find it? Do i have to give them the link, or can just anyone find it?.... | ||
| 3I am working on consolodating my online brand and identity. How to i set my blog up to receive the comments i post on others blogs or the questions I answer on Yahoo Answers or Linked in Q&A? . . What... | ||
| 4I have heard about sites that will pay you per post on your blog . . The one im planning on joining pays $10 per post. . Anyone know any good ones? Or better ones for that matter?.... | ||
| 5Am new to blogging. So would like to know more about blogs..... | ||
| 6How to start a blog. Kindly suggest books on the subject?... | ||
| Mihai Goţiu 10954 citiri |
| Cristian Teodorescu 9322 citiri |
| Costi Rogozanu 9152 citiri |
| Constantin Creţan 4284 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4243 citiri |
| Dan Duca 4111 citiri |
| Alin Fumurescu 3696 citiri |
| Ciprian Şiulea 3138 citiri |
| Dorin Tudoran 2561 citiri |
| Cristian Bândea 2057 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62013 citiri |
| Cristian Teodorescu 39670 citiri |
| Costi Rogozanu 38113 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17997 citiri |
| Alin Fumurescu 17591 citiri |
| Viorel Dobran 12989 citiri |
| Dan Duca 11988 citiri |
| Constantin Creţan 11295 citiri |
| Dorin Tudoran 8487 citiri |
| Iulian Leca 8041 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Eu zic că dacă facem chetă (sau teledon d-ăla televizat) până la primavară strângem bani pentru drepturile de televiziune. Problema e cine ia comisionul pe teledon
E că !?
2010-10-17 12:45:10 | Raporteaza
@Habarnam
Teledonul e de regula pentru sinistrati si alte cauze amarate, deci e o idee excelenta. Daca un apel costa 3 euro si firma de comsionari ia 2,avem nevoie de vreo 200.000 de romani. S-or strange, oare?
2010-10-17 13:00:48 | Raporteaza
@Habarnam: Eu am alta propunere: profii si medicii s-au obisnuit deja cu trei sferturi de salariu, asa ca putem trece la urmatoarea etapa! Mai luam 50% din veniturile profilor si medicilor si din banii obtinuti facem campionatul la Vaideei, in Caminul Cultural….Investitii domle! Vin dup’aia investitorii straini cu miliardele, mai ceva ca la Las Vegas!
2010-10-17 13:03:33 | Raporteaza
@Mita Baston: Păi avem patinoarul ăla “olimpic” de la Braşov. Pun pariu ca n-au bani de freon să-l mentină cu gheaţă, aşa că ar fi bun pentru o gală de box.
@Adrian Prioteasa: în acest caz poate începe “licitaţia” la MECTS să fim siguri că se face treabă până la primavară. Şi parcă vezi că o dăm în “Senzaţional, Lucian Bute boxează în Direct la Dan Diaconescu în Direct!”
2010-10-17 13:45:31 | Raporteaza
Lucian Bute e cel mai mare sportiv roman la ora actuala(de fapt de vreo 2 ani pentru cunoscatori) in lume.
Cu un palmares de 27 de victorii e si cel mai bun pe lume la categoria sa.
Cat despre declaratii lui Doroftei e invidios pe palaresul lui Bute
2010-10-17 14:10:09 | Raporteaza
@jemoi
Este asa e. Si din pacate e fara concurenta. Asa ca ‘cel mai” se cam transorma in”aproape singurul”. Din pacate.
2010-10-17 14:18:39 | Raporteaza
Lasand gluma si mistocareala deoparte, domnule autor nu vi se pare nitel exagerat sa cereti organizarea unui turneu, fie si mondial, de box, intr-o perioada in care zeci de mii de oameni de pe cuprinsul intregii Europe sunt in pericol de a-si pierde casele, prin executari silite?! Eu, cel putin, asa gandesc….
2010-10-17 14:35:43 | Raporteaza
@Mita Baston
Pai vad ca dvs. nu lasati gluma si mistocareala deoparte doamna (banuiesc). Am ridicat doar problema organzarii unui meci de box . Atat. Dar ma provocati! Oare cate case se vor executa in perioada urmatoare in Chile? O gramada probabil. Dar s-ar putea ca oamenii aia sa fi aflat ca fac parte nu dintr -o populatie, ci dintr-o comunitate. Ca sa nu ii zic popor ca poate suna a altceva.
2010-10-17 14:41:24 | Raporteaza
Imi pare rau ca trebuie sa ma exprim urat dar Mita Baston e de o imbe.cil.itate crasa.De mult n-am mai pomenit asa ceva.Si ca ea sunt multi
Autorul propunea transmiterea unui meci de box care costa 100000 euro.IN acelasi timp se construieste un stadion national care costa 150 milioane de euro si transmiterea meciurilor din divizia A care costa 100 milioane de euro pentru un sport de 2 bani.
A si apropo am observat si eu faza asta.Mai usor cu mistourile voi trebuie sa va stergeti la gura inainte sa pronuntati numele unui campion mondial la box profesionist.
Chiar nu va e rusine?Nesimtitil.or!
2010-10-17 14:44:36 | Raporteaza
Nu cred ca in primavara lui 2011 va boxa pentru unificarea centurilor. N-are cu cine, Super Six mai dureaza un an. Iar o urcare in categorie si o lupta cu Hopkins sau Pascal i-ar face praf palmaresul.
2010-10-17 14:45:27 | Raporteaza
@bucataru
La supermijlocie da, e blocata calea unificarii, dar HBO vrea sa il convinga sa urce la semigrea pentru primavara urmatoare. Se pare cu preconditie de meci in US, asa ca…
2010-10-17 14:55:54 | Raporteaza
Boxul este un sport profesionist, organizat ca o afacere. Este hilara cerinta unei transmisii subventionate atunci cind cam peste tot in lume marile partide se taxeaza prin pay per view. Pe de alta parte tb. sa admitem ca Romania este tara evenimentelor ‘moca’.
Iar daca ne intrebam de ce un meci al lui Bute nu poate fi finantat, nu putem uita ca el nu si-a construit niciodata marca in Europa. Fratii Klitschko au boxat primii 10 ani in Europa si acum o fac alternativ in Europa si in State. Bute nu a facut niciodata acest pas.
Cit despre rivalitatea Doroftei/Bute tb. si aici nuantat. IBF este o federatie de mina a doua si daca nu va boxa pt o centura WBA, WBC sau WBO, Bute va ramine un campion de mina a doua. Pt cei care cunosc mai putin fenomenul, l-as compara cu cariera lui Hagi – 5 titluri de campion cu Galatasary sunt echivalentul unui statut de rezerva la Barcelona.
2010-10-17 14:58:24 | Raporteaza
@Cristian
Bute nu a avut ocazia pana acum sa construiasca o imagine in Europa. Ucrainenii traiesc in Europa, nu peste ocean. Asa ca au motive.Nu as categorisi IBF ca o organziatie de mana a doua. As spune ca nu e in primele doua neaparat la toate categoriile. WBA si WBC sunt organzatiile mai importante, dar IBF nu e neaparat Cupa UEFA (sau Europe League:))
2010-10-17 15:13:00 | Raporteaza
” Boc, care probabil nu poate intelege nimic dincolo de cifre”
Va asigur ca Boc nu pricepe o iota nici dincoace, nici dincolo de cifre. Intre boc si un caine sunt doua asemanari fundamentale : ii sunt credinciosi stapanului si privesc la fel osul lui ishango.
In schimb boc creste in ochii electoratului sustinind minunile rurale ale sportului (vezi HG nr. 977 din 20 septembrie 2010)
Puntem noi sa ne lamentam cat vrem, premierul ne va raspunde:
Box ati vrut, boc’s!
2010-10-17 15:20:59 | Raporteaza
lasati-ne cu mardeiasii si caftangii tarii. Boxul in romania nu intereseaza pe aproape nimeni. Asa ca nu o mai dati ca nu a fost dat la TV,V-ati uitat la audientele de la meciul trecut cind a platit cineva transmisia? a fost de 0.00000 n. Luptati-va pentru cauze mai nobile nu pentru promovare sporturilor caftangiilor, si retardatilor tarii.Si apoi nu a reprezentat romania s-a reprezentat pe el insusi. Ai auzit cumva imnul tarii tricolorul etc. Nu atunci lasa-l in cafteala lui. Ce a declarat retardatul? “Am crezut ca i-am mutat sau luat ficatul. Acesta bruta sa ma reprezinte? Mai bine lipsa.
2010-10-17 15:22:54 | Raporteaza
@Adrian Prioteasa: In primul rand, cred ca Pascal il va bate pe Hopkins in decembrie. Iar dup-aia un meci la semigrea intre doi canadieni ar strange mult mai multi bani in Canada decat in SUA. Si ca o opinie personala, nu-l vad pe Bute cu sanse in fata lui Pascal.
@cristian: Stieglitz, campionul WBO din categorie, a fost facut KO si de Andrade, si de Berrio, ambii batuti de Bute. De tot rasul afirmatia ta ca centura IBF a lui Bute e mai putin valoroasa decat WBO-ul. Cele 4 federatii sunt cam pe acelasi nivel.
2010-10-17 15:24:28 | Raporteaza
@junghiul
Degeaba radem de Boc aici. El habar nu are despre noi, dar uite ca noi cam avem habar de el. Si atunci? Cine -i smecherul si care-i fraierul? Bute chiar l-a solicitat sa -l sprijine pentru organziarea unui meci in Romania. Neimportant , a fost decizia.
2010-10-17 15:36:55 | Raporteaza
@nae: caftangiu necaftangiu, e boxer profesionist. Şi dacă era campion la aruncatul cu bulgări de zăpadă, tot campion se cheamă. Iar dacă tu prin Becali, Mitică Dragomir, prafurile lui Mutu şi bucile unei coarde înţelegi “sport românesc” sau “evenimente sportive”, atunci da, asta te reprezintă. Pe tine, probabil.
@junghiul: mai uşor cu politica, jocul sportiv presupune reguli şi fair-play, politica este o disciplină de maidan. Să nu-i zic cocină. Oricum, nu e cazul aici.
2010-10-17 15:40:14 | Raporteaza
@nae
Boxul nu e mardeala. Mardeiasii si caftangii tarii, de care spuneti dvs. sunt pe la tribune parlamentare si guvernamentale, nu in ring. Chiar nu pricepeti nimic dincolo de telejurnalul lui nea Nicu, care , apropos, nu stiu daca ati aflat, a murit.Intre timp.
2010-10-17 15:40:38 | Raporteaza
@Adrian Prioteasa
) au fost penibili.Hai să nu fim naiv, la praful care este pe piaţă, nicio televiziunea nu şi-a permis transmisiunea. Costurile erau prea mari pentru toţi, tinând cont şi de ora de difuzare. Un meci, nici nu îngraşă , dar nici nu slăbeşte o naţiune. Vor veni alte meciuri ale lui Lucian, dar , docamdată nu prea mai are adversari, ca şi fraţii ucranieni Vitali şi Vladimir.
Eşti subiectiv. Nu că mor de dragul lui Boc, dar dacă, cu ghilimele de rigoare, Boculete ar fi dat nu ştiu ce ordine pe la teveul national să difuzeze meciul, să vezi atunci problemă naţională. Adică cum şi-a permis să plătească atâta timp cât în ţară se moare de foame …şi câte şi mai cîte. Că nu a făcut-o, la fel, adversarii şi nu numai politici, la ditamai congresul(ştia că un congres se organizează la patru ani , dar la comuniştii lui Ponta văd din 6 în 6 luni
2010-10-17 15:46:06 | Raporteaza
@bucataru
kessler s-a retras din supersix accidentat la ochi.unul dintre zvonuri este inclusiv introducerea aici a lui Bute. Stiu ca sunt vreo doi boxeuri care au disputat deja cate doua meciuri, dar inteleg ca nu e imposibil.
2010-10-17 15:48:45 | Raporteaza
@Habarnam:
Ai dreptate! Imi pun manusile
2010-10-17 15:51:26 | Raporteaza
@bucataru
nu e vorba de valoare absoluta ci de perceptie.
@adrian prioteasa
e adevarat ca fratii klitschko stau in hamburg, dar asa si-au creat o piata pt valorificarea drepturile in europa; daca bute vrea sa isi valorifice potentialul media in romania, tb sa isi promoveze produsul aici; altfel, el va oferi un produs nevalorificabil comercial, oricit de bun ar fi si aici eu cred ca face o greseala. nastase, hagi, nadia sunt branduri la ani buni dupa ce si-au terminat cariera; peste 20 de ani bute poate fi cu o imagine construita corect un brand in romania, dar va fi cu siguranta un nobody in quebec.
2010-10-17 16:05:29 | Raporteaza
@zulu:
Albanezii si-au permis luxul asta.Aceleasi costuri , fus orar -1.Au vrut sa ne arate ca ne-au depasit si la sport iar faptul ca am obtinut cu ei un punct la fotbal pe teren propriu este o performanta (pentru noi) si un semiesec (pentru ei).
Dar las’ca ne vom ridica noi! Cu investitii bine directionate in infrastructura peste vreo doua sute de ani vom fi din nou ce-am mai fost.Om trai si vei vedea ca am dreptate!
2010-10-17 16:06:03 | Raporteaza
@Pentru cel de la 15
Boxul e un sport de gentelmani.Regulile sale moderne au fost date de Maquizul de Queensbury pe la 1857.El se practica insa de minoniei si egipteni cu vreo 2 milenii IH.
Cel mai mare promotor din box la ora actuala Bob Arum este absolvent de Harvard.
Ca sa faci putina comparatie in functie de nivelul de cultura.
2010-10-17 16:09:10 | Raporteaza
@Adrian Prioteasa:
Dar un meci “smecherul contra fraierul” nu poate avea loc aici in Romania?
Il organizez eu, pe bune!
2010-10-17 16:14:00 | Raporteaza
@junghiul
pretul unei transmisii e diferit in functie de piata; in albania pretul a fost cit ar fi fost aici meciul intre un nepaz si un zulu;
ca o comparatie: meciul de ieri al lui klitscho a costat rtl 3 mil euro, toate cele 108 tari care au cumparat drepturi au preluat cumulat pt ca. 400.000 euro; sunt sigur ca aici cotatia pt ucraina a fost de 25-40% din totalul incasat, cu toate ca klitschko este un brand mult mai puternic si boxeaza la o categorie cu expunere mult mai mare
asadar e posibil ca 3.000 euro sa fi fost un deal rentabil pt albania si 100.000 o suma nerealista pt romania, una nu exclude pe alta
2010-10-17 16:30:13 | Raporteaza
@nae
normal ca boxul nu te reprezinta!
Pe tine te reprezinta spartul semintelor categoria grea si gratar viteza.Asa-i?
Ah da,uitasem,si te mai reprezinta si Iliescu!
2010-10-17 16:33:00 | Raporteaza
@20-zulu
subscriu,aici nea Adrian a fost cam nashpa!
2010-10-17 16:36:25 | Raporteaza
Adriane
Boxul nu este mardoiala pugilistii se bat cu fori. Dar nu inteleg un lucru daca nu este mardoiala de ce se umplu de singe, se Invinetesc, ajung unii din ei la inconstienta.De placere si miros de flori cred. Precis. Dar sa stii ceva tot mardeiasi de cartier retardatri sint. Uita-te la morosanu si ai etalonul retardatului. Sii ce-i boxul? O batie organizata pe baza unor reguli minimale. Dar tot bataie ramine, si tot apanajul golanilor de cartie. Spun-mi si mie citi ingineri, profesori, matematicieni si oameni de cultura au ajuns sau au practicat bataia. Asa ca te rog sa o lasi balta este ca vrei sau nu vrei tu tot o CAFTEALA.
2010-10-17 16:47:57 | Raporteaza
@nae
hai ma m-ai spart!Mare prost mai esti!
Zi asa,tu compari doi mardeiasi de cartier,cu lupta din ring?
Baaaa,te-a drogat Geoana,ti-a luat mintile Iliescu,esti pe amfetamine?
Ce dracu’ ai?Ma sperii!
Uite,de exemplu,daca te-as prinde pe la mine prin cartier,ti-as trage vreo doua peste moaca aia de retardat care cere palme!(asta e mardeala)
Dar in schimb,daca am fi in ring,mi-as pune o bucata de fier in manusa,ca sa-ti rup maxilarul din primul pumn(asta e onoare)
2010-10-17 16:54:25 | Raporteaza
@bucataru fac pariu ca batranu’ hopkins il “trimite la scoala” pe pascal.
Turneul Super Six ar trebui reorganizat intr-o noua formula, sa se aleaga cei mai buni 8 boxeri din lume la super-mijlocie si sa fie lupte eliminatorii.Cel mai simplu.
2010-10-17 16:58:03 | Raporteaza
@zulu
Nu am spus asa ceva: sa se transmita pe baza de ordin meciul , la TVR. Am spus ca ar fi trebuit si inca e posibil sa i se organizeze un meci acasa.Iar asta, ne palce sau nu, este pana la urma si o decizie politica. Daca nu chiar in primul rand asta.
2010-10-17 17:02:46 | Raporteaza
@nae
Ii este mila de cei ca nae.I-am raspuns la comentariul 15.
Boxul se numeste sweet science si e practicat anual la universitatile Cambridge si Oxford in Anglia care organizeaza competitii anuale intre studenti.
Pe asta n-o stiai nu?Intra pe paginile universitatilor si vei afla mai multe.
Morosanu nu e boxeur.Practica k1 ceea ce e un sport total diferit.
2010-10-17 17:04:19 | Raporteaza
Dle Adrian Prioteasa,
Boc nu e vinovat doar de netransmiterea meciului de box, ci si de faptul ca posturile noastre tv de sport si cele doua cotidiene sportive vad ca sporturi doar fotbalicul siin fotbalic doar doua echipe: Steaua si Dinamo. Si mai este vinovat ca se numeste Derbi de Romania un meci de mijlocul clasamentului.
Boc este vinovat ca nu are rezultate nationala de fotbal si, in general, Boc e vinovat ca e mic de statura si ca e ardelean. Si prim ministru pedelist.
Vacaroiu era mai bun, parerea mea.
Si mai este vinovat ca televiziile de sport nu stiu sa faca afaceri.
Dar va dau un pont (pe care vad ca nu il cunoasteti): merita injurat si ministrul de resort, D. Funeriu. Sa nu-l lasam sa ne scape.
Aaa, si sa nu uitam de seful televiziei nationale.
2010-10-17 17:07:58 | Raporteaza
@cristian-post 23
Sunt de acord. Din pacate chiar si acum e prea mic pentru boxul mondial ca sa vina sa traiasca aici . Pe de alta parte este mediatizat foarte putin , daca nu traieste in tara. Si cata vreme boxeaza asta e decizia corecta.
2010-10-17 17:08:31 | Raporteaza
@cristian:
Daca e asa ai dreptate.
Incep sa regret ca nu-s albanez. Tara mica dar data dracului.
Vorba aia:
Decat mare si senil,
mai bine mic si viril!
2010-10-17 17:17:52 | Raporteaza
Eu cred ca Bute ar putea boxa si la ore convenabile publicului roman. Este insa mai degraba o chestiune de management.
In mod normal promotorul/clubul campionului organizeaza gala. Standard sunt 35% din incasari, plus diverse avantaje strategice in cele 5-6 meciuri ale galei ( talente carora li se construieste un palmares etc). Un campion mondial e pe de alta parte obligat sa isi puna centura in joc odata la 6 luni.
Solutia ar fi ca Bute sa isi renegocieze contractul cu promotorul sau, si sa poata lupta pe linga doua meciuri obligatorii in Canada si un al treilea in regie proprie. Revening la fratii Klitschko, acestia sunt propii lor promotori, nu depind de nici un club – e un model de urmat.
Mi-e greu sa cred ca o gala organizata in Romania ar putea compensa financiar reteta unei gale in Canada din perspectiva celor 35% ai promotorului. Daca Bute ar putea ajunge la nivelul de a organiza el un eveniment in RO, situatia si datele financiare s-ar schimba definitiv.
2010-10-17 18:16:06 | Raporteaza
Evident ca pe autor si pe gasca de semi-retarzi comentatori i-ar interesa sa vada, pe banii mei, cum isi sparg fetele doi colosi la fel de inteligenti ca ei! De ce sa nu transmitem si imagini in direct de la Olimpiada Internationala de Matematica, de la Concursul International de Vioara, de la un cenaclu de poezie? D’aia!
2010-10-17 18:41:22 | Raporteaza
@Miorlau
Te-ai descris perfect in primul rand postat de tine!
Si ca sa-ti raspund la intrebare pentru ca lucrurile prezentate de tine nu sunt sporturi:)
A si apropo inregistrairle cu competitiile despre care vorbesti se gasesc pe youtube.La cate dintre ele te-ai uitat?
Continua tot asa.Oamenii ca tine ma fac fericit.
2010-10-17 18:51:55 | Raporteaza
@Miorlau:
Recomandare pentru tine:
tiuk.reea.net/2../
2010-10-17 20:07:48 | Raporteaza
fiind vorba si de twleviziunea nationala la mijloc, cea pt care platim toti taxa tv, ar fi trebuit sa cumpere drepturile de televizare in direct ale meciului chiar daca ar fi fost doar o mana de oameni dispusi sa se trezeasca sa vada meciul live. Parerea me;)
2010-10-18 09:32:03 | Raporteaza
Bravo, Adi, felicitari!
Te-am descoperit intamplator si sunt bucuros sa citesc materialele tale de foarte buna calitate. Ramai un tip profund.
O sa-mi mai permit, in limita timpului disponibil, sa fac unele comentarii asupra unor idei expuse de tine, dar asta numai ca sa te tin in “priza”. Inca mai cred ca un schimb de pareri ajuta spiritului…
Legat de cele scrise de tine, am o singura remarca. Indiferent de cat de lung sau de scurt este un mandat politic in Romania, principala obligatie imediat dupa alegeri este achitarea datoriilor fata de cei care te-au propulsat acolo, indiferent cum sau cine a realizat aceasta propulsare. Nu cred ca cineva lasa acest lucru la finalul mandatului.
Atat, deocamdata, dar promit sa revin daca iti face placere.
Cu drag,
Emil Oancea
2010-11-12 19:17:30 | Raporteaza