![]() | Când Vântu și Ghiță se înfruntă cu bodyguarzi și comunicate. Eu cu cine ținvezi toate articolele de Mihai Goţiu04 Apr 2011 la 13:03 62 comentarii 1796 vizualizari. |
De vreo săptămână, braț la braț cu Wikileaks, pe coridoarele de la Realitatea TV au început să se umfle mușchii. La propriu, cu bodyguarzi, și la figurat, prin comunicate. Acum nu vă așteptați la dezvăluiri extraordinare – mai mult decât ați citit pe Realitatea.net, pe Hotnews, pe paginademedia.ro ori pe reportervirtual.ro (sau în alte ziare, print sau online) nu știu. Pe la Realitatea am trecut o singură dată, să-mi salut niște prieteni. A trecut mai bine de un an de atunci (chiar înainte de a începe colaborarea cu VoxPublica), iar acei prieteni nu-și mai au job-ul acolo.
Asta nu înseamnă că ce se întâmplă la vârful grupului mă lasă indiferent. Pe de o parte, e vorba de un interes general, legat de direcția pe care o are (și o va avea) unul dintre trusturile importante de media din România. La care se adaugă un interes personal, atâta vreme cât textele mele sunt găzduite de o platformă a grupului. Motiv pentru care, de când a început războiul Vântu-Ghiță, inevitabil, mi-am pus întrebarea ”și, totuși, cum ar fi mai bine?”. Problema e că nici într-o variantă ”nu e mai bine”. Normal, ca patron de presă, nu e nici să-i faci masaj de relaxare unui candidat la președenție, la fel cum nu e normal modul în care Oana Stancu și Adrian Ursu au fost zburați din grila de programe și din Realitatea.
Pentru un jurnalist care colaborează cu grupul (chiar și în condițiile unei colaborări externe), actualul scandal dintre Vântu și Ghiță e precum mestecatul nisipului sau a sticlei pisate. Când am început colaborarea cu VoxPublica (ianuarie 2010) știam însă în ce mă bag. Și am acceptat cu o singură condiție: dreptul de a-mi alege singur subiectele și de a le prezenta/ comenta/ analiza după cum mă ajută mintea și informațiile pe care le am. Timp de mai bine de un an, condiția a fost respectată. Și cât timp va fi respectată o să mă citiți în continuare aici. De-o fi Vântu, de-o fi Ghiță.
Din păcate, nici Vântu și nici Ghiță nu sunt cei care pierd în acest scandal. Un război și niște acuzații în plus nu-i vor afecta prea mult. Nici într-un caz nu în aceeași măsură ca pe jurnaliștii pentru a căror interese afirmă (și unul, și altul) că ar lupta. Libertatea de exprimare și independența presei nu se câștigă cu bodyguarzi.
Etichete: ghiță, Mihai Goţiu, Realitatea TV, SOV, Vântu


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Reiau un comentariu pus si sub Ciprian Sulea, fiindca subiectul e acelasi si nu am alt punct de vedere. Se bate apa in piua de pomana! Oricum ar fi, parlamentarul odata ajuns in parlament nu mai reprezinta... | ||
| 2I just posted my first blog on blogspot. How will people find it? Do i have to give them the link, or can just anyone find it?.... | ||
| 3I am working on consolodating my online brand and identity. How to i set my blog up to receive the comments i post on others blogs or the questions I answer on Yahoo Answers or Linked in Q&A? . . What... | ||
| 4I have heard about sites that will pay you per post on your blog . . The one im planning on joining pays $10 per post. . Anyone know any good ones? Or better ones for that matter?.... | ||
| 5Am new to blogging. So would like to know more about blogs..... | ||
| 6How to start a blog. Kindly suggest books on the subject?... | ||
| Mihai Goţiu 10958 citiri |
| Cristian Teodorescu 9325 citiri |
| Costi Rogozanu 9155 citiri |
| Constantin Creţan 4285 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4243 citiri |
| Dan Duca 4112 citiri |
| Alin Fumurescu 3702 citiri |
| Ciprian Şiulea 3143 citiri |
| Dorin Tudoran 2567 citiri |
| Cristian Bândea 2057 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62017 citiri |
| Cristian Teodorescu 39673 citiri |
| Costi Rogozanu 38116 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17997 citiri |
| Alin Fumurescu 17597 citiri |
| Viorel Dobran 12990 citiri |
| Dan Duca 11989 citiri |
| Constantin Creţan 11296 citiri |
| Dorin Tudoran 8493 citiri |
| Iulian Leca 8053 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Un trust de presa este o afacere ca oricare alta, prin urmare tintele sale trebuie sa fie profitul financiar si lupta pentru audienta cu concurenta. Orice alt interes sau abordare sunt dubioase, iar argumentul din comunicatul grupului cum ca este pusa in pericol libertatea presei in cazul de fata este de-a dreptul ridicol.
2011-04-04 13:09:56 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
Pai Oana Stancu si Adrian Ursu au fost dati afara tocmai ca “faceau masaj de relaxare” altor candidati (la presedentie sau la alte functii publice). Stau si ma intreb ce draq mai e normal in presa asta din Romania. Si nu numai in presa…
2011-04-04 13:21:46 | Raporteaza
Norocul Dvs. este ca lucrati, citez, la o supapa.
2011-04-04 13:23:35 | Raporteaza
Cum adica cu cine? Cu ala care da banul! Cu Ghita ati avut noroc, a virat banii pentru aprilie mai devreme…nasol cu Vantu acum ca ala e cam zgarciob, de Pasti pun pariu ca nu vedeti nimic si am presimtirea ca in mai nu se va grabi cu plata. Nu e cazul tau ca ai luat bonus mare anul trecut, dar pe burta goala tu cam cu cine ai tine?
2011-04-04 13:24:58 | Raporteaza
Eu sper numai sa nu se inchida cantina din Casa Presei!!!
2011-04-04 13:36:07 | Raporteaza
“Normal, ca patron de presă, nu e nici să-i faci masaj de relaxare unui candidat la președenție”
daca spuneai asta in urma cu numai 2-3 saptamani, aveai toata stima mea. asa insa, un scuipat in gura, ca pari un jalnic oportunist la scufundarea corabiei
2011-04-04 13:47:12 | Raporteaza
@yabaduba:
am scris asta acum mai bine de un an
2011-04-04 13:57:16 | Raporteaza
@yabaduba:
Corect ! Are dreptate Mihai Gotiu ! In consecinta, eu te sfatuiesc sa-ti retragi flegmele.
2011-04-04 14:06:43 | Raporteaza
Gutza, tu vei tine ca si pana acum cu Vantu.
Ca doar el iti asigura “jetul de hrana”, cu sa fara batistuta!
2011-04-04 14:10:44 | Raporteaza
modul in care niste carpe fara coloane vertebrala, latrai si spalatori de cadavre politice au fost zburati mi se pare mult mai finut decat o meritau.
e drept, nu sunt simgurii care o merita, si banuiala mea e ca aproximativ 80-90% dintre “ziaristi” sunt la fel, doar ca presteaza pe mai putin.
in mod normal, intr-o societate normala, ziaristilor le-ar fi rusine sa aiba asemenea “colegi”.
2011-04-04 14:26:03 | Raporteaza
pardon
carpele au fost “zburate”, nu “zburati”
2011-04-04 14:35:20 | Raporteaza
Si, uite asa, te-ai pus bine si cu unul si cu altul. Bravos, monser.
2011-04-04 14:44:43 | Raporteaza
Mihai, zau mi le retrag, cu mii de scuze, daca e adevarat.
sunt porc ca nu mai rabd, dar doar cu cine vad ca merita
ti s-a intamplat si tie sa-i bagi in ma-sa pe toti, cand vezi ca la vorba buna (democratie zice-se, sau civism) esti luat de fraier?
2011-04-04 14:50:54 | Raporteaza
Ma doare in cot cu cine ti tu Gotiule, caci esti un nimeni ca si cel cu care tii. Sunt aici sa-ti spun ca astept ca Realitatea TV, aceasta vidanja sau hazna, spune-i cum vrei,sa se inchida! Si tu sa ajungi intr-un loc in care sa devii obiectiv si sa scrii adevarul, conform eticii tale profesionale, acum rangul tau fiind doar de carpa de sters pantofii penalilor care te platesc.
Capisci?
2011-04-04 14:58:08 | Raporteaza
Gotiu,
Te contrazici. Daca tu chiar ai fi de partea libertatii de opinie, neinfluentata de patron, atunci ar trebui sa stii de partea cui esti. Stancu&Ursu au zburat tocmai pentru ca se “consultau” cu patronul ce sa faca la emisiuni. Ceilalti 2, de saptamana trecuta, au fost dati afara (discutabil daca ma intrebi, un C.A. nu are voie sa dea angajati afara daca nu el i-a angajat) taman pentru ca nu-i raspundeau lui SOV la telefon.
ca atare, ce argumente iti mai trebuie ca sa stii cu cine tii?
SOV oricat de mafiot este, parerea mea ca va avea mult de tras cu ghita. Care nu-i nici el “fecioara maria” si in plus cred ca are ceva mai mult “cash” decat sov. Asa ca va fi un meci interesant. Unde ai tu un pic de dreptate este la sfarsit. oricine va invinge, realitatea va pierde.
2011-04-04 15:00:12 | Raporteaza
Plagiatorule, intrebarea era “io cu cine votez?”
2011-04-04 15:18:48 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: SOV te plateste DEOARECE scrii ce vrea el. Nu conteza ca o faci la cererea lui sau din proprie initiativa. Conteza ca in final scrii ce vrea SOV si ca te plateste pentru asta.
2011-04-04 15:32:28 | Raporteaza
@ gotiu – am o singura precizare – nici n-ai apucat tu sa pui conditia sa alegi ce vrei ca din start asa era stabilita insasi aparitia Voxpublica – toata lumea isi alege subiectele si scrie despre ce vrea. e o nuanta importanta
2011-04-04 15:34:38 | Raporteaza
Nu se stie cat timp vor mai ramane cei care scriu pe placul lui SOV (intentionat sau nu). Ghita e omul securitatii implantat in Realitatea de Bassecu. Cui ii pare ca Vantu e prea mafiot si santajist cu Ghita, sa nu uite ca singurii doi jurnalisti care faceau rating comparabil cu concurenta, Ursu si Stancu – si denumiti pe buna dreptate “jurnalisti de ancheta”, nu stil tzoapa Dragotescu, sau Sincai, Pora, Simona Gheorghe si alte fufe limbobasiste, au fost dati afara fara explicatii de Ghita. Astfel, Basecu incearca sa puna labele lui de batracian securist pe orice tip de presa de opozitie. Or sa sara limbobasistii cum va Vintu e rau, mafiot, vandut, cumparat, ca eu sunt cumparat, vandut si iar cumparat. Si totusi… daca nu esti angrenat politic, asa cum pretinde marioneta Ghita, si esti mare businessman, dorind sa duci ratingul pe cai mari, nu-i dai afara pe cei mai buni doi creatori de rating pe care-i mai avea realitatea. Normal, portocalimbaritelor nu le place de ei, dar ratingul nu-l pot schimba. Asadar, oricat de rau, mafiot, santajist si mai stiu eu ce e Vintu, in cazul Ghita a avut dreptate sa vrea sa-l dea afara. Pai daca vine unul Ghita si-ti buseste business-ul, chit ca e business de gunoaie, de OTV sau de politica, nu-l dai afara?
2011-04-04 15:43:15 | Raporteaza
@Costi Rogozanu:
pai precizarea ta nu e in contradictie cu ce am scris: faptul ca am cerut asta nu inseamna ca inainte nu ar fi functionat la fel
; faptul ca asta e o conditie implicita de functionare a platformei pentru toti autorii, nu intra in contradictie cu enuntarea ei explicita pentru fiecare autor in parte;
dar precizarea (nuanta) nu strica – pt. cei care s-ar gandi sa interpreteze ca ar fi conditie valabila doar pt. cei care au solicitat-o direct
2011-04-04 15:48:43 | Raporteaza
@Costi Rogozanu:
Eu cred ca toata lumea scrie despre ce vrea…pe bune asa cred. Insa postarile se cam inscriu toate intr-un trend dat de orientarea generala a trustului
.
2011-04-04 15:51:35 | Raporteaza
vezi ma sa nu-ti cada batista pe jos.
cu cine sa tii? cu cine marcheaza. pe vantu nu as paria, ca poate vine popa in excursie in romania.
2011-04-04 15:56:34 | Raporteaza
Da, Georgica, baiete, bine ai grait! Tu ma iubesti tare, asa-i? Intoarce-te si aseaza-te in pozitie!
2011-04-04 16:02:32 | Raporteaza
mie-mi place ca toti sunteti echidistanti, dar unul n-a pomenit pana acum de scandalul din gradina proprie, a trebuit sa o aflam din alta parte.
inca nu sunt total convins daca MG a fost onest sau oportunist, dar pana la proba contrarie cinste tie, Mihaie, si Rogozanu ciocu mic, lashule
2011-04-04 16:07:44 | Raporteaza
“toata lumea isi alege subiectele si scrie despre ce vrea. e o nuanta importanta
Costi Rogozanu
2011-04-04 15:34:38″
Asa si la turnatori: unii erau cu carte de munca, altii erau voluntari,o faceau din convingere. Ambele categorii erau platite -astora din urma le erau convingerile incurajate cu bani. E intr-adevar o nuantza. Nimic mai mult.
2011-04-04 16:09:22 | Raporteaza
ziarultricoloru../
2011-04-04 16:13:35 | Raporteaza
yabadaba – nu am scris pentru că nici acum nu inteleg ce se intimpla, e un conflict pe un contract pe care nu-l ştim decît din auzite – cînd o sa inteleg ceva o să scriu, n-ar fi prima oara cînd o fac. aşa că nu fi răuvoitor aiurea.
2011-04-04 16:15:35 | Raporteaza
@Costi Rogozanu: Buna asta! De-ati fi toti la fel de sceptici si atunci cand e vorba de alte articole, eeehe!
2011-04-04 16:28:03 | Raporteaza
Cind faceti o ancheta despre primarul Clujului, Apostu? Ca tot sinteti ziarist impartial.
E adevarat ca Apostu tine Postu’? Nu mai ia fifty-fifty pina dupa Paste?
Astept si eu un raspuns. Nu doar Rogozanu
2011-04-04 16:36:31 | Raporteaza
Si totusi nu vi se pare ciudat ca Ghita i-a matrasit TOCMAI pe Ursu si Oana Stancu, cei care faceau postului cel mai mare rating, in conditii de concurenta acerba cu A3? Nu vi se pare cam cusut cu ata portocalie?
Evident, politica cea mai buna e sa va mentineti stilul, ca ii place sau nu lui Ghita sau lui Vintu. Daca stilul vostru e citit, ar trebui ca patronul sa nu impuna o politica oarecare, pentru ca asta scade rata cititorilor si alunga oamenii talentati si de buna credinta. Or lectia asta e stiuta de Vantu, interventiile lui Ghita sunt de neinteles cu exceptia existentei unui substrat politic – o cartita infiltrata in Realitatea.
2011-04-04 16:40:09 | Raporteaza
@ Gotiu:
“Libertatea de exprimare și independența presei nu se câștigă cu bodyguarzi.”
Dar puterea de a manipula?
2011-04-04 16:43:36 | Raporteaza
@ Gotiu: si pentur ca tot v-a “lovit” corectitudinea si cinstea, este adevarat ca Cretuleasca ce-a “independenta” a fost in campanie implicata in echipa lui Geoana sau nu? Ia sa vedem noi cat de “independenti” sunt astia de la televiziunea “independenta”!
PS:
“Și am acceptat cu o singură condiție: dreptul de a-mi alege singur subiectele și de a le prezenta/ comenta/ analiza după cum mă ajută mintea și informațiile pe care le am. ”
Este si asta un mod de a recunoaste partizanatul. Daca vezi un caz de influenta asupra presei sigur nu doresti sa vorbesti despre el, deci esti “independent” …
2011-04-04 16:48:38 | Raporteaza
Nu pot sa apreciez cit va alegeti subiectele si cit scrieti la comanda. Dar se vede de la o posta ca lucrati pentru Vintu! Nu pentru democratie. Nu pentru presa. Nu pentru popor. Pentru VINTU! Cum ne dam seama? Pai, haideti sa facem un scurt istoric:
- In primul rind, in mod evident de cind trustul Realitatea a intrat pe mina (ar trebui sa fac referire la alt organ, dar ma abtin) lui Vintu, a devenit o anexa a PSD-ului. Motivul este discutabil dar cred ca dosarele din justitie joaca un rol destul de important.
- In mod evident, ‘jurnalistii’ de la Realitatea au ales de ‘buna voie’ si ‘nesiliti de nimeni’ sa manipuleze, sa minta si sa cenzureze informatiile – vezi episodul cu cei 200 de contra-manifestanti PDL-isti din Piata Operei
- Din aceasta cauza, sub conducerea atenta a lui Vintu, trustul Realitatatea a capatat reputatia de hazna (anexa PSD-ului – hazna… amuzant, nu-i asa?). Ulterior, reputatia a fost confirmata si completata cu hidranti si batiste (conform stenogramelor).
- In mod evident, 2 indivizi care raspund la comenzi nu pot fi considerati jurnalisti. Pentru ei exista alti termeni, mult mai apropiati: slugi, tonomate, ciutaci, vuvuzele. Ca atare, concedierea lor ar putea sa ii deranjeze doar pe oamenii lui Vintu. Un jurnalist adevarat ar trebui sa aprecieze faptul ca presa are ocazia sa isi recistige reputatia.
- In mod evident calitatea stirilor difuzate de Realitatea s-a imbunatatit considerabil de cind influienta lui Vintu a fost diminuata. Acest lucru ar trebui sa va bucure.
- In mod evident Vintu a fost deranjat de concedierea celor 2 vuvuzele si reactia lui (atit ilegala cit si imorala) nu face altceva decit sa arunce o pata de noroi pe fata (si asa murdara) a presei romane.
Si cu toate astea, tonul articolului dumneavoastra este… neutru? WTF?!?!?
Desigur, explicatia pentru tonul folosit este foarte simpla: pentru ca lucrati literalmente pentru Vintu!!! Daca ati fi fost corect, tonul ar fi trebuit sa fie cu totul si cu totul altul. Dar nu puteti sa riscati sa il suparati pe Vintu. Si daca i-ati da dreptate lui Vintu, ati deveni complet penibil. Asa ca alegeti o cale neutra care, normal, ii convine de minune lui Vintu.
Acum, faptul ca lucrati pentru Vintu se stia de mult! De buna voie ati cenzurat informatii care nu ii conveneau (sper ca sinteti de acord cu minte ca ignorarea unor informatii de interes public reprezinta cenzura – listele cu jurnalistii si politicienii platiti de Vintu sint cel mai bun exemplu). De buna voie ati participat la atacuri mediatice impotriva celor pe care Vintu ii considera inamici. De buna voie incercati acum sa mintiti ca cei doi au aceiasi parte de vina. Din punctul de vedere al metodelor folosite, intre voi si restul trustului nu este nici diferenta.
In final, urmeaza partea cea mai frumoasa. Cei din trustul Realitatea au gresit enorm prin faptul ca au acceptat presiunea impusa de Vintu. De frica, pentru bani, de buna voie. Nu conteaza. Dar voi va tot laudati ca ati facut totul de buna voie… Si atunci vine intrebarea (retorica, desigur)… Cine este un rahat mai mare? Ei sau voi?
2011-04-04 17:00:41 | Raporteaza
@Bongo:
spre vizibila ta iritare: nu scriu pentru Vantu, scriu pt. mine, intamplator, textele mele sunt gazduite de o platforma care are legatura cu Realitatea;
si imi pare rau ca te-ai nascut doar ieri; alaltaieri (mai exact in 2004), Vantu ii facea propaganda lui Basescu si PD-ului
2011-04-04 17:13:16 | Raporteaza
Mai Bongo, taticule, daca Cretuleasca ii facea “campanie” lui Geana (saracu’ prostanac) atunci intransigentul Turcescu, cel cu biblia dupa el, cui oare i-o facea? Ca tot pe la realitatea era si el – iar mai apoi s-a vazut ce traiectorie “intransigenta” a avut, direct labe 1 TV!
2011-04-04 17:18:24 | Raporteaza
@Troian Bashescu:
prietene,eu sunt pe pozitie: bulanul drept, in picioare, astept prosti sa stea in patru labe ca si tine. folosesc prezervativ, nu batista, dar banuiesc ca iti place si asa….hahhaaha
impotent frustrat
2011-04-04 17:48:12 | Raporteaza
Felicitari, esti un cetatean destoinic al Romaniei! Cine ar mai recunoaste ca e impotent frustrat?
Acum mars la loc si fa rost de alifie, sa-ti reduc frustrarile!
Presedintele Tau
2011-04-04 18:17:54 | Raporteaza
Gicuta, cin’te-a-nvatat sa scrii “ca si tine”? Nen-tu Basescu, sau Cousin Boc?
2011-04-04 18:19:25 | Raporteaza
Iritare?!? Vai de mine! Nici vorba de asa ceva! Doar nu credeti ca imi faceam sperante ca intr-un acces de sinceritate si sub povara argumentelor mele veti recunoaste ca lucrati pentru Vintu… Nici vorba de asa ceva! Ba chiar, mai mult. Daca vreodata va trece prin cap sa recunoasteti asa ceva, va sfatuiesc insistent ca din motive de sanatate (mai precis, integritate corporala) sa nu o faceti!! Si vorbesc foarte serios. Elodia a fost mai mult decit suficienta.
Scopul meu era sa le arat celorlati cita baza pot sa puna pe ceea ce scrieti. Ma refer la cei care sint de partea PDL-ului… Ca cei care sint de partea PSD-ului va vor crede indiferent ce veti spune.
M-a amuzat insa raspunsul dumneavoastra si mai ales logica din spatele lui… Daca Realitatea a facut propaganda pentru Vintu in 2004, atunci nu este nici o problema daca acum minte, dezinformeaza si cenzureaza pentru PSD. Cam atit cu principiile si cu deontologia profesionala… Scopul conteaza, nu-i asa?
PS. Si totusi… Nu tin minte ca in 2004, vreun moderator de la Realitatea sa nu lasat vreun PSD-ist sa raspunda la intrebari si sa puna intrebari facile PD-istilor. Sau sa fi cenzurat vreun eveniment in defavoarea PSD-ului. Sa inteleg ca cine nu minte, manipuleaza si cenzureaza pentru PSD este in mod obligatoriu de partea PDL-ului? Bine de stiut acest lucru…
2011-04-04 18:26:02 | Raporteaza
pai n-ai zis ca tii cu rusii?
si daca mergem cu logica mai departe,pentru ca vintu i-a pus la dispozitie lui geoana elicopteru sa mearga-n vizita la moskva,inseamna ca tii cu vintu.
ca doar n-ai sa te pishi impotriva vintului!
2011-04-04 18:32:13 | Raporteaza
cum gotiule,doar INTIMPLATOR textele tale sunt gazduite de VP?
ce-ntimplarea dracu’!
2011-04-04 18:35:32 | Raporteaza
Recunosc si regret. Sunt un maimutoi portocaliu putin idiot. M-am gandit ca poate vrea Domnul Basescu un ginere pentru EBA?
2011-04-04 18:38:30 | Raporteaza
Scopul meu era de a demonstra ce idioti l-ar mai vota acum pe Basescu si ce fel de celenterate mai cred dumele lui si ale securistilor care-l inconjoara. Asta-i scopul meu in viata, apoi mor!
2011-04-04 18:43:17 | Raporteaza
@Bongo:
”nu tin minte” nu e un argument; nu ca celelalte insiruite de tine acolo ar fi argumente – totusi, incearca sa nu mai construiesti argumentatii pe afirmatii pe care nu le-am facut: unde am afirmat sau am scris ca ”nu e o problema ca unii de la Realitatea au manipulat in 2004 intr-un sens si dupa 2005 in alt sens”, ori ca o manipulare o justifica pe alta?
2011-04-04 18:46:19 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Cred ca de la propaganda la manipulare e cale luuuunga, sunt filme diferite.
Sa-ti vand un pont: pana in 2005 am lucrat la Realitatea
2011-04-04 19:11:49 | Raporteaza
Buna scriere Misule! In sfirsit am aflat ca esti independent…la subiecte…si asa vei ramine pina in veci pururi…regret ca am indraznit sa cred altceva…ca ti-am comentat negativ multe articole…ca te-am crezut vindut vintului…cind tu esti un fel de comisarul Catani…de judecatoarea Silvia Conti…ca tu vrei sa stirpesti “la piovra”…bravo baiatule!…de acum sunt alaturi de tine…de suporterii tai rafinati (va rog nu mai dati in mine, m-am reeducat)…jos Basescu, jos portocalii, jos coruptia indusa de ei…acuma poate imi spuneti voi pe cine sa strig sus…
2011-04-04 19:24:36 | Raporteaza
Ha ha ha!!! Pai din cate te cunosc( din postari bineinteles), ai sa tii cu cine te plateste mai bine, ca, de, rar le este dat cititorilor acestui site, sa citeasca o postare de a ta, punctuala si pragmatica, toate fiind partinase si bine indreptate impotriva actualei guvernari, cu sau fara ratiune.
2011-04-04 19:35:45 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
De ce te faci ca nu intelegi ce a spus Bongo ?
El nu a zis nicio clipa ca, in 2004, Realitatea manipula telespectatorii in favoarea lui Basescu. Dimpotriva, el a spus ca ziaristii de la RTV erau obiectivi si echidistanti, ceea ce pentru voi (o parte din voi) inseamna ca erau pro-basescu.
“Sa inteleg ca cine nu minte, manipuleaza si cenzureaza pentru PSD este in mod obligatoriu de partea PDL-ului? ”
Eu cam asta inteleg de aici. Tu chiar intelegi altceva sau doar te faci ca nu intelegi nimic ?
2011-04-04 19:48:19 | Raporteaza
@daniel c.:
Omule, tu nu intelegi?…el scrie precum ii dicteaza constiinta si daca asta nu concorda cu ce ai vrea tu, nu e vina lui, este a ta. In plus a spus clar ca este un colaborationist extern, independent de orice influenta nefasta. Nu mai acuza gratuit!…ci eventual contra cost
2011-04-04 19:52:10 | Raporteaza
@marean:
Hai ca o dadusi in bara…in guvernarea lui Nastase, Don Patriciu a fost favoritul loveleor publice…si de aceea RTV, obiectiv si echidistant si-a propus sa termine destrabalarea…in 2004 RTV era la fel de independenta ca si acum, intimplator si pro-Basescu, deoarece, ei, ziaristii si mai ales el, vintul, il vedeau pe Basescu ca un potential prieten, partas in afacerile lui…intimplarea a fost sa nu fie asa…si atunci in mod independent si obiectiv au deventi anti…
Datorita crizei indusa de regimul Basescu, RTV a redus la jumatate salariile…declarat public de Don Vintu…deci cum ai vrea ca angajatii lui sa-l iubeasca pe presedinte sau PDL?
2011-04-04 20:09:30 | Raporteaza
@Adi:
“In plus a spus clar ca este un colaborationist extern”
Gotiu colaborationist extern al lui Vantu? M-ai pus pe ganduri…
(COLABORAŢIONÍST, -Ă s.m. şi f. Cel care colaborează cu duşmanul; trădător de patrie.)
2011-04-04 20:12:54 | Raporteaza
@ribelalu`:
BINE PUNCTAT! Misu cu manuta lui a scris ca el nu primeste ordine de la Vintu (care a declarat public ca-l distruge pe Basescu) sau nimieni altcineva din conducerea trustului…despre ce sa scrie…deci prin analogie este un colaborationist, nu? ma isel oare?
2011-04-04 20:26:49 | Raporteaza
@ribelalu`:
In DEX nu scrie si tradator dr trust?:)
2011-04-04 20:29:03 | Raporteaza
@Adi: Si tu ai crezut?, Eu il citesc de ceva timp, si el este intotdeuna un Gica contra(mai putin acum cand are o dilema, ca ii e frica sa nu se pozitioneze de partea celui care va perde batalia Vantu-Ghita). Scrie cum ii indica constiinta? Nu prea cred. Cel mai sigur scrie cum ii indica buzunarul. Si apropo de acuzatii gratuite, ori contra cost,sincer ma faci sa rad. Eu postez asa cum imi dicteaza constiinta de om liber si independent financiar, de ori ce sursa de venit din Ro.
2011-04-04 21:00:04 | Raporteaza
Este absolut clar ca VA MERITATI! Si Ghitza -Nastase pe Vantu si ziaristii pe smecherasii de mai sus. Un singur om este peste nivelul lui acolo. Danca. Asta si in alta mocirla daca ar fi, tot peste nivelul lui ar fi. Uitati-va ca e on acum.
2011-04-04 21:20:43 | Raporteaza
Danca a adus doi CONTEMPLATORI ca sa ne spuna de ce nu o ducem mai bine. Doi traitori din taxele mele. Doi care stiu ce e democratia numai cand “tre sa-mi dea” . Ei cica au facut ceva daca au tinut cura de slabire sau daca au incurcat piscina cu parlamentul. Iar zic, ANALFABETILOR, Candidati! V-a dat Base vot uninominal. Candidati! Alegeti-va! Munciti, faceti ceva! Niste carpe care n-au inteles ca in capitalism intrebarea este CE STII SA FACI? Sau stiti ce sa faceti . Cersiti pe la Voiculescu sau Vantu. Sa mai ziceti ca Romanii n-au talent. Pacat, au dat 10000 Euro pt audienta, tu n-ai intrat, plonjorule!
2011-04-04 21:33:14 | Raporteaza
Hai, Mihai,ai avut curaj sa scrii (mai nimic) despre Ghita-Vantu. Scrie si despre patzachinele astea doua (anorexica si plonjoru). Cand ma gandesc ca una era platita sa educe generatiile care sa-mi plateasca pensia! Hai, ca sigur faci norma la mesaje. Merge s-o bagi p-aia cu Mioritza si complexu’. P-aia cu “produsu nost e bun. E prosti rumanii ca nu linge din palma noasta”. Hai ca ti-am dat destul. Hai ca ma duc sa-l vad pe Shoiviany cum mai zice despre Boc ca e complexat de inaltime.
2011-04-04 21:47:27 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
Am o rugaminte la tine. Uita-te acum pe Realitatea si spune-ne si noua parerea ta sincera despre modul cum se face presa la iRTV. O parere ! Atat ! Se inatampla cumva asta in 2004 ? Eu nu-mi aduc aminte…
2011-04-04 21:55:56 | Raporteaza
@marean: in 2004?! Nuuu, nici vorba! Atunci se facea presa de “calitate”, n`ashea, fiindca ne-o arata pe madam Basescu Maria in toata splendoarea calaritului prin parcuri! Cum se numea calul ala preferat al doamnei, Hotzu…? Lol! Si sa ne mai amintim si de lectiile gen “Despre freza dlui presedinte, cu dragoste”? Ori despre cum petreceau vacantele cei doi parinti cuminti, alaturi de viitoarea notaritza de la Paunesti- viitoare protagonista a vanzarilor anterioare- si de nevinovata (inca nebotoxata) viitoare europarlamentara? Hahaha!
2011-04-04 23:00:06 | Raporteaza
@daniel c.:
Daniel, scopul meu a fost sa te fac sa razi si de aceea am si pus acea fata vesela in final. El face bani din meseria asta…deci…ai concluzionat foarte bine. In meseria asta talentul iti da independenta…citi dintre ziaristii/bloggeri actuali au talent real in exprimarea scrisa? Foarte putini si de obicei aia sunt si cei mai independenti…restul…VoxPublica
2011-04-04 23:24:27 | Raporteaza
NU INTELEG CUM OAMENI ASA CORUPTI CA VINTUL,CONTINUA SA STEA LA CONDUCEREA TARII.
INCA O DOVADA CA ROMINIA NU ESTE UN STAT DE DREPT,PENTRU CA NU FUNCIONEAZA JUSTITIA.
MAI NOU MANIPULEAZA TELEVIZIUNEA SI NU NUMAI,MINT CU NERUSINARE CA PRIVATIZAREA PETROL ,GAZELOR,ELECTRICITATII SI BOGATIILOR TARII.
ASA CEVA DRAGA VINTULE,NU SE POATE FACE.
EI BINE FRATII MEI ROMINI ASTA E O MINCIUNA GOGONATA,PENTRU CA PRIVATIZAREA ACESTOR BOGATII ALE TARII CARE ADUC BUNASTARE ESTE O CRIMA.E CEEA CE SE INTIMPLA IN ZIUA DE AZI,CIND O GRAMADA DE PERSOANE RAMIN FARA LOC DE MUNCA,O GRAMADA DE PROSTITUATE IES IN SPANIA SI IN ALTE TARI SA ISI CISTIGE UN BANUT.AU AJUNS SA ISI VINDA CORPUL CA SA POATA TRAI,VOR AJUNGE SA ISI VINDA ORGANELE CA SA POATA TRAI.
SE INCHID SPITALE SI SE TRANSFORMA IN AZILE DE BATRINI.
SPITALELE NU AU MEDICAMENTE,PTR CA CEI CE NE CONDUC SE IMBOGATESC PE ZI CE TRECE,SI NU II INTERESEAZA PERSOANELE CE TRAIESC IN ACEASTA TARA.
NU CLAR PRIVATIZARII PETROL,GAZE,ELECTRICITATII,AURULUI TARII
JOS GUVERNUL,JOS MAFIA, JOS CRIMA ORGANIZATA.
PRIVATIZAREA NU INSEAMNA MAI MULTE POSTURI DE MUNCA,CI INSEAMNA CA O SINGURA PERSOANA DEVINE PROPRIETARUL UNEI BOGATII ,CARE I SE FACE CADOU,SI VREA TOTUL PTR EL,VREA SA SUGA TOTUL,NOI OAMENII NU NE BENEFICIEM DE NIMIC ,O DATA CE S-A PRIVATIZAT CEVA.
PRIVATIZAREA PETROL,GAZE,ELECTRICITATII ,BOGATIILOR TARII NU TREBUIE SA SE REALIZEZE,PTR CA ADUCE PROFIT TARII,SI PROPIETARI SUNTEM TOTI.
NU SE POATE CA O SINGURA PERSOANA SA PROFITE DE BOGATIA TARII.
NU SUNTEM DE ACORD CU VOI,HOTILOR,SI TREBUIE SA PLECATI IN MOMENTUL ACESTA.
ATI OBSTRUCTIONAT JUSTITIA ATITA TIMP.VINTU TREBUIA SA FIE LA INCHISOARE IN ACEST MOMENT.
NU CLAR `PRIVATIZARII PETROLUI,GAZELOR ,ELECTRICITATII SI BOGATIIILOR TARII.
PRIVATIZAREA ACESTOR BOGATII AR INSEMNA MAI MULT SOMAJ,MAI MULTE PROBLEME SOCIALE PE MASURA CE TRECE TIMPUL.
LIBERATI DNA DE PRESIUNEA POLITICA,CA SA POATA JUDECA CAZURILE DE MARE CORUPTIE,DE EX CAZUL VINTUL.
SA ZICEM CU TOTII NU CLAR PRIVATIZARII TARII,LASATI LIBER VIITORUL TARII,NU NE VINDETI STRAINILOR,NU NE VINDETI FMI.
INCETATI ORICE IMPRUMUT EXTERN SI SCLAVAGIREA POPULATIEI
JOS GUVERNUL,JOS BOC SI BASESCU!!!!!!!!!!!!!!
EI BINE ASTA INSEAMNA PRIVATIZAREA BOGATIILOR TARII,PETROL,GAZE SI ELECTRICITATE.
SA ZICEM CU TOTII JOS VINTUL,JOS GUVERNUL.
2011-04-06 04:21:26 | Raporteaza
Numai gigantul maroniu ponta poate rezolva razboiul bodyguardelor.Umpluta realitatea media in ultima vreme cu Pepeleaşkă,avortonul de la izvorani şi o gramada de boarfe mai mult sau mai puţin bodiguardate,sorinuş putea să-i dea un telefon ghţului şi să-i spună…,,ghiţă,te astept diseară la Pontiţă”(să-ti dau la guriţă…îi place mult s-o zica cănd vorbeşte la mobilu’ marcă înregistrată)
2011-04-06 10:56:57 | Raporteaza