![]() | Capitalismul e profitabil pentru Ceauşescuvezi toate articolele de Doina Doru06 Feb 2010 la 16:34 29 comentarii 1033 vizualizari. |
Se încing discuţiile despre protejarea la OSIM a numelui Ceauşescu. Prima chestie peste s-a trecut uşurel şi cu o minciună este că dacă te numeşti ,de exemplu, Vasile Ceauşescu ai putea să scoţi o marcă de chiloţi sau de ţuică. GREŞIT. Familia a fost atât de şmecheră şi a folosit atât de bine pârghiile capitalismului intrat în putrefacţie, încât a înscris la OSIM DOAR numele de CEAUŞESCU, fară alte menţiuni. Prin urmare conform directorului OSIM şi avocaţilor familiei nu poţi să îţi foloseşti în interes propriu numele dacă te numeşti Ceauşescu (citesc despre un tânăr pe care îl cheamă şi Nicolae, ca viaţa lui să ia o întorsătură perfect absurdă). Nu e destul ghinionul să ai aşa un nume, acum nu mai poţi nici să trăieşti fără voia Primei Familii a Ţării!
Personal nu am gustat reclamele în care apărea nea ceaşcă pentru că riscăm să transformăm ultimul dictator criminal al României într-un personaj simpatic, uman, care te face să te simţi bine. Şi numai bine nu m-am simţit 30 ani sub cizma lui. Visam cu ochii deschişi la ziua când nu o să fiu nevoită să aud laude deşănţate şi deşarte de ziua lui, a ei, de Anul Nou, de 23 August, la Congrese şi Plecare. Ziua fără Mult Iubitul şi Stimatul. Yiua când nu o să-l mai văd la televizor. Aşa că nu vreau să îl văd acum că îmi vinde telefoane, şepci sau Brifcor! Din punctul ăsta de vedere da, bine că familia s-a gândit să îl păstreze pentru cărţile de istorie şi documentare. Să şi-l pună la rană!
Dar nu e în regulă deloc, dar deloc că au fost din nou vicleni şi + cu umila complicitate a celor de la OSIM – au pus stăpânire pe viaţa a zeci de oameni care au nefericirea să le fie …omonimi. Nici că se amestecă în artă, dovadă că nu au înţeles nimic din ea. Şi culmea cinismului toate astea le face exact cel care era considerat cel mai simpatic şi cu mai mult bun simţ din neam. Se pare că sunt adevărate zicerile despre ce naşte din pisică şi cu aşchia care nu sare departe de trunchi.


Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 13:53 |
Motanul de partid a apucat de l-a încoţopenit pe marchizul de Carabas, într-un sector al [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 19 May la 08:49 |
Cazul Laurei Codruta Kovezi e special. Nu ea, ci reactiile la acuzatiile de plagiat aduse de GIP la [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 04:47 |
Dacă, în vremea regimului democratic al lui Iliescu, un fost consilier al președintelui [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 19 May la 00:54 |
Chiar nu mai e nimic bun de copiat în ţara asta?
Poţi să-l înţelegi până la un punct pe [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 18 May la 17:49 |
Unul din motivele pentru care Băsescu ar trebui suspendat este faptul că ignoră moratoriul impus [ citeste mai departe ]
| 1Reiau un comentariu pus si sub Ciprian Sulea, fiindca subiectul e acelasi si nu am alt punct de vedere. Se bate apa in piua de pomana! Oricum ar fi, parlamentarul odata ajuns in parlament nu mai reprezinta... | ||
| 2I just posted my first blog on blogspot. How will people find it? Do i have to give them the link, or can just anyone find it?.... | ||
| 3I am working on consolodating my online brand and identity. How to i set my blog up to receive the comments i post on others blogs or the questions I answer on Yahoo Answers or Linked in Q&A? . . What... | ||
| 4I have heard about sites that will pay you per post on your blog . . The one im planning on joining pays $10 per post. . Anyone know any good ones? Or better ones for that matter?.... | ||
| 5Am new to blogging. So would like to know more about blogs..... | ||
| 6How to start a blog. Kindly suggest books on the subject?... | ||
| Mihai Goţiu 10959 citiri |
| Cristian Teodorescu 9326 citiri |
| Costi Rogozanu 9155 citiri |
| Constantin Creţan 4285 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4245 citiri |
| Dan Duca 4112 citiri |
| Alin Fumurescu 3704 citiri |
| Ciprian Şiulea 3143 citiri |
| Dorin Tudoran 2571 citiri |
| Cristian Bândea 2057 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62018 citiri |
| Cristian Teodorescu 39674 citiri |
| Costi Rogozanu 38116 citiri |
| Ciprian Domnişoru 17999 citiri |
| Alin Fumurescu 17599 citiri |
| Viorel Dobran 12990 citiri |
| Dan Duca 11989 citiri |
| Constantin Creţan 11296 citiri |
| Dorin Tudoran 8497 citiri |
| Iulian Leca 8054 citiri |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Capitalismul e profitabil pentru MEDIUL PRIVAT (averi fac astazi doar corporatiile si firmele), care face ce vrea el peste tot pe planeta (inclusiv ocupatii ilegale ale unor tari ca Irak, Afghanistan sau Yemen) pe banii prostilor care se considera cetateni ai statului de drept (constribuabili in limbaj economic), inmultiti fara numar de banci – in timp ce oamenii sunt doar niste instrumente (de facut razboi, de produs bani etc) numai bune de facut experimente pe corpurile lor de firme farmaceutice (daca sunt romani), sau subiecti de batut (omorat) de catre politisti (daca sunt americani).
optlasuta.wordp../
P.S.: hai sa nu ne mai cacam pe noi si sa acceptam ca singurul presedinte care l-a avut vreodata Romania a fost Nicolae Ceausescu – singurul om care a facut “ceva” (romanii omorandu-l pentru ca fost in stare sa faca metrou pentru tarani, industrie pentru shme). Restul de “presedinti” post ‘89 sunt doar niste tradatori ai poporului roman, care au ca scop ingroparea neamului sub datorii catre mafioti internationali ca F.M.I. sau Banca Mondiala.
2010-02-06 17:37:58 | Raporteaza
@ 1 George:
De acord cu ce ai scris acolo. Capitalismul e o mare vaca de muls pentru marile corporatii pe seama prostimii care da banul.
Oamenii s-au transformat in turma de sclavi cu creiere spalate care muncesc peste 10 ore pe bani putini, ca sa poata supravietui si sa cumpere toate cacaturile produse de corporatii (vezi medicamentele pentru boli inventate si alimentele cu aditivi chimici care ne coduc spre cancer de tineri).
Nu stiu daca Ceausescu a fost un model de presedinte dar in nici un caz nu-l putem compara pe Basescu (o nulitate) cu el sau pe Emil Boc (un creier plat, fara circumvolutiuni).
Imprumutul excesiv la FMI pentru bani de mancare (salarii si pensii) precum si introducerea in Romania a unei “taxe penibile pe mancare” arata gradul de retardare avansata a statului roman condus de gasca Basescu & Udrea & Boc.
2010-02-06 17:58:36 | Raporteaza
Profesorul Gheorghe Ceausescu e mort din 2006. Cam morbida eroarea pe care ati facut-o, nu credeti, doamna Doru?
2010-02-06 18:07:24 | Raporteaza
daca i p asa draga rudolf valentino-sa ma ierte marele actor ca l amestec cu prazul de la scornicesti-o sa scriu eu ca ilegalistii lu tata tau,adica in clandestinitate,numele vostru si numai al vostru pe fiecare petec de hartie igienica pe care l voi folosi.presupun ca familia ta folosea coceni de porumb inainte de a se face metroul in bucuresti cu care sa se dea consatenii veniti cu cobilitele la targ.
si daca tot esti amator de arta te poti juca in ghencea de a jackson pollock cu hartia mea inregistrata tot la osim.se va numi ceauseCOUILLE
2010-02-06 18:25:21 | Raporteaza
@George: Ia o carte de economie si MANANC-O frate!!
George – “Capitalismul e profitabil pentru MEDIUL PRIVAT ”
CAPITALÍSM s.n. Sistem politico-economic care se întemeiază pe proprietatea PRIVATA asupra mijloacelor de producție și de schimb. sursa – DEX ‘98
2010-02-06 18:51:01 | Raporteaza
@sorin: aveti dreptate e o gafa monumentala si imi cer scuze.Sint oamenii pe care imi place sa ii stiu aici. Nici o inentie morbida, doar ca mi+a scapat. Regret mai mlt decit credeti.
2010-02-06 19:07:18 | Raporteaza
@sorin: am modificat pentru ca nu doar ca aveti dreptate dar e o impietate fata de rude si prieteni
Multumesc pentru observatie
2010-02-06 19:12:59 | Raporteaza
omg a gresit se mai intampla, nu trebuie sa ii sariti in cap
doamnei …
bun articolul
2010-02-06 22:13:37 | Raporteaza
@George:
@Cris:
:-O :-O :-O
2010-02-06 22:32:48 | Raporteaza
Vreau sa-i raspund DOINEI DORU.In primul rand,am doi copii DOINA si DORU de peste 50 ani.Am trait in romania si peinaintea lui Antonescu si pe timpul lui Groza al Anei Pauker,Gh.Dej,Nikplski si Bunaciu si apoi al lui Ceausescu,pe vremea caruia am figit satul de domnia lui.Totusi vedeti cei in varsta care am cunoscut groaza,lagarele ridicarile cu sutele pe noapte ,ne miram ca Ceausescu este singurul facut crominal,desi pe vremea sa lagarele de politici erau cam goale iar pe timpul dinaintea lui erau insuficiente.Ca a fost foame,frig recunosc asa este.Dar sa nu va fie cu suparare acum cand cea ce a facut el este vamdut,distrus,paraSIT(NU VA E MILA DE LIVEZILE SERELE SAU CRESCATORIILE DE ANIMALE) cand oamenii au pensii ridicole cand zeci de mii renunta la calorifere ca nu au bani,pentru prezent nu aveti opinie ?Pentru acel trecut cand se ridicau elevii de 15=17 ani sau capatele politice,cand Brucan cerea moartea acestora,nu aveti opinie ?Ma rarginesc la atat.ca sa nu mai adaog si cochetaria vestului cu acest “luptator pentru drepturile omului”cum a zis Carter.
2010-02-06 23:01:37 | Raporteaza
Si inca ceva.Oare ce a-ti fi vrut ?Ca democratia sa nu aibe legile ei,sa faca cea ce a facut comunismul la instaurare ?Lagare,inchisori sai tortura ? Eu n-as multumi ca cei care “au fost”sa stea macar cuminti,sa taca,si sa aibe (poate)pensie ca si cel flamand de azi,nu sa0i vad prin parlament,senat ministere sau mai ales in masmedia unde ne fac”educatie. Ca ei profita de legile democratiei,de,OSIMUL nu putea sa faca altele pentru ei.
2010-02-06 23:13:28 | Raporteaza
@Cris: sunteti bolnavi cu nervii sau amnezici fara posibilitate de vindecare….pai cine s-a imprumutat peste masura in anii 60-70 …pentru o industrie in care costau de zece ori mai mult materiile prime decat productia finita????????cine?…pai nu carmaciul?…halal presedinte destept…halal afacere…iar voi , cu siguranta sunteti de o mie de ori mai prosti ca el…ca de-aia aveti asa postari de redusi mintali- nostalgici….noroc ca sunteti batrani si scapam repede de voi…si da alti nostalgici de generatia voastra…..noapte buna….
2010-02-06 23:37:12 | Raporteaza
@guti: nu uita de faptul ca acel “carmaci” a lasat Romania fara datorii externe
Lucru care nu se va mai vedea niciodata in istoria Romaniei, oricat de lunga ar fi ea.
2010-02-06 23:56:46 | Raporteaza
In mod absolut socant discutam situatia ingrozititoare in care pana si in mandra noastra tarisoara legile , asa de flexibile cum sunt, trebuie respectate. Daca “Familia a fost atât de şmecheră şi a folosit atât de bine pârghiile capitalismului intrat în putrefacţie, încât a înscris la OSIM DOAR numele de CEAUŞESCU, fară alte menţiuni. ” de vina nu sunt ei , pentru ca sunt smekeri , ci cei care i-au lasat sa faca chestia asta. Daca operatiunea asta nu este legala, exista notiunea de procuratura. Daca operatiunea a fost legala , ata ete. Abordarea asta tabloida fara finalitate face tabloidele englezesti sa rosheasca de rusine.
2010-02-07 02:27:23 | Raporteaza
Tanti, esti tare frustrata !!! Ia-ti si tu o viata !!! Trebuie sa fie tare trist sa fii tu insati !!!
2010-02-07 06:54:32 | Raporteaza
@nellu: Daca va duceti a OSIm sa va inregistrati dvs numele, ,dupa ce se uita putin ciudat, iti cere nume si prenume, si un anume tip de litera, sau mai multe. Sa ne uitam la o marca oarecare, sa zicem Pall Mall. Daca vrei sa inregistrezimuna care se numeste Pall Pall merge, dar cu alta litera! Ei bine, OSIM a gresit cind a inregistrat un nume ,Ceausescu, fara alte semne de identificare.Imaginea, fata, da.Dar numele nu avea dreptul.Numai ca pentru Familia cu pricina se poate. Daca vrei tiuca Marina Ceausescu ,ei te dau in judecata si tu te plimbi prin tribunale ca sa demonstrezi ca au gresit.Acesta e abuzul.Citi se vor duce la tribunal cu rudele marelui cirmaci,pline de bani si cu o armata de avocati ?
2010-02-07 08:00:17 | Raporteaza
@Ilie Lazar: Ana Pauker si compania de criminali nu sunt marci inregistrate si nu trebuie sa le dea bani toti care au acelasi nume cu ei.Cit despre OSIM a facut un abuz din slugarnicie. Am marca inregistrata si stiu regulile.
2010-02-07 08:03:05 | Raporteaza
Catre D-na DOINA DORU:
Stimata Doamna/Domnisoara:
Potrivit “precedentului juridic” al Tribunalului Militar Extraordinar din Decembrie, 1989 care a condamnat la “pedeapsa capitala si confiscarea averii” odiosilor dictatori Ceausescu, acest nume odios al lor–care a fost terfelit in mocirla crimelor haine care au “sufocat
sufletul natiunii Romane” si ne-a tinut OSTATECI timp de 20 de ani inauntrul granitelor Romaniei–-va trebui de acum inainte INTERZIS sa fie registrat ca si o “marca” sau “copyright” cu OSIM…dapaimite sa mai profiteze si
de protectia Statului Roman!!! In nici-o tara democrata moderna, nu se permite ca un criminal odios (a “heinous criminal”) sa-si registreze numele lui de familie cu Biroul de Marca si Copyright, dapaimite sa viseze ca numele lui de criminal odios sa profite de protectia Statului! Acest ABUZ DE PUTERE ar fi o grava si teribila TRAVESTIRE A JUSTITIEI DREPTE SI NEPARTINITOARE! Prin urmare, OSIM va trebui sa inceapa sa-si REVIZUIASCA deciziile care au in vedere o “registrare” nedreapta si
capricioasa a “numelui de familie” a cetatenilor Romani care NU AU SUBMIS certificate si documentatii autentice de “inventor” sau INVENTII care vor trebui protectate legal (ca in orice tara democratica). Aceasta este treaba
Biroului de Registrare a Marcilor si Copyright-ului din tarile democratice, dar nu registrarea “numelui de familie”!!!! Hello…pe cine vreti sa protectati de consecintele penale savarsite impotriva noastra timp de 20 de ani? Fiul odiosilor dictatori criminali are si el datoria, ca cetatean Roman, sa respecte precedentul juridic mai sus amintit (care este aproape egal cu cel
de la Nurenberg!) si nu sa intimideze Tribunalele ori pe OSIM (cu propte de “drept” care parintii lui ni le-a respins noua si ne-a tratat ca pe OSTATECI!) sa pretinda o registreze fantomatica ca o “marca” numele lui de familie, care nu au inventat nimic (si ca atare nu merita protectie legala fara sa fie legat de o inventie meritata, cum este obiceiul drept al tarilor avansate).
2010-02-07 08:03:09 | Raporteaza
Poate pentru cei care doresc acesta,,democratie”a drogurilor,prostitutiei,traficului de persoane, santajului, vagabondajului, a fraudelor fiscale , a furtului si imbogatirii peste noapte fara da socoteala, vis a vis de mizerie,pensii jalnice pentru multi dintre cei care le-au pus creionul in mina celor care sunt azi in Parlament( si stiu si a scrie)- in general al unui LIBERTINISM degradat ESTE OK.Inasa pentru oamenii cinstiti , onesti caresi-au tocit coatele si nervii sa invete nu este deloc OK. Oare unde sunt astazi cei care acum 25 de ani il urau pe Ceausescu ?Unde sunt cei care au ,, iesit in strada” acum 20 de ani? Asta este ,, binele” la care au visat pentru asta au murit tinerii aceia nevinivati? Ca se incalca Constitutia si Legile tarii de catre incompetentii si interlopii de la varf? Ca s-a vandut toata tara si ei si-au umplut conturile si si-au facut PALATE din prful alb? Ca se omoara tinerii prin droguri si nu se poate opri sau acesti bani merg in campaniile electorale? va place toate aceste lucruri oameni buni ca munciti pe 500 de lei cat 12 ore pe zi? Ca vor ramane copii analfabeti?Ca mor oameni cu zile in spitale ? Oare cand era mai bine cand de bine de rau terminai o scoala si te repartiza la un serviciu, iti dadea si un apartament-asa cum era-nu dormeau pe strada, nu erau oameni ai strazii.Desteptati-va la realiate si priviti cu ochii deschisi!
2010-02-07 08:26:27 | Raporteaza
Scuze pentru indepartarea de la subiect dar iata cu ce se ocupa Ioan T Morar pe blogul sau
Ia priviti ce practica ticalosul pe blogul sau
Radu Humor ma semnez
si-am venit sa defechez
sa imi scrieti o scrisoare
pe adresa urmatoare
hojrad2008@yahoo.com
sint cucu si sint cretin
ma cac pe aceasta platforma
si pentru ca sint idiot
va dau si IP-ul meu
92.80.23.165
sint radu craiu, un labagiu cu urmatorul IP
92.81.64.24
Draga @Paul , nu ne este greu să dăm de tine. Avem deja IP-ul tau.
Host
2010-02-06 12:45:08 | Raporteaza
Are un labagiu care face chestia asta(Host) , si se mai lauda ca e corect
parca se scrie pe acest sie ca adresa de mail nu se publica.Dar la securisti imputiti nu se PUNE.
Si idiotul pretinde ca a fost lacenacluei cu Herta Muller.
Probabil ca sa faca note informative
Cretinule crezi ca dac publici adrese siIp uri sperii pe cineva?
Ce parere avet?
2010-02-07 09:24:26 | Raporteaza
Mai Guti, mai tanar imberb si fara minte,il critici pe Ceausescu, zici ca “s-a imprumutat in anii 60-70 peste masura pentru o industrie in care materiile prime costau de zece ori mai mult decat productia finita”!
Fara indoiala ca fostul Presedinte comunist al Romaniei a facut multe greseli, dar si multe lucruri bune, pe care orice roman de bun simt trebuie sa le recunoasca si pe acelea ! Ceausescu, la sfarsitul lui `89 a lasat tara fara datorii externe, este adevarat, platindu-le cu eforturile si cu sacrificiile populatiei, dar, totusi, le-a platit !
Cum ramane insa cu imprumuturile post revolutionare ale “capitalistilor” cu creierul spalat Basescu, Tariceanu, Boc ? Avem o datorie de 43 de miliarde de euro (Ceausescu a avut 10 miliarde de dolari !), ca sa putem platii pensii si salarii, atat de neputinciosi si de neprofesionisti sunt conducatorii de azi !In cat timp si cu ce sacrificii vom platii aceasta datorie ? Aud ?
Ne zbatem in saracie, somajul e in floare, preturile cresc, batranii mor de frig in case pe timp de iarna iar Basescu ce face ? Ii pupa in cur pe americani, fiind de acord cu cheltuielile suplimentare pe care v-a trebuii sa le facem odata cu instalarea scutului anti-racheta pe teritoriul Romaniei, mentinind astfel o relatie incordata cu Federatia Rusa !
Cu tristete trebuie sa recunosc ca regimul Ceausescu a fost, din unele puncte de vedere, mai bun, mai uman, decat “regimul” Basescu, ca sa dau doar un singur exemplu post revolutionar !
2010-02-07 09:49:12 | Raporteaza
@Doina Doru, daca-mi permiti: “ultimul dictator criminal al Romaniei”, asa cum il numesti tu, a fost PRESEDINTELE Romaniei timp de 24 de ani (1965 – 1989), si nu 30, cum mentionezi in articol !
2010-02-07 10:00:12 | Raporteaza
Tanti, ce ar fi ca mataluta sa te apuci de ceva mai productiv?Ca stai rau de tot cu scrisul, eventual cauta ceva pe la OTV, poate o descoperi pe Elodia. PRESEDINTELE Ceausescu a indatorat Romania cu 10 miliarde de dolari pe care i-a investit, nu a platit pensii si salarii. Daca el nu investea cei care au urmat dupa ce mai furau?Pe ce isi mai faceau averile colosale in cativa ani?Caricatura actuala cocotata pe scaunul prezidential nu se ridica nici macar la nivelul degetului mic de la piciorul stang al lui Ceausescu. Un slugoi jalnic care nu a avut in cap decat avere personala pentru familia lui, in rest un paranoic bolnav de putere care il depaseste pe Ceausescu.
2010-02-07 10:57:04 | Raporteaza
@Radu: nenorocirea ti se pare nesfirsita, nu am stat sa numar cite zile am stat la coada si cite in frig nici cite de munca patriotica .Nu 30 de ani, o eternitate!
2010-02-07 18:24:20 | Raporteaza
@radu: am parerea ca sa scrieti pe blogul lui, nu la mine. Data viitore trec la sanctiuni gen spam.Aviy amatorilor, ca blogul meu nu e mahala.
2010-02-07 18:27:21 | Raporteaza
@Anthony: poate se tem ca vor aparea ,,tacimuri” de psare si ,,adidasi” de porc marca Ceausescu???:)))
2010-02-07 18:30:57 | Raporteaza
doamna, ne bucuram ca cele postate de radu vi sa par de mahala. ei bine sunt scrise de colegul dvoastra IT Morar. cu asta se ocupa el: ia mesaje le sterge continutul si scrie porcarele…
2010-02-08 00:49:05 | Raporteaza
IT Motar nu e coleg cu mine.Si daca aveti ceva de inpartit cu I.T.Morar scrieti pe blogul sau,va rog.
2010-02-09 13:29:14 | Raporteaza
@George: excelent George! matracuca asta ne spune de fapt cat de rau a fost ceasca.
2010-02-15 16:04:39 | Raporteaza