![]() | Care Geoană? Finala e cu Crinvezi toate articolele de Doru Bușcu24 Nov 2009 la 14:29 90 comentarii 5035 vizualizari. |
Crin Antonescu a murit bine. A căzut secerat în linia întâi, chiar la începutul luptei, aşa cum au păţit la Griviţa maiorul Şonţu şi căpitanul Valter Mărăcineanu. Dar în urma lui s-au ridicat, cum de mult nu se mai văzuse, entuziasmul tânăr şi educat. Publicul urban, cu studii superioare şi până în 35 de ani l-a urmat într-un procent care, relativ la scorul său, umileşte maşina de vot a adversarilor. Crin Antonescu a fluturat steagul pe redută, s-a lăsat ciuruit de trupele din teritoriu şi s-a prăbuşit în şanţ. S-a prăbuşit însă doar cu trupul şi cu afişele. Spiritul lui şi al acestui elan curmat e acum preluat în baladele vorbite, tipărite şi digitale. Ecoul faptei îşi face treaba în media şi folclor, iar Crin Antonescu începe să devină un mic erou al momentului, cu atât mai credibil cu cât decesul lui prezidenţial e constatat potrivit legii.
Mai mult ca sigur, maiorul Şonţu şi căpitanul Mărăcineanu aveau, înainte să moară, datorii la cărţi şi e probabil că umblau destul de des în stare de ebrietate. Ba sunt motive să credem că trăgeau şi cu pistolul când vreun soţ înşelat din garnizoană sărea să le ceară socoteală. Dar dispariţia lor prematură în acţiune face uitate micile păcate private. Cu ochii umeziţi, posteritatea nu-şi mai aminteşte de chiulul de la Parlament, nu mai face caz de trezitul târziu şi păstrează într-un abur şic şpriţurile din tinereţe cu colegii muzeografi.
Rezultatul e o centrare pe Crin Antonescu a rezervei de mobilizare. Vorbele lui sunt azi ascultate mai mult decât înainte, reacţiile lui sunt pândite mai atent, statura lui politică e mult îmbunătăţită. Antonescu cel dintre tururi a încetat să mai fie doar candidatul bun de gură de pe vremea când putea să devină preşedinte. Azi e un învingător post mortem în război şi e legitimat de gloria şi rănile primului scrutin. Practic, el e speranţa de victorie a lui Geoană. El e totul.
Mircea Geoană e acum doar numele de împrumut al votului negativ. El singur, prin sine însuşi, nu e în stare să creeze nici măcar o broboană de transpiraţie pe fruntea lui Băsescu. |ntr-o confruntare directă, cred că-şi pune serioase probleme legate de leşin. Aşa că, şansa lui e să-l aibă badigard pe Crin.
În logica loviturilor cu public, agitaţia audiovizuală din jurul proiectului Johannis îl cere la pupitru pe Antonescu. Dacă el girează softul acestui dispozitiv anti-Băsescu, şansele lui Geoană pot fi reanimate. Tot ce ar avea de făcut candidatul PSD e să taie panglici, să distribuie flori în mulţime, să stea departe de ciocniri directe şi să aştepte mobilizarea partidului. Iar când dispozitivul antipanică din Kiselef detectează o torpilă dinspre Cotroceni, schema e simplă: Geoană – sub pat, Antonescu preia pe piept: în replică şi discurs, e singurul capabil să-i facă faţă lui Traian Băsescu. E comic, dar adevărat: de felul cum se mişcă în aceste zile Crin Antonescu, de gradul în care se expune şi îşi asumă rolul de a lupta în contul lui Geoană depinde numele noului preşedinte.
Există şi ceva ce Mircea Geoană ar putea, într-un elan utopic, să facă în folosul său şi chiar al ţării: să se dezică public, măcar cu jumătate de gură, de Vanghelie, Iliescu, Năstase şi Hrebenciuc. Atunci, simetria cu linia Udrea – Ridzi – EBA, ar slăbi spectaculos şi gestul i-ar mânca adversarului un fragment de discurs. Dar acest eroism e mai improbabil ca ciocnirea Terrei cu asteroidul Apophis, aşa că dacă e ca Geoană să câştige, sarcina asta cade pe umerii lui Crin.
Etichete: turul II


Mihai Goţiu azi la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 09 Feb la 15:35 |
A vorbit Ponta in Parlament. Nu a mai injurat. Nu i-a spus lui Mihai Razvan Ungureanu, asa cum [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 09 Feb la 14:42 |
Guvernul Ungureanu a trecut. Ar fi putut fi o singura stire. Dar nu e doar atat. Ponta a mutat [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 14:10 |
Este de remarcat faptul că neînțelegerile dintre Ponta și Antonescu au plecat de la șefii [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 09 Feb la 14:04 |
Preocupati mai mult cu tumultul vietii politice din ultima perioada, am acordat o atentie mai redusa, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 10:11 |
Cele 69 de ONG-uri membre ale Coaliției de Mediu din România i-au solicitat în mod public [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 08:36 |
Sâmbătă, 4 februarie, a fost declanşată ceea ce unii numesc acţiunea Liberate DC. [ citeste mai departe ]
| 1Domnule Cristian Bandea, rusine!... | ||
| 2OARE CU CE AM PACATUIT SA MA NASC INTR UN NEAM ATAT DE NESIMTIT SI NENOROCIT CA CEL ROMANESC!!!!OARE DE CE CEI DIN PDL SUNT ATAT DE PORNITI IMPOTRIVA POPULATIEI DE PE SPATELE CARUIA TRAIESC!!!??MAI CEVA!OARE... | ||
| 3Copiii Romaniei sunt fortati sa cerseasca, fiii Romaniei sunt fortati sa isi lase tara, mamele Romaniei sunt fortate sa isi paraseasca copiii, fiicele Romaniei sunt fortate sa se prostitueze, bebelusii... | ||
| 4[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]... | ||
| 5Ei si, in final ce vrei de fapt? Vrei sa ne spui ca esti un maimutoi?, ca nu exista Dumnezeu si ca trebuia sa bage banii in acceleratorul de particule di Elvetia, in loc sa faca cercetari pentru a gasii... | ||
| 6he-he, bibicule, doua lucruri sunt nesfarsite-n univers: hidrogenu' si prostia, vorba filozofului! cum vrei sa priceapa tugulanu' mioritic teoria heliocentrica, daca nici cu avionu' n-are bani sa zboare,... | ||
| Mihai Goţiu 31093 citiri |
| Costi Rogozanu 13002 citiri |
| Adriana Săftoiu 9071 citiri |
| Cristian Teodorescu 8299 citiri |
| Iulian Leca 7147 citiri |
| Remus Cernea 6865 citiri |
| Laura Cernahoschi 6353 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5987 citiri |
| Alin Fumurescu 5341 citiri |
| Dorin Tudoran 5241 citiri |
| Mihai Goţiu 11 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Remus Cernea 3 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 118822 citiri |
| Costi Rogozanu 76489 citiri |
| Cristian Teodorescu 49394 citiri |
| Alin Fumurescu 31409 citiri |
| Iulian Leca 26391 citiri |
| Remus Cernea 23910 citiri |
| Viorel Dobran 19247 citiri |
| Dorin Tudoran 16359 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15496 citiri |
| Constantin Creţan 14616 citiri |
| Mihai Goţiu 48 postari |
| Costi Rogozanu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 12 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
geoana si-a dat seama k nu va reusi singur in turul doi si acum nu face altceva decat sa ii promoveze imaginea lui crin ca sa mai castige niste voturi…finala e de fapt cu niste lingusitori dornici sa stea si ei pe un fotoliu,ca altceva cu siguranta nu vor face daca vor castiga
2009-11-24 14:37:33 | Raporteaza
Finala e cu Geoana.
2009-11-24 14:38:23 | Raporteaza
geoana nu face altceva decat sa negocieze voturile romanilor, numai ca voturile se obtin nu se negociaza si fiind convins ca nu va castiga singur…sa gandit el asa sa cerseasca voturi de la oamenii carora lea fost impotriva pana mai ieri
2009-11-24 14:41:30 | Raporteaza
subscriu
2009-11-24 14:41:34 | Raporteaza
ATENTIE, ATENTIE, ATENTIE, ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!! toti romanii trebuie sa stie……………………………………curentul.ro/200../
2009-11-24 14:42:40 | Raporteaza
mi-e rusine de rusinea lui crinel cel mititel, marele liberel si imi pare rau de cei ce au votat un caracter asa josnic cu gandul ca va duce undeva votul lor..
2009-11-24 14:44:26 | Raporteaza
Asta face de fapt PSD-ul astazi, actioneaza prin fatade ceva mai bine spalate si vopsite. Da rau Geoana la publicul liberal si nu e tare in clont, nu-i nimic, iese Antonescu in fata. Ar da Nastase rau ca prim ministru, lasa ca deocamdata scoatem la inaintarea iar poza aia frumoasa cu Johannis. Si tot asa..
Am trait sa il vad si pe Antonescu acoperindu-l pe Geoana..
2009-11-24 14:46:12 | Raporteaza
Pentru ca unii, in lumina reflectoarelor, par sa uite… iar uitarea lor se propaga…
Pentru ca desi TUR-ul unu a fost marcat de o convingere in bunul simt potential constat cu revolta ca TUR-ul doi…este marcat de uitare a istoriei, a bunului simt, a valorilor.
Pentru ca sunt dezamagit si scarbit de ”convenienta” uitarii si demagogia celui care m-a entuziasmat.
Pentru ca in TUR-ul 2, Crin Antonescu a decis sa VANDA o TARA, un intreg ELECTORAT, pentru UN OM! A decis sa dea Presedintele romanilor pe premierul sibienilor!
REAMINTITI-VA dragi comentatori!!!!
REAMINTITI-NE si noua!!!
youtube.com/wat../
2009-11-24 14:51:19 | Raporteaza
Sunt liberala de cand ma stiu. In 1990 am facut parte din cei care au votat liberalismul, pe Campeanu. Am suferit la locul meu de munca, am fost jignita de majoritatea PDSR-ista ( sau ce o fi fost atunci). Nu m-am lasat influentata de opiniile , calomniile lansate impotriva lui Dinu Patriciu si a altor liberali.
Prima lovitura aplicata de PNL mie, a fost alungarea Monei Musca ( in timp ce ii vad pe liberalii turnatori lafaindu-se in footolii parlamentare sau la televizor ), a urmat alierea cu PSD la suspendarea presedintelui. Azi simt ca am murit. Nu pot sa cred ca liberalii de azi sunt aliati cu cei care ne-au umilit in 1990. Cine imi plateste mie suferintele , umilintele pe care le-am suportat din partea fostilor comunisti. Nu am sa ascult de Crin Antonescu pe care il vad ca pe un personaj teatral, nevricos, unealta perfecta a lui Dinu Patriciu.
Nu pot suporta atitudinea aroganta, calomniile pe care liberalii le lanseaza impotriva pedelistilor. Insultele. Chiuariu este modelul de liberalism azi? Ghise?
Sunt trista si chiar plang.
CRIN ANTONESCU, AI TRADAT DREAPTA ROMANEASCA. POFTA DE CIOLAN ESTE MAI MARE DECAT IDEOLOGIA.
2009-11-24 14:52:05 | Raporteaza
Domnul meu,nimic despre cei 2 PDL-isti arestati la Giurgiu pentru furt de voturi ?
Nimic despre criminalul PDL-ist Mantog care ucide oameni ?
2009-11-24 14:53:42 | Raporteaza
Poate imi explicati si mie cum va influenta Ilici,Vanghelie si compania viata politica prin Geoana ata timp cat el va fi la Cotroceni? El zice deocamdata ca nu va fi ca Basesecu si sincer nici nu poate. Pe de alta parte un guvern Johannis independent de partide cum va face acelasi joc? Pe total e o prostie pentru fraieri.
Si mai e ceva :Basescu si PD in infatuarea lor agresiva s-ar putea sa ia o plasa mare de tot agresandul-l pe Antonescu si electoratul lui! Antonescu nu parea hotarat sa mai participe la campanie lasand electoratul lui sa aleaga cum crede,dar prin marlaniile basesciene l-a provocat sa faca campanie pentru Geoana . Si mai tineti minte ce s-a intamplat in ‘96 cand Roman tot cu 20% a mers de mana cu Constantinescu : a cazut “invincibilul Ilici” asa ca mult mai micutul Basescu o sa se duca pe mare cu barcuta de inchiriat!
2009-11-24 14:53:48 | Raporteaza
Finala e cu Crin, dar de cîştigat cîştigă Geoană et comp. Crin e doar reprezentantul (oficial, de cîteva minute) al lui Geoană. Şi nici măcar Geoană nu căştigă. Cîştigă PSD-ul. Şi cei care iau deciziile în PSD: Hrebenciuc, Vanghelie, Năstase, Dragnea, Nica, Oprişan, Nicuşor Constantinescu, Mazăre etc
2009-11-24 14:54:58 | Raporteaza
care Geoana, care Crin? Nu mai detin aceste nume incepand din momentul in care au stabilit sa se alieze. Mai nou batalia se da intre poporul roman reprezentat de Basescu si lichelele societatii romanesti reprezentate de papusarii celor 2: Iliescu si Patriciu.
2009-11-24 14:57:27 | Raporteaza
4
Da, am votat cu Crin Antonescu in primul tur. Insa de la Antonescu la Geona este un salt atat de mare incat… risc sa cad in gol!!! Indicatia lui Antonescu ca sa-l votez pe Geoana o iau ca un atentat direct la propia-mi inteligenta. Pot sa gandesc cu propriul cap. Iar Crin Antonescu nu m-a castigat la loz in plic! Si nici dragoste eterna nu i-am jurat! Vrea sa “marite” PNL cu PSD, sa aiba o luna de miere cat mai fericita! Si sa nu sparga tot ce le vine in cale atunci cand vor ajunge rapede-repejor la divort!!! Traim doar in democratie, sa faca ce vor cu interesul lor. Caci pe-al meu nu-l cauta decat o data la 5 ani! Dar lucrurile acestea costa!
2009-11-24 14:57:43 | Raporteaza
Cand Cotidianul a incetat sa devina un ziar frecventabil,
v-am regretat!
Cand v-am regasit pe voxpublica m-am bucurat!
Imi place pluralismul opiniilor si ,chiar daca gandesc altfel,vreau sa aud argumentele celorlalti!
Dar acum dragii mei jurnalisti de la Cotidianul sunt doar instrumente care canta fals intr-o orchestra ce si-a gresit dirijorul….
Atata jubilatie pt. infrangerea lui Basescu( poate meritata…unele actiuni ale sale eru inacceptabile pt.
proiectul asumat) si nici macar un oftat la gandul ca cei care ne-au facut sa vedem un salvator in Basescu acum 4 ani revin….poate pt.mult timp!
Daca voi chiar nu aveti o problema, inseamna ca nu ati crezut niciodata in ce ati scris!
2009-11-24 14:59:02 | Raporteaza
Crin Antonescu tocmai a ratat sansa ca peste 5 ani sa candideze cu succes la presedintie. Pacat. Promitea , cel putin in discurs.Dar alianta de azi va atrna greu atat pentru liberali dar mai ales pentru Crin Antonescu de acum incolo. Indiferent ce se va intampla.
2009-11-24 15:01:12 | Raporteaza
Oameni buni, aveti o problema cu femeile astea Ridzi,Udrea si Eba. Credeti ca ele au adus Romania in starea in care e? Din cauza lor a cazut FNI? Din cauza lor Romania e condusa in linia 2 de interlopi in colaborare cu parlamentari si miliardari de carton? Din cauza lor nu contruim infrastructura tarii? Cred ca va uitati prea mult la ele si trece timpul si noi nu progresam deloc si oamenii de bine isi rezolva problemele fara sa-i deranjeze numeni.
2009-11-24 15:01:16 | Raporteaza
30 octombrie intr-un miting la Deva candidatul PNL la alegerile prezidentiale, a declarat ca Traian Basescu si Mircea Geoana incearca sa castige alegerile cu sondaje mincinoase si ca vor sa ii faca pe romani sa renunte la vot si sa stea acasa.
” Solutiile nu se mai afla la Traian Basescu si Mircea Geoana pentru ca ei au condus aceasta tara. Au guvernat. Au distrus tot ce se putea distruge intr-un an in Romania. Traian Basescu si Mircea Geoana se prefac a se desparti azi, fugind care incotro, ca niste talhari care au jefuit o casa.(…) Pe Geoana nu are rost sa il luam in consideratie pentru ca nu a avut curaj sa isi depuna candidatura singur, ci de mana cu Ion Iliescu.”
- 4 noiembrie intr-un interviu acordat Evenimentului Zilei, Antonescu ataca voalat si timid trusturile de presa: “Apreciez drept corecta afirmatia ca domnii Vintu si Voiculescu se folosesc de trusturile de presa pentru a influenta politica acestei tari. N-as impartasi parerea ca vor sa-i indeparteze pe cetateni de politica.”
- 12 noiembrie aflat in vizita la Calarasi, candidatul PNL la prezidentiale, Crin Antonescu, i-a cerut lui Mircea Geoana explicatii privind vizita sa neoficiala la Moscova din luna aprilie 2009.
“Intai si intai sa ne spuna in ce a constat aceasta intalnire, care este adevarul in legatura cu posibila sa solicitare de sprijin din partea Moscovei, in campania electorala, daca este adevarat acest lucru sau nu. Avem nevoie de un raspuns oficial. Domnul Geoana trebuie sa ne spuna de ce era nevoie de o intalnire neoficiala pe care presedintele Senatului sa o aiba si de ce asupra ei s-a pastrat atata vreme tacerea, mai precis pana cand presa a dat de urma acestei intamplari.”
CAND A FOST ANTONESCU CINSTIT?ATUNCI CAND A DECLARAT ACESTE LUCRURI SAU ACUM? UNDE ESTE CONSECVENTA CU CARE SE BATE-N PIEPT?
2009-11-24 15:01:25 | Raporteaza
Aici ai ajuns sa iti publici articolele? HALAL!
2009-11-24 15:01:55 | Raporteaza
Crin nu e decat un golanash ratat.
Conjunctural a ajuns in situatia de a fi luat in seama cam cum a fost Vadim luat in seama in lupta cu Iliescu in 2000.
Asemenarile cu Vadim nu se opresc aici. Crin joaca in liga smecherilor fara viziune, fara strategie, fara pregatire de nici un fel, oameni care cred cu tarie ca pot prosti o tara intreaga. Nu “Romania bunului simt” este sloganul acestor indivizi. Sloganul ar trebui sa fie “Ii facem din vorbe”. Iar in aceasta liga stau bine mersi Antonescu, Oprescu, Vadim, Becali.
Prea dur spus? Nu. Ia ganditi-va: gargara, demagogie, prostie (si politica si naturala) iar in spatele acestui paravan de nesimtire – zero substanta, zero viziune! Toti patru sunt la fel. Ba, parca Vadim se distinge ca a citit mai mult decat ceilalti trei
Antonescu nu e nici un fel de maior Sontu. Este un trepadus politic ajuns din nefericire in fruntea unui partid istoric. Pe care il va ingropa, dupa ce Tariceanu si Patriciu l-au impuscat.
2009-11-24 15:02:29 | Raporteaza
Bravo Serena !
Dar chiar crezi ca ii pasa (sau i-a pasat pina acum) lui Antonescu et co. (Vosganian, Fenechiu, Chiuariu, Adomnitei, Orban, Nicolai, Ghise s.a.) de ceea ce spun simpatizantii ?
Singurul ideolog liberal era V. Stoica (n-a murit, dar nu e mai e la PNL si probabil nu se simte prea confortabil la PDL).
2009-11-24 15:03:01 | Raporteaza
Este foarte adevarat,Crin a fost doborit de gloantele de cauciuc ale “reformatorului” Basescu,de petardele premierului de “dreapta” Emil Boc (pensii minime 350ron,impozit forfetar,acord fmi pentru plata bugetarilor nedisponibilizati in 8 luni nici macar de ochii fmi,scrisori de garantie ptr.Jafo etc).Urmeaza sa cada alaturi de el si ceilalti sub tirul nemilos al Elenei Udrea,Videanu ,Cocos,dar ma tem ca acestia din urma le vor distruge de aceasta data si spiritul pentru inca 5 ani de adormire.Atunci stafiile Iliescu,Hrebenciuc,Nastase,Vanghelie, vor fi inviate iar de Basescu pentru o judecata populara televizata si un nou vot pentru dreapta care abia atunci isi va propune sa lupte cu criza economica.
2009-11-24 15:04:19 | Raporteaza
domnu’ buscu, se tot pomeneste de “proiectul” johannis. care-i ala domne’? a ajuns domnul primar de sibiu vreun proiect ceva si noi nu stim? proiect de ce? de statuie? de carte? ne place sa ne jucam cu notiunile si cuvintele, fiind de ajuns sa arunce unul o piatra in lac si hop, prietenii de joaca nu vor sa ramana mai prejos!
eu am o nelamurire: daca prin absurd s-ar infaptui acest “proiect” si daca s-ar devedi doar un balon de sapun cine o sa plateasca oalele sparte? initiatorii proiectului? sau pulimea, cum plastic se exprima alt domn primar?
2009-11-24 15:04:27 | Raporteaza
CE TRIST!
dedicatie pentru ,,TINERETUL URBAN CITIT SI EDUCAT,, din ROMANIA lui PATRICIU& A.NASTASE& SORIN ROSCA STANESCU
Omu’ nou
v.padina(poemul de otel)
Este ca un început de executare a noului trecut. Un spot mai cu moţ ia forma capului evoluţiei, pipăind viitoru. Se petrece o curbură peste raţiunea de a fi a celui mai avansat al acceleraţiei. O descărcare practică între vechiu şi nou’ creier, vechiu şi nou’ testament. Apare mulţimea gândirilor mici (oştire cerească). Se vede un fel de om ca un pork sfâşiindu-se. Şi un soi de embrion ca un om pe care nu-l cunosc, nu-l recunosc, nu! luaţi-l de lângă mine!
2009-11-24 15:05:21 | Raporteaza
Ce ziceti de Geoana presedinte si coalitie PND-PD in parlament? Pentru ca asta se va intampla in cel mult un an!
Si Base pe mare …
2009-11-24 15:05:55 | Raporteaza
sa se inscrie, cine s-a dus singur, in ce clasa e domnul Geoana, ca stiu in ce clasa e si in ce unitate este: in aceeasi unitate cu domnul Basescu, cu care primeste ordin deodata. Ma intereseaza niste amanunte despre interesul national. Tremuram de curiozitate sa vedem cum a servit domnul Geoana interesul national asa de discret ca nu stia nici domnul Hrebenciuc, nici chiar domnul Gusa, care sunt la randul lor pasionati de interesul national de cand ii stiu.”
Antonescu si-a continuat discursul introducandu-l si pe Traian Basescu si i-a aratat cu degetul pe cei doi.
“Te intreb, Mircea Geoana, ce-ai facut la Moscova? Te intreb, Traian Basescu, daca teroristul Omar Hayssam si prietenii sai iti finanteaza campania electorala. Te intreb, Mircea Geoana, daca oligarhii rusi iti finanteaza campania electorala. Vreau raspuns, il astept la televiziunile domnilor Vantu si Voiculescu. (…) Rusine domnule Geoana. Dumneata i-ai invins pana acum pe romani nu cu mine ci, impreuna cu Traian Basescu, cu Viorel Hrebenciuc. Domnule Basescu mare aici si domnului Geoana mare dincolo, le spun adio”, a exclamat Antonescu pe scena in huiduilile de aprobare ale publicului DE ASTA CE MAI ZICETI?
2009-11-24 15:07:54 | Raporteaza
Doamne, cata demagogie! M-am uitat cat se poate de atent sa vas daca e parodie. Este, dar involuntara!
Daca schimbati unul-doua nume, puteati concura cu Adrian Paunescu.
Chiar, nu va este jena?
2009-11-24 15:08:57 | Raporteaza
Am votat cu Crin in speranta unui guvern Johannis.
Acum cand ni se ofera sansa de a impune acest guvern, credeti ca ne mai uitam ca e vorba de Geoana?
Iar functia de presedinte nu se prea poate implica in treaba economica, asa ca Baselule baga tu gorgoane in continuare.
Si Baselu asta daca ar iesi ce ar face? L-ar propune iar pe nu stiu care, ce va fi respins de parlament. Adica continuarea crizei politice
2009-11-24 15:12:09 | Raporteaza
frumos articol, descriere exacta!
pacat doar ca nu Crin va fi cel care va lua laurii
Crin este unicul care ar fi putut schiimba imaginea Romaniei si poate ar fi fost un inceput al altei eri
2009-11-24 15:13:18 | Raporteaza
bye, bye base!
2009-11-24 15:19:13 | Raporteaza
@ Serena
Ma bucur pentru tine ca nu te-ai simţit defel jgnită când Băsescu târâia pe jos cu Convenţia Democrată 1996-2000 sau cu PNL 2004-2008 şi nici măcar în momentul în care tu (noi) votam Câmpeanu iar Băsescu stătea liniştit în Biroul lui de secretar de stat şi apoi ministru la Ministerul Transporturilor 1990-1992. Şi mai mult mă bucur pentru tine că Mona Muscă e turnătorul la securitate bun prin comaraţie cu alţii care sunt turnătorii răi…
Chiar sar în sus de bucurie când văd atât patetism ieftin. Să fie clar pentru toată lumea PSD-ul a fost în perioada 1990-1996 răul cel mai mare inclusiv cu domnul Băsescu printre ei. Dar pericolul cel mai mare acum este să sfârşim într-o dictatură a marinarului. Aşadar nu mulţumesc…
2009-11-24 15:20:03 | Raporteaza
CUM A ABANDONAT PNL DOCTRINA LIBERALA PE ALTARUL COMUNISMULUI ILIESCIAN:
citat din programul lui Mircea Geoana – desfiintarea cotei unice de impozitare:
Fara a descuraja, ci dimpotriva, pentru a stimula munca, impozitarea progresiva globala este de natura sa genereze cresterea economisirii si sa reduca polarizarea sociala. Aplicarea cotei unice a anulat intregul ansamblu de instrumente si mecanisme fiscale care vizau imbunatatirea raportului economisire-investire. Esecul cotei unice se vede limpede astazi in timpul crizei: taxe mai multe, supraimpozitarea muncii, credite mai scumpe, preturi mai mari, locuri de munca mai putine.
link complet:
mirceageoana.ro../
Daca credeti ca Geoana merita vreun banutz din buzunarul vostru in al statului, incercati un vot…
2009-11-24 15:20:25 | Raporteaza
LA REVEDERE NENEA BASESCU!….5(CINCI)ANI TI-A LUAT SA DISTRUGI ACEASTA TARA…NICI GUVERN NU LASI …DA…STIU!…CLASA POLITICA ESTE DE VINA CA NU TI-A VOTAT GUVERNUL PENIBIL …ITI DORESC NUMAI SUCCESURI…DACA MAI RAMANEAI ,ALEGERI ANTICIPATE SCRIA PE ACEASTA TARA SI NE MAI BLAGOSLOVEAI SI CU PRM PRIN PARLAMENT…PA!…DUTE!…NU TE PLANGE NIMENI.
2009-11-24 15:22:07 | Raporteaza
Dorule, stii tu ceva dar nu stii bine. Pe Crin Antonescu nu il urmeaza chiar intelectualii pana in 35 de ani..poate i-ai confundat cu studentii din Regie care s-au inregimentat in partid pentru 100 de lei…castigati ca stau pe langa vreun cort. A, da, ei sunt viitorii intelectuali, uitasem.. Cat despre Antonescu, ca persoana e ok. Dar ai uitat ca provine din acelasi partid care a dat un premier care a brevetat ceea ce ei combat pe toate afisele? Nesimtirea? Deja l-am uitat pe Tariceanu cu toata nesimtirea lui?..hmmm
2009-11-24 15:22:19 | Raporteaza
Este discutabil daca finala este Basescu-Crin sau de fapt Basescu-Iohannis! Si eu simt, totusi, acelasi lucru: nu se mai discuta de o confruntare intre Basescu si Geoana. Ce as dori sa mai remarc este faptul ca in judetul Sibiu scorul realizat de Basescu este mai mare decat Antonescu plus Geoana la un loc!!
2009-11-24 15:27:06 | Raporteaza
Dar de ca sa se dezica de “Vanghelie, Iliescu, Năstase şi Hrebenciu? PDL s-a dezis de Videanu, Berceanu,Placinta, Blaga,Ritdzi, Cocos-Udrea, de Eba, Bucsaru etc?! Nici dv, presa, dle Bucsu, nu v-ati dezis de acesti oameni, pt ca promovandu-l pe Basescu in 2004 si chiar acum, i-ati promovat si pe ei!Chiar credeti ca votantii PSD, ROMANI si ei, sunt doar oameni neinstruiti?! Nu credeti ca si ei au dreptul la opinie si nu trebuie sa fie jigniti de dv, jurnalistii si de PRESEDINTELE Basescu, de membrii PDL?! Chiar credeti ca doar unii sunt destepti iar ceilalti sunt o masa fara creier? Rusine, dl Buscu! Rusine tuturor jurnalistilor, care desi ar trebui sa fie impartiali, intr-un mod desantat fac pe fata (sau subtil) propaganda pt un partid care este si mai groaznic decat a fost PSD. Ar trebui sa va cereti scuze, ca dupa 5 ani de “traiti bine” – lozinca pe care ati sustinut-o la vedere, am ajuns sa traim mai prost, sa ne fie frica sa deschidem telefoanele, sa nu mai fim siguri ca ne vom lua salariile sau pensiile! Sunteti jalnic dle ziarist!Si stiti de ce?-pentru ca nu va dati seama , desi va credeti destepti, ca intr-o zi, “mogulul” s-ar putea sa va puna pe liber si va trebui sa cautati un job. Chiar ar fi interesant, pentru multi ziaristi actuali, sa guste “placerea” de a sta la coada, pentru a-si depune dosarul pt somaj si ca sa nu se plictiseaca la coada, stand in picioare, sa-si scrie memoriile cu Basescu si Boc!
2009-11-24 15:29:14 | Raporteaza
Bratianu face in mormant nu munai miscari de rotatie, ci si de REVOLUTIE!
Bravo Crin!
2009-11-24 15:30:41 | Raporteaza
Eu l-am votat pe Crin si il urasc pe Geoana ca a intrat in turul doi, in locul lui Crin si acum il cheama sa lupte in locul lui, ptr. ca el nu este in stare! Nu mi se pare corect! Daca stiau toti ca nu-l tin puterile pe Geoana, nu trebuaiau sa-l puna candidat si onoarea (care le lipseste cu desavarsire) ar fi trebuit sa le spuna sa se retraga si sa-i lase locul celui care este in stare cu adevarat de lupta, nu sa ajungem noi acum sa-l votam pe papa-lapte ala, ce a castigat doar voturile celor ce culmea, nici nu cred ca stiau nici cine e el, nici ca exista alti candidati, stiau doar de PSD si atat.
2009-11-24 15:31:19 | Raporteaza
Scorul de 31% al lui Geoana se datoreaza strict partidului, ce prin toate mijloacele si fortarile, l-a scos pe locul 2. Partidul nu poate mai mult, Geoana nu poate nici cat partidul si atunci il cheama pe Antonescu, ce dincolo de faptul ca isi va aduce partidul la putere in schimbul sustinerii, este chemat sa lupte in locul lui Geoana nu doar sa incline balanta, alaturi de Geoana. Eu la asta ma refer spunand ca turul 2 de fapt se disputa tot intre Basescu si Antonescu si in final iese Geoana! Uluitor!
2009-11-24 15:32:03 | Raporteaza
Nu-i mai bagati lui Crin in cap ca e mare erou, mare simbol, ca nu este si o s-o ia razana.
Este destept, dar daca-i razi putin poleiala,zaresti plasticul.
Puneti-i lui Norica Nicolai o peruca potrivita, accentuati-i putin conturul gurii si va iesi Crin! Vorbesc la fel, au aceeasi constructie a frazaei, aceleasi idei, aceeasi pronuntie, aceleasi ticuri verbale, dau din cap la fel, zvacnesc la fel, sunt mereu pe picior de replica, de parca ar avea de-a face doar cu adversari.
Nefiind realmente la inaltimea la care il cocotati, poate cadea rau.
2009-11-24 15:32:14 | Raporteaza
De ce cred ca nu castiga Geoana:
1. Crin a fost votat de cei cu studii superioare.
2. Basescu a fost votat de cei cu studii medii.
3. Geoana a fost votat de cei cu 1-8 clase.
Nu cred ca cei cu studii superioare vor face un salt asa mare spre cei cu 1-8 clase.
Acelasi rationament si din punct de vedere politic: nu cred ca e posibil sa sari de la liberalism la socialism cand ai o alta solutie mai de mijloc.
2009-11-24 15:33:41 | Raporteaza
Iata unde ne-a dus democratia originala creata de Iliescu.
Partide de fatada care chipurile sunt in opozitie.Acum la momentul oportun la scos pe Cimpeanu din spital pt sustinerea PSD,a inclinarii pricipiilor liberaliste pe frontul PSD,a mai facut-o o data cu propunerea di n partea liberalilor la pesedintie a regelui Mihai distrugiond partidul.Iata ca acum il distruge din nou sub ochii neputinciosi ai membrilor de partid manipulati constiinciosi de tv-urile de stiri.
Doua saptamini vom trai intr-o manipulare continua asupra poporului Roman,incercid sa-l indobitoceasca.
Oare vor reusi?
2009-11-24 15:51:03 | Raporteaza
”Star Trek” ne aducea in atentie amenintarea Borgilor, care gandeau ca multime nu ca individ. Prezentul politic din Romania ne aduce un posibil presedinte ”borg”, care nu are identitate personala ci gandeste, vorbeste, se poarta ca o multime formata din Vanghelie, Iliescu, Hrebenciuc, Patriciu, Vantu etc. si careurmareste numai propriul interes. Papitoii de Geoana si Antonescu sunt numai de paravan… ATENTIE! Cpt. Picard a invins borgii, cu toate ca un timp a fost conectat la ei, reusind sa se ”desprinda”si sa scape de ei..
2009-11-24 16:00:47 | Raporteaza
geoana dovedeste inca o data ca nu are nimic de spus.campania lui a fost preluata de antonescu in conditiile in care acesta ar fi trebuit sa dispara din prim planul politic din moment ce a pierdut in primul tur al alegerilor.rusine sa va fie ca va bateti joc de noi
2009-11-24 16:13:40 | Raporteaza
am ras cu lacrimi, foarte bine scris.
2009-11-24 16:15:06 | Raporteaza
Cei cu studii superioare si nu numai, vor vota cu Johannis si Antonescu! Ne votam Primul Ministru si Guvernul. Johannis niciodata nu va numi in functia de ministru pe unu` ca Pogea, Videanu, sau de-alde Udrea, Ridzi, Placinta. Suntem in criza economica si politica. Avem nevoie de stabilitate. Basescu era bun cand a readus PSD la guvernare? Despre ce vorbim? Basescu si-a vazut visul cu ochii, n-a trecut peste orgolii, a dat mana cu Iliescu, Hrebe, Vanghelie, Voiculescu, iar acum striga din toti bojocii, ca si Boc si alti portocalii ca PNL a “tras” spre stanga? Basescule, ar trebui sa-ti iei cutiuta, sa-ti strangi lucrurile si sa parasesti Cotroceniul. Cred ca ar trebui sa faci si o fapta buna, si sa cedezi casa din Mihaileanu. Du-te pe mare daca mai ai cu ce!. Nu avem niciun vinovat, dar unde-i Flota?
2009-11-24 16:15:55 | Raporteaza
Daca Basescu castiga alegerile, inseamna ca PNL-PSD nu are reprezentativitatea democratica, morala de a respinge legile propuse de guvernul BOC. Sper sa ajunga Boc prim-mininstru din nou. Cu ce ajuta Romania un prim ministru si un presedinte care nu se inteleg? Boc, continua ce ai inceput!
2009-11-24 16:17:11 | Raporteaza
Impartim votantii lui Basescu, Geoana, Antonescu pe varste, sex, nivel de studii … nonsens. Ar fi, poate, mai interesant, sa ii clasificam dupa cat de mizerabil se pot exprima … Eu vad o alta diferentiere, mai relevanta: votantii lui Basescu sunt PERSOANE CU PROFIL INFRACTIONAL mai pronuntat decat ceilalti. De ce? Pentru ca voteaza un om care, in calitatea sa de presedinte, a promulgat o lege care nu s-a aplicat NICIODATA … Oare nu presedintele trebuie sa fie garantul suprem al aplicarii legilor in tara asta? Asta este … si trebuie sa ne miram, oare, ca individe ca julienne indraznesc sa numeasca “lichele” pe toti cei care indraznesc sa gandeasca altfel decat portocaliu si sa nu il voteze pe Traian Basescu? In ce consta “lichelismul” meu, doamna sau domnisoara, ce sunteti? Oare, cumva, in faptul ca eu, ca multe alte milioane de oameni, iau foarte in serios obligatia presedintelui de a fi garantul aplicarii legilor? De asta sunt lichea? Atunci, traiasca “lichelismul”!
2009-11-24 16:17:18 | Raporteaza
A vazut cineva cum a votat Sibiul cel care il are ca primar pe maretul Johanis? Credeti ca l-au sanctionat pe presedinte ca nu l-a desemnat premier?
2009-11-24 16:20:43 | Raporteaza
Şapca lui Iliescu, dezastrul socialist şi reeducarea liberală (Mihail Neamţu)
Câte asemănări va găsi publicul educat între Radu Mazăre şi Varujan Vosganian, între Viorel Hrebenciuc şi Zoe Petre, între Ion Iliescu şi Crin Antonescu, între Marian Vanghelie şi Adriana Săftoiu? Răspunsul firesc putea fi: „nici una”. Într-o lume normală, diferenţa dintre cele două serii de nume şi personalităţi ar fi eclipsat prăpastia dintre un zbor la Moscova (sau Teheran) şi un priveghi la capul morţilor din Timişoara (sau Chişinău). În România, însă, bântuie duhul smintelii. Iată şi contextul.
22 Noiembrie: câteva lecţii
Traian Băsescu a câştigat primul tur al alegerilor prezidenţiale, după o primă etapă de campanie purtată în condiţii vitrege, sfidând ostilitatea vehementă a tonomaţilor, dar folosind şi resurse neconvingătoare sub raportul imaginaţiei retorice şi al acţiunii electorale.
Liderul de la Cotroceni a pierdut un important segment din susţinătorii tineri, cuplaţi zilnic la Facebook, Twitter şi You Tube. În virtutea experienţei şi a calităţilor sale naturale, temutul actor politic a obţinut totuşi o nouă victorie împotriva mogulilor de presă şi a comentatorilor-tonomat. Pe fondul bruiajului mediatic şi al unei oboseli psihologice explicabile, Traian Băsescu n-a reuşit să convingă o parte din clasa de mijloc, atrasă de promisiunea schimbării. Crin Antonescu a magnetizat mulţi oameni cu studii universitare, sensibili la dezbaterile cu miez doctrinar, convinşi poate de marota Johannis şi fermecaţi pesemne de frazările anti-Băsescu ori replicile sagace împotriva lui Geoană emise de candidatul liberal.
Pe de altă parte, Crin Antonescu a pierdut în faţa populismului PSD. Susţinut de maşinăria baronilor locali, votat de o imensă masă rurală din regiunile slab dezvoltate economic (Oltenia, îndeosebi), liderul socialist a apărut ieri seară într-o masă de steaguri roşii, lângă umărul ocrotitor şi basca leninistă a lui Ion Iliescu. Este foarte probabil ca întregul bazin electoral de dreapta să fi privit scena regrupării stegarilor roşii cu spaimă şi oroare.
Coşmarul socialist
De ce? Pentru că România ultimilor douăzeci de ani a recunoscut în PSD cea mai antireformistă forţă politică a ţării. Sufocată sub mafia frăţiilor securistice şi neo-feudale, românii cu simţul răspunderii istorice au căutat să iasă — mai ales sub mandatele domnilor Emil Constantinescu şi Traian Băsescu — de sub blestemul mizeriei şi tirania imposturii (umane, instituţionale, statale). Folosind reţeta „pâine şi circ”, televiziunile mogulilor din vecinătatea PSD au perpetuat cultura subzistenţei, politica amneziei şi o viziune post-istorică, contemplând în linişte „pacea eternă”. Protestul raţiunii critice şi apelul colectiv la demnitate s-au trezit călcate în picioare cu fiecare mare prilej: de la dosarele Revoluţiei şi ale mineriadei până la controversatele mari privatizări. A câştigat frecvent logica minciunii, legea omertei şi perversitatea camuflajului imoral dar legal.
Cetăţenii de dreapta cunosc foarte bine sloganul socialismului românesc de tranziţie: „Fă-te că munceşti!” Pe spinarea încovoiată a micului întreprinzător, epuizat de biruri, taxe şi reglementări, a înflorit o birocraţie omnivoră, dar şi averea unei oligarhii plutocrate, capabilă oricând să cumpere dreptul la manipulare şi dezinformare (eventual prin recursul la „neutralitate” al unor jurnalişti de mucava). Tartorii socialismului cu faţă umană au tolerat orice – atât luxul din şoseaua Kiseleff, cât şi sărăcia lucie Ferentarilor –, dar nu discutarea dosarelor Securităţii, deschiderea arhivelor PCR, rostirea adevărului despre trecut, încurajarea cetăţenilor cu iniţiativă, o masă de studenţi mobili şi competenţi, un corp profesoral integru la universităţi competitive european, fermierii autonomi, oamenii de afaceri mobili, o presă liberă şi gazetari dezinhibaţi, gata să participe la o dezbatere publică despre valorile naţionale.
Socialismul a încurajat la noi fobiile primare ale colectivităţii (de la mineriade până la mişcările sindicale), stagnarea minţii în formule gândite de funcţionărimea etatistă, căpuşarea industrială, mentalitatea parazitară şi egalitarismul invidiei, pensii nomenclaturiste, îndobitocirea prin agitprop şi divertisment (voinţa umană fiind redusă la fantasmele de tip Click!), ipocrizia conştiinţei care una spune şi mereu alta face (între Bruxelles şi Bucureşti). La capătul acestui program sistematic, soluţia socialistă întruchipată de basca lui Iliescu nu poate reprezenta decât garanţia involuţiei.
Cu spatele la viitor
Frazele de mai sus reprezintă o evidenţă pentru electoratul lui Traian Băsescu şi, respectiv, Crin Antonescu. Deloc întâmplător, actualul preşedinte a primit un masiv sprijin din partea ardelenilor (cu peste 40% într-un judeţ ca Bistriţa).
Transilvania este binecunoscută prin faptul de-a fi contestat mereu hegemonia spiritului dâmboviţean în politică, încurajând în schimb etosul antreprenorial, investiţia privată, descentralizarea administrativă, claritatea regimului de proprietate, turismul cultural. Pe scurt, Transilvania poate fi identificată drept vector al modernizării României contemporane (fapt evidenţiat şi de contribuţia netă a judeţelor Cluj, Arad sau Timiş la PIB).
Decizia liderilor PNL de-a sfida orientarea reformistă a electoratului lui Traian Băsescu, în beneficiul calculelor conjuncturale ale grupării Iliescu, Năstase & co., poate reprezenta un pas fatal pentru tot ceea ce înseamnă posteritatea liberalismului în România.
Dacă dreapta aduce totuşi un plus de responsabilitate în cheltuirea banului public, stimularea micului întreprinzător, un regim simplificat de fiscalitate, relansarea educaţiei de performanţă şi diminuarea birocraţiei – proiectul de colaborare cincinală PNL & PSD va plăti preţul reeducării ultimilor mohicani ai liberalismului autohton.
2009-11-24 16:22:21 | Raporteaza
Pentru toti postacii “scarbiti” de asa-zisa tradare a lui Antonescu: ce dracu’ au facut Churchill si Roosvelt cand s-au aliat cu Stalin? Au scapat lumea de Hitler, asta au facut, si au readus democratia in Europa, mai intai in vest, apoi, incet-incet, iata, si in est. Ca daca tineau la “pricipii” si nu se aliau cu Stalin, acum, poate, fumegati in cuptoare toti astia care nu sunteti “arieni” 100%.
2009-11-24 16:22:24 | Raporteaza
Dorule imi place ca ti-ai dat putin drumu la gura . ce iti fac aia cand te duci la iRealitate? sau te pregatesti sa iesi de sub stapanire ca vine 6 dec? si dupa ce o sa ne spui dupa? ca tu faci presa de opozitie si din cand in cand mai dai o mica pupaceala.? ca ti-a luat Cenzurica mintile ca o nebuna ce e? ma uit acum la iRTV si vad clipuri cu Crin , ca si cum este un erou al bunului simt, un om demn de urmat in idei si viata, si acum are o relevatie : Geoana. eu zic ca e mai degraba un ordin, cred ca e strategia de care vorbea nastase duminica, cred ca e cel mai mare balon de sapun. asta sa trezit dis de dimineata ieri , dupa o noapte nedormita dupa alegeri ca el a hotarat ce e bine si ce e rau, ce e bun si ce e prost, ia vandut pe toti care l-au votat la pachet, probabil la suprapret, asa ca era calda treaba , sa nu isi dea seama hrebe ca nu ce zice crin aia e si acum se face si purtatorul de geanta a lui geoana, scutul lui etc. macar base se amuza de amatorismul la copilasii astia, e haios chiar si pe foamea asta. crin a dovedit ca e un pitic politic, exact un repetent care a trecut clasa pe ultima suta de metri si acum se simte baiat mare. auzi tu strategie, sa aisa crin sa se bata cu base in locul lui geoana , de parca base il mai baga in seama. trebuie neaparat sa vedem macar 2 confruntari geoana cu base , si eu zic ca nu isi mai revine din lesin geoana, castigam prin neprezentare.
ma uit acum la crinut care face program de guvernare cu geonel , nu inteleg cum il face fara sa aibe prim ministru, dar astia se joaca de-a politica,niste iresponsabili. dorule poate intr-o zi o sa ne povestesti cum a fost gandita , ce laboratoare au produs toata manipularea asta de film indian , cu acest rashkapural politicii romanesti, acest personaj demn de mila, pe care il umflati acum ca sa ii dati autoritate , ca vezi doamne ce conditii pune , ce dur e el , ce barbat, trebuie sa il credem si sa votam cu geoana. sa ne povestesti si noua cum va strans mogulul de oua sa cantati toti la fel, sa ganditi toti intr-o directie, fara echiovoc, ca sa dea ultimul tun in romania. ce lovitura fina de stat , cat tact, cata rabdare, cat teatru, totul numai pentru noi, prostii vostrii. dar ce dracu faceti daca nu iese prostanacul? cum o cotiti? eu unu nu cred ca iese, nu are cum. tu stii bine ca basescu o sa muste din ei de nu o sa stie cum sa mai fuga oricat de mult incercati voi sa il trunchiati in stiri. oricum proasta strategie, ia-ti oferit lui base mediul adecvat sa castige , singur impotriva tuturor, exact ce ii trebuia sa aibe o sansa mare. bravo baieti. tineti-o tot asa. eu va multumesc mult pt ceea ce faceti. nu uitati impreuna invingem , ca la geoana e mai degraba IMPREUNA INFRANGEM( el cu voi, bineinteles). ai vazut ce pofta de viata are base, ce chef de joaca?!! HA HA HA HA HA
2009-11-24 16:23:23 | Raporteaza
Doamnelor si domnilor realizatori si comentatori, nu fac nicio aluzie la inteligenta dvs., dar realizati ce urmeaza? Bombonel redivivus! Sa vezi coada la vize pentru Congo! Oameni buni, mi se face paru’ maciuca ! Si voi comentati, si iar comentati…! Nu va faceti putin timp sa mai si ganditi? Cred ca asta e cantecul lebedei la voi . Dupa ce se instaleaza Bombo v-ati ras! Nu va mai puteti abtine sa nu muscati din marinar, macar ca nu-i ura voastra? Frica astora pe care-i paste puscaria daca ramane Basescu s-a transmis si la voi? Voi chiar nu vedeti ca de pierdut numai noi pierdem?
2009-11-24 16:27:30 | Raporteaza
Cati ani a adus inapoi Romania alianta PSD-PDL?
2009-11-24 16:44:29 | Raporteaza
Doru, ai intuit corect contextul, dar incearca sa le explici si iacobinilor probasescu din ce cauza e idolul lor asa de izolat pe scena politica. Cu toate ca pe multi dintre ei ^i stiu chiar sclipitori ["des bijoux", ma-ntelegi...], toti sunt asa de hipnotizati de idolul lor incat nu realizeaza ca pentru partidele ce se vor democratice [si pentru votantii lor], pericolul cel mai mare e ca actualul presedinte sa mai ramana in functie inca 5 ani. Deci, in valoare absoluta [in modul, cum stim dela scoala], potentialul pericol reprezentat in acest moment istoric de TB excede cu mult succes orice legenda urbana “pe minus” din PSD. Uite, de exemplu eu, ma judec de ani de zile cu primaria Mazarina pentru casa casa bunicilor mei, am votat Crin, dar nu mai am nervii necesri pentru inca 5 ani basescieni. Dupa cum se pare ca si pentru TB, urmatoarele 10 zile vor fi proba ultimativa a nervilor de care mai dispune.
2009-11-24 16:49:09 | Raporteaza
asa e, aveti dreptate. finala e cu crin, fiindca geoana e realmente incapabil sa scoata un discurs care nu a fost deja redactat si cules cu litere mari de consultanti. din pacate, nu crin va cistiga. eu am votat cu el in primul tur, dar in turul 2… o sa merg, oricit mi-e de aiurea, pe varianta TB. in fond, am votat cindva cu bunicuta (in finala cu vadim), asa ca a fost si mai rau. problema e, in cazul improbabil in care iese TB, ce va face dupa. chiar daca s-ar ajunge la anticipate, mie mi se pare ca schema asta 30%-30%-20%-minoritati + UDMR ramine batuta in cuie.
2009-11-24 17:22:49 | Raporteaza
Mircea Geoană nu se va dezice niciodata de Vanghelie, Iliescu, Năstase şi Hrebenciuc.NICIODATA!Pentru ca fara ei el nu exista.Fara ei nu ar avea identitate.Ar fi ca o papusa neinsufletita.
2009-11-24 17:23:00 | Raporteaza
@eduard sahinian
“Uite, de exemplu eu, ma judec de ani de zile cu primaria Mazarina pentru casa casa bunicilor mei,…, dar nu mai am nervii necesri pentru inca 5 ani basescieni”
Succes in obtinera casei!
Succes in obtinerea casei vechi!
Pacat ca ‘apropitarii’, proprietarii de ‘casa veche’ si cu o anumita traditzie si spirit, nu si-au dat mana peste tzara impotriva bolsevizantzilor
Sa fi vazut daca ati fi avut treaba la primaria Bucuresti! Bucurestii anilor 2001-2009 pe Legea 10, cu protagonisti: TB, AdrieAn V, Murgeanu ; (acum cu Oprescu e un inghetz ca e inghetz peste tot / si la guvern / zgarcenie, criza grea pentru altii/ totul pt ei etc) ;
Nu ati mai fi vrut sa-i vedetzi pe ipocriztii TB & CO nici macar la tv nisha!
Cum si-au batuit ei joc de vreo 15000 cazuri cu zeci si sute mii de mostenitori;
a mers bine pt Costanda, Tantzi_Dumitrescu, cei din spatele Romalo/Cocoru;
retrocedari cu cantec; cu cantec urat de tot…
drepturi litigioase cu secu la drum de seara…
si a mers bine in general pt top 100/300 (cu foame de bani si terenuri, foame mare pt baietzi si fete)
Read:
geocolgiu.blogs../
Si eu m-am judecat pentru ale bunicilor din Bucuresti; pt o parte a mers bine in justitie, castig, in vremea cdr-constantinescu-ciorbea; apoi alte probleme, nasoale sub Nastase; altele ok sub Taricel.
2009-11-24 17:40:32 | Raporteaza
@PETITparis,
Mi s-a părut subtanţială în idei intervenţia dv. Sînteţi îndrituit, fireşte, să încercaţi să puneţi într-o ipotetică querelle stînga/dreaptă gîlceava politică de la noi, aveţi şi libertatea să puneţi stropitorile cu metafore pe cei din stînga, să facă bine să se apere ei dacă se simte vreunul, eu nu o s-o fac pentru ei!
Daaar, din faptul că o regiune a ţării preferă pe Băsescu să deduceţi concluzia că Băsescu ţine dreapta reprezintă un fault la logică. Băsescu preia genul ăsta de argument şi este perfect satisfăcut, aproape că nu mai trebuie să facă nimic ca să şi arate că preţuieşte pe cei care îl cauţionează cu votul lor. Îmi pare rău, dar a clama că eşti dreapta cînd trebuie să cîştigi încrederea unui popor care aproape se zbate în nevoi, înseamnă că ori nu ştii ce e dreapta şi te trezeşti vorbind, ori ştii ce e dreapta (e posibil!) şi atunci te foloseşti de ea ca de o lozincă – bună pînă la alegeri.
2009-11-24 17:53:05 | Raporteaza
Am facut HTA! MURIM cu zile, NEVINOVATI!
De 20 de ani, idealisti fiind si tot SPERAND, am ajuns sa nu mai putem dormi!Nu ca am fi politruci! NU!
Ci pentru ca suntem parinti si bunici!
Ne-am nenorocit copiii, inoculandu-le un patriotoism decent, adevarat!!! Adica sa nu aiba pe frunte emblema de …”emigranti”!
Avem 60 de ani! Suntem legati osmotic de acest pamant numit ROMANIA!
Ne doare sufletul ca am trait clipa sa vedem LIBERALII la festin cu COMUNISTII!!!
Sa creada ei ca votantii lui Bufonul, mascariciul, marioneta si DETENTA ANTONESCU va face jocul!
Acceptam orice PREMIER, dar decizia lui CRIN, dom’prof. de Istorie, care, avea sansa sa ajunga PRESEDINTE peste 65 ani, nu o putem INDURA!(cand isi va vedea ceafa, il vor mai vota ROMANII ADEVARATI!)
COMUNISTII sunt primii artizani ai distrugerii acestei superbe si bogate tari, care este ROMANIA!Au furat TOT! Din STRART!”Matematic” au stiut cum sa o faca !
ROMANI, daca ati simtit, si 10 %, umilinta EPOCII de AUR si a HOTIEI PSD-istilor, de dupa 1989, in toti acesti ani, iesiti la vot si starpiti “CANCERUL malign comunist”!!!
Nu votati puberul nedezvoltat GEOANA!
Daca vom iesi la vot, 80% dintre cei cu drept de vot, FRAUDA e mai mica si CIUMA comunista va ajunge cu “botul pe labe”!
Romani, nu puteti fi naivi!
N-aveyti cum sa spuneti ca nu e mai bine in aceasta DEMOCRATIE, chiar daca a fost deformata de moguli!
Rabdam 5 zile! Mmancam fasole si cartofi, dar in week-end, ne permitem un gratar!
Inainte, eu si sotul meu, n-am stiut ce inseamna “carnea rosie”!Ce inseamna un mar intreg!
In week-end, ne facem portie, ACUM!
Inainte, mancam jumari, cotoare si sos!Toata saptamana ca sa ne realizam copiii, AICI, nu pe capatai strain!
Cat ar fi viata de grea si de scumpa, la 2,00 noaptea, ACUM, putewm cumpara tot ce dorim!
Nu ne intosrceti la GAMELA! Geaoana, la gamela ne va aduce! Il mai apara si….CRIZA mondiala !
Cu Dumnezeu deasupra, va imploram sa iesiti la VOT!
MULTI votanti = FRAUDE minime!
Asa sa va ajute bunul Dumnezeu!
Doamne, ajuta !
2009-11-24 17:59:10 | Raporteaza
serena, multumeste-i lui Antonescu pentru ca a ales raul cel mai mic. Datorita lui Antonescu vom avea prim Ministru si Guvern si mai ales stabilitate economica.
9am.ro/stiri-re../
2009-11-24 18:06:03 | Raporteaza
grozav text, am ris! multumesc!
2009-11-24 18:07:09 | Raporteaza
l-am ajutat pe Crin sa-l detroneze pe Tariceanu, a fost dificil atunci nu atat sa-l scoatem pe Crin , cat sa-i impuna el pe toti membrii BPN, si sa nu aiba pe nimeni din cercul restrans a lui Calin, pe langa el…., nu stiam de ce?!!! acum stiu si imi pare rau ca l-am ajutat pana la capat… o sa scadem iarasi in importanta in fata oamenilor … daca nu poate mai rau….
batalia nu este pe doctrine, pe program economic, pe idei… batalia este pe “Totul pentru noi ” restul dai dracului…asta numai este politica si nu mai este nimic etic aici…
imi pare rau dar toate se vor plati
marinarul se bate bine si poate castiga !
2009-11-24 18:42:06 | Raporteaza
Daca privim harta din link vedem o Romanie cam de dinainte de 1918. Iar daca ne gindim ca “stranierii” au votat in proportie de 56% pro Basescu, nu stiu ce ar mai fi de zis.
2009-11-24 20:25:37 | Raporteaza
Asta
romanialibera.r../
2009-11-24 20:26:00 | Raporteaza
Apropo de bunul simt al lui crin-damful cel mai fin!
cum e cu faptul ca se simte obligat sa il sustina in campanie pe dl geoana (asta dupa ce l-a porcait un pic in turul I)?
Banuiesc ca va fi fericit sa ii tina tucalul lui Vanghelie si onorat la plosca lui Iliescu!
Ce mai bun simt!
Ala cu care il sterge la fund pe Patriciu!
care ii lipeste suta pe frunte…
2009-11-24 20:56:55 | Raporteaza
a aparut miscareasocialista.ro
2009-11-24 21:44:58 | Raporteaza
S-a dovedit ca pentru coalitia de la Grivco vointa poporului nu conteaza. Bratienii se rasucesc in mormant cand vad ca liberalul lor, Crin Antonescu i-a vandut la comunisti. Sustinerea de catre PNL a lui Geoana inseamna ca revolutia din 89 a avut loc degeaba. Dupa 20 de ani revine Ceausescu prin Geoana, Iliescu, Nastase si Antonescu.
2009-11-24 22:17:29 | Raporteaza
[...] Doru Buscu scrie ca adevaratul t1 e intre Basescu si Antonescu. Nu e o opinie singulara. Altii merg si mai departe: Crin e de fapt o interfata al lui Dinu Patriciu. Meciul din t 2 ar fi, asadar, intre TB si DP. [...]
2009-11-24 23:41:06 | Raporteaza
1. nu sunt ferm convins ca luptatorii cu iliescu ar putea fi echipa din spatelui basescu: blaga, berceanu, videanu, silvian ionescu. toti acestia il adulau si il proslaveau pe marele lider si pe minerii care erau felicitati in parlament, ei fiind de fata ca parlamentari ai fsn. ce repede se uita asta si ce bine jucam acuma rolul de “oameni de dreapta si anticomunisti”.
2. ia sa cautam noi prin garda a doua a pd si sa vedem ce se afla acolo: casuneanu, mantog, videanu zis bordura, cocos, paunescu de labeunu, pashkany, berceanu’ de la transpoturi etc. sa fie acestea garantiile “reformarii statului” in romania? dar oare silivian ionescu, vajnicul ofiter de securitate, sa fie oare garantul luptei impotriva comunistilor?
3. si ia sa vedem noi stimabililor care sunt personajele cu care domnul basescu vrea a reforma clasa politica: udrea, ridzi, placinta, elena basescu. pai cum altfel, la trecutu’ti mare, mare viitor.
3. si ia sa vedem noi si liberalii “marelui carmaci”: simirad de la iasi, bercea mondialu’ fin de stolojan (deci de neam nobil), stolojan insusi, gigi netoiu, solomon de la craiova, silvian de la securitate etc. bratienii ar fi onorati cu asa urmasi. (si apropo, voi nerusinatilor, cand pomeniti numele bratienilor scoteti’va bascul ala de santieristi platiti sa voteze si plecati’va capul plin de caltii intoxicarii cu punctajele date de seful vostru de la partid).
4. sa spunem si vre’o doua cuvinte si despre profitorii statului: sa fie vorba despre gondola primarului ridzi? sau despre scenele si sindrofiile doamnelor ridzi sau udrea? despre firmele domnului berceanu care fac afaceri cu ministerul pe care il conduce? sau despre marmosimul domnului videanu primit cado’ de la guvernul nastase? sau poate ne spune ceva domnul stolojan despre actionariatul rafo sau alro slatina? sau poate domnul cocos despre parcarile dali? SAU POATE INSUSI BASESCUL NE VA SPUNE CEVA (ca ne era dator de ceva ani) DESPRE APARTAMENTUL SAU DIN MIHAILEANU SAU DESPRE TERENURILE LUATE DE FRATELE SAU!
si multe alte lucruri de toata jena ar trebui explicate, ca spre exemplu daca in visul basescului de a guverna cu psd, devenit realitate acum un an, faceau parte si hrebenciuc, si ilieascu, si nastase, si vanghelie?
2009-11-25 00:41:00 | Raporteaza
Mi se pare interesant ca toata lumea discuta reactiile celor ce l-au votat pe Antonescu in fata situatiei de a-l vota pe Geoana dar nu si reactiile votantilor lui Geoana care trebuie prin votul lor sa aduca la putere un guvern liberal care v-a mentine cota unica, va creste somajul si va strange surubul. Mai remarc faptul ca sunt absolutizate cifrele date de statisticieni cu privire la profilul electoral al candidatilor. Astfel Antonescu este votat preponderent de oameni cu studii superioare dar nu exclusiv. Se poate remarca pierderea acestui electorat pentru Basescu dar nu se poate stii daca la trecutele alegeri ei l-au votat pe Basescu personal sau ca fiind sustinut de liberali iar acum au revenit la matca.
S-a mai spus ca Iliescu si Vanghelie et. comp. nu mai pot sa-l influenteze pe Geoana izolat la Cotroceni. Pai tocmai ca prin izolarea lui le da mana libera sa faca ce vor la guvernare.
Este normal sa remarci campania furibunda a Antenelor si mai putin a Realitatii impotriva lui Basescu dar nu inteleg sa nu fie pomenite si greselile lui din care ultima – darea afara de la guvernare a PSD-ului este pur si simplu gratuita.
In acelas timp mi se pare gresit sa vedem in Crin un reprezentat al unei alt gen de politica , mai morala si principiala. Este tot atat de neprincipial si imoral ca toti ceilalti iar in plus este mai lenes decat ei. In mod normal el ar fi trebuit sa negocieze postul de prim ministru pentru el sau macar un post de ministru. Dar el prefera sa stea pe tusa sa teasa intrigi si sa dea cu gura sa fie un fel de Hrebe dar mai stilat.
2009-11-25 08:47:50 | Raporteaza
Blazonul PNL: GARANTAT VANGHELIE ! Bravo Bratienilor, veti intra in arhiva istoriei coordonata de muzeograful “depozitar al voturilor” – CRIN. Ce-s alea mineriade? Ce reprezinta mortii “revolutiei”? Doar nu vreti sa intre la parnaie don Patriciu ? VOTATI GEOANA ! Va asumati faptele:
youtube.com/wat../
2009-11-25 08:50:31 | Raporteaza
badeadan.blogsp../
Voiculescu:Putem derula operaţiunile printr-o bancă ruseasca solidă
În jurul orei 19.00, Dinu Patriciu, vice preşedinte PNL, ia masa cu Dan Voiculescu, preşedintele PUR:
Dan Voiculescu: Tranzacţia cu firma din Cipru nu e încheiată pentru că sunt probleme cu paşaportul.
Dinu Patriciu: Pe mine mă cheamă Dan Costache Patriciu şi am două paşapoarte, unul pe numele de Dan Costache Patriciu şi unul pe numele electoral, Dinu Patriciu. Pentru că am participat la alegeri cu numele de Dinu Patriciu, am obţinut şi paşaport diplomatic tot pe numele ăsta. Conturile bancare sunt, însă, pe numele de Dan Costache Patriciu şi de aceea au apărut problemele cu firma.
D.V.: Nu am mai făcut nimic, pentru că am vrut să discutăm în prealabil şi să-ţi fac două propuneri pentru sediu, unul la Viena, pentru că este doar la o oră de zbor cu avionul, şi unul la Moscova. Şi acolo se vor schimba lucrurile cât de curând, au început să primească şi ei fonduri de la Comunitatea Europeană şi cred că am putea să derulăm operaţiunile bancare printr-o bancă rusească destul de solidă. Am rezolvat, în principiu, fondul de rulment, am mers pe o cifră de 30-40 de milioane pe lună.
D.P.: Mă voi interesa ca acest material să-ţi parvină cât de curând.
D.V.: Să te grăbeşti, ca să putem obţine banii cât mai repede, să-i avem oricând la dispoziţie.
Ce i-a spus Iliescu lui Dick Cheney referitor la Petrom
Acum, în ceea ce priveşte privatizarea Petrom şi Oltchim – atunci când a fost Bush la Bucureşti, a avut o discuţie cu Iliescu de câteva minute, în care Iliescu i-a spus că are nevoie de o firmă mare pentru privatizarea Petrom şi ăla i-ar fi spus: „a, cunosc eu pe unul, Dick Cheney care are o firmă în Boston”. Nu ştiu dacă aşa a fost.
D.P.: Nu a fost chiar aşa, a fost o discuţie în care Iliescu a spus că am dori o participare americană şi la care Bush a răspuns:”asta ar fi de dorit”, asta a fost discuţia. Punct. Iar cu Dick Cheney a fost scandalul cu retragerea sa din board-ul companiei din Boston. Asta a fost discuţia, după care Bush a plecat în treaba lui. De fapt Cheney nu este interesat de nimic şi nu vrea să facă nici un fel de intervenţie pentru nimeni. Ştiu chestiile astea de la fostul preşedinte al Republicanilor, care este partener cu noi la o firmă. Şi, în plus, firma aceea din Boston este o firmă de servicii, de brokeraj.
Voiculescu: “Facem fifty-fifty, cu consens!”
D.V.: Am vorbit cu ăştia de la Banca Românească şi mâine am o întâlnire cu Klipper, vreau să-i prezint o ofertă făcută de Banca Naţională a Greciei, e făcută la 24 de milioane pentru RADCO, RADCO reprezentând 85% din acţiunile băncii. Asta înseamnă că noi ar trebui să le dăm lor între 12-14 milioane de dolari ca să iasă din combinaţie şi să scăpăm de ei.
D.P.: Cât aveţi voi acolo?
D.V.: Eu am 30%, restul au 51. Mai are Mitică Nicolaide, Pascu…
D.P.: Şi ăştia nu vor să iasă?
D.V.: Ba da, vor! Hotărâm noi dacă să-i scoatem sau nu. Ar trebui să-i scoatem, nu trebuie să se amestece nimeni în treaba noastră. RADCO are 85% restul fiind nesemnificativ. Din RADCO acum 51% are FRAI, 3% am eu.
D.P.: Fondul Româno-American fiind?
D.V.: Klipper
D.P.: Deci ăştia, pentru 51, ar trebui să obţină 12-14 milioane.
D.V.: 12, o să vedem noi.
D.P.:Asta ar fi foarte corect s-o împărţim pe din două.
D.V.: Tot ceea ce facem, facem fifty-fifty, cu consens, adică nu facem nimic unul fără celălalt.
D.P.: Asta înseamnă 3,6.
D.V.: Cam aşa, eu o discut cu ăştia.
D.P.:Eu o să-mi pun toată energia să putem colabora cu o bancă mare.
D.V.:Ar fi Banca Industrială a României, e una grea, dacă pot să zic aşa, fără porcării.
D.P.: Eu am afaceri şi idei care se potrivesc cu politica băncii: bancomate în toate staţiile de benzină, de exemplu, n-ar fi o idee rea.
D.V.: Dacă sunt sub controlul nostru, da.
Patriciu: “Cocsul de la Fieni i l-am dat lui Pantiş”
2009-11-25 10:34:41 | Raporteaza
Cand ma gandesc ca numele meu virtual are toate sansele sa devina o realitate politica, ma cuprinde o tristete iremediabila!
2009-11-25 11:39:09 | Raporteaza
domnule Buscu, nu aveti nici un comentariu la cele scrie e blogul lui d. badea?
circula pe net…
Liberalii nu au nimic de zis??
2009-11-25 12:19:41 | Raporteaza
poate macar acum o sa-si dea seama toti dobitocii care l-au votat pe antonescu ca fost doar un iepure pentru geoana, un gargaragiu ordinar. iar tu bucsule, un mancator de cacat, care l-ai ridicat in slavi ca ar fi obama lu peste fript. cand o sa iei flit de la vantu, dupa ce-o sa stai o vreme la cutie, probabil o sa apari si o sa ne spui cat de mult ne lipseste basescu. deltfel, articol bun,cu haz, nimerit pentru academia catavencu, unde era bine sa ramai.
2009-11-25 14:00:20 | Raporteaza
Zemoasa scriitura, plastica si placuta la citit! Antonescu a pierdut concursul pentru ocuparea postului, nici nu avea sanse reale. Deh, ne-am obisnuit in Romania ca nu cel mai bun sa castige, nici cel care ar merita. A intrat prea tarziu in cursa, a dormit in bocancii de campanie si a fost ocupat cu insuratoarea si alte chestii. In schimb demonstreaza calitati politice excelente (in sensul bun), strategia, alieantza si compromisul fiind unelte legitime de baza ale politicii. Antonescu demonstreaza ca nu trebuie sa fii “uns” pentru a fi lider – conteaza ce faci. Basescu va pierde datorita incapatanarii, politicii de forta, pozitiei autoritariste si izolarii. Este regele unei tari ploioase care se cheama PDL. Nu a reformat PD asa cum promitea, oferind un model celorlalte partide. A concentrat puterea in mainile lui si si-a pus in pozitii cheie apropiatii. PDL este macinat chiar de ceea ce l-a ridicat – autoritatea lui Basescu. El da ordine si ceilalti executa, mai cu drag, mai in sila. E un stil defectuos de a conduce o echipa care il priveaza de idei, initiativa si abnegatie sincera. Daca pierde, urmeaza razmerita si revolta in PDL, iar liderii de rangul 2 il vor executa. Discursul lui e demagogic si total antidemocratic. Ca presedinte al romanilor nu ai dreptul sa spui ca toate celelalte partide sunt corupte si manipulate, ca oamenii care le-au votat sunt manipulati. Ca urmare, singurul partid corect si cinstit, nemanipulat este PDL, partidul prezidential. Hai sa le desfiintam pe celelalte! Nici de Parlament n-ar prea mai fi nevoie. Presa? E a mogulilor. Oamenii de afaceri? Manipuleaza partidele in scopuri personale. Singurul care actioneaza in interesul national este presedintele Basescu! Daca nu l-as suspecta de demagogie, l-as trimite la psihiatru. Basescu are toate premisele unui dictator de succes. Dar… va pierde. Fructele infrangerii sale sunt in semintele actiunilor sale. Simplu, asta-i e karma
. L-am votat in 2004, dar nu-l mai votez pentru ca m-a mintit. A promis ca va fi un presedinte-jucator si a reusit sa fie un presedinte-trishor. Antonescu va creste si va iesi presedinte data viitoare.
2009-11-25 14:32:10 | Raporteaza
Cred ca daca basescu ar fi ajuns in turul 2 cu baba cloanta,ar fi cistigat baba cloanta.Voi asazisii jurnalisti faceti din tintar armasar.Crin nu a obtinut mare lucru peste procentul partidului sau iar subestimarea lui Geoana,cel care l-a infrint pina si pe Ion Iliescu este o alta eroare.Multora nu le place Geoana pentru ca el nu este acel individ care sa reactioneze visceral cum o faceau Iliescu sau Basescu,el nu este un orator prea bun(citi indivizi super destepti sint?)dar nu poate spune cineva ca Geoana e un slab politician…
2009-11-25 18:47:05 | Raporteaza
curat blestem! daca basescu avea bunul-simt sa nu candideze si sa sustina candidatul dreptei, acum se batea crin cu gioana si iesea crin presedintedar pentru ca basescu este un securist cu pretentii de democrat, nu a avut demnitatea sa se care dupa 5 ani de bataie de joc.pentru ca stie ca pleaca la JILAVA, nu pe mare, ca nu e flota
2009-11-25 18:58:43 | Raporteaza
Aceept versiunea Crin geoana johannis !
2009-11-25 22:24:59 | Raporteaza
basescu nu mai stie ce sa faca si incearca tot felul de chestii pentru a atrage atentia.
2009-11-25 22:25:21 | Raporteaza
fara electoratul lui Crin , nici base si nici geoana nu au cum sa treaca la cotroceni fara a inamana Crin voturile lui.Cel mai probabil le inmaneaza lui geoana.Pnl-ul l-a bagat pe base si tot el il scoate.Base nu are nici o putere in fata poporului roman si nici a partidelor politice.M-as bucura sa iasa formatia Crin geoana si joahannis
2009-11-25 22:26:00 | Raporteaza
base ar trebui sa-si ia la revedere de la Cotroceni … este pus intro situatie in care Crin va alege..Nu cred ca base va mai iesi presedinte.
2009-11-25 22:26:20 | Raporteaza
geoana este foarte aproape de base deaceea ma gandesc ca va lua geoana cu ajutorul lui crin si cu johannis in guvern
2009-11-25 22:26:49 | Raporteaza
ce tare tot la Crin se milogesc
)
2009-11-25 22:27:16 | Raporteaza
Bravo Crin!.Este la prima candidatura si a luat un procentaz foarte bun fata de ceilalti .mi se pare ca este foarte in putere si poate sa se integreze in guvern incat sa scapam de criza de aceste probleme majore ale Romaniei
2009-11-25 22:27:42 | Raporteaza
Crin va da electoratul cuiva si asta implica unele conditii propuse celui care le va dobandi de la Crin , Cu sigurantza nu va fi Base cel care le dobandeste.
2009-11-25 22:28:17 | Raporteaza
Cum isi permite Antonescu dupa ce l-am votat sa ne zica sa votam PSD ? Eu am votat Crin Antonescu si am votat in Cluj unde aveam si alta alternativa dar acum nici in ruptul capului nu votez cu Geoana. Mai bine cu Basescu decat Goana Iliescu Repent cum crezeti domnilor de la PNL ca vom vota comunismul?
2009-11-26 11:01:37 | Raporteaza
Multumesc pentru textul asta savuros. Ma indragostesc de tine pe masura ce te citesc. Nu te cunosc, dar imi doresc mult s-o fac. Eu cred ca se termina cu dictatorul asta. Nu-l suport pe Geoana si ai lui, dar votez schimbarea. Avem nevoie vitala de asta.
2009-11-26 11:32:40 | Raporteaza
Si cand ma gandesc ca Basescu “l-a ajutat” pe Geoana sa intre in turul 2 cu el doar de frica lui Antonescu…Basescu stia ca Geoana e pistol cu apa pentru el.Antonescu e transant si asa cum ai spus si in articol in discurs si replica “il face” pe Basescu.Cat de important a devenit Crin Antonescu, cu toate ca a iesit din cursa.De Sorin Oprescu s-a auzit ceva?Sau altii? Hai ca e bine.
2009-12-08 19:53:53 | Raporteaza