RSS Feed

Care sa fie ziaristul bine platit care dadea ordine procurorilor si pentru care CSM a sesizat astazi Inspectia Judiciara? Paralela cu cazul Robert Turcescu unde si Parchetul General s-ar putea autosesiza

vezi toate articolele de
23 Sep 2014 la 13:44 32 comentarii 1553 vizualizari.

Unii ziarisiti si nu mass-media in ansamblu se ridica la inaltimea celei de-a patra puteri in stat. Acum cateva zile Robert Turcescu a aruncat Romania in aer deconspirandu-se ca fiind ofiter acoperit iar astazi Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a solicitat in mod oficial Inspectie Judiciare sa se sesizeze pe cazul declaratiilor lui Traian Basescu conform carora un ziarist “bine platit” ar fi verificat deciziile procurorilor (http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18164706-csm-sesiza-inspectia-judiciara-cazul-afirmatiilo-lui-traian-basescu-despre-presupusi-procurori-care-actionat-comanda-unui-ziarist.htm ).

Desi un pic mai veche decat cazul Robert Turcescu, pentru care Parchetul General s-ar putea autosesiza, cazul ziaristului “bine platit” a fost reactivat de faptul ca o institutie a statului roman demareaza o ancheta oficiala. Sunt similitudini intre cele doua cazuri si care are efecte mai nocive pentru breasla jurnalistilor si pentru societate in general sau din contra care dintre cele doua intaresc tanara democratie romaneasca?

Numele lui Catalin Tolontan a aparut pe buzele tuturor cand a fost vorba de ziaristul “bine platit” din cauza succesiunii evenimentelor: presedintele Traian Basescu a vorbit despre un ziarist care ar fi verificat dosarele unor procurori. Declaratia venea dupa niste anchete pe care le-am realizat despre modul de finantare al trustului lui Voiculescu Dan – Jurnalul National, Antena 1, Gazeta Sporturilor, Radio Romantic – din banii firmei Securitatii lui Nicolae Ceausescu, firma reprezentata in Romania de Voiculescu Dan. In paralel pe piata,Catalin Tolontan avea o serie de articole referitoare la gala Bute. Din partea mea ii urez, sa-si duca anchetele la bun sfarsit iar cei vinovati inclusiv Elena Udrea, de numele careia in mod stupid dar si ticalos mi-a legat dezvaluirile mele (pentru alte prostii pe care le-a scris despre mine in 2011 si-a cerut scuze, sper sa o faca si pentru aceasta), sa plateasca daca e gasita vinovata adica sa aiba o soarta similara patronului sau, Voiculescu Dan care l-a platit cu 2,5 milioane euro timp de 6 ani adica cu vreo 35.000 de euro/luna, mai exact cu o garsoniera pe luna.

Cum farmecul inexorabil al democratiei in general dar al celei autohtone in special presupune speculatii nesfarsite si de multe ori fara nici un pic de fundament au fost multe voci care au legat anchetele mele de declaratiile lui Traian Basescu despre Catalin Tolontan. Am negat si atunci si o fac si acum cerand tuturor vreo legatura cauzala intre cele doua evenimente insa n-am cum sa ma feresc de slinoasele insinuari si le privesc mai degraba amuzat.

Sunt sanse, ce-i drept mai mici, ca ziaristul “bine platit” la care s-a referit presedintele sa fie cu totul altcineva sau ca interpretarea lui Traian Basescu sa fi fost eronata in sensul ca acesta nu dadea ordine ci avea cu totul alte raporturi cu procurorii. Ramane sa vedem ce ne va spune ancheta Inspectiei Judiciare.

Si totusi care sunt deosebirile si care sunt asemanarile dintre cazul Robert Turcescu-acoperitul si Catalin Tolontan ziaristul “bine platit” care ar fi dat ordine procurorilor in dosarele penale, cum ar fi gala Bute, de exemplu?

Daca ziaristul “bine platit” dadea ordine procurorilor inseamna ca nu mai era orice altceva decat ziarist si atunci ne intrebam daca nu cumva si el avea o alta functie in toata aceasta poveste sau avea cu totul alte interese decat cele jurnalistice. In acest caz faptul ca Catalin Tolontan zicerea de ieri despre Robert Turcescu ca, daca a fost acoperit, nu mai poate fi si jurnalist, ar trebui privita altfel. In detaliu despre cazul Robert Turcescu am scris aici ( http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/cum-era-cat-pe-ce-sa-lucrez-pentru-robert-turcescu-acoperitul-concurenta-neloiala-si-dubla-comanda-chestiunile-care-dor-108344.html ). La fel ca si in cazul de ofiter acoperit al lui Robert Turcescu, si ziaristul “bine platit” avea, in cazul anchetelor sale cum ar fi gala Bute de exemplu, nu atat interesul cititorilor ci un altfel de interes. Faptul ca insusi CSM decide sa sesizeze Inspectia Judiciara pe declaratiile lui Traian Basescu in privinta ziaristului “bine platit” imi spune ca acolo e ceva putred. Ca nu e vorba doar de o simpla colaborare intre procuror si ziarist asa cum multi jurnalisti acreditati la DNA sau nu au cu procurorii: fie le mai scapa ceva pe surse, fie mai beau o bere etc.

Daca luam de bune afirmatiile lui Traian Basescu ca ziaristul “bine platit” verifica anchetele procurorilor atunci asta nu mai este nici pe departe o munca de jurnalist. Munca de jurnalist se limiteaza sa redea o bucatica de realitate si sa-si spuna opinia vizavi de aceasta insa nici pe departe sa modifice realitatea. Presupun ca ziaristul “bine platit” stie foarte bine acest lucru.

Daca ziaristul “bine platit” si-a inceput anchetele pe baza unor “servite” de la procurorii carora le verifica dosarele atunci nici acest lucru nu e cinstit fata de cititori pentru ca nu a urmarit de la inceput interesul public ci pe cel al celor care i-ar fi furnizat anchetele respective.

La fel ca si in cazul lui Robert Turcescu am doua mari probleme: concurenta neloiala si dubla comanda. E concurenta neloiala pentru ca noi toti ceilalti alergam cu sufletul la gura dupa subiecte fara sa ne fie servite din stanga si din dreapta pe cand unii fie ca au o relatie speciala cu procurorii fie ca ar fi ofiteri acoperiti sunt in fruntea bucatelor. E dubla comanda pentru ca odata ce ai o asemenea relatie cu procurorii – practic de subordonare a acestora catre tine – si ca esti platit de un serviciu secret, atunci sigur nu mai servesti interesele cititorilor.

Oricum apreciez ca cele doua cazuri vor avea o evolutie interesanta. Astept cu mare interes atat ancheta Parchetului General si a Comisiei de Aparare pe subiectul Robert Turcescu pentru a ma elucida, daca iesirea lui a fost o cacealma sau un joc de sah, dar si raportul Inspectiei Judiciare asupra raporturilor dintre procurori si ziaristul “bine platit” cu numele lui Catalin Tolontan in pole position pentru a vedea cine cui i-a fost subordonat si cine cui i-a servit anchetele inclusiv cea legata de gala Bute.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

32 comments
  • 1

    [...] voxpublica.real../. [...]

  • 2

    Clar ca e vorba de Tolontan in pole position. Ca doar nu si-o fi racit gura Basescu pentru vreunul de la Evenimentul Zilei, ci pentru unul care-l deranja. Asta nu inseamna ca e si adevarat ceea ce zice.

    Maxa
    2014-09-23 14:04:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    @Maxa: Yup! Este clar si logic ca tu ai dreptate si ca Basescu nu.

    Haplo
    2014-09-23 14:10:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    @ negrea: asteptam dezvaluirile anuntate cu salariile celorlalti jurnalisti. Sau ti-ai terminat misiunea de la Doamna?

    maxan
    2014-09-23 14:57:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Domnule autor, nu stiu daca e bine sa va construiti articolul exclusiv pe spusele(nu dovezile) lui Basescu.Nu ar fi prima oara cand a revenit asupra unor afirmatii nuantandu-le ulterior sau chiar dezicandu-se total de ele : ,,am gresit ” ,,am fost gresit informat” sau chiar celebrul,,am fost beat”. Ati dat la un moment dat dovada de prudenta spunand ca s-ar putea sa fie Tolontan.dar, pentru concluzii as fi asteptat rezultatul anchetei Inspectiei Judiciare.Ori, in final, dumneavoastra va antepronuntat si prudenta va paraseste :
    ,,raportul Inspectiei Judiciare asupra raporturilor dintre procurori si ziaristul “bine platit” cu numele lui Catalin Tolontan in pole position pentru a vedea cine cui i-a fost subordonat si cine cui i-a servit anchetele inclusiv cea legata de gala Bute.”
    Daca ce credeti se confirma e ok, dar daca nu se confirma riscati un proces cu mari sanse sa-l pierdeti si ar fi pacat, caci va cred bine intentionat.(prezumtie pe care sper sa mi-o acordati si mie ).

    Loda
    2014-09-23 15:22:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Concurenta neloiala ???? Dubla Comanda ???? Vorbim oare de jurnalism sau ce ? Cand vine o stire pe surse ( care ar trebui sa fie minim trei ) acel jurnalist e angajat al unei institutii de presa si are o armata de oameni care analizeaza subiectul si raspund de imaginea trustului . Oare e atat de complicat sa identifici asemenea persoane care au dubla comanda atunci cand lucrezi in mediu profesionit ? Jurnalistul autentic e formator de opinie nu e nici bloger nici postac ca mine . Vobim de o profesie in care nu rezisti daca nu ai o anumita tinuta . Eu cred ca breasla e destul de matura ca sa se curete singura de uscaturi pentru ca consumatorul de presa are de unde alege .

  • 7

    Hihihi, după 10 ani de tiranie democratică, bostanii din copacul democraţiei s-au copt şi au început să cadă BUF! …… ieri Bădin, astăzi Turcescu, mâine Sorina Matei, poimâine toa-şu’ maior Mircea “Marean”! (ăsta e cel mai prost dintre deontologii neamului ….. la vârsta lui matusalemică de abia a ajuns maior)

    preanecuviosul diacon Eusebiu
    2014-09-23 15:52:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Domnu Negrea, cind lansezi ipoteze din astea OZENISTICE poate ai onestitatea de a cita corect contextul. Iti dau din hotnews:

    hotnews.ro/stir../

    Nu ziaristul va fi investigat, ci afirmatiile lui Basescu, preferatul matale, despre care chiar judecatorul Dumbrava spune ca a facut ”afirmatii jalnice” in legatura cu ziaristii care i-ar influenta pe procurori.

    Horatiu Dumbrava: ”De ce spun jalnice, pentru ca sa ameninti un procuror in direct la o televiziune mie mi se pare incalificabil”

    Succesuri!

    Gasesti in text

    motoc
    2014-09-23 15:54:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Domnu Negrea, ma luai cu vorba si uitai sa trimit linkul.

    hotnews.ro/stir../

    Sint sigur ca o sa rectifici.
    Vai de mama noastra de cititori ca avem ziaristi ca tine!

    motoc
    2014-09-23 15:56:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    ceia ce am vazut eu de citeva zile incoace nu este nimic altceva decit o lupta cirncena intre securistii primului interlop al tarii care prin plecarea securistului alfa de la butoane ramin descoperiti si restul securistilor de toate neamurile in frunte cu securistii lui voiculescu care vor singe.De aici si lupta, de aici si melescanu tot de aici si datul in git al slugilor,turnatorilor si acoperitilor.Este o lupta pe viata si pe moarte intre securisti pentru butoane si atit.
    Noi doar ne uitam ca prostii si atit.
    Cit despre deontologie si independenta nu avem decit sa vedem ca ea este doar o marota securista cu care sint prostiti prostii care cred ca unii sint independenti si altii nu cind de fapt toti dar TOTI ziaristii sint dependenti de securistii sefi.

  • 11

    @ preacacaciosul Eusebiu
    O sa inchida “bre” postul B1. Va ramane doar Antena 3, care se va uni (ca tot vrea Ponta unire) cu TVR-ul, dupa ce Parlamentul il va numi pe Gadea director general acolo. Vor face un punct de lucru la Cotroceni, unde Ponta va prezenta jurnalele de stiri, pe un salariu mai mare ca Esca, sa-l oftice pe Sarbu, fostul de la PRO.

  • 12

    @Jan:
    Nu mai plânge Jane
    Plânsul n-are rost
    Leana nu e moartă!
    Leana doar stă prost ….. 4%

    Colo-n deal la prezidenţie
    Stătea cearceafuri la uscat
    Curgea bacilii de fizie
    Curgea încet treptat treptat

    Nu mai plânge Jane
    Plânsul n-are rost
    Leana nu e moartă!
    Leana doar stă prost ….. 4%

    Stă paduchii întinşi la soare
    Stă paduchii câte doi
    Păi cum stăteau odinioară
    Base şi Leana amandoi.

    Nu mai plânge Jane
    Plânsul n-are rost
    Leana nu e moartă!
    Leana doar stă prost ….. 4%

    Şi când va fi la prezidenţiale
    Va plânge el ca un calic
    Că n-a avut un ban de-o floare
    S-o pună pe al Leanei dric …… POLITIC

    Ca să ne câştige votul,
    Astăzi toate blondele,
    Ne arată ba chilotul,
    Ba ne-arată… bucile.

    Când Lenuţa ne zâmbeşte
    Şi ne-arată tot ce are,
    Ori e semn că ne doreşte,
    Ori e semn de… disperare.

    preanecuviosul diacon Eusebiu
    2014-09-23 17:14:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Pentru rigurozitate cititi va rog mai apasat cum suna sesizarea oficiala facuta de Horatiu Dumbrava: (comentariile lui ulterioare sunt altceva, sesizarea oficial este cea care conteaza in care se spune negru pe alb ca o sa-i ancheteze pe procurorii care ar fi actionat la ordinele ziaristului “bine platit”)

    “Supun atentiei membrilor CSM (…) necesitatea ca, in temeiul art. 74 alin. 1 lit. g) si h), sa se sesizeze Inspectia Judiciara pentru ca aceasta sa purceada de urgenta la verificarea gravelor afirmatii facute de domnul presedinte al Romaniei in data de 9 septembrie si, in functie de aceste verificari, sa intocmeasca si sa prezinte plenului CSM, cu maxima celeritate, un raport cu rezultatele acestor verificari. In masura in care se dovedesc a fi reale afirmatiile presedintelui Romaniei, evident, se impune fie sesizarea Directiei Nationale Anticoruptie in ce priveste presupusii procurori care au actionat la comanda unui ziarist, fie declansarea cercetarii disciplinare fata de acesti procurori. Ori, daca nu sunt reale afirmatiile domnului presedinte, Inspectia Judiciara sa intocmeasca un raport privind aducerea atingerii independentei justitiei, a sistemului de justitie reprezentat de parchete si procurori prin Ministerul Public”, se arata in solicitarea transmisa de Dumbrava membrilor CSM.

    stelian negrea
    2014-09-23 17:34:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    N-a fost cacealma ci a scos la iveala putregaiul nepotismului ridicat la rang de virtute in societatea romaneasca.
    Faptul ca a facut-o pentru a provoca deconspirarea si altora infiltrati in toate domeniile vietii sociale si economice comporta o discutie separata.
    PS Masonule Borza asta-s eu, Iordache Stefan Alexandru si nu cel, de la care fara proba legala a semnaturii electronice extinse sau a asumarii inscrisului electronic ca in cazul celui de fata, pretinzi tu ca ai primit mesajul pe care am avut ocazia sa-l vad pentru prima oara in viata cand mi l-ai prezentat in cadrul cercetarii disciplinare si care sustii tu este o hartuire la adresa ta pentru ca se reclama in acel mesaj prezenta urgenta a Parchetelor pentru verificarea modului de stabilire a prejudiciilor in rapoartele de control intern dar mai ales de ce inventate sau nu acele prejudicii nu sunt recuperate si nu se intreprind masuri in acest sens de catre conducerea Hidroelectrica.

    Iordache Stefan Alexandru
    2014-09-23 18:20:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Mai intai,Guvernul va trebui sa:
    1. creeze locuri de munca;
    2. sa creasca salariile la nivelul celorlalte tari din UE.
    3. sa regularizeze pretul la energie.
    In caz contrar, vom imigra cu totii, pentru gasirea unor locuri de munca platite corespunzator, in tari in care sa fim tratati ca oameni si parteneri egali ai UE, nu ca sclavi!

  • 16

    @stelian negrea: Mai dati articolele la corectat, d-le Negrea, pentru igiena scrisului (la fel de importanta ca spalatul pe dinti), ca put a agramatism: “insasi CSM”, “celei de-a patra putere”, “sunt similitudini intre cele doua cazuri si care are efecte” etc. etc.?! Si mai folositi virgula, macar din cand in cand, ca pe alocuri sunteti ininteligibil: v. ultimul paragraf, fraza de 7 randuri (!) fara nicio virgula. La examenul de capacitate nu ati primi punctajul pentru redactare corecta in limba romana. Deh, asta-i baiul jurnalistilor romani, daca nu sunt acoperiti, scriu cu degetele de la picioare…

    AlexD
    2014-09-23 20:22:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Care sa fie ziaristul bine platit care face campanie pro gaze de sist si-i acuza pe toti cei care nu sunt de acord cu otravirea tarii ca ar fi agenti rusi, unguri sau de-ai lui Soros?

    Descoperirea acoperitilor
    2014-09-23 20:43:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @stelian negrea: ai intr-adevar spirit de observatie analitic(ca in chimia analitica unde se determina rezultatul la a patra zecimala:)).
    daca-i p-asa atunci sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Tuturor Sfintilor chiar sa se purceada la ancheta, desi ca si in cazul Plangerii penale pe care am depus-o eu ieri la DIICOT privind deversarea criminala, decisa de conducerea Hidroelectrica pe 29.07.2014, care a periclitat vietile si bunurile locuitorilor din aval de Bradisor precum si avutul domeniului public al localitatilor de la barajul Bradisor si pana chiar in zone ale orasului Brezoi, ma indoiesc ca se vor face cercetari temeinice si se vor fi trasi la raspundere eventualii vinovati.(ce nu intelege Borza din aplicarea principiului dreptului la prezumtia de nevinovatie e ca trebuie sa existe certitudinea in proportie de 100% ca cineva este vinovat pentru a fi pedepsit de aceea eu m-am ferit sa afirm ca Borza ar fi vinovat chiar daca el a decis deversarea, spre deosebire de el care in decizia de constituire a comisiei de cercetare disciplinara dispunea comisiei care nici nu se intrunise la data emiterii deciziei sa intocmeasca, ce-i drept dupa cercetarea cazului, o nota cu propunere de sanctionare dar atunci de ce sa mai si cerceteze de vreme ce eu trebuia sa fiu sanctionat la ordinul lui fara ca el sa afle macar concluzia comisiei; unde mai pui ca niciun serviciu secret din lume nu poate stabili cu certitudine, repet cu certitudine cum zice prezumtia de nevinovatie, ca eu as fi trimis la miezul noptii e-mail-ul pe care mi-l imputa, de vreme ce nu este semnat electronic extins si evident netrimitandu-l eu nici nu mi-l asum spre deosebire de acesta care desi nu indeplineste rigorile legii 455/2001 mi-l asum)

    Iordache Stefan Alexandru
    2014-09-23 21:26:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @AlexD. Multumesc pentru corecturi. Le-am facut. Cat despre virgule ai dreptate.

    @Descoperirea acoperitilor: Iti recomand toate articolele mele despre investitiile omului de afaceri George Soros pe piata mondiala a aurului si a altor metale pretioase, poti cauta liber pe net astfel de informatii si fara intermedierea mea pe zerohedge.com, marketwatch.com etc Sper sa nu te afli si tu pe vreo lista de finantari din partea filantropului George Soros ca nu stiu daca vei reusi sa treci dincolo de conflictul de interese si sa citesti corect informatiile. Presupun ca stii ca si guvernul lui Viktator Orban, prietenul lui Putin, finanteaza diverse activitati anti Rosia Montana. Sunt informatii nu opinii, adica fapte nu vorbe.

    Stelian Negrea
    2014-09-23 21:30:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    @Carmen Stanciu: cu siguranta guvernele PSD din ‘90 incoace au avut alte prioritati decat cele enumerate de dvs

    Iordache Stefan Alexandru
    2014-09-23 21:30:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @AlexD: dnul Negrea da articolele la aprobat, nu la corectat. Si acolo unde le da la aprobat nu e corectura de la Suzana Gadea incoace.

    @Negrea: va tot intreaba Gotiu de o luna care sint sursele dvs de finantare si taceti. De unde va luati banii? B1TV, fundatia sfinta furie, de unde?

    Ca tot atacati activistii eco, sa stim si noi cum cistiga un free lancer cum va tot prezentati.

    Si inca ceva ca v-au mai intrebat unii pe aici: publicati si lefurile altor ziaristi sau vi s-a terminat misiunea? Nu de alta, dar ati promis ca reveniti si asteapta oamenii.

    Hai, un pic de curaj!

    mara
    2014-09-23 21:36:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    @mara:

    Pai anuntul ala cu publicarea lefurilor altor ziaristi era pentru ei, pentru ziaristi, nu pentru public. Daca vreunul mai misca-n front, pac!, vine Negrea cu fluturasul curajosului.

    Peter
    2014-09-23 21:49:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @stelian negrea: omule, esti sick pur si simplu!

    Tu-i ceri unui jurnalist sa-ti declare de unde are el informatiile? Investigatii pe care s-au construit dosare anticoruptie la DNA!

    Nu-i plingi si pe fratii Becali, ca parca tot gsp si tolontan i-au rezolvat si pe astia?

    Vorba unuia de mai sus, nici Suzana Gidea nu facea asa ceva. Gobbels, frate!!!

    paul
    2014-09-23 22:30:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @Stelian Negrea 19: Deci datoram intereselor meschine ale rusilor, ungurilor si ale lui Soros faptul ca “partenerii euroatlantici”, proprii conducatori si serviciile “nationale” nu ne-au otravit inca?

    Ironia sortii...
    2014-09-23 22:33:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @Ironia sortii…: chiar ca potrivit ironiei sortii alecuta de echilibrare a situatiei nu strica altminteri prea se trezesc unii cu impresia ca-s singuri stapanitori pe tarla.
    glumeam desigur dar uite ca masonul inculpat care a ajuns sa deverseze necontrolat de capul lui in goana numai dupa profitul din care sa-si extraga si el ”bine meritata” renta, ca de, e greu sa reziliezi contracte atunci cand nu ti se vor imputa vreodata eventuale consecinte(d-na Nitu pe ExpertForum ne-a edificat de fapt ca nu era niciun risc de acordare de despagubiri nici in absenta declararii voluntare a insolventei aceasta fiind de fapt inventata doar ca sa i se poata incredinta direct lui Borza onorariul urias, acum intrat tocmai datorita incompetentei lui, oare nu cumva premeditata si mimata, in runda a doua, si de asta data chiar mai mare 50.000 euro lunar, de catre un judecator saritor de garduri care a executat fara cracnire solicitarea Guvernului care prin Chitoiu l-a mandatat pe DJ-ul Vulpescu care a compromis si privatizarea Oltchimului)

    Iordache Stefan Alexandru
    2014-09-24 02:34:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    sa-l numeasca pe Borza administrator judiciar(pe firma lui cu 2-3 angajati) singura jucatoare pe tarlaua celor mai rentabil de administrat insolvente(a inceput tot cu o firma de stat in 2011 Plafar asa ca nea Basescule daca stiam ce-i pregatesti unuia care a lucrat dezinteresat pt tine ca sa ajungi marinerule ca din infometarea copiilor mei s-o ingrasi pe dolofana ta Ioana partenera nedespartita de afaceri cu masonul inculpat.
    Stiai tu de ce n-ai vrut sa-ti dai o demisie de onoare chiar daca pe multi ne iritase lovitura de stat ca metoda de lucru insa daca totusi lumea ti-a arata ca nu te mai vrea tu aveai de stat fiindca stiai ca tre’ sa te instapanesti cu Ponta peste tara. Singurii beneficiari voi doi sunteti a ceea ce a urmat caderii guvernului Ungureanu, tu Basescule si tu plagiatorule si traficantule de Duici si tuici in anticamera de la guvern Ponta….

    Iordache Stefan Alexandru
    2014-09-24 02:43:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    @Iordache Stefan Alexandru:
    Ai ma ca esti aiurea!
    Adica Basescu iti spune de nu stiu cand ca Ponta e mare porcovan, tu te duci la vot si-l alegi cu doua maini pe Ponta si pe urma vii si spui ca amandoi sunt la fel, ca sunt intelesi ,ca ioana-i grasa, ca dracu lacu.

    N-ai pic de logica.

    Mircea
    2014-09-24 07:34:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    @Iordache Stefan Alexandru

    In primul rand respect daca ai publicat cu numele tau adevarat.

    In al doilea rand, in 2012 Basescu a facut ce am vrut eu (+ restul suporterilor) si nu ce a vrut el. Ca el vroia sa iasa cu pieptul gol si sa atraga lumea la vot.

    Pe bloguri a inceput un curent de opinie contrar, potrivit caruia ne-am auto-descalifica daca am participa cu o stampila la lovitura de stat a porcilor. Pentru ca i-am recunoaste validitatea.

    De pe urma lui Basescu am ramas cu DNA si cu cateva instante superioare libere. De pe urma lui Iliescu am ramas cu o turma de porcovani grasi pe care tot incercam sa-i aruncam peste bord.

    just mac
    2014-09-24 09:49:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @motoc: Mai motoc ,si nu-i adevarat ? Nu l-a auzit pe Mazare o tara intreaga vizavi de modul de-a dreptul huliganic de a se exprima referitor la procurorul ce-l ancheteaza ? De parca avera, vacantele si petrecerile excentrice le poate face din salariul de primar. Voi, usedistii, urmasii de facto ai metehnelor PCR, credeti ca puteti la infinit,prosti o tara intreaga. E problema voastra ca aveti o parere atat de proasta fat de concetatenii vostr. Pai daca vedeti ca va tine mascarada, de ce sa n-o faceti?

  • 30

    @Ironia sortii…: Pai de fapt chiar asa e. Acoperitii lu peshte din presa si politica noastra ne spun ca trebuie sa ne otravim teritoriul, compromite sanatatea populatiei, siguranta alimentara si a resurselor de apa de dragul intereselor geostrategice ale licuricilor si ale profiturilor companiilor lor. Intr-o tara care nici macar nu e dependenta de gazul rusesc. Si cand e clar ca valoarea gazelor astfel extrase nici nu are cum acoperi costurile generate cu inlocuirea resurselor de apa folosite de populatie, industria alimentara si agricultura, cu sanatatea, cu terenurile agricole pierdute. Si, in curata traditie bolsevico-totalitara, cozile de topor acoperite mai si incearca sa induca ideea ca cine nu e de acord e tradator, prorus, de prin ceva agenturi (cand de fapt exact ei sunt agenturile). Acuma, ca si rusii, ungurii, sorosii or avea si ei interese ca astea sa nu se faca, e, cum spui, o ironie a sortii, bineinteles ca nu de binele nostru le pasa. Ar fi insa aberant sa ne distrugem tara doar ca sa le facem in ciuda. Tot noi vom pierde mai mult decat ei.

    Andrei
    2014-09-24 11:20:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Hello,
    Yes, this is the think i look for, thanks so much my friend

  • 32

    just mac

    parerea mea este ca tu habar nu ai ce inseamna libera.Libera de ce tata de altii nu de noi. Ce dracu chiar nu vezi cum actioneaza la comanda politica justitia aia libera pe care o invoci tu.Este libera sa-l aiba pe nasul in suflet nu-i asa? las-o in singe ca esti fraier de mori. Unte-te dreacu si dincolo de satisfactia ta de a intra la pirnaie NUMAI hoti dintr-o singura parte din aia care nu o agreiezi tu.Esti chior precum chiorul sau ta faci ca iti place.
    bai loaza cind am sa vad linga greii din partea cealalta si greii vostii nu plevusca care sa dea sare in ochi la prosti.Adica ceva genul dragnea contra parasuta ca ambii administreaza aceleasi fonduri chiar daca dragnea are mai putini. Sau un videanu contra mazare sau un berceanu contra oprisan sau un blejnar contra care vrei tu.bai dar pe bune nu la sto ca la ritzi labarim ani. Vrei asa? daca vii si spui ca sint curati ai vostri atunci de ce dna nu iese si spune clar NUP la x, y, z al vostru.De frica loazo ca o fura dna dupa alegeri. Asa ca le lasa la fund ca nu au avut timp de ele.
    Asa ca ce ramine in urma primului interlop este praf si pubere tata nimic sau prapad.
    Apropo in independenta ei justitia de ce nu cauta si restul de 350 mii de la tigani ca s-a spus cu subiect si predicat ca s-au dat.Daca era mazare in locul lui mircica ce zici cauta dna banii nu numai la noi ci si in madacascar sau in toata africa si in gaura de sarpe.
    Apropo unde-i marta ca am vazut chiorul nu l-a mai cautat in gaura de sarpe.Vezi pe boldea l-a cautat in gaura de sarpe si l-a gasit desi este o plevusca hoata. sau tocmai de aceia pe bodea l-a gasit si marta nu.
    Asta lasa primul interlop? cum iti spuneam prapad preaf nimic altceva.Lupul paznic la stina.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
Jurnalist de investigaţie freelancer
» citeste biografia

Cele mai recente

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Romania Curata
Curs de Guvernare

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alex mazilu antonescu banci basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana corupţie criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali guvern humanitas internet iohannis Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza parlament Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presedinte protest proteste psd riscograma romani rosia roșia montană Rusia salarii securitate Senat sondaj steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga victor ponta voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!