![]() | Ce diferenţe sînt între Iliescu şi Vanghelievezi toate articolele de Costi Rogozanu24 Nov 2009 la 10:02 48 comentarii 1640 vizualizari. |
Se tot lipesc aceste două nume şi cred că e o nedreptate pentru fiecare dintre personaje. Ion Iliescu încă ştie multe, are multe de spus, dar nu din punct de vedere politic, neapărat.
Iliescu de pînă în anii 2000 a fost un personaj activ, nociv la începutul anilor 90, dar şi cu o forţă care încă nu a fost cuantificată de a menţine o oarecare ordine în haosul furtului, furt postrevoluţionar cu care ar fi trebuit să se confrunte oricine ar fi fost preşedinte.
După 2000 Iliescu a girat noul tip de capitalism românesc, asta i se reproşează. El a devenit un soi de mumie respectabilă la care se închina PSD-ul cu toţi mogulii lui. Dar tot odată cu acel mandat, Iliescu a devenit neputincios, exact ca un zeu prea puternic. Singura lui armă au fost etichetele ustuătoare care nici ele n-au funcţionat pînă la capăt: “prostănacul” de exemplu e la un pas să ia preşedinţia.
Iliescu nu mai are forţă de vreo zece ani dar este în continuare divinizat sau demonizat. Are rol de totem, mai curînd. În orice caz, e istorie vie, el ar trebui să-şi scrie memoriile acum, nu să-şi ia înjurături de la adversari.
Vanghelie este un soi de exponent extrem al romanian capitalist dream. Cum poţi să de vii şef absolut peste un colţ de Capitală fără să ştii exact nici măcar cum să te semnezi? Asta a fost pariul lui. Vanghelie a răbufnit dintr-o România ascunsă şi profundă şi a urcat cu viclenie pînă pe genunchiul lui Geoană.
Iliescu e un simbol, stabiliţi voi de care. Vanghelie e un tip activ. Iliescu are idei, crede în diverse utopii. Vanghelie nu cred în nimic. Iliescu are capital simbolic. Vanghelie are bani şi dosare. Cum să-i compari pe cei doi dacă eşti un tip raţional!?
Tradiţionalul PS pentru Pătrăşconiu
Acum mă acuzi de echidistanţă. Omule, problema principală e cum să scrii, să gîndeşti altfel decît un simplu activist. Îmi plac oamenii care luptă pentru idei. Poţi ţine cu cine vrei. Dar îţi reproşam că uneori scrii lozinci, nu texte. Sînt bune şi alea, dar fă-le creativ, că nu echidistanţă îţi ceream. Echidistanţa mea e radicalismul meu din alte zone manifestat civilizat. Eu aş vrea să votăm mîine, nu peste două săptămîni, să avem guvern, bani de la FMI şi să încercăm să ne recuperăm o linişte burgheză în care să pot scrie şi altceva decît politică. Atît.


Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 19 May la 14:05 |
Am citit cu mare întîrziere Spovedanie la Tanacu şi Cartea [ citeste mai departe ]
| 1@CURIOZITATEACuriozitatii: Problema este ca nici podul si stadionul nu le-a facut el. Ce este insa sigur este ca au costat triplu. Mai ales gazonul, a fost o senzatie.... | ||
| 2Principul dupa care se conduce sistemul votat ieri e simplu: castigatorul ia tot. Ganditi-va la sistemul american (e drept cu electori). Basescu, daca ar fi pervers (politic) asa cum se spune despre el,... | ||
| 3@AgamitaDandanacheEu am niste terenuri cu acte perfecte de la tata, pe care se poate construi P+6, vreo 4 blocuri, pentru care taica-meu nici macar nu a fost chemat de nesimtitii si analfabetii... | ||
| 4@Curiozitate: O CUROZITATE, mai curiozitate sa nu-ti zic portocala: potezi:"toata lumea vede ca n-a facut decat un pod si un stadion, la cara a furat de a rupt". Ne poti raminti ce primar am mai facut,... | ||
| 5Il felicit pe Nicusor si pt putinul realizat. Cu parcurile e grav. Si daca l votez si daca nu l votez tot cam aia va fi...Portiunea Titan, dintre Brancusi-Potcoava si Titan-Posta e retrocedata... | ||
| 6@PentruBucuresti: Ma bucur sa vad si o parere de bun simt in afara postacilor platiti ,care spun numai prostii !!acest domn dan nicusor are spatele tinut de adversarii lui oprescu ,ong-uri care nu mai... | ||
| Mihai Goţiu 11151 citiri |
| Cristian Teodorescu 10281 citiri |
| Costi Rogozanu 9533 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4358 citiri |
| Constantin Creţan 4310 citiri |
| Dan Duca 4140 citiri |
| Alin Fumurescu 3890 citiri |
| Ciprian Şiulea 3268 citiri |
| Dorin Tudoran 2764 citiri |
| Iulian Leca 2291 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62210 citiri |
| Cristian Teodorescu 40629 citiri |
| Costi Rogozanu 38494 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18112 citiri |
| Alin Fumurescu 17785 citiri |
| Viorel Dobran 13016 citiri |
| Dan Duca 12017 citiri |
| Constantin Creţan 11321 citiri |
| Dorin Tudoran 8690 citiri |
| Iulian Leca 8513 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Te-ai prostit, Costi…
Adevarul e ca Base a imbatranit, si nici PDL nu face chiar totul ca sa-l sustina. Pacat, a fost singurul presedinte care a numit un ministru de Justitie luandu-l la telefon, direct de la cratita, fara pile si relatii : asa ceva n-o sa se mai intample niciodata…
Viitorul presedinte, Geoana, are tot timpul privirea speriata a lui Ilici, cand cerea sprijinul minerilor contra “golanilor” : s-ar face frate si cu dracul ca sa treaca puntea. Gol, vid, fara sentiment, indecis, mincinos, santajabil de Mihaela & soacra (vezi Bazac), de Vanghelia, Hrebe, Dragnea : fara ei, nu poate scoate in strada nici 100 de oameni. Pe mana lui sa-mi las soarta si viitorul ?…
Crin reprezinta, exact ca si Constantinescu – ESECUL UNEI SANSE. E un copil prost, utopic, idealist, fraier. NU e un lider. Va fi mancat de viu de hidra comunistoido-mafiota.
Mass-media e complet vanduta hidrei : dintr-o mie, au ramas unul sau doi jurnalisti verticali, independenti – restul sunt demult “ciutaci”. Incalificabil…
Dragilor, dincolo de Bors sunt deja sute, mii de romani. O casa cu gradina costa intre 5 (!!!) si 35 mii euro. Sosele, mancare, calm, trai bun. Yo acolo ma duc, daca pica Base.
Daca nu va plac ungurii, mai stie Bradut Florescu niste destinatii – am vazut pe blogul lui, VOM TRAI SI VOM FI LIBERI…
Nu vreau sa intru in politica, nu pot schimba lumea, n-am mai mult de-un vot. Prefer sa plec 5 ani. Desi ardelean, n-am sa ma asez pe pioneza : NU MAI E MUSAI, azi sunt alternative…
2009-11-24 10:07:20 | Raporteaza
Dumneavoastră vreţi să spuneţi “cum să-i asemeni pe cei doi, dacă eşti un ins raţional” şi “nu cum să-i compari pe cei doi”, fiindcă de comparat poţi compora orice doi politicieni, indiferent cît ar fi de diferiţi.
2009-11-24 10:09:55 | Raporteaza
[...] azi la 09:23 4 comentarii 293 vizualizari.Solist: Tudor Chirila, reperul moral lui Crin Antonescu P.S. pentru Rogozanu! Om bun, pentru tine, adevarul este o lozica? Din ce mi-ai reprosat tu, spune-mi, te rog, ceva [...]
2009-11-24 10:12:28 | Raporteaza
De comparat…ii mai compari…dar cum sa faci o alianta cu cei 2????
2009-11-24 10:12:59 | Raporteaza
vreo 40 de ani
):)):)) si un behait:)):))
2009-11-24 10:14:51 | Raporteaza
amindoi sint doua lepre! diferite,dar tot lepre!! daca poti intelege ca mi se face rau cind il vad ,aud pe ilici!!!am ajuns sa-l urasc tot atit de mult ca si pe ceasca!
2009-11-24 10:19:37 | Raporteaza
Patrasconiu vorbeste ceva despre Iliescu-Vanghelie ca ar face parte din acelasi film, si inca ceva despre “capitalismul de cumetrie”… ceea ce este corect (“logic” corect cum ii place lui Patrasconiu sa spuna);
dar nu pot sa-i dau dreptate la ceea ce numeste el “logic” corect, cand umbla cu jumatati de masura si documenteaza cazul pana la capat;
da “capitalismul de cumetrie”, cu personaje din acelasi film, dar ala nu e film, e un episod dintr-uns serial mai amplu in care mai afli ceva si despre “anticomunismul de cumetrie”;
“capitalism de cuetrie”, “anticomunism de cumetrie” etc.
Patarsconiu chiar are impresia ca atat pesedeii cat si pedelei nu sunt politicieni crescutzi in aceasi gospodarie de partid si de stat, de parca acesti politicieni nu ar fi prosperat astazi “profesional” daca mai era inca ceausescu la putere.
2009-11-24 10:20:10 | Raporteaza
Costi, cu respect: cred ca te strange fularu’, poate’l schimbi c’o caciula din blana de oaie.
2009-11-24 10:20:23 | Raporteaza
Sunt de acord cu Dvs., Dl. Rogozanu cu sg. diferenta ca nu ne trebuie banii de la FMI. Mai bine strangeam toti cureaua si treceam mai bine peste criza. Capitalistul adevarat nu se imprumuta pe timp de criza iar ultimii bani care ii are ii investeste. Dar romanii mai trebuie sa invete, Dl. Brucan a fost mult prea optimist.
Iar in rest, haideti sa fim toti decenti in exprimare.
Va salut!
2009-11-24 10:21:44 | Raporteaza
cred ca adevarul e mult mai simplu.
Ca popor ne-am invatat sa trim din ajutoare de la STAT, pur si simplu nu vrem sa schimbam ceva inspre modernizare,nu vrem sa muncim,iata pe ce se bazeaza PSD
Ii doare fix la 3m in fata P–II DE SARACII ROAMNI
2009-11-24 10:28:18 | Raporteaza
@ Costi
Paznic la furat?
Pai se putea si mai rau? Cum? Aveti ceva argumente solide?
Pai in cei patru ani cu Constantinescu, seful PNTD Diaconescu a patronat furtul cu acelasi succes ca si Iliescu. Asta a si fost un motiv serios care a dinamitat PNT-CD in ochii electoratului fidel.
In anii astia in care Iliescu a zambit larg cu ochii semiinchisi si-a facut averea si Vanghelie asa ca e normal ca imaginea celor doi sa fie asociata.
Daca nu era Vanghelie la stilul de furat impus de marele zambitor aparea altul, adica aparitia lui Vanghelie e ceva sistemic si ii poate fi imputata si lui Iliescu.
Greu sa vopsesti asemenea gard Costi mai ales pentru unul ca tine care s-a impus printr-un stil mai elaborat decat postacii de partid declarati.
2009-11-24 10:30:00 | Raporteaza
Ce diferenţe sînt între Iliescu şi Vanghelie? Iliescu a stat in fotoliul prezidential, Vanghelie va sta cu mana pe fotoliul prezidential, in care va sta Geoana (doamne fereste).
2009-11-24 10:48:15 | Raporteaza
Pentru ca dlui Patrasconiu ii este jena sa se uite in oglinda postez aici ce la dansul pe tarla nu intra se pare
Domnului activist PDL Cristian Patrasconiu, in amintirea jurnalistului si analistului politic decedat intre timp
“In primul rind, pentru distributia actuala de forte de pe scena noastra politica, aceasta formula nu ofera o solutie realista. Pentru PNL, e o propunere inacceptabila: Traian Basescu si PD nu il mai vor pe Calin Popescu Tariceanu in noul guvern si nici alti politicieni liberali care sa aiba legatura cu oamenii de afaceri – asta inseamna ca o cooptare in Guvern a PNL-ului actual aproape ca iese din discutie.”
Domnule activist Patrasconiu, recunoasteti autorul textului de mai sus? NUUUU? Pai sa va mai ajut.
Propunerea prezidentiala este, o data in plus, inacceptabila pentru liberali prin aceea ca, alaturi de PNL si de PD, ar urma sa fie cooptat si PLD – partidul care face un marcaj strins liberalilor “istorici”, slabiti de propriul leadership si de capitalul uman precar, precum si de multe batalii
Seful statului spune ca formula propusa de el are drept tinta iesirea din criza politica in care se afla Romania. Nu e deloc asa. Propunerea pentru un guvern nou accentueaza criza si reduce din variantele – logice, dar multe nerealiste – de solutionare. Mai precis, de solutionare altfel decit prin alegeri inainte de termen – prioritatea zero a PD si a lui Traian Basescu.
Cristian PATRASCONIU este senior editor la Cotidianul.
Mai vreti? Nu cred ca e cazul. ASA SCRIA analistul politic, senior editorul C.Patrasconiu in 2007 cand Basescu incerca sa bage PNL la guvernare. Pentru doritori , luati de aici cotidianul.ro/c../
2009-11-24 10:49:54 | Raporteaza
Rogozane…
Mi-e frica de cei ca tine. Daca astia ca tine o sa ajunga la putere peste 5-10-15 ani, o sa fie foarte rau.
Trezeste-te la realitate, frate! Pe ce lume ai trait?
2009-11-24 10:56:33 | Raporteaza
1. care “iti reprosam”??? Rogozanu si redaKtia? (tine-o bine inainte Patrascanoiule! nu te lua dupa liber-schimbisti-simbriasi!)
2. Iliescu “nu mai are forta”??? are pana va iesi cu picioarele inainte din politica; are chiar multa forta, isi apara libertatea fiindca ar trebui judecat corect si inchis!
2009-11-24 11:04:45 | Raporteaza
a avut vanghelie acces la doi si-un sfert cateva luni si se dadea ca stie tot. imaginati-va ca are la CSAT. ma cutremur.asta in cateva luni o sa zica ca ataca ucraina sau mai stiu eu pe cine. atat ne trebuie.
2009-11-24 11:07:41 | Raporteaza
Diferenta dintre Iliescu si Vanghelie e diferenta dintre Stolojan si Eba.
Diferenta dintre neputinciosi mentinuti ca placi comemorative ale partidului (“pe aici a trecut…”) si tineri vulcanici din partid (prostia sanatoasa, cu viitor).
2009-11-24 11:11:05 | Raporteaza
- mie imi place echidistanta asta fortata a ta, desi sunt membru pd-l…
- rolul jurnalistului e sa expuna argumente, iar noi cititorii trebuie sa disiminam intre ele si sa ne alegem calea…
2009-11-24 11:18:18 | Raporteaza
vai de capul tau daca ai ajuns sa il pupi in cur pe iliescu..
2009-11-24 11:19:46 | Raporteaza
Costi Rogozanu:
1. In afara de a-si scrie memoriile, ce ai dori sa mai faca UN CRIMINAL ca Ion Iliescu? Cei 20 de ani pe care ni i-a mancat din viata celor mai multi romani NU SUNT DE-AJUNS?
2. “Vanghelie este un soi de exponent extrem al romanian capitalist dream”. Ha-ha-ha!
Marian Vanghelie este MODELUL DE CAPITALIST ORIGINAL produs de criminalul Iliescu.
De aceea, cata vreme nu vei putea privi lucrurile astea cu luciditate, nu vei ramane decat un scriitoras de circumstanta. Scriitorii mari au reusit sa inteleaga suferinta, mai ales atunci cand au glumit in scris. Tu nu faci decat sa-ti cauti comoditatile la umbra blajina a unor insi care ne anesteziaza linistea. Forta unui om nu vine din atitudinile caldute. Nuantele nu inseamna joculetele de doi lei miza. Cam asta e, Costi Rogozanu. Cam asta e…
2009-11-24 11:21:40 | Raporteaza
Mai Costi,mai!
Macar in titlu sa pui litera cospunzatoare cand scrii
“sant” nu “sint” ,dar de fapt corect ar fi fost”sunt”,nu?
Ce pretentii sa am de la tine?? Dupa cum si comparatia….N-ai inteles ca Vanghelie este “uscatura din padure”,iar Iliescu a fost presedintele meu si al tau…chiar daca este atat de comunist…nu cred ca este mai mare comunist decat tine! Dupa cum te exprimi,frate!
2009-11-24 11:24:04 | Raporteaza
“Sa traiti cum o vrea Domnul… / Si s-aveti ce-o taia Ciomu !”
2009-11-24 11:24:41 | Raporteaza
Cinstit vorbind sunt diferente foarte mari dar au si ceva in comun. Capitalismul nostru a permis aparitia unor afaceristi ca Vanghelie dar PSD-ul pastorit de Iliescu i-a permis ajungera intr-o functie importanta in PSD. Stai si tegandesti ca Vanghelie nu este seful PSD dintr-o comuna ci din capitala tarii.
2009-11-24 11:26:39 | Raporteaza
Este cel mai socant articol al tau si tecitesc de ceva vreme. Chiar daca nu am fost mereu de acord cu ce scriai, te citeam cu placere, dar enormatitle care le-ai scris iesi si azi ma determina sa te citesc cu prudenta de azi inainte. Cu un asemenea articol, poti sa publici linistit in “Cotidianul”, ti-ai gasit punctele comune cu Nistorescu (de ce nu mai esti acolo ?). Ce a postat @Nelu mai sus, exact asta am si eu de zis. Iliescu paznic la furt ? Pai el a ramas “sarac si cinstit”, dar a avut puterea si a facut ce a vrut cu tara asta. Toti au privatizat cum au vrut, bancile alea care au cazut in anii lui etc. Mi-e sila sa mai vorbesc despre acest personaj, care in memoriile lui ar trebui sa treaca si rolul avut in revlutie si in mineriade. De ce Vasile Dincu a vrut reformarea partidului si schimbarea lui Iliescu din fruntea partidului ? M.G. a promis asta, dar apoi a tradat si s-a refugiat in bratele lui Iliescu. Spui ca vrei liniste ? Eu cred ca M.G.in clipa de fata are mari sanse sa ajungapresedine. Iti doresc linistea din timpul lui Nastase din tot sufletul. Sa scrii daca o sa ai unde.
Si pe Vanghelie cat mai activ si sa garanteze pentru cat mai multi. Linistea aia mic burgheza stai linistit, nu va veni de la alianta asta PSD-PNL.
2009-11-24 11:49:40 | Raporteaza
Ce diferente sunt intre Iliescu, Vanghelie, Hrebenciuc, Oprisan , Mazare, Vacaroiu , Nastase, Ponta si Berceanu, Boc, Flutur, Valeriu Stoica , Videanu , Ionut Popescu , Razvan Ungureanu , Predoiu . Trageti voi concluziile si evidentiati-le la urne . Eu le vad majore .
2009-11-24 11:51:44 | Raporteaza
Oricum ar fi daca il sustin pe Geoana,degeaba!hotnews.ro/stir../
2009-11-24 11:53:31 | Raporteaza
Deci, tavarasi cititori… singura diferenta dintre Iliescu si Vanghele este dupa parerea mea o asemanare..
Vanghele vorbeste romaneste cum vorbeste Iliescu engleza…
2009-11-24 11:53:47 | Raporteaza
Se vad ceva diferente , Costi?
2009-11-24 11:55:31 | Raporteaza
Toata nebunia asta cu cine pe cine sustine, ce a gresit unul ce a gresit altul mi se pare ca ne face sa uitam lucrurile esentiale cand este vorba de clasa noastra politica.
Am uitat usor faptul ca domnul candidat Geoana este un produs pur al PSD (ex FSN) si are in spate oameni precum Nastase, Iliescu, Popescu Agathon, Hrebenciuc, oameni care cat timp au fost la conducerea acestei tari au furat-o mai rau decat pe vremea fanariotilor. Faptul ca actualul presedinte a facut si el parte din fosta clasa politica neo-comunista sub directa indrumare a “tatucului” Iliescu este, de asemenea, un lucru de netagaduit. Insa, daca analizam faptele din timpul mandatului, lasand la o parte gafele (impardonabile de altfel) cu EBA si Udrea, actualul presedinte a facut pentru prima data cateva gesturi memorabile pentru un om politic roman:
1.Este primul om politic/presedinte care a denuntat la acest nivel inalt o imixtiune in actul de justitie. Asa-zisa incercare a dezbinarii PNL s-a produs dupa ce domnul Tariceanu l-a rugat sa puna o vorba buna la parchet, doar-doar nu o sa fie arestat bunul lui prieten Patriciu.
2. este primul presedinte si om politic care a condamnat public in fata parlamentului comunismul (mult contestata de “tatucul” Iliescu si compania.
3. este primul om politic/presedinte care a demarat o procedura de restructurare a institutiilor fundamentale ale statului (de asemenea mult contestata de Ilici si compania – numita inutila, deh era vorba de ceva bun pentru poporul asta).
Fara tagada ca domnul Basescu a facut multe gafe in cei cinci ani de mandat, dar, in opinia mea, este singurul care a inceput cu adevarat anumite reforme de restructurare a institutiilor statului si trebuie sustinut sa isi continue munca.
2009-11-24 11:59:32 | Raporteaza
din kk nu faci niciodata bici ! poate te trezesti .
2009-11-24 12:10:41 | Raporteaza
In completare , chestia cu Udrea nici macar nu mi se pare a fi ‘Gafa’ – este singurul ministru al Turismului care a facut ceva . In urma celorlalti nu s-a vazut efectiv nimic , nimic pe bani multi .
Si as mai adauga :
4. este primul om politic care a numit sef SRI din tabara opozitiei ( PSD )
5. este primul om politic care a numit Ministri ai Justitiei de o factura independenta.
S-ar mai putea adauga multe.
2009-11-24 12:12:39 | Raporteaza
Iliescu ar avea multe de spus mai ales pentru perioada de dinainte de ‘89 si ar trebui sa dea cu subsemnatul pentru perioada de dupa.
Vanghelie este un smecher care stie sa cumpere si sa vanda, care speculeaza lacomia de bani si de putere a unora sau altora, poate ca si santajeaza pe unii din colegii lui, nu-mi explic altfel ascensiunea lui atat de uimitoare. Pentru un analfabet este o performanta teribila.
Ii doresc sincer sa ajunga presedintele PSD pentru ca PSD merita un om ca el.
de fapt se merita reciproc.
2009-11-24 12:21:21 | Raporteaza
@ din popor
De acord cu dumneavoastra in totalitate. Dintr-un kk precum Antonescu nu avea ce sa iasa. Asa-numita lui “consecventa politica” de a nu colabora cu Basescu nu este dictata decat de sponsorul principal – Patriciu. Eu zic ca m-am trezit si ca din doua rele aleg pe cel mai mic: adica un comunist care totusi incearca sa miste lucrurile.
Daca ne uitam insa cu atentie la intregul tablou politic, vom vedea insa cum am fost cu totii manipulati. Ne intrebam stupefiati cum de am ajuns iar in situatia de a alege dintre doua rele. Pai ia ganditi-va putin ca au fost 12 candidati, nu 3. Dar mass-media noastra a ales sa ne bage pe gat doar 3 in marea dezbatere. Sunt convins ca cel putin unul dintre ceilalti noua candidati era o alegerea mult mai buna decat cei de acum. Dar asa este romanul, vede doar ce-i arati cu degetul, asa ca, o meritam inca o data.
2009-11-24 12:35:59 | Raporteaza
Sinteti mare, dle Rogozanu, dupa ce v-ati luat de nume ceva mai rasarite decit al dvoastra, ati inceput sa dati lectii de jurnalism.
Nu v-a ajuns Mirel Bran, vreti sa puneti la punct pe toata lumea. Si bine faceti.
In curind o sa-i ridicati statuie lui Iliescu pe cadavrele prostilor de acum 20 de ani. Tocmai gloante s-au prostit sa inspire?
Flecitari! (si pentru scuzele pe care i le gasiti lui Marean).
2009-11-24 12:37:09 | Raporteaza
Toti cei care au mancat cacat (ca si Rogozanu)stiu ca nu ii asteapta zile bune daca iese iar Basescu! Patriciu si Vantu si Voiculescu vor cere socoteala pentru banii cheltuiti cu manipularea….Asta nu e nimic pe langa nesiguranta pe care o are Adrian Nastase si cei asemenea lui!……Smecherii de Romania gandesc si ei la fel. Ei nu vor vota niciodata cu Basescu! Problema e sa nu fie prea multi!
2009-11-24 12:37:40 | Raporteaza
Ca sunt amandoi tigani nu mai este un secret , numai ca tiganii n-au nici un fel de sentimente patriotice si nici un respect pentru drepturile individuale . Asta desigur datorita moralei sociale caracteristica etniei . Nu sunt xnenofob dar de-a lungul istoriei atat ei cat si evreii n-au au reusit sa-si pastreze morala sociala specifica etniei fiecare cu caracteru ei . In alte tar ( Spania , Germania , tarile scandinave , Egipt ) au fost obligati sa se integreze . Romanul ete insa tolerant pana la delasare si accepta – ca in cazul de fata – sa fie chiar condus de ei . Vom ajunge din cauza , si chiar suntem pe cale , sa ne pierdem identisatea social-culturala si sa ajungem cu totii sa ne dorim sa emigram in tari stabile . Ca Iliescu si acolitii lui au adus tara intr-un scurt timp la sapa de lemn ne-o datoram noua insine , pentruca atunci cand a fost posibil nu ne-am ridicat cu mic cu mare sa-i aruncam peste bord . Mai avem cativa ganditori care din pacate considera ca nu este demn sa se angajeze cu trup si suflet pentru cauza acestei natii . Mass media se preocupa doar de rentabilitate si foarte putini incita la actiuni organizate pentru o educatie si un comportament civilizat . Am ajuns sa discutam despre scursurile societatii noastre ( Vanghelie , Iliescu , Hrebenciuc etc ) in loc sa ne intereseze problema majora a identitatii noastre . Suntem oameni cu scaun la cap ?
2009-11-24 12:50:44 | Raporteaza
Dle Rogozanu tin sa va spun ca sinteti o cada de tirnacop a PSD-ului si va urez somn usor (daca dormiti bine) in bratele lui Adi Nastase 4 case
2009-11-24 12:56:02 | Raporteaza
Mi-e dor de risul compatriotilor mei, inghetat pe timpul dictaturii.
Mi-e imposibil sa accept ca poetului sa-i ghioraie matele de foame in decembrie (sa ma ia dracu` daca nu va fi asa).
Ma intreb, daca liberalii voteaza cu Geoana, cu cine ar fi votat Tatarascu. Nu, nu Tatarascu, ci Coposu ori Gh. Bratianu. Desigur ca nu cu dictatorul, ci cu urmasii lui Iliecu. Om ce a luptat contra exploatatorilor.
Pe scurt, votam Geoana.
Ca am aflat ca si Cimpeanu, pe care l-ar fi intemnitat comunistii (e drept, era si tov.Iliescu pe acolo), voteaza Geoana. Nici nu e de mirare, a mai facut-o prin anii 90`.
Geoana presedinte- la vremuri noi venim noi.
2009-11-24 13:28:17 | Raporteaza
CE TRIST!
dedicatie pentru TINERII care traiesc in ROMANIA lui PATRICIU & NASTASE & SRS
Omu’ nou
v.padina(poemul de otel)
Este ca un început de executare a noului trecut. Un spot mai cu moţ ia forma capului evoluţiei, pipăind viitoru. Se petrece o curbură peste raţiunea de a fi a celui mai avansat al acceleraţiei. O descărcare practică între vechiu şi nou’ creier, vechiu şi nou’ testament. Apare mulţimea gândirilor mici (oştire cerească). Se vede un fel de om ca un pork sfâşiindu-se. Şi un soi de embrion ca un om pe care nu-l cunosc, nu-l recunosc, nu! luaţi-l de lângă mine!
2009-11-24 13:36:36 | Raporteaza
Ati vazut cum lucreaza politicienii PSD si PNL si mogulii? De remarcat cine este racolat ….cei cu bube in cap….In acest fel o mana se va spala pe alta! Altfel spus, cu Johannis se vor inchide ochii de cate ori se vor face faradelegisi de acum inainte!! Sa-mi spuneti daca va simtiti in siguranta cu Jojannis cel santajabil si cei care il sprijina…Oricum toti romanii trebuie sa stie…….curentul.ro/200../
2009-11-24 14:04:44 | Raporteaza
Domnule Rogozanu, ati luat-o razna!
Mai intai, fiindca in timp ce lumea piere, d-stra va arde sa-i studiati pe Iliescu si Vanghelie. Apoi, diminuati inacceptabil vinovatia lui Iliescu.
Mai ramane sa ne supuneti admiratiei si statura impunatoare a lui Vadim asteptandu-i pe mineri, imbracat intr-un costum alb, de salvator al neamului.
Si dupa toaota aceasta demonstratie de mare jurnalism, il indemnati pe Patrasconiu sa ia lectii.
Obositoare campanie electorala!
2009-11-24 14:50:57 | Raporteaza
Cinstit vorbind sunt diferente foarte mari dar au si ceva in comun. Capitalismul nostru a permis aparitia unor afaceristi ca Vanghelie dar PSD-ul pastorit de Iliescu i-a permis ajungera intr-o functie importanta in PSD. Stai si te gandesti ca Vanghelie nu este seful PSD dintr-o comuna ci din capitala tarii.Asta inseamna ca , chiar daca este un analfabet, se pricepe foarte mult la afaceri.
2009-11-24 16:20:56 | Raporteaza
no comment la adresa lui Vanghelie, insa cu domnul Iliescu nu stiu ce aveti, este un domn respectabil, care in caz de nevoie il va sfatui in mod pozitiv pe Mircea Geoana.Respect pentru rosu!
2009-11-24 16:35:01 | Raporteaza
Ai dreptate Cristi: avem nevoie de liniste, de programe pentru copii, tineri, de o pensie buna pentru batrani, avem nevoie sa ne organizam, sa investim bani care vin din impozite si de la FMI in infrastructura. Avem nevoie de liniste si de procurori fara frica de cei din politic. Avem nevoie de un om rational si echilibrat. Mircea Geoana.
2009-11-24 16:59:51 | Raporteaza
georgianT | 24 November 2009, 18:07RăspundeRascola la Suhai http:/www.youtube.com/watch?v=DAxxjIpmp9w nu mai exista dreptul la proprietate, exista oamenii care dezbina(ex primarul din suhaia). Uitati-va in filmulet anumite persoane ce geci poarta cei care actioneaza acolo. Avem in fata faptele celor din PDL(primarul din Suhaia este membru PDL). Romania nu are nevoie de asa ceva!
2009-11-24 18:13:50 | Raporteaza
Sf. Nicolae va aduce un nou mod de a face politică în România, va aduce mai multă maturitate şi va pune punct scandalului din ultimii 5 ani,atunci il vom schimba pe basescu cu mircea geoana ,vom inlocui dictatorul cu un diplomat de cariera………………..MIRCEA GEOANA PRESEDINTE
2009-11-24 19:33:04 | Raporteaza
astia ne cred prosti.nu le e rusine? de ce n-au venit atunci cu caseta? este un trucaj ieftin de doi lei. sunt in stare de orice numai ca sa aiba tara la cheremul lor.haideti sa nu-i lasam.am votat Antonescu iar acum votez Basescu.se intorc in mormant oamenii care au murit la revolutie ucisi de comunistii care sunt acum turbati dupa putere.Haideti sa nu-i lasam !!!
2009-11-26 22:29:14 | Raporteaza
[...] foarte putini incita la actiuni organizate pentru o educatie si un comportament civilizat . … [...] Uni Ego / Ce diferenţe sînt între Iliescu şi Vanghelie « voxpublica [...]
2009-12-11 21:40:17 | Raporteaza