![]() | Ce m-aş bucura să fi fraudat mai mult ei!vezi toate articolele de Laura Cernahoschi07 Dec 2009 la 14:11 90 comentarii 15983 vizualizari. |
Liviu Dragnea de la PSD a anunţat că partidul său va contesta rezultatul alegerilor, deoarece ar fi fost fraudate. Şi mai zice cel cunoscut drept una dintre eminenţele cenuşii ale PSD-ului că “vă daţi seama, la 22.000 de secţii, e suficient să fie fraudate câteva voturi la o secţie şi reiese diferenţa în favoarea lui Traian Băsescu”. Dar domnul Dragnea cred că are probleme de memorie, pentru că, din câte ştiu eu, PSD-ul are reprezentanţi în fiecare secţie de votare. Sau reprezentanţii PSD sunt toţi prostănaci şi se fură pe sub nasul lor? Mircea Geoană transmite pe Twitter: “Am încredere că se va face dreptate!” – poate chemaţi şi la revolte în stradă, domnilor PSD-işti, că tot vă temeaţi de lovitură de stat din partea PDL, dacă pierdea Băsescu alegerile! Cum rămâne cu prezidenţiabilul care voia să aducă pacea şi liniştea în ţară? Iar tergiversăm lucrurile, iar rămânem fără guvern, iar nu primim banii de la FMI… Există observatori la alegeri, vom vedea ce zic şi ei…Şi aştept să văd ce zice Crin Antonescu. Suntem în anul 2009, în Uniunea Europeană. Mă îndoiesc că frauda poate fi în aşa măsură de mare încât să vicieze rezultatul alegerii. Vorbeau aseară nişte specialişti de teoria numerelor mari…
Oricum, înţeleg că lui Victor Ponta, un PSD-ist despre care aveam o impresie cât de cât bună până să-l văd aseară îmbătat de victorie, dând peste nas cu mult tupeu PDL-iştilor, i-a scăpat porumbelul: “Sistemul lor de fraudare a funcţionat mai bine” – ar fi spus tânărul Titulescu.
De-aia zic: m-aş bucura, dacă ei contestă alegerile, să se vădească faptul că ei au fraudat mai mult. Să se dea singuri de gol!


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@Curiozitate @Laura CParerea mea despre toti primarii-secu asta batrani sau in curs de imbatranire am exprimat-o deja la postarea mea anterioara @30.Eu zic: Nu am nici sansa. Sa-mi explice @Autoarea... | ||
| 2despre orice cred ca mai multe sanse pt retrocedari ai cu Nicusor decat cu Oprescu sau cu Prigoana. Nicusor actioneaza in spiritul legii, cred ca nu e nimic mai presus de asta pt el, probabil doar etica Acum... | ||
| 3si sa punem DOT aici, daca omul sri de sex feminin intromisionat in presa ii face campanie pe blog, lucrurile sunt limpezi... | ||
| 4@tamara's nephew 38: Mai nepoate, ineleg ca tu esti unul dintre succesurile epocii basesciene, ceva la nivelul de scoala primara si la educatia ta poti tasta tot felul de jigniri la adresa celorlalti gen... | ||
| 5un text asupra caruia nu comentatorii ca noi trebuie sa se aplece mai mult, ci persoanele carora le-a fost adresat. sa nu va facetzi iluzii ca ii va durea undeva de faptul ca exista si ziaristi, chipurile... | ||
| 6@CuriozitateNu vreau nicio rascumparare daca bucurestenuii mei au stat ca scheptelu, ca bovinele, ca suinele, nu le-a pasat niciodat de 'aproapele lor' deposedat, de aceia pe care-i ridica cu dubele... | ||
| Mihai Goţiu 11615 citiri |
| Cristian Teodorescu 10508 citiri |
| Costi Rogozanu 9946 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4408 citiri |
| Constantin Creţan 4313 citiri |
| Dan Duca 4163 citiri |
| Alin Fumurescu 3955 citiri |
| Ciprian Şiulea 3305 citiri |
| Dorin Tudoran 2819 citiri |
| Iulian Leca 2354 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62674 citiri |
| Cristian Teodorescu 40856 citiri |
| Costi Rogozanu 38907 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18162 citiri |
| Alin Fumurescu 17850 citiri |
| Viorel Dobran 13032 citiri |
| Dan Duca 12040 citiri |
| Constantin Creţan 11324 citiri |
| Dorin Tudoran 8745 citiri |
| Elena Vijulie 8656 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Postez aici ceea ce nu am reusit sub nici o forma a posta pe realitatea.net:
Ce parere aveti despre:
hotnews.ro/stir../
personal o consider obiectiva
2009-12-07 14:16:22 | Raporteaza
Pai normal….acum s-au fraudat alegerile….aseara…”poporul a decis”. Cata fatzarnicie….iar DL Ponta….sa se duca sa mai pupe putin in cur si sa mai faca niste bani pe la Universitatea Romano-Americana! Un “crescut in sufragerie”!
2009-12-07 14:20:08 | Raporteaza
Eu cred ca mananca rahat ca mai toti ziaristii.
Cum spunea CVTudor a fost o lupta intre partid si securitate, iar securitatea a invins.
2009-12-07 14:25:12 | Raporteaza
Trebuie asteptata declaratia observatorilor OSCE!!! Daca de acolo se transmite semnalul ca NU A FOST FRAUDA MASIVA care sa influenteze in mod cert si fara echivoc REZULTATUL FINAL, atunci si NUMAI ATUNCI putem comanda coliva ptr PSD si “en guise” de bomboana sa-l punem pe Bombonel “la-dessus”. Pentru Iliescu: sà nu-l folositi la coliva, ptr. ca tot zaharul din lume n-ar fi indeajuns “par la suite” sa-i dreaga gustul… Te-ai desteptat in fine, mai Române!!!
2009-12-07 14:26:38 | Raporteaza
S-a mai nascut un prost in PSD
2009-12-07 14:27:35 | Raporteaza
Infrangerile trebuie purtate cu demnitate, iar victoriile cu smerenie! Sper sa fie in PSD oameni mai cu picioarele pe pamant, care sa-si dea seama ce se va intampla cu psrtidul lor in cazul contestarii alegerilor.
2009-12-07 14:29:26 | Raporteaza
a aparut deja rap OSCE pe hotnews
2009-12-07 14:30:45 | Raporteaza
Eu cred ca acest articol este elucubratia unui telectual idiot!!!
2009-12-07 14:31:54 | Raporteaza
Fa ! treci la cratita unde ti-e locul !
2009-12-07 14:32:14 | Raporteaza
Te rog sa fii politicoasa : Marele Ponta – fost micul Titulescu , nu tanarul Titulescu …
2009-12-07 14:32:16 | Raporteaza
ce tara de paraziti! e clar, geoana, prin gafele facute in ultima perioada, nu merita sa fie presedinte dar ganditi-va ca basescu a fost ales cu sprijinul decisiv al curvelor, violatorilor si talharilor romani din italia, spania si franta! basescu are putin din fiecare! asta e tara pe care, practic, o meritam, o tara de care nu ai de ce sa fii mandru!
2009-12-07 14:33:28 | Raporteaza
CEL MAI BUN ARTICOL DE AZI, ai observat perfect porumbelul lui ponta *care e(ra) singurul simpatic din PSD, dar e greu sa te mentii alb intr-o mare rosie. sper sa devina portocaliu
) acum redevenind serios geoana a picat rau de tot la faza asta.
Publicati si voi evidenta, Base e presedinte, potrivit rezultatelor oficiale, cei 0.5% ramasi nu au cum sa il depaseasca nici daca toti voteaza cu Geoana.
2009-12-07 14:33:32 | Raporteaza
Delegatia OSCE anunta ca in turul doi al alegerilor prezidentiale “in general s-au respectat angajamentele fata de OSCE si alte standarde internationale pentru alegeri democratice, libertatile politice fundamentale, mediul de campanie competitiv si administrarea eficienta a alegerilor”.
hotnews.ro/stir../
2009-12-07 14:34:18 | Raporteaza
hotul striga hotii…nu le-ar fi rusine astora de la psd sa nu-si vada gunoiul din gradina proprie?au uitat cum a castigat iliescu cu vadim?sau de cand se chinuie sa nu-i ia imunitatea lu bombonel?rusine…ei vb de autocare,de turism electoral,de spaga?rusine ….jos comunismul.ura romanilor ce sprijina democratia.
2009-12-07 14:35:14 | Raporteaza
Ia intrebai PSD a dau bani la oameni sa-l voteze pe GEOANA ,mesaje ,nu au adus oameni sa voteze in alte parti ,presedintele de comisie la sectile ne ne votare nu au fost si de la PSD . MINTITI O TARA . Va rog eu punetile intrebarea asta
2009-12-07 14:35:56 | Raporteaza
@Mona…iar tu sa ne pupi pe noi in acelasi loc impreuna cu jegurile tale PSD-iste!
2009-12-07 14:36:38 | Raporteaza
Gura pacatosului…..Realitatea TV nu mai da declaratia completa!
Mintind s-a dat de gol!!!! (7 dec. 2009, ora 12.30)
V. Ponta: La ei a functionat mai bine!
Reporter RTV: Ce a functionat mai bine?
V. Ponta: Sistemul de fraudare si cumparare a voturilor
Reporter RTV: Asta inseamna ca ati avut si dvs. unul? Ati zis “la ei”….
V. Ponta: (tacere grea)….Ati pus o intrebare care va face cinste!
2009-12-07 14:36:51 | Raporteaza
laura,
important e ca s-a incheiat tot circul asta. acum eu sper sa se intample urmatoarele lucruri: antena3 sa aiba licenta de emitere suspendata, si reformarea partidelor PSD si PNL,partidele politice care au creat instabilitate pe scena politica romaneasca.De un lucru sa fii sigura: masina de frauda PESEDEU e net superioara celei portocalii. Aici Vanghele are masterat. Cat despre Ponta, el oricum e sters, un om total neinteresant, un politruc ridicat de presa.
2009-12-07 14:38:05 | Raporteaza
Domnisoara sau Doamna Laura Cernahoschi se pare ca sunteti membra de partid la PDL asa mult tineti cu ei…V-am citit mai multe articole si in toate da-ti in psd si pnl…..Felicitari si pt toti romanii care nu stiu sa gandeasca pt ei si merg la vot ca oile la tuns le spun doar atat : Sa traiti bine!!!…Inca o data castiga prostia omeneasca cu toate “tigancile imputite” , cu toti “gaozarii” si cu toti agresorii de Lb romana….
2009-12-07 14:38:08 | Raporteaza
nu aveam nici o inspiratie sa merg pe mana incapabilului de geoana dar ciuruit de basescu si toti care il crediteaza cu atata asteptari de bine ,azi am sentimentul ca vin ca la hoit toti soldatii lui basescu generand un guvern de alte hiene care ne vor linge tzestele dupa ce ne-au umplut de bine…asteptam imprumuturi de la straini ca sa avem ce plati noi si copii nostri inca ani de aici incolo . sa ne traiasca bine videnii si udrele reformati…
2009-12-07 14:38:20 | Raporteaza
Observatori? Reprezentanti? Se vede treaba ca habar nu ai despre cum se petrec lucrurile intr-o sectie de vot. Daca iese Basescu inca 5 ani presedinte e limpede ca asta e frauda cea mai nesimtita din cate au existat vreodata.In rest,pace! Si… sa traiesti bine!
2009-12-07 14:40:17 | Raporteaza
Mona draga, te ai uitat prea mult pe A3 la Badea,Ciutacu,Tudor,Ciuvica,Firea&all!
Asteapta pana deseara si daca…nu mai apar , poti sa ti tai venele in baie!
2009-12-07 14:42:02 | Raporteaza
Am observat ca cele mai multe fraude s-au semnalat in zonele favorabile PSD-ului. Adica, prin judete de prin Oltenia, sau de prin Moldova.
2009-12-07 14:43:17 | Raporteaza
In Romania e cel mai usor de fraudat. Toti politicienii si toti “ziaristii” se pot cumpara.
2009-12-07 14:44:47 | Raporteaza
de ce esti asa corecta ?:)))))) pe urma sa nu te aud cand tio zice in vreun fel basescu da?
2009-12-07 14:45:41 | Raporteaza
Sa conteste. Pana una alta, raportul osce spune clar cine a fost favorizat in campanie: PSD.
Antenele, IRealitatea, JN, Cotidianul, TVR, sunt acolo.
2009-12-07 14:47:05 | Raporteaza
Am fost observator politic la o sectie de vot din Buc din partea unei organizatii care erau simpatizanti PSD. Pe sectia la care am fost prezenta in mod sigur nu s-au facut fraude, si a iesit Basescu cu mai multe voturi. Am auzit si am vazut f multe in schimb cu cateva zile inainte: fraude din partea PSD-ului; mite electorale; suveica; transport de la o sectie la alta….deci e penibil ca cei care aseara il rugau pe Basescu sa accepte cu demnitate infrangerea, ei acum nu o fac si hotii au ajuns sa strige “hotii!”Si organizatia care m-au platit pentru a fi observator politic intr-un mod mai discret mi-au zis ca pentru a-mi primi banii trebuie sa votez cu cine trebuie.
2009-12-07 14:51:31 | Raporteaza
Ia sa ne gandim pe unde s-a furat…pe unde au iesit rosiile. Poate reusesc dupa contestatii sa mareasca diferenta……..
Hai la munca. Si politicienii.
2009-12-07 14:52:54 | Raporteaza
gura pacatosului adevar graieste
2009-12-07 14:54:24 | Raporteaza
a comis o ponta…rusine,are dreptate,au un sistem ei de fraudare,sant atat de suparati si nervosi ep diaspora incat nu si mai dau seama cand se dau de gol…vedeti deci dragi alegatori si simpatizanti psd cum se gandeste in interior? veti vedea in cursul saptamanii acesteia cat de mult vrea psd ul binele tarii,veti vedea si sper sa va para rau de alegerea facuta…fara cap zic eu…ca si capul lui geoana
2009-12-07 14:54:52 | Raporteaza
cel mai scurt banc : mircea geoana presedinte
2009-12-07 14:55:23 | Raporteaza
Mooorrrr de ciuda PSD-istii…..V-a dat clasa Basescu, unul contra tuturor…Rusine PSD-ului, sunteti niste falsi si ipocriti…Era clar ca nu va castiga Geoana
2009-12-07 14:56:06 | Raporteaza
Bravo pentru articol! Multumim!
2009-12-07 14:56:48 | Raporteaza
de ce oare trebuie sa traim inca 5 ani in aceeasi tara cu 5 milioane de mitocani, betivi si nesimtiti? scuze, dar asta e romania in viziunea occidentalilor: o tara de needucati si de taranoi! ce ironie: au dreptate, numai ca ne e rusine sa recunoastem! in italia, romanii sunt priviti ca ultimii jegosi, cu un statut social mult ca nivel sub cel al albanezilor sau al marocanilor! mailat e al nostru si trebuie sa il asumam. votul celor 5 milioane de romani si l-au asumat!
2009-12-07 14:56:55 | Raporteaza
doamna laura, ce schimbatoare sunteti. in ultimele saptamani ati aparat pesedeii si alianta cu tot pathosul de care erati capabila in acele momente. acuma vad ca orientarea este total opusa. sa nu indrazniti sa va dati ca ati avea o coloana vertebrala. eu una chiar ma bucur ca nu a iesit silly-escu, dar mi-e lehamite de jurnalistii ca dvs care scriu cum bate vantul.
2009-12-07 14:57:52 | Raporteaza
e posibil sa ai dreptate,pentru ca ei(psd) au avut mai multi observatori(+pc+pnl+),deci mai mari sansele de a controla si frauda votul
sper la decenta si obiectivitate, geoana merita sa iasa cu capul sus di aceste alegeri
sper la decenta si bun simt de la toti cei care au votat ieri
ma bucur ca romani au fcut un pas important ieri prin prezenta masiva la vot,sper sa faca unul mai important azi, in primul rand politicieni si jurnalistii,
e posibil!
2009-12-07 14:59:06 | Raporteaza
Fiecare pasare pe limba ei piere. Performanta Micii Tute(lescu)-Ponta este ca reuseste sa moara repetat in fiecare zi cu gratia scarbei. Ati vazut prestatia de aseara cand avea sacii in carutza si ati vazut-o pe cea de azi. Era sa zic ca e acelasi om dar e doar acelasi CNP. Trebuie sa invatzam sa recunoastem acesti escroci. Macar atat.
2009-12-07 15:00:24 | Raporteaza
pentru mona …..te rog frumos sa-vi vezi de treaba ta si sa incepi si tu sa constientizezi ca Basescu este peste toti psd-isti (iliescu,geoana si asa mai departe) A iesit PRESEDINTE……………VOI PSD-ISTII( COMUNISTI DE ALTFEL) OBISNUITI-VA CU IDEEA ……..;)
2009-12-07 15:00:27 | Raporteaza
Ce jegosi! ce nemernci! astia ar trebui executati in piata publica. sunt in stare sa sacrifice orice pentru interesele lor meschine. NU E CLAR CA POPORUL NU-I MAI VREA???? cu toate manipularile ordinare pe care le fac de atata vreme, AU PIERDUT! sa plece sa-si linga ranile IN LINISTE. sa roada averile dobandite prin FURT si sa ne lase in pace!!!
2009-12-07 15:00:43 | Raporteaza
Au invins hotii si manelistii. PNL nici sa nu se gandeasca la un guvern cu Basescu, pentru ca peste trei ani nu intra in parlament. Sa faca Basescu guvern cu “ciuma rosie”, cum i-au botezat pe PSD-isti. Romanii sunt masochisti, ca si in anii ‘90 voteaza impotriva propriilor interese. La asa popr asa presedinte.
2009-12-07 15:04:12 | Raporteaza
Pun şi eu puţin gaz pe focul făcut de dv. (a doua tentativă, deci îmi place focul), Laura Cernahoshi
Cîteva observaţii(de citit pt.admiratorii lui Geoană):
-să ai de partea ta o criză economică,
-să ai de partea ta o lege a salarizării unitare pe care să o conteşti şi să te declari aliatul pînă în pînzele albe al tuturor bugetarilor şi al familiilor acestora,
-să ai de partea ta o largă coaliţie politică,
-să ai de partea ta un adevărat arsenal media de informare politică,
-să ai un adversar pe care nu mai trebuie să te sfieşti să-l numeşti mitocan, dictator, incult …şi alte asemenea dulci alinturi,
.. apoi să ieşi în faţă şi să spui că ai suspiciuni că s-a fraudat,
..dovedeşte, în spiritul logicii, că :
- partidul pe care te sprijini (cel mai mare, parcă!), ca să nu vorbim de toată coaliţia, este incapabil să supravegheze procesul,
- lipsă de onoare,
- îţi prieşte atmosfera de suspiciune, laşitate, zgomot, acuzaţii fără dovezi
Mai e nevoie de concluzie!? Nu aţi alocat (şi promis) destule resurse d-le Geoană sau, mai degrabă, aveţi nevoie de un examen serios de personalitate şi caracter.
2009-12-07 15:06:12 | Raporteaza
…iar eu m-as intrista mult daca aud ca si tu ai primit o geaca portocalie, nu de altceva, dar mai bine primea un om mai amarat.
2009-12-07 15:06:51 | Raporteaza
@sorin 2002 Cine esti, sociologule ?! Sunt sigur ca_curvele si shootzii asta au ca preocupare – sa mearga la vot.
Oricum Basescu a gresit zicand tziganca imputzita fetei aleia. Tziganca e Gabriela Vranceanu Fira-i A dracu’. Imputzit e Ciutacu a carui mare realizare (dupa cum recunoaste) e ca s-a nascut dupa blocuri si vrea sa ne faca pe noi.
2009-12-07 15:07:59 | Raporteaza
am postat la buscu si m-a cenzurat. mai incerc o data aici. ia-o ca pe un compliment, laura.
voi ganditi la fel la compania de lepre? extrageti esentialul si il dati la o parte. de fapt, unii vor sa modernizeze si o gasca mare(din care, cred, cu onoare faci parte) se opune. Chiar cred ca de ei depinde cum va fi basescu.
2009-12-07 15:13:05 | Raporteaza
Haideti va rog eu fiti seriosi 2 secunde, marele impaciutor “Geoana“ si cu toti sustinotorii lui, de mai multe culori politice, “care este“, cu pacturilor lor cu tot, n-au reusit nimic notabil ieri. Ganditi-va la o alianta PD-L SI PNL. Oare cum ar fi stat atunci lucrurile pentru mult iubitul vostru Geona, cel patriot si mare diplomat?…
2009-12-07 15:13:18 | Raporteaza
Cine a furat sa plateasca, indiferent de la ce partid este! Draga reportera blonda si tanara, nu conteaza cine a furat!!! Era de preferat sa fie niste alegeri corecte…
2009-12-07 15:17:25 | Raporteaza
iar PSD-istii care acum stau toti cu unghia in gat. Stimati comunisti…nu mai sunteti doriti…greu imi e sa cred ca PSD devine “obsolete” nu stiu exact cum sa traduc in Romaneste acest cuvant. Sunteti o rusine de partid..iar sustinatorii sunt niste gunoaie care asteapta cu ciocurile deschise cate un viermisor din partea uliilor. Bine ca nu mai vin ulii astia…bine ca nu mai vin. Decat liniste si pace si sa se fure ca in codru…prefer pe Base si ai lui 300 sa intre in toti coruptii si sa-i rupa! Va inteleg ca va asteptati sa puteti fura ca inainte de Base…dar deh…cred ca ne-am cam saturat! O sleata de incompetenti…nici cu mass-media si mogulii n-ati reusiti sa castigati…iar acum strigati si frauda….pacat ca va da Ponta de gol…copilu prost crescut in sufragerie!
2009-12-07 15:18:08 | Raporteaza
Proasto!
2009-12-07 15:19:34 | Raporteaza
Eu m-as buicura sa fie liniste in tara si sa nu se faca 50 de mii o bucata de paine. Dar de eu sunt un simplu roman iar tu poate esti o ziarista in devenire mandra sa-i pupe mana lui Basescu pentru niste branza in barba si un pasarica….ca mai apoi sa te arunce ca pe o soseta murdara.
Apropo VOX PUBLICA nu trebuia sa fie independent?Ca parca din partea realitatea voi preluati sesizarile de frauda?!?
2009-12-07 15:23:45 | Raporteaza
Referitor la Ponta: Niciodata nu mi-a placut acest Ponta – minte si dezinformeaza asa cum respira. Dar aseara cind se vedea ministru la Justiei a reusit sa imi provoace o imensa scirba! In viata mea nu am vazut un politician roman mai prost crescut si mai badaran!
2009-12-07 15:24:51 | Raporteaza
Mersi Alin, uitasem sa trec in comment-ul meu ca Geoana a fost sprijinit si de moguli si antene…etc
2009-12-07 15:25:48 | Raporteaza
“… Victor Ponta, un PSD-ist despre care aveam o impresie cât de cât bună…”
Asta e chiar cea mai tare. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ce esti tu? Ziarist de politica externa?
2009-12-07 15:26:58 | Raporteaza
“Probleme care se rezolvă prin metoda reducerii la unitate”-Genul de probleme nerezolvate de domnul M Geoana deoarece “singura dificultate este de a reuşi să se stabilească felul dependenţei între mărimi(direct sau invers proporţionale).”
SIMPLU!!!
Problemele pe care le rezolva domnul T Basescu:
“Probleme care se rezolvă cu metoda figurativă”-”Caracteristica acestei metode constă în reprezentarea necunoscutelor problemei şi a relaţiilor dintre acestea , cu ajutorul unor desene (de regulă segmente de dreaptă).”
Matematica pentru “cei mici”!!!:))
2009-12-07 15:29:45 | Raporteaza
21 dec. 1989: Ion Iliescu – director la Editura Tehnica (urmarit de Securitate pas cu pas); Mircea Geoana – adjunct de sef de brigada la Trustul Energomontaj Bucuresti, student la drept; Traian Basescu – director general al Insectoratului pentru Navigatie Civila, din cadrul Ministerului Transporturilor (cam ce e un secretar de stat azi), in guvernul DASCALESCU. Asta pentru ca sa stiti cu cine ati votat.
2009-12-07 15:31:27 | Raporteaza
ce-o fi de-acum in colo la Sinteza Zilei? Cata tristete…dar daca stam sa ne gandim, pentru 5 ani de zile stan, gadea, ciutacu, badea, teodorescu si radu tudor au serviciul asigura
2009-12-07 15:41:22 | Raporteaza
auziti,ieri pe la ora 12 ma suna o prietena care stiam ca a votat si va vota cu Geoana,si ea si familia ei.ce faci,zice -ma duc cu cainele afara si dupa aceea sa votez.ea-pai lasa, nu te mai duce la vot acum ca-i aglomerat,hai cu noi la un gratar (de parca era si vreme de gratar).da’ tu ai votat?o-ntreb-daaaa,de la ora 9.
voua nu vi s-a intamplat asa ceva?sa fiti intorsi din drum pentru ca se stia ca veti vota cu Basel?
2009-12-07 15:41:55 | Raporteaza
BUCURESTI, 7 decembrie 2009 – a doua rundă a alegerilor prezidenţiale din România a confirmat evaluarea generală pozitivă făcut după primul tur de scrutin, dar deficienţele restante şi acuzaţiile reînnoit de nereguli trebuie să fie abordate, misiunea de observare a alegerilor limitată desfăşurate de către Biroul OSCE pentru Instituţii Democratice şi Drepturile Omului (ODIHR) a concluzionat într-o declaraţie emisă de astăzi.
Misiunea a remarcat faptul că al doilea tur al alegerilor a reafirmat aspectele pozitive, care a caracterizat prima runda, inclusiv respectarea generală cu angajamentele OSCE şi alte standarde internaţionale, respectul pentru libertăţile fundamentale politic, mediul competitiv de campanie şi activitatea eficientă a administraţiei electorale .
Autorităţile au luat măsuri pentru a remedia unele dintre deficienţele constatate în timpul primei runde şi acuzaţiile investigate de nereguli. Dar misiunea de a subliniat faptul că sunt necesare eforturi suplimentare pentru a remedia deficienţele rămase pentru a îmbunătăţi procesul electoral şi să întărească încrederea publicului. Aceasta include rapoarte de anchetă de fraudă primite de către autorităţile în timpul rundei a doua.
“Comportament de-al doilea tur de evaluare noastre iniţiale confirmă faptul că aceste alegeri, a avut loc, în general, în conformitate cu angajamentele OSCE. Dar rapoartele de nereguli ar trebui să fie investigată fără întârziere şi, în vederea creşterii transparenţei şi încrederii în integritatea procesului, autorităţile ar trebui să publice rezultatele de către secţia de votare ca o chestiune sau de urgenţă “, a spus Vadim Zhdanovich, şeful misiunii.
El a subliniat că acum este responsabilitatea autorităţilor şi partidele politice în parlament pentru a rezolva deficienţele existente înainte de următoarele alegeri.
Misiunea a spus de vot în marea majoritate de secţii de votare vizitate a avut loc într-un calm globală şi manieră ordonată. Votul în secţiile de votare speciale, părea să fie mai puţin problematică decât în timpul primei runde. Aşa cum în timpul primei runde, protocoale rezultatele nu au fost frecvent afişate la secţiile de votare.
Campania a avut loc într-un mediu calm şi pluralist. Aceasta campanie a fost mai puţin intensă decât în primul tur, dar negativ a crescut.
Administraţiei electorale a continuat să lucreze într-o manieră de ansamblu profesionist, şi mass-media, în ansamblul său, cu condiţia variat şi acoperirea amplă a campaniei, care permite alegătorilor să facă o alegere în cunoştinţă de cauză. Gradul de acoperire a televiziunii publice a fost, în general, echilibrat, neutre şi echitabile.
Misiunea de observare a alegerilor monitorizat întregul proces electoral, dar nu a efectuat o observaţie sistematică sau cuprinzătoare a procedurilor electorale.
2009-12-07 15:51:55 | Raporteaza
nu e nimic suspect. PD-L-ul a furat mai mult decat PSD-ul, e clar. Eu sunt un taliban portocaliu, deci subiectiv. Cat de caraghioasa pare acum in inregistrari TOPAIALA lui Geoana!
2009-12-07 15:53:22 | Raporteaza
Bai comunistilor! MI-e scarba de voi, cei acre ati iutat ce a facut PSD-ul 20 de ani. Acuzati fraude…. cat?! 50.000 de voturi..!?La Cate aliante a facut, cu televiziunile pe care le-a avut pentru el, si la ce oameni profi are langa el, Geoana ar fi trebuit sa se pise in 50.000 de voturi nu sa planga acum ca a pierdut si ca a fost furat. Dar PSD-ul cat a furat? Cati bani, cate voturi? Ste vreun destept de aici din cei care il plang pe Geoana ca suveica a fost inventat de HREBENCIUC in 1996 la Bacau? Si ca asa au castigat ei alegerile? Mai cititi si voi un ziar, o carte, mai uitati-va la o stire obiectiva, nu la Gadea, Ciutacu, Badea si Turcescu, INCULTILOR! Imi pare rau sa o spun, dar asta e tara noastra. Romanii prefera menelele, comunistii, tiganii, Gigi Becali…etc.
2009-12-07 15:54:19 | Raporteaza
Vai de tara asta, mereu se trezeste prea tarziu. Probabil ne mai trebuie vreo 3 ani de Basescu ca sa ne prindem in fine cu cine avem de a face. Pana atunci va rog sa admirati fundul lui Udrea pe scaun de ministru si botoxul lui Eba intrata pe frauda in Parlamentul European.
2009-12-07 16:01:12 | Raporteaza
un singur om a infrant(sustinut de sistem) o alianta politica din care mai lipsea Uniunea Compozitorilor
2009-12-07 16:08:34 | Raporteaza
CITESC SI RAMAN CU UN GUST AMAR…… CAND 3 PARTIDE IMPORTANTE PLUS MINORITATI SE ALIAZA SI REZULTATUL ESTE CEL PE CARE IL VEDEM ACUM, EI CA OAMENI SUNT SLABI, FRUSTRATI SI NEPREGATITI PENTRU VIATA( DOAR SONDAJELE DE LA ANTENE SI REALITATEA L-AU DAT CASTIGATOR PE GEOANA) PAI CAT DE NAIV POTI FI SA CREZI CA AI DEVENIT PRESEDINTELE ROMANIEI CAND ANUMITE TRUSTURI AU LUCRAT IN SLUJBA TA SI NORMAL CA PENTRU MANIPULAREA OPINIEI PUBLICE GEOANA ERA DAT CASTIGATOR:)))) AZI DIMINEATA S-A TREZIT IAR UN NIMENI Dnu GEOANA. ROMANIA VA MERGE IN MOMENTUL IN CARE VOM INVATA SA LUAM SINGURI DECIZII, SA NU MAI ASTEPTAM SA GANDEASCA ALTII PTR NOI.ASA CA DORIM MAI MULT BUN SIMT SI O IMPICARE MAI MARE IN VIATA SOCIALA SI CAUTAREA DRUMULUI SPRE NORMALITATE( O SA FIE GREU CA SUNTEM OBIJNUITI SA FURAM NU SA MUNCIM)
2009-12-07 16:12:06 | Raporteaza
Draga Alexandra nu crede dumneata ca nu am avea ce admira la PSD. Asa ca daca tot vb de udre si ebe, mai uita-te si in ograda ta la Psd .Peace!!!
2009-12-07 16:12:27 | Raporteaza
Domnisoara Laura Cernahoschi,
Vai ce draguta sunteti.
Dar sunteti blonda cu adevarat? Sau doar vopsita? Aveti talent la scris si ochisori minunati, asa cum priviti pe sub gene, ca Mos Ene…..Va place Basescu ca injura si ragaie ca porcul? Sau ca e “vanos” ?
Va ador domnisoara Laura Cernahoschi si sunt gelos pe cel pe care il apreciati, asa sunt unii norocosi, au tehnica suflatului mucilor direct pe caldaram si unele fete apreciaza…..
2009-12-07 16:14:25 | Raporteaza
” Vai de tara asta, mereu se trezeste prea tarziu. Probabil ne mai trebuie vreo 3 ani de Basescu ca sa ne prindem in fine cu cine avem de a face. Pana atunci va rog sa admirati fundul lui Udrea pe scaun de ministru si botoxul lui Eba intrata pe frauda in Parlamentul European.”
Si de ce sa intre Psd-ul la putere ? De ce sa ranjeaza iar Iliescu? a fost un comunist si o sa ramana. In psd sunt puscariasi si hoti. Nu zic ca numai ei au defecte. Dar am avut primar psd-ist pana acum si ce a facut? nimic. A furat cat a putut si a tinut cu tiganii si astia s-au urta in capul nostru. Pana si politia tine cu ei. Si daca ai vreo problema cu ei trebuie sa le dai in cap si apoi sa intri la judecata. A intrat ca primar un Pdl-ist si toata fatada orasului s-a schimbat si in bine. Locuiesc intr-un oras mic, dar acum ti-e mai mare dragul sa te duci acasa. Sa speram ca pdl-ul va face treaba buna in continuare si nu ne va dezamagi.
2009-12-07 16:19:32 | Raporteaza
Cand aud acest asa zis argument ca suntem tara membra UE si din aceasta cazuza nu se pot frauda alegerile, imi vine sa plang de naivitatea celor ce se amagesc voit sau nu, cu false idei. Romania este cea mai corupta tara din UE si viata traita aici ne spune si faptul ca Romania este mai ales tara tuturor posibilitatilor. treziti-va si nu mai bateti campii! Coruptia este raspandita in toate institutiile statului, in cele mai fine fibre ale sale, ce sustin cu greu umbra de democratie, ce incepe sa plaeasca!
2009-12-07 16:22:43 | Raporteaza
Nicusor…tu nu esti cumva “baietu” lu’ nea Nicu’ raposatu? As jura ca tu esti…hai nu mai plange…du-te repede la Joana…si da-i un pupic acolo unde n-ajunge soarele niciodata da? Hai fuguta!
2009-12-07 16:22:54 | Raporteaza
vai de capu nostru… jos Basescu…si totzi PDL-isti. Nu va bucurati si radeti ca niste papagali ca nu ati castigat…Domnilor liberali cica suntem liberi, cica ne putem exprima acuma…Atunci luati de aici_ marinelu Basescu o fi castigand si mandatul asta dar nu l-a castigat asa cum considera dumnealui si toata satra lui de mutanti genetici… Nu toata tara asta a votat asa ca nu mi se pare corect ca astfel sa se aleaga un presedinte. JOS PDL-L JOS BASESCU….IMI ESTE SCARBA DE UN ASTFEL DE CONDUCATOR….. n-avem locuri de munca, facem studii superioare ca pe urma sa mergem la sapa. Ati merita sa fiti impuscati….si apropo sunteti niste inculti…invatati sa scrieti prima data. Aseara dupa orele 22 Bashescu o si inceput sa-si planga de mila..vai saracu papagal…..
Pentru toti cei care se bucura pentru base…
IMPUSCATI-VA!!!!!!!!!!….si inca ceva …. fraierilor batalia nu s-a incheiat. Latrati cat mai puteti scofalcitilor ce sunteti ca toti aveti ba un nas in plus, ba un bar in fund, ba va fug ochii mai rau ca furnicile…:)):)):))…huuuuuu
2009-12-07 16:31:11 | Raporteaza
Alegerile au fost furate de niste specialisti, profesionisti in domeniu si fara scrupule, atat la europene, cat si al parlamentare, dar ami ales acum. Trebuie ca cei furati sa descopere cum s-a facut asta. E greu acum, dar trebuia sa fie pregatiti pentru asa ceva. Trei institute de sondare nu gresec la primul tur, pentru ca atunci nu s-a furat, n-avea rost. La al doilea tur “gresesc” toate trei, inclusiv cel de la TVR, care sper ca nu se poate spune ca era anti Basescu. Votanti lui Antonescu, care a luat 20% la primul tur, au mers 70% cu Geoana, votanti celorlalti care au avut o pondere mica, au votat cam 50%-50%. Votantii noi, care n-au votat la primul tur, sunt tot cam 50% la 50%. Diferenta la primul tur dintre cei doi a fost de 1.3%, deci din cei 20% ai lui Antonescu, adica cam 2.000.000 voturi, era nevoie un raport mult mai mic de cat 70% pentru a bascula semnificativ spre Geoana. Dar asta-i matematica si e greu.
2009-12-07 16:34:09 | Raporteaza
@Felicia…esti o frustrata idioata. Bine ca aveai un trai bun si frumos pe vremea PSD-ului…sau poate ca aveai…ca probabil taica-tu sau iubitu tau (a se citi sponsoru) or fi avut conexiuni PSD….hai pupa-ne si tu acolo unde nu ajunge soarele niciodata…Tu faci parte din pitipoancele alea idioate…care cred ca daca au terminat o facultate o sa ajunga imediat manager sau director sau o mica sefa…taci si suge…s-ajungi acolo!
2009-12-07 16:35:04 | Raporteaza
Pe Realitatea.net nu pot introduce acest comentariu, citeste Hrebe tot si elimina ce nu ii convine.
Idiotul de Ponta spune ca peste 3 ani vrea sa scape de Basescu. Dar ce se intampla peste 3 ani? Il alegeti pe cel mai prost dintre voi (aici e greu tare, ca sunteti muuuulti, cata frunza si iarba, scoliti la “academia” lui Vanghelie), ii puneti o pusca cu luneta in mana si il trimiteti sa il impuste pe presedintele Romaniei? Doar asta v-a mai ramas de facut, scursurilor. In rest ati incercat de toate: fraude, incalcarea legii electorale, cu campanie electorala in ziua votului pe televiziunile voastre imputite (mai ales Antena 3 si Realitatea), filme trucate, minciuni, dezinformari si tot ce mai pot scorni capetele voastre de mafioti. Nu are rost sa va spun rusine, pentru ca m-ati intreba ce inseamna!
2009-12-07 16:44:19 | Raporteaza
Laura, mai dar ce v-ati schimbat voi atitudinea…Incredibil! Pe langa voi palesc toti cameleonii.
2009-12-07 16:58:54 | Raporteaza
Inca 5 ani vom trai bine. Am urmarit cum un sustinator Basescu striga ” La munca!!!!”
Il intreb cine este el sa ma trimita la munca? Si unde? La bugetarii care nu-si primesc drepturile salariale? La particularii care pica pe capete in faliment din cauza mega taxelor? sau este cum spunea cineva o parasuta cu sufletel pofticios ce are nevoie de sclavi? Caci asta ne asteapta domnilor, o sclavie moderna, ne ramane optiunea fie emigram, fie protestam fie tacem si traim bine. Dintre doua rele romanii parca au ales pe cea mai mare belea. Nu vreau sa-mi imaginez ce viitor ne asteapta cu un presedinte care a spus cu cuvintele lui citez ” i-am dat ce a vrut sufletelul ei” Pentru linistea mea si a copiilor mei aleg calea strainatatii. Pacat de tara asta, nu o sa ne rapuna gripa porcina cat ne va rapune mizeria, saracia, si rusinea in fata Europei.
2009-12-07 17:17:52 | Raporteaza
Cand s-a anuntat victoria PSD,ati manifestat o bucurie iesita din comunAcum cand zambetul s-a transformat in ranjet amar,concluzionati ca pe basescu lau votat incultii,curvele,violatorii,criminalii,prostituatele si populatia rurala.Asa ati facut si campania electorala.N-ati inteles nimic
2009-12-07 18:08:17 | Raporteaza
Felicitari pentru articol doamna Laura Cernahoschi!
Foarte interesanta treaba cu porumbelul!
2009-12-07 18:44:01 | Raporteaza
Laura, din nou ai dreptate. Dar poti deja sa te bucuri deoarece, sigur, PSD-ul ce ne explica asa de frumos si logic cum se pot frauda alegerile, a aplicat deja procedeul. 2. Cand esti criticata sau chiar injurata gandeste/te la cele doua zicale-proverbe. a. Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita. b. Cainii latra, ursul merge. Apoi, tu ai ales sa fi “blogarita”. Dar “asa se caleste otelul”.
2009-12-07 18:45:06 | Raporteaza
PSD-ul a practicat masiv frauda elecorala in trecut, numai ca de data asta situatia e alta.
1. S-au culcat pe-o ureche ca Geoana va castiga la o diferenta de 8% si n-au supravegheat la sange orice miscare cat de cat suspecta.
2. Majoritatea celor care se ocupau in trecut cu asa ceva, din oportunism au migrat la PDL, ca acum acolo e cascavalul.
Sunt convins ca gasca lui Basescu pregateste de un an de zile frauda asta, vazand cum pierde seful lor procentele cu trecerea timpului, pentru ca el ii trage pe ei si nu invers.
2009-12-07 19:07:10 | Raporteaza
Laura for president!
I love Laura,i vote Laura!
I think it will be the beginning of a beutiful friendship!
2009-12-07 20:02:40 | Raporteaza
Sa ma iertati doamna(sau domnisoara) dar textul dvs. mi-a amintitde un banc vechi , cam buruienos, dar potrivit: Niste vrabii ciguleau dintr-o balaga si ciripeau de zor. Avenit un vinator si le-a impuscat pe toate. Morala: -Sa maninci cxxxt dar sa taci din gura.La virsta mea imi permit sa va avertizez ca de la d-l Ponta veti mai avea surprize.O zi buna!
2009-12-07 20:06:28 | Raporteaza
Toata lume pe care o cunosc, mai puti vreo 4 prieteni au voata cu Base.E clar ca PSD-ul a fraudat masiv.Cum naiba a pierdut Geoana la mustata?
2009-12-07 20:58:05 | Raporteaza
Mihaela, daca anturajul in care te invarti e ca tine e explicabil, dar accepta mai exista si oameni care gandesc nu sunt plante.
2009-12-07 21:33:49 | Raporteaza
mircea geoana a avut de suferit din cauza trecutului partidului PSD, care este catalogat drept partidul comunistilor, si poate asa si este la fel ca toti politicienii din ziua de astazi. doar generatiile de dupa 89 vor putea fi scutite de aceste afirmatii, doar ca trebuie sa mai asteptam pana cand tinerii din aceste generatii vor avea varsta optima sa poata emite pretentii la functii de conducere in partide, dc nu la conducerea statului.
in alta ordine de idei, sa privim q 2 saptamani in urma cand in timpul campaniei domnul basescu a apelat la tehnici care ne readuc aminte de tehnicile comuniste. adica acele adunari popurare in masa, cu oameni transportati, adusi sa il sustina pe candidatul PDL, sa nu mai vorbim ca acestea s-au repetat si in timpul elegerilor.
am trait 5 ani in deziluzii si minciuni, scandaluri si miscari parsive ale presedintelui, urmeaza alti 5 ani in aceeasi nota. nu zica ca mircea geoana ne rezolva toate problemele dar domnule basescu intelegeti macar am traii q speranta ca se poate mai bn. prin reconfirmarea dumneavoastra ati ucis aceasta speranta.
2009-12-08 03:07:50 | Raporteaza
in loc. pietrosani, jud. arges, patronii PSD-isti taietori de paduri Ghilencea Nutzu, au facut facut un scandal monstru, incuind in sala de vot pe cei din comisie nevrand sa le mai dea drumul la aflarea vesti ca Traian Basescu a iesit invingator, a fost necesar telefonarea la prefect si trimiterea mascatilor sa-i potoleasca…pentru astia cand se i-au masuri impreuna cu primarul au tot terorizat localitatea!
2009-12-08 12:29:29 | Raporteaza
in loc. pietrosani, jud. arges, patronii PSD-isti taietori de paduri Ghilencea Nutzu, au facut facut un scandal monstru, incuind in sala de vot pe cei din comisie nevrand sa le mai dea drumul la aflarea vesti ca Traian Basescu a iesit invingator, a fost necesar telefonarea la prefect si trimiterea mascatilor sa-i potoleasca…pentru astia cand se i-au masuri impreuna cu primarul au tot terorizat localitatea!
2009-12-08 12:34:07 | Raporteaza
auzi cucoana………..mai bine ai merge la plimbare ca si asa v-a cumparat basescu pe toti
2009-12-08 15:43:19 | Raporteaza
buna..ma m distrat azi la stirile de la 7 de la antena 3 deoarece tot o dau intruna cu frauda pdl ,dar arata la un moment dat un proces verbal cu nr 100, din jud.giurgiu,calugareni,str.hulibesti….care era cumva falsificat..deoarece era sters un nume la membri si trecut altul ,dar faza comica este ca pe acel proces geoana avea 588,iar basescu 322 de voturi:)))deci cine pe cine inseala?
2009-12-08 22:19:26 | Raporteaza
Alegerile acestea chiar mi-au placut!!
Alin, intru totul de acord… dar.. nu inteleg de ce esti furios…chiar nu ai motiv.
Nu ma pot abtine sa nu reproduc un banc, descoperit cu putin timp in urma.. culmea somnului- sa te culci presedinte si sa te trezesti prostanac.
2009-12-09 23:41:48 | Raporteaza
propun un titlu mai inteligent: ce s-ar fi bucurat sa fi fraudat ei mai mult!
suna mai jurnalistic si mai putin propagandistic
2009-12-11 03:04:00 | Raporteaza
[...] sunt pentru Traian Băsescu şi 488 pentru Mircea Geoană. Desigur, situaţia se poate schimba, dar ce-aş mai râde să fi fraudat mai mult ei! Post publicat in data azi la 09:15 in Politică & Societate. Pentru a urmari comentariile [...]
2009-12-12 10:14:58 | Raporteaza
Am o mare nedumerire.Dupa cite stiu eu nu are voie sa reclame o frauda electorala o persoana care a fraudat alegerile.Emisiunea din ziua de 6 dec de la Antena 3 cu G.Vranceanu Firea ce a fost daca nu frauda?Si daca a fost ce cauta Geona la Curtea Constitutionala?
2009-12-13 11:36:50 | Raporteaza