![]() | Ce nu a publicat Ioan T. Morar despre Liviu Alexa (tot drept la replica)vezi toate articolele de Mihai Goţiu13 Mar 2010 la 07:19 31 comentarii 2206 vizualizari. |
În urmă cu două zile, Ioan T. Morar a publicat pe blogul său de pe VoxPublica un așa-zis drept la replică al lui Liviu Alexa referitor la un text scris de mine, în care se făceau niște afirmații aiuritoare la adresa mea. Din acest motiv i-am trimis lui Ioan T. Morar un email cu precizări referitoare la dreptul la replică al lui Liviu Alexa, cu rugămintea de a-l publica, astfel încât punctul meu de vedere să ajungă la aceiași cititori. Domnul Ioan T. Morar a refuzat publicarea. Nu voi prezenta aici ”argumentele” refuzului, pentru că: 1. este vorba pentru o corespondență privată; 2. ar necesita comentarii suplimentare care ar deturna atenția. Public însă precizările trimise.
***
D-nule Ioan T. Morar, în temeiul faptului că ați decis publicarea dreptului la replică al lui Liviu Alexa pe blogul d-voastră de pe VoxPublica referitor la un articol scris de mine pe această platformă și datorită faptul că mi-ați solicitat (într-unul din comentariile la acest drept la replică) să nu transform VoxPublica într-un teritoriu al războaielor personale, vă trimit câteva precizări și comentarii legate de dreptul la replică amintit. Cu rugămintea de a le publica pe blogul d-voastră de pe VoxPublica, așa cum ați făcut și cu dreptul la replică al lui Liviu Alexa.
1.Toată povestea a început de la articolul publicat de d-voastră pe VoxPublica referitor la o campanie inedită despre somarea PSD-ului de a-și plăti datoriile pe care le are (cele mai multe acumulate în timpul campaniilor electorale din 2008 și 2009). Considerând că este o problemă de interes public am scris, la rândul meu, un articol în care m-am referit la un alt aspect referitor la acea campanie: faptul că de multe ori publicațiile locale au prestat servicii publicitare către partidele politice ”pe datorie” (adică doar pe baza unei promisiuni de plată, fără a solicita banii în avans). Ulterior însă, respectivele contracte sau înțelegeri nu au fost onorate (mai ales în cazul partidelor care au pierdut alegerile).
De asemenea, am semnalat un fapt grav (din punctul meu de vedere): și anume că publicitatea electorală nu a fost marcată în respectivele publicații locale (oferind și exemplul cu același interviu apărut în câteva zeci de ziare locale, ca și cum ar fi fost ”producție” proprie), ceea ce reprezintă o încălcare a bunelor practici în materie de jurnalism.
Nu în ultimul rând, am pus întrebări (pe care, de asemenea, le consider de interes public) legate de sursele de finanțare ale diferitelor proiecte media, locale sau naționale, și de transparența lor.
2. În urma acestui articol, Liviu Alexa v-a trimis un drept la replică pe care ați decis să-l publicați. În acest drept la replică nu se oferă însă răspunsuri la problemele semnalate de mine, ci se recurge la atacul la persoană. Față de cele afirmate în acest ”drept la replică”, țin să fac următoarele precizări:
2.1. Scopul articolului meu nu a fost să i-o ”trag” (expresia îi aparține lui Liviu Alexa), ci, așa cum am amintit mai sus, să semnalez derapajele grave ale presei locale în timpul campaniei electorale.
2.2. Aflu că domnul Alexa mă consideră a fi ”cel mai mare adversar/concurent al său din România”. ”Sigur, acum dumnealui a evoluat, scrie la platforma, dar pana mai an, si eu si dumnealui ne zbateam impreuna in mica cloaca proviniciala a Clujului. Asta ca sa nu credeti cumva ca pe dumnealui l-a scos mamica direct jurnalist de “nationala”.”, mai scrie Liviu Alexa.
Ei bine, eu nu l-am considerat și nu-l consider concurent ori adversar pe Liviu Alexa. Pentru asta mai are mult de tras. În primăvara lui 2009, înainte de decizia de restrângere a activității la nivel local, proiectul online de ziare locale al grupului Publimedia (proiect bazat pe un concept de conținut realizat de către mine) avea, cumulat, în șase județe (Cluj, Timiș, Sibiu, Iași, Bihor și Hunedoara) peste 700.000 de cititori unici/lună, conform SATI. Tot conform SATI, proiectul Citynews (care acoperea tot șase județe în acea perioadă) cumula aproximativ 200.000 de cititori unici. Adică mai puțin de o treime.
Apoi, scriind pe VoxPublica, nici nu am evoluat, nici nu am involuat. Începând cu 1994, am colaborat ocazional sau permanent cu diferite instituții media regionale sau naționale: Fotbal Plus, ProSport, Ziarul Financiar, Ziarul de Duminică, Observatorul Cultural, Gândul. Ca angajat al Radio Romania, am realizat, de la Radio Cluj, emisiuni cu acoperire națională, cu audiențe în acea perioadă de peste un milion de ascultători, și, pe perioada verii, am lucrat detașat la emisiunile Radio Vacanța (realizate de Radio Constanța). De asemenea, texte de-ale mele au fost traduse și publicate în antologii și reviste din Italia, Ungaria, Cehia și Franța.
Da, înainte de a scrie (și) în presa locală, am scris și am colaborat cu presa națională și regională. Între timp am publicat în reviste din străinătate. Dacă domnul Alexa s-a complăcut ”să se zbată în cloaca provincială a Clujului” e opțiunea sa. Sunt curios însă cum reacționează angajații lui când află că își desfășoară activitatea ”într-o cloacă”.
2.3. Referitor la ”stresul” domnului Alexa legat de creionarea și lansarea Citynews, la tipul de jurnalism promovat, s-au pronunțat și alți colegi de breaslă. Fie că a fost vorba de prezentarea ca pictorial sexy cu o presupusă clujeancă a unei fete de pe un site rusesc (http://www.andreicrivat.ro/2007/11/27/teapa-marunta-citynews/ ) , fie, mai recent, despre acuzațiile de plagiat referitoare la o serie de articole publicate pe Citynews sub semnătura tatălului lui Liviu Alexa (http://www.aronet.ro/citynews-si-alexa-acuzatii-furt-intelectual.html ).
2.4. Legat de numărul de abonați și cititori ai publicației lansate în toamnă de Liviu Alexa, aștept auditările oficiale (BRAT și SNA). Acest lucru nu l-am solicitat doar în cazul său. Anul trecut, când s-a pus problema finanțării de către Consiliul Județean Cluj a presei locale, am susținut în mod public, și susțin în continuare, că auditările profesioniste sunt singurele în măsură să ofere date credibile despre performanța unui produs jurnalistic. În urma acestei poziții, care a dus la stoparea inițiativei Consiliului Județean Cluj (nota bene: și eu și colegii mei am fi fost printre benefiarii acelei subvenții publice), Citynews a publicat mai multe articole denigratoare la adresa mea. Cea mai gravă ”acuzație” care mi s-a adus într-un articol publicat pe Citynews a fost că ”Nu înțeleg cum Goțiu a ținut mai mult la principii decât la bani în timpul discuțiilor cu președintele Consiliului Județean”
.
2.5. Referitor la afirmația legată de așa-zis-ul ”furt de layout” al fostului produs al lui Sârbu, îmi rezerv dreptul de a-l acționa în judecată pe Liviu Alexa, când îmi voi face timp de așa ceva. Acum menționez doar faptul că cei în drept să reclame un presupus ”furt” erau reprezentanții Publimedia. Nu au făcut-o. Pentru că nu aveau niciun motiv să o facă.
2.6. Dacă este adevărat, așa cum susține Liviu Alexa, că oficiali ai Rosia Montana Gold Corporation (RMGC) s-au declarat ”presați” de articolele pe care le-am publicat referitoare la acest subiect, nu pot spune decât că mă bucur. Pentru că eu consider că acesta este unul dintre cele mai importante roluri ale presei și societății civile: să atenționeaze și să pună presiuni pentru respectarea legilor în vigoare.
Altfel, pot spune doar că în cadrul unei întâlniri mai puțin protocolare, fostul până nu demult vice-președinte al RMGC, John Aston, a afirmat, de față cu martori, că sunt unul dintre jurnaliștii care au scris despre subiectul în cauză cu care a avut o relație corectă. Iar actualul director de comunicare al RMGC, Cătălin Hosu, este fost coleg de liceu și de presă și prieten până la… subiectul Roșia Montana. Desigur, dacă reprezentanții RMGC consideră că articolele scrise de mine sunt calomnioase au la îndemână soluția justiției pentru a demonstra acest lucru.
Legat însă de afirmațiile lui Liviu Alexa despre acest subiect, rămân cu o întrebare: ”Care sunt relațiile lui cu oficialii RMGC, din moment ce aceștia îi fac confidențe?”.
2.7. De adus, nu m-a ”adus” nimeni la VoxPublica. Am venit pe propriile picioare. Colaborarea am stabilit-o în urma unei discuții cu Dragoș Stanca avută chiar înainte de lansarea oficială a platformei. Contextul a făcut ca această colaborare să se concretizeze doar în a doua parte a lunii ianuarie 2010.
2.8. Bag seama că pe Liviu Alexa îl distrează faptul că prietenii și cunoscuții îmi spun Guță (atenție, însă, se scrie Gutza). Și pe mine mă distrează când el sau alții își închipuie că mă atacă folosind acest ”nick-name”. Ei bine, după cum am și scris de altfel într-un articol pe VoxPublica, am această poreclă de aproape 30 de ani. Nu știu dacă cel la care cred unii că ar face trimitere era născut pe atunci.
2.9. Persoana și viața privată a lui Liviu Alexa nu mă interesează. Publicitatea mascată, sursele de finanțare ale instituțiilor de presă, plagiatul și furtul intelectual sunt însă subiecte despre care voi continua să scriu în continuare. Chiar dacă unii sau alții le vor cataloga drept ”războaie sau răfuieli personale”.
Acestea sunt precizările pe care am dorit să le fac referitoare la dreptul la replică al lui Liviu Alexa, găzduit de blogul d-voastră de pe VoxPublica. În speranța că veți găzdui și aceste precizări în același loc și la aceeași categorie, vă doresc o seară bună.
Mihai Goțiu
***
P.S. Observ acum că în precizările trimise domnului Ioan T. Morar mi-a scăpat un amănunt. Liviu Alexa susține că a plecat din funcția de redactor-șef al ”Gazetei de Oradea” cu trei ani înainte ca procurorii să-i ridice cu mascații pe șefii trustului ”Gazeta” sub acuzațiile de constituire de grup infracțional organizat și șantaj de presă. Corect. Atâta doar că cercetările în acest caz au vizat și perioada în care Liviu Alexa ocupa o funcție de conducere în acest trust. De aceea, din punctul meu de vedere mi se pare ciudat că Liviu Alexa nu a fost audiat nici măcar ca martor (după cum afirmă) în acest dosar. Să fi fost doar o ”scăpare” a procurorilor?
Etichete: citynews, dosarul gazeta, drept la replica, gazeta, Ioan T. Morar, liviu alexa, plagiat, santaj


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1@Mihai Gotiu:Cu intelesul ... sa lasam cititorii sa judece. Astept cu interes motivele si argumentele...... | ||
| 2Si inca ceva domnule Gotiu Eticul:Pentru cei care nu cunosc la Politehnica din Bucuresti nici nu s-a stabilit pana in prezent un calendar al alegerilor…la fel si la Univ. Tehnica din Cluj Napoca si... | ||
| 3@careva:"Pacat ca va aduceti aminte sa “dezgropati” pe vreunul doar cand va dati seama ca a sosit clipa sa-l ingropati.".Mda, pacat ca ajungem sa apreciam oamenii cu adevarat doar atunci cand... | ||
| 4in lege scrie ca *au drept de vot doar titularii *dupa 65 de ani poti fi profesor doar pe o durata determinata * titular este o persoana angajata pe o perioada nedeterminata.Poate ar trebui sa citi... | ||
| 5@uimulen: modul in care s-a exprimat DD cu privire la 'justitia infaptuita de oameni simpli' cred eu ca este o forma de comunicare(mai mult ori mai putin reusita) a ideii 'juries are often seen as an... | ||
| 6@ Mihai Gotiu: Nu vad pana la urma care este avantajul creat de amanuntele din ordinul de ministru mentionate in articol. Nu se spune ca un anumit candidat ar fi sustinut majoritar de catre persoane la... | ||
| Mihai Goţiu 26105 citiri |
| Cristian Teodorescu 11234 citiri |
| Costi Rogozanu 10185 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9425 citiri |
| Remus Cernea 5398 citiri |
| Alin Fumurescu 4267 citiri |
| Dan Duca 3763 citiri |
| Dorin Tudoran 3008 citiri |
| Cristian Bândea 2169 citiri |
| Ionel Blănculescu 2136 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Eminescu o postare |
| Mihai Goţiu 110491 citiri |
| Costi Rogozanu 56095 citiri |
| Cristian Teodorescu 47130 citiri |
| Alin Fumurescu 30183 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21468 citiri |
| Remus Cernea 18486 citiri |
| Dorin Tudoran 16554 citiri |
| Viorel Dobran 16055 citiri |
| Iulian Leca 15548 citiri |
| Cristian Bândea 12831 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
“Cu rugămintea de a le publica pe blogul d-voastră de pe VoxPulica”
Wow, a Freudian slip; I love it
2010-03-13 07:36:39 | Raporteaza
Why don’t you fight like men of honour?
2010-03-13 08:01:35 | Raporteaza
hmm
2010-03-13 08:28:54 | Raporteaza
n-am mai intrat de mult pe vox, iar acum am parcurs rapid textul tau, textul de dincolo si comentariile lasate sa treaca de morar. pai ipocritul ala (si ma refer la morar) doar nu te-a injurat in fata, mihaie, ca-n rest le-a deschis la altii pridvorul s-o faca. mi-e sila de ce-am citit pe-acolo (legat de barba ta, “floci de taraboste”) si mi-e efectiv sila de-un specimen ca IT Morar. pai bine bai ipocritule (morar), afirmi ca te servesti de platforma asta fiindca ala “ti-e prieten”, dar faci morala lui mihai? nu-ti aduci si familia sa profite si ea cu ceva? hai, ca se practica la romani.
sorry, mihaie, dar mi s-a pus pata…
ii fu#e grija ca te citeste lumea, ca io mai mult de asta am dat. da-i in mucii calului de panarame
2010-03-13 08:35:16 | Raporteaza
Scuza-ma, Gotiu-le si tu faci parte din categoria *CU BARBA*
2010-03-13 09:01:05 | Raporteaza
Bine Mihai. Mi-esti tot mai simpatic
.
Din pacate Ioan T. Morar a decedat. Pacat, era un tip simpatic, cu talent si farmec. A ramas in urma lui un individ Nelutzu, un fel de tzutzer PDL, fara obiectivitate, ranchiunos etc. Pacat, nare pacat…
2010-03-13 09:13:47 | Raporteaza
ca tot mai sunt pe-aici si poate la voi, in ro, nu s-au trezit oamenii…
intr-o lume normala (si cei care mai traiesc pe-afara pot sa confirme), orice aiurit ce publica “replici” agatandu-se in nestire de numele celuilalt (si ce mare gaselnita descoperi ala, de la Gotiu la Gutza!) e luat de dobitoc notoriu. astea-s apucaturi de clasa a III-a ori de maidan, de cretini care isi suplinesc lipsa de argumente cu hahaieli de capre. ploua cu de-astia prin romania, iar abia cand o sa scapati de iei, cand o sa-i mai bagati in spate, sa hahaie de unii singuri in pivnita, abia atunci o sa mai rasuflati si voi. e jalnic ca hiene de-astea sunt chiar admirate pe acolo, cand altii i-ar trata doar ca pe scuipatzi
cinste tie, mihai, ca din cate am apucat sa citesc, n-ai decazut la nivelul lor
2010-03-13 09:30:34 | Raporteaza
Eu cred ca ar trebuii sa va opriti din intrecerea de acuzati si sa deveniti seriosi si sa va puneti pe jurnalism, nu telenovele. Incercati sa nu mutati injuraturiile de la comentari in articole.
2010-03-13 10:03:46 | Raporteaza
Hmm, vad ca a-ti corectat: “VoxPulica” -> “VoxPublica”
Ce dezamagire … dar asta nu inseamna ca nu a fost totusi “a Freudian slip”
2010-03-13 10:05:42 | Raporteaza
@M. Gotiu
Pare destul de nasol ce au facut IT Morar&L. Alexa.
La chestia cu furtul intelectual si la demascarea lui, subscriu total. Nu de putine ori am vazut in presa locala (nu stiu de Cluj, dar din alte parti, da), ba chiar, pe alocuri, si in cea nationala, texte intregi preluate de pe alte site-uri, fara indicarea (asa cum e firesc) a sursei. Ba, chiar mai mult, articolul plagiat purta semnatura unui “jurnalist” al redactiei respective. Desi la comment-uri se semnala chestia asta si li se batea obrazul, baietii continuau sa “scrie” (a se citi copy-paste) netulburati, asa ca in numarul urmator aparea altceva si tot asa. Intrebare: se si plateau catre “jurnalisti” prestatiile respective?
2010-03-13 10:11:22 | Raporteaza
A te razboi cu batrinul tucalar al lui Base si PDL (vorbesc aici de IT Morar)este o pierdere de vreme. Nu merita. A involuat rapid si fara dubii in directia servilismului jenant. De aceea foarte rar mai citesc ce scrie. Si cind citesc vreo postare de-a sa imi confirma cele spuse.
Eu zic ca nu merita sa polemizezi cu el sau cei asemenea lui. Trebuie lasati in zeama lor. Acra de tot.
Vox publica ofera o platform de discutii pe teme interesante, in special cele postate de mai nou aparutii in blogosfera. Nu-i includ aci pe “elefantii” gen ITM. Sunt usor de recunoscut.
In rest, D-le M. Gotiu, numai de bine si continuati tot asa, pe cit posibil, fara sa dati sentimentul ca ati scrie in favoarea vreunei formatiuni politice. Oricare ar fi. Politica murdareste. Iremediabil. Vezi in ce “moscosag”, cum ar zice un ardelean, se scalda jenantul Grup pentru Dialog Social.
Simt ca o noua societate civila se infiripa.
Dati-i bataie !!
2010-03-13 10:15:11 | Raporteaza
morar de mult timp a devenit nimic altceva decit o limba dulce si matasoasa care se crede extrem de placuta lui basescu!si cind isi ia liber in a curati urechile bravului marinar ne mai serveste cite un articol ,cei drept interesant,despre vinuri sau diverse escapade turistice!atit..
2010-03-13 10:42:38 | Raporteaza
N-am avut rabdare sa citesc ditamai poliloghia. In ce cacaturi sunteti si voi implicati, iti sta mintea-n loc. Si unde pute mai tare, hop si ITM. Unde-i bezna a mai adanca si sobolanul aradean
2010-03-13 11:20:37 | Raporteaza
Tare! Batalia orgoliilor de provincie
)
“Eu sunt mai tare” – ca am publicat articole de mic, ba chiar si “in strainatate” – in Ungaria si Cehia! Ba nu, “eu sunt mai tare”, ca prin forte proprii si impotriva tuturor bla-bla-bla am construit un “imperiu media” pe net. Ba mai avem parte si de “statistici” – SATI, BRAT, aiureli – de fapt, ar trebui sa le fie rusine la amandoi, “statisticile” respective fiind un trist indicator al neputintei (sa “tragi” 4000 de exemplare la Cluj si sa vinzi un sfert este pentru ei o mandrie – desi ar trebui sa fie doar o imensa rusine).
Cu toate astea Alexa are dreptate, Gotiu, a profitat de accesul “national” ca sa i-o traga. Textele de mai sus (vor mai fi si altele) sunt doar rafuieli personale. Asta e adevarul. “Demascarea” practicilor “nedeontologice”?
)) Hai, ma!! Clujeanul facea exact acelasi lucru – da poate ca atunci Gotiu statea cu spatele, ca sa nu vada. Omule, dincolo de “advertoriale” cu P sau mai mult fara, ziarul ala era plin de imbecilitati si articole de 2 bani, copiate din presa internationala (de la mondenitati pana la articole IT “traduse” dupa ureche si mutilate din greu). Aia care se oboseau sa citeasca erau deja exasperati, era un deliciu sa citesti comentariile de pe siteul ala.
In celalalt colt maro, “mogulasul” (cum se alinta singur?) – care, btw, a luat o parte din “echipa” crescuta de Gotiu – da un raspuns la inaltimea luptei: Un fel de lauda amestecata cu injuraturi si vorbe de duh culese de pe net.
Astia doi se erijeaza in elita “clujeana”! Alimenteaza din plin parerea generala despre provincie (parerea care conteaza) – o adunatura de frustrati marunti, care asteapta sa ajunga “la Bucuresti” ca sa isi ridice poalele in cap si sa se faca de doi bani reciproc. Vedeti-va, ma, de treaba!
2010-03-13 11:44:32 | Raporteaza
domnule gotiu…sa presupun ca derapajele grave pe care le-a comis acest alexa in campania electorala se refera la faptul ca a sustinut psd-ul? ori a derapat pentru ca a sustinut pdl-ul si a indraznit sa critice alianta psd-pnl-kgb?si as mai avea o rugaminte ,tzutzarii psd -pnl-kgb sunt mai buni decat tzutzarii pdl? nu de alta dar vad ca multi dintre ei se gratuleaza reciproc pe aceasta …platforma tovaraseasca numita vox publica.
2010-03-13 11:44:44 | Raporteaza
Atâta vreme cât veţi continua să aduceţi argumente la tot ceea ce spuneţi, atacurile de grădiniţă de genul “Gutza” şi “tarabostes” rămân la stadiul de lături.
2010-03-13 13:05:29 | Raporteaza
La cursul de jurnalism de investigatie, profesorul meu ne-a recomandat: “follow the money”.
Urmarind traseul banilor ajungem la CityNews care a anuntat din proprie initiativa ca nu face campanie electorala. Dupa plasarea acestei strategii de imagine (jurnalismul impartial, nepoluat de campania elecorala) a inceput o campanie mascata, prin contributii editoriale chipurile nonpublicitare si deci mai credibile. Nimeni nu a sanctionat campania de publicitate mascata. La Bistrita CityNews facea campanie puternica pt. PSD. Nu e vina nimanui ca au cazut in propria capcana si ca acum nu se mai onoreaza intelegerile incheiate fara acoperirea unor contracte ferme. Daca ar fi avut contracte si nu intelegeri in zona cenusie a legalitatii, ar actiona partidul in instanta pt. executarea silita a datoriei si nu ar purta bannere pe site. Nu mai amintesc incercarile numitului Alexa de a ma intimida, cand am scris la comentarii, cu numele si mailul corect ca nu e frumos sa faci campanie sustinand ca nu faci campanie. Reactia a fost pe seama grobianului care singur scrie despre el ca provine dintr-o cloaca si acolo a ramas.
Cat despre slugarnicia d-lui Morar fata de numitul Alexa, “follow the money”..:)
2010-03-13 13:30:01 | Raporteaza
Domnule Goţiu, referitor la pct. 2.2, căutaţi în dicţionarul explicativ al limbii române definiţia cuvântului “ironie”.
2010-03-13 13:40:01 | Raporteaza
Citind acest articol ca si postarea de pe blogul lui Morar, nu pot decat sa ma intristez si mai tare… l-am citit foarte mult timp pe Morar, si imi pare cel putzin jenanta atitudinea sa fatza de dvs. cat si fatza de Mircea Toma… dar cum banii sunt foarte importantzi in viatza ii intzeleg motivatziile, insa nu prea mai am ce sa citesc de la el.
Iar ca precizare.. Dl. Morar prefera sa posteze si sa accepte comentarii numai la el pe blog pt ca acolo are o putere mai mare de a cenzura opiniile divergente fatza de a sa sau a angajatorului sau (PDL?), lucru care nu imi pare sa se intample pe voxpublica.
2010-03-13 14:10:48 | Raporteaza
Corectzie la ce am scris ma sus: acum se pot posta comentarii pe blogul dl. Morar de pe VoxPublica. Acest lucru nu a fost posibil numai in campania electorala.
2010-03-13 14:16:50 | Raporteaza
Razboi intre un buburuzoi si un gandac de colorado… si amandoi vorbesc de presa nationala vs. provincialism…
2010-03-13 14:43:33 | Raporteaza
bravo gutza! pe cat pari uneori de aerian, pe-atat ai fost acum de concret. chapeau!
morar isi distruge bruma de credibilitate ce i-a mai ramas, incet dar sigur!
2010-03-13 14:56:01 | Raporteaza
@lucaman: De acord cu dvs! IT Morar se bucura de credibilitatea celui care a intuit cine iese castigator la prezidentiale, desi, aici pe voxpublica erau foarte putini cei care gandeau ca el. Cititorii nu uita derapajele de pe voxpublica a multora dintre inamicii lui Morar! Ca sa devina credibili, acestia ar trebui sa faca un inventar cu afirmatiile dumnealor din ultimii ani, sa-si faca mea culpa si apoi sa scrie din nou.
2010-03-13 15:33:39 | Raporteaza
@Denisa: Ma indoiesc ca o fiinta rudimentara gen Alexa stie ce e ironia; poate patetismul…
2010-03-13 16:35:28 | Raporteaza
ATENTIE:Victor Ciutacu,pe blogul personal,transmite virusul Throian pentru IP-urile care-l deranjeaza !
2010-03-13 16:50:19 | Raporteaza
@Muselime, vezi mah ca, daca te vaccinezi contra gripei porcine, cica nu-l mai iei
2010-03-14 01:10:00 | Raporteaza
Domnule Gotiu,
daca tot sunteti asa un far calauzitor si moralist – desi nu asa va tin minte din presa clujeana, acum mult timp, e drept – imi permit sa va vand o idee. Ce-ar fi sa scrieti un editorial, moralizator, despre ce inseamna prezumtia de nevinovatie? Ce-ar fi sa faceti un reportaj, cu iscusita dumneavoastra pana, despre oameni care povestesc cum au fost presati sa depuna marturie?
Nu insist, stiu – de acum multa vreme, e drept – ca nu sunteti foarte pasionat de lucrurile asezate.
2010-03-14 02:43:08 | Raporteaza
Pai lui Morar i-ai trimis tu dreptul la replica? Pai ala e un securist imputit, cu o fata pe masura, de vier basescian la andropauza, pupincurist de cariera.
2010-03-14 04:57:01 | Raporteaza
@isa
nu te supara ca ma bag in seama dar am impresia ,dupa numele afisat,ca esti genul de travestit trist.
Ai fost iubitul lui Costi Ionita?(don’t be shy!)
PS-nu-i asa ca Geoana este destept?
2010-03-14 18:46:18 | Raporteaza
mi se pare absoluta prosteasca si naucitoare asemenea invidie fata de succesul cuiva. Nu ma intereseaza nici daca cineva se spala sau nu. Ma intereseaza, eventual, cat de prost poate scrie cineva. Si o faceti si des
2010-03-15 11:30:43 | Raporteaza
[...] început în vară şi ajuns de această dată pe plan naţional, pe VoxPublica (1, 2, 3, 4) FdC a făcut referire, în atacurile sale ieftine şi jegoase, ghiciţi la ce! La articolul din [...]
2010-03-16 16:02:46 | Raporteaza