![]() | Ce nu-mi place la Basescu, Geoana, Antonescu si Oprescu. Spuneti si voi.vezi toate articolele de Pavel Lucescu01 Nov 2009 la 22:12 47 comentarii 770 vizualizari. |
Obisnuiesc uneori sa judec oamenii dupa criteriul “cum m-as simti cu X daca s-ar intampla sa-mi fie coleg si ar trebui sa lucrez cot la cot cu el, zi de zi”. O fac acum si cu principalii candidati la presedintie, exclusiv cu cele ce nu-mi plac la fiecare dintre ei. De cele ce-mi plac, poate mai tarziu.
Deci, ce nu-m place la:
Basescu:
- Are minciuna in sange. E sincer numai cand nu are nimic de pierdut sau cand e perfect stapan pe situatie. Orice situatie intermediara, care comporta, prin urmare, un risc, oricat de mic, il activeaza gena mincinosului. M-ar stresa ideea ca trebuie sa calculez mereu daca pot sau nu sa-l cred cand spune ceva. Orice.
- N-as impartasi cu el nimic din viata personala. Imi pare genul de om care nu s-ar da indarat sa intoarca impotriva ta orice mic secret pe care i l-ai destainui.
- E violent si cultiva frica in ceilalti, in stil sef de mafie. Daca mi-ar fi coleg, cunoscandu-ma si pe mine, ar iesi cu scantei. Desi eu ma enervez greu, nu cred ca m-as abtine sa nu-l pun la punct. Si apoi mi-ar parea rau ca mi-am pus mintea cu el.
Geoana:
- Nu mi-au placut niciodata “sefii de clasa” iar Geoana imi pare genul asta. Il vad tocind la toate materiile, lingusindu-si profesorii, sarind sa fie primul care deschide usa directorului.
- Cand am dat admiterea la treapta a doua de liceu (asa era in anii optzeci), i-am dat unui coleg sa copie la ambele materii. Desi era bata, a trecut examenul. Nu-l vad pe Geoana dand de copiat vreunui coleg, chiar si daca asta nu i-ar reduce lui sansele cu nimic.
- Incearca sa se puna bine cu toti cei care-l inconjoara. Mai mult din frica decat din calcul, iar fricosii imi repugna. Nu-l vad in stare sa transeze o situatie delicata decat daca se asigura ca e “majoritar”.
Crin Antonescu
- Cu rezerva ca il cunosc mai putin decat pe primii doi, pot afirma totusi ca ma ingrijoreaza la el un soi de cameleonism. E o suspiciune de-a mea legata de el.
- Nu m-as baza prea mult pe un eventual sprijin, la nevoie, din partea lui. Imi pare genul care intai se intreba daca cineva merita ajutat, daca se potriveste cu filosofia sa de viata iar pentru mine gratuitatea si generozitatea sunt calitati majore.
Sorin Oprescu
- Desi pare genul cu care nu te plictisesti usor, nu cred ca l-as suporta mult timp prin preajma. Imi plac pontosii cu masura. Oprescu imi pare ca exagereaza.
- Cred ca e in stare sa jigneasca si gratuit, de dragul succesului de moment.
- Ca si Basescu, si el e capabil sa minta foarte usor. Are ceva de smecheras cu care eu nu ma pot impaca.
De ceilalti n-am nimic de zis pentru ca nu merita efortul. Poate doar de Kelemen Hunor, dar il cunosc atat de putin incat chiar n-am ce spune. Cel mult sa-l votez ![]()
Cum va indemnam si in titlu, scrieti si voi ce NU va place la cei patru. Fiti sinceri cu voi insiva, ca intotdeauna


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1@Mihai Gotiu:Cu intelesul ... sa lasam cititorii sa judece. Astept cu interes motivele si argumentele...... | ||
| 2Si inca ceva domnule Gotiu Eticul:Pentru cei care nu cunosc la Politehnica din Bucuresti nici nu s-a stabilit pana in prezent un calendar al alegerilor…la fel si la Univ. Tehnica din Cluj Napoca si... | ||
| 3@careva:"Pacat ca va aduceti aminte sa “dezgropati” pe vreunul doar cand va dati seama ca a sosit clipa sa-l ingropati.".Mda, pacat ca ajungem sa apreciam oamenii cu adevarat doar atunci cand... | ||
| 4in lege scrie ca *au drept de vot doar titularii *dupa 65 de ani poti fi profesor doar pe o durata determinata * titular este o persoana angajata pe o perioada nedeterminata.Poate ar trebui sa citi... | ||
| 5@uimulen: modul in care s-a exprimat DD cu privire la 'justitia infaptuita de oameni simpli' cred eu ca este o forma de comunicare(mai mult ori mai putin reusita) a ideii 'juries are often seen as an... | ||
| 6@ Mihai Gotiu: Nu vad pana la urma care este avantajul creat de amanuntele din ordinul de ministru mentionate in articol. Nu se spune ca un anumit candidat ar fi sustinut majoritar de catre persoane la... | ||
| Mihai Goţiu 26152 citiri |
| Cristian Teodorescu 11271 citiri |
| Costi Rogozanu 10206 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9425 citiri |
| Remus Cernea 5399 citiri |
| Alin Fumurescu 4271 citiri |
| Dan Duca 3764 citiri |
| Dorin Tudoran 3008 citiri |
| Cristian Bândea 2169 citiri |
| Ionel Blănculescu 2140 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Eminescu o postare |
| Mihai Goţiu 110538 citiri |
| Costi Rogozanu 56116 citiri |
| Cristian Teodorescu 47167 citiri |
| Alin Fumurescu 30187 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21468 citiri |
| Remus Cernea 18487 citiri |
| Dorin Tudoran 16554 citiri |
| Viorel Dobran 16056 citiri |
| Iulian Leca 15549 citiri |
| Cristian Bândea 12831 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ce exigent esti, Lucescu! Acum intzeleg de ce cu aceste formidabile criterii morale nu ai putut sa te simtzi bine decat lucrand pentru ocrotitorul saracilor, sfantu’ mucinic Relu. Amandoi, fibre morale de otzel d-ala de constructzii ruginit gata.
2009-11-01 22:50:22 | Raporteaza
Sincer sa fiu cred ca situatia s-ar putea prezenta in felul urmator : Cand Basescu te minte iti vine sa-l crezi , Geoana minte cu nerusinare incat nu-ti vine sa-l crezi, Antonescu cand minte te gandesti ca n-ai nicun folos sa-l crezi, iar Oprescu minte cu p;lacerea unui smecheras care zice la cate minciuni ai inghitit la viata ta cateva in plus n-au nicio importanta.
2009-11-01 23:20:30 | Raporteaza
“Sa copieze”, domnule Pavel Lucescu.
2009-11-01 23:28:18 | Raporteaza
Pai ati trecut “treapta” scriind ” sa copie”? Ntz, ntz!
Nu cred ca e Basescu un mincinos mai mare, nici Geoana “silitor” (pentru ca la limba romana sta chiar mai prost decat Dvs.), nici Crin cameleonic!
Nu cred nimic din ce scrieti, de fapt. V-am prins cu minciunile de mai multe ori, nu le mai amintesc.
Intreg articolul e o facatura, o incercare de mesaj subliminal.
2009-11-01 23:38:16 | Raporteaza
Neutralitatea, daca nu s-a vazut pana acum, e bine sa debuteze cu cenusa in cap.
“Am fost un dobitoc”, apoi treci la treaba. Toti gresim.
2009-11-02 00:36:57 | Raporteaza
Corect era sa vorbim si despre defecte si despre calitati.
Basescu: lipsit de tact, vorbeste mai mult decat trebuie facandu-si rau,
Geoana: mincinos, fals,slab
Antonescu; necopt, redundant
Oprescu: demagog, comod
2009-11-02 00:49:24 | Raporteaza
@Pavel Lucescu
La Geoana ader. Mi se pare ca mai e si ambitia Mihaelei care-l anima, o vanitate fina, de femeie superioara, occidentalizata, trecuta prin dineuri, care a visat subtil la o cariera de barbat de stat puternic pentru Mircea. Ambitia asa imi place si-mi displace simultan. Bine dozata, ea e un combustibil cu cifra octanica mare pt toti politicienii. La Crin si Sorin e ceva ciudat. Au o aparenta de incompatbilitate, care ma nelamureste. Pot sa ma mai gindesc?:)
Mi-a placut aia cu stresul legat de calcularea intentiei de de aminti.
2009-11-02 00:49:29 | Raporteaza
“- N-as impartasi cu el nimic din viata personala. Imi pare genul de om care nu s-ar da indarat sa intoarca impotriva ta orice mic secret pe care i l-ai destainui.”
va contrazice flagrant povestea din 2004 cu caseta lui nastase pe care a refuzat s-o foloseasca.
2009-11-02 07:05:03 | Raporteaza
Wleecome back domnule Lucescu!
V-a trecut tignafesul?
Nu va mai doare ficatul de la politica?
OK.
Deci, Basescu minte. Dar are program politic.
Geoana, nu minte, dar promite 25000 de euro pentru fiecare ametit care se nimereste acasa, in vacanta si promite sa trimita in plic medicamente pensionarlior pe care, de fapt, ar vrea sa-i vada morti.
Dl. Antonescu, imaculat ca un crin ce este, habar n-are ce vrea, dar vine cu temele facute de Don Patriciu.
Oprescu, face figura de anesteziat.
Becali ni-l baga pe Dumnezeu pe sub usa si se angajeaza sa sape gradina.
Vadim vine cu programul lui Robin Hood.
Singurul care pare mai normal un pic, e imberbul Cernea care, parca, ne vrea mai limpeti la cuget.
Avand meniul complet ce facem?
PS – Minciuna face parte integranta din “bagajul” oricarui politician. Inclusiv al neprihanitului Obama care a mintit fara sa clipeasca ca va retrage trupele americane din Irak. N-o va face.Pentru ca stie foarte bine ca, daca Iranul va continua drumul inarmarii nucleare, va fi obligat sa il atace. Pe undeva la sfarsitul anului 2010-inceputul anului 2011, cred. Si trupele din Irak si Afganistan (care vor mai creste) o sa-i fie de mare ajutor.
(Urmarit sa vedeti cand va aparea al treilea portavion in zona Golfului Persic)
2009-11-02 07:53:37 | Raporteaza
basescu: ascunde ce nu-l avantajaza, dar bun orator. mai capabil decat ceilalti, mai bataios, cel mai puternic.
geoana: fara personalitate, copiator prin excelenta. influentat si implins de la spate, marioneta perfecta.
antonescu: ceva ii ciudat la el; nu are nimic in spatele cuvintelor. nu vad cine poate sa creada ce zice.
oprescu: numai el ii bun, numai el le stie si le rezolva pe toate; nu stiu cine il sustine de ce il sustine
de restu: numai de bine
2009-11-02 08:48:47 | Raporteaza
Antonecu parerea mea despre el e proasta si a inceput in ziua in care a devenit seful PNL prin detornarea lui Tariceanu prin strategia “pumnalul in spate” si acum il lauda si il perie,apoi el e putin mai mult spus arogant si fatarnic , vezi un candidat la presedentie se casatoreste in Italia, nu ar fi nici o problema dar mi persoanal nu mi-a convenit si mai cunosc si alte persoane apoi cat timp a fost ministru nimi, ca parlamentar nimik deci a inceput sa se remarce de cand e presedinte PNL , Geoana e un om f dirijabil si sunt de acord cu d-l jurnalist, Oprescu e tipic medic de 50-60 plin de sine si de bani caruia i se rupe de toti, Basescu in schimb are si parti rele dar si parti bune. Eu raman la cel din urma
2009-11-02 08:49:41 | Raporteaza
Antonescu parerea mea despre el e proasta si a inceput in ziua in care a devenit seful PNL prin detornarea lui Tariceanu prin strategia “pumnalul in spate” si acum il lauda si il perie,apoi el e putin mai mult spus arogant si fatarnic , vezi un candidat la presedentie se casatoreste in Italia, nu ar fi nici o problema dar mi persoanal nu mi-a convenit si mai cunosc si alte persoane apoi cat timp a fost ministru nimi, ca parlamentar nimik deci a inceput sa se remarce de cand e presedinte PNL , Geoana e un om f dirijabil si sunt de acord cu d-l jurnalist, Oprescu e tipic medic de 50-60 plin de sine si de bani caruia i se rupe de toti, Basescu in schimb are si parti rele dar si parti bune. Eu raman la cel din urma
2009-11-02 08:57:40 | Raporteaza
Prezentarea din articol nu mi se pare una realista ci este vorba mai degraba de o perceptie subiectiva a celor patru; cel putin pe Oprescu eu il cunosc bine si cred ca ceea ce a scris d-l Lucescu despre el sunt calitati si nu defecte; Oprescu este cel care are minciuna in sange; isi da cuvantul de onoare pentru absolut orice si precum tiganul- se jura pe mormantul mamei pentru tot felul de nimicuri; odrasla de securist nu are nimic comun cu democratia, are mentalitate comunista, naravuri de copil de bani gata si smecheras de cartier. Intrebati-l va rog d-le Lucescu de ce semneaza cererile (sau cel putin le semna la Municipal) cu M, MM, MMM si MMMM si cred ca veti fi oripilat auzind care e semnificatia acestor Muri. Geona este un tip lipsit de personalitate si care minte aproape la fel de usor ca Oprescu dar nu dintr-un obicei ci premeditat pentru a obtine avantaje de moment; pare a fi las si fricos si sub papucul nevestii; imaginea de milog care cersea voturi langa sectia de votare cand a candidat la primarie i se potriveste cel mai bine; nu-mi inspira deloc incredere si datorita caracterului lui slab il vad in stare sa tradeze pe oricine. Antonescu mi se pare atat de sters si la propriu si la figurat incat numai lider nu-mi inspira a fi. S-a trezit presedintele acestui partid pentru a face interesele altora deoarece e manipulabil si lipsit de personalitate; este genul de persoana care nu va ramane in memoria oamenilor decat daca va face o gafa de proportii. Ce nu-mi place la Basescu este in primul rand aspectul fizic desi compenseaza prin expresia fetei de om inteligent, prin carisma si simtul umorului; are o personalitate mult prea puternica pentru un sef sau coleg obisnuit si este mult prea franc si direct pentru oricine care este obisnuit sa lucreze cu masti si cu manusi; atunci cand se lupta pentru dreptate n-are mama, n-are tata si taie in carne vie surprinzandu-i pe cei care-l credeau prieten; il acuz insa pentru ascensiunea d-nei Udrea pe care nu trebuia neaparat s-o impiedice dar nu trebuia s-o aprobe; pentru sentimentele de tata exagerat nu-l pot acuza dar pentru pozitia lui de presedinte era bine sa-si tina fata departe de politica; de asemenea imi displace faptul ca apare pe la biserici -desi nu-l acuz ca incearca sa ia din electoratul celor care se prefac a fi credinciosi- deoarece imaginea lui de om puternic si stapan pe sine nu se potriveste cu cea a oamenilor slabi care se roaga la icoane.
2009-11-02 09:26:31 | Raporteaza
Nu mi se pare corect punctul de vedere ce il exprimati, domnule jurnalist,aratati doar ce este negativ,cred ca fiecare are si parti bune.Corect ar fi sa aratati si parti rele dar si parti bune .Inclin sa cred ca are dreptate Basescu cand spune sa nu ne uitam la antene si la ralitatea si vom vedea altfel Romania.Eu as spune vom vedea altfel oamenii.Cand va dati cu parerea fiti nepartinitor,scrieti despre toti defecte si calitati.Sau cumva nu aveti voie de la patron sa scrieti tot?
2009-11-02 09:57:09 | Raporteaza
Intrucat timp de 5 ani de zile am tot vazut de ce este in stare Basescu, lista motivelor pentru care nu imi place acesta ar trebui sa fie mult mai ampla. Eu unul nu il votez intrucat in ultimul an de zile nu a dat nici 2 lei pe cetatenii acestei tari: preturile cresc, salariile stagneaza sau intarzie plata lor, somajul e in floare. Pe langa cele enumerate mai sus este un scandalagiu si un ingamfat cautand in mod constant pe cineva cu care sa se ia la harta.
2009-11-02 10:48:02 | Raporteaza
Din aceste scurte caracterizari,mi-e lesne de inteles ca cel mai bun pentru functia de presedinte este Crin Antonescu.
2009-11-02 11:07:53 | Raporteaza
Repetentul is the best!

In toate, la fel ca la engleza sau franceza!
2009-11-02 11:20:29 | Raporteaza
toti au calitati si defecte ,dar cel mai ok dintre toti este Crin Antonescu care vrea cu adevarat sa faca ceva pentru noi..tineretul.
2009-11-02 11:40:45 | Raporteaza
SPRIJINITI PNL,SPRIJINITI CRIN ANTONESCU SI VIATA VA FI MULT MAI FRUMOASA!
2009-11-02 11:42:57 | Raporteaza
UN-SIMT INSEAMNA SA NU ITI UITI PARINTII,SPUNETI NU VIOLENTEI,NU INCHIDETI OCHII LA FURTURI,REFUZATI MINCIUNA,NU INSTIGATI LA URA SI LA INTOLERANTA,NU VA MAI GRABITI SA VA IMBOGATITI PESTE NOAPTE,HAIDETI SA NE REZOLVAM PROBLEMELE CU TRECUTUL, VORBITI UNII CU CEILALTI,MODELUL CORECT, AJUTATI-I PE CEI DIN JURUL VOSTRU Uitati viitorul presedinte! Crin Antonescu!
2009-11-02 11:44:12 | Raporteaza
Crin este cinstit , are bunul-simt, stie cea ce face si cred ca va reusi in disputa politica.
2009-11-02 11:44:31 | Raporteaza
dintre toti candidatii din cursa prezidentiala, Crin este cel mai demn si mai competent pentru functia suprema in stat. dupa cum se vede si in articol, la Antonescu nu exista puncte negative si asta e de luat in calcul. o usoara forma de suspiciune a d-nului Pavel Lucescu este izvorata tot din subiectivism dupa cum e sesizabil, cert este insa ca d-nul Crin are cele mai multe calitati si atuuti care il califica ca fiind un bun presedinte. Gabi A.
2009-11-02 12:11:26 | Raporteaza
Si eu il prefer pe Antonescu. E cel mai aproape de viziunea pe care o am eu, personal, in ceea ce priveste Romania. Sunt atat de multe lucruri care nu-mi plac la Basescu.. incepand cu chelia si terminand cu teama unei dezbateri face-to-face cu Crin – despre modul in care s-a condus tara in ultimii cinci ani. Geoana este tipul ipocritului. Omul care lucraza pe la spate, desi, sinceri sa fim.. are nevoie de asta: ca politician e slab. E prost. E un manager sub toti ceilalti candidati.
Oprescu e o solutie pentru turul doi. Impotriva lui Crin!!!
2009-11-02 13:20:39 | Raporteaza
@Lucescu,
“i-am dat unui coleg sa copie ” se spune sa copieze.
“iar pentru mine gratuitatea si generozitatea sunt calitati majore”. Banuiesc ca voiati sa spuneti altruism ? As observa ca Basescu in mod categoric vorbeste mai corect decit dv. ( faceti niste gafe de neiertat pentru un ziarist) si decit marea majoritate a politicienilor, y compris Geoana si Tariceanu. Cind faceti analiza celor trei sau patru ar trebui sa va ginditi ca nu va alegeti un coleg de la care sa puteti copia ci un presedinte. Acesta poate fi urit, nu foarte manierat, etc. Acestea sint secundare. Important este ca el sa aiba un program si nu o insiruire de platitudini, si sa-ti lase macar impresia ca stie cum sa aplice acest program. La acest capitol Basescu este de departe singurul care are ce cauta in acesta campanie. Restul…
Amintiti-va de un articol al lui A Plesu in care spunea cam asa : cind imi trebuie un instalator, un meserias sa-mi repare ceva prin casa ma interesez si-l aleg pe cel mai bun. Cind imi trebuie un conducator, in loc sa-l aleg dupa competenta, am cu totul alte criterii; cam asa v-ati ales si dv. presedintele. Sper ca cel pe care-l veti vota sa va lase sa copiati dupa el
2009-11-02 13:23:26 | Raporteaza
Pana la urma, e Elena sau Maria? Doua comentarii identice, pro Basescu, dar cu nume diferite? Vai capul nostru. Am ajuns intr-o situatie critica. Ne loveste gripa porcinca in freza si n-are cine sa ne dea vaccinul. Videanu doarme la Minestul Sanatatii, Basescu refuza sa vorbeasca cu Crin. Ne-am dus naibii! Traiasca Romania e tot ce pot spune!Votez Antonescu!
2009-11-02 13:24:52 | Raporteaza
Ai dreptate in unele privinte: Basescu e mincinos si fals, Geoana e mielusel bland si face ce spun mai marii PSD-ului, Oprescu e din mahalaua Bucurestiului, un neslefuit. Crin e singurul care mi se pare potrivit pentru presedinte, e cinstit, onest si vrea pace, e singurul care doreste ca depasim aceasta criza si sa avem locuri de munca, sa iesim din saracie. Oameni buni, haideti sa facem o schimbare in bine, votati Crin Antonescu!
2009-11-02 14:46:12 | Raporteaza
sincer, antonescu ar fi cam singurul caruia nu ii gasesc defecte, si singurul care merita conducerea tarii, basescu si geoana deja sunt cunoscuti ca marinarul si prostanacul iar oprescu exagereaza in jigniri
2009-11-02 15:19:40 | Raporteaza
Nu-mi place de base,oprescu,geoana pentru ca spun numai minciuni…Crin Antonescu este salvarea tari!!!Votatii CRIN ANTONESCU!!!
2009-11-02 16:28:12 | Raporteaza
Avem nevoie de un presedinte, un om care sa aiba bun simt si sa fie in stare sa conduca Romania. Avem nevoie de crin Antonescu ! Este singurul capabil sa conduca romania!
2009-11-02 17:38:49 | Raporteaza
sunt de acord in totalitate cu caracterizarea facuta de tine pentru fiecare candidat. dar asta-i romania si astia ne sunt alesii! ceva mai bun nu avem! si pana la urma asta e ,tot unul dintre ei va trebui sa alegem… am ajuns sa ma obisnuiesc cu astfel de specimene si trebuie sa alegi pe unul mai putin rau. si concluzia este ca am ajuns oarecum sa il simpatizez pe oprescu, chiar daca are un limbaj mai colorat si ceva care nu imi place atunci cand vorbeste, dar nu stiu ce. si macar stiu ca acesta acandideaza ca independent si nu voi fi nevoita sa ma gandesc ca ii voi acorda votul meu vreunui partid politic pe care nu il agreez!
2009-11-02 17:39:06 | Raporteaza
Cred ca ce ce nu iti place la crin e mai subtire fata de ceilalti si se bazeaza 100% pe supozitii …deci si judecand problema cum o faci tu raspunsule este acelasi CRIN ANTONESCU
2009-11-02 18:11:36 | Raporteaza
cred ca poti sa spui ca nu poti sa fi coleg cu unul care iti vorbeste cu apelativul goazar sau colegei tale ii spune pasarica iar femeii de serviciu tiganca imputita
2009-11-02 18:16:31 | Raporteaza
Base e un mincinos ,Geoana e un base mic,singurul care imi inspira incredere este Crin Antonescu.Hai sa deschidem ochii putin
2009-11-02 18:31:39 | Raporteaza
Eu as spune ca nu imi place de Base’ din cauza minciunilor pe care le spune aproape 1 minciuna la 1 saptamana,dar in schimb il ador pe dnl Crin Antonescu este singurul ce a depus motiunea pt suspendarea hotilor de la psd si pdl ce ne guverna.
2009-11-02 18:43:29 | Raporteaza
Toti au mincinuna in sange, doar ca Basescu mai are si alcoolul in sange .. Crin Antonescu este singurul cu capul pe umeri si care vrea binele Romaniei
2009-11-02 19:16:00 | Raporteaza
Dacă Traian Băsescu are curaj trebuie să vină în faţa oamenilor şi să vorbească despre România, nu despre luptele sale cu Mircea Geoană, nu despre luptele sale cu Dan Nica, Marian Vanghelie sau cu Partidul Social Democrat. Domnul Traian Băsescu este responsabil de distrugerea în 9 luni de zile a ceea ce România acumulase în aproape 10 ani.
2009-11-02 19:19:07 | Raporteaza
Basescu e una cu Geoana. Nu au niciunul suficienta autoritate, pt ca unul nu a reusit sa isi dobandeasca respectul nostru, iar celalalt are deja pusa o eticheta, cu care nu stiu daca va castiga simpatia europenilor, ca sa nu mai zic a americanilor.
Oprescu nu are suficienta notorietate in tara.
Singurul care ramane o optiune viabila este ANTONESCU. Are si un program care pare a fi favorabil noua si nici nu se arunca ca nuca in perete , precum Basescu.
2009-11-02 20:14:53 | Raporteaza
Crin Antonescu are cele mai putine “dezavantaje”, dar nici dezavataje nu sunt acestea, pentru ca el nu a vrut sa apara mult timp in fata. Este un politician atipic, tipului de politician roman, tocmai de aceea trebuie ales presedinte.
2009-11-02 20:16:37 | Raporteaza
@ Pavel Lucescu
Oare observati comentariile de mare valoare ale peneleilor? Gen “Eu votez Crin Antonescu!”. Si o fac in haita.
E faina chestia. Au ajuns sustinatorii liberali mai tampiti decat aia pesedisti. Poate e o tema pentru un viitor articol…
Pana la urma, calitatea sustinatorilor da si valoarea omului/partidului.
Din acest punct de vedere, as raspunde la intrebarile dvs:
Basescu – Udrea, EBA, Ridzi, Besciu
Geoana – Vanghelie, Nastase, Hrebenciuc, Voiculescu, Nica, Oprisan, Serban Nicolae, Iliescu, Vantu, Piedone
Antonescu – Patriciu, Fenechiu, Dan Radu Rusanu, Iliescu (da, tot Ion), Olteanu, Orban, Vosganian (ok, ca scriitor, sinistru ca om politic), Ghise, Ionescu-Quintus (mare turnator)
Oprescu – Cozmanca, Iliescu (again), adunatura de la Spiru Haret, Vanghelie
2009-11-02 20:42:38 | Raporteaza
Antonescu NU EXISTA! Oprescu…NU EXISTA! Basescu….Romanii stiu ca acela implicat in vanzari anterioare – in afacerea dubioasa cu Omar Haissam – in afaceri mirositoare in jurul fratelui Mircea Basescu – in furaciuni din ministere (vezi Ridzi, Udrea, Berceanu etc) ESTE TRAIAN BASESCU. BASESCU ESTE VINVAT DE TOLERAREA UNOR FAPTE PENALE LA VARFUL CONDUCERII ROMANIEI!
Basescu s-a murdarit in acesti 5 ani de mandat. BASESCU A AJUNS TOXIC PENTRU ROMANIA! Traian Basescu a ratat sansa de a deveni Presedintele Tuturor Romanilor! El a fost doar presedintele acolitilor sai!
2009-11-02 21:24:38 | Raporteaza
Crin Antonescu nu inseamna nimic fara Norica Nicolai sau Ludovic Orban. Crin Antonescu se da cococs ca nu asculta de nimeni – TOCMAI PENTRU CA ESTE INGROZIT DE IDEEA CA LUMEA SE VA PRINDE CATE PARALE FACE. Ce sa mai tura vura – Crin Antonescu ii topeste banii lui Patriciu – ABSOLUT INUTIL SI FARA NOIMA!
2009-11-02 21:26:20 | Raporteaza
O sa urmez aceeasi ordine ca si autorul: Basescu – un om avar, care vrea totul pt el si pt familia lui, fura cat poate si face tot posibilul ca cei apropiati sa o duca bine. Geoana e genul de om care spune la tot pasul “sefu’, aveti o scama” si il scutura pe umar. E un turnator, un lingusitor care sta langa sefu’ si se consulta cu el inainte de a lua decizii. Antonescu – cred ca nu se poate abtine si spune mereu lucrurilor pe nume, ataca fara sa ii fie teama de nimeni. Pe Oprescu nu l-am ascultat la nicio emisiune, nu stiu mare lucru de el si e mai bine sa ma abtin.
Dintre acesti candidati, eu il sustin pe Antonescu si am convingerea ca va ajunge in turul doi si va fi ales presedinte in vederea alegerii unei schimbari pt tara asta.
2009-11-02 21:32:32 | Raporteaza
Eu zic ca Basescu e un mare mincinos.Cand e vorba de alegeri ajunge sa umble si cu tiganii, iar cand nu mai are nevoie de ei ii injura
2009-11-02 22:48:13 | Raporteaza
Cine se aseamana se aduna. Si eu cred ca daca te uiti atent in fiecare tabara nu trebuie sa fii prea destept sa aleg cu cine trebuie.
2009-11-03 12:57:17 | Raporteaza
Fiecare cu propria parere..trebuie sa o ascultam, sa o respectam si nu neaparat sa fim de acord in absolut tot. Cat despre Crin Antonescu eu sper ca va demonstra ca are calitati de presedinte si sa intre in turul doi, pentru ca dupa aceea castigul e asigurat.
2009-11-03 21:00:15 | Raporteaza
[...] ale unor declaratii mai incalcite pe care candidatul PNL le-a facut intr-un moment sau altul.In textul mai vechi in care enumeram defectele principalilor candidati la presedintie, asa cum le percep eu, spuneam, in [...]
2009-11-08 15:59:31 | Raporteaza
imi pare ft rau ca nu a iesit antonescu presedinte.
mare pacat.
era singurul capabil sa conduca aceasta tara.
oricum cred k va dati seama ca au fost furate o gramada de voturi in ambele tururi, si in 1 si in 2, astfel incat sa iasa idiotul de basescu din nou, caruia daca il vad vreodata (putin probabil), jur k ii arat muie
2009-12-07 14:29:59 | Raporteaza