RSS Feed

Ce preferati: scandalul sau valoarea?

vezi toate articolele de
04 Jan 2011 la 03:20 36 comentarii 1029 vizualizari.

Cristina Neagu are 22 de ani. La ultimele europene de handball interul stanga al nationalei noastre a fost golgeterul competitiei si a avut cel mai mare numar de assist-uri (pase decisive). O jucatoare stralucitoare, o luptatoare absoluta . Lucida, cu leadership asumat si pe deasupra si modesta. Nu in ultimul rand e o femeie cel putin interesanta, daca nu frumoasa.Vi se par motive suficiente ca un asemnea personaj sa faca rating si audienta macar in presa de specialitate? Ei bine, nu sunt. In jurnalele de sport sau chiar in gazetele de sport o sa o intalniti mai des pe Bianca Draguseanu din postura de iubita a unui fotbalist care probabil va ‘muri’speranta . Spuneti-mi daca, s-a scris in presa in acest ciclu olimpic mai mult despre Constantina Dita Tomescu- campioana olimpica en titre la marathon- sau despre Iulia Nustiucebombasexy? Controversa exista. Cine e vinovat despre aceste alegeri false? Realitatea spune ca stirile stupide , scandalurile si sfarcurile fac rating . Degeaba scriem despre modele reale. Ele sunt ignorate ca produse de masa, iar nisele nu fac volum critic. Asta este poezia pe care o spun sefii televiziunilor si cei ai ziarelor. Pe de alta parte daca intrebi oamenii in sondaje, ei spun ca-si doresc sa vada si sa afle mai degraba despre lucrurile serioase si despre valorile autentice, dar ca presa le baga pe gat doar mizerie si can-can. Oricare ar fi cauza deocamdata spirala vicioasa are vectorul indreptat in jos. Handbalul feminin facea bunoara, cifre de rating subunitar pe o televiziune cu specific de sport si atunci la ce bun sa mai fie promovat? Pana la urma cineva este ipocrit. Publicul de masa sau formatorii de opinie. Stiu, de exemplu, ca pe acest site, exista un altfel de public, dar cat e de concludent acest public la nivelul unei mase de consumatori cu potential comercial? Chiar daca aici se gasesc exact consumatori cu putere de cumparare consistenta , tot criteriul numeric e essential. Daca veti avea curiozitatea sa cercetati, veti vedea ca, pana si aici, subiectele cu potential de scandal au mult mai multa cautare decat cele cu miza pozitiv-exemplara. Revenind la exemplul Cristinei Neagu, nu stiu cati consumatori de sport au aflat ca titlul de cea mai buna handbalista a anului se acorda pe baza numarului de voturi exprimate de public , nu de catre specialisti. Votarea s-a incheiat la 31 decembrie, si probabil ca, datorita faptului ca acest eveniment a fost prost sau deloc relatat in presa noastra, degeaba este Cristina cea mai eficienta handbalista a momentului european si finalista a Champions League 2010. Tot o nordica va castiga pentru ca, de acolo vor fi venit probabil cele mai multe voturi. Asta, cu toate ca sunt tari cu populatie mai mica decat a noastra, insa handbalul si vedetele lui sunt altfel popularizate si exista o cultura a respectului pentru personalitatile reale. E limpede ca nu se poate obtine un public educat si cu aderenta la valori autentice decat cu efortul formatorilor de opinie. Dar pentru asta e nevoie de sacrificiu comercial. Impulsul principal trebuie sa plece primordial de la televiziunea de stat. In rest e vorba doar despre abilitati manageriale si responsabilitate sociala. Iar asta suna cam pretentios si cam gol pe dinauntru.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


36 comments
  • 1

    aveti dreptate, d-le Prioteasa.televiziunea.presa cartea ar trebui sa aiba scopul de a educa telespectatorul, cititorul, dar nu de a-l destrabala, dindu-le apa la moara celor ,care le plac birfele. aceasta este educatia publicului din ultimii 20 de ani ca sa faci o emisiune interesanta si educativa trebuie multa maestrie, chibzuiala si munca, dar cine s-o faca, daca sunt puse niste clientele nepricepute ale cutarui ori cutarui parlamentar. care nu stiu alceva decit birfe.

  • 2

    @abc
    Nu neaparat sa -l educe, dar macar sa nu deprecieze publicul.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-04 10:22:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Cautati si mai aproape un pic, nu chiar pana la Bianca Dragusanu sau bomba-(complet ne)sexi. O adevarata nebunie s-a starnit cu handbalista Ada Nechita. Ba ca e superba, frumoasa, nemaipomenita, iubita lui Costea (alta vedeta mai mare decat fotbalistul din el…), au pus-o la tv sa prezinte stiri si au pozat-o in tot felul de pozitii. Cred ca presa (inclusiv cea sportiva) are o inclinatie morbida catre “show” si de multe ori face scandal chiar din valoare.

    Blasphemer
    2011-01-04 10:53:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Şi culmea că aveţi dreptate dar vi se va răspunde că asta vor telespectatori.În capul celor care fac programele sa întipărit ideia ca Ei şi numai Ei ştiu ce vor telespectatori.
    Şi apropo de presa scisă ce părere aveţi?
    Nu am m-ai intrat pe acest sait di cauza a doi copii cretini din părinţi radioactivi e vorba de leca şi guţă.

    Vericu
    2011-01-04 11:43:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    asta e presa romaneasca. scopul ei este numai profitul actionarilor si nu informarea corecta a cititorilor. si cand mai avem din cand in cand o performanta, se uita romanul ca vitelul la poarta noua, neavand habar de vreo regula a sportului respectiv. si imi aduc iar aminte de performata scrimerelor noastre de la mondiale cand chiar si distinsul autor al acestui articol, care acum are dreptate 100%, desi l-am intrebat de vreo 3 ori, nu a stiut care e diferenta dintre sabie, spada sau floreta.
    noroc cu internetul unde exista niste siteuri specializate si care ofera informatie sportiva pura. cateva exemple sunt astea:
    ->sports123.com/../
    ->the-sports.org/../
    dar mai sunt si altele care ofera informatii la zi sau arhive cu rezultate care merg pana la competitii din secolul XIX. plus ziarele de sport de afara si chiar wikipedia.
    sport nu inseamna gigi, borcea, cristea, bianca sau bomba sexy. sport inseamna tir cu arcul si badminton si oina si gimnastica aerobica si multe alte discipline facute numai si numai din entuziasm si nu pentru beneficii materiale. si de multe ori de acolo vin performantele adevarate, facute de niste anonimi ce nu vor fi cunoscuti niciodata in tara.
    insa si la sporturile sa zicem destul de mediatizate, sunt niste anomalii. am avut acum cateva zile un boxer care s-a batut pentru titlul mondial WBO, unul dintre cele 4 mari din boxul profesionist. este vorba de Silviu Olteanu. din pacate a fost infrant dar cine a auzit de el? ii numeri pe degete.
    Sau de campionul european la semigrea, in aceiasi versiune WBO, Alexandru Lacatus?… nimeni.
    multi vor spune ca WBO nu e nimic, dar la WBO a fost campion Mihai Leu iar la ora actuala printre campionii mondiali actuali se numara: Juan Manuel Marquez, Manny Pacquaio si Vladimir Klitschko

    laur care nu injura
    2011-01-04 11:45:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    vi se pare cumva ca se mai uita cineva la televiziunea de stat?aceasta televiziune e un parazit la ora actuala,de ce trebuie sa platesc eu un serviciu de care efectiv nu am nevoie?sunt jalnici de tot,eu as inchide-o definitiv

  • 7

    Prefer scandalul.

  • 8

    @Blasphemer:

    Oricum , daca vreti in situatia respectiva -cu Ada Nechita- e exact o ilustrare a acestui mod de a face presa. Si inca e un caz fericit ,pentru ca desi exista incercarea de tabloidizare a unei jucatoare valoroase, macar avem un subiect mai substantial. Dupa parerea mea acolo mai grav au gresit autoritatile cand au numit noua sala a sporturilor din Bailesti, sala ‘Ada Nechita”. Sigur ca ar putea fi ea acuzata de accept,insa ar fi prea mult sa ii cerem asta. Macar fata asta a muncit si s-a expus fizic intr -un sport extrem de dur

    Adrian Prioteasa
    2011-01-04 12:11:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @Vericu:
    Pai e cam aceasi situatie si in presa scrisa, dar asa cum spuneti aveti alagerea telecomenzii sau a mousului.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-04 12:13:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Serios vorbind acum, am de contribuit cu urmatoarele:
    1. Si in occident se practica presa de scandal si cu mare succes inca.
    2. Toata discutia asta eu cred ca isi are solutia in cateva elemente de psihologie: omul in general e o entitate dominata de curiozitate. Altfel nici nu aveam cum sa evoluam ca specie daca nu eram mereu curiosi sa descoperim ce se afla in spatele diverselor lucruri care ne inconjoara. Aceasta calitate a omului poate fi exploatata in mod primitiv printr-un asa-numit titlu-bomba care apeleaza la curiozitatea omului de a afla ce s-a intamplat. Intre un titlu care promite cine stie ce dezvaluire senzationala si un titlu care face elogiul unei valori, va fi automat (atentie, chiar din reflex) preferat primul, deoarece contine o doza de necunoscut, in vreme ce al doilea e foarte previzibil. Cand imi pui un titlu de genul “Sportivul X a fost desemnat sportivul anului”, in sinea mea ma bucur, dar nu are rost sa-l citesc pentru ca deja mi s-a spus povestea inca din titlu.

  • 11

    @laur care nu injura:
    Am ales sa nu va raspund la intrebarea respectiva pentru ca era derizorie. Singurul raspuns pe care l-ati fi acceptat ar fi fost sa va spun ca nu stiu. Ori asta era fals. Cata vreme exista netul -asa cum si dvs. ati sesizat-ati fi spus ca mi-am luat raspunsul de acolo. Si va reamintesc si termenii in care m-ati atacat.
    Silviu Olteanu a boxat cu pugilistul japonez chiar in ziua finalei mici de la handbal daca mi aduc bine aminte. Era prea mult nefotbal pentru o singura zi. Sper ca intelegeti acum ca sunt ironic, nu de alta dar am vazut ca o luati foarte adliteram:)

    Adrian Prioteasa
    2011-01-04 12:19:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    @marco:

    O sa radeti. Se mai uita.Si tocmai ca e pe bani , de astea trebuie respectate si criterii de natura sociala.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-04 12:20:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @Tudor:
    1.Da , cunoastem. Tocmai ca de la asta s-a pornit in abordarea modelului. Globalizarea cere si tipul asta de sacrificiu.
    2. Mai este si aspectul prin care vestile de tip scandal -nenorocire il plaseza pe fiecare individ care citeste stirea in postura de a fi fericit ca nu e el ‘nefericitul”.
    Pe de alta parte vestea buna, cea de rutina, poate fi pavoazata si ea intr-un fel in care sa suscite interesul. Manipularea pozitiva poate fi si ea folositoare uneori:)

    Adrian Prioteasa
    2011-01-04 12:28:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Dl.Prioteasa,nu pot sa nu va dau dreptate.Dupa cum se poate vedea,niciodata nu am atacat in vreun fel patronii de presa,nici macar n-am folosit cuvintul mogul la adresa lor.Ei sunt oameni de afaceri,informatia este o afacere care se cumpara si se vinde,se”boteaza”dupa care se vinde cu acelasi pret,se fura,se contraface..Cite si mai cite.Acesti oameni vind.Iar informatia,fiind marfa se supune legilor pietii.Si se ofera ceea ce se cere.Publicul romanesc asta cere!Cere fata de la pagina 5,gaini care fac pui vii,de Elodia ce sa mai spunem.Noi sunte cei care nu vrem valori pe prima pagina.E ceva ce nu-ti place nu cumpara.Pot ierta multe comunismului,un lucru nu.A eliminat(uneori la propriu)elita intelectualitatii romanesti inlocuind cu una proprie si care nu trebuia decit sa faca dovada unei origini sanatoase.Adica sa provina din generatie de desculti.Nu vreau sa supar pe nimeni dar efectele se vad.Iar intrebarea-titlu era tare buna inainte de alegeri,cu toate ca…

    apro2001
    2011-01-04 14:47:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @apro2001:
    Da si eu sustin ca si dvs. ca cea mai mare crima facuta de comunisti a fost uciderea elitei. Am ramas un popor lipsit de modele, rezultatele se vor vedea in continuare pentru foarte multa vreme. Insa nu era buna intrebarea din titlu sub formula asta inainte de alegeri. Mai degraba asa
    Ce preferati: scandalul si impostura sau firea slaba si faradelegea?

    Adrian Prioteasa
    2011-01-04 16:58:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Nu sunt de acord ca numai comunistii au contribuit la lichidarea elitelor, o facem si noi suficient de bine, dovada ultimii 20 de ani in care am cultivat cu buna stiinta impostura si obedienta, ba chiar si asa zisi intelectuali care numai modele nu pot fi…
    Si totusi “Romania profunda” exista, numai ca este atat de anemica si izolata incat nu se poate coagula de una singura. Cineva, intr-o zi, va trebui s-o faca, altfel riscam sa disparem sau sa fim tinuti de altii ca exponate de muzeu din categoria masa de manevra sau masa de consum…

    Emilian Oancea
    2011-01-04 18:52:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Urmaresti comentariile si pe sportvox? Am mai scris ceva acolo, dar nu cred ca ai vazut.

    Emilian Oancea
    2011-01-04 19:15:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Aruncam vina pe regimul trecut pentru toate neimplinirile si neputintele noastre curente. De acord ca au fost multe lucruri fundamental gresite. Dar frica imi este ca, vorba lui Dinescu, noi o sa reusim sa pervertim si capitalismul…

    Emilian Oancea
    2011-01-04 19:18:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    sa nu mai aud de “educatie” facuta prin mass-media!

    prin anii 50 se facea educatie cu muncitorii “fauritorii bunurilor materiale”. cei care bateau cele mai multe nituri sau scoteau cel mai mult carbune erau vedetele promovate de stat. pe urma au venit la rind artistii si sportivii care “duceau mai departe” “valorile inalte ale culturii rrrromanesti”….

    acum s-a terminat cu “educatia”. intri pe youtube si poti sa selectezi manele sau cantate de bach sau orice altceva, dupa ce interese ai…

    pe mine ma intereseaza, de exemplu, muzica clasica si ignor cam toate sporturile afara de cursele de f1.

    nu ma intereseaza ce “promoveaza” televiziunea comerciala sau de stat deoarece am destula personalitate incit sa caut ce vreau sa gasesc.

    iar pentru cei care n-au personalitate exista o convergenta de interese cu televiziunea comerciala si de stat care se bazeaza pe rating. lasati lumea asa cum este. mai mult nu se poate.

    dorinteodor
    2011-01-04 21:21:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Antisport am fost , antisport suntem inca ( ce trist ).In 1990 , perioada mondialului , stateam la o bere pe malul lacului Mamaia. Se discuta de “case peste case ” Florin Raducioiu , discutie a unui grup de 4 persoane.
    Nu am rabdat si am intrebat daca au auzit de Feri Vastag ?????????? Habarnisti.
    Nonpromovarea valorilor are un istoric concret .
    Ovidiu Ioanitoaia , e clar …….a fost penalty.
    Oare de ce nimeni nu-i acorda un ROSU ??????????????

    andrei
    2011-01-04 23:29:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @Emilian Oancea:
    Pai tocmai asta e explicatia. Comunistii au ucis elita si generatiile care au venit -inclusiv in astia 20 de ani degeaba -s-au cladit si se adauga in continuare pe mazga, deci raul de baza acolo s-a alcatuit. Romania profunda e o utopie deocamdata pentru ca are stomacul gol si cand ajunge curajos, donquijotesc si demn la vreun capat de putere, mai intaii are un implus cumplit sa-si umple stomacul . Asta e legea firii.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 00:27:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    @dorinteodor:
    Aveti dreptate cu educatia fortata prin mass-media. Nici nu vorbeam desprre asa ceva ci despre incercarea de a schimba modul de prezentare a lucrurilor. Hai sa aflam lucruri picante si din viata unor modele corecte. Mai putin picante poate si mai putin agresive dar sa fie despre niste personaje substantiale! Despre asta vorbesc.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 00:31:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @andrei:
    De acord. Fotbalul ‘rules” desi nu avem niciun fel de sustinere pentru fidelitatea nationala fata de acest sport. Ati pronuntat un nume: Ioanitoaia. Un trendsetter al spagii in presa, al invitailor in studio pe baza de licitatie. Procesul etapei a fost certificatul de nastere al Ligii lui Mitica.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 00:35:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Nashule, foarte dezamagit am fost de colegul meu de camera RN, unul din cele mai talentate condeie din lumea sportului, si baiat foarte principial (cel putin acum 15 ani cind l-am cunoscut) cind a “luat-o pe ulei” cu becali & co pe show-ul lui. De la altii ce pretentii sa mai ai? Tare mi-e teama ca trebuie formata o noua generatie de “formatori de opinie” profesionisti. Asta de-acum e compromisa. Exceptie faceti voi, hobby-istii.
    La Multi Ani!

  • 25

    din 24 de postari 10 sint ale tale. ne aflam pe voxpublica ca preferam scandalul, evident. daca preferam valoarea nu ieream aici; nici noi nici tu.

    valorosule
    2011-01-05 03:35:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Da de ce crezi tu ca pentru mine OM NORMAL cu un serviciu normal si cu o viatza normala exista vre-o diferentza intre Bianca Dragusan sau Cristina Neagu ?

    Da Bianca Dragusan este facatoare de sex si Cristina Neagua jucatoare de hambal. Ei si ?
    Ele o fac la TV, eu nu.

    Siii care e diferntza ? Ca una a asudat mai mult ca sa faca ceea ce face daaaaa … in esenta lui amandoua fac acelasi lucru sex sau sport IN MEDIA – de partea celalata a vitrinei – ceea ce pentru un om normal ca mine e la fel de inaccesibil si la fel de inutil.

    Omul mediu nu face sport cu Cristina Neagu si nici sex cu Bainca Dragusan. Pentru omul mediu amandoua sunt niste produse media, niste filme cu masini straine care ruleaza la TV si atat. PUNCT.

    Acum cand are de ales intre :
    9 saptamani si jumatate + Basic Instinct si
    Invincible + Titans + Friday Night Lights + Pride sau hai sa va pun ceva mai recent Blind Side si Invictus .

    Ce alege telespectatorul roman ?

    De aia .

    Cate filme care sa faca rating cu handbalisti stii tu in Romania ? Hai ca Ro a fost pe podium-ul mondial intr-o vreme la baietzi si s-au facaut intr-o vreme sali de sport cu terenuri de handbal la care pana si eu am avut acces .

    Cate filme care sa vanda mitul hambalistului super-erou s-au facaut la noi ?

    D’aia

    Filmele care sa faca un rating decent .

    PS nici filme cu Hagi fotbalistul nu s-au facut deci ….. ramanem la filmele cu fotbalisti tatze – craci in care sportivii sunt interesantzi doar prin accesoriile lor masini/femei/palate pe care le etaleaza. Dar pentru asta nu e nevoie de o cinematografie facatoare de eroi sunt suficiente tabloidele si stiriel TV “din sport”

    Intrucat la noi sportivul care nu e putred de bling bling dar nu faca nimic e mai cautat decat sportivul care asuda zi de zi asa pentru ca la noi “Milion Dollar Babay” nu vinde nici macar cat “Every Given Sunday”

    Oare de ce ?

    Si pentru asta tot comunistii sunt de vina?

    In sport, elita romanesca era mai olimpica sau mai mondiala sub vremea comunistilor decat este acum Romania ere mai sus in clasamentul pe natziuni.

    Pentru asta pentru situatzia sportului din Romania de acuma cine este de vina acuma tot comunistii?

    PS desi sunt jucator de tenis din paste’n craciun nu am crezut si nu cred niciodata ca atunci cand ma uit 10 minute la un rezumat de tenis la TV se chema ca fac sport.

  • 27

    Cred ca tocmai noi, cei cu o anumita educatie si pregatire si fara o dependenta materiala acuta (nu avem stomacul gol, asa cum spui), suntem acea “Romanie profunda” sau putem fi. Scuza-mi lipsa de modestie care m-a facut sa ma includ in elita morala si intelectuala mentionata, dar chiar cred ca putem face ceva sa rupem cercul vicios de care scria lavrenti pe sportvox. Esti un formator de opinie deja, asa ca poti oricand initia un proiect de acest gen caruia promit sa ma alatur neconditionat cu umilele mele resurse.

    Emilian Oancea
    2011-01-05 11:53:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Nu cred ca trebuie sa fii neaparat cu stomacul plin ca sa fii moral sau educat. Imi vin in minte exemple de copii ale actualei clase dominante din punct de vedere politico-economic care, desi au stomacul plin si studiaza la universitati de prestigiu din Europa si SUA, nu vor fi niciodata nici morali si nici educati in adevaratul sens al cuvantului. Dar vor reprezenta “elita” acestei tari peste cativa ani (sinistre vremuri pt copiii mei). Dupa cum stiu si oameni simpli din punct de vedere material, dar de mare calitate umana, care nu s-ar vinde pentru o masina sau o casa.
    Totul tine de educatie si caracter, nicidecum de situatia materiala sau de regimul politic.

    Emilian Oancea
    2011-01-05 12:04:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Poate ar fi trebuit sa scrii despre Cristina Neagu si despre votul pentru cea mai buna jucatoarea a lumii inainte de 31 decembrie. Ideal ar fi fost sa fie pe prima pagina a siteurilor cu vizitatori numerosi si in special pe cele de sport, din pacate doar site-ul ziarului Adevarul a avut un comportament ok in sensul asta (din cate stiu eu cel putin).

    //am inteles ca nu asta era subiectul principal, dar daca tot preferi valoarea macar sa vorbesti despre ea in timp util.

  • 30

    @finu’:
    Nu stiu ce sa zic. Si eu am fost mirat de R.N. si asta fara sa-l stiu asa cum il stii tu. Cand ne mai auzim o sa-ti povestesc pe teama asta. Nu are ce sa se formeze vreo generatie . Toate astea se intampla natural sau nu se intampla si gata.
    La Multi Ani si voua!

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 16:51:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    @valorosule:
    Daca am mai putin de jumatate insemna ca am fost neglijent cu unul sau altul. Asta este formula mea comportamentala firesca. Daca cineva a facut efortul sa-si scrie opinia despre ce am scris eu, mi se pare firesc sa constate ca si opinia lui conteaza pentru mine. Accept si ironia ta si faptul ca tu consideri lipsita de valoare opinia sau scrierea mea. E dreptul tau.:)

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 16:54:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @laur22:
    Mi-ai lansat atatea teme si un comment scris cu atata incrancenare de parca eu as vrea sa-mi impun vreun punct de vedere asupra a ceea ce urmeaza sa se vada la TV in urmatorii 20 de ani. Ideea e ca fiecare are pana la urma liberrtatea optiunii. Nici nu mi trece prin cap sa spun eu ‘Bianca rau- Cristina bine”, doar ca mi-ar placea sa vad si sa inteleg si altceva dincolo de instinctele primare. Atat.
    PS imi pare rau ca nu poti face tenis si la balon.ai avea mai putin timp sa citesti prostii ca asta.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 17:23:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @Emilian Oancea:
    Exagerezi, eu imi stiu masura.@Ana: Apoi nu cred ca asa ceva se poate reglementa printr-o lege. Se intampla natural sau nu se intampla deloc . In plus e o chestiune care depaseste oarecum granintele Romaniei. Uite ca Ungaria incearca sa aiba o pozitie de tipul asta si pe langa ca mi se pare stupida solutia lui Orban, si-a suit in cap toate fortele democratice autentice ale Europei.

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 17:27:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @Ana:
    Perfect de acord , Ana. In momentul cand am scris asta m-am si gandit ca mi se va reprosa asta. Dar problema e ca nu stiam nici eu despre acesta chestiune a votului. Pentru mine scrisul pe aceasta platforma e strict un hobby, asta ca sa-ti raspund deja la urmatoarea replica in care o sa ma certi ca nu as fi vreun jurnalist informat:)

    Adrian Prioteasa
    2011-01-05 17:31:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Tu iti stii masura, eu mi-o stiu, atunci cine sa incerce sa schimbe ceva? Ramane sa constatam si ne lamentam?

    Emilian Oancea
    2011-01-05 17:55:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    Ai dreptate, subscriu :
    sportul se face pe stadion si nu la TV ori pe blog.

    In concluzie nimeni din cei ce fac sport deci sunt mai apropiatzi de sudoarea Cristinei Neagu decat de BLING BLING-ul fetelor de la miezul noptzii nu va vorbi vreodata aici cu tine, deorece nu asa, este pe stadion.

    PS incerci sa faci tu daca nu un film macar un articol sau mai multe, caramida la postamentul handbalistunui, scrimeorului, pugilistului, maratonistei SUPER-EROU ?

    CA DACA NU TU, ATUNCI CINE SI DACA NU ACUM, ATUNCI CAND?

    Promit sa recuperez TIMPUL DE STADION PIERDUT CU CITIREA TA. Hai curaj gaina ca te tai.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
Născut de 42 de ani, îndrăgostit de U Craiova de 36 de ani, antreprenor de 18 ani, inginer de 17 ani, columnist (doar ca hobby)  în presă de 4 ani.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1@CuriozitateDe aici: nicusordan.ro/c../ ....omul de afaceri Matei Paun, specialistul in branding si strategie Cosmin Alexandru, istoricul Andrei Pippidi, Voicu Radescu, managerul Green Hours si...
  • 2@Curiozitate @Laura CParerea mea despre toti primarii-secu asta batrani sau in curs de imbatranire am exprimat-o deja la postarea mea anterioara @30.Eu zic: Nu am nicio sansa. Sa-mi explice...
  • 3@Curiozitate @Laura CParerea mea despre toti primarii-secu asta batrani sau in curs de imbatranire am exprimat-o deja la postarea mea anterioara @30.Eu zic: Nu am nici sansa. Sa-mi explice @Autoarea...
  • 4despre orice cred ca mai multe sanse pt retrocedari ai cu Nicusor decat cu Oprescu sau cu Prigoana. Nicusor actioneaza in spiritul legii, cred ca nu e nimic mai presus de asta pt el, probabil doar etica Acum...
  • 5si sa punem DOT aici, daca omul sri de sex feminin intromisionat in presa ii face campanie pe blog, lucrurile sunt limpezi...
  • 6@tamara's nephew 38: Mai nepoate, ineleg ca tu esti unul dintre succesurile epocii basesciene, ceva la nivelul de scoala primara si la educatia ta poti tasta tot felul de jigniri la adresa celorlalti gen...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!