RSS Feed

Ce se vede din unghiul meu

vezi toate articolele de
27 Nov 2009 la 13:26 50 comentarii 3148 vizualizari.

În primul rînd – dacă imaginea e reală – un om politic care s-a expus, printr-un gest necontrolat, dubios şi interpretabil, atît în postura candidatului de atunci cît şi a preşedintelui de acum. Atenţia la cele mai mici detalii n-ar trebui să fie doar apanajul americanilor…

În al doilea rînd, un filmuleţ al cărui deţinător a aşteptat 5 ani să-l facă public, în logica – nu-i spun neapărat românească – a unei campanii electorale mînjite cu magiun: “îl scoatem cînd ne-o veni bine!”.

În al treilea rînd, un preşedinte – candidatul de atunci şi candidatul de azi – care la vederea imaginilor cere timp pentru a se gîndi dacă şi cum s-au petrecut lucrurile. Am auzit explicaţia (pe care o îmbrăţişez, pînă la un punct) după care un preşedinte îşi cîntăreşte bine cuvintele, gîndeşte de două ori înainte de a deschide gura şi aşa mai departe. (Rostiri de tipul “treci pe masă să-ţi arăt cum se face”, “ţigancă împuţită” sau “găozar” nu par să se înscrie în acest model, dar în fine… am putea adăuga la această listă şi declaraţii simpatice la fel de inedite, la urma urmei…) Nu faptul că Traian Băsescu nu-şi amintea evenimentul e în discuţie, după mine, nici dorinţa lui de a vedea dacă filmul e trucat sau nu, ci faptul că un preşedinte-candidat nu are vorbele la el într-o astfel de situaţie: poţi simplifica un pic lucrurile spunînd că nu ai fi făcut nicicum un astfel de gest şi că fie e un trucaj, fie e o interpretare nedorită a unei situaţii complet diferite.

Ce rămîne ?

Un motiv în plus de polarizare, de tip “A fost sau n-a fost?”, cu toate derivatele şi declinările posibile, de la dacă e bine să cîrpeşti puştii obraznici sau, în fond, orice fel de puşti, pînă la trăsăturile de caracter ale acuzatului sau maniera în care mogulii îşi atacă adversarul. Mă aştept ca dezbaterea naţională să includă deopotrivă coafeze şi profesori universitari, taximetrişti şi curatori de muzeu, Radio ZU şi Realitatea FM şi aşa mai departe…

Un act de consiliere profund ratat de o (numeroasă) echipă întreagă, avînd în vedere avertismentele lansate cu o zi inainte de Patriciu dar, poate mai ales, ţinînd cont de rădăcinile pe care le au în presă cei mai mulţi din consilierii de campanie ai preşedintelui – Sever Voinescu, Cătălin Avramescu, Traian Ungureanu, Carol Sebastian sînt doar cîteva nume, cărora le reproşez incapacitatea de a “adulmeca”, prin contactele lor sau doar prin punerea cap la cap a unor evenimente din ultima vreme, ceea ce urma să aibă loc.

Îl cred pe preşedinte atunci cînd spune că nu a lovit şi nu a bătut vreodată un copil, în sensul că pentru el gestul făcut nu avea o premeditare malefică, ci probabil intenţia de a alunga, ca pe o muscă, un personaj deranjant de lîngă scenă. Fie el şi un copil. Mai cred, de asemenea, că dacă incidentul a avut loc realmente, el nu e decît un strat din multele care compun personalitatea, bunele şi relele lui Traian Băsescu. Aş fi preferat ca pînă la sfîrşitul campaniei să discutăm despre alte deficienţe ale mandatului sau poate şi caracterului său – cum ar fi menajarea mogulilor proprii, fandările şi eschivele cu reforma statului în funcţie de propriile interese de moment, sacrificarea propriilor aliaţi politici – pentru că toate astea au avut un impact asupra noastră, a tuturor, în ultimii 5 ani. Aş fi preferat să puricăm toate neîmplinirile (multe, după mine) şi toate realizările (puţine, după mine) care compun omul politic Traian Băsescu. Cam cum desfaci foile dintr-o ceapă. În loc de asta, însă, ne vom alege probabil cu o mare varză…

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: , , ,


50 comments
  • 1

    Pai sa luam in calcul ambele variante:
    1.Daca a fost pe bune…de ce a aparut abia acum? De ce pustiul ala a declarat azi ca nu a avut nici pe dracu atunci?
    2.Daca e trucaj, e doar un gest infect marca Patriciu…

  • 2

    Referitor la punctul 3 – dupa faza cu “tiganca imputita”, daca nu gresesc, Basescu nu a avut niciun derapaj verbal public, ceea ce ma duce la gandul ca autocontrolul poate fi o explicatie la reactia presedintelui.

  • 3

    de la mine pare ca varza faci tu din jurnalism(da vorba aia, tine de foame chiar daca nu e cine stie ce de capul ei).
    cred ca stilul asta varza, ca insasi varza,NU PREA ARE NICI UN SAMBURE!
    de la mine se mai vede ca sunteti foarte multi varzari,deci e mare concurenta.ai grija!

    fara sa intentionez sa-ti aduc vreo jignire,
    cred ca de fapt nici la varza nu prea te pricepi.
    “Ce rămîne ?”……

    UNGHIUL DREPT
    2009-11-27 13:48:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Si eu am facut prostii cand eram si mic si am luat bataie si de la pariniti si de la profesori. Dar nu ma voi referi la bataia primita de la parinti pt ca aceea e din alta categorie incomparabila cu subiectul de aici.
    Am luat bataie de la profesori (si nu ma refer la un dos de palma pt ca acela m-ar fi facut sa rad la fel ca pustiul din film) pt ca am facut prostii, multe prostii. Cred ca nici atunci nu am fost suparat pe ei, dar cu siguranta acum vreau sa le multumesc pt ca in felul acesta m-au facut sa urmez drumul cel bun. Fara bataie cred ca as fi fost mult mai prost astazi.

    Pe mine sincer ma intriga mai mult gestul lui Crin care acum o saptamana spunea ca nu va putea niciodata sa stea alaturi de Geaona si apoi la ordinul stapanului cu bani a facut cu nonsalanta acest lucru. Nesimtirea aceasta afecteaza mult mai rau caracterul unui tanar in formare decat o palma primita pt o prostie.

    Fi-ti profesionisti ce d****!!!

    Marius
    2009-11-27 13:50:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Stimate domn am vazut in Evenimentul un filmulet in care un candidat la presedintia Frantei da o palma, nu este niciun dubiu, unui tanar , candidatul fiind intr-un turneu electoral. Eu nu cred ca acea intamplare a starnit atatea comentarii ca la noi. Am auzit ca acum ar fi intervenit si o ancheta a protectiei copilului. Iti sta mintea in loc !
    Ca sa nu mai spun ca oripilatul Dinu Patriciu a tiinut povestea 5 ani si vorba lui Dandanache-acum ca sa nu ramana fara coledji amicul Geoana pac cu ea la Razboiul! Bietul Caragiale , dac ar sti el cat este de actual.Doar actorii sau schimbat din pacate nu cu unii mai buni.

  • 6

    Si sa stiti ca multi vor fi oripilati nu de reactia lui Basescu, ci de modul ordinar in care Realitatea TV i-a dat un mare pumn in flex in direct, faptul ca nu i-a pus la dispozitie imaginile inainte de a intra in emisiune. Este un lucru fara precedent in TV-ul nostru. Nu putem compara pentru ca nu avem termeni de comparatie. Toti zic: “daca as fi fost eu, as zice…”. Nimeni din cei care spun acest lucru nu poate intra cu adevarat in pielea lui Basescu.
    Inainte de a difuza imaginile, Razvan Dumitrescu a anuntat de mai multe ori ca toate televiziunile au inceput sa dea acele imagini. Am verificat pe toate posturile si nu am vazut nimic. Mie imi miroase aici a manipuilare. Razvan Dumitrscu a creat o stare de tensiune suplimentara.
    Cred ca voi jurnalistii ar trebui sa vorbiti mai intai si cu niste psihologi (dar din aceia adevarati, nu care se afiseaza mereu la televizor), inainte de a incerca sa va puneti in pielea lui Basescu. (D-na Zivari nu e substitutul tuturor psihologilor din Romania).
    Mult succes.

  • 7

    Eu unul nu cred ca e facatura… Totul este real, ca sunt multi simpatizanti al lui Traian Basescu e normal sa-i tina partea. Am urmarit cu atentie imaginile si nu cred ca sunt trucate, asta cu aparutul “casetei” nu conteaza fapta este facuta si a vazut-o o tara intreaga si o lume intreaga…

  • 8

    nu e nici un trucaj!

    uitati-va cu atentie la cei doi oameni de langa copil: un barbat si o femeie. imediat dupa lovitura, femeia se uita scurt la copil si apoi la basescu. barbatul, tot imediat dupa lovitura, se uita inmarmurit si destul de lung la viitorul presedinte, dupa care il priveste pe copil, ca si cum ar vrea sa vada daca acesta se resimte sa nu. oare si aceste reactii firesti, omenesti si perfect justificabile in situatia data, pot fi trucate? sa fim seriosi. o spun ca un om care se pricepe la expresia emotiilor.

    golikov
    2009-11-27 14:02:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @ andra: copilul a spus mamei si matusei ce s-a intamplat care nu l-au crezut..crezi ca daca declara atunci in presa in lipsa unei probe l-ar fi crezut cineva?

    @marius: e pb ta ca problemele tale s-au rezolvat prin bataie si asa cum ai inv acasa si la scoala asa o sa procedezi si cu ai tai copii. parerea mea

    daca patriciu a “scos” el filmul pe “piata” nu a fost divulgat atunci pentru ca era in alianta cu basescu pe cand acuma nu.

  • 10

    E ridicol ce scriu unii aici!! La acel miting electoral s-a si spus pe post, a fost o televiziune din Campina apartinanad unui lider PDL, si regizorul de serviciu, domnul Tataru. Pai cine ar fi luat in considerare o plangere facuta de parintii copilului, impotriva viitorului prim om in stat pt lovirea unui copil, in conditiile in care toti de acolo erau aliati sau simpatizanti ai dansului?? Au tacut fiindca veneau la cascaval. Imaginile au fost filmate de o televiziune din Campina apartinand unui domn, Severin, care e membru marcant PDL. Toate detaliile astea s-au spus aseara la televizor, dar nimeni nu asculta. Toti iau franturi, si normal, nu se intelege decat ca Basescu este atacat de moguli! Dar Base, in emisiune, aproape a recunoscut, spunand ca poate l-a injurat, iar madam Anastase i-a confirmat versiunea, fiindca a crezut ca va recunoaste intr-un final. Dar el a iesit pe post si a negat, deci acum toti trebuie sa-l sprijine, nu-i asa?? Filmarile au fost in mainile PDL si au scapat, poate contra cost, poate nu, dar asta conteaza!! Vedem adevarata fata a lui Basescu si asta conteaza! Nu e reprobabil ca se difuzeaza ci ca Base da intr-un copil. In alte tari asta inseamna puscarie. La noi inseamna ca dusmanii il ataca sub centura, cica. Romani, desteptarea!

    Emilia
    2009-11-27 14:07:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    uitati-va la “SEFUL“ vostru GEOANA …cu vocabularul lui deontologic. ..“(NEMERNICII DRACULUI) chiar el a spus-o ..asta vreti voi sa ne conduca???..ia sa vad daca aveti curaj sa dati asta la toate televiziunile…uitati-va pe YOUTUBE.. youtube.com/wat../

  • 12

    VLADIMIR TTISMANEANU&VIOREL PADINA

    România se află într-o criză profundă, determinată nu doar de criza globală, ci şi de criza de sistem social-politic intern, nu mai puţin gravă. Această din urmă criză îşi are rădăcinile în impostura ce s-a produs la momentul în care revoluţia din decembrie 1989 a fost deturnată de „salvatorul” Iliescu şi de echipa sa compusă din nomenclaturişti de rangul 2 ai partidului, securităţii şi armatei, cu intenţia iniţială de a implementa în R.S.R. doar perestroika şi glasnostul gorbaciovist, dar care apoi, văzând că e imposibil să menţii „lagărul socialist” cu pluripartidism, cu libera concureţă, cu presa liberă şi cu o justiţie independentă (fie acestea şi minimale), s-au transformat din „comuniştii cu faţa umană” şi „adevăraţii socialişti” din seara zilei de 22 decembrie 1989 în „capitaliştii” sălbatici care vor transfera în cont propriu cea mai rentabilă parte din avuţia „întregului popor”. Ei au utlizat în acest scop nu regulile economiei de piaţă şi legile statului de drept pe care pretindeau demagogic că le-au redescoperit şi că le apără, ci mentalităţile şi metodele specifice „PCR”, bazate pe „pile, cunoştinţe, relaţii”, aşadar pe o corupţie devastatoare (în condiţiile în care fostul aparat de stat comunist nu doar că a rămas intact, ci a crescut monstruos în aşa-zisa perioadă de tranziţie, iar justiţia a fost ca şi inexistentă). Acesta e sistemul ticăloşit care a lovit România ca o năpastă infernală, mult înainte de a o lovi criza globală. Il putem denumi şi regimul Iliescu…
    Ce este „sistemul ticăloşit” ? Este monstruoasa coaliţie dintre statul funcţionăresc hipertrofiat şi hipercentralizat de tip comunistoid şi un fals „stat de drept”, un stat de drept formal, evident, în care legile ordonatoare sau reglatoare-ocrotitoare ale sistemului libertăţii economice şi democratice fie nu există, fie sunt făcute doar în interesul unor clanuri, fie nu sunt aplicate decât discreţionar de funcţionarii, poliţaii, procurorii sau judecătorii proveniţi în cea mai mare parte din comuniştii cu mentalitate quasimafiotă, situaţie în care clanurile, frăţiile sau lojile constituite din impostorii decembrişti şi / sau din clientela lor au putut face ravagiile binecunoscute: indivizi care au devenit milionari sau miliardari (în valută forte) peste noapte, furând de la stat, spoliind bănci, înşelând sute de mii de cetăţeni şi corupând enorma funcţionărime şi justiţia pretins imparţială şi care indivizi practic tind să se substituie statului de drept şi ordinii publice, în interes strict privat sau de clan. Din cauza acestei pegre amorale / imorale, cinice, lacome, corupte, hedonist-consumiste şi egoiste, milioane de români oneşti au fost siliţi să părăsească ţara spre a-şi găsi de lucru printre străini ori s-au resemnat să subziste – hic et nunc – la limita civilizaţiei, într-un stat fals asistenţial, căci în fapt quasifeudal, în care relaţia dintre stat şi cetăţeanul asistat este aceea dintre stăpân şi vasal. Io, statul sau primarul (comunei, oraşului, judeţului) îţi dau atât cât să nu mori de foame (fără să-ţi creez locuri de muncă, ci doar prin minimalul „ajutor social”), iar tu mă votezi în etern. Or, în felul acesta, falimentul naţional – într-o lume deja postmodernă – este inevitabil.
    Cel care a vorbit primul în mod deschis despre „sistemul ticăloşit” şi pericolul enorm pe care acesta îl reprezintă pentru societatea românească a fost preşedintele Traian Băsescu, în consens cu echipa sa de colaboratori. Însă preşedintele Băsescu nu doar că a denunţat „sistemul ticăloşit”, ci s-a înfruntat în mod explicit cu el încă de la începutul mandatului său, contând pe aliaţii politici din ADA, dar care din păcate nu s-au dovedit la înălţimea platformei „Dreptatea şi Adevărul”. Astăzi, practic, în condiţiile contraatacului virulent al „sistemului ticăloşit”, infiltrat peste tot (deci nu doar în tabăra „mogulilor”, dar şi, bineînţeles, în kafkianul Aparat de Stat sau în „justiţia” încă nereformată), Traian Băsescu nu mai are de partea sa decât publicul pe care l-a cucerit cu incontestabil talent politic. Acest public e însă din ce în ce mai bulversat de campania media ostilă preşedintelui, in fapt un permanent linsaj, şi comandată de cupola „sistemului ticăloşit” (care îl consideră pe preşedinte un „trădător al sistemului”). De aceea, acum e momentul ca preşedintele reformator să ştie că nu este singur în faţa golemului criptomafiot şi că alături de el se află nu doar oamenii simpli, ci şi cei ce trebuie să fie formatori de opinie şi cariatide ale societăţii civile mature şi responsabile. Pe aceştia şi pe toţi cei ce se simt solidari cu acţiunea reformatoare a preşedintelui Traian Băsescu îi chemăm să semneze apelul de faţă.
    Semnează
    Vezi blog Vpadina si Vtismaneanu

    PETITparis
    2009-11-27 14:09:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Incet-incet, si cei care mai aveau un dram de credibilitate la RFM isi dau arama pe fatza. Nu mai deschid in veci RFM si RTV, mercenari nenorociti care va dati jurnalisti impartiali si, mai grav, formatori de opinie! Nemernicilor! Era cit pe-aci sa ma imbroboditi, nenorocitilor! Asa sa va ajute Dumnezeu!

    neogen
    2009-11-27 14:10:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Daca smecheria cu baiatul lovit nu tine, ce ramane de facut?
    Cred ca dl. Patriciu va face apel la prietenii lui, oligarhii rusi sa-i trimita niste killeri.
    Un glonte bine tintit si a scapat de Basescu.
    Altfel va fi cosmarul vietii lui caci, daca lucrurile vor continua asa, basescu are sanse sa castige cu mare diferenta de voturi oricat s-ar screme masina de vot a PSD.
    Desi eu, sincer, ii doresc domnului Geoana sa castige pentru ca avea o nota babana de decontat.
    PS- eomanul nu este oripilat daca cineca plesnestea un copil. va spune doar bine i-a facut, mama lui!…
    Asa ca…geaba…

    jack_the_ripper
    2009-11-27 14:11:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @ stela : patriciu a spus de existenta acestui film cu o seara inainte tot la RTV. logic ar fi ca basescu sa fie informat de aceasta declaratie de catre consilierii luisi implicit pregatit sa dea un raspuns.
    si sincer aceasta metoda de a te pune in fata faptului fara vreun precedent este buna.vezi reactia lui basescu de la emisiunea in direct si vezi cum a negat la 3 ore (lucru care putea f usor facut si in direct) .acest incident nu cred ca se uita chiar si dupa 5 ani cand te stii cu musca pe caciula

  • 16

    Toata lumea vede ca este un trucaj (exista si dovezi, daca vreti sa le vedeti…). Rusine mas-media, am ajuns bataia voastra de joc. Interesele voastre sunt mai presus de orice.

    Eu cred ca Basescu a castigat voturi, cu aceasta facatura de film. Filmul (un trucaj pus la cale de marele Patriciu) a aratat cat de mari sunt intereselor celor din spatele lui Geoana, si pana unde pot merge pentru a si le apara. Eu si copii mei nu vrem sa traim in lumea lui Patriciu, Vantu, …. Haideti sa scapam de ei, in aroganta si nesimtirea lor, ne cred chiar imbecili

  • 17

    pentru “…..” citeste articolul de mai sus si vezi ce a zis si basescu in cei 5 ani. deci la injurii verbale si geoana si basescu sunt la egalitate

  • 18

    @ali,
    DACA, te stii cu musca pe caciula. Din reactia lui Basescu inteleg exact invers.

  • 19

    Si inca ceva: negarea vehementa nu este o garantie ca e si sincera (vezi reactia celor de la PSD cu privire la impartirea tarii).

  • 20

    Din orice unghi se vede MITOCANUL, d-le Musat. Faza e similara cu cea cu “tiganaca imputita”, asa vorbeste/gandeste el DE FAPT despre ziaristi; in rest este doar retinere/abtinere pe care o controleaza cat poate, fiindca asa este “rolul” de Presedinte. Basel joaca de fapt un ROL, uneori mai bine, uneori isi da arama pe fata , nemaiputand sa se abtina. Ca este un om violent in vorbe/in fapte este vizibil pentru oricine cu bun simt elementar;

    Asa ca, ce mai conteaza un dos de palma dat unui mucos care strigase impotriva lui??? dat cum trebuie, pe dedesubt, cu aerul ca nu stie ce se intampla – asta e “stilul” mardeiasilor – lovitura nici nu a avut timp sa fie observata, daramite comentata si exprimata indignarea?!?!?!

    Patriciu ar fi de condamnat nu ca a tacut de atunci ci, pentru ca a tacut deoarece Basescu era din tabara lor – Alianta DA. Asta e culpa care i se poate imputa!

    elenick
    2009-11-27 14:22:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    Doamne cate pareri! Pro-Crin.. Pro-Geoana.. Pro-Basescu si anti-pe rand, fiecare. Ce naiba, parca sunteti retardati. Mai oameni buni, sunteti inaintea unui fapt real. Petrecut in urma cu cinci ani de zile. Si daca acest lucru ar fi fost facut public, Traian Basescu trebuie schimbat. Si fara asta, raul facut de Basescu nu are margini si nu poate fi etichetat. Sa ne intelegem, acest lucru nu schimba cu nimic desfasurarea campaniei si in nici un caz pe alegatori. Cei care vor schimbare si modernizare si-au facut deja o opinie. Il voteaza pe Geoana. Cei care vor sa bata pasul pe loc, sau mai mult, sa avanseze in aceasta degringolada, voteaza Basescu. Eu ma numar printre votantii lui Crin din primul tur si increderea in el ma indeamna sa votez Mircea Geoana, lucru pe care il voi face cu toata sinceritatea…

    Danut Mazilu
    2009-11-27 14:24:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Pana si un jurnalist – ca e om – se poate insela.
    Toata suflarea pune aceeasi intrebare ridicola – cu raspuns si mai ridicol, “de ce a asteptat posesorul filmului 5 ani ca sa-l dea”, raspunsul dlui Musat: ca sa-l dam cand ne-o fi noua mai bine.
    Intreb si eu asa: daca acest film exista cu siguranta ar fi aparut in primul tur si nicidecum in al doilea. Filmul a aparut pentru ca un om si-a “adus” aminte. Cei care au filmat la vremea respectiva s-au dus au cautat si au gasit. Chestia ca acum l-au scos pentru ca aveau nevoie de o lovitura impotriva lui Basescu chiar e ridicol.
    In primul tur trebuia data “lovitura” (fulmul) si nu in al doilea.
    Asa vad eu din unghiul meu.

  • 23

    sunt de acord cu tine..deci sa nu crezi nici se spune basescu nici ce spun aia de la psd….atunci pe cine sa crezi?

  • 24

    Un domn intelectual care a spus intr-o emisiune ca este inginer (nu stiu de ce sa te intitulezi intelectual daca esti inginer, dar ma rog, chestie de orgoliu!) a spus ca a votat in primul tur cu Crin Antonescu pentru ca doctrina, bla, bla, bla, si numai faptul ca Geoana si Antonescu au facut un pact il scoate din minti.
    Rusii si americanii au fost dusmai in razboiul rece aproape 50 de ani.
    Se pare ca acum – desi au declaratii belicoase – merge aproape la brat.
    Faptul ca Antonescu il sustine pe Geoana inseamna ca s-a predat Antonescu?
    Domnului intelectual (care are si doi copii dupa spusele dumnealui) ii urez doar sa mai citeasca povestile nemuritoare de care in copilarie a fost vaduvit. Va avea ce sa invete din pildele celor care nu erau atat de intelectuali precum este dansul astazi si scolit – din feicire – la scoala din timpurile de dinainte de Revolutie.

  • 25

    aa..si inca ceva pentru Stela daca basescu nu se simte cu musca pe caciula de ce nu a spus inca de la inceput ca el nu a/ar da niciodata intr-un copil

  • 26

    DACA MASS – MEDIA TINE PARTEA DICTATORULUI,SA NU NE INTREBAM .DE CE S-A CREAT ACEST MONSTRU.
    MOFTANGIUL MORAL!
    SCENA COPILULUI VENIT CU MAMA SA la un miting in Ploiesti tinut in anul 2004 PENTRU A INMANA UN MEMORIU (despre evacuarea nedreapta e )lui Basescu -candidat la PREZIDENTIALELE ,este evidenta “.NU IMI DAU SEAMA,GREU DE SPUS,M-A INJURAT.VAD UN COPIL CARE RADE DUPA CE SE DA INAPOI!”NICIODATA,NU MI-AM LOVIT,COPII,sau sotia…..!
    Caseta nu a aparut pana cum, pentru ca criminalul Basescu si-a luat masurile de siguranta(chiar si cu plecarea din tara la munca a parintilor copilului agresat,care nu isi dau numele de frica represaliilor).Si Ceausescu a cazut,pentru ca, credea ca va dainui vesnic!l]La alte posturi s-a dat un film cu o rezolutie mica pentru a se pretinde ca ar fi trucaj!
    Este normal sa incerci sa surprinzi dintr-un unghi favorabil ceva(miscarea bratului agresor acoperit prin aducerea mai langa el ,a petentei ) ce nu se vedea deplin din cauza vicleniei agresorului,Aceasta (FREIMURI)tine de tehnica fotografului,nealterand fondul(ce a fost mascat prin cunoscuta expresie”a luat fata” pusa in practica de catre AGRESOR),ci dimpotriva,punandu-l mai bine in evidenta !.
    - ORICINE POATE VEDEA CA INAINTE DE A O TRAGE DE MANA PE PETENTA,BASESCU S-A UITAT LA TELEOBIECTIVUL DIN FATA(PE LANGA CARE ERAU FORTE DE ORDINE)PENTRU A OBSERVA DISTANTA DE FOCALIZARE,SI A STII CE DISTANTA TREBUIE SA O MISTE PE PETENTA-PENTRU A NU SE VEDEA LOVITURA BASESCIANA!
    LA FEL DE EVIDENT ESTE ZADARNICIREA AFLARII ADEVARULUI –de catre CLANUL BASESCU SI ACOLITII ACESTUIA,CARE MISTIFICA CU UN CINISM NEMAINTALNIT ,REALITATEA OBIECTIVA!!!AUTORITATILE STATULUI SE VOR ASOCIA SI DE ACEASTA DATA NELEGIUIRILOR CELUI CARE NU POATE CONCEPE SA PIARDA PUTEREA OBTINUTA PRIN MISELIE,INTRIGI ,SANTAJ..Tot printr-o expertiza,Basescu, a scapat de raspundere penala in dosarul FLOTA.
    IN APROPIEREA CANDIDATULUI BASESCU IN CAMPANIA ELECTORALA DIN NOIEMBRIE 2004.-SE AFLA ROBERTA ANASTASE,CEA DEVENITA PRESEDINTA CAMEREI DEPUTATILOR SI PENTRU CA A TINUT CU OBEDIENTA SECRETUL MANIFESTARII VIOLENTE A CELUI DEZECHILIBRAT PSIHIC!
    AFLATI LA LOCUL FAPTEI.LA 3M ,DISTANTA,ADRIAN IURASCU DE LA ZIARUL “BARICADA” CA SI FELIX TATARU-CARE FILAMA INTRUNIREA respectiva,AVAND CONTRACT CU PD-_ul ,acum in staful de campanie prezidentiala,A RIDICAT in sus IMEDIAT MONITORUL CAMEREI DE LUAT VEDERI DE LA LOCUL FAPTEI,PENTRU A PUTEA NEGA EVENTUALELE COMENTARII LA CELE PUBLIC INTAMPLATE!
    DE CE ESTE PREMEDITATA AGRESIUNEA PE CARE O VEDEM SI CU “OCHII MINTII”:CU MANA DREAPTA Basescu ,ESTE NEVOIT SA IA MEMORIUL,IL DA PERSOANEI CARE ERA IN PARTEA STANGA-DAR CARE NU SE VEDE STRATEGIC IN FILMARE-pentru a nu se crea complicatii,PENTRU A SE CAMUFLA. AGRESIUNEA .
    APOI, PENTRU A ABATE ATENTIA PUBLICULUI , A MAMEI DISPERATE,DAR SI A COPILULUI PE CARE VROIA SA L LOBEASCA IN PLIN,SE FACE CA DA MICROFONUL ACELEI PERSOANE DIN MANA STANGA ..SIMULTAN SIMULEAZA CA VREA SA DEA MANA CU MAMA DISPERATA,APOI I-A PRINS MANA MAMEI ,O TRAGE LA EL-INCERCAND SA ACOPERE SPATIUL VIZUAL AL UNEI PERSOANE CARE FILMA SI DIN FATA LUI BASESCU!PENTRU CA LOVITURA SA FIE PUTERNICA A TRAS MULT IN DREAPTA MANA MAMEI ,DANDU-I DRUMUL MAINII-CARE S-A DUS DIRECT IN MINORUL AGRESAT VIOLENT!Elanul deternminat de ducerea mainii petentei ,era necesar pentru ca lovitura sa fie mai puternica,fata de cel care a avut curajul sa spuna de la microfon publicului simpatizant P.D.L. -sa nu il votaeze pe BASESCU.
    Inainte de a lovi ,Basescu a ochit obiectivul,CROSEUL DE DREAPTA A LOVIT TINTA SI LA DESTABILIZAT PE copilul CARE NU A VRUT SA II DEA SATISFACTIE AGRESORULUI,Iin sensul ca A REUSIT SA STEA PE PICIOARE-IN URMA brutalei LOVITURI,mimica agresatului parca spunand parka :”n-ai reusit sa ma dai jos “!
    COPILUL LOVIT A RAMAS DEMN IN PICIOARE! ACEST COPIL ,A DAT O LECTIE INTELECTUALILOR OBEDIENTI!CATI AU ALES POZITIA VERTICALITATII SI CAT SE GUDURA!!!
    CHIAR ROBERTA ANASTASE S-A DAT DE GOL LA REALITATEA TV(26.XI.09-PANA SA APARA DECLARATIA LUI BASESCU DE LA SEDIUL DE CAMPANIE,DICTATA DE CONSILIERII PREZIDENTIALI ).CAND A AFIRMAT CA SCOPUL AVUT ERA INCHIDEREA SUBIECTULUI!
    MARTURIA LAVINIEI SANDRU-CAREIA I S-A SPUS IN?! NOIEMEBRIE 2004 DE ROBERTA ANASTASE “ SA NU FI FILMAT CINEVA SCENA“ ESTE ELOCVENTA .SOLIDARITATEA INFRACTIONALA A ROBERTEI ANASTASE ,ESTE VADITA SI DATORITA MANIPULARILOR PE CARE LE-A FACUT CU OCAZIA VIZIONARII CASETEI originale DE LA ZIARUL” GARDIANUL”.ACELASI TIP DE DIVERSIUNI ,LE-AU FACUT SI INVITATII EMISIUNII TINUTE DE POSTUL DE TELEVIZIUNE “REALITATEA “
    INSTITUTUL DE POLITICI PUBLICE ESTE POLITIZAT IN CULOARE PORTOCALIE,NEPUTAND SA FIE INDEPENDENT
    ACUM INTELEGEM DE CE BASESCU,NU A AVUT INCREDERE IN LAVINIA SANDRU, DEBARASANDU-SE DE ACEASTA LA FOARTE PUTIN TIMP DUPA EVENIMENTUL CE IL INCRIMINA PE CRIMINALUL CE OCUPA FUNCTIE SUPREMA IN STAT.
    TOT RETROSPECTIV ,INTUIM MOTIVELE ADEVARATE -PENTRU CARE BASESCU A DECIS CA ROBERTA ANASTASE -SA DOBANDEASCA A CEASTA FUNCTIE ,EVIDENT ,DUPA CE NASTASE A FOST DETRONAT.
    TOT ACUM AVEM DOVADA MOTIVATIEI BASESCIENE CA DUPA DOUA SAPTAMANI DE LA “TRECEREA LA ACT”–D.N.A.-ul A INCEPUT HARTUIRERA IMPOTRIVA lui DINU PATRICIU-VINOVAT DOAR PENTRU CA A AVUT CALITATEA DE MARTOR OCULAR LA AGRESIUNEA PRESEDINTELUI in raport de un minor curajos!
    DUPA CE MINORUL A FOST LOVIT IN PLEXUL SOLAR DE CATRE AGRESIVUL TRAIAN,ULTERIOR ,EL A FOST LOVIT CU MANIE PROLETARA CU UN CROSEU SUB BARBIE,SI ARUNCAT IN SPATE CIRCA 1M DISTANTA DE LOCUL UNDE SE AFLA.!
    TRAGEREA DE MANA A MAMEI DISPERATE de catre BASESCU,DEPLASAREA acesteia CAM 40 DE CM DE LOCUL UNDE ERA,A AVUT IN VEDERE SI ADUCEREA ACESTEIA PUTIN CU SPATELE LA COPILUL PE CARE BASESCU URMA SA IL LOVEASCA,dar si sa mascheze visual lovitura premeditata !
    PENTRU A NU SE AUZI LOVITURA ,BASESCU A DAT DEOPARTE MICROFONUL,NESPERAND CA MAMA MINORULUI SA NU VADA CHIAR NIMIC.ULTERIOR acesta PUTEA VOCIFERA fata de agresiune!Numai ca minorul nu a avut incredere in Basescu cand Basescu a simulat o apropiere de cea in deznadejde,si a fost incordat si nu relaxat !COPILUL NU A FOST PACALIT, posedand al saselea simt.
    PREMEDITAREA AGRESORUL ESTE EVIDENTA.
    Pentru ca sunt santajati,acum parintii copilului agresat nu cred ca vor mai vrea sa recunoasca nimic din cele intamplate ,pentru ca li sa- aranjat de catre MAFIE-plecarea la munca in strainatate,pentru a se uita evenimentul defavorabil vesnicului candidat la nemeritate functii publice in stat.
    UN BUN CONDUCATOR NU FACE DOAR CE VREA,CI ACELE CE TREBUIE.BASESCU, FACE DOAR CE VREA.
    BASESCU INCALCA LA FIECARE 5 MINUTE REGULILE DIN “DECALOG”:SA NU MINTI ,SA NU FURI,SA NU JURI STRAMB.
    DACA MAIMUTA A AVUT DREPTUL SA COBOARE DIN COPAC,SI POLITICIANISTII P.D.L.,AU “DREPTUL”SA URCE IN CATE PARTIDE “VREA MUSCHII LOR”PENTRU A SPARGE RESPECTIVELE PARTIDE.
    ULTRADEMAGOGUL PATRIHOT CU MANA DREAPTA PE BIBLIE.JURA SI CU STANGA FURA:TATAL E STATUL ,MAMA-TARA
    MI-A FOST OPRIT CURENTUL ELECTRIC IN MOMENTUL IN CARE SCRIAM ACESTE GANDURI DESPRE CRIMINAL
    DESKOPUL ERA APROAPE TERMINAT.S-A REMEDIAT PARTIALCAT PRIVESTE TEXTUL SCRIS,NOROC CU SISTEMUL AUTORECAVERY.
    Diversiunea cu “afacerea” dintre Patriciu si altii,.NU TINE.
    “TU TE VAIETI DE MAFIOTI,CA SA ARATI ESTI cinstit si sclivisit,dar tot moftangiu esti.UN MAFIOT,E O FORTA,UN TEMPERAMENT,O VOINTA STARUITOARE,O MINTE BRICI SI UN SANGE RECE
    -Da,dar e pus in slujba CUI?In slujba LUI,fireste si a A LOR SAI,semanand in aceasta privinta –cu tot ce e viu..
    El are energia sa dea din coate,sa calce in picioare,sda se agate de unul si de altul,sa-i vicleneasca,sa-i inlature dasca-i nevoie,uneori sa-i omoare,cu alibiuiri bune,cu kileri destoinici,cu avocati dati dracului,CU JUDECATORI CARE CUNOSC LECTIA.
    -Bine dar SOCIETATEA?-CE SOCIETATE?O turma care scurmasi grohaie.Cu pielea groasa,cu ratul porcin si cantator,cu lacomie.
    MAFIOTUL E INTRE PORCI,UN MISTRET,el face legea cu coltii si nu se da PRINS.sa-l vezi unde se ascunde ,cum intoarce urma ,cu cine se inhaiteaza…
    CE DEMOCRATIE,CE MASE?MASELE,PENTRU A FI MASE,TREBUIE SA RABDE!LE PACALESTE UNUL,si cand apuca sa-si dea seama,le pacaleste altul.
    Mafiotul,simte cotul celuilat ,are un atapan tare deasupra si o incredere de fier in MAFIE,altfel n-ar putea lucra!!
    El a fost pus acolo,ca sa lucreze ca dregator pentru MAFIE…
    “Cine nu abuzeaza ,nu merita puterea!”MAFIOTII SUNT O ELITA care s-au ragandit sa sprijine saracimea,si se joaca,fiind mult mai inzestrati decat toti.au cazut ca se poate si altfel,cu putin praf in ochi.mai au doar putine hartuieli cu PRESA-mai ales ce cea semi mafiota,incepatoare,care nu intelege total ca ei sunt structura de baza,a unei SOCIETATI.
    EI FAC EDIFICII PRIVATE SI UNEORI PUBLICE ,DIN ACELEA CARE NU RENTEAZA.,EI IMPUN DECI ,O SELECTE.EI MANEVREAZA STATUL CUM VOR!!
    Ei sunt chiar STATUL,statul eficace,indifferent de PARTID.ei sunt legatura solida cu EUROPAsi cu LUMEA.,factorul de penetratie in exterior.te joaca cum sic and vor la laorice,te saracesc te EVACUEAZA,si-ti mai fac si MORALA.EI STIU TOTUL INAINTEA TA,ITI CUMPARA TOTUL DE SUB NAS.
    Ai mancat si de la dictatura ,si m,anancin si de la astia-carecsunr o DICTATURA DEGHIZATA!!!!!
    EU AM DEPUS ZECI DE MEMORII ORI ACTIUNI ,PLANGERI PENALE LA INSTITUTIILE COORDONATE CRIMINAL DE BASESCU,SI AM RAMAS TOT UN MURITOR DE FOAME,dar un iubitor de dreptate si de adevar!!!
    IN ACEASTA DIMINEATA ,A APARUT ALTA VESTE(informatie) PENTRU O DIVERSIUNE COMPLETA =SCHIMBAREA REGISTRULUI TACTIC.:VICEPRIMARUL P.D.L. ,RAICU,MAFIOTUL ,A anuntat triumfalist CA S-A DESCHIS PASAJUL BANEASA,CHIAR DACA SE VA MAI CONTINUA SA SE MAI LUCREZE si dupa 1 decembrie 2009!La actiunea P.D.L. a participat BERCEANU BOC si altii!
    DE CATE ORI A INCERCAT BASESCU-prin UNELTELE CRIMINALE SA MA ASASINEZE ,CRED ,CA I S-A URAT si lui!
    27.XI.09

  • 27

    @Ali(23): faptele vorbesc de la sine. In lipsa sau abundenta unor fapte, doar ne dam cu parerea.

  • 28

    Nu! Nu cred ce spun nici unii si nici ceilalti.
    Cred ce vad!
    In anii ‘90 urmatorul dupa Jivkov al Bulgarilor a facut o declaratie – O DECLARATIE – atunci cand studentii il contestau: “Ar trebui sa intram cu tancurile….sau ar trebui sa scoatem tancurile”. Jurnalistii au dat publicitatii imaginile cu tot cu sunet si s-a putut auzi clar ceea ce presedintele bulgar a spus. Bineinteles ca presedintele bulgar a negat cu vehementa spunand ca acea inregistrare este trucata.
    Inregistrarea a fost trimisa la expertiza si SURPRIZA a fost declarata corecta si netrucata. A doua zi presedintele bulgar si-a prezentat demisia. Era la iceputul anilor ‘90.
    La noi si chiar de-l calca sau il accidenta (vezi cazul Orban) tot nu se intampla nimic!

  • 29

    @Matei
    El si copiii lui….
    Sa ma ierte Dumnezeu, dar chiar lasa pe oricine sa aiba copii. Asta e democratia de fapt: sa lasi pe oricine sa faca copii care sa aiba astfel de parinti.

  • 30

    @ali (25) am descris mai sus contextul psihologic in care a avut loc prima reactie. Din cate stiu, in justitie marturiile luate sub presiune nu se iau in considerare. Ieri Basescu a fost intr-un asemenea moment.

  • 31

    N-are importanta daca e reala sau nu faza cu copilul. Oricum nu-l votam.

    preocupat
    2009-11-27 14:45:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @Stela (30)
    La fel de stresat as fi fost si eu, recunosc.
    Se pare ca SEFUL si-a revenit destul de repede.
    Se pare ca cu greu au reusit sa-l gasesca pe dl. Valeriu STOICA. Dl. STOICA a trebuit sa ii gaseasca apararea dlui BASESCU si l-a invatat cu destul de mulkta greutate cum sa minta “credibil”.

  • 33

    @ion (32): capacitatea de a depasi o situatie stresanta variaza de la un om la altul. Asta nu intra in contradictie cu ce am scris mai sus.

  • 34

    ok e trucat
    si asta ce schimba ?il face cumva un presedinte bun ? capabil ? ne taie datoria de 25 MILIARDE DE EURO ? ne SCOATE din somaj 800 000 someri? il lumineaza pe pogea si il transforma in om cinstit pe videanu ? ii taie pofta de putere si ambitia basescului ?ne scoate din mizerie si foame 85 la suta din populatia acestei tari
    NU . sa traiti domnule presedinte ! Sa traiti bine !Asa cum traim noi!de cind v-am ales data trecuta

  • 35

    Cata tevatura in analiza faptelor unui scelerat. Si asta fiindca in Romania se merge pe teoria ca “bataia e rupta din rai”.Mai adaptati-va gorilopitecilor, cei care credeti in aceasta teorie, intrati si voi in randul oamenilor, lasat preistoria altora. Si fiindca tot avem de a face cu un matroz ramas matol din vremurile cand cutreera speluncile, ii propun mardeiasului national sa se ia la bataie cu mine, sa simta cum bate o mama dezamagita ca 5 ani din viata copiilor ei s-au dus pe apa sambetei, fiindca in tara asta parca a nimanui, din cauza unor specimene ca el se rateaza un numar ingroztor de tineri. Si voua pipalacilor basescieni va arunc manusa si va invit la trezire. Nu conteaza ca ar putea fi trucaj acel film, ci conteaza reactia de infractor de care a dat dovada cand i s-a pus in fata oglinda si s-a vazut cat de hidos arata. Arata-ti barbatia MARE RUPATOR DE DINTI DE RECHIN si iesi la bataie cu o mama care-si apara fiul de o bruta ca tine. Te las sa-ti alegi terenul si armele. Te bat de te zvant.

  • 36

    Lavinia Sandru a declarat aseara ca atunci, in 2004, a fost pe scena alaturi de Anastase si altii si toti comentau informatia ca Basescu ar fi lovit un copil. Tuturor li s-a parut, in acel moment, ca este imposibil ca Basescu sa faca asa ceva. Dar informatia exista atunci in 2004 pe scena!!! La care d-na Anastase a spus: sa speram ca nu s-a filmat! Cei care au vazut-o aseara la ORA DE FOC si sunt obiectivi stiu ca Anastase a fost evaziva, nu a negat, ci chiar a incercat sa gaseasca niste scuze. Fara sa vorbeasca ATUNCI cu Basescu a spus acelasi lucru: poate copilul a vorbit urat.

  • 37

    Cine o baga in seama pe Lavinia Sandru?

  • 38

    corect punctul de vedere – insa cine oare avea interes ca Basescu sa se ocupe de orice altceva numai de campanie nu ??Mai uitati ca 3 ani de zile nu a avut nici un sprijin politic, uitati de contextul mondial din ultimul an si mai uitati ca nici un guvern pana la ultimul nu a facut o reforma reala tocmai din cauza implicatiilor de imagine – ORICINE vine la guvernare in urmatorul an ESTE OBLIGAT de situatia financiara a tarii sa faca reforma institutiior statului care va fi FOARTE FOARTE dureroasa si va decapita clasa politica ce o va face – Johanis e numai bun pentru asta…….deci……

  • 39

    sunt de acord cu tine Golikov, am vazut un reportaj pe realitatea Tv, Doamna care statea in fata scenei si vorbea cu Traian Basescu minte cu nerusinare ca Basescu nu l-a lovit pe copil, oare cu ce s-a ales doamna din filmulet.
    Si totusi doamna din filmulet se uita la baiat cum este lovit de Basescu si isi intoarce privirea dupa care isi continua conversatia cu Basescu, numai zic de domnul di partea stanga a baiatului dupa care si el la randului se uita tot la baiat cum este lovit de Basescu, daca si asta e facatura… Acesta este unghiul din care privesc acest filmulet. Asa ca lasati-o moarta cu minciunile doamnelor si domnilor.

  • 40

    Cat sunteti de mizerabili cei de la Irealitatea Tv.Sunt sigur ca va fi nevoie de o revolutie pe care sa nu ne-o mai fure nici Iliescu si nici nimeni. Este nevoie de dreptate pe care numai noi cetatenii de rand o mai putem face, si inca foarte curand.. ULTIMA SOLUTIE; INCA_O REVOLUTIE, dar asa ca sa fie curatenie si in mass-media!

    baruch hashem
    2009-11-27 16:26:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    Daca Basescu e singur , vom iesi sa facem o REVOLUTIE impotriva mafiei din romania !Alta solutie nu mai este!

    baruch hashem
    2009-11-27 16:29:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Eu cred ca filmul este real si nu trucat. Daca este trucat atunci, autorului ar trebui sa i se dea cel mai mare premiu din breasla. Sa ma explic: este vorba de reactia celor din jur. Autorul trucajului ar trebui sa cunoasca si foarte multa psihologie. Pe langa faptul ca mana lui Basescu se misca foarte bine si cutele de pe hanorac au fost “trucate” extraordinar! Chiar si capul lui Basescu “vibreaza” in momentul impactului! Apoi, femeia cu petitia era DISPERATA (nici nu a remarcat ca Basescu i-a intins mana). De ce s-ar uita la baiat dupa lovitura? Barbatul din prim plan cu care Basescu sta de vorba: dupa lovitura se uita DE CATEVA ORI ba la copil ba la Basescu, nevenindu-i sa creada ca a asistat la asa ceva! Barbatul din spate care la un moment dat avea un microfon in mana: dupa lovitura s-a uitat uimit la copil apoi la Basescu dupa care s-a facut ca ploua (asa cum facem toti pe strada cand suntem martorii unei agresiuni si ne spunem ca nu e treaba noastra)
    GROZAV SPECIALIST IN TRUCAJE! PROBABIL A LUCRAT 5 ANI LA FILM DE L-A SCOS NUMAI ACUM!

  • 43

    Eu va intreb doar atat. Dupa cate s-au vazut, fara chiar a avea inca demonstratia facaturii video, cine este pana la urma mai rau?
    Omul Basescu, prea sincer de cele mai multe ori si prea intolerant uneori, sau gigantica omerta din partea celalta? Omul care mai si greseste si de cele mai multe ori si recunoaste, sau serparia de interese economico-politico-mafiote calculate in miliarde si afisate

    Intreb doar. Sper sa va raspundeti si cu mintea si cu sufletul.

  • 44

    @Dan
    La ce serparie de interese economico-politico-mafiote te referi? Cea din spatele lui Geoana sau la cea din spatele lui Basescu? Daca o sa-mi raspunzi ca Basescu nu are in spate o asemenea serparie, da-mi voie sa te consider cel putin naiv. Ca sa nu folosesc termeni mai duri. Cine imi poate demonstra ca “mogulii” lui Basescu sunt buni si ceilalti sunt rai?

  • 45

    “Eu va intreb doar atat. Dupa cate s-au vazut, fara chiar a avea inca demonstratia facaturii video, cine este pana la urma mai rau?
    Omul Basescu, prea sincer de cele mai multe ori si prea intolerant uneori, sau gigantica omerta din partea celalta? Omul care mai si greseste si de cele mai multe ori si recunoaste, sau serparia de interese economico-politico-mafiote calculate in miliarde si afisatIntreb doar. Sper sa va raspundeti si cu mintea si cu sufletul.
    Dan
    2009-11-27 16:34:10″

    Dan, lumea se teme sa vorbeasca. Omul a fost de mai multe ori agresiv verbal si fizic. A mai folosit si institutiile Statului pentru razbunari personale. Tu ai avea curaj sa reclami pe seful politiei din orasul tau fara probe solide ? Dar chiar si cu probe, ai curaj ? Stim cu totii cum se poate ingropa un dosar. Si cum se poate distruge viatza reclamantului cu toata dreptatea lui. Din partea lui Basescu nu e greseala ci obicei. Serparia de interese exista si in spatele lui.

  • 46

    Despre film nu prea mai avem ce discuta, este foarte plauzibil ca e autentic. Avem declaratia victimei. Nici despre motivatiile lui Patriciu sau ale celor care au difuzat filmul nu avem ce discuta ca nu pe ei ii judecam. Intimplarea asta are aspecte legale si aspecte morale despre Presedintele Romaniei. Legal, are imunitate. Nici macar CC nu are ce sa-i faca: cine stabileste daca e o fapta grava sau ne-grava ? Moral… unii considera acceptabil ce a facut si-l vor vota. Altii considera inacceptabil si vor vota cu Geoana.

    “.. Cam cum desfaci foile dintr-o ceapă. În loc de asta, însă, ne vom alege probabil cu o mare varză…”

    Daca aduce satisfactie varza e la fel de buna precum ceapa. Unora le place jazz-ul, nu ?

  • 47

    SCANDALUL COPILUL BATUT: 1/ CAPUL CIOPILULUI DEVINE
    CE SPUN AUTORITATILE DESPRE PROTECTIA MINORULUI ACUM DE 15 ANI PT CA LA 10 ANI ERAU CAM CHIOARE…
    DESPRE IMAGINILE TV:
    1/ CAPUL COPILULUI DEVINE BRUSC NECLAR INAINTE DE A FI ATINS SI A SE MISCA INAPOI; 2/ LUMINA CARE CADE PE FATA COPILULUI – DIN ACELASI UNGHI – TRECE DE LA NORMAL LA ALBASTRUIE SI APOI IAR NORMALA 3/ MISCAREA COPILULUI SPRE INAPOI NU ESTE CONTINUA, ESTE SINCOPATA (STROBOSCOPICA) IN TIMP CE TOTI CEILALTI DIN JURUL LUI AU MISCAREA NORMALA, CONTINUA 5/ POZITIA PUMNULUI LIPIT DE BARBIA COPILULUI NU ESTE FIREASCA FATA DE POZITIA APROAPE VERTICALA A MAINII LUI BASESCU 6/ DACA A PORNIT CU DOSUL PALMEI CUM DE A AJUNS CU PUMNUL STRANS?

  • 48

    Cred ca scopul mediatic al acestui incident din 2004 a fost atins: nimeni nu vorbeste despre “impartirea tarii”. Eu cred ca e un lucru bun. Pentru ca nu poate fi combatut de catre Alianta care Impreuna Invinge Romania Bunului Simt. Iar lumea poate lectura articolul in liniste. Si sa traga concluziile…
    PS: sursa acelor stenograme chiar nu ma intereseaza.

  • 49

    bai frate las-o incolo de treaba se vede clar cum basescu ii baga un dos de palma lu’ ala micu in gura. nu imi vine sa cred ca uni inca se mai chinuie sa arate ca acel filmulet este un trucaj.

  • 50

    hai sa n-o mai lalaim atata , acest “presedinte” este un mare ipocrit pentru gestul pe care l-a facut, si cu asta basta.

    silviu
    2009-11-27 21:57:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
Realizator emisiunea "Casa Presei", Realitatea FM
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!