RSS Feed

Ce telefoane mai primim. Internetul şi telefonia mobilă au vreo treabă cu legea?

vezi toate articolele de
22 Nov 2009 la 10:36 51 comentarii 1145 vizualizari.

Update: Nistorescu pe teren

Intra Cornel Nistorescu de undeva din Ilfov şi ne spune că are loc o operaţiune de proporţii spune că se fraudează sigur. Avem poze şi filme care demonstrează turismul electoral, mai spune domnia sa. Am o mare problemă cu genul ăsta de jurnalism prin telefon în care doar sîntem asiguraţi de probe!

Eu ştiam că întîi se dau probele şi după aceea se dau concluziile. Dar eu sînt demodat. Cornel Nistorescu e în pas cu vremurile, s-a adaptat imediat.

Ştirile despre “nereguli” devin încet-încet tema zilei. Pînă acum veneau candidaţii să urle “Fraudă” a doua zi. Şi Vadim care anunţa înainte. Ei bine, acum se anunţă la televizor direct. Trebuie mult mai multă moderaţie. Nu-mi dau seama cui poate folosi impresia de fraudă generală.

E excelent că se colectează nereguli. Dar, repet pînă o să înnebunesc, ele sînt semnalări. Nu sînt fraude pînă cînd plîngerile nu se vor dovedi adevărate.

Libertatea netului

Am stat o oră şi am primit telefoane în studioul voxpublica.ro. Şi am strîns cîteva mici observaţii:

  • în primul rînd, efectele colaterale pe care le poate avea o bună acoperire a neregulilor din secţiile de votare: impresia generală de fraudare. Or, nu e adevărat. nu putem stabili fraudarea în timpul alegerilor. Noi colectăm plîngeri pentru ajuta organele competente. Dar efectul poate fi contrar, de concluzii pripite… Multe plîngeri sînt de notat, dar şi mai multe sînt aiuristice şi vin dintr-o neîncredere profundă faţă de orice fel de instituţie.
  • Andrei Luca îmi spune că a primit pe toate cele trei telefoane ale domniei sale îndemnuri la vot pentru Crin Antonescu. Probabil se primesc pentru toţi candidaţii. Dar întrebarea d-sale e logică: prin lege e interzisă campania electorală în ziua votării, e normal să primesc mesajele astea?
  • Întrebarea e valabilă şi pentru internet unde Băsescu a fost sîmbătă foarte activ. Totuşi, internetul e un mediu ultraliber, dar nu cred că poate fi considerat spaţiu liber de orice îngrădire, e periculos. Sau poate interpretez eu aiurea.
  • Mulţi oameni au sunat să ne întrebe de secţiile de votare speciale. Bucureştiul e plin de nonbucureşteni. Eu însumi am trăit aici 10 ani fără buletin de Bucureşti. Este în momentul acesta cea mai preţioasă informaţie. Aş explica şi aşa coada de la Gara de Nord, nu m-aş arunca direct cu suspiciunile…
  • În continuare, referendumul conduce în topul telefoanelor pe care le-am primit. E incredibil că oamenii interesaţi de vot sînt surprinşi de faptul că sînt 3 urne!
  • Minifrauda şi greşelile fac parte din democraţie. Cînd era votat Ceauşescu nu se frauda nimic. Îl votau toţi. Cînd e perfect atunci e suspect:)
  • Libertatea de pe net mie-mi place. Numai că, în viitor, tare-mi e că va deveni un mediu manipulabil, pe măsură ce se vor prinde politicienii cum trebuie folosit. În schimb, campania prin telefonia mobilă nu e acceptabilă şi ar trebui verificate încercările de influenţare în acest mod.
  • Încă ceva. Nu ar trebui un număr fix de minute pentru cît vorbeşte fiecare candidat la urne? Mircea Geoană a vorbit cel mai mult, părea că nu se mai satură de camera.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


51 comments
  • 1

    pai mogilii au decis sa fraudeze sondajele si dupa sa faca scandal cand vor fi comparate cu rezultatele.
    daca asa au facut banii , asa fac si politica.au facut miliarde in cativa ani ,cand in lumea civilizata asa averi s-au facut in genratii? au facut! acum vor sa faca presedinte in ziua votarii la fel de necinstit!

    gabriela filip
    2009-11-22 10:55:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Cristi,reclam manipularea fatisa executata de Realitatea tv!Nu ca nu m-as fi asteptat,dar parca e prea de tot!Se vorbeste non-stop de frauda,de dimineata,inculcand subliminal ideea ca fura PDL,respectiv Basescu.
    Exemplu:”news allert”-agentii unei firme de paza dusi la vot cu masinile firmei.Si,ce-i cu asta?Unde-i frauda?
    Sau:”news allert”-peste 157 incidente la vot anchetate de politie.Si,ce-i cu asta?Stie cineva cate incidente au fost pana la ora asta la precedentele alegeri?Mie,de exemplu,157 la nivel national mi se pare infim.
    Sau:”news allert”-o sectie de votare inchisa in Alba.Si,ce-i cu asta?Vedeti mai intai ce s-a intamplat acolo,di dupa asta alarmati populatia!
    Stop manipularii media executata nerusinat de Realitatea tv!

  • 3

    kuku, filip – corect si io atrageam atentia ca daca vorbim prea mult de frauda riscam sa inducem o stare de isterie. Dar tocmai vad la tv oameni care spun ca nu-s mari diferente de alte alegeri. Si nu ajungeti pina acolo incit sa spuneti ca mogulii mai si fura alegerile:) sint alti moguli care nu-s de televiziune care se pricep lmult mai bine

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 10:58:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Incredibil!
    La Realitatea tv se vorbeste continuu numai despre “furat” si “frauda”.Insuportabil!

  • 5

    pana si in ziua alegerilor astia de la tv-urile mogulilor manipuleaza la modul grosolan – Geoana este filmat din fata, cu familia langa, din momentul intrarii in scoala unde voteaza. l-au filmat vreo 15 minute! parca asistam la un film de prost gust!
    pe Basescu l-au filmat doar vreo 4-5 minute! ei, sesizeaza cineva chestiunea aceasta?

  • 6

    ionel – asa au fost filmati toti, sa nu exageram

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 11:06:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Costi, nu faceti voi un pustiu de bine si dati lista sectiilor speciale din Bucuresti?
    Le gasiti aici: roaep.ro/ro/get../

  • 8

    tocmai am vorbit la realitatea.net sa puna cit mai sus lista sectiilor – ei au un trafic mult mai mare

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 11:10:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Multam
    Daca reuseste si Zarescu sa le invete in 10 minute ar fi superb ;)

  • 10

    Unde se pot vedea rezultatele partiale de la exit poll-uri?
    Are cineva idee?

    catalin
    2009-11-22 11:15:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    daca ati remarcat, si pe voxpublica intra in continuu news alert cu indemnul la vot “dupa 5 ani de scandal”, etc.

  • 12

    pe realitatea, acu 15 minute in voluntari o femeie din galati, intrebata dece voteaza la asa mare distanta zice “asa a zis, sa stam aici sa votam trandafirii”. Toti s-au facut ca nu aud. Tralala frauda, dar cu dovada in mana, ne facem ca nu o vedem.

    Cosmin
    2009-11-22 11:19:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    emma zeicescu a fost luata de val cand a comentat imagini de la votul d-lui geoana.adica d-na geoana nu avea stampila si emma a zis “ca putea sa i-o dea dl geoana care terminase votarea.eu stiu ca stampila nupoate fi data din “mana i mana”.am dreptate?

  • 14

    catalin. aici le veti avea prompt:))) dar asteptati sa vina primele rezultate

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 11:21:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    O fi obosit, ca a durat ceva transmisia. Mai aveau putin si il aratau pe geoana de cand se ridica din pat pana se baga la loc. NEWS ALERT! Cand a votat basescu au impartit ecranul in 2 ca sa arate cum voteaza NORICA NICOLAI!!!! :D Geoana a stat 14 minute live ca sa voteze ;) Noi vrem respect.

    Cosmin
    2009-11-22 11:22:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Mersi pentru articolele mai detasate in perioada asta. Ma duc sa duc gunoiul (chit ca in alt oras, fir-ar sa fie). M-am tot gandit, niciun “produs” nu avea inauntru ce scria pe eticheta. In mod sigur Geoana numai consens n-a oferit in ultimele luni (de la plecarea de la guv. pana la neparticiparea la negocierile cu premierii desemnati).

  • 17

    mai costi, nu se poate asa ceva. iliescu face campanie electorala in ziua alegerilor, cu ajutorul realitatii tv. la ora 11:10 min, a votat si a spus ca a votat cu geoana…niciodata in alte alegeri nu s-au dat nume cu cine se voteaza. 2. campanie impotriva referendumului…l-au filmat cum a introdus un singur vot si a spus ca referendumul e o prostie, bla, bla, bla..e gretoasa toata treaba..asta-i manipulare si intra-devar fraudare pe fata pusa la cale de psd si realitatea..in acelasi timp realitatea se pregateste sa anunte fraude daca iese altcineva decat vor ei. a ajuns pana si nistorescu sa ia locul lui cristian zarescu…

    fanul lui vanghelie
    2009-11-22 11:25:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @Costi Rogozanu: Am citit ieri pe voxpublica cel mai bun rezumat al starii de isterie din Romania, si sunt de acord ca si entuziasmul si isteria sunt absolut inadecvate in contextul starii generale (l-as distribui prin posta, ca pe manifestele electorale). Dar ceea ce face realitatea (atentie, vorbesc despre tv!) ma scoate din sarite.

    Cosmin
    2009-11-22 11:25:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Si eu am primit acum o jumatate de ora telefon de la stafful lui Crin. Nu e normal sa faca campanie electorala in ziua alegerilor. Ar trebui sa li se atraga atentia.

    In ce priveste libertatea de pe net, nu sunt de acord cu publicarea exit pollurilor inaitne de ora 21, pe motiv ca legea nu interzice asta in cazul internetului. Legea se interpreteaza in spiritul ei. Din moment ce netul are milioane de utilizatori, cetateni ai acestei tari, iar legea interzice orice forma de influentare a votului, nu vad cum aceasta lege se poate aplica doar in cazul televiziunilor si in cazul internetului nu. Aici cred ca e si vina institutelor de sondare care nu tin la confindentialitatea informatiilor lor pana la ora 21.
    Va spun ca in tarile civilizate nu se face asa. Toata lumea afla rezultatele la ora 21, nu inainte.

  • 20

    Pentru Cosmin de la 12: a spus ca a fost pusa sa voteze cu trandafirii, dar in realitate a fost pusa sa spuna ca voteaza cu trandafirii dar sa voteze cu pdl-ul. Ha ! Ha!

    cristi
    2009-11-22 11:26:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    Toata lumea spune ca prin turism electoral se va vota de doua ori. Probabilitatea este destul de mare, dar nu vedem si un alt aspect al problemei turismului electoral: este o forma de cumparare de voturi, ceea ce este la fel de ilegal. Cum ? Simplu: in schimbul unei excursii platita de partid vei vota cu candidatul partidului, prin metoda suveica!

    cristi
    2009-11-22 11:27:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    asa este acum 20 min o femeie din galati venita sa voteze la sectia speciala din voluntari intrebata de reportera realitatea de ce voteaza acolo a raspuns : “AM FOST ADUSI SA VOTAM TRANDAFIRII”.E foarte frumos cum asa ceva, desi se intampla IN DIRECT,trece neobservat. Nici reportera si nici stirista din studio nu au luat in seama aceasta declaratie…FRAUDA!!!..TREZIREA!!!…

    Madalina
    2009-11-22 11:28:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Trebuie sa va fie clar, candidatul lui Vantu e Geoana.
    Ce nu ati inteles pana acum?
    Deci e naturala inclinarea biasului Realitatea tv spre Geoana. Televiziunea patronului biznisul patronului.

  • 24

    Irealitatea manipuleaza la greu, mitraliind tema fraudei electorale, semn că în sondajele adevărate Băsescu este cu 10% înainte de Prostea, iar acum trebuie decredibilizate rezulatele.

    Thirdworldforever
    2009-11-22 11:30:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    ha,ha,ha, pe listele speciale cei mai multi au votat in fiefurile psd..teleorman,giurgiu, ilfov, dambovita, dolj, olt.. a spus acum reprezentantul BEC.

    fanul lui vanghelie
    2009-11-22 11:38:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Eu am o propunere: daca tot ati transmis votul lui patriciu, transmiteti si pe voiculescu vantu sarbu si paunescu. Doar sunt mai importanti in jocul electoral decat… ludovic orban sau norica nicolai

    Si nu glumesc

    Cosmin
    2009-11-22 11:42:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    Vad ca azi Rogozanu are o pozitie corecta. Tine-o tot asa.

    Third World Forever
    2009-11-22 11:42:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    cosmin – eu sint doar trist ca acolo in studioul unde se iau telefoane suna oamenii si stringem nereguli – dar ideea nu era sa se isterizeze oamenii pe tema fraudelor…

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 11:43:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    medusa – e corect punctul tau de vedere. Dar legea nu bate deloc pe net, in nicio forma. Si eu cred ca ar trebui. pe de alta parte, n-as vrea sa devina un al doilea televizor ultrareglementat

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 11:46:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    lol Costi. Tu esti sigur ca nu asta era ideea? Nu ideea voastra, desigur ;)

  • 31

    hahahaha!!! s-a vopsit pirvulescu la par!!!!!!!!

  • 32

    Asteptam cu interes rezultatele exit poll-urilor?
    Apropo, cine face exit poll: CCSB si INSOMAR?
    sau mai sunt si altii?

    catalin
    2009-11-22 11:52:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    ionut – sloganul meu dupa cum stii e antiparanoia, antiisterie. Aşa că tot sper să ieşim din logica fraudei, spre dupăamiază. Dimineaţa nu prea sînt subiecte:)

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 11:54:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    SI DACA RAMURI BAT IN RAM
    SI IESE PROSTANACUL
    IMI BAG CEVA IN EL DE NEAM
    SI POPULAM IRAKUL
    - da la toata lista din telefonul tau -

    nobaron
    2009-11-22 11:55:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    votati MIRCEA GEOANA ! ESTE CEL MAI BUN CANDIDAT LA PRESEDINTIE.

    carmen
    2009-11-22 11:59:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    mai costi.. mai nu se poate asa ceva: la 11:50 realitatea isi incepe publicitatea cu: geoana votand si johannis votand; asta nu-i manipulare? mai dar chiar ne cred idioti cei de la realitatea? cred ca pana la sfarsitul zilei realitatea va face multe chestii din astea..intr-o ora atat de multe magarii? eu cred ca e posibila o dare in judecata a postului pentru manipulare grosolana si influentare a votului. niste juristi buni cred ca pot infunda acest post tv.sund dovezi care le sesizeaza orice profan

    fanul lui vanghelie
    2009-11-22 11:59:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    Cei de la Realitatea in loc sa strige ,,Hotii”, mai bine ar informa oamenii unde se afla sectiile speciale.

  • 38

    panouri cu publicitate negativa la adresa pd-l si pnl plasate de psd in fata sectiilor de votare din focsani.ex liceul3, b-dul marasesti.o flotila de microbuze cu geoana-presedinte se plimba prin focsani in special pe langa sectiile de votare.dovezi? realitatea focsani sa puna o camera intr-o intersectie!

    mihai nistor
    2009-11-22 12:02:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    As dori sa stiu unde pot sa fac plangere impotriva lui Ion Iliescu, acesta, in sectia de votare, in fata camerelor de luat vederi ale mai multor televiziuni, a facut campanie electorala pentru mircea geoana si antibasescu ( anti referendum ) A spus ca nu a votat deloc la referendum pentru ca il ignora si il considera o diversiune electorala, iar intrebat fiind cu cine a votat a spus, clar, “cu Geoana”. Consider ca este nu numai imoral, dar si ilegal.
    Si as dori sa stiu unde si care este procedura pentru a face o plangere, din partea mea, impotriva dlui Iliescu.
    Pentru a nu exista confuzii, eu am votat cu Crin Antonescu, sunt medic de profesie si cred foarte mult in politica liberala.
    Multumesc.

    Dr Ion Gabriel Stoica
    2009-11-22 12:08:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    NU ESTE NORRMAL SA FIM INTREBATI LA SECTIA DE VOTARE DACA VREM SI BULETINUL PT REFERENDUM!!! sunt obligati sa le dea pe toate 3 la tuturor celor care se prezinta la vot! nu conteaza ce face omul in cabina de vot, e treaba fiecaruia…sectia 181 – Sector 2

    votant
    2009-11-22 12:11:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    votant – nu e normal. dar e o confuzie imensa in capul sefilor sectiilor de votare

    Costi Rogozanu
    2009-11-22 12:31:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    DUPA TOT CIRCUL CU JURNALISTI SANTAJISTI SI PARTINITORI NICI ACUMA NU DAU DOVADA DE SERIOZITATE EX:DE CE NU SPUN PE POST UNDE SE AFLA SECTIILE SPECIALE CA OAMENII SA MEARGA SI ACOLO ????SI DE CE NU AU LUAT ATITUDINE CAND GEOANA LA SECTIA DE VOT UNDE SE VEDEA DEJA PRESEDINTE FACEA CAMPANIE ELECTORALA ADICA DE 2 ORI A SPUS DE LOCURI DE MUNCA SI ALTELE ,TREBUIA OPRIT CU RESPECT SI SA I SE ATRAGA ATENTIA CA A TRECUT CAMPANIA ELECTORALA . EU MA DUC LA VOT ,HAIDETI ROMANI SA VOTAM SI SA CRITICAM ATUNCI CAND SUNTEM DUSI DE NAS !!!!!!!

  • 43

    Modul de organizare a alegerilor favorizeaza frauda. La asta se adauga armata de fomisti speriati ca o sa-si piarda sinecurile obtinute pe baza de carnet de partid, una din “marile reforme” ale mititelului boacana. Deci totul e pregatit pentru inca o escrocherie, cea mai tare, de sfarsit de mandat si (sper) de cariera.

  • 44

    tismaneanu.word../

    PETITparis
    2009-11-22 12:38:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    VA ROG ROMANI HAIDETI LA VOT MACAR ACUMA SA NE TREZIM SA FIM UNITI CUM SUNT CEI DIN COVASNA SI HARGHITA ATUNCI CAND VOR CEVA , HAIDETI CA NU MURIM DIN ASTA DACA NE DIZLOCAM CATEVA ORE MAI ALES CA ESTE TIMP FRUMOS POATE ESTE UN SEMN !!!!!!!!!!HAIDETI LA REFERENDUM SI VOTATI CUM DORITI DAR NU FITI INDIFERENTI LA DREPTUL VOSTRU !!!!!!!

  • 46

    Voi ascultati interventiile lui Cristian Preda (prodemocratia) ??? Asa ceva nu am crezut ca este posibil !! Tipul incearca sa manipuleze pe fata voturile si sa indemne explicit si fara perdea la vot impotriva referendumului !!!! Cu este posibil asa ceva ?? Asta este ..INFRACTIUNE !!! Sigur , asta se poate intampla NUMA LA REALITATEA TV SI LA ANTENE !!! Halal…televiziuni …INDEPENDENTE !!!???? Chiar nu mai exista limite si legi in tara asta ?? Daca-l mai aud odata pe “democratul” asta da Preda….il reclam , explicit, la 112 !!!!!!

    POLONYCA
    2009-11-22 12:45:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    “Andrei Luca îmi spune că a primit pe toate cele trei telefoane ale domniei sale îndemnuri la vot pentru Crin Antonescu. Probabil se primesc pentru toţi candidaţii.”

    Acest “probabil” nu trebuia intarit cu probe? intreb ca sa nu mai repetati (ziceti “pina o sa innebunesc”)

    Ce spuneti dvoasatra (“Probabil se primesc pentru toti candidatii”) nu e semnalare, ci o acuza nefondata pe dovezi.

    victor L
    2009-11-22 13:00:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    HAIDETI LA VOT ,CA AVEM O TARA CUM RAR AU ALTII ,HAIDETI LA REFERENDUM SA LE ARATAM CA NE PASA ,CA NU NE BATEM JOC DE NOI CAND AVEM DREPTURI SA NU NI LE EXERCITAM . HAIDETI LA VOT ,CE NE COSTA??????

  • 49

    DOMNULE PREDA NU MAI FACETI PROSTII DOMNULE NE LUATI DREPTUL DE A IMI EXPRIMA DORINTA MACAR ACUM LA VOT CA IN REST NIMENI NU TINE CONT DE CE VREAU .DUPA CE AJUNG IN PARLAMENT MAI TIN CONT DE CE AU PROMIS ?????ATUNCI DE CE FACETI CAMPANIE ANTIREFERENDUM ??????ASA O SA FIE SENSIBILIZATI SI PARLAMENTARII SA FIE MAI RATIONALI IN CE SPUN SI FAC FIINDCA ISI PIERD SCAUNELE IN CARE DIN PACATE UNIIDOAR DORM !!!!!!!CEI CARE FAC ANTICAMPANIE SAU INCA MAI SUNT IN CAMPANIE NU AU CE CAUTA PE POSTURI ,DAR DESIGUR ASTA SE INTAMPLA DOAR INTR-UN STAT CU O TELEVIZIUNE LIBERA!!!!!

  • 50

    Rusine irealitatea tv!!!! De la prima ora vorbiti de fraude electorale si ati “uitat” ca lucrurile acestea trebuie si dovedite! Jurnalism de doi bani si manipulare grosolana-asta faceti!Este penibil dar si foarte grav,ca de imoralitate nu are sens sa mai vorbim!!!

  • 51

    Mobilizarea n-are maine nicio importanta, nu are cum sa iasa Geoana din primul tur. Iliescu a reusit asta in ultimii 20 de ani si trebuie sa ne amintim contextul. Importanta e mobilizarea in turul II.

    Denissa
    2009-11-22 22:57:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1...Da !=>PORNO=Secta-Nenorocita a lui G. Bivolaru emanatul=OTRAVIT al natiei !!!...Sigur exista multi sceptici ce nu iau in serios acuzele legate in special cu privire la promovarea prostitutiei si...
  • 2@G-man si florin : de ce sunteti toti asa destepti? ce impresie buna aveti despre voi! jigniti gratuit fara sa stiti cati sunt "trogloditi". baietasi, trogloditi sunt in toate partidele.florine,uita-te...
  • 3@ ion& comp. Daca nu va place un autor cine va impiedica sa-l ignorati? De ce e necesar sa-l cititi si chiar sa-l combateti daca ganditi atat de urat despre el? Nu cumva voi sunteti cei platiti...
  • 4@tara fara patrioti: io astea le-am mai trait odata si nu le mai vreau da voi puteti incerca."Reformarea sistemului de sanatate. Asigurarea unui minim de servicii gratuite,......asigurarea necesarului...
  • 5Nu e vina ta ca ai cele mai proaste postari. Vina e a aceluia care-ti da ordin s-o faci. Probabil ca tot el iti da si subiectele. Se potrivesc cu mediocritatea ta. Pe post de "catelus" la masa fatucii...
  • 6Florinele,cred ca muma-ta te-a intarcat de timpuriu. Poarta pampersi in continuare,altminteri mirosi URAT!...
alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!