![]() | Cea mai tare dezvăluire Wikileaks: SUA l-a susținut pe Iliescu în 90!vezi toate articolele de Mihai Goţiu01 Apr 2011 la 11:34 102 comentarii 2797 vizualizari. |
”Cine-a stat cinci ani la ruși/ Nu poate gândi ca Bush!”, ”Iliescu, nu uita/ Te votăm la Moscova!”. Acestea au fost două dintre sloganurile preferate ale primei jumătăți a anului 1990. Le scandau tinerii în Piața Universității din București și în alte orașe din țară. Ce nu știau însă acei tineri era faptul că Bush (senior) gândea precum rușii. Că americanii și-au trimis un eminent specialist în comunism în România, care le-a livrat una dintre cele greșite analize (cum avea să se dovedească ulterior) despre situația de aici. O analiză care avea să ne coste scump.
Cea mai veche telegramă din ”pachetul Wikileaks”, publicată de ”Adevărul”, datează de pe 2 februarie 1990. A fost întocmită de Jack Matlock, ambasador al SUA în URSS în acel moment, trimis special în România pentru a evolua situația. Iată câteva fragmente din acest document care poate schimba total percepția istoricilor despre acea perioadă (sublinierile îmi aparțin).
***
”Am vorbit îndelung cu ambasadorul, cu adjunctul său şi cu consilierul politic şi i-am găsit pe toţi în deplin acord asupra situaţiei de aici: dacă e cineva care poate salva România de haos, acesta nu poate fi decât Frontul Salvării Naţionale, că principala sarcină a Frontului este restabilirea democraţiei şi că implicarea noastră în România poate întări această sarcină, că liderii partidelor vechi pur şi simplu nu au ce le trebuie pentru a conduce şi că nu e nicio altă forţă politică pe scenă.”
(…)
”Niciunul dintre oficialii români cu care am vorbit nu a arătat vreo gândire de tip comunist în comentarii. Ambasada a protestat puternic faţă de devastarea sediului ţărăniştilor de către suporterii Frontului şi cred că protestul nostru a fost notat în mod corespunzător. Dacă asemenea acţiuni devin obicei, va trebui, evident, să reevaluăm situaţia.”
(…)
”În ceea ce-i priveşte pe liderii partidelor istorice, mi-au lăsat impresia că pur şi simplu au revenit din pensie doar ca să anunţe că au supravieţuit. Nu arată să fi făcut prea mult efort pentru a se organiza. În acelaşi timp, dat fiind caracterul ad-hoc al noului guvern şi starea generală de confuzie, includerea unor reprezentanţi ai partidelor istorice în guvernul de tranziţie ar avea o valoare simbolică şi un efect liniştitor asupra publicului.”
(…)
”Dată fiind situaţia, moartea lui Ceauşescu a făcut ca întreg sistemul să se prăbuşească peste noapte. Nu au fost conducători comunişti care să strângă rândurile, ca în Bulgaria, după debarcarea lui Jivkov. Lingăii lui Ceauşescu nu aveau relaţii unii cu alţii, aşa că au rămas pe dinafară. Cei care au venit acum sunt oameni care fuseseră debarcaţi din poziţii-cheie, care s-au unit cu oficiali mai tineri într-un efort de a închega un guvern capabil să funcţioneze.
Ca să fim precişi, cei mai mulţi dintre noii lideri au fost cândva comunişti, fie din convingere, fie din oportunism. Putem avea acum încredere în ei? Eu cred că putem, pentru că (A) experienţele personale i-au înverşunat împotriva regimului totalitar (chiar ei au folosit acest termen), şi (B) chiar dacă ar fi nesinceri (şi eu sunt sigur că niciunul dintre ei nu e), ei ştiu acum dincotro bate vântul şi ce au de făcut ca să obţină ajutorul extern de care au nevoie.
Câtă vreme FSN pare a fi deocamdată singurul «jucător din oraş» care poate ţine România funcţională, şi cum putem să folosim influenţa noastră pentru a conduce Frontul în direcţia corectă, susţin categoric abordarea şi recomandările ambasadei noastre (de la București – n.a.).”
***
De remarcat, că această telegramă a fost redactată la doar câteva zile după prima mineriadă, cea de pe 28 ianuarie 1990. Mineriada a fost, de fapt, o contra-manifestație la mitingul din Capitală declanșat de anunțul făcut de Ion Iliescu că Frontul Salvării Naționale (FSN) va candida ca formațiune politică la alegerile din mai. Sub presiunea străzii, Ion Iliescu făcuse un anunț care ar fi putut să schimbe istoria României: scoaterea înafara legii a Partidului Comunist. Victoria mineriadei i-a oferit însă lui Iliescu puterea să retracteze afirmația făcută de la balconul Pieței Universității.
Transformarea mineriadelor în obicei nu a fost însă singurul punct în care specialistul american s-a înșelat. Cum a salvat FSN România de la haos, vedem și astăzi. ”Lingăii lui Ceaușescu” nu au rămas pe dinafară. Dar dincolo de lingăii care au reușit să găsească un os măricel de ros și după 90, cei care au strâns rândurile au fost securiștii. Nu au făcut-o pe față, ca în Bulgaria, iar acest lucru le-a asigurat succesul. Când, după mai bine de 10 ani, o parte dintre ei s-au regăsit în topurile oligarhilor și baronilor locali, realizate de alți diplomați americani, era deja prea târziu.
Îmi amintesc cu nostalgie acum de entuziasmul și visurile celor care, după doar câteva săptămâni de la această telegramă, au pornit fenomenul Piața Universității. La iluziile pe care și le făceau că ”americanii nu-i vor lăsa pe mâna rușilor”… Iar americanii o făcuseră deja chiar înainte ca Piața Universității să înceapă cu adevărat. Prea puțin îi păsa lui Bush senior de cine conduce România. Singurul lucru care îl interesa cu adevărat era ca cei care sunt la putere ”să știe dincotro bate vântul și ce au de făcut”.
Etichete: ambasada sua, Iliescu, Mihai Goţiu, mineriade, SUA, wikileaks


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@Hexenschuss: #33 Nu cred ca alegerile locale a fost /este principala problema a PDL-ului. Or sa obtina fara probleme 25-30% la primarii (fenomenul se stie, primarul care este, ramane).Problema e... | ||
| 2@CuriozitateSolutia mea e simpla , nicio rascumparare de la securisti, TB, Adriean V si SO (daca e cazul) la brutarie! reanalizarea dosarelor Costanda, Grueff Mosia Dudesti Cioplea etc Cu Liviu... | ||
| 3@CuriozitateDe aici: nicusordan.ro/c../ ....omul de afaceri Matei Paun, specialistul in branding si strategie Cosmin Alexandru, istoricul Andrei Pippidi, Voicu Radescu, managerul Green Hours si... | ||
| 4@Curiozitate @Laura CParerea mea despre toti primarii-secu asta batrani sau in curs de imbatranire am exprimat-o deja la postarea mea anterioara @30.Eu zic: Nu am nicio sansa. Sa-mi explice... | ||
| 5@Curiozitate @Laura CParerea mea despre toti primarii-secu asta batrani sau in curs de imbatranire am exprimat-o deja la postarea mea anterioara @30.Eu zic: Nu am nici sansa. Sa-mi explice @Autoarea... | ||
| 6despre orice cred ca mai multe sanse pt retrocedari ai cu Nicusor decat cu Oprescu sau cu Prigoana. Nicusor actioneaza in spiritul legii, cred ca nu e nimic mai presus de asta pt el, probabil doar etica Acum... | ||
| Mihai Goţiu 11637 citiri |
| Cristian Teodorescu 10522 citiri |
| Costi Rogozanu 9963 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4411 citiri |
| Constantin Creţan 4314 citiri |
| Dan Duca 4163 citiri |
| Alin Fumurescu 3961 citiri |
| Ciprian Şiulea 3310 citiri |
| Dorin Tudoran 2821 citiri |
| Iulian Leca 2359 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62697 citiri |
| Cristian Teodorescu 40870 citiri |
| Costi Rogozanu 38924 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18165 citiri |
| Alin Fumurescu 17856 citiri |
| Viorel Dobran 13034 citiri |
| Dan Duca 12040 citiri |
| Constantin Creţan 11325 citiri |
| Dorin Tudoran 8747 citiri |
| Elena Vijulie 8674 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nimic nou sub soare. Si totusi cred ca americanii au avut dreptate, FSN era singa formatiune politica capabila sa puna bazele democratice ceea ce s-a si intamplat .Nimeni nu ar fi putut mai mult in situatia data. E adevarat ca se putea mai mult dar cred ca nici Iliescu nu era un adept al democratiei autentice A mers cu jumatati de masura si asta ne-a costat scump Dar pentru asta ar fi trebuit un R Campeanu insa partidul domniei sale nu era pregatit pt a ajunge la putere.
2011-04-01 12:01:27 | Raporteaza
yep. un subiect lipseste de pe voxpublica. n-am vazut nici o stire inspumata despre cum e posibil ca emisia unei televiziuni sa se intimple sub presiunea a 40 de badigarji. nici unul din deontologii platformei nu s-a sesizat, desi a fost nevoie de interventia politiei ca lucrurile sa nu degenereze.
apoi marele rosior montan a scapat neobservata reclama la RMGC de aci de pe platforma. uneori se pare ca si celor cu deosebita acuitate a spiritului critic le scapa chestii printre degete. in schimb lingaii altora sint super vizibili din respectiva pozitie.
2011-04-01 12:12:17 | Raporteaza
Ne scuzati dar americanii cam aveau dreptate. Mai ales in privinta “liderilor” opozitiei: niste pensionari care au facut praf Romania intre 1996 si 2000!
2011-04-01 12:24:27 | Raporteaza
fiind copil in 90, m-am “bucurat” multa vreme de avantajul de a le putea reprosa celor din jur ca l-au votat pe Iliescu in ‘90. si eu am fost unul dintre cei care au crezut ca votul din 90 al romanilor a fost rezultatul prostiei si al manipularii. patial, asa a fost. doar partial insa.
la un moment dat cineva mi-a explicat de ce l-a votat el pe Iliescu in 90, de ce nu a sustinut Piata Universitatii, de ce nu a sprijinit patidele istorice. si punctul lui de vedere e destul de bine sintetizat in afirmatia asta din telegrama: “liderii partidelor istorice, mi-au lăsat impresia că pur şi simplu au revenit din pensie doar ca să anunţe că au supravieţuit. Nu arată să fi făcut prea mult efort pentru a se organiza.” tipul ala mi-a spus cam asa: “pai bah, da’ nici dracu nu s-a prins ce vruia opozitia; erau impotriva comunismului, dar nimeni nu ne-a spus ce intentionau sa puna in loc.”
asa ca pozitia americanilor e de inteles: primul lucru pe care trebuie sa il faci e sa pui capat haosului. dup’aia mai vezi ce e de facut.
2011-04-01 12:25:21 | Raporteaza
Harold James Nicholson a fost seful CIA Romania in perioada 1990-1992. Si spion al rusilor, cat p’aci sa uit:
en.wikipedia.or../
2011-04-01 12:41:59 | Raporteaza
Penibila interpretare a telegramei. Oricine o citeste intelege ca americanii au crezut ca fraierii ca FSN o sa sustina (mai din convingere, mai din nevoie de ajutoare) democratia si schimbarea. Dar dupa comunistul de Gotiu, americanii ne-au vindut, ei sint de vina pentru ca a venit imbecilul de iliescu si gasca lui de securisti la putere si au distrus Romania poate pentru totdeauna. Dupa Gotiu, mineriadele au avut incuviintarea americanilor. Mineriadele care au fost “contra-manifestatii” (!). Cit de nesimtit (ca sa nu zic atlfe) poti fi ca sa spui asta? Esti un om de nimic, ca toti comunistii de altfel. Cit despre acei “pensionari” dezorganizati, ei erau o alegere indiscutabil mai buna decit ciuma de ilici si securistii sai. Nu am votat niciodata cu comunistii (nici macar in duminica orbului, iar cind am avut de ales intre vadim si ilici nu am votat) si nici nu o sa o fac vreodata. God bless America!
2011-04-01 12:48:53 | Raporteaza
am fost dintotdeauna contra fsn-ului si a urmasilor lui. cu toate astea in 1990 nu exista alternativa la preluarea puterii de cei din linia 2 a pcr. un guvern normal cu ratiu (pe care l-am votat) ar fi fost sabotat si am fi avut probabil lucruri mult mai urite decit mineriadelor. iar, cu regret, constat ca americanii au avut dreptate: au sprijinit raul cel mai mic. noi nu am avut nici “solidaritatea” si nici un “leh walesa” si nici un popor orientat spre valorile democratiei (asa cu au avut si au polonezii…”. asa ca americanii nu au avut incotro. au sprijinit fortele care asigurau ceva stabilitate. iar bolsevicul ala care are atitea crime pe constiinta (teroristii din 1989, mineriadele,….) si-a realizat cam toate obiectivele: a ajuns presedinte, i-a dezorganizat si controlat pe revolutionari (unii cu ghilimele…), a facut mineriade, a semnat tratate cu rusii (ne-ratificate de parlament), a vrut o “democratie originala”…. si, cu toate acestea, tara a mers bine mersi in nato si ue. si sint sigur ca asta a fost cu sprijinul activ al americanilor….
2011-04-01 13:11:39 | Raporteaza
@John
Tu chiar crezi ca pe americani ii intereseaza altceva decat avantajele pe care le pot avea de pe urma diferitelor tari straine. E o greseala asta, americanii sunt foarte pragmatici din pctul asta de vedere(asa cum ar trebui sa fie). Romania are si a avut liderii pe care ii merita.
Totul ar trebui sa se reduca la “God bless whoever pays me”.
2011-04-01 13:30:39 | Raporteaza
Sarman domn Gotiu! Nu v-a folosit nici maturizarea din 90, nici jurnalismul, nici macar putinii ani in care Romania se detasase de mitologiile legate de revolutie si mineriade, si de cele legate de relatia cu Occidentul care astepta o minune de la partidele istorice. Va place in continuarea aia cu “duminca orbului” si uitati sau poate nu stiti ca prima mineriada a demonstrat, mai ales, ca in Romania se opereaza cu foarte multe gasti inclusiv pe linie de partide istorice. Asta, echivaleaza cu INSTABILITATE si IMPREDICTIBILITATE!
, ma tem ca nu prea a avut nimeni, nici macar exclusii din PCR din anii 70. Dnii provin din zone teribil de obscure pe line de baieti cu ochi albastri, zone unde accesul era si este manipulat si limitat. Dar anii astia ii dau dreptate americanului, isi regleaza conturile intre ei pt ca nu-i leaga mare lucru! Ceausescu nu mai e, si grosul a fost furat pe o perioada de non-combat. Acum, ca tot ei ne-aud emocratizat,mai ales din 2004 incoace, asistam la cum isi regleza conturile pt cine sa incalece cu totul tara 

Cine e de vina? Americanii, vorba alora de la Vama Veche!!! In episodul de ieri ne-au dat lui Stalin, tatucul vremelnic (a durat cam mult vremelnicia) al marii culturi ruse si sovietice, azi ne-au dat lui Iliescu si-au inselat asteptarile alora din Piata Univeristatii care, credeau ca numai ei stiau ce gandea Bush!!! Nu e un elogiu adus minerilor, stimate domn, este doar o aducere la realitate a mitului Piata Univeristatii, activat in ultimi ani pt a legitima revolutia portocalie si dreapta romanesca.
Al dracu’ americanu’ n-anteles nimic, dupa dl Gotiu. DOmnu’ Gotiu cred ca am cere prea mult de la dl american, tinand cont ca noi insine nu intelegeam atunci mai nimic, si din pacate si azi judecam periaoda cu neste masuri rudimentar-emotionale de doi bani. Mai bine am renunta cativa ani, ca prea ne-ntaratam sa gasim de fapt proba a ceea ce ne palce unora.
Dar pt ca tot va palce istoria, va vand un pont. Daca o fi facut americanu’ ca tot diplomatul de pe vremea aia cand ajungea la state no-name si o fi cautat prin istora relatiilor diplomatice romano-americane in epoca contemporana sau pana la comunism si in timpul astuia? Pai la ce i-a dat acolo, stimabile si la ce vedea cu ochii lui si ai ambasadorului, nu prea putea alege altceva decat ce-a ales. Pe noi ne costa cel mai mult neaccptarea, stimate domn, si misticismul cu care analizam-e un fel de comentariu literar de fapt- perioada cu pricina, nu americanu’, FSN sau Piata Universitatii.
Despre aia de faci matale zicere care s-au facut oligarhi bla, bla si americanu n-avusa intuitie
Nu amercianii sunt de vina dle Gotiu, noi cu emotivitatea noastra iefitina care ne face sa avema erul Turnului Babel in ochii occidentalilor astora intepati si inculti
Revolutiile de obicei nu reusesc sa inlocuiasca mentalitatea si populatia unei tari in momentul producerii lor si, culmea, nici la scurt timp dupa. Ia o generatie intermediara sau mai multe dupa gradul de intermedere al generatiilor precedente. Dar noua ne e greu sa acceptam si asta. D’aia nu a fost nici revolutie. N-a schimbat nimic! Si culmea, nu i-a inlocuit nimeni pe cei 4 milioane de membri de partid cu membri noi si curati ai partidelor istorice.
2011-04-01 13:30:46 | Raporteaza
No, unde au gresit americanii atunci?
Sa nu spui domnu’ Gotiu ca se putea mai mult atunci….., asta o fost.
Istoria e plina de erori si e facuta mereu de invingatori.
2011-04-01 13:31:50 | Raporteaza
@ Gotiu:
Ce ai inteles tu e de fapt o pacaleala de 1 aprilie, nu? Sau articolul e scris de Leca?
2011-04-01 13:32:19 | Raporteaza
@ dorinteodor: Tu crezi ca Ilici regreta ca a dat ordin Armatei sa impuste teroristi, in decembrie ‘89? Cum poate cineva “sa aiba pe constiinta” moartea unor teroristi? Ce dreaqu bolborosesti acolo, esti cumva vreun fan Al-Qaida???
2011-04-01 13:34:37 | Raporteaza
@Gotiu
Ia te uite bai nene, si noi care credeam ca astia ies in alegeri asa cum votam noi…
2011-04-01 14:05:55 | Raporteaza
Cred ca astepti niste telegrame si despre Rosia Montana. Nu? Sa afli cine au fost cei care s-au infruptat din galbenii strainezilor.
Cind faci mataluta si o ancheta despre primarul Apostu? Apostu tine acum postul? Adica nu mai cere fifty-fifty?
Astept un raspuns. Sint un cititor vechi
2011-04-01 14:17:11 | Raporteaza
In Germania o “cârtită” a fost deconspirata și eliminata!
In România cârtițele dau sfaturi în continuare, se simt obligate sa ne dea sfaturi??
O fi în misiune aceste cârtițe de apar foarte des pe programele TV??
Dezvăluirile site-ului WikiLeaks au făcut deja prima victimă – Helmut Metzner, şeful de cabinet al vicecancelarului german Guido Wersterwelle, identificat drept cel care a furnizat ambasadorului american la Berlin informații sensibile despre mișcările politice ale şefului său.
“Cârtiţa” din anturajul vicencancelarului german, în acelaşi timp ministru de Externe, a fost eliberată din funcție, se arată într-un comunicat sec al partidului.
Ce fac instituțiile abilitate în România nicio reacție pana acum??
Contribuabilul roman plătește taxe și impozite,iar aceste instituții nu au nicio reacție la aceste evenimente foarte grave care au loc?
Ce faceții securiștilor??
Tăiați frunze la căinii???
Aveți salarii foarte mari pentru “lenea” voastră??
2011-04-01 14:22:39 | Raporteaza
1 – Informatia e valida, are mai mult de 2 zile, nu are legatura cu zorii (dawn) 01.04. si ’sarbatoarea traditionala a minciunii’
2 – ‘Specialistul’/ sovietologul us stia bine despre ce e vorba. Fusesese trimis sa ‘rezolve poblemele noi, aparute dupa 12.89′, considerat om cu expertiza – experienta.
Si le-a rezolvat “intru” (C. Noica) fsn-izarea tzarilor roomanesti, pentru 6-7 ani,
Dupa care a urmat perioada alambicata, incalcita, miscellanea aceea cu CDR infiltati la max de secu/ciripitori si de pd-ul asta grobian si nociv.
Apoi 4-case de nasatase, venit sa reguleze si el ce ramasese cu carne, cu miez.
Apoi ceva cat de cat decent dar mult perfectibil – Taricaenu, intr-un nor nociv de Besiniada.
Besiniada care s-a transformat in domnie uniformizanta si uniformizata(executiv-legislativ-judecatoresc , bunu plac, hachitza si ordinul coleric),
penibila, jalnica, nociva.
3 – pe manageri/marinsii acestia brutai (si majoritatea peimitivi, reductionist, anesteziati moral, sau pseudo-morali eretici (neoprotestantism heterodox)
nu-i intereseaza decat cifrele – numbers – si ele trebuie sa fie de ordinul bilioanelor.
Ii interseaza numai ’shares’, rapoartele de Quarter, Half si mai ales pe fiscal Year.
4 – E o rusine imensa pentru leadership: nu poti compara oameni excelenti: Corneliu Coposu (senior, senior), Petre Tutea, I Ratiu, chiar Radu Campeanu cu gaoaze penibile ca Ion Ilici, Brukan, Basiniescu
(nu vorbesc aici de populatia onesta, de oamenii de treaba usa – caucazieni ori ba – multi care lucreaza de rup in usa,lucreaza pentru ei sau pentru banci).
Apoteoza lipsei de temeiuri.
2011-04-01 14:26:41 | Raporteaza
Morala ar fi: amerăcanii fac intotdeauna numai ce vrea muschii lor. De fapt nu am de ce sa-i condamn, i-si urmaresc propriile interese, asa cum face toata lumea.
Regretabil este faptul ca romanii au stat si stau intotdeauna de pomana, asteptand si milogindu-se de ajutorul altora. Lamentabil (a.k.a. lame duck)!
2011-04-01 14:39:13 | Raporteaza
Departamentu de Stat American a dat un comunicat după alegerile din 20 mai Duminica orbului în care declarau:
“Au fost alegeri libere,transparente și corecte!”
Astăzi se pare ca mogulii sunt protejați la fel cum erau sprijiniți filorușii care au pus mana pe putere la Revoluție??
Criminali securiști astăzi sunt persoane onorabile pentru Yankeii!!
2011-04-01 14:41:34 | Raporteaza
@John.: Amice, esti pr0st! La asa comentariu, asta e singurul raspuns care ti se potriveste….
2011-04-01 15:05:55 | Raporteaza
Dar de ce nu scrie Wikileaks si despre jigodiile sionist – masonice ce conduc lumea de 250 de ani ? Sau scrie si nu stim noi? De ce se ascunde adevarul la falsul pe care il traim datorita bancherilor si a acestor criminali notorii de falsi evrei si masonii aflati in slujba lor ca niste catelusi carora li s-a promis osciorul atat de ravnit in N.O.M. ? Totul este sub controlul lor , inclusiv ce se intampla in lumea araba ! De cand sunt americanii infratiti cu Al-Qaida imaginara ? Cum au fost implantate dinamitele de Mossad si FBI ajutati de CIA la turnurile gemene din N.Y. ca sa poata sorbi petrolul Irakian si mai nou sa fure si cel Libian ? apoi urmeaza si Iranul ca teroristii sionisti-masoni nu au limite ca si taticul lor Lucifer ! ! ! !
2011-04-01 15:11:30 | Raporteaza
Nu vedeti ca toata romania se afla sub papucul criminalilor evrei-masoni? Oare nu sunt Iliescu, Geoana, hrebenciu, Videanu, Boureanu, Patriciu, S.O.Vantu, Voiculescu, Nastase etc. masoni ? nu sunt toti in slujba celor ce vor N.O.M., ce implica desfintarea statelor, familiilor, a crestinismului, a proprietatilor ? Tarana nu le va fi deloc usoara, caci ziua judecatii lor se apropie cu pasi repezi ! ! !
2011-04-01 15:15:50 | Raporteaza
@Gotiu. “Victoria mineriadei i-a oferit însă lui Iliescu puterea să retracteze afirmația făcută de la balconul Pieței Universității“.
Iliescu n-a fost niciodata in balconul Universitatii.
Scena s-a petrecut in Piata Victoriei, pe vreme de ceata netelevizata.
2011-04-01 15:17:39 | Raporteaza
SUA este sediul central al lui Lucifer, in pofida impresiei de tip “fata morgana” pe care au reusit s-o creeze si sa duca lumea in ratacire, ca ei sa poata lucra in liniste pentru N.O.M. Masoneria trebuie scoasa in ilegalitate si chiar condamnati toti membrii lor inhaitati la genocid ! ! !
2011-04-01 15:21:06 | Raporteaza
Mi se pare perfect NORMAL.
Doar sa ne amintim cum US ne-a avertizat de zeci de ori
foarte serios!
sa nu ne mai amestecam in Rep.Moldova,
deoarece riscam o INVAZIE.
(evident, nu se amesteca nimeni – evident, TOATE evenimentele au fost puse de acord cu URSS, dupa cum AZI cu ARA BII)
Restul celor care reproseaza, isi smulg parul, arata cu dejtu, la noi, sunt fie ipocriti, fie ne urasc de moarte.
Din perspectiva lor – ca avortoni de securisti, militieni, activisti agit-prop si armata popoului, azi VADUTI si vanzatori de tzara -, noi ne-am facut intotdeauna rau SINGURI, deoarece suntem nebuni, masochisti si prosti. N-Oi ne-am coop fortat, noi ne-am bagat in puscarii si ne-am chilarit singuri singurei sinucigandu-ne,
si nu putem in veci sa ne DEMOCRATIZAM din cauza Mioritei, a lui Vlad TZEPES…, nat urii noastre
subumane si neeuropene de ORTODOCSI – ei fiind contrariul de PESTE 1000 de ani, fara a se manji vreodata cu Democratia Ateniana, ori CRESTINISMUL adevarat.
2011-04-01 15:21:42 | Raporteaza
Piata Victoriei, asa e. Iliciul…
Discursul acela a fost pe la 5 – 6 AM, dimineata pe racoare.
A fost un discurs cumplit, scrasnit, cum rar se paote asculta. Orbil.
Il uitasem
Ultimul discurs de o rautte comparabila a fost Besinescu 06.05.2010, pe la 6 – 8 PM, seara, tot scrasnit, cu taierea banilor 25% – 15% etc, cu scurtarea vietilor.
discursuri exterminatoare
2011-04-01 15:26:09 | Raporteaza
@EVIDENT
evident -> aiurea -> blasfemiator
Ortodoxia – Dreapta Credinta.
Daca vrei sa mergi pe ‘rationalisme’, filosofie religioas,
intreba-l, citeste-l si pe:
Richard Swinburne, Oxford
2011-04-01 15:30:16 | Raporteaza
Deci,
Ca sa ne intelegem. Alungarea bolnavilor din spitale pe motiv de restructurare este infractiune pentru ca oamenii aia au platit asigurarile de sanatate si trebuia gasita o solutie pentru ei.
2011-04-01 15:31:27 | Raporteaza
continuare,adaugare
discurs I. Ilici 14.06.1990, 5 – 6 am, Victoria Plazza
2011-04-01 15:31:49 | Raporteaza
@EVIDENT
Revin, scuze nu se intelege clar,
Ineleg ca ‘ e perspectiva LOR’, adica:
aiurea -> blasfemiator.
Ei = secu, militzii, etc?
_______
Adevarul e:
Ortodoxia – Dreapta Credinta.
Daca vreti ’sa mergem’ pe ‘rationalisme’, filosofie religioasa, ar mai fi:
Richard Swinburne, Oxford, Teist, Ortodox
2011-04-01 15:37:50 | Raporteaza
@EVIDENT
Am recitit 24
CORECT
2011-04-01 15:43:17 | Raporteaza
Ce calitate extraordinara a comentariilor aveti domnule Gotiu! Cred ca va simtiti mandru! Inca un pic si adunati toata Balaceanca “sub flamura” !
2011-04-01 16:09:30 | Raporteaza
@Alin
Zi-ne dumneta basistule, din intelepciunea de partid si de stat.
‘Lumineaza-ne’ domnia ta!
Zi-ne ca nu are dreptate @Evident despre anti-Ortodoxie, despre placa-vinilul zgariat cu Mioritza, cu ‘inferioritatea’ non-democratica.
Zi-ne ca poate excesivul, radicalul,
@baruch hashem stie cate ceva despre Albert Pike si scrierile sale si faptele sale,
despre ‘bavarezul’ Adam Weishaupt (condamnat la moarte in Bavaria acum sute de ani).
Exista despre acestia o literatura extrem de bogata, Catolica (si protestanta chiar) – deci NU ortodoxa -
profund ostila personajelor anterioare (AW, AP) si ‘curentelor’ dumnealor.
Este opinia si versiune sa, poate excesiva, poate cu elemente serioase( cea a lui @baruch hashem)
2011-04-01 17:10:54 | Raporteaza
Pentru eventualele neintlegeri:
RAUL nu are Etnie.
Sunt indivizi (insi) care aleg caile rele.
(Nu vreau sa trimit acum nici la Sfintii Parinti greci, romani, siriaci, nici la Leibniz, R. Swinburne, Peter van Inwagen etc)
2011-04-01 17:18:47 | Raporteaza
@Caragea_se_intoarce: Draga domnule Caragea ( sa stiti ca nu a fost un cel mai rau fanariot, aveati variante mai bune, si din cate stiu ciuma este eradicata), daca nu v-ati “luminat” pana acum, slabe sperante de acum incolo ( presupun ca aveti peste 18 ani). Cat despre partid si stat, sa fie cum spuneti dumneavoastra, eu lucrez la o multinationala de IT, cu exceptia a doi ani si ceva de lucrat in armata ( combatanta), nu am si nici nu am avut vreo legatura cu statul sau cu vreun partid. Mama si tata sunt pensionari de sub 1000 de ron. Multumit? Daca imi dati si un mail, sunt foarte bucuros sa va dau si mailul meu si date contact, sa vedem si noi care este mai “luminat” de vreun partid. Cat despre “basist” , o spuneti de parca sunteti la o berarie din Munchen acum vreo 80-90 de ani, ascultand fericit discursurile unui nene cu mustacioara.
2011-04-01 17:22:49 | Raporteaza
Asta pentru ca oamenii inteligenti au inteles despre ce e vorba, si-au inghetat.
Au ramas doar propagandistii din cele doua tabere opuse (incontinenti in defilare, portocalii si uslasi) care gasesc scuze americanilor orice-ar face, acum fix din aceste 2 unghiuri complet opuse, anulandu-se astfel reciproc; ce spectacol!
Pe langa ei, aceiasi mascarici de serviciu-cu-voie-de-la-stapanire (ca vadim) care au intotdeauna un rol definit: sa spuna adevarul, dar sa para in acelasi timp neputinciosi si i-responsabili, ca sa ne reamintim mereu care ni’s limitele
2011-04-01 17:24:33 | Raporteaza
Gotiu continua sa se sclade in renumita-i penibilitate!
Cu toate ca acele telegrame explica foarte clar si fara echivoc, pt oricine are capul pe umeri si un IQ cat de cat “rezonabil” ca solutia FSN era singura care putea evita un haos in acele momente, “traducatorul” Gotiu n-a inteles nimic.
“dacă e cineva care poate salva România de haos…”
Oare mai e nevoie de alte explicatii domnule Leca…pardon Gotiu!?
2011-04-01 17:27:25 | Raporteaza
@M.Goțiu…că SUA l-a susținut pe Iliescu în 90 ???!!!
Iată:SUA a binevenit,s-a bucurat ,a primit cu brațele deschise revoluția din 1989 din România ! PRIN VIZITA SECRETARULUI DE STAT AMERICAN JAMES BAKER ÎN FEBRUARIE
ÎN 1990.Arâtându-și consternarea că deja partidele opozite se văd discriminate cu un tratament autoritar pentru alegerile ce urmau să fie în Mai 1990. Da, desigur așa a și fost F.S.N a câștigat cu Iliescu !!!!
USA ORI RUSIA A AJUTAT PE FSN PE ILIESCU ÎN 1990 ????
Ca urmare relațiile între SUA și România se răcesc,dato
rită MINERIADEI DIN IUNIE 1990 !!!!
CINE A CHEMAT MINERII…SĂ NU SPUI…USA ! Că te pocnesc
Teodor Stolojan face mai târziu ceva reforme ptr. alegerile parlamentare și prezidențiale ce urmau să fie în septembrie 1992. USA încurajează în februarie 1992 prin trimiterea Secretarului de Stat Lawrence Eagleburger în vizită în România. Congresul SUA. în noiembrie 1993 REINSTAUREAZĂ„MFN” adică MOST FAVORITE NATION adică:Clauza ptr. cea mai favorită nație.
În 1996 iar Congresul SUA EXTINDE MFN-MOST FAVORITE NATION….uite de aici încolo,domnule Goțiu,continuă mătăluță…
2011-04-01 17:35:35 | Raporteaza
@Alin
Draga domnule,
despre IT si multinationale -> va plang/deplang daca lucrati in Ro cu vreuna din acestea (mai ales cele cu nume ‘tari’!)
Nu-mi pasa ca lucrati ca Admin, ca lucrati ceva in Java/C# ( cu Asp, mvc, IoC, Fraework 4) / C++, Delphi, Python, Ruby,
sau cat SQL (PL, T-, stored procedures),
nu-mi pasa cat si cum stiti, nu-mi pasa ce faceti!
Ii cunosc pe multi IT basisti din Ro, insi inculti (*analfabeti in teolologie, filosofie, estetica, literatura muzica = pt ei AC DC si Iron Maiden sunt crema cremelor), fara nicio cultura clasica, dependenti de Sefii (ex)securisti, banci si neveste urate, cu Idealuri mari: Opel/Ford/Renault, faintaza si gresie in baie + bucatarie, eventual Apart 2 camere in Titan nou, in Ghencea
si excursie 1/an inin Italia/Portugalia/Paris cu program rigid
2011-04-01 17:43:53 | Raporteaza
@Carmen
Solutia fsn (90 – 97),
2000 – 2004
+ solutia basista ( 2008 ++)
= solutii de cogeamitea kk-ATul!
2011-04-01 17:46:13 | Raporteaza
@Alin
Era vorba de .NET FrameWork 4 (v4.0.30319)
2011-04-01 17:50:59 | Raporteaza
@Caragea_se_intoarce:
“cu Idealuri mari: Opel”
vezi ca il superi pe Plinut.
2011-04-01 17:57:36 | Raporteaza
@Alin
1Alta greseala de tastare: “teologie”.
2 Iar depre PC, C++, asm, Pascal
pot spune ca le lucram candva si pe un laptop 486SX, care nu era al meu – dar era ca si al meu (pe-atunci laptop costau cam de 5 – 10 ori mai mult ca acum,
era o nebunie sa cumperi asa ceva!).
Lucram deja in anii cand unii spunea ca Base e baiet frumos si de viitor, ca Ilici Ion e un geniu politic si ca Gavra si Funar sunt f mari patriotzi!.
Nici marele Corneliu Coposu nu se prapadise…
Iar Ion Ratiu se lupta (intern) cu cine? Cu Niki Nicolae Manolescu (dubiosu’)si cu E Constantinescu pentru a i desemnat candidatat la Presedentie ‘Republicii’!
Acum laptopul spune altceva cu taskmgr.exe, in Performance…
2011-04-01 18:05:02 | Raporteaza
@ribelalu`
Nu-l supar, mi-e amic de postari Plinut cel Tanar (THE YOUNGER).
(desi nu prea stiu ce,cum face si pe unde)
2011-04-01 18:07:55 | Raporteaza
@Alin ,
Caragea a adus Ciuma.
De ce am ales acest nick – aiurea?
Tot la M Gotiu,
la:
voxpublica.real../
Postrea mea 13
vezi link la ION GHICA catre V Alecsandri.
ro.wikisource.o../
Si postarea mea 87
2011-04-01 18:19:15 | Raporteaza
Gotiule !
Unde ai citit ca SUA l-a sustinut pe Iliescu în 90!
Eu recitesc si rascitesc si nu gasesc decat: sustinerea SUA pentru FSN.
2011-04-01 18:56:06 | Raporteaza
Din pacate in 1990 s-a ignorat o vointza a unei majoritatzi covarsitoare a celor care au votat pentru prima oara liber dupa peste 50 de ani de dictatura.Manifestatziile si mineriadele care au urmat au creat haos,dar si dispretzul a unei partzi insemnate a populatziei fatza de alegerile care au urmat si de cei care au castigat ALEGERILE.Americanii au avut dreptate!Deasemenea si Silviu Brucan.IATA CA AU TRECUT PESTE 20 de ANI si o ducem din ce in ce mai rau!
2011-04-01 19:00:19 | Raporteaza
De cand cu Piratul care duhneste a bautura, lumea a inceput sa-l regrete pe Ilici, printul Moscovei.
2011-04-01 19:34:58 | Raporteaza
@Caragea_se_intoarce: Daca spuneti dumneavostra ca astea sunt idealurile mele, ce sa mai spun eu, stiti dumneavoastra mai bine decat bine, sunt convins! Cat despre cultura mea generala, nu cred ca vreti sa mergeti intr-acolo.
Caragea nu a “adus ciuma” domnule, aveti aceeasi tip de gandire cu “Basescu a nenorocit tara”! In timpul domniei lui a ajuns si pe la noi valul care a miscorat populatia Europei cu cc 30%. Dar a ciuma a fost adusa ca in tot restul Europei de sobolani. Iar daca studiati mai cu atentie, s-ar putea sa descoperiti ca in timpul domniei lui Caragea au avut loc niste reforme importante. Cat despre ciuma actuala, istoria se repeta, este adusa tot de sobolani, tot din est, dar deh istoria nu sta pe loc, lucrurile se upgradeaza, sobolanii arata altfel acum!
2011-04-01 19:47:16 | Raporteaza
@Caragea_se_intoarce: Cat despre Plinut cel Tanar, cautati la sectiunea antice ( va dau si un pont , la latini)si o sa gasiti ce va trebuie acolo.
2011-04-01 19:49:21 | Raporteaza
Prietene Gotiu, ai iar amnezie? De ce ai uitat de acele autocare cu turisti din EST(vestul nu avea voie! cat si de venirea in pijamale a bunicutei la rugamintea activistilor si securistilor aflati in pericol de linsaj?
2011-04-01 19:58:24 | Raporteaza
va certati degeaba si faceti scenarii gratuite…atat “comunismul” cat si “revolutiile” perioadei `89, din blocul asa zis comunist, au fost “filme,scenarii” ale exteriorului…democratic…care au tinut , a se citi “rulat” cate episoade / ani…au vrut creierele lor…acum, se repeta episodul cu “revolutiile” pt democratie,dar pe alte coordonate ale globului…africa,asia…si uite asa, razboiul de “aparare” a civililor devine cel mai clar si agresiv marketing…iar despre nea` iliescu…a fost cel mai vocal si mai usor de manipulat pe termen lung…in rest, sa fim sanatosi,ca filmul ruleaza mai departe,indiferent de actori si figuranti…
2011-04-01 20:33:28 | Raporteaza
@Pintea Haiducul: tu vad ca bolborosesti. revolutia din dec. 1989 nu a fost facuta de romani. nu existau forte politice romanesti organizate, nu existau disidenti cu influienta, romanii “se descurcau” fiecare in legea lui (ca si acum, de altfel…)..
in aceasta situatie puterea a fost preluata de linia a doua a comunistilor. nu dau nume deoarece toti care au participat la luarea puterii in dec. 89 erau “teleghidati”. nici unul nu avea personalitate si singura chestia care-i unea a fost sa-si apere pielea si apoi au vazut ca le merge si au pus mina si pe economie….
si uite acum: nu avem opozitie serioasa, la toate nivelele merge doar coruptia si spaga, se falsifica la vedere votul din parlament… ASTA este romania adevarata. ce ai vrea sa sustina americanii?
2011-04-01 20:38:50 | Raporteaza
@ana: In sfarsit cineva care nu abereaza in topicul asta…
2011-04-01 21:24:08 | Raporteaza
@dn. Gotiu
Lozina “”Cine-a stat cinci ani la ruși/ Nu poate gândi ca Bush!” este lipsita de continut. Vedeti-va propriul articol
“Moscova nu crede in Wikileaks. ce aleg intre Rusia si SUA”. aveti o demonstratie excelenta care se aplica dealtfel
la propriul articol al dumneavoastra de astazi.
Oricat ne-am ascunde dupa degete telegrama Wikileaks este incredibil de adevarata si exprima ceea ce 95% din romanii de atunci credeau. FSN a fost votat dealtfel de o majoritate covarsitoare indiferent de “mineriade/golaniade”.
Am crezut si atunci, cred si acum ca liderii opozitiei de atunci nu prezentau nici o alternativa reala.
Ideea anticomunista de atunci ca si ceea de astazi era lipsita de continut intr-o romanie unde comunismul s-a prabusit brusc. anticomunismul ca forma de lupta violenta pentru putere a cauzat mult rau societatii romanesti pentru ca nu exprima cu adevarat un crez democratic. a fost un refugiu pentru o intelectualitate vinovata de tacere atunci cand ar fi trebuit cu adevarat sa i se auda glasul. nu am fi fost astfel ultima tara din est unde regimul comunist s-ar fi prabusit.
telegrama exprima pragmatic stare de fapt. guvernele de dupa revolutie au fost formate din personalitati de valoare care nu aveau mult de-a face cu comunismul. atat cat se putea intr-o tara unde multi oameni de valoare nu aveau cum sa nu fi fost legati formal de fostul regim.
28 ianuarie ca si 13-15 iunie au avut ca si cauza violenta “anticomunistilor”. aceasta violenta ca si cererile acestora nu aveau nici o legatura cu un crez democratic. ca sa rezum scurt cererea “democratica de atunci se rezuma la “JOS”.
pesemne era ceea ce invatasera Coposu & co inainte de cel de-al 2 razboi mondial. democratia batului….
Sa nu uitam si “monarhismul” anacronic sustinut de o opozitie slaba incapabila sa inteleaga si sa ofere o dezvoltare cu adevart demiocratica a romaniei. cat timp pierdut! cata energie pierduta pentru cauze trecute ale celor “reveniti din pensie”!!!. cat despre ammericani… nu aveti grija dn. gotiu… au fost implicati masiv in demonstratia din piata universitatii… au finantat generos democratia batei.. si mlte din problemele dde dzpa 1990 au fost cauzate de interventia brtala a unei mar puteri incapabila atunci si astazi sa intelega profund sau sa sprijine cu adevarat democratia romaneasca.
2011-04-01 22:05:35 | Raporteaza
@dl.Gotiu
slabut articol!Nimic despre RMGC,despre Udrea?
2011-04-01 22:17:57 | Raporteaza
Brebule, marsh la desenat, ca la scris esti si mai confuz!
2011-04-01 22:19:43 | Raporteaza
Ahhh, nepotul Tamarei… ma umezesc doar cand ii citesc interventiile! Este un viril al Plescoiului….
2011-04-01 22:22:47 | Raporteaza
@Leana din Plecoi
Aaaah,Nutzy!Ce faci baby,o arzi nashpa pe bloguri?
Cocos stie ce faci tu,sau iar i-ai spus ca ai de lucru peste program?
Apropo’ de umezeala,vezi sa nu faci igrasie in locurile umbrite!Parerea mea.
2011-04-01 22:30:09 | Raporteaza
asa e, gotiu are dreptate.
si daca va uitati in coltul de jos al wikilic pe dosul paginii,cu litere marunte gasiti dezvaluirea ca de fapt americanii au kemat minerii. iar purtatorii de lampase, aia cu salopete curate erau de la cia.
2011-04-01 23:07:52 | Raporteaza
Iubitel, nu ti-ar fi scarba sa ma lingi putin acolo unde doar Presedintele Tarii are voie? Nu m-am mai spalat de doua saptamani, de ultima oara, ca sa-i tin saliva amintire…
2011-04-01 23:29:00 | Raporteaza
@Leana din Plescoi
tu esti un fake!Se vede de la o “posta”(n-am vrut,asa a iesit).Posta ramane valabila!
2011-04-01 23:38:29 | Raporteaza
Un popor de cretini, de prosti, de nesimtiti…o masa usor manipulabila, care timp de 21 de ani nu a avut timp sa se gandeasaca decat la mancare si bani.
Au privit talharia COMUNISTO-SECURISTA ce s-a aplicat din 1990 incoace ca pe un rau necesar, ca pe un dat al lui Dumnezeu si nici macar nu au incercat sa faca ceva impotriva acestei gasti de banditi comunisto-securisti…din contra…s-au lasat manati de mafia de sorginte comunista, ca niste vite imbecile….un popor majoritar format din taratoare, o adunatura nemernica si lipsita de demnitate!
Si se intreaba acum de ce au ajuns in acest hal de saracie! Cand zbierau sloganuri comuniste in anii 90 nu se gandeau cat de mult rau fac!
Tara asta populata intr-un procent foarte mare cu neamuri proaste are soarta pe care o merita!
Iar papagalismele astea gen “ce au facut americanii” sunt doar un subiect de batut campii! Dar noi romanii CE AM FACUT PENTRU NOI? In afara de a linge mainile javrelor comunisto-securiste!
2011-04-01 23:42:17 | Raporteaza
@Creedence
trist,dar ai punctat exact!
PS-nu se vad sanse de indreptare mioritica nici peste 1000 de ani.Nu este un blestem,este doar genetica!
2011-04-01 23:59:25 | Raporteaza
@tamara’s nephew
O situatie verificabila, testabila, valida:
In toate documentarele XXX despre XXX ul european (va stiu ca sunteti fan)
sunt laudate “unguroaicele” (care nu sunt neaparat etnice pure, sunt si mixturi roomanes, cu slovaci, poate si cu romani, in proportie insemnata sunt totusi ‘autentice’).
Ele sunt laudate pentru ca accepta orice ca pe ceva firesc: dubla penetrare extreme, cu 3 … cu 10, lesbianism prelungit fara grija.
Sunt permisive si se lasa la orice.
Durata mare, arta si precizie. Si modestie.
Mai putin stapani pe ei, barbatii, de fapt barbatii de stat unguri au cedat se pare foarte mult:
nemtilor, austriecilor, suedezilor, usa.
Nu prea mai au multe ale lor (compania de petrol?).
Nici romanasii nu prea mai au. Nu s-au ales cu nimic.
E totul chelit, beli, jupuit, praf-pulbere fine.
Totusi o mai au in amintirea deformata pe Miorita, Baltagul etc
Au Ortodoxia (nu ma refer aici la bor etc).
Au pe Lipatti si Mircea Vulcanescu si multi altii.
Il au pe Eminescu (care zicea pe bune – si nu stiu daca corect – ca vecinii nostri de la vest n-au dat mai nimic in Universal, doar artzag si arogantza si o limba oribila(si aici nu ma refer delo la cunnilingus xxx).
_______
Referitor gene.
Cel mai bun amic de-al meu pana la emigrare era un roman-ungur ( a avut mai multe sotii roamnce si in final o latina mai negricioasa de pe la Chavez sau Castro).
Toti il consideram un artist (asa si era) sensibil.
Cred ca sensibilitatea ii venea mai mult din Gena romanesca.
De la partea ungureasca avea (din cand in cand) o superbie/aroganta irationala, el de fapt fiind timid.
Si un ateism care cred eu cu mare tristete ca ‘il va pierde’. (In globalism si in ‘heidegeriana aruncare angoasanta in Lume’.)
Nu stia maghiara si nici n-a mai invatat-o niciodata.
N-a fost nevoie.
N-a mai avut timp nici pentru germana cu care a avut contact cativa ani (ca pribeag roman prin UE al anilor 1990-1993).
Ungurismul si catolicimul (el fiind ateu) ii servisera sa ia mancare moka de la generoasele biserici catolice.
Cu desaga, tot felul de carna i maruntaie (ca aia nu mancau)
A invatat insa bine english, ma ales in emigrarea finala usa – canada.
Sta foarte bine cu globishul
2011-04-02 01:04:37 | Raporteaza
Încep prin a relua vorbe spuse anterior.
La cele mai importante Curse de cai NU sunt admisi tretini. Se asteaptã sã mai creascã, sã-si întãreascã gleznele. Mutatis…, sã mai citeascã, sã se mai lumineze
*N-am citit Wikileaks for Ro. Evit junk food spiritual. Dar. Telegramele sunt REALE, au fost trimise CONSTIENT pentru a fi analizate si UTILIZATE în analizele unui Departament de Stat care NU POATE fi bãnuit de incompetentã. Deci, or nu vi s-au oferit TOATE telegramele trimise, or ãsta e stilul, a cotrobãi în gunoi. Vedeti, EXCLUD varianta Imbecilitãtii diplomatilor americani.
Si cred cã Graham Greene a glumit scriind “Omul nostru din Havana”.
**De la Stalin citire, se stie cã informatorii TREBUIE sã spunã ADEVÃRUL. Mistificarea acestuia era apanajul Sefului. So, NU-I bãnuiti pe gugustiucii de la Ambasada Armoricanã cã ar fi intoxicat Dpt. de Stat. Pur si simplu, din Romanika erau asteptate can-can-uri. Doar ACESTEA determinã Politikia de pe-aici, nu ?
*** Dacã tot v-a dat Doamne-Doamne o puscã, de ce vreti sã trageti aiurea cu ea, obtinând lehamite si greatã ?
Întrebati-vã de ce nu au fost trimise telegrame despre marile fraudãri, despre absenta unor proiecte strategice, întrebati-vã de ce “ciugulitorii de fursecuri” vorbeau prostii sau, hai, mondenitãti jenante si nu intrau în problema viitorului Tãrii.
Eh, abia atunci ati putea deveni Mihai Gotiu.
Pân-atunci, sunteti Dl Gotiu, hai – si Mihai, “.studinte în drept si publicist”. Scribãlãu, cu acribie. Mare maestru în datul cu pãrerea, în toate directiile.
Cum ar fi adaptarea, pentru Presã, a celebrului “Retori si Limbuti”? Ar fi utilã o actualizare.
Anii ‘90 i-am trãit “pe viu”. Impresia armoricanã era concordantã cu a noastrã. Schimmarea NU PUTEA fi fãcutã imediat, era nevoie de umbrela FSN-ului, o vreme.
Exceptând vârfuri precum Coposu sau Ion Ratiu, Partidele vechi NU PUTEAU oferi optiuni atractive. Diaconescu era jenant, Petrina, locotenentul, era sinistru, la Social-D nu se vedea altcineva pe lângã Cunescu, iar la Liberali era prea mare busculada, cu aparitia Aripi Tinere.
Deci, pentru Stabilitate de moment, merita mizat pe FSN, Iliescu. DAR, CU OCHII PE EI, ceea ce n-au mai fãcut arm
Deci. În anii ‘90, armoricanii au judecat CORECT, au mizat pe linia care le dãdea LOR mai putine bãtãi de cap, dar p’ormo au luat-o razna. Este EVIDENT cã au trimis aici Personal de mâna a doua, pentru cã NOI suntem considerati Zonã de maâna a TREIA, ca interes.
2011-04-02 01:41:01 | Raporteaza
@Caragea+TokesLayos
sunteti un fin observator al pornografiei pe criterii etnice.In principiu ati putea avea dreptate.
V-as putea banui de putina rautate,cand spuneti ca unguroaicele sunt cam curvistine(termen popular).
Prin extrapolare,am putea spune deasemenea ca rusoaicele sunt betive,polonezele sunt si ele cazute in patima preacurviei si a betiei(zice lumea),americancele sunt grase,africancele sunt greu de satisfacut,sudamericancele sunt prea focoase,asiaticele sunt cam stramte etc
Este corect rationamentul meu sau ma insel?
Pai daca romancele sunt asa fidele,harnice,frumoase,gospodine,iubarete si devreme acasa,atente,cochete,de ce a trebuit sa o zideasca Manole pe Ana?Pe surse s-ar fi aflat ca era rea de gura si Manole a profitat de ocazie.Smart guy!
Exemplele cu Miorita si Baltagul sunt contraproductive pentru romani dupa parerea mea.V-ati prpit putin,alegandu-le!
Ce sa inteleg de aici,resemnarea tipic romaneasca si crimele pentru niste oi?Sau caracterul darz al Vitoriei?
Lipatti si Vulcanescu sunt ok,dar Franz(Ferenc) Liszt si Lukacs Gyorgy sunt ok,nu credeti?
Ambele popoare au si buni si rai,dar nu asta este important.ci faptul ca unul dintre ele consuma mai mult sapun,hartie igienica si pasta de dinti.
GUESS WHO!
2011-04-02 01:49:45 | Raporteaza
@Caragea+TokesLayos
erata-pripit in loc de prpit.Scuze!
2011-04-02 01:51:43 | Raporteaza
Comentariile la acest thread s-au transformat intr-un fel de emisiune despre astrologie, arta culinara sau sexualitate, in care un idiot care semneaza “Tamara’s Nephew” raspunde-n dreapta si-n stanga, zborsindu-se pseudodoct si aberant. Tatae, daca te mananca-n ruc atat de tare, de ce nu-ti publici memoriile? Sau economia organismului tau de hidra de apa dulce te face sa posezi un orificiu bucoanal, utilizat pentru semnale sonore, sex si defecatie in acelasi timp?
2011-04-02 08:01:59 | Raporteaza
Mihai, americanul ala jegos stia prea bine ce transmite la Washington: USA nu de un guvern responsabil si patriot avea (si are) nevoie in Romania, ci de o haita mafiota care sa-si plateasca dreptul de a fura dandu-i tain si unchiului sam (cu minuscule)! sper ca nu indrazneste cineva sa afirme ca reprimarea a tot ceea ce se chema Opozitie, infiltrarea PNT, PNL si PSD cu securisti, mineriadele, jefuirea la cote inimaginabile a avutiei publice samd au fost (sau sunt) actiuni justificabile in vreun fel! ca atare, fuck (more and more) USA&UK!!!
2011-04-02 11:07:45 | Raporteaza
@Carmen: cucoana, talica ai trait in acei ani? cum pana mea iti permiti sa afirmi ca fesene a salvat tara de haos? sau imi scuipi in fata ca dezastrul care a urmat era de preferat unei finalizari (fie si haotice) a Revolutiei? hai sictir, pui de nomenclaturist!
2011-04-02 11:09:49 | Raporteaza
@Raspundem cititorilor
la cererea ta,voi raspunde numai in fata doamnei.Si numai daca este MILF valabil.Altfel nu discutam.
PS-sau macar o housewife disperata.
2011-04-02 11:11:14 | Raporteaza
In fata doamnei MILF cu care esti insurat (maritat?) esti liber sa raspunzi oricat de mult vrea ma-ta!
2011-04-02 11:19:28 | Raporteaza
@tamara’s nephew
Mai nepotu lu Tokes, ce-ti mai bese mintea pentru a-i dezbina si injura pe romani ? Speri ca Base sa va dea Ardealul ..?
Marshhh de aici bozgor portocaliu..
2011-04-02 12:50:15 | Raporteaza
@raspundem cititorilor
stii bine ca ma refeream la doamna ta,ipocrit mic!
2011-04-02 12:53:30 | Raporteaza
@Google
la cata minte ai,te puteai numi la fel de mine si Goagle(ca mentorul tau)!
Fraiere,Ardealul este in egala masura,casa romanilor si a maghiarilor!Ca pe sasi i-ati gonit cu Iliescu al vostru.(al nostru)
2011-04-02 12:55:52 | Raporteaza
@tamara’s nephew
Vrei sa spui cu Iliescu al vostru (al pdlistilor) pentru ca atunci, PSD+PDL erau un partid unic PDSR…iar dreapta era marginalizata.
2011-04-02 13:31:03 | Raporteaza
@Google
ba al vostru Goagale,ca voi l-ati ales de trei ori!
Voi,proletarii, si fetele de la Apaca,ati fost autorii inapoierii tarii asteia!Nu mai face pe fata mare,ca se vede de la o posta ca esti ‘consumata”!
2011-04-02 16:49:13 | Raporteaza
@tamara’s nephew
Te cam eschivezi de la subiect. Subiectul era: diferenta si asemanarea intre cei doi comunisti, Iliescu si securistul Basescu…Ori ce ai spune nu poti sa negi cameleonismul lui Basescu: comunist,securist,fesenist,socialist si acum taranist..e de rasul curcii..!.
2011-04-02 17:50:51 | Raporteaza
@ tamara’s nephew
..pardon ,dupa socialist a fost intai liberal si dupa aceea a devenit taranist…
2011-04-02 17:57:07 | Raporteaza
@Google
vreau sa cred ca esti un baiat bine informat!
este usor sa spui ca Basescu este betiv,securist,liberal,afemeiat,taranist,securist,comunist,delator,cartofor,hot,manelist,escroc,nespalat,tepar,socialist,pervers,bataus si tot ce iti mai trece prin minte!
Este chiar trendy!
Pana imi demonstrezi una singura din acuzatiile astea,cu dovezi,un lucru ramane cert.
Este primul presedinte care a avut curajul sa deschida cutia Pandorei si sa arate romanilor ce mizerie si ce mocirla morala ii conduce de 20 de ani,ascunsa sub numele de clasa politica.
Ca romanilor le intra pe o ureche si le iese pe alta,este alta poveste!Se numeste Povestea neamului Prost condamnat sa repete la nesfarsit aceleasi greseli,ceva gen Ziua cartitei,varianta mioritica.
PS-Base are multe pacate,dar este angel radios in comparatie cu lacustele nehalite ce-si zic Opozitia unita USL.Parerea mea!
2011-04-02 18:10:25 | Raporteaza
@tamara’s nephew
Da, este um etalon de moralitate, adevar, corectitudine,bunatate,calm si mai ales nu este deloc violent…ar trebui sa propuneti la sedintele PDL-ului sa fie canonizat..
2011-04-02 18:23:34 | Raporteaza
@tamara’s nephew
.. si sa nu-mi spui ca vezi in el pe NOUL MESIA…
2011-04-02 18:26:10 | Raporteaza
@Google
ai dreptate!Am vazut si eu filmul ala cand il masacra pe bietul copilas.Infiorator,groaznic,thriller!
Nu Google,nu este noul Mesia,este doar proiectia romanilor ce traiesc in Romania,la fel cum au fost iliescu si Constantinescu.
De ce crezi ca este ales Vanghelie de 3 mandate in fruntea sectorului 5?de bun edil ce este?hai ca nu esti naiv,poate usor ipocrit,ca orice romana!
2011-04-02 18:35:10 | Raporteaza
@tamara’s nephew
In privinta concluziei tale cu Vanghelie sunt perfect de acord…
2011-04-02 20:54:38 | Raporteaza
@goagel
ti-aduci aminte de liberalii din 90?
stii care a fost cea mai tare propunere a lui cimpeanu?
cum care cimpeanu?
da’ kiar asa unde-i cimpeanu?
2011-04-02 23:47:28 | Raporteaza
@sfintu sisoe
lasa-l sfinte,ca goagal nu stie ca bietul campeanu a vrut sa scoata un presedinte beton din Casa Regala.
La asa inaintasi,asa urmasi!
2011-04-02 23:54:01 | Raporteaza
Pe langa faptul ca de 20 de ani orice lider politic roman vine la ambasada americana ca la psiholog, fapt dovedit de aceleasi telegrame, o oarecare confuzie in care au cazut americanii datorita lipsei de interes de atunci pentru tara noastra pare o glumitza nevinovata.
Daca e sa fim intrigati, atunci sa fim in primul rand de ai nostri, ca pe ei ii votam si ei ne conduc, mai apoi de americani.
cat priveste sustinerea… sa fim seriosi. Si noi, in tara, stiam ca va castiga Ilici cu 80%, daramite americanii! La ce bun sustinerea lor? Doar sa arate cu cine trebuie sa inceapa discutiile, ca oricum acela va castiga…
durerea este la clasificarea “pensionarilor” din partidele istorice. Eu aveam 20 de ani si nu aveam nicio asteptare. Nu stiam mare lucru de miscarile de rezistenta, de puscariile cu detinuti politici. Am asteptat 20 de ani si mai astept alti 20, daca e nevoie, pana sa iasa romanul din conditia de stupid people.
Dar oamenii aceia, cei mai multi dintre ei, deja aveau consumate rezervele de asteptare. In primul rand de asteptare a lor, a americanilor. De fapt de asteptare a reparatiei istorice a unei nedreptati.
Ca mai mereu in istorie, romanii si-au construiesc asteptari dincolo de limita realizabilului. Au consumat energie, s-au sacrificat ca apoi sa cada prada frustrarilor si depresiilor.
cat despre disponibilitatea americanilor de a merge pe ex-comi, sa nu uitam ca la rasarit inca era Gorbi la putere si ceea ce se intampla peste tot in est considerat efectul perestroikii! planul asta era, sa transofrmi niste comunisti mai open-minded in viitori parteneri de discutie. toti erau monitorizati, cunoscuti, acceptati. totul era in grafic. golaniadele si mineriadele erau excese inexplicabile la poporul de mamaligari, prin urmare tipul de exceptie care se scoate din calcul precum minima si maxima la notele de la patinaj artistic!
2011-04-03 00:33:35 | Raporteaza
In 1990 Patriciu si Tariceanu au scandalizat opinia publica, propunand o alianta intre PNL si FSN-ul lui Petre Roman. Aceasta tentativa nu s-a finalizat.
Iulie 1990 : insa Patriciu persevereaza ; in iulie 1990 apare PNL Aripa Tanara (PNL-AT), printre fondatori aflandu-se Viorel Catarama, Dinu Patriciu, Calin Popescu-Tariceanu si Horia Rusu.
Aprilie 1991 : PNL-AT, Partidul pe care-l conduce Patriciu semneaza, alaturi de FSN si ILIESCU, Carta pentru Reforma si Democratie, intrand in guvernul Roman remaniat.
DINU PATRICIU DEVINE MINISTRUL LUCRARILOR PUBLICE SI AMENAJARII TERITORIULUI IN GUVERNUL LUI ILIESCU.
Dupa mineriada din septembrie 1991 care a dus la caderea guvernului Roman, in octombrie 1991 PNL participa la Guvernare cu FSN CA PARTID POLITIC, dand un GIR POLITIC guvernului de criza format de Iliescu sub conducerea independentului Theodor Stolojan.
PNL a avut in Guvernul Iliescu 3 ministri si 7 sub-secretari de stat: Ionescu Quintus, Danielescu (afacerea SAFI), Catarama, Dan Radu Rusanu si altii.
Ministri PARTIDULUI PNL loaiali lui Iliescu :
Ministrul economiei şi finanţelor
- George DANIELESCU (16 oct. 1991-19 nov. 1992)
Ministrul justiţiei
- Mircea IONESCU-QUINTUS (16 oct. 1991-19 nov. 1992)
Ministrul industriei
- Dan CONSTANTINESCU (16 oct. 1991-19 nov. 1992)
Liberalii cu functii de subsecretar de stat au fost pastrati de ILIESCU in guvern chiar si dupa intrarea PNL in opozitie in 1992, pana in 1994 cand au fost scosi din ministere la protestele PRM cu care PDSR a format patrulaterul Rosu.
2011-04-03 01:21:57 | Raporteaza
1989 : cu o luna inainte de Revolutia din 1989 Ziarul finantat de Radu Campeanu popularizeaza FSN-ul in Franta ca alternativa la regimul ceausescu
“La 17 ani de la caderea lui Ceausescu, momentul aparitiei Frontului Salvarii Nationale, structura care a preluat imediat dupa Revolutie puterea în stat, este contrazis de o publicatie pariziana a românilor din exil. “Organizatia formata din fosti si actuali demnitari ai PCR” si-a lasat urmele într-un saptamanal finantat integral de Radu Câmpeanu. Cu o luna înainte ca Ion Iliescu sa anunte la postul public de televiziune, pe 22 decembrie 1989, ca: “am hotarât sa ne constituim în Frontul Salvarii Nationale”, FSN publica în B.I.R.E un comunicat împotriva lui Nicolae Ceausescu”
2011-04-03 01:25:01 | Raporteaza
1990, mai PNL legitimeaza “democratic” FSN
In mai 1990, Coposu il roaga pe Radu Campeanu sa nu participe la alegerile din 1990, pentru ca scorul se intrevedea dinainte foarte clar, rezultatul ar fi fost o victorie masiva a FSN-ului in conditiile unei dezinformari complete a populatiei.
In aceste conditii participarea opozitiei nu ar fi facut decat sa legitimeze niste alegeri castigate prin frauda – deci nedemocratic – de FSN. Campeanu a zis NU, PNL a participat la alegeri si a obtinut un scor confortabil ptr. ambii FSN-si-PNL : 7%.
Ulterior, PNL a fost rasplatit cu posturi in guvernele FSN.
2011-04-03 01:30:18 | Raporteaza
Da, iar PDL era in FSN. Care-o fi mai bun?
2011-04-03 17:55:30 | Raporteaza
Sustinenea FSN-ului – si-a oricaror alte partide, ulterior – de catre americani, nu s-a facut niciodata fara un pret.
1990 – Guvernul Petre Roman acordă companiei de stat Rompetrol SA dreptul de exploarare asupra zăcămintelor din Marea Neagră
1990 – Hotararea 919 din 1990 (** nepublicata – cu caracter militar secret) cu privire la concesionarea drepturilor de exploatare a unor perimetre petrolifere
30 aprilie 1991: Patriciu intra în Guvernul Petre Roman în urma unei masive remanieri, ca Ministru al lucrarilor publice, calitate in care va avea acces la toate studiile asupra zacamintelor de petrol ale Romaniei.
E clar de ce pensionarii prafuiti din PNTCD, eliminati de zeci de ani din sistemul adminstrativ comunist, n-ar fi putut oferi acces la asa ceva
26 iulie 1991 : Prin Hotararea de guvern nr. 508 din 26 iulie 1991 a fost autorizata societatea comerciala Rompetrol – la vremea respectiva societate cu capital de stat – sa negocieze si sa incheie cu partenerii straini contracte privind concesionarea drepturilor de exploatare a perimetrelor aprobate prin Hotararea 919 din 1990 (** nepublicata – caracter militar secret ).
Prin aceeasi hotarare, s-a prevazut ca guvernul va aproba contractele incheiate de catre Rompetrol.
1992 – Guvernul Stolojan aprobă cedarea acestor drepturi de explorare către consorţiul format din Enterprise Oil şi CanadianOxy (Canadian Occidental Petroleum)
1993 – are loc privatizarea Rompetrol prin metoda Mebo şi se înfiinţează Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale, care preia de la Rompetrol gestionarea contractelor cu investitorii străini Enterprise Oil şi Candian Occidental Petroleum.
… etc
In 2004, Nastase cedeaza PETROM si Bechetel, dar ramane cu ochii-n soare si alegerile le castiga DA.
In 2008, tariceanu cedeaza Insula Serpilor, dar pierde si el alegerile in favoarea PDL
In 2010, PDL va ceda probabil ROMGAZ si energia hidro, crezabd ca astfel li se garanteaza puterea, cand in realitate tot ce vom “obtine” va fi doar PSD la putere, din nou.
Partidele din Ro nu se vor schimba niciodata prin presiune publica, asa cum ni se vinde astazi iluzia, tocmai pt. ca-n acest caz, santajul de putere de mai sus n-ar mai putea avea loc.
2011-04-03 19:21:17 | Raporteaza
Atitudinea americanilor era clara de atunci si explicabila pentru indivizi care n-au trecut prin scoala ca geamantanul prin gara sau pentru niste “telectuali” care-si defulau propria impotenta intelectuala, opera lor fiind mica, mica ca …. de furnica. Pragmatici, ei stiau ca Gorbaciov a cedat URSS-ul si satelitii din Europa de Est si, la fel ca in Germania post Hitler, aveau nevoie de oameni inteligenti la conducere, care stiau sa administreze starile de haos. Comunismul lui Iliescu era mult mai democrat decat totalitarii din Piata Universitatii! Din pacate, partidele istorice erau moarte de mult iar liderii lor au ramas la democratia de dinainte de al-II-lea razboi mondial, in care regele demitea guvernul, numea un prim ministru care organiza alegerile si care, interesant, le si castiga – si cu ajutorul legii electorale de atunci. Doar Gutza Tatarescu le-a pierdut !
2011-04-04 00:15:59 | Raporteaza
@Crash: Ati uitat tragedia 1996-2000 si 2008-pana la noua forma de comunsim !
2011-04-04 00:29:56 | Raporteaza
Cate partide politice liberale erau cind s-au tinut primele alegeri generale (DUPA CONSTITUANTA)??? PATRU,CINCI???
Tin minte ca mana dreapta a lui Campeanu, Dinu Patriciu, cel cu taierea cozii la catel, l-a parasit pe Campeanu (SI CE S-A MAI IMBOGATIT!!!).
Dinu Patriciu mi-a fost muza:
Propaganda liberala
(MUZA: Dinu Patriciu)
Privatizarea pîna-n ultime detalii
Vor savîrsi-o, grabnic, numai liberalii!
Impactul împlinirii acestui falnic tel,
Va fi ca al taierii coditei la catel.
Un BRATEAN, lider al unui partid liberal a folosit ca material didactic cartoful. Ce s-a mai distrat toata tara!!!
Dupa regimul Iliescu, PDSR-ist, ce a facut regimul Constantinescu, CDR-isto PPD-ist,??? In perioada 1996-2000 au fost la putere 3 partide istorice. Ce au facut aceste partide???
Va dau eu un exemplu:
Au creat un prim sumbru pacalici al pensionarilor.
Inca din anul 2000,pe ultimile zvacniri malefice, domnului Mugur Isarescu, cu raceala specifica GUVERNATORULUI BANCII NATIONALE, uitand ca e PRIM-MINISTRU, a luat (a furat) acest drept castigat, modificand procentul din cel putin 45% in cel mult 45%(prin O.U.G.nr. 41 din 27 aprilie 2000, semnata de Mugur Isarescu) !!!
Mugur Isarescu este primul pacalici, intunecat in suflet, al Pensionarilor!!!
SI AFIRMATIILE DESPRE EMIL M-AU INSPIRAT:
EMIL CA BYL/
SA FIE CAT DE CAT CA BYL,/
AMANTA SI-A GASIT EMIL,/
CA SA II UMBLE LA PROHAP, /
PENTRU-N TRABUC — MIC CAT UN HAP/
Alianta DA ce a facut??? Ni l-a adus la putere pe Traian Basescu, care au facut totul conform angajamentului DA (PNL-PD, doua partide liberale):
https://picasaweb.google.com/traianasanat/TRAIANTANASATRAIANASANAT#5551430399263296290
Adunatura actuala, condusa de PDL (cica partid liberal)e distrugatoare pe/in toate directiile in care intervine.
“Asa deci si prin urmare”, “scurt concis si-ngramadit” se poate spune ca asa a fost sa fie. Alt traseu nu s-a gasit.
Dar, dupa cum v-am mai spus exista o singura solutie:
https://picasaweb.google.com/traianasanat/TRAIANTANASATRAIANASANAT#5547193939587281970
Si poate ajuta cu ceva si protestul meu firav:
youtube.com/wat../
Prin videoclip protestez, in special, impotriva PDL, partid cica “liberal”, actualmente la putere.
Am selectat fragmente din “Scrisoaea III”, in care sunt caracterizati perfect parlamentarii de la putere, cat si cel care a format, contra naturii, aceasta adunatura majoritara distrugatoare.
PNL, ce actualmente este un partid modernizat, nu face obiectul acestui protest.
Si nu uitati:
Traian Basescu care este un pacalici profesionist, format la scoala turnatorilor activi!!!
2011-04-04 17:54:20 | Raporteaza
@amator: curat amator!
FSN a fost si a ramas PCR. Si tot ce a nascut el dupa.
Pacat. Mare pacat de atati ani irositi din viata multora dintre noi.
Poate daca se nimerea sa fie trimis un american care sa nu vina de la Moscova… aveam si noi o alta viata.
Era condamnat Iliescu… Era presedinte Ratiu… Ramaneau niste gainari Voiculescu, fratii Paunescu… Vantu.
2011-04-08 10:56:59 | Raporteaza
am uitat sa-i adaug pe cei din fsn, berceanu, toader , videanu si cu voia d-voastra,secatura de dictachior!
tot fsnist securist, ma duc sa-i caut dosaru’
da’ stau si ma gandesc, daca 85 % dintre romanasi l-au votat pe iliescu, SUA sa nu fi respectat democratia?
ba da… si atunci?
2011-04-08 11:08:47 | Raporteaza
Im thankful for your post. Truly looking forward to read more. Cool.
2012-03-27 20:16:23 | Raporteaza
I arrived below to learn about something completely diverse than exactly what I would definitely. I enjoy to absorb as much new data because feasible, this is the premier component relating to daily life. We include a website as well, click on the connection to come on by as well as observe just what you become accessing.
2012-04-13 01:42:08 | Raporteaza
I feel this is one of the such a lot vital info for me. And i’m satisfied studying your article. But wanna commentary on some common things, The site style is great, the articles is truly great : D. Excellent activity, cheers
2012-04-21 23:57:13 | Raporteaza
Charlotte Jeffries…
[...]v We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Yo w5[...]…
2012-04-23 04:05:41 | Raporteaza
Tamron A09 review…
[...]Cea mai tare dezvăluire Wikileaks: SUA l-a susținut pe Iliescu în 90! « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET[...]…
2012-05-07 10:34:11 | Raporteaza