![]() | Celor care au văzut Bucuria. Şi o întrebarevezi toate articolele de Dan Duca11 Jan la 17:12 38 comentarii 443 vizualizari. |
“din ciclul ‘afara ploua’, azi dd. lasa, ba, textele cu Arsenal.eviti chestiunea zilei? slab jurnalist,sub ddd.”
“Basistul Duca, vazand ca Arafat i-a fript un spitz de imagine in testicule conducatorului iubit, a bagat capul in nisip si-a dat-o pe fotobal. Asteptam psotari despre musetel, ghiocie, flori, fete, filme sau baieti.”
“dd si-a ‘facut treaba’fatza de Arafat, bravo, mai, 2% …intrebarea e : sa te cred sau sa nu te cred,as inclina 2% sa te cred.da’ nu asta e problema.problema e ca iti’faci treaba 100% fatza de Rahat Lafurat de Romania!nici nu trebuie sa te mai cred, se vede cu ochiul liber! oricum, e un progres ca n-ai bagat un text despre Antonescu sau Ponta. “
“Eu imi propun 56% impotriva lui Basescu si razboi pe viata si pe moarte impotriva celor care il sustin.”
“din partea sustinatorului pdlist care sunt iti urez trezire brusca la realitate.’
“Esti un las, dle Duca. Puteai sa postezi ceva in apararea legii lui Basescu al dumitale daca erai barbat. Asa, ai comentat prin politica strutului, in proportie de 2%. Intr-un regim cu televiziunea unica, dumneata ai fi in stare, ca director al televiziunii unice, sa dai pe post campionatul national de tzurca sau desene animate ca sa nu se vada revolutia din strada impotriva dictatorului pe care-l sustii.”
“asteptam un raspuns mai destept, nu de tzatza ofuscata.oricum, nu te mai crede nimeni.mai, tu relaizezi, dipa ce va cadea regimul asta de kkt ca vei fi etichetat un ‘colabo’?”.
….
Cred că v-aţi plictisit. Aşa că mă opresc. Unii dintre voi vă recitiţi comentariile la un text publicat ieri. Unul despre fotbal, despre bucuria plină de sensibilitate a unei legende a sportului, iar cine nu e microbist, dar totuşi dă o căutare pe wikipedia, poate înţelege destul de uşor de ce cuvântul legendă nu e defel un clişeu în acest caz.
Cei care comentau acest text aveau însă altă treabă. După cum se vede mai sus, ei se războiau cu Băsescu. Cu Duca. Poate cu Ponta şi Antonescu. Poate nu. Asta îmi aminteşte de un text al prietenului Cristi Teodorescu scris pe VoxPublica în care acesta se bucura de vremea de afară. Ca şi acum, şi atunci, hoarda de postaci sărea să-l înjure că e pedelist, băsescian, că are sau nu pălărie, precum într-o glumă proastă, dar NIMENI, nimeni, nu se deranjase din adâncul fântânii în care uneori părem iremediabil scufundaţi, de dincolo de obsesia pentru câteva nume, să se uite naibii pe geam. Să dea draperia la o parte. Să simtă bucuria. Să-şi facă ochii mici în faţa luminii soarelui.
Aseară, pe Facebook a apărut de nicăieri şi primul meu cititor real al postării. Singurul om care văzuse Bucuria şi care nu-şi împărţise ieri viaţa între Băsescu şi Arafat, iad şi paradis, alb şi negru, răul şi binele zilei. Îi mulţumesc. Aşa cum le mulţumesc şi altor doi oameni care ulterior au citit postarea. Voi continua să scriu când şi despre ce cred eu de cuviinţă. Atunci când am ceva de spus sau cred că sunt în măsură să o fac.
Pe final, o întrebare pentru cei ce deţin adevărul absolut. Sunteţi sută la sută convinşi căTraian Băsescu are dreptate? Sunteţi sută la sută convinşi că Raed Arafat are întrutotul dreptate? Vă puneţi fiecare întrebarea asta, vă îndoiţi? Înţeleg că Arafat a devenit substantiv comun, dar a devenit şi axiomă? (pe Traian Băsescu nu l-am suspectat niciodată de niciuna dintre cele două ipostaze).
PS. Pentru că tot vorbeam de bucurii, vă recomand o carte f.frumoasă. Masa pisicii, de Michael Ondaatje, autorul “Pacientului englez”. O cronică foarte bună a cărţii (care m-a împins de altfel să şi cumpăr volumul) poate fi citită în Dilema Veche, sub semnătura lui Claudiu Constantinescu.
Michael Ondaatje, Masa pisicii, traducere din limba engleză de Radu Pavel Gheo, Colecţia „Biblioteca Polirom“, Editura Polirom, 2011


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1erata : alegerile locale au fost...... | ||
| 2@Hexenschuss: #33 Nu cred ca alegerile locale a fost /este principala problema a PDL-ului. Or sa obtina fara probleme 25-30% la primarii (fenomenul se stie, primarul care este, ramane).Problema e... | ||
| 3@CuriozitateSolutia mea e simpla , nicio rascumparare de la securisti, TB, Adriean V si SO (daca e cazul) la brutarie! reanalizarea dosarelor Costanda, Grueff Mosia Dudesti Cioplea etc Cu Liviu... | ||
| 4@CuriozitateDe aici: nicusordan.ro/c../ ....omul de afaceri Matei Paun, specialistul in branding si strategie Cosmin Alexandru, istoricul Andrei Pippidi, Voicu Radescu, managerul Green Hours si... | ||
| 5@Curiozitate @Laura CParerea mea despre toti primarii-secu asta batrani sau in curs de imbatranire am exprimat-o deja la postarea mea anterioara @30.Eu zic: Nu am nicio sansa. Sa-mi explice... | ||
| 6@Curiozitate @Laura CParerea mea despre toti primarii-secu asta batrani sau in curs de imbatranire am exprimat-o deja la postarea mea anterioara @30.Eu zic: Nu am nici sansa. Sa-mi explice @Autoarea... | ||
| Mihai Goţiu 11647 citiri |
| Cristian Teodorescu 10533 citiri |
| Costi Rogozanu 9969 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4412 citiri |
| Constantin Creţan 4314 citiri |
| Dan Duca 4163 citiri |
| Alin Fumurescu 3963 citiri |
| Ciprian Şiulea 3310 citiri |
| Dorin Tudoran 2822 citiri |
| Iulian Leca 2359 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62706 citiri |
| Cristian Teodorescu 40881 citiri |
| Costi Rogozanu 38930 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18166 citiri |
| Alin Fumurescu 17858 citiri |
| Viorel Dobran 13034 citiri |
| Dan Duca 12040 citiri |
| Constantin Creţan 11325 citiri |
| Dorin Tudoran 8748 citiri |
| Elena Vijulie 8681 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
@dd, bravo, mah, ai devenit patetic!ti-ai asumat sa postezi ineptii pe site-uri.se cheama ca esti persoana publica, nu, d’aia te criticam?
mai, duiosule, te roade?te roade ca te intrebi cine are dreptate?si pui insinuos intrebarea daca Arafat are 100% dreptate?
mai, baietas, ideea e ca Arafat are mai multa incredere din partea populatiei prin faptul ca e specialist, baaaaai!!!!
mai baiatule, basescu asta al tau ne-a facut din viata iad,copile!!!te intreb , ai copii??????
ti se pare tie basistule, atunci cand in tzara asta fura pd/ul, ca io mai am chef de sofismele tale?
oricum , ‘Bucuria’ ta e sa dai in opozitie(ai o predilectie spre Antonescu) atunci cand jegurile ce ne conduc jefuiesc tara.e minutul tau de juisat!!!!
si acum, ultima zicere basesciana de la orele 18′13′io , daca as fi presedintele cons. judetean as cumpara ambulante’.hehehehehe, si o casa pe Mihaileanu, la pret redus!!!!
2012-01-11 18:15:22 | Raporteaza
‘hoarda de postaci’ zici?
hmmm, da’ ce jefuiesc tzara, cum ti se pare?
care-ti sunt mai nocivi, mai, basistule????
2012-01-11 18:18:30 | Raporteaza
qed.
2012-01-11 18:19:16 | Raporteaza
‘hoarda de postaci’ zici?
hmmm, da’hoardele de pdisti ce jefuiesc tzara, cum ti se pare?
care-ti sunt mai nocivi, mai, basistule????
2012-01-11 18:19:22 | Raporteaza
‘Voi continua să scriu când şi despre ce cred eu de cuviinţă’
eh, uite, si eu voi scrie despre tine ce vreau indiferent de ce scrii!!!fiindca ai un stil basist/diversionist de a scrie.
2012-01-11 18:23:47 | Raporteaza
@mutant unprist:
Da. Hoarda de postaci. Nu pot sa ii numesc altfel pe cei care injura un om care scrie un text simplu si candid despre natura. Exista si viata dincolo de Basescu. Exista si ALTCEVA decat Basescu. Nu vreau sa scriu DOAR despre Basescu, Ponta si Antonescu. Va las pe unii dintre voi, cei care va treziti si adormiti cu ei pe buze.
2012-01-11 18:28:28 | Raporteaza
Nu prea inteleg: de cand noi astia care ne aflam in treaba si ne dam cu parerea (sporturi nationale) fara ca de multe ori sa stim cu adevrat cum sta treaba trebuie sa impunem cuiva ce sa scrie si , mai mult, cum sa scrie. Daca vrea poate scrie despre panselute si caprioare chiar daca tara a luat foc.
Atata vreme cat zicem ca traim in democratie fiecare e liber sa creda si sa spuna ce vrea. Inclusiv sa si scrie.
Daca nu ne place, luam telecomanda si trecem pe Animal Planet.
(Fara gluma, e un canal mult mai potrivit pentru natia noastra nevricoasa.)
2012-01-11 18:29:48 | Raporteaza
@mutant unprist:
Esti liber sa scrii ce vrei. Dupa cum vezi nu ti-am moderat nicio postare. Atata vreme cat o faci in limitele largi ale decentei, esti liber sa o faci. Nu garantez insa ca vei avea mereu un interlocutor.
2012-01-11 18:30:03 | Raporteaza
@dan danache:
De acord. Multumesc.
2012-01-11 18:30:42 | Raporteaza
Da, dle DD, il URAM pe basescu si pe cei care-l iubesc si nu vom avea liniste pana cand nu va vom vedea suferind ca l-ati pierdut.
Recunoaste ca esti basist, macar atat, si ca tot ce postezi, postezi impotriva celor care vor sa scapam de Basescu, pt. ca, nu-i asa, sunt mai rai! Iubeste-l cat vrei, lasa-ne sa-l uram cat vrem, sa va uram cat vrem, BINE????
2012-01-11 18:37:03 | Raporteaza
@radu:
Nu ai decat sa urasti pe cine vrei, cat vrei, pe unde vrei. Dar zau daca ma intereseaza.
2012-01-11 18:41:51 | Raporteaza
Si inca o chestie, daca mai ai o urma de virilitate-n dumneata, dle Duca: ai sange sa spui cu cine vei vota?
Eu spun deschis: cu USL!
Ai curaj sa recunosti ca-l vei sustine pe Basescu si pe valetii lui? Esti suficient de barbat pt. asta?
2012-01-11 18:42:03 | Raporteaza
@dan danache “Daca nu ne place, luam telecomanda si trecem pe Animal Planet.
(Fara gluma, e un canal mult mai potrivit pentru natia noastra nevricoasa.)”
vezi tu, danutz, asta e buba, daca nu-mi taia betivul tau 25%, probabil ca ma uitam linistit la Animal planet.A venit betivul tau si mi-a luat si telecomanda…si bucuria… asa simple cum erau ele…mi-a distrus bruma de echilibru.problema, danutz draga, e ca as fi facut un sacrificiu de 35, de 40 %,( oricum, pe ansamblu e de 40% furtul)daca mi-ar fi dovedit betivanul si gasca lui ca fac ceva pt. tzara asta.mi-as fi dat aurul cum au facut-o sud/coreenii…si ce sa vezi, sri primeste bani in plus, administratia prezidentiala , la fel.adica, bahm frate, iti bati joc de mine pe banii mei, tu si shleahta ta de avocati ai dreptei in conditiile in care tu dai din bugetul statului bani jegurilor tale?pt. drumuri cu nshpe milioane /km , energie de nshpe ori mai scumpa , ca tu le dai intermediarilor tai voie sa o ia mai ieftina si sa o vanda mai scump de 5 ori?etc.. etc….baaah, m-am saturat baaah de voi!!!
2012-01-11 18:49:16 | Raporteaza
Uite care-i treaba, dle DD, dupa ce ne-a taiat salariile si democratia seful dumitale basecu, toti cei care-l sustineti sunteti dusmanii mei personali. Inclusiv dumneata! Respect, @mutant uneperist!
2012-01-11 18:53:10 | Raporteaza
‘Aseară, pe Facebook a apărut de nicăieri şi primul meu cititor real al postării. Singurul om care văzuse Bucuria şi care nu-şi împărţise ieri viaţa între Băsescu şi Arafat, iad şi paradis, alb şi negru, răul şi binele zilei’
era mai aproape de basecu, iad, negru si rau,d’aia a aparut.de aia,de voi nu se mai vede lumina, albul, binele,iar acum, nici Arafat.
2012-01-11 19:03:14 | Raporteaza
mai gandeste, dd…
2012-01-11 19:04:05 | Raporteaza
Iliescu, Constantinescu, Basescu cat si toata haita demonica a sionismului francmason ce conduce romania si aproape intreaga lume sunt criminalii notorii a societatii contemporane si cei ce ne conduc spre infern si genocid ! Ce ne sapa noua sa cada asupra lor inmiit !
2012-01-11 19:08:23 | Raporteaza
@radu:
Ti-o mai spun pentru ultima oara. Nu ma intereseaza sentimentele tale fata de mine. Deloc.
2012-01-11 19:10:17 | Raporteaza
@radu:
Radu mamii, nu te supăra. Tu esti bugetar?
Deci eu, contribuabil privat, platesc taxe pentru salariile unor astfel de caricaturi ?!
2012-01-11 19:13:32 | Raporteaza
Mirceo, tu esti un contribuabil la firma de partid (PD), si ar trebui sa taci drq din gura!
2012-01-11 19:17:23 | Raporteaza
@DD; deci esti barbat sau eunuc? Recunosti ca esti basist?
2012-01-11 19:18:39 | Raporteaza
@radu:
Noapte buna!
2012-01-11 19:20:08 | Raporteaza
mirciulica
nu pentru astfel de “caricaturi” precum radu platesti contributii ci pentru caricaturi care prostind prostii printre care si tu a ajuns presedinte.
2012-01-11 19:26:26 | Raporteaza
@radu:
Ti-am spus, mizeriile le voi modera. Arunca-le in alta parte.
2012-01-11 19:32:07 | Raporteaza
@nae:
N-aveţi simţul umorului, ăsta e defectul vostru.
V-aţi pus pe urât şi uite-aşa aţi ajuns urâţi.
2012-01-11 19:49:46 | Raporteaza
mirciulica
nu il urasc pentru ca el a ajuns presedinte si eu nu,nici pe departe ,eu il urasc pentru faptul ca va aburit de trei ori cu un “draga stolo”,”nu vad, nu aud,nu vorbesc” si” rusine particiu” si voi nu v-ati dat seama.La mine nu a tinut sint contemporan cu el doar cu putin mai mic si oameni ca el erau pe timpul nostru in fiecare BOB.Isi rupeau halatul de pe ei in sedinte cu “sa facm tovarasi”,”sa ne mobilizam sa realizam” etc etc si minteau de inghetau apa si in iulie.Niciodata ei nu faceau nimic doar dadeau din clanta.La mine in organizatie basescu tau era glavan ca asa il chema.Si de aceia nu m-a aburit chiorull tau drag niciodata.Cum il vad pe el imi aduuc aminte de glavan.Si ma umplu de scirba.Asta ma face sa-l urasc atit de mult.
2012-01-11 20:04:24 | Raporteaza
#1mircea, tu , din cite am citit pe aici esti un minoritar maghiar.e bine ca ai vazut ‘Bucuria’. din cite stim din economie, si bugetarii platesc taxe, nu?
2.basescu, boc, igash sunt privati?ca si eu ii platesc?
2012-01-11 20:04:48 | Raporteaza
#mircea , atunci cand era primar basescu, cum de s-a autocadorisit cu o vila, ca tot bugetar era si el?
iti convine , nu, ca din banii tai de contribuabil amarat privat de producator mondial de kurtos , sa nu ti se faca drumuri, din secuime si pina in ,,,zalau,,, sa zicem?sau sa ti se faca in 200 de ani ca km e 10mil.ieuroi?
2012-01-11 20:09:02 | Raporteaza
@DD:
pari un refulat intarziat si basist pe deasupra…
daca n-ai gasit destui adepti pe o platforma publica de la care sa primesti mesaje de imbarbatare inseamna ca nu te adresezi cui trebuie sau alfel spus esti un minoritar basist care ne intuneca cele mai simple momente prin mesaje siropoase, prost plasate, cand tara arde iar dta esti ziarist si nu scriitor de ferpare…
…asa ca ai primit toate acele galeti (…) pentru ca basescu ne-a pregatit o noua pleasca din care cativa jmecheri vor castiga in schimb cei mai multi vor plati mai mult iar asta nu se discuta in termeni de iubire/ura fiind doar ticalosie si hotie in stil mafiot…
fiind basist, nu poti intelege ca arabu’ are dreptate in ceea ce spune cand vorbim de un sistem de guvernare cum este cel basist care face praf tot ce merge bine iar restul il fura
2012-01-11 21:13:33 | Raporteaza
“Sunteţi sută la sută convinşi că Traian Băsescu are dreptate?”
Nu. In cazul asta cred ca Base s-a inselat (inclin spre Arafat 60%, Basescu 40%).
Ar fi fost o ocazie buna pentru cel putin 2 discutii:
- e ok ca un creator sa incerce sa creeze un monopol
- competitia privata in sanatate
Din pacate discutia a fost innecata sub un suvoi de comentarii de ura din partea catorva useri care isi imagineaza ca sunt in razboi pe viata si pe moarte cu mine si cu Basescu si cu calul lui Fat Frumos.
Si sincer, nici macar nu a mai fost clar ce alternative s-au propus.
2012-01-11 21:19:47 | Raporteaza
@mac gregor: stimate domn, ti-as da dreptate daca postarea lui DD ar fi fost despre asta si nu despre bucuria pura de a culege floricele pe campii. Eu mi-am exprimat indignarea. Atat.
2012-01-11 21:33:33 | Raporteaza
“Din pacate discutia a fost innecata sub un suvoi de comentarii de ura din partea catorva useri care isi imagineaza ca sunt in razboi pe viata si pe moarte cu mine si cu Basescu si cu calul lui Fat Frumos.”
1.@mcghitza, mai, tu esti musca din curu’ calului,Fat Avortat!
2.inecat, nu ‘innecat’
“Nu. In cazul asta cred ca Base s-a inselat (inclin spre Arafat 60%, Basescu 40%).”
din ciclul ‘apa este uda’, H2,Oxigen1.
2012-01-11 21:44:59 | Raporteaza
test
2012-01-12 00:13:34 | Raporteaza
Cometariul #21 de ieri al meu era. Si n-am venit de pe Facebook, era cat se poate de bine intentionat, nici nu l-ai bagat in seama.
Acum treci peste frustrare si pune-te si in pielea celuilalt: sa nu-mi regret singur interventia? Sa nu te taxez si eu la fel ca altii data viitoare, cand te dovedesti azi atat de ipocrit?
2012-01-12 00:55:22 | Raporteaza
@ Postaci ! Buna ziua ! Este total aiurea si ridicol ce se intampla pe platforma asta de ” comentarii “.In afara de faptul ca ne aflam – totusi – intr-un spatiu public – fie el si virtual. Omul poate scrie absolut despre ce doreste si pofteste si cand pofteste. Nu am observat sa fi jignit pe cineva , asa cum o faceti Domniile Voastre – postacii de serviciu. Daca ati fi si platiti, as intelege. Altfel nu. Si poate ma lamureste si pe mine careva dintre cei au sarit in sus , ca arsi, la citirea expresiei ” postaci” : cum va numiti dumneavoastra, aceiasi care scrieti si bantuiti Voxpublica de cand s-a infiintat si pana acum ? Cum sa va spuna omul ? Internauti ? Bag seama ca doriti democratie intr-un singur sens, aplicata numai pentru Maria Voastra Postacii. Dar eu stiu asa : in democratie, parea mea conteaza. La voi, parerea voastra primeaza. Sau asa ati dori sa fie. Sunteti jalnici si penibili. P.S. Cand d-l Gotiu, acum cateva luni, a folosit aceeasi expresie, nu v-ati ofuscat asa tare. P.S. 1. Stiu, sunt basist, securist, inchistat in comunism, e.t.c….:))) Nu va obositi sa ma jigniti, chiar sunteti precum stalpii RENEL-ului pentru mine !
2012-01-12 10:38:41 | Raporteaza
@Stefane, mediul asta e intretinut cu buna stiinta si de cei de la Realitatea, n-avea grija. De-asta poate oricine sa scrie ce vrea. Ai dilema traficului: fara “postaci” le-ar bate vantul, nu mai ai iluzia discutiilor inflacarate si ies mai putini bani din advertising la pushculitza.
2012-01-12 11:27:40 | Raporteaza
@careva:
Cred ca m-ai inteles gresit. Prima reactie din partea unui cititor la textul legat de golul lui Henry a venit pe Facebook. Crede-ma stiu ce vorbesc. Urmatoarele doua comentarii au venit pe Vox. Una din ele era al tau si Tie si celui de-al doilea va multumeam in text.
“Aşa cum le mulţumesc şi altor doi oameni care ulterior au citit postarea.”
O zi buna!
2012-01-12 14:41:59 | Raporteaza
@mutant unprist: nene… BATI CAMPII, scuza-ma ca ti-o zic direct! eu, personal, nu tin cu nimeni- nici macar cu autorul articolului-, DAR, imi poti explica ce ANUME, DEOSEBIT s-a intamplat in ROMANIA din `89 incoace, si noi, majoritatea romanilor nu am vazut-o si simtit-o??
DE CE sustii pe “tanarul” antonescu si nu sustii pe tanarul de 30-35 ani?! un NO NAME!…doar ca este mai vocal? NICI base si nici altii, care au “crescut” si imbatranit in POLITICA de dupa `89, NU sunt mai buni!
noi, oamenii obisnuiti, trebuie sa cautam si sa GASIM resurse fizice si psihice sa mergem mai departe!!
2012-01-14 07:29:22 | Raporteaza