![]() | Chiulangiii au bun simt?vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu24 Oct 2009 la 19:33 18 comentarii 331 vizualizari. |
M-au asasinat in ultimele zile mesajele postacilor PNL despre statura morala distincta a lui Crin Antonescu. A acelor postaci care sint, clar, intorsi de la cheita, care au norma de postari, fie si stupide, de indeplinit zilnic.
Ca el are bun simt, ca e drept, ca e corect, ca are bun simt, ca stie, ca e cinstit, ca are bun simt, bla-bla-bla.
Nu e o intimplare acest asediu; e o datorie de partid si de campanie!
Normal ca sterg aceste mesaje ![]()
Insa, daca tot exista si, sint sigur, vor mai exista, am si o intrebare: emblema chiulului parlamentar, simbolul absenteismului de la lucrarile Parlamentului poate sa garanteze o “Romanie a bunului simt”?
P.S. Cum era sloganul de la reclama aia cu OMV-Petrom: Noi ajutam Romania sa creasca prin bun simt si responsabilitate… Sau cum?


Remus Cernea azi la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran azi la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman azi la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea azi la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 09 Feb la 15:35 |
A vorbit Ponta in Parlament. Nu a mai injurat. Nu i-a spus lui Mihai Razvan Ungureanu, asa cum [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 09 Feb la 14:42 |
Guvernul Ungureanu a trecut. Ar fi putut fi o singura stire. Dar nu e doar atat. Ponta a mutat [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 14:10 |
Este de remarcat faptul că neînțelegerile dintre Ponta și Antonescu au plecat de la șefii [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 09 Feb la 14:04 |
Preocupati mai mult cu tumultul vietii politice din ultima perioada, am acordat o atentie mai redusa, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 10:11 |
Cele 69 de ONG-uri membre ale Coaliției de Mediu din România i-au solicitat în mod public [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 08:36 |
Sâmbătă, 4 februarie, a fost declanşată ceea ce unii numesc acţiunea Liberate DC. [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 08 Feb la 18:58 |
Nu ma intereseaza deloc noul cabinet ce urmeaza sa fie maine prezentat Parlamentului. El este in [ citeste mai departe ]
| 1Comentariu civilizat : 1. Autorul articolului e un om inteligent si rafinat ,care stie cum se amesteca elegant adevarul cu ipoteza . 2. Hawking e o inventie relativ recenta ,un personaj umflat artificial... | ||
| 2@costin:Dle Andries,In vreme ce eu continuu sa va trimit la dictionar, dvs. “continuiati” sa bateti campii. Rugati-i pe cei care v-au bagat, sa va scoata din priza. Altfel, riscati sa produceti... | ||
| 3Remus, ne vorbesti in articolul tau despre cultura, cunoastere, democratie, dar chiar in titlu exista ditamai dezacordul: "[...]ÎI reneagă pe Copernic și PE Galilei, [...]". Îi, nu îl, pentru că IE doi.... | ||
| 4presupun ca si dumneaiei se considera prea tinara.Un guvern de shoimi ai patriei si s.pioniieri condus de un Utecist intr-o deplina bataie de joc.Si cand te gandesti ca Petre Roman avea varsta... | ||
| 5nu ca as vrea sa atac la persoana dar am si eu un studiu. traim intr-o societate formata din dogmatici consecventi ca ... taurii fara aparatul reproducator(adica boii). De o parte sunt sutanistii care... | ||
| 6(Continuare) Ştiinţa şi religia sunt complementare (se completează reciproc)n nu sunt contradictorii. Foarte multe cărţi şi alte publicaţii recente arată armonia, complementaritatea dintre ştiinţă şi... | ||
| Mihai Goţiu 32011 citiri |
| Costi Rogozanu 13389 citiri |
| Cristian Teodorescu 10570 citiri |
| Adriana Săftoiu 9071 citiri |
| Alin Fumurescu 7918 citiri |
| Iulian Leca 7177 citiri |
| Remus Cernea 7082 citiri |
| Laura Cernahoschi 6446 citiri |
| Ciprian Domnişoru 6223 citiri |
| Dorin Tudoran 5925 citiri |
| Mihai Goţiu 11 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 6 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Remus Cernea 3 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Mihai Goţiu 120482 citiri |
| Costi Rogozanu 77488 citiri |
| Cristian Teodorescu 49318 citiri |
| Alin Fumurescu 32192 citiri |
| Iulian Leca 26699 citiri |
| Remus Cernea 24360 citiri |
| Viorel Dobran 19360 citiri |
| Constantin Creţan 16440 citiri |
| Dorin Tudoran 16285 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15620 citiri |
| Mihai Goţiu 48 postari |
| Costi Rogozanu 32 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Ciprian Şiulea 9 postari |
| Elena Vijulie 8 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Se scrie “Chiulangiii au bun simt?” chiulangiu/chiulangii, iar articulat hotarat chiulangiii
2009-10-24 19:57:00 | Raporteaza
da, chiulangii penelisti e nesimtiti
2009-10-24 20:01:29 | Raporteaza
bunul simt in politica e altceva decat in viata de zi cu zi si, mai mult, clamarea bunului simt in politica nu contrazice neaparat bunul simt de zi cu zi.
Eu pot sa-i inteleg pe postacii PNL in momentul in care clameaza “bunul simt” al candidatului lor. Nu e numai datorie de partid (unii, btw, cred ca o fac din convingere pura). Pe undeva, felul lui Crin Antonescu de a fi caldut, in ton cu parerile dominante din cercurile prin care se invarte sau pe care vrea sa le cucereasca, poate fi confundat cu bunul simt de cei avizi de astfel de auto-confirmari. Uitati-va va rog la propunerile economice de tip “stat minimal” pe care le avanseaza, la mersul pe sarma pe care-l practica relativ la guvernarea Tariceanu si la propunerea lui Johannis pentru functia de prim-ministru.
Iar chiulul parlamentar nu mi se pare o vina absoluta. As spune chiar ca lenea de la originea chiulului sta si la baza perceperii sale ca un “om de bun simt”
2009-10-24 20:13:10 | Raporteaza
Ei! domnule Patrasconiu!
Nu intelegeti dvs resorturile intime ale sufletului pupilului lui Patriciu…
Chiar nu realizati ca asa zis-ul chiul a reprezentat modul original al crinisorului de a protesta la adresa unui parlament corupt, ineficient, lenes, cu care nu avea nimic in comun!??
Pai se poate!?
2009-10-24 20:14:19 | Raporteaza
Nu trebuie sa uitam ca din impozitele platite de noi toti, baiatul asta de bun simt si-a luat salariu de la parlament. Tot baiatul asta de bun simt il pune pe Olteanu la BNR si il protejeaza prin vot pe Nastase de prezenta in fata justitiei.
Tot Crinut isi motiveaza cei doi ani repetati la facultate prin faptul ca “lupta impotriva sistemului”.
Am repetat si eu tot doi ani de facultate dar n-aveam idee ca luptam impotriva sistemului
Nu e decat un gargaragiu chiulangiu, un fel de Oprescu.
Si aia cu Patriciu prim ministru a aratat clar ca Johannis e doar un vector de imagine pentru prezidentiale.
2009-10-24 20:22:08 | Raporteaza
@ontelus gabriel: “Se scrie “Chiulangiii au bun simt?” chiulangiu/chiulangii, iar articulat hotarat chiulangiii”
Da, corect. Probabil ca autorul acestui articol a… chiulit de la ora de gramatica
2009-10-24 20:25:29 | Raporteaza
Sloganul era al Petrom, nu al Rompetrol.
2009-10-24 20:36:56 | Raporteaza
Ramstein(evreu?)cred ca ai studiat gramatica altei limbii….Este corect cum a scris dl.Patrasconiu.
Chiulangiu(sg),chiulangi(pl) chiulangii-art.hot.”i”
Exceptie: copil(sg),copii(pl),copiii-art. hot “i”
MY BIG FAMILY VOTE BASESCU!
2009-10-24 20:46:39 | Raporteaza
Antonescu nu a fost repetent pentru ca e prost; de altfel e si greu sa nu intelegi Istoria. Caracteristica lui este INDOLENTA! Asa se explica repetentia,chiulul astronomic la Parlament,lipsa oricarui grad profesional in Invatamant- cu chiulul lui avea timp destul!Asta e bunul simt al numitului, dupa parerea mea.
2009-10-24 20:48:45 | Raporteaza
multumesc celor care mi-au atras atentie ca lipseste un “i”.
aveti dreptate, articulat, pluralul reclama 3 X “i”
2009-10-24 20:49:48 | Raporteaza
Pe mine ma uimeste prostia acestui gen de p(r)ostaci, nu numai cei pro-Crin. O minima inteligentza realizeaza doar surf-and cateva bloguri cu subiecte politice ca taberele sunt clar demarcate, les jeux sont faits et rien ne va plus, pe bloguri, fireste. Asa ca in afara duelurilor “verbale” dintre tabere – pentru care trebuie inteligentza si condei, mai ales pamfletar – postarile pe blog nu servesc decat staff-urilor de campanie care le conspecteaza zilnic ca sursa de inspiratzie pentru convingerea ne-cititorilor de blog, adica a celorlalte 99 procente din populatzie. Asta e tot.
2009-10-24 21:42:37 | Raporteaza
De fapt va deranjeaza ca blogosfera, si internetul in general, sunt pro-Crin. Ei, asta e. Se mai intampla.
2009-10-24 21:50:05 | Raporteaza
Da, domnule ziarist, e deranjant ca blogosfera il sustine pe Crin in timp ce Basescu, omul pe care o sa-l votati dvs. are sustinere doar de la firme ce se ocupa de marketing online.
2009-10-24 23:38:06 | Raporteaza
[...] postac, sunt ultras by Alexandru Marin Oameni buni, e din ce in ce mai rau. Motivul acestui post aici, aici sau aici. Si mai sunt ei, aceia care m-au denumit luptator de guerilla sau nu mai stiu cum in [...]
2009-10-25 00:25:53 | Raporteaza
da’ de ce chiulangii n’ar avea bun simt?

cã mã jignesti… cã si io le mai chiuleam prin facultate dar n’am putut chiulii în toti anii cît o face ipocritul crinolin într-o sesiune parlamentarã
sictir pufos, sãrmane sobolan muzeograf…
2009-10-25 05:24:32 | Raporteaza
hai cã se ascute lupta de clasã: dramoleta.com/p../
))))))
2009-10-25 06:55:11 | Raporteaza
Acest baietas cu parul in ochi, pe care eu il vad numai in pantaloni scurti, este penibil in incercarea lui de adeveni presedinte. E ca si cum un elev de clasa a saptea ar vrea miine sa devina profesor. Se lauda cu cinstea si onoarea. Pai daca toata viata nu a facut nimic, numai a chiulit (adica a evitat sa faca ceva )ce sa greseasca ? In scurtul mandat de ministru, cind a avut si el ocazia sa faca ceva, a facut niste matarapazlicuri cu niste baze sportive. Acum probabil este pus la incalzire de Patriciu, cu gindul ca poate va ajunge sa privatizeze singurele obiective care i-au mai ramas.
2009-10-25 12:09:38 | Raporteaza
@ bloo
Asta e tare cu “blogosfera, si internetul, in general, sunt pro-Crin”.
Poate credeti ca Blogosfera si Internetul or fi ceva sot sotie care, ca si Rasdaq-ul lui Irina Loghin fac rau la oameni. Sau voteaza cu Crin. Ceea ce e cam acelasi lucru.
Nu domnule/doamna, Blogosfera si Internetul nu sunt persoane si, cu atat mai putin, nu sunt pro-Crin.
2009-10-25 14:32:53 | Raporteaza