![]() | Cine-a stat cinci ani la ruși și generația ne-așteptatăvezi toate articolele de Mihai Goţiu15 Sep 2010 la 09:29 68 comentarii 1606 vizualizari. |
”Cine-a stat cinci ani la ruși/ Nu poate gândi ca Bush!”. A fost unul din sloganurile preferate pe care le strigam în urmă cu mai bine de douăzeci de ani în stradă, în timp ce domni cu ochelarii fumurii și purtători ai unor umbrele cu mâner greu, din lemn îndoit, încercau să mă convingă (cu vorba și umbrela), într-un mai prematur încins, că ei și Iliescu știu mai bine ce e bine pentru mine. Nu au reușit să mă convingă nici pe mine, nici pe prietenii mei, la fel cum nu reușeam nici noi să-i convingem pe purtătorii de umbrele că Iliescu nu e o soluție pentru România și că nu ne plătește cineva cu ”mărci, dolari și droguri” pentru a striga împotriva lui ”Domnule Jos!”.
A fost o vreme, până prin 96 și puțin după, în care chiar credeam că eșecul politicienilor autohtoni era condiționat de studiile de la Kremlin. Și că, în momentul în care la putere va ajunge o generație plimbată pe străzile Londrei, Washingtonului ori Parisului lucrurile se vor schimba în bine.
***
Au trecut anii. Ieri, MediaIQ a dat publicității o monitorizare a celor mai mediatizați politicieni autohtoni. Lideri detașați sunt Elena Udrea și Victor Ponta. Pe poziția a IV-a vine Crin Antonescu (după Mircea Geoană), în TOP 10 regăsindu-se și Roberta Anastase și Cseke Attila Zoltan (acesta din urmă mai bine plasat decât Marko Bela). Un clasament dominat de tineri, care ocupă 5 poziții din 10, adunând 25.916 menționări, față de 16.219, cât strâng seniorii – asta în condițiile în care, la ”seniori” intră și Mircea Geaonă șI Călin Popescu Tăriceanu, reprezentanți ai unei generații intermediare.
Foto tabel: MediaIQ
Așadar, la putere (cel puțin ca și vizibilitate) nu mai sunt cei care ”au stat cinci ani la ruși”. Și, totuși, esențial nu s-a schimbat mare lucru. Dacă Udrea și Ponta, Antonescu și Anastase reprezintă prezentul și viitorul politicii românești, atunci acest viitor arată la fel de sumbru precum trecutul. Pentru că ”la Washington” n-au învățat decât să fie vizibili, interesanți, incitanți, provocatori. Să-i bage presa în seamă. Conform principiului ”orice publicitate e publicitate”. În spatele acestei vizibilități nu stă însă nicio idee, niciun program pe care să îl reprezinte și care să îi reprezinte. Schimbarea produsă e inerțială, cauzată de trecerea anilor, nu una programatică. Privind acest clasament, înțelegem eșecul total al politicii româneștii în ultimii 20 de ani, dar și al societății civile care nu a reușit să promoveze și să impună alt tip de lideri.
***
Între timp, am învățat că nici să gândești ca Bush (chiar dacă era vorba de Bush senior, nu juniorul pămpălău) nu e un obiectiv suficient pentru a ieși din cadrul inerțial în care ne mișcăm.
Etichete: anastase, antonescu, mediaiq, topul politicienilor


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Masuri de redresare?! Ha ha ! De inlocuire, tovarasi ! adevarul.ro/act../ ... | ||
| 2ponta a inceput salvarea coruptilor de la puscarie. astazi nastase.baselule iti promit ca daca iti ceri scuze pentru magariile cu rmgc si gazele date pe sest ii votez pe hotii tai. voi macar ati mai... | ||
| 3Puteati sa alegeti un exemplu mai apropiat: si Dinamo ori Steaua se credeau favorite, dar au cistigat "ungurii" de la CFR ;) Bineinteles, dupa cum acuza Jiji, cu ajutorul lui Boc :P... | ||
| 4ponta a inceput salvarea coruptilor de la puscarie. astazi nastase.baselule iti promit ca daca iti ceri scuze pentru magariile cu rmgc si gazele date pe sest ii votez pe hotii tai. voi macar ati... | ||
| 5@Mia 29 - "Deci inca odata: presedintele a vorbit despre locurile 3 si 4, mai clar n-am cum sa explic." Deci inca o data ;) Presedintele a vorbit de UNINOMINAL PUR. Salut faptul ca desi pe banda se aude... | ||
| 6erata : alegerile locale au fost...... | ||
| Mihai Goţiu 11660 citiri |
| Cristian Teodorescu 10539 citiri |
| Costi Rogozanu 9975 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4416 citiri |
| Constantin Creţan 4315 citiri |
| Dan Duca 4164 citiri |
| Alin Fumurescu 3966 citiri |
| Ciprian Şiulea 3311 citiri |
| Dorin Tudoran 2826 citiri |
| Iulian Leca 2360 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62719 citiri |
| Cristian Teodorescu 40887 citiri |
| Costi Rogozanu 38936 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18170 citiri |
| Alin Fumurescu 17861 citiri |
| Viorel Dobran 13035 citiri |
| Dan Duca 12041 citiri |
| Constantin Creţan 11326 citiri |
| Dorin Tudoran 8752 citiri |
| Elena Vijulie 8691 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
m-am convins acum o vreme ca voi astia din presa nu faceti chestiile astea din rea-vointa sau c-ati fi platiti. ci din pura obezitate sau lipsa crunta de materia cenusie. prostie se mai cheama.
pai bine, gotiule, numara-ti singur comentariile despre udrea, si pe-ale lui leca, fumurescu si tot clanul, si fa-ti apoi sepuku. ca nu politicienii au invatat sa fie vizibili, ci voi scrieti numai si numai despre ei. mai grav, o faceti pe gratis. si tot voi va luati apoi cu mana de cap la publicitate. n-ar parea ei atat de destepti de n-ati fi voi atat de prosti. pe becali si vadim tot asa i-ati propulsat la bruxelles. cand o sa-l faceti si pe dan diaconescu sau altul de genul lui domnitor?
2010-09-15 09:42:59 | Raporteaza
Domnule Gotiu,va inselati.Am progresat.Inainte trebuia sa stai 5 ani la rusi.Acum Geoana a facut numai 2 vizite precipitate si ati vazut cum a topait?!Probabil ca de acolo a primit indicatia sa faca neaparat o vizita prietenului sau Vantu,in miez de noapte cand umbla numai strigoii.Si paparazzi.Tot ai lui Vantu!
2010-09-15 09:47:47 | Raporteaza
@sandokan:
pentru ca e plin de sandokani de genul tau cititori de presa pe care nu-i intereseaza si nu citesc articolele scrise despre oamenii pe care pe care i-ai enumerat; ia articolele publicate doar pe Vox si o sa ai surpriza sa vezi cate articole de genul asta am scris si o sa-ti dai seama ca nu presa ”e de vina” ca nu exista modele, ci faptul ca modelele reale prezentate de presa au fost ignorate
2010-09-15 09:48:53 | Raporteaza
“nu-i intereseaza, nu citesc”. ca bagati stirile plate, nu-i faceti voi sa-i intereseze, ca n-ajungeti la nivelul celor care intr-adevar fac ceva. in vest citesti in ziare de Steve Jobs, iPhone si Bill Gates, baietii de la Google, Facebook etc. stii tu ca pustiul care a facut platforma asta de wordpress e considerat printre primii 50 cei mai influenti oameni din lume? astia servesc de modele, cand voi le prezentati acolo toata ziua doar mizerii gen udrea, becali, diaconescu. lasa-ma cu povestile “nu citeste lumea”, ca nu umblati voi decat dupa trafic ieftin si castig rapid, cu barfe la care va pricepeti.
la o documentare cum facusi la Rosia Montana, dar despre creierele romanesti din tara sau din afara chiar nu te duce capul? pe leca, laura sau alti trepadusi de-astia ii mai inteleg, asta le e nivelul si n-au iesit de sub pana lor decat barfe ieftine din targ. dar tu parca-parca ai ceva stofa, iti mai lipseste caracterul.
2010-09-15 09:57:31 | Raporteaza
Domnule Gotiu, eu nu as vrea sa-i vad pe ai nostrii gandind ca Bush. Nici macar ca Oh’Mamma. Dar m-as bucura mult sa-i vad gandind ca Merkel. Desigur, cu renasterile aferente atingerii nivelului.
2010-09-15 09:57:51 | Raporteaza
Vinovata nu e presa ca ii baga in seama, vinovati sunt ei ca forteaza presa sa-i bage in seama, fiind interesanti si incitanti.
Doamne!
2010-09-15 10:09:56 | Raporteaza
@sandokan:
(niste exemple, in viteza) :
voxpublica.real../
voxpublica.real../
voxpublica.real../
voxpublica.real../
2010-09-15 10:11:21 | Raporteaza
Bine, modelele reale trebuie prezentate de alte modele reale. Nu poti lasa un pedofil, de-exemplu, sa prezinte Premiul Nobel pentru Fizica.
2010-09-15 10:21:49 | Raporteaza
De ce va obositi sa ii mai raspunde unui imbecil ca sandokan? Scopul lui principal e sa se dea mare, sa injure, sa il bage lumea in seama. Ii citeste pe toti si pe Laura si pe Leca dar numai pentru a avea de ce sa-i injure la fel cum face dama cu pandalii , care arunca laturile si pe urma rade ca muta. Nu sa il cenzurati, ci sa il ignorati,asa, ca un kkt de musca pe parbriz.
2010-09-15 10:24:59 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
posibil sa aveti dreptate in ceea ce spuneti. Si totusi, va mai aduceti aminte de ce se spunea (scria) despre Ioan Ratiu ? Dar despre Corneliu Coposu ? Dumnezeu sa-i odihneasca pe-amandoi… Ma intreb si azi, oare ce era in sufletul lor cand vedeau ce se intampla in tara, cred ca au murit de rusine sau de inima rea…
2010-09-15 10:28:10 | Raporteaza
“”Cine-a stat cinci ani la ruși/ Nu poate gândi ca Bush!”. A fost unul din sloganurile preferate pe care le strigam în urmă cu mai bine de douăzeci de ani în stradă”
Si 20 de ani mai tirziu, ati ajuns sa lucrati in interesul lui Vintu – un posibil puscariabil care nu numai ca este pro-rus dar este foarte posibil sa reprezinte interesele Rusiei in Moldova (sau mai degraba, cel putin in Moldova)… Ce interesanta este viata asta!!! Cum se schimba prioritatile oamenilor…
2010-09-15 10:29:46 | Raporteaza
@Alexandru H.:
si cine decide cine sunt ”modelele reale” care au dreptul sa prezinte alte modele reale?
2010-09-15 10:30:43 | Raporteaza
@gotiu
bush jr. prin cele doua fronturi deschise (afghanistan si irak) atat de hulite de micii marxisti a la althusser, a salvat de fapt civilizatia occidentala, cea care va permite sa luptati liber pt. cauza “rosia montana” (si chiar sa castigati, daca va organizati mai bine). sa aruncati domnule gotiu o astfel de gratuitate cum ca fostul presedinte republican ar fi “pampalau”, nu va face cinste.
2010-09-15 10:37:14 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Tocmai asta e, ca presa de la noi nu are de ce sa-si asume aceasta pozitie. Un tanar fizician cu potential trebuie sa intre in lumina publicului prin lucrarile sale si prin incurajarea specialistilor in fizica; un articol marunt in ziarul local e mancare de gaste, nu are relevanta, nu are consistenta.
Ah, lucrurile se schimba cand vorbim de presa de specialitate. The New York Review of Books sau The Economist pot fi luate ca model din moment ce sunt pline de oameni care stiu cu ce se mananca respectivul domeniu. Dar aici vorbim de Voxpublica, care e un exercitiu simplist de propaganda/mistocarii. Nu poti pretinde ca ai scos la iveala modele de urmat intre doua injuraturi adresate politicienilor. Chiar tu te-ai dat de gol: presa i-a promovat pe Ponta, Udrea si ceilalti pentru ca au fost vizibili si interesanti; desi recunosti ca nu au in spate vreo idee, totusi pentru presa raman la fel de interesanti si incitanti. Or asta nu e problema lor, ci problema voastra… ca va atrage mai curand mizeria decat consistenta.
2010-09-15 10:47:54 | Raporteaza
@alexandru h – “modelele reale trebuie prezentate de alte modele reale. Nu poti lasa un pedofil, de-exemplu, sa prezinte Premiul Nobel pentru Fizica”
Ai dreptate. De aceea “modelul” Radu Moraru de La Be 1 TV il prezinta intr-una pe “modelul” Basescul (de la Cotroceni
2010-09-15 10:52:36 | Raporteaza
@Catalin Absurditescu: Cred ca trebuie sa se gaseasca si numele bolii care te forteaza sa-i rostesti numele lui Basescu in orice circumstanta. Sunt atatia oameni bolnavi in Romania; refuz sa cred ca nu exista vreun medicament potrivit pentru aceasta stare de rau continuu.
2010-09-15 10:57:44 | Raporteaza
@alexandru h
Cum sa nu existe un medicament?! Caconsiler prezidentiescu care… SUNT – asteptai un “este”, nu-i asa?! – iti recomand CEAIUL DE PADUCEL
2010-09-15 11:02:52 | Raporteaza
gotiu, si restul? voxul e 90% despre cei pe care i-ai etalat mai sus, despre gunoaie. inclusiv ce ai scris tu. acum trei zile i-ai ridicat monument scarbalnicului care-a primit un post de consul din banii vostri, de taxe. pai sa va produca geniul ala ce sa bagati in gura, ca pe-astia vi-i promovati, cu astia va alegeti. si da, asta f*tea grija pe popor, sa scrieti toti zile in sir despre morari sau loturi de noua zeelanda. (“Pliskenii” astia bat prea rau la ochi, poti sa ma-njuri direct, fii barbat)
2010-09-15 11:04:30 | Raporteaza
Da, kokondorule, cum te schimba viata asta, nene !
Uite de exemplu idolul tau, Ganditorul de Ciresica, cum a facut el de s-a transformat din membru de nadejde al PCR si transportator de mineri pentru plantat pansele cu ciomagul, intr-un simbol anticomunist pe placul fostilor intelectuali, transformati si ei in sinecuristi flamanzi, deposedati de spiritul critic in schimbul lipelii la banul public dupa care salivau ei, de fapt, marii luptatori de dupa perdeaua regimului rosu.
Asta da maiestrie la prostit gugustiuci orbi ca tine !
2010-09-15 11:06:51 | Raporteaza
Vinovati nu sunt politiceni si presa, ci romani, ca sunt ignoranti, barfitori, zemflisti si unidimensionali, astfel referindu-ma la faptul ca, de obicei, iau un singur ziar, de’ala de scandal ca asa-i place romanului!, citeste de acol, isi face o opinie falsa si asa o tine mai departe. Nimeni nu verifica informatia, nici presa, dupa cum se vede in ultima vreme. Multi doar copiaza stirea de la agentii si gata frate, mi-am terminat treaba.
PS Statutul prost al politiceniilor reflecta realitatea statutului prost al celor care i-au ales. Iar presa, niciodata nu va da multimii decat circ si paine, fiindca asta se vinde si asta le place. Daca le dai adevar, date si studii de caz serioase, nu se uita aproape nimeni peste ele si nimeni nu cumpara un asemenea ziar, nici pe net nu se uita in el. Click, Libertatea si CanCan, astea sunt sursele de informare a romanului, in medie.
PPS Romani au uitat sa mai stinga televizorul si sa deschida cartiile. Toti zic ca sunt scumpe, ce-i adevarat, dar nimeni nici nu se inghesuie la biblioteca.
2010-09-15 11:08:28 | Raporteaza
@alexandru h
Revin cu o informatie suplimentara: dupa cum este specificat in prospect, CEAIUL DE PADUCEL are si minunata proprietate de a-i calma pe imbeciii care viseaza “dictatura de dreapta – ultima solutie pentru Romania”
2010-09-15 11:21:54 | Raporteaza
@Nickmann: Daca ai fi deschis tu cartile mai des ai fi scris romanii cu doi “i“ . Si asta de doua ori. In sfarsit, graba. Dar de cand da presa circ si paine? Circ da, dar paine? Daca asa este zicala, o folosim oricum?
“Nimeni nu verifica informatia, nici presa, dupa cum se vede in ultima vreme“. Genul asta de afirmatii ma agaseaza. Chiar numai voi, astia destepti faceti asta, toti ceilalti sunt prosti si vine unul ca tine sa le deschida ochii? Toti suntem unidimensionali?
2010-09-15 11:31:39 | Raporteaza
@Plisken: Nu frate, eu nu sunt profet. Eu nu vreau sa deschid ochii nimanui. Zic si eu ceva, pentru ca pot aici, daca gresesc, astept sa fiu criticat si corectat, apoi accept si imi reevaluez modul in care am privit problema. Iarata-ma daca ti-am calcat stramb si scuza-mi scriitura indoielnica.
2010-09-15 11:54:37 | Raporteaza
@Nickmann: Azi sunt marinimos: esti iertat, asta si pentru postarile pe care le-am mai citit din partea-ti.
2010-09-15 12:10:40 | Raporteaza
‘Crezi ca daca tu semnezi cu mai multe nick-uri’
mg, plisken, snake (bun Escape from New York, ti-a placut deci) sau cum mai vrei tu, ramane cum ziceam la #1
in loc de diversiuni si injuraturi total tampite (ca eu macar am facut afirmatii cu sens), mai bine asculta, gandeste, pune mana si fa-ti meseria cum trebuie.
2010-09-15 12:13:50 | Raporteaza
@sandokan: Sunt directorul unei agentii de turism. Ce sa fac, sa imi fac meseria bine? Vreun team-building cu niste putini la minte? Eu nu te critic decat pentru faptul ca te exprimi agresiv si asta iti dauneaza imaginii. Suntem aici pentru un comentariu inteligent sau mai putin, pentru o mistocareala, sa fie bine, sa nu fie rau, cum zice Hagi. Sa ne simtem bine si nu sa ne injuram, ca sa stii ca oricine are o panoplie plina si originala de epitete si oricum, nu ajungem, asa, nicaieri.
Si Plisken a fost bestial in filmul ala.
2010-09-15 12:22:21 | Raporteaza
aha, deci e un fel de internet-cafe, ne facem doar ca luam lucrurile in serios (criza, viata, politica, lista aia rusinoasa de mai sus), cand de fapt totul e doar un mic cancan si eterna manipulare. iar incheierea cu ‘pentru a ieși din cadrul inerțial în care ne mișcăm’ era tot asa, momeala pt fraieri
)
…te-am lasat, ca unii mai si muncesc. cum pana si tu ziceai, simte-te
2010-09-15 12:28:31 | Raporteaza
Chestia cu manipularea nu o inteleg si nu ma intereseaza, insa ma bucur ca te-ai trezit. Exact asta e ceea ce facem aici: un domn/doamna mai talentat sau nu, ne ofera o tema si noi ne dam cu parerea. Daca tu crezi ca vei schiba ceva, chiar si in menalitati injurand sau jignind, te inseli amarnic. Parerile noastre sunt bine inradacinate in cap, iar ceea ce fac unii – in momentul cand Gotiu scrie despre Rosia, il injura pe el si pe Vantu, mi se pare futil si stupid.
Spor la munca!
2010-09-15 12:42:47 | Raporteaza
@Plisken: esti varza tutavelule. Daca nu te-a injurat sandokan, te injur io. Imediat!
2010-09-15 12:54:11 | Raporteaza
@Ovidiu: Vai! nu face asta, marite! Daca ma injura unul ca tine atunci da, e de inteles. Si o mai faci si imediat. Asta da, curaj! Tutavelule? Asta e de bine?
Asa, si? Astepti sa te injur si eu si sa ocupam spatiul cu prostii?
Ai ceva de spus despre subiect? Daca nu, ne lasi?
2010-09-15 13:01:03 | Raporteaza
Problema dn. Gotiu sta exact in afirmatia
“Cine-a stat cinci ani la rusi…”
Ea reflecta multe si daca o analizam exact vom gasi multe din tarele societatii romanesti actuale.
Reflecta snobism, prostie, incultura politica, credinta ca un mesia ne va rezolva toate problemele, gandire nedemocratica etc..
Numai faptul ca cineva si-a facut studiile la rusi nu inseamna nicidecum ca nu este capabil sa rezolve problemele societatii romanest.
acesta nu este si nu are cum sa fie un criteriu de evaluare.
sa ceri demisia cuiva numai pe acest criteriu, pe acuze inventate despre “furarea revolutiei” arata un mod de gandire primitiv
care face ravagii in viata societatii romanesti actuale…
Politicianul este acolo sus ca sa ne rezove noua problemele… sa avem strazi mai bune, servicii medicale de calitate…etc.. o viata mai buna.
datul din copite a politicianului roman nu este despre cum ar trebui sa ne rezolve problemele ci cum face el sa-si doboare adversarii politici, sa faca circ la televizor
si sa cum sa ne mistocareasca mai bine cu vorbe de nimic….
Oricum am privi lucrurile guvernele dn. Iliescu… au fost alcatuite din “nume” grele din punct de vedere profesional
iar o comparatie cu cei care au facut parte din acele guverne
cu ceea ce avem astazi arata diferenta esentiala in modul de gandire politica.
Din pacate dumneavoastra si altii va dati seama dupa multi ani de zile ca zicala
“Cine-a stat cinci ani la rusi…” este lipsita de continut.
Cu sloganuri sau modele nu vom ajunge niciodata departe. Politicanul nostru nu trebuie sa fie “Bush”, “Merkel”, “Obama” etc…
Politicianul nostru trebui sa fie corect, capabil, profesionist si sa aiba ca tel prosperitatea noastra….
Cam atat…
2010-09-15 13:07:21 | Raporteaza
Nu va mai asteptati la minuni…
Oamenii astia au un sigur model.. pe Ceausescu.
SPP… vile de protocol.. coloane oficiale.. exclusivism.. si in plus fata de el, aparitii tip Ciociolina pe copertile tabloidelor.
2010-09-15 13:08:38 | Raporteaza
dn. gotiu
sau mai bine spus sub o alta forma
“Cine-a stat cinci ani la rusi…”
“moarte….”
“iliescu du-te acasa ca nevasta…”
reflecta mult din mentalitatea celor care ca si dumneavoastra urlau pe strazile bucurestiului prin anii 90.
Nu va deosebiti prea mult de cei care strigau “noi muncim nu gandim”.. Cel putin aceasta lozinca a fost strigata doar o data si
preluata zi de zi de o presa fanatica care dorea sa demonstreze cat de rai sunt ceilalti…
Toate laolalta aratau inca de pe atunci un anume nivle de dezvoltatre al societatii romanesti si asa ziselor “elite intelectuale”.
Acesta este dealtfel si nivelul societatii romanesti actuale…
Politicieni de nimic….
“Intelectuali” de nimic..
2010-09-15 13:21:57 | Raporteaza
@brebu: Domnule, aveti dreptate. Rolul ‘telectualului e sa stea in casa, cuminte, si sa-i lase pe altii sa vada de tara asta. Oameni de incredere, ca Vanghelie, care sint predestinati de-a ne lumina marea cale spre Lumina Societatii Socialiste Multilateral Dezvoltate. Va uram o viata buna, in aceasta lume, caci cea de apoiu e deja rezolvata: se stie ca oamenii muncii merg in rai.
Lasind misto-ul deoparte: sa afirmi ca porcaria in care a afundat tara Iliescu e scuzabila prin prisma priceperii la politica a haitei lui, e cel putin tendentios, daca nu chiar marsav si jegos. Deoarece ce se intampla acum e o consecinta directa a “profesionalismului” lor. Domn’ Profesor, poate nu ai auzit, dar Matrialismul Dialectic nu se mai preda de mult in scoli. NU e o scuza ca ati stat in padure din ‘89 pina acum, ca militarul japonez din film, de care s-a mai pomenit pe aici, si nu ati aflat ca “razboiul” s-a incheiat. Iar absolvirea lui Stefan Gheorghiu nu mai e de mult de baza.
2010-09-15 13:34:47 | Raporteaza
Mesieux,
Relachez!
Daca nu va mai convine in tara asta, eu nu inteleg de ce nu va duceti unde va place mai mult. In loc de scandalagii, o sa aiba si tara un pic de liniste, sa-si vada de treaba. Am ramas o mana de patrioti care ducem in spate greul fara sa beneficiem de niciun avantaj. Luati exemplu, domnilor, si lasati carcoteala.
2010-09-15 14:04:33 | Raporteaza
Clasamentul se refera la parlamentari, nu la toti oamenii politici. Oricum, e mai mult decat evident ca cei ce-au stat 5 ani la rusi ne lucreaza acum din umbra (sau “stau la panda dupa usi”, ca n-am gasit alta rima).
2010-09-15 14:07:37 | Raporteaza
@IT Morar: Monsieur! Felicitasion pur la nomination a Marsei! Asa e, putini au fost, multi am ramas. Multa lume nu intelege faptul ca ati ajuns acolo manat de dorinta de a va face sluj, pardon, pentru a va sluji tara. Sa propagati ideile stralucitoare despre starea politica si economica a Roumaniei ale intaiului amiral. Com le metre, le valet.
2010-09-15 14:18:33 | Raporteaza
@Plisken:
) ce facusi ma pokemonule, te luasi si de IT Morar?
2010-09-15 14:43:56 | Raporteaza
- Oamenii noi schimba sistemul vechi ?
- Sau trebuie schimbat sistemul ca sa se schimbe oamenii ?
- Sau, cum sustine PSD: trebuie sa asteptam ca sistemul sa se schimbe singur, din interior – ?
CDR, 1996
In 1996, Conventia democrata (CDR) a castigat alegerile mobilizand oamenii sa creada ca : “oamenii noi sunt cheia schimbarii”.
Ca urmeaza ca in sfarsit, dupa 50 de ani, 15.000 de “specialisti”, oamenii CDR si ai PNTCD, sa inlocuiasca oamenii PCR-ului din administratie, si lucrurile se vor schimba ca prin minune: oamenii noi adusi in sistem vor schimba treptat sistemul.
REZULTATUL: oamenii noi erau tot oameni formati in comunism si, cu toata vointa lor de a schimba ceva, nu aveau si inteligenta administrativa sa o faca.
Aceasta lipsa de abilitati manageriale a fost numita ulterior “capacitate administrativa”.
CDR a avut vointa, dar nu a avut inteligenta si capacitate administrativa.
In disperare de cauza, “oamenii noi” au inceput sa se bazeze tot pe expertiza celor vechi, si au fost treptat integrati in sistem.
DA, 2004
Alinata DA a avut din primul moment o perspectiva realista: oamenii noi nu pot schimba singuri sistemul; sistemul trebuie schimbat.
Pentru a schimba sistemul trebuie schimbate LEGILE care-l guverneaza.
Si astfel, pentru prima oara dupa 20 de ani, sistemul a fost schimbat si obligat sa funvtioneze dupa niste LEGI NOI.
Pentru prima data au aparut in Romania institutii ale Justitie COMPLET NOI, ne-marcate de comunism.
De aceasta data schimbarile au adus un Progres cert, confirmat ca atare de isntitutii internationala lipsite de orice partizanat POLITIC.
“Sistemul” vechi
Insa, “Sistemul” vechi – format din oameni si legile vechi – a reactionat, si in 2007 procesul de schimbare a sistemului a fost blocat in mod abrupt: Monica Macovei a fost eliminata de la guvernare impreuna cu partidul care a sustinut-o.
Concluzia
Este ca LEGILE – sau tzepele promise de Traian Basescu in 2004 – schimba sistemul mai repede decat o pot face oamenii noi adusi in sistem.
LEGILE nu pot face singure schimbarea: e nevoie si de oameni noi si de LEGI NOI: unele fara altele nu pot schimba sistemul.
2010-09-15 14:48:06 | Raporteaza
wolfman
intelectualii nu stau acasa: stau pe ecran.
numai anumiti “intelectuali” stau acasa: cei care de 6 ani au fost eliminati din “grila” de vantu si felix.
Asta e tot o metoda de a conserva sistemul: oamenii importanti pentru intreaga societate sunt transformati in oameni care nu conteaza – irelevanti – prin faptul ca televiziunile “importante” nu0i mai baga in seama.
Construiesti televiziuni PUTERNICE – ca ceausescu in Comunism – si lumea incepe sa se invarta dupa ele, nu invers.
2010-09-15 14:52:09 | Raporteaza
@Ovidiu: De ce, dragul meu, e colingvist de-al tau? Ma iau de cine vreau, imberbule!
2010-09-15 14:58:18 | Raporteaza
@Plisken: cush-cush, potaie.
2010-09-15 15:04:47 | Raporteaza
este normal sa nu se schimbe nimic in calitatea politicienilor tineri sau chiar sa fie mai rau decit cei scoliti inainte de 90.Ce scoala a facut udrea,ponta, anastase. S-au remarcat prin pregatire competenta, educatie. As,vedeti-va de treaba singura lor calitate a fost la ponta ca a stiut cum sa-i care mapa lui nastase , la udrea si anastase sta cumva pregatirea, experienta profesionala studii de perfectionare. Dumneavoastra stiti asa ceva? Eu nu stiu. Singura calitate a lor a fost “prestatiile” bune la basescu. Ce studii are anastase, facultatea de stiinte politice, adica un stefan gheorghiu varianta moderna pe care a facut-o probabil la invatamint la distanta adica plateste taxa si ai trecut ,si culmea este al treilea om in stat. Cum este posibil ca o semianalfabeta sa ne decida destinul prin deciziile ei.De asta sintem unde sinten ca promovarile s-au faut pe baza de cur, nepotisme, pilisme,spirit de gasca. Mai vreti un exemplu?Pogea, inginer in indoitul metalelelor ajuns ministru de finante. Care a fost criteriul promovarii in cea mai importanta functie in guvern dupa primul ministru.Din spirit de gasca asta a fost criteriul.Stiti care a fost unul din revendicarile revolutiei? Promovarea pe baza de meritocratie. L-au bagat in gard inca de la inceput. Asta a fost prima teapa luata de poporul roman ca binefacere a democratiei.Noii democrati de dupa 90 au facut lucruri pe care nici ceausescu nu a indraznit sa le faca. Cind pe timpul lui ceasca un genicolog ar fi fost consilier la ministerul agriculturii, un medic antropolog membru al consiliului de administratie la rovinari,un ing.metalurg ministru de finante.Cit ere comunismul de rau si nenorocit asa ceva nu a facut.Dar in democratie se poate ca de aceia este democratie. Si uite unde sintem.
2010-09-15 15:08:31 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
e fain ca a aveti o lista .. poate nu ar trebui decat sa continuati pe acelasi segmnent. poate reusiti ( ca oricum exista cititori care va citesc exclusiv) sa generati un nou curent de audienta. Eu chiar as prefera sa va citesc in continuare si doar despre romani deosebiti care duc cultura romaneasca catre universalitate. sau ma rog alte treburi chiar ok despre romani realizati nu din hotie, hartie si insemnare.
ce ziceti, faceti o zi gen `miercuri´ sau in weekend cand oamenii au si mai multa vreme de citit si oricum nu se intampla nika pe voxpublica un set de articole cu subiecte diferite de tampeniile pe care ajungem sa le citim zilnic.
zi faina, oricum multumesc mult pentru articolele care le scrieti, sunt altfel decat masa mare a articolelor inutile gen ponta, udrea, videanu etc.
2010-09-15 15:25:01 | Raporteaza
@Ovidiu: Ma saracule, n-ai alta treaba? Daca ma cobor la mintea ta, dau de petrol. Vrei sa te injuri cu mine? Continua! Crezi ca, daca orice maidanez ma latra, o sa ma trag sfios in spate? Din cauza unor imbecili ca tine se strica o atmosfera de lupta ideatica adevarata. Veniti ca niste grobieni, cum v-a invatat basescul, si in loc sa zici ceva rotund, latri. Da-i inainte, ca sunt pregatit pentru tine!
2010-09-15 15:39:51 | Raporteaza
@Plisken: hait ca si schelalaie potaia
)))
2010-09-15 15:45:35 | Raporteaza
@Cine schimba pe CINE – #42: “Construiesti televiziuni PUTERNICE – ca ceausescu in Comunism – si lumea incepe sa se invarta dupa ele, nu invers.”
Tovarase, in anii ‘80, “televiziunea puternica” a lui Ceausescu abia daca mai emitea 2 (doua!) ore pe zi si, daca nu era intrerupt curentul electric, aveai ocazia sa urmaresti noile “infaptuiri” ale maretului carmaci. Asa ca toata lumea urmarea cu asiduitate televiziunea puternica a sarbilor, sau televiziunea puternica a bulgarilor, in functie de zona – daca vrei o paralela cu prezentul, astazi nu se uita decat cretinii La Be 1 TV, preferand sa urmareasca Antena 3 sau Realitatea TV – oricat de “vandute mogulilor” si “dusmani ai poporului” ar fi acestea
Asadar, ori ai notat gresit la instructajul de dimineata, de la partid, ori trepanatii portocalii care te-au instruit ar trebui concediati fara preaviz
2010-09-15 15:52:49 | Raporteaza
@Ovidiu: Esti dovada suprema a prostiei. Daca la orice postare iti pui ca ajutor icon-ul zambitor, ca sa demonstrezi singur cat de hazliu esti, e foarte clar. Faci o gluma si razi singur de ea. Poti sa scrii mai mult de doua randuri, retardule?
2010-09-15 15:54:45 | Raporteaza
@Ovidiu: Te mai uiti Labe1 ?
2010-09-15 15:56:53 | Raporteaza
Ahhh, sloganurile de alta data: “Tineti minte cinci cuvinte! /E la fel ca inainte”
Alte Doua Cuvinte: Sarah Palin. poti sa te duci si pe luna daca vrei sa inveti timpenii ai de unde, fie Moskva fie Washington. Cheia pare sa fie educatia, dar ma tem ca si asta e deturnata… In rest noi cu Udrea ei cu Palin urmatorul meci o sa-l cistige rusii cu Putin 2 si n-o sa fie bine. Ca din pacate Obama nu se simte prea bine.
2010-09-15 16:41:01 | Raporteaza
Vesti bune… Vintu a recunoscut autenticitatea stenogramelor…
2010-09-15 18:24:36 | Raporteaza
Acum, cand tocmai urmeaza sa scapam de o “personalitate providentiala”, sa te plangi ca n-ai in lista celor zece altul pe masura pare o prostie. Asta unu la mana.
Apoi, lista asta e facuta la fel ca si cum ai lua in discutie primii zece cei mai inalti politicieni, sau cei cu dioptriile cele mai crescute (cititi!).
Idee e ca in lista de mai sus gasesti cativa oameni normali la cap, iar faptul ca sunt pusi langa Udrea sau Robertuta evidentiaza acest lucru.
Ne plangem ca nu se mai gaseste cineva suficient de abil sa ne mai minta odata, in loc sa luam asta ca o realizare.
Imi doresc sa ne conduca oameni normali, cu legi normale, sa nu mai aud zilnic de revolutii si reforme.
2010-09-15 18:26:30 | Raporteaza
@autorul
udrea ar trebui sa-ti fie recunoscatoare si tie ca e pe locul unu.dar deh,femeie nerecunoscatoare.se foloseste de voi si gata.
imi pare rau de crin ca-i pe locul 4 la aparitii.dar daca vad apoi ca locul intai la top kiulangii de la locul de munca(loc pe care si-l mentine cu sudoarea fruntii in fața reflectoarelor),nu-i este amenintat de nimeni pentru o perioada lunga de-acu-ncolo,mi se lumineaza fața si-mi rîde sufletul.
2010-09-15 18:47:41 | Raporteaza
@autorul
cum se face ca dupa avantul revolutionar al anului 90
ai sfarsit voluntar servind pe mosia vintului?
ce s-a skimbat in mentalitatea ta?
sau poate nu-i asa tu ca ziarist cu atatea facultati,n-ai avut destule informatii ca sa-ti dai seama de factura personajului?
2010-09-15 19:44:02 | Raporteaza
@Nae
nume de sluga proasta porti in lume,parca ti-am mai spus.
@Plisken
apari,dai verdicte,faci ironii fine(spui tu),mai scoti o aroganta,delimitezi raul si binele,dai sentinte definitive etc.One man show,ce mai.
PS-spune-mi sincer,mai crezi in Geoana si in proiectele lui?Daca nu,nu!
2010-09-15 20:04:18 | Raporteaza
gutza, ciinele moare de drum lung si prostul de grija altuia! presa e falimentara, ticalosita si vanduta si tu ii discuti pe politicieni. mare tampit esti!
2010-09-15 20:04:20 | Raporteaza
Ce-ai patit nupotule al tamarei, ti-a adus si tie Eba un scaun electric?
2010-09-16 03:03:14 | Raporteaza
@kondor: sa nu ne amagim. Din cite am inteles, NU exista o autorizatie de interceptare. Deci, de fapt e o bataie de joc: nu vor putea fi folosite in instanta. Si nici nu vad in baza a ce ar fi putut obtine autorizatia ca exact SRI-ul sa il intercepteze. Favorizarea unui infractor de drept comun nu poate fi trecuta nicicum la capitolul “pericole pentru siguranta nationala”. Inca o data, un mic exemplu de performanta actiunilor procuraturii.
(NU, silviu, nici asta nu mi-se pare o victorie. Ci doar inca un pas in a mi-se intari convingerea ca acest proces e o facatura pentru a-l scapa in mod definitiv pe Vantu de FNI)
2010-09-16 03:50:04 | Raporteaza
@wolfy
la ce te referi?
c-am pierdut sirul si tre sa-mi aduci aminte unde ramasesem.
dar sa-ncerc sa raspund,poate nimeresc bine.
Sa nu ne grabim.inca nu putem vorbi de nici o victorie.a niciuneia dintre parti.nici a justitiei nici a SOVieticului.
ce vedem si aflam noi acu sunt doar framituri aruncate sa astimpere foamea si unora si altora.
ma gindesc ca daca e bagat si SRI-ul in aceasta anketa,treaba-i mai groasa decat o vedem noi,iar legaturile merg mai adanc decit cazul FNI.ceva siguranta nationala pe filiera ruseasca ma gindesc io.
Dar daca au toate dovezile in mina si totusi vintu scapa, treaba-i muuult mai nasoala decit vrem noi sa acceptam.
caci fara o justitie adevarata romania n-are sanse nici cu vlad tepes presedinte.
faptul ca in comisie se afla judecatoare costiniu,consoarta sotului ei ,marele costiniu care era preten bun de trinte cu voicu ,spune multe.
dar rabdare si tutun!
vom vedea,a zis orbul!
2010-09-16 04:07:12 | Raporteaza
@wolfy
unde-ai auzit ca nu a existat autorizatie de ascultare?
tovarasa judecator costiniu s-a referit la altceva daca nu ma-nsel.
fara autorizatie de ascultare,vintu era liber pina acum.asta ar fi fost prima kestie la care se uita orice avocat,oricit de pampalau ar fi el.
2010-09-16 04:10:35 | Raporteaza
@silviu: am vazut ieri ceva pe site la Realitatea. Legat de lipsa autorizatiilor. Antway. Chestia e ca mie imi face impresia ca acest jegos va scapa. Si ca, de fapt, e doar o operatiune de spalare a dinsului. Prea e “bolnav”, prea pozeaza in nedreptatit. Nu stiu de ce, i have a bad feeling. nu mai comentez de madam Costiniu, pusa sa “vegheze” acolo.
2010-09-16 05:35:28 | Raporteaza
Si imi mai pun o intrebare: cum naiba hotii din tara asta sint intotdeauna oameni bolnavi grav, care nu suporta regimul de detentie? Oare pe doctorii aia nu-i verifica nimeni? Se pare ca celebrul “abces perianal” al lui Gigi Kent face in continuare regula. Sau al cui o fi fost abcesul.
2010-09-16 05:38:36 | Raporteaza
@wolfy
dar p-aia o stii cu atrofierea organului sexual,bagata de avocatul iorgovan,zis si tatal constitutiei?
a fost folosita cu succes pentru eliberarea din puscarie a unui interlop.
concluzia pentru mine este ,dupa cum am mai spus,daca justitia din romania nu se curata de infractorii din rindurile ei,atunci romania va fi terminata.
de aici trebe inceput.un fel de mani pulite(scuzati porcofonia)romanesc.asa cum s-a-ntimplat in italia cindva.
2010-09-16 06:15:27 | Raporteaza
@wolfy
si nu doar ei sunt bolnavi,dar brusc isi aduc aminte ca parintii lor sunt batrini si neputinciosi, iar copiii lor au nevoie de un tata care sa aiba grija de ei si sa le asigure coniacul zilnic.
2010-09-16 06:18:00 | Raporteaza
ai fost prost ai sustzinut o prostie o idiotzenie al carei singur merit e ca tzie itzi suna bine la momentul respectiv si itzi mai si rima .
OK, se intampla, ale tineretzii valuri.
Daaa ce te face sa creza ca acu, esti mai destept, mai cu picioarele pe pamant, mai in firea lucrurilor si mai puztin predispus la himere otravite?
PS in prezent umbrelele marilor hoteluri sunt mari solide cu manere de lemn indoit. Ceea ce pe vremuri itz-i putzea acum tzi-a devenit un lux aproape inacesibil. C-as’i firea lucrurilor. Muitetz’s posmagii?
PPS va rog sa deducetzi din text fara google daca putetzi cine a scris randurile de mai jos si apoi sa comparatzi cu rezultatul google.
“România este atractivă pentru mari corporaţii doar ca o piaţă, dar nu şi ca o platformă de producţie”
in traducere : nici-o compania strainba n-a venit sa faca productie de la zero in Romania adica sa-si faca ine ea hale de productie si sa incepa productzia unui bun pe care apoi sa il exporte in intrega lume. Nu, nu, nu nimeni nu isi strica bunatate de marca comerciala ca sa ii dea spaga staului bashinos roman atunci cand ii vine in control si ii bloaceaza conturile cu lunile si anii
“falimentul României se datorează celor două tipuri de “jaf” la care ţara a fost supusă: subestimarea valorii bunurilor de stat care au fost privatizate şi supraestimarea contractelor de achiziţii publice”
Toata presa din Romanai a descris in mod detaliat cum au decurs aceste doua tipuri de jaf
“Statul nu are posibilitatea de a aplica o strategie dacă nu este în interesul “acţionarilor privaţi” din sectoarele economiei româneşti, care gestionează adesea activele lor din străinătate. Ca urmare, dezvoltarea economiei româneşti depinde de strategii corporative şi nu de stat”
“Chiar şi fără criza economică, România ar intra în faliment. România supravieţuieşte până la un alt împrumut care ar permite achitarea împrumutului precedent.”
Nu, nu atzi ghicit numele “profetului” dreptvorbitor e Voronin junior fiul lui Voronin ex presedintel Moldovei posesoruil unei averi estimate le 1/2 din Bugetul Moldovei si consilier platit al primarului Moscovei.
Hmmm oare de cand au tupeu comunistii moldoveni sa rostesca mai mult adevar durereos de adevarat despre situiatzia din Ro decat politzienii si jurnalistii romani din Romanaia oare ce s-a ales de :
”Cine-a stat cinci ani la rusi/ Nu poate gândi ca Bush!”.
2010-09-16 06:26:04 | Raporteaza
@silviu: unicul lucru IMPOSIBIL in rRomania-tuturor-posibilitatilor e Justitia.
2010-09-16 06:31:20 | Raporteaza
@Gotiu : “incitanți, provocatori. Să-i bage presa în seamă” … asta e pistolul fumegand, arma crimei in direct-live la ora de maxima audienta !!!! Nu inteleg de ce-i invinuiesti pe politicieni si uiti partea cealalta a ecuatiei : PRESA … care daca nu e incitant-provocator-scandalos NU E SUBIECT !!! asa ca ciocu-mic, sunteti toti in cirdasie, de aceeasi teapa.
Inclusiv articolul tau e in aceeasi oala: scandal de factura ieftina …
2010-09-16 09:24:55 | Raporteaza
D-le Gotiu,
Intradevar,”generatia tinara” din politica romaneasca nu are “nici o idee,nici un program”!
Trebuie insa sa raspundeti si la la intrebarea,”de ce nu are” !
“Producatorii” de viziuni,idei sau programe nu trebuie cumva sa fie componentii/apartinatori ai “elitei intelectuale din domeniul politic,economic si social”?
Inainte de a va mira de ce nu au oamenii politici “idei si programe”,intrebati-i pe “producatorii” lor firesti, adica “elita intelectuala” de ce lasa clasa politica sa se schimbe inertial,cu trecerea vremii,iar nu calitativ in raport cu programele pe care aceasta elita ar trebui sa le produca!Este necesar sa va enumar institutiile si institutele datoare de 20 de ani,cu “idei si programe”,ori le stiti si dvs.?
Daca le stiti,intrebati-le odata!
Numai avind raspunsul lor,puteti stabili cit este de vinovata si sa acuzati clasa politica de starea constatata de dvs.,”stare” care este de altfel, reala.
2010-09-17 02:03:43 | Raporteaza