![]() | Cine e mai tare? Ponta sau Crin? Ponta ne arată o nouă faţăvezi toate articolele de Laura Cernahoschi09 Mar 2010 la 10:05 50 comentarii 1869 vizualizari. |
Aşa cum mulţi dintre noi au votat în turul întâi al prezidenţialelor de anul trecut cu Crin Antonescu pentru că, în comparaţie cu contracandidaţii săi, reprezenta un suflu nou, o alternativă neîncercată, până în 2014 cu siguranţă vom dori o schimbare majoră faţă de ceea ce am experimentat deja. Privind la poziţiile şi discursurile celor doi lideri ai opoziţiei din acest moment, înclin să cred că momentul lui Crin Antonescu s-ar putea să fi trecut.
Crin Antonescu reprezenta un suflu proaspăt în primul tur al prezidenţialelor, dar doar pentru că era pus în balanţă cu un candidat supus uzurii puterii şi cu Geoană…care e Geoană şi atât, nu trebuie să mai explic. Acum, discursul său legat obsedant de PDL şi Traian Băsescu îmi sună doar prăfuit. Un singur fir roşu: nu ne vom alia cu PDL! Asta am înţeles deja. Altceva? Ceva nou? Deocamdată nu.
Descopăr, însă, în interviul acordat Adevărul, un Victor Ponta nu doar pornit pe schimbare (pentru că de discursuri despre schimbare avem plin podul), dar de un cinism binefăcător şi convingător. În sfârşit, cineva care nu ascunde gunoiul sub preş, ci îşi asumă partidul cu relele sale. Câteva exemple:
” Nu spun că dintr-odată PSD se va transforma în partidul intelectualilor cu ochelari şi cu şcoli în străinătate. Nici nu vreau să fac aşa ceva din PSD. Nu e un partid de sfinţi. Este un partid foarte pragmatic.”
“N-am iluzia că în alte partide e mai bine. Îi cunosc bine şi pe liberali, şi pe pedelişti. Mă uit la PDL şi cred că evoluează spre ceea ce era PSD în 2002-2003. Un partid puternic, arogant, care poate să ajungă unde am ajuns şi noi.
Ovidiu Nahoi.: Dar nu vă plăcea atunci PSD-ul, arogant şi puternic?
Nu… Îmi plăcea că era puternic. Dar au fost destule lucruri care nu mi-au plăcut. În 2004, când am început să spun ce nu-mi place, Adrian Năstase era totuşi liderul incontestabil. Începusem să văd lucrurile altfel, umblând pe afară.
Ion M. Ioniţă.: Eraţi un protejat al lui Adrian Năstase, de aceea vă permiteaţi să fiţi eretic.
Categoric, da. Eram, aşa, „ereticul” papei. Şi toţi cardinalii din jur încercau să mă ardă pe rug. Iar papa era îngăduitor: „E tânăr, lăsaţi-l în pace!”
I.M.I.: Mai poate folosi Adrian Năstase partidului?
N-am pe altcineva la fel de pregătit profesional care să critice Guvernul.”
Deşi până acum l-am considerat pe Ponta un mic arogant fără substanţă, cu interviul ăsta începe să îmi placă discursul său. Pur şi simplu nu am văzut un asemenea cinism care să aducă a sinceritate, până acum, în politica românească. Deci, nu aburi că Năstase ar fi de fapt bun, neînţeles şi persecutat, ci “asta avem, cu asta defilăm, până la noi ordine”. Eu asta vreau să văd în momentul de faţă: pragmatism şi cinism, nu sforăieli adormitoare.
La fel de proaspete sună declaraţiile lui Ponta conform cărora “nu este obsedat de Băsescu”. Politica nu începe şi nu se termină cu Băsescu, merită privit mai departe de mandatul său. Un lucru pe care Crin Antonescu nu l-a înţeles încă. Altă bilă albă: declară că nu s-ar alia cu oricine, indiferent de condiţii, împotriva lui Băsescu. De exemplu, spune Ponta, nu ar accepta cota unică de impozitare, pentru a se alia cu PNL-ul. Stânga e stânga, iar dreapta e dreapta. Scriam, atunci când Geoană a acceptat cota unică pentru a primi sprijinul lui Crin Antonescu, pentru turul al doilea, că este o renunţare la un principiu fundamental al social-democraţiei, doar pentru a accede la putere. Iată că Ponta declară că gândeşte altfel.
Citiţi interviul, merită. Şi părţile despre vizita lui Geoană la Vântu, despre Aliodor, despre bani negri. Şi pentru că la noi se poartă foarte mult discuţiile de tipul “Cine e mai tare? Chuck Norris sau Van Damme?”, în momentul de faţă eu zic că Ponta e mai tare.


Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 19 May la 15:22 |
La Cluj se dă bătălia simbolică cu ultima redută a regimului Băsescu. [ citeste mai departe ]
| 1Costi,Nu e chiar tocmai asa. Orice om care stie chiar si partial birocratia (a se citi "prostia") POSDRU cunoaste si faptul ca nici un om obsinuit nu poate duce (fizic) responsabilitatile si sarcinile... | ||
| 2@Mia 7 - 7 Martie 2012 youtube.com/wat../ Fara 2,3,4 tururi. Uninominal pur si sec. Aveti un mic lapsus?... | ||
| 3Distinsa doamna Vijulie Si acum, dezinformati: "Cea mai recentă declaraţie a lui Traian Băsescu în favoarea sistemului nedemocratic promovat acum de USL datează din 2011." Daca studiati mai atent,... | ||
| 4GAVRILACHEscrie repede toate gindurile tale ca "vine" comunistii, minerii si iti nationalizeaza tastatura,iar mogulul voiculescu iti va lua unitatea calculatorului sa-l vinda la fier vechi sa mai faca... | ||
| 5@PrimarulModelNu stiu care e mai oribil, el sau adriean. Ala macar vorbeste, un cuvant si o minciuna, dar vorbeste. Asta e si nevertebrat Etic-moral si necuvantator.Livache: Stiu problemele... | ||
| 6@Elena Vijulie - "Cea mai recentă declaraţie a lui Traian Băsescu în favoarea sistemului nedemocratic promovat acum de USL datează din 2011." 7 Martie 2012. youtube.com/wat../ Legat de articol, desi... | ||
| Mihai Goţiu 11222 citiri |
| Cristian Teodorescu 10334 citiri |
| Costi Rogozanu 9638 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4366 citiri |
| Constantin Creţan 4310 citiri |
| Dan Duca 4147 citiri |
| Alin Fumurescu 3902 citiri |
| Ciprian Şiulea 3271 citiri |
| Dorin Tudoran 2771 citiri |
| Iulian Leca 2303 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62281 citiri |
| Cristian Teodorescu 40682 citiri |
| Costi Rogozanu 38599 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18120 citiri |
| Alin Fumurescu 17797 citiri |
| Viorel Dobran 13016 citiri |
| Dan Duca 12024 citiri |
| Constantin Creţan 11321 citiri |
| Dorin Tudoran 8697 citiri |
| Iulian Leca 8525 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ce inseamna, totusi, mai tare?
Ce se intampla cu un partid condus de un politician tare?
Ce se intampla daca un politician tare ajunge la putere?
2010-03-09 10:25:59 | Raporteaza
@Zorin Deocamdata m-am referit la potentialul electoral
2010-03-09 10:29:11 | Raporteaza
Sarut mana pt idee! Fug sa citesc si in curand cine stie, poate voi semna chiar si o adeziune! Insa maia stept, nu vreau sa am grabesc!
2010-03-09 10:37:39 | Raporteaza
@artistu
Sa nu exageram…
2010-03-09 10:38:21 | Raporteaza
Propaganda slugilor basesciene, lui Crin Antonescu i-a trecut vremea:)))
2010-03-09 10:39:08 | Raporteaza
poate a fi tare inseamna pana la urma niste-cateva calitati.cum ar fi sinceritatea si realismul care cred ca-l caracterizeaza pe acest politician si pe care f multi abia l-au asteptat cu parul la coltul politicii romanesti.
daca mai ai si cateva principii general valabile pe care poti sa le respecti si sa tii de ele,lucru pe care il declama acest tanar atunci poti spune ca pornesti cat de cat cu ceva.
ce urmeaza nu putem anticipa.
2010-03-09 10:39:27 | Raporteaza
Daca va lasati asa usor pacalita de LOLOURILE unuia ca Victor Ponta e nasol.Un jurnalist trebuie sa se bazeze in primul rind pe fapte , pe care trebuie sa le discearna in noianul de vorbe goale ale politicienilor.Daca nu ati realizat inca de la inceput ca avem de-a face cu niste bidoane goale (In fabula lui Donici era barem vorba si de un poloboc plin), inseamna ca ori nu aveti fler jurnalistic, ori ati practicat un pic lenea intelectuala ce bintuie Romanika.Chit ca o sa par badaran , mie chestia cu mai tare imi aminteste de un refren cintat pe melodia din Cavalaria usoara: Ca eu, ca tu , cau ca eu , Ca care din noi e mai tare, ca el, ca el , ca care din ei e mai tare. O zi buna!
2010-03-09 10:46:10 | Raporteaza
Laura, mai sunt doi ani pana la alegeri … deci doi ani de vacanta in care Po(po)nta po(po)ate sa spuna orice, chiar si ceea ce scrie in carti ca e corect ideologic … L-am vazut deunazi si pe Cristi Diaconescu (singurel, fara Cristina
) la tv comentand foarte echilibrat diverse subiecte, distantat chiar fata de ideologia rozalie a psd-ului … dar sa nu uitam ca politicienii fac politica … asteapta sa vezi ce o sa se intimple la alegeri 
2010-03-09 10:48:06 | Raporteaza
Am citit. Mi-a placut Ponta. Pacat ca e la PSD. Din pacate pentru liberali, Crin Antonescu pare din generatia trecuta, epuizata moral. Are aceleasi obsesii, discursuri cu iz de lemn uscat, de multe ori alunecos si foarte confuz cind vine vorba de idelogia liberala si de principiile economice liberale. Se vede limpede ca ii place prea mult demagogia de stinga in care ii aperi pe napastuiti. E structural lenes, ceea ce se potriveste foarte bine cu stinga. Poate fac schimb de lideri PSD cu PNL.
Sau Basescu o sa-l ia pe Ponta consilier prezidential.
2010-03-09 10:50:38 | Raporteaza
tare a fost si iliescu,tare este si basescu.ca politicieni.
depinde ce tip de discurs(nu in sens oratoric desigur) aplici.
oricum al presedintelui actual este destul de precar,extrem de limitat si fara nici un obiectiv major.uneori ma gandesc cum vede cu adevarat presedintele TB Romania.si am sentimentul ca nu e nici pe departe sincer cu ce simte vis-a-vis de ceea ce ne spune.
e un presedinte incrancenat,f ranchiunos si de multe ori frustrat.arata de multe ori ca si cum nici functia suprema in stat pe care o ocupa il scarbeste si ca a acceptat-o numai din considerentul ca a fost ales,si tre s-o duca pana la noile alegeri.
iar partidul sub un asemenea om ce ar putea face?!
2010-03-09 10:55:48 | Raporteaza
Pertinent, echilibrat, nehazardat; “constatativ” si nu “declamativ”.
Te invita sa gandesti singur, expunand, argumentat, doar o opinie/concluzie personala si fara angajamente de perspectiva.
O constatare, in acest moment!
2010-03-09 11:03:56 | Raporteaza
Daca e atat de tare, de ce il lauda domnii de la PDL pe toate gardurile (/blogurile)? Daca l-ar fi perceput ca pe un adversar redutabil ar fi incarcat mai degraba sa ii caute nod in papura (asa cum fac cu Crin Antonescu).
Iar PSD e un partid puternic si un lider PSD are oricum sanse mari in orice competitie electorala. Dar Ponta e arogant si da si cu bata in balta de cate ori are ocazia (ai lor au furat mai mut decat ai nostri). Patru ani de asemenea declaratii sigur o sa il ajute sa se umple de glorie.
2010-03-09 11:08:22 | Raporteaza
Bonjour mes amis!
APELU’ CATRE LICHEnE al lui Devis Grebu
Aici:
viorelpadina.wo../
Eu am trecut pe acolo si am inceput ziua in buna dispozitie.
Merci.
2010-03-09 11:11:57 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: asta zic si eu….sa nu exageram.cel mai tare a fost alegatorul roman doamna laura.s-a prins la timp cine e in spatele psd-pnl….tripleta iliescu-voiculescu-patriciu plus al patrulea muschetar…vantu.acum ,ca in locul lui geoana raspunde la apel ponta ,mare lucru nu se schimba.papusarii sunt tot iliescu-voiculescu-patriciu.doar vantu cica nu se simte prea bine…..
2010-03-09 11:17:43 | Raporteaza
Brava Mihai imi plac ideile tale, mai publicale.Cu siguranta C. A. este expirat, nu stiu pe ce functie ar fi locul lui,dar nici decum sef de partid.Era mult mai indicat si sigur pentru viitor C. P. TARICEANU . Din punct de vedere VICTOR PONTA este un tip reusit,un ffff.bun si corect politician, chiar promite multe (sper sa nu se schimbe )este de viitor.Pacat ca este in PSDEU,sper sa lase la o parte PESEDISTI CU VECHIME MULTA si sa croiasca un psdeu nou.Foarte buna ideia pentru V. PONTA de a colabora cu BASESCU, ar face o echipa ffffff. buna. BAFTA
2010-03-09 11:22:13 | Raporteaza
-”Mai poate folosi Adrian Năstase partidului?
-N-am pe altcineva la fel de pregătit profesional care să critice Guvernul.”
nu prea am vazut vreo critica
la obiect din partea lui Nastase la adresa guvernului.
Inca!
Neacceptarea obsesiva a cotei unice de impozitare ma face sa-i doresc PSD-ului viata lunga in opozitie.Vreo 2-3 cicluri electorale(nu ca ar fi singurul motiv).
Off topic:-fostul europarlamentar Ludovic Orban a fost numit de Basescu consilier prezidential.
Tradare?
2010-03-09 11:22:41 | Raporteaza
@val_one Leonard, nu Ludovic. Si nu e tradare, pentru ca Leonard n-a acceptat niciodata sa intre in PNL.
2010-03-09 11:24:52 | Raporteaza
@val_one: “fostul europarlamentar Ludovic Orban”…Gresit. E vorba de Leonard Orban, care a fost comisar european. Nu le amesteca.
2010-03-09 11:25:51 | Raporteaza
Ponta mi-a creat si mie o impresie similara cu a dumneavoastra dupa ce i-am vazut scurtul interviul pe Realitatea dupa congresul PNL. Si impresia s-a consolidat dupa interviul din Adevarul. Are alura de politician vestic, pragmatic, bine pregatit, care stie ce spune si care e foarte greu de contrazis. Si as putea sa spun (cu groaza) ca daca nu au loc schimbari in Romania in urmatorii 3 ani in plan politic (una ar fi disparitia lui Iliescu) sau o imbunatatire majora a situatiei economice, PSD-ul va avea la alegerile generale din 2012 majoritate absoluta si in 2014 Ponta va fi Presedinte.
PNL, prin alegerea lui Antonescu, s-a inhamat la alti 3 ani de companie electorala continua in acelasi registru cu cea care tocmai nu s-a incheiat. Singura portavoce e Crin si eu pe acest om nu l-am vazut niciodata capabil sa dezbata o problema, sa vina cu posibile solutii, stie numai sa critice fara sa argumenteze. Si mai grav e ca PNL nu are oameni care sa-l ajute, numai figuri prafuite si incapabile cum ar fi fostii ministri din cabinetul Tariceanu. In orice dezbatere Ponta va sterge pe jos cu Antonescu si PSD va castiga pe segmentul de populatie urbana, cu educatie peste medie. Si daca Iliescu mai traieste, la sate va castiga tot PSD-ul si tabloul e aproape complet.
Mingea e acum in terenul PDL, dupa foarte buna mutare facuta de PSD si cea sinucigasa a PNL. Si PDL are totusi o sansa: sa ia rapid masurile necesare si sa obtina crestere economica. Si ar mai fi necesar sa scoata din palarie un om care sa stearga imaginea creata de Udrea, concomitent cu iesirea din lumina reflectoarelor a lui Berceanu, Videanu si Udrea. Dar nu cineva de genul Cristian Preda sau Sever Voinescu, ci cineva caruia sa-i poata fi construita o imagine mai buna decat a lui Ponta si care sa fie suficient de inteligent sa poata sa castige o dezbatere. Si singura persoana pe care o vad in momentul acesta e Funeriu.
2010-03-09 11:28:37 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi,@hopsieu: mea culpa!Graba…
2010-03-09 11:30:26 | Raporteaza
Se pare ca Ponta are succes la blonde. Sa nu uitam insa ca acum este perioada in care “fetele” isi pun silicoane politice, fac promotii ideologice si incearca sa atraga clientii cu voturi oferindu-le prezervative virtuale (salarii, pensii,….). In fond Ponta este un fel de madam Pivniceru cu care era “unit in cuget si simtiri” cand a venit vorba de salariile si pensiile magistratilor. In alta ordine de idei, Victoras este versiunea actualizata a lui Nastase (amandoi sunt la a doua nevasta, au socri fosti ministri ai agriculturii,…) cu deosebirea ca primului, fiind mai tanar, inca nu i-a murit matusa Tamara.
2010-03-09 11:32:59 | Raporteaza
@val_one: … si totusi,
prefer ValOne_le Flamande_lor …
(cel putin, in Bene_lux)
2010-03-09 11:52:53 | Raporteaza
@petitPARIS: merci!
2010-03-09 11:55:05 | Raporteaza
@Americanul:
Off topic: la multi ani!(stiu ca e prea tarziu
)
2010-03-09 12:00:40 | Raporteaza
Şi pentru că la noi se poartă foarte mult discuţiile de tipul “Cine e mai tare? Chuck Norris sau Van Damme?” Raspuns: Jackie Chan
. Iar in politica din Ro PDL. Ce va face Ponta , vom vedea insa pana atunci, cu cei care ii are prin jurul sau, ii va fi greu sa-si puna in practica pragmatismul. Cat despre vb ericine poate spune orce, insa “De la zis pana la facut, e ca de la cer pana la pamant”.
2010-03-09 12:05:16 | Raporteaza
@un roman din italia De acord cu tine, si la partea cu Jackie Chan, si la cea cu de la zis la facut
2010-03-09 12:14:04 | Raporteaza
@digital: Pun pariu ca Basescu, a crezut ca devenind presedintele Ro va reusi sa faca o sumedenie de schimbari, insa odata ajuns si-a dat seama ca nu e chiar asa simplu, pt ca s-a trezit cu o gramada de bete in roate, de aici si starea lui agresiva, asa ca acest lucru e valabil si pt Ponta ,ba chiar mai mult pt oricine care va incerca sa faca schimbari majore in obiceiurile politicienilor de varf. Rezultatul Romanie este o tara super corupta si vor trebui sa treaca ff multi ani ca aceasta coruptie sa fie eliminata.
2010-03-09 12:14:14 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: O spui Din toamna pana acum,in martie,”suflul nou” al Crinului iti pare deja rasuflat.Ce pret mai pot pune eu,de exemplu,muritor de rand,pe flerul tau?pe informatiile tale?
2010-03-09 12:16:11 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
2010-03-09 12:16:41 | Raporteaza
@val_one: Multumesc!
P.S. chiar nu ai inteles ideea #21 (absolut pozitiva si bine intentionata; poate exprimata cu o galanterie de … ricoseu)?
2010-03-09 12:20:50 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
si eu cred ca a trecut momentul crinului.
De fapt, Crin a ratat si prin lipsa lui de activitate. Fara initiative, fara interpelari…7 % prezenta..si doar amenintari pt cei care vor vota altceva decat li se impune la votarile motiunilor.
Eu nu am crezut de la inceput in Crin. “Gentlemenul” care furase inimile votantelor…
Sper ca Ponta sa reuseasca sa fie mai pragmatic. Om vedea daca va face sau nu ceva. Dar, sigur, nu e aceeasi rasa cu Crin
2010-03-09 12:27:36 | Raporteaza
@Americanul: o.ba am inteles jocul de cuvinte!E chiar savuros.Cat despre galanterie,cat de carcotas ar putea fi cineva sa n-o observe?Si nu numai galanteria…
2010-03-09 12:31:10 | Raporteaza
Un schtift va fi mereu un schtift iar mataluta nu prea esti lumina, esti beculet!Ponta e vreo branza?Crin e vreo personalitate?oricare dintre ei putea sa contribuie la victoria unei aliante impotriva lui Base, si s-au acoperit de rusine, o vor mai face, nu stiu sa lupte si nu o vor face decat isteric, fara argumente sau oameni de valoare, palide reflectii ale formatorilor dumnealor!Cv-ul lor politic e zero, n-au victorii decat impotriva alor lor…si intre ei se vor izbi isteric ca tzatzele…asta nu e politica, fara schimbari, fara discurs, fara oameni!sunt sub scut, sa nu ridice inca vreun colt, au mult sa se antreneze si nu vad cu cine, cu buni?cu Patriciu, cu Tariceanu?toti compromisii…
2010-03-09 12:32:57 | Raporteaza
Ponta este mai tare , gandeste logic si in perspectiva viitorului .Antonescu a ramas ancorat in lupta cu Basescu , chiar daca ea s-a incheiat de mult !
2010-03-09 12:39:22 | Raporteaza
Asta nu se transpune si in viata reala. Am multi prieteni care considera ca Ponta este prea arogant si este rezultatul unor jocuri, nu lider de partid. Asa ca…s-ar putea sa nu ai dreptate. In plus, impozitul progresiv ca politica fiscala a mai fost si nu avem amintiri prea placute. Sper intr-o colaborare a opozitiei si nu stiu daca aceste comentarii cu “cine e mai tare” fac bine cuiva (nici lui Crin, nici lui Ponta). Eu am ramas la Crin.
2010-03-09 12:41:04 | Raporteaza
Permite-mi sa-ti aduc aminte ca toata campania electorala de anul trecut ai facut propaganda basesciana.
Gratis sau pe bani, nu e problema mea si nici nu ma intereseaza.
Iar, acum sa vii sa ne lasi senzatia ca atunci erai cu Crin, caci era pe val, iar acum ti se pare cam prafuit, nu pot interpreta acest lucru decat ca muncesti la acelasi stapan in continuare.
E prea mare pericolul, va este frica sa nu muriti in somn in mirosul crinului?
Oricum ar fi, va urez succes basescienilor in efortul vostru de disipare a fortelor “dusmanului”.
Succes in zadar!
2010-03-09 12:54:54 | Raporteaza
Pana la urma cine e sociologul care ii promisese lui Ponta ca, daca o sa fie ales presedinte la PSD, el o sa se inscrie in partid? S-a inscris?
2010-03-09 12:59:12 | Raporteaza
Astazi “Ponta ne arata o fata noua” iar daca va ajunge la putere ne va arata din nou o fata noua.Deocamdata nu a facut nimic.Vorbe si iar vorbe.Doar e jurist de meserie.
2010-03-09 13:00:38 | Raporteaza
@Paul: Dlui crin Antonescu nu i-a trecut vremea ptr.ca pur si simplu nu a fost niciodata cu adevarat in ,,vremi”
a mimat doar,s-a zburlit un pic,si-a aratat dintii si s-a crezut buldog.
Sa fim seriosi,numai oribitii de ura contra T.Basescu l-au putut vedea pe jiltul dela Cotroceni iar unii continua sa viseze cu ochii-nchisi.
Unde s-o fi vazut ,,prospetimea”acestui individ infumurat ce acum tine capul din ce in ce mai sus ca sa vedem probabil ca are gat si ca e luung ca de lebada,care saluta aplaudacii precum ostasii lui Hitler care devine isteric cand e contrazis si care de teama sa nu cada in dizgratia presei isi pileste coltii si-si inmoaie limba in miere de salcam ca sa para porumbelul pacii ?Nu stiu daca e de ras sau de plans.Timpul ne va dumeri.Sper…
2010-03-09 13:40:13 | Raporteaza
Poate fi partidul mai arogant decit victor ponta?In anii aceia(2002-2003)putea.De aici si nemultumirile lui victoras,nemultumiri pe care si le exprima cu un guitat scurt la o tainica ridicare de sprinceana a protectorului sau,seful.A fost mereu lasat de acesta sa joace la inaintare si,ma gindesc si eu,uneori fiind chiar impins de la spate.La alegerile prezidentiale,avind un rol important in staful candidatului, a contribuit din plin la nereusita acestuia,spunind dupa aceea,abia stapinindu-si un chiot,”am infrint”.Cu presedintele avind un pitbull infipt in beregata,iar el fiind deja alesul si al iliescului(cu acestia a fost mereu umil),s-a trezit la sfirsitul unui congres ordinar,seful celui care,in miez de noapte,a plecat la vintu.Pentru ceilalti este si va fi doar “omul lor”.Pentru a”exemplifica”amplitudinea maretiei lui ponta putem pomeni interdictia de parcare in curtea partidului sau.Eu nu cred ca mamica lui s-a culcat cu Titulescu!
2010-03-09 14:31:02 | Raporteaza
Laura, draga , nu prea sunt de acord cu evaluarea ta !
Atat Ponta cat si Crin sunt 2 persoane “pline de sine”, de o arogantza iesita din comun , incat este greu de ales cine este mai breaz !
Ponta este mai vizibil acum pentru ca are statutul de “prospatura” dar are timp sa retracteze ceea ce spune acum .
Nu exista politician care sa nu faca compromisuri . Daca Crin invoca nevoia de-o alianta cu PSD , ca argument in lupta impotriva lui Basescu , v-a veni si timpul lui Ponta sa constate ca politica este arta compromisului si DA , are nevoie si de aliante .
2010-03-09 14:44:24 | Raporteaza
@val_one:
pandoras.realit../
(comments; sa ne amuzam …)
2010-03-09 14:58:27 | Raporteaza
@val_one: Toti romanii sunt asa de … “bravarzi”?
(asta-si inchipuie ca a facut-o “praf” pe Laura? Sau am inteles eu gresit)
pandoras.realit../
(comments; sa ne amuzam …)
2010-03-09 15:29:07 | Raporteaza
@val_one (22, 32): Sa zicem ca-i de 8 Martie!
2010-03-09 15:34:31 | Raporteaza
@Americanul:

#44-multumesc!
#43-pe Laura n-o poate infrange nimeni,garantat.De asta este si atat de atacata din toate partile,barbati si femei.
2010-03-09 17:10:33 | Raporteaza
@val_one: si totusi, … “o citez” pe val_one … ?
2010-03-09 18:04:22 | Raporteaza
@val_one:
pandoras.realit../
((21), 38)
2010-03-09 18:31:26 | Raporteaza
eu as fi-ntrebat: ce-i mai bine sa alegi-canceru’ sau neoplasmu’? tz, tz, tz, nu-i de glumit…din rahat nu poti face bici.
2010-03-09 18:38:35 | Raporteaza
[...] grijă să se delimiteze de un criminal şi de un dictator comunist, Victor Ponta, în care începusem să văd ceva sclipiri de om politic de viitor, reuşeşte să demonstreze că nu îşi cunoaşte colegii [...]
2010-03-15 10:32:59 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:Va rog sa ma lamuriti in legatura cu logica electorala a celor care au votat in turul 1 cu Antonescu si in turul 2 cu Basescu intelegand ca domnia voastra faceti parte din aceasta categorie de votanti.
Daca in primul tur nu l-am dorit pe Basescu ca presedinte a fost mai ales pentru a exclude posibilitatea Boc premier adica Basescu si premier.
Sa fi votat in turul doi cu Basescu ar fi insemnat sa imi neg optiunea din turul 1 adica sa-l condamn pe Antonesu la neputinta opozitiei.V-ai gandit cumva ca Antonescu se va preda cu arme si bagaje in fata presedintelui Basescu?Daca v-ati gandit la asta de ce l-ati mai votat in turul 1?
Eu sincer nu inteleg.
2010-04-19 11:19:56 | Raporteaza