![]() | Cineva să-l oprească pe Lăzăroiu. Adevărata problemă cu Felixvezi toate articolele de Costi Rogozanu11 Mar 2011 la 12:31 54 comentarii 1979 vizualizari. |
Am două platitudini să vă transmit rapid.
1. Sebastian Lăzăroiu lucrează totuşi la preşedinţie. În ultimele săptămîni livrează analize pe bandă cu felii de tort de ciocolată şi cosmonauţi graşi. Scrie despre Emil Boc providenţialul. Mă rog, e foarte activ. Ceea ce nu e rău.
SL lucrează într-o instituţie presupus neutră. Mai mult, îl respect pe SL deşi nu avem deloc aceleaşi idei, credinţe etc. Îl urmăresc, îl citesc. De ce nu văd rapoarte periodice pe viaţa politică cum scrie în fişa postului?, rapoarte scrise cu măcar un aer neutru – n-ar fi mai utile pentru noi toţi?
Ce scrie Lăzăroiu acum e un soi de nou pamflet cu cifre. manipulează numere ca să facă politică. iar asta iese complet din zona de respect. Intră în zona sfidare. Banii ăia publici cu care e plătit sînt pentru altceva. Mă enervează cînd oamenii nici măcar nu se mai prefac. E semn de degringoladă. Dacă vrea să facă analize şmechereşti, să renunţe la un job plătit de stat – că parcă îşi doresc toţi stat minimal pe acolo, nu?
Eu nu plătesc taxe ca să primesc pamflete. Măcar de la Lăzăroiu aşteptam altceva. Că propagandişti au angajat destui.
2. Felix turnătorul. Aşa am rîs de toată tevatura cu turnătoria. Aş vrea să spun ceva clar. Nu mă mai interesează păcatele istorice ca posibil obiect de judecată morală. Vina lui Felix nu e că e securist. Vina lui e că manipulează partide, televiziuni, că îmi bagă în parlament partide care n-au primit niciodată voturi. Aia e vina lui, pentru alea îl judec eu moral. Pentru celelalte i-a lăsat Securitatea rînduri nemuritoare, scrie acolo: e linguşitor cînd e interesat de ceva, mai ia şi cîte un pachet de kent. Şi asta e.
Etichete: Felix, presedintie, turnător, voiculescu


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@Mircea 30 - Serios? Bine, indignare generala a obtinut si comasarea alegerilor. Din pacate pentru voi, in timp ce comasarea alegerilor nu se mai tine votul uninominal in varianta asta risca sa se tina.... | ||
| 2Masuri de redresare?! Ha ha ! De inlocuire, tovarasi ! adevarul.ro/act../ ... | ||
| 3ponta a inceput salvarea coruptilor de la puscarie. astazi nastase.baselule iti promit ca daca iti ceri scuze pentru magariile cu rmgc si gazele date pe sest ii votez pe hotii tai. voi macar ati mai... | ||
| 4Puteati sa alegeti un exemplu mai apropiat: si Dinamo ori Steaua se credeau favorite, dar au cistigat "ungurii" de la CFR ;) Bineinteles, dupa cum acuza Jiji, cu ajutorul lui Boc :P... | ||
| 5ponta a inceput salvarea coruptilor de la puscarie. astazi nastase.baselule iti promit ca daca iti ceri scuze pentru magariile cu rmgc si gazele date pe sest ii votez pe hotii tai. voi macar ati... | ||
| 6@Mia 29 - "Deci inca odata: presedintele a vorbit despre locurile 3 si 4, mai clar n-am cum sa explic." Deci inca o data ;) Presedintele a vorbit de UNINOMINAL PUR. Salut faptul ca desi pe banda se aude... | ||
| Mihai Goţiu 11666 citiri |
| Cristian Teodorescu 10545 citiri |
| Costi Rogozanu 9981 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4417 citiri |
| Constantin Creţan 4317 citiri |
| Dan Duca 4164 citiri |
| Alin Fumurescu 3967 citiri |
| Ciprian Şiulea 3311 citiri |
| Dorin Tudoran 2827 citiri |
| Iulian Leca 2361 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62725 citiri |
| Cristian Teodorescu 40893 citiri |
| Costi Rogozanu 38942 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18171 citiri |
| Alin Fumurescu 17862 citiri |
| Viorel Dobran 13035 citiri |
| Dan Duca 12041 citiri |
| Constantin Creţan 11328 citiri |
| Dorin Tudoran 8753 citiri |
| Elena Vijulie 8702 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
D-le Rogozanu,
Corect, dvs. nu platiti taxe ca sa primiti pamflete, dar prmiti “taxe” ca sa scrieti la comanda.
Poate ca Dl. Lazaroiu scrie articole in timpul sau liber. Ce, nu are voie ? Numai voi aveti voie sa va dati cu parerea ? Ce, un sociolog nu are voie sa scrie articole ? Numai voi, literatii, inginerii, juristii aveti voie ?
Vad ca jurnalismul in Romania nu mai e facut de jurnalisti.
Pe dvs nu va mai intereseaza nici macar pacatele prezente, cu atat mai putin cele istorice.
Vad ca vreti sa ne spuneti ceva clar despre Voiculescu, dar, de fapt, nu ne spuneti nimic. Haideti, va rugam, livrati-ne si noua un articol adevarat despre parrerea dvs vis-a-vis de Voiculescu. Dar nu in doua fraze in care ne spuneti noua cum il judecati dvs moral.
2011-03-11 12:44:06 | Raporteaza
Adevarate platitudini!
Mai bine le tineai incuiate in tartacuta si aruncai cheia, domnule Rogozanu!
2011-03-11 12:53:26 | Raporteaza
Sa lucri consilier undeva nu inseamna ca esti la manastire.
Poate ca pe Rogozanu il paste un al doilea transfer al anului, ca primul s-a adjudecat, si de aia face ciocul mic vizavi de Voiculescu.
Nu Voiculescu e problema Romaniei de azi, ci Basescu (cu bataie in saua calului – Lazarescu).
Daca aveti impresia ca nu stiti unde sunteti, faceti un scrol pana in partea de jos a paginii si aflati.
2011-03-11 12:53:36 | Raporteaza
Cine sa-l opreasca pe Lazaroiu ?
Omul lucreaza intr-o institutie plina de ageamii.
Nimeni de-acolo nu-si respecta fisa postului, purtatorul de cuvant e si el platit sa dea replici smechere pe la televiziuni in timp ce oficial nu exista, presedintele e purtator de cuvant si consilier, premier, jucator, procuror si cine mai stie ce-o mai presta capabilul.
Lazaroiu s-a incadrat perfect in peisajul de amatori pe toate planurile care ne pierd vremea si banii.
2011-03-11 12:56:14 | Raporteaza
Costi, SL face exact ce are in fisa postului. Partea nasoala e ca s-a privatizat statul.
2011-03-11 13:01:15 | Raporteaza
1. Pai da, hai sa-i mai dam unuia in cap ca e de partea guvernului. Mai ales ca face analize, cu argumente, comparatii s.a.m.d. Probabil, lucrand la Presedintie, ar trebui sa-si puna textele intr-un notepad si sa le publice cand ajunge liber de contract, nu-i asa? Oh, e platit din bani publici, din banii nostri ntz ntz ntz ntz ntz. E foarte corect sa lucrezi la o firma unde toti presteaza pe drepturi de autori, firma care nu-si plateste darile la stat si sa deplangi cheltuirea banului public, ba chiar sa pretinzi respect in numele poporului. Lasa ca altii sunt platiti tot din bani publici si nici nu dau pe la locul de munca, in schimb in 5 minute de la orice stire sunt gata sa faca o conferinta de presa, sa dea un interviu, o flegma…
Cu punctul 2 insa sunt total de acord, totul se rezuma la propozitia 6 iar tot ce s-a scris in rest zilele astea e degeaba. Uite, sunt si impartial
2011-03-11 13:33:10 | Raporteaza
imi place practic ca esti suparat . vezi si tie iti place lazaroiu. si mie. dar avem amandoi o problema: nu stim daca ceea ce vorbeste reprezinta gandirea lui basescu sau a lui. cred ca asta te enerveaza. basescu nu si l-a asumat niciodata dar nici nu l-a certat in public. interesanta abordare. cat despre banii tai din taxe, poate cugeta in afara programului , mai stii?? nu ii poti lua omului dreptul asta.
dar ce te faci referitor la banii astia cand vine vorba de parlamentario care nu isi fac timp de lucru, unii chiar de frunte.
2011-03-11 13:34:56 | Raporteaza
Eu zic ca ai partial dreptate. Cu Felix, n-ai dreptate absolut deloc. Dar deloc. Eu nu-s mai catolic ca Papa, eu prefer sa-mi judec calaii SI pentru pacate istorice. Caci a fost si istoria mea, nu stiu de matale cum te-ai descurcat.
Despre Lazaroiu. Numai un comunistoid in gandire poate sa-i reproseze unui om, oricare ar fi el, ca ce face el in timpul liber, trebuie sa fie dependent intrinsec de sursa banilor de la servici. N-am auzit sa fi chiulit de la birou pentru a-si da cu parerea in targ. Cum face Antonescu, spre un exemplu la intamplare.Iar judecarea parerilor lui personale in ori-si-ce privinta nu e treaba unui jurnalist. Dumneata poti sa-i judeci activitatea de consilier si atat. Ce face el sau altul acasa nu e treaba matale. Intelegi? Ca eu acum inteleg de ce nu-l judeci pe Felix pentru probleme morale mult mai grave.
2011-03-11 14:18:21 | Raporteaza
@Titus L: CCCCCOOOOORRRRRREEEEEECCCCCCCTTTTTT!!!!!!!!!
2011-03-11 14:28:49 | Raporteaza
ne-cenzurat.ro/../
Ia uite ce faceau micutii de ei
) si Rogozanu e suparat pe Voiculescu, ca manipuleaza prin televiziuni si nu CU CE BANI si-a facut televiziunile.
Pai dumneata, Rogozanule, ce faci, nu manipulezi?
2011-03-11 14:30:26 | Raporteaza
Lazaroiu a postat pe un blog, nu a emis acte cu antetul presedentiei. Eu stiam ca libertatea de opinie inca exista in Romania. Daca ma insel, va rog sa ma contraziceti.
In alta ordine de idei, si aici pe Vox trebuie facuta o demarcare clara intre autorii platiti (ca dumneavoastra) si autorii voluntari (asa cum sustine Gotiu ca e). Cel putin una dintre categorii nu prezinta incredere.
2011-03-11 14:49:05 | Raporteaza
Sa imi fie iertat, dar serios daca inteleg mecanismele din spatele concluziei de la punctul 2. Cum poate un lucru sa il excluda pe celalalt? Ai doua tampenii facute de un om si spui: pe mine nu ma intereseaza prima, a doua insa da. Nu stiu de ce ti se pare normala o astfel de gandire.
Si inca ceva, la fel de aiuritor.
“Nu mă mai interesează păcatele istorice ca posibil obiect de judecată morală. Vina lui Felix nu e că e securist. Vina lui e că manipulează partide, televiziuni, că îmi bagă în parlament partide care n-au primit niciodată voturi. Aia e vina lui, pentru alea îl judec eu moral.”
“Nu ma mai intereseaza” e o chestie subiectiva. E treaba ta daca ramai la parerisme. Apoi insa o dai cu “vina lui este asa si pe dincolo”. Serios, nu ti se pare deloc deranjant sa treci brusc la judecati “obiective”?
2011-03-11 14:58:09 | Raporteaza
Pai si Nastase sau Ponta nu sunt platiti tot din banii publici? Sau Senatul are alte surse de finantari? Deci daca Ponta scrie pe blog ceva, e ok, e pe blog omul , in timpul lui liber. Daca Lazaroiu scrie, ee se schimba treaba! Sa il opreasca cineva! Mda, curata gandire revolutionara. Parca libertatea de expresie inca mai exista in Roamania. Macar pana vin “baietii” de la 2 si un sfert ( aia de ii folosea Nastase sa ridice jurnalisti de pe strada) in 2012.
2011-03-11 15:00:25 | Raporteaza
Rogozane,omiti cu buna stiinta,sau nu,niste amanunte.Lazaroiu lucreaza la Cotroceni 8 ore pe zi,dupa care ,se duce acacasa.Acolo,el este liber si pe banii lui proprii sa scrie ce vrea pe blogul lui .De asemenea,functia , nu-i interzice sa fie membrul unui partid politic si sa sustina idologia si actiunile partidului din care face parte. Atunci,care e problema ta? Asa este,ea e o falsa problema care sa creeze o diversiune impotriva pdl si a lui Basescu ,prin Lazaroiu.Adica,Lazaroiu este platit din banii poporului ca sa scrie pe blogul lui personal lucruri care nu-l intereseaza pe popor ci pe Basescu si puterea,in general. Cata parsivenie,Rogozane! Tu ne crezi pe noi prosti? Noi nu suntem ma prosti ci suntem cei mai tari analisti.Noi suntem “boborul”,Rogozane!
2011-03-11 15:21:52 | Raporteaza
Din ciclul….AFARA PLOUA
De ce ploua domnule, ca pe bani mei ploua!!
Rogozane, esti cam al zecelea care vine zilele astea cu tampenia “pe banii mei”.Nu tine baaaaai.
Hai recunoaste ca va deranjeaza Lazaroiu, prea i-ati sarit la beregata, tu si Antenele.Va cam face de cacao cu inteligenta lui si asta va doare—trebuie distrus,umplut de zoaie, minimizat.
Deci bugetarii nu mai au voie sa gandeasca sau sa-si exprime o idee ca se opareste Rogozanu .
Apropo, te-ai intrebat de ce Voiculescu, Nastase, Ponta, etc au bloguri dar Crinutza NU ???
Fiindca habar nu are ce e aia calculator, e doar un BIDOANE GOALE !!!!!
2011-03-11 16:57:44 | Raporteaza
pentru toti aia care imi dau lectii cu cele 8 ore de la cotroceni si ca face omul ce vrea: nu, e o functie de inalta responsabilitate, trebuie sa transmita incredere si seriozitate nu sa faca studii despre cum e opozitia proasta
2011-03-11 17:02:58 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: Un bidoane goale care va fi presedinte. Ce zici de asta ca oftica? Sa ne ofticam pe Lazaroiu? O sa devina un prapadit cand n-o sa mai fie la institutia presidentiala. Ce ne ofticam e ca un bou ca tine exista. Credeam ca mai existati doar in carti. De joc. Sau esti tu, Lazaroiule, sa te lauzi cu inteligenta ta dubitabila?
2011-03-11 17:08:11 | Raporteaza
Rogozane, mancati-as pana ta de autor inteligent, daca te tin balamalele contreaza-te in articole cu Lazaroiu, arata-i neuronii tai , fa-l de cacao, sterge cu el pe jos—–dar nu-i interzice TU omului sa scrie .
E ca si cum tocmai ai fi aflat ca esti repartizat in ring la o partida de box cu unul mai tare ca tine, iar fiindca tie iti tzatzaie genunchii de frica sa te lupti cinstit, faci totul posibil sa-i strecori omului in paharul cu apa niste purgative ca sa nu se poata prezenta la meci si sa urlii TU ca esti castigator prin neprezentarea adversarului.
Tu scrii articole, el scrie articole, asadar lupta-te frate direct cu el , sa te vadem cat iesi de sifonat din contrarea asta
2011-03-11 17:09:15 | Raporteaza
@rogo:
“”nu sa faca studii despre cum e opozitia proasta”"
coane, nici macar nu trebuie sa faci studii , se vede de la o posta cat de proasta e opozitia (si sustinatorii ei ). Tu nu trebuie sa te superi pe om ca a vazut si el ce vede tot boborul—sau poate ca te supara adevarul si vrei sa-i bagi omului pumnul in gura.
2011-03-11 17:18:37 | Raporteaza
Dar e dovedit cumva ca Lazaroiu, consilierul dictatorului, scrie articolele publicate in timpul cit este la Cotroceni?
Sau are si omul timpul lui liber! ori daca este bugetar nu mai are voie la pareri diferite de ale dlui Rogozanu?
Lazaroiu scrie prea frumos (sint convins ca el nu crede in tot ce scrie, dar ii place sa provoace, il incinta reactiile talibane), incit sa-i placa lui Rogozan, care scrie doar despre ce scriu altii si, mai toti il inerveaza.
Mai nou, “Am două platitudini să vă transmit rapid.”
2011-03-11 17:22:46 | Raporteaza
@rogo: Hai, ca esti comic! Am inteles, Lazaroiu are “functie de inalta responsabilitate, trebuie sa transmita incredere si seriozitate nu sa faca studii despre cum e opozitia proasta”. Dar functia de vicepresedinte la Senat nu-i de inalta responsabilitate? Felix poate scrie toate prostiile pe blogul lui, poate cere oamenilor sa iasa in strada, poate cere suspendarea presedintelui (apropo, se apropie data de 25 martie, ai bifat data in calendar?), da’ nu se pune, nu-i decat un amarat de vicepresedinte la Senat. Asta cand scrie pe blog, in alea 8 ore de la Senat sau de acasa?
2011-03-11 17:23:43 | Raporteaza
Cineva sa-l opreasca pe dom` Rogozanu sa mai spuna platitudini; sa-i spuna, totusi, ca nu ar fi fost comic daca semnala ceva ceea ce crede el a fi platitudini.
2011-03-11 17:26:51 | Raporteaza
@Piticul de Gradina:
“”Un bidoane goale care va fi presedinte.”"
Asa e bai piticanie, s-a redeschis CAP-ul de la maica-mea de la tara , undeva prin Teleorman, s-ar putea sa-l vad presedinte pe acolo.Nici macar nu e obligatorie prezenta.
S-au redeschis balcoanele parlamentului pentru ofticati ca tine.
2011-03-11 17:26:52 | Raporteaza
@Piticul de Gradina: va fi un drac.
Simpatizantii liberalilor, la ei te-ai gandit? Nu zic de membrii de partid…Cine dracu-l mai voteaza pe pampalau asta?????
In PNL, s-a format o celula de criza, asa auzii acu doua ore. Ce se face daca alte cateva organizatii din tara fac la fel ca cei din Constanta?
2011-03-11 17:29:40 | Raporteaza
Abia acum dle Rogozanu cu nepotrivirea de profetii ale dlui Lazaroiu si functia dniei sale? Pai treaba asta dateaza cel putin din 2009 final, alegeri presedinte
. Dl mai are nitzel si schimba forma tezei de doctorat, o unge cu tort si p-aia si trece cu 10 cu * ca neva lu’ Irinel la licenta la Comunciare parca
)). Sau poate propune de-acolo de la Cotroceni, desfiintarea profesiei de sociolog pt oricine altcineva. E impresionant interviul dniei sale din Catzavencu. Nimeni nimic a propos de golaniile dlui Lazaroiu.
Si nenea ceai de paducel, colegul? E bine sanatos? Si el cu statul minimal bag de seama, minimal pt ceilalti, in rest liber la delir de pe post paltiti di bani publici.
Cat despre dl felix, da aveti dreptate, a ramas si-acum la kent, ma-ntreb ce e in mintea alora de se aliaza cu televiziunile dniei sale si a alora de la CNSAS, care daca nu dau turnatori morti prin deces sau autospovediti demult, o tin cu dl Voiculescu si cam atat. 5 ani de Felix, culmea dle Rogozanu, tot din bani publici si stat minimal!!! Pana acum 5 ani eram u popor cu umor barem si-l aveam pe Bula. De-atunci ni-l dau pe Felix, chiar si intre doua bancuri ale presedintelui cu el insusi!!! Si noi continuam sa ne minunam, desi stim de 5 ani (doar neau spus-o toti inclusiv dl preseditne, ca dl Antene a fost securist, singurul securist cu adevarat dovedit sau oricum aratat non-stop publicului ca sa uite de altii).
2011-03-11 17:30:52 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: Stiam ca esti de la tara. Numai un taran prost poate sa gandeasca asa. Sau ai origini sanatoase si ai fost recrutat. Oricum esti un dobitoc
@Ovidiu: Prostii! Protocolul e facut si Crin va fi presedinte. Ca speri tu cu ardoare sa nu fie, e irelevant.
2011-03-11 17:40:39 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: “S-au redeschis balcoanele parlamentului pentru ofticati ca tine.“
Alea sunt pentru saraci fara speranta, sasistiti de hotia lu` nen`tu presedinte. Sau amarati din Teleorman.
2011-03-11 17:43:46 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: Ai fro pila la primarul din TELEORMAN? E vreo sansa sa va bage apa? De spalat zic!
2011-03-11 17:45:46 | Raporteaza
@Plinut cel Tanar:
Ce mai faci prostovane, cum iti mai merge afacerea aia cu inchiriat carutze OPEL ??
Am inteles ca tu ai origini nobile, esti fatat dintr-o centurista si un camionagiu turc, si de bou ce esti inca mai speri sa vina “rosii” la putere.
De ce nu pleci tu in Coreea de Nord ca sa scpe tzara de un cretin ??
2011-03-11 17:50:36 | Raporteaza
@Piticul de Gradina:
Idiotule, unde neuronul tau ai vazut tu primar de judet, oaie desteapta??
Ai invatat geografia cu bibliotecarul de BIDOANE GOALE ??
Pentru mine igiena e sfanta, mai ales in zonele genitale,pentru asta iti cer scuze ca ti-a ramas un cretz printre dintisori cand mi-ai facut ultima sedinta de igienizare.
2011-03-11 17:59:22 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: Fiindca stau aici sa combat prosti ca tine. Si cand vorbesti de o afacere, orice afacere, scoala-te in picioare. fiindca si afacerile mele, poate, iti dau si tie sa mananci, prostovane. Dar poate esti medic, sau profesor. Dar, mai curand, nu! Doar un ratacit din Teleorman. Si inca una: Sunt nascut, crescut in Bucuresti. Din nou, ridica-te si zi saru-mana, tarane!
2011-03-11 18:02:42 | Raporteaza
@Plinut cel Tanar: ce faci prostane, iar aparusi? Prin batista la Vantu, de-a dreptul la Voiculescu
))) pe crin nu-l pun la socoteala, e nesemnificativ! Pampalau, flashneta urbana.
2011-03-11 18:13:09 | Raporteaza
@Plinut cel Tanar: pe unde stai ma fatalaule? in ce cartier?? Ma baiete, esti insuportabil!!!
2011-03-11 18:15:38 | Raporteaza
@Plinut cel Tanar:
Bai cacanarule, dupa ce ca esti prost mai esti si prost.
Si daca esti bucurestean de Rahova unde iti este bai suprematia ta ?? Nu ne spui si noua cum maica-ta sosea prin anii 60 in gara Obor cu o traista cu chiloti de schimb, sarea sinele de tramvai sa nu se curenteze, si intreba lumea unde este Felinarul Rosu , iar tactu tragea tare de volanul camionului cu nr. de Istambul ???
Boule, am stat la tzara doar in vacantele scolare, si zau ca era perfect, (pe vremea aia tie iti dadeau jos pantalonasii baietii mai mari dintre blocuri) ,eu mi-am petrecut viata prin locuri precum Fetesti, Breaza, Bucuresti, Targoviste—si mai nou intr-un ores la multe mii de km departe de un papagal ca tine .
Asa ca sa-ti pupe mana toanta de maicata care acum e pensionata medical pe caz de sifilis
2011-03-11 18:38:38 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: da-l dracului de bolovan, asta e genul de pampalau pe care-l bat si muierile!!! nevasta-mea i-ar da drmu’ in curu gol pe strada, fara sa-l bata.
2011-03-11 18:49:41 | Raporteaza
@Ovidiu:
Boul ala frecventeaza parculetul de la Opera,unduindu-si poponelul cel plinut imbracat in haine de piele si fredonand ” i will survive”.
Are o mare clisma la creerasi, inca viseaza ca un protocol il poate face direct presedinte pe chiulangiul cu parul vopsit.
2011-03-11 19:00:23 | Raporteaza
@Costi
Costi, tu insuti esti un propagandist, unul declarat anti-guvern, pro-SOV si pro-socialist.
Cand vrei sa aperi pe cineva, ca in cazul lui SOV, declari ca toata chestiunea ce-l priveste e “banala, ridicola” si “nu merita atentie”, si ca respectivul are alte pacate, care tie ti se par centrale. Asta-i “apararea prin mutarea centrului de atentie.”
Propagandist anti-presedinte si anti-putere fiind, ce valoare mai au parerile tale? Le dai un varnish de spirit critic, asa, si gata, sunt bune de consumat.
Abuzand de o directie neschimbata a discursului, ai devenit un fel de buldog si te-ai devalorizat. Unde e dezinteresul funciar al criticului? S-a dus, in ritmul ratelor lunare platite cu succes.
2011-03-11 19:36:58 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: A iesit neamu prost din voi. Cu d`astea sperati , saracilor, sa castigati ceva? Doi agramati de la tara? Doi fluiera-vant care`impusca si ei francu? Care fara-njuraturi n-aveti nimic de zis? S-a gasit, cine, Ovidiu, un prostovan, dupa vorba, dupa port, sa repete niste enormitati. Ce treaba am eu, calicule, cu Vantu? N-ar fi mai bine sa-l intrebi pe matroz? Nu vedeti ca aveti pandari, care de cum a iesit un articol, sar ca arsi se cele mai multe ori fara idei, doar sar la gatul autorului.? CA SCHIMBATI NICK-URILE SA PARETI MAI MULTI? Si voi vreti sa aveti un avantaj asupra mea? La slujba, baieti!
2011-03-11 20:00:44 | Raporteaza
@marian: Dezinteres funciar? Asta e “Platforma de comentarii, bloguri si opinii “. Asta e opinia lui. De ce trebuie sa coincida cu a ta? Asa ar fi echidistant> Esti tu echidistant?
2011-03-11 20:11:18 | Raporteaza
@rogo:
nu e o contradictie in termeni cand te afirmi plin de respect fata de un lazaroiu care produce doar strategii de propaganda de partid de cand e la cotroceni?
de altfel pentru asa ceva ceva l-a angajat basescu, sa produca propaganda de partid…
partea proasta pentru lazaroiu este ca a devenit tot mai putin credibil – mai cred cativa talibani portocalii in alba ca zapada si cei 40 de hoti…
2011-03-11 20:41:35 | Raporteaza
Da, exact acelasi lucru ma intrebam acum cateva zile si eu despre Lazaroiu, la un articol al lui M. Gotiu (“Domnule Lăzăroiu, când ați ieșit ultima dată la o bere cu prietenii?”).
Si ii spuneam unui alt comentator (care ma intreba de ce ma leg de fisa postului unui consilier prezidential) asa:
“Ti se pare ca, de exemplu, domnul in cauza se achita la nivelul asteptarilor, onorabil, super profesionist si echidistant de task-ul (iau pe primul, dar as putea sa o fac foarte bine si pentru celelate sapte): “Întocmeşte periodic analize, sinteze şi prognoze asupra vieţii politice care pun in evidenţă dinamica şi poziţionarea forţelor angajate în viaţa politică, precum şi tendinţele şi evoluţiile de impact pe scena politică”? Asa cum a aparut in spatiul public, in ultimele 10-12 luni? Asa?
Si nici nu aparuse incursiunea aceea fantezista in acceleratia gravitationala, mase de reactie si forte de greutate
, cu carente si omisiuni multe, dupa parerea mea.
2011-03-11 20:50:07 | Raporteaza
@trolu:
Adevar graiesti mestere: e asa de putin credibil incat Rogo ii dedica un articol si ii cere sa-si tina gura inchisa, incat Gotiu baga ieri alt articol “de ce nu poate decola naveta pdl pentru ca e pilotata de grasani de la lazaroiu citire” si azi inca unul “eroul-emil-boc-top-3-amnezii-de-primavara-cu-lazaroiu-blaga-si-buta”, incat Ponta zbiara ca magarul pe blog despre Lazaroiu, Antena 3 de asemenea VREA SA-I INCHIDA GURA, concluzia e ca toti si-au luat ghioaga si au pornit la lupta impotriva acestui tip ” TOT MAI PUTIN CREDIBIL”.
Esti tare in logica.
De obicei pe un tip putin credibil il ignori, il lasi in plata domnului.
2011-03-11 21:01:51 | Raporteaza
Uite vezi—–inca un articol de la gUTA “Domnule Lăzăroiu, când ați ieșit ultima dată la o bere cu prietenii?”
2011-03-11 21:05:20 | Raporteaza
@plinut
Trunchezi. Eu m-am adresat practicianului de spirit critic, nu bloggerului. In critica e cam aiurea sa fii umoral sau sa ai prejudecati. Bloggerii pot scrie orice. Asadar dezinteresul funciar al criticului. Criticul n-are voie sa aiba stomac si bila, ci numai creier si ceva cojones.
Costi deja scrie pe unele subiecte cu un amestec de sputa cu fiere. Chiar daca isi tine stilul sub control (inca), vazutul negrului in fata ochilor deja se simte.
2011-03-11 21:07:56 | Raporteaza
@Plinut cel Tanar:
Pari inteligent, doar pari, nasucul tau a simtit ceva-ceva cu nick-urile, doar ca nu trebuie sa-ti dai prea multa importanta si sa crezi ca s-a pornit impotriva ta (in fond un rahat cu oki), o cruciada.
Omul mai schimba nick-ul si atunci cand e cenzurat sub vechiul nick, cand nu mai poate posta din cauza unei Mahmureli a celor de pe VOX.
Dar nu are importanta nick-ul ci ceea ce se afirma in postare: si anume ca esti imbecil
2011-03-11 21:12:20 | Raporteaza
@marian: funciar? Te rog, gugaleste! Nu e tarziu niciodata!
@ZEAMA DE VARZA: cruciada impotriva mea? Cine s-o porneaca? Tu? Nu ma face sa rad, am buzele crapate! Cat despre inteligenta, nu zau! Cheama niste prieteni! Eu n-am fost banat niciodata. Iti spune ceva asta? Neamu prost se cunoaste de la distanta. Fii mai cerebral! Asta daca nu esti platit, caz imi care imi cer scuze si te las.
2011-03-11 23:51:14 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA: Draga zeama
Sa zicem ca ma pricep bine la Stiluri. Al tau e inconfundabil,. Putin doct, mult jegos. Te poti lustrui. Dar cu multa munca. Daca iti mai schimbi nick-ul da-mi de stire! Spune-mi “sunt eu“. Ca sa stiu ca nu incerci, in van sa ma pacalesti. Sunt bun la asta. Si la afaceri, asa ca, inceteaza cu prostiile!
2011-03-11 23:56:58 | Raporteaza
@Plinut
De gugalit gugalesti tu. Eu deschid dex-ul:
FUNCIÁR, -Ă adj. 1. Care se referă la proprietatea particulară asupra pământului sau la averi imobiliare. 2. Care caracterizează natura cuiva, care formează fondul; temeinic, solid.
2011-03-12 03:21:32 | Raporteaza
Deosebirea intre dvs si dl. Lazaroiu este ca articolele d-lui se citesc pe nerasuflate, de la primul la ultimul cuvant. Adica au cap si coada, ca sa nu mai spun de metafora.
M-am straduit sa citesc articolul dvs. dar a trebuit sa ma multumesc cu fraza de inceput , cea de final , si una de pe la mijloc.
Va roade pizma!
2011-03-12 11:31:58 | Raporteaza
@trolu:
Lazaroiu este periculos de credibil. Altfel nu se straduiau niste neicanimeni sa-l improaste, nu-i asa?
A lansat doua metafore ACZ si sf-ul PDL si amandoua fac dezbatere publica.
Cine, in afara de Traian Basescu,a mai reusit performanta asta?
2011-03-12 11:38:21 | Raporteaza
@valexandru: parerea ta ca “Lazaroiu este periculos de credibil.”
Doamne, de unde va scot astia la intrecerea de aruncat cu opinii !?
2011-03-12 11:52:38 | Raporteaza
@ZEAMA DE VARZA:
sau: un tip putin credibil cum a devenit lazaroiu ofera munitie adversarilor pentru a desfiinta toata ideologia basista promovata de un asemenea tip…
mai pe intelesul tau: si jiji becali este de dreapta, latura crestina dar ppe se fereste de asemenea tipi pentru ca nu sunt credibili si nu sunt democrati indiferent ce spun ei…
cam in aceeasi galeata au ajuns basescu si toata trupa lui de propagandisti: una spun si alta fumeaza
@valexandru: lazaroiu a lansat metafore multe – eroismul lui boc spre ex…. asta nu inseamna ca il ia cineva in serios inafara de talibanii portocalii… adversarii politici de-abia au ocazia sa-l ia in raspar ca pe orice terchea-berchea din propaganda basista, cum a ajuns in ultimul timp…
2011-03-12 12:00:09 | Raporteaza
Articolas luat de pe madame blogary
“Cum sa fii bagat in seama. O reteta simpla
Sebastian Lăzăroiu , 03/10/2011
3,100 vizualizări
Update: Razvan Dumitrescu (isteric): ”Lazaroiu n-are voie sa-si spuna parerea pe banii mei! -….De ce mai e Emil Boc erou daca nu s-a terminat criza?… ” Hm! E clar ca azi a mai fost un subiect care mi-a scapat!
Antena 3 m-a ignorat multe saptamani. Astazi, nu stiu de ce, am fost ”erou” la postul lor cu declaratia mea despre ”eroi”. Oare nu mai era nici o stire? Ce zi sinistra pentru ei sa nu mai gaseasca nici un subiect decat declaratia unui om care in general merita ignorat! Un alt politician blogger, de la PSD, voia sa ma atraga tot astazi, culmea!, dupa ce pana acum se facea ca ma ignora, intr-o polemica. E vreun subiect important care trebuia acoperit astazi? Ca nu m-am uitat decat pe Antena3.
2011-03-13 01:06:20 | Raporteaza
Precum vedeti articolul de mai sus e aparut pe 10 martie.
Pe 11 apare si inteligentza sa Maria Rogo cu articolasul lui sub forma de sul de hartie igienica.
Pe cine ai plagiat coane ???? pe Razvan Dumitrescu (fostul tau coleg) sau pe Lazaroiu ???
Ar trebui sa te numesti Rogo Originalu (sau Mondialu—cum prefera muschiul matale)
2011-03-13 01:11:32 | Raporteaza