![]() | La cald după Crin-Traian la Cluj. Băsescu a votat cu Antonescu. Coaliţia anti-Geoanăvezi toate articolele de Costi Rogozanu14 Nov 2009 la 17:00 65 comentarii 2580 vizualizari. |
Dezbaterea de la Cluj mi s-a părut reuşită şi cu sacrificii de imagine inteligente din partea lui Traian Băsescu. Sacrificii care au avut sens, pentru că chiar am avut senzaţia că s-a bătut palma pentru o coaliţie cu un nou sens, mult mai solidă şi ideologic cred, şi anume coaliţia anti-Geoană (sau să-i zic “Mircea Goană”?, după ce a fugit de dezbaterea pe care el însuşi a cerut-o). Şi acum observaţiile:
- deja au început intoxicările – Antena 3 titrează că a fost Mihnea Măruţă slab. Mie mi s-a părut că a fost chiar bine în condiţiile în care erau nişte condiţii rigide de respectat. Mai bine decît cu moderatori “profesionişti”.
- momentul “femei”, apărut din senin pentru că Antonescu a zis că-i place “Parfum de femeie”. Este momentul în care Băsescu a devenit extrem de rigid. S-a adîncit în efecte retorice (care m-au jenat şi pe mine ,ca telespectator) în legătură cu femeia frumoasă şi deşteaptă, soţia sa… Clar un moment dificil, angoasant pentru preşedinte, e punctul său extrem de vulnerabil. Şi un punct atins destul de gentil de Antonescu – ar fi putut cădea foarte uşor în mizerii.
- excelent răspunsul lui Băsescu la chestiunea “migrarea creierelor”. Ştiu, l-a mai dat, dar a fost foarte bine expus şi aici
- Crin nu a avut nici un moment în care să-şi depăşească statutul de challenger, chiar atunci cînd părea cel mai sigur pe sine. De multe ori mi s-a părutun ziarist care stă de vorbă cu Băsescu
- ciupelile glumeţe au fost reuşite şi civilizate. Am rîs sincer de cîteva ori
- încă o confirmare pentru existenţa, întărită de întîlnirea de la Cluj, a unei coaliţii Anti-Geoană a fost şi faptul că Băsescu nu a mai repetat maşinal “coaliţia Grivco” şi alte din astea. A zis-o doar de vreo 2-3 ori într-o oră. Ceea ce e puţin:)
- prima parte a dezbaterii a avut un Băsescu puternic, cel care încearcă să-şi vîndă cumva noua imagine pentru viitorul mandat – un tip echilibrat, mai puţin conflictual – a învăţat ceva din criticile adversarilor. A recunoscut încă o dată greşeli, a avut relaxarea tipului puternic.
- A doua parte a avut acel moment de care pomeneam, “femei” (nu flota, deşi a apărut acolo foarte deranjat), în care a apărut acel Băsescu nerelaxat şi agresiv împrăştiat.
- Nu ştiu cît poate cîştiga Antonescu în detrimentul maşinii de partid PSD. Dar Geoană ar trebui să piardă mult. Iar Băsescu, în ciuda privirilor ucigătoare din anumite momente, ca să respect glumiţa lui Crin, ei bine Băsescu a votat cu Antonescu în această după amiază.
P.S. Felicitări lui Teo Tiţă pentru transmisia live pe Vox. Excelent şi comentariul său dinainte în care a intuit concluzia întîlnirii.


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1Hai sa inlocuim si chirurgii cu "oameni simpli". De ce nu s-ar pilota avioanele prin vot de catre pasageri, pana la urma ei au dat banii, ei sunt beneficiarii si e viata lor in joc. Pana cand dictatura... | ||
| 2@Florin Puscas:In general legile sunt facute de oameni pentru TOTI oamenii.In Romania de astazi legile facute de asa natura ca ele sa poata fi interpretate, mai mult decat atat, sunt proiectate din start... | ||
| 3Fiind vorba de jurati,nu este nici o problema.Juratii in sistemul de justitie american sint alesi dintre cetatenii onesti,neimplicati in administratie,nu au pregatire juridica iar judecatorul doar incadereaza... | ||
| 4@sase sase: Domnule, eu cred ca se merge din ce in ce mai mult pe principiul "tara are nevoie de prostime", ce din patru in patru ani sa ne voteze" iar pentru asta, ca ne zicem democratzie, nu-i nevoie... | ||
| 5@Florin Puscas: consideri ca taranul roman fara instructie este lipsit de logica elementara?Sunt sigur ca nu trebuie sa fi academician ca sa discerni intre bine si rau... | ||
| 6Mircea,Na belea ! Ai aparut, fara sacose si bata de miner, dar cu internet, cum spuneam. Aceleasi injuraturi. Q.E.D.N-am cum sa ma supar pe tine, serios. E peste poate sa ma supar pe unul dintre... | ||
| Mihai Goţiu 27538 citiri |
| Cristian Teodorescu 12094 citiri |
| Costi Rogozanu 10560 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9512 citiri |
| Remus Cernea 5460 citiri |
| Alin Fumurescu 4317 citiri |
| Dan Duca 3796 citiri |
| Dorin Tudoran 3023 citiri |
| Cristian Bândea 2178 citiri |
| Ionel Blănculescu 2164 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Remus Cernea o postare |
| Mihai Goţiu 111924 citiri |
| Costi Rogozanu 56470 citiri |
| Cristian Teodorescu 47990 citiri |
| Alin Fumurescu 30233 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21555 citiri |
| Remus Cernea 18548 citiri |
| Dorin Tudoran 16569 citiri |
| Viorel Dobran 16086 citiri |
| Iulian Leca 15569 citiri |
| Cristian Bândea 12840 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
e un punct extrem de important care urmeaza, cred eu, a fi discutat in continuare.
Basescu a fost intr-adevar rigid pe acest subiect, cel putin la inceput dar apoi a raspuns foarte bine aducand in discutie situatia doamnelor Saftoiu si Weber.
Nu mi-a placut insa deloc cum Antonescu a abordat acest subiect. Se referea in mod clar la Udrea (nu cred totusi ca se gandea la Ridzi ca la o “femeie facila”) dar totusi Basescu le-a promovat pe Macovei, pe Roberta Anastase.
Dintre politicienii romani, Basescu este intr-adevar cel care a promovat femei de calitate in politica.
Dar Antonescu nu s-a legat decat de episodul ‘pasarica imputita”, si de celelalte probleme cu ziariste.
Mie mi se par doua lucruri diferite dar nu ar trebui amestecate.
Desi l-a acuzat de misoginism, eu cred, si sunt femeie, ca Basescu nu e misogin.
2009-11-14 17:27:57 | Raporteaza
S-a reproşat, şi dintr-o parte şi din alta “subţirimea” discursului celor 2. Pentru unii, naivi şi slab pregătiţi tocmai în domeniul de la care au atâtea pretenţii, a fi documentat înseamnă a turui cifre peste cifre, procentaje, grafice – lucruri absolut lipsite de valoare într-un discurs politic care ar trebui să puncteze o viziune, nu să recite dintr-un manual de aritmetică. Graficele şi politicile concrete sunt treaba experţilor, garanţia constituţionalităţii actelor, a respectării instituţiilor democratice şi a jocului democratic – iată viitoarea sarcină a preşedintelui.
În rest, într-adevăr, au pus mână de la mână să-l ardă pe Geoană – iar rezultatul confruntării e nul, la fel ca şi cele 2 personaje. “Cărtărăscu” preşedinte…!
2009-11-14 17:29:01 | Raporteaza
Cred sincer că Băsescu nu e fără pată. Dar de ce cînd se întîlneşte cu acuzatorii, acuzaţiile se evaporă? De exemplu, azi, Antonescu nici nu a avut curajul să-l acuze direct că a furat flota, a avut suficientă bărbăţie doar pentru a face insinuări.
2009-11-14 17:36:53 | Raporteaza
Reiau ce-am scris la tema abandonata. Intalnirea a fost foarte buna, moderatorul mi-a placut, vorba cuiva, nu e din stofa lui Turcescu. Basescu a fost bun, demonstrat ca merita un nou mandat iar Crin,a aratat ca are calitati, desi a fost putin cam demagog.
Ceeace eu am inteles de mult timp, este ca cei doi seamana foarte mult intre ei. Amandoi sunt destepti si amandoi sunt sinceri, cinstiti de felul lor, chiar daca politica le-a dat prilejul sa se poarte uneori altfel. Au simtul firesc al dreptatii si ii urasc pe moguli.
Deosebirea este ca Basescu este mai temeinic, si-a studiat si insusit bine domeniul, pe cand Crin este putintel cam superficial si s-a tinut mai departe de problemele conducerii unui stat.
Normal ar fi ca in acest an sa castige Basescu, iar Crin sa se pregateasca temeinic si sa castige peste cinci ani.
Unul dintre defectele politicienilor nostri, ma refer la cei care nu sunt niste ticalosi, este ca nu gasesc punti de comunicare intre ei, in loc sa conlucreze, chiar si atunci cand nu lupta pentru ceva concret, se ataca in mod aproape iremediabil.
2009-11-14 17:37:27 | Raporteaza
@femi
Antonescu l-a atacat ceva mai slab pe Basecu in legatura cu flota, deoarece stie ca nu e nimic adevarat. A folosit, ca sa zic asa, o figura de stil electoral.
2009-11-14 17:44:45 | Raporteaza
Da, a fost frumos, desi ambii erau extrem de incordati. Antonescu aproape isteric in incercarea de a parea relaxat, Base incordat vizibil. De ce s-o tot spune ca Base e un actor bun? Deci… Relativ eleganta disputa si a lasat asa un iz de nostalgie dupa dreapta de altadata. Asta o fi fost si scopul…
Da, moderatorul a fost slab. Genial insa cu intrebarea cu filmul si cartea. A reiesit de aici ca base se chinuie saracu de 5 ani cu Levantul lui Cartarescu si ca nici Antonescu nu prea se omoara cu cititul…
Da, Base s-a cam pierdut la episodul cu femeile. Putea sa aminteasca de Macovei (care de altfel isi tot aranja tinuta) de consiliera de la Unilevar, poate de sulfina, poate de boagiu si mai sunt cateva pe acolo…
Nu mi-a placut atacul pe sub centura a lui Base la tragedia sotiei lui Antonescu. Mai bine se lua de ascensiunea Adinei…Era mai la obiect… As putea spune ca e singura bila neagra pentru Base.
In rest a reusit destul de bine sa-l scoata superficial in viziune pe Antonescu.
Parerea mea este ca se coace de-o alinata de dreapta. La modul cel mai serios…
2009-11-14 17:45:29 | Raporteaza
Deci in toti cei ce ajung preajma lui Basescu -nu conteaza ca a fost si Crin Antonescu in preajma – trebuie auncat cu gunoaie ! Mihnea Maruta s-a comportat f bine in contextul dat si a fost neutru (personal ma bucur ca nu a fost Turcescu, devine cateodata prea patetic). Ce vroiau, un Stan, un Gadea, un moderator isteric ? In rest, “nimic nou sub soare”.
2009-11-14 17:46:38 | Raporteaza
in 2004 votasem cu basescu, acum ma gandesc la antonescu, ca o solutie disperata, insa azi m-a dezamagit crunt, aproape ca mi-a fost rusine ca as putea vota cu el. nu sunt un “postac” pdl sau asa ceva, din contra, cred in afirmatia lui dinescu, cum ca am avea nevoie de un domn la conducerea tarii, insa antonescu e foarte departe de acest deziderat…dincolo de jargonul de maidan, care sincer ma mira, e slab pregatit, tot de pe vox publica am aflat ca nu a reusit sa-si ia doctoratul…cu cine dracu mai votez?
2009-11-14 17:51:50 | Raporteaza
ca un scor, a fost cam 6-5 pt. Base. Base a fost mai bun, are rezistenta la tavaleala, e mai harsit in confruntari, chiar daca el a fost cel bombardat (si mie Crin mi s-a parut ca un ziarist ce punea intrebari). Finalul a fost putin trivializat de Crin, insa Base a incheiat salutind personal pe cei de la PNL, lucru neintors de Crin. Nu cred ca se pune de o coalitie a dreptei, pt ca Crin e nesigur, e nehotarit, prea legat de unele cercuri, stim noi care. Ramine pe varianta Base.
2009-11-14 17:53:35 | Raporteaza
Geoana fuge, se ascunde, el organizeaza o intalnire si nu mai vine, oare de ce? oare nu a avut suficient timp Iliescu sa il invete ce sa spuna?De aici se vedete totul.
2009-11-14 17:56:32 | Raporteaza
@diana
Nu mi s-a părut că Băsescu a fost slaba la episdoul cu femeile. A amintit de cine trebuia: Renate Weber şi Adriana Săftoiu. S-o fi aminitit pe Monica Macovei, admitea că Udrea e femeie uşoară.
Ca femeie, eşti de acord cu Crin cînd spune că femeia adevărată trebuie să stea la cratiţă şi să crească copii?
2009-11-14 17:58:01 | Raporteaza
@val
Mihnea Măruţă e un jurnalist extrem de echilibrat, care n-a ezitat niciodată să taxeze, ca şi Tăpălagă sau Tolontan, derapajele lui Băsescu.
Într-adevăr, nu e din stofa lui Turcescu. Nu face spume anti-Băsescu şi nici nu spală cadavre de tip srsist şi kireakist, încercînd să pună accentul nu pe hoţ, ci pe cum de a fost prins. Dar, mai ales de ce?
Ultima dată am văzut un Turcescu în pragul infarctului, urlînd într-una din înfierările tipice RTV, relativ celebrele scrisori adresate de către un arab altui arab în româneşte. Atunci m-am temut pentru viaţa lui şi mă întrebam dacă banul chiar plăteşte sănătatea pusă în pericol.
Îl mai ascult doar rar, la Rfm. Dacă i se întâmplă ceva, cel puţin nu-l văd.
Ei, da, şi Turcescu e din altă ligă. Fiecare ligă cu stofa ei.
2009-11-14 17:58:26 | Raporteaza
“De multe ori mi s-a părut un ziarist care stă de vorbă cu Băsescu”
DA. Asta e si impresia mea. Dar un ziarist la fel de “subtitre” ca unii, stim noi care…
2009-11-14 17:59:38 | Raporteaza
@Charles: ei, doctoratul! Definitivatul n-a reusit sa-l ia, la doctorat e de munca, de munca ii ardea lui?!
Trimiterea la prima doamna Antonescu a avut in subtext faptul stiut de unii ca Crin avea la un moment dat sotia extrem de bolnava si pe Adina, si ea maritata ci cineva, de amanta.
2009-11-14 18:02:36 | Raporteaza
doua observatii. basescu a imprumutat ceva din retorica lui iliescu de pe vremuri. intrebat cum se simte cand 2\3 din romani il considera mai rau decat ceausescu n-a atins nici macar tangential raspunsul. si era usor,mai ales ca ‘cifra’ pare scoasa din joben.
si doi: foarte studiata,cred eu,miscarea cu bila alba. gestul suveranului marinimos. gest de aruncat un os. dar vizibil fortat. problema e ca n-avea ce sa-l intrebe pe antonescu. elegant.
2009-11-14 18:05:35 | Raporteaza
Basescu a dominat clar confruntarea! A fost stapan pe el si a folosit un limbaj decent. Crin Antonescu s-a limitat la chicoteli si replici intepatoare. Nu a dat dovada de maturitate politica.
2009-11-14 18:08:16 | Raporteaza
Daca le puneau niste ’sirme’, sa apara pe monitor si zbuciumul interior (puls, tensiune, adrenalina…) cred ca unul din ei scurtcircuita ecranul.
2009-11-14 18:18:07 | Raporteaza
@Ina Eyre
Poate ca nu m-am exprimat foarte clar, am exact aceleasi pareri despre Mihnea Maruta, Turcescu si ceilalti
2009-11-14 18:23:44 | Raporteaza
Dacă suntem superficiali și vibrăm la subiecte picante (gen femeile, flota), cred că ne pregătim temeinic dezamăgirile de mai târziu. Grow up people, including jurnalists!
Nu știu cât trebuie luate în serios alegațiile potrivit cărora domnul Băsescu n-ar mai fi agreat de Casa Albă (de Kremlin cu siguranță nu este agreat), sprijinite și de afirmațiile complet nediplomatice ale ambasadorului SUA la București cum că presa ar fi corectă și agresivă (standardele americane sunt mult diferite de cele europene în privința emiterii și receptării mesajelor – probabil că mulți nu știu, dar în SUA mesajele publicitare prin care îți ataci direct competitorul sunt admise: Gen de reclamă auto a firmei X „Dacă îți plac picnicurile, cumpără-ți Y. Mașina te va lăsa oricum în drum“).
Nu întâmplător a amintit președintele de menținerea trupelor în Irak, în pofida presiunii interne din parlament și din guvernul Tăriceanu. Mesajul a fost „Sunt un președinte responsabil. Eu sunt garanția respectării acordurilor militare și nu numai“.
S-ar putea ca această confruntare să fi fost mai interesantă decât pare la prima vedere.
2009-11-14 18:25:32 | Raporteaza
@Ina Eyre
aceleasi pareri ca si tine
2009-11-14 18:26:16 | Raporteaza
Daca ar fi fost box, K1 -> probabil decizie unanima Antonescu; sau cu celalalt (batranul) pierzand prin descalificare cand la un crosheu valid (despre tutele/curvele in politica) a dat nepermis, jos de tot , sub centura.
Antonescu a trecut si peste episodul morztii sotziei; in mod obisnuit ar fi trebui sa-l calce in picioare;
e adevarat ca jocul politic e oribil, practicat de scarbe in costume de peste 1000-2000eur.
insul asta batran n-are nimic inlauntru + o scoala veche din trunchiul batran gru etc
moraliceste e un muntant, e anezteziat affectiv, nu om; ; numai un mosnstru al adancurilor trulburi ar fi emanat asa ceva;sau e satanic pur…
2009-11-14 18:35:18 | Raporteaza
@bilantzfoarterau
ai o marota cu batranul si……..
dl. antonescu o parea pustan dar bate linistit 50 de ani asa ca nu-l mai considera in liga juniori, la fel cum basescu nu este in categoria varsta a treia!
mai informeaza-te!
la ce confruntare te-ai uitat tu? ca se pare ca ai vazut altceva. sau ai avut ochelari de cal?
2009-11-14 18:57:46 | Raporteaza
Spectacol bun,care i-a multumit si pe unii si pe altii.Piesa jucata cu aplomb si talent de ambii actori.
Dar,ca in fiecare spectacol,dupa preferinte sau evidente,unul trebuie sa fie mai bun.De data aceasta mi s-a parut mai bun si mai relaxat TB,imbatzosandu-se numai in momentul in care CA a inceput o tirada de prost gust, in prezenta dnei Basescu ,referitoare la promovarea femeilor de o anume calitate la Cotroceni.TB isi respecta intr-adevar femeia,pt ca in alte conditii i-ar fi spus-o f direct si pe larg lui CA.Cine nu stie istoria amoroasa a lui Crin, nici nu s-a prins.Reluati confruntarea si veti vedea ca Basescu decat a rasp atacurilor.Moderator bun,echidistant si ferm.Cum altii nu prea sunt.MG a stat dupa visini si a vb si el o ora la Tanase,imediat ,dupa confruntare.Te doare capu’cand te gandesti ca e pe” primul loc”.In… psd !!!
2009-11-14 18:59:13 | Raporteaza
@bilantzFoarteRau
A fost prim plan pe Antonescu atunci cand i-a amintit de “femeia din viata lui”. Nu uita ca n-a zis de sotie in mod explicit. Fatza lui Antonescu era ingrozita,speriata. Oare de ce?
Antonescu s-a comportat exact ca un ziarist. N-am vazut nici o diferenta intre el si Chireac intervievandu-l pe Base: amandoi cu vagi cunostinte de politica externa,agricultura, economie, invatamant si amandoi alunecand foarte usor in mistouri la adresa interlocutorului. Chireac e doar un ziarist santajist si e de inteles. Pentru Antonescu, insa, e dramatic: cu atitudinea asta nu poti sa pretinzi ca vrei sa fi Presedintele unei tari. Inclusiv Romania!
Iarasi e un derapaj puternic pe televiziuni si pe net: in loc sa se disece dezbaterea punct cu punct (pentru ca a fost clar structurata, poate tocmai in ideea unui punctaj pe sectiuni) se sare peste toate sectiunile si se ajunge la aia cu femeile si cu flota.
Nu e in regula. Trebuie vazut cum au punctat ambii candidati la fiecare capitol: invatamant, economie, agricultura, NATO.
2009-11-14 19:01:19 | Raporteaza
Pe cit e cu putiinta Basascu trebuie decridibilzat!
Asta e1
2009-11-14 19:10:35 | Raporteaza
Charles ;
Domne, daca si-a luat Mischie doctoratul si e prof. universitar, Crin nu putea sa-l ia la fel ? Daca nu a profitat de doctoratele cumparate, bravo lui, pentru mine e un punct in plus, decat sa-l ia ca Mischie sau ca dna .Udrea(oops, nici asta nu si-a terminat doctoratul, desi e doctoranda de vreo patru ani).
2009-11-14 19:19:14 | Raporteaza
Marta ;
Puteti demonstra afirmatia in .legautura cu Adina Valean ? va spun ca mintiti si nu puteti dovedi, eu am discutat cu un parlamentar si un fost parlmentar, legatura cu Adina a inceput la trei ani de la moartea sotiei lui.Daca aveti alte informatii, va rog sa le dati, daca nu, ar trebui sa va cam fie rusine, sa folositi o tragedie pentru o propaganda mincinoasa.
2009-11-14 19:23:19 | Raporteaza
@radragos
@obosita(oranji puri, cu carnet)
Eu am vazut bine ce am vazut: ringul ala politic improvizat
Poate ca nu cititzi voi bine:
Va scriu BOLD:
[Batranul] putea pierde prin descalificare cand la un crosheu valid (despre tutele/curvele in politica) a dat nepermis, jos de tot , sub centura.
Antonescu a trecut si peste episodul morztii sotziei (fost acuzat ca ar fi fost autor efectiv /moral al acestei tragedii)
; in mod obisnuit ar fi trebui sa-l calce in picioare;
Din pacate nu e inca prea batran sau asa crede ca nu e…
Uite Iliescu ; a obosit rau si bine a facut ca a simtzit din plin aceasta oboseala rautatzii batranetzii;
2009-11-14 19:24:32 | Raporteaza
@bilantzFoarteRau
E mai batran “batranul” cu 7 ani decat juniorul, tanara speranta a politicii, Antonescu.
Ref la dezbatere, antonescu a fost pe dinafara. In afara de glumitze si misto-uri, zero economie, zero agricultura, putin invatamant, zero politica externa.
Ref la carnet: e usor mov si cred ca ai si tu unul: e carnetul de sofer.
In rest, te asigur ca n-am carnet de membru PDL. Nu ca mi-ar fi rusine, dar chiar n-am.
Dupa cum vezi, nu ma intereseaza ce culare are carnetul lu’ matale.
2009-11-14 19:34:16 | Raporteaza
Ați putea să nu vă mai contrați pe aspecte ce țin de tabloide? Iar dacă o faceți, ați putea să nu vă mai plângeți că președintele este un tip conflictual, că parlamentul este o adunătură de mahalagii (ales de cetățenii din Mongolia sau Surinam, desigur!)? Și, în general, ați putea să nu mai fiți ipocriți?
2009-11-14 19:36:22 | Raporteaza
[...] sa dea orbeste in Basescu pe atat a avut si presedintele grija sa nu para lipsit de eleganta. Costi Rogozanu aproape ca sugereaza un blat. Eu cred doar ca ambii au calculat corect pina unde-si pot permite sa [...]
2009-11-14 19:42:18 | Raporteaza
@radragos
Pana la urma cu asta ramanem:
- cu flota nula (dece oare nu vom sti niciu dupa ‘desecretizari’)
- cu baietzii cu peltitze albastrui bine disimulate sub gucci, armani, versace sau hermesuri si vuittoane
- cu retrocedarile din PMB de tip MOB, nu pentru 10000 proprietari ci pentru Costandale, Stanciulest, Tantzici diverse (serviciile stiu de ce si pentru cine dintre ai lor)
- cu industrille vechi si f vechi (chair inainte de 1930) paraf , pulbere fina
- cu un an 2009 dezastruos, cu un PIB de kk in scadere si o crestere de un negativ incredibil ; cu tute si impostori la comanda;
- cu speranta nula (uscheala baietzi si fete, ca europa va vrea, ca e deschisa larg intre craci old slut europa; este si nu prea; ca e nevoie peste tot de connections si links pentru a nu ramane un biet sclav/un fraier amarat contemporan…)
2009-11-14 19:45:54 | Raporteaza
@radragos
Pai ce sa mai vb de sperietura?Atunci cand Basescu vb de ce inseamna un invatamant de calitate si a ajuns la faza cu invatarea unei limbi straine ti s-a parut ca Antonescu era tocmai lnistit?sau cand a abordat cu realism eventuala scadere a cotei unice?Ce sa mai vb de pol. externa (axele hulite sau Nato-retrag.trupe) .A fost incordat Crin,abramburit,iar basescu l-a tratat cu candoare.Chiar mi-a placut,a dat dovada inca o data ca este sentimental ,dar puternic.Ca orice scorpion respectabil.Ataca numai cand il deranjezi… pe coada.
Nu stiu de ce,dar glumitele lui Crin seamana destul de mult cu mersul acela “tremoll’at” al lui iliescu din anii 9o.
2009-11-14 20:07:25 | Raporteaza
Mai lasati oameni buni impresiile la o parte. nu vedeti ca bateti campii? Acum Basescu nu mai stie cum sa lucreze si cu cine sa se mai alieze ca sa nu pice in groapa de tot…. dar, de fapt oricum e cu un picior in groapa. Rusine tie, tiranule!!! jos Basescu!!! Mircea Geoana Presedinte!!!
2009-11-14 20:12:15 | Raporteaza
@Costi Rogozanu
Felicitari pentru captura
V-ati atras totzi oranjii de pripas.
Sunt multi, aici, la un picnic la marginea drumului
Azi -la margine de Bucuresti-
am vazut un grup mare, compact, de pelerine oranj
(cu deputat de halca de sector la mijloc) care sa chinuiau sa atraga in plasa cu plasa un tziganet f amarat (vezi Johnny Raducanu) si un romanet si mai nefericit.
Un deputat care are sediu intr-o megaspalatorie auto cu fitness si magazin de piese de piese.
2009-11-14 20:17:50 | Raporteaza
@bilantzFoarteRau
TB: “De ce vă speriaţi când auziţi de femei la Cotroceni?” CA: “aţi promovat femeia obiect, doar modele feminine care reuşesc prin mijloace facile. Nu femeia puternică, ce ţine casa, deşi aveaţi un model – doamna Băsescu, sau modelul femeii care studiază. Femeile din România nu sunt doar păsărici, sau ţigănci împuţite sau femei cu succes facil” TB: “Vă rog să vă cereţi scuze. Nu aveţi valoarea nici unei femei din această ţară. Un bărbat care are rtei femei în casă le respectă. Un bărbat care nu a ajuns să lase o femeie singură şi într-o situaţie dificilă*. Adriana Săftoiu, Renate Weber, sunt femei promovate de mine care sunt membre de partid la dumneavoastră. __Vă înfurie o femeie care pe lângă inteligentă e şi frumoasă”___ CA: “___De cine vorbiţi?” ___TB: “Eu iubesc femeile frumoase. De soţia mea.” CA: “Poate dânsa mai merita un mandat. dumneavoastră, nu” TB:”Vom câştiga împreună un mandat”.
Daca esti initiatorul rev de bun simt ,nu vb asa ,in fata Primei Doamne a tarii.Fie ea chiar si sotia lui Taian Basescu.
@iulia
M-as bucura daca MG al tau ar avea piciorele la el,ca de cap, e dus de mult.
2009-11-14 20:28:17 | Raporteaza
Moca
am prieteni scorpioni si exact asa sunt…scot armele atunci cand sunt atacati, in rest…da, le plac femeile frumoase si destepte.
din pacate nu am vazut indirect confruntarea, am citit pe unde am gasit detalii despre cum s-au prezentat base si crin. asa-zisele glume ale lui crin au fost expirate, intr-adevar; a sarit parca putin mai sus de geoana, dar gena de tzatza este tot acolo. cei care spun ca este un fin crin, se inseala si s-a vazut mai ales la discutia despre femei. sa ne aducem aminte ca tot crin a fost cel care le numea “pipitze” pe femeile din jurul presedintelui si probabil ca pe toate femeile care reusesc ceva in viata.
Orice om normal, care si-a iubit sotia ar fi sarit la beregata atunci cand basescu a facut referire la vinovatia morala a lui crin vis-a-vis de sinuciderea sotiei. crin nu a facut-o si asta spune multe. teminati cu prostiile astea patetice despre badarania lui basescu. si sa fim seriosi….care dintre cei doi are sotie mai tanara?
mai frumoasa, nu stiu ce sa zic…nevasta lui base arata mai bine la varsta adinei antonescu.
2009-11-14 20:33:09 | Raporteaza
Traian Basescu a demonstrat ca este singurul candidat care face ceea ce trebuie sa faca un presedinte responsabil pentru modernizarea tarii.
2009-11-14 20:48:05 | Raporteaza
@Mona
Citeste captuRA DE MAI SUS.Nu a facut nici o referire la sotia care nu mai este.Daca ar fi fost rau ducea mai adanc discutia .Dar si Crin ,incremenit ,bine c-a tacut ,ca-l facea Base de nu se vedea.Mai bine ca s-a oprit totul acolo.Asta-i o lectie pt Crin.Discutii pe probleme serioase nu bla,bla-uri.Frate,daca tot esti misogin notoriu si de un an nu te legi decat de Udrea,bata-te ca un barbat nu ca o muiere de la tara care n-are ce discuta si mai barfeste si ea” pa ala ,pa aia”care si ce cum.
2009-11-14 20:48:14 | Raporteaza
@Mona
Da ce-i drept, ambele Prime Mega Doamne(?) sunt dulci…
2009-11-14 20:50:37 | Raporteaza
din intalnirea celor doi, am reusit sa desprind urmatoarele concluzii:
- tema discutiei a fost “femeia”
- Basescu a dat afara femeile destepte din pdl si le-a pastra pe cele frumoase. Macovei nu se pune ca nu arata a femeie
- femeile destepte care erau cu Basescu au plecat la PNL
- Basescu este extrem extrem de sensibil la subiectul “femeia frumoasa si desteapta din PDL”- desigur nu ma refer la dna Maria
Sper ca femeile jignite de atitudinea celor doi candidati sa vina la vot!
2009-11-14 20:50:52 | Raporteaza
moca
pai isi alege si crin partenerul de lupta dupa muschii cu care e dotat
2009-11-14 20:52:07 | Raporteaza
Apropo de momentul “femei”, de retinut teatrul grotesc pe care e in stare basescu sa il joace : antonescu a insirat apelativele prin care, de/a lungul anilor, diverse femei au fost jignite mirlaneste de basescu; la auzul propriilor mirlanii, basescu ii cere lui antonescu sa prezinte scuze!!!! adica, antonescu sa prezinte scuye pt mirlaniile lui basescu la adresa femeilor!! Sper ca momentul asta sa fie repus in discutie de crin antonescu, e de tot hazul.
2009-11-14 20:59:42 | Raporteaza
Vad ca toti iubesc femeile frumoase, da alea urite ce fac?
2009-11-14 21:01:24 | Raporteaza
BilantFoarteRau
nu stiu cat de dulci sunt ca nu le-am gustat. una singura este prima doamna a Romaniei. am vazut poze cu ea in tinerete si era frumoasa. cat despre aia mica, nu stiu ce sa spun… probabil ca a dat in patima corecturilor estetice si a machiajului excesiv. cand era in clasa a 6-a sau 7-a era draguta. frate-miu si-a adus aminte de ea abia dupa ce am aflat ca am fost la aceeasi scoala, in constanta. iar reactia lui a fost…” baaaai, bretonuuul!! acum mi-am adus aminte de ea, era la D. se imbraca misto totdeauna si arata super. nu-mi vine sa cred ca ea era….”
2009-11-14 21:04:05 | Raporteaza
@dl. Rogozanu,dl de la *31 este cumva bilantFoarteRau?
2009-11-14 21:08:33 | Raporteaza
neamtu tiganu
alea urate fac facultate
2009-11-14 21:09:40 | Raporteaza
mona,draga
tu esti confirmarea personificata a magariei masculine cum ca femeile gandesc cu partea de jos a corpului.
n-ai vazut nimic, da las’ ca le potrivesti tu! si da-i si lupta!!!
2009-11-14 21:18:43 | Raporteaza
Ma intreb de ce nu vorbeste oare nimeni despre faptul ca s-a refuzat participarea lui Remus Cernea, cu toate ca initial dezbaterea a fost clasificata ca fiind pentru toti candidatii.
Confirmarea prezentei lui Remus Cernea la dezbatere a fost trecuta ca o subnota intr-un articol pe realitatea.net: realitatea.net/../ ,insa ajuns la locul dezbaterii Remus Cernea a fost rugat sa paraseasca sala: facebook.com/no../
2009-11-14 21:28:03 | Raporteaza
Stiti ce cred eu ca a facut Geoana? A tot urlat prin tara ca vrea dezbatere crezand ca Basescu va zice nu. Si prostanac fiind, nu s-a gandit ce va face daca Basescu zice da.
2009-11-14 21:28:49 | Raporteaza
Mie mi-au placut interventia lui Base despre educatia participativa si replica despre migratia creierelor. Imi pare rau ca nu a insistat mai mult pe probleme economice. Probabil urmeaza in turul 2 etalarea realizarilor lui Boc. Nu-mi amintesc de nici o idee de la Crin. Seamana cu Adrian Nastase. Imi place ca Base urmareste ceva nou in strategia de campanie, sa le arate adversarilor de ce nu le-a raspuns la insulte in ultimii 2 ani, pentru ca nivelul era prea jos. Asta ii da maretie si, cum ziceti voi, forta.
2009-11-14 21:30:25 | Raporteaza
elenick
esti cumva vreo feminista?
.
nu e nicio magarie masculina. orice barbat vrea o femeie frumoasa si desteapta, nu-i asa neamtu tiganu ?
atunci cand o femeie e si frumoasa si smart, tot respectul din partea mea.
cat despre potrivire… spre deosebire de multi, ma informez din mai multe surse si abia dupa aia trag o concluzie. ceea ce am scris la commenturile anterioare cred ca are sens. crin este NEO-MASCULUL, care prefera sa se lupte cu femeile decat cu barbatii, care in loc sa puncteze niste idei clare, prefera sa treaca la atacuri personale.
2009-11-14 21:54:07 | Raporteaza
Sa inteleg ca cei care au vazut spectacolul vor vota tot cu cine ar fi votat si pina acum
iar cei care nu voteaza oricum nu s-au uitat la telenovela respectiva mai mult de 2-3 minute ?
Domnilor , spectacolele respective nu conving pe nimeni in plus sa voteze. Ce-a fost de prostit s-a prostit pina anul asta. De-aici inainte numarul votantilor este doar in jos.
Si sa nu uitam ca interesul Uie, Moscova si Washington este nu atit legitimitatea puterii de la Bucuresti sau democratia cit metoda care sa ne faca sa producem mai mult decit pina acum. Sau sa platim garantia iar apoi o parte sa ne luam valea iar ceilalti sa ramina chiriasi si servitori acasa la ei.
Nu vad cum ar putea un politician -indiferent care- sa ne faca sa muncim mai mult si mai eficient si sa risipim mai putin. Nici nu s-au depus eforturi in sensul asta si nici macar in sensul credibilizarii liderilor sau al institutiilor si al mecanismelor; ci dimpotriva. Asa ca ramine cum am stabilit. Poate veni X sau poate ramine Y la putere e totuna. Nu depinde nimic de ei. Ei sunt doar niste nume care se termina in “escu”.
2009-11-15 02:39:56 | Raporteaza
… Ia la intrebari pe oricare lider politic important, intreaba-l despre legile importante si sensibile: toti, dar toti fara exceptie iti spun ca au adoptat acea lege obligati de Uie sau de FMI. Pina si Bugetul care este o Constitutie a finantzelor si a economiei este facut si votat obligatoriu in forma impusa de FMI.
Orice lege cu impact socio-economic major este impusa din afara. Intreaba pe oricare parlamentar sau pe Basescu, toti au spus si spun acelas lucru: ne obliga Uie sau Banca Mondiala sau FMI. Iar legile aflate in vigoare dar “necorespunzatoare” sint pur si simplu ignorate sau interpretate in sensul “care trebuie” de catre autoritati. Pina si Constitutia.
Sa fim seriosi , un Stat nu se dizolva si nu se dezintegreaza asa, de la sine in citiva ani fara sa fi intimpinat vreun cataclism sau razboi. I se intimpla asa ceva numai cind este “ajutat”. Subminat.
Pentru ca masurile astea impuse de Uie si de FMI sint profund daunatoare. Impozitul forfetar. Disponibilizarile. In loc sa fim pusi a munci mai mult suntem trimisi in concediu fara plata de parca Romania ar avea nevoie de bani de hirtie si nu de munca noastra.
Cei disponibilizati sau trimisi in concediu fara plata nu mai maninca in perioada aia ? Ba da. Credeti ca isi cumparau profesorii Ferrari din salariile lor de bugetari si astfel ingreunau economia ? In perioade de criza economica nu muncesti mai putin ci mai mult. Asta daca vrei sa iesi din criza. Nu reduci activitatea, nu te imprumuti pentru consum si nici nu mai importi articole de lux sau pe care le poti produce tu intern. Si reduci fiscalitatea.
Astea nu sint numai parerile mele ci sint masurile adoptate de Statele care ies cu bine din criza.
Stii cum se iese cel mai usor dintr-o groapa ? Ii apesi si mai mult pe cei de sub tine. Te catzeri pe umerii si pe capetele lor. Ii bagi pe ei mai adinc ca sa ramii tu deasupra.
2009-11-15 02:58:33 | Raporteaza
@intre
ca veni vorba de masurile loate de sua/intai au fost falimentele,apoi oamenii au fost trimisi acasa(si eu am patit-o)dar nimeni n-a zis ca-n romania ca bugetarii nu respecta legea si ei nu pleaca in fara plata 8 zile.
criza este mondiala si e afectata si romania.nu e creata de basescu.restul e propaganda.intre timp multi au iesit din criza s-au creat noi locuri de munca.in romania nu s-a terminta pentru ca in romania pe timp de criza sunt cerute salarii duble.
2009-11-15 03:45:48 | Raporteaza
Oameni buni nu va inteleg de loc , la ce va-ti uitat , ca prin comentarile care le-am citit aici , mi se pare ca ne-am uitat la transmisi live diferite ,vad ca maloritatea ganditi cu ficatul nu cu creierul care vi la dat bunul dumnezeu.Nu are rost sa stau sa va explic ca va fi o pierdere de timp , dar de unde stau eu de peste mari si tari de mai bine de peste 15 ani s-a vazut clar ca si apa ca CRIN ANTONESCU A FOST NET SUPERIOR LUI BASESCU LA:cu liniuta, -la prezenta,-la aspect,-la a raspunde concis,-la a duce discutia unde trebuie,-la a fi fin si nu badaran ( vezi cazul sotia defuncta a lui antonescu),-la viziunea despre Romnaia,-la modul cum trebuie sa evoluezi in societate atat a barbatiilor dar in special al femeilor,la viziune despre tara,-la bagaj de cunostiinte,apropo Basescu citeste aceeiasi carte din 2004 , la care nici numele autorului nu il pronunta corect,-la multe altele, DESTEPTATIVA ROMANI SI VOTATI CRIN ANTONESCU ,S-A VAZUT CLAR cine merita sa ajunga presedinte, cat despre cel ce nu s-a prezentat la confruntare mi se pare ca bunicuta avea alt program si cum singur face numai prosti a ramas in casa la aplaudacii lui.
2009-11-15 07:22:22 | Raporteaza
Basescu n-a fost o surpriza. Antonescu m-a dezamagit; inteleg ca nu are expertiza politica si versatilitatea lui Basescu, insa tocmai de aceea trebuia sa-si construiasaca replicile asumandu-si aceste carente. Trebuia sa vorbeasca in pasi concreti si fermi despre agenda pe care o propune, raportandu-se realist la realitatea politica si economica actuala si nu sa spuna ca el are o propuneri, insa va numi un prim munistru si acesta daca va considera va urmarii programul dansului, daca nu, nu! Apreciez simtul critic al domniei sale, insa cand nu vii cu solutii, vorbele idealiste devin desuete.
Intr-adevar Basescu a gresit facand referire la experienta trista din viata d-lui Antonescu, indiferent de detaliile pe care le-ar cunoaste.
Cat despre Geoana, pentru mine ramane un demagog si de fiecare data cand il ascult imi lasa impresia ca-mi desconsidera capaciatea de discernamant. Cum poti sa sustii toate masurile populiste, cad stii ca daca vei ajunge la putere vei urmarii programul FMI?!!!
2009-11-15 10:17:10 | Raporteaza
Faza tare a fost cand Antonescu i-a zis lui Basescu daca nu castiga inca un mandat cum se va duce iar pe mare daca nu mai exista flota, iar Basescu nervos i-a raspuns ca e o jignire adusa la persoana lui spunand ca el a vandut flota.
Dl. Basescu,Antonescu va intrebat cum va mai duceti pe mare daca nu mai exista flota nu, ca dv. a-ti vanduto.Prin aceasta iesire a-ti dovedit multe.MARE GRESEALA
2009-11-15 10:59:39 | Raporteaza
Un comentariu la femeile promovate de Basescu in politica. daca excludem cazuri dezgustatoare moral si intelectual precum EBa, Udrea, Ridzi, chiar Anastase, cu dictia si ideatia ei de papusa de cartier, si A. Saftoiu, si R. Weber, si altele au fost preluate de PNL. Deci Basescu nu a stiut sa le pastreze. De unde reiese ca femeile inteligente si cu personalitate, chiar daca nu si bunutze, ca Udrea, nu raman langa Base, ci il parasesc pentru Crin.
2009-11-15 13:04:27 | Raporteaza
domnule rogozanu trebuie sa va spun ca sunt complet uimit de afirmatia dvs cum ca raspunsul presedintelui cu privire la migrarea creierelor a fost excelent.
eu cred ca raspunsul este revoltator si este incredibil ca un sef de stat poate spune ca solutia pt problemele tinerilor este sa plece din tara. a munci in strainatate nu este o chestiune atat de simpla cum a incercat dansul sa o prezinte. dincolo de avantajele liberei circulatii a lucratorilor, problemele care pot aparea sunt infinit mai mari la nivel social. presa din romania este plina de articole referitoare la aceste probleme.
mai ramane doar sa spuna ca si berlusconi ca problemele tinerelor se rezolva f simplu : trebuie doar sa se casatoreasca cu un milionar.
eu cred ca dl antonescu putea sa il faca praf pt acele afirmatii, dar din pacate nu a avut inteligenta sa o faca.
2009-11-15 14:47:33 | Raporteaza
La dezbatere s-a demonstarat ca Traian Basescu poate fi infrant chiar pe zona in care el se considera tare.
2009-11-15 16:07:38 | Raporteaza
Tinand cont ca sunt intentionez sa votez cu TB, CA avand votul meu doar in cazul in care ajunge in turul 2 fata in fata cu Geoana, admit ca nu sunt obiectivitatea intruchipata, dar incerc sa fiu cat pot de mult!
)
Temele discutate:
-reforma aparatului de stat, amandoi au fost ok, sustinand idei comune cu care putem fi de acord sau nu. Amandoi au cate 1 punct.
-educatie, CA s-a centrat pe salarizare in ministerul invatamantului cu un lejer atac (la faza cu scoala care insuseste elevul cu cunostinte, dar si cu cei 7 ani de acasa). Comparat la propunerea lui TB de a modifica sistemul de predare adaptata la epoca informatiei si internetului, propunere care este destul de pertinenta, discursul lui CA pare lipsit de fond. TB contra-ataca cu absenteismul important al lui CA, efectul atacului anulat! TB 1 pct, CA 0,25pct.
-economie, propunerile lui CA liberale in conformitate cu asteptarile, dar se pune intrebarea sustinerii parlamentare, sustinere pe care nu o poate avea decat la PDL, PSD-ul neaderand la aceste idei liberale. Deci, idei frumoase, dar cum faci sa le aplici?! Trezeste suspectarea unui paravan frumos: alegeti-ma, vedem apoi ce facem si cu cine! TB, pare sincer recunoscand ca in imediat unule masuri cu care ar fi de acord sunt riscante. Baza de sustinere in parlament a masurilor poate depasi PDL-ul partidul de care este sustinut: fiind masuri de dreapat poate gasi sustinere la liberalii fideli liberalismului mai mult decat aparatului de partid! TB 1 pct, CA 0,5pct!
-agriculutra, aici moderatorul este out, ma intreb daca a citit el programele sau i s-au facut fise de altii?! oricum o stfel de confuzie, mai ales in Romania, mi-l pun pe moderator intr-o lumina f proasta! CA este hors service, citez « despre agriculutra se pot spune multe » nimic, zero, multimea vida! TB propune o solutie, in Romania problema agricola , sau problema starii agriculturii este fundamentala. In schimbul organizarii micr-fermelor in mari asociatii pentru o mai buna exploatarea a terenurilor, basescu propune sa aduca liniile de tranformare a materiilor prime in sate; personal ideea mi se pare f buna. TB 1pct, CA 0,00pct.
Moment cheie al dezbaterii:
-intrebarea moderatorului despre ultima carte si ultimul film: TB lanseaza un lejer atac, CA contra-ataca si de aici se deviaza-pe rolul femeilor, etc, etc! Nu percep aluzia lui TB ca pe un atac la viata privata a lui CA, nici nu prea sunt la curent cu ce s-a intamplat exact in viata lui CA.
Concluzii generale:
CA: deseori s-a grabit sa spuna sau sa precizeze ca el a fost pe aceeasi linie cu TB sau ca el n-a facut parte dintre cei pe care TB ii critica. Se plaseaza inconstient cred eu, fara sa vrea intr-o pozitie inferioara pozitiei lui TB. Ex cu bila alba, TB ii da o bila alba, CA spune ca nu-si permite sa dea bile (ceea ce TB si-a permis, chiar daca a fost generos si i-a dat o bila alba). La sfarsitul dezbaterii ii multumeste prea apasat, dupa parerea mea lui TB, aceasta accentueaza in ochii mei plasarea intr-o pozitie ierarhica inferioara. CA a fost nepregatit pe fondul subiectelor, aerian pe agricultura, cu dese tentative de atac la adresa lui TB, in buna parte anihilate prin contra-atacuri.
TB: pregatit pe fondul subiectelor, sau poate impresia pe care o lasa pe fondul nepregatirii interlocutorului. Se plaseaza deseori intr-o pozitie superioara, isi permite sa-l noteze/evalueze pe CA cu bila alba. De cate ori poate aminteste ca este presedintele actual, presedinte a carui activitate se ridica mult peste activitatea parlamentarului CA. Un discrus care pare sincer, construit cu contra-atacuri devastatoare. Initiativa atacurilor i-a lasat-o lui CA, strategic, cred.
De notat felul de vorbi al lui TB, rar, cu pauze, excellent intr-o campanie electorala, da impresia de siguranta pe sine, pune in dificultate adversarul care este pus in pozitie de asteptare, de suspens.
2009-11-15 17:25:11 | Raporteaza
o rugaminte: nu mai afirmati (nici in somn, daca se poate) ca elena udrea a reusit in viata, sau ca a realizat ceva! daca orice fufa de mahala care-si utilizeaza farmecele obosite pt. a castiga avantaje de pe urma unui mascul disperat e un exemplu atunci da-o-n… de treaba! chiar nu mai exista bun simt intre voi? ce o deosebeste pe elena de monica gabor? lungimea picioarelor, ca altceva nu vad! e gretoasa incercarea asta de a ne prezenta dame de companie (udrea, ritzi, placintareasa, anastase plus si aia de-a ajuns prefect de Bucale) drept femei de succes, care au realizat ceva in viata! reusita e conditionata de metoda, nu de final, in acestcaz, altfel si Guta si primarul Craiovei si don Costel sunt exemple de reusita, bag sama! cat despre Weber si Saftoiu, a nu se uita ca n-au reusit sa-l suporte pe individ.
2009-11-15 17:48:34 | Raporteaza
@clujean
Nici mie nu-mi place Udrea. Dar imi amintesc ca atunci cand era in PNL era foarte buna pentru voi.
Pe principiul asta al tau “le fac fufe si dame de companie pe toate din PDL care arata cat de cat bine” tin sa-ti spun ca geme PNL-ul de asemenea femei.
Asa ca… mai usurel cu pianu’ pe scari.
2009-11-15 18:00:20 | Raporteaza
citind comentariile de mai sus imi dau seama ca ceea ce se apreciaza la un presedinte este “rezistenta la tavaleala”, “harsit in confruntari”, pe scurt sa fie un soi de rinocer. dar un presedinte nu trebuie sa fie asta! nu trebuie sa fie un badaran care insulta oameni, nu trebuie sa fie o persoana care s-a cramponat de divanul prezidential, care face bai de multime si injura ca la usa cortului ci un om civilizat. presedintele este marca unei tari!
2009-11-15 18:17:03 | Raporteaza