![]() | Clasa politică şi clasa regalăvezi toate articolele de Constantin Creţanazi la 00:07 55 comentarii 1004 vizualizari. |
Cînd întreaga manipulime traseistă prin toate studiourile tv, de la grăsuți geniali și pînă la anorexici căzuți perpetuu în transa inspirației, tocmai își încordează la maximum bicepșii flasci ai circumvoluțiilor pentru a demonstra că tot răul din țara asta se rezumă la Traian Băsescu și că toți protestatarii din piață ar vedea lucrurile tot așa, iată că iese Casa Regală cu un comunicat în care își arată clasa regală. Deși manipulimea tv a curtat intens în ultima vreme Familia Regală, uneori atît de grețos încît chiar și unii care-l înjuraseră public pe Regele Mihai ling acolo unde scuipaseră, și deși președintele l-a jignit în ultimul timp pe fostul monarh, totuși Mihai I exprimă o apreciere justă a situației: ”Romanii si-au pierdut increderea. Ei cer astazi politicienilor un comportament public rupt complet si definitiv de naravurile trecutului. [...] Fara nici o indoiala, criza economica mondiala afecteaza Romania. Dar este, totodata, evident ca protestele din tara noastra merg mult mai departe decat atat: romanii isi exprima frustrarea fata de politicieni care nu au privit niciodata dincolo de ingustele lor interese, care au fost mai mult ocupati cu mici dispute personale decat cu buna administrare a tarii.”
Regele are dreptate. Întreaga clasă politică actuală nu a reușit, în 22 de ani, nici măcar să se grupeze pe criterii ideologice, adică politicienii nu au reușit să facă nici măcar primul pas pe care îl presupune o democrație. Toate alianțele care s-au perindat pe la putere sau prin opoziție s-au format ținînd cont de ideologie tot atît cît au ținut seama de ea, atunci cînd s-au format, și clanurile Clămparilor, Cordunenilor sau Cămătarilor. Mobilurile reale care îi grupează pe politicieni sînt cam aceleași care duc și la asocierea borfașilor în clanuri. Regele a caracterizat perfect clasa politică a ultimelor două decenii ca fiind una alcătuită din oameni care nu au fost niciodată în stare să privească dincolo de îngustele lor interese și de micile lor dispute personale.
Singurul care își dorește în mod real modernizarea României e președintele Băsescu. Deși Constituția îi conferă puteri mult mai mici decît au avut regii noștri, Traian Băsescu a forțat totdeauna limitele prerogativelor sale, în încercarea de a-și impune proiectul: modernizarea țării. Faptul că Băsescu, deși și el provine din aceeași clasă politică iresponsabilă și ineficientă și are el însuși multe din tarele acestei clase, a reușit să depășească îngustimea și micimea celorlalți politicieni e dovedit de tenacitatea cu care președintele urmărește reformarea statului. De fiecare dată cînd a riscat pierderea puterii, Traian Băsescu a demonstrat că nu păstrarea acesteia îl interesează în primul rînd, ci realizarea proiectului său de reformă. Nici măcar nu contează dacă președintele urmărește modernizarea de dragul românilor sau din ambiția de a intra în istorie, pentru că important e că, spre deosebire de restul clasei politice, el urmărește un interes general.
De reținut mi se pare și faptul că în comunicatul de azi Familia Regala reia un pasaj, unul singur, din discursul Regelui ținut în parlament: ,,cinismul, interesul ingust si lasitatea nu trebuie sa ne ocupe viata. Romania a mers mai departe prin idealurile marilor oameni ai istoriei noastre, servite responsabil si generos”.
Singurul politician care pare a servi azi idealuri și care pare a se apropia de marii oameni ai istoriei noastre e Traian Băsescu. Tocmai de aceea el a și fost, timp de 7 ani, principala țintă a manipulimii tv, care a încercat să stîrnească împotriva lui ura. Cum ura, ca și dragostea, trece, în cazul multora, prin stomac, manipulimea tv se vede azi încurajată, de cîteva mii de protestatari ieșiți în stradă, să-și continue campania pentru votul negativ. O campanie pentru un vot pozitiv ar presupune să aibă și ei, în tabăra stăpînilor care îi plătesc și pentru care ei nu sînt decît tot pulime, măcar un om capabil de idealuri. Dar au, așa cum zice Regele Mihai, doar inși a căror viață e ocupată de cinism, interese înguste și lașitate.
Cel mai bun exemplu de cinism și lașitate e chiar scoaterea în față a manipulimii tv de către stăpînii ei, în loc ca stăpînii să iasă ei înșiși la bătaie. Trimițînd în avangardă manipulimea, acești stăpîni îmi aduc aminte de cei care se parfumează intens ca să nu se observe că sînt nespălați. N-ar fi, totuși, mai bine să se spele?!


Ionel Blănculescu azi la 14:58 |
In urma cu nu mult timp, la 15.01.2012, publicam pe voxpublica si pe site-ul propriu, [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 14:32 |
Bani, bani, bani... vize, vize, vize... acestea sunt asocierile în mințile multor cetățeni [ citeste mai departe ]
Florin Puscas azi la 13:57 |
„USL e în această clipă o alianţă de stânga, iar o alternativă la Uniune trebuie să fie, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 11:23 |
”Chemaţi organele să-mi pună cătuşele, să mă lege, dar să ştiţi că o să daţi [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 09:42 |
Vreo 20 de tineri pedelişti s-au dus la Parlament să-i dea deşteptarea lui Crin Antonescu. Mai [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu azi la 08:29 |
... zbaterile PDL-ului pentru a iesi din groapa electorala pe care singur si-a sapat-o m-ar induiosa [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 22 Feb la 21:33 |
Săptămâna asta a apărut în mass media o nouă "amenințare" la adresa libertății virtuale. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 22 Feb la 19:23 |
Sondajele de opinie vin să confirme ceea ce Puterea a negat: Guvernul Boc a fost schimbat în urma [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 22 Feb la 17:03 |
Trăim epoca ştirilor, a breakingnews-ului. Vom avea minimum 10 televiziuni de ştiri. Digi24, TVH2. [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 22 Feb la 12:59 |
În an de recesiune, Petrom a făcut un profit de neam-prost, de 887milioane de euro, în creştere [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 22 Feb la 08:29 |
Dupa manifestatiile din ianuarie, autoritatile, in loc sa genereze si sa implementeze idei pentru [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 Feb la 21:05 |
Încă una. Poate ultima după episodul de săptămâna trecută de la Federația Română de Fotbal, [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 21 Feb la 18:16 |
Paradox: "Am vrut să fiu un om întreg și m-am trezit un [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 21 Feb la 17:32 |
Comisia Europeană a confirmat astăzi oficial ceea ce a anunţat ministrul afacerilor europene [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 21 Feb la 17:03 |
Cu o saptămână înainte de a deveni Ministru de Finanțe, Bogdan Drăgoi împrumuta România cu 1. [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 Feb la 16:53 |
PDL s-ar agăţa de MRU ca înecabilul de pai. Dar dacă premierul îşi dă independenţa pe [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 Feb la 15:56 |
Un om cuminte, raţional, cu capul pe umeri. Să zicem că aude ştirea zilei de azi, că se [ citeste mai departe ]
vox 21 Feb la 12:37 |
E greu să crezi că unicul motiv pentru care România nu recupera 1.5% din PIB pierdut prin [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 Feb la 10:19 |
O prelată a stadionului ”Ilie Oană” din Ploiești care unea o peluză de tabela de marcaj și [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 21 Feb la 09:59 |
Proiectul de reconfigurare urbanistică a Pieței Universității în vederea transformării [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 20 Feb la 23:31 |
"E spart apartamentul unei familii. În timpul jafului, acasă e doar femeia, în jur de 40, cu [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 20 Feb la 20:56 |
Astăzi se aniversează dezrobirea romilor din 1856. Este prima oară cînd aniversarea se [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 20 Feb la 20:35 |
Mă răscoleşte în seara asta o tipă în buzunar, dar n-apucă să facă şi extracţia. Ieşisem [ citeste mai departe ]
Dan Duca 20 Feb la 20:27 |
Ne-am văzut de puţine ori în aceşti ani. De infinit prea puţine ori. Ne-am cunoscut în Sibiu [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 20 Feb la 20:20 |
Industria cărţii din România seamănă cu o junglă. Fiecare încearcă să supravieţuiască [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 20 Feb la 19:34 |
Din cand in cand, apar articole de analiza in care se compara situatia din Romania cu cea din alte [ citeste mai departe ]
vox 20 Feb la 19:12 |
Am lansat cîteva întrebări/teme unuia dintre cei cinci candidați la rectoratul UBB, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 Feb la 18:35 |
Cînd au început colonizarea Tasmaniei, la începutul secolului al XIX-lea, britanicii au ajuns la [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 20 Feb la 18:05 |
A nimerit-o bine premierul alegîndu-l pe Dan Suciu purtător de cuvînt. Nu numai fiindcă DS [ citeste mai departe ]
Filip Standavid 20 Feb la 13:37 |
Cinematograful "Arta" din Cluj e o minunăţie. Funcţionează încă din 1913, pe dinăuntru [ citeste mai departe ]
| 1@Mitybeei gaooazapoortocalie secu, ti-o zic clar:Regele Mihai a recuperat extrem de putin!Ce-ai fi vrut, sa nu recupereze chiar nimic??? Sa lase totul securistlor si ocultilor satanicului... | ||
| 2[...] voxpublica.real../ [...]... | ||
| 3@emilesti exemplul cel mai bun pe care l-as putea da pentru “..Iar vina nu ar fi a lui ori a celor care l-ar vota, ci al onor politicienilor noștri. ..” de unde sa apar politicieni curati? din neant?... | ||
| 4Mi-a placut faza cu talismanul si paralela cu pupatul mainii, la cata consideratie aveti nu fata de Ciorbea si Pavelescu ci pentru Coposu. Duce exact la mania proletara de mai sus. Partidul nu a fost reinfiintat... | ||
| 5Pana nu "te lepezi de satana" o sa scrii strutocamile_articole, greu digerabile. Stii bine cu nu este vorba de pdl si de dorinta acestuia in articolul de mai sus, sau prea putin :-)... | ||
| 6va dau dreptate. cred ca dupa ce veti ajunge la putere alaturi de USL ar trebui sa luati cateva masuri imediate: desfiintarea consiliului concurentei, desfiintarea clientelarei ANI, arestarea lui Daneil... | ||
| Mihai Goţiu 27024 citiri |
| Ciprian Domnişoru 10072 citiri |
| Cristian Teodorescu 8314 citiri |
| Costi Rogozanu 6786 citiri |
| Florin Puscas 4138 citiri |
| Alin Fumurescu 3450 citiri |
| Viorel Dobran 2332 citiri |
| vox 1801 citiri |
| Elena Vijulie 1345 citiri |
| Daniel Oanta 1268 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 3 postari |
| Florin Puscas 3 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| vox 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Mihai Goţiu 104958 citiri |
| Costi Rogozanu 51392 citiri |
| Cristian Teodorescu 47234 citiri |
| Alin Fumurescu 25362 citiri |
| Ciprian Domnişoru 20999 citiri |
| Remus Cernea 17908 citiri |
| Viorel Dobran 16822 citiri |
| Dorin Tudoran 15186 citiri |
| Iulian Leca 12531 citiri |
| Cristian Bândea 11199 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Costi Rogozanu 24 postari |
| Dorin Tudoran 15 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Constantin Creţan 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Lucian Isar 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Foarte corect articolul… Arata foarte bine absurdul situatiei: un politician din virful piramidei incearca sa schimbe lucrurile in bine dar baza piramidei refuza schimbarea!!! De ce o refuza? In fond, toata lumea ar trebui sa fie constienta ca ceva nu este bine! Pentru ca, cu intentie sau nu, fac jocurile altor indivizi din virful piramidei care ar avea enorm de pierdut daca lucrurile s-ar schimba in bine. Ar pierde daca justitia ar incepe sa functioneze. Ar pierde daca s-ar anula contractele ‘baietilor destepti’ din energie. Ar pierde daca spitalele s-ar privatiza si nu ar mai face contracte paguboase pentru buget. Si asa mai departe…
Mi se pare trist faptul ca, daca irosim sansa asta, nu vom mai avea parte de inca una prea curind. Mi se pare trist ca si cei de la baza piramidei care refuza schimbare vor avea de suferit in rind cu ceilalti. Dar poate este nevoie de asta. Se spune ca, pentru a fi bine, trebuie sa fie mai intii rau. Pentru romani nu a fost inca suficient de rau incit sa ii determine sa gindeasca cu mintea lor si sa faca ce trebuie sa fie bine. Pina vor face pasul asta, isi vor merita soarta cu virf si indesat!
2012-01-23 00:29:46 | Raporteaza
“Manipulime”? O, dar cât IQ probaţi…
Jenant.
2012-01-23 00:37:10 | Raporteaza
dle scriitor, si destept peste masura, nu mai sugeti dejtu ca va intra fumul pe nas, si nu pe gura, si d’aia ginditi asa toxic. trageti pe gura, ca o sa va faca mai bine. sa traiti si mai bine. wow!
2012-01-23 00:42:40 | Raporteaza
Modernizarea Romaniei ? Exemple ?
2012-01-23 00:50:53 | Raporteaza
Se cunoaste tata ca e criza cand dupa 7 ani de foamete, tot ce putura scoate in strada fuse o mana de oameni, mai putini decat fura la nunta lui Borcea. Ospatarii.
2012-01-23 00:55:07 | Raporteaza
Dau un exemplu in care Base nu urmareste interesu general: Rosia Montana.
Sustine un proiect al carui contract s-a incheiat pe ascuns si ale carui clauze nu sunt favorabile Romaniei. Un proiect pt care s-a facut publicitate mincinoasa si pentru ale carui avize s-a incalcat de multe ori legea.
2012-01-23 00:58:42 | Raporteaza
@Simona: Aveti dreptate, dar eu nu sustin nicaieri ca Basescu nu urmareste si interese private, ci doar ca el e singurul politician care urmareste interesul general. Si il urmareste cu precadere pe acesta, intrucit miza lui e sa intre in istorie, ceea ce cred ca deja a reusit. Ceilalti politicieni urmaresc NUMAI interese private, cum spune si Regele. De altfel, banii din care sint platiti manipulatorii tv anti-Basescu provin si din publicitatea facuta de televiziuni proiectului Rosia Montana, daca ati observat.
2012-01-23 01:09:04 | Raporteaza
Doamne, am vazut-o si pe asta. Cineva pune in vorbe ceea ce toti vad, sau ar trebui sa vada.
Va doresc numai sa nu va concedieze Realitatea pentru asa punct dureros pe ‘i’.
2012-01-23 01:21:37 | Raporteaza
Cantam ca azi e sarbatoare,
E sarbatoarea intregului popor.
Cantam pe cel ce ne conduce
Pe drum de soare, spre viitor!
Partidului iubit si chiar si tarii
Cu drag intreaga viata si-a-nchinat;
Stegar al fericirii noastre,
Doar el tara-a modernizat!
Cantam pe-acela care poarta
Istorica faclie din strabuni:
E el, este Traian Basescu,
E cel mai bun dintre cei mai buni!
Ne-arata zborul spre lumina,
Urcand spre culmile legendelor,
Se-nalta drept, cu a sa minte,
Neobosit fauritor!
Cutezator fiu al poporului,
Milioane de glasuri, iti canta-n cor:
Presedinte in eternitate,
Sa fi pe veci peste-al tau popor!
2012-01-23 01:24:03 | Raporteaza
Vizata clasa politica Basescu inclusiv si mai ales.
“Cu atat mai mult astazi avem nevoie ca politica sa respecte locul cuvenit pe care i-l confera democratia si sa nu ia locul competentei, in spatiul public si institutional.”
Va imprumut putin IQ de la mine ca sa intelegeti care politician s-a bagat peste un specialist din spatiul public si institutional.
2012-01-23 01:26:03 | Raporteaza
E adevarat ca Base pare preocupat de interesu general, dar atunci de ce s-a inconjurat de oameni ca Udrea si Videanu care clar nu au nicio treaba cu poporul? Cu oameni ca ei nu poti sa lucrezi in interesul poporului, deci de ce i-a mai pus si i-a pastrat atata timp in functiile respective?
Vedeti, aici nu se mai leaga rationamentul.. Base pare bun si people-friendly dar nu renunta la Udrea, renunta la Arafat… Nu e suspect un astfel de comportament?
2012-01-23 01:37:04 | Raporteaza
@Simona: Arafat a iesit in public pentru ca vrea capital de imagine. Probabil ca va intra in politica. Dar nu s-a dus la USL tocmai pentru ca e un om de proiect, ca si Basescu. Ambulante private exista demult, totusi Arafat nu a protestat niciodata public pina acum. Iesirea lui Arafat intirzie insa adoptarea legii sanatatii. Asigurarile private n-ar deconta niciodata, asa cum face CNAS, retete pe numele mortilor care, de exemplu, doar in Hunedoara ating 1 milion de euro.
Ca sa-si poata duce la capat proiectele, Basescu trebuie sa aiba un guvern si o majoritate in parlament. Daca s-ar baza doar pe oameni corecti, n-ar avea, probabil, nici macar 5% din parlamentari si ar iesi din joc.
Daca l-ar fi interesat doar functia, Basescu ar fi ramas arbitru, adica l-ar fi desemnat premier, chiar din 2004, tot pe Adrian Nastase, ca atunci PSD-PC a cistigat alegerile si avea o intelegere si cu UDMR, cu care ar fi format lejer majoritatea.
2012-01-23 01:56:18 | Raporteaza
@Desert Preacher: Nu prea cred ca ai de unde sa imprumuti IQ, daca nu iti dai seama ca toti politicienii s-au bagat peste specialisti, asa incit toate numirile din institutiile statului, chiar si in scolile rurale, se fac pe criterii strict clientelare de vreo 22 de ani. Singura ta sansa de a imprumuta cindva IQ ar fi sa fii inca un copil si sa te fi trimis parintii aici sa faci politica, la fel cum alti parinti isi duc copiii sa faca politica in piata…
2012-01-23 02:04:28 | Raporteaza
Eu tin cont si de momentul in care Majestatea Sa a dat comunicatul. Altfel n-ar mai fi comunicat al Casei Regale, ci o sentinta filozofica despre Romania ultimilor 20 de ani buna eventual pentru memoriile Majestatii Sale.
Si faptul ca Basescu nu l-a numit pe Nastase premier il pun pe seama faptului ca n-a fost nebun sa lase puterea in mainile oponentului sau politic cel mai inversunat.
2012-01-23 02:54:24 | Raporteaza
Colaboraționiștii ordinari ai regimului criminal comunist:
lepădături comuniste,politruci,poeți de curte,lingăi comuniști,staliniști,ceaușiști,sovietici,plozi de kominternisti,drojdia societăți,etc…
Circa 80% din acești indivizi pângăresc memoria eroilor!
Membrii de onoare ai Asociației 21 Decembrie 1989
ANA BLANDIANA
STEPHANE COURTOIS
MONICA MACOVEI
VASILE DOCEA
VALERIU STOICA
STEFANA BIANU
SORIN ILIESIU
RAZVAN SAVALIUC
ROMULUS RUSAN
ROMEO MOSOIU
RODICA CULCER
ROBERTA ANASTASE
RAYMOND LUCA
RADU FILIPESCU
NICOLAE PRELIPCEANU
FLORIN POSTOLACHI
PETRISOR MORAR
PETRE MIHAI BACANU
MARIUS OPREA
VIOREL OANCEA
NICOLAE SUCUTURDEAN
NEAGU DJUVARA
MIRCEA BOZAN
MIHAI SORA
MARIUS DUGULESCU
LIVIU ANTONESEI
DOINA JELA
VLADIMIR TISMANEANU
FLORIAN MIHALCEA
DORIN TUDORAN
DINU GANDU
DEVIS GREBU
DENNIS DELETANT
DANIEL VIGHI
CRISTIAN FULGER
ION CARAMITRU
OCTAV BJOZA
IOAN STANOMIR
STEFAN NICULESCU MAIER
STEPHEN BONICA
EUGEN NICOLAESCU
ANDREI OISTEANU
ANGELA FURTUNA
ALIN RUS
PETRU CLEJ
ANA TUTUIANU
LIVIA DANDARA
MARIANA FARCAU
ILINCA DIACONU
ION IOAN
GHEORGHE CHIOARU
NICOLAE STEFANESCU DRAGANESTI
DUMITRU TUDOR
TOMA KASSOVITZ
EMANOIL CEAUSU
CRISTINEL DUMITRESCU
CAMELIA DORU
………………………………………..
Mihai Eminescu
Toate mutrele acestea sunt pretinse de roman,
Toată greco-bulgărimea e nepoata lui Traian!
Spuma asta-nveninată, astă plebe, ăst gunoi
Să ajung-a fi stăpână şi pe ţară şi pe noi!
Tot ce-n ţările vecine e smintit şi stârpitură,
Tot ce-i însemnat cu pata putrejunii de natură,
Tot ce e perfid şi lacom, tot Fanarul, toţi iloţii,
Toţi se scurseră aicea şi formează patrioţii,
Încât fonfii şi flecarii, găgăuţii şi guşaţii,
Bâlbâiţi cu gura strâmbă sunt stăpânii astei naţii!
Voi sunteţi urmaşii Romei? Nişte răi şi nişte fameni!
I-e ruşine omenirii să vă zică vouă oameni!
Şi această ciumă-n lume şi aceste creaturi
Nici ruşine n-au să ieie în smintitele lor guri
Gloria neamului nostru spre-a o face de ocară,
Îndrăznesc ca să rostească pân’ şi numele tău… ţară!
…………………………..
2012-01-23 03:30:08 | Raporteaza
domnul Gretan nu a inteles un lucru esetinal, cum caracatita pdl-ului isi extinde controlul pas cu pas asupra intregii societati romanesti. reseturile acestea novatoare nu au decat rolul de a da startul in curse deja castigate. victima a violului, autorul crede ca idolul sau a facut-o din dragoste.
2012-01-23 03:49:15 | Raporteaza
LOOOL, Cretane, ti-am mai spus ca esti mazochist rau, nu?
O spun iar, admirativ totusi. Ca sunt satul de discursurile plate sau unidirectionale ale altora.
Nu stiu cat anume ai vrut sa sfidezi sau cat crezi cu adevarat in marele Basescu singurul modernizator al Romaniei de azi.
Ridicolul situatiei e ca, tot infierand (pe drept) “manipulimea traseistă” din mass-media, ai ajuns poate fara sa-ti dai seama unul din ei. N-o spun sa te jignesc, dar obiectiv privind lucrurile asta faci si tu pe aici de cateva saptamani: starnesti valuri cu teorii mai mult sau mai putin subrede, iar discursurile tale amintesc fara voie de aceiasi “grăsuți geniali și anorexici căzuți perpetuu în transa inspirației”.
2012-01-23 04:26:47 | Raporteaza
Rusine Cretane ! Te folosesti dibaci de persoana augusta a regelui pentru a-l ridica in slavi pe basescu . Este presedintele care a compromis prin prostie politica cel mai mult imaginea Romaniei in lumea civilizata .
2012-01-23 05:46:32 | Raporteaza
”Singurul politician care pare a servi azi idealuri și care pare a se apropia de marii oameni ai istoriei noastre e Traian Băsescu.”
In sfarsit ai spus-o,ce dracu ti-a trebuit atata timp? O sa primesti si tu ,in final, un post pe undeva ca si prietenul IT Morar,il mai tineti minte pe IT Morar ?
2012-01-23 06:32:42 | Raporteaza
@constantin cretan: Chestia cu Arafat si capitalul de imagine este cam fortata. El avea capital de imagine inainte sa iasa public. Totusi sa stai 4 ani in piinea politica a ministerului si sa nu te raliezi este o “premiera”. Nu cred ca a avut neaparat sa blocheze legea sanatatii, dar mai degraba sa nu imparta cota de bani ce revine SMURD-ului si la cresterea careia cred ca are influneta directa, cu privatii. Si nu cred ca este de condamnat pentru asta, cit timp SMURD-UL merge cel mai bine in sistemul de sanatate romanesc.
Cu PNL stim ca a pierdut lupta anticipatelor, dar ma intreb de ce Basescu nu a incercat macar sa initieze o modificare de constiutie cit a fost in coalitie cu PSD-ul si avea 70% in parlament. La fel reimpartirea administrtiva…de fapt in acea perioada nu-mi amintesc sa fi exista nici o actiune de proportii din partea lui, desi poate merita incercat…in schimb imparteau “deconcentratele” pina la femeia de serviciu…
2012-01-23 08:46:50 | Raporteaza
Incalcarea constitutiei face parte din asa zisa “reforma a statului”?!… nu multumesc! In plus de asta, mi se pare pur si simplu penibil sa va folositi de comunicatul Casei Regale pentru a gira prezenta ilegitima in fruntea statului tocmai a personajului care a aruncat cu noroi intr-un mod ordinar in MS Regele Mihai. Facand acest lucru nu dovediti decat ca de fapt dumneavoastra nu sunteti altceva decat un manipulist… aaa, pardon, manipulator!
2012-01-23 09:20:37 | Raporteaza
Eroul dvs. s-a recunoscut invins de fantomele baietilor destepti, nu de clasa politicã pusa pe furat şi conservatoare… Nici TB nu realizeaza cã este atat de genial cum il considerati dvs. Pentru minunatele lui povesti manipulimea l-a votat iar pentru faptele lui aceeasi manipulime a iesit in strada. TB minte. V-ati prins? Siluieste puterile statului impotriva oricaror norme şi valori democratice, Europene. V-a plãcut când se taia curentul ca sã platim datoriile facute pentru casa poporului? Acum se va taia pentru a plati patinoare. Nu îmi vine sã cred cã nu vedeti derapajele de la statul de drept, abuzul de putere. Nu e ca pe vremea lui Ceausescu dar manipulimea dvs. va iesi precauta înainte sã se ajunga acolo. DEMOCRATIE ÎNAINTE DE ORICE REFORMA!
2012-01-23 09:34:12 | Raporteaza
[...] voxpublica.real../ Share this:FacebookTwitterLinkedInLike this:LikeBe the first to like this post. [...]
2012-01-23 09:39:19 | Raporteaza
@careva:
“obiectiv privind lucrurile asta faci si tu pe aici de cateva saptamani: starnesti valuri cu teorii mai mult sau mai putin subrede”
Omul e un flamer. Pur si simplu vrea sa faca trafic, probabil locul 7 in topul citirilor i se pare nedemn de el. Faptul ca se face de ras in mod penibil, confirmand cu brio proverbul cu fudulia si lipsa de IQ i se pare mai putin important probabil…
2012-01-23 10:45:13 | Raporteaza
Ha,ha! “Regele a caracterizat perfect clasa politică a ultimelor două decenii ca fiind una alcătuită din oameni care nu au fost niciodată în stare să privească dincolo de îngustele lor interese și de micile lor dispute personale.” – pana aici, la fraza asta, inclusiv, incontestabil adevarat, din punctul de vedere al oricarui individ corect si nespalat pe creier, indiferent de orientarea politica, sau daca are vreuna.
De aici incolo, pana la sfarsit, te umfla rasul citind atatea pupinbasisme delirante si demne de un IQ in jur de 80! Tocmai tu Cretane?? Si Stalin a modernizat intr-un fel Rusia, aia agrara si fara industrie, si a mai si ramas in istorie pentru felul cum a facut-o. Ca cel mai mare criminal.
2012-01-23 10:47:53 | Raporteaza
Ha ?!?!?!
Principii la Basescu??
Ce-ai fumat prietene??
2012-01-23 11:26:34 | Raporteaza
Domnule Cretan
Cu tot respectul, cred ca in cazul lui basescu nu putem vorbi despre “idealuri” ci despre motivatii, pt. ca scopul lui este la fel de “privat” si de personal” ca si in cazul celorlalti.
Caci “idealurile” – daca sunt legitime – sunt impartasite de o massa cel putin critica de oameni;
In cazul motivatiilor lui basescu, acesti oameni nu exista pur si simplu. A ramas el si cu “idealurile” lui, singur pe planeta Romania.
Sau, mai exact, aceasta populatie nu mai exista: cam din 2007, de cand televiziunile au inceput un proces agresiv de dis-locare a ei “de sub” basescu, dupa cum spune SOV, folosind metode de ultima generatie in televiziune (negativismul tip Finkelstein) ale caror efecte sunt dramatice azi pentru Romania.
Fara a fi impartasite de populatie, idealuri de genul celor pe care le atribuiti lui Basescu raman simple “imagini” de marketing politic.
Istoria, cel putin, asa le va retine, caci istoria e scrisa mereu de invingatori, adica de cei ca SOV si Felix.
Noua, populatia “marginalizata” de SOV in propria noastra tara, atatia cati am mai ramas, ni s-a luat dreptul de-a avea “voce”.
Nimic nu-l oprea pe Basescu sa faca si el, pentru promovarea propriilor lui idealuri, exact ce-au facut SOV si Felix – dar pentru un scop legitim, de data asta, spre deoasebire si in opozitie cu ei.
Dar n-a facut-o. Monica Macovei si A. Mungiu au vorbit tot timpul despre sprijinul popular care-a insotit reforma justitiei in Italia, deci nici lipsa de sprijin logistic n-a fost. Iar daca bani nu erau, nimic nu-l oprea sa vina singur in Piata Universitatii si sa explice el insusi ce-nseamna reforma justitiei, schimbarea constitutiei, reforma in sanatate, si altele, asa cum a si promis in 2007, de fapt.
Asadar, nici mijloacele nici stiinta sau logistica n-au lipsit, ci motivatia de a face din aceste idealuri unele impartasite de populatie, cel putin la concurenta cu creditul cu buletinul.
Asta e unul din numeroasele puncte in care Basescu si PSD “impartasesc” intr-adevar, “idealuri” comune. Foarte utili deci, cu totii: de-aceea nu trebuie sa se sperie nimeni ca vreunul dintre ei va disparea.
2012-01-23 11:38:38 | Raporteaza
@Andra & @constantin cretan:
Rezervorul care ii alimenteaza “idealurile” si “motivatiile” lui basescu e format din ce?
Impostura lui basescu este cel putin evidenta. Asa cum vorbiti voi, despre ultimii 22 de ani, puteti observa un fapt simplu: in momentele importante pentru democratia romaneasca basescu a fost mereu de partea celor impotriva caroara manifesta populatia:
- la revolutie au fost huiduiti comunistii si nomenclatura din care facea parte (de la distanta, din Anvers);
- piata universitatii din 1990 milita atat impotriva lui Iliescu, cat si impotriva guvernului din care facea parte oarecum neobservatul, pe atunci, basescu;
- la manifestatiile de acum e capul de afis.
Nu spun ca protestele de acum sunt pe acelasi nivel cu cele din 1989 si 1990, dar nu pot sa nu ma intreb ce il mana pe basescu, vazindu-i evolutia.
Religia cunoaste exemple celebre de pacatosi deveniti sfinti, insa, in politica, nu cunosc asemenea cazuri.
Ori, daca nu se stie ce-l mana (pozitiv) pe basescu, e interesant de aflat ce va mana pe voi (intelectual) sa-i sustineti inflacarati cauza
2012-01-23 12:07:02 | Raporteaza
@Simona: O fi Rosia Montana in defavoarea Romaniei, dar inca nu este pus in aplicare proiectul si contractul. Sunt curios de ce naiba nu vorbeste nimeni de cum, cand si ce interese ale Romaniei au fost lezate de contractul Sterling, ala cu petrolul din platforma Marii Negre, semnat de onor PNL prin manuta lui Tariceanu. Ce ziceti de asta?
2012-01-23 12:12:16 | Raporteaza
Manipularea TV a emisiunilor mogulilor este in masa nationala..dar romanii trebuie sa stie ca riscăm să avem dobânzi mai mari la credite, riscăm să slăbim moneda naţională, riscăm să destabilizăm parametrii macroeconomici cu care astăzi ne putem mândri în Europa. Efectul negativ va fi rapid şi general şi îl va simţi fiecare român în buzunar.
2012-01-23 12:18:56 | Raporteaza
@Maria: Cum fras atunci de s-a intarit leul imediat dupa inceperea protestelor? Inseamna ca politica economica a guvernului actual are o perceptie negativa in mediul privat intern si international! Hai, lasa vraja!
2012-01-23 12:42:42 | Raporteaza
@cinevapenumesterling: Pai si contractul de la Rosia Montana a avut printre semnatari tot pe Tariceanu, pe post de ministrul industriei la acea vreme. Nu am zis ca nu mai sunt si alte hotii in tara asta, au existat dintotdeauna, si faptuitorii lor sunt diversi.
Dar am dat doar un exemplu in care Basescu, desi pare dedicat interesului general, actioneaza impotriva acestui interes prin sustinerea proiectului de la Rosia Montana.
2012-01-23 12:55:27 | Raporteaza
Domnule Cretan, impartasesc concluziile d-voastra.
Pe parcursul celor zece zile de defulare publica eu m-am regasit intr-un singur slogan/revendicare/cerintza exprimata pe o plancarda; PARLAMENTARI PUTINI, INTELIGENTI, ONESTI, RESPONSABILI.
De ce nu am regasit, cel putin in piata Univ. nici un grup care sa solicite clasei politice aplicarea deciziei populare exprimata de o majoritate covarsitoare prin referendum, recte reducerea numarului de parlamentari daca unicameralul este mai greu de infaptuit ???
2012-01-23 13:14:38 | Raporteaza
@Luminita: Fiindca tara are probleme mai grave privind mersul economiei si degradarea democratiei decat asta. Insa nu cred ca oamenii ar fi impotriva.
2012-01-23 13:20:00 | Raporteaza
@Cretan
“eu nu sustin nicaieri ca Basescu nu urmareste si interese private, ci doar ca el e singurul politician care urmareste interesul general. Si il urmareste cu precadere pe acesta, intrucit miza lui e sa intre in istorie, ceea ce cred ca deja a reusit. Ceilalti politicieni urmaresc NUMAI interese private, cum spune si Regele.”
Regele nu spune ca NUMAi “ceilalti poiticieni” urmaresc NUMAI interese private. Regele NU face o asemenea distinctie. O asemenea distincti” o face (cu lipsa de… distinctie cu care ne-a obisnuit) chiar autorul Cretan, care, fara indoiala, nu este Rege(le). Regele il baga in aceeasi oala si pe Basescu, impreuna cu toti ceilalti politicieni. Iar in privinta “interesului general” pe care (sustine Cretan) l-ar urmari Basescu, ne intrebam daca acesta ar fi propria mentinerea la putere – au disparut cu totul din vocabularul prezidential… nu, nu “gaozarii”, “tigancile imputite” sau “gaozarii”, aca cum, pripit, v-ati gandit, ci “intoarcerea la popor”, “alegeri anticipate”, “referendum”. Isi mai aminteste cineva inceputul primului mandat prezidential al acestui personaj toxic? Si atunci acelasi Basescu “urmarea interesul general” si, in consecinta, dorea organizarea de alegeri anticipate pentru a consolida pozitia PD in Parlament. Atunci, cand era pe val, alegerile anticipate nu erau o problema. Acuma sunt. Cine spune asta?! Basescu si toti cretinii care il sustin. Pentru ca numai Basescu detine adevarul si urmareste inetresul general, toti ceilalti nu au nicio legatura cu aceste lucruri.
In privinta “mizei” lui Basescu, este de inteles limbajul de jucator. Limbaj de jucator de poker, ruleta sau, asa cum vedem astazi, ruleta ruseasca. “Miza” acestui personaj infect, ce a reusit sa invrajbeasca societatea romaneasca mai mult decat a facut-o Iliescu, poate ca este asta. Cu “intratul in istorie”… poate.! Dar depinde si “cum”
2012-01-23 13:30:15 | Raporteaza
Maria ,Simona,Luminita,etc. Astea sunt doar o parte din pseudonimele sub care mai scriu Andreea Vass,Elena Udrea si Roberta Anastase .
2012-01-23 13:59:10 | Raporteaza
@Las-o jos ca macane!: sunt de acord cu faptul ca tara are probleme cu “mersul economiei”, asa cum au toate statele lumii in aceasta perioada, asa cum a avut(chiar si mai grava decat acum) in toti acesti ultimi 22 ani.
Dar majoritatea celor ce isi exprima acum neimplinirile si ura viscerala in spatiul public nu propun nici o solutie de imbunatatire a economiei, solicita doar masuri care ar ingropa-o definitiv, tip mariri de pensii si salarii din bugetul de stat, putini sunt cei ce au facut/sau fac un efort personal pentru a sustine sau redresa economia tarii (asa firava si vulnerabila cum este. Faptul ca sute de tineri robusti, maturi, apti de munca au pierdut deja 10 zile in piata cerand locuri de munca imi pare halucinant, faptul ca personaje infasurate in haina de vulpi albe cu degetele pline de inele isi flutura talonul de pensie de 350 de lei acuzand “criminalii Basescu si Boc” ca nu ii asigura un venit de cel putin 1.000 de lei lunar imi miroase a crasa nerecunostinta (beneficiarii unei astfel de indemnizatii nu au lucrat/contribuit la bugetul de pensii nicidata, sumele cu pricina vin direct din impozitul pe munca prestata de mine si poate de tine), faptul ca declamatii de genul “…. nu putem produce cat furati” sunt facute de persoane care “produc” asiduu de 10 zile milioane de lei prestand cate 10 ore in piata (oare cat aduc bugetului tarii producatorii cu pricina ?!!) si alte ipocrite “doleantze” nu au nici o legatura cu problemele grave ale economiei romanesti.
Cat despre “degradarea democratiei” pe care o apara cu piepturile goale acesti “vasnici” strigatori de lozinci, aici chiar nu iti pot raspunde nimic, pentru ca nu stiu/inteleg si nici nu ai exemplificat la ce anume grave abateri de la democratie te-ai referit.
2012-01-23 14:09:12 | Raporteaza
@Luminita: “pentru ca nu stiu/inteleg si nici nu ai exemplificat la ce anume grave abateri de la democratie te-ai referit.”
Cum? Chiar nu stii? 80% din presa minte si manipulaza si dezinformeaza incercind sa-l dea jos pe Basescu si sa aduca USL-ul la guvernare! Desigur, in mintea lor ingusta, daca ei se folosesc de minciuni si manipulari ca sa-l dea jos pe Basescu inseamna ca Basescu este vinovat de aceste abateri de la democratie! Te-ai prins? Ca si cum ai lovi cu masina un om pe trecerea de pietoni si vinovat ar fi cel care s-a lasat lovit!!!
2012-01-23 14:16:48 | Raporteaza
@Luminita
Daca tu nu le dai voie celor din strada sa protesteze, permiti, macar, un protest intru apararea limbii romane? Vocabularul limbii romane nu include cuvantul “vasnic”. Exista un “vajnic” care, dealtfel, s-ar potrivi cu… “ironia fina” pe care ai produs-o (si “ai editat-o in fraza”).
O observatie legata de “Va rugam sa ne scuzati, / Nu producem cat furati!” – dincolo de realismul acestui mesaj pe care, sustii, l-au creat “lenesii din Romania”, reamintesc tuturor “pupinilor” de pe Voxpublica (autori si comentatori) ca si “lenesii din diaspora” scandeaza in fata ambasadelor Romaniei “Va rugam sa ne scuzati, / Nu trimitem cat furati!”. Sa intelegem ca singurii “harnici” ramasi in Romania (si in diaspora) ar fi sustinatorii lui Basescu (in frunte cu prea-harnica Udrea-Cocos) ?! Poate… daca e vorba de “harnicie la furat”
2012-01-23 14:29:07 | Raporteaza
@Margaret Thatcher-Cocoș: “Poate… daca e vorba de “harnicie la furat””
Nu te supara dar ai putea sa faci publice dovezile pe baza carora ii acuzi pe Basescu, pe Udrea si pe sustinatorii lui Basescu sint toti hoti? Vreau dovezi clare pentru m-am saturat de atitea acuzatii pe care ar trebui sa le luam de bune – doar pentru ca asa spuneti voi!
Iti atrag atentia ca dovezi nu inseamna sa va citati intre voi: un articol scris de Leca care il citeaza pe Ciutacu care a auzit de la Chireac care l-a auzit pe Mircea Badea care a citit din presa.
Ca sa intelegi de ce dovezi am nevoie o sa te rog sa iti aduci aminte de dovezile care apareau pe vremea PSD-ului: sume exacte, cine facea afacerea, cine o musamaliza si asa mai departe. Astea sint DOVEZI!
Pentru ca eu am impresia ca toate acuzatiile pe care le aduceti voi sint de fapt niste minciuni ordinare fara acoperire…
2012-01-23 15:03:36 | Raporteaza
@Margaret Thatcher-Cocoș: Am ezitat inainte de a aduce oaresce corectii comentariului tau,in fine am considerat ca meriti 3 minute din timpul meu pretios pentru a incerca sa te “luminez”.
1. Nu am considerat/declarat ilegitime manifestarile in cauza (rog a mi se indica fraza invocata de tine ?!!) recte nu am exprimat ritos ca ele sunt nepermise, comentariul meu viza lipsa de legatura dintre ele (si solicitarile manifestantilor) si “problemele grave ale economiei” amintite de Las-o jos ca macane.
Cat priveste “lenesii de Romania” iar ai o perceptie gresita a celor spuse de mine, eu am exprimat dubiile mele cu privire la relatia directa intre resursele aduse la bugetul de stat (ca doara acelea pot fi furate, nu ?!)si persoanele fara indeletnicire (cel putin pe timpul zilei)care reclama furtul. Nu stiu daca acestea sunt “lenesi”, ci doar nedoritori sa “produca” sau pur si simplu,ca orisice somer care se respecta, considera ca este sub demnitatea lor sa accepte acele slujbe care se afla la mai mult de 5 minute de casa, sau mult prea prejos vis a vis de pregatirea si valoarea lor.
Si daca tot ai facut referire la “lenesii din diaspora” tin sa iti amintesc ca acestia au fost, in primul rand “lenesii de PSD+PC” asa cum explicit au declarat organizatorii si ca, ceeace au trimis ei (evident bani munciti cu greu) nu puteau fi furati (pentru simplu motiv ca nu au intrat la bugetul de stat)au fost doar cheltuiti de rudele aferente, deci temerile lor sunt nejustificate.
Nu stiu ce vrei tu “sa intelegi” cu privire la harnicii lui Basescu, eu stiu ca contributori la bugetele (de asigurari de sanatate si de stat) suntem in jur de 6 milioane si suntem “furati” de mai bine de 22 de ani de toti cei ce s-au perindat pe scena politica, de la parlamentari la baronii administratiilor locale si de baietii lor destepti, si nu ne permitem mici vacantze sau calatorii de agrement in pietele tarii decat eventual in weekend.
N.B. Multam’ pentru corectie, deh, scriu in fuga si uneori tastatura imi joaca feste
2012-01-23 15:41:57 | Raporteaza
@Luminita
“N.B. Multam’ pentru corectie, deh, scriu in fuga si uneori tastatura imi joaca feste”
Luminita, ma declar luminat de raspunsul tau. Cum altfel?!…
Intre tasta “J” si tasta “S” este o “distanta” (pe tastatura) de… “D”, “F”, “G”, “H”… patru taste. Tasta “S” nu se afla in vecinatatea tastei “J”, o eroare “de tastare” este imposibila, o eroare “de vocabular” este certa. Concentreaza-te, aprinde lumina (!) ca sa vezi mai bine si – insist – “editeaza frazele klumea”! Daca vrei sa ajungi la Bruxelles, ca fata aceea cu nume de numar de inmatriculare auto. In privinta acelei “fugi” despre care vorbesti, sa intelegem ca sustinatorii lui Basescu sunt, deja, pregatiti cu bagajele la usa si vor sa-l lase, la momentul oportun, cu ochii in soare?!
2012-01-23 16:12:47 | Raporteaza
Felicitarile mele, esti o excelenta dactilografa, eu inca nu am deprins scrierea la foc continuu pe tastatura, in orisice caz, vazand cata patima pui in chestiunea “erorii” cu pricina, fiind eu o batrana si inteleapta maimutza (cu un zambet de condescendentza si mila in coltul gurii) promit sa ies in seara asta in piata Univ.(dupa ora 20 fiindca pana atunci trudesc sa platesc taxele alea pe care le fura a lu’ Cocos) si sa afisez un banner cu “sunt o inculta precum fata aceea cu nume de numar de inmatriculare auto”.
P.S. “In privinta acelei “fugi” despre care vorbesti” ???!!!!!!!
2012-01-23 16:29:44 | Raporteaza
@Luminita
“… eu inca nu am deprins scrierea la foc continuu pe tastatura”
Bine, dar ai sute (daca nu mii) de postari pe Voxpublica (si nu numai) si toate “la foc continuu”, la fel ca @Bongo, @LUANA, @mac_gregor, @lucaman, @ribelalu, @Mircea si… ceilalti colegi de partid! Inca nu ai deprins…?!
2012-01-23 16:50:08 | Raporteaza
Iti inteleg indignarea (ai sute (daca nu mii) de postari pe Voxpublica si nu numai)dar cu regret iti comunic ca, ai gresit adrisantu’, nu sunt eu aceea Luminitza, pe Vox nu am “prestat” mai mult de 5-6 comentarii de cand s-a lansat platforma, nu ii cunosc, nici in particular nici in virtual pe @Bongo, @LUANA, @mac_gregor, @lucaman, @ribelalu, @Mircea. Amu’ fiindca mi-ai facut onoarea de a ma ridica la rangul de colega cu preopinentzii voi urmari postarile lor.
Iti mai produc o dezamagire, nu sunt si nu am fost niciodata membra a vre-unui partid (nici macar utecista nu au reusit sa ma faca tovarasii in vremurile de glorie ale socialismului pe care, din cate intuiesc, il regreti) pentru simplu motiv ca nu am exercitiul inregimentarii.
N.B. Pe doua dintre blogurile pe care m-ai “prestez” din cand in cand, pentru a nu fi confundata (asa cum s-a intamplat cu tine) cu o alta persoana am postat cu nick-ul Lumi (pentru a nu o clona pe Luminitza).
Explicatiile sunt cam lungi(pentru gustul meu) si nu imi sta in fire sa raspund somatiilor ritoase dar prea te-am simtit disperata si indignata, am dorit sa te linistesc, daca, doamne fer’ nu dormeai bine la noapte cu gandul la “desantul” postacilor basisti care te coplesesc pe site-uri.
2012-01-23 17:12:01 | Raporteaza
@Luminita
“nu sunt eu aceea Luminitza”
… asadar avem doua luminite! Cu atat mai bine…
Va trebui sa-l intreb si pe @Bongo daca am de a face cu @Bongo-propriuzis (“independentul” de la PDL), sau este un alt @Bongo, cu totul diferit. Idem pentru @LUANA, @mac_gregor, @Mircea, @ribelalu, @lucaman, @nepot_mic si… ceilalti colegi de partid. Si, evident, cand voi mai da de vreo @Luminita, voi face, mai intai, verificarile necesare. Multumesc.
2012-01-23 17:44:39 | Raporteaza
Ce inseamna “avem” ??? si de ce este necesar sa faci sapaturi pentru a identifica daca X este acel X sau Y acel Y ?? banuiesc ca esti capabila sa discerni/identifici din amprenta comentariilor cine este cine.
Sau ai vrut sa spui, intr-un mod mult prea subtil pentru mine, ca @Bongo, @LUANA, @mac_gregor, @Mircea, @ribelalu, @lucaman, @nepot_mic, nefiind injuraci de basesti si Boci sunt automat “toti o apa si un pamant”, sublima logica, minunata obiectivitate, caracteristica spiritelor deschise, libere si liberale,
Apropo de by the way sofismul cu “colegi de partid” tradeaza o minte ingusta si o deplorabila saracie a argumentatiei
2012-01-23 18:14:30 | Raporteaza
@Luminita:
“Ce inseamna “avem” ???”
Cum ce inseamna?! Avem doua luminite pe Voxpublica. Sa traduc in limba franceza?
“banuiesc ca esti capabila sa discerni/identifici din amprenta comentariilor cine este cine”
Evident, evident… Problema e ca “amprentele” (foarte numeroase si omniprezente) indica mereu spre partidul din Modrogan
2012-01-23 18:30:57 | Raporteaza
Hmmm, acest “avem” care ma include intr-un cerc apartinator ma ariceste (ti-am spus ca nu am deprinderea traiului in comun).
Vad ca ai ramas in retorica asta simplista cu partidul, deduc ca nu reusesti sa identifici / sa mirosi cine este cine pentru ca ai nasul obturat si o gandire cu “premeditare”, cand cineva stranuta decretezi imediat ca are … gripa spaniola.
2012-01-23 18:42:08 | Raporteaza
Margaret Thatcher-Cocoș: daca analizezi mai bine amprentele alea ai sa vezi ca sunt scrise de aceeasi persoana, au tipar de redactare si prezentare a argumentelor care se repeta si la Luminita, si la @careva, la @Bongo si altii. Nici nu e greu sa-ti schimbi nickname-ul pe platforma asta deci poti sa te semnezi mereu cu alt nume. Si asta face “Luminita”
Si “Luminita” are dreptate, sa nu o bagam in aceeasi oala cu partidul pdl, ca ea reprezinta alte interese aici, unele private
Nu zic decat Rosia Montana, va prindeti voi la ce interese private ma refer 
2012-01-23 19:09:48 | Raporteaza
Felicitari pentru articol.E scris in contra opiniei insuflata de dogmaticii “realitatii” prin care se spala sistematic creierele confuze si obosite ale romanilor.Te expui injuraturilor maselor indobitocite si inraite de atiata manipulare si epuizare a inteligentei.Un scenariu parca in continuarea povestilor decembriste cu teroristi si ape otravite.Nostalgie de mineriade.Imbogatitii de dupa nea’nicu, profitorii mizeriei si ignorantei unei populime din ce in ce mai amorfe si confuze, pling pe umerii cocirjati ai acesteia, prin agentii unor televiziuni raspunzind la comanda.Interese mafiote si perverse,sunt deranjate putin de citeva voci care au curajul de a le divulga functionarea. Pentru a intelege ce se ascunde in spatele unor afirmatii e suficient sa le descoperi sursele de finantare a difuzarii lor.E destul de simplu cu realitatile si antenele. Aceleasi figuri sunt gravate zi de zi pe sticla televiziunilor, nemaipunindu-ne intrebarea fireasca pe cine reprezinta si in numele cui terorizeaza gindirea infantilizata a compatriotilor.
Inca o data, bravo pentru curaj si opinie diferita de troglodismul care risca sa contamineze minti obosite si obidite.
2012-01-23 20:32:49 | Raporteaza
Cretane, ia zi, Basexu al tau a intrat in istorie si-a facut penis captivus? Vezi ca au mai intrat si altii, Hitler, Stalin, Pol Pot, Ceausescu, si au ajuns la cimitir, de mult ce-au vrut sa-si modernizeze popoarele prin viol!
Daca vrei un gay macrofalic sa ti-o traga, du-te-n Twice, omule, ca ti-o frig aia de zici ca au intrat in istorie, nu-n tine!
2012-01-23 20:52:43 | Raporteaza
@neacsu din campulung: exprimare a la explozive-news
2012-01-23 20:53:45 | Raporteaza
@Pitpalac: ha,ha,ha, mi-ai inseninat dimineatza cu teoriile astea conspiratzioniste (esti insa lipsit de imaginatzie, chestia cu Rosia este fumata).
Cat despre notiuni precum amprenta unui text/compuneri,de ce nu incerci tu sa iti dai cu “pretzuputzu” pe chestiuni mai simple, pe care neuronul tau stingher le pot cuprinde, tip; mama, papa, caca, etc. ??!
tz,tz,tz, este si o chestiune de minima educatzie, cand vrei sa te vari intr-o discutie ce te depaseste, ridica doua degete, cere “mumos” permisiune, si daca o primesti nu folosi limbajul primatelor, aici schimbau oaresce impresii cei din clasele mari.
2012-01-24 11:14:50 | Raporteaza
Domnule autor, nu faci decat sa te alaturi unei companii gretoase de insi care fie din prostie, fie din interese personale meschine, incearca in continuare sa picteze un portret al presedintelui in totala discrepanta cu realitatea. Iar cliseul asta cretinoid asta cu modernizarea, reformarea Romaniei de catre actuala putere este atat de gretos si rasuflat, incat nu e nevoie decat sa va trimit la DEX pentru definitie a celor doua termene si sa va cer cel putin un exemplu de actiune politica recenta care sa se incadreze in definitie. A distruge, a taia, a anula, a reduce, pot reprezenta in anumite situatii limita masuri necesare, dar in niciun caz nu sunt verbe care intra in logica modernizarii sau a reformei, in lipsa unei constructii coerente care sa ofere solutii alternative/contramasuri compensatorii.
2012-01-24 11:22:38 | Raporteaza