![]() | Comasarea alegerilor locale și parlamentare. Explicația pragmatică: jumătate de an în plus de hoțievezi toate articolele de Mihai Goţiu08 Dec 2011 la 11:00 57 comentarii 823 vizualizari. |
Guvernul a dat de înțeles că e dispus să treacă legea electorală prin care alegerile locale și cele generale vor fi comasate prin procedura asumării răspunderii. În replică, Opoziția amenință cu demisia în bloc din Parlament. În sprijinul comasării, Puterea a invocat reducerea cheltuielilor cu alegerile. Și au dreptate, însă nu atât la cheltuielile bugetare se referă, nu la protejarea buzunarului cetățeanului de rând le e gândul, ci la propriul buzunar.
La nivel bugetar, economia e echivalentă cu un tun dat la construirea unui stadion din bani publici, la cât s-a ”pierdut” prin diferite acte și documente la construirea unei centuri de ocolire a unui oraș ceva mai mare din România ori în facturile umflate a 10 kilometri de autostradă (poate și mai puțin). La nivel de partide obținerea fondurilor necesare pentru acoperirea a două runde de alegeri reprezintă, însă, cu adevărat o problemă. Mai ales dacă previziunile arată că șansele de a te ”conserva” la putere sunt minime. Într-o astfel de situație cine să te ”crediteze” în speranța că-și va recupera ”investiția” după alegeri? Acesta e primul ”argument” pragmatic.
Al doilea se referă la prelungirea cu jumătate de an a mandatului aleșilor actuali. Să luăm cazul primarului suspendat al Clujului, Sorin Apostu. Ce s-ar mai fi întâmplat dacă mandatul lui s-ar fi prelungit cu jumătate de an? Timp de jumătate de an ar fi decontat în plus benzină suficientă pentru a parcurge câte 600 de kilometri/lunar. În vară ar fi încasat o nouă rundă de taxe de protecție de la vânzătorii de pepeni din Dăbuleni. Tot în vară, o firmă care a câștigat ceva licitație la Primărie i-ar fi asigurat un concediu în Dubai ori în mai știu eu ce destinație exotică. Iar soția lui ar mai fi avut parte de câteva ședințe de shopping la vreun magazin din mall plătite, la fel, de o altă firmă care a câștigat o licitație publică. Acesta e al doilea ”argument” pragmatic.
Însumate, cele două ”argumente” arată un singur lucru: amânarea cu jumătate de an a alegerilor locale și comasarea lor cu cele parlamentare vizează un scop cât se poate de pragmatic: conservarea și stoarcerea la maxim a resurselor disponibile. O jumătate de an în plus la gestionarea fondurilor locale (și a ”beneficiilor” colaterale ale licitațiilor publice) reprezintă câteva TIR-uri de ulei, făină și zahăr în plus pe care le vor putea arunca ”în război” în pragul iernii 2012/2013.
Dacă în spatele ideii de comasare a alegerilor locale și generale ar fi existat o minimă bună-credință (așa-zisa reducere a cheltuielilor bugetare) soluția ar fi fost destul de simplă: comasarea să se facă în primăvară (cu ocazia alegerilor locale) și nu în iarnă (cu cele parlamentare).
***
Desigur, se poate discuta și despre caracterul profund ne-democratic al comasării alegerilor locale cu cele generale. Pentru că o astfel de comasare va asigura și o uniformizare a opțiunilor: parlamentari și aleși locali de aceeași culoare (după cum s-a văzut și la ”uninominalul” din 2008: tendința majoritară a fost de a vota senatori și deputați din același partid în colegiile de sentaori și deputați care se suprapuneau). Iar tendința de uniformizare este cât se poate de periculoasă și nu doar din punct de vedere teoretic. Cu parlamentari (pe colegii) și aleși locali de aceeași culoare, rețelele de corupție vor prospera la un nivel greu de închipuit chiar și în acest moment. Orice control ori minim echilibru ar fi înlăturate. Așa-zile economii rezultate din renunțarea la o tură de alegeri electorale ar fi făcute praf în câteva săptămâni (cel mult câteva luni) de aceste rețele. Pe termen mediu și lung, bugetele locale și naționale le vor ”subvenționa” cu vârf și îndesat. Și nu în folosul marii majorități a plătitorilor de impozite și taxe.
Etichete: alegeri 2012, alegeri locale, alegeri parlamentare, apostu, comasarea alegerilor, corupţie, Mihai Goţiu, mita, sorin apostu


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1mariusstai tata linistit ca faci infarct.Cu asta va laudati copii mosului.Citeva mii de euro sifonate.Si asteptati ce? Fiti seriosi nastase a facut de tot risul hotia in tara asta.Daca pe el il vreti... | ||
| 2@Mircea 30 - Serios? Bine, indignare generala a obtinut si comasarea alegerilor. Din pacate pentru voi, in timp ce comasarea alegerilor nu se mai tine votul uninominal in varianta asta risca sa se tina.... | ||
| 3Masuri de redresare?! Ha ha ! De inlocuire, tovarasi ! adevarul.ro/act../ ... | ||
| 4ponta a inceput salvarea coruptilor de la puscarie. astazi nastase.baselule iti promit ca daca iti ceri scuze pentru magariile cu rmgc si gazele date pe sest ii votez pe hotii tai. voi macar ati mai... | ||
| 5Puteati sa alegeti un exemplu mai apropiat: si Dinamo ori Steaua se credeau favorite, dar au cistigat "ungurii" de la CFR ;) Bineinteles, dupa cum acuza Jiji, cu ajutorul lui Boc :P... | ||
| 6ponta a inceput salvarea coruptilor de la puscarie. astazi nastase.baselule iti promit ca daca iti ceri scuze pentru magariile cu rmgc si gazele date pe sest ii votez pe hotii tai. voi macar ati... | ||
| Mihai Goţiu 11674 citiri |
| Cristian Teodorescu 10554 citiri |
| Costi Rogozanu 9989 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4418 citiri |
| Constantin Creţan 4318 citiri |
| Dan Duca 4164 citiri |
| Alin Fumurescu 3970 citiri |
| Ciprian Şiulea 3312 citiri |
| Dorin Tudoran 2828 citiri |
| Iulian Leca 2361 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62733 citiri |
| Cristian Teodorescu 40902 citiri |
| Costi Rogozanu 38950 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18172 citiri |
| Alin Fumurescu 17865 citiri |
| Viorel Dobran 13035 citiri |
| Dan Duca 12041 citiri |
| Constantin Creţan 11329 citiri |
| Dorin Tudoran 8754 citiri |
| Elena Vijulie 8710 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
100% de acord cu Gotiu de data asta. Numa` ca vreo 65% din unitatile administrativ-teritoriale sunt dominate de alesii USL….
p.s.
“Dacă în spatele ideii de comasare a alegerilor locale și generale ar fi existat o minimă bună-credință (așa-zisa reducere a cheltuielilor bugetare) soluția ar fi fost destul de simplă: comasarea să se facă în primăvară (cu ocazia alegerilor locale) și nu în iarnă (cu cele parlamentare).”
Legal, reducerea mandatului nu este posibila, prelungirea lui da. Solutia ar fi fost numai prin alegeri parlamentare anticipate (motiune de cenzura trecuta urmata de neformarea unui nou guvern, dizolvarea parlamentului etc).
Insa pui pariu cu mine ca nici macar aia din opozitie nu vo sa renunte la 8-9 luni de privilegii? Mai ales ca multi “dinozauri” nu vor mai pupa un nou mandat…
2011-12-08 11:12:39 | Raporteaza
@ribelalu:
da, cea mai mare parte a Opozitiei e doar declarativa – desigur, pot sa faca mai mult decat atat si chiar sa-si dea demisia in bloc din Parlament (renuntand la privilegiile functiilor respective si, mai ales, asumandu-si riscul de a nu mai avea niciun control, cel putin la nivel parlamentar, in organizarea alegerilor) ;
eu unul nu pariez insa ca vor face acest gest
2011-12-08 11:17:04 | Raporteaza
@ribelalu:
P.S.: acel 65% nu e chiar real, important nu e numarul, ci ”calitatea” acelor primarii si consilii judetene controlate; in plus, marea parte a fondurilor centrale ”sifonate” sunt ”sifonate” prin primariile si consiliile judetene ale Puterii – aici se face diferenta (baronii USL strang doar ce mai ”picura” pe baroniile lor, cei ai Puterii au acces si la ce mai ”picura” de la centru)
2011-12-08 11:28:14 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
“marea parte a fondurilor centrale ”sifonate” sunt ”sifonate” prin primariile si consiliile judetene ale Puterii”
stiu si eu ce sa zic? exista Cluj, Arad, Dolj, Valcea, Brasov, Ilfov dar exista si Arges, Teleorman, Constanta, Vrancea, Bacau, Buzau, Galati samd.
Cred ca e meci nul si aici cu mentiunea ca opozitia se comporta “admirabil” in domeniul asta tinand cont ca e totusi opozitie. Daca am fi la sport as spune ca sosirea este “la fotografie”.
?
Stau si ma intreb uneori cum ar fi fost ca opozitia actuala sa fie putere, daca in conditiile astea se descurca atat de bine
2011-12-08 11:38:59 | Raporteaza
@ribelalu:
“Solutia ar fi fost numai prin alegeri parlamentare anticipate (motiune de cenzura trecuta urmata de neformarea unui nou guvern, dizolvarea parlamentului etc). Insa pui pariu cu mine ca nici macar aia din opozitie nu vo sa renunte la 8-9 luni de privilegii? Mai ales ca multi “dinozauri” nu vor mai pupa un nou mandat…”
Adicatelea… nu pica guvernu’ pentru ca nu vrea Opozitia? Desi PDL, UNPR si UDMR se dau de ceasul mortii sa vada “performantul” guvern dat de pamant, mai exact, dinozaurii parlamentari ai partidelor de la putere (dintre care cei mai multi nu vor mai pupa un nou mandat) stau in banci si abia asteapta sa se ridice sa voteze motiunea de cenzura a opozitiei. Asa cum am vazut de cateva ori, deja, stau lipiti cu clei.
2011-12-08 11:48:23 | Raporteaza
Exiata o solutie simpla – alegeri comasate in iunie dar parlamentarii alesi incep mandatul in noiembrie dupa incetarea mandatului actualului parlament. Ceva asemanator se face pentru presedintele SUA mandatul incepe la cateva luni dupa ce este ales nu imediat ca la noi.
Dar ramane problema cu cele 5-6 luni in care hotia atinge culmi incredibile la final de mandat, ei cam stiu ca au sanse cucu sa mai fie alesi si vor sa mai fure un pic.
2011-12-08 11:50:26 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Nu ma asteptam !Chiar nu se vede ca opozitia nu mai este ascultata deloc ? chiar nu se vede ca opozitia este trecuta doar in “fondul de salarii” ?
Chiar nu se vede ca mai bine de 80 % din cetatenii acestei tari nu au nicio importanta ?
Ce a mai ramas ? 5-6 % hoti,si 14-15 % ratati care se bucura de fiecare data la alegeri cand primesc cate o sacosa de alimente si bautura ,nemaidiscutand de “importanta” ce li se da de a fi “organizatorii” si “decidentii” asupra castigatorului.
Ati avut vreodata curiozitatea sa observati puturosimea si betivii satului sau ai mahalalelor,ce plini de importanta lor se deplaseaza in zilele premergatoare alegerilor ?
Ati observat cu cata indiferenta ii trateaza pe acesti neispraviti,cetatenii care se straduie pentru traiul decent de zi cu zi ? Constientizeaza ei , ca de fapt, viitorul lor este ,paradoxal,hotarat de aceasta patura de neispraviti? Va lua vreodata cetateanul harnic si cinstit atitudine impotriva acestei paturi de “drojdieri”?
Cand banda pedelista spunea ca se vor face economii,ei se gandeau sa-i insele nu numai pe cetatenii obisnuiti care se straduiesc pentru traiul de zi cu zi,ci in mod deosebit se gandeau sa le traga clapa acestor neispraviti pe care ar fi trebuit sa-i plateasca de doua ori .O data la alegerile locale ,si inca o data la alegerile generale !
Escrocul,tot escroc !Nu-i ajunge ca-i fura pe cei ce muncesc .Ii fura si pe betivii satului !
2011-12-08 12:06:18 | Raporteaza
Nu inteleg frica uslamistilor si a maciucarilor de presa aserviti de comasarea alegerilor mai ales cand au in sondaje 180%!Sau poate Grivei (poporul – Stelian Tanase dixit) da semne ca a inceput sa inteleaga situatia actuala europeana,caz in care programul crinopontinian denumit pompos “Angajament pentru Romania” pare,daca nu stupid, ilar!
2011-12-08 12:09:31 | Raporteaza
Daca e vorba de comsare in interesul cetateanului, mai bine ar comasa si prezidentialele, dar nu le convine ca pierd functia aia instantaneu!
2011-12-08 12:16:10 | Raporteaza
Era sa uit ! Sunt curios ,cum va explica USL cooptarea la guvernare a UDMR dupa alegeri ?
Si daca nu vor fi cooptati la guvernare acesti’profesionisti” care au furat de zeci de ori mai mult decat cel mai ordinar “pirat” pedelist si nu a suportat nici macar o injuratura ,nemaivorbind de organele securitatii pedeliste(dna,parchet,sts ,spp,etc),cum isi vor mai justifica guitatul ? Discriminarrrreeeee !Jaaaaf !Partea noastra din prada,prada maghiareasca,unde e ?
2011-12-08 12:20:13 | Raporteaza
@Bogdan
Includerea prezidentialelor in “comasare” este o idee mai mult decat interesanta. Tine seama de cota de incredere de care se bucura actualul presedinte (vreo 9%). Mai ales ca tocmai actiualul presedinte declara cu atata fermitate ca, pentru el, “intoarcerea la popor” este o miscare fireasca, esentiala din punctul de vedere al democratiei. Este adevarat, actualul presedinte a uitat sa precizeze atunci cand a facut declaratia cu ce parte a corpului se va intoarce la popor. De fapt, actualul presedinte da semne ca a uitat cu totul chiar de acea declaratie
2011-12-08 12:35:47 | Raporteaza
Cred ca prin aceasta comasare se doreste ca multi candidati sa nu mai poata candida de doua ori (nu merge cu o candidatura hai ca mai incearca odata, poate merge). Asa va trebui sa aleaga ce vrea. Ceea ce este un lucru bun (mai ales din perspectiva votantului). In rest, nu vad absolut nici o problema pentru populatie. Restul este doar politica ieftina.
2011-12-08 12:39:24 | Raporteaza
Nu stiu daca vreodata mi-a fost dat sa citesc un articol care sa contina mai multe minciuni sau manipulari ordinare… O sa fac referire la o singura minciuna – cea care mi se poare ca depaseste orice limita a bunului simt:
“Cu parlamentari (pe colegii) și aleși locali de aceeași culoare, rețelele de corupție vor prospera la un nivel greu de închipuit chiar și în acest moment.”
Domnu’ Gotiu… Ce legatura exista intre un parlamentar de aceiasi culoare cu primarul si coruptia?!? Aveti ceva statistici care sa va confirme afirmatia sau pur si simplu, mintiti cu nerusinare ca sa va justificati pozitia pro-USL si anti-PDL?
Si ce garantie ne oferiti ca, daca ajunge USL-ul dumneavoastra la guvernare cu procentele pe care pretinde ca le are, va fura mai putin decit fura PDL-ul?
Pentru ca, mi se pare aberant sa fi suparat ca vor ajunge la putere cu 6 luni intirziere niste indivizi care au buzunarele goale, care au anuntat deja ca ii vor pedepsi pe procurorii care au indraznit sa se lege de USL-asi, care au deja experienta in a fura si in a pune justitia cu botul pe labe si care sint condusi de un individ care deja a decis pedeapsa in niste dosare care nici macar nu au fost deschise inca.
Ar mai fi multe de adaugat… As vrea doar sa punctez un lucru pozitiv din aminarea alegerilor cu 6 luni: slugacii USL-asi care slugaresc sub denumirea de jurnalisti vor primi recompensa cu 6 luni intirziere… Avind in vedere ca tot noi vom plati taxele din care vor fi date tunurile din care veti fi platiti voi, acest lucru mi se pare in folosul nostru, al platitorilor de taxe si impozite… Nu ma astept sa insa sa va bucure acest lucru.
2011-12-08 12:42:22 | Raporteaza
@Motiunea de cenzura:
.
), toata viata de acum inainte.
nu e frumos sa te bagi in discutia altora mai ales cand esti paralel cu discutia
totusi, pentru ca spiritul sarbatorilor de iarna te face mai bun, o sa-ti mai explic odata: si eu si Gotiu (vezi comentariul lui de la nr 2) suntem de acord ca Opozitia e foarte buna la dat din gura, cand e vorba de fapte…”pas”. In schimb tu, neintrebat de nimeni, o bagi pe-aia cu puetrea lipita cu clei.
Daca tu imi dai un exemplu de personalitate contestata din tara asta (indiferent de domeniu, incepand de la fostii presedinti, patriarhul Teoctist, Mitica si Nasul Sandu etc pana la presedinte de scara de bloc) care si-a dat demisia si a renuntat la ciolan de buna voie promit sa votez cu Crin Antonescu (seful meu de la USL
2011-12-08 12:45:37 | Raporteaza
@Bongo: Bravo Bongo ! Meriti un os !
P.S. Fereste-te de Cruela (E.Udrea )!E mare amatoare de blanuri si pantofi din piele de caine !
2011-12-08 12:50:05 | Raporteaza
Daca tot e cazul sa facem economie de alegeri, propun intoarcerea la monarhie. O vrea, n-o vrea Base? …Boc? …Ilici?
2011-12-08 12:53:28 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Ia de vezi unde s-a strins calitatea! Domnu’ Gotiu, in tara asta se fura de fix 22 de ani! De la stinga la dreapta si invers, trecind prin moderati si ultranationalisti! Nu va mai dati cu fundul de pamint precum copiii rasfatati, renuntati la ipocrizie si nu va faceti ca uitati! Faptul ca abia acum iese cite ceva la iveala nu inseamna ca nu exista de mult timp, iar a ne face ca abia azi am descoperit ca ” mos gerila” aduce daruri mai ales copiilor bogati ( nu neaparat cuminti)ca e o dovada de mare caracter! Daca vrei sa fiti cu adevarat cetateni ai cetatii, publicati toate ” caracatitele” ! Ele exista, oamenii le cunosc si de aceea se ingretoseaza cind vad la tv si in restul media ca minciuna prin omisiune e un mod de a traial politicienilor, analistilor, ziaristilor si patronilor lor!
2011-12-08 13:04:49 | Raporteaza
@Motiunea de cenzura: Amice,esti un om facut !Precis ca “marele pariot” Traian Basescu te va medalia cu “Steaua Romaniei cu Colan” pentru aceasta idee.
Doamne ,ce economie se va face la bugetul Romaniei!
2011-12-08 13:07:02 | Raporteaza
Nu doar pragmatica, ci si singura explicatie !
Furtul – asta e singurul gand al clasei de incapabili politici. Furtul grosolan, cu mita electorala la vedere, langa sectia de votare, sub ochii politiei antrenata deja sa nu vada !
Inlocuirile de sefi de politie din judete din ultima perioada au drept unic scop plantarea fidelilor obedienti la butoanele autoritatii locale, adica acolo unde trebuie pentru ca procesul electoral sa mearga uns !
2011-12-08 13:24:07 | Raporteaza
domnule Gotiu, 2 intrebari:
1. A existat un referendum national in urma caruia cetatenii au optat pentru unicameral cu 300 de parlamentari. Cine este responsabil daca referendumul nu va fi pus in practica, exista niste sanctiuni in acest sens? Exista vreun “deadline” pentru implementarea lui? Cine raspunde, ce pedepse se aplica daca nu se respecta vointa poporului? Daca nu se aplica, cine returneaza banii cheltuiti pentru referendum?
2. Daca acum se comaseaza alegerile…Ramane totusi in vigoare faptul ca localii sunt alesi pentru 4 ani si parlamentarii tot pe 4 ani. Deci peste 4 ani vom avea tot “comasate” fortat-obligat?
Multumesc.
2011-12-08 13:27:07 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Daca ajung la putere cei pentru care lucrati cu atita daruire patriotica, vom mai avea ocazia sa vedem asa ceva:
realitatea.net/../
Sau va fi din nou ca pe vremea PSD-ului cind coruptii erau ca extraterestrii? Adica toata lumea stia ca exista dar nimeni nu vazuse vreunul…
2011-12-08 13:36:19 | Raporteaza
Eu propun ca alegerele sa fie comasate si sa se desfasoare maine. Va rog sa iesiti cu toti la vot si sa votati USL ! De poimaine nu se va mai fura nimic in tara asta ! Garantat Gotiu !
Felicitari pentru articol, Mihai !
2011-12-08 13:53:57 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Explicația pragmatică: jumătate de an în plus de hoție…………………….o aiureala de explicatie domnule Gotiu. Oricum, tot PDL-ul va castiga alegerile in 2012. Stiti ca eu stiu….
2011-12-08 15:02:24 | Raporteaza
bongo
sa vezi si tu de ce aleg un profesor in detrimentul unui bochetar.Totul cu subiect si predicat fara nici o abureala.
antena3.ro/poli../
2011-12-08 15:09:50 | Raporteaza
adevarul.ro/act../
„mare” om, „mare” caracter, Nae. apropo, e profesorul tău, cumva?
2011-12-08 15:19:36 | Raporteaza
realitatea.net/../
„mare”om, „mare” caracter. Nae, ţi-e cumva profesor?
2011-12-08 15:23:41 | Raporteaza
lucaman
“Oricum, tot PDL-ul va castiga alegerile in 2012. Stiti ca eu stiu….”
cum? vor vota cu pdl profesorii, pensionarii,medicii, politistii,somerii,bugetarii,oamenii de afaceri altii decit cei portocalii,salariatii de la privati, sau veti pregati marea furaciune mai ceva ca in ‘46.Nu o sa puteti fura cit o sa va trebuiasca .
Numai cu hotii din afaceri,o parte din salariatii companiilor de stat,interlopi,tigani si o alta parte din milogii de la tara la care veti merge cu punga nu veti stringe 51% chiar daca o sa cinte salam si printesa ardealului de ramin fara glas.Inca o data doar de veti fura de ramin prosti cei care au furat in 46.
Si daca nu va va iesi furaciunea,cu ponta procuror general in viitorul guvern cum va fi.Eu unul in locul vostru nu as fi linistit de ce va urma…Birrr.
2011-12-08 15:33:13 | Raporteaza
Naaaeee! eşti bine, băiatule?
sper că n-ai căzut de pe scaun.
2011-12-08 15:53:05 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
comasarea se executa nu se discuta!
nu este nevoie de nicio explicatie, de nicio justificare sau analiza cu nuate pseudo-democratice pentru ca Domnu’ pres. a hotarat in urma analizelor comisiilor pres. ca o comasare aduce mai multe voturi lui alba ca zapada – pdl!
eu voi sprijini decizia Domnului pres. pentru reformarea ROU si a tratatelor UE iar acest demers se va putea face numai prin comasarea alegerilor si concentrarea banilor la oamenii pres.!
maruntisurile cu furatu’, coruptu’ si lipsa de democratie sunt nesemnificative in fata maretului plan si a superbei viziuni a Domnului pres.
2011-12-08 16:44:48 | Raporteaza
Postacii fesenisti, rebotezati pedelei, n-au primit instructiunile pentru comentariile despre alegeri. Ca toti viermii de latrina securisto-fesenista, fara neuroni, comenteaza “pe langa”.
2011-12-08 16:47:34 | Raporteaza
val_one
sint foarte bine,iar voiculescu nu imi este profesor ca am terminat facultatea de peste 30ani.Nici salariatul lui nu sint, nu am fost nici membru pcr,si nici secu astea ca sa te scutesc sa pui CD cu comunistul,securistul,corb la corb etc etc.Nu am auzit de voiculescu pina dupa revolutie iar ce a facut el inainte nu ma intereseaza cu nu m-a urmarit sau turnat pe mine nici el, nici alti securisti sau militieni ca nu au avut de ce.Eu nu am simtit nici-o opresiune, mi-am vazut de viata,familie,profesie.
I-am dat lui bongo un exemplu de profesor universitar care spune lucruri cu subiect si predicat comparativ cu un marinar cu comportament de mus care o da tot timpul in abureala.Atit am vrut sa spun.
Cit despre daca cad sau nu dupa scaun stai linistit nu cad dar tie de ce ti-e “frica” ca pierdeti alegerile viitoare sau ca ponta va ajunge procuror general.Cred ca cea din urma te ingrozeste pe tine.Daca pe tine te ingrozeste iti dai seama pe pirat,de asta nu doarme noaptea si tot incearca sa-l agate de ceva sau sa mai gaseasca niste numaratori de izmene din doi in doi ca pristanda,sau cu niste pusti nedeclarate, sau cu nevasta pe la vreun minister, sau pe vreunul cu dosar de crai cu prostituate, sau ceva, orce care sa mai rupa din usl ca asa este democratic la un om cu viziuni.Ca la alba neagra de prin porturi cum nu esti atent cum iti baga mina in buzunar.Om politic “vizionar” cu nu mai este altul.
2011-12-08 16:49:11 | Raporteaza
Mascarada luptei anticorupţie, propagandă a Regimului Băsescu
Publicăm un document care demonstrează că, de la înființarea sa în 2008, Agenția Națională de Integritate nu a prins pe nimeni…
În 1 martie 2011, Agenția Națională de Integritate a răspuns unei solicitări a GIP referitoare la rezultatele dosarelor transmise de ANI parchetelor. Astfel, potrivit ANI, în perioada aprilie 2008 (data la care au fost angajați primii inspectori de integritate) – mai 2010 (data la care activitatea ANI a fost suspendată de decizia Curții Constituționale), ANI a trimis la Parchete 175 de dosare.
La 1 martie 2011, data la care ANI ne-a transmis răspunsul, situația acestor dosare era următoarea:
- Într-un singur dosar (UNU) transmis de ANI, procurorii deciseseră trimiterea în judecată.
- În 95 de dosare transmise de ANI, procurorii deciseseră Neînceperea Urmăririi Penale (NUP)
- 79 de dosare transmise de ANI se aflau în lucru la Parchete.
Mai mult, ANI contestase în instanță 77 dintre cele 95 de NUP-uri. Nu obținuse nici o decizie favorabilă, în 53 de cazuri NUP-urile rămăseseră definitive, restul proceselor se mai judecau.
GIP a realizat, de asemenea, o monitorizare a rezultatelor Agenției Naționale de Integritate în dosarele care au ajuns la instanțele de judecată referitoare la primari de municipii și demnitari (secretari de stat, miniștri, parlamentari).
Potrivit site-ului oficial al ANI („Hotărâri definitive și irevocabile ale instanțelor de judecată”), la 3 ani de la înființare, rezultatele Agenției sînt următoarele:
- 0 (ZERO) hotărîri definitive favorabile ANI în dosare de confiscare a averii referitoare la primari de municipii și demnitari.
- 0 (ZERO) hotărîri definitive favorabile ANI în dosare de incompatibilitate referitoare la primari de municipii și demnitari.
- 0 (ZERO) hotărîri definitive favorabile ANI în dosare de conflict de interese referitoare la primari de municipii și demnitari.
Deciziile împotriva oamenilor politici importanți cu care ANI s-a lăudat în presă au fost infirmate de procurori și judecători. (Există o singură excepție, decizia împotriva deputatului Sergiu Andon, dar nici în acest caz hotărîrea instanței nu este definitivă.)
Astfel: – În 28 aprilie 2011, primarul Constanţei, Radu Mazăre, a cîştigat definitiv la Înalta Curte de Casație și Justiție procesul cu ANI.
- În 20 aprilie 2011, Înalta Curte de Casație și Justiție a respins definitiv plîngerea făcută de ANI împotriva deciziei Parchetului General de neîncepere a urmăririi penale în dosarul deputatului PSD Robert Negoiță.
- În 14 aprilie 2011, fostul ministru de Finanțe Gheorghe Pogea a cîștigat definitiv la Înalta Curte de Casație și Justiție procesul cu ANI.
- În 16 februarie 2011, Klaus Iohannis, primarul Sibiului, a cîștigat definitiv la Înalta Curte de Casație și Justiție procesul cu ANI.
- În 6 decembrie 2010, Înalta Curte de Casație și Justiție a respins definitiv plîngerea făcută de ANI împotriva deciziei Parchetului General de neîncepere a urmăririi penale în dosarul fostului ministru al Mediului, Nicolae Nemirschi.
- În 18 noiembrie 2010, Înalta Curte de Casație și Justiție a respins plângerea făcută de ANI împotriva deciziei Parchetului General de neîncepere a urmăririi penale în dosarul fostului ministru al Tineretului și Sportului, Sorina Plăcintă.
- În 27 octombrie 2010, Mircea Dinescu a cîştigat la Curtea de Apel Bucureşti procesul cu ANI.
- În 11 octombrie 2010, Înalta Curte de Casație și Justiție a respins plîngerea făcută de ANI împotriva deciziei Parchetului General de neîncepere a urmăririi penale împotriva lui Mircea Geoană.
- În 7 octombrie 2010, deputatul PDL Sorin Andi Pandele a cîștigat definitiv la Înalta Curte de Casație și Justiție procesul cu ANI.
- În 17 iunie 2010, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a respins plîngerea ANI faţă de soluţia de neîncepere a urmăririi penală dată de Parchetul General în cazul fostei deputate Daniela Buruiană.
- În 28 mai 2010, Parchetul de pe lîngă Înalta Curte de Casație și Justiție a dispus neînceperea urmăririi penale a deputatului PNL de Arad Mihăiţă Calimente, acuzat de ANI de fals în declaraţii şi evaziune fiscală.
2011-12-08 17:20:49 | Raporteaza
@nae: #24
Sa traiesti naica si numai bine.
Mai Naica, sa-i faci reclama unuia ca Felix (stii ultima lui faza cyu datul in judecata a verisoarei), si daca ar avea dreptate nu se face. Te faci de ras sa mor io. macar sa fi dat un link catre Vosganian sau Sulea Spataru (nu ca ar fi mare diferenta de idei dar macar p-aia nu ii injura nicio ruda)
In linkul ala pus de tine Felix zice ca sunt trei mari erori:
“Incalca Legea responsabilitatii fiscal–bugetare, nr. 69/2010 (articolele 9, 20, 22).
2. Sunt bazate pe supraestimarea masiva a gradului de absorbtie a fondurilor europene.
3. Au un caracter profund imoral pentru ca orienteaza masurile de austeritate in special impotriva categoriilor celor mai vulnerabile: pensionari, bugetari, clasa de mijloc. ”
Ma, fii atent colea, este expres interzisa majorarea salariilor cu 120 de zile inainte de alegerile generale. Dar anul 2012 are 366 de zile, asa ca in primele 6 luni nu interzice nicio lege cresterea salariilor si pensiilor. Sau tu nu iti doresti asta?
tot Felix asta zice ca este supraestimata absorbtia fondurilor europene. Ma asa o fi sau nu, dracu stie. Nu s-a nascut in ca omul care sa spuna exact cat si cum va absorbi o tara in viitor. Nici Nostradamus nu a prezis. poate absorb astia si mai mult sau poate nu absorb deloc. Dar nu asta vreau sa discut cu tine. Vreau sa te intreb de amendamentele alea 10 sau 12 (habar nu am) cele mai importante in vizunea USL din care jumate cer scaderi de impozite si TVA (TVA-ul nici in caricatura aia de program al USL-ului nu este prevazut sa scada in viitori ani…asta ca sa vezi cat sunt de seriosi si astia cand cer ceva ce nici ei nu doresc) si jumate cresteri de salarii, pensii si ajutoare sociale. Sursa banilor? Colectarea (ipotetica) mai buna a taxelor si impozitelor.
Ca sa intelegi tu mai bine si USL-ul propune cheltuieli sociale CERTE bazate pe niste venituri IPOTETICE.
Diferenta intre fondurile europene ipotetice ale puterii destinate investitiilor si cheltuielile sociale certe cerute de opozitie este ca banii ceruti de USL, daca se aproba amendamentele, se vor da obligatoriu, in timp ce investitiile, daca nu sunt bani, nu se fac.
Cat priveste chestia aia cu imoralitatea, vezi ce se cere in unele din cele 10.000 de amendamente depuse de USL, toate referitoare la cheltuieli, niciunul la venituri: parcuri la tara, sute de biserici, parcari auto prin sate, monumente samd.
Asa ca sa-l lasam pe Felixul asta ridicat in slavi de slugile lui de la Antena3, singurul loc din lumea asta unde se vorbeste de el
p.s. La multi ani pentru Sfantul Nicolae!
2011-12-08 17:40:55 | Raporteaza
riberalu
Salut.
nu ridic in slavi pe nimeni dar am facut si eu o comparatie intre un profesor universitat si un pirat beat tot timpul
Unde ai fost? Nu te-au descoperit inca usl-isti cal troian al piratului in partidul lor.Vezi ca pe geoana l-au prins.Tu ai stat ascuns sa treca valul?Si acum ca a trecut, pe listele lor nu te-au pus si ai inceput iar sa-i lucrezi din interior.Vezi ca antonescu este cu ochii pe tine.
2011-12-08 17:51:25 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
Site-ul gotiu.ro../ nu mai este disponibil?
2011-12-08 18:14:57 | Raporteaza
Ca de obicei, ai dovedit si de aceasta data, ca esti un dobitoc, o lichea ordinara in slujba marilor infractori si marilor corupti din psd, pc si pnl, care probabil ca te platesc pentru aceste mizerii.
Guvernul actual nu a furat nimic. Guvernul a luat cele mai intelepte masuri. Guvernul actual a salvat tara de la faliment, de la dezastru, de la colaps economic, de la incetare de plati, de la hiperinflatie, de la prabusirea monedei nationale.
Guvernul actual a creat conditiile iesirii tarii din recesiune si pentru revenirea la crestere economica.
Daca, prin absurd, Presedintele, ministrii si toti parlamentarii care sustin guvernul ar fi furat fiecare cite 3 – 4 milioane de euro, le-ar fi ajuns pentru a trai in lux tot restul vietii. Asta ar insemna circa un miliard de euro, adica mai putin decit lipseste din bugetul de stat (din cauza crizei economice mondiale, a devalizarilor si dezechilibrelor create de fostele guvernari, psd si pnl) intr-singura luna. De ce ar mai fura restul de trei ani si 11 luni din mandat ? Iti dai seama ce aberatii sustii ? Iti dai seama cit de idiot esti ?
Daca, tot prin absurd, Presedintele, ministrii si toti parlamentarii care sustin guvernul ar fi furat fiecare cite 6 – 8 milioane de euro, le-ar fi ajuns pentru a trai in super lux tot restul vietii. Asta ar insemna circa doua miliarde de euro, adica mai putin decit lipseste din bugetul de stat (din cauza crizei economice mondiale, a devalizarilor si dezechilibrelor create de fostele guvernari, psd si pnl) in doar doua luni. De ce ar mai fura restul de trei ani si 10 luni din mandat ? Iti dai seama ce aberatii sustii ? Iti dai seama cit de idiot esti ?
Doar un idiot isi poate imagina ca cineva fura lunar miliarde de euro, in loc sa mareasca salariile si pensiile, iar apoi sa cistige detasat alegerile.
2011-12-08 18:15:36 | Raporteaza
@nae:
. Mie imi placea cand orice articol citeam gaseam cate un “Jos Basescu”. Eram ca si cum jucam in “deplasare”, era adrenalina, erau comentarii misto, ne distram cu nepotu`, cu laurii, cu radu humor, cu silviu petcu, cu tine, cu cris samd
…Turambar, Fumi, Duca, Cosmeanu, Macovei, Dancu, Saftoaica…cand ti-e lumea mai draga scriu ceva de “bine” de Crin, Ponta, Iliescu, iau apararea lu` Geoana, iau interviu lu` Lazarescu. Spune si tu…cat sa le mai tina piept Gotiu, Leca, Teodorescu, Costi si Domnisoru? Bine, Gotiu are fixul lui cu Rosia Montana. Asa e el, acum cativa ani vroia sa mute statuia lui Iancu din Cluj. Lu` asta cand i se pune pata, i se pune asa…cam cate 2-3 ani pe un subiect. Apoi uita.
Nae, stii ca nu ma feresc de tine. Mie USL-ul nu are ce sa-mi faca decat sa-mi ia caii de la bicicleta. Nu stiu ce intelegi tu prin “cal troian” dar iti spun un secret: nu eu umblu dupa ei, doar ma stii, ci ei umbla dupa mine. Asta ca sa vezi cat ii intereseaza si pe ei de doctrine, principii samd. Insa stai linistit…in Italia acum vreo 20 de ani in vreo 2 ani au disparut toate partidele care existau atunci si nu a murit nimeni (in afara de vreo 2-3 politicieni care s-au sinucis si inca cativa la parnaie)
Nu am mai acomentat pe-aici ca mai avem si alta treaba decat comentatul pe bloguri. Am intrat sa mai citesc insa vezi si tu ca Voxpublica e din ce in ce mai “subtire”, prietenii vechi de comentarii (din ambele tabere) apar si ei din ce in ce mai putin si apar din ce in ce mai multe figuri noi care scriu articole aici si ai naibii unii ies din tipar si nu injura puterea. Mie nu imi place asa, cu articole din ce in ce mai multe echilibrate.
Uita-te si tu ce a decazut platforma asta
Vremuri naspa Nae…s-a intors lumea cu fundul in sus. In ritmul asta, daca pe Vox se continua asa, e ca si cum tot cartierul Ghencea ar striga “Hai Dinamo!”
2011-12-08 18:26:53 | Raporteaza
@nae:
“Vezi ca pe geoana l-au prins”
Al dreaq Mirciulica…il facurati si PDL-ist.

Ia stai asa….Adica cum? In 2009 PDL a avut doi candidati la presedentie? Pai ar fi trebuit sa fiti bucurosi atunci ca a pierdut Geoana, inseamna ca in 2009 PDL-ul si-a furat-o
2011-12-08 18:39:31 | Raporteaza
@nae: PDL-ul va cistiga si viitoarele alegeri.
Romanii stiu cine a salvat tara de la faliment si cine a devalizat-o. Romanii stiu ca toate problemele actuale se datoresc exclusiv crizei economice mondiale, devalizarilor si dezechilibrelor create de fostele guvernari, psd si pnl.
Sunt nemultumiti de scaderea salariilor cei un milion si ceva de bugetari, dar nu toti sunt idioti sa nu inteleaga ca statul nu are de unde sa le plateasca acum mai mult, nu sunt toti indioti sa creada ca un alt presedinte sau un alt guvern ar putea face mai mult.
Mai sunt nemultumiti cei citeva mii de pensionari de lux cu pensii nesimtite, dar si ei stiu ca guvernul are dreptate sa le reduca pensiile nesimtite.
Mai sunt nemultumiti citeva sute de mii de neispraviti care sunt platiti pe drepturi de autor, iar acum trebuie sa plateasca impozit. Nici acestia nu sunt toti idioti sa nu inteleaga ca guvernul are drepate sa-i impoziteze. Cu totul, sunt maximum doua milioane de nemultumiti, dar nu toti sunt si idioti.
Sustin guvernul si pe Presedinte cei trei milioane de salariati de la privat, care stiu ca daca ajung cumva la putere cei din coalitia Prostanacilor, Repetentilor, Derbedeilor, Analfabetilor, Coruptilor, Infractorilor, Informatorilor, Santajistilor si Lichelelor, sau, pe scurt, usl, vor lua bani de la ei pentru a-i plati pe bugetari. Sustin guvernul si pe Presedinte aproape cinci milioane de pensionari care stiu ca daca vor veni la putere cei din coalitia Prostanacilor, Repetentilor, Derbedeilor … se va ajunge la o inflatie uriasa, iar puterea de cumparare a pensiilor lor va scadea drastic.
Deci, raportul este de peste opt milioane pentru, contra maximum doua milioane impotriva PDL-ului.
Putem admite ca un milion de oameni pot fi manipulati de campania mizerabila de minciuni, calomnii, dezinformari si intoxicari de la televiziunile mogulilor.
Ne putem astepta ca psd-ul sa fraudeze din nou alegerile cu maximum un milion de voturi.
Tot ramine un raport de peste sase milioane pentru, contra maximum patru milioane impotriva PDL-ului.
Deci, derbedeul de Poanta-Toanta sau Monta sa-si puna pofta in cui. Sa respecte vointa majoritatii. Asa este in democratie.
De fraudat, au fraudat cei din psd, dar, din fericire, nu au putut fura, cit au votat (si cit vor vota in continuare) Romanii impotriva banditilor din psd, pc si pnl.
PDL-ul a salvat tara de la faliment, de la dezastru, de la colaps economoc, de la incetare de plati, de la hiperinflatie, de la prabusirea monedei nationale.
PDL-ul a creat conditiile iesirii tarii din recesiune si pentru revenirea la crestere economica.
Pentru usl vor vota doar inapoiatii mintal (pentru ca pot fi manipulati de emisiunile mizerabile de la televiziunile mogulilor), de hoti, de corupti, de infractori si de escroci (pentru ca stiu ca altfel vor ajunge acolo unde le este locul, iar averile le vor fi integral confiscate).
Majoritatea Romanilor sustin PDL-ul si pe Presedinte, dar nu pentru ca nu le cunosc lipsurile, erorile sau defectele, ci pentru ca alternativa la actualul Presedinte si la PDL, o reprezinta niste derbedei si niste lichele, iar in spatele lor se afla marii corupti si marii infractori, care au devalizat tara in timpul guvernarilor anterioare, psd si pnl.
Bazinul electoral al psd, pc, pnl, prm, png, pp-dd-otv il constituie oamenii fara scoala, fara carte, fara minte, care pot fi manipulati de emisiunile mizerabile de la televiziunile mogulilor, oamenii simpli care confunda efectele crizei economice mondiale, cu efectele guvernarii, oamenii cu un IQ foarte redus, care nu pricep ca in toate tarile au fost adoptate masuri dure de austeritate, pentru a iesi din recesiune.
CNA-ul si CSAT-ul trebuie sa inchida imediat televiziunile mogulilor, adevarate oficine ale minciunii, calomniei, dezinformarii, intoxicarii si manipularii persoanelor cu un IQ foarte redus, dar care, din pacate, au dreptul sa voteze.
2011-12-08 18:41:03 | Raporteaza
ha ha ha!unde esti bah ala care radeai de nae ca e dus cu capul!ia uite mai sus ce scrie emil!!!!ha ha ha!!!cica criza mondiala l a facut pe apostu boc basinescu udrea sa bage mana!!!!!ha ha ha!!cica criza mondiala l a facut pe basina sa spuna ca regele mihai e tradator!!!!emile iesi bah de la spitalul 9 un pic pe strada si ai sa auzi ce spune lumea de basina de pdl…………..!!incredibil mah frate ce idiot!!
2011-12-08 19:21:02 | Raporteaza
Emil
eu cred ca nici nu trebuie sa mai mergem la vot.Toata tara ride cinta si danseaza.Toti oamenii sint fericiti si oricum pdl va cistiga alegerile cu 115,87% asta daca le va numara anastase.
Bravo, asa activist nu a avut nici ceausescu.Ar muri de invidie stiind ca existi acuma si nu ai fost pe timpul lui.Te-ar fi facut mina lui dreapta.
Ti-ai scos saorma dai inainte ca poate iti va iesii si berea.
Tu in ce film joci ca in cel care se ruleaza acuma nu te vad.
2011-12-08 19:21:54 | Raporteaza
@arader si nae
daca voi si cei ca voi nu ar mai merge la vot ar fi minunat.Oricum voi nu contati si votul vostru este nul din start.Ca si voi.
2011-12-08 19:34:16 | Raporteaza
emile, parca te-am mai citit facand calculele astea acum vreo juma de an.
Oricum, imi place asta: “Romanii stiu cine a salvat tara de la faliment si cine a devalizat-o.”
Asa e, romanii stiu cine a facut astaLasa-ma sa ghicesc: clasa politica, adica PSD, PNL, PDL, UDMR si alte organizatii mafiote.
Acuma, in cifre absolute, cu siguranta PSDul a furat mai mult: avantajul de a fi mai multa vreme la putere si in perioade mai manoase. Dar, in ce priveste raportul furaciune/sume avute la dispozitie, as fi dispus sa bag mana in foc ca PDLul e pe undeva pe langa PSD, daca nu cumva i-a depasit.
Ce va scoate insa pe voi in evidenta, e altceva: de la PCRul lui Dej, clasa conducatoare a Romaniei n-a avut un IQ mediu mai scazut.
2011-12-08 19:49:02 | Raporteaza
@JohannM
tu ai partial dreptate,dar ce te faci,ca te macina dorul de Iliescu?
In rest esti baiat bun si sper ca banii tai sa intre in buzunarele lui Voiculescu.Pentru ca meriti!
2011-12-08 19:55:24 | Raporteaza
@nae
tu ai nume predestinat a fi sininim cu prostia de care dai dovada!
De cand ai postat cu link la felix mi-am dat seama ca esti bun de asomat cu muzica,sa nu suferi.
Pai bine mai tataie,d-aia au murit revolutionarii lu’ Iliescu,cei ce demonstrau mai ieri,la revolutie,ca sa tradezi barca rosie a lu’ tatucu’ si sa te dai cu varanu’?
Nu-ti dai seama ca esti rasu’ blogurilor?
Mai era unu’ ca tine,ericson pre numele lui,dar tu il intreci de departe.
PS-la urma urmei ai si tu dreptate,trebuie sa traiasca si ratatii ca tine,ca sunt suflete sincere.
2011-12-08 20:00:44 | Raporteaza
@nae
erata_sinonim (graba bat-o vina)
2011-12-08 20:01:35 | Raporteaza
nepoate, problema mea nu e in buzunarul cui intra banii mei, ci faptul in sine: ca banii nostri intra in buzunarele unor mafioti.
2011-12-08 20:03:04 | Raporteaza
@JohannM
ai iarasi dreptate,dar daca ma intrebi pe mine,prefer ca banii mei sa mearga pe desuurile lui Udrea decat pe chilotii lui felix.
Chestie de optica si feminism.
2011-12-08 20:07:00 | Raporteaza
@branconieru’: Da am auzit ca pune PSD-ul mitilienii la panda. Omul si copacul….
2011-12-08 20:08:38 | Raporteaza
nepoate,chestiunea cu optiunea pot sao inteleg. dar eu nu o mai suport. chestiunea adica nu o mai suport, ca situatia oricum trebuie sa o suport, ca toti ceilalti.
2011-12-08 20:19:09 | Raporteaza
Nu nae… Tu nu alegi un profesor universitar comparativ cu un marinar. Tu alegi un turnator la securitate, un mafiot care fura pe fata de la oamenii saraci, un mogul care isi foloseste trustul de presa ca arma politica, un posibil mafiot si posibil viitor puscarias (avind in vedere dosarele pe care le are).
Ba mai mult, in cazul Haysam era vorba de un Profesor – nu-i asa? Avind in vedere insistenta cu care slugoii de la Antene incercau sa ne convinga de faptul ca Profesorul este Basescu (de ce nu Marinarul sau Popey sau Capitanul??) am motive intemeiate sa cred ca cel pe care il alegi a ajutat un terorist sa fuga din Romania. Lucru care ar explica si de ce PSD-ul a blocat aducerea lui Haysam in tara…
2011-12-08 22:08:39 | Raporteaza
@Bongo:
Da, bre, PSD e vinovat mereu. Psd conduce tara: are Presedinte, majoritatea in parlament, guvernm minsitru, presedinti de denat si camera, sri si servicii, tot. Bietii pedelei, ei saracii n-au decat pe Udrea.
2011-12-09 00:11:45 | Raporteaza
@Emil:
Tu de Oprea, seful mafiei, ai auzit? Stii ce face el acum??
Evident, Ponta e de vina!
2011-12-09 00:15:10 | Raporteaza
@victorie L: Stai ca pe asta nu o inteleg… PDL-ul este vinovat ca PSD-istul Titus Corlatean (care este Preşedintele Comisiei de Politică Externă a Senatului!!) a blocat ratificarea acordului care ar trebui sa faca posibila aducerea in tara a lui Hayssam?!? Pai nu ti se pare ca esti putin penibil?!?
2011-12-09 00:27:12 | Raporteaza
@Adela: Pe aceiasi logica, Oprea era bun cit era in PSD. Ba mai mult, Geoana era cea mai buna varianta a PSD-ului pentru candidatura de presedinte…
Am doua sfaturi pentru tine: judeca-i pe toti cu aceiasi masura si judeca faptele nu oamenii…
2011-12-09 00:31:48 | Raporteaza
NU TREBUIE SĂ NE MIRE NIMIC, INTR-O TARĂ IN CARE NU SE APLICĂ LEGILE PROPUSE SI VOTATE DE ACTUALA PUTERE, HOTĂRÂRI ALE INSTANȚEI EFINITIVE, ETC. ÎN TARA ÎN CARE NIMENI NU SE ÎNTREABĂ, SAU DACĂ S-AU ÎNTREBAT NU SE FACE NIMIC PENTRU A SE REMEDIA EVAZIUNEA FISCALĂ, CARE SE RIDICĂ LA CÂTEVA MILIARDE DE EURO:
-FIRMELE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL CARE PLĂTESC SALARIUL MINIM PE ECONOMIE ȘOFERILOR CARE FAC CURSE INTERNAȚIONALE, CINE CREDE ACEST LUCRU? EI DEOARECE SUNT LA PUTERE…
-NEFACTURAREA TRANSPORTURILOR DE PIATRĂ, NISIP ETC. SAU FACTURAREA UNUI PROCENT DE 25% CELE DE LA AUTOSTRADĂ…
-MUNCA LA NEGRU ….
-nefacturarea consultațiilor la cabinetele medicale private ETC…
Alegerile se vor comasate pentru a fi timp suficient pentru pregătirea furturilor, aranjamentelor, și dacă nu iese, macar vor mai fura acum când sunt o perioada mai mare la ciolan.
2011-12-11 23:10:28 | Raporteaza
@Bongo: Da Bongo. PDL este cel mai corupt si reactionar partid din Romania. Merita sa ajunga la gunoiul societatii,nimic nu mai poate fi reciclat din el,corupti pana in maduva oaselor.
2011-12-19 21:58:53 | Raporteaza