RSS Feed

Confrați, treziți-vă și vedeți pentru ce și pentru cine semnați!

vezi toate articolele de
22 Jan 2014 la 21:21 53 comentarii 3059 vizualizari.

În 25 de ani de democrație ca la noi am tot avut de-a face cu scrisori deschise, proteste, și alte manifestări epistolare cu multe semnături. Pe vremea lui Ceaușescu am semnat o scrisoare de protest adresată președintelui Uniunii Scriitorilor. Asta se întîmpla în vara lui 1989. Evident că acea scrisoare nu-i era adresată numai președintelui scriitorilor, așa că după ce-am semnat-o, mă așteptam la reacții contondente din partea autorităților. Din cîte știam unul dintre cei care umblau după semnături s-a dus să se autodenunțe la Securitate, cu lista de semnături cu tot. Dar la cum umblase lista, prin locuri publice, inclusiv la restaurantul Uniunii Scriitorilor era greu de crezut că Securitatea nu aflase de ea. Nici unul dintre semnatari însă n-a fost invitat la Securitate.

După Revoluție cineva a scos la iveală scrisoarea și lista de semnături. Numele meu dispăruse de acolo. Amicul care îmi ceruse să semnez mi-a spus că semnătura mea a fost ștearsă fiindcă aveam doi copii. Foarte frumoasă grijă, dar pe lista care ajunsese la Securitate era și numele meu, în timp ce de pe lista scurtă de după revoluție numele meu fusese șters.

Am mai semnat în primii ani de după revoluție diverse scrisori deschise, după care băgînd de seamă că printre semnatari erau și unii care nu-mi plăceau, am luat decizia să nu mai semnez alte scrisori deschise decît cele pe care le scriu eu. Văd acum că diverși gazetari simt nevoia să se justifice de ce n-au semnat și ei o scrisoare deschisă compusă de unii dintre colegii noștri de breaslă care au o anumită orientare politică. Jurnaliști care țin de B1 tv, de Evenimentul Zilei, de Hotnews, România liberă și de revista 22. S-au strîns astfel vreo 500 de semnături. E mult, e puțin?

Am întrebat cîți jurnaliști mai sînt, de fapt, în România. Cică ar fi vreo 3000, pe la ziarele din provincie, pe la televiziunile și radiourile locale, plus cei din București. Dacă sînt 3000 atunci proporția dintre cei care au semnat și cei care n-au făcut-o e chiar mai drastică decît raportul de la alegerile parlamentare. Din punctul meu de vedere, nu pot semna alături de jurnaliști care au încercat să mă lase fără locul de muncă, ca Sabina Fati și alcineva de la România liberă care au fost trimiși să liciteze pentru a cumpăra marca Academia Cațavencu, cu bani pe care nu-i aveau. De asemenea nu pot semna alături de jurnaliști care au luat bani de la SOV și apoi s-au făcut că uită de acest amănunt, ca Dan Tăpălagă, Dan Andronic și alții. Nu pot semna alături de băsiști care nu acceptă că Traian Băsescu e principalul autor al războiului dintre susținătorii lui și cei care au alte simpatii.

Ce-i leagă după părerea mea pe cei 500? Impresia că Băsescu a ajuns să fie opoziția din România și că Băsescu e personajul european din politica noastră. De două ori fals. Băsescu vrea să-și asigure o poziție confortabilă după ce nu va mai fi președinte, iar ca personaj european a început să fie contestat de la Bruxelles. Cînd mi s-a părut că lupta dintre jurnaliști se poartă cu mijloace nedemne, ca în cazul acuzațiilor mizerabile aduse Andreei Pora, am scris asta, în Cațavencii, Asta nu înseamnă însă că sînt de acord cu Andreea Pora cînd o văd că face zid în fața lui Traian Băsescu, cel care se pișă metaforic pe colegii ei de breaslă. Dacă sîntem critici la adresa puterii, atunci să i-o tragem și lui Băsescu, nu numai lui Ponta și lui Antonescu. Și chiar dacă 500 de jurnaliști și băgători în seamă ai acestei meserii semnează o scrisoare deschisă care e de fapt pro Băsescu, asta nu înseamnă nimic altceva decît o expresie flagrantă a gazetăriei partizane cu pretenții de independență.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

53 comments
  • 1

    tu n-ai facut zid in fata si spatele lui basescu ani de zile bai IQ subunitar?! kiar te-ai tampit de tot?

    spitalu 10
    2014-01-22 21:32:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    semn clar ca uslistii lu teodorescu sunt in continuare kkti la kur de frica dictatorului si ca se apropie funia de par.
    cu toate ca basescu nu mai poate candida si este pe finalul mandatului,nebunii si penalii tot cu basescu se lupta.

    frica pazeste bostanaria
    2014-01-22 21:34:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Bun. Am citit jumatatea asta de articol. Unde-i cealalta jumatate, cea despre petitiile pastorului ? Sau sarim in continuare intr-un singur picior ? Cu ce sa comparam lista celor 500 ?

    florin
    2014-01-22 21:56:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    @@@ !!! Asculta comanda la mine

    Scoala-te poola ca te tai
    2014-01-22 21:58:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Santa Echidistantzia. intre grupul infractional organizat si tara pe care incearca de 2 ani sa o ia ostateca :)

  • 6

    Sa nu cumva sa semnati alaturi de Robert Serban ori Daniel Vighi, Marineasa ori Cristian Ghinea, Armand Gosu ori Tapalaga ăştia e băsişti; ca sa nu mai zic de Plesu ori Andrei Cornea sau Patapievici; nu sinteti dvoastra atit de jos.

    victor L
    2014-01-22 22:39:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Aveti dreptate, domnule Teodorescu, baietii astia nu sesizeaza ca semneaza pt “pisatul” presedintelui in capul jurnalistilor.

    Apropos, domnule Teodorescu, in perioada in care il votati pe Basescu, de 3 ori!?, “pisatul” presedintelui era in regula?

    Iar dvs erati gazetar independent!? Sunteti penibil!

    Mitica
    2014-01-22 23:07:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    orice semnatura pro basescu este un sut in fund pe care si-l trage singur semnatarul care participa la o asemenea coterie in stil mafiot…
    andreea pora nu intra in discutie pentru ca respectiva o face din convingere si cu mult patos

    ps: unii intelectuali il sustin pe basescu pentru ca ar fi de dreapta…
    iata doua rezultate ale politicilor sale de dreapta:
    1. restitutio in integrum = centrul istoric din Timisoara etc etc a intrat prin corutie pe mana tiganilor iar fondul proprietatea este o sursa bogata de coruptie oficiala si mult mai periculoasa decat povestea cu matusa tamara…
    2. intarirea statului represiv s-a facut cu cele mai sofisticate si scumpe echipamente de cautare, interceptare a adversarilor politici dar statul nu poarta nicio grija de nenorocitii carora li se intampla un accident si mor abandonati pe coclauri de acelasi stat reformat de basescu

    trolu
    2014-01-22 23:16:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    (3) Depinde ce scrie în capu’ listei, tovarăşe teodorescu: dacă există cuvintele salariu, primă, avansare (fie şi şoptite) o semnaţi sigur chiar daca este de la băsescu, partid sau de la securitate…

    Alan Ritzi
    2014-01-22 23:18:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Am semnat impotriva linsajului A3 la adresa unor oameni, Pora in special. Asta nu inseamna ca o iubesc pe Pora, sint multe momente in care nu am fost deloc de acord cu ea, ci ca, in cazul asta, sint solidar cu ea. Daca il vezi pe unul cu lant gros de aur la gat ca se ineaca nu-l salvezi pentru ca poate e cocalar sau nesimtit? Mi se pare ca generalizati gresit si cred ca ar trebui sa reveniti asupra concluziei. Si nu, nu e o petitie pro Basescu, eu nu am perceput-o asa. Daca o percepeam asa nu semnam.

    Ovidiu Vanghele
    2014-01-22 23:21:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Ce mizerie!
    Dle Teodorescu,le amestecati jenant.Eu inteleg ca nu ati semnat petitia in primul rand din cauze pur materiale si subiective:foste suparari,frustrari innabusite,vechi resentimente fata de unul sau altul.Care nu par a avea nimic in comun cu principiile cu care va imbatosati penibil.Unul v-a concediat, altul v-a cumparat marca,altul a luat din banii la care probabil ca jinduiti intens chiar dvs…Lasati-o balta, domnule, cu scremetele jurnalistice jenante,sunteti doar bufonul acestei platforme on-line,persoana care produce ilaritate fara ca macar sa fi bagat de seama.

    cactus
    2014-01-22 23:26:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    ˝Esti un mare ticalos daca gandesti asa. Ticalos pentru ca amesteci voit lucrurile si manipulezi ordinar…Sa admitem ca nu esti ticalos cand te prefaci a nu pricepe. Atunci, ce? Se cheama cumva ca esti prost?˝ Dan Tapalagă

    Dan Retegan
    2014-01-23 09:00:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Citind articolul dumneavoastra imi dau seama de ce a ajuns presa unde a ajuns. Deci asta ati inteles dumneavoastra din petitia asta, ca e “pro Basescu”. Aferim.

    Alin
    2014-01-23 10:06:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Apelul “Confrati, treziti-va” se pare ca a avut ecou.
    Stiind ca SOV a fost declarat poet, deci confrate, aflam:
    “Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vintu a fost adus cu mascatii la Parchet joi dimineata, anunta B1 Tv. El deținea acte de identitate false, emise în Republica Moldova, pe numele de Sorin Haralambie, si ar fi incercat sa fuga din tara , sustine sursa citata.”.
    S-a trezit, dar se pare ca tirziu :P

    victor L
    2014-01-23 10:19:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    alt propagandist. Propagandistii sunt de 10 feluri: cei care stiu binar si cei care nu

  • 16

    “De asemenea nu pot semna alături de jurnaliști care au luat bani de la SOV și apoi s-au făcut că uită de acest amănunt”

    Nea Teo, de nota 10+ !

  • 17

    al 11-lea fel

    Cristian T Haralambie
    2014-01-23 11:26:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Domnule Teodorescu, eu inteleg ca nu e ok nici sa il aperi pe Basescu atunci cand nu are dreptate, dar scuzati-ma, nu se poate compara Basescu cu Voiculescu(cel care si-a turnat rudele), Vantu(FNI), Oprescu(mai are rost sa zic), Mazare(mafiotul cel mai mare din Constanta), Vanghelie(analfabetul), Iliescu (criminalul). Sunt de acord ca de multe ori nu are dreptate insa e totusi la alt nivel.. Acum cretinii spalati pe creier si cei care se dau independenti o sa imi arunce vechea poveste cu da` si Basescu e securist, dar udne e flota si alte inventii marca Antena3 (apropo Basescu a castigat la CEDO cu Ciuvica care manca cacat pe teme de astea)… Domnule Teodorescu, nu va mai dati impartial atunci cand este clar ca tineti cu hotii pesedisti, cel mai mare cosmar al acestui popor.

    Tudor B
    2014-01-23 11:26:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @Adi: @Adi:De nota 20 chiar.
    Pai domnul Teodorescu a fost platit de Vantu , pana in 2009 la Cotidianul , si are mare tupeu sa para fata mare.
    Nu dumnealui aparea pe sticla toata ziua la Realitatea ,cand postul era controlat de Vantu ?

    george
    2014-01-23 11:29:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Mai sa fie. dar la locul de munca condus de Bucsu, mufat direct la hidrant si de Dinescu, care primea 100000 intr o transa, te duci. aia nu iti put. imi pare bine ca nu va mai citeste nici dracu, foame in gat ce sunteti.

    sindbad
    2014-01-23 11:33:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    Dle Teodorescu, atunci cand afirmati ca Dictatorul a inceput sa fie contesta pe la Bxl va referiti si la Pino Arlacchi, specialist anti-Mafia, care este consilierul onorific al premierului Victor Ponta? :)
    antena3.ro/roma../

    Nelu
    2014-01-23 11:36:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Teodorescule , esti varza bai nene!
    ai dovedit inca o data ca esti un USL-as nenorocit !

    cristi
    2014-01-23 11:37:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Asta cu confratii e cea mai tare :D

    Paduchele catre elefanti si rinoceri: “Confratilor !”

    confrate cu sora medicala
    2014-01-23 11:40:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Autorule
    Cu placere in suflet te anunt ca te am pe lista si urci catre top vertiginos.
    In curand vin sa te iau.
    Deh, ai ajuns boshorog, si totusi in loc sa-ti dea rivalul meu , D-zeu, o batranete frumoasa…te-a schimonosit rau la suflet si la penitza,
    Probabil acolo jos, la 2 metri adancime, pana si viermii vor fugi de tine, tinandu-se de nas.

    mahmurul
    2014-01-23 12:55:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @Cristian Teodorescu

    Domnule Teodorecu, in Hotnews domnul Dan Tapalaga va da un raspuns la acuzele Dvs. Ne dati voie sa citim acel articol?
    De ce va e frica de un drept la replica?
    De ce stergeti comentariile care nu va jignesc , ci dau doar link-uri pentru informare la subiectul de faţă ?!

    Dacă ati gresit – e omeneste- va vine greu sa retrageti, sa va cereti scuze, eventual?
    Aveam alta parere despre Dvs.

    Mircius
    2014-01-23 14:26:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    eu vreau sa stiu clar cristoiu si turcescu au semnat, da sau nu.
    Nu de alta dar vreau sa stiu si eu daca deontologii neamului sint pentru semnare si cauza.
    nu conteaza ca acuma sint deontologi si verticali dupa ce unul a ciugulit parai auriti sin palma varanului si l-a scuipat la greu pe dusmanul poporului de atunci prietenul de azi ,iar celalalt tinea hidrantul lui vintu
    Nu conteaza ce faceau sau cum se duc azi pe ghita pentru un parai important este sa fie solodari cu breasla si ei ca deontologi nu pot lipsi ca scade importanta demersului.Ca sint exemple vii de deontologie si verticalitate.Sigur,sigir
    Si mai sint curios de ceva suma tuturor deontologilor fac
    50% din notorietate-audiente-bani produsi nu primiti ca trioul gigea-ursu&badea.Voi ce ziceti?

  • 27

    Din ce inteleg eu, esenta scrisorii deschise este tocmai revolta impotriva practicilor jurnalistice actuale de a “o trage” unuia sau altuia. Sunt destui actori de mana a treia in politica pentru a mai fi loc de figuranti cu penel in mana, care sa sporeasca nejustificat dramatismul ieftin si neprolific al balciului cotidian.
    Expunerea de mai sus ma face sa ma bucur de faptul ca semnatarul articolului nu a semnat scrisoarea :) .

  • 28

    cristi

    “ai dovedit inca o data ca esti un USL-as nenorocit !”

    asa zi tata sa stim si noi.Deci ziaristi deontologi nu sint decit cei antiusl.
    Asa frate acum inteleg si eu de ce numai 4-500.Putini si total nesmnificativi
    Uite bai frate cum au arestat si deontologia dupa ce i-au aresta si pe toti cei care nu au fost la referendum ca ar fi cu ei.
    Daca portocaliu nu ar fi nimic nu ar fi.Daca deontologi portocalii nu ar fi deontologie nu ar mai fi.
    Ma luminez zi de zi de ce importanti sinteti.
    Dar pe unde dracu sinteti ca nici cu lupa nu va gasesc.

  • 29

    “cel care se pișă metaforic pe colegii ei de breaslă” ??? SI VREI SA TRAIESTI DIN MESERIA ASTA ? Esti in categoria Chireac ziaristul capison…Esti ca Plesan in fotbal, iubesti pe oricine anunta transferul tau de succes. apropos, tu mai stii cine esti ? ce vezi in oglinda ?

    liber
    2014-01-23 14:48:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    Lipsisit de orice forma de imaginazatie, crescuti ca sa nu-si depaseasca maestri impostori, ca multi dintre noi, stimate domn, acesti 500 bucati jurnalisti, n-au stiut ce sa mai produca ca sa fie in atentia maselor demult prostite cu aberatii si chestii care n-au valoare si-au produs ca aia de i-au antrenat la nulitatea galagioasa o scrisoare deschisa, ca alea din anii 90 unde intelectualii explicau ce e accea o actiune civilizatoare prin bombardament :)
    Ei fac asta dupa ce au comis deja o revolutie… portocalie la fel de originala si autentica ca utltima iesire la rampa ocazionata de demersul unor “profesionisti” la fel de autentici ca domniile lor.
    Si semnatarii si aia de-au provocat scrisoarea care incita la vicitmizare sunt la fel, diferenta, da o face, dle Teodorescu, strict haita cu care se antureaza si fraierii dresati de publicatiile pe care cei 500 le reprezinta sa aleaga raul intelectual securist in locul rauluis ecursit pur simplu :) ca da intelectual.

    Rika Ventruiano
    2014-01-23 14:52:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    @Mircius:
    Acum juma` de ceas,erau 40 de postari!
    Printre ele si linkul dat de cineva,cu articolul lui Tapalaga.
    Ce sa vezi?
    Autorul le-a sters cu tot ,,sargul” care-l caracterizeaza,mai ales atunci cand ne condamna pe unii dintre noi cum ca functionam pe principiul:
    ,,cine nu e cu noi,e impotriva noastra!”
    Uite cine…vorbeste/scrie?!
    Oricum…autorul frizeaza de mult NU…ridicolul ci PATOLOGICUL.
    Din pacate…
    Sa mai incercam o data:
    hotnews.ro/stir../

    LUANA
    2014-01-23 15:02:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    Intr-adevar, audiatur et altera pars:
    hotnews.ro/stir../

    Pleznar
    2014-01-23 15:23:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    LUANA

    citi parai fac cei cinci sute comparativ cu gidea&badea.
    Sa stii ca asta este singurul lucru care le da valoarea si ii recunoste ca profesionisti.
    Ca la scritori degeaba zici tu ca esti bun si nu esti recunoscut social si de aceia vinzi cinci carti. Sau vinzi zeci de mii de carti deci recunoscut ca valoare sociala deci si profesionist si valoros .Ca asa-i in economia de piata cu care sinteti toata ziua in gura.Daca nu vinzi esti falit oricit de bun te-ai crede.
    Tinin cont de asta citi parai fac cei cinci sute. Suma tuturor fac 50% din gigea &badea.
    Cind iti vei raspunde la asta vei vedea si importanta demersului.
    Daca se apuca gidea de demersul vostru 500 stringea numai pina se termina emisiunea.

    si la hot news.
    O luna doua trei nu stiu cite luni, a luat banii de la vintu da sau nu.
    Sau nu, el a luat banii de la cotidianul.Adica exact ca si chiorul(uite de ce este cu el)fi-sa nu a luat nici-un ban de la gazprom, a luat de la nis care nu este decit o filiala a gazpromului.
    Cum le invirtim cum le rasucim sa cadem bine dar tot rau cadem.Trecutul ne ajunge din urma.

  • 34

    Domnul Teodorescu e acum la Realitatea TV, asa ca stergerea se va face mai tarziu.

    PS. Dl Teo tuna si fulgera impotriva STS. (Si Ponta da vina pe ROMATSA +STS – deci Stroe e alb si nevinovat !)

    PPS Vai, cat de mult isi doresc unii demisia lui Opris ! Dar vai, cat de habarnisti dpdv tehnic sunt!

    Mircea1
    2014-01-23 15:37:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Domnule Teodorescu, nu stiu de ce va scriu. Poate ca, deoarece scrieti bine, sunteti un intelectual, deoarece ati avut uneori si atitudini ce pareau demne, sper ca vi se va face rusine si veti renunta la pozitia asta penibila, de lichea.
    M-am uitat acum cateva minute la Realitatea tv. Jucati rolul cetateanului indignat, o faceati pe sincerul, pe criticul, dar pana la sefii cei mari. Cand realizatorul emisiunii, un ziarist decent, a adus in discutie responsabilitatea lui Ponta, dandu-va argumente, ati ocolit in modul cel mai las sa dati un raspuns, parca nici nu ati fi auzit. Si nu e prima data cand jucati teatru, o faceti pe revoltatul, dar ocoliti cu lasitate persoanele mai puternice.
    Rusine!

  • 36

    d-le Teodorescu,ce-ai fost si ce-ai ajuns :( ( nu vrei sa semnezi ,nu semna ,nu te oblige nimeni insa atunci esti de de accord cu breasla “Latrinei3″ de a injura si defaima tot ce e impotriva lor…ca au luat bani de la Vantu,de la Patriciu asta nu conteaza ,ce noi nu lucram pt diferiti mafioti ai sistemului ???…insa nimeni nu ne spune cum sa ne facem treaba si pt 4-5mii euro :muscam”de kur pe toata lumea…mai ai timp sa te razgandesti Teodorescule si retine:timpul e un sfetnic bun,dar nu-I paznic de nadejde !!

    alex
    2014-01-23 16:07:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @nae: Da’ despre ce e vorba in petitia aia, nae ? Despre saritul calului intr-un mod inacceptabil, cumva ? Indiferent de semnatari si incriminati, tu esti de acord cu cei revoltati de jurnalismul antenelor sau cu acuzatii, cei care au sarit calul ?

    florin
    2014-01-23 16:37:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    hotnews.ro/stir../

    Ultima oara cand va mai citesc!

    Petre
    2014-01-23 17:28:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    Comfratilor, stati la rand ,hidrantul e mare si ajunge la toata lumea. Nu va bagati in fatza , dati din mana in mana sa ajunga si in fund.

    nu ma bate com-fratre
    2014-01-23 17:50:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    “Da’ despre ce e vorba in petitia aia, nae ? Despre saritul calului intr-un mod inacceptabil, cumva ?

    florin
    2014-01-23 16:37:12″

    Cum,nu stii ?! Da, este vorba despre un cal care a vrut sa sara peste Pora si s-a impiedicat cu carma-n ea.

    Calul a sarit regulamentar , saracul, dar a sarit Pora cu gura . Nu pe el. Sub el.

    inacceptabil mai florine
    2014-01-23 17:55:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    florine

    Voi va duceti todeauna la efecte dar orice efect are la origine o cauza.
    Analizati cauza si o sa constatati de ce sint efectele.
    o labariti de dimieata pina seara ca A3 face si drege. O paranteza nu inteleg un lucru de unde stit ce face pentru ca toti ziceti ca nu va uitati.Dar nebunaticilor va uitati si ziceti ca altfel nu ati avea de unde sa stiti.Frumos participati si voi la audiente.Gidea va multumeste.
    Eu cred ca foarte bine a facut ca i-a facut muci pe toti acei care nu au avut loc nici-un moment de kurul A3.
    Ce vroiati voi balacareala si ei sa bage capul in pamint.Au ripostat si bine v-a facut ca sa intelegeti cu cine aveti deaface.
    Pina una alta A3 face regula posturilor de stiri si asta va inebuneste.Tipic romanesc.Nu degeaba avem balada miorita.De ce sa cautam sa ne ridicam noi la nivelul lor mai bine facem tot ce putem sa-i desfiintam o trecem la siguranta nationala o imbrobodim pe matracuca reding cu toate minciunile posibile si imposibile debitate de moartea pasiunii si alte jeguri cu insigne de tot kkatul ca sa o bage in rahatele cu mot numite mcv etc etc.
    Si cei de la A3 ca sa faca sa taca.Nu si foarte bine fac.Si nu mai vorbesc de cine vorbeste, de oameni care au mincat din palma varanului.
    Astea sint cauzele care au dus la efecte.
    Cit despre petitiile sa mai zic 95% sint ilustri anonimi care fac foamea,
    Gidea daca facea o asemenea petitie la inceputul unei emisiuni pina o termina avea peste o mie de semnaturi nu se co…..de o saptamina cu vreo 500.Ati uitat ce ati patit in doua rinduri de petitii ce dracu sute de mii tata nu labareala.
    Asa ca ciocul mic si joc de glezne.

  • 42

    Un raspuns de “confrate”:

    ” (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:25)

    florin.budescu [utilizator]
    Dar nici nu trebuie, draga Dane, Cristi Teodorescu sa semneze acest protest. Bai, dar ce tupeu are omulatul acesta! Ba chiar (o spun raspicat), ma bucur ca Cristi Teodorescu nu semneaza acest protest. Sa nici nu semneze acest protest, ar fi o rusine pentru mine sa fiu alaturi de el pe aceeasi lista. Sa nu semneze acest protest nici Cristi Teodorescu, nici ceilalti ca el. Gata, sa despartim apele. Unii dintre noi inca iubim aceasta meserie. Altii avem o cu totul alta, avand cu totul alt nume. Aia sa semneze protestele lor fake, sa intoxice, sa minta, sa degradeze limbajul public si sa ajunga la groapa de gunoi a presei. Sa-si faca, nush, Liga Jurnalistilor Eolieni si sa duca toti in ea, sa stea acolo si sa nu mai iasa.”

    victor L
    2014-01-23 18:18:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @george:

    Omul are dreptate!

    Daca extrapolam putin, cum mai putem trai noi, ca popor, care am luat bani de la ceausescu și apoi, in ‘89, ne-am făcut că uităm de acest amănunt? :)

  • 44

    Intr-o cultura politica care incepe cu ” jos ” ce mai conteaza pentru ce semnam ? Pentru sa ii dam jos, nu conteaza pe cine !

  • 45

    [...] fiindcă nu e un protest neutru. Polemica s-a întins cu un Cristian Teodorescu care notează culoarea ideologică a protestului și o reacție a lui Dan Tăpălagă. Andrei Cornea încearcă să facă o [...]

  • 46

    Haha, cine sa se trezeasca in tara asta?! 99% dintre romani sunt cu votca in nas de dimineata pana seara!

  • 47

    Hodorogul asta de TEODORESCU cel ce ii linge in cur pe cei de la PSD SCRIE ACEST ARTICOL ? SA-I FIE RUSINE TAMPITULUI.
    VORBESTE URAT DE COLEGII LUI DE BREASLA CA SUNT VANDUTI DAR EL UITA CAT DE MURDAR SI ASERVIT ESTE. RUSINE MOSULICA, TU CARE VORBESTI AGRAMAT FOLOSINT EXPRESII DE GENUL “PA-ACOLO”, P-AICEA”, “PA” SI MULTE ALTE “TEODORISME.

    ANGELA
    2014-01-25 11:07:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    Individul asta ori de cate ori il vad pe la televizor cum ii curg balele PSD-iste imi provoaca o mare scarba. Este un personaj macabru ca si cei pe care in pupa in fund, cei e la PSD.
    Dispari, piaza-rea !

    Marioara
    2014-01-25 11:09:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Teodorescule, jigodie ce esti, sa nu cumva sa semnezi protestul ca ne faci breasla de rusine. Du-te si initiaza o petitie la USL-ul pe care il slujesti cu o nesimitire crasa.

  • 50

    Dle Teodorescu, Dvs chiar nu trebuie sa semnați scrisoarea Jurnaliștilor, pentru ca nu sunteți jurnalist; ma abțin sa va scriu ce consider ca sunteți in afara de faptul ca sunteți ridicol.

    Pink
    2014-01-25 11:15:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    Sunteti de-a dreptul penibil domnule Teodorescu. V-ati uitat trecutul si acest lucru este grav. Din aceasta cauza ganditi asa.

    Sergiu MATEI
    2014-01-25 11:37:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Are dreptate domnul Matei. Cine a supt la mai multe tate nu le mai stie.

    mugurel
    2014-01-25 11:38:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Si la vorba si la port individul seamana cu Ras Putin. Vor avea aceeasi soarta si el si tarul Putin ca cei de acum o suta de ani,intrucat n-au invatat nimic din istorie.

    Adrian Dragomir
    2014-03-14 14:07:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
jurnalist Catavencii, scriitor
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Romania Curata
Curs de Guvernare

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alex mazilu antonescu banci basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana corupţie criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali guvern humanitas internet iohannis Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza parlament Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presedinte protest proteste psd riscograma romani rosia roșia montană Rusia salarii securitate Senat sondaj steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga victor ponta voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!