![]() | Contele de Monte Tristo. Update: Băsescu îl dă în judecată!vezi toate articolele de riscograma.ro28 Nov 2009 la 14:12 53 comentarii 2251 vizualizari. |
“Dinu Patriciu, te dau în judecată!” Este una dintre replicile naturale pe care Băsescu trebuia să le transmită la scurt timp după ce “mogulul” a dat, în direct, mărturia personală despre ce s-a întâmplat. Şi totuşi, nimic. Cum a ajuns Băsescu să ocolească un inamic atât de la îndemână ca Patriciu!? Punerea în scenă a răzbunării a fost inabilă şi străvezie. Dinu Patriciu n-a avut niciodată harul comunicării de masă. Ceea ce putea fi o execuţie cu stil, a fost o căsăpeală cu sughiţuri. Două lucruri a reuşit, însă, Dinu Patriciu.
1. Unul, invlountar: premeditarea proastă, exagerările, tonul necontrolat, au trezit, probabil, un soi de empatie profundă şi primitivă în rândul celor care s-au uitat: „Ce-aş fi făcut în locul lui dacă mă trezeam arestat (n.r. – pe baza unui dosar făcut de fostul consilier al lui Iliescu, Ioan Talpeş)? Ce-aş fi făcut dacă luam un dos de palmă pentru că am strigat sus Iliescu?”. Aşa a ajuns Traian Băsescu să nu şi-l mai permită ca inamic pe Patriciu. Sigur, este posibil şi scenariul în care consilierilor din celula de criză (care o fi componenţa?) nu le-a trecut prin cap că asta era una dintre replicile fireşti.
2. Unul, voluntar: ~Băsescu trebuie să ştie că de la mine i s-a tras ~ Băsescu trebuie să ştie că toată lumea ştie că de la mine i s-a tras ~ Toată lumea trebuie să ştie că Băsescu e un scelerat ~ Toată lumea trebuie să ştie că eu am fost arestat pentru că el este scelerat~
Patriciu şi-a conturat acest mesaj, care va creşte în credibilitate pe măsură ce Băsescu va scădea în popularitate (nici nu mai contează dacă din motivul ăsta sau din altul).
Nu era nevoie de această filmare pentru a schimba soarta alegerilor. Băsescu ar fi pierdut oricum. A trecut cu greu de 50% în 2004, pe un val de entuziasm, în faţa unui contracandidat insuportabil ca Adrian Năstase. Cât şi de unde să mai ia în 2009, sub un val de lehamite şi contra unui adversar al cărui nume nu sună destul de odios fără sufixele Voiculescu-Iliescu-Năstase-Vanghelie-Hrebenciuc-Vântu? Filmul a făcut un singur lucru, i-a temporizat atacurile lui Băsescu şi l-a trimis în defensivă.
Patriciu ştia că Băsescu pierde oricum, însă nu i-a păsat. El trebuie să îl lase pe ”călău” cu un dubiu chinuitor: ~Poate că fără episodul ăsta, aş fi avut totuşi o şansă~
Dacă era ţinută până după alegeri, caseta ar fi întărit statura morală a celor care au avut-o: ~Iată ce am avut şi nu am publicat, pentru a câştiga doar în războiul de idei şi caractere ~ Uite cine era, de fapt, preşedintele vostru~
Aşa, situaţia îi ia o parte din legitimitate lui Geoană, care va putea fi acuzat că n-a câştigat prin merite proprii ci pentru că adversarul a clacat.
Îi ia din legitimitate şi unui improbabil preşedinte Băsescu, forţat acum să îngroaşe şi mai mult liniile adversităţii cu PNL şi PSD, partide de care are nevoie mai târziu pentru majoritate.
Unde se duce această legitimitate? O parte la PNL şi Patriciu. Altă parte, dispare pur şi simplu. Ne întrebăm de ce tot scade încrederea în politicieni? Iată!
Update: La 15.47, adică o oră şi jumătate după această postare, Tolo anunţă că Băsescu a zis-o:
Băsescu: “Îl dau în judecată pe Dinu Patriciu!”. Felicitări pentru promptitudine, domnule preşedinte!
Update 2: “Pentru ca a afirmat ca l-am lovit pe acel copil de doua ori, prima oara in burta si a doua oara in fata, il voi da in judecata pe Dinu Patriciu”, este formularea exactă a lui Băsescu. Ce să înţelegem din această nuanţare a faptelor – îl dă în judecată nu pentru că a zis că l-a lovit, ci pentru că a zis că l-a lovit de două ori. Cumva, că recunoaşte Băsescu a doua lovitură??
Citeşte şi Ce-au făcut mogulii în ultimii cinci ani…
Etichete: Dinu Patriciu


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@tamara’s nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 2@tamara's nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 3@ elenick , scuze, dar minti de ingheata apele sau, si in cazul asta cer scuze, tu ai uitat sa-ti scoti vata din urechi cind zici ca "L-am auzit pe ala de la ISC cu urechile mele". Ai uitat sa spui... | ||
| 4@Ligheanu din Plescoi ce mai faci panarama? Te-a lasat a' batrana sa intri pe net deoarece nu ai baut pensia luna asta? De ce esti papagal si dai copy paste?Nu tii minte ce vrei sa spui?... | ||
| 5@Ligheanu din Plescoi mars d-aicea mai saracie! Ai fost la cantina saracului si esti mai vesel?... | ||
| 6mircea69netotu: A,si sa nu uit: mai fraierii kamping-ului,NE DOARE-N COT DE CE CREDETI SAU CE VRETI VOI! Incet,incet se taie cascavalul la toti pdl-istii,voi deja faceti MUNCA PATRIOTICA!... | ||
| Mihai Goţiu 11962 citiri |
| Cristian Teodorescu 10764 citiri |
| Costi Rogozanu 10173 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4462 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4179 citiri |
| Alin Fumurescu 4026 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2885 citiri |
| Iulian Leca 2410 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63021 citiri |
| Cristian Teodorescu 41112 citiri |
| Costi Rogozanu 39134 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18216 citiri |
| Alin Fumurescu 17921 citiri |
| Viorel Dobran 13050 citiri |
| Dan Duca 12056 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 8992 citiri |
| Dorin Tudoran 8811 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Deci contele de Monte Tristo e Mircea Geoana ?:)
2009-11-28 14:26:01 | Raporteaza
imi pare rau sa va contrazic, dar premisele articolului sunt gresite! sansa lui basescu exista si este inca una mare! tocmai de aceea s-a recurs la miscarea asta josnica, pentru a mai tempera avantul actualului presedinte! vom vedea ce va alege poporul duminica pe 6dec, un reprezentant patat de comunism si inconjurat de oameni dubiosi, sau un reprezentant ferm si hotarat sa ii doboare pe cei care vor rau tarii!
2009-11-28 14:45:08 | Raporteaza
ne-am saturat de hotzi de parlamentari!!! poporul e cu Domnul Basescu nu cu ei!!! mergem cu toti la vot si aruncam in aer metaforic, parlamentul…
2009-11-28 14:56:03 | Raporteaza
Da asa este! O logica implacabila! Traiasca Mircea Geoana catindatul PNL, noul presedinte al romanilor (Patriciu, Vantu, voiculescu, Hrebenciuc, si alti romani…)
Ce, am zis ceva gresit?
2009-11-28 14:59:48 | Raporteaza
Dragi ardeleni , ajutati-ne sa scapam de ciuma rosie . Toata speranta noastra , a sudistilor se indreapta catre voi . Voi sunteti mai uniti si mai seriosi decat noi cei din sud . Haideti sa iesim masiv la vot si sa terminam o data ptr totdeuna cu mafia politica .Citeste si da mai departe !
2009-11-28 15:07:37 | Raporteaza
nu castiga geoana, e prea mamaliga, nu are forta si e antipatic ! tot baseescu castiga , de ce ? simplu : poporul il percepe ca are kohones…asta e pe romaneste ! restul e manipulare fara efect ! televiziunile vor sa-l ajute pe geoana, dar il ingroapa , pt ca se produce efectul de bumerang ! cum draku sa prezinti un film de 19 sec de milioane de ori ?
2009-11-28 15:08:20 | Raporteaza
doar v-a spus-o in fata:
cu o zi inainte de a aparea filmuletul Patriciu v-a spus ca a fost obligat sa invete de la comunisti dezinformarea, manipularea etc. (vedeti transcriptul) si a tras concluzia ca asta face Basescu “sceleratul”;
de fapt, anticipa aparitia filmuletului a 2a zi…
mare liberal, bun de prim-ministru (garantat de Crin)…
2009-11-28 15:09:59 | Raporteaza
Nu cumva reprezentarea candidatilor la alegerile prezidentiale trebuie sa fie proportionala?
Posturile Realitatea TV si Antena 3 e au invitat toata ziua in studiouri 1 reprezentant PSD, 1 reprezentant PNL, 1 reprezentant PDL. Deci reprezentarea este 33% Basescu fata de 66% geoana. Aceasta in cazul in care moideratorul este impartial. Practic, moderatorii inclinand balanta spre mircea geoana, reprezentarea este de 25% Basescu, 75% geoana. La Antena 3, nefiind invitati sustinatori ai lui Traian Basescu, toate opiniile (100%) sunt anti-basesciene.
2009-11-28 15:17:37 | Raporteaza
Lucian , mie mi-e f greu sa cred ca Patriciu stie ca Geoana va iesi invingator si cu toate astea a vrut sa se razbune pe Basescu. Eu cred ca ii e teama. Eu cred ca de victoria lui Geoana tine viitorul sau de afacerist de succes. Eu cred ca e in stare de orice pentru a manipula. Si mai cred ca e destul de constient ca mare parte din votantii lui Antonescu vor merge cu PDL. Noi aa vom face!
2009-11-28 15:27:03 | Raporteaza
Citez din articol “Nu era nevoie de această filmare pentru a schimba soarta alegerilor. Băsescu ar fi pierdut oricum.” – au fost alegerile deja? S-au şi validat? Aoleu! Unde-am fost în timpul ăsta? Poate totuş domnu ziarist şi-a postat din greşeală articolul care era pregătit pentru a fi publicat în 6 decembrie, ora 21:01
2009-11-28 15:34:01 | Raporteaza
andra,lui patricu ii convine un presedinte ca geoana,motivul,in psd sunt cei mai politicieni de “pazit ” de justitia romana iar patriciu vrea sa se alature acestor infractorii
2009-11-28 15:34:13 | Raporteaza
Lucian Davidescu,am o veste pentru tine.Basescu nu va pierde turul 2.Pentru ca alegatorii lui Antonescu,Vadim,Becali,Oprescu si chiar Remus Cernea nu au cum sa-l voteze pe Geoana.In ciuda a ceea ce li s-a spus de catre liderii lor.Valul de antipatie fata de Geoana este infinit mai mare in momentele astea fata de cel din 2004,cand contracandidatul era Nastase.Si la asta a contribuit mult si celebrul filmulet.
2009-11-28 15:35:31 | Raporteaza
Votati Geoana, presedintele lui Patriciu, Vantu, Vanghelie, Voiculescu, …; ar mai fi cineva? Da, niste jurnalisti “profesionisti”.
2009-11-28 15:38:27 | Raporteaza
Am si eu o intrebare:il mai stie cineva pe johannis,tipul acela genial care ne salva din criza,care ne va aduce investitorii germani etc.daca mai exista? il astept cu mare drag si emotie…aaa si sa nu uit:felicitari realitatea tv pentru ca a devenit cel mai abject canal de stiri !!!! rusine
2009-11-28 15:39:18 | Raporteaza
Traian Basescu ar trebui sa ceara daune morale de 1 miliard de euro de la fiecare din mogulii care au folosit un film trucat pentru a-i se distruge imaginea publica. Patriciu ar trebui sa plateasca pentru ca a produs un asa clip mizerabil si Voiculescu si Vantu pentru ca l-au promovat pe televiziunile lor. In eventualitatea ca un asemenea proces va fi castigat de Traian Basescu s-ar putea rezolva cel putin doua probleme:
1. Mogulii vor fi mult mai reticenti in a face asemenea marlanii de frica sa nu fie din nou taxati acolo unde ii doare mai mult (la buzunar).
2. Daca Traian Basescu doneaza acesti bani la bugetul de stat s-ar putea rezolva o parte din problemele cu deficitul bugetar.
2009-11-28 15:41:10 | Raporteaza
Este o copilarie sa-l dai pe Patriciu in judecata.Cel putin nu inca.A iesit basma curata pana acum din procese,dar in curand va plati.Am mereu imaginea lui cand povestea cu smerenie si ca un copil nevinovat acea intamplare.Cel mai tare m-a dat pe spate chestia cu pumnul in plex…foarte tare.Mi-e mila de Patriciu.Inca o dovada ca nu orice este de vanzare.Demnitatea umana nu se poate cumpara si fiecare pasare pe graiul ei moare…
2009-11-28 15:52:00 | Raporteaza
Cand ii cunosti trecutul unui om, si acel om vine si arunca cu noroi tocmai in aceia din care a facut si el parte, este trist. Daca acesta ar fi fost un om curat, moral, un exemplu pentru romani, as fi inteles , dar asa? Ce moralitate are domnul Basescu cand a facut parte din PCR (si l-as intreba de ce n-a facut referendum pentru legea lustratiei) se intelege de ce, pentru ca nu ar mai fi avut ce sa caute in nicio functie de conducere din institutiile statului. A ocupat functii in partidul lui Iliescu, a dat mana cu PSD+PC (deci Iliescu, Voiculescu, Hrebe, Nastase) vazandu-si visul cu ochii. Normal ca s-a intalnit la Grivco, dar el are voie, altii nu! A dat mana cu PNL ( interesul poarta fesul, doar avea nevoie de Patriciu-atunci era bun) pentru a ajunge presedinte. Voi chiar sunteti orbi? Basescu este cel mai imoral politician care a facut parte din toate structurile, si a dat mana cu Iliescu, Voiculescu, Patriciu, Hrebe, dar si cu videnii, bercenii, bourenii, udrenii-cocosei, ridzipoane, paunesti etc.
2009-11-28 15:56:40 | Raporteaza
Boulet, Patriciu n-are cum fi dat în judecata, pentru ca nun se întrunesc elementele constitutive ale infractiunii de defaimare, sau a oricarei alte infractiuni.
Boulet, daca tu raspândesti în public o înregistrare în care eu îmi violez bunica pe coltul mesei, iar eu, sufocat de revolta si furie, te dau în judecata, ma fac ridicol în fata instantei: te vei apara spunând ca ai gasit înregistrarea în cutia postala, ai vizionat-o, de buna credinta ai crezut ca este veridica si ai difuzat-o ca sa demasti un criminal. De unde sa stii tu ca era o facatura ? Ti-ai facut doar datoria de cetatean, iar acum îmi ceri mie daune, ca te-am acuzat pe degeaba.
Ai înteles, boulet ?
—
editat de admin, ora 16.42
Am înţeles, puiuţ, dar Băsescu tocmai a făcut-o
2009-11-28 16:10:28 | Raporteaza
acesti moguli ai psd-ului vor cu orice pret sa iasa presedinte marioneta lor ca sa se poata desfasura in liniste…sa fure kt ii tine pe ei!!!!!nu va lasati pacaliti de minciunile lor
2009-11-28 16:18:46 | Raporteaza
sa nu uitam ca atunci knd patriciu a fost retinut a declarat ca jura pe mormantul mamei sale ca va face orice ORICE ca sa nu mai fie basescu presedinte…deci sa nu punem botul la toate minciunile si acuzele lor!!sa votam un viitor si nu trecutul comunist al lui iliescu
2009-11-28 16:20:48 | Raporteaza
Test de inteligenta.
Care din afirmatiile de mai jos sunt adevarate?
- Mircea Geoana a facut cel putin o fapta buna
- Patriciu a ajutat ca in Romania copii sa traiasca fericiti
- Basescu este un maniac periculos
- Vantu nu mai dorme noaptea deoarece a vazut reclama la FNI
Daca aveti mai mult de doua raspunuri gresite, atunci…
2009-11-28 16:31:40 | Raporteaza
@Puiut de comunist: poate sa-l dea in judecata pentru declaratii, ca l-a lovit in plex si in cap. Nu pentru caseta, dar pentru declaratiile lui Patriciu poate. De fapt a si declarat (vezi tolo.ro../) ca o va face.
2009-11-28 16:38:14 | Raporteaza
ITM si corectitudinea: anacumere.blogs../
2009-11-28 16:56:53 | Raporteaza
Sper ca acesst mesaj sa nu fie alterat; pacat ca motorul site-ului Vox Publica pune la dispozitie posibilitatea modificarii mesajelor postate.
Am postat ieri un mesaj si astazi l-am gasit modificat.
Cat de mic poate sa fie un jurnalist?
anacumere.blogs../
2009-11-28 17:01:28 | Raporteaza
Băsescu anunţă că dă în judecată cotidianul “Gardianul” şi pe Dinu Patriciu – 2
BUCUREŞTI (MEDIAFAX) – Traian Băsescu a anunţat sâmbătă, la sediul său de campanie, că va da în judecată pe Dinu Patriciu şi cotidianul Gardianul pentru “minciună şi trucarea unor filmări” şi a întrebat conducerea ziarului de ce nu a făcut o expertiză a filmului.
“Pentru minciună şi trucarea unor filmări îl dau în judecată pe Dinu Patriciu şi cotidianul Gardianul. Fac acest lucru pentru că au prezentat un film trucat. Înainte de orice, cred că presa care a introdus în circulaţie un film trucat ar trebui să răspundă în mod elementar la câteva întrebări. În primul rând, dacă înainte de a introduce filmul în circuitul public, acest film a fost verificat la Institutul Naţional de Expertiză”, a arătat Traian Băsescu.
El a mai întrebat conducerea cotidianului Gardianul dacă măcar după introducerea în circuitul public a “unui film trucat a avut curiozitatea” să facă o expertiză a acestui film şi, în caz afirmativ, să facă public rezultatul.
Băsescu a apreciat că la 20 de ani de la Revoluţie românii nu mai pot fi păcăliţi sau manipulaţi cu filme trucate, în care este amestecată viaţa unui copil. “Un copil care este supus unei presiuni mediatice extraordinare doar în interesul candidatului Mircea Geoană, utilizându-se pentru aceasta filme trucate. Nu vreau să mă întreb cum s-ar fi simţit oricare dintre noi, dacă în această situaţie ar fi fost un copil al nostru”, a mai spus Bîăsescu.
El a opinat că, în ultimele zile ale acestei campanii, “a ieşit la suprafaţă toată mizeria din spatele lui Mircea Geoană”. “O mizerie pe care eu, în 2004 o calificam a fi sistemul ticăloşit. Şi am văzut ieşiri publice ale domnului Patriciu, la Realitatea TV, domnul Patriciu care în timpul lui Iliescu şi al lui Năstase, a fost beneficiarul privatizării Rompetrol şi Petromidia. L-am văzut pe domnul Vântu, cel care a escrocat peste 350.000 de români, care au rămas fără case, fără bani”, a adăugat Băsescu.
De asemenea, el a mai susţinut că nici trustul lui Dan Voiculescu nu rămâne mai prejos în “denigrare şi atacuri la persoană” şi a apreciat că folosirea trusturilor de presă în favoarea unui singur candidat este necinstită. “Obiectivele acestor rechini ieşiţi la suprafaţă, Voiculescu, Vântu, Patriciu, care manipulează conştiinţe prin trusturile de presă sunt legate de ceea ce nu au putut să înhaţe în timpul liniştii garantate de Iliescu, Adrian Năstase şi Geoană, ca ministru de externe, şi sunt flămânzi să smulgă noi bucăţi de pradă din economia românească”, a conchis Băsescu.
2009-11-28 17:39:27 | Raporteaza
lasati aburelile,ura impotriva mogulilor care va platesc ratele la masini si case voua,ziaristilor-tonomate, din banii furati de la noi , oamenii simpli, este fara margini. o sa va maturam si pe voi si pe ei,cu stampila sau cu furcile.avem un singur om de partea noastra si vreti si pe asta sa ni l luati. dar va ia pe voi mama dracului. huoooo
2009-11-28 17:39:38 | Raporteaza
In discursurile si pozitiile publice ale tandemului Mircea Geoana- Crin Antonescu apar contradictii flagrante care trebuie elucidate inainte de ziua alegerilor.
1. Reducerea fiscalitatii ca motor al dezvoltarii economiei
In documentul politic semnat de cei doi apare ca prim principiu “Reducerea fiscalitatii ca motor al dezvoltarii economiei”.
Chiar dl Crin Antonescu declara: “In al doilea rand, garantez, si acest lucru a fost deja convenit de catre parteneri, ca nu va creste nici cota unica, nu va creste nici TVA-ul. Dimpotriva, imediat ce vom avea o conjunctura favorabila, care tine de comportamentul fiscal, care tine de conjunctura internationala, aceste taxe esentiale vor scadea. De asemenea, imediat cu instalarea noului guvern, va scadea CAS-ul, va fi abrogat imediat impozitul forfetar, va intra in vigoare imediat legislatia privitoare la bonusul fiscal si la scutirea profitului reinvestit”
Toate bune si frumoase, de asa ceva are nevoie Romania, doar ca documentul nu spune mai departe, cum s-ar aplica fara eliminarea din sistemul bugetar a cel putin 600.000 de persoane.
Lucrurile sunt clare. Pentru a putea plati actualele pensii si salarii bugetare, statul se imprumuta saptamanal pe piata sume considerabile (in 26 noiembrie s-a imprumutat 1,4 miliarde euro si nu e nici primul nici ultimul imprumut). Cu venituri la bugetul de stat reduse de criza si in 2010, cu scadenta la returnarea imprumuturilor, cu reducerea fiscalitatii, de unde bani pentru plata actualelor pensii si salarii?
PSD sustine ca se pot reduce cheltuielile bugetare fara reducerea personalului bugetar, ceeace este o minciuna sfruntata. Va accepta PSD disponibilizarea catorva sute de mii de bugetari, cand acelasi acord, PSD-PNL, spune la punctul 2: “O guvernare in folosul tuturor romanilor printr-o distribuire echitabila a resurselor rezultate pe baza dezvoltarii economice” iar la punctul 7: “Sprijinirea categoriilor sociale defavorizate (a familiilor tinere, a pensionarilor si a celor cu venituri mici);
Se pot aplica simultan punctele 1, 2, 7 din documentul politic PSD-PNL? Mi-e teama ca e vorba de abureli electorale, bune de prostit alegatorii. Domnii Geoana si Antonescu ar trebui urgent sa le clarifice.
2. Cine a risipit banii ?
In programul d-lui Geoana sta scris, in mod corect, urmatoarele: “Vreme de 4 ani, guvernarea a cheltuit fara limita si a incurajat consumul de bunuri fabricate in strainatate. In loc sa faca economii atunci cand vremurile erau bune, sa investeasca in drumuri, scoli sau spitale, guvernarea a risipit banii publici si s-a indatorat peste masura. Drept consecinta, datoria externa a Romaniei s-a triplat in 4 ani, ajungand la 73 de miliarde de euro la finalul lui 2008″
Doar ca nu presedintele Basescu a facut aceste cheltuieli ci guvernarea Tariceanu, care acum este buna si frumoasa, merita sa ne luam de brat cu ea, pentru a asigura un viitor de aur, iar dl Vosganian poate fi viitorul ministru de finante, ca altul nu prea exista. Cand minte dl Geoana, acum sau cand a alcatuit propriul program?
3. “Descentralizarea si depolitizarea administratiei publice”
La loc de frunte in documentul comun, PSD-PNL sta scris “Descentralizarea si depolitizarea administratiei publice”.
Frumos, doar ca in cursul elaborarii Legii Educatiei Nationale d-na Andronescu, fost si posibil viitor ministru al educatiei, s-a batut zi si noapte “sa nu scape ceva din mana”, adica sa pastreze cat mai multe prerogative pentru inspectorate si minister, iar liberalii au atacat la Curtea Constitutionala prevederea din lege conform careia directorii de scoli nu au voie sa fie membrii de partid. Cand au mintit, acum sau atunci?
4. Rolul statului in economie
Toti cei interesati stiu ca liberalii propovaduiesc un rol redus al statului in economie, argumentand, pe bune dreptate, ca statul, ca arbitru al jocului economic, nu poate fi simultan si jucator in piata. Iar pe de alta parte cu totii am ajuns la concluzia ca statul este cel mai prost administrator al companiilor, pentru ca directorimea vede in ele o vaca de muls si prilej de imbogatire, aservita fiind partidului care a numit-o si caruia trebuie sa-i returneze o parte din beneficii.
Ce prevede programul d-lui Geoana?
a. Fara a descuraja, ci dimpotriva, pentru a stimula munca, impozitarea progresiva globala este de natura sa genereze cresterea economisirii si sa reduca polarizarea sociala.
b. voi sustine infiintarea Companiei Farmaceutice Nationale pentru incurajarea producatorilor romani si reducerea costurilor in farmacii
c. Construirea a 50.000 de locuinte sociale din fonduri de stat
d. In acest sens, ca presedinte al Romaniei voi sustine infiintarea Fondului Roman de Investitii, un fond suveran de investitii al statului roman
e. Voi sustine capitalizarea Bursei ca resursa complementara pentru finantarea economiei alaturi de sistemul bancar.
Exista multe alte contradictii in discursurile celor doi, am vazut ce inseamna o coabitare stanga-dreapta, care s-a rupt doar dupa 9 luni.
Domnul Crin Antonescu se iluzioneaza daca apreciaza ca un singur om, Klaus Johannis, in cazul in care va accepta totusi postul, va putea sa tina piept “tavalugului” de stanga format din presedinte, majoritatea ministrilor, sefilor de servicii propusi de presedinte, sefilor din magistratura (procuror general, sef la DNA), propusi de ministrul de justitie (Victor Ponta?) si numiti tot de presedinte, etc. Este clar ca la prima “fortare” a prerogativelor sale, Klaus Johannis va demisiona, iar de proiectul dlui Antonescu se va alege praful.
Prof. Stefan Vlaston
2009-11-28 17:39:55 | Raporteaza
Suge i pu la lui Base si mie linge mi piz da…
2009-11-28 17:43:08 | Raporteaza
@Maria, mergi, draga pe un site adecvat, sa-ti rezolvi problemele, aici nu e bordel.
Ia uitati niste batausi adevarati, tineri si puternici, Geoana si imbecila de Mihaela, cum se credeau ei copii de Primaverii cu drepturi peste lumea saraca:
nasul.net/2009/../
2009-11-28 17:48:00 | Raporteaza
Din categoria claponul care se infoaie? Da in judecata Basescu, cel care in 2004 cerea arestarea celor cu soft-ul de numarare a voturilor si ameninta cu judecarea celor care au fraudat alegerile? Aloooo, se aude la electoratul PDL?? Viteazul shef se ia la tranta cu mogulul!! Daca, prin absurd mai iese prezident in 6 decembrie, o sa-i treaca in doi timpi si trei miscari cheful de proces, ca doar el si acel “specialist” pdl afirma ca filmuletul este un trucaj… AMR 8 zile…
2009-11-28 17:58:42 | Raporteaza
Marturisesc ca mi-a fost foarte greu sa urmaresc logica acestui articol. Sunt unele idei fixe, care-mi inhiba gandirea prin inflexibilitatea cu care autorul le sustine. La ce bun sa scrii cand nu reusesti, cel putin sa fii urmarit, cel mult sa-ti provoci cititorii sa reflecteze???!!!!
2009-11-28 17:59:33 | Raporteaza
Nu-i adevarat, pe saitul Presedintiei nu scrie nimic iar Presedintia nu a depus nici o plingere si nu a chemat pe nimeni in judecata.
Cetateanul Basescu Traian nu mai exista din momentul in care drepturile lui cetatenesti au fost suspendate pe durata mandatului si inlocuite cu acelea prezidentiale.
Numai Presedintia poate chema in judecata si n-a facut-o.
Asa ca ciocu mic si joc de glezene cu Elodia.
Daca a lezat pe cineva filmul ala a lezat imaginea Presedintiei si drepturile copilului respectiv. In ambele cazuri in judecata cheama niste Institutii. Care pina acum nu au cerut nici o urmarire penala.
Rogozanu , esti un Elodist. Sau Ciochist.
2009-11-28 18:10:27 | Raporteaza
“Update: Băsescu îl dă în judecată!”
LOL da pe Pulea Spataru in judecata si pe mama de la groapa -Dumnezeu s-o odihneasca
Fraiere, NU poate sa dea pe nimeni in judecata. Uite, iti dau eu o consultatie gratuita:
“Presedintia Romaniei depune plingere penala impotriva a autor necunoscut pentru infractiunea de defaimare.”
Hai pa.
2009-11-28 18:26:18 | Raporteaza
@17:43:08 aka Maria: fato asha ceva nu se poate, putzi a hering (fofoloanca nespalata) in toate reteaua. Ti-ash oferi un kaine sa te satisfaka, doar ca mi-e teama de Organizatiile pentru protectia Animalelor, o sa vina gramada ca am gazat kainele
2009-11-28 18:43:58 | Raporteaza
@, inca ceva: explica-i fraierului celalalt, maistrului Coiu: martori pot fi numai cei care au vazut sau au auzit ceva. Auzi la ei: “…n-am vazut nimic, n-am auzit nimic, ma uitam in alta parte”. Bine. Iesi afara din sala daca nu ai vazut si nu ai auzit nimic. Vorba lui Basescu: s-a intimplat ceva ?! Fraierilor, nu poti sa fii martor despre ce n-ai vazut. N-ai vazut, n-ai auzit, despre ce depui marturie ? Atomul l-ai vazut ? Planeta Pluto ai vazut-o ? Daca i-ai auzit pe unii vorbind ,da: spune cind si ce ziceau aia. Marturia ta se poate corobora cu alte probe. Dar ca n-ai vazut si n-ai auzit… sint vreo 5 miliarde de oameni care nici ei nu au vazut si n-au auzit , ca nu erau la mitingul ala sau se uitau in alta parte. Bine ca se uita acum la filmul evenimentelor
2009-11-28 18:44:41 | Raporteaza
atat il mai suflati in dos pe protejatul vostru de base ca mi se face scarba , tot trageti ca e un trucaj acel filmulet, voi chiar sunteti chiori la fel ca al vost idol
2009-11-28 18:51:31 | Raporteaza
De-ati sti voi, cat de mult ne-am saturat de voi ca jurnalisti “pacalici”, slugarnicii mogulilor. Va umiliti din cale afara dar cu ajutorul vostru, totusi si mai ales cu naivitatea lui Patriciu, va taiati singuri craca de sub picioare, ridicand mingea la fileu lui Basescu si implicit noua, celor ce-l sustinem in lupta lui cu mafia grotesca, pana la capat. 1)”Palma stearsa” aplicata ipotetic, de Basescu nici ca se poate compara cu miile de morti ai odiosului criminal, Iliescu, (taticul lui Geoana)cu ocazia loviturii de stat si a mineriadei: Este ocazia potriivita ca sa crerem in sfarsit judecarea lui si axecutia lui cum a facut el cu Ceausescu. 2) Aceasta haita criminala MASONICA, din care face parte Geoana, Iliescu, Patriciu, Hrebenciuc,Vantu, Voiculescu,au in agenda lor de masoni : abolirea statului, a familiei, a proprietatilor si a crestinismului, printre altele !!! Afara cu asemenea tradatori din tara !!!
2009-11-28 18:59:24 | Raporteaza
acest basescu este un infractor,este un personaj de cea mai joasa speta ,a lovi un copil este un gest odios ,din pacate am avut un presedinte odios in acesti 5 ani ,un presedinte mincinos ce a folosit institutiile statului in scopuri personale………………….JOS BASESCU
2009-11-28 19:30:50 | Raporteaza
@ horea : D-le. v-as recomanda sa cereti solda inainte de 6 decembrie.Dupa aceea nu-l veti mai gasi pe angajator.
Neamul asta nu poate fi atat de redus incat sa voteze un prostanac-insipid-tradator-mincinos-josnic ca Geoana.
2009-11-28 19:46:15 | Raporteaza
nu tine. mai incearca. basescu, pentru ca e un om resonsabil, a reactionat asa. ia, ghici cum ar fi reactionat hrebenciuc, geoana, s.r.stanescu?
2009-11-28 19:48:48 | Raporteaza
@ baruch hashem : In esenta, subscriu.
2009-11-28 19:49:51 | Raporteaza
D-le jurnalist , de ce am senzaţia că scrieţi exact opusul a ce simţiţi. Simţiţi şi evident nu vă convine.
În opinia mea orice lucrător din mass-media , informat şi cu lecţia de viaţă învăţată, realizează în acest moment că Mircea Geoană a pierdut alegerile.
Dacă nu realizaţi acest lucru însemnă că nu vă cunoaşteţi cititorii, nu vă cunoaşteţi poporul din care faceţi parte.
Aceasta “Mare Coaliţie” formată pentru a dărâma un singur om, fie el şi preşedinte al României, este mult prea mare ca sa nu dea de gândit. Şi când în spatele ei, adică pardon, de acum în fruntea ei, stau oameni ca Patriciu, Voiculescu, Vântu, Sorin Roşca Stanescu, Ilescu, Hrebenciuc ,Năstase, Vanghelie,Oprişan, Mazăre, GigiBecali mai nou, oameni încep să devină din ce în ce mai suspicioşi.
Şi nu au cum să nu-şi aducă aminte de FNI, de privatizarea Rompetrol, de turnătoriile lui Felix, de doi oameni ucişi în ziua de Crăciun, de mineri veniţi în Bucureşti şi mulţumirile aduse lor de Ilici Iliescu, de privatizările frauduloase patronate de Năstase şi oamenii lui etc…
Acum 20 de ani au murit oameni ca noi cei de astăzi să nu mai trăim în comunism şi sub influenţa Rusiei.
În concluzie, cum credeţi d-stră d-le Lucian Davidescu că îl vor vota românii pe Geoană? Vorbesc de majoritate şi nu de minoritate. Nostalgici şi cei care au uitat sau nu ştiu ce înseamnă comunismul sau neocomunismul vor vota cu Geoană. Cei care formează nucleul dur al PSD.
În opinia mea Traian Băsescu va câştica la cel puţin 7%-10% diferenţă faşă de Geoană. Trăim şi vedem d-le. Şi învăţăm.
În orice caz pentru mass-media în general dacă, prin nuştiu ce minune va câştiga Geoană, vor veni vremuri foarte grele. Veţi vedea după nici măcar un an de zile ce înseamnă dictatura. De fapt,dacă mă gândesc bine, o vedeţi acum. Iată ce pot să facă nişte dictatori ca Patriciu şi Vântu. Dau pe post ilegal,24 di 24 de ore un filmuleţ cu un minor care chipurile ar fi bătut măr de Traian Băsescu.
Într-o ţară civilizată, pentru aşa ceva un post de tv ar intra în faliment în mod sigur, datorită despăgubirilor morale care ar trebui să le plătească .
Dumnezeu să binecuvânteze România.
2009-11-28 19:55:31 | Raporteaza
Mai lasati-ne, domnilor, cu articolele voastre manipulative. Poporul stie si el ce are de facut. Atat i-ati zapacit de cap pe bietii oameni. Trebuie sa va fi deranjat tare mult domnul Basescu, tare incomoda este pozitia dansului, nu mai puteti fura, nu? Rusine, mai ales lui Patriciu, un insuportabil. Rusine nesatulilor! Noi NU VA VREM PSDistilor. Faceti curatenie in partid, schimbati-va si numele si mai discutam dupa 5 ani. Pana atunci purificati-va!
2009-11-28 20:01:17 | Raporteaza
Patriciu imi provoaca greata, Geoana imi provoaca rasul. E atat de caraghios individul. Vrea sa para Maica Tereza si e doar un caraghios. La soricum este.
Daca va fi presdinte, va fi o marioneta .Papusarii nu vor uita sa ii aminteasca asta. Poate mai au un filmulet, ceva
acolo. Dar nu va temeti, va fi mult si bine presedinte. Taticul sau l-a invatat cum sa colaboreze.
2009-11-28 20:14:37 | Raporteaza
Mai bine spune-ne: Presedintele Romaniei a spus ca SOV este vinovat de excrocherie in cazul FNI/FNA. O acuzatie grava, calomnioasa din cite stiu eu: SOV nu a fost condamnat pentru savirsirea infractiunii respective.
Il va da SOV in judecata pentru calomnie ? Pe cine ? In timp ce este candidat Basescu mai este Presedinte ? Declaratiile lui publice atrag raspunderea persoanei sau a Institutiei ?
Avem situatia asta in care Presedintele are voie sa faca si sa spuna orice ca este aparat de imunitatea prezidentiala. Are voie sa faca declaratii si campanie in calitate de candidat ? Nu are voie, ca e Presedinte. In spatiul public Presedintele nu poate face alte declaratii decit cele din partea Presedintiei. Partidul care il propune candidat da, are voie. Partidul si staff-ul de campanie. Si cetatenii. Fiecare raspunde pentru ce spune si ce face. Presedintele nu. De-aia nu are voie sa participe in campania electorala decit in pozitia de candidat tacut.
2009-11-28 20:37:37 | Raporteaza
Nu inteleg de ce tot veniti cu argumente cum ca filmul este trucat cind oameni care au fost la fata locului,chiar regizorul spectacolului si mitingului a spus ca este adevarat acel nefericit eveniment.Dar aceste lucruri nu au nici o importanta deoarece d-l basescu a spus ca nici el nici givernul nu ne promit sa ne scoate din criza nici nu ne-au propus acest lucru, arunci nu este mei bine sa acordam credibilitate celor care intr-adevar au un proiect cu Iohanis premier sa scoata tara din criza?Suntem noi romani chiar asa de incuiati la cap ca sa ne multumim ca basescu sa ne tot spuna placa cu mogulii oare pe el cine l-a adus la cotroceni? chiar Patriciu .Popoviciu si alti moguli.Trebuie sa ne gindim bine ce facem in 6 decembrie lasati patimile la o parte si judecati, fiti mai rationali.Nu am fost asa dezbinati de ani 90.Trebuie sa invingem toti impreuna sa ne mearga mai bine.
2009-11-28 21:22:31 | Raporteaza
EU CRED CA BASESCU ERA IN LEGITIMA APARARE,FIIND INJURAT (‘TRAIASCA ILIESCU’) DE ACEST MIC MOGUL…
MA CONTRAZICE CINEVA?!!!
2009-11-28 21:25:37 | Raporteaza
nu e nevoie de un om ca patriciu sa demaste lucruri pe care le-a vazut o tara intreaga. numai un inconstient ar fi putut sa faca ce a facut basescu si stim cu totii ca acest lucru este perfect posibil, ca doar ii sta in caracter sa injure rromi, sa loveasca copii, etc. o solutie de bun gust e mircea geoana, se pare ca e singurul in stare sa organizeze tara asta cat de cat
2009-11-28 22:13:43 | Raporteaza
2009-11-28 22:15:41 | Raporteaza
Aveti mare dreptate, domnule Lucian Davidescu. Nu mai era nevoie de un filmulet. Adevaratul trucaj il urmarim din 2004 incoace si se numeste Traian Basescu! Ma intreb cate din actiunile lui ca presedinte au fost veridice.. Norocul nostru ca exista alternative. In 2009 se termina era Marinarului!!!
2009-11-28 22:41:19 | Raporteaza
nu inteleg de unde deduci tu ca Basescu nu are sanse … eu cred ca are sanse destule (vezi sondajele anterioare alegerilor) si cu cat apar mai multe filmulete din astea trucate cu atat mai multi oameni inteligenti il vor vota pe Basescu (deja stiu 3 oameni care si-au shimbat opinia si vor merge la vot sa il voteze pe Basescu din cauza filmuletului) asa ca s-ar putea sa ai o surprisa musiu hahaha
2009-11-29 02:59:03 | Raporteaza
@Lucian:
buna analiza (evident nu subscriu 100%)
am dat un raspuns (mult prea lung) pe postarea lui P Lucescu visavis de implicarea lui Patriciu, pentru ca imi repugna repetarea, in linii mari ziceam ca mie interventia lui Patriciu mi-a confirmat autenticitatea inregistrarii.
Sper ca nici contestatarii sai sa nu ii puna la indoiala capacitatea de analiza cost-beneficiu, deci hai sa facem acest mic exercitiu:
castigul potential e unul minor (daca exista – vazut ca influentare a votului din 6 Dec) pe cand pierderea potentiala e majora (in cazul in care declaratia sa s-ar dovedi a fi mincinoasa)
Teoria actionarii sub impuls (‘nu s-a putut abtine’) mi se pare un nonsens, Patriciu nu a fost luat prin surprindere, singurul care a actionat din impuls (si foarte prost dupa parerea mea) este Basescu.
Inapoi la autorul articolului, imi place sa-ti citesc analizele politico-economice, abordarea este ‘fresh’ – ai absolvit de curand un MBA?
2009-11-29 03:15:43 | Raporteaza
foarte bine ca il da in judecata! bine ii face, poate asa isi mai vede si el lungul nasului.
2009-11-29 22:49:28 | Raporteaza