![]() | “Copii, plângeţi ca părinţii să voteze PSD. Trebuie să plângeţi ca să voteze PSD”vezi toate articolele de Costi Rogozanu28 Nov 2009 la 12:35 110 comentarii 4295 vizualizari. |
Update
O mica revenire. Vad acum in reluare un monolog al lui Stefan Banica jr facind glumite cu baciul pesedist si cu cel penelist care vor sa omoare baciul pedelist care-i mai vinjos si mai periculos. Monologul continua cu glumite favorabile lui Basescu. Deci, da, Traian Basescu a avut dreptate, “Sarbu e neutru”, declaratia lui de acum o saptamina a avut efect imediat in prompterul lui Banica jr.. Si Dansez pentru tine are audienta cit restul la un loc. Lupta devine dreapta:)
Copiii…
Adrian Severin are o declaratie interesanta pe care o reproduc de pe blogul TSD Iasi.
“Dacă odată spuneam «copii, plângeţi ca părinţii să vă cumpere bomboane», acum spun «copii, plângeţi ca părinţii să voteze PSD. Trebuie să plângeţi ca să voteze PSD ca apoi să râdeţi şi să ne bucurăm»”.
M-am trezit, am rasfoit televiziunile de stiri si copilul batut era in continuare megasubiect. Prostiile astea ne dau unora dintre noi, aia care nu sintem neaparat fanatizati de politica, senzatia ca ne-am nascut in tara gresita. Dar am trecut peste aceste depresii lenese. Dincolo de declaratia comica din 2008 a lui Severin, Dora s-a amuzat ieri trimitindu-mi imagini cu unii copii pesedizati trist de anii astia electorali care parca nu se mai termina (sursa, chinezu):
Geoana loveste un copil, haha:
Dincolo de gluma, copiii sint carne de tun electorala pentru multe partide. S-a pastrat un soi de traditie ceausista de a pupa cite un copil cu ocazia unui eveniment politic. De a-l atinge in pubilc cam cum atingem mieii de Pasti.
Cit despre filmuletul cu Basescu “lovind” copilul, este clar ca difuzarea insistenta deja are efect magic imprevizibil, de scirba, scirbire de noi insine. Compensarea cu imaginile continue despre Geoana diplomatul, Geoana frumosul este complet nedreapta. A intervenit si copilul batut si a spus ca nu e nimic. Iar adversarii lui Basescu se agata rusinos de un filmulet cretin din care nu intelegem prea bine nimic.
Socul meu, unic, si cu asta am incheiat toata istoria cu filmuletul, deja mi-a iesit pe nas: umilinta telenovelistica la care s-a coborit cu josnicie un megamiliardar, Dinu Patriciu. Credeam ca oamenii cu bani cistiga un fel de demnitate macar din aroganta si putere. Chiar cred ca banul poate innobila fortat un individ. Dar nu e cazul lui Patriciu… Si ma intreb de ce.


Alin Fumurescu azi la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
| 1@SEMIDOCTU': sa-ti dea natura divina mancare , salvare cand esti bolnav, dragoste cand esti mahnit,.....caci cu inimaginabila voastra stupizenie ati indoctrinat milioane de oameni ca sa-i puteti manipula... | ||
| 2"Dr. Raed Arafat recomandă populaţiei să nu iasă în ger, mai ales copii şi bătrâni, iar cei care trebuie să meargă într-un anumit loc să se îmbrace foarte bine şi în niciun caz să nu consume alcool.Acesta... | ||
| 3Oare pana unde vor ajunge ura satanista,badarania,pizma,minciuna, mitocania,calomnia,denigrarea,impotriva presedintelui,a pdl,a actualului premier,cand Romania a inceput pentru prima oara reformeleinstitutiilor... | ||
| 4Fumurescu,esti din zi in zi tot mai obtuz si confuz!Oare pana unde vor ajunge ura satanista,badarania,pizma,minciuna, mitocania,calomnia,denigrarea,impotriva presedintelui,a pdl,a actualului premier,cand... | ||
| 5pdl-ul s-a intrecut pe sine.prin ungur si prin toader avem formula definitiva si scurta a viziunii democrat liberale despre vii si morti1 romanii vii stau la caldura.2 romanii morti erau beti.s-a... | ||
| 6Ordonanta de urgenta care reglemanteaza instituirea starii de urgenta a fost data pentru luarea masurilor de reprimare a mineriadei de pe vremea guvernului Radu Vasile.Ea a avut scopul de a acoperi un... | ||
| Mihai Goţiu 28342 citiri |
| Costi Rogozanu 13700 citiri |
| Adriana Săftoiu 9305 citiri |
| Cristian Teodorescu 8734 citiri |
| Remus Cernea 7748 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5700 citiri |
| Iulian Leca 5372 citiri |
| Laura Cernahoschi 5360 citiri |
| Alin Fumurescu 5087 citiri |
| Dorin Tudoran 4346 citiri |
| Mihai Goţiu 9 postari |
| Costi Rogozanu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Dorin Tudoran 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Mihai Goţiu 117771 citiri |
| Costi Rogozanu 76730 citiri |
| Cristian Teodorescu 51968 citiri |
| Alin Fumurescu 30514 citiri |
| Remus Cernea 25938 citiri |
| Iulian Leca 24706 citiri |
| Viorel Dobran 19384 citiri |
| Dorin Tudoran 16685 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15471 citiri |
| Laura Cernahoschi 14167 citiri |
| Mihai Goţiu 45 postari |
| Costi Rogozanu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Remus Cernea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
La Ploiesti, poti sa te pitesti, dar la Pitesti, nu poti sa te “ploiesti” ! Ati urmarit “Lovitura draconului”, de pe puntea suspendata, catre “rechinul” de zece ani aflat sub nivelul puntii… Cei ce trebuie sa adunati “7 milioane…”, atentie ca o serviti si voi !!! Nu cred, totusi, ca e corect tocmai acum sa fi aparut asa ceva… Sunt lucruri de zeci de ori mai grave nespuse sau nerecunoscute, ceea ce inseamna ca oponentii sunt in cardasie cu “Popeye marinarul” si asteapta urmatoarele miscari. Daca nu rezolvati nimic cu conturile externe, nu faceti decat sa atrageti atentia poporului (a romanilor) cu “maruntisuri” si vor fi ingropate lucruri foarte grave pentru popor (si pentru romani)… Macar ne informati cu suma totala din conturile externe (daca nu si nominal) din ultimii 30 de ani sau va faceti ca nu stiti ? Atunci veti vedea cati “pumni” am primit cu totii, romani, iar noi nu am sesizat…
2009-11-28 12:47:09 | Raporteaza
De ce nu a aparut inca nici un sondaj? Nu arata bine cifrele? De aia cred ca a aparut si acest video, trebuia facut ceva..
2009-11-28 12:49:02 | Raporteaza
“Credeam ca oamenii cu bani cistiga un fel de demnitate macar din aroganta si putere. Chiar cred ca banul poate innobila fortat un individ. Dar nu e cazul lui Patriciu… Si ma intreb de ce.”
pai,iti spun eu de ce nu l-au schimbat banii pa acest milionar de carton!
ca toti cei care au facut bani in ro.(99,99%) i-au facut furind,ei nu au cultul banului muncit,nu-l pretuiesc,au impresia ca totul li se cuvine! chiar si adevarul pe care-l vor ei! oare acest dinu paturica se gindeste in unele momente ale lui de sinceritate ca va muri ca oricare altul din rahova sau ferentari? din auzite ,s-ar parea ca acest paturica nu da pe dinafara de inteligenta!!
2009-11-28 12:50:23 | Raporteaza
[...] tot am citit articolul lui Costi Rogozanu, cu “Plîngeţi, copii, ca părinţii voştri să voteze PSD!“, mi-am adus aminte de ce [...]
2009-11-28 12:51:30 | Raporteaza
Tot ce se poate vedea din filmulet, trucat sau nu, e ca l-a facut pe copil sa rada cu gura pana la urechi! Pana la urma asta conteaza. N-a omorat sau bagat in spital oameni ca tov. iliescu si minerii lui, n-a lasat sute de oameni pe strazi ca Vantu cu FNI, n-a furat cu ghiotura ca Nastase Voiculescu, Patriciu, Mazare… Si la urma urmei, n-a pocit Limba Romana ca Vanghelie! Asa ca, tot ce faceti voi la “realitatea” e un circ abject!
2009-11-28 12:52:28 | Raporteaza
Dar daca nu are bani? Poate ca pozeaza in mare bogatas si cand colo, e un falit care asteapta vremuri mei bune.
2009-11-28 12:54:38 | Raporteaza
domnule rogozan ,banul subjuga pe cei de calitate indoielnica . patriciu si vintu , ca si toti parvenitii acestei tari , au devenit sclavi ai banului. aroganta si dorinta lor cea mai mare este sa aiba cit ami multi , sa fie pe primul loc . nu conteaza ca ii vor cheltui altii si se va alege praful de averea lor . el , sclavul banului , trebuie sa fie pe primul loc in ceea ce priveste averea si pe ultimul in ceea ce priveste omenia .
2009-11-28 12:59:16 | Raporteaza
2009-11-28 13:03:36 | Raporteaza
Mi se confirma ca pe de o parte avem un candidat care nu e un inger iar pe de alta parte o gashca de jmecherasi care mai vor niste jucarii. Astfel turul II arata asa: Basescu Vs. Vantu-Patriciu-Voiculescu. Au disparut Geoana-Antonescu-Johannis.
2009-11-28 13:05:16 | Raporteaza
Poze cu Basescu mort de beat : e-album.ro/memb../
2009-11-28 13:08:08 | Raporteaza
o adevarata lectie de moralitate primita de la doi stalpi ai democratiei romanesti postdecembriste :
unul , SOV Vantu , cel care a lasat milioane de romani fara micile lor economii , insusindu-si efectiv banii de la gura copiilor acestor familii si
altul , Dinu Paturica , cel care ocoleste taxele ce se cuvin statului roman plimbandu-i prin diverse paradisuri fiscale .
2 exemple grosolane de moralitate .
2009-11-28 13:08:15 | Raporteaza
copii zambiti ,avem comisar la agricultura,nu cum zicea severin ,ca nu avem nicio sansa
2009-11-28 13:09:04 | Raporteaza
eh na…patriciu are inclinatii telenovelistice de pe vremea cand plangea la tv, ca nu suporta regimul de detentie. acu` plange pt ca nu suporta regimul basescu.
in schimb tu, monseur rogoza ,cu cratima,mai las-o jos ca macane. tu nu esti deloc apolitic, esti un fan base cu arme si bagaje. nu-i o rusine, e o optiune ca si a celor anti. doar ca ma zgarie pe creier ca unghia pe tabla, versul cum ca tu nu esti fanatizat politic. esti…sigur ca esti !
2009-11-28 13:09:47 | Raporteaza
multi jurnalisti observ ca au inceput sa duca in derizoriu acest subiect care ar fi trebuit sa inceteze inca de a doua zi cand s-a dovedit ca totul este o manarie de 2 bani folosita de opozitie in scopuri electorale.
2009-11-28 13:10:03 | Raporteaza
Dn. Rogozanu
Se discuta atat de mult pentru faptul ca Basescu nu recunoaste simplu. “Am gresit!” “Ma scuzati!”. Se discuta atat pentru ca la noi la romani minciuna ne-a intrat in caracter si suntem in stare totdeauna sa demonstram ca negrul este alb. este o diputa pasionala in jurul unui fapt adevarat si faptul ca basescu si ai lui nu recunosc simplu ca au gresit si incearca sa ne minta in fata cu demnstratii aiuritoare demonstreaza pana unde a ajuns minciuna in fibra acestui popor.
2009-11-28 13:11:20 | Raporteaza
Confirmarea ca Basescu l-a lovit pr copil:
gabhryel.wordpr../
Si, cei care pot, cititi Adevarul din 15 nov. 2004 ori vizitati blogul lui ITM.
2009-11-28 13:11:31 | Raporteaza
Incetati domne cu manaria asta… Fratilor suntem satui de cacaturile astea.. PSD-istii astia imputiti au dat vina pana acu pe Basescu ca e scandalagiu.. Dar cine scoase filmu la iveala?! Cine sa aliat cu PNL=ul , Cine s-a retras de la guvernare ca sa aibe putere de convingere si de furaciune pentru Postu’ cel mare..
AJUNGE COMUNISTILOR
2009-11-28 13:14:23 | Raporteaza
softisti haideti sa trucam poza a doua cu geoana mangaind un copil
2009-11-28 13:15:08 | Raporteaza
Deja e foarte plictisitor si ce ne facem,ne plafonam?!Este un trucaj,poate in campaniii sunt admise astfel de lupte,insa ca sa nu mai zic ca mi-e scarba,pot spune ca deja am devenit imuna la reactia opozitiei.Oricine e mai bun decat Geoana
2009-11-28 13:16:35 | Raporteaza
Dn. Rogozanu
Vina nu este a lui Patriciu ca a facut cunoscut acest fapt. Vina este a lui Basescu pentru ca a putut face asa ceva. Este o tara de caracter a unui politician care a facut din pacate multe asemenea fapte in mandatul sau. ne-a dat si a dat multora “pumni in gura”. un om coleric, cu reactii necontrolate. asta este esenta iar faptul ca nu recunoaste barbateste acest lucru si se ascunde in spatele unor “datatori din gura” penibili face ca in media inca sa persiste acest subiect. eu vad aceste justificari din partea unora si incercarea de a justifica acest fapt prin “diversiune… video trucat.. etc” ca o provocare pentru cei de bun simt in aceasta tara. cred ca vrem cu totii normalitate si nu politicieni care ne mint in fata chiar pusi in fata faptului implinit.
2009-11-28 13:17:08 | Raporteaza
“a apoi să râdeţi şi să ne bucurăm”… in traducere … copii voi o sa radeti de prostia pe care a-ti facut-o iar noi (PSD) o sa radem pentru ca v-am prostit… asa este ?Oricum e vai de voi …. Basescu Presedinte
2009-11-28 13:17:15 | Raporteaza
o intrebare pe care am pus-o si Laurei, insa la dvs vin pe alt registru: pe cit punem pariu ca in maxim 6 luni platforma asta de idei se va inchide si unii dintre cei ce scriu aci, cei care nu se vor supune noilor directii, isi vor lua zborul (a se citi, dati afara)? punem un pariu? asta daca iese Geoana…
2009-11-28 13:17:53 | Raporteaza
TRAIM INTR-UN STAT DE DREPT????
Din punct de vedere juridic ne aflam in fata unui abuz grav din partea media ,abuzarea unui minor care a cerut in direct “…sa fie lasat in pace,caare o mama bolnava si nu are cine sa-l apere..”
de ce nimeni nu-l apara??Orice institutie a statului trebuia sa se autosesizaze si sa ceara in regim de urgenta o hotarare a unui tribunal de minori prin care sa se inceteze acest abuz.
Nu mai e o stire,deja s-au depasit normele legale aceste televiziuni si media care n-au protejat minorul si drepturile lui ar trebui SA PLATEASCA!!!!!!!!!
Eu nu pot sa cred ca politicienii vin la televizor si in ziare si incalca toata legislatia internationala privind drepturile unui minor.
Numai conteaza de la ce a pornit,cineva TREBUIE sa opreasca si sa-i oblige pe cei care au incalcat legea sa PLATEASCA!
VRETI SA ALEGEM UN PRESEDINTE terfelind si marcand un copil pe viata???
Apara cineva copilul acesta???
2009-11-28 13:18:12 | Raporteaza
zoso.ro/2009/11../
2009-11-28 13:19:23 | Raporteaza
in asentimentul lui Hydeparker , este exact diferenta dintre cel care fura o gaina si cei care baga mana pana la cot in bogatiile unei tari si batjocoresc oamenii acestei tari. Unul acorda o corectie , ceilalti omoara si distrug efectiv vieti , dar nu direct , ci utilizand diversiuni si securisti ( vezi revolutia 1989 ) sau mineri in diverse alte situatii tensionate . Oameni fara rusine , fara remuscari , care probabil isi inchipuie ca fac si bine .
2009-11-28 13:20:30 | Raporteaza
De ce directionati apucaturile candidatilor numai catre PSD, caci in utilizarea copiilor toate partidele inclusiv PDL si BASESCU sunt la fel. Toti se folosesc de copii. Si daca sunteti indignat ar trebui sa fiti fata de toti. Deci asa trebuie prezentata situatia. Dar si voi ziaristii prin faptul ca nu sunteti impartiali cu toti politicienii cand prezentati aceasta problema, va folositi de aceasi copii.
Chiar cazul de fata cu copilul de la Ploiesti, initial a fost o folosire a lui de catre BASESCU, deoarece l-a luat pe scena, ca orice politician, numai ca dupa aceea a intervenit incidentul. Deci d-le COMENTATOR va rog un pic de respect si fata de noi.
Dar pana la urma la plans am vrut sa ajung.
Astia de acuma au avut de la cine sa ia lectii in 2004, de la niste adevarati PROFESIONISTI, BASESCU si STOLOJAN. Ei in 2004 si-au plans pe umeri cu atata convingere dand un recital greu de egalat vreodata. Ma mir ca acum in toti suporterii d-lui BASESCU si chiar in presedinte insusi a dat brusc boala uitarii. Nu mai tinem minte nici faza cu plansul lui Basescu regizat, nici ca BASESCU a fost mare comunist, mare fsn-st cu ILIESCU, mare socialist acum 4 ani, mare mogul , caci s-a intalnit cu ceilalti moguli tot la GRIVCO, Basescu nu mai tine minte nici el toate acestea, el tine minte ca si voi numai ce ii convine. Si el a uitat ca era un client permanent la GRIVCO, LA MOGULI ACASA, in 2004 si 2008. Deci mai zic odata, un pic de RESPECT si insanatosirea grabnica a memoriei. Va rog sa verificati pe INTERNET, toate datele, caci eu tot de acolo le-am luat.
Ma mir, cu cat sunteti platiti sa va pierdeti asa brusc memoria, 10.000-20.000 euro. Caci v-am mai citit si inainte articolele si aveati o memorie foarte buna.
Vad ca NASUL de pe B1 are cam 15.000 euro pe luna. Dar ce-i drept o si zice bine.
2009-11-28 13:24:11 | Raporteaza
Boicotati (nu va uitati la) Realitatea TV si Antena 3 luni 30.11.2099 intre orele 19-22. In semn de protest pentru neprofesionalismul dovedit. Anuntati toti prietenii.
2009-11-28 13:24:26 | Raporteaza
-oare presa, televiziunile mai sint credibile?
-au fos incalcate tote normele europene, inclusiv copilul din imagine fiind stresat!
-trebue eliminati acesti indivizi din viata publica, nu suntem in comunism, obligindune de a fi lingai
am depus o cerere catre UE de a analiza activitatea realitatea tv, antena, inclusiv pentru prejudiciu adus copilului
2009-11-28 13:28:21 | Raporteaza
Ceri demnitate de la un gunoi ca Patriciu??? Asta chiar mi se pare o gluma.
Asta e o scursura a societatii, un hotz ordinar care trebuia sa fie de mult dupa gratii.
Filmuletzul si aparitia celor doi pungasi Paturica si Vantu pe cel mai josnic post IRTV, m-a convins ca nu gresesc daca-i dau votul lui Basescu si NU marionetei Geoana.
2009-11-28 13:29:09 | Raporteaza
am si eu o intrebare.
CINE a lovit mai tare si mai dureros copilul?
Basescu sau Patriciu?
astept deontologii, jurnalistii si protectia copilului…
2009-11-28 13:33:15 | Raporteaza
Este interesant sa urmaresti reactiile unora care incearca sa justifice un asemnea gest reprobabil al presedintelui. nu credeti ca ar fi mai bine un “ma iertati!” si gata…. de ce la noi la romani nu poti recunoaste si asuma un fapt real? De ce trebuie sa fie asta conspiratia secolului, trucajul secolului… grivco si moguliii????
De ce nu ar trebui sa demonstram ca suntem o tara normala cu oameni normali…. adica in loc de opinii partizane care nu demonstreaza nimic simplu…. am gresit! ma scuzati! cand noi toti romanii vom fi in stare sa facem asta inseamna ca am inteles ceva din democratie, normalitate, oameni sanatasi la cap. Minciuna ne-a intrat in caracter si pentru ca avem oameni politici ca basescu pentru care minciuna este a doua natura. daca basecu ne poate minti in fata ce sa ceri omului simplu in societatea romaneasca… vom intalni mereu asemenea mincinosi in societatea romaneasca care ne vor prosti in fata in viata de zi cu zi. in scoli, in spitale, la serviciu etc..
2009-11-28 13:36:04 | Raporteaza
Patriciu si demnitatea.Doua notiuni incompatibile.Aparitia sa la Realitatea dupa difuzarea filmului,a umplut de greata pe toti telespectatorii de la ora aia.O greata atat de puternica incat nu trece nici cu lamai.Personal o sa-mi treaca pe 6 decembrie,dupa ce ies din cabina de vot.
2009-11-28 13:36:43 | Raporteaza
Patriciu a spus in emisiune la realitatea Tv ca se bucura pentru aparitia acestei inregistrari, este clar ca aici este mana lui si a celor din PSD.Pana si copilul a recunoscut ca nu a dat in el.Dar de, si realitatea si antena1, 2, 3 fac anti campanie lui Basescu.Nu cred nimic din tot ce se spune.
2009-11-28 13:40:49 | Raporteaza
Eu sint mindru de presedintele meu cind bate copii. Uite, baiatul ala a a juns in Italia, traieste bine, a avut noroc cu Basescu. Votez cu Basescu si visez sa-mi snopeasca in bataie fetita.
2009-11-28 13:42:49 | Raporteaza
@Zeno
Nu se vedea decat politicianul din el. Si, ca sa nu existe niciun dubiu, la urma a smuls vorba din gura singurului “avocat” al candidatului Basescu, dandu-si cu parerea si in ce priveste numirea d-lui Ciolos ca ministru european.
Si eu hotarasem sa nu ma uit, dar azi m-am uitat la emisiune Simonei Sicai. Daca nu m-as fi uitat, n-as fi vazut una dintre culmile mizeriri: psihanaliza la comanda politica
Psihologul politic Hanibal Dumitrescu, cu o impetuozitate neobisnuita la psihologi,care, atunci cand sunt chemati ca profesionisti la tv, sunt calmi si echilibrati, a depasit urat cadrul profesiei sale. Era atat de inversunat impotrica candidatului Basescu, incat parea pacient
Sa te mai miri ca existau in comunism psihologii partidului, care-i declarau nebuni pe disidenti?
2009-11-28 13:43:18 | Raporteaza
Cea nai buna fapta a lui Geoana, pe langa faptul ca nu a dat-o afara din casa pe socra-sa, este ca nu a lovit niciun copil.
Asta pana la clipul contrariu!
2009-11-28 13:47:29 | Raporteaza
Se zice ca Dumnezeu ii ia la EL pe cei buni. DOAMNE IA-L PE BASESCU LA TINE, CA-I PREA BUN PENTRU NOI.
2009-11-28 13:49:38 | Raporteaza
Soc si groaza! Am informatii ca o sa apara pe piata un Clip cu Geoana cand o da afara din casa pe soacra-sa.
Partea horror incepe cand, dupa aceea, Mircea se intalneste cu Mihaela!
2009-11-28 13:51:31 | Raporteaza
In continuare penibil, d-le Rogozanu. Aceleasi clisee, Patriciu si mogulii. Nu puteti iesi din schema asta pentru idioti, parca sunteti loviti cu leuca-n cap. Refuzati sa vedeti adevaratele probleme. Nu e vorba de filmulet, asta se putea rezolva rapid. Isi putea asuma greseala, cere scuze, se incheia si treceam peste. E vorba de reactia de mafioti a lui basescu si a gastii lui. Nu va mai vaitati pe-aici, d-le Rogozanu, e penibil. E intr-adevar o tara anapoda, dar o meritati cu prisosinta.
2009-11-28 13:52:11 | Raporteaza
Copilul nu a zis ca nu e adevarat. a zis ca a fost amenintat, ca mama lui e in soc, si ca ar vrea sa fie lasat in pace. asta incrimineaza mafia din jurul lui basescu.
toate dezvaluirile securistice ale lui basescu / udrea de 5 ani incoace nu te-au deranjat ?
2009-11-28 13:53:12 | Raporteaza
Excelent!Domnule Rogozanu,trebuie sa va punem de urgenta intr-o rezervatie pentru ca in presa noastra au ramas prea putini jurnalisti verticali,nesupusi obedintei fata de moguli si oligarhi!Cinste domniei voastre!
2009-11-28 13:54:01 | Raporteaza
Copiii nu trebuie folositi in campanie electorala,da,nici pupati, nici pusi sa spuna nu stiu ce pe scena, nici pocniti.Dar va mai trecemult timp pana asta nu se va mai intimpla. Copiii sunt folositi astfel si in alte tari asa zis “civilizate” .Dar Bogdan,baiatul”atins” de Basescu a zis ca vrea sa se termine totul a…intors declaratia initiala DATORITA PRESIUNILOR. Mama lui,la intrebarea pusa de Firea daca au fost amenintati la telefon ,nu a raspuns “NU” ci doar a zis ca nu vrea sa mai zica nimic ,ca face atacuri de panica ,ca i-e frica pt baiat etc. Omule Rogozan,uitati-va in oglinda voi ziaristii care l-ati luat in brate pe Basescu si vreti sa …muriti cu el de gat oricate prostii ar face el, si oricate minciuni ar zice… UITATI-VA IN OGLINDA. Lui Patriciu cred ca ii pare mai rau pt baiat, ca l-au speriat PDL-istii” de servici” la telefon…Baiatul sa speram ca se va linisti.( Si PDL-istii la fel ,sa-l lase si pe el si pe mama lui in pace.)
2009-11-28 13:54:58 | Raporteaza
Costi, tu faci parte din categoria putinelor exceptii ale trustului in care iti castigi painea. Dilema ta din articol, referitoare la bani vs. Patriciu vs. noblesse oblige, este una retorica. O spun raspicat: un gunoi nu poate fi innobilat de nimeni si nimic. Tocmai de aceea societatea a nascocit meseria de “gunoier”. Ca sa ne scape de gunoaie. Prin ceea ce vorbesti si scrii, dovedesti ca meseria de “gunoier” media este una pe care o practici profesional, fara jena si teama. Din pacate, cu mici exceptii, ceilalti “gunoieri” media din jurul (trustul) tau incearca din rasputeri sa innobileze gunoaiele. Inclusiv pe Patriciu. Numai ca – nu-i asa ? – foarte multi dintre noi sunt mai inteligenti si vigileti decat ei. De asta sa fie siguri. A propos, cand te intalnesti cu perechea de comici pervertiti ai ecranului, Prelipceanu&Chiriac, transmite-le doar atat din partea mea: Alupigus.
2009-11-28 14:02:27 | Raporteaza
Daniela: inlocuieste in postarea ta Basescu cu Geoana, PD-L cu PSD si o sa vezi ca e mult mai logica
… daca nu reusesti cu tastatura, incearca cu minerii 
2009-11-28 14:02:38 | Raporteaza
Daniela,
Iti lipseste total logica. Sentimentele nu ajung.
2009-11-28 14:03:12 | Raporteaza
Banatene, trimite-le si o oglinda … altfel o sa munceasca prea mult sa decripteze mesajul
2009-11-28 14:04:05 | Raporteaza
Am o intrebare pentru colegii dvs de la realitatea,daca dorm linistiti atunci cand Vantu lucreaza pentru popor sau lucreaza cu Vantu cand poporul doarme linistit?(sper ca nu ati utat reclama de la FNI?)
2009-11-28 14:06:33 | Raporteaza
Sunt curios daca va mai fi vreo confruntare directa intre Geoana si Basescu in zilele astea. Cred ca nu. Basescu a intrat in defensiva, iar asta il ajuta pe Geoana.
2009-11-28 14:09:20 | Raporteaza
Adrian severin spune lucruri traznite . Urat suflet au liderii acestui partid neocomunist ! Negru precum buboaiele de ciuma rosie ajunsa in faza terminala .
2009-11-28 14:13:20 | Raporteaza
Presa din Romania trece zilele acestea un important test de maturitate. Din fericire dnul Costi Rogozanu isi confirma cu brio statul de jurnalist. Felicitari pentru acest articol.
2009-11-28 14:15:41 | Raporteaza
Potrivit Deutsche Welle, imaginile prezentate cu şase zile înaintea celui de-al doilea tur al alegerilor prezidenţiale ridică întrebări “de ordin tehnic, moral, politic şi penal” şi impun o serie de concluzii. “Mai periculoase decât discreditarea evidentă a preşedintelui sunt implicaţiile penale, morale şi politice ale acestei foarte probabile tentative ordinare de manipulare”, subliniază publicaţia. “Chestiunea are şi importante implicaţii morale. Pentru că televiziunile şi ziarele care au colaborat la producţia fabricii de împachetat fum (titlul primului film ecologic românesc, din anii 60 ai veacului trecut) şi-au încălcat atât de manifest deontologia, încât s-au descalificat complet. A difuza fără verificare imagini incendiare în loc să abordezi grijile reale ale electoratului ţine, în cel mai bun caz, de “jurnalism” de pistolari”, concluzionează Deutsche Welle
2009-11-28 14:16:45 | Raporteaza
Ati ajuns de rasul Europei : PSD+PNL+jurnalistii pistolari
2009-11-28 14:18:27 | Raporteaza
cand toata lumea era in barca lu Boxeru Base. totu era frumos acum cand nu mai are nici un aliat puternic si barca lu base se scufunda nu este bine pentru el. in legatura cu filmuletul aparut pe net,eu, zic ca este real. asta este atitdinea lu basescu azi este bun maine este nebun. numai are ce cauta la cotroceni. ..MACAR MIRCEA GEOANA ARE FATA DE PRESEDINTE
2009-11-28 14:23:03 | Raporteaza
@ Costi Rogozanu : In curand, o sa apara dovezi ca Dvs., Ioan T.Morar, Patrasconiu si altii asemenea, ati batut si violat un pension de fetite. Separat sau in grup, depinde
de posibilitatile tehnice.
2009-11-28 14:23:28 | Raporteaza
@Speedofmind…Speedy, sorry, nu pot da curs recomandarii tale. Exista riscul de a se sparge oglinda, atunci cand s-ar privi in ea “comicii” aia doi. Si alta nu am.
2009-11-28 14:24:58 | Raporteaza
as vrea sa revedem cu totii imaginile de la mineriade care nu au doar 18 secunde … ci zile in sir de filmari cu violente inimaginabile al caror autor este fara tagada si fara trucaje … Ion Iliescu si camarila sa ..
2009-11-28 14:26:56 | Raporteaza
..copiii pot plange, dar asta nu inseamna ca si trebuie sa primeasca ceea ce vor! ai primesc ceea ce considera ca merita si e mai bun parintii lor! in cazul de fata, parintii nu cred ca vor alege pentru proprii copii un regim comunist, deoarece ei au trecut prin asa ceva si stiu cat de daunator poate fi, mai ales comunismul promovat de psd!!
2009-11-28 14:35:26 | Raporteaza
Se face deja prea mult tapaj pe acest subiect si , cu cat trec zilele si insistati, nu faceti decat sa convingeti electoratul “indecis” sa se indrepte spre Basescu. Toate dezbaterile de pe Realitatea ( un post care parea obiectiv pana de curand)au inceput sa devina jenante, vadit partinitoare, cu mame “in panica” prin Italia, copil “traumatizat”, matusa “indignata”( vedeta in devenire, se pare)…Incercati sa actionati si subliminal, prezentand fara oprire aceeasi si aceeasi scena, doar-doar suntem atat de retardati si plecam la vot (spre Geoana) ca o gloata cu creierul spalat!
2009-11-28 14:44:43 | Raporteaza
Problemele dlui Geoana vis-a-vis de pupat sau mangaiat copii in preajma alegerilor…nu sunt nimic. Nu sunt nimic pe langa parintii care au ajuns sa isi imbrace odraslele in rosu si sa iasa in strada sa strige GEOA-NA, GEOA-NA!!! Schimbarea noastra trebuie sa plece de la mentalitate. Iar atata timp cat mai exista nenumarati ce inca il sustin pe Iliescu, lucrul asta e imposibil.
Iar eu nu cred ca banul poate innobila fortat un individ. Eu cred ca doar ii poate da puterea de a se simti el nobil.
2009-11-28 14:55:33 | Raporteaza
ne-am saturat de hotzi de parlamentari!!! poporul e cu Domnul Basescu nu cu ei!!! mergem cu toti la vot si aruncam in aer metaforic, parlamentul…
2009-11-28 14:57:05 | Raporteaza
De ce nu sesizeaza nimeni ca tyrauma i-a fost provocata copilului de hienele de la televiziuni.
Sigur ca acel copil este speriat. S-a bagat intr-o poveste care nu este a lui.
Un copil care a crezut ca este cool sa fi avut o tangenta cu un presedinte iar acum s-a speriat de exagerarile lui.
Matusica mi se pare insa prea revoltata si vehementa fara sa fi fost “stimulata” nitel.
Patriciu ,care sufera de cinci ani pentru cele petrecute , imi provoaca doar scarba.
2009-11-28 14:58:01 | Raporteaza
Am ajuns la acest articol tocmai după ce l-am citit pe-al lui Luceascu “Adevărul meu, ultim…”. Am scris şi acolo un comentariu şi, în timp ce aşteptam să apară (operaţie de durată pe leneşul meu de calculator) mi-a trăsnit ceva prin minte (nu o dictatură). Mă gândeam la ce repede sunt unii tentaţi să creadă ce e mai rău despre altă persoană. Am văzut în viaţa mea fete cu reputaţia mânjită de câte-un refuzat, am văzut cum un semi-adevăr au stricat relaţii, au transformat prietenii în duşmani… Există tentaţia aceasta de a crede că “celălalt” e mai rău, că poate fi capabil de rău chiar şi fără să îl cunoştem prea bine. Mda, şi acum mi se va spune că toată lumea îl cunoaşte pe Băsescu şi ştim cum e. Da, tocmai, că el a lovit verbal iar, când cu telefonul, a luat, nu a dat. În rest, şi eu mă simt sătulă de difuzarea filmuleţului, mă disperă că nicio organizaţie de protecţie a copilului nu şi-a arătat iritarea că imaginea unui copil e folosită abuziv în campania electorală pentru Geoană (care va face pe niznaiul). Noroc că avem acces şi la altceva decât la Antene şi Realitatea!
2009-11-28 15:03:09 | Raporteaza
@lidia
se face tapaj pentru ca basescu nu a recunoscut barbateste… da domnule am facut asa ceva “ma scuzati!” “a fost o reactie necontrolata etc”…. faptul ca se incearca acum sa fim prostim in fata , ca albul este negru, ca mogulii, ca etc…. nu face decat sa ne provoace bunul simt…. un simplu “am gresit!” ar fi stins tema de la bun inceput. dar sa negi si sa ne minti in fata si sa aduci liota de sustinatori sa ne emonsreze cum este “cu pixelii umbrele din film etc” este ridicol. nu vom ajunge departe ca societatet atat timp cat avem politicieni care ne mint in fata. sa nu ne miram ca peste tot in societatea romaneasca vom avea de-a face numai cu astfel de indivizi. de ajuns cu minciuna. iar asta pentru ca “de la cap se impute”…
2009-11-28 15:04:39 | Raporteaza
Încă nu s-a stabilit de către nicio comisie tehnică dacă filmul cu Băsescu lovind un copil este fals, și o armată întreagă de membri de partid și deontologi de presă au sărit ca arși: ”o mizerie la adresa președintelui”, ”mai jos de atît nu se poate” etc. Băsescu este căinat pentru că e atacat politic murdar, prin insinuarea că ar fi lovit un copil. El, care nu ar strivi o muscă…Probabil cel mai bine l-ar putea înțelege, în acest caz, paradoxal, Adrian Năstase, după cum vom reaminti în rîndurile următoare, numai că pe el nu îl întreabă nimeni.
Cum a “livrat” Năstase sute de copii băncilor de organe
Cum spuneam, Băsescu și-a fixat deja noua strategie, denunțîndu-și adversarii că au prezentat o probă contrafăcută pentru a-l prezenta drept unul care lovește copiii peste obraz. Alături de el, zbiară în cor, roșii de indignare, PDL și deontologii portocalii care știu, deja, fără nicio expertiză oficială, că filmul e trucat. În 2004, însă, ori în anii care au urmat, niciunul dintre aceștia nu a răcnit, la fel de indignat, cînd Năstase a fost acuzat de ceva mult mai grav, anume că s-a făcut vinovat de asasinarea și spintecarea a sute de copii. Faptele, pe scurt: în 2004, nou constituita alianță DA, prin Băsescu și Stolojan, a declanșat celebrul scandal ”orfanii lui Berlusconi”. Fără a deține nicio probă, nici măcar una contrafăcută, cei doi lideri au declarat public, despre un lot de orfani români care ar fi fost trimiși în Italia de guvernul Năstase, la rugămintea omologului său, Silvio Berlusconi: “Cei 105 copii livrați lui Berlusconi sînt copii furnizați rețelelor de proxeneți și pentru băncile de organe! Celula de bază în exportul de copii este formată din Șerban Mihăilescu și Adrian Năstase!”. Băsescu, personal, declara, la vremea respectivă, la ședința Delegaților Reprezentanților naționali ai PNL: “Iată ticăloșia Guvernului Năstase… Fostul șef de cabinet al lui Dăscălescu, Șerban Mihăilescu, a semnat memorandumul de vînzare a copiilor noștri! Pe listă se află tineri de 16-17 ani! Cine vrea să ne convingă că tineri care la vîrsta întocmirii dosarelor de adopție aveau 17 ani, au fost înfiați la 21 de ani? Cine vrea să ne convingă că sînt familii care înfiază 3-4 copii de 16-17 ani? Sînt copii furnizați rețelelor de proxeneți și pentru băncile de organe! Asta e realitatea cruntă a Guvernului Adrian Năstase!”. La rîndul său, președintele PNL, Theodor Stolojan, declara: “Mă așteptam la multe porcării din partea Guvernului Năstase, dar nu mă așteptam la exportul de copii! Dacă vă uitați în jurul lui Adrian Năstase, veți vedea că sînt oameni care erau foarte aproape de Ceaușecu. Regimul comunist a inventat exportul de sași și exportul de evrei. Un grup din guvernul Năstase a inventat exportul de copii! Un grup restrîns de indivizi, în frunte cu premierul, a aprobat exportul de copii doar pentru că un prieten de familie a intervenit ca reprezentant al Italiei!”.
Bokassa și Idi Amin ar fi fost mîndri
Acuzațiile erau înfiorătoare. Practic, Năstase era prezentat drfept un călău din categoria Idi Amin sau Bokassa, care a trimis cu bună știință în Italia peste o sută de copii care fuseseră spintecați de vii pentru a li se preleva organele, apoi resturile vor fi fost, probabil, incinerate sau date la cîini. Pare o poveste SF horror, dar exact acestea era acuzațiile explicite ale lui Băsescu. Impactul extern a fost rapid. Deputatul european Arie Oostlander a cerut, în Comisia de Afaceri Externe a Parlamentului European, suspendarea negocierilor de aderare a României la UE, din cauza respectivului scandal. Celebra realizatoare americană Barbara Walters a făcut la ABC o emisiune dedicată orfanilor români și a afirmat că de pe urma vînzării acestora se fac afaceri de milioane de dolari anual. Ziarul britanic “The Guardian” a plusat, afirmînd că banii obținuți din vînzarea de orfani români îngroșau conturile unor organizații teroriste.
O anchetă a parlamentarilor PD care nu a mai fost făcută niciodată
În aceeași perioadă, Băsescu a anunțat public că parlamentarii PD vor constitui o delegație care va pleca în Italia pentru a verifica riguros locul exact unde a ajuns fiecare dintre cei 105 copii exportați. “Suspiciunea noastră majoră este că cea mai mare parte a acestor copii au ajuns de fapt în băncile de organe în Italia și de aceea vrem să mergem acolo, pe banii noștri, să vedem dacă este confirmată sau infirmată această suspiciune”, a reafirmat liderul democrat. Băsescu l-a asigurat pe Adrian Năstase că va da dovadă de discreție totală în legătură cu numele și adresele noi ale copiilor, dar este un drept parlamentar să se verifice situația adopțiilor. “Dacă nu se va confirma suspiciunea noastră, atunci vom felicita guvernul Năstase că a găsit un cămin pentru acești copii. Dacă însă au ajuns în băncile de organe, atunci guvernul Năstase nu va mai avea loc în țara asta!”, a declarat Traian Băsescu.
Au trecut de atunci cinci ani. Parlamentarii PD nu au plecat nici pînă azi în Italia, cu adevărat, despre copii spintecați nu a mai suflat o vorbă Băsescu, odată ajuns președinte, cînd avea la îndemînă atîtea instrumente, dar nici scuze ori felicitări nu i-a adresat vreodată lui Năstase după mega-scandalul cu evidente conotații electorale. Astăzi, Băsescu se declară victima unei conspirații uriașe, care îl prezintă drept un individ capabil să dea o simplă palmă unui copil…(Bogdan Tiberiu Iacob)
2009-11-28 15:07:19 | Raporteaza
@ toti cei ce vor sa-si aminteasca
Am avut curiozitatea sa fac o altfel de analiza si asta pentru ca am votat din 1990 pana acum doar dreapta iar acum chiar daca imi va fi foarte greu voi vota Geoana.
Analiza am facut-o ca sa constat cine sunt azi marii contestatari ai PSD si marii sustinatori ai PD-L. Cine sunt cei care azi il hulesc cu sarg pe Geaona pentru ca e secondat de Iliescu.
Am pornit cu analiza de la alegerile din 1990 si inainte de a va face cunoscute rezultatele de atunci vreau sa mai fac o singura consideratie aceea ca prima mineriada a fost in ianuarie 1990 iar alegerile in 20 mai.
Asadar Rezultatul a fost:
Ion Iliescu 85,07%
Radu Campeanu 10,64%
Ion Ratiu 4,29%
Pornind de la aceste rezultate constat simplu ca dreapta in Romania a adunat in 1990, cel mai probabil din nucleul dur al PNL şi PNŢCD, aproape 15% care erau ca si mine convinsi ca aceasta este singura cale. In genere cei care au votat atunci cu unul dintre cei doi (Câmpeanu sau Raţiu) şi-au păstrat opţiunile anti PSD până astăzi şi au cam votat fie cu PNL fie cu PNŢCD când acesta încă exista.
Vand in vedere ca azi, autentica dreapta din Romania respectiv cei care din 1990 sunt de dreapta se regasec in proportie de 90% in electoratul PNL, iar Antonescu a obţinut circa 20% rezultă că marea majoritate a celor care i-au votat pe Geoană, Băsescu şi alţii provin din cei 80% care au votat Iliescu in 1990.
Asadar marea majoritate a sustinatorilor PD-L care il acuza azi pe Iliescu de toate relele fie l-au sustinut in 1990 (când era probabil bun pentru ca regiza mineriade acum poate a devenit rau in ochhi lor pentru ca nu mai face acest lucru) fie au fost chiar in partid sau in guvernul dansului (vezi domnul Basescu, Stolojan si altii).
Dragilor eu ca om care am votat permanent pana azi partide de dreapta sunt in stare sa recunosc ca exista o diferenta majora intre Geoana de azi si Iliescu de atunci si exista chiar o diferenta majora intre primele doua mandate ale lui Iliescu si mandatul din 2000-2004.
Voi vajnicii contestatari ai lui Geoana pe motiv de Iliescu ar trebui sa va uitati atent in oglinda, sa va reamintiti cu cine ati votat in 1990 si apoi sa va dati cu parerea.
2009-11-28 15:07:20 | Raporteaza
Eu sunt speriata de disperarea celor din spatele lui Geoana (marele Patriciu recurge la astfel de metode…). Este vizibil pentru toata lumea ca cel putin partea cu viteza mainii este trucata.
Un Geoana presedinte va raspunde in fata sforarilot si “marilor oameni de afaceri” Patriciu, Vantu, Vanghelie, … In nici un caz acestia nu se vor gandi la problemele noastre. Asta vrem?
2009-11-28 15:13:41 | Raporteaza
@ Brebu – Spune-i si celui care te plateste care este opinia Europei :
Potrivit Deutsche Welle, imaginile prezentate cu şase zile înaintea celui de-al doilea tur al alegerilor prezidenţiale ridică întrebări “de ordin tehnic, moral, politic şi penal” şi impun o serie de concluzii. “Mai periculoase decât discreditarea evidentă a preşedintelui sunt implicaţiile penale, morale şi politice ale acestei foarte probabile tentative ordinare de manipulare”, subliniază publicaţia. “Chestiunea are şi importante implicaţii morale. Pentru că televiziunile şi ziarele care au colaborat la producţia fabricii de împachetat fum (titlul primului film ecologic românesc, din anii 60 ai veacului trecut) şi-au încălcat atât de manifest deontologia, încât s-au descalificat complet. A difuza fără verificare imagini incendiare în loc să abordezi grijile reale ale electoratului ţine, în cel mai bun caz, de “jurnalism” de pistolari”, concluzionează Deutsche Welle.
In rest, pofta buna la mancat KKT.
2009-11-28 15:14:39 | Raporteaza
Ai Perfecta Dreptate, Copii Trebuie sa Plinga pentru ca Parintii lor sa Voteze PSD-ul. Asta Ca Sa Nu Plinga Ei cand Vot Fi Mari pentru Ca Parintii Lor Au Votat un Imbecil Numit Basescu.
2009-11-28 15:20:17 | Raporteaza
SUNTETI JALNICI CEI DELA IREALITATEA MIE SCĂRBĂ DE VOI MIE SILĂ MIE JENĂ CĂ NU VĂ POTOLETI NU VREAU SĂ VĂ MAI PRIVESC MĂ DEZAMĂGITI PROFUD ATI PIERDUT MULTE PUNCTE CEL PUTIN PENTRU MINE. NU UITATI PRIN CE AM TRECUT ANI SI ANI LA RĂNDUL MERGETI LA VOT SI PUNCT
2009-11-28 15:20:38 | Raporteaza
@Base
Argumentatia are o problema.In 20 de ani unii mor si altii depasesc varsta 18 ani.Cei care aveau intre 60 si 90 de ani ori sunt morti ori sunt atat de putini ca nu conteaza.Cei care aveau in 90 de la 1 an pana la 17 (si nu au votat atunci)au acum intre 20 si 36 de ani. Ori majoritatea votantilor lui Crin sunt tineri.Aia care nu aveau drept de vot sau erau in scutece.Din aia 80% al lui Iliescu pensionarii de atunci sunt oale si ulcele. Asa ca nu are logica.Eu as spune ca il votezi pe Geoana pentru ca nu il vrei pe Basescu.Sau nu te-ai uitat bine in spatele lui Geoana (eu votant Ratiu in 90 cand vad Dragnea,Vanghelie,Hrebenciuc,Nastase,Iliescu il votez pe Basescu.)
2009-11-28 15:30:16 | Raporteaza
@Base, nickul abuziv nu te salveaza de constatarea ca putzi de minciuna, n-ai votat cu nici o dreapta, esti doar nemernic!
Ce-ai fi vrut, ca Iliescu sa cheme minerii in continuu, ca sa fie nefrecventabil? Si criminalii condamnati se mai slefuiesc, invata sa teasa covoare! Daramite unul socializat de televiziuni!
Dar sa zicem ca Ilici e batriior si perimat, de Vanghele si de Hrebe de ce nu ne explici nimci?! Ilici e numai unul din argumentele pentru care neamul securist al lui Geoana si al celor care il manevreaza ar trebui sa fi fost lustrat!
2009-11-28 15:30:28 | Raporteaza
COPII PANGETI CA PARINTII AU VOTAT ILIESCU IN 89,..SI PLANGETI SA NU O MAI FACA INCA O DATA
2009-11-28 15:34:37 | Raporteaza
Portretul lui Traian BASESCU viitorul Presedinte al Romanilor,
« Traian BASESCU prefera riscul indrazniând decat sa regrete ca nu a profitat de ocazia oferita in sine. »
« Traian BASESCU sa fie un candidat pentru prestigiul functiei nu-l intereseaza. »
« Un proiect prezidential, nu poate si nu ar trebui sa fie un catalog de masuri. »
« PSD ul propune sa se lucreze mai putin. Traian BASESCU propune sa se castige mai mult.»
« Trebuie facut ca munca sa raporteze mai mult decat asistarea sociala, sustine Traian BASESCU contrar dumpingului social a lui GEOANA. »
« Traian BASESCU este contra egalitarismului, asistatilor, nivelarii ; este pentru merit, justa recompensare a eforturilor si a pomovarii sociale. »
« La ROUMANIE se trouve aujourd’hui à un carrefour. Elle doit choisir entre son adhesion sans reserve à la REFORME, MODERNISATION et sa Disparition de la scene du Monde ! »
“România este acum la o răscruce de drumuri. Ea trebuie să aleagă între aprobarea fără rezerve Reforma, Modernizarea şi Dispariţia ei de pe scena lumii !!!! ”
Cei care sunt in urma cu istoria vor fi pedepsiti, a spus Gorbachev lui HONEKER.
20 de ani, NATIUNEA a uitat repede COMUNISMUL.
COMUNISTII accepta dogma psd si pnl & cie salveaza MAFIA, nu au evoluat.
Cei care nu au inteles istoria vor fi aspru pedepsiti de NATIUNE, va asigur !!!
Eu voi vota Traian BASESCU si am sa va explic dece,
Traian BASESCU,
1. « Gândurile mele se îndreaptă către toti ROMANI care nu si-au fixat a vota pentru mine. Vreau să le spun că, dincolo de lupta politică, dincolo de diferenţele de opinie, pentru mine nu există decât o ROMANIE. »
2. « Eu voi fi un Preşedinte al tuturor Românilor. »
3. « Doresc a reabilita munca, autoritatea, morala, respectul si meritul. Vreau sa readuc onoarea natiunii si indentitatea nationala. Vreau sa dau ROMANILOR MANDRIA de a fi ROMANI. »
4. « Prioritatea mea este de a face toate eforturile pentru a se asigura că Români au dorit întotdeauna să vorbească, să înţeleagă, să lucreze împreună. »
5. « Fac apel la toţi Români indiferent de partidele lor, convingerile lor, originile lor, să se alăture cu mine pentru ca ROMANIA sa intre in lumea moderna. »
6. « Vreau să fiu prietenul tau, aliatul tău, partenerul tau. Dar vreau să fiu un prieten drept, un aliat independent, un partener de drum liber.»
7. « Traian BASESCU stie cel mai bine bogatia resurselor humane din social democratia din Romania, doreste guvern cu DREAPTA din ROMANIA. »
8. « Cred că cea mai mare provocare a timpului nostru este de a găsi un echilibru corect între protecţie şi risc. »
9. « Ce este un om care crede acest lucru este un om care speră »
10. « Omul nu este un produs ca oricare altul »
11. « Eu nu voi merge înapoi, deoarece ROMANIA a scăzut prea mult timp. »
12. « Solidaritatea, pentru mine, acest lucru nu este caritate, nu este chiar asistare, este un sentiment nobil al natiunii in conditii de insecuritate si criza »
13. « ROMANIA nu este o etnie, nu este o rasa ; ROMANIA este o comunitate de valori. »
14. psd UL si-a schimbat LOGO ul, Trandafirul a fost schimbat cu Prezervativul
Le parti socialiste democrate est un parti sans leader.
Crin ANTONESCU est un leader sans parti.
Ils sont faits pour fusionner.
15. ROMANIA post decembrista :
· dec 89 – dec 1996 condusa de un presedinte fara cap si fara muschi,suboronat unei ideologii in putrefactie
· 1996 – 2000 condusa de un presedinte cu creer si fara muschi.
· 2000 – 2004 condusa de un presedinte cu un creer sclerozat si cu muschi atrofiati,sclav la aceiasi ideologie, fara viziune si optimism politic
· 2004 – 2009 condusa de un PRESEDINTE cu RATIUNE si FORTA si in DEZVOLTARE
· 2009 – 2014 ROMANIA viitorului, un PRESEDINTE si o NATIUNE pentru VIITORUL COPIILOR NEAMULUI
Cine are frica de Traian BASESCU Presedintele ROMANIEI,
va avea
· FRICA,
· Traian BASESCU viitorul Presedinte a ROMANIEI
Si
· REFERENDUMUL
Va doresc sa va gasesc in turul 2 si sper, cum spune proverbul,
« Il n’y a que les imbéciles qui ne changent pas d’avis. »
Cordialement,
2009-11-28 15:35:35 | Raporteaza
Rogozanu: puturiciu este un pradator haituit, amenintzat ca in 2010 sa i se injumatatzeasca – cel putzin! – averea, avand de dat inapoi statului roman, adica NOUA, 600 milioane din cele cca 1200 pe care SE CREDE ca le poseda. Dar daca acestea ipotetice 1200 sunt in CONDOMINIUM cu adevaratzii lui sponsori cand cu cumpararea Petromidiei, aia de dincolo de Nistru? Nu crezi ca in asemenea situatzie itzi pierzi controlul?
In alta ordine de idei, chiar crezi ca Banica jr la “ratingul” lui de cantaretz, artist si om de teveu, accepta ordine de la Sarbu, precum jalnicele jeguri de la irealitatea voastra? Nu cumva, ASA CREDE CA TREBUIE SA GLUMEASCA IN ACEST MOMENT? Si chiar nu stii ca Sarbu nu poate fi mogul din simplul motiva ca la proteveu PROPRIETARUL ESTE EVREUL ACELA AMERICAN CU COSMETICELE LAUDER?
In rest, ai o pozitzie decenta, alaturi de extrem de putzini dintre cei pe care va plateste vantu.
2009-11-28 15:45:32 | Raporteaza
Dragi concetăţeni,
În luna Decembrie avem treabă la Palatul Cotroceni:
1. De Sf. Nicolae, să dăm gunoiul afară din casă.
2. Să procedăm la o deratizare cum nu s-a mai făcut.
3. Patriarhul Daniel să oficieze o sfeştanie pentru alungarea duhurilor rele.
4. Să mutăm acolo o familie care să ne asigure măcar Sărbători liniştite.
Este mult de lucru, nu ne lăsaţi singuri!
Apelaţi inclusiv la ajutorul prietenilor, rudelor, cunoştinţelor!
Orice mână de ajutor este preţioasă!
Cu speranţă,
Constantin-Valeriu Trifan
2009-11-28 15:47:46 | Raporteaza
cei care aduc comentari in urma filmuletului imi provoaca scirba ,si toti cei din pnl.care pretind ca au stiut chiar de atunci de ce au tacut…… va spun eu pt.ca este un truc aruncat pe realitatea si antene,,,,,,,,,,, rusine mai bine patriciu sar plati datoria la stat…………
2009-11-28 15:47:57 | Raporteaza
Nu cumva reprezentarea candidatilor la alegerile prezidentiale trebuie sa fie proportionala?
Posturile Realitatea TV si Antena 3 au invitat toata ziua in studiouri 1 reprezentant PSD, 1 reprezentant PNL, 1 reprezentant PDL. Deci reprezentarea este 33% Basescu fata de 66% geoana. Aceasta in cazul in care moideratorul este impartial. Practic, moderatorii inclinand balanta spre mircea geoana, reprezentarea este de 25% Basescu, 75% geoana. La Antena 3, nefiind invitati sustinatori ai lui Traian Basescu, toate opiniile (100%) sunt anti-basesciene.
2009-11-28 15:54:29 | Raporteaza
Mare dreptate ai,frate.Cu filmuletul difuzat obsedant si stressant.Frate,o fi real sau nu filmul,sa lasam expertii sa decida.Tu ca un jurnalist,care din randurile de mai sus se vede ca esti impartial nu ti-se pare corect ca (virgula) colegii tai sa termine scandalul si sa-si vad de treaba lor?Nu consideri ca daca a zis Bogdan “Gata cu scandalul” sa termine odata pentru totdeauna cu difuzarea si subiectul asta?
Vorba matusii mele…………”Bai nene,astia ne iau drept maimutoii lor .Cred ca punem botul la fimuletul lor”.
Sanatate Costi si sa ramai acelasi jurnalist.Da-le un exemplu de deontologie si colegilor de la Realitatea si Antena 3.
2009-11-28 15:54:41 | Raporteaza
Pt SPEEDOFMIND(?): SPER ca oamenii pe 6 decembrie sa-l INLOCUIASCA pe Basescu cu Geoana(nu pt ca ar fi ideal,dar este sigur UN RAU MAI MIC) Salut !!!
2009-11-28 15:55:13 | Raporteaza
@costi: cam tarziu concluzia ta despre patriciu (cea cu josnicia, banii care innobileaza etc). eu am ajuns la ea cand a investit intr-un tabloid.
sa fim intelesi: patriciu nu si-a facut averea din presa (caz in care ar fi avut o scuza daca investea in tabloide). Te astepti (ma rog, in lumea civilizata asa se face) ca atunci cand esti cel mai bogat om dintr-o tara sa devii un model, sa promovezi quality-ul. Sa te implici, sa dai societatii ceva inapoi. E plina lumea (ma repet, aia civilizata) de miliardari care arunca parti consistente din averea lor in opere caritabile.
si inca ceva: bogatia in vest este extrem de discreta. nu stiu, aici, ce masina are miliardarul x, cate amante,cate case etc. nu se plimba pe la tv-uri sa ne explice proiectele lor pentru tara. daca au ceva de propus, exista lobby pentru asta, nu o fac personal.
2009-11-28 16:01:58 | Raporteaza
Sincer filmu asta ma face sa il simpatizez pe basescu si sa votez cu el in loc de Geoana. Deja ma scarbeste faptul ca astia sunt atat de disperati, puteau sa isi dea seama ca electoratul nu trebuie influentat cu mizerii din astea inainte de vot; are efect invers fata de ce voiau Patriciu& Co.
2009-11-28 16:06:09 | Raporteaza
Clarvazatorul(?) mi-a adresat o propozitie care se referea la logica si …sentimentalismul meu. Nu merit atata atentie din partea ta…CLARVAZATORULE !!! Sunt chiar demoralizata : crezi ca voi putea sa ma schimb vreodata ,clarvazatorule????? ?
2009-11-28 16:06:47 | Raporteaza
BASESCU E PUS LA ZID PTR. UN ASA ZIS “PUMN” DAR ION ILIESCU CARE A OMORAT OAMENI LA MINERIADE CE SA MAI SPUI.
2009-11-28 16:13:24 | Raporteaza
copiiiiiiiii daca vreti sa NU plangeti spuneti parintilor sa nu vonteze in nici un caz PSD
2009-11-28 16:27:34 | Raporteaza
sa-l fereasca dumnezeu pe geoana sa intre sarbu in campanie pro-basescu. stii prea bine ca daca stranuta pro-ul, va muta din loc si pe voi si pe loserii aialalti.
daca ma iau dupa ctp as zice sa sarbu e pro-geoana. ciocu mic d-le goazaru si baga mare in continuare. daca iese basescu + alegeri parlamentare castigate de pdl, seful tau va privi CM 2010 de la jilava, iar tu o sa speli parbrize la razoare in intersectie.
o sa votez basescu si daca cumva va pierde, voi emigra. e clar ca ne vom intoarce in anii 80, cu nastase, vangheleie, hrebe, geoana, ilici etc. spala-te cu ei pe cap si tu si securistii de la antene.
2009-11-28 16:39:37 | Raporteaza
Alegerile s-au incheiat, dar care a fost ADEVARATA MIZA despre care nu vorbeshte nimeni? (bonus: jurmal de campanie): GeoanaSauBasesc../
2009-11-28 16:44:14 | Raporteaza
> Chiar cred ca banul poate innobila fortat un individ.
> Dar nu e cazul lui Patriciu… Si ma intreb de ce.
Da, dar numai atunci cand banul este castigat cinstit. Si cand ai un IQ peste un anumit nivel (dupa comportamentul din ultima vreme ma cam indoiesc). Ceea ce nu este cazul. De fapt dl Patriciu tremura si este disperat ca s-ar putea sa dea socoteala. Ma intreb daca Petromidia sa- vandut pe bune. S-au numai pentru a pune la adapost niste bani. Dvs. ca jurnalisti ati putea investiga cum sta treaba cu banii despre care se spune ca trebuie sa-i restituie dl Patriciu
2009-11-28 16:48:34 | Raporteaza
@ tuturor celor care mi-au raspuns
in primul rand sunt de acord ca exista un procent de persoane care fie nu votau din cauza de varsta fie nu erau nascuti care astazi voteza. Insa pot estima ca acest procent (avand in vedere rata natalitatii in romania si rata mortalitatii) poate fi de maxim 15%. Prin absurd presupunand ca toti acesti 15% sau dus la Basescu tot rezulta ca jumate din electoratul lui Basescu sunt cei care in 90 aplaudau mineriadele.
@ Marta.
Nu as fi vrut ca Iliescu sa cheme minerii permanent as fi vrut ca unul care a fost secretar de stat la transporturi pe vremea mineriadelor si care probabil din biroul de la minister aplauda bucuros reusita minerilor sa nu fie azi candidat la presedintie (e vorba de Basescu) mai mult pentru cei care nu stiu dupa mineriada care a provocat caderea guvernului Roman (in care Basescu detinea functia pe care am specificat-o mai sus) domnul Basescu probabil pentru serviciile aduse mineriadelor a fost promovat ca Ministru al transporturilor. Practic azi din pacate alegem intre doi ciraci ai lui Iliescu dintre care unul a participat la atrocitatile acestuia in perioada 1990-1992 (e vorba de Basescu) iar celalalt a devenit personaj politic cunoscut ca Ambasador in Statele Unite chiar pe vreme Convenţie Democrate. Cine are urechi de auzit sa auda.
Si da sunt convins de dreapta iar in Romania din pacate avem doua partide mari de stanga foste sau actuale membre ale Internationalei Socialiste (PSD şi PD-L) şi un singur partid de dreapta PNL
2009-11-28 16:50:10 | Raporteaza
banii inobileaza cind sunt munciti de tine ! patriciu a cistigat bani printr o smecherie ,manipulare la bursa !
2009-11-28 16:53:04 | Raporteaza
Apropos de corectitudinea unor jurnalisti:
anacumere.blogs../
2009-11-28 16:53:23 | Raporteaza
La intrebarea ta din final raspunsul meu este:ptr ca mai sint destui bani in joc.Doar banul la ban trage,nu asa spunea sfatosul nostru miliardar?
2009-11-28 17:18:15 | Raporteaza
cel mai puternic argument anti-basescu l-a dat domnul daniel barbu pe acest blog. din nefericire, dispute precum cea indirecta dintre cristian preda si daniel barbu nu intereseaza pe nimeni – ceea ce arata ca de fapt democratia nu este pentru toti.
eu il votez pe basescu, dar imi tremura mana nu pentru ca basescu a impins un copil acum 5 ani, ci pentru ca barbu are dreptate, basescu refuza de multe ori sa reprezinte statul.
2009-11-28 17:20:22 | Raporteaza
sa va fie rusine, realitatea tv. antena3 santeti disgratiosi a-ti saturat lumea cu basescu si copilul,mai bine da-ti cu lovitura de stat si mineriadele atunci a murit omeni.ce mai vor iliescu ,nastase.patriciu vantu ,voiculescu .pensionativa .VOTEZ BASESCU PRESEDINTE
2009-11-28 17:31:56 | Raporteaza
In discursurile si pozitiile publice ale tandemului Mircea Geoana- Crin Antonescu apar contradictii flagrante care trebuie elucidate inainte de ziua alegerilor.
1. Reducerea fiscalitatii ca motor al dezvoltarii economiei
In documentul politic semnat de cei doi apare ca prim principiu “Reducerea fiscalitatii ca motor al dezvoltarii economiei”.
Chiar dl Crin Antonescu declara: “In al doilea rand, garantez, si acest lucru a fost deja convenit de catre parteneri, ca nu va creste nici cota unica, nu va creste nici TVA-ul. Dimpotriva, imediat ce vom avea o conjunctura favorabila, care tine de comportamentul fiscal, care tine de conjunctura internationala, aceste taxe esentiale vor scadea. De asemenea, imediat cu instalarea noului guvern, va scadea CAS-ul, va fi abrogat imediat impozitul forfetar, va intra in vigoare imediat legislatia privitoare la bonusul fiscal si la scutirea profitului reinvestit”
Toate bune si frumoase, de asa ceva are nevoie Romania, doar ca documentul nu spune mai departe, cum s-ar aplica fara eliminarea din sistemul bugetar a cel putin 600.000 de persoane.
Lucrurile sunt clare. Pentru a putea plati actualele pensii si salarii bugetare, statul se imprumuta saptamanal pe piata sume considerabile (in 26 noiembrie s-a imprumutat 1,4 miliarde euro si nu e nici primul nici ultimul imprumut). Cu venituri la bugetul de stat reduse de criza si in 2010, cu scadenta la returnarea imprumuturilor, cu reducerea fiscalitatii, de unde bani pentru plata actualelor pensii si salarii?
PSD sustine ca se pot reduce cheltuielile bugetare fara reducerea personalului bugetar, ceeace este o minciuna sfruntata. Va accepta PSD disponibilizarea catorva sute de mii de bugetari, cand acelasi acord, PSD-PNL, spune la punctul 2: “O guvernare in folosul tuturor romanilor printr-o distribuire echitabila a resurselor rezultate pe baza dezvoltarii economice” iar la punctul 7: “Sprijinirea categoriilor sociale defavorizate (a familiilor tinere, a pensionarilor si a celor cu venituri mici);
Se pot aplica simultan punctele 1, 2, 7 din documentul politic PSD-PNL? Mi-e teama ca e vorba de abureli electorale, bune de prostit alegatorii. Domnii Geoana si Antonescu ar trebui urgent sa le clarifice.
2. Cine a risipit banii ?
In programul d-lui Geoana sta scris, in mod corect, urmatoarele: “Vreme de 4 ani, guvernarea a cheltuit fara limita si a incurajat consumul de bunuri fabricate in strainatate. In loc sa faca economii atunci cand vremurile erau bune, sa investeasca in drumuri, scoli sau spitale, guvernarea a risipit banii publici si s-a indatorat peste masura. Drept consecinta, datoria externa a Romaniei s-a triplat in 4 ani, ajungand la 73 de miliarde de euro la finalul lui 2008″
Doar ca nu presedintele Basescu a facut aceste cheltuieli ci guvernarea Tariceanu, care acum este buna si frumoasa, merita sa ne luam de brat cu ea, pentru a asigura un viitor de aur, iar dl Vosganian poate fi viitorul ministru de finante, ca altul nu prea exista. Cand minte dl Geoana, acum sau cand a alcatuit propriul program?
3. “Descentralizarea si depolitizarea administratiei publice”
La loc de frunte in documentul comun, PSD-PNL sta scris “Descentralizarea si depolitizarea administratiei publice”.
Frumos, doar ca in cursul elaborarii Legii Educatiei Nationale d-na Andronescu, fost si posibil viitor ministru al educatiei, s-a batut zi si noapte “sa nu scape ceva din mana”, adica sa pastreze cat mai multe prerogative pentru inspectorate si minister, iar liberalii au atacat la Curtea Constitutionala prevederea din lege conform careia directorii de scoli nu au voie sa fie membrii de partid. Cand au mintit, acum sau atunci?
4. Rolul statului in economie
Toti cei interesati stiu ca liberalii propovaduiesc un rol redus al statului in economie, argumentand, pe bune dreptate, ca statul, ca arbitru al jocului economic, nu poate fi simultan si jucator in piata. Iar pe de alta parte cu totii am ajuns la concluzia ca statul este cel mai prost administrator al companiilor, pentru ca directorimea vede in ele o vaca de muls si prilej de imbogatire, aservita fiind partidului care a numit-o si caruia trebuie sa-i returneze o parte din beneficii.
Ce prevede programul d-lui Geoana?
a. Fara a descuraja, ci dimpotriva, pentru a stimula munca, impozitarea progresiva globala este de natura sa genereze cresterea economisirii si sa reduca polarizarea sociala.
b. voi sustine infiintarea Companiei Farmaceutice Nationale pentru incurajarea producatorilor romani si reducerea costurilor in farmacii
c. Construirea a 50.000 de locuinte sociale din fonduri de stat
d. In acest sens, ca presedinte al Romaniei voi sustine infiintarea Fondului Roman de Investitii, un fond suveran de investitii al statului roman
e. Voi sustine capitalizarea Bursei ca resursa complementara pentru finantarea economiei alaturi de sistemul bancar.
Exista multe alte contradictii in discursurile celor doi, am vazut ce inseamna o coabitare stanga-dreapta, care s-a rupt doar dupa 9 luni.
Domnul Crin Antonescu se iluzioneaza daca apreciaza ca un singur om, Klaus Johannis, in cazul in care va accepta totusi postul, va putea sa tina piept “tavalugului” de stanga format din presedinte, majoritatea ministrilor, sefilor de servicii propusi de presedinte, sefilor din magistratura (procuror general, sef la DNA), propusi de ministrul de justitie (Victor Ponta?) si numiti tot de presedinte, etc. Este clar ca la prima “fortare” a prerogativelor sale, Klaus Johannis va demisiona, iar de proiectul dlui Antonescu se va alege praful.
Prof. Stefan Vlaston
2009-11-28 17:36:48 | Raporteaza
Acest articol este ca o lovitura in plex. Nu stiu ce se mai poate spune in plus.
Felicitari si mi se face frica.
2009-11-28 17:51:33 | Raporteaza
@Base, domnule, era secretar de stat pe PROBL de NAVIGATIE, acu sa nu zici ca a vindut flota, cu aerul ca a dat-o degeaba, ca e ff obositor.
Tb sa ma crezi pe cuvint ca daca PDL a fost primit in PPE (v. google, in caz ca nu stii) NU e pe baza doar de cerere, tb sa prezinte doctrina si program beton, mai ales ca UDMR si ruinurile PNT au votat impotriva. Ca lor le trebuie oameni invers, adica sa reprezinte PPE in teritorii, nu sa vorbeasca gura fara ei.
Problema amara pt care imi macin eu nervii pe aici este combinatia urmatoare (1) tb sa votam, anulare si absenta nu mi se par demne in cazul asta si (2) poftim! astia doi sunt candidatii, dumneata cu cine votezi??
2009-11-28 18:03:23 | Raporteaza
NETRUCAT!! SCATOALCELE IMOBILIARE ALE LUI GEOANA,
Ziarul Adevarul 1994 pe linkul:
nasul.net/2009/../
2009-11-28 18:09:15 | Raporteaza
@Marta
nu trebuie sa ma uit pe google chiar am participat de cateva ori pe a reuniuni ale PPE si stiu si cum functioneaza si ce este. Mai stiu cate ceva si despre Internationala Crestin Democrata (care intre noi fie vorba difera mult de Internationala Socialista)
Doctrina si programul sunt două chestii pe care ce pot fi scrise aproape de oricine care are ceva cunostinţe in domeniu. Faptul ca esti de dreapta e dat de tine ca persoana. In cazul unui partid de crezurile si de modul in care actioneaza acel partid sau grup de oameni.
Acum PD-L a fost din 1992 de la infiintare până în 2005 un partid de stanga membru al Internationalei Socialiste daca avem in vedere ca marea majoritate din capii acestui partid au provenit prin ruptura din partidul domnului Iliescu putem sa punem si perioada 1990-1992 la socoteala. Asadar au fost cam 15 ani socialisti şi toţi cei care au aderat la el aveau simpatii de stânga iar după ce în 2005 au scris trei foi de doctrina au constatat brusc ca sunt de dreapta. Si noi sarim ii credem si ne bucuram.
Parerea mea e alta PD-L este un partid fara doctrina si lejer oportunist daca prin absurd sa presupun maine nu ar mai avea loc in Internationala Socialista vor constata forte repede ca ei sunt de fapt ecologisti sau extremisti ori chiar liberali.
Cu riscul sa va dezamagesc cum am fost si eu dezamăgit de PPE si acolo se fac calcule politice si pentru a obtine un numar mai mare de membrii in Grupul PPE din parlamentul european mai accepta si partide care nu au de-a face cu doctrina dar par curatele si au rezultate electorale bune. Optiunea cinstita a celor de la PPE era să-i trimita pe PD-L acolo de unde au venit din Internationala Socialista dar nu au facut acest lucru pentru ca aveau nevoie si din Romania de cativa Europarlamentari pentru a fi cel mai mare grup parlamentar din parlamentul european.
Si ca discutam de doctrina pot sa va dau exemplu lui Iliescu care la 20 de ani de la revolutie abia a reusit sa se urnească puţin dinspre comunism înspre socialişti şi tot comunist va muri. Aşadar nu-mi spuneţi mie că Băsescu a citit într-o noapte trei foi de doctrină şi două de program şi a constatat că el e om de dreapta după 15 ani petrecuţi ca socialist.
Referitor la vot între un socialist care recunoaşte şi susţine că asta este şi un personaj care azi e socialist mâine e de dreapta şi de fapt e un mare nemernic aleg cu cu strangere de inima Socialistul. Ştiţi de ce pentru că măcar e previzibil în vreme ce celălalt nu ştiu cum va fi peste 2 zile dacă-i mai scrie cineva vreo altă doctrină ori citeşte Mein Kampf doamne fereşte
Orice secretar de stat a fost trebuie reţinut ca a fost membru al regimului şi asta spune tot.
Despre flota nu o sa zic ca a vândut-o o să zic chiar că nu a vândut-o lucru dovedit de fapt în mandatul lui de preşedinte de domnul procuror Daniel Morar care intâmplător sau nu a fost sustinut chiar de domnul Basescu.
2009-11-28 19:07:42 | Raporteaza
As plange … sa vad PSD ul din nou la guvernare!!!
Imi aduc aminte de cate Banci au dat faliment pe timpul lor ..si catzi oameni si au pierdut agoniseala de o viata. . . si inca NIMENI nu este pedepsit!!!
2009-11-28 19:08:55 | Raporteaza
Am uitat să precizez nu te trimit pe google să citeşti despre Mein Kampf pentru că nu am obiceiul să îmi suspectez interlocutorii de prostie fără să ştiu cu cine discut aşa cum din păcate mai fac câte unii pe aici.
2009-11-28 19:25:26 | Raporteaza
Domnule Rogozanu felicitari pentru analiza. Mai trebuie adaugat un lucru. Adversarii lui Basescu si televiziunile dusmanoase ale asa zisilor moguli precum si stafulcampaniei lui Geoana duc asa o politica murdara incat chiar daca nu esti simpatizant al lui Basescu , daca totusi esti un om cu bun simt, incerci nevoia de ai lua apararea.
Eu cred ca acesta campanie nu este intamplatoare, adica nu are numai scopul de a duce voturi ci si de a escamota problemele de rezolvat care sunt foarte grave iar declaratiile separate ale lui Geoana si Antonescu nu pot conduce la un program comun dupa cum, arata foarte bine domnul Agoston. Dar de ce sa discutam despre lucruri serioase mai bine sa vorbim despre Haisam, care era membru de partid al PSD, mergea in delegatii peste hotare cu Iliescu dar acum este prezentat ca agent PDL, despre copilul batut si despre orice altceva. De asemenea se cauta inducerea unui vot emotional pentru ca la cel rational alianta Geoana + Crin stau cam prost. Trebuie sa votam pentru liniste,impotriva unui betiv ?! chior, om rau care bate copiii si asa mai departe.
2009-11-28 19:31:42 | Raporteaza
Basescu este presedintele Romaniei. Bun sau rau, betiv sau mironosita, nu asta discut aici. Este presedinte ales si investit. Este o institutie si se presupune ca are si destula putere. Nu lui ii plang eu de mila. Nici lui Geoana, are cine sa-i pazeasca pe astia. Insa ceea ce vad eu acum este efectiv un linsaj mediatic, fara restrictii, fara reguli, fara limite. Daca Presedintele tarii poate fi executat mediatic fara scrupule, atunci eu, simplu cetatean ce pot pati? Doame apara-ma de a avea vreun conflict cu cineva care detine aceasta arma incredibila numita presa. Doamne fereste sa licitez in vreo afacere impotriva cuiva care se are bine cu vreun ziarist pentru ca voi mai umbla doar noaptea cu o punga in cap. Ganditi-va la adolescentul din videoclip, la starea de excitare din aceste zile omul ala umbla linistit pe strada? Cine ma apara de aceasta asa numita a 4-a putere din stat daca ea este folosita ca arma? Justitia? Ma voi judeca 10 ani sa mi se repare imaginea cu 500 de lei? Am eu avocati si bani sa duc un proces cu un ziar? Ma va apara oare Cristian Pirvulescu care vad ca propunea acum cateva zile cenzura pe internet? Ce faceti domnilor ziaristi onesti pentru a va separa de cei care nu au nici o treaba cu aceasta meserie? De ce nu initiati o proclamatie ceva, o fituica sa circule pe internet pe care sa o semnati si sa excludeti pe acei ce nu au ce cauta in aceasta breasla? Azi dimineata la realitatea in fiecare ora se dezbatea acelasi subiect cu alti actori (la batut sau nu), spuneai ca fiecare “moderator” da teste de actorie pentru a se arata mai convingator decat predecesorul sau.
2009-11-28 20:15:06 | Raporteaza
Noi , am fost inoculati cu : “l-a lovit , sau nu?” dar in cazul lui Iliescu oare se mai intreaba cineva daca au fost sau nu, morti in lovitura sa de stat si mineriada ? Si el , bine merci, nici ca-i pasa ! Buna e zicala: “Unii vad paiele din ochii altora dar nu vad barna din propriul lor ochi ! PSD, ciocul mic !
2009-11-28 21:20:10 | Raporteaza
Foarte corect – parerea mea este ca Basescu a plusat cu tot acest scandal deoarece indirect povestea filmuletului ii da dreptate cand vorbeste de mogulime si machiavaslacurile la care se preteaza – vom vede pe 6 dec
2009-11-28 21:22:02 | Raporteaza
Basescu nu zice nimic altceva decat moguli in stanga moguli in dreapta, conspiratii, palme aplicate copiilor ici colo. Nu aud nimic relevant pentru noi. Asta e lipsa de respect in primul rand. Votez Geoana!
2009-11-28 23:41:25 | Raporteaza
filmuletul cu acel copil a venit ca o concluzie a celor 5 ani de presedentie, ne-am luat-o toti in gura cand am incercat sa facem ceva. daca mai vreti lovituri in gura votati basescu, daca nu votati geoana, voi decideti. hai geoana
2009-11-28 23:47:20 | Raporteaza
au dreptate toti cei care zic nu numai ca tara stagneaza de 5 ani de zile, ci chiar a luat-o grav la vale catre o implozie iminenta. coruptia pe care carmaciul basescu o tot acuza il ajuta acum sa si faca publicitate si campanie pe banii contribuabililor. eu votez mircea geoana pt respectul de care acesta a dat dovada catre poporul roman si sper din tot sufletul sa facem cat mai multi asta. doar asa avem o sansa la o viata decenta spre buna
2009-11-28 23:51:46 | Raporteaza
ma uimeste prostia unora. pur sis implu ma uimeste! raman stupefiat cati romanasi batuti in cap cred ca acel film de toata jena este real.
2009-11-29 22:24:54 | Raporteaza
2009-11-29 22:26:18 | Raporteaza
poprul asta isi merita soarta. niciodata nu a stiut sa aleaga.
a preferat in 1990 sa puna “votat” pe comunistul ala nenorocit de iliescu. inca se vad bine urmele alegerilror din 1990. de ce sa il alegem pe ratiu? de ce sa vina regele? marh bah!!! aia ne vor lega botnite de gura, ne vor biciui sa muncim, ne vor lua tot.. asta scria presa atunci. si romanii au ales.
in 1992 identic. in 1996, romanii s-au mai desteptat. pt putina vreme. ca s-a intors iar ilici. anii 2000-2004 sunt anii in care explodeaza voiculescu, vantu, patriciu… cei care acum fac masacru in presa la adresa celui care nu vrea sa le faca jocurile.
probabil geoana va castiga. va fi numit premier johannis, pentru cateva luni, cand adi va prelua fraiiele. si atunci sa vezi: patriciu va scapa de datorie, o sa cumpere ce trebuie. vantu nu va ma plati acel tva de care se tot vorbeste. posta e deja a lui, doar cretinii nu stiu asta. cec-ul va ajunge unde e bine, ca nu sta bine sa fie banca statului.
iar tu rogozare… sa-ti fie rusine ca il banuiesti pe banica ca face propaganda pro-basescu. sarbu joaca in alta liga, una pe care nu o intelegi. nu ai cum.
ps: media pro nu mai apartine nu sarbu. de ceva ani…sau nu stiai?
2009-11-30 11:38:18 | Raporteaza