![]() | Crin a pierdut un vot pozitiv. Ce zice Tudor Chirilavezi toate articolele de Pavel Lucescu21 Nov 2009 la 02:02 52 comentarii 4840 vizualizari. |
Pana in seara asta l-as fi votat pe Crin Antonescu din convingere. Duminica o sa votez “negativ”. Tot cu Antonescu,doarpentru ca nu-i vreau pe ceilalti. Asta zice un prieten dupa ce Antonescu l-a numit pe Tudor Chirila drept reperul sau moral. Si nu pentru ca ar avea ceva cu solistul de la Vama ci pentru ca, in opinia sa, Crin Antonescu si-a dovedit lipsa de caracter. Era exact intrebarea, cea cu reperul moral, la care candidatul PNL ar fi trebuit sa lase deoparte orice calcul electoral si sa fie asa cum pretinde ca e. Adica un om de caracter. In schimb el a vrut sa smulga niste voturi de la tineri presupunand ca de ei are nevoie ca sa intre in turul doi. Sunt de acord cu prietenul meu.
Iata si reactia lui Tudor Chirila, modelul moral(sanchi!) al lui Crin Antonescu.
Un fragment:
“Am incercat mereu sa raman in afara asocierilor politice atat cu grupurile Vama Veche si Vama, cat si in nume propriu, iar in seara asta, unul dintre candidati mi-a folosit numele incercand sa-si defineasca o reprezentare.
As fi preferat sa nu se intample acest lucru pentru ca nu doresc sa devin un instrument electoral. Or, afirmatia domnului Antonescu exact asta propune .”


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Domnule Rogozanu, cu totul offtopic mă întreb dacă ați putea face o anchetă asemănătoare și asupra dosarului ”Trofeul calității”. Cu siguranță sunteți la curent cu noile evoluții ale dosarului: ISC s-a... | ||
| 2@tamara’s nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 3@tamara's nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 4@ elenick , scuze, dar minti de ingheata apele sau, si in cazul asta cer scuze, tu ai uitat sa-ti scoti vata din urechi cind zici ca "L-am auzit pe ala de la ISC cu urechile mele". Ai uitat sa spui... | ||
| 5@Ligheanu din Plescoi ce mai faci panarama? Te-a lasat a' batrana sa intri pe net deoarece nu ai baut pensia luna asta? De ce esti papagal si dai copy paste?Nu tii minte ce vrei sa spui?... | ||
| 6@Ligheanu din Plescoi mars d-aicea mai saracie! Ai fost la cantina saracului si esti mai vesel?... | ||
| Mihai Goţiu 11966 citiri |
| Cristian Teodorescu 10766 citiri |
| Costi Rogozanu 10175 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4463 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4179 citiri |
| Alin Fumurescu 4028 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2886 citiri |
| Iulian Leca 2410 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63025 citiri |
| Cristian Teodorescu 41114 citiri |
| Costi Rogozanu 39136 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18217 citiri |
| Alin Fumurescu 17923 citiri |
| Viorel Dobran 13051 citiri |
| Dan Duca 12056 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 8993 citiri |
| Dorin Tudoran 8812 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Dupa reactia lui Tudor Chirila, Antonescu s-a cam facut de ras. Noroc ca mai este doar o zi pana la alegeri.
2009-11-21 02:21:50 | Raporteaza
daaaa… normal… daca zicea ca modelul ii este patriarhul, mai avea o sansa
)
eu il inteleg pe Crin… si mie mi-a placut initiativa lui Tudor Chirila (chiar daca am vreo 20 de ani in plus fata de el), asa ca ii acord lui C.A. prezumtia de sinceritate
2009-11-21 02:24:15 | Raporteaza
Eu sincer nu inteleg de unde toata tavatura asta sfatoasa legata de afirmatia lui Crin Antonescu ca Tudor Chirila e modelul sau moral. Ce-i drept, nu e modelul meu moral, si nu stiu relatiile sale cu Crin Antonescu, dar luata in sine cat si comparata cu raspunsurile celorlalti la intrebare, Crin Antonescu a trecut-o cu brio. De ce? A nominalizat o persoana tanara, a carei activitate se suprape peste toate mizeriile acestor doua decenii de post-comunism; e vorba de o persoana care chiar si in domeniul sau iese in evidenta prin inteleginta si -scuza-ti incidenta expresiei – bun-simt; a comunicat ideea ca priveste spre viitor si unul mai luminos; a dat ca model pe cineva care a creat prin talentul propriu s.am.d. Neagu Djuvara e desigur un om extraordinar, intr-o alta categorie, dar paseismul asta si nostalgiile care un trecut incheiat demult nu mai tin si fac rau. Ce a facut Crin Antonescu nominalizandu-l pe Tudor Chirila merita aplaudat la scena deschisa, indiferent cu cine votezi. A bagat clasa politica in secolul XXI, chair si pentru 10 secunde. Eu personal ma simt, spunand chestiile astea, ca discutand cu un anume Mos Petrache din copilarie cand trebuia sa ii explic de ce nu vor tinerii sa stea la tara. Inca o data nu inteleg atitudinea asta sfatoasa, fals moralizatoare si aroganta in chestiunea asta, care in opinia mea e unul dintre punctele tari – nu slabe, sunt si alea – ale prestatiei lui Antonescu de ieri.
2009-11-21 02:33:56 | Raporteaza
Problema nu e la Crin Antonescu, problema e la Tudor Chirila, care acum e suparat ca s-au folosit de iamginea sa (pe buna dreptate) in scop electoral.
2009-11-21 03:03:26 | Raporteaza
BUCURESTI 21 NOIEMBRIE 2009
STIMATI ALEGATORI ,
DACA MERGETI SA VOTATI LA SCOALA GENERALA NR.56 DIN BUCURESTI , AR FI BINE , SA OCOLITI BALCOANELE , SI DE ASEMENI , SA NU PARCATI AUTOTURISME , SUB BALCOANELE SCARII NR.1 ( CU VEDERE CATRE PRO TV ) , ALE BLOCULUI D.16 , DIN SOSEAUA MIHAI BRAVU NR.98-106 BUCURESTI , DEOARECE , BLOCUL D.16 SE AFLA IN REABILITARE TERMICA , IAR IN LOCURILE UNDE , EXISTA DETERIORARI DE TENCUIALA LA BALCOANE , PE DEASUPRA , S-AU LIPIT BUCATI DE POLISTIREN ( CA SA NU SE VADA DE LA STRADA , DETERIORARILE DE LA ZIDARIE DE LA BALCOANE ).
ASTFEL INCAT , SA SE VADA DE LA STRADA LUCRARI FRUMOASE , IAR PE DEDESUBT , EXISTA PORTIUNI DE ZIDARIE , GRAV DETERIORATE !
CUM VA PLACE ?
NU AR FI NORMAL , CA MAI INTAI , SA SE REPARE BUCATILE DE ZIDARIE DETERIORATE , IAR DUPA ACEEA SA SE LIPEASCA BUCATILE DE POLISTIREN ?
INSA , CUM SE LUICREAZA ALTFEL , IN ACEST MOD , NICI UNUI LUCRATOR DE MESERIE , NU-I ESTE PE PLAC , ASTFEL DE LUCRARI !
DE ACEEA , MESERIASII BUNI , PLEACA IN STRAINATATE SA LUCREZE , DEOARECE , SUNT OBISNUITI SA LUCREZE , NUMAI BINE !
SI SE INTORC , FARTE GREU INNAPOI , DEOARECE SUNT OBISNUITI SA LUCREZE ALTFEL , ADICA , FOARTE BINE !
2009-11-21 03:42:53 | Raporteaza
Da’ stiu ca l-a mancat serios undeva pe T. Chirila, de s-a apucat sa dea declaratii in crucea noptii
2009-11-21 04:00:53 | Raporteaza
Vreau sa-mi cer scuze pentru faptul ca l-am sustinut pe Antonescu. Mi se parea cel mai potrivit pt functia asta….insa dupa dezbaterea asta am ramas profund dezamagita.
A fost slab, nesimtit si obraznic. Un gargaragiu…Nu vreau sa spun mai multe….pt ca sunt nervoasa.
In turul 2 voi vota impotriva PSD….insa duminica acum…n-am nici cea mai vaga idee. Probabil voi anula votul…sau poate Cernea.
Inca o data….imi cer scuze.
2009-11-21 07:24:37 | Raporteaza
Din pacate pentru voi va inselati amarnic crezand ca Antonescu l-a nominalizat pe Chirila pentru a atrage voturi. Nu cred ca de voturile tinerilor are nevoie Crin acum, pt ca acestia deja il prefera. Geoana si PSDul nu i-a avut nicioda pe tineri ca tinta electorala iar Basescu i-a pierdut de mult, cam de cand a hotarat ca e mai buna o abordare gen Vanghelie, cu pungi, galeti, zahar si faina, autocare de mineri transportati la mitinguri electorale. Tinerii deja voteaza cu Crin, iar nominalizare lui Chirila a fost si justificata. Pe mine m-a convins, este clar ca Antonescu face parte din alta categorie comparativ cu ceilalti doi. Am vazut altceva decat aceiasi garagara legata de salarii, pensii si oameni trimisi in spatiu(discurs Geoana) sau de mogulii rai care se opun reformarii statului propusa de Basescu(bineinteles impreuna cu oameni ca Solomon, Netoiu, Pinalti, Mischie, Udrea, Videanu, Prigoana etc)
2009-11-21 08:26:03 | Raporteaza
Pentru cei intrigati de “nominalizarea” lui Chirila ca reper moral le spun doar atat: DA, era mult mai comod ca Antonescu sa-l numeasca pe Djuvara,Coposu,Campeanu sau altcineva din cei apropiati lui. DA, Tudor Chirila este preactic un necunoscut pentru marea masa a populatiei. DA, multi dintre cei care i-au ascultat muzica nu au citit “Scrisoare catre liceeni”. DA, un om care emite un astfel de manifest trebuie facut cunoscut unui public cat mai larg. NU inteleg de ce promovarea unui astfel de tanar ca reper moral este asa de condamnabila! Antonescu a vorbit despre Chirila si scrisoarea lui de mai mult ori in ultimul timp si nu s-a trezit aseara vorbind vorbe!
Iar pentru cei care nu stiu care a fost mobilul acestei nominalizari(care are si un anumit istoric – crinantonescu.r../ si scrisoarea tudorchirila.bl../
2009-11-21 08:54:59 | Raporteaza
hai sa fim seriosi! palaria jos pentru talentul lui tudor chirila, dar reper moral? poate confundam notiunile! un om banuit de violenta domestica? moralitatea incepe cu ceea ce faci nu cu ceea ce spui! e usor sa scoti pe gura vorbe frumoase, mai greu e sa le aplici in viata de zi cu zi!
2009-11-21 09:08:17 | Raporteaza
după răspunsul ăsta al lui chirilă, răspunsul lui antonescu se vede bine că nu e aşa tâmp.
2009-11-21 09:10:40 | Raporteaza
Imi place reactia lui Tudor Chirila, de distantare de zona politicului… Cunosc o doamna care practic a calcat in picioare o organizatie doar pentru a-si servi sotul… Toata lumea stie, dar nimeni nu vede, toata lumea a auzit dar nimeni nu spune nimic… Probabil ca d-nul Chirila este intr-adevar un exemplu moral dar pentru familia Geoana… Au de invatat!
2009-11-21 10:05:21 | Raporteaza
Tocmai datorita acestei reactii pe care a avut-o Tudor Chirila este exact modelul reperului moral pentru Crin Antonescu .Demnitate (reactie fara teama) , independenta (distantarea fata de lumea politica ) , puterea de a crede intr-o idee ( vezi proiectul Vama ) . Este exemplul potrivit.
2009-11-21 10:34:23 | Raporteaza
crin a dato in bara rau de tot cu chirila,ca sa nu mai zicem de fiul lui nea nelu care a vrut el sa faca o treaba cu religia…da nu ia mers deloc, cand a ajuns acasa cred ca si-a luato si de la soacrasa si de la nea nelu
):)):)):)):)):)):)):)):))….base a fost din nou cel mai tare,nea aratat ca e un om cu caracter
2009-11-21 10:35:12 | Raporteaza
cu ce a gresit base k a spus tigani sau musulmani…daca asta le este etnia? base este un om popular si cchiar a facut destule fapte bune.
2009-11-21 10:39:00 | Raporteaza
hahahahaha!!! da, crin a. stie ca tudor c. le trage la greu cu vodca??
2009-11-21 11:14:12 | Raporteaza
Chirila nu e si nu poate fi pt.o scrisoare,model moral!!un betivan,un tip care petrece mult si face showuri de birt nu poate fi nici in cosmaruri model de urmat!!in schimb sotia si chiar patriarhul,cu toate ca poponautii au casa si in patriarhie,pot fi..dar nu pt.multi!!Antonescu a excelat la capitolul jigniri,a incercat sa arunce mizerii dar a fost contrat perfect de ceilalti doi:prezentele la parlament,faptul ca e credul,acuzele aduse celorlalti politicieni si guvernanti,cand el de 20 ani este intre ei si a fost chiar ministru….invata greu si uita repede!!Geoana este peste toti la capitolul politica externa…BASESCU este peste ei la modele de urmat(daca era UDREA ELENA MODELU?),Antonescu este peste toti la capitolu amaraciune;prea enervant,prea cicalitor,a jucat murdar ,pervers,..si eu credeam ca pot sa-l votez!!Buchetele de flori de la sfarsit au adus zambetul si placerea in ochii multora,dar si hotararea care le lipsea,cu cine sa voteze..bla bla!Pe cine sa votez eu?astia 3 chiar nu merita votul meu..Ce a facut BAse pt.noi cei amarati?ce?nu autostrada…nu mancare ieftina..nu salarii..nu locuri de munca…Geoana,poate ca ar fi facut dar a stat la masa cu BASe,Crin e prea crud si prea exceleaza uneori,nici nu se vede vreun program la el,ataca aiurea,jigneste,nu stie ce vrea…voi vota ..dar la intamplare
2009-11-21 11:27:13 | Raporteaza
Nu sunt de acord cu logica inflexibila cu care este judecat Antonescu. Chiar daca raspunsul nu a fost cel pe care l-ar fi dat daca nu s-ar fi aflat in campanie electorala. Omul a vrut sa-si spuna parerea lui subiectiva si de moment si sa dea exemplul unui reper al tinerei generatii. Nu cred ca este ceva rau si e profund omenesc si subiectiv. Probabil ca lumea se astepta la vreun cliseu de genul sotia sau soacra.
2009-11-21 12:40:53 | Raporteaza
eu nu l-as vota nici cum pe antonescuasta, ne i-a model un cantaret care nu are nicio legatura cu politica,de fapt ar trebui sa fi luat un model din comunitatea europeana politica, dar cum e paralel cu viata asta…nu inteleg ce mai cauta la aceste alegeri
2009-11-21 13:37:28 | Raporteaza
Eu zic ca voi, toti astia care credeti ca sunteti cu ceva mai buni ptr. ca nu ati pomenit numele lui Tudor Chirila, ca si cand ar fi cea mai mare greseala posibila sa ai o simpatie ptr. acesta sau chiar plecand de la ideea ca a fost o alegere gresita,mai bine sa-l prindeti si sa-l omorati cu pietre pe Crin si in felul acesta sa fim siguri ca greseli “minore” precum cele facute de Basescu in acesti 5 ani de mandat, afacerile dubioase ale fam. Basescu si ale camarilei sale Udrea-Cocos@Co, alaturi de imbecilitatile lui Geoana, sa fie posibile si in viitor. In acest fel, vom putem sta linistiti ca o enorma greseala ca aceea ca cineva sa-i mai pronunte vreodata numele lui Chirila, intr-un context pozitiv, sa nu se mai repete niciodata!
2009-11-21 13:45:01 | Raporteaza
Negativ Traian Băsescu: taxe şi şomaj
Deşi 800 de români îşi pierd zilnic locul de muncă, Traian Băsescu vrea trimiterea în şomaj a 300.000 de oameni şi cere creşterea TVA.
1. Traian Băsescu a declarat că doreşte majorarea TVA, ceea ce va duce la creşterea tuturor preţurilor cu cel puţin 5%. Cei mai afectaţi vor fi pensionarii, familiile cu venituri modeste şi oamenii din mediul rural. Traian Băsescu aruncă această criză în spatele celor săraci.
2. Traian Băsescu a cerut disponibilizarea a 20% din angajaţii din sistemul public. O astfel de măsură nu numai că produce efecte sociale considerabile, dar este greşită din punct de vedere economic. Lui Traian Băsescu nu-i pasă de cei care au familii de întreţinut şi rate de plătit.
3. 800.000 de oameni îşi pierd zilnic locurile de muncă. Creşterea şomajului a fost accelerată de criza politică declanşată şi întreţinută de Traian Băsescu. Traian Băsescu este aliatul şi nu inamicul şomajului.
2009-11-21 13:47:22 | Raporteaza
F bine ca i-a raspuns Chirila! S-a cam invatat sa se foloseasca de numele oamenilor domnul antonescu…a pierdut mai mult de un vot la confruntarea de aseara pun pariu…basescu a pierdut o flota de voturi:)) nu vreau sa fac si eu demagogie ca si candidatii, dar mi-a placut de geoana!
2009-11-21 13:54:53 | Raporteaza
O precizare legata de chestia cu Tudor Chirila.
Un model moral si-l alege fiecare pentru sine, atunci cand este capabil. Reperele sunt cele care ne pot ghida in viata pentru a ajunge la un astfel de model.
Cine are cea mai mare nevoie de repere morale in Romania azi?
Ce ar intelege un pusti de 16 ani dintr-un orasel de 15.000 de locuitori dintr-un model gen “Neagu Djuvara” sau “Maica Tereza”? Dar un student de la Universitatea din Targu Jiu?
Tudor Chirila nu e un model. Dar, in parte, poate fi un reper. Avantajul enorm este ca Tudor este un “ceva” real, viu, tangibil si, cel mai important, poate fi inteles de foarte multi. De foarte multi dintre cei care au nevoie de asa ceva.
Cati dintre tinerii nascuti dupa ‘89 au sansa macar sa se gandeasca la Patriarhul Daniel si sa si-l aleaga ca un model in viata daca nu au nici macar reperele ca sa ajunga acolo.
Crin si-a asumat un risc. Nu cred ca a fost calculat. Am senzatia ca a fost spontan. Si s-a adresat celor carora urmeaza sa le fie presedinte, nu peretilor.
Nu Crin are nevoie de un model moral ci societatea noastra are nevoie de repere…
2009-11-21 14:31:45 | Raporteaza
Crin a pierdut totul.Ce sa mai creada oamenii aceia care erau gata sa-l voteze pentru functia de primul cetatean al tarii,atat timp cat el are reper moral jalnic,nici nu merita mentionat numele.
2009-11-21 14:35:10 | Raporteaza
la reper moral Crin trebuia sa zica “tot nevasta dlui Basescu”. greu cu reflexele
2009-11-21 14:46:24 | Raporteaza
si eu il votez pe Antonescu….
2009-11-21 14:46:48 | Raporteaza
Antonescu face o asociere pertinenta cu Tudor Chirila care intr-adevar este in felul lui un model de moralitate cu toate ca acesta nu vrea “sa devina un instrument electoral”. Chirila nici nu va fi un instrument electoral si pe blogul lui face de fapt un indemn si solucita prezenta la vot, ceea ce este foarte importanta. abia asteptam sa vedem ce si cum o sa se petreaca pe 22 noiembrie. Confruntarea dintre cei trei a fost directa, spontana si cu usoare nuante ironice si accente putin agresive. Basescu a venit cu tema facuta de acasa pentru a incerca sa se scuze si sa demonstreze ca de fapt nu este omul rau despre care se vorbeste. Cu toate acestea, presedintele actual a fost cum nu e de obicei: populist, agresiv s.a.m.d. Geoana a fost la inaltimi prin exprimare si atitudine, iar la sfarsit a fost un gentleman. Antonescu a fost briliant si spontan, sincer si direct. Johannis este cel mai potrivit pentru functia de premier. Geoana isi da seama de beneficiile unei aliante cu PNL iar Basescu ramane monoidesit ca de obicei si persista in aceleasi idei si promisiuni populiste si abulice.
2009-11-21 14:50:55 | Raporteaza
Oricine are dreptul sa-si aleaga un reper moral,insa ca si om politic consider ca Crin a dat-o in bara!
2009-11-21 15:41:27 | Raporteaza
Ciudat….
Pentru mine pomenirea lui Chirila a fost unicul moment in care am simtit ca unul din oamenii aia 3 de la dezbatere ar putea sa ma reprezinte vreodata, in fruntea statului. Si nu pentru ca as fi vreo fana disperata de-a solistului…
Gestul in sine (cu care si-a pus in cap staful de campanie, colegii de partid, analistii lui peste prajit) solidaritatea cu un tanar care este foarte departe de imaginea clasica de “reper moral” mi s-a parut o mana intinsa catre o generatie care nu mai e interesata nici de flota, nici de soacra lui Geoana, de Hrebenciuci, de pensii, etc etc. Nici macar de atacurile neobosite si fara noima ale lui Antonescu la contracandidatii sai.
Generatie care nu mai poate produce acele “repere morale” la care sa te inchini si pe care sa le dai exemplu la televizor in campanie, dar o generatie care traieste si din cand in cand mai are cate ceva de spus. Inclusiv prin Chirila.
Pentru mine raspunsul lui Antonescu la intrebarea cu reperele a fost “corect”. Singurul raspuns corect din dezbatere.
La fel de corect si gestul ulterior al lui Chirila de a sta deoparte de afacerea asta.
Deci: Pe mine m-a convins Antonescu sa-l votez maine desi jurasem ca nu mai calc prin cabina de vot. Sper sa nu ma dezamageasca mai departe(nici daca iese presedinte , dar nici daca nu iese).
2009-11-21 16:43:24 | Raporteaza
În seara zilei de joi, 19 noiembrie, începând cu ora 21.50, Mircea Geoană va participa la o emisiune electorală la TVR, în conformitate cu timpii de antenă alocaţi PSD.
2009-11-21 17:04:54 | Raporteaza
@armido5
Amice, esti chiar cretin. Nici macar nu citesti ce iti dau astia sa postezi. 800.000 de oameni intra zilnic in somaj? Pai daca e asa, se termina cu populatia activa a Romaniei in aprox o saptamana, Inclusiv cu tine
Esti absolut reprezentativ pentru votantii Prostanacului.
2009-11-21 18:18:44 | Raporteaza
Antonescu la dat exemplu pe chirila doar in scop electoral si doar pentru ca nu a reusit sa se gandeasca la atlceva in acel moment.
2009-11-21 20:22:12 | Raporteaza
crin nu a pierdut nimic si nici nu va pierde…batalia abia maine va incepe
2009-11-21 20:44:09 | Raporteaza
nimeni de aici nu incearca sa vada fata ascunsa a candidatilor ma uit cu intristare ca fiecare analizeaza cum a punctat nu uitati ca mari dictatori hitler,castro ,chaves musolini stalin si multi alti punctau foarte bine dragi mei deci …. eu daca eram acolo cred ca ii incurcam foarte rau asta nu inseamna ca sunt bun de presedinte incercati sa fiti mai echidistanti ca va sta mai bine
2009-11-21 21:37:28 | Raporteaza
TOTI sunt patati , ce mai e curat este Crin , asa am parerea si nu cred ca ma insel!
2009-11-21 21:51:34 | Raporteaza
maine . ultima zi …acum se arata cine a navigat flote , cine a contractat cu rusia … si cine aratat romanilor ca este alaturi de ei ,si ca este in stare sa schimbe viitorul Romaniei .
2009-11-21 21:53:29 | Raporteaza
aceasi optiune ca Crin o am si eu , Tudor Chirila este un model pentru adolescenti , pentru tinerii care incearca sa-si gaseasca calea lor in viata .
2009-11-21 21:55:57 | Raporteaza
CRIN Presedinte , daca va iesi el avem asfel certitudinea ca Romania este condusa de un lider capabil sa puna in practica promisiunile.
2009-11-21 21:56:28 | Raporteaza
Romania are nevoie de un presedinte capabil sa conduca tara..are nenoie de Crin Antonescu
2009-11-21 21:57:08 | Raporteaza
Cred in Crin ,cred ca o sa faca ceva bun pentru Romania..asa ca sustineti-l si voi!
2009-11-21 21:58:03 | Raporteaza
Muatrile lui Crin sunt din ce in ce mai mari , cu buna intentie si de bun-simt de a lua alegerile. Crin va reusii . Votez Crin !
2009-11-21 22:00:28 | Raporteaza
Acum se vede cine are esenta tare . Unde e mircvea geoana ? , Base ? s-au evaporat ? Crin Antonescu joaca destul de bine.Votez Crin Antonescu !
2009-11-21 22:00:52 | Raporteaza
Si eu Votez Crin Antonescu!
2009-11-21 22:01:13 | Raporteaza
Antonescu spune adevarul , poate sa rezolve problemele Romaniei .Stie Crin mai multa politica decat baselu’ . E prea tare , base vrea sa faca referendumul numai sa se alature lumea de el , dar referendumul nici nu are ce cauta in structura Romaniei .Votez Crin
2009-11-21 22:02:02 | Raporteaza
Dacă bietul luzăr Crin Antonescu ar fi avut o brumă de minte şi de spontaneitate mintală, ar fi rostit, în sala “I.C. BRĂTIANU”, de faţă cu NEAGU DJUVARA şi cu întreaga Românie, un nume aproape sacrosanct…
ELISABETA RIZEA!
Era întruchiparea perfectă a ceea ce el pretinde că reprezintă.
Dădea clasă celorlalţi doi. Şi impresiona şi mediul rural.
Petre Roman: «Tudor Chirilă who?»
Crin Antonescu: «Elisabeta Rizea who?»
Un papagal!
Pardon, un IEPURE!
2009-11-21 22:25:04 | Raporteaza
Durere mare… Nici eu nu stiu care e smecheria cu Chirila, stiu doar ca pentru mine nu e un model. Acu’ vreo cativa ani aveam bilete la teatru si piesa s-a amanat pe motiv ca Mr. Chirila nu mai poate veni. Ce am aflat ulterior, a fost ca domnul trecuse printr-un geam la o bodega si era varza. Sau trecuse pe cineva printr-un geam si avea de dat cu subsemnatul. In fine, poate vine el si ne spune care parte a zvonului a fost adevarata… Ce e cert e ca betiile, praful (de stranutat, desigur) tras pe nas, “o nevasta urata si cam proasta” si multe alte licente poetice nu-l fac un erou…
Cu siguranta v-ati fu putut alege un alt model, domnule Crin Antonescu. Puya spre exemplu. Fanii lui Chirila sunt mai putini decat cocalarii, drogatii cu vechime si puscariasii lui Puya. Ati gresit deci. Pacat. V-as fi votat la urmatorul tur de scrutin… Lol.
M.
2009-11-22 00:53:50 | Raporteaza
Ok… asa despre raspunsurile lui basescu si geoana vad ca nimeni nu zice nimic. Pentru ca nu inseamna nimic.
Antonescu a dat un raspuns care ne starneste diverse reactii. A fost sincer si a riscat mult, dar a dat un raspuns care a generat foarte multe reactii si material pentru bloguri.
Ma bifati si pe mine la vot. Pentru Crin.
2009-11-22 01:19:31 | Raporteaza
D-le Lucescu, toti trei au hibe, dar unul e canalia perfecta si un carmaci isteric si bezmetic – de cinci ne dovedeste chestiile astea.
Modul in care interpretati mentionarea lui Chirila este ridicol. Caracterul dvs pe unde-o mai fi? Ca nu-l mai vad deloc.
2009-11-22 09:11:59 | Raporteaza
Dupa ce am citit artitcolul de pe blogul personal a lui Tudor Chirila, am inteles perfect de ce domnul Antonescu l-a indicat ca model moral. Articolul se numeste “Scrisoare catre liceeni” si m-a impresionat
2009-11-22 12:33:08 | Raporteaza
era mai potrivit pt crin antonescu un model moral cum ar fi adrian copilul minune. ar fi atins mai multe inimi de rromani neaosi si s-ar fi inscris si in campania de agatare a tineretului !
pe de alta parte , tudor cred ca e profund jignit ca o nulitate impinsa in fata , cum e antonescu, ii foloseste numele.
2009-11-22 14:14:24 | Raporteaza
oraseni tineri sau mai putini tineri iesiti la vot…nu v-ati saturat sa hotarasca in locul nostru analfabetii,parvenitii,cei care-si vand votul pentru 100 de unirea?!!studentii si cei educati de ce stati acasa ca dupa aceea sa plangeti peste 5 ani de un alt dezastru?soarta acestei tari trebuie s-o hotarasca cei ce muncesc ,cei educati nu analfabetii si pomanagii….este timp sa mai schimbati ceva daca ies orasenii la vot geoana sta acasa…hai antonescu!!!!!!!!!!!!!
2009-11-22 19:48:49 | Raporteaza
Domnilor, chiar nu ati sesizat penibilul din afirmatia lui Antonescu legata de Chirila? Falsul a fost atat de evident ca te dureau ochii (ma rog, urechile).
Sunteti tineri, inteleg, si eu la ~30 ma pot considera cat de cat, dar domnilor, CHIAR atat de tineri? Parafrazandu-l pe Oscar Wilde, atat de tineri incat sa le stiti pe toate…
E o campanie cu 2 oameni de carton impotriva lui Basescu (despre care se poate comenta mult pe tema cat de bine face el pe presedintele). Acum 5 ani nimeni nu si-ar fi inchipuit asa ceva. Sunt personaje cu zero leadership care au fost umflate de asaltul turbat al tuturor televiziunilor impotriva lui Basescu. Or sti ele ceva, toate, nu?
Concluzia mea: daca voi credeti in Basescu, cine stie, poate judecati gresit. Dar daca credeti in Antonescu sau Geoana, v-ati uitat prea mult la televizor si vi s-a spalat creierul. Serios, daca ti se dau zi de zi 100 de motive pentru ceva, oricat de tampite, usor-usor vor prinde. Un pic te vei regasi in unul, altul, chit ca logica schioapata, poate si logica ta schioapata intr-un moment sau altul si iti intra in cap. Stingeti televizorul si terminati cu visele. Wake up and smell the coffee, cum ar spune anglo-saxonii.
2009-11-22 22:08:31 | Raporteaza