![]() | Crin: între slavă şi suspinvezi toate articolele de Doru Bușcu23 Nov 2009 la 14:04 56 comentarii 3565 vizualizari. |
Crin Antonescu, iluzia cu plete şi discurs frumos în care s-au legănat, de nevoie, dezamăgiţii tineri şi neliniştiţii cu antecedente morale, s-a dus. Nu va fi preşedintele României dar, ca să rămână preşedintele PNL trebuie să-şi ducă partidul la guvernare. Ăsta e sensul politic şi instinctul de pradă al oricărui partid, asta e ceea ce, ca în fatalismul biologic, trebuie să se întâmple.
Cu Băsescu sau cu Geoană, Crin trebuie să meargă la guvernare şi, ca să meargă, trebuie să lupte încă de pe acum de partea unuia din ei. Băsescu i-a făcut o ofertă făţişă, publică, fără să-l întrebe: alegerile au fost câştigate (iar) de dreapta. Geoană, şi el, a amestecat în discursul pitit prin foi nişte “principii liberale de piaţă”. Fiecare îl vrea pe Antonescu, fiecare are nevoie de el ca să guverneze. Dar, mai întâi, fiecare are nevoie de el ca să câştige.
Crin Antonescu ţine, aşadar, în mână alegerile prezidenţiale. El decide, prin opţiunea sa explicită, cine va fi preşedinte. El decide cine va guverna România, pe mâinile cui va încăpea criza, bugetul şi viitorul apropiat al României. El este omul decisiv, omul momentului, cel mai puternic bărbat din ţară. Amuzant e că, pentru asta, nu i-au trebuit decât 20 de procente!
Crin Antonescu, fostul candidat la preşedinţie, e propovăduitorul bunului simţ, al formulei politice bazate pe onoare, pe măsură, pe cinste, pe consecvenţă, pe sinceritate, pe noncompromis. Pe aceste valori şi-a clădit simpatia, imaginea, autoritatea, brandul personal. El e beneficiarul nevoii de respect şi puritate pe care populaţia, la insistenţele lui, i-a mărturisit-o cu aproape un milion jumate de voturi.
Prin urmare, dacă Antonescu vrea să-şi respecte partidul, doctrina, electoratul şi pe sine însuşi, dacă vrea să-şi păstreze valid enunţul bunului simţ, Antonescu cel care l-a atacat fără pauză pe Traian Băsescu, Antonescu cel care a declarat că va vota cu oricine altcineva decât Băsescu, Antonescu cel care a tot zis că nu va colabora niciodată cu Băsescu, ei bine, acest Antonescu trebuie să se alieze cu Geoană. E caraghios, dar alianţa cu urmaşul PCR, cu partidul lui Vanghelie, Năstase, Iliescu şi Hrebenciuc, cu partidul care a stat cel mai mult cu mâna în buzunarele României, cu partidul care a spulberat Piaţa Universităţii şi adus minerii, e cea care-i salvează onoarea lui Crin.
Chiar acum, în timp ce scriu, urmăresc discursul lui Crin Antonescu în care anunţă că rămâne pe poziţii, că promovează proiectul Johannis, că nu se aliază cu Traian Băsescu şi că, dacă Geoană va accepta acest proiect, îl va sprijini pe Geoană. E pasul de trei ori aşteptat: aşteptat cu nelinişte de PDL, aşteptat cu înfrigurare de Geoană, aşteptat cu sentimente nelămurite de electorattul PNL. Imaginea publică a lui Antonescu a răsuflat uşurată: Crin a rămas consecvent cu întregul discurs de până acum. Etic, acest gest nu înseamnă nimic, iar ideologic e o alianţă contra naturii. Politic însă, e o mişcare logică, născută din situaţia din teren.
În acest moment, Crin Antonescu nu numai că aproape a stabilit cine va fi preşedintele României, dar a stabilit deja şi cine va fi premier. Dacă electoratul liberal şi maghiar îl vor urma, dacă proiectul Johannis va stârni chef de acţiune şi în electoratele candidaţilor mici, atunci Crin Antonescu va face PNL-ului un cadou istoric: o guvernare cu preşedinte îndatorat şi cu premier devotat. Un dar preţios, mai ales că e obţinut în urma unei înfrângeri.
Asta daca iese Geoană. Dacă iese Băsescu… ei, aici începe o altă poveste.


Daniel Oanta azi la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran azi la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca azi la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu azi la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
| 1@mariusv "Nu, nu ne cunoaștem și nici nu există vreo șansă să ne cunoaștem, din moment ce eu nu sunt psihiatru".". În condițiile acestea, sistemul lui imuno-psihic îl determină să-și externalizeze... | ||
| 2@branconeur : Am postat (80) dupa interventia dumitale de la nr.1! Apoi, am crezut ca ti-ai revenit! Nu a fost asa si o sa ajungi, mai devreme sau mai tarziu, si dumneata la aceeasi concluzie!... | ||
| 3@branconeur: Omule, esti bolnav rau! Pacat de dumneata!... | ||
| 4Aveti dreptate. Simplu, Monica Lovinescu a confundat Romania Libera cu Romania Literara. Acolo a avut loc bataia (la propriu) in care ati fost implicat. Iar declaratiile de iubire, mai ales facute dupa... | ||
| 5 Un politician second-handÎn guvernul Convenţiei Democrate, dl Crin Antonescu era, întrucîtva, la locul lui. Mi-l amintesc vag: instalat cuminte în fotoliul lui de ministru al Tineretului şi Sportului... | ||
| 6Ati putea face un concurs pe tema Adevaratul repros pentru Traian Basescu. I se fac atit de multe si ar fi interesant de vazut care e reprosul cel adevarat.... | ||
| Mihai Goţiu 28638 citiri |
| Costi Rogozanu 14415 citiri |
| Adriana Săftoiu 9369 citiri |
| Cristian Teodorescu 9089 citiri |
| Remus Cernea 7894 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5709 citiri |
| Alin Fumurescu 5537 citiri |
| Iulian Leca 5380 citiri |
| Laura Cernahoschi 5379 citiri |
| Dorin Tudoran 5023 citiri |
| Mihai Goţiu 9 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 118067 citiri |
| Costi Rogozanu 77445 citiri |
| Cristian Teodorescu 52323 citiri |
| Alin Fumurescu 30964 citiri |
| Remus Cernea 26084 citiri |
| Iulian Leca 24714 citiri |
| Viorel Dobran 19510 citiri |
| Dorin Tudoran 17362 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15480 citiri |
| Laura Cernahoschi 14186 citiri |
| Mihai Goţiu 45 postari |
| Costi Rogozanu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 18 postari |
| Iulian Leca 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Presedinte indatorat? Si cine ii plateste lui Geoana datoriile? Sa fim seriosi. Victoria lui Geoana va declansa o multime de victorii mai putin marunte, mai putin lipsite de personalitate si mai pline de interese.
Eu cred ca din curtoazie fata de electoratul liberal, crin trebuia sa astepte. Alegatorii lui nu cred sa aiba aceeasi dezinvoltura in a vota cu Geoana. Putea sa dea macar aparenta unei decizii responsabile si gandite. A unei aliante facute cu un oftat, nu a uneia pre-gandite si cu un unic scop aproape obsesiv.
Da, e vina lui Basescu ca nu a lasat loc de buna ziua, ca i-a umilit, dar sa nu uitam ca cea mai buna guvernare din ultimii cinci ani a fost pnl-pd, nu pnl-psd si cu siguranta nu pdl-psd. Din respect fata de liberalii batuti de minerii lui iliescu, crin antonescu putea sa mimeze macar o decizie mai putin senina in acea directie. Abia atunci putea vorbi de bun simt.
2009-11-23 14:15:44 | Raporteaza
Domnule draghe, pot si eu, pot si eu o intrebare? De ce tineti atat de tare de Floare-nmiresmata, atat Dvs. personal cat si grupul RC? Website de opinii, website de opinii, dar jurnalismul profesionist cine il mai face?
Parerea mea!
2009-11-23 14:15:50 | Raporteaza
bagati mare, baieti
e ca pestele in apa in situatii de genul asta. poate n-o sa iasa chiar 75%, ca la suspendare, da macar un 60% zic io ca are sanse. iarasi vor fi toate partidele si toate tembeliziunile aliate impotriva lui, ceea ce ii va da posibilitatea sa joace la mare arta chestia victimizarii. la care, tre sa o recunoastesti pana si voi, se pricepe. 
“Base impotriva tuturor” i se potriveste de minune
asul referendumul, jucat la maxim, se poate dovedi cartea care il ajuta pe Base sa “invinga sistemul”, pe aia care au pus contre referendumului.
2009-11-23 14:21:24 | Raporteaza
cred k antonescu nu decide nimic pt ca oamenii care la-u votat pe el nu s stie pe cine vor in turul 2,e posibi sa il vrea pe base….e posibil sa il vrea pe geoana…numai ca oamenii cred ca sa-u convins cat este de incompetent geoana si nu cred ca lumea mai vrea un comunist la putere
2009-11-23 14:21:32 | Raporteaza
Domnu’ Buscu!
sa traiti!
Mi-a fost teama ca ati fugit in munti, ca v-ati bagat sub pres sau, Doamne fereste, ati emigrat!
Slava Domnului, sunteti aici,intre noi, pe baricade si luptati contra tiranului!
Crin saracu’ vrea da’ nu poate.
Nu poate ca nu il lasa Patriciu.
Sa zicem ca se aliaza cu PSD. Alta alianta contra naturii, dar cum acum sunt legale ce mai conteaza una in plus.
Credeti ca alde Vanghelie sau chiar Hrebenciuc, acest Ostap Bender second hand, or sa permita numirea lui…cum ii zice Iohannis ca PM?
Paaaai, nu prea se poate. E foamete mare in PSD!
Asa ca liberalii pot prinde ceva pe strapontina, pe tampoane.
In partea ailalta nu te lasa onoarea, bunul simt (de bunul simt liberal m-am tot lovit in ultimul an, Doamne pazeste asa bun simt) si alte cateva artificii d’ale lui Don Patriciu.
Asa ca ce va putea face?
Ori e barbat adevarat, isi asuma esecul si isi da demisia, asa cum a si declarat cand a fost ales presedinte PNL, daca nu ma insel, ori se lasa f…t pe toate partile.
Alternativa nu exista.
2009-11-23 14:22:27 | Raporteaza
Tara blestemata, numele tau este Romania! Nu mai ai nicio sansa!
Degeaba il ai pe Eminescu pentru ca tot o tara de ratati ramai!!!
RUSINE !!!
2009-11-23 14:29:45 | Raporteaza
sunt liberal .am votat crin antonescu. voi vota basescu
2009-11-23 14:40:13 | Raporteaza
Domnule,ce faceti dumneavoastra nu este altceva decit un comportament balcanic ,inchinati o oda pierzatorului si-l hiperbolizati.Urmind un astfel de scenaiu vom ajunge sa ne dorim ,nu sa fim castigatori ,ci doar balamaua fara de care nu se poate.
Daca Antonescu il va srijini pe Geoana in turul 2,atunci va reusi sa puna capat liberalismului in Romania prin asocierea acestuia cu Nastase, Hrebenciuc, Iliescu, Vanghelie si,in cazul in care Basescu ar obtine cel de-al doilea mandat,va avea o mare surpriza din partea propriilor alegatori la antixcipate,pentru ca acolo se va ajunge,suparati ca au fost tratati ca o marfa.
2009-11-23 14:40:40 | Raporteaza
“Iluzia cu plete”…cat de bine suna si cat de adevarat este.Am votat cu Antonescu ieri dupa o ora de stat la coada la sectia speciala de la Gara de Est.Am stat o ora printre tigani burtosi,urat mirositori,in zgomot de manele ce rasunau din telefoanele mobile,tocmai pentru ca am vrut sa schimb ceva.Si azi ce-mi face?Iese si ma impinge spre Geoana.S-o crezi tu,Crine!Ti-ai batut joc de votul meu si daca stiam ca o sa faci asta,imi bateam si eu joc de tine ieri.Trebuia sa-l votez pe Iane sau Manole.Era la fel.Doar ca astia nu ar fi iesit public sa negocieze cu voturile mele.
2009-11-23 14:43:10 | Raporteaza
@Idiotul
Tara e cu adevarat mizerabila prin reprezentantii ei mizerabili.
Clica politica e un MOB dezgustator, nu are nevoie
de arme pt ca are bratz inarmat dna-pna, unii judecatori,
are sri-sie, are admninistratia supercorupta si jalnica in eficacitate, are cam toti mizerabilii mititei, goodfellas.
Si procentul in plus procentul gigantic
de cazaturi, de indivizi cu moraliate precara, slugi pacatoase
PARADIGMA
TB ca nas (caduc, obsoletabil), ca bastan peste goodfellas.
(modernizare, restructurare, reforma! sanki, baschini ideologice fara acoperire)
Acum o mica schimbare, partzial-utila.
Orice in loc, alt nas.
Sa se mai improspateze aerul macar 1 saptamana, 2, 3.
2009-11-23 14:49:52 | Raporteaza
Eu cred ca va pripiti (si d-voastra si Antonescu) si trageti concluzii nefondate eludand din ecuatie un factor important,ce face superfuu si inutil acel minim procent de votanti liberali ce il vor “urma” pe Antonescu ( chiar ii vedeti pe traditionalii simpatizanti liberali aducand la butoane, din nou, pe Ilici, Nastase, Vanghelie ?!!), si anume cele 16% procente de non basescieni care au votat pentru referendum. Peste 2 milioane si jumatate de romani care nu il considera pe Basescu un presedinte acceptabil(sau pe nici un alt candidat)dar au puternice resentimente vis a vis de parlamentari vor avea de ales; il voteaza, inghitind broasca raioasa pe Basescu sau spun adio votului lor, intarind puterea unui parlament pe care il detesta.
Daca cel putin 10% dintre acestia vor iesi din casa in turul II pentru a-si “securiza” si salva votul dat in primul tur, Basescu nu mai are nevoie de voturile liberalilor. Ca atare, concluzia ca “Crin Antonescu ţine, aşadar, în mână alegerile prezidenţiale. El decide, prin opţiunea sa explicită, cine va fi preşedinte” este eronata, o eroare de judecata si de clacul electoral pe care, se pare, o face chiar si Antonescu insusi, punandu-si pe cap “coroana” de invingator, mult prea devreme.
2009-11-23 14:52:25 | Raporteaza
nu esti convingator|ti-au trbuit prea multe cuvinte…exact
fraza lui GEOANA|nu pot sa cred ca in forul tau interior crezi ca CRIN este “depozitarul”celor 20%||
2009-11-23 14:56:02 | Raporteaza
cu cat sunt mai aberante parerile celor anti basescu, gen: analistii de pe ecrane si ratati in politica gen:ciorbea sau saftoiu, sau televiziuni ca realitatea (80%) si antena 3 cu atat sansele lui basescu sunt mai mari.publicul e mai destept decat cred multi : minte-l un pic si merge cu tine; minte-l grosolan si nu te mai baga in seama..exagerarile sdau minciuna pe fata intodeauna au avut un efect invers. cu cat mai multe aberatii se spun despre basescu, cu atat sansele lui sunt mai mari.cand un presedinte intr-un mandat reuseste sa faca putine lucruri din ceea ce a promis, cand aproape toata media este imotriva lui, cand majoritatea parlamentara este impotriva lui , cand are un guvern cazut si un interimar lung, cand te mai loveste si o criza economica mondiala in prag de alegeri si totusi obtii 33 % in primul tur la alegeri inseamna ca electoratul stie sa discearna intre ce ai facut, ce n-ai facut si ce n-ai putut sa faci, din cauza clasei politice actuale sau ca conjuncturii economice mondiale.electoratul s-a prins ca drumul pe care merge basescu e drumul bun, cu toate ca e plin de gropi si noroi dar te poate scoate ,cu eforturi comune la asfalt. electoratul s-a prins ca drumul pe care vrea sa pearga geoana si crin e pavat cu flori( trandafiri si crini dar acest drum e scurt si duce intr-o fundatura iar dincolo de fundatura e prapastia.fac pariu cu oricine( am mai postat asta mai de mult) ca antonescu va fi groparul pnl-ului
2009-11-23 14:57:23 | Raporteaza
bah, sa mor io! vad aici o droaie care spun ca alianta pnl-psd inseamna sfarsitul liberalismului bla bla, altii ca l-au votat pe crin dar acum vor vota impotriva unei aliante pro johannis. io va spun 3:
- alinta dreptei cu stanga nu inseamna sfarsitul uneia (vezi germania)
- psd a devenit un partid frecventabil de cand cavalerul fara pata si prihana plus calul lui – basescu si pd – s-au aliat cu el ca sa guverneze.
- inca este in vigoare majoritate psd-pnl-udmr care il sprijina pe johannis. atunci domnule votantule lui crin, de ce ai mai votat cu el daca nu ai fost de acord cu aceasta majoritate? si daca ai votat pt aceea majoritate, de ce sa nu mai votezi inca o data?
2009-11-23 14:58:58 | Raporteaza
Mă da’ deștepți vă mai dați voi cu calculele astea și cu strategiile pe care le închipuiți, dar nu țineți cont de un singur aspect. REFERENDUMUL! În cele mai pesimiste scenarii, 50 % dintre cei care au spus DA la referendum va vota Băsescu. De ce? Pentru că prin acela DA, au amendat tocmai aranjamentele acestea politicianiste din care, invariabil, ei ies victime. Vorbiți despre voturi de la PSD, PNL, UDMR, ETCETERE, de parcă n-ați ști că asta presupune să existe oameni care merg la vot, gândesc, pun în balanță, compară, iau cadouri și votează tot cum vor ei… Calculele astea sunt vrăjeli de doi lei, aruncate pe net, ca să nu se spună că n-avem și noi contribuție. Dacă se întâmpla în viața reală ceea ce s-a întâmplat pe net, Traian Băsescu ar fi fost în turul 2 cu Remus Cernea. Deci mai ușor cu pornostick-urile!
2009-11-23 14:59:21 | Raporteaza
Parca spunea Don Antonescu că el e diferit, ca face, drege, să ne mobilizăm pentru el..bun, ne-am mobilizat, a pierdut dar asta e democrația! Fii bărbat până la capăt! din mare pierzător vrei să fii marele câștigător dar de data asta nu pentru noi poporul, tinerii, așa cum spuneai ci pentru TINE, PARTIDUL TĂU ȘI OAMENII TAI!ești la fel ca ceilalți, ne-ai vândut prea ieftin și prea repede! și cui??marionetei omului care ne-a ciomăgit în piața universității! Golanii anilor 90 nu te-au votat ca să te pupi cu dușmanul, la nici 24 de ore, cand nici cerneala nu se uscase pe buletinul de vot…EU UNA ȘTIU CU CINE AM SĂ VOTEZ ÎN TURUL 2, orice indicații prețioase mi-ai da tu Crine: cu dușmanul tău căci și tu te-ai făcut frate cu dușmanul nostru Iliescu!
2009-11-23 15:02:05 | Raporteaza
Basescu il dorea pe “Crinut” un fel de “Milut”.
E chiar sadic fostul presedinte Basescu, chiar si in comparatie cu Nastase. Daca Nastase strangea trofee de vanatoare, Basescu prefera sa-i atarne pe panoplie cadavre politice, cadavre de partide. Langa ditamai lesul portocaliu si mumia pntcd, ii suradea ideea achizitionarii unui zombi liberal, pe care sa-l tina la geam, sa-si mai ia pensia inca cinci ani.
Sinistru personaj, macabru comentariu, asta e.
Din fericire … azi il vedem si nu (mai) e…
2009-11-23 15:06:28 | Raporteaza
Crin nu este liberal adevarat, nu e nici om politic si nici macar om de caracter: ce liberal adevarat i-ar fi multumit vreodata lui Iliescu pentru ca nu i-au maciuchit mai repede pe cei din piata Universitatii. Anti-comunistii adevarati (cei care stiu ce a insemnat cu adevarat dictatura comunista, dar si comunismul ca fata umana impus de Iliescu) nu vor vota cu Crin si, probabil, nici cu Basescu.
2009-11-23 15:17:49 | Raporteaza
Presedinte in 2014, Crin Antonescu. Pina atunci, democratic este, sa votam schimbarea. Si ce daca este Geoana acela? Cu PSD, v-ati familiarizat in toti acsti ani. O sa ajungeti sa va fie sila si de PD-L.
2009-11-23 15:23:34 | Raporteaza
alegeti Geoana, alegeti iliescu, nastase, vanghelie si mai nou bibliotecarul “suparat” pe mogulii din presa
2009-11-23 15:23:49 | Raporteaza
Inutili
)
Domnilor de la realitatea tv !!! de atata timp o campanie anti basescu si fara rezultate ??!!,halal jurnalisti,nu ati reusit cu nimic sa schimbati opinia telespectatorilor,dar de fapt care telespectatori?
Este o palma data si relitatii si antenei, stati sa vedeti rezultatele din turul 2..:))
2009-11-23 15:29:45 | Raporteaza
Busculeee, eu cu tine votez, pentru tot ce ai scris aici, pe blog.
2009-11-23 16:10:03 | Raporteaza
Tot vad scris ca liberalii nu o sa uite umilirea la care au fost supusi de catre Basescu.. Care umilire domnule? Aceea cand Tariceanu nu a mai respectat intelegerea facuta cu Basescu (de a demisiona si ajunge la alegeri anticipate)? Sau cea cand i-au scos pe PDL-isti de la guvernare?…Tot timpul si-au dat unii altora la cap si la picioare si totul a inceput de la Tariceanu, nu de la Basescu. Asta e realitatea si se pare ca uitati mereu cum a inceput totul.
2009-11-23 16:13:04 | Raporteaza
Tradarea nu este o noutate la liberali.
Mi-am adus aminte de cazul lui Gheorghe Tatarescu.
E drept erau alte conditii istorice, dar tot de o vanzare si o cumparare a fost vorba.
Totul e sa nu te vinzi prea ieftin.
Principii, bun simt?
Sa fim seriosi.
Pe cine crede Crin, viclean copil de casa al lui Patriciu, ca pacaleste?
2009-11-23 16:18:54 | Raporteaza
Buscule te-ai timpit de-a binelea.Cum sa votez eu cu prostea cind stiu cine misuna pe linga el,numai serpi,crocodili,sacali si alte napirci.Basescu fara discutii.
2009-11-23 16:19:06 | Raporteaza
Felicitari pentru VoxPublica. Cel mai tare blog de comentarii. Am regasit aici, jurnalistii pe care-i simpatizam si pe care o data cu venirea lui Nistorescu, la Cotidianul, i-am pierdut. Faci o treaba ft buna, Doru Buscu.
2009-11-23 16:21:12 | Raporteaza
Domnule Buscu imi place comentariul dumitale dar ar mai trebui o completare. Ce se va intampla dupa catva timp cand guvernul va incepe sa dea afara bugetari si sa ia masuri pentru plata datoriilor. Domnul Antonescu prin atitudinea lui continua razboiul PDL-PNL razboi care nu se stie cum se va termina si s-ar putea ca liberalilor sa le para rau ca s-au lasat remorcati de PSD desi avand in vedere marimea lor ar trebui sa se faca la gandul ca trebuie cineva sa-i remorcheze. Este adevarat ca sunt unii deputati care vad in situatia lor o slujba care trebuie pastratata cu orice pret asa incat ei s-ar alia si cu Vadim numai sa ramana in parlament dar dupa ce vor guverna catva timp facand lucruri contrare vointei electoratului lor ar putea avea surpriza sa fie amendati nu de Basescu ci de votanti. Mai vedem.
2009-11-23 16:26:59 | Raporteaza
Am votat cu Crin. Am sperat ca un nebun, pina in ultima clipa, ca va iesi. Votez cu Geoana, nu-l suport, dar vreau o schimbare. E ca la pantofi, ca sa zic asa.
2009-11-23 16:27:26 | Raporteaza
@dracu
Sa sti ca asa se va intimpla.
Manipulatorii de la Irealitatea si Ligheanul 3 il ajuta inconstient
Sunt convins ca Base a si mizat pe chestia asta !!!
2009-11-23 16:39:42 | Raporteaza
Scenariu: Basescu il sustine pe Johannis. Cu guvernare de dreapta si toate cele. Ce se inampla atunci? Electoratul PNL va vota PSD?, mai ales cand au o solutie mai aproape de ideologia PNL si fara Vanghelie & co.?
Plusez: (putin probabil) Johannis accepta sprijinul lui Basescu si il sustine pe acesta? Sa nu uitam ca multa lume care il vroia pe Antonescu il vroia de fapt pe Johannis!
2009-11-23 17:12:53 | Raporteaza
Doru Buscu, te citesc de muta vreme si de fiecare data ai avut dreptate. Sper sa iasa Geoana si nu Basescu. L-am votat acum 5 ani. Acum votez schimbarea. Se poate?
2009-11-23 17:26:39 | Raporteaza
Schimbarea schimbarii schimbate.
Tot schimbam si nu ispravim nimic.
Ramane de vazut un singur lucru, ce ne vom face daca FMI (nu de dragul lui Basescu, in niciun caz) nu va mai acorda banii necesari pentru supravietuire in situatia in care Geoana devine presedinte si tine mortis sa renegocieze conditiile cu FMI.
Asta inseamna cel putin sase luni intarziere (in cel mai bun caz) situatie in care Roamania va avea mari probleme financiare.
Isi va asuma Geoana problema asta?
2009-11-23 17:42:46 | Raporteaza
Domnilor moderatori,reporteri,jurnalisti
Cum este posibil ca un bloc de 10 etaje de pe B-dul Alexandru cel Bun din Iasi oamenii aceea sa nu-si poata exprima optiunea de a vota?
Ne-au luat acest drept de a vota
In ce Tara Traim oameni buni?
Oare ce se intampla in tara aceasta?
Acei oameni nu au putut vota deoarece nu s-au gasit pe listele de electorale?
Ce parere aveti?
Este corect sa se fure dreptul de vot?
Cum va explicati acest fenomen?
Ne-am saturat de ce se petrece in tara aceasta unde sa mai strigam…….
2009-11-23 17:47:12 | Raporteaza
Pacat domnule Crin.V-am votat si regret din suflet acum.Regret ca nu aveti bunul simt pe care il promovati in campanie,ca o nesimtire MARE ,o nerusinare si mai mare va face sa va ganditi sa negociati cu cei care ne-au rupt osele in piata Universitatii.Pacat.MAI BINE GOLAN DECAT ACTIVIST MAI BINE MORT DECAT COMUNIST.eSTE IMNUL PIETII UNIVERSITATII DACA ATI UITAT.Aveti mare grija ce faceti ca si un alt partid istoric a disparut sa nu urmati caci nu veti mai reveni NICIODATA.
2009-11-23 17:50:00 | Raporteaza
crin antonescu ar fi rebuit sa pomeneasca de alianta cu psd atunci cand l-a batut pe tariceanu si ar fi vazut el cum il respecta liberalii!
2009-11-23 18:12:50 | Raporteaza
Felicitari pentru articol. Interesant si obiectiv…Citesc insa comentariile si ma minunez…cat analfabetism…cata indolenta…cata nesimtire… Asa a ajuns poporul roman…lipsit de orice doza de respect…
Succes in turul 2 conducatorului iubit…si sa va ajute Dumnezeu daca acest conducator iubit va mai iesi inca o data presedinte, mai ales ca a fi doar o singura camera.
Nu stiti decat sa il vedeti pe Vanghelie si Hrebenciuc, atat…altceva nu sunteti capabili sa intelegeti…obiectiv habar nu aveti sa poriviti..pacat
Toate bune
2009-11-23 18:36:53 | Raporteaza
Foarte bun textul. Foarte bun Doru Buscu. Foarte bun Crin Antonescu. Merge si Geoana!
2009-11-23 18:48:09 | Raporteaza
Basescu la flota cu tine!
2009-11-23 18:58:36 | Raporteaza
Doru Buscu, tu cu cine votezi? Chiar sint foarte curioasa.
2009-11-23 19:09:37 | Raporteaza
Este incredibil ca am ajuns sa traiesc intr-o Romanie in care Antonescu (imaginea tinerilor care vor revolutii spirituale si clase de mijloc care sa traiasca mai mult decat decent precum si a intelectualilor care nu au parasit tara sperand ca va fi mai bine) a ajuns sa se alieze direct sau indirect cu ciuma rosie care de 20 si as zice chiar 60 de ani conduce (cu mici pauze) aceasta tara. Mi-e scarba si mai rau, ma sperie aceasta viziune a viitorului in care un partid “boem” crede ca aliindu-se cu o buba puroioasa numita psd-iLIESCU (in definitiv un criminal ordinar si un sarpe care chiar daca nu a furat personal a intors privirea cand tara era jefuita) isi va impune “proiectele” de tip Johannis.
Sunteti mici copii mai liberalilor si nu stiu daca realizati dar acum ati ales sa dispareti de pe fateta politica a Romaniei din viitorul apropiat. Ati avut sansa ca voi sa deveniti cei mai iubiti in cativa ani, si de ce nu, partidul cu 40% din viitorul parlament. Eu va urez bafta pentru ca e singurul lucru de care aveti nevoie avand in vedere ca nu aveti niciun avantaj in fata gunoaielor rosii.
Stiu ca nu reprezint un mare numar de voturi sau vreun grup puternic, ci doar o voce, dar va promit ca nu veti fi iertati si chiar imi doresc sa muriti la propriu daca Geoana va ajunge PRESEDINTELE Romaniei cu ajutorul vostru.
2009-11-23 19:46:22 | Raporteaza
Dedicatie pornocalie
basarica.wordpr../
2009-11-23 20:31:56 | Raporteaza
[...] un citat interesant. Îmi stăteau cam aceleaşi întrebări pe partea aceea a creierului care se ocupă de politică. Crin Antonescu, fostul candidat la preşedinţie, e propovăduitorul bunului simţ, al [...]
2009-11-23 21:41:44 | Raporteaza
Ei bine, o sa fie Basescu presedinte!
Urmeaza alegeri anticipate, PDL la 40%, prin redistribuire 45% si cu unguri si minoritati guverneaza linistiti.
Crin? Geoana? Istorie. Benzi desenate. Papagalii care s-au vrut politicieni.
2009-11-23 21:56:57 | Raporteaza
liberlii au guvernat sub crestere economica 8% si nu au scazut tva sau alte taxe -remember taxa auto- , basca au lasat si deficit bugetar de 5.4%. asta inseamna ca au papat 13% din pib. sunt tare curioasa sa stiu cum vor scadea taxele acum sub criza. si au guvernat cu sprijin psd, adica au facut toate astea impreuna. daca ajung iar impreuna la guvernare vor papa alti 13% din pib de data asta direct din buzunarele noastre. ce parere aveti ca dupa 5 ani de mandat, care erodeaza orice functie, dupa 2 luni de taiat agentii, sporuri, pensii, zile libere obligatorii bugetari, dat afara bugetari, criza, base iese primul ? tari romanii ! va felicit !
2009-11-23 22:23:21 | Raporteaza
In orasul in care locuiesc primarul liberal a aparut alaturi de bun-simtitorul Antonescu vrand sa arate ca sunt impreuna,a uitat insa sa arate ca ,costul gunoiului
s-a dublat,deoarece acesta este plimbat putin in alt oras,iar noi prostimea achitam costurile acrestei”inovatii”Din atatea fonduri europene,tot la buzunarul saracului se atenteaza,dar de ce saracul nu e si destept ? si tace?pentru ca nu stie ca pe viitor gunoiul se va plimba la LUPAC,dar daca maine astia se vor gandi sa plimbe gunoiul Caransebesului la Bucuresti,si atunci nu o sa ne ajunga pensia sa achitam
transportul gunoiului menajer.
De ce am spus aceste lucruri:pentru ca nici pentru cel mai mic lucru nu se ingrijesc politicienii pentru cei care ii voteaza,cer voturi si “lipesc” gropi in ajunul alegerilor,atat.De data asta nici gropile pe care le fac nu le-au acoperit ,au lasat tot noroilu pe strazi,dupa instalarea conductelor de apa.
Acum daca patru ani este ales,primarul nu mai face NIMIC>A facut vreo 50 de fantani,incat ar trebui sa schimbe numele orasului in Fantanele,care functioneaza doar daca au curent,,,inutile…zona verde neingrijita,se taie arbori aiurea,s-au distrus zonele verzi care erau intretinute si plantate de cetateni:ca sa faca garaje,intre timp oamenii au facut sesizari la Ministerul mediului,nu s-au mai facut garaje,dar zonele verzi sunt in paragina.
Pot spune cu drag ca;;cu totul alt lucru este in Brasov,unde primarul democrat are de ce sa fie invidiat, a facut din Brasov un oras cu adevarat european.
Sunt putini cei care vor sa faca ceva pentru tara,din mandria de a fi lasat in urma ceva bun,de vorbe de asa zis bun simt suntem cu totii satui.
Oricum Geoana este omul comunistilor.
2009-11-23 22:35:24 | Raporteaza
De ce o sa votez Basescu:
-1. ca l-am votat pe Crin doar ca sa ajunga in turul 2, ca am zis ca Base oricum ajunge(asta au facut foarte multi oameni, asa ca vreo 3-4 procente de la Crin sunt de la Base.)
-2.ca nu am uitat cum au fost dati afara PDL-ii din guvern d Tariceanu si ai sai, iar in locul Monicai macovei a venit Chiuariu
-3.ca nu am uitat cum au refuzat liberalii sa se alieze cu taranistii in 2000,si acestia au disparut ca partid(in 1996 liberalii au intrat in parlament datorita Conventiei, dupa 4 ani de stat pe bara)
-4. ca nu as vota cu Iliescu si ai lui niciodata, nici daca ar ramane singurul partid din Romania si votul ar fi obligatoriu.
-5.ca ma deranjeaza manipularea asta extrema,minciunile,exagerarile, magaria ziaristilor care in 99% nu au nici o coloana vertebrala,doar vise de marire si rate la banca sau imprumuturi la camatar-6.ca am suficienta memorie cat sa stiu ce s-a intamplat in ultimii 20 de ani
2009-11-23 22:43:06 | Raporteaza
Baieti, eu m-am saturat de unul care face doar ce-l taie pe el capul. Mai bine un prostanac, il prefer in fata unui dictator. Voi nu vedeti ca Basescu a innebunit de tot? o si vad pe Udrea premier. Prefer ciuma rosie in fata icterului mecanic. Inca 5 ani cu Basescu, inseamna ptr noi, moarte sigura.
2009-11-23 23:14:26 | Raporteaza
pe Basescu l-a votat pulimea. Cel maai bine la voturi a stat Crin. De ce votam toti cu mic cu mare? propun sa voteze doar intelectualii.
2009-11-23 23:20:38 | Raporteaza
Aveti dreptate. Numai ca rationamentul dvs. se refera strict la Crin Antonescu, nu implica nici PNL si nici electoratul liberal care i-a dat voturile lui CA in primul tur. Cu sau fara sustinerea lui CA, efectul voturilor sale asupra rezultatelor turului doi e minimal prin dispersie. Miza victoriei in turul doi nu se afla in sustinerea pe care CA o ofera unui candidat, ci in mobilizarea electoratului urban in ansamblul sau.
Insa nu ati discutat nici impactul pe termen lung al consecventei lui Crin Antonescu asupra carierei sale politice prin sustinerea pana in panzele albe a partidului d-lor Iliescu, Nastase, Vanghelie si Hrebenciuc si prin remorcarea PNL la o guvernare cu PSD-ul. Poate ca si sunteti indrituit sa ignorati efectele acestei consecvente, ele sunt pe termen lung si nu il implica pe candidatul Basescu. Pana la urma, odata cu compromiterea PNL, se implineste si visul d-lui presedinte de a avea doua partide mari intr-o scena politica polarizata plus UDMR. Dar toate astea in scenariul povestii cu Geoana presedinte. Fiindca daca va invinge Basescu e evident alta poveste, din pacate nu si pentru soarta omului politic CA.
2009-11-24 03:20:24 | Raporteaza
Cine se asociaza cu Emil Constantinescu, Zoe Petre, Catalin Harnegea asa pateste. Ei au fost strategii lui Crin. Felicitari PNL!
2009-11-24 09:38:33 | Raporteaza
A spus bine cineva mai sus, Crin a luat ceva voturi in speranta ca Geoana nu va intra in turul II.Azi vor avea loc discutii in PNL, sa vedem ce declaratii vor face dupa.La fel ca Geoana, atunci cand ies cu declaratii publice Nastase,Vanghelie si Iliescu,nici pentru Basescu nu e avantajos sa mai apara Elena Udrea,Emil Boc si Boureanu.
2009-11-24 10:07:09 | Raporteaza
Ceea ce este cu adevarat interesant este cine sunt cei care vor decide acum alegerile. Daca castigatorii primului tur au fost stabiliti la sate, de oameni avand cel mult studii medii, acum decizia finala o vor da alegatorii lui Antonescu, castigator la categoria “studii superioare” (cei care s-au si prezentat insa in proportia cea mai redusa la vot). Cu alte cuvinte, daca Romania are o forma electorala dominata nu de democratie ci de prostocratie, cand treaba aproape stricata trebuie sa venim noi, simpatizantii lui Antonescu (nu neaparat ai PNL-ului) si sa salvam ce mai poate fi salvat. Marturisesc ca luni eram in mari dubii. Ma indreptam spre o prezenta la urne in care voi pune ca in 2000 votul exact intre cei doi candidati: vot anulat, vot de revolta. Acel anunt al lui Antonescu de ieri a schimbat insa totul radical, a dat un sens zbaterii mele, mi-a confirmat ca lupta nu este pierduta. Votand acum Geoana voi vota o particica de Antonescu, cel putin. Asa ar trebui sa fie situatia pentru un alegator obisnuit. Pentru mine, ca sibian, lucrurile sunt radical schimbate. Eu votam Antonescu pentru Johannis, poate nu singurul, dar omul cel mai in masura de a fi acum premier intr-un moment hotarator. Va dati seama asadar ca acum, cu noua evolutie politica pentru mine Geoana nici nu mai conteaza. Sub numele sau pe buletinul de vot va sta scris cu cerneala simpatica: Klaus Johannis (asta daca nu cumva intelegerea politica intre PSD si PNL va pica). Sunt sibian si ma doare felul in care este aruncat uneori in derizoriu acest om. Scepticismul de care noi romanii am dat intotdeauna dovada (pana cand am luat decizia pripita si gresita) se manifesta plenar si acum. “Cine are nevoie de un neamt?”, “Cine mai e si asta?”, “E un sarlatan, daca a reusit la Sibiu asta nu inseamna ca nu va fi devorat la Bucuresti…”…Asta aud tot mai des, cu cat se apropie mai mult sansa ca numirea sa ca premier sa devina realitate. Sunt sibian, nu sunt obtuz, nu am fost intoxicat de “culorile astea calde” din campania electorala stiu sa respect valoarea si pe cel care a demonstrat-o, asadar imi permit sa atest ca Johannis este inainte de toate un om de mare valoare, un om care intr-adevar poate fi providential acum fiindca, inainte de toate, e un cu totul alt gen de om politic, mult deasupra oricarei alternative oferite noua acum la alegeri. Sa nu credeti ca un oras ca Sibiul l-a votat pe acest om atat de masiv doar fiindca a fost orbit de festivaluri, artificii, fantani arteziene si alte mici trucuri urbanistice. Omul asta impune si se impune!
2009-11-24 10:43:08 | Raporteaza
sunt “electorat liberal”. am votat liberali vreme de 20 de ani. am votat crin si mi-am mobilizat prietenii sa voteze crin. In 20 de ani, am votat iliescu doar de groaza de vadim. voi vota ca antonescu!!!
2009-11-24 11:13:54 | Raporteaza
LA REVEDERE NENEA BASESCU!….5(CINCI)ANI TI-A LUAT SA DISTRUGI ACEASTA TARA…NICI GUVERN NU LASI …DA…STIU!…CLASA POLITICA ESTE DE VINA CA NU TI-A VOTAT GUVERNUL PENIBIL …ITI DORESC NUMAI SUCCESURI…DACA MAI RAMANEAI ,ALEGERI ANTICIPATE SCRIA PE ACEASTA TARA SI NE MAI BLAGOSLOVEAI SI CU PRM PRIN PARLAMENT…PA!…DUTE!…NU TE PLANGE NIMENI.
2009-11-24 15:53:47 | Raporteaza
Bushcule zau, am un mare suspin in ce te priveste. Pur si simplu nu inteleg (de fapt inteleg, dar retoric, suna mai bine asa) cum naiba tu esti in coada traficului pe acest site si unu ca Patrasconiu care nu numai ca n’are niciun talent si este de’a dreptul insipid, dar mai si face vartos greseli gramaticale de nivel gimnazial e superaccesat. Si, daca am inteles eu bine, chiar tu esti cel care a “fondat” acest club, adica chiar tu i’ai incalzit la san pe astia de’tzi fura NEMERITAT gloria. Nu’mi place sa pupinkuresc sau sa flatez pe cineva, dar trebuie sa’tzi spun ca esti cam singurul de p’aici care are si logica si metafora… ma rog, mai sunt cerebrali vo’ doi, dar tu chiar scrii frumos… itzi spuneam ca de fapt inteleg de ce. Pai e normal…sloganul acela de la Catzavencu cu inteligentza cititorilor era un compliment facut cu ochiul. Dar vezi ca, uneori, media te poate aplatiza la nivelul ei. Eu in locul tau mi’as cauta alta tribuna…
2009-11-25 09:37:34 | Raporteaza
Foarte bun Doru Buscu. Felicitari pentru text. Va admir mult, mult de tot.
2009-11-26 11:36:45 | Raporteaza