![]() | Crin, iritat pe faţă că Patriciu s-a dus la restaurant cu Cataramăvezi toate articolele de Cristian Teodorescu09 Mar 2010 la 13:17 42 comentarii 2356 vizualizari. |
Crin s-a supărat pe Dinu Patriciu că s-a dus la restaurant împreună cu Viorel Cataramă, imediat după ce s-a încheiat congresul PNL. El, ca liberal, a explicat pentru un post de televiziune proaspăt alesul preşedinte penelist, n-ar fi luat masa cu Cataramă, în seara aceea.
În limbaj mai liber „amărăciunea” lui Crin ar fi putut fi exprimată astfel: Ce-a căutat Dinu la cîrciumă cu ofiţerul Cataramă taman în seara în care el a fost ales preşedinte? Ce semnal a vrut să dea Patriciu cu cina asta? Să fi avut Cataramă o misie care nu suferea amînare din partea lui Băsescu? Ori să se fi dus să-i ceară asigurări lui Patriciu că nu va fi dat afară din partid? Orişicît, nu se cădea ca Dinu să se lase pozat cu Cataramă la ieşirea din cîrciumă, după ce el, Crin, spusese că Viorel ar trebui exclus din PNL. Fiindcă unii ar putea interpreta această întălnire ca pe o dovadă că Patriciu face ce vrea în partid, ignorînd sau chiar sfidînd, în seara alegerilor, cuvintele şi preferinţele preşedintelui partidului.
Nu-mi amintesc ca pînă acum Crin Antonescu să-şi mai fi permis să comenteze dezaprobator cu cine merge Patriciu la restaurant. Şi nici să-i fi pus vreodată la îndoială „mogulului” calitatea de liberal, de la înălţimea funcţiei sale: Cine nu-i cu mine (la cîrciumă) e împotriva mea.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| 2Domnule Rogozanu, cu totul offtopic mă întreb dacă ați putea face o anchetă asemănătoare și asupra dosarului ”Trofeul calității”. Cu siguranță sunteți la curent cu noile evoluții ale dosarului: ISC s-a... | ||
| 3@tamara’s nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 4@tamara's nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 5@ elenick , scuze, dar minti de ingheata apele sau, si in cazul asta cer scuze, tu ai uitat sa-ti scoti vata din urechi cind zici ca "L-am auzit pe ala de la ISC cu urechile mele". Ai uitat sa spui... | ||
| 6@Ligheanu din Plescoi ce mai faci panarama? Te-a lasat a' batrana sa intri pe net deoarece nu ai baut pensia luna asta? De ce esti papagal si dai copy paste?Nu tii minte ce vrei sa spui?... | ||
| Mihai Goţiu 11969 citiri |
| Cristian Teodorescu 10769 citiri |
| Costi Rogozanu 10180 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4463 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4179 citiri |
| Alin Fumurescu 4029 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2886 citiri |
| Iulian Leca 2410 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63028 citiri |
| Cristian Teodorescu 41117 citiri |
| Costi Rogozanu 39141 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18217 citiri |
| Alin Fumurescu 17924 citiri |
| Viorel Dobran 13051 citiri |
| Dan Duca 12056 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 8996 citiri |
| Dorin Tudoran 8812 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Bravo lui Crin ca are “bilute”. Numai sa nu uite ca fara ofiterul Catarama si fara mogulul Patriciu, PNLii trebuie sa treaca pe iaurt cu paine neagra. Si nu la toti le prieste regimul asta alimentar.
2010-03-09 13:25:55 | Raporteaza
@C.Teodorescu
Bun si atunci?!… Sa intelegem ca toate “acuzatiile” aduse de basescu-pdl srl cum ca Antonescu ar fi “marioneta lui Patriciu” erau doar niste aberatii mizere?! Ne-au mintit?!
2010-03-09 13:27:11 | Raporteaza
Sa fiu in locul lui Crin, l-as da afara din partid pe Patriciu pentru incalcarea consemnului!

2010-03-09 13:28:59 | Raporteaza
Este cumva gelos ?
2010-03-09 13:31:04 | Raporteaza
@Gicu Maracine
Si cine acopera gaura de 1.6 sau 2.5 mil euro ? Le place – nu le place Patriciu si Catarama au conturile pline si PNL goale. Un compromis – din pacate – trebuie facut.
2010-03-09 13:35:35 | Raporteaza
uau, a baut patriciu o cafea cu catarama? pfui! a comentat ceva antonescu pe chestia asta?!moaamaaa, ce chestie. breakin’ news, nu alta.
2010-03-09 13:35:51 | Raporteaza
voi nu vedeti ca crin incepe sa semene izbitor de tare cu vadim? si aspectul este in favoarea acestei asemanari. vorbeste numai prostii , are logoree, o retorica fara continut, fara substanta.
2010-03-09 13:36:06 | Raporteaza
Antonescu isi inchipuia ca el e presedinte la PNL ,dar, conu’ Dinu a avut grije sa-i arate cine dicteaza acolo. Asta a vrut de fapt sa arate Patriciu, prin invitarea la cina a lui Catarama ; sa stie si Crinu ca fratia “epoleţilor” e mai presus de interesul unor “pigmei” liberali.
2010-03-09 13:51:39 | Raporteaza
pfui! crin şi “biluţe”… unde şi le ţine? sub breton?! păi, ce credeţi, suflă crinu în faţa lu’ conu’ dinu?! haideţi, domnilor, se pune prea multă pasiune în politică “în ţara asta prost făcută…”.
2010-03-09 14:32:26 | Raporteaza
Si pe mine ma deranjat cand la Timisoara de ziua nationala a Romaniei: Crin,Dinescu,Johanis se pupau in public ca niste travestiti Gay fara sa le fie rusine ca se uita la ei o tara intreaga!
Si acum la congres l-am vazut pe Crin Antonescu se pupa pe obrajiori cu Mircea Ionescu Quintus acest presedinte de onoare al PNL care a scris 188 note informative la securitate cum declara un membru al CNSAS.
Sigur nu au rusine altfel nu s-ar manifesta in halul asta!
Acest partid nu are nici un viitor cu acesti informatori si securisti cum chiar el declara ca sunt in partid.
2010-03-09 14:34:21 | Raporteaza
O data cu ascensiunea pedeleului a aparut o noua ideologi: MANELO-BOLSEVISMUL “DE DREAPTA”.
Caracteristici: – discurs populist, care speculeaza frustrarile cetateanului de rand incapabil sa se adapteze la societatea de piata
-promovarea unor indivizi cu o pregatire culturala sub-medie
- infierarea cu “manie proletara” a comunistilor, a oamenilor bogati, a oamenilor care se plang, in general a celoir care nu sunt de acord cu Partidul si liderul acestuia
-se pretinde “de dreapta”(nimeni nu a reusit sa inteleaga de ce)
Exemplu de folosire in vorbirea uzuala:
“Plimba-ti fata aia de manelo-bolsevic in alta parte!”
2010-03-09 14:43:28 | Raporteaza
Slugile basesciene scriu despre Crin Antonescu, nimic nou.
2010-03-09 14:51:44 | Raporteaza
Crin a ajuns intr-un hal de paranoia incat crede ca il poate controla si pe Dinu Patricu. Saracutzul nu isi da seama ca este o jucaroie pentru multi din PNL.
Acum este bun de bla, bla, bla apoi va fi debarcat daca va calca prea mult pe bec.
2010-03-09 14:52:38 | Raporteaza
mai “întârziu” [vorba unei distinse analiste politice de pe-acilea] cîteva minute pentru a discuta despre liberali şi, cu voia dumneavoastră, despre liberalism.
este pnl actual exponentul/port-drapelul doctrinei liberale în românia?
este profesorul antonescu (o fi şi doctor, ca distinsa dumisale colegă norica, nu ştiu, mea culpa!), deci, este dl antonescu un lider liberal autentic?
întrebaţi-l care sînt întemeietorii partidului pe care îl conduce! sigur îi încurcă! întrebaţi-l ce-i spun următoarele nume: stuart mill, von mises, von hayek, friedman… (şi mă opresc aici).
aşa că…
ps. bine, aş fi şi mai curios să văd ce ar răspunde doamna norica.
pps. mai sus pomeniţii îl întrec în găunoşenie intelectuală chiar şi pe domnul severin, “social-democratul” speriat, anţărţ, de conţinutul în hidrogen al apei din bucureşti.
2010-03-09 14:58:56 | Raporteaza
Crin, ca orice gonflabila, se va dezumfla curand, mai ales ca cei ce il “calaresc” sunt persoane cu “greutate”. In curand nici nu va mai cuvanta, avand in vedere ca nu este civilizat sa vorbesti cu gura plina.
2010-03-09 15:04:53 | Raporteaza
Acest partid PNL este blestemat trebuie in viitor sa dispara de pe scena politica.
Fostul prim-ministru liberal Gheorghe Tatarascu a tradat partidul si Romania a trecut de partea tradatorilor de tara adica comunisti.
Asteptam cu multa bucurie aceasta adunatura de securisti si informatori sa fie aruncati la lada de gunoi a istoriei.
2010-03-09 15:05:46 | Raporteaza
domnule teodorescu,asta a fost aranjamentul lui patriciu cu zambil.nu v-ati prins?si-au amintit de gafa geoana-vantu -relaxare si au zis ca asta ii poate spala imaginea lui antonescu…imaginea de om al lui patriciu.adica conu dinu i-a zis lui crin…stai ca ti-l aranjez eu pe catarama si te rezolv si pe tine.il chem la un restaurant si apoi pun fotografii sa ne faca poze.in felul asta lumea va crede ca zambil nu e omul lui patriciu si ca de fapt catarama e omul lui.hi!hi!hi!catarama nu avea oricum nicio sansa iar pozele au aparut dupa congres.de ce?simplu….ca sa para zambil independent si rupt de tatucul dinu….hi!hi!hi!asta e proba independentei lui crin?astept sa vad mogulizoarele cum se vor tura la maximum incercand sa ne convinga ca pentru patriciu catarama e gigea iar crin e cah!
2010-03-09 15:23:45 | Raporteaza
Grandomania-i boala grea, si daca acestui mate fripte, adus de conu Costache in fruntea bucatelor doar pentru ai da o lectie prietenului Tariceanu, nu ii vin mintile la cap, uita de unde a plecat si cat este plapuma sub care se poate intinde, ii pregateste mintenas “nasul” un congres de urgenta si il trimite iar in Tulcea sa taie stuf.
2010-03-09 15:27:01 | Raporteaza
“Manelo-bolsevici” sa le ramana numele!
2010-03-09 15:49:43 | Raporteaza
Bolsevic e tactu Ilici,Vanghelie etc.PSD+PNL=Gipsy
2010-03-09 15:59:30 | Raporteaza
@carmen:Jucaroie?A fost o licenta poetica,sau ti-a iesit asa,pur si simplu?Si in fond,nu-ti miroase a ars?ia vezi ce-ai uitat pe aragaz,rezolva,daca mai e posibil si revino.
2010-03-09 16:07:31 | Raporteaza
Serios Dumitru? Cine vrea confiscarea averilor celor bogati? Cine infiereaza cu mania proletara “mogulii” ? Cine apeleaza tot timpul la vointa poporului ? Cine facea parte din internationala socialista? Fasptul ca va spuneti “de dreapta” nu va face catusi de putini de dreapta. Ilici e un comunist retrograd, dar reprezinta o evolutie fata de bolsevicii care au plecat din FSN ca sa fac un partid mai “de stanga” si care azi isi zic “democrati” si culmea “liberali”!
2010-03-09 16:15:36 | Raporteaza
completare(tot pentru Dumitru). Sa nu spui ca averile astora s-au facut prin jaf, pentru ca asta sustineau si bolsevicii
2010-03-09 16:20:33 | Raporteaza
@Cristi M.
Marile averi sau acumulat pe cale cinstita in Romania eu asa cred la fel ca marea majoritate a populatiei.
Dar Americani si cei de la UE nu ne cred ei spun ca caruta cu corupti sunt in Romania!Tu ce parere ai sunt slabi informati?
PNL este ca o tumoare malignă: în dezvoltarea sa rapidă, centrul tumoarei a murit deja, dar ea continuă să se răspândească către organismele sănătoase de la margine. După ce organismele şi corpurile sunt infiltrate, se dezvoltă noi tumori. Indiferent cât de bună sau rea este o persoană la început, după ce se alătură PNL va deveni o parte din forţa sa distructivă. Cu cât este mai onestă persoana, cu atât mai distructivă va deveni. Fără îndoială, această tumoare a PNL va continua să crească până când nu va mai rămâne nimic cu care să se hrănească. Atunci, cancerul va muri cu siguranţă.
2010-03-09 16:47:01 | Raporteaza
Mie mi-e clar de pe-acum incotro se indreapta PNL! A dus Stoica PNL-ul la 7%? VAX! Aflati ca CreCrin va cobori PNL sub pragul parlamentar! Daca pe CreCrin il doare cu cine cineaza Paturiciu si nu ca PNL sta prost la multe capitole, iar el, musiu presedinte, sta pe cel mai loc fruntas la chiul in parlament, inseamna ca PNL are o problema! Mare! Si problema nu se numeste nici Paturiciu si nici Catarama!
Ca sa fiu mai pragmatic: Paturiciu si Catarama au reusit sa faca ceva in viata. Au scopuri, planuri, strategii, se misca si progreseaza. Crin ce naiba a facut si, mai ales, ce saracie are de gand sa faca??? Ca daca-l intreaba cineva de planuri de viitor, sigur raspunsul incepe cu “ăăăăă….”.
2010-03-09 16:47:57 | Raporteaza
Pentru cine nu stie Paturiciu este prieten de familie cu Catarama, alaturi de Popoviciu si SRS.
Toti au uitat de unde au plecat. Traiasca Taher si Vantu……
Asa ca ce va mira!?
Crin, sa nu uite ce facea la Tulcea…..
2010-03-09 16:48:06 | Raporteaza
@ Paul #12
“Slugile basesciene scriu despre Crin Antonescu, nimic nou.”
Gresit! Oameni simpli baga in seama un repetent chiulangiu! Ai vreo problema cu asta?
2010-03-09 16:50:30 | Raporteaza
Refuz sa recunosc o Romanie manelizata! Nu stiu cine este acest popor, puternic orientalizat, dar cu siguranta nu este poporul meu.Sunt niste unii care au ridicat instinctul la grad de ratiune suprema, sunt niste unii manati de invidie sunt niste unii care cred in modelul macist al tatucului priapic care reguleaza toate femeile din ograda, sunt niste unii pentru care e in regula sa bei la volan iar daca vorbesti grosolan cu femeile e un semn de de barbatie. E un popor pentru care e in regula sa iei si sa dai spaga cata vreme ii injuri si-i ameninti pe cei mai bogati si care e in stare sa-si declare infractorii cetateni de onoare. E un popor pentru care conceptul de dreapta se rezuma la a-l injura si a vrea sa-l bagi in inchisoare pe “x” identificat cva fiind de stanga. E un popor pentru care satisfactia cea mai mare e sa vada cum moare capra vecinului.
2010-03-09 17:34:14 | Raporteaza
@Trahanache, #27
Tov. Trahanache, de cand au “slugile basesciene” tupeul sa se considere… “oameni simpli”?! Faptul ca isi revarsa laturile pe tot felul de bloguri, incepand cu bucatile de hartie igienica marca “patrasconiu” si terminand cu platforme cu o reala expunere precum cele de pe Voxpublica, nu le da acest drept
2010-03-09 18:58:31 | Raporteaza
@paul&ramstein
voi doi sunteti asa de saraci cu duhul incat Geoana ar fi mandru sa va aiba langa el.
Ori sunteti twins,ori va place.(Crin is just a loser like you).
2010-03-09 19:37:00 | Raporteaza
Vraja.
Vrea sa lanseze ideea ca este independent fata de Don Patriciu.
Este o simpla smecherie.
Credeti ca isi permite sa muste mana care il hraneste?!
2010-03-09 20:14:43 | Raporteaza
daca Basescu zice: Rusine, Dinu Patriciu! e ok, e de dreapta-sa-l votam…
daca Crin zice Rusine, DP!…nu e bun…pt ca crin nu e sincer, e fricos, e slab, e catzelu lui Patriciu…
deci astea sunt punctajele si ordinele de la alde PDL-Udrea-Prigoana…il atacam pe Crin…
simt ca v-au intrat banii de lingau pe Februarie..
da, stiu: sunt unii platiti de moguli si de vanghelie sa scrie pe blog contra lui Basescu…
2010-03-09 20:15:34 | Raporteaza
Si io m-as fi dus daca platea. De asta-i supalat Crinulet.
2010-03-09 20:17:26 | Raporteaza
Ce-i asta?! Invazia de seara a intelectualilor de la PDL?! Iata, numai nume grele: @nepotu lu tamara, @satana din parcare, @victor L…
2010-03-09 21:21:26 | Raporteaza
vad ca exista unii naivi pe aicea care citind despre faptul ca Antonescu i-a reprosat lui patriciu ceva spun ca basescu nu are dreptate ca patriciu e in spatele lu antonescu, voi nu intelegeti oare ca nimeni in politica nu are aceleasi ideologii ca voi? in politica sustii mereu pe cel care iti aduce cel mai mare profit, daca orban ar fi adus mai mare profit l-ar fi sustinut patriciu pe orban dar faptul ca antonescu ii spune lui patriciu ca nu a actionat bine nu e mare lucru, trebuie prezervata imagine; va mai amintiti cand geoana l-a facut malefic pe SOV??? pe el l-or prins cand a mers noaptea sa isi ceara scuze, pe antonescu din pacate nu il urmaresc inca paparazzi
Nu mai fiti naivi, in spatele condureii oricarui partid se afla oamenii influenti, unii mai hoti decat altii asta e singura diferenta, unii fura mai putin altii mai mult
2010-03-09 21:36:04 | Raporteaza
@eu: “ad ca exista unii naivi pe aicea care…”
Tu vezi, dar… nu intelegi.
2010-03-09 21:39:41 | Raporteaza
Shok!!!BOLCAS A FOST EXTERNAT!!
2010-03-09 22:30:57 | Raporteaza
@ramstein
da,ai dreptate;in spatele lui Patriciu se afla Base iar in spatele lui Bolcas se afla matusa Tamara!(did you get my point?)
2010-03-09 22:34:15 | Raporteaza
@nepotu lu tamara, #38
Only a medic would get your point
2010-03-09 22:38:03 | Raporteaza
Ramstein vad ca guvernul Boc nu a redus suficient numarul bugetarilor si unni ca tine inca stau linga calculatoarele birorilor bugetare si debiteaza timpenii pe banii nostri a contribuabililor cinstit care lucram sa pompam bani pentru ca voi sa aveti salarii si sporuri.
2010-03-10 10:14:10 | Raporteaza
@Locke… in general nu-mi pierd vremea cu imbecilii comuni, dar tu faci parte din acea categorie de pedelist imbecil peste limita acceptabila, sluga perfecta a imbecililor care ii sunt stapani si idoli de la Cotroceni, Palatul Victoria si Aleea Modrogan. Cum ai ajuns la concluzia ca as fi… bugetar?!?!
2010-03-10 16:17:29 | Raporteaza
@Rambo: daca in loc de “epoleti” ziceai “bani” ai fi tras lozul cistigator. intr-o tara normala cei cu bani dicteaza cine sint oamenii politici si e normal sa fie asa. “poporul” traieste din salariile platite de cei cu bani deci relatia e clara….crin insa a ramas in urma cu intelegerea lumii. din ce am spus cred ca este foarte evident ca am orientare liberala clara….
2010-03-14 13:46:22 | Raporteaza