![]() | …Cristian Preda: Patru ore cu sufletul pe masa (III) “Elena Basescu e peste Norica Nicolai”vezi toate articolele de Alin Fumurescu23 Mar 2010 la 06:34 21 comentarii 2117 vizualizari. |
Becali e inutil in Parlamentul European
AF: Cum e sa fii consilierul lui Basescu si sa nu fii ascultat? Presedintele vrea in continuare parlament unicameral…
CP: Basescu stie sa asculte. Am descoperit asta inainte de a-i fi consilier. Eram la externe si discutam cu el inaintea intalnirilor oficiale, prêt de cinci minute – retinea esentialul. Am cunoscut multi oameni politici care se pierd in detalii. Asta e prima chestiune. A doua este ca un consilier, spre deosebire de un politic nu e responsabil. Nu e cel care decide. Presedintele decide, asa ca e firesc ca uneori consilierii sa nu fie ascultati. Cat priveste chestiunea monocamerala e firesc ca TB [Traian Basescu] sa nu renunte. Problema e ca trei dintre cele patru partide sunt impotriva, iar votul in parlament e parte a revizuirii. Mai important decat numarul camerei e structura relatiei dintre legislativ si executiv.
AF: Repet, aici nu prea suntem de acord.
CP: Accept diferenta. Pentru colegii mei pedelisti declaratia mea e aur curat.
AF: Adica?
CP: Au si ei ocazia sa se arate progresisti.
AF: Ok. Trecem la altceva. Care sunt cele mai importante satisfactii ca europarlamentar?
CP: Doua satisfactii majore la PE: prima e aceea de a lucra intr-un mediu foarte clar structurat, cu oameni foarte civilizati, cu un nivel de instructie mult peste medie, mai ales la Afaceri Externe, care e comisia mea principala. Asta conteaza foarte mult. Nu ai sentimental ca trebuie sa faci opera de educare.
AF: Asta e o staisfactie, ca sa zic asa, personala. Te intrebam despre “binele comun”. Pentru tara, Cristi, pentru tara!
CP: Doi – e satisfactia de a produce compromisul. PE e o insitutie de constructie a unor compromisuri foarte ample. Si tara ar avea de invatat din asta. Romania detesta compromisul. Aici pasiunea fundamentala e impunerea in fata celorlalti. Daca se poate, cu reducerea la tacere pe viata.
AF: Am o explicatie pentru detestarea compromisului – e teza mea d doctorat – dar asta e o alta poveste…
CP: Ah, interesant! As vrea sa citesc. E o tema foarte generoasa.
AF: Iti voi trimite – dar asta e interviul tau, nu al meu.
CP: Ok, revin. La PE ai doua formule de reprezentare. Una patriotica, [de tip] tribun, a doua europeana – reprezeinti un interes european, nu cel national. Parlamentarii influenti sunt din a doua categorie. Nici un tribun nu misca lucrurile intr-o directie sau alta. E o regula foarte diferita de lectura din tara – nu ma feresc sa o spun. Sar cu capul inainte.
AF: Asta cu “tribunii” iti apartine?
CP: Da, imi apartine.
AF: Fain! Poate o impui in PE.
CP: In fine, sunt scrise si articole pe tema profilurilor: sunt expertii, sunt politicienii cu o cariera nationala care-si adauga un panas European, sunt patriotii veniti sa-si apere tarisoara… Am simplificat si eu. Mai e ceva: ritmul de lucru e intens dar sunt si mult chiulangii. Sunt reuniuni in care numarul deputatilor e de zece ori mai mic decat al asistentilor, expertilor, invitatilor, etc
AF: Bun, inteleg – si mai multi oameni din Romania inteleg asta. Dar cititorii vor sa stie: ce a facut Cristi Preda in PE pentru tara, fie si indirect?
CP: Am facut exact ce fac ceilalti deputati europeni care sunt influenti – am negociat un numar important de dosare de politica externa, de la cele referitoare la imediata noastra vecinatate, la cele care privesc Uniunea ca intreg. Chiar daca astea nu spun mare lucru romanilor, eu asum ca suntem europeni. Orice e interesant pentru Uniune e interesant si pentru fiecare cetatean roman. Un deputat European nu are mandat precum un ministru de interne.
AF: Cum te intelegi cu ceilalti europarlamentari romani?
CP: Cu ceilalti deputati interactionez in masura in care sunt in aceeasi comisie cu mine, pentru ca esentialul se petrece in comisie, respectiv in grupul politic. In comisii ma intalnesc cu [Adrian] Severin, [Mircea] Pascu, Norica [Nicolai] si Elena Basescu, care e supleant, dar are asiduitate. In grup ma vad cu pedelistii si udemeristii.
AF: Deci nu iesiti impreuna la o bere, sa puneti Europa la cale?
CP: Am iesit in oras de treipatru ori pentru socializare. Exista desigur si dejun sau dineu de lucru, dar nu socializez foarte mult, mai ales ca plec de la Parlament pe la 10h30, 11h noaptea, ca sa prind ultimul tramvai. Ma rog, penultimul.
AF: Europarlamentarul merge cu tramvaiul?
CP: Nu am carnet, asa ca…
AF: Asa e – uitasem. Dar mai sunt si taxiuri…
CP: Avem masina de la Parlament la dispozitie, dar o folosesc doar pentru a merge de si la aeroport. In rest, prefer tramvaiul. Cristi Popescu, un poet genial al generatiei ’90 a scris despre tramvai pagini extraordinare…A murit din pacate foarte de tanar.
AF: L-am cunoscut pe Cristi Popescu [intr-o tabara] la Izvorul Muresului. Da, e genial, ca si Muri (Ion Muresan) – daca-l prinzi, citeste-l! Revenind, insa. Cu Gigi Becali te vezi?
CP: Interactionez mai mult cu deputatii din alte tari. Cu ei trebuie sa lucrezi, ca sa obtii sprijin, pentru ca esenta e negocierea pentru obtinerea unui compromise cat mai larg. Becali e absolut inutil. Nici nu vine foarte des. In general, cei din grupul non-inscrisilor sunt lipsiti de orice influenta. Din 33 de deputati, trei sunt din aceasta categorie. Mai sunt si unii care chiulesc pe rupte.
AF: Intrebarea pe care o asteapta toata lumea: cum e sa fii coleg cu Elena Basescu si consilierul tatalui ei?
CP: E greu de descris, dar incerc.
AF: Incearca.
CP: Cu presedintele am vorbit intotdeauna foarte deschis. E stilul meu. Asa procedez si cu ceilalti. Si Elenei, ca si altora, le spun foarte direct ce cred.
AF: Asa, si? Ce i-ai spus Elenei?
CP: Am in vedere situatii foarte diverse, dar as rezuma asa: spre deosebire alti colegi, Elena Basescu nu e iritata de faptul ca uneori sunt mai degraba profesor decat om politic. Oricum, se vorbeste prea mult despre ea. E peste nivelul multora care o contesta, de pilda peste Norica Nicolai.
AF: Ce l-ai consiliat pe Traian Basescu cand ai aflat ca fiica sa intentioneaza sa candideze la europarlamentare?
CP: Nu pot face public acest lucru. Asum discretia impusa de colaborarea cu presedintele. Am insa o relatie buna cu Elena si cu alti colegi. Eu sunt prietenos…
AF: Prietenos?
CP: Prietenos, in sensul in care schimb doua vorbe cu oricine.
AF: Cat de absurd ar fi scenariul unei confruntari Udrea-Saftoiu pentru presedintia Romaniei?
CP: Adriana sau Claudiu?
AF: Adriana.
CP: Vreau sa spun ca pe ei ii cunosc mai bine decat pe Elena Udrea. Am lucrat cu amandoi, inainte ca eu sa merg la Cotroceni si am avut sentimental ca sunt profesionisti si foarte devotati presedintelui. Nici Adriana, insa, nici Claudiu, nici Elena, nu mai erau la Cotroceni cand am ajuns eu. Revenind, cred ca nici Adrian, nici Elena nu au profil de prezidentiabil.
AF: De ce?
CP: Nu pentru ca ar fi lucrat cu Traian Basescu. Un prezidentiabil are nevoie de un proiect. Adica de o ambitie care sa poarte un proiect.
AF: Ambitie au amandoua….
CP: Ambitie care sa poarte un proiect! Udrea e mai degraba atrasa de cariera in executiv, in vreme ce Saftoiu pare trasa de cariera de parlamentar. Ambele parcursuri sunt foarte onorabile. Deocamdata nu exista semen ca vreuna dintre ele ar vrea sa treaca de acest nivel. Un prezidentiabil are nevoie de o istorie mai lunga si de un proiect…In plus, iau in calcul faptul ca Adriana Saftoiu si Elena Udrea raman legate de structuri de partid. Exclud, altfel zis, ideea ca ca s-ar putea regasi intr-o confrunatre fara de partid sau impotriva partidelor. Deocamdata par sa fie foarte atasate de organizatiile din care fac parte.
“Ambitia noastra e mare. Dar e calculata”
AF: Bun. Am tot vorbit (eu cel putin) despre “intelectualii din PD-L. Doua intrebari: (1) Cum va mai intelegeti? Care mai e relatia ta cu TRU (Traian Razvan Ungureanu) si cu Sever Voinescu? (2) Cam cata influenta aveti pentru a “reforma partidul (stiu, “suna ca dracu’”)?
CP: Sever si TRU sunt foarte diferiti, dar amndoi imi sunt foarte simpatici. Pe Traian il vad mult mai des. Cu Sever exista o compensatie pe blog…Chiar daca la un moment dat vorbea ca Ioan Oltean.
AF: Dar de ce crezi ca Traian, odinioara atat de vocal, a devenit atat de tacut?
CP: Influenta publica e mai importanta decat cea din organizatie. Discretia nu inseamna lipsa de solidaritate. Negocierea intr-un partid a lucru greu. Faptul ca avem partituri diferite, moduri de a reactiona care nu sunt intotdeauna aceleasi, e un avantaj pentru noi. Ambitia noastra e mare, dar e calculata.
AF: Stai putin! Adica TRU a suferit o metanoia precum Saul pe Drumul Damascului?
CP: Nu stiu daca e Saul. PDL are nevoie de multe. Le dam o mana de ajutor. Dar nu se lasa toti ajutati. Unii nu vad problemele. … Am cam obosit. E, oricum, cel mai lung interviu facut vreodata – dar si cel mai simpatic. Facem un final glorios sau mai sunt intrebari?
AF: Bine, ultima intrebare. Care ar fi momentul, ce ar trebui sa se intample, pentru a spune “Hier stehe ich”/here I stand, I can do no other”? Momentul in care te-ai vedea nevoit sa te retragi pentru a nu-ti “pierde sufletul”?
CP: Niciodata. Un asemenea moment nu va veni nicodata.
AF: Indiferent ce s-ar intampla?
CP: Cand am intrat in competitia politica, parasind taramul consilierului, am stiut ca va fi pentru totdeauna.
AF: Asta mi-a placut.
CP: Ma voi opri atunci cand imi voi atinge scopurile.
AF: Lui [Max] Weber I-ar fi placut [replica asta].
CP: Stiu.
AF: Stiu ca stii. Multumesc pentru tot, dar mai ales pentru sinceritate.
CP: Cu placere. A fost, cum am zis, cel mai lung dar si cel mai simpatic interviu. Pentru ca m-am simtit in largul meu.


Cristian Cojanu azi la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu azi la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
| 1@trolu"asa cum au platit si ceilalti pentru greselile lor"no shit, daca a platit tariceanu vreo amenda, ceva, io n-am auzit.... | ||
| 2de la "pdl usl aceeasi mizerie" intelectualii basescului au trecut la next level: sa ne iubim ca fratii, sa nu ne f... in c.. altii! :) sunt de acord ca se impune schimbarea radicala a discursului basist... | ||
| 3Din fericire lupta impotriva ACTA nu depinde de romanii a caror constiinta civica este superba dar lipseste cu desavarsire.Lupta se da in tarile cu traditie democratica si cu oamenii care au aceasta contiinta.Asa... | ||
| 4scuze, maestre, cu astia nu merge cu discursuri gen pontaCatrinel Plesu de la ICR, sotia lui Andrei Plesu de la GDS, a turnat pentru DIE, mama lui SIE. DOCUMENT CNSAS. El, membru PCR de la 19 ani.... | ||
| 5Explicatia ta e de-a dreptul idioata. Imi aminteste de protestele cu Rosia Montana sau chiar de cele contra lui Base/PDL.Pentru jurnalistul lui Peste, cu "studii de filosofia culturii": pe net oamenii... | ||
| 6CE LIPSESTE DIN BIOGRAFIA MIROBOLANTULUI INTELECTUAL MIHAI...RAZVAN...UNGUREANU1)In decembrie 1989 cand la Iasi in Universitate s-au semnalat primele proteste-miscari anticomuniste, membrul CC al... | ||
| Mihai Goţiu 28401 citiri |
| Costi Rogozanu 13796 citiri |
| Adriana Săftoiu 9325 citiri |
| Cristian Teodorescu 8892 citiri |
| Remus Cernea 7784 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5702 citiri |
| Iulian Leca 5373 citiri |
| Laura Cernahoschi 5363 citiri |
| Alin Fumurescu 5269 citiri |
| Dorin Tudoran 4350 citiri |
| Mihai Goţiu 9 postari |
| Costi Rogozanu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Dorin Tudoran 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Remus Cernea 2 postari |
| Mihai Goţiu 117830 citiri |
| Costi Rogozanu 76826 citiri |
| Cristian Teodorescu 52126 citiri |
| Alin Fumurescu 30696 citiri |
| Remus Cernea 25974 citiri |
| Iulian Leca 24707 citiri |
| Viorel Dobran 19387 citiri |
| Dorin Tudoran 16689 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15473 citiri |
| Laura Cernahoschi 14170 citiri |
| Mihai Goţiu 45 postari |
| Costi Rogozanu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Unii il alinta cu apelativul: tucalar. Al lui Basescu, bineinteles. Se potriveste perfect pentru acest individ denumirea aleasa. L-a consiliat pe presedinte ?!? Greu de sustinut asa ceva. Ca sa-si justifice functia, prin presa s-a auzit ca-l alimenta cu bancuri pe presedinte. Asta spune totul despre amandoi.
2010-03-23 07:14:18 | Raporteaza
@pandele: ceea ce scrie “in presa” nu trebuie sa fie neaparat adevarat.Depinde de profesionalismul si respectul de sine al autorului.
Imi place interviul.E sincer.Si e mare lucru.Felicitari.
2010-03-23 08:30:40 | Raporteaza
„Deocamdata nu exista semen ca vreuna dintre ele ar vrea sa treaca de acest nivel.”
Roditoare greşeală de literă. Câte glumiţe şi sărate, şi nesărate nu se pot face cu asta!!!
2010-03-23 08:31:01 | Raporteaza
A inceput sa-mi placa abia in a doua parte, pe masura ce v-ati incalzit. Partea asta e cea mai faina.
2010-03-23 08:49:19 | Raporteaza
Sincer? Ma indoiesc de sinceritatea raspunsurilor.Raspunsuri care impresioneaza pe cei care “nu vor sa vada” abilitatea cu care domnul Cristian Preda pozeaza in “persoana verticala”.In cateva locuri se da de gol.
2010-03-23 09:36:10 | Raporteaza
interesant ca C.P. nu reuseste sa spuna nimic in favoarea ebei, pana cand revine la obsesia anti-pnl si face o comparatie sforaitoare cu norica. ei, aici si-a arata atat limitele personale cat si ale partidului. pdl-aci nu pot sa vorbeasca despre ei ca echipa decat raportindu-se la PNL. sunt tristi…
2010-03-23 10:08:02 | Raporteaza
Cristian Preda abordeaza politica intr-un stil “floretist” : ataca, riposteaza, se retrage, fandeaza, inteapa
Cateodata ii reusesc “tusele”, alteori nu. Impinge limitele, dar nu le depaseste.
Interesant si inteligent mod de a inainta in ierarhia politica. De departe e “achizitia” cea mai reusita a PDL.
2010-03-23 10:16:44 | Raporteaza
@observator: pnlistii sunt la fel de tristi, ba chiar depresivo-maniaci, mai ales cand subiectul e Basescu.
E normal ca PDL sa se ia in “coarne” cu PNL, sunt ca 2 berbeci care s-au intalnit pe puntea ingusta a dreptei. Unul trebuie sa cedeze sau sa cada.
Cat despre EBA, ai dreptate. Dl Preda ar fi trebuit sa aprofundeze afirmatia ca e mai competenta decat NN.
Cum e “peste” NN? inoata mai bine in piscina?
2010-03-23 10:27:04 | Raporteaza
Cred ca comparatia cu Komisarul Norica nu a fost foarte relevanta. Mi-e greu sa gasesc pe cineva care sa nu fie peste nivelul Komisarului… Daca vreti sa mai echilibrati situatia, va trebui sa o bagati si pe nepoata in ecuatie…
2010-03-23 11:19:00 | Raporteaza
Oare cand a constatat Domnul Cristian Preda “inteligenta iesita din comun” a Elenei Basescu? Cand i-a facut lucrarea de masterat(precizez informatie de pe internet)?
Poate exagerez,dar comparatia Elena Basescu – Norica Nicolai este in cel mai bun caz STUPIDA,daca mi se permite o parere.De unde rezulta ca si “verticalii” trebuie “sa perie”,pentru a rezista in “mahalaua politica”.
2010-03-23 11:23:41 | Raporteaza
Acum am apucat şi eu să citesc prima parte a interviului. Le citesc şi pe următoarele şi revin cu o impresie. Până atunci trebuie să îi spun ceva domnului Preda: Hai Rapidu!
2010-03-23 12:03:13 | Raporteaza
Înţeleg că d-l Preda e prezidenţiabil fiindcă are un proiect politic – pe care îl va împlini – şi pentru că nu va fi niciodată legat de structuri de partid.
Reţeta de succes a prezidenţialelor româneşti arată că, dimpotrivă – cu excepţia lui Constantinescu – ajunge preşedinte acela care nu are proiect politic (decît dacă şi dorinţa de putere este aşa ceva) şi care are sprijinul unuia din partidele (coaliţiile) care contează.
Un proiect politic “mai mititel” (un rezumat ori doar o parte a proiectului politic “mare)e de ajuns pentru a fi parlamentar, cu condiţia să fii susţinut de structurile de partid.
Proiectul politic al d-lui Preda promite a fi total diferit de cel al lui Băsescu, pe care – însă – nu-l poate discuta public, acum. Adică, pe lîngă un proiect politic, mai e nevoie şi de o strategie de punere a sa în operă, şi de o tactică adecvată pentru a nu-l devoala prematur (dacă nu cumva chiar a-l compromite).
Practic, ar mai fi nevoie de un interviu pentru lămurirrea lucrurilor. Dar nu acum – poate prin 2012.
2010-03-23 14:11:15 | Raporteaza
Si eu am o parere destul de buna despre EBA, cu toate ca sunt de parere ca ar trebui sa se mai perfectioneze sa evite unele greseli, dar niciodata nu e prea tarziu sa se indrepte.
2010-03-23 14:14:37 | Raporteaza
Elena Udrea face o treaba foarte buna la minister. EU cred ca daca continua in ritmul asta ar avea sanse sa ocupe cea mai inalta functie in stat. Este o femeie competenta! A demonstrat multe pana acum si va continua sa ne uimeasca.
2010-03-23 16:10:54 | Raporteaza
Cristian Preda a inceput sa imi modereze comentariile. Cu siguranta: urmeaza cenzura. Deci: domnule Fumurescu… puteti sa-l bateti de dormeza. Devine un comunistoid pudrat cu o aparenta democratie.
p.s n-am injurat…. comparativ cu lumea de acolo. Se pare ca-s prea subtil
chiar ca trebuie sa-i fie rusine! Nu degeaba a plecat Liviu Antonesei! stie el ce stie.
2010-03-23 21:07:11 | Raporteaza
Elena Udrea nu merita astfel de critici ci are nevoie de aprecierile noastre pentru ceea ce face!
2010-03-23 22:16:16 | Raporteaza
@Raluca:
te pricepi… din cate vad. cred ca esti buna si matale pe undeva pe la partid. Daca cumva nu esti…
& jeni… idem. va potrivitz de minune.
2010-03-24 02:29:31 | Raporteaza
te ridici si continui. lasa sensibilitatile de domnisoara
2010-03-24 16:56:28 | Raporteaza
Nu vad de ce Udrea este atat de criticata si de ce oamenii care o sustin sunt criticati … mi se pare aberant!
2010-03-25 03:11:29 | Raporteaza
Iarasi apar discutii in care este implicata si dna Udrea fara a avea vreo vina anume.
2010-03-27 20:35:38 | Raporteaza
Udrea chiar este o solutie reala pentru viitorul Romaniei.
2010-03-28 22:53:52 | Raporteaza