![]() | Daca pierde Basescu, acum stiu de cevezi toate articolele de Pavel Lucescu20 Nov 2009 la 22:20 54 comentarii 2496 vizualizari. |
Un pustan destept, arogant si cu tupeu, un tocilar insipid si plictisitor si un dulau rebegit, care i-a starnit mila pana si lui Cristian Tudor Popescu.
Cum naiba sa gasesti un castigator intr-un meci cum a fost dezbaterea de la Palatul Parlamentului dintre Crin Antonescu, Mircea Geoana si Traian Basescu?
Cu exceptia lui Traian Basescu, care s-a mai intremat spre finalul spectacolului, dar a ramas constant surprinzator de slab, Crin Antonescu si Mircea Geoana au avut momentele lor de varf si de penibil.
Ca telespectator, am amutit cand am auzit care e cea mai buna fapta a lui Geoana, povestita de el insusi: “N-am dat-o afara din casa pe soacra-mea”. Iliescu a fost dragut cu Geoana, la un moment dat.
Antonescu avea la doi metri in spate una dintre cele mai frumoase personalitati ale Romaniei din ultimii 93 de ani – varsta lui Neagu Djuvara. In schimb, pentru Crin, modelul moral e un tip show biz: nici prea-prea, nici foarte-foarte, solistul al unei trupe, pe nume Tudor Chirila, despre care multi romani se intreaba “who the fuck is he?”.
A fost momentul in care Antonescu si-a anulat impresia foarte buna facuta in prima jumatate de ora: faza cu salariul cumnatului lui Geoana de la Eximbank – 20.000 de euro – contrapusa cu discursul anterior al lui Geoana despre saracii Romaniei, l-a naucit pe candidatul PSD.
Geoana si-a mai spalat din stupizenie incheind cu un gest ca la carte: a impartit flori sotiilor celor doi si neveste-sii si a strans mana adversarilor. Un gest coerent cu mesajul lui, si din campanie si din aceasta seara – de impaciuitor, de baiat cuminte si ascultator.
Antonescu a mai reusit sa puncteze in discursul final, fiind de altfel singurul dintre cei trei care a inteles ca un mesaj in asemenea situatii se adreseaza inimii si nu ratiunii, una din greselile celorlalti doi fiind abuzul de cifre, procente, documente, tratate, date istorice irelevante etc.
Dar surpriza acestei seri a fost un Traian Basescu de nerecunoscut. Daca va pierde aceste alegeri, Basescu din aceasta seara va fi cea mai sigura explicatie.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 2Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 3@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 4@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| 5Domnule Rogozanu, cu totul offtopic mă întreb dacă ați putea face o anchetă asemănătoare și asupra dosarului ”Trofeul calității”. Cu siguranță sunteți la curent cu noile evoluții ale dosarului: ISC s-a... | ||
| 6@tamara’s nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| Mihai Goţiu 11992 citiri |
| Cristian Teodorescu 10781 citiri |
| Costi Rogozanu 10201 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4471 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4041 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2897 citiri |
| Iulian Leca 2411 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63051 citiri |
| Cristian Teodorescu 41129 citiri |
| Costi Rogozanu 39163 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18225 citiri |
| Alin Fumurescu 17936 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9022 citiri |
| Dorin Tudoran 8823 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Isi explica pozitia din seara asta, la B1. Si spune ca si-a impus sa fie neutru in aceasta seara, pe cat posibil,intrucat stie ca intra in turul 2. Cred ca nu a turat la maxim in seara asta…
2009-11-20 22:33:02 | Raporteaza
Mie Basescu mi s-a placut mult superior celorlalti. Temeinic, motivat, destul de toerant. Acesta este Basescu cel adevarat, care se vedea mai greu atunci cand exagera cu glumele, cu hahaitul si cu anumite vorbe scapate si exploatate.
Este adevarat ca Traian Basescu nu era intr-o forma fizica buna, dar fiecare are momente din astea, chiar si cei tineri. Am observ ca la unele televiziuni se face mare caz de asta, ceeace arata ca, oricat de intelectuali publici si vizibili se dau unii, in fond sunt niste rudimentari.
Am trecut pe B1, a venii Basescu.
Sper ca poporul care a urmarit emisiunea sa fie mai destept decat cred cei carora mogulul le-a cumparat inteligenta.
2009-11-20 22:33:49 | Raporteaza
si daca ar castiga ce explicatie ar avea?
2009-11-20 22:35:32 | Raporteaza
Hmm, oare nu va grabiti? Am convingerea ca Base inca isi tine asii in maneca. Decisiv va fi turul 2, caci de primul tur sigur trece, si abia atunci ne vom delecta cu “marele animal politic”, intre cele 2 tururi il vom recunoaste cu certitudine.
Antonescu incearca sa arate ca si el poate fi “dulau fioros”, pacat ca rolul nu doar ca nu-l “prinde”, dar este in incompatibilitate totala cu sloganul campaniei sale … deja inconsecvent?
Iar Geoana … o sa incep sa-l suspectez si de practici voodoo, poate-poate o mai creste procentul din sondaje.
2009-11-20 22:39:15 | Raporteaza
o explicatie a oferit pe B1TV. A fost comportamentul unui politician care a dat sansa celorlalti sa se faca remarcati, pentru a se decide in ochii romanilor cine va fi demn sa-l infrunte in marea batalie. Basescu nu numai ca este un jucator, dar si un maestru al jocului.nimic nu este intamplator
2009-11-20 22:46:05 | Raporteaza
Realitatea,si aici nu ma refer la televiziune,este alta! Cred ca nici picat cu ceara n-ati putea recunoaste REALITATEA exact asa cum este ea,ca sa citez din BUG Mafia.E jenant sa vezi un jurnalist bunicel cum se cocoseaza sub povara Irealitatii,si aici ma refer la televiziune!
2009-11-20 22:46:38 | Raporteaza
hmmm, exagerati. Base a pornit mai greu, dar a pornit bine. Iar ce spune CTP…
topul meu:
1. Base, coerent, pregatit, putin mai obosit, explicabil si pt. ca ieri a fost toata ziua la Bruxelles si a venit in tara pe la 1.30 dimineata. In plus, a fost si calcul, caci el e deja in turul 2.
2. Crin, combativ, insa fara substrat.
3. Geoana, slab, sters, a incercat sa dea un aer de competenta, insa poate a prins la altii, nu la mine.
2009-11-20 22:47:51 | Raporteaza
Cred ca e senzatia ca Traian Basescu a fost de ” nerecunoscut” asa cum spuneti e pentru ca el a preferat sa raspunda la intrebarile puse de robert turcescu, e pentru ca nu a atacat la persoana. A avut o prestatie de bun simt si calculata. E normal pentru ca e pe primul loc in sondaje, in aceasta seara batalia s-a dat intre Geoana si Crin pentru a intra in turul 2. Nu era lupta lui in seara asta.
2009-11-20 22:48:51 | Raporteaza
Aveti dreptate, dar nu pana la final. Dezbaterea de azi nu avea miza pt. Basescu, ci pt. ceilalti doi. De aceea astazi si-a permis afisarea competentei, decentei, calmului, atitudinea non-kombat(mie mi s-a parut de-a dreptul aburit).N-a atacat pe temele la care ne asteptam cu totii, dovada ca le pastreaza pt. turul 2. Probabil si nervul. Sau?
P.S. Acum vorbeste pe B1 despre responsabilitatea presei.
P.S. Prosty m-a terminat cu excesul de trimiteri religioase. Ii explica si lui cineva ce-i cu social-democratia aia?
2009-11-20 22:53:26 | Raporteaza
Si eu stiu ca daca Basescu intra in turul doi si dupa prestatia relativ slaba din aceasta seara, aceste dezbateri TV nu au nici o importanta pentru rezultatul final al alegerilor. Iar daca o singura dezbatere TV e suficienta sa-i promoveze pe Geoana si Antonescu in turul doi, atunci poporul are conducatorii pe care-i merita (cum i-a avut si in anul 2000, cind i-a promovat pe Iliescu si Vadim).
Altfel se poate comenta si ca Basescu si-a menajat fortele (si adversarii) pentru turul doi, pentru ca este imposibil ca cistige direct din turul intii si nu este teribil de important sa se claseze pe primul loc dupa turul intii. In turul doi Basescu are nevoie si de o parte din voturile simpatizantilor contracandidatilor, deci, din postura de favorit in sondaje, fara emotii cu privire la calificarea in turul doi, nu avea interes sa se lupte pe viata si pe moarte cu adversarii.
2009-11-20 23:13:53 | Raporteaza
E clar o sa NU intelegeti niciodata nimic, dar macar fiti realisti! E in regula sa comentati anumite raspunsuri ale domnului Basescu, doar ca e la fel de in regula sa recunoasteti ca niciunul dintre respectivii n-a fost mai capabil sa raspunda si sa faca mai bine fata atacurilor ca actualul si viitorul presedinte al Romaniei: Traian Basescu. E vorba pur si simplu de o judecata logica si cat mai sincera!
2009-11-20 23:36:05 | Raporteaza
la b1 este ok pentru presedintele basescu el sa castige
2009-11-20 23:37:17 | Raporteaza
confruntarea din aceasta seara a fost pentru turul doi:Geoana sau Antonescu …. si s-a sfarsit tot cu o medalie de aur pentru TRAIAN BASESCU
2009-11-20 23:44:14 | Raporteaza
De asta se cheama blog,intrucat poti sa injuri pe cine vrei,nu e un articol pertinent si obiectiv de presa.Eu vad din alt unghi,cred ca Basescu arata ca poate lupta pe toate fronturile,iar de data asta a ales o strategie de politician diplomat,asa cum este si de obicei,insa lipsind poate euforia.Si asta pentru ca n-avea motive,cand a vazut lanag cine sta.El a adus dovezi si a fost echilibrat in comparatie cu ceilalti!
2009-11-20 23:44:54 | Raporteaza
Basescu a muncit si munceste in continuare,el este Presedintele Romaniei, in vreme ce Geoana are doar de invatat o poezioara care o repeta mereu, insa si atunci greseste, iar Antonescu incearca sa-l imite pe Basescu deoarece doar asa ar putea fi interesant pentru electorat. Nu are de ce sa dea totul acum, are nevoie de energie si pentru turul 2.
2009-11-20 23:45:26 | Raporteaza
dnule Lucescu, ati gresit-o. La Nashu, Base a zis clar, a fost o atitudine deliberata din partea lui, iar la turul 2 va fi mult mai combativ.
2009-11-20 23:51:03 | Raporteaza
Si dacă nu va fi cum ziceti, demisionati cu toti pentru incompetenta? Nu pentru opinie, e a dumneavoastră, ci pentru că o ambalaţi în aura de certitudine a unei axiome euclidiene?
2009-11-20 23:53:24 | Raporteaza
Base a punctat mult mai bine la Nasul. A fost mai liber si Cristoiu a stiut sa scoata momente mai interesante decat Radu Moraru.
Promisiunea lui Basescu pe final: in turul doi nu il vom mai vedea pe presedintele Basescu ci pe candidatul Basescu
Se anunta vremuri grele pentru Geoana
2009-11-20 23:53:56 | Raporteaza
stimate domn, suntem o natie de nehotarati. deci il criticam 5 ani ca tipa, face scandal, hahaie sau mai stiu eu ce si in seara asta suntem dezamagiti ca a vorbit la obiect,nu a tipat, nu a jignit si nu s-a luat la tranta cu contracandidatii? va hotarati odata ce vreti, ca noi, simplii votanti ne-am cam hotarat!
2009-11-20 23:57:38 | Raporteaza
Pavel,
E imposibil să ai o opinie cîtă vreme iubești un lider.
Of. Hai la vot, în voturi să ne măsurăm.
2009-11-21 00:05:37 | Raporteaza
Pai de-aia nu suntem multumiti de ceea ce avem pentru ca suntem niste aiuriti,nehotarati,etc.E atat de greu sa-l apreciem pe cel care se zbate pentru tara asta???
Basescu merita sa continue!!!
2009-11-21 00:06:01 | Raporteaza
Heloo. Cu cine sa votezi, de cum iesi pe strada, esti scarbit de conglomeratul format de panotaje, unul sub altul,,, si pana la urma toti sunt impreuna, sunt prieteni si parteneri.
Tot timpul am votat ce am considerat ca este mai intelgigent,, fratilor acum il votez pe Vadim ( ori la bal ori la spital ) sau dece nu pe Becali, sa stim o treaba.
Macar de la cei doi mentionati sincer, stiu la ce sa ma astept, restul de megastaruri ale politici romanesti, au dovedit si ne-au arat cum se pune o tara pe butuci, promovand specula imobiliara si diverse parteneriate politice si clienterale pe care le aveau.
Consider ca avem nevoie de o mana de fier care sa ne protejeze interesele economice cat si de alta natura in fata Europei, sa dezvoltam industria distrusa de cei care au fost pana acum la conducere si sa administram bine banul public… fratilor puneti si voi un comision de 20 % la o tranzactie,,, nu mai puneti 2000 % da-o in mama ei de treaba.
Personal sunt scarbit de politica, de cei care ne conduc si de cei care administreaza. Oricine poate sa fure, greu mai este sa construiesti si sa dezvolti ceva, sa gandesti este destul de greu.
Apropo, cine candideaza ? – este unul dintre ei fara “Vanzari Anterioare”? nu cred. Cine ii sustine? ( cativa oameni de afaceri )… Sunt multe de intrebat si de raspuns…
Tuturor politicienilor le spun, Sa Va Fie Rusine !!!! si sa aveti sansa sa nu ma intalniti pe strada, pentru ca nu o sa va placa..
Avem nevoie de un partid care sa promoveze cinstea, demnitatea si buna crestere cat si profesionalismul. Figuri noi, tinere, fara nicio legatura cu politicul deja existent si fara sprijin material din partea unor sponsori, intradevar sa reprezinte cu deminitate un popor.
2009-11-21 00:44:37 | Raporteaza
“constant surprinzator” ?!?!
“ca telespectator am amutit” – dar, d-le, vorbesti singur cu televizorul?
Sau esti constant surprins de ce se-ntimpla de fapt dincolo de ecranul televizorului?
2009-11-21 00:48:26 | Raporteaza
#
Constant cu stupoare cu domnul BASESCU a facut o fapta buna cand a crestinat un musluman …dar eu vreau sa stiu ce are religia muslumana…poate nu stie ca muslumani sunt peste un miliard jumatete…iar face gafe nu se poate nici nea Costel de carciuma din colt nu poate sa faca asa ceva dar ce au muslumani ca fapta buna sa le crestinezi domnule BASESCU…halal presidenteeeee…mai si vrei sa mai conduci tara asta inca 5 ani…pate nu stie el ca mai sunt in ROMANIA aperoape de 150000 de muslumani si toti cu drepturi depline…..inclusiv votul……si se mai intreaba de ce muslumani devin teroristi…cum sa r simti el daca zice un neamt ca am luat un roman si le am facut german facand o fapta buna….HALAL PRESIDENTE………
dr.CHAWI….MUSLUMAN (ARAB)
#
Florea Ciprian says:
2009-11-21 01:02:12 | Raporteaza
stimate domn, te credeam mai competent.ce naiba voiai sa faca base, sa se puna rau cu electorate de care are nevoie in turul doi ? a avut putere de sinteza, a spus la obiect, si s-a abtinut sa fie basescu doi care va cuceri, nu va fi arbitru.
PS- si pe blog se uita vantu la voi?
2009-11-21 01:03:34 | Raporteaza
Cand Basescu e prea combativ, e dictator, cand nu e combativ, e deja prea slab. Sunt curioasa despre ce va scrie presa cand va iesi Basescu din politica.
2009-11-21 01:32:20 | Raporteaza
Asta de deasupra m-a amuzat cel mai tare. Deci musulmanii din Romania vor deveni teroristi fiindca Basescu a botezat un bebe musulman
))) Si eu cred ca Basescu ar trebui sa raspunda in fata Tribunalului de la Haga pentru crime impotriva umanitatii dupa aceasta declaratie
))
PS: Neamn, roman sunt nationalitati. Cu ele te nasti si, e drept, se pot schimba. Crestin, Ortodox sun confesiuni. Ele iti sunt ALESE de altii si, eventual, poti renunta la ele.
2009-11-21 01:44:05 | Raporteaza
Traian Basescu va continua sa lupte cu “MAJORITATEA PARLAMENTARA” daca aceasta va actiona altfel decat “dorinta poporului”… In traducere: inca 5 ani de scandal daca parlamentul, in care PDL este minoritar, nu face cum isi doreste carmaciul. Cum va afla care este “dorinta poporului”? Facem referendumuri saptamanale? Nu. Ne va spune dl. presedinte ce crede el ca este “vointa poporului”…
))
Apropo de referendum… daca duminica intrebarea ar fi: “doriti ca impozitele sa fie zero si salariile duble?”, ar paria cineva pe un raspuns negativ al “poporului”?
Hai sa facem un referendum pe tema asta si, pe urma, sa respectam “dorinta poporului”
2009-11-21 02:13:45 | Raporteaza
Crin Antonescu “un pustan destept, arogant si cu tupeu”?
Jenant pentru un barbat de 50 ani. Unde-i mult prea trambitatul BUN SIMT? Undeva, in Romania?
2009-11-21 08:31:54 | Raporteaza
Mi-au spus-o altii, inainte. Laudam un “pusti (de 50 de ani) cu tupeu” si criticam un Basescu ca e “cuminte”. Ne asteptam sa fie “dur” – ca si noi sa putem arata cu degetul spre cel ce a tinut 5 ani tara sub presiune. Cind colo… Noroc cu Crin. Dar pina la urma, de ce nu a fost admis Vadim? El ne dadea exact ce doream, mult mai bine decit Crin. “Revolutia bunului simt” made in Romania, de romani pentru romani
2009-11-21 08:57:19 | Raporteaza
Basescu mi s-a parut in continuare ca merita sa fie presedinte. Antonescu si Geoana au fost penibili.
2009-11-21 09:25:48 | Raporteaza
Ce vroiati sa faca Traian Basescu? Daca a dat dovada de decenta nu e bine. E rablagit? Daca are tarie de caracter nu e bine pentru ca provoaca scandal. Oricum s-ar comporta nu e bine. E foarte usor sa stai pe margine si apoi sa dai din condei. Foarte simplu. Nu va pierde alegerile. Are nevoie sa-i acordam inca o sansa pentru a duce la indeplinire tot ce si-a propus.
2009-11-21 09:58:38 | Raporteaza
[...] voxpublica.real../ [...]
2009-11-21 10:31:40 | Raporteaza
Nu voi vota cu Basescu. N-a adus nicio justificare in potlogariile pe care le-a facut. Cu achitarea in dosarul FLOTA – praf in ochi. A fost data de Daniel Morar in timpul mandatului sau. E cu un mare semn de intrbare. In dosarul lui Haissam se vede de la o posta ca este implicat. Istoria il va aseza langa Carol al II-lea.Parca si ala avea o ELENA ?? Ce coincidenta??!!… Basescu nu mai merita un mandat. Avem nevoie de un presedinte cu caracter,cu un moral desavarsit,sa nu se suprapuna peste alte institutii ale statului. Sa respecte constitutia , Sa gaseasca solutii urgente pentru a scoate tara din criza. Asa ca …ADIO DOMNULE BASESCU !! AJUNGE. TI-AI BATUT JOC DE NOI DESTUL.lASA-I PE ALTII MAI TINERI .
2009-11-21 10:42:36 | Raporteaza
Basescu nu va pierde alegerile, deoarece la confruntare s-au uitat si adevaratii romani, care voteaza…nu care sunt platiti sa voteze sau sa vorbeasca! avem si noi propriile pareri, chiar daca televiziunile incearca sa ni le impuna…nu prea reusesc! am cam vazut adevarata lor valoare!
2009-11-21 11:20:10 | Raporteaza
Cred ca peste 80% din mesajele de mai jos ii sunt pozitive lui Basescu. Ciudat cum marii analisti, medaliati chiar, precum CTP, vad ceva complet diferit de ceea ce pare sa vada cei mai multi.
2009-11-21 12:05:51 | Raporteaza
@ Claudia
cei multi care vad = cei care posteaza commenturi pe blog? =))

te inseli amarnic
mie deja mi`e scarba sa mai postez, rareori o mai fac, in cazuri exceptionale (asa cum e asta)
asa ca mai redu procentul ala, sa nu ajungem iar la unanimitatea de pe vremea lui ceashca (daca l`ai apucat)
2009-11-21 13:12:38 | Raporteaza
Negativ Traian Băsescu: taxe şi şomaj
Deşi 800 de români îşi pierd zilnic locul de muncă, Traian Băsescu vrea trimiterea în şomaj a 300.000 de oameni şi cere creşterea TVA.
1. Traian Băsescu a declarat că doreşte majorarea TVA, ceea ce va duce la creşterea tuturor preţurilor cu cel puţin 5%. Cei mai afectaţi vor fi pensionarii, familiile cu venituri modeste şi oamenii din mediul rural. Traian Băsescu aruncă această criză în spatele celor săraci.
2. Traian Băsescu a cerut disponibilizarea a 20% din angajaţii din sistemul public. O astfel de măsură nu numai că produce efecte sociale considerabile, dar este greşită din punct de vedere economic. Lui Traian Băsescu nu-i pasă de cei care au familii de întreţinut şi rate de plătit.
3. 800.000 de oameni îşi pierd zilnic locurile de muncă. Creşterea şomajului a fost accelerată de criza politică declanşată şi întreţinută de Traian Băsescu. Traian Băsescu este aliatul şi nu inamicul şomajului.
2009-11-21 13:51:58 | Raporteaza
basescu trebuie sa piarda nici nu ma mai gandesc la ica un mandat. propun inca o revolutie daca mai iese. ce tot se lauda cu cat a crescut sal mediu, ce preturi erau atunci l a alimente si acum care sunt? dar el ar putea trai cu cel minim pe economie?
2009-11-21 14:27:36 | Raporteaza
Basescu TREBUIE sa plece…nu se mai poate…
Personal imi exprim afinitatea pt Geoana…nu din motive de culoare politica…ci dupa o mica analiza a candidatilor…
2009-11-21 14:29:11 | Raporteaza
Draga Armido5. Cu punctul 2, din lista ta , sunt absolut de acord! In lumea informaticii e penibil ca ai nevoie de 2-3 pesoane sa-ti scrie o chitanta cu mana(!), sa-ti emita o adeverinta sau un certificat, si sa ai nevoie sa plimbi cu mana informatia de la un ghiseu la altul
2009-11-21 14:42:23 | Raporteaza
daca 800 de oameni isi pierd zilnic locul de munca nu este vina presedintelui!! iar faptul ca un anumit procent semnificativ din numarul bugetarilor trebuiesc concediati este o realitate! sunt prea multe persoane care sunt in sistem care efectiv nu fac nimic! in conditiile astea numarul lor ar trebui ajustat! intrebati orice persoana care lucreaza la privat ce parere are in legatura cu toti bugetarii! si veti avea o parere uniforma! va recomand sa va prezentati la vot, atat pentru presedinte, cat si pentru referendum. avem nevoie de continuitate!
2009-11-21 15:08:18 | Raporteaza
Pinochioul politic care face exces de lungul nasului este Basescu. Stadiul acesta de criza morala si tot acest ansamblu de bufoni de pe scena politica nu fac decat sa dezvolte toate categoriile de crize care exista la ora actual (alimentand-o constant pe cea morala). Cu o voluptate impertinenta si printr-un paroxism al nesimtirii ce atinge apogeul frustrarilor electorale, Basescu si Geoana se tin de promisiuni abulice si imposibile in aceasta mocirla existenta. Fiecare se scalda in absurdul lui indiferent care ar fi acesta. Raul suprem si absolut este Basescu si nemeni altul. Ia decizii cu o totala lipsa de profesionalism si respect sfidand opinia unei majoritati parlamentare. Acest diletant politic ce poarta numele Basescu este total nepotrivit pentru functia pe care o are. Totusi reuseste un lucru si inca impecabil: sa-si instraineze aliatii si sa autoalimenteze repulsia contracandidatilor si in egala masura a cetatenilor satui de “gogosi” serviti mai reci sau mai calzi. Alegerea noastra viabila ramane Crin Antonescu deoarece este demn pentru prima functie in stat din toate punctele de vedere.
2009-11-21 15:17:38 | Raporteaza
În seara zilei de joi, 19 noiembrie, începând cu ora 21.50, Mircea Geoană va participa la o emisiune electorală la TVR, în conformitate cu timpii de antenă alocaţi PSD.
2009-11-21 17:14:31 | Raporteaza
Basescu nu are cum sa piarda, daca pierde eu ma mut din Romania, nu accept un Presedinte ca Antonescu sau Geoana..
2009-11-21 17:32:54 | Raporteaza
Mai domnule Pavel Lucescu eu cred ca in ultima vreme dumneata esti de nerecunoscut. de Base eu ma-am convis de mult si nu am impresia ca s-ar fi schimbat in vreun fel;
2009-11-21 18:28:34 | Raporteaza
Se spune “STUPIDITATE” domnule autor, nu “stupizenie”, chiar daca este vorba de Mircea Geoana !
2009-11-21 19:44:30 | Raporteaza
Care explicatie ca nuam inteles!Sint unbiet taran carenu prea le dibui cu politicu,dar tu si in emisiunile televizate totdeauna ai lovit in BASESCU,pot spune ca nu sint un fan inrait al lui ,dar felul cum abordati voi jurnalisti problema si discutia in asa fel incit de fiecare data ne demonstrati ca nu sinteti neutri asa cum ar fi corect si cinstit ,va mocirliti in tot felul de compromisuri care mai de care mai grase Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca presa si massmedia sint institutiile care ar trebui puse in slujba cetatenului cu informatii corecte si reale,spre dezamagire pot spune ca nu faceti altceva decit jocul unui anumit partid sau a unui om politic asta in functie de dijma primita .Rau i-mi pare ca increderea in aceste institutii este pusa sub semnul intrbarii,totdeauna demonsrindu-ne noua cetatenilor de rind ca unii dintre jurnalisti sint corupti.
2009-11-21 20:08:11 | Raporteaza
cel mai castigat dintre toti a fost mircea geoana deoarece a avut un atitudine corespunzatoare unui preesedinte de stat. A respuns cu eleganta jignirilor aduse de ceilalti doi si de asemena a incercat pe cat posibil sa evite sa-i acuze pe ceilalti. una peste alta mircea geoana a dovedit ca este merita sa fie presedinte
2009-11-21 20:45:28 | Raporteaza
basescu pierde de fraier ca nu a stiut cum sa aibe grija de tara asta sa fie bine….ca daca era baiat destept era apreiat de multa lume
2009-11-21 20:51:40 | Raporteaza
Vad ca pe anumiti cetatenii i-au molipsit emisiunile facute cu predilectie impotriva lui BASESCU,dar sint sigur ca multi dintre ei nu stiu ce a facut bine sau rau , de aceea ma duc cu gindul ca presa influenteza intentionat negativ optiunile oamenilor! PACAT CA A PATRA PUTERE IN STAT NU ESTE IN STARE SA FIE NEUTRA SI SA NU JOACE CUM CANTA ANUMITE FORMATIUNII POLITICE!
2009-11-21 21:28:05 | Raporteaza
fac pariu ca daca veneam acolo ii incurcam pe toti trei am destula experienta in strada asta nu inseamna ca sunt bun de presedinte romani nu stiu sa aleaga se manipuleaza uni pe alti presedintele este oglinda societati asa ca de data aceasta eu nu vreau sa arat ca ……..va multumesc
2009-11-21 21:52:24 | Raporteaza
Basescu obosit, probabil lupta cu coruptii si mogulii l-au epuizat:Antonescu artagos,aruncand sageti in dreapta si-n stanga,parand sigur pe el dar transpiratia l-a tradat:
Geoana, avand o eticheta nemeritata,un Crin Antonescu turbat ,un Basescu ranit ,un moderator vizibil antagonist,a facut fata in ciuda tuturor celor care-si dau parerea…de ce este cel mai bun?!…si-a strans partidul in jurul lui in momente grele…intr-un regim BASESCU la care grija primordiala a fost spargerea acesstui partid….a reusit cu taranistii,a reusit cu liberalii dar n-a reusit la Geoana…asta-i realitatea…Geoana invinge…in ciuda liberalilor ,a pedelistilor si ai celor care ne bagau comentarii faustoase pe gat….obisnuiti-va!…
2009-11-22 00:10:13 | Raporteaza
S-a cam terminat traista cu surprize (fara vreo penibila legatura cu Andreea Marin, Andreea Esca si alte andrele) a basestilor, antonestilor, geoanelor, oprestilor, vadimilor, becalilor, potârcilor, etc. in tarisoara asta de catavenci, farfurizi, trahanachi, tipatesti, branzovenesti, pristandaci, coane zoitice, agamemnoni dandanachi, cetateni turmentati ( personaj colectiv)…care famelia lor de la pasopt incoace da-i si lupta, da-i si lupta…
MISCAREA ROMANIA ALTFEL
tashy.ro/miscar../
2009-11-22 07:50:17 | Raporteaza