RSS Feed

De ce i-a mai asigurat Vîntu un mandat lui Băsescu?

vezi toate articolele de
14 Sep 2010 la 09:13 125 comentarii 5077 vizualizari.

Ca de obicei, dacă lipseşti o săptămână de pe meleagurile noastre, rişti să scapi evenimente majore. De data aceasta, arestarea lui Vîntu. Nu ştiu ce s-a dezbătut la TV, am citit doar editorialele şi, fireşte, stenogramele convorbirilor telefonice – care stenograme par scoase din dialogurile semnate de  Irvine Welsh. Aşa că poate risc să repet întrebări ce au fost puse deja.

De ce i-a servit pe tavă SOV actualul mandat preşedintelui Băsescu, în ultima clipă? Pentru că despre asta vorbim: acel 0,34% avans înregistrat de Băsescu în turul doi al alegerilor prezidenţiale de anul trecut nu s-ar fi întâmplat fără vizita “de taină” a lui Geoană la Vîntu, pozată, întâmplător, desigur, de Academia Caţavencu (din grupul Realitatea- Caţavencu).  Nu s-ar fi întâmplat fără acel “Nici azi-noapte nu v-a plăcut Sorin Ovidiu Vîntu?”, continuat cu profeţia “O să vă popească acest Popa”. Popa, reţinut în mod convenabil cu doar două zile înainte de dezbatere. Nu s-ar fi întâmplat nici fără demascarea minciunii lui Geoană privind relaţia sa cu Vîntu cel “malefic”: o prietenie veche de patru ani, conform actualului învinuit. Am savurat în direct acel moment de înfrângere pentru Geoană, chiar aici, pe Voxpublica, în acest articol.

Mă întrebam, atunci, în alt articol, cu ce îl avea SOV la mână pe Geoană atât de puternic încât să îl determine să îşi strice singur meciul şi să se deplaseze la locuinţa de pe strada Paris, asta în cazul în care nu era vorba de pură prostie politică. Sau poate că de-abia atunci cei doi realizaseră că nu poţi vorbi chiar orice la telefon. Chiar şi aşa, mai existau încă parcările din Tâncăbeşti. Nici acum nu ştim ce pisică a văzut Geoană la SPA-ul din strada Paris (pe lângă câinele Baron). Pisica văzută de Vîntu ne-o indicase Băsescu, în confruntarea sa cu Geoană: “a aflat că a fost arestat dl Popa si v-a chemat de urgenţă. ”

Pentru că despre asta vorbim: de pisici arătate, din Idonezia până la Bucureşti, un lanţ interminabil de pisici, între cei care se ştiu cu musca pe căciulă. La ce i-a folosit lui Vîntu episodul cu distrugerea politică a lui Geoană? Se pare că, momentan, la nimic. A existat un “deal” la mijloc? Sau a fost un pariu pe bunăvoinţa câştigătorului? Nu putem decât să intuim modul în care funcţionează arătatul pisicilor în lumea înaltă politico-financiară-judecătorească, iar astfel de momente de tensiune ridică un mic colţ de cortină. Să fie declaraţia lui Vîntu “‘atunci când Traian Băsescu va pierde o luptă, să îl văd în locul meu” o altă pisică?

Altă întrebare este de ce un om informat ca SOV a folosit mijloace uşor interceptabile pentru a comunica cu Popa. Pentru că era sigur că va câştiga Geoană, spun unii. De ce -ar fi oferit, însă, muniţie gratis lui Geoană şi alor lui, în cazul în care acesta câştiga, oricât de bune ar fi fost relaţiile cu el în acel moment? La urma urmelor, şi cu Băsescu se vedea prin parcări la precedentele alegeri (nu îl invita acasă la el să îl pozeze paparazzi) şi uite unde au ajuns acum…

Nu pot decât să fiu de acord că în această poveste nu există personaje pozitive. Putem doar să sperăm, prosteşte poate, că justiţia îşi va face datoria. Între timp, însă, ni se mai ridică mici colţuri de cortină, pe ici, pe colo, ceea ce poate fi util pentru o mai bună înţelegere a mecanismelor de la vârf, fie că totul  a pornit de la o fumigenă sau de la o pisică răzbunătoare.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


125 comments
  • 1

    bun,lucrăm cu ipoteze şi teorii.dar cum se face ca singura variantă,care mi se oare şi cea mai plauzibilă,este eliminată din start de aproape toată presa?şi anume,că justiţia chiar îşi arată colţii şi vrea să-şi facă treaba.pînă acum,desfiinţam DNA-ul ca fiind unealta lui Băsescu.acum a venit rîndul DIICOT-ului.oare prin aceste instituţii chiar să nu existe oameni care s-au săturat să fie veşnic acuzaţi de corupţie şi incompetenţă?

    val_one
    2010-09-14 09:36:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    @Laura: poate era potrivit un semn al intrebarii, dupa titlul articolului. Nu de alta, dar nu vad niciunde o explicatie la actiunea Gioanei. Si, de fapt, e o intrebare la care as fi si eu foarte curios de un raspuns…In teorie, Vantu si-a lovit tocmai salvatorul. Dar, indiferent de asta, fiecare stia ce se va intampla daca vizita are loc. Si a avut loc. Consecintele au fost imediate. Intrebarea nu e legata de Vantu prin prisma lui de ce a mers Gioana, ci prin prisma a CU CE l-a avut la mina Vantu, destul de grav incit sa isi dea singur in cap, si sa nu POATA refuza sa mearga?

  • 3

    Este un punct de vedere pe care nu l-a sesizat nimeni pana acum si care cred ca este mai aproape de adevar..

  • 4

    Laura,daca mai pleci mult de acasa risti sa gasesti o Romanie intoarsa pe dos.Dupa arestarea lui SOV,s-au lansat o serie de ipoteze care mai de care mai bizare mai ales pe RTv si A3.S-a ajuns pana acolo ca Dinescu Si CTP,au spus ca SOV,este un mare om de cultura si un mare economist si om de afaceri.Mai mai sa-l propuna pentru Nobel,dar nu s-au decis,pt.literatura sau pt. economie.Toti luptatorii din trustul Realitatea -Catavencu au ous la bataie toate armele propagandistice pentru a-l spala pe individ provocand dezbateri pe teme juridice si legislative care te lasau cu gura cascata de lipsa lor de logica in anumite momente.Pe de cealalta parete alti jurnalisti unii probabil neutri,dar si din tabara opusa au adus alte argumente in favoarea arestarii.Ieri a aparut o stire precum ca prin anii 2000 Sov ar fi vrut sa organizeze niste asasinate la comanda impotriva unor indivizi incomozi,folosindu-se de niscai interlopi.Stirea a capatat greutate dupa ce insusi Un fost sef SIE din acea vreme declarat intr-un iterviu ca se pare ca el insusi ar fi fost pe lista neagra.Oricum eu cred ca justitia isi va face datoria in cazul acesta cu mai mult profesionalism si discernamant,altfel se compromite total,idiferent de verdict daca acesta nu este argumentat beton.As dori totusi sa stiu tu de care parte abaricadei esi?Si fii atenta cum comentezi,ca sunt pe aici o gramada care te vor face din nou SRI-sta blonda.Si mai ai grija de tarcat sa nu ti-l impuste mascatii cu bile de cauciuc.

    sase sase
    2010-09-14 09:42:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    @The Wolfman: ai dreptate ;)
    @sase sase: am aflat din editoriale despre dezbaterile literare ce au avut loc pe aici :) ) Tarcatul e iute de picior, nu ca Baron, e cu vreo 12 ani mai tanar

    Laura Cernahoschi
    2010-09-14 09:45:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Am uitat sa-ti spun bine ai revenit,pt.ca am impresia ca se cam stige lumina si pe Voxpublica.Oare de ce?

    sase sase
    2010-09-14 09:45:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    sase-sase :
    esti cam departe de adevar dumneata, nu stiu intentionat sau nu (eu cred ca intentionat) :
    ,,CTP,au spus ca SOV,este un mare om de cultura si un mare economist si om de afaceri.Mai mai sa-l propuna pentru Nobel,dar nu s-au decis,pt.literatura sau pt. economie.”
    Foarte gresit stimabile, CTP a spus ca Vantu e un om cu ,,inclinatii literare”.;si acum uita-te mai sus si vezi ce i-ai pus, cu totul intamplator ,tu in gura lui CTP .Cam 60% dintre oameni au ,,inclinatii literare” ,asta inseamna = mare om de cultura?
    Nu de alta, dar daca distorsionezi intr-un asemena mod niste vorbe (care,totusi, exista undeva) iti pierzi, vorba lui Funeriu, credibilitatea :)

  • 8

    iar legat de tandemul SOV-Geoană,nişte variante nu pot fi nicidecum trecute cu vederea.

    -SOV l-a chemat de urgenţă în seara fatidică şi şi-a pus la treabă proprii „paparazzi” de la Caţavencu să livreze pe piaţă dovezile compromiţătoare din dorinţa de a dovedi nu atît opiniei publice cît că viitorul (sigur,conform sondajelor) preşedinte este omul lui.
    de ce?păi,tocmai fusese arestat N.Popa cu o zi înainte şi procurorii trebuiau intimidaţi de prietenia lui SOV cu Geoană.
    cuiul lui Pepelea în toată povestea asta stă în încrederea oarbă în acele sondaje mincinoase care îl dădeau cîştigător sigur pe Geoană.prostie?infatuare?

    -în ce priveşte motivaţiile lui Geoană şi disponibilitatea lui de dialog la orice oră şi cu orice risc cu SOV,să nu uităm de legăturile şi interesele secrete ale ambilor cu Moscova.ca să nu spun mai mult.

    val_one
    2010-09-14 10:21:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @Loda,#7: in afara rastalmacirilor de acest gen,fanii oranj nu reusesc sa-si puna o intrebare logica:daca se stia din 2001 unde se ascunde Popa,daca era cunoscuta(si era!)complicitatea dintre SOV siPopa inca de la inceputul mandatului basescian,de ce a aparut necesitatea interceptarilor abia in 2009,ce coincidenta,in timpul campaniei prezidentiale?
    Intre timp fusese condamnata insasi Maria Vlas care a si spus niste lucruri,nu definitorii,dar interesante.
    Sa dea Dumnezeu sa se faca justitie,dar dupa cum a inceput,mai degraba o sa avem parte de un patetic dosar facut tandari de aparare,totul asezonat cu vreo plata de daune via Haga.
    Cand totul a inceput cu stenograme scapate in presa,arestare si perchezitie in forta,televizate…
    Vad ca toti uita de un lucru elementar:vinovatia unui inculpat TREBUIE sa o demonstreze oamenii legii intr-o sala de tribunal,nu ziaristii si publicul in vreo piata publica.
    Vai de mama ei de justitie,vai de capul lui de stat de drept!

  • 10

    @sase sase#4: Cum adica de care parte a baricadei este? Citeste titlul! Din start, Vintu este cel care a hotarit ca Basescu sa fie presedinte din nou! Nici macar nu este loc pentru ipoteza ca Vintu sa fi fost atit sigur ca Geoana va cistiga incit sa se grabeasca sa arate public ca el este adevaratul presedinte al Romaniei…

    Oricum, dintre toti jurnalistii pro-Vintu, Laura este prima care spune ca spera ca justitia isi va face datoria! Mai cu greata si nu cu foarte multa convingere dar tot este ceva.

    Dar nu ezita nici macar o secunda sa lege toata povestea asta cu arestarea de Basescu.

    Am stat putin si m-am gindit, este putin cam riscant pentru un jurnalist sa scrie articole in care sa il victimizeze pe Vintu (pentru ca asta se incearca prin legarea arestarii de Basescu – nu-i asa, Laura?). In fond, daca justitia nu va ceda presiunilor voastre si il va condamna pe Vintu, cum o sa mai scoateti nasul in public? Cum o sa justificati faptul ca ati lucrat pentru interesele unui mafiot?

    Kondor
    2010-09-14 10:27:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @sase sase: Mon ami, bonjour!
    Cinstit sa fiu, m-ie perfect perpendicular daca Vantu e vinovat, daca face parnaie sau nu. Ai dreptate cand spui ca Justitia trebuie sa isi faca mai bine datoria, insa trebuie sa recunosti ca nu putem vorbi despre ea ca de o virgina. Justitia se face la comanda, cu interventii, presiuni si jocuri politice. Vreau sa fie pedepsiti de la ultimul pick-pocket pana la cel mai mare fraudator, insa cu probe si atunci cad trebuie si nu cand ii convine Puterii. Vantu daca a ciordit, trebuie sa plateasca, dar asta trebuia sa se fi intamplat de mult. Cat priveste chestia cu asasinatele, hai sa fim seriosi!
    Daca esti Sef peste o mare putere in stat cum stai 10 ani sub amenintare, fara sa faci ceva?

    Piticul de Gradina
    2010-09-14 10:31:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Intr-adevar Laura, de ce ? Contrar opiniilor unor fumuristi ce acrediteaza ideea ca justitia (de procuratura aservita basesculu) in sfarsit ar lucra, mi se pare ca totul e o noua regie a Iubitului Carmaici pentru ca prostimea sa aiba ceva de mestecat si astfel sa uite ca acum in toamna rosiile ce costau in vara trei lei se facura sase, fenomen ce se observa la toate produsele… fapt ce “bucura” romanul mai ales ca buna parte dintre noi au ramas cu 25% mai putin in punga sau au ajuns someri tocmai din dorinata de a traduce in viata sloganul “sa traiti binee”. Arestarea asta a lui Vantu am mai vazut-o seamanad leit cu celelalte arestari vestite a lui Becali sau garsunul ala numit Voicu. Tot asa de vreo sase ani procuratorii lui Basescu se intrec sa ne produca, in avans, probele, adicalea inregistrarile trunchiate din care rezulta vinovataiile. Cert este ca nici una din aceste arestari nu s-a tradus cu inculparea si eventual cu condamnarea banditilor incatusati de organismele puterii. Sunt convins 100 la 100 ca si aceasta telearestare se va finaliza ca si anterioarele cu un FASS tradus pentru TraianBoc cu un rastimp in care spera ca Poporul Suveran sa-i scuipe mai putin. Dar se pare ca acest lucru nu se va produce dovada cele petrecute la Tebea… In rest, sa dea domnul sa traim ! PS 1. Vantau poate fi definit oricum dar numai prost nu. Sa vorbeasca cifrat la modul cisternelor care trebuie sa ajunga in cont, tine de ridicol sau se apreciaza ca acest popor este consituit numai din prostanaci sau idioti. 2. Cum ramane cu locul 7 in lista profitorilor FNI, detinuta de curatul si neprihanitul Traian Basescu, cel ce detinea portofoliul transportuirlor in guvernul CDR-ist ce gira prin CEC afacera FNI ?

  • 13

    Pe ce bani ai fost plecata, cernahoschi? Te-ai dus sa eliberezi alte popoare asuprite ca cel bielorus? Esti dovada vie ca din “servicii” se iese numai cu picioarele-nainte, dar se practica “transferul” intre componentzii “fratziei”. Desi la cat de redus creier ai si cata ura sterila eu unul nu te-as folosi nici ca “mail-box”.

  • 14

    @Kondor: Nu stiu daca esti credul sau esti de serviciu la butoanele portocalii. De aceea as vrea sa te intreb cum vezi tu relatia Basescu-Vantu, pornind de la lista profitorilor FNI in care primul apare pe unul dintre locurile fruntase, de la intalnirile de la Tancabesti ce l-au facut pe primul Presedinte si terminand cu episodul vizitei la ora de noapte a lui Gionel, filmata si fotografiata din toate unghiurile de oamenii lui Vantu, vizita ce-i aduse un nou mandat Basescului si nenorocire tarii ?

  • 15

    @EUGEN: bănuiesc că eşti neinformat:

    hotnews.ro/stir../

    val_one
    2010-09-14 10:54:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    cică popa are mintea bîntuită şi vorbeşte în somn, numai cu citate din ‘magna jakarta libertatum’!

    jack spamtecătorul
    2010-09-14 11:03:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    @NAE#14: Nu stiu daca lucrezi pentru Vintu sau doar iti place sa manipulezi! Care lista? Ai vazut tu vreo lista? Daca da, de ce nu o faci publica? Sau si tu esti putin… credul?

    Cit despre vizita lui Geoana la Vintu… Vintu se astepta ca PSD-ului sa ii ingroape dosarele. Nu avea nici un motiv sa il ajute pe Basescu… Vezi diferenta intre “de luni dansam cu totii” si incercarea de a codifica discutiile dupa alegeri si o vezi ca pina si Vintu a fost (neplacut) surprins de faptul ca Basescu a mai luat un mandat… Asa ca…

    Kondor
    2010-09-14 11:08:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @lucid, un idiot sinistru si mustind de ura ca tine nu cred ca am intalnit pana acum. Ce dracu’ cauti tu aici daca toti sunt idioti si securisti? Ia un Extraveral, bea un pahar mare de apa rece si relaxeaza-te, ca faci dracu’ atac cerebral si creste inteligenta medie a lumii asteia daca te cureti brusc…

  • 19

    dar transcriptul convorbirilor telefonice ale lui SOV mai ridică nişte întrebări de bun simţ.

    de exemplu,de ce salariile pentru angajaţii trustului Realitatea,cam 15 mil.de euro pe an (!)erau plătite dintr-un cont off-shore din Cipru şi nu din România?
    de unde erau alimentate acele conturi din Cipru?
    de ce oamenii însărcinaţi cu aceste operaţiuni financiare sînt în general moldoveni de peste Prut?

    mă întreb dacă mai avem jurnalişti de investigaţie…

    val_one
    2010-09-14 11:11:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Laura draga, citeste asta hotnews.ro/stir../ !
    Care dintre voi crezi tu ca are credibilitate, voi cei de la Realitatea (toti la un loc), sau Cristian Sima?
    Sunteti penibili, cel putin.

    Ovidiu
    2010-09-14 11:21:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @val_one, te iubesc nebuno :) )) mi-a fost dor de tine!!!

    Ovidiu
    2010-09-14 11:22:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Sincere aplauze pentru “Nu pot decât să fiu de acord că în această poveste nu există personaje pozitive. ”
    Ai redevenit echidistanta. O raritate pe aici.

  • 23

    @Ovidiu:

    :) :) :)

    val_one
    2010-09-14 11:24:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Pai, din ce se vorbeste prin targ, Vantu ar fi penetrat serviciile secrete (inclusiv SRI) cu oamenii sai.
    Nu stiu cat de important e sau nu Vantu in sine, dar nu isi va depasi statura de puscarias dobandita pe vremea lui Ceausescu si pe care, poate, si-o va regasi in vremea lui Basescu.
    Si se va inchide astfel un cerc peste timp.
    Maurul si-a facut datoria, maurul poate sa moara.

    PS_ Acum, ca sa fiu rautacios, oare nu faptul ca ati lucrat in SRI v-a deschis usa realitatii-catavencu?

    kagemusha rupe usa
    2010-09-14 11:33:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @Gogu#22: Glumesti, nu-i asa?!? Pentru ca propozitia aia aia arata clar ca Laura s-a alaturat celor care incearca cu orice pret victimizarea lui Vintu! Daca s-ar fi limitat sa ceara justitiei sa isi faca datoria, atunci mai ziceam. Ar fi fost frumos sa bata obrazul colegilor ei de la iRealitatea care pun presiune pe justitie pentru eliberarea lui Vintu. Dar faptul ca s-a ferit sa puna verdicte (cum au facut ceilalti “jurnalisti” deveniti judecatori peste noapte) nu o face automat echidistanta… Timpul va confirma ceea ce spun…

    Kondor
    2010-09-14 11:36:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Vintu este un om de afaceri, pentru el nu conteaza cine castiga, ci numai ce poate el castiga de pe urma invingatorului! Acest aspect lipseste cu desavarsire din analiza ta, Laura. Daca ar fi sa ma iau dupa ipotezele tale, atunci cum ar trebui sa interpretez difuzarea, tot la Realitatea in premiera, a filmului cu pumnul in fata copilului? Tot un sprijin din partea lui Vintu pentru Basescu?
    Draga Laura, da-mi voie sa cred ca, de fapt, Basescu nici nu statea atat de rau in sondajele premergatoare turului doi, precum tot incercau sa ne convinga aceia care zilele astea au facut spume la gura pentru apararea lui Vintu. Mai mult, in ziua alegerilor, datorita disproportiei dintre membrii comisiilor de vot, din fiecare circumscriptie, unde raportul era de un reprezentant al lui Basescu la 4-5 pentru Geoana, este mult mai usor de acceptat ipoteza ca era mai simplu pentru oamenii pesedistului sa-i sporeasca acestuia zestrea de voturi, decat pentru ceilalti marinarului. Sa nu uitam circul post-alegeri, facut de gruparea anti-Basescu, cu fraudarea, sa nu uitam ca prin renumararea voturilor anulate, tot Basescu a primit mai multe voturi valide, pentru ca, apoi, progeonistii sa inceteze lupta de dezvaluire a fraudei, in modul cel mai penibil.
    Asadar, mi se pare mai aproape de adevar faptul ca trusturile au manipulat intr-un mod ordinar in acele zile, numai si numai ca Basescu sa piarda, progeonistii din sectiile de vot au sporit cat au putut voturile pentru liderul lor, asa incat, Basescu care trebuia sa castige cu vreo 5 procente in fata lui Geoana, n-a mai avut decat ceva sub 0,5%.
    Vintu l-a chemat pe Geoana atunci, pentru ca era o situatie care impunea aceasta graba. Vintu trebuia sa previna o problema si mai grava pentru el! Un om de afaceri estimeaza un castig, apoi, daca lucrurile nu functioneaza si astfel castigul real tinde sa coboare sub prognoza, intervine, opreste caderea si in final tot castiga ceva, mai putin, dar important este ca nu pierde. Iar Vintu este om de afaceri, Laura, nu uita!
    Stiu, voi cei care ati mancat(mancati) o paine lucrand intr-una din firmele lui Vintu, simtiti nevoia de a-l apara pe patronul vostru, prezentandu-l ca fiind un rau, dar unul mic, oricum mai mic decat Basescu. De parca daca faci acest lucru, atunci cand Vintu va reveni pe cai albi, primul gest pe care-l va face este sa te cheme in birou si sa-ti dea o prima consistenta, un salariu imens si un contract pe viata, pe care numai tu il poti rezilia oricand vei vrea, fara vreo consecinta, ca raspuns la devotamentul tau fata de el. Trist. Este trist atunci cand oamenii ajung sa strige optimisti “Pamant, pamant!”, desi taramul salvator este fundul oceanului.

    Speranta
    2010-09-14 11:36:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    @Kondor: Mi-e clar ca esti o portocala stricata. Lista a fost publicata in mai multe jurnale printre care si Evenimentul… 2. Dragule, sa-l inviti pe prostanac in preziua confruntarii cu Basescu, este evident si pentru un copil ca a fost precum imbratisarea sarpelui boua:mortala. Acest lucru a fost recunoascut chiar de tatucul tau Basescu. Tie-ti scapa si amanuntul ca salariatii lui Vantu erau acolo pregatiti sa retina pe pelicula evenimentul ! Sau te pomeni ca isi spionau patronul ? Este evident ca Vantul la pus pe tron de doua ori pe Basescu. Restul, sunt FASSS-uri pentru prostime, gen arestarea lui Becali. Voicu, Dan Diaconescu, etc. etc., ca acestia sa aiba sange… E o chestie ce se foloseste de pe vremea romanilor, cand le dadeau pelbeilor, luptele galdiatorilor adica sange… ca sa uite de necazuri.

  • 28

    @Ovidiu: foarte bun articolul!

  • 29

    @Speranta: Esti o speranta pierduta draguto. Spui ca Vantu l-ar fi chemat in noaptea confruntarii cu Basel pt asi rezolva niste prbleme grabnice. Probabil ca pleci de la prezumtia ca acest Vantu e fratele lui Gionel la intelighentzie, un alt prostanac. Tu ce zici, Vantu care cu patru ani inainte, se intalnea cu Basel taman la Tancabesti pe malurile lacului tocmai sa nu fie urmarit de baiei cu epoleti pe umeri, acu-L chema pe Gionel la el acasa ca sa-L aseze pe tron ?, drept pentru care mai si punea slugile de la Catavencu sa filmeze totul, asta pentru eternitate, sa nu uite Ginel ca EL la uns… Toata teoria ta scartie din toate incheieturile… de ia fosr nu alta. Nu ai pic de logica. E evident ca Vantu stia impactul la public, a acestei vizite, cu atat mai mult ca avea loc in ajunul confruntarii. De aceea i-a servit-o pe tava lui Basescu, stiind ca Catavencu e citit doar de o mica parte din populatie in timp ce confruntarea era urmarita de milioane de romani. PS Uiti ca in turul doi am fost f multi romani ce au votat cu durere Gioana doar pt ca Antonescu nu a ajuns in turul doi.

  • 30

    @NAE#27: Da’ ceva link-uri ai? Sau stii din auzite?

    Daca Vintu a incheiat o intelegere cu Basescu, de ce dupa imediat alegeri a inceput sa vorbeasca codificat, semn ca nu mai era sigur pe el? Si de ce nu spune nimic despre acest lucru? De ce manipularea, cenzura si minciuna incepute in timpul alegerilor pe iRealitatea sau intensificat imediat dupa alegeri? De ce Basescu nu a musamalizat dosarul lui Vintu? Sint atitea lucruri care nu se potrivesc cu ceea ce incercati voi sa spuneti…

    Si in final, chiar daca Vintu ar fi incheiat o intelegere cu Basescu la alegeri… CE LEGATURA ARE CEEA CE S-AR FI INTIMPLAT LA ALEGERI CU DOSARUL DE FAVORIZARE AL INFRACTORULUI IN CARE ESTE INCULPAT VINTU?!?

    Kondor
    2010-09-14 11:57:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Nu Vantu[desi a contribuit] l-a pus din nou presedinte pe betivul national ci SIE…PRIETENII STIU DE CE.Atat

    Vroiam sa stii.
    2010-09-14 12:03:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    A sa nu uit…Cel mai fraudat nu a fost Geoana [pentru care exista antidot] ci Antonescu [la BEC] care nu apartinea scenariului pus la cale de cele patru servicii…Poate peste 50 de ani o sa stii….

    Vroiam sa stii.
    2010-09-14 12:08:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @val_one: Chir sunt informat dar modficarea Legii CC este o stire trista pt ca aceasta modficare nu va duce la scurtarea litigiilor ci doar (poate) a proceselor. Trebuie sa intelegi ca daca tu te judeci cu cineva avand la baza o lege care iti apare a fi neconstitutionala poti sa te trezesti ca dupa terminarea porcesului, solutia data sa fie atacata pentru simplul motiv ca dispozitia legala pe care s-a bazat aceasta este neconsitutionala si, ca urmare, tot balciul sa fie reluat de la capat cu toate impedimentele de rigoare. Asa ca prin aceasta masura este mai mult ca sigur ca aceste prosese in loc sa se rezolve mai repede sa se lugeasca si mai mult. In acest caz nu va fi bucuria nebunilor si a avocatilor care vor castiga dintr-un proces si mai mult… ca in bancul ala cu avocatul batran si fiul lui ajuns avocat….

  • 34

    Golanasii lui tati, daca ar fi sa raman la bulau mi-as scrie memoriile, ocazie cu care mi-as demonstra calitatile literare si, totodata, o parte din intrebarile voastre si-ar gasi raspunsul. Numai ca pentru recursul de maine m-am pregatit c-un certificat medical tocmai din Austria, cu un diagnostic din afara listei celor care permit tratarea în reţeaua medicală a penitenciarelor din România, asa ca …

    Va pupa tata,
    Sorin

  • 35

    @ lucid
    La cata ura si injuraturi versi tu pe bloguri ,cred ca ai putea umple un ocean…..Probabil asa sunteti voi pedeleii , plini de venin , agresivitate,frustrari si vulgaritate…!!!!..dupa chipul si asemanarea profetului matelot..

  • 36

    @Kondor: A spune ca cisternele ajung in cont la data de… cand in fraza este vorba despre bani, tie ti se pare codificat ? Tu chiar il crezi prost pe Vantau. Un lucru este evident: nu exista hoti prosti ! La ce manipulari si intoxicari te referi ? La mangaierile paterne pe care Basescu i le-a atribuit pustiului ala la Ploiesti, care au fost alterate din cauza de framuri ? La afacrea Popoviciu cu mosia maresalului Antonescu ? La afacerea Haissam ? La garsoniera de un milion de euroi cumparata de notarita familiei ? De afacerile rau mirositoare ale fratiorului ? De perla cat oul de prepelita primita de la cocalarul ala numit Mundialul ? Cat despre musamalizarea dosarului de catre Basescu chiar nu inteleg ce vrei sa spui . Toata aceast circ este evident o nascocire basesciana pentru ca poporul suveran, adicalea prostimea, sa uite de greutatile zilei si mai ales ca vine iarna in conditiile in care totul se prabuseste in jurul nostru iar alde TraianBoc mai o pun de un imprumut. In rest, bea linistit oranjada.

  • 37

    Laura, daca Vantu isi dorea un nou mandat pentru Basescu, il chema pe Basescu sa-l fotografieze si sa-l aiba la mana. Exact cum s-a spus mai sus, angajatii Catavencu au facut fotografiile tocmai pentru a-l strange cu usa pe Geoana care o cam luase razna si probabil nu voia sa-i mai faca masaj lui Vantu, uitand cine-l ajutase. oricum nu acolo a pierdut alegerile, alegerile au fost pierdute din cauza faptului ca banii nu au fost imprastiati uniform, ci s-au dat sume astronomice doar in anumite puncte (vezi Constanta, Bucuresti, Timisoara etc), ignorand cu desavarsire diaspora. De altfel platile grase catre institutiile de sondaj, care-i dadeau castigatori cu un procent covasitor, au actionat ca un bumerang asupra lor: pe de o parte PSD-ul nu mai stia unde se afla exact, pe de alta parte ca sa-si umfle si mai mult conturile “partenerii” aveau o norma de doar cateva chestionare pe zi care putea sa contina ca preferinte electorale PDL-ul (restul erau aruncate, am prieteni care au fost angajati sa bata din usa in usa in acele zile si dupa program se opreau sa sorteze chestionarele). In ultima perioada PSD-ul mult prea sigur de victorie a lasat mult garda jos, imbatati de aceste procente artificial create. Acum nota de plata, datoria pe care o are PSD-ul este imensa si cei care i-au ajutat sunt in corzi.
    Pe de alta parte nu vad de ce ni se pare atat de ciudata practica asta cu scosul as-ului din maneca exact inaintea unui eveniment important, astfel incat sa dai o lovitura adversarului si sa intorci cateva procente din electorat. S-a practicat si in 2004 (ca Basescu se face vinavato de disparitia flotei nu se stia pana atunci?), s-a practicat si anul trecut impotriva lui Basescu (de ce nu au scos filmuletul la referendumul pentru suspendarea Presedintelui, oare pentru ca stiau ca nu e momentul?). In lumea asta traim si nici unii nici altii nu ne vor ajuta sa vedem o Romanie mai putin corupta, fara dosare politice, care sa ne ofere un nivel de trai macar decent…ca vom reveni iar ca in 2007 sa ne ingropam iar in datorii la banci da…dar asta nu datorita bunei administrari din partea unui partid. Acum PDL-ul este in deriva mare, din cauza faptului ca nu mai exista bani si se bat pe ei, opozitia prefera sa dea cate o lovitura cu palme si injuraturi in miez de noapte, sa se tina de mana cu profesorii si pensionarii cand ies in strada dar nu au nici o actiune comuna, bine pusa la punct ca sa dea jos “ciuma portocalie”. Cat de usor ar scapa si de Guvern si de Basescu…oare de ce nu-si doresc asta cu adevarat? :)

    Marian
    2010-09-14 12:28:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    @Autor “De ce i-a servit pe tavă SOV actualul mandat preşedintelui Băsescu”
    Si eu care am facut kilometri ca sa-l votez. Daca stiam…

  • 39

    Stopati curba de sacrificiu si distrugerea unei categorii sociale numite simplu- bugetari
    si daca sunteti de acord puteti semna aici
    petitieonline.r../
    …TRAIM… CAT VOM MAI PUTEA …, intr-o societate in care reflexele superficialitatii, si ridicolul AU MODIFICAT deja structura firii umane…

  • 40

    Cred ca din neglijenta. :)
    Multe din intrebarile din articol ar avea ca raspuns plenipotenta pe care o simtea SOV in raport cu clasa politica si cu statul. Multe structuri publice ii erau supuse. Atatia ani de zile nicio autoritate nu l-a intrebat de “sanatate”. De ce ar fi fost acum altfel?
    Un individ care se stie imun in fata legii isi pierde instinctele de aparare.
    Era asa de sigur pe victoria lui Geoana, ca nu i-a mai pasat de consecintele unei “relaxari SPA”.Sau poate nu e chiar asa de inteligent cum il descriu aparatorii lui.

    Ne lipsesc inca multe episoade din filmul de capa si spada “Basescu si Vantu” pentru a deslusi toata intriga.
    Un alt mister este si relatia nabadaioasa dintre cei 2. Rece-cald-rece-cald-rece.

  • 41

    E Simplu Laura,

    vantu a fost santajat de basescu in campanie. Acum basescu mort in sondaje are o singura sansa de supravietuire. Sa resteze “marii” corupti – asa ca uita vechile intelegeri.

    Totul se va termina oricum in sange. Ceea ce e bine pentru noi pentru ca prea jucau baietii non-combat.

    baba cu mitraliera
    2010-09-14 12:39:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Acum ca o paranteza, Vantu nu va sta in inchisoare precum Vlas, unul dintre judecatori (Doamna Judecator Costiniu) este in completul de judecata care va judeca eliberarea lui Vantu, acesta o sa fie eliberat, puterea va urla ca justitia corupta i-a impiedicat sa rezolve inca un caz baban si totul se va inchide. A fost doar raspunsul lor la “palmele” fabricate de opozitie. Nici Vantu nu va sta in inchisorare, nici Patriciu, nici Ritzi, nici lui Basescu nu i se va redeschide dosarul flotei, la fel cum nici Nastase nu-si mai face probleme din cauza mostenirii primite. Mai sunt doar niste gusteri care au suparat prea multa gen Voicu. Nu mai cred nici in justitia asta nici in cea care “va sa vie” in mandatele urmatoare (caci repet, sfarsitul acestei dictaturi este aproape, dar apoi va urma alta…alta Marie, dar cu aceeasi palarie). Sa nu ne facem prea multe iluzii, tot de noi va depinde daca vom avea paine seara pe masa, nu de partidul care este la putere.

    Marian
    2010-09-14 12:43:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @miha: Tot asa ai fi votat si tot asa o sa votezi, ca asa se intampla cand esti nevinovat de minte.

    Plisken
    2010-09-14 12:46:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    @Plisken: pai dom’ne, cei care l-au votat au fost tot timpul considerati vinovati si cand colo unul ca Vantu a aranjat totul..:) deci multumiti-i lui ca l-a adus la putere :)

  • 45

    un articol scris degeaba.valoarea lui este zero barat.

  • 46

    Asta e cea mai mare imbecilitate, cum ca eu l-as fi facut presedinte pe Basescu.Cum am mai spus, spre deosebire de altii care colectioneaza tablouri, timbre etc., eu colectionez oameni. Geoana face parte din colectia mea si tin sa v-anunt, putine constiinte au mai ramas in Romania de cumparat. Mai ramane sa aud una din teoriile care-au circulat in cazul lui Becali sau Dan Diaconescu, si anume ca amicul meu, Basescu, e cu ei pe mana si vrea sa-i victimizeze ca sa le creasca popularitatea. Da, asta ar trebui sa mai aud, ca as vrea sa-mi fac partid, si anume ala pe post de Alba ca Zapada =)) :D

    Va pupic dulce,
    Sorin

  • 47

    Foarte la obiect articol !!!

    Pune întrebările la care s-au gândit mulţi dintre cei cu câţiva neuroni funcţionali, păcat că nu sugerează şi răspunsuri:

    - cu ce-l avea Vântu aşa de rău la mână pe Geoană de l-a chemat la ceas de taină înainte de alegeri? şi nu, lăsaţi explicaţia cu prostia, nici chiar Geoană nu poate fi aşa de prost să facă o vizită de curtoazie la SOV, a fost ceva mai consistent la mijloc
    - cu ce-l avea Băse la mână pe Vântu sau ce recompensă i-a promis dacă i-l dădea pe Geoană pe tavă?
    - unde încape în ecuaţie situaţia de dincolo de Prut?
    - şi, mai ales, de ce s-au certat? stătuse Vântu nesupărat de nimeni ani întregi, procesele i se târau până la prescripţie, nici o guvernare n-avea treaba lui şi acum e săltat în toiul nopţii, iar Antena îi plânge dulăii de pază care au picat de victime colaterale, nerăspunzând la somaţia mascaţilor :)

    Oricum, mi se face rău când aud remarci entuziaste “justiţia să-şi facă datoria” sau pioase “justiţia trebuie să-l găsească vinovat”.

    Care justiţie? Trăţi cumva cu impresia că există ceva de gen în ţara asta?
    Dacă aţi avea vreun diferend cu Patriciu / Voiculescu, Căşuneanu / Mircea Băsescu v-aţi adresa justiţiei? Pe bune?

    Tentantă ar fi o explicaţie în stilul “capul lui Moţoc”, adică Băse îl aruncă poporului furios, aşa, ca să se mai calmeze lumea. Nici nu mi-ar părea rău, un cap de superbogat pe lună …

    Dar pariu că va fi un mega-fâs?

    Vântu va fi eliberat pe bază de erori procedurale, sănătate şubredă şi se va retrage în Cipru mai înţelepţit şi mai sărăcit.

    În fine e un articol decent.
    Pe lângă restul presei.
    Presa pro-Vântu era cea mai penibilă.
    Martir persecutat, afacerist strălucit, intelectual rafinat – :) corect, sase sase !
    Să-l lăsăm în pace, să nu păţească nimic, oricum nu se poate dovedi ceva.
    Şi textele cele mai penibile au venit de la indivizi care păruseră anterior de bun-simţ, ca Goţiu …
    Nu că presa pro-Băse ar fi fost mult mai grozavă – minunându-de de funcţionarea justiţiei (justiţia la noi e un banc) şi prezentându-l pe mârlanul şi abilul nostru matroz în stilul chevalier sans peur et sans reproche …

    Btw, se mai ştie ceva de concesiunea Sterling? O furăciune probabil mai mare ca a lui Vântu, ocrotită de toate partidele.

  • 48

    @valer:

    Gotiu a fost arma mea secreta :D

    Te pupa tati,
    Sorin

  • 49

    ca sa castige alegerile, Base s-a facut frate inclusiv cu drequ’, adica sovu in piele si oase. a si reusit la limita, dar nu s-a tinut de cuvant…, pt ca avea de-a face cu un pericol public. so, indubitabil a venit si pisicuta impielitatului: “‘atunci când Traian Băsescu va pierde o luptă, să îl văd în locul meu”.

  • 50

    Nu cred ca i-a dat Vantu mandatul lui Basescu…..ei, “mogulii”, erau prea siguri pe ei ca omul ales de ei v-a castiga….a vrut sa demonstreze ca nici acest lucru, venirea lui Geoana la SPA, nu v-a mai modifica rezultatul votului….dar spre binele nostru, s-au inselat.

  • 51

    OK. Repet intrebarea pentru ca vad ca nimeni nu raspunde… CE LEGATURA ARE CEEA CE S-AR FI INTIMPLAT LA ALEGERI CU DOSARUL DE FAVORIZARE AL INFRACTORULUI IN CARE ESTE INCULPAT VINTU?!? De ce toti mercenarii lui Vintu se leaga de asta?

    Kondor
    2010-09-14 14:09:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Din acelasi motiv pentru care Vantu vorbea infractiuni de pe mobilul lui personal iar oamenii lui de incredere isi trmniteau noul numar “secret” prin sms de pe vechiul numar secret. (cat de retardat trebuie sa fii? macar daca stabileau un cod, 7 e 3 si 5 e 2, ceva acolo….)

    Pentru ca …

  • 53

    @Kondor: Am invatat ca intotdeauna, dar intotdeauna, adevarul este undeva la mijloc.
    E clar ca Vantu l-a tinut pe Popa in Indonezia pe motiv de ciocul mic, la fel de adevarat e ca toata povestea s-a spart cum nu se putea mai bine pentru Basescu. L-am votat pe Basescu, asta nu inseamna ca sunt orb.

  • 54

    Intrebarea ultimilor doi ani: “Ce a lovit Romania mai mult, 1] criza internationala, 2] conducerea tarii incapabila, 3] cheltuieli frauduloase de la bugetul statului, cum ar fi, de exemplu, achizitii portocalii (in 2009, s-au imprumutat 10 miliarde euro, iar pe achizitii portocalii s-au cheltuit 18 miliarde euro; gresesc cumva ?) ??? Nu le mai punem pe cele vechi, evaziune, economie subterana etc .

  • 55

    Daca nu apare ultimul meu comentariu, o sa-l reiau.

    Era ultimul meu comentariu catre actuala echipa a realitatii. Reiau daca nu apare originalul!

    Toate bune,
    eu******

  • 56

    Ultimul meu comentariu pentru actuala echipa a Realitatii:

    1. Basescu nu a obtinut usor ultimul mandat si ca sa zic asa totul a fost la o mustata in favoarea sa. SOV nu a contribuit cu nici un fir de par din mustata sa la actualul mandat al presedintelui. Culmea, lumea, asa proasta cum o stim noi, a iesit mai mult la vot si a votat asa cum s-a priceput ea, dar in diaspora s-a decis jocul. ME si Rusia a inclinat balanta spre Geoana, prostanacul, oarecum ciudat, dar adevarat! ;

    2. Basescu stia la ultima confruntare cu Geoana, asa cum se demonstreaza din insuirea faptelor acum, ca Popa fusese retinut in Indonezia si ca traseul banilor era dovedit, si ca era numai o perioada de asteptarea pana la culegerea tuturor datelor si demascarea lui SOV.

    Basescu nu a procedat corect pentru ca a folosit informatii clasificate in interes propriu, adicalea pentru a-si atrage electoratul de partea sa. Aici puteti comenta…;

    3. SOV s-a bazat prea mult pe ‘fratii’ lui de la SRI si SIE.Iata ca nu a mai tinut si explicatia mea este ca din momentul in care a intrat sub urmarire internationala POPA si alianta POPA- SOV – restul ciracilor si daca este corecta afirmatia ca ii pregatea moartea pe Harnagea, ex sef SIE – si acum stim de ce-, cred ca SOV a fost considerat extrem de periculos si necesar de dovedit, inlaturat rapid. Au ajutat in prinderea lui Popa si dovedirea lui SOV si altii, nu numai romanii. Ma mira naivitatea/nepregatirea Dvs. la acest capitol… Umbla vestea prin presa ca aveti avea oarece conexiuni cu unii, cu altii…

    In concluzie, daca nu au fost aruncate petarde false, SOV nu v-a scapa pentru ca acum i se aduc prea multe si prea grave acuzatii. Inclin sa cred ca sunt adevarate si daca ele vor fi dovedite in instanta si instanta ca privi cu mintea clara atunci ani grei il asteapta pe SOV.

    Evident o parte a fortelor politice vor incerca sa rastoarna aceasta situatie numai pentru a discredita eforturile depuse si de a spune ca Basescu nu a facut nimic sau ca vezi doamne ca SOV l-a ajutat si pe Basescu, cum usor ati alunecat Dvs. in demonstratie…Atentie podea umeda, pericol de cadere!!!

    Wake up, my dear, there is no connection between Basescu and SOV. IF there is one, please show me baby, right now!

    Cu sanatate si spor in viitoarele treburi,
    Eu******

  • 57

    @Vali: Vai, dragutzule, m-ai impresionat pana la lacrimi cu logica ta.

    Speranta
    2010-09-14 15:16:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    Deci, Geoana a pierdut pentru ca Vintu m-a vazut?
    (fiind aratata de catre cineva, ofcors)

    Lipseste insa o CONFIRMARE
    … cea de la baietii de la Academie care l-a tras in poza pe Geoana – si a baiatului care l-a tras in CAPCANA, normal (Gushie?)

    CINE I-A INFORMAT de vizita?
    VINTU?! …hmmm, ma-ndoiesc.

    Cine l-a impins de la spate pe papushoi
    sa se duca? … nici macar f.persuasiv, cat de incredere…, poate l-o fi hipnotizat, MAI-STII?

  • 59

    Vantu l-a pozat pe Geoana ca sa arate lumii si celor care il achetau ca viitorul presedinte este la mana lui din moment ce vine la comanda la el acasa la miezul noptii, iar acestia de frica sa nu il mai salte.
    Geoana marioneta a executat repede ordinele si a declarat ca primul lucru care il va face in calitate de presedinte va fi demiterea procurorului general Laura Codruta Kovesi.
    Se pare ca nu s-au mai pupat pe gingii luni(citat din stenogramele nedifuzate de slugile obiediente)cand Geona a pierdut alegerile si au trecut la planul B motiunea de cenzura si linsajul mediatic pe cele 2 posturi manipulatoare Realitatea si Antena3.
    Concluzile le trageti singuri daca sunteti capabili de asa ceva.
    Oare la cati de la pnl si psd le tremura fundu ca vor fi urmatorii saltati ? =)

    P.S. Astept sa dati faliment si sa nu va mai angajeze nimeni.

  • 60

    @Alex: Când mai postezi să-ţi ştergi botul de căcatul securisto-fesenist.

    Tatamare
    2010-09-14 15:51:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @Alex: Bai, alex, da` tu esti dastept foc. Nu putem trage concluzii, noi suntem mai saracuti cu duhul, noroc cu tine care ne deschizi ochii. Cum esti tu asa informat, ia zii cum e cu Bercea Mondialu, cu armamentu` lu fra`so, cu apartamentul de 900000 de euro a lu fi`sa si lista e deschisa. Noi astia mai prosti iti facem un anunt: astia de la putere sa se mai zbenguie cat mai au timp. In ceea ce priveste ce astepti tu, ne doare la bascheti!

    Plisken
    2010-09-14 16:13:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @JACK#35: Dar ce zici de Tatamare? Si el este plin de venin, agresivitate, frustrari si vulgaritate… Si pot sa jur ca nu este PDL-ist…

    Kondor
    2010-09-14 16:15:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    @Plisken#61: Tocmai ca te doare! Altfel nu incepeai sa urlii si nu ii raspundea-i atat de vehement… Neavind argumente sa il contrazici, ai cautat altceva cu ce sa distragi atentia de la ce a spus…

    Kondor
    2010-09-14 16:21:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @nae
    nume de sluga ieftina.

    tamara's nephew
    2010-09-14 16:29:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @tatamare
    auzi ma tristule,tie nu ti-a spus ma-ta ca nu-i frumos sa vorbesti urat in locuri publice?
    Suficient ca mananci seminte si scuipi cojile pe jos,iar cand faci gratar la padure lasi mizerie unde ai stat.
    Oricum ai lasat mizerie pe unde ai fost!

    tamara's nephew
    2010-09-14 16:32:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    @plisken
    te repeti ca o flasneta stricata,ceva mai nou nu ai?
    Lumea iti spune ca SOV e nashpa,tu raspunzi ca Bae e bad guy.Minte ai in creier sau Geoana iti ocupa tot timpul?

    tamara's nephew
    2010-09-14 16:35:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @tamara’s nephew: tamara nume de matusica saraca care lasa mosteniri grase, grase … Mi-a fost scarba toata viata de porci pt ca sunt nesimtiti si se ingrasa, drept pt care doar grohaie si dau cu ratul. Este ca esti un unflatel/tica portocalie ?

  • 68

    daca pentru 0.34% din votanti a contat faptul ca geoana s-a dus la vintu inainte de alegeri va dati seama ce fel de oameni sint.Etalonu trepanatilor asta sint.Dar au si ei un mare merit au salvat posta si sarea tarii si mai mult de atita ne-au scapat de comunisti votind un securist,ne-au scapat de un interlop voicu si l-au facut pe tatal interlopilor oprea ministru,ne-au scapat de un prostanac geoana si au pus prim ministru pe etalonul prostilor boc.Si ne mai miram de ce sintem unde sintem.La asa alegatori asa conducatori.Avem exact ce meritam nimic mai mult.

  • 69

    @autor
    ar trebui sa va hotariti.
    ori capsunarii l-au pus pe basescu la putere(drept pentru care kiar si VP a urlat ca ar trebui retras macar dreptul de vot capsunarilor daca nu toate drepturile).ori vintu.
    uiti sau te faci ca uiti ca partea de catavencu care l-a dat in git pe geoana se numeste acum kamikaze.
    redactia catavencu era de mult impartita in pro basescu si pro prostanac.si cativa minoritari cu inclinatii homo pro crin.
    -vantu era ferm convins ca vor castiga alegerile si-l durea in cur de masuri de precautie.
    iar intalnirile intre cei doi(vintu-geoana)erau asa de dese incat erau normale.au devenit anormale in conditiile de dupa.
    iar faptul ca geoana a pierdut procente doar pentru c-a fost in vizita ar trebui sa-ti arate cat de iubit e seful tau si ce imagine buna are el la populatie
    daca nu stii, seful tau a facut puscarie,a ciordit lovelele a fo juma de milion de bizoni,si nu si-a platit datoriile catre buget de ani de zile.in asteptarea preluarii puterii de ceilalti.
    si din ce se aude prin ziare se pare ca Eol e bagat mult mai adinc in kkt decat se lasa sa se scape pe surse.
    e acolo ceva despre maica rusia-siguranta nationala.mai complicat putin.
    dar tu ai fost plecata din tara putin.si ca jurnalist nu ai stiut ce se-ntampla decat intamplator.
    ps. am auzit -pe surse-ca si felix s-a retras un pic cu familia prin cele strainataturi.

    silviu
    2010-09-14 16:55:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    Ma asteptam sa ne spui tu si raspunsul, ca doar ai fost in miezul lucrurilor la SRI, nu?

    sandman
    2010-09-14 17:02:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @nae
    cum spuneam mai devreme……

    tamara's nephew
    2010-09-14 17:09:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @sandman: :) ) :) )) Din doua, una : astia ori isi bat joc de noi, ori isi bat joc de noi. Ca nu pot spune unei Doamne ca e tuta tutelor, precum Prelipceanu.

    Ovidiu
    2010-09-14 17:11:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    @sluga
    zici ca porcul e nesimtit si se ingrasa,nu?
    Dar cand pleci cu puradeii la gratar si o pui pe nevasta-ta sa faca focu’ si sa arunce trei fleici si doua cefe pe gratar,cum e?E bine,nu?
    Cum e de Craciun,cand bagi carnati in tine pana ti se face rau si chemi ambulanta sa-ti faca spalaturi stomacale?
    Deci e bun porcu’nu,ipocrit cu burta mare si cu bugetu in scadere!
    Despre grohait,putem vorbi,uite-te la Tatamare@6o si te rog sa-mi raspunzi sincer;grohaie sau vorbeste?

    tamara's nephew
    2010-09-14 17:14:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @nae
    nu mai face spume la nas ca e pacat de tine!
    Daca vrei freedom si tii mortis sa scapi de Dictator,fugi in exil la Dabuleni unde e republica libera.
    Da’ ai grija ca acolo creste lubenita cat balena si in loc de magari(ca tine),localnicii folosesc camilele,ca au auzit ca sunt in plin proces de desertificare.
    Basca fiecare are o leafa pe langa pensie,ca s-a aprobat legea de muraturi(sau nu citesti Caragiale?)

    tamara's nephew
    2010-09-14 17:19:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    nepotele

    Stiu,adevarurile supara dar asta este. Ce betivul sef nu a fost sau este inca securist? Te pomenesti sa secu l-a trimes la Anvers sa lupte imotriva tarii si nu stim noi.Care este diferenta intre oprea si voicu dar intre george paunescu si voiculescu,dar intre udrea si vanghelie,intre videanu si oprisan etc etc.Alte diferente decit acela ca cine este cu noi este bun si cine este in opozitie este rau. Nu o sa raspunzi la aceste intrebari o s-o dai iar in dabuleni,pepeni,sluga etc. Stii de ce? Nu ai nici-un argument plauzibil.Asa ca nepoate draga vorba betivului chior si manelist afara ploua… Asa ca te rog sa cinti la alte mese. Pa.

  • 76

    @sase sase: Daca tot ai adus aminte despre armata de “jurnalisti”,”oameni de cultura” si de “inalta probitate morala” care au sarit in haita in apararea “romancierului”,toate aceste “mine antipersoane” semanate de SOV in toata presa romaneasca,toti acesti sectanti “Martorii lui Vantu”!!!Recomand un articol a lui C. Sima bun de citit,poate intelegem mai bine cum stau lucrurile:hotnews.ro/stir../

  • 77

    ce-i ma parasuta?te-au scos securistii marinarului la produs idei?asta dupa ce te-ai produs la bordel?

    Lady Giga
    2010-09-14 18:12:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @nae
    cum ti-am mai spus,nume de sluga ce repeta ca un papagal aceleasi vorbe ce le-a auzit candva la unu’ mai destept ca el,eventual Stan Laptopman.

    tamara's nephew
    2010-09-14 18:13:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    @silviu,#69:dat fiind ca pareti a sti mai multe,poate imi risipiti o nedumerire:de ce au aparut interceptarile abia in timpul campaniei prezidentiale 2009,desi se stia din 2001 unde se ascunde Popa,se stia si de complicitatea SOV-Popa,iar inebranlabilul nostru Basel era presedinte(adica seful serviciilor secrete,al DNA si al Curtii Supreme,intru obtinerea aprobarilor necesare)din 2004?1?
    Astept sa-l vad si pe domnul Necolaiciuc adus din Florida,chiar daca ar trebui sa raspunda la niste intrebari pe tema data si duduia Boagiu,plus duduiul Berceanu,sa nu amintesc de Mitrea.
    De asemenea,fiind la ceas de mare justitie,as vrea sa stiu de ce dracului am platit toti Bancorex-ul soldat cu puscaria lui Temesan,in vreme ce GC Punescu devine mogul bun?
    Aveti vreun clou in materie?
    Sau e vorba de ceea ce banuim multi,da-o tot dracului de justitie,tre’un spectacol care sa ne ia mintile,sa mai creasca oleaca Voda Base in ochii prostimii,ca…iarna nu-i ca vara,iar PDL-ul de la butoniera trebuie sa aleaga presedinta partidului care apoi sa devina premier.
    Ma rog,imi dau si eu cu parerea,dar interceptarile au aparut cam tarziu-nu prea tarziu,desigur- in trama piesei jucate!

  • 80

    @ RMV,
    cam multe intrebari, vezi sa nu dai in fandacsie.
    Ai uitit-o pe cea esentiala : dece acum?

    Canuta
    2010-09-14 18:29:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    @RMV
    nu te mai intreba ca proasta-n targ,ca are Prietenu’ tau Nae un raspuns la tot ce te framanta:Basescu a furat flota!
    Multumit sau…..?

    tamara's nephew
    2010-09-14 18:32:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    @rmv
    am atitea informatii cite ai si tu.mai imi pierd timpu acasa si la servici cu navigatia.pe net bineinteles.
    informatiile pe care le am sunt de pe alte siteuri ale altor jurnalisti sau ziare.restul mai deduc si singur.uneori gresesc(in functie de informatii iti poti face o parere mai buna sau mai rea)uneori se mai potriveste.
    intrebarile-ti puse mie ar trebui sa ti le pui tie insuti si poti gasi raspunsuri(mai clare sau mai confuze)facind ca si mine.
    acuma ma gandesc ca daca tu ai voie sa-ti dai cu presupusul,laura-si da cu presupusul,io ce defect am de nu-mi pot da cu presupusul?
    spre deosebire de mine sau de tine,laura ar trebui sa nu-si dea cu presupusul.ea ca jurnalist(?)ar trebui sa vina cu informatii.
    dar nu,ea bate campii ca si noi.
    de-aia de altfel toate asa zisele dezvaluiri de presa se fac pe net,pe facebook sau mai stiu io ce bloguri personale.scopul e de a manipula.
    daca informatii de genul basescu face contrabanda cu arme cu bin laden ar fi aparut intr-un ziar pe taraba,pulix ala care-a scris informatia poate sa intre-n kkt.
    daca informatia e data pe blog,atunci pulix poa sa zica ca libertatea lui de espresie e neviolabila.
    acu sa ne-ntoarcem la subiect.
    la intrebarile puse de tine verifica de cand dateaza aste tunuri,cine era la putere,cine era-n justitie.
    adu=ti doar aminte cum atunci cand la un proces d-asta ,nastase a aparut cu gasca la tribunal ca sa-l sprijine pe-nvinuit impresionandu-i pe judecatori.
    deci inc-odata,lucrurile-s mai complicate decat vedem noi bizonii care ne adapam doar de pe VP antene sau realitati.

    silviu
    2010-09-14 18:41:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    @ silviu

    Păi era fain dacă “sursele” alea care ziceau că Voiculescu a făcut paşi erau mai bine-informate. Aveam distracţie luni întregi de acum încolo.

  • 84

    nepoate
    vezi ce s-a intimpla la spitalul din braila. Cred ca din cauza lui vintu si geoana se intimpla.Opozitia fura banii doctorilor si cumpara pepeni de dabuleni.

  • 85

    Laurica, pe unde-ai mai umblat ca intreba Nedormitu’ de tine? Zicea ca-l doboara dorul :-D .
    Revenind la tema, am doua variante de raspuns la intrebarea ta:

    a) DE PROST;
    b) DE PROST;

    Detaliez:

    a) DE PROST
    Tavalugul media din perioada campaniei a avut un efect mai puternic asupra taberei Geoana decat asupra electoratului. Au inceput sa fie atat de siguri de victorie incat au devenit neglijenti si au inceput sa faca greseli. In istoria militara chiar asa se numeste – Boala Victoriei. Asta se poate vedea chiar din tabloul confruntarii finale: Dinescu cracit peste scaune, Antonescu razand ca proasta in targ, Madam Geoana rujandu-se ca o pupaza. Ei venisera acolo sa serbeze victoria nu sa asiste la o confruntare.
    Greseala lor a fost sa creada ca meciul s-a incheiat deja numai ca Basescu ….. DIE HARD :-D .

    b) DE PROST
    SOV afla de arestarea lui Popa si se gandeste sa-si asigure spatele pentru probabilitatea de 1% ca Basescu castiga alegerile. Ii propune lui Basescu un deal:
    Eu ti-l livrez pe tava pe Prostanac (vizita filmata la mogulul cel rau) iar tu (daca iesi presedinte) o lasi moarta-n papusoi cu Popa, FNI etc.
    Aici si-a facut calculul gresit. Basescu este genul care se face frate cu dracu’ pana trece puntea dar nu uita sa-l lichideze pe drac dupa ce a ajuns pe malul celalalt.

    CAP-istul
    2010-09-14 19:08:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    :) ) :) ) i love CAP-istii!!

    Ovidiu
    2010-09-14 19:18:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    @valer
    nici nu stiu daca-i adevarat.kestia asta ma face sa devin un biet raspandac.
    dar totusi nu prea am auzit in ultimul timp parerea lu geoana sau crin.ponta a zis si el ceva dar l-a bagat si pe basescu la-naintare.spunand ca dictatorul ar trebui sa-nparta celula cu Eol.de ce?pentru c-asa vrea el ca doar e de formatie procuror si cand spune el ceva asa e.nu-i nevoie de justificari.
    kestia-i ca multi filorusi,cu afiliatii kgb-iste ii iau apararea vantului acum.oare de ce?

    silviu
    2010-09-14 19:28:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    @nae
    tu in afara de a face demonstratii zilnice ca esti prost,mai stii sa faci si altceva.
    Ce vrei sa vad la Braila,ca se-nghesuie niste asistente pe scari din cauza ca le-a furat Basescu flota de Dunare?

    tamara's nephew
    2010-09-14 19:32:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    asa cum zice si cap-istul vintul nu e decat un prost subincult cu pretentii.bagat in fata de altii cu putere financiara si politica dar care nu se pot afisa direct.
    metoda a fost folosita de la-nceputul anilor 90 cand tot felul de fosti infractori sau oameni santajabili au fost bagati in fata de cei care legal nu puteau sa faca afaceri pentru ca nu puteau dovedi provenienta banilor(asta-i doar o explicatie simplista)
    aceasta metoda erau de fapt două.
    a doau e aceea folosita si in cazul fratilor kemical broders(frutti fresh)si a fostului prefect de constanta-brailoiu.
    trimiti subiectul doi ani afara,dupa care se intoarce subiectul miliardar in dolari si-si trage cele mai tari afaceri.
    spalare de bani scrie pe fiecare metoda.

    silviu
    2010-09-14 19:34:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    @silviu,#82:pai,la Justitie,la inceputul lui 2005(primul mandat Base)era d-na Macovei.Drept e si ca tot pe atunci zburda pe ecrane unu’Plesita,mandrindu-se cum l-a tarat de barba pe Paul Goma si cum”am mai omorat dusmani ai poporului”,citat incheiat,dar nimeni nu s-a sesizat din oficiu…
    Mai incolo,dupa dom’Chiuariu,a venit actualul domn Predescu,placut inimii Basesciene daca e fost investit si in actualul mandat Base,nu?
    Adica mie mi se pare ca prilejuri de obtinere a aprobarii interceptarilor au fost berechet.
    Evident,aveti dreptate,toti ne dam cu presupusul,si in afacerea asta,si in altele.
    Dar,in registru serios,justitia nu va fi deloc servita daca vom avea de-a face cu un dosar debil cu avocati tari,totul intr-o apoteoza de plata a unor despagubiri pe la Haga.
    Nu am ascultat/privit nici un jurnalist zilele acestea,mi-am pus propriile mele intrebari,nu imi pasa de Vantu deloc-tot ce ma intereseaza este daca macar odata reuseste justitia romana sa fie justitie de stat civilizat,unde vinovatia unui inculpat se dovedeste in sala de tribunal,cu probe-beton armat si sentinte clare date de judecator,nu de presa si TV.
    Cazul FNI&Vantu&Popa este mult prea serios sa fie aruncat in derizoriu de justitiarii de manea ai Romaniei actuale.
    Deocamdata,s-a pornit prost,cu dovezi”scapate”in presa,cu perchezitii de film ai anilor’20,nicidecum ceva strict in sensul si spiritul legii.

  • 91

    si-am uitat de subiectul fratii,verii,unkii becali.
    fosti bijnitari ajunsi puternici din aceleasi motive.
    la contrabandisti metoda se numeste capac.
    astea-s valorile romaniei,cu astia defilam!

    silviu
    2010-09-14 19:36:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    @RMV: erata ultima fraza”cu perchezitii de film ale anilor’20″

  • 93

    @rmv
    intrebarea ta incepea cu 2001.ai sarit la 2004.ok
    cine-a zburat-o pe macovei?si de ce?
    cum poate fi skimbat din functie un magistrat al CC?
    sau un judecator?si de catre cine?
    vezi la CC cati magistrati sunt.vezi ce afinitati politice au si de cand sunt in functie.la fel si la cei mai tari judecatori.
    daca ma gandesc si cum au ajuns unii din militieni,judecatori m-apuca ameteala.stii tu oare cand s-a dat legea aia ca scoala de militieni sa fie ekivalata cu facultatea de drept.
    stii cati militieni s-au facut avocati,procurori judecatori,magistrati?
    e mult prea multi,daca-mi dai voie sa ma esprim elegant.

    silviu
    2010-09-14 19:43:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    @rmv
    si cine oare a urlat cel mai mult acuzand justitia televizata?realitatea si antenele.adica ei futeau ei zbierau.
    nu te-apuca asa un răs deontologic sa te kaci pe tine?
    cine apare seara de seara pe sticla luind apararea măinii care i-a hranit,aparandu-l pe cel mai tare om de cultura,poet,finantist,si tot ce mai poate fi el acolo-n mintea unora?
    despre justitia asta vorbesti?
    oare nu pe Vox publica se face justitie kiar acu?

    silviu
    2010-09-14 19:47:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    @nae
    ai vazut prostule,ce spunea deputatul PSD de Braila,Rizea pre numele sau;ca tot iuresul de la spitalul judetean e organizat de PDL?
    Cred ca asta este mai prost ca tine,sincer!

    tamara's nephew
    2010-09-14 19:58:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    nepoate

    eu cu un gibon trepanat portocaliu ca tine nu mai discut decit in momentul in care imi vei spune clar daca betivul chior a fost sau nu securist, si care este diferenta dinte voicu si oprea alta decit ca unul este arestat acuma si celalalt va fi dupa viitoarele alegeri.Pina atunci te voi ignora,nu mai avem ce discuta. Punct.

  • 97

    @Piticul de Gradina;
    Buna seara stimate domn.Va rog sa ma scuzati daca nu am fandat inca spre comentariul dvs.,dar am fost plecat de acasa cu niste treburi urgente.Fiind seara si fiind obosit,ma vad silit sa pun varful spadei in pamant,si sa va dau dreptate in privinta justitiei.Da,sunt de acord ca aceasta nu este virgina,dimpotriva a fost permanent violata de catre toate fortele politice si clanurile de infractori,incat a ajuns ca un fel de prostituata de pe centura Bucurestiului.Probabil ca din aceasta cauza se zbat unii sa legalizeze prostitutia desi Preafericitul tipa cu disperare “Veto!”

    sase sase
    2010-09-14 20:10:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    @Nae
    a sosit in fine momentul adevarului pentru tine:ma-ta a fost centurista,nevasta-ta este centurista si fi-ta va fi centurista.Trist! Am fost prea direct,puteam ocoli adevarul,am procedat bine ca ti-am spus?
    Iata cateva intrebari la care voi ramane fara raspuns.

    tamara's nephew
    2010-09-14 20:13:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    @tamara’s nephew
    ..nume de sluga basesciana.Nu cumva esti tembelu lu tamara , care la fiecare 3 cuvinte pe care le scuipa , unul era “ma-ta” iar celelalte doua erau de origine sexuala ?.

  • 100

    Pentru toti cei care se intreaba “de ce acum”,trebuie spus ca numai acum probabil anchetatorii au intrat
    in posesia unor probe concludente care sa poata sustine acuzarea.Fapta nu sa prescris,deci cercetarea penala a continuat pana s-a obtinut probatoriul necesar din punctul de vedere al parchetului.
    S-ar mai putea pune cu mai multa serizitate intrebarea ,de ce anumite dosare finalizate de DNA nu au primit inca termene de judecata desi au o vechime de cativa ani de cand sunt pe masa judecatorilor.Cititi in acest sens interviul sefului DNA de pe Hotnews.ro.

    sase sase
    2010-09-14 20:21:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    @NAE: Am ajuns sa plangem dupa un aprozarist , care a crezut ca vinde cartofi la 300000 de fraieri.
    Imi aduc aminte cand chiriasul meu m-a intrebat daca nu ii vand apartamentul.Cand l-am intrebat de unde are bani, mi-a replicat:
    -O sa am !!
    -Pai l-am intrebat de unde??
    -de la FNI am pus spe lei o sa-i inmultesc si in sase luni am sa-ti platesc apartamenul.
    -Frate i-am spus scoate-i cat se mai pot scoate ca ii pierzi , nu vezi ce au patit astia de la SAFI ?
    -Habar nu ai, imi spune,eu urmaresc in fiecare zi cum imi creste suma , dar la studiile tale de sing. nu te duce capul, ce sa-i faci asta este tu sa lucri in fabrica si eu sa ma imbogatesc .
    -Uite am facut si un grafic, urmaresc dinamica inmultirii banilor , ce sti tu.
    Si s-a imbogatit cu un proces , ca banii… l-a imbogatit pe Vantul si prietenii lui , culturnicul, poetul ,etc
    Saracii ziaristi , nici nu stiti ce vor pierde.
    Un mare poet si om de cultura.
    Cultura cartofului am vrut sa spun.
    Cum stim noi, sa dam cu limba celor cu bani indiferent, cum i-a obtinut.
    De asemenea militenii care au facut perchezitie ,la casa poetului, au dat lovitura .Au imobilizat teroristul avea in laba un pistol si prezenta un mare pericol mai ales ca inchisese un ochi sa tinteasca militianul.
    Bravoo

    gugulanul
    2010-09-14 20:25:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 102

    @ gugulanul,
    nu te chinui sa-i convingi, ori sufera de sindromul Stockholm,ori ii doare-n paispe de amaritii care au pierdut la FNI.
    L-ati vazut pe Paunescu cum il apara pe SOV? asa il lauda si pe Stoica cu Caritasul.
    Si-apoi, dupa cum zice poetul-portofel, Vintu ar fi un mare poet in devenire, dar fu arestat de dictator.
    Pacat pentru literele romanesti.

    Canuta
    2010-09-14 20:39:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    @6-6
    oare inca n-ai aflat ca conformgotiu cei caredau link si nu-si asuma identitatea din bolitin n-us vazuti cu oki buni?
    cine-i ala seful DNA?ia mai dal in vlaga noastra colectiva.
    ia de vezi ce-a spus in apararea nevinovatului,marii jurnalisti si oameni de cultura,epiderma phalusului,crucisatorul jurnalisticii si ultimul dar nu cel mai putin important dinescu-kgb.
    lasa-ne cu perdele de-aste de fumigene.
    daca nici DD n-are dreptate atunci pereat justitia,ne fiat Eolus
    sau cum a zis un fraier.
    Festinatio justitiae est noverca infortunii.

    silviu
    2010-09-14 20:41:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 104

    @ silviu
    Faci parte din elita intelectuala a lu FUNERIU ? Aceasta limba noua alambicata este dialectul orange, pe care il vor preda la scoala profesorii ?….La rahatul pe care il afisezi pe blog ,in limba ta nu se spune cumva kk..???

  • 105

    A

    IOLANDA
    2010-09-14 21:34:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    @laura C:
    din tarasenia asta macar poti stabili o ierarhie a fraierilor:
    vantu a gasit 300 mii + geoana, destul de subtire ca palmares de imagine dar cu castig financiar baban…

    geoana a avut 50-0,34% votanti care si-au irosit timpul liber din 2 duminici pentru un prostanac ajuns colac de salvare in fata pericolului realegerii lui….

    …basescu, cel care a fraierit 50+0,34% votanti care se pot spala pe cap cu el pe cei 5 ani de mandat, alaturi de maretul boc si destoinicii udrea, blaga, videanu, berceanu % co!

    iar dta, laura C esti una dintre cei care ai contribuit alaturi de geoana si vantu la acel + 0,34% al lui basescu…

  • 107

    Am citit tarziu articolul ,nu sunteti deloc diferita de ceilalti comentatori ,incercati doar sa pareti impartiala .Vantu l-a chemat pe geoana pur si simplu pentru ca il uraste de moarte pe Basescu si a vrut sa il instige ,sa faca greseli inainte de finalul campaniei .In al doilea rand ,patronul vostru este paranoic ,era absolut sigur de victoria prostanacului ,a vrut sa isi arate muschii ,parca asa se zice la mahala .Eu nu inteleg de ce il balacaresc toti pe Basescu ca a uitat ajutorul pe care i l-au dat in 2004 ?Personal nu cred ca acest ajutor trebuie rasplatit prin permisiunea de a fura .Basescu a spus ce vrea ,curatenie in mediul de afaceri si politic.Daca l-au ajutat inseamna ca erau de acord cu el ,pentru egalitate in fata legii ,deci pentru democratie .Prietenia in politica inseamna mafie ,nu stiu de ce il condamnati pe Basescu ,are dreptate absoluta .Nu a fost ajutat pentru a acoperi infractorii !!!!!

    IOLANDA
    2010-09-14 21:43:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 108

    @horia
    kk zici, kk halesti
    tot la kk te gandesti!

    silviu
    2010-09-14 21:47:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 109

    Citesc si nu-mi vine sa cred,ca exista cineva SOV,care i-a oferit pe tava lui Basescu,al doilea mandat prezidential.Tu chiar crezi ce spui sau este tot o intoxicare mediatica specifica unor jurnalisti,in special angajatilor lui SOV.Prin anii 1950,majoritatea intreprinderilor infiintate incepeau cu SOV urmat de ROM si bineinteles petrol,transport etc.Prescurtarea numelui respectivului Vintu in SOV,este cumva o incercare de analogie cu puterea sovietica care stabilea politica Romaniei din acea perioada?Ma indoiesc ca Vintu poate influenta electoratul Romaniei intrun sens sau altul,indiferent cite minciuni se vintura la Realitatea.Cum naiba a reusit sa mute 0,37% dintre alegatori din tabara Geoana(Mihaela dragostea mea) in tabara lui Basescu si mai ales de unde stia ca este vorba doar de atit?Cred ca subestimezi inteligenta romanilor,care au auzit minciuni si mai mari in ultimii 30 de ani.Cred ca primul mandat de presedinte i-a fost oferit pe tava de CTP(Cristian Tudor Popescu pentru cine nu stie)care s-a laudat pe la mai multe televiziuni cu acest succes.Tot el l-a facut presedinte si pe Constantinescu,realizind acestea doar prin doua articole scrise la momentul potrivit.N-ar fi mai bine sa va ocupati de adevarata realitate si nu de cea pe care v-o dicteaza patronul vostru?

    Ierdan
    2010-09-14 22:06:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 110

    @Vroiam sa stii.: Te referi la procentul ala nesemnificativ de votanti pro-Basescu din strainatate.Asta este una din cele mai marsave manipulari de tip ceausist. Astia plecati au pe medie coeficienti de inteligenta net superiori bizonilor mioritici ramasi la grajd. Ei au motive puternice sa nu voteze PSD si nu cred ca are rost sa analizam asta pentru ca e evident ca majoritatea au parasit Romania in perioada lui Iliescu.

    lifuroi
    2010-09-14 22:17:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 111

    INca un articol dinseria “abate atentia”…
    1. Nu stit de fapt daca Vantu l-a chemat la comanda lui Basescu. Dar v-ar conveni. Pur si simplu , rupti in gura si in cur ca Geonica a comiso, dupa ce mureati de bucurie ca Geoanica a castigat (cu o campanie super dusa de voi) acum dati vina pe Vantu ca a facut sa piarda….Mai, mai mai…in zilele alea nu chitaiati nimic, n-am auzit pe nimeni de la voi pana la arestare sa chitaie ca Vantu l-a vandut pe Geoana.Erati asa de siguri de victorie, de ajutorul lui Antonescu etc etc etc !!!
    Dar acum avetio groaza de articole in care nu pomeniti absolut nimic de faptul ca cronologia faptelor pentru arestare este evidenta si ca cel putin o parte din justitie si-a facut treaba…
    NU, voi stiti una si buna: Basescu a ordonat arestarea ca tradator al celui ce l-a pus la Cotroceni….Parca uitati ce dantuiati la vremea alegerilor in tabara lui Geoana, nu?
    Sustii ca SOV a renuntat la garantiiel lui Geoana ca-l scapa pe Popa si le-a acceptat pe cele ale lui Basescu dupa ce erati in razboi cu el, cu figura cu “pumnul”?
    Macar intelegi ca nu toti cititorii sunt idioti?
    Ce vina avem noi ca i-a picat bine lui Basecu asta?
    Si de ce aveti impresia ca acest circ este cea mai mare problema a romanilor? Avem destule pe cap iar ajutorul statului este vai de el asa ca…Nimeni nu scapa. Dar nu ne mai insultati inteligenta !

    Costica
    2010-09-14 23:42:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    “De luni incolo sa vezi ca toata lumea se pupa pe gingii” – de aia :-) cum dracu se poate pupa lumea pe gingii numai Vintu stie.

    Dan D.
    2010-09-15 01:45:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 113

    @Costica: e 50-50% in favoarea ambelor ipoteze, din pacate. Chiar admitind ca Gioana e prost(ceea ce si e), Vantu e prost(e escroc, prost ramine sa il dovedeasca legea), cei ce dirijeaza PSD sau PDL NU sint de loc prosti. Iar de aici decurg multe. Episodul “jacuzzi” e mai mult decit discutabil, in ambele variante. De elucidat, in orice varianta, e doar CU CE il avea la mana SOV pe Prostanac. Nu de alta, dar eu personal nu il vad pe Gioana trecut de nivelul de prostie care iti permite sa aspiri la postul de pion pentru smecheri. E prea prost pina si pentru asta.

  • 114

    Se pare ca cei mai multi ziaristi au scapat din vedere lucrul acesta: sentinta.ro/art../

  • 115

    Citez din memorie:

    Neplăcerile de după prăbuşirea FNI – procurori care trimiteau citaţii, presă agresivă, armaghedoane care dezvăluiau ingineria financiară şi relaţiile cu puternicii zilei, anchetarea lui Popa şi Vlas – l-au convins pe Sorin Ovidiu Vântu că, pe lângă securişti, intelectuali şi artişti cumpăraţi la pauşal, îi mai lipseşte ceva: un trust media. Cortegiului de simbriaşi, care-i întreţineau ego-ul aflat mereu în suferinţă, care făceau în locul lui treburile murdare ale îmbogăţirii şi-l păzeau de furia mulţimii păgubite, li s-au adăugat jurnaliştii şi analiştii. Toţi plătiţi regeşte, adică la tarif de „general“ SIE.

    Rolul lor a fost de la bun început unul singur: să-l păzească de puşcărie. Pentru asta trebuia să câştige Geoană alegerile, ziua în care „toată lumea râde, cântă şi dansează“, într-o horă a „pupatului pe gingii“, a fost ratată doar din siguranţa lucrului gata înfăptuit. Pentru asta, după alegeri, critica justificată a unui guvern neperformant şi deoseori neprofesionist s-a transformat în linşaj mediatic, devenit cutumă. Dacă Boc cade şi Băsescu e suspendat, guvernul de criză Ponta-Antonescu îngroapă la pachet dosarele „reţelelor“ Voicu şi Vântu. Infractorul Popa va rămâne la Jakarta, Vlas la puşcărie, iar Vântu – devenit „prieten loial, poet şi disident“, intelectual pe lângă care Titu Maiorescu era un biet semidoct – revine, liber de sarcinile juridice, la patronajul Realităţii.

    Şi cine ştie, Cătălin Voicu prinde iar un loc pe lista PSD. Pentru asta luptă cot la cot asociaţiile pentru protecţia animalelor, Hurezeanu, CTP, Patriciu şi Transparency International, alături de Ciuvică şi Chirieac (finanţator de criză al Realităţii TV). Pentru asta Păunescu şi Dinescu respiră împreună, cu nesaţ, aerul înmiresmat lăsat de trecerea banilor prin conturi. Lipsesc din peisaj ecologiştii, homosexualii, fermierii. Deocamdată.

    Spre deosebire de campania electorală, de data aceasta, dejecţiile jurnalistice au o miză strict individuală. Probabil, ea diferă de la caz la caz. Prin zidul făcut în jurul celulei lui Vântu şi punând în aplicare ordinul dat de acesta – „nu închinaţi Realitatea nimănui“ –, nu a răzbătut nicio informaţie despre FNI, Gelsor sau reţeaua securistică a acestuia. În schimb, pe zid au fost lipite listele negre ale lui Nistorescu, cuprinzându-i pe „fripturiştii lui Băsescu“, cum altfel, care nu se aliniază susţinerii martirului SOV.

    Avocaţii mogulului, pe care, iată, l-a ajuns „răzbunarea tiranului“, nu s-au ostenit să facă legătura între „generalul“ trimis de Vântu să-l „protejeze“ pe Nicolae Popa de justiţie şi securiştii care conduceau filialele FNI. Emil Hurezeanu a uitat, din motive pe care prefer să nu le cunosc, ce scria în 2000: „în spatele FNI şi al băncilor care-i stau în spate se ascund interesele reprezentanţilor fostei Securităţi, regrupaţi în partidele neocomuniste şi cercurile de afaceri interesate în blocarea şi încetinirea privatizării“ (revista 22). Ce să mai discutăm de Mugur Ciuvică, ale cărui Armaghedoane dedicate „escrocului Vântu“ şi „afacerilor sale necurate“ l-au făcut pe Năstase să-l salte de pe stradă. Niciun jurnalist, comentator sau politician (fost CDR-ist) nu a îndrăznit să spună că ingineria FNI a fost pusă la cale şi cu ajutorul celor 27 de firme din grupul Gelsor, în care lucrau „peste 90% foşti ofiţeri ai Securităţii“ (Costin Georgescu, fost şef SRI). Din lista „coincidenţelor“, întoarsă pe toate feţele, a lipsit exact cea legată de ziua de 2 decembrie: arestarea lui Popa, începerea urmăririi penale a lui Vântu, vizita de relaxare a lui Geoană. Sau coincidenţa dintre vizita la Jakarta a lui Dan Diaconescu şi telefonul dat de Vântu acestuia (în timpul strădaniilor jurnalistice, evident, de a-l contacta pe Popa). Ca să nu mai vorbim de culmea coincidenţei: întârzierea banilor de salarii în trustul Realitatea şi „cisternele“ care plecau în Indonezia.

    Cu toată strădania curtenilor, campania „Free Vântu“, după modelul Patriciu, Becali, Diaconescu, nu va prinde la public, iar transformarea acestuia în victimă-erou va fi un eşec dintr-un motiv simplu: „stimabilul“ a băgat mâna în economiile a 300.000 de oameni şi în bugetul altor câteva milioane de contribuabili, care au plătit despăgubirile date de stat păcăliţilor. Şi românul, aşa cum se vede în acest moment şi aşa cum l-a învăţat chiar Realitatea, e sensibil la buzunar. Vrea „respect“, nu să-i fie insultată inteligenţa.

    Excesul de zel are însă şi o altă miză. Dacă dosarul Vântu este ratat, justiţia este decredibilizată definitiv şi nu rămâne decât să urmărim sfatul lui Patriciu: privatizarea. Măcar atunci am şti o socoteală. Ca şi „reţeaua lui Voicu“, Vântu şi ai săi „golănaşi“ şi „tătici“ penali, plătiţi cu milioane de euro ca să scape de gratii, sunt un test pentru judecători. Vom vedea în zilele următoare dacă îl vor trece. Vom vedea dacă Vântu îşi va putea achiziţiona şi „judecători de curte“, nu doar intelectuali şi ziarişti. //

    silviu
    2010-09-15 09:33:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    Doamna!
    Ce nu intelegeti? Geoana ar fi platit dupa alegeri! Acum se vede si cum ar fi platit. In acea perioada, Vantu investea !

    Basescu, imprevizibil cum il stim, a castigat alegerile si i-a stricat socotelile.

    Nu sunt personaje pozitive?
    Dar dvs? Sunteti personaj negativ?
    Felicitari pentru sinceritate!

    PS Credeam ca acest site fie a disparut, fie s-a “reformat”. Dar ma-m inselat!

    vlexandru
    2010-09-15 09:39:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 117

    @jerry
    ba da fratie,eu sunt ala!Observ,tardiv ce-i drept,ca ai o memorie de elefant.
    Nu-i asa ca SOv este curat ca lacrima?

  • 118

    M-am intrebat acelasi lucru, imediat dupa ce am vazut confruntarea Geoana – Basescu: ce cauta Geoana la SOV? Impresia mea a fost ca SOV era inteles cu Basescu sa i-o coaca lui Geoana. O fi fost santajat, dracu’ stie. Mai ales ca, in urma cu niste zile, SOV aparuse la televizor, la Realitatea, la telefon, facand propaganda pentru PSD (cel mai bun prim ministru a fost Nastase). Evident ca o propaganda facuta de SOV inseamna de fapt contra-propaganda. Apoiu a spus ca e prieten cu Geoana!!
    Dar de ce a cazut Geoana in capcana?
    Poate ca SOV l-a invitat promitandu-i niste secrete nemaiauzite despre Base, cu care sa il infunde.Dupa care a anuntat CAtavenmcii sa vina sa filmeze.
    Si prostanacul a picat in capcana. Spre ghinionul nostru, al tuturor…

  • 119

    DRAGA DOMNULE BASESCU
    Sunt un roman nefericit in tara mea.
    Spre deosebire de dumneavoastra si gloata de politicieni care mimeaza implementarea politicilor personale care nu au nici o legatura cu realitatea ce ne omoara zilele, eu nu sunt fericit. Am fost fericit pana la majorat cand am prins revolutia si am trait speranta ca va fi mai bine. De 7 ani aud acest slogan « SA TRAITI BINE » care nu se adevereste decat pentru familia presedintelui si ale altor politicieni. Familia mea nu traieste nici macar bine. Tatal meu a murit intr-unul din spitalele romanesti unde bolnavii sunt asistati doar de cate un singur medic cu program 7-16 iar in weeked doar de cate o asistenta. Copilul meu va merge sa invete intr-una din scolile romanesti unde directorul numit politic va actiona numai in interes politic, ajutand partidul in perioadele de alegeri iar amaratii de profesori sunt demotivati, infometati si pe alocuri putini.
    Aud ca trebuie sa strangem cureaua. Cam cat si de ce doar noi cetatenii onesti , cu taxele si impozitele platite la zi. Cand aud ca se inchid pietele din Bucuresti iar primarul si consilierii local investesc in biserici si telegondole, cumpara ceasuri stradale aurite iar eu rup masina prin gropile bulevardelor asfaltate de Videanu imi vine sa fug din tara. Ce sperante sa mai am intr-un viitor mai bun pentru copilul meu. Nicio speranta. Toates desarte si trecatoare. Atat eu cat si sotia avem studii superioare si chiar doua calificari. Presedintele Basescu sugereaza sa muncim mai mult si sa cautam un al doilea job si asta intr-o economie in recesiune, intr-o tara dominata de clanuri politice mafiote. Totul se rezuma la interese de grup. Sa-ti inscri copilul la gradita trebuie sa ai o pila, sa iei un loc de parcare in fata blocului trebuie sa ai o pila, sa capeti o slujba trebuie sa ai o pila. In tara asta totul se rezuma la pile. Inseamna ca sunt un inadaptat dpdv politic si social si mai bine plec sa-mi caut o slujba onesta si un trai dexcent oriunde in lume.
    Al dumneavoastra compatriot,

    CETATEANUL FRUSTRAT

    CETATEANUL
    2010-09-15 11:41:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 120

    @valer: Mai mult decat atat: chiar si filmuletul “Base bate copii” a fost TOT in avantajul lui Basescu, si provine tot de la VAntu. In mentalul romanesc e bine sa mai altoiesti din cand in cand copiii obraznici (bataia e rupta din rai). Tot asa cum, in 1992, “Iliescu baga unghia in gat” unui jurnalist obraznic i-a adus ceva procente: iata un om hotarat, un adevarat presedinte. Dar daca in 1992 ala cu unghia bagata in gat chiar credea ca o sa-l infunde pe Ilici cu prostioara asta, SOV stia ce face. DA, SOV l-a facut presedinte pe Base, imi era evident din decembrie 2009.

  • 121

    Sunt tampit si-s pedofil! Aveti ceva impotriva ?

    tamara's nephew
    2010-09-16 00:38:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 122

    @121-clona intarziata.

    tamara's nephew
    2010-09-16 00:46:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 123

    Cheia Vintu- FNI? Sa se ia contractele de la Gelsor semnate de Popa. sa se ancheteze persoanele care semneaza din partea ziarelor in care FNI facea reclama, sa fie intrebate cu cine au negociat aceste contracte. pariez ca toti vor spune ca au negociat cu SOV si ca Popa a fost chemat doar sa semneze.

  • 124

    @Laura Cernahoschi: Angajatorul tau infractorul de drept comun e atat de inteligent incat l-a prins militia ca fura de la alimentara :) ; schimba presedinti (in mintea voastra) si nu stie ce este un sectera egde. Apoi vorbeste in clar la telefon, mentioneaza nume, nu e in stare sa scoata un numar din telefon si ca o culme a inteligentei recunoaste in fata judecatorului tot. Dar asa se intampla cand crezi in propriile dezinformari si minciuni ajungi in fata plutonului de executie sau intr-o celula.

    Blade Runner
    2010-09-16 14:39:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 125

    Vedeţi dv, People, eu cred că Băsescu “ar fi cîştigat” şi fără întîmplarea din Str. Paris. Numai că n-ar mai fi avut alibiul întîmplării, iar maşinaţiunea cu vagonul de voturi dinspre ambasade n-ar mai fi fost înghiţită aşa uşor. Căci jumătatea aia de milion de voturi – care “să facă diferenţa” era în stand by încă dinaintea întîmplării din Str Paris.
    Deci, nu Văntu “l-a mai ales o dată pe Băsescu”, ci Băsescu s-a reales cum ştie el mai bine – prin fraudă electorală (ca şi la Primăria Mare, ca şi-n primmul său mandat prezidenţial). Ceea ce ştie el cel mai bine este să se folosească de oameni despre care puţini ar crede c-ar putea fi folosiţi în asemenea hal – Iliescu, Geoană, Vîntu şi DragăStolo, desigur!
    Acum, singura întrebare ar fi: În ce proporţii sînt respectivii prostănaci şi ticăloşi?
    Eu aş merge pe un 40-60% fiindcă s-au încrezut în alt ticălos.

    InimaRea
    2010-09-19 09:46:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!