RSS Feed

… de ce tac ziarele, Mitica?

vezi toate articolele de
02 Mar la 23:47 85 comentarii 1597 vizualizari.

… spun ziarele, pentru ca despre televiziunile romanesti nu stiu decat ce citesc in ziare. Am renuntat de cativa ani sa le mai urmaresc, cand am constatat, cu surprindere, ca are si stomacul meu limitele lui. Cat traieste, omu-nvata. Asa ca, dupa ce-am aflat de la Ciprian Siulea, pe Voxpublica, despre dezvaluirea Grupului de Investigatii Politice (GIP) cu privire la cei 170,000 de euro incasati pentru consultanta OMV de catre sotia premierului, m-am repezit la ziare, sa aflu amanunte si sa vad reactiile. Eventual, chiar explicatiile lui Mihai Razvan Ungureanu.

N-a fost sa fie. M-am strecurat cu dibacie printre sinucideri, femei cu sani mari, partide de sex oral pe FaceBook, un Iisus hermafrodit, si ce alte capcane vor mai fi fost pe-acolo. Degeaba. Nimic. Nici macar un capat de informatie, daramite reactii. Inteleg ca MRU a fost la Iasi, c-a fost huiduit de o mana de oameni, ca “el are ultimul cuvant cu privire la componenta guvernului” si-atat. Despre contractul de consultanta al sotiei si despre eventuala situatie de incompatibilitate  inteleg ca nu l-a intrebat nimeni.

Liniste deplina in Romania Libera, tacere asurzitoare in Adevarul, mormant la Gandul.info si mult zgomot pentru nimic la Evenimentul Zilei.

Inteleg sa tii cu Basescu, sa tii cu guvernul, sa-l simpatizezi pe MRU, etc. Inteleg sa nu-ti placa nici Ciuvica si nici GIP-ul lui. Dar de aici si pana la a ignora complet o asemenea informatie e cale lunga – cam cat de la jurnalism la gaini violate. Din doua, una: fie GIP a aruncat pe piata o falsa declaratie de avere – caz in care cineva trebuia sa se sesizeze. Fie partizanatul a reusit sa intunece pana si ultima bruma de ratiune: daca un ziarist isi imagineaza ca in zua de azi o asemenea stire poate fi ascunsa sub presul unei taceri mormantale, nu stie pe ce lume traieste si, da, nu-si merita titlul de ziarist. Nu pentru ca e ticalos. Pentru ca e prost.

Doamnelor, domnisoarelor si domnilor de la gazetele mai sus pomenite, daca vreti sa-l scoateti basma curata pe MRU, nu adoptati tactica strutului, ca e paguboasa! Faceti, spuma marilor, un damage control, ca la abecedar, dar nu incercati sa ignorati gorila din sufragerie! Ignorata, gorila creste si incepe sa se infurie. Incepe sa va sparga farfurioarele si cestile din care incercati sa va beti, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, ceaiul.

Recomandarea e valabila si pentru premier. Nadajduiesc ca unui fost director SIE nu e nevoie sa-i fac un desen.

Asa ca-mi aprind o pipa si astept. E o gorila interesanta.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

85 comments
  • 1

    Alin Fumurescu!
    Pot fi de acord ,,in mare” cu ceea ce ai scris.
    La nivel de teorie,poti avea dreptate.
    Dar!
    Ca Ciuvica e presedintele Grupului de Investigatii politice….stim!
    Adica..stim de la televizor!
    Da` am si io o intrebare,de fapt…doua!
    Prima:ai vreo confirmare pan`acum,ca vreuna dintre faimoasele investigatii ale ciuvicii a fost ADEVARATA?
    Si a doua: ca ciuvica (!!!) e presedinte,am priceput!
    Da` al ,,cui”,domn`le?
    CINE compune acest ,,organism”,GIP pe numele lui?
    Daca ai vreun raspuns,desi ma`ndoiesc,tu sau cititorii tai,mi-aprind o…..tigare si astept!

  • 2

    E VECHE!
    A aparut in RLeu imediat dupa nominalizare
    atunci erau vreo 300 de mii
    Am comentat asa:
    ????????????
    dar comentariul meu NU a aparut.
    Altii spun ca MereU a fost in CC,
    multi stiu ca a fost la vf UTC…
    dar nu sunt dovezi – iar fara nicio dovada…

  • 3

    Fumi:

    ti-ai pus problema ca nu MRU ar fi cel protejat in povestea asta? pentru ca mai exista niste antecedente…

    primul exemplu care imi vine acum in minte – la inceputul anului trecut, mai toata presa a scris de protestul soferilor impotriva benzinarilor – cozi, plati cu monede de 5 bani, 10 bani… etc. – era evident ca protestul nu putea dura prea mult, pt. ca pana la urma lumea tot trebuia sa alimenteze, asa ca s-a trecut la faza a doua: presiunea pe o singura companie – sa fie evitata si sa se alimenteze de la celelalte companii, pana cand compania vizata reducea pretul semnificativ – in acel moment toti sa alimenteze de la acea companie, obligandu-i si pe ceilalti sa reduca pretul (”reteta” fusese aplicata cu succes in Franta); ei bine, compania ”aleasa” a fost OMV-Petrom – brusc, protestul impotriva benzinarilor a disparut din mass-media mainstream;

    doar saptamana trecuta a fost aproape neobservata stirea din ziarele de business despre profitul OMV – Petrom de aproape 900 de milioane de euro in 2011, in conditiile in care stirea se suprapunea peste cea legata de explozia pretului carburantilor la pompa…

    chiar imi propusesem o monitorizare a protectiei de care se bucura firmele cu bugete mari de publicitate pentru mass-media (ca sa nu se mai simta frustrati cei de la RMGC ca am treaba doar cu ei :) ), iar Petrom era in cap de lista…

  • 4

    Aoleu, Luano, Luano si va veni o zi cand te vei jeli cu vorbe, cam asa: “unde e iluziile mele care le-am avut” :) Si-n ziua aia vei afla ca “investigatiile ciuvicii”, cum spui tu dispretutor, au fost mai mult decat adevarate, au fost reale. :)
    Da pregateste-te sa te doara, imaginea roz bonbon a Basescului tau adorat va muri greu, in chinuri, ti se vor scurtcircuita cateva sinapse, iti vei pierde increderea in propriul discernamant si te vei intreba “cum a fost cu putinta sa ador un ticalos?”. Nu deznadajdui, mergi mai departe ca Angela si ai sa afli ca ai iesit mai curata si mai uscata din aceasta grea incercare a vietii tale.

    Un sfat gratis: du-te pe site-ul GIP si vezi ca ei cand fac o afirmatie o si sustin cu ceva documente. Iluminarea-ti e doar la un click distanta, n-o mai amana.

  • 5

    @ Guta – Mda, recunosc spasit, la asta nu ma gandisem.

  • 6

    @LUANA: Udreo,cam bati apa-n piuä!

    Liicheanu si Plescu
    2012-03-03 02:09:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    “Romania ca si un nou land federal (al Austriei)” a titrat cotidianul austriac Die Presse, pe 4 martie 2006, titlul unui interviu cu ministrul Mihai Razvan Ungureanu, care a declarat “Austria este azi cel mai important investitor strain din Romania. Trebuie sa priviti Romania aproape ca si un nou land federal”.

    Daca tot suntem colonizati, macar sa stim dracului care ne este capitala. Ma rog, una dintre ele… MRU, politicos din fire cum il stim, ne-a anuntat pe toti, doamne, domnisoare si domni.

    gabriel
    2012-03-03 02:12:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Auzi ce spune Gotiu: ca de fapt presa asta a noastra, cainele de paza al democratiei si spaima puterii politice, e de fapt o biata pisica moarta de foame care renunta bucuroasa la prerogative si infuleca, complet nepartizana, orice “contract de publicitate”.
    Si e lucru stiut, nici macar presa nu poate vorbi cu gura plina, ca e de bun simt sa papi mumos si sa zici si “saru’mana pentru masa” companiei care-ti arunca ceva de rontzait !

    Altfel, e mai eficient sa impusti mesagerul, cum face postaca de la #1, cand nu-ti convine mesajul, in loc sa vezi daca n-o fi vreun schelet in dulap.

    Fara ironie: cinste voua, Alin si Mihai, ca macar intrebati ce naiba se intampla !

    Dan Ionescu
    2012-03-03 03:49:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Chiar asa, de ce tac ziarele?
    INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
    Lista dosarelor aflate pe rol la data de 26 Martie 2012, ora 9:00,
    Sectia : Secţia Penală
    Complet de judecata : Complet Special
    DOSAR PĂRŢI STADIU PROCESUAL
    1. 7546/1/2009
    - VOICULESCU DAN
    - POPA CORNELIU
    - SANDU JEAN CĂTĂLIN
    - MENCINICOPSCHI GHEORGHE
    - PANTIŞ SORIN
    - SĂVULESCU VLAD NICOLAE
    - DOMNIŞORU GHEORGHE MARIAN
    - BACIU CONSTANTIN
    - PETRE ALEXANDRU
    - MARINESCU GRIGORE
    - POP FLAVIUS ADRIAN
    - ENE(FOSTĂ UDREA) VICA
    - STATUL ROMÂN PRIN MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
    - SIN GHEORGHE
    - MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
    - AGENŢIA DOMENIILOR STATULUI
    Fond
    scj.ro/listased../

    Pills Schmecker
    2012-03-03 07:43:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    digi 24 par destul de ok! apoi, daca gotiu are dreptate, sunt curios de pareri mai documentate asupra temei. dar nu de la postaci.

    androidul cu sobolani
    2012-03-03 09:01:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Gorila o sa devina macac.

    dan danache
    2012-03-03 09:11:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Uf, doamne, ce se mai strofoaca dl Fumurescu.
    A zis dl Siulea ceva si, ca un mare ziarist, dl Fumurescu s-a repezit, scuzati, sa latre si el. Alte surse nu ati gasit dom` Fumurescu?! tocmai GIP a lu1 Ciu(m)vica?
    Asa de scunda e Statuia Libertatii incit va permiteti salturi de pe ea?

    Cănuţă
    2012-03-03 09:47:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @Mihai Goţiu: # 3
    Nu lucrez la Petrom, nici inainte , nici acum. Am insa o experienta mare in industria petrochimica a tarii si nu numai. Nu sunt functionar sau demnitar la stat.
    Profitul OMV-Petrom din 2011 n-are nicio legatura cu obisnuitele tale fantezii. Este rezultatul restructurarii companiei prin inchiderea Complexului Arpechim Pitesti care producea pierderi. Inchiderea tarzie s-a datorat unei obligatii tampite de a tine cu materii prime o alta companie (in proprietatea statului – Oltchim) cu mari pierderi de exploatare. Pana in 2011 compania functiona cu doua rafinarii, cu o capacitate totala de 10 milioane tone, pentru o productie extrasa de pitei de 5 milioane tone.
    Adaug ca nivelul tehnologic al Arpechim este ancestral.
    E bine sa stii ca OMV-Petrom contribuie cu taxe si impozite care fac 11% din bugetul tarii, fiind cel mai mare contributor.
    Mai trebuie sa stii ca statul este actionar semnificativ la Petrom si acesta de la privatizare pana acum a contribuit la bugetul statului ce cca 20 miliarde euro, fata de o pierdere anuala de peste 1 miliard euro inainte de privatizare.
    Tu esti specialist in gargara, mai trebuie si ceva stiinta.

  • 14

    Domnu Alin, amicul lui Guta,
    1. Ne dai un exemplu cand “marile investigatii” marca Ciuvica au avut un sambure de adevar sau de interes public.?
    2. Apoi ce poate “spune” un contract intre sotia lui Ungureanu si o companie de prestigiu europeana in care si statul roman are o participare semnificativa in una din filialele sale?
    3. Contractuil de consultanta intre A Valean (Antonescu, viitorul presedinte) cu firma lui Patriciu nu poate fi tratat la fel de Ciuvica sau de D-stra?
    4. Nu puteti presupune ca unele ziare s-au mai maturizat si au mai iesit din cloaca tabloidelor?
    5. Pe aici, pe la noi oamenii care au treaba nu mai pierd timpul cu cascatul gurii la Ciutacu si Ciuvica si Gadea si…O fac doar frustratii si cei “batuti” de soarta….mintal

  • 15

    @ dan

    1. Poate iti amintesti de Armaghedon si de deranjul pe care l-a facut guvernarii Nastase; asta atunci cand marii deontologi de azi taceau milc si se martirizau in anonimat.
    2. OMV este companie privata chiar daca statul roman are participare. Vrei sa-ti desenez?
    3. Nu, contractul Adinei Valean cu Patriciu nu are aceeasi icarcatura de responsabilitate. Antonescu nu detine o functie in administratia publica. Daca era presedinte, atunci da, era un conflict de interese. Ce spui tu e un sofism.
    4.Ha ha ha ha…
    5. O fac insa cu Marean, Cristoiu,Turcescu, Gusa. E adevarat, e pierdere de timp.
    6. Acum hai, du-te in Modrogan si incaseaza-ti Chenzina. Nu fi abatut, o meriti

  • 16

    @dan:
    1. toate investigatiile lui Ciuvica au avut un sambure de adevar. Parca prin 2004 dupa Armaghedon si confiscarea “internetului”, la ordinul lui Nastase, era erou. Acum e pe invers, deci e dusmanul “poporului”.
    2. Coruptie!
    3. Antonescu in momentul de fata e “nimeni”. Daca tu crezi altceva, sau speri altceva, e problema ta.
    4. Ba da, dar patronatele au interese “superioare” de culoare verde si care foshnesc.
    5. In general e bine sa nu te uiti la nici o televiziune de stiri. In afara de Antena3 si B1Tv care joaca doar la un capat, celelalte joaca la doua capete, adica de unde vine “interesul” la patron.

    freejack
    2012-03-03 11:05:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Ziarele tac pentru ca nu e o stire; e un fapt comun, banal,
    normal in tarile din lumea a 4-a.

    Imi amintesc o intamplare din urma cu cativa ani:
    era alta Putere (desigur ca lozinca ‘toti sunt la fel’ este doar o manipulare PDLista)m-au vizitat cu titlu personal cativa parteneri straini foarte puternici si reprezentativi, care nu aveau si nici nu intentionau sa aiba vreo legatura cu Romania;voiau sa vada pur si simplu cum traiesc.

    Luati pe sus din hotel dupa ce datele lor de pasaport au intrat in evidenta prin calculatoarele aeroportului, dusi cu surle si trambite tot mai sus (iar eu nevoit sa-i insotesc)li se explica ce si cum sa investeasca.

    Respectivii faceau politicos ‘pe prostii’ se adresau tuturor cu ‘excelenta’ incat, crezand ca sunt incapabili sa priceapa , vreo doua ‘excelente’ au inceput pur si simplu sa-si frece degetele de la mana dreapta tot mai ostentativ si mai nervosi, exersand cu asiduitate gestul binecunoscut al chelnerului.

    Scapati pe usa, musafirii au luat cap compas aeroportul si s-au urcat cu bilet ‘one-way’ in primul avion, lasandu-mi spre cugetare parerea dlor. ‘daca mai stai pe-aici, inseamna ca te complaci’.

    Dupa un timp, am ajuns sa le dau integral dreptate.

    octavescu
    2012-03-03 11:07:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    presa tace, pt. ca ar pierde banii din publicitate.
    opozitia tace pt ca, probabil, daca se cauta cu atentie, se vor gasi “consilieri” OMV si pe acolo.

    fii multumit, Alin, ca nu esti aici. macar te enervezi mai putin. acum doua saptamani, tatei i s-a pus un stimulator cardiac. dupa operatie i s-au prescris medicamente si i s-a interzis sa se uite la stiri. pe bune.

    inca o data zic, modernizarea Romaniei nu se va face decat daca, in prealabil, va trece prin faza “pietre si sticle incendiare”. in rest, vorbe mari spuse de oameni mici, la minte si la caracter.

    JohannM
    2012-03-03 11:23:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @Johann M

    Imi pare sa aud. Sper ca taica-tau va respecta prescriptia.

    mac gregor
    2012-03-03 11:33:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    merci, mac gregor. acum totul e ok.
    cat despre recomandare, o respecta. de altfel, familia la sfatuit la fel, multa vreme inainte sa aiba probleme.

    JohannM
    2012-03-03 11:38:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    Nu prea am chef da’ hai sa filozofam oleaca! Punem A puntul astral, B – punctul real, si C – punctul egal departat de A si B.
    Din A privind, stirea despre sotia lui MRU ar fi declansat automat o investigatie, din partea ANI, si ofensiva media, care ar fi tinut ANI numai in suturi pina dadea rezultatul investigatiei.
    Din B privind, ziarele tac fiindca “asa trebuie”.
    Din C, se vede ca nici ANI nu-i de capu’ ei, astfel ca si d-ei tace la ordin; ca media e-n stand by: a aratat pisica, sa vada ce primeste.
    Adica, Dottore, nu s-a terminat, abia a-nceput.

    InimaRea
    2012-03-03 11:44:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Ziarele tac deoarece ziaristii pot fi cumparati. Cu bani cumperi manipulare. Cea mai teribila arma a secolului nostru este intelegerea. Cat despre “institutul” aluia, sa fim seriosi….Este un biet SRL, care nu mai primeste bani de la buget, daca nu ma insel….Si nu ma insel…….Iar de “consultanti ” este plina Romania…Unii bat campii pe Voxpublica,prin ziare si pe la televiziuni…Oameni respectabili, de altfel, daca nu ai cunoaste ca primesc sponsorizari…..Unii nici nu se mai ascund, este prea evident ce se intampla..Fascinanta Romanie…..Scria cineva pe aici ca ramai in tara deoarece ” te complaci”…Aiurea…Ajungi sa nu-ti mai pese, sa treaca totul pe langa tine precum stalpii de electricitate din goana masinii. Si de ce sau de cine ti-ar pasa , de altfel ??!!

    Adrian
    2012-03-03 11:58:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Bine, totusi ce e in neregula? S-a incalcat ceva lege, exista incompatibilitate? Care e? Concret.

    Mircea
    2012-03-03 12:41:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @LUANA: eleno, ciuvica a fost arestat pentru mult mai putin asa ca lasa-ti gargara si arestati-l sau dati iexplicatii despre cat de ieftin poate fi cumparat seful unui serviciu roman de informatii.

  • 25

    @Fumu
    Da, de unde e cifra asta cu 170.000 de euro?
    In declaratie apar 356000 lei (aprox.80.000 euro).

    Mircea
    2012-03-03 13:15:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    @Alin Fumurescu:
    profesore, sa-ti cumperi tutun pentru ca ai de asteptat!
    dar un lucru bun tot s-a facut: grupul lui ciuvica a depus o plangere penala la parchetul general care intrerupe termenul de prescriptie daca in cauza este vorba de o infractiune…

  • 27

    @Ultor: # 15
    M-am lamurit.
    II scriam lui Fumurescu, nu unui politruc de Dambovita.
    Stai pe craca ta si croncane.
    Bunastarea mea nu mai depinde demult de ce se-ntampla prin tara asta.
    Cateodata ma mai inervez cand vad ca oameni destepti (nu e cazul tau) se lasa pacaliti.

  • 28

    @misu:

    Misulica,draga!
    Ciuvica ta a fost arestata in timpul unui Adrian Nastase,la picioarele caruia sta acum,la propriu,ciuvica ta draga.
    Pai,daca era (este) atat de ,,vertical” insul cu pricina,de ce naiba sustine acum,cu spume la gura,fix pe un infractor,comdamnat la doi ani de inchisoare,cu suspendare,ce-i drept?
    Ce-l ,,mana” pe el in lupta,alaturi de Felixul care,neraspunzandu-mi nimeni la intrebare,precis face parte din ,,faimosul” Grup de Investigatii Politice?
    Ca pe site-ul la care ma trimite postacul Dan Ionescu NU apare decat ciuvicutza?!

    Asa ca,Misulica draga…lasa tu gargara!
    Pana una…alta,in ,,dictatura” asta a lui Basescu,indivizi de genu` Gadea,Badea,Felix si alti ciutaci,zburda nestingheriti si improasca cu mizerii absolut TOTUL.
    TOTUL cu exceptia jupanilor lor.

  • 29

    @LUANA: daca doresti sa ai credibilitate ar trebui sa nu te faci ca ploua cand in discutie sunt idolii matale…
    mai pe scurt: hotul de a nastase si turnatorul de voiculescu au fost deja condamnati pentru ticalosiile lor si poa’ sa-i iubeasca/ urasca cine vrea…
    dar securistul de basescu si coruptul de ungureanu nu mai sunt demult ‘fecioare’ adica isi asteapta randul si este evident ca vor plati iar singura lor problema este de timp

  • 30

    Confirm,
    Ciuvica nu e numai Ciuvica.
    Are in echipa sa niste baieti si fete (mai tineri cu minimum 10 ani decat el), de bun simt, care se uita si verifica de 10-100 ori o informatie.
    Oameni onesti, simpatici, oameni fara resentimente si brutalitati, oameni care citesc (nu numai acte, dosare, citesc inclusiv literatura universala buna).
    Oamenu fara a priorisme si dogmatisme politrucice.
    (ca @Luana de ex.).

    O echipa buna.

    Iar M. Ciuvica are un ochi ‘foarte bine format’, nu-i scapa mai nimic, nu se hazardeaza sa speculeze, sa intre in chestii prea complexe, neclare, nebuloase.
    Ar fi putut prezenta si chestii groaznice din Romania,
    pe care le stiu multi dar care sunt inca ’sub obroc’,
    care nu sunt verificate mai mult de 60-80%, nu sunt (inca) documentate 100% ‘irefutabila’
    si uite ca n-a facut pana acum niciodata ancheta neclara/partiala!
    Confirm ca Ciuvica’s Team lucreaza bine si corect.

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-03 14:39:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    @LUANA

    Spui aiureli postace standard, pedelliste.
    Lozinci sulfuroase de 2 bani (bassisme ieftine)

    1)Ciuvica de-abia poate sa stea cu A. Nastase in acelasi studio.
    I-a si zis direct lui A. Nastase (ca nimeni altul), ca s-a comportat ca un ‘badaran’, jandarm ‘care umfla’, in anii 2000. Si asta in fata a sute de mii de spectatori tv.
    2)A spus mere ca regimul TB a accentuat si perfectionat mizeriile, porcariile, coruptia din regimul (arogantului) A .Nasstase, ‘pe culmi’ fara precedent.
    Si stie ce spune, si stim forte multi ce spune…

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-03 14:44:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @Mircea

    Citeste cu atentie textul de pe site-ul GIP. Sunt doua declaratii de avere, nu una singura. Citeste-o si pe a doua, fa adunarea si vei ajunge la aceeasi suma.

    gabriel
    2012-03-03 14:58:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @Despre Insi 31

    Tu ai dreptate, dar lucrurile alea despre care vorbesti tu s-au petrecut la A3. Ori Luana pare dama fina si endependenta, nu se uita ea la A3, dac-o manipuleaza mate-fripte aia care misuna pe acolo? :)

    La punctul 2 il poti adauga si pe Badea care spune de ani de zile lucrul asta si care, in timp ce niste deontologi inghiteau hulpav publicitate de stat de la Nastase, el protesta de unul singur impotriva mafiei PSD, in fata palatului Victoria.

    gabriel
    2012-03-03 15:10:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Draga…”LUANA”,

    Nu te-am trimis eu la site, a facut-o altcineva, eu am constatat ca atunci cand nu-ti convine mesajul impusti mesagerul. Comportament tipic partizan. Nu ca ar fi o noutate, sau ceva fundamental rau in asta. E doar o constatare.

    Dan Ionescu
    2012-03-03 15:28:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @gabriel

    da, si eu am avut nemultumiri tari de tot in vremea lui A. Nastase, mi-amintesc de niste procese pentru proprietati:
    1 din 4 procese, daca au ‘mers’ 2 sau 3 cat de cat, si partea pozitiva si corecta din cauza unor judecatori mai ne-stalinisti (o minoritate pe-atunci).
    Si am avut vreo 12 procese!
    Cum am intrat in UE (2007), cum au fost niste rezolvari cu motivari excelente! Pentru toate.
    (Precizez ca nu-s tocmai eu fanul UE, dar adevarurul trebuie spus)
    Oricum, cu Administratia lui TB si a urmasilor de la P.M. Bucuresti, nu s-a putut nimic cinstit si onest,
    Asta si astia si-au batut joc cumplit de Legea 10, de (fostii) proprietari(i) mici si medii si de altele!
    Numai in Justitie a mai fost posibil ceva bun, pozitiv.
    Asa chinuit, in ani multi si stressanti(care inseamna totusi asteptari cheltuieli si si pierderi mari).

    Apoi grupul de la Cluj psd (sau mai curand psdpdl) imi pare a fi un grup rau sau foarte rau.

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-03 15:29:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    LUANA

    “Gadea,Badea,Felix si alti ciutaci,zburda nestingheriti si improasca cu mizerii absolut TOTUL.”

    M-ai lamurit, am aflat de ce nu se mai gasesc citostatice erau ingropate sub mizeria lui gidea badea si pazite sa nu fie scoase din mizerie de securistul voiculescu.Si eu care credeam ca din cauza incompetentei sau furaciunii nu se mai gasesc.Nu sint insa decit diversiunile securiste ale lui voiculescu, pentru ca citostaticele de fapt se gasesc dar nu le vedem noi ca ne manipuleaza mogulul.Multumesc ca m-ai luminat.Mai ce mizerie dar ce mizerie…..

  • 37

    @DespreInsi

    Acum cateva luni Ponta a pronuntat numele lui Ioan Rus intr-un context pozitiv. Badea a facut ca trenu’, i-a zis lui Ponta ca daca asta-i garda noua din PSD poate sa astepte mult si bine votul lui. Pentru el grupul de la Cluj e diavolul, vorba lui Becali. :)

    Apropos, in 2009 Becali zicea ca Basescu e diavolul si ca scuipa televizorul cand apare prezidentul. Acu fac Miscarea Populara impreuna. :)

    gabriel
    2012-03-03 15:46:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    @gabriel:
    Am citit, merci.
    Dar, din ce vad eu, MRU a declarat totul OK, nu a ascuns nimic, nu a falsificat.
    Deci comisia parlamentara e de bai aici, nu?

    Mircea
    2012-03-03 15:53:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    romaniacurata.r../

    champyR
    2012-03-03 16:19:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @gabriel
    E clar ca un procent de complicitate exista intre politicieni (politruci).
    Si la noi babaroassele, alba neagra, tradarea si minciuna frecvenra sunt ’sporturi’ practicate continuu.

    Si de toata sila e cum unii falsifica principii si imagine.

    Chestia e ca capacitatea de reactie civica/cetateneasca e inca foarte mica.
    Mie-mi place sa vad politruci palizi de frica/ balbaindu-se smeriti (exemplu extern:
    Sarko in Franta, acum cateva zile,cand s-a ‘refugiat’ de teama a cateva zeci/sute dr protestatari).
    Exemplu intern:
    Dupa protestele din decembrie, cat de smeriti erau ei la TV!!
    nu mai exista umbra de Popoviciu, de Oltean, de Spanu, de GeluVisan, de Petrescu (acum , in martie, ultimul e deja ministru!).
    Toti erau linistiti si tacuti, ca la un concert de pian de Mozart ( 1 – 27).

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-03 16:20:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @ dan

    Stai linistit tataie, nu sunt politruc, nu ca ar conta. Orcum , imi place silogismul tau, arata cata tarata ai in cap. Daca esti plecat din tara se cheama ca esti necesarmente destept, iar daca ai ramas in ea e exact invers, nu? Pai pe logica ta, dar inversata, daca acceptam imaginea proasta a europenilor despre romanii deplasati, ar trebui sa spunem ca nu e nimic de capul lor. Nu comit eroarea asta. Nu dispretuiesc pe cei care au plecat, precum nu laud neaparat pe cei care au ramas. Pe de alta parte aveam argumente punctuale (intre timp aduse si de altii)la afirmatiile tale. Daca ai contraargumente, sunt prin preajma…

  • 42

    @ Despre Insi

    Si uite-i acum cum zburda si ce aripi au prins…

  • 43

    @Dan Ionescu:

    Vezi cum e sa spun ALTCEVA decat este,de fapt?!
    Da,nu tu m-ai trimis la site-ul ce se vrea ,,justitia intruchipata”!
    Tu mi-ai spus ca:

    ,,eu am constatat ca atunci cand nu-ti convine mesajul impusti mesagerul.”.

    Ia mai citeste o data ce am spus in prima postare!
    Nu sunt partizana deloc.
    Numai ca mi se pare FIRESC si NORMAL ca tocmai acest ciuvica sa nu fie PARTIZAN si prin el…si Alin Fumurescu.
    Am spus intotdeauna ca imi doresc sincer ca lichelele de la guvernare (d`ale lui Basescu) sa fie pedepsite si deloc crutate in comentarii.
    Cu o singura conditie,de bun simt,cred eu.
    Aceea ca ciuvicile ,,demne” de respect sa fie impartiale.
    Si sa-mi aduca in prim plan ,,si” faradelegile ,multe la numar,trecute si mai ales prezente,ale celor care vor sa le ia locul lichelelor la care faceam referire.
    Da` cand despre astia nu spui NIMIC,ba dimpotriva,ii pui pe un piedestal,da-mi voie sa ma`ndoiesc de buna credinta a lui….ciuvica,de pilda,ca la el se face referire.
    Pricepusi ce vreau sa zic?
    Salutari!

  • 44

    @Mircea 38

    Ai dreptate, comisiile de control parlamentar asupra SIE si SRI sunt niste caricaturi. Sau, ma rog, niste chestii foarte serioase daca e sa ne luam dupa gurile rele si sa credem faptul ca ele sunt intesate de ofiteri acoperiti. Dar acum venim la “cestiune”: cine-i controleaza pe ofiterii astia acoperiti, la ordinele cui raspund ei, ale cui interese apara ei? Eu ma indoiesc profund ca ei servesc interesele Romaniei, atata vreme cat, dupa 22 ani de asa-zise libertate si democratie am ajuns ultima curca a Europei.

    gabriel
    2012-03-03 18:27:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @DespreInsi

    :) Si eu am savurat perioada de low profile a pitbullilor portocalii. Da stai linistit, ca au revenit in forta, Popoviciu se pare ca a reusit performanta de a-l baga-n spital pe Nicolaescu.

    gabriel
    2012-03-03 18:34:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @Mircea

    Mi-am mai adus aminte de o chestie, apropos de MRU. In 2009, in emisiunea lui Razvan Dumitrescu, colonelul Ulieru, fostul purtator de cuvant al SRI, ii aducea acuzatii foarte grave lui MRU, sugera chiar ca ar fi spion extern. Ulieru cerea sa fie audiat de o comisie parlamentara, in fata careia sa prezinte dovezile in sprijinul afirmatiilor sale. Nici macar un parlamentar nu s-a deranjat sa cerceteze daca Ulieru e sanatos la cap, si daca e si are si niste dovezi, sa constate ca avem o problema cat Casa Poporului.

    Uite, Razvan Dumitrescu isi aduce aminte despre acest episod, astfel: ” Intamplarea face ca acele declaratii sa fie produse in toamna lui 2009 la Realitatea,in emisiunea moderata de mine,Realitatea Zilei.Va intrebati despre reactii? Absolut nimic,nici de negare,nici in sensul “verificam sa vedem ce e”,pur si simplu tacere de manual,dupa principiul ca daca e groasa atunci e ordin ca nimeni sa nu comenteze ca sa nu se rostogoleasca subiectul.Era ca si cum ziua repectiva a fost scoasa din calendar.Eu nu afirm si nici nu am cum, ca Ulieru are dreptate.Spun, insa, ca a lasa asta in coada de peste, e cel putin suspect.Ori Ulieru nu are dreptate si nu poate fi lasat in pace pentru ceea ce a facut,ori spune adevarul si atunci este vorba despre cea mai grava situatie posibila-in sensul in care am avea un sef SIE agent dublu.Ulieru mai spunea ca e dispus sa apara in fata oricarei comisii de control sa spuna ce stie,pentru ca e vorba de informatii sensibile .Nu l-a chemat nimeni vreme de mai bine de doi ani!Acum e clar ca nu convine cuiva scotocirea prin arhiva si va rog sa observati chiar si aici comentariile furioase si fara argumente ale unor domni cu pseudonim :)

    gabriel
    2012-03-03 19:20:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    @LUANA: mai eleno, mai intai vreau sa ma rad un pic de mine pentru liniuta de la “lasati gargara” si apoi revin cu aceasi problema: adica, daca o persoana prezinta niste lacune de moralitate, asta inseamna ca orice ilegalitate pe care el o semnaleaza devine legala?

  • 48

    @DespreInși_Jalnici:

    Mă dezamăgești. Nicio trimitere la marii filosofi ai omenirii! S-a făcut Kant rotor în mormânt că l-ai lăsat de izbeliște. Ai abandonat linkurile alea spre frișca intelectualității mondiale și-ți alimentezi Alzheimerul cu Antena³ și aberațiile lui Ciuvică? Acum ne mai mărturisești și că ești procesoman. Ai descoperit că ești nepotul lui Burebista și-ți revendici teritoriile? Cum este posibil ca un intelectual fin, ca tine, să adopte limbajul de șmenar ordinar?! (1 din 4 procese, daca au ‘mers’ 2 sau 3 cat de cat).

    Uite, eu te propun la funcțiile de președinte al Clubului Frustraților și vicepreședinte al Organizației Postacilor Roșii.

    mariusv
    2012-03-03 19:55:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    @misu:

    Poti sa ,,te mai razi” o data de tine cu ,,aceasi problema” si dup`aia sa revii si sa traduci ce ai vrut sa spui la ultima postare!
    P.S. in loc de misu,cum as mai putea sa-ti spun si io?!
    Victorase?
    Crinuletzule?
    Hai,pa!

  • 50

    s-a mai scris cate ceva despre aceasta tema :
    finantistii.ro/../
    in orice cazx ,o inventie a lui Ciuvica nu este, intrucat declaratia de avere poate fi consultata, si GIp nu-si permite sa faca sesizarea parchetului pe un fals.

  • 51

    @mariusv

    Pentru ultimele postari despre Kant, mergi la postarea (83)
    de aici:
    voxpublica.real../

    Ultima postare a domnului scriitor C. Teodorescu.

    Ai acolo si despre Freud, despre Lombroso,
    ai tot ce-ti trebuie…

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-03 20:15:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @Alin Fumurescu:
    totusi, ca un excelent observator al realitatilor romanesti, nu-ti pui intrebarea legitima: cu ce ocazie plateste o firma privata austriaca sotia unui spion sef roman cu 7 000 euroi pe luna cand ea este anestezist in Bucuresti adica mana a 2-a sau a 3-a in orice interventie chirurgicala adica nu poate da consultatii prin telefon?
    concluzia e ca grupul lui ciuvica este foarte retinut vorbind doar de conflict de interese

  • 53

    @LUANA: doamne fata, ti s-a schimbat personalitatea peste noapte? ti-a dat udrea sarcina sa-i utilizezi nick-ul? mi se pare totusi ca e o diferenta de inteligenta intre postarile de anul trecut si cele de acum facute sub acest nick. sa nu intelegi tu ce am vrut sa spun pentru ca lipseste un e? aia cu sa ma rad chiar si cu inteligenta limitata te descalifica daca nu o crezi intentionata.

  • 54

    @mariusv

    Nu pari imbecil la prima citire,
    nici semi-analfabet nu esti.

    Ca bassismul te orbeste si te face sa judeci aiurea, asta e situatia! Nu pot sa te vindec eu ‘de ira’, de rautate.

    - Alzheimerul – Doamne fereste, sa nu fie pentru nimeni!
    Apare la o varsta cu cel putin 25-30 ani mai mare decat a mea.

    - Rosii?? Hahaha
    ai vazut poate ca sunt un pic cam exigent cu bolsevismul/comunismul, cu socialismul.
    E asa ‘nostim’ sa ma ‘bagi in Rosii’ , e ca si cum ai spune ca sunt fan T.B. ,
    , esti departe rau de Realitate, delirezi!

    Cum Doamne iarta-ma sa fiu comunist, cand vreo 1/2 din viata m-am zbatut pentru niste proprietati?
    As fi propriul dusman, as fi dement.
    Cate proprietati crezi ca am recuperat? 1, 2, 3, 4 …??
    Cati bani mai am de luat de la urmasii RSR (cei care au furat proprietatile bunicilor, a 3 bunici + parinti)???
    (ma exprimasem neglijent anterior, au fost vreo 12 procese, vreo 2 sub Ilici Ion/Manea Dragulinm continuate reusit sub CDR/Constantinescu, vreo 8 (+2 ) sub Nastase, cu reusita finala doar in perioada Tariceanu (2007-2008), dupa aderarea la UE.

    Cum as vota in Franta:
    - Sarko, Marine Le Pen, François Hollande…
    Cred ca as vota: Marine Le Pen…
    Cu mari rezerve as vota, nu-mi plac deloc ‘laicitatea’ si ‘republica’,
    fructele otravite preluate de toate fortele politice franceze, fructele foarte ‘nasoalei’
    Révolution française (si acum nu vreau sa ajungem la Michelet, la Bsrruel, Joseph de Maistre, Thomas Carlyle etc)

    In Ro n-as vota niciodata cu vreun ’smenar’ ca T.B.

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-03 21:09:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @DespreInsi_Antisecu
    ha,ha,ha!Esti penibil tataie!
    Iar o arzi nashpa si faci risipa de cultura pe Vox?
    Iar te-a trimis nevasta-ta la piata si scrii dintr-un internet cafe?
    Mai tii minte cum il laudai pe Geoana acu’ ceva timp?
    Chiar asa memorie scurta ai sau nu ti-ai luat fair play-ul de acasa,cand ai plecat la piata?
    PS-uneori cand te privesti in oglinda nu iti vine sa vomiti?Si ce faci ca sa rezolvi problema asta?

    tamara's nephew
    2012-03-03 21:17:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    @misu:

    Esti chiar simpatic!
    Nu stii de gluma?

  • 57

    @Ultor: # 41
    Daca nu esti un politruc de Dambovcita, de ce ramai fixat in paradigme de prost? Locuiesc in Romania si nu depind, in bunastarea mea, de cine se perinda la conducerea ei.
    Mai gandeste-te. Poate afli ca se poate.
    Eu am intervenit in aiureala asta din doua motive:
    - n-am inteles pe Fumi care se avea preocupari tip Ciuvica
    - imi era sila de scenariile de tampit ale altui Ciuvica, referitoare la Petrom.
    Nu era politica in ele.
    Asteptam, eventual, o lamurire de la ei.
    Stai pe craca ta.

  • 58

    @tamara’s nephew

    Daca vei gasi tu vreo lauda de-a mea pentru Geoana in arhiva huge a VOX/Coti, iti voi da eu un premiu, iti cumpar niste Freud, in romana, sa intelegi si tu ceva despre dementa ta…
    in ‘old and good freudian style’.
    Daca nu, iau eu premiul: te fac KO.
    OK?

    Copchile, sa continuam ce am inceput ieri, la domnul Teodorescu pe blog, gazda buna si toleranta de ieri,
    iti voi da si versiunea english promisa.

    Iti spuneam ieri ca esti tu in etapa pregenitala, sadistica si anala (sadica si anala) !
    Ia de-aici despre dezvoltarea (evolutia) Libidoului.
    ” Freud – Vorlesungen zur Einführung in die Psychoanalyse
    21. Vorlesung. Libidoentwicklung und Sexualorganisationen

    “Wir können also jetzt angeben, wie sich das Sexualleben des Kindes gestaltet, ehe der Primat der Genitalien hergestellt ist, der sich in der ersten infantilen Epoche vor der Latenzzeit vorbereitet und von der Pubertät an dauernd organisiert. Es besteht in dieser Vorzeit eine Art von lockerer Organisation, die wir prägenital nennen wollen. Im Vordergrunde dieser Phase stehen aber nicht die genitalen Partialtriebe, sondern die sadistischen und analen. Der Gegensatz von männlich und weiblich spielt hier noch keine Rolle; seine Stelle nimmt der Gegensatz zwischen aktiv und passiv ein, den man als den Vorläufer der sexuellen Polarität bezeichnen kann, mit welcher er sich auch späterhin verlötet. “

    Sper sa te descurci in engleza, versiunea franceza nu ti-o mai dau, ca nu esti oricum in stare s-o citesti.

    “We can now declare what form the sexual life of the child takes before the primacy of the genitals is established. This primacy is prepared in the first infantile epoch prior to the latent period, and is continuously organized from puberty on.
    There is in this early period a sort of loose organization, which we shall call pre-genital. In the foreground of this phase, how ever, the partial instincts of the genitals are not prominent,
    rather the sadistic and anal. The contrast between masculine and feminine plays no part as yet, its place is taken by the contrast between active and passive, which we may designate as the forerunner of sexual polarity, with which it is later fused.”

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-03 22:12:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @DespreInșiCompătimiți:

    Dom’le, fiecare dintre noi este orbit de cineva. Eu am recunoscut (și nu o dată) că sunt susținător (neînregimentat vreodată în vreun partid, nota bene) al domnului Traian Băsescu. Nu mai menționez aici motivele, deși sunt simple și pe înțelesul tuturor.
    Te-a întrebat cineva cum ai vota în Franța? Nu! Era necesar să menționezi câte concerte pentru pian a compus Mozart? (aici, în paranteză fie spus, n-ai prea nimerit-o; compozițiile lui Mozart – mai toate, nu numai concertele pentru pian – nu induc liniștea și calmul. Ți-ar fi ieșit dacă spuneai Schumann, JS Bach, Pärt… știi tu, ca de obicei)? Nu! Are vreo treabă Thomas Carlyle cu ceea ce s-a vorbit în postare sau chiar în comentarii? Nu. Totuși, la ce-ți folosesc toate astea? Vrei să-ți creezi un profil care, pe lângă faptul că este fals, nu folosește nimănui (nici ție însuți) și nu impresionează pe nimeni. Suferi constant de inadecvare.

    Dar să presupunem că ai fi autentic și îmbibat cu filosofie, așa cum vrei să dai impresia. Uite ce-am citit eu într-o carte, săptămâna trecută:
    Un șir de cuvinte numit religie. Un alt șir de cuvinte numit filozofie. Cinci-șase alte șiruri numite idei politice. Și toate cuvintele acestea, fie ambigue, fie lipsite de sens. Și oamenii se entuziasmează atît de tare din cauza lor, încît ar fi în stare să-și omoare vecinii, dacă folosesc un cuvânt care lor nu le place. Un cuvânt care probabil că nu înseamnă mai mult decît un rîgîit sănătos. Doar un zgomot, fără măcar scuza gazului din stomac. (Traducător Ciprian Șiulea – da, traduce mult mai bine decât ceea ce scrie el pe-aici)

    În ceea ce privește revendicările, cu puțina înțelepciune de care dispun, am ajuns la concluzia că nimeni nu are nevoie de pământ mai mult decât aproximativ 4 cupe de excavator. Și apropo de laicitate, dincolo nu este nimic.

    Cu toate astea, îmi ești simpatic. Faci și tu parte din fauna comentatorilor pe diverse platforme (mai spre bentos, așa). Este ca și cum m-aș uita la un acvariu.

    mariusv
    2012-03-04 04:54:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    Da? E adevărat că ziarele sunt mai deştepte decât televiziunile? Nu mă mai simt aşa de handicapat că nu am acces la ele… De fapt am văzut odată, într-o fereastră mică pe ecran pe un tip, parcă Mircea Badea îi spunea, citind din toate şi explicând…

    O explicaţie mi se pare că e faptul că jurnaliştii de ziare scriu acasă pe laptop în linişte, nu trebuie să se îmbrace şi să se machieze ore pe zi…

    De ce tac? Poate le-a speriat ceva…

    Poate stau toţi şi să gândesc să mai scrie şi chestii care încep cu cine, ce, unde, când. Poate chiar şi de ce, de unde şi până când.

  • 61

    romaniacurata.r../

  • 62

    De pe Romania Curata:
    Soţia lui MRU, medic anestezist, este salariata OMV. Dar nu la firma de distribuit motorină, ci la un spital din Viena afiliat. Nu e nici o noutate, femeia lucra la Viena de cînd s-a operat Traian Băsescu, la ea în spital, ceea ce se spune că a stat la originea marii prietenii dintre cei doi. 7000 de euro pentru un medic este preţul corect la Viena. Singura neclaritate este de ce un salariu apare ca activitate de consultanţă în declaraţia de avere, posibilităţile fiind două: 1. este o eroare a cui a completat declaraţia, nimic neobişnuit dat fiind că rareori demnitarii o fac singuri, şi 2. deşi presteaza o activitate regulată care ar trebui salarizată şi taxată pe un contract de muncă, dna Ungureanu este încadrată pe un contract de consultanţă. Explicaţia poate fi legată de permisul ei de muncă în Austria sau de un tratament mai favorabil din punct de vedere al impozitelor plătite în statul austriac. În orice caz, nu se pune problema că ea e salarizată pentru servicii inexistente sau că OMV petroliştii au în acest fel vreo intrare la noul prim ministru. Rămîne de clarificat doar de ce “consultanţă” şi nu prestare propriu-zisă ca medic, şi asta noul purtător de cuvant al guvernului, Dan Suciu, o poate face cu uşurinţă.

  • 63

    @Alin Fumurescu

    Stimate domn,

    Înainte de a vă dezonora urcându-vă cu arme şi bagaje în barca numitului Ciuvică ar fi, poate, recomandat să încercaţi să ridicaţi vălul tăcerii de pe întrebările de mai jos:

    1. Care este sursa de finanţare a Grupului de Investigaţii Politice?
    2. În câte firme este asociat numitul Ciuvică Mugur cu familia mafiotului Dan (Felix) Voiculescu?

    Brolin
    2012-03-04 09:54:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @mariusv
    good point,majestate!(vorba lu’ Cioroianu)
    L-ai suparat rau pe DespreInsi Antisecu,sa te tii acum razbunare.
    O sa strabata toata Wikipedia si o sa te ingroape sub un munte de cultura,chiar daca o sa amestece muzicieni clasici cu filosofi contemporani,mersul trenurilor cu statui celebre,culturi amerindiene cu politica interbelica.
    Sa te tii bine!

    tamara's nephew
    2012-03-04 10:33:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @dan #57
    O.K. Sper ca te-ai lamurit, telectualule…

  • 66

    Exista o lamurire foarte clara pe romaniacurata.r../ si despre MRU-OMV si despre penthouseullui Crin. Sint niste flapsuri ambele dezvaluiri.

  • 67

    @Maxa 62

    Dan Suciu este purtatorul de cuvant al guvernului, nu al lui MRU. Am vazut deja ca MRU nu e in stare sa raspunda la nicio intrebare, i le paseaza pe toate lui Suciu, nici nu stii daca sa razi sau sa plangi la asa-zisele lui conferinte de presa. Dar la aceasta intrebare nu poate raspunde decat MRU, in niciun caz Suciu.

    Daca e asa cum spun detectivii aia de mare clasa de la Romania curata si sotia lui MRU a lucrat in 2009 si 2010 ca medic anestezist la un spital din Viena, de ce apar in declaratie,in aceiasi ani, si venituri salariale de la Fundeni?

    Deci, hotarati-va, in 2009-2010, sotia lui MRU a fost medic la Viena sau la BUcuresti? Sau poate avem un prim-ministru a carei sotie este ubicua. :)

  • 68

    @marisusv
    “sunt susținător (neînregimentat vreodată în vreun partid, nota bene) al domnului Traian Băsescu. Nu mai menționez aici motivele, deși sunt simple și pe înțelesul tuturor.”

    E optiunea ta, multi ar spune (dupa 7 ani la Cotroxxx si vreo 4 ani la P.M.Bucuresti)
    ca asta e o optiune catastofala:
    de sprijin, incredere, sustinere pentru un personaj catastrofal. O spune si 80-85% din populatia romaneasca.
    Faptul ca nu esti inregimentat sau nu esti inregimentat nu conteaza prea mult, nu are nici importanta atunci cand emiti lozinci ca un mercenar sau ca simplu fan (fanatic pur).
    Eu de exemplu nu as putea sustine niciodata pe un ’smecher din anii 80′ (cu foarte probabile legaturi secu strong),
    un nihilist care n-a produs nimic bun in anii 90 si care e catastrofal dupa 2000.
    Nu discut acum calitatea oponentilor politici, nu ma intereseaza acum slabiciunile sau rautatile astora.(Mai rai decat Asta nu pot fi, tinanad cont ca alt personaj malefic principal, Ion I, are acum 82ani).

    “În ceea ce privește revendicările, cu puțina înțelepciune de care dispun, am ajuns la concluzia că nimeni nu are nevoie de pământ mai mult decât aproximativ 4 cupe de excavator.”
    Nihism radical!

    Un dispret pentru proprietate foarte ciudat pentru un om de autodeclarata optiune politica de ‘centru dreapta’,
    de asteptat mai curand de la un simpatizant al urmatorilor: Gracchus Babeuf, Proudhon, Moses Hess,Marx, Netchaev, Bakunin, Trotski adica Nihilisti distrugatori si anarhisti.
    (in plus proprietea poate avea ceva frumos: gradina, mini-livada, ca tot te preocupa ‘flora’…)
    Eu mai zic ca un dispret real pentru proprietate, pentru proprietarii mici, mijlocii, dispret are si Idolul tau (exceptie fac nenumaratele ‘praduieli’ de proprietati pentru clan + ‘vanzari anterioare’).
    Sunt ipocrizii si ninciuni bassiste, proaganda mincinoasa bassista, treceri brutal de la left la right.
    “Personajul” e nihilist, sucit, schimbator, mincinos. Iar cand face cdeva concret, nu face decat pentru indestularea Sa.

    Și apropo de laicitate, dincolo nu este nimic. optiunea ta,
    Nihilism pur, iti recomand Seraphim Rose( dar si Barruel, Joseph de Maistre, Nesta H. Webster, chiar si Toynbee, Carlyle pentru nihilism in general).

    Faci și tu parte din fauna comentatorilor pe diverse platforme . Este ca și cum m-aș uita la un acvariu.
    Daca tu ‘contempli’ oamenii ca pe niste animale (bestii),
    e optiunea ta ‘nihilist distrugatoare’!
    Fauna , flora?
    Despre muzica clasica, in special Mozart dar si J. Haydn, se spune ca are un efect pozitiv, excelent, si pentru plante, animale. Mai putin cea romantica (Schumann, Chopin) si aproape dloc cea Contemporan.
    Despre Mozart: Messe – Heilige Musik – , opere germane si italiene, simfonii si marsuri, concerte pentru vioara, viola, oboi, fagot, clarinet,
    nu mai vorbim aici, ca am sta 2 zile fara intreupere.
    Aculta Klavierkonzerte Mozart und Haydn cu: Kempff, Brendel, Perahia, Edwin Fischer, Andras Schiff,
    ca sunt foarte bune si frumoase.

    “Vrei să-ți creezi un profil care, pe lângă faptul că este fals…”
    Vorbe aiuritoare, nu am creat niciun ‘profil’.
    Ti-am mai explicat ce si cum, cand am avut reply de comentarii la postarea Rogozanu despre socialism/Gherea. (cand ziceai tot nihilist, ca nu te inteseaza mai nimic: software, philosophy etc)
    “și nu impresionează pe nimeni”,
    aiurea de tot, daca as vrea sa ‘impresionez’ nu as aplica mereu: name-shifting, content-shifting, as ‘asuma o identitate’.

    “ai fi autentic și îmbibat cu filosofie”
    alta exprimare aiuritare,
    citatele astea din istoria filosofiei, religiei culturii,
    din filosofi, teologi, psihologi sunt mereu la o tema.
    Uneori corecteaza niste exprimari sau citate nu tocmai corecte (ex: “ne sutor ultor crepidam”), alteori dau eu sursa/citatul original exact.
    Pe VOX e o inflatie de filosofi si de aproape-filosofi, care citeaza dupa ureche:
    Fumurescu, Leca, Rogozanu;
    citeaza din Hegel, Max Weber, Nietzsche, Noica
    sau din Locke, Hume, J.S. Mill etc.
    Multe din citatele sau bibliografiile date de mine sunt corecte, riguroase, nu sunt usor de obtinut sau sunt mai rare, unele, nu putine, au fost ‘pay’;
    in niciun caz simple ‘wiki’ cum mai spune cate un infantil rauvoitor si deloc intamplator bassist.

    E cam mult pentru azi, mult prea mult, sper sa fie ultima oara, ultima conversatie.

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-04 15:34:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    @marisusv
    “sunt susținător (neînregimentat vreodată în vreun partid, nota bene) al domnului Traian Băsescu. Nu mai menționez aici motivele, deși sunt simple și pe înțelesul tuturor.”
    E optiunea ta, multi ar spune (dupa 7 ani la Cotroxxx si vreo 4 ani la P.M.Bucuresti)
    ca asta e o optiune catastofala:
    de sprijin, incredere, sustinere pentru un personaj catastrofal. O spune si 80-85% din populatia romaneasca.
    Faptul ca esti inregimentat sau nu esti inregimentat nu conteaza prea mult, nu are nici importanta atunci cand emiti lozinci ca un mercenar sau ca simplu fan (fanatic pur).
    Eu de exemplu nu as putea sustine niciodata pe un ’smecher din anii 80′ (cu foarte probabile legaturi secu strong),
    un nihilist care n-a produs nimic bun in anii 90 si care e catastrofal dupa 2000.
    Nu discut acum calitatea oponentilor politici, nu ma intereseaza acum slabiciunile sau rautatile astora.(Mai rai decat Asta nu pot fi, tinanad cont ca alt personaj malefic principal, Ion I, are acum 82ani).

    “În ceea ce privește revendicările, cu puțina înțelepciune de care dispun, am ajuns la concluzia că nimeni nu are nevoie de pământ mai mult decât aproximativ 4 cupe de excavator.”
    Nihism radical si un picut morbid! In plus:
    Un dispret pentru proprietate foarte ciudat pentru un om cu optiune politica de ‘centru dreapta’,
    de asteptat mai curand de la un simpatizant al urmatorilor: Gracchus Babeuf, Proudhon, Moses Hess,Marx, Netchaev, Bakunin, Trotski adica Nihilisti distrugatori si anarhisti.
    (in plus proprietea poate avea ceva frumos: gradina, mini-livada, ca tot te preocupa ‘flora’…)
    Eu mai zic ca un dispret real pentru proprietate, pentru proprietarii mici, mijlocii, dispret are si Idolul tau (exceptie fac nenumaratele ‘praduieli’ de proprietati pentru clan + ‘vanzari anterioare’).
    Sunt ipocrizii si minciuni bassiste, proaganda mincinoasa bassista, treceri brutale de la left la right.
    “Personajul” e nihilist, sucit, schimbator, mincinos. Iar cand face cdeva concret, nu face decat pentru indestularea Sa.

    Și apropo de laicitate, dincolo nu este nimic. optiunea ta,
    Nihilism pur,
    iti recomand Seraphim Rose( dar si Barruel, Joseph de Maistre, Nesta H. Webster, chiar si Toynbee, Carlyle pentru istoria nihilismului).

    “Faci și tu parte din fauna comentatorilor pe diverse platforme . Este ca și cum m-aș uita la un acvariu.”
    Daca tu ‘contempli’ oamenii ca pe niste animale (bestii),
    e optiunea ta ‘nihilist distrugatoare’!
    Fauna , flora?
    Despre muzica clasica, in special Mozart dar si J. Haydn, se spune ca are un efect pozitiv, excelent, si pentru plante, animale. Mai putin au efect muzica romantica (Schumann, Chopin) si aproape deloc cea Contemporana.
    Despre Mozart: Messe – Heilige Musik – , opere germane si italiene, simfonii si marsuri, concerte pentru vioara, viola, oboi, fagot, clarinet,
    nu mai vorbim aici, ca am sta 2 zile fara intrerupere.
    Aculta Klavierkonzerte Mozart und Haydn cu: Kempff, Brendel, Perahia, Edwin Fischer, Andras Schiff,
    ca sunt foarte bune si frumoase.

    “Vrei să-ți creezi un profil care, pe lângă faptul că este fals…”
    Vorbe aiuritoare, nu am creat niciun ‘profil’.
    Ti-am mai explicat ce si cum, cand am avut reply de comentarii la postarea Rogozanu despre socialism/Gherea. (cand ziceai tot nihilist, ca nu te inteseaza mai nimic: software, philosophy etc)
    “și nu impresionează pe nimeni”,
    aiurea de tot, daca as vrea sa ‘impresionez’ nu as aplica mereu: name-shifting, content-shifting, as ‘asuma o identitate’.

    “ai fi autentic și îmbibat cu filosofie”
    alta exprimare aiuritare,
    citatele astea din istoria filosofiei, religiei, ‘culturii’,
    din filosofi, teologi, psihologi sunt mereu la o tema.
    Uneori corecteaza niste exprimari sau citate nu tocmai corecte (ex: “ne sutor ultor crepidam”), alteori dau eu sursa/citatul original exact.
    Pe VOX e o inflatie de filosofi si de aproape-filosofi, care citeaza dupa ureche:
    Fumurescu, Leca, Rogozanu;
    citeaza din Hegel, Max Weber, Nietzsche, Noica
    sau din Locke, Hume, J.S. Mill etc.
    Multe din citatele sau bibliografiile date de mine sunt corecte, riguroase, nu sunt usor de obtinut sau sunt mai rare, unele, nu putine, au fost ‘pay’;
    in niciun caz simple ‘wiki’ cum mai spune cate un infantil rauvoitor si deloc intamplator bassist.

    E cam mult pentru azi, mult prea mult, sper sa fie ultima oara, ultima conversatie.

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-04 15:44:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    @tamara’s nephew: :) :) :) După cum ai văzut, Wikipedia este destul de sărăcuță. Și pe bună dreptate. Nu poate acoperi urmările tuturor cataclismelor fiziologice care duc la constelații neuronale complet aiuritoare.

    @DespreInsi_Comici: Sigur, aceasta poate fi ultima „conversație“ (ceea ce nu înseamnă armistițiu, ci acordul de a nu mai pierde niciunul timpul celuilalt). Aș fi putut chiar să mă abțin a mai face vreun comentariu care să ți se adreseze (precum data trecută), dar știu că aștepți cu înfrigurare impresii pe marginea (și pe mijlocul) a ceea ce-ai scris. Iar impresia mea este că mă adresez lui Ignatius J. Reilly (nu de Loyola). Cum este? Geometria și teologia :)

    Vei fi șocat să afli că nu se reduce totul la „software și philosophy“. Până una-alta, îmi câștig existența folosind programe (software) de computer; adică atunci când îmi place o femeie, nu mă interesează dacă are rinichii perfect simetrici, nu-i cer să-mi arate electrocardiograma sau tomografia. Trebuie să fie funcțională din alte puncte de vedere, ca să spun așa.

    Muzica recomandată: ascultat.

    Nu „contemplu“ oamenii ca pe niște animale. Mă abțin să fac asta, pentru simplul motiv că oamenii n-ar ieși deloc în avantaj. Cel puțin 80-85 % dintre ei ;)

    Iar pentru că am ajuns aici și fetișizăm computerele, ar trebui spus că și cele mai performante computere ar fi surclasate de un triton sau o păstrugă – volum de informație, complexitate, „software“… ce vrei tu.

    Te rog să iei notă că nu am pomenit nimic despre domnul președinte. Din trei motive: 1) Nu am stofă de propagandist/postac; 2) Nu am talente de câine pentru persoanele cu dizabilități; 3) Încerc să gândesc cu capul meu, nu cu al altora.

    mariusv
    2012-03-04 17:55:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @mariusv
    ai vazut ce funny este “amicul” nostru?
    Ti-am spus ca o sa faca un ghiveci wiki amuzant.
    Oricum tipul este o figura aparte intre cei 80-85% de care pomenea.

    tamara's nephew
    2012-03-04 18:06:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @DespreInsi_Antisecu:
    “…ca asta e o optiune catastofala:
    de sprijin, incredere, sustinere pentru un personaj catastrofal. O spune si 80-85% din populatia romaneasca.”

    Stimabile, daca legam ceea ce spui tu, cu faptul ca 80% din populatia romaneasca spune ca mergem intr-o directie gresita, ca Ion Iliescu este din nou la mare cinste – el si politicienii girati de el- ajungem departe. Adica, de unde am plecat. Esti bun, se vede ca esti baiat citit.

    Mircea
    2012-03-04 18:12:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    @mariusv
    Scriam ca e limpede ca nu te intereseaza software, philosophy etc [etc, adica et cetera , si altele]
    Nu era vorba in exclusivitate de software si/sau philosophy.
    E posibil sa nu te ‘intereseze’ multe.
    Nu stiu ce te intereseaza, mie-mi pari un simplu nihilist si doar atat.
    Te intereseaza Nimic.

    Nu stiu ce faci tu cu ‘computerul’, nu stiu cum iti castigi existenta ta cea urata nihilista si nu-mi pasa.

    N e armistitiu, pentru ca nu e nicio batalie,
    tu ai vrut sa scuipi venin (sau sa scuipi si sa-arunci cu ccata in general) iar eu am avut gentiletea sa-ti raspund non-brutal, intr-o prima faza.

    Nu astept niciun comentariu, ti-am zis, imi iau 100 nickname si raspund numai atunci cand se acumuleaza mult rahat.
    Adica am grija sa dau deoparte acel rahat pe care-l vad (pe blog, pus de unii ca tine), sa-l elimin cu scule de colectare corespunzatoare, cu manusi perfect etanse, pe cat posibil nu foarte brutal, sa nu rascolesc prea brusc rahatul asta bassist, sa nu iasa urat din prima , sa produca voma( ca aspect si olfactiv).

    Sa iau eu acel rahat, acea murdarie a minciunii (de blog), a neadevarului si sa fac curatenie.

    Iar daca vei mai poci nume(inclusiv nickname, al meu sau al altora), daca vei mai jigni cu nihilismul tau nociv 80-85% de non-bassisti sau alti oameni,
    unii oameni mult mai buni decat un rahat-nihilist ca tine [si aici nu vorbesc de mine],
    oameni (care posteaza sau nu pe blog) scarbiti de Ala pe care-l pupitunpula si-l domnesti cu Respect,
    iti voi putea raspunde si altfel, mai direct sai mai sincer:
    -nu ma interseaza sau mai exact madoarenpullie de viata si replyurile tale si cum procedezi tu poetic si rafinat, pe muzica lui Haydn/Mozart pe care o asculti mereu, poetic, fara tomografie/radiografie, cand ai ocazia sa futzivreoproasta.
    Deacum ai reply numai cu injuratua crunta, cum ai vrut si asta ai astepta deja

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-04 19:29:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @DespreInsi_Antisecu
    daca exista intr-adevar 85% insi care il regreta pe Iliescu si ii aclama pe cei doi comici vestiti ai ecranului,Ponta si Crin,inseamna ca populatia Romaniei este mai retardata decat credeam.
    Dar totusi cred ca exagerezi draga.

    tamara's nephew
    2012-03-04 19:48:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    @mariusv
    Repet
    De acum incolo vei avea parte cel mult de reply cu injuratura crunta, cum ai vrut si asta ai binemeritat/asteptat.

    Adica mai clar, pentru un gunoi ca tine sub-uman,
    cauza tratamentului astuia este top 3 al vomei tale mizerabile, in ordine ‘ascending’
    top 3:
    1-‘ cataclismelor fiziologice care duc la constelații neuronale complet aiuritoare’,
    2- penntru ca nu ai -‘talente de câine pentru persoanele cu dizabilități’,
    3- “pentru simplul motiv că oamenii n-ar ieși deloc în avantaj [in comparatie cu animalele]. Cel puțin 80-85 % [cei nonbassisti]“

    Pentru ca-ti sunt dragi criminalii si anesteziatii afectivi si niste monstri contemporani locali,
    pentru toatea astea , imi permit in maniera super-dialectica, super-hegelina, sa-ti spun ce trebuia sa-ti spun simplu de la inceput, fara sa mai pierd vremea:
    estiuncacaturatmirositorbassist-scapatdincaricaturadecurnazzistautohton!

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-04 19:55:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    @tamara’s nephew
    populatia nu e retardata, nici vorba,
    are niste pseudo-elite politrucice vremelnice criminale,
    sa te bag in …sau sa sa nu te bag in… pentru asta?

    Sau,
    ca tot ai tu tema ‘asistatilor’ a ‘retardatilor’
    Sa te intreb:
    daca cineva drag tie se zbate pentru nimic/ora [cativa eur], cand coetnicele ei castiga de zeci/sute de ori mai mult, pentru un sfert de ‘clantza’ filmata de-aproape.
    Sa zic ca persoana aia e ‘retarda’, ca n-are venituri?
    Nu e ‘retarda’, nu e ‘asisata;
    Eu zic ca asta-i viata persoanei de-acum, asta-i culoarul existential,
    Asta-i viata Ei sau a Ta.

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-04 20:05:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    @DespreInsi_Cu probleme
    nu vrei tu sa te calmezi si sa te intorci la posirca ieftina cu care te tratai?
    Ce-ai de faci spume,@mariusv ti-a spus in putine cuvinte ca ai o mare problema.
    In loc sa faci un delir verbal virtual,mai bine ai trece inapoi pe Antena 3 si te-ai relaxa.Ce zici?

    tamara's nephew
    2012-03-04 20:07:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @tamara’s nephew
    vezi, astea-s adevarurile aspre,
    pentru mine in viata alcool = 0,
    dar la voi asta-i viata ‘neasistata’, ‘neretarda’,
    de 4 Euro net/ora.
    Si daca vor fi nefericiri accidentale, daca oameni ’semetzi’ , ‘tupeisti’ ca voi vor ajunge Doamne fereste ‘asistati’!? Ce te faci?

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-04 20:12:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    @DespreInsi_Iliescieni
    hai ca devii in sfarsit simpatic!
    Orice om are culoarul lui in viata, curvele si fetele cuminti, asistatii si cei care nu stau cu mana intinsa,absolut toti.
    Depinde numai de tine sa alegi culoarul pe care vrei sa alergi.
    Ca tu ai ales culoarul gresit,este numai vina ta,dar poti remedia acest neajuns.
    Gandeste singur si te vei elibera de demonii interiori.
    Nu lasa pe absolut nimeni sa judece pentru tine si vei fi alt om.
    Cat despre fetele din Ungaria care-si castiga existenta din filme xxx,numai de bine.Au talent,spre deosebire de ale noastre.

    tamara's nephew
    2012-03-04 20:14:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    1) alea nu au talent, accepta orice,
    niste cretine (unele sunt si usor corcite, mai brunete asa)

    2) fara legatura cu partea anterioara, oricine care crede ca e om, si scrie cum a scris ala,
    cele doua fraze, reluate de mine la postarea @75, adica (3) si (2), e de fapt un monstru.

    DespreInsi_Antisecu
    2012-03-04 20:32:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    @DespreInsi_Iliescieni
    tu esti monstrul,din pacate pentru tine.Un monstru mic,precum egoul tau.

    tamara's nephew
    2012-03-04 20:48:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    @ # 73 & 75 sau Despre_Golănași_Mici:

    Ei, așa da! Acum te recunosc! Ți-ai intrat în mână, so to speak. Felicitări! Am reușit împreună să anulăm toată fanfaronada aceea pseudofilosofică. Partea ta esențială (haploidă) a reușit să evadeze pe tastatură și… uite ce-a ieșit!
    Sincer, preferam câinele.

    Semnat,
    Pavlov
    —————-

    etc = et caetera [(latină), sau poate preferi latrină] = și celelalte (nu și altele).

    mariusv
    2012-03-04 21:30:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    Autorului,

    vedeti ce viata lunga a avut stirea ? 2 zile ! Si atunci de ce atata tam-tam ?

    Chiar daca stirea ar fi facut valva, nu s-ar fi intervenit la momentul izbucnirii ei, ci s-ar fi asteptat vreo 2 – 3 saptamini pana la scaderea semnificativa a revoltei, ca apoi la o discutie de sueta cu preafericitii reprezentanti ai FMI sa se arunce o ironie de duzina de genul “sa vina protestarii din PU sa explice cum e mai bine”.

    Asta-i tipicul ! Niciodata nu se intervine la momentul izbucnirii sau in plina desfasurare a unei revolte.

    rich guy
    2012-03-05 00:07:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    @ Alin Fumurescu:

    Ati declansat o fantastica mobilizare de forte.

    Pana la un punct nu pot sa nu admir daruirea “unora” care mergand dupa principiul “apara-l si nu cerceta” l-au luat pe MRU in brate si-l apara cu piepturile (capetele!) goale.

    Catalin
    2012-03-05 14:37:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    Alin,
    Salutari de la un fost coleg de armata, Alexandrel Barnea.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
VoxPublica este platforma de comentarii, bloguri si opinii sustinuta de REALITATEA.NET dar este, si va ramane, un spatiu public, deschis tuturor celor care au ceva de spus intr-un mod civilizat si inteligent: cititori, bloggeri, profesionisti in orice domeniu, jurnalisti freelanceri sau colaboratori ai oricarui grup media sau institutie independenta.
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!