![]() | De ce trebuia să moară președintele Polonieivezi toate articolele de Mihai Goţiu11 Apr 2010 la 11:44 35 comentarii 2874 vizualizari. |
Dacă până ieri s-ar fi făcut un sondaj pe stradă, nu cred că s-ar fi găsit un român din o sută care să răspundă corect la întrebarea ”Cine este Lech Kaczynski?”. Și la fel de nedumerit ai fi fost privit dacă ai făcut un sondaj referitor la pădurea Katyn. Prea puțini sunt cei care își cunosc propria istoria, cu atât mai puțin a altora.
Personal nu cred nici în coincidențe, dar nici în teoriile conspiraționiste. Atâta cât am trecut prin viață am învățat că nu există lucruri care se întâmplă pur și simplu, dar și că interpretările duse la extrem sunt rodul imaginației și, nu de puține ori, al ignoranței.
Privind emoțiile stârnite de moartea președintelui polonez în rândul unor oameni care până ieri habar nu aveau cine e, inevitabil mi-a rămas o întrebare: oare vom învăța ceva din această tragedie? Câți vor fi cei care, fără ură și părtinire, vor înțelege că ceea ce ni se întâmplă, modul în care reacționăm, prezentul dar și viitorul e condiționat de trecutul părinților și bunicilor noștri? De propria istorie? Dincolo de explicațiile tehnice (uzura avionului, greșelile pilotului, decizia greșită de a se încăpățâna să aterizeze la Smolensk și nu la Minsk), accidentul nu s-ar fi produs dacă crimele de la Katyn nu ar fi existat ori ar fi fost o rană închisă.
La rândul nostru plătim tribut unor răni rămase netratate. Masacrarea elitei românești în închisorile comuniste, chiar dacă s-a întins pe mai mulți ani, a avut aceeași amploare și efecte precum decapitarea intelectualității poloneze la Katyn. Istoria a fost bruscată, evoluția societății a fost stopată. Noi suntem încă departe de ceea ce au reușit polonezii în domeniul împăcării cu propria istorie. De aici și imposibilitatea de a trece mai departe, de a ne detașa de discursul public ravanșard. În loc să căutăm soluții, încercăm să plătim polițe, iar asta ne consumă întreaga energie.
Nu știu dacă românii vor resimți suficient de puternic drama de astăzi a Poloniei, dacă șocul e într-atât de mare încât să provoace trezirea conștiinței și, implicit, conștientizarea și asumarea propriei identități. Mi-aș dori ca pentru aceasta să nu fie nevoie de o tragedie precum cea poloneză.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@ALL lume,lume, mare meci mare!Rapid-Dinamo. Who cares about this shit?... | ||
| 2I simply couldn't leave your web site before suggesting that I actually enjoyed the usual info a person provide to your visitors? Is gonna be again continuously in order to inspect new posts... | ||
| 3Lenutza for president! Cine are ceva de spus,sa spuna acum sau sa taca pe vecie!... | ||
| 4@elenick tu la cat esti de retardat,ma intreb daca nu iti scriu neamurile comentariile.Cred ca am dreptate,nu-i asa?... | ||
| 5@ALL Ponta este favoritul meu! Este un baiat frumos si destept si in plus isi face vacantele in Dubai. Sa moara prostimea USL-ista de necaz! PS-mie mi-a adus speranta in suflet!Speranta ca poate da... | ||
| 6mac gregor,nu fa pe prostul, ca te poate crede cineva. L-am auzit pe ala de la ISC cu urechile mele : auditul intern si raportul aferent au fost facute din 2008 si constatau acelasi lucru: 0 prejudiciu.... | ||
| Mihai Goţiu 11779 citiri |
| Cristian Teodorescu 10640 citiri |
| Costi Rogozanu 10086 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4437 citiri |
| Constantin Creţan 4318 citiri |
| Dan Duca 4170 citiri |
| Alin Fumurescu 3995 citiri |
| Ciprian Şiulea 3324 citiri |
| Dorin Tudoran 2857 citiri |
| Iulian Leca 2382 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62838 citiri |
| Cristian Teodorescu 40988 citiri |
| Costi Rogozanu 39047 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18191 citiri |
| Alin Fumurescu 17890 citiri |
| Viorel Dobran 13043 citiri |
| Dan Duca 12047 citiri |
| Constantin Creţan 11329 citiri |
| Elena Vijulie 8829 citiri |
| Dorin Tudoran 8783 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Dincolo de mesajul pe care incercati sa-l transmiteti prin articolul dumneavoastra: ” trebuia sa moara ” ???? Cred ca trebuie sa va asteptati la ceva injuraturi, de acum incolo !
2010-04-11 11:59:34 | Raporteaza
@Adrian:
sper ca cei care citesc inteleg sensul figurat al expresiei ”trebuia sa moara”, nu e vorba de vreo licenta personala
2010-04-11 12:03:01 | Raporteaza
Mihai Gotiu,
Jos palaria de data asta. La asta ma refeream cind am spus ca am pretentii mari de la dumneavoastra.
2010-04-11 12:06:57 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Chapeau,de data asta.
Va rog,schimbati titlul. Macar de dragul decentei pe care o arata acest popor.
2010-04-11 12:11:54 | Raporteaza
Nu suntem chiar asa de prosti, “Desteptaciunea Ta”. Romanii stiau cine e Lech Kaczynski.
2010-04-11 12:14:28 | Raporteaza
Asemanarea dintre Katin si Inchisorile comuniste care au masacrat intelectualitatea si nu numai (preoti, tarani “chiaburi”, legionari, monarhisti, anticomunisti, oameni de partid PNL, PNT, etc) pare fortata, insa sunt de acord cu tine ca este perfect reala si mai mult de atat, distrugerea ofiterimii poloneze s-a facut instantaneu, pe cand la noi s-a facut totul mestereste, pe indelete, ani de zile.
Caderea avionului este o intamplare la fel cum un meteorit ar cadea intr-o dimineata asupra Lisabonei.
Este problema nenorocitului de avion care vesnic va ramane un sicriu zburator, oricum am lua-o, lucru simtit de fiecare dintre noi cand se afla la 20.000 m deasupra pamantului.
Omul este facut sa calce cu piciorul pe pamant. Doar pasarea e facuta sa zboare, are oasele mai usoare, aripi pe masura, planeaza si aterizeaza in voie. Pasarea nu cade ca proasta din zbor.
Concluzie:
1. Katin a existat si in Romania, mai evoluat ca aplicatie si ca durata
2. Avionul este un pericol public ce ar trebui desfiintat ca mijloc de transport pentru oameni.
PS
Despre automobil vorbim altadata.
2010-04-11 12:26:15 | Raporteaza
ca sa avem la ce ne uita la realitatea vreo 5 zile de aici incolo.
2010-04-11 12:30:13 | Raporteaza
Domnule Gotiu,la noi unii ar intinde o hora olteneasca,ca la Dabuleni daca s-ar intampla o asemenea tragedie.
Referitor la prabusirea avionului polonez cu atatia oficiali la bord,inclusiv presedintele,fiti sigur ca a fost o conspiratie.Nu ati auzit ca s-au gasit cutiile negre si ca acestea erau portocalii?Oare Basescu nu este implicat aici?!
2010-04-11 13:25:03 | Raporteaza
gutza:
s-o luam usor, nu asa abrupt! ce constientizare si asumare a propriei identitati?! haida de! nous sommes ici aux portes de l’orient, nene! intre polonezi si noi, diferenta e ca de la cer la pamint. ce avem in comun cu polonezii? avem “sobieski si romanii”, o, hai sa-i zicem, “nuvela” trista, scrisa de un boier moldovean proaspat alfabetizat. alfabetizat, ce-i drept, pe vremea-n care sienkiewicz isi scria operele care-n 1905 aveau sa-i aduca nobelul pentru literatura.
2010-04-11 13:51:25 | Raporteaza
Recunosc doua lucruri: primul e ca nu stiam cine era Lech Kaczynski, al doilea ca nici nu-mi pasa. O sa-mi ziceti ca-s ignorant, insa treburile poloniei ma afecteaza undeva la 0 absolut, prin urmare numele presedintelui lor mi-era si mi-e in continuare o informatie inutila. Nu e chestie de destept sau prost, cum zice bigshotnews, e chestie de arii de interes.
2010-04-11 13:58:12 | Raporteaza
daca nu cunosc lista pasagerilor sau daca nu i-am cunoscut, inseamna ca-s ignorant?
doamne fereste! de unde le scoti?
2010-04-11 14:28:05 | Raporteaza
Daca niste rusi nu omorau niste polonezi,acum 70 de ani, ieri, presedintele polonez nu avea de ce sa zboare in Rusia si n-ar fi murit. Sau…Sau…Sau, daca niste polonezi n-ar fi facut “ceva anume” in urma cu peste 7 decenii, niste rusi nu s-ar fi razbunat pe ei omorandu-i, iar presedintele polonez n-ar fi murit ieri!!!
Daca niste capitalisti romani n-ar fi fugit din tara in fata invaziei comuniste, nici comunism nu aveam, nici anticomunisti nu mai erau, fie morti in temnite, fie in munti, nici revolutionari morti in ’89 nu existau!
Daca nu ma insel, Hegel este cel care a spus:” Singurul lucru pe care omenirea il invata din istorie, este ca nu invata nimic din istorie!”.
2010-04-11 14:40:46 | Raporteaza
@Arcadied: Despre vapor, nu? Cu Titanicul punct de plecare?
2010-04-11 14:51:51 | Raporteaza
D-le Gotiu
Pentru adevarul istoric pe linga crimele comunismului a existat si crimele capitalismului(1907,1916,1929,1933) sau alea nu sint importante.Si intr-un caz si in altul au MURIT OAMENI.Viata este unica si inestimabila.Au murit oameni pentru o IDEE sau o viata mai buna. Sa ne asumam ISTORIA in totalitata NU PE PACELE. Sau aplicam mortii nostri sint buni ai vostrii sint rai. Sau in spirit manelisto-portocaliu fiecare cu “mortii ma-si”
2010-04-11 15:27:17 | Raporteaza
@Florinaa: ziarele de la 1800 toamna erau pline de anunturi de genul– o trasura a calcat un copil…nefericitul a murit in bratele mamei..
problema e alta…vom sti vreodata adevarul despre acest tragic accident?
2010-04-11 15:34:44 | Raporteaza
@Florinaa
About:”@Arcadied: Despre vapor, nu? Cu Titanicul punct de plecare?”
Cred ca esti de acord ca am avea niste probleme grele, daca am vorbi cate ceva despre vapoare…
2010-04-11 15:38:47 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: va rog cititi comentariul nr.14…cred ca e cazul sa vorbim intr-o zi despre rascoala de la 1907.ce ziceti?sa vorbim desptre amestecul austriecilor,rusilor,bulgarilor,despre propaganda din ziarele elvetiene…etc. sa nu mai fie privita ca in cartea de istorie de pe vremea lui ceasca.
2010-04-11 15:40:05 | Raporteaza
@lucaman: E retorica, nu?
Ai vazut ce la obiect combate Arcadied?
2010-04-11 15:40:24 | Raporteaza
@Arcadied: Nu. Cred ca oamenii nu sunt informati corect sau nu vor sa fie. Vorbim dupa documentare. Nu a mea.
2010-04-11 15:42:04 | Raporteaza
@ nea nae,
Despre minciunile comuniste privind rascoala din 1907 (amploare multiplicata pana la grotesc), sau grevele de la 1933 cu Vasile Roaita turnatorul Sigurantei, omorat de grevisti, nu de armata, si altele, tot asa zise crime ale capitalismului, n-ai auzit?
Unii nu vor sa auda, nici sa vada, decat ce vor ei. Lumea lor este numai a lor.
Ramaneti acolo.
Vesnica pomenire!
2010-04-11 15:44:21 | Raporteaza
@lucaman #17: Nu numai ca multi nu stiu ce si cum la 1907 dar nici nu vor sa auda ca ar fi putut fi altfel decit stiu ei.
2010-04-11 15:45:42 | Raporteaza
@Arcadied: Ia uite, la #20 si #21: gind la gind cu bucurie. Deci se poate.
2010-04-11 15:48:13 | Raporteaza
@ Florinaa,
Se poate orice, doar ca nu ma dumiresc de ce pana mai ieri, alaltaieri erai de alte pareri, asa in general, privind problemele ridicate de Dl Gotiu.
O fi o impresie gresita, dar faceai cor comun cu al-de proboci, prourzi si probasesci.
Chiar nu vrei sa vorbim despre vapoare, acum cand se discuta despre avioane prabusite?
2010-04-11 16:00:13 | Raporteaza
Am inteles in istoria voastra nu a murit nimeni in acele evenimente au fost de fapt premiati, mai mult de atita in cele trei”episoase istorice”prezentate mai demult la RTV de “Istoricul” stoienescu a ajuns ca de la unsprezece mii de victime ajusese la vreo partu sute sau mai putine nu se stie cu exactitate, dar eu cred ca daca mai urma vreo doua episoade au fi ajuns la concluzia ca de fapt taranii au omorit 11000 de soldati. Criminsli naibii. Uitati esentialul.AU MURIT OAMENI.Ca a fost unul sau o suta nu conteaza. Viata este unica si la fel de pretioasa si pentru taranul gogu si pentru popa din sat.Asa trebuie privia istoria. Voi in spiritul manelisto- anticomunisto propagata de pdl cu sef de stat nomenclaturist- securist si prim ministru membru BOB utc-studentilor(ca sa vedeti cine va apara de comunism)apicati tactica obisnuita mortii nostri sint buni ai vostri sint rai, La fel cu ati procedat cu toate celelalta marote securismul, turnatorismul etc etc pe care demn de o cauza mai buna le-ati bagat in gard cu multa frenezie. Fratilor adevarul istoric este unul singur cu bune si rele nu ce vrea fiecare din noi.Ignoram o parte, ridicam in slavi alta parte. De ce? Ca asa vrea muschii nostri.
2010-04-11 16:10:11 | Raporteaza
@Arcadied: ia hai sa vorbim despre vapoare.chiar asa…oare de ce nu l-a condamnat justitia pe basescu daca era vinovat?a fost timp destul pe vremea lui iliescu,constantinescu,apoi din nou iliescu… plus nastase…mai ales ca basescu a renuntat la imunitate si s-a pus la dispozitia procurorilor…
e ca si cum ai spune ,hai domnule ca exista omuleti verzi …doar stim cu totii…nu vor astia sa recunoasca,da exista…
2010-04-11 17:56:44 | Raporteaza
@nae: ai uitat sa zici de udrea,ucigasa de rasculati…hi!hi!hi!nae ,esti dulce…adica mortii de la rascoala din 907 erau ai psd si pnl iar aia care trageau erau de la pdl?sa fim seriosi…spui ca —mortii nostri sint buni ai vostri sint rai—nu e vorba despre asta.
putem vorbi despre rascoala din 1907 dar numai in masura in care venim cu probe istorice nu cu propaganda comunista.
2010-04-11 18:03:35 | Raporteaza
@Florinaa: retorica…retorica….
2010-04-11 18:04:09 | Raporteaza
[...] Citește și: De ce trebuia să moară președintele Poloniei [...]
2010-04-11 18:23:33 | Raporteaza
@ luca man
Cei 4 evanghelisti erau doar 3
Luca si Matei
De fapt nu e decat lucaman
Apropos de mijloacele de transport ale Romaniei, altele decat avioane.
Inainte ca cineva sa fi condus Ministerul Transporturilor, România era pe locul 9 în lume în funcţie de mărimea flotei comerciale, căderea comunismului prinzand România cu o flotă de 360 de nave comerciale, dintre care circa 280 în stare de funcţionare.
Ce s-a intamplat apoi nu mai stim. Doar ca nu a mai ramas aproape nimic.
Iata ce simplu este.
…pac, pac….
2010-04-11 19:19:16 | Raporteaza
[...] ca ai conversat acum 10 ani cinci minute cu un polonez/poloneza, dar sa nu exageram (de data asta Gotiu are dreptate). Chiar daca mi-am petrecut in copilarie niste vacante de vara la o familie de polonezi si unul [...]
2010-04-11 21:09:52 | Raporteaza
Au murit oameni, si asta e intotdeauna o tragedie. Indiferent de oameni. Ieri comenta cineva ca ar fi fost mai bine daca erau “ai nostri” in avionul ala… probabil ca nici “ai lor” nu erau fara teama si fara prihana, dar nu e asta ideea.
Katyn e Katyn, un episod dintr-un lung sir de abuzuri la care tarile din zona asta au fost supuse in istorie, de catre cei care au vrut sa le controleze. Au fost Katyn-uri sovietice si Katyn-uri nemtesti in Polonia, si in zilele noastre sint alte feluri de invirtit mina la spate, mai subtile, dr cu consecinte la fel de grave si de lunga durata pentru popoarele in chestiune.
E trist cind mor oameni, iar daca ce-i omoara e malfunctiunea tehnica, prostia sau ambitia, daca nu e boala sau natura, e si mai trist. Parca intotdeauna e mai simplu cind ai o explicatie. Cind n-ai, n-ai.
Cu avioanele n-am nimic. Nu-mi place sa zbor pentru ca vad in jurul meu cum creste nivelul de incompetenta, si-mi vine sa ma intreb daca la mentenanta, control zbor si piloti de pastreaza proportie… Pentru ca chiar n-as vrea sa mor din prostia, ambitia sau incompetenta cuiva…
2010-04-11 21:33:11 | Raporteaza
@Arcadied: Acum poate ai inteles ca nu sunt fanatica PDL. Cin e de criticat, critic pe oricine, de orice culoare. Si cine zice ca trebuie sa fii 100% pro sau contra unui autor sau comentator? Si daca zice cineva, mie putin imi pasa. Daca sunt de acord cu tine iti spun, daca nu, te combat.
In problema vapoarelor ti-a raspuns lucaman si sunt absolut de acord cu ce a spus. Doar ca a omis un nume care explica de ce nu a fost judecat Basescu: nea Vaca. De aia nu s-au legat de Basescu. Ca ar fi iesit la iveala ce nu le convenea. Si mai las-o pe aia cu eram pe locul tispe la nu stiu ce. Comunistii bagau din burta cit cuprinde. Si vapoarele alea, ca orice mijloc de transport,aveau o durata de utilizare limitata.
2010-04-11 21:58:35 | Raporteaza
Katin a existat in decembrie 1989 .Mai mult ,in zilele revolutiei si luni de zile dupa revolutie ,am avut in nas miros de crematorii si lagare de gazare facute de biserica crestina si de criminalii capitalisti.
In aceste crematorii au ars securitatea comunista si apoi muncitorii comunisti insufletiti de sentimentul dreptatii , egalitatii , solidaritatii. Ati venit la putere scarbele , leprele,secaturile , pzdele umflate de nebunie insotiti de sentimente capitaliste bolnave din fase : crime individuale si impotriva umanitatii si civilizatiei comuniste , violuri , homosexualisme, coruptie , ura , impilare si minciuna bimilenara.
2010-04-11 22:48:12 | Raporteaza
Text patetic si cam fara noima. Te chinuie postita in fiecare zi.
2010-04-12 10:12:54 | Raporteaza
foarte bun articolul dar nu si titlul. si noi am avut katynul nostru, cum bine ziceti, dar romanii, spre deosebire de polonezi, nici acum nu au bagat de seama asta. apropo si de demersurile de re-introducere a lui BRANCUSI in cultura noastra. eminescu si caragiale au fost persecutati (mai pe fata mai ascuns) de insasi academia romana (… acum sint “alesi” membrii post mortem adica le-au fost profanate mormintele spirituale), “poporul” i-a dat in alegeri 95% unui politruc iar ion ratiu nici nu a fost bagat in seama, dumitru draghicescu este cvasi-necunoscut in romania desi el ne-a aruncat in fata toate defectele noastre ca natie,… zic si eu la intimplare nume de oameni care au fost ingropati in katynul romanesc, fara sa fie omoriti fizic, de scumpul nostru popor. noi nu avem nevoie de nimeni din afara ca sa ne omorim valorile…..
2010-04-14 12:04:54 | Raporteaza