![]() | De ce v-am enervat în ultimele două luni?vezi toate articolele de Costi Rogozanu06 Dec 2009 la 14:23 54 comentarii 3331 vizualizari. |
Pentru că au fost destul de mulţi enervaţi de ce am scris în ultimele luni, voi sintetiza aici motivele nervilor. Unii dintre ei au avut nemultumiri oarecum de înţeles. Alţii, eu cred că s-au iritat aberant. Aşadar, dragi amici sau duşmani, v-am enervat pentru că:
Concluzie. Nu echidistanţa a fost miza mea. E limpede că nu poţi avea o astfel de pretenţie, e limpede că am o mai mare antipatie pentru unul dintre candidaţi decît pentru altul, asta e. Dar m-a interesat foarte mult critica aia care doare cît mai mult: critica voioasă. Mă încăpăţînez să cred că mi-a ieşit cît de cît. Nu mereu, doamne fereşte. Dacă nu o credeţi, gîndiţi-vă cît de simplu mi-ar fi fost să urlu pentru unul sau pentru altul – eram asigurat că măcar o plasă de siguranţă am.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 2Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 3@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 4Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 5@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 6@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| Mihai Goţiu 12003 citiri |
| Cristian Teodorescu 10784 citiri |
| Costi Rogozanu 10208 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4471 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4047 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2898 citiri |
| Iulian Leca 2415 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63062 citiri |
| Cristian Teodorescu 41132 citiri |
| Costi Rogozanu 39169 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18225 citiri |
| Alin Fumurescu 17942 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9027 citiri |
| Dorin Tudoran 8824 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
a fost ok, dar cred ca efortul de a fi corect cu colegii de la realitatea a fost putin mai obositor. nici sa ii injuri pe fata, nici sa ii aperi pe fata. e greu, ca ii mai vezi din cand in cand
2009-12-06 14:28:16 | Raporteaza
Foarte corect tot ce spui tu – dar trebuie sa fii un om cu capul pe umeri ca sa ajungi la niste concluzii de bun simt.
Oricum eu am citit cu placere toate articolele tale si le voi citi si dupa ce se va termina nebunia asta.
2009-12-06 14:33:57 | Raporteaza
eu,azi va iert de toate.
doar e sarbatoare mare.
ca altfel,Sf.Nicolae,ar fi trebuit sa va aduca o foarte mare nuielusa.
LA MULTI ANI tuturor,cu nume Sfant.
2009-12-06 14:37:41 | Raporteaza
em am intrat de 2 zile aici,este o mica diferenta dar lingai aia de la irealitate si antena mau scarbit rau de tot si tot continu sa la dea sf nicolae sa aiba parte de cel mai lung somaj.asta le doresc si asta merita
2009-12-06 14:42:40 | Raporteaza
doare adevarul ..intotdeauna doare ..si cand doare, totul te enerveaza asa ca era si normal sa enervezi
tine-o tot asa ,fii indiferent:)
2009-12-06 14:45:00 | Raporteaza
Domnule Rogozanu va apreciez felul in care ganditi. Cu toate ca prefer un anume candidat, v-am simtit impartial si corect, mare lucru la trustul la care lucrati. Noi astia mai batrani , nascuti dupa 1950 poate simtim mai bine ce ni se pregateste, pentru ca le-am trait din plin pe toate. Si poate de aceea copii nostrii voteaza in Anglia si Germania , daca voteaza. Eu sper ca odata sa-i avem iar acasa. Iar cu Geoana asta nu se va intampla niciodata. Tot respectul meu Domnule Rogozanu ! “Sweet child in time you’ll see the line
The line that’s drawn between the good and the bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying taking toll
If you’ve been bad, Lord I bet you have
And you’ve been hit by flying lead
You’d better close your eyes and bow your head
And wait for the ricochet”- un foarte vechi Deep Purple-Sweet Child In Time
2009-12-06 14:45:13 | Raporteaza
in urma sondajelor, ziaristii nostrii dau inapoi…isi pregatesc terenul pentru a putea aduce osanale viitoarei puteri, va rog, nu mai vorbiti de lupte politice etice ci uitati-va la voi…luptele jurnalistice nu sunt deloc etice!!! te respectam mai mult daca ramaneai fidel pana la capat…si continuai sa critici psd+pnl+geoana+etc…dar vad ca “o dai la-ntors”!!!
2009-12-06 14:46:18 | Raporteaza
Alt prost..
# M-aţi mai înjurat pentru că eu cred că au fost impardonabile Antena3 şi B1 TV, dar că am găsit totuşi motive de apărare pentru Realitatea care nu a fost angajată absolut. Iar derapajele ei le-am semnalat prompt aici
# Alţii mi-au reproşat că sînt diferit în scris şi altfel la Realitatea TV. În public, sînt politicos, sînt agresiv doar atunci cînd cred eu că trebuie. Pentru ăia care se aşteptau să recit poeziile postului, sau poeziile candidaţilor normal că am fost „nesatisfăcător”. Am avut aceeaşi politică personală indiferent de canalul de transmisie
Baiete, esti prost ca noaptea! Tu nu ai puncte de vedere!!!
Cu ce note ai absolvit scoala (superioara!)?
2009-12-06 14:47:01 | Raporteaza
au fost intr-adevar niste articole la subiect, nu batut campii concepute in intentia de a fi impartial, insa nu poti sa nu recunosti ca nu ti-ar placea nici tie sa iasa Geoana pesedinte si sa te gandesti ca la TV el recita niste texte foarte frumoase si prin spatele lui altii fura tot ce mai pot.Cruntul adevar!
2009-12-06 14:47:48 | Raporteaza
Povesti baiete povesti trebuie sa mai cresti ca sa intelegi ce e cu politica asta mizerabila
2009-12-06 14:50:49 | Raporteaza
Pe mine, cel putin, nu m-ati enervat. A fost foarte, foarte greu sa nu sar la gatul colegilor de alta culoare decat mine, uneori chiar am uitat de politete – deci empatizez cu dvs.
Cred ca din toata povestea asta tot iese ceva bun: se mai curata si presa, si politicienii.
2009-12-06 14:51:23 | Raporteaza
va rog sa mai terminati cu politica, ca sunteti afoni. stiti ce oameni se preumbla prin politica? va spun eu, hoti , parvenitii si lingaii. cei care au coloana vertebrala si caracter nu se baga in politica. voi nu vedeti cum se schimba partidele si politiceni raman aceiasi. Doar ciolanu este important pt ei. Va spun ceva , aveti grija pe pe ce parcela de teren calcati sa nu cumva sa va trebuiasca pasaport de la domnul Nastase, finca, cred ca nici el nu stie cate zeci de mi de hectare detine. Va rog nu mai fiti asa naivi, chiar credeti ca pe cei de la guvernare ii intereseaza de noi poporul, fiti seriosi. Daca din 90 pana acum se organizau mai bine pe agricultura si zootehnie astazi eram una dintre puterile europei, dar nu avem cum ,ca ei habar n-au ce manaca o vaca sau poate chiar sa o confunde cu o capra dar ei se ocupa cu agricultura si zootehnia tarii.
Iar despre Basescu pot sa spun ca e slabut intr-o haita de caini, afirmatile pe care le-a facut sunt prea blande
2009-12-06 14:52:08 | Raporteaza
sevilla,
n’ar fi mai bine sa’ti vezi tu de mistrie p’acolo prin spania si sa ne lasi pe noi in pace sa ne alegem presedintele? …
2009-12-06 14:54:58 | Raporteaza
Gesturile SINT mesaje, Costi.
Forme de comunicare.
Iar mediul (care este mesajul) lui McLuhan nu se aplica aici, cred eu.
Pe mine doar cu asta m-ai enervat
2009-12-06 14:55:38 | Raporteaza
Bancuri electorale cu si despre prosti (ediţie completată şi revizuită)
1. Pacienţii de la spitalul 9 protestează fiindcă nu au fost lăsaţi să voteze cu Geoană …
2. PSD nu mai transportă votanţii cu autobuzele. Îi transportă cu carul. Unul s-a răsturnat dar nu s-a precizat unde …
3. La sediul de campanie PNL Crin se plimbă pe culoar şi repetă „Sunt mai mare. Sunt mai mare” Întrebaţi de ziarişti la ce se referă 50 % din cei prezenţi au declarat „Crin este mai bun ca Geoană” restul a susţinut contrariu …
4. De la sediul de campanie a PSD a sosit vestea că Geoană a primit caseta de la Basescu. După ce a vizionat-o într-un cadru intim a ieşit fericit şi a declarat. „A mea e mai mare” Cei prezenţi nu s-au putut pronunţa nevăzând(-o)… caseta
5. A sosit ultima expertiză de la NASA privind filmuleţul cu palma. Ea demonstrează ştiinţific că a fost trucat. Geoană a fost înlocuit cu un copil….
Despre confruntarea tv.
6. Când a auzit ce a spus Geoană , Năstase s-a înecat cu guma de mestecat şi a fost dus la spitalul de urgenţă. Acum se află înafara oricărui pericol.
7. După mari sforţări intelectuale ministrul culturii a declarat ziariştilor „Ce pleaşcă pentru partid”. Nu a precizat însă cine a fost pleaşca…
8. La un post de radio o vece blondă a intervenit telefonic şi a spus. „Geoană a fost O.K. în prima parte”. Aceiaşi voce blondă a revenit imediat şi s-a corectat „ Geoană a fost K.O. în prima parte”. Ascultătorii se întreabă care voce a fost Elena Udrea avându-se în vedere că nu le are cu sportul…
2009-12-06 14:56:13 | Raporteaza
Moserule, cred ca ai uitat un motiv. Mai exact, motivul pentru care te injur eu: ce e cu epopeea asta de post? Ai senzatia ca cineva ar avea chef sa citeasca toata nesfarseala asta de cuvinte? Fa un rezumat.
2009-12-06 14:56:25 | Raporteaza
publicitate electorala pe realitatea.net../, chiar pe prima pagina, deasupra zonei vox-publica
2009-12-06 14:58:46 | Raporteaza
eu nu pot sa spun decat ca daca m-am enervat pe costi, a fost pentru scurt timp. Si realitatea tv a fost numai un pic mai buna decat antena 3.
2009-12-06 15:02:16 | Raporteaza
in general ai fost destul de ok,dar….dar nu ai dreptate cu irealitatea!! sa compari b1 cu antenele e chiar aiurea,puteai sa compari antenele cu irtv! acum citeva minute pe irtv moderatorul zice: tinerii voteaza schimbarea!!! da-mi explicatii daca poti!
2009-12-06 15:03:27 | Raporteaza
tot ce are romania mai agresiv, mai lipsit de principii, toti nostalgicii comunisti s’au strans in jurul numitului basescu traian, in armata “creierelor nivelate” … priviti in jurul vostru si veti intelege cata dreptate am …
2009-12-06 15:03:55 | Raporteaza
echidistanta e de apreciat.. la cat de jegoasa a fost presa in campania asta.. a3 si realitatea tv au fost praf .. mi-a fost scarba sa ma uit la ele.. la fel ca si b1 in ultimele zile.. deci echidistanta sigur e de apreciat..dar totusi.. cum poate lumea sa ne condamne la inca multi ani de socialism ? rusine romanilor!
2009-12-06 15:06:15 | Raporteaza
Mi-a venit o idee. E doar o idee teoretica, nu o idee de a face ceva.
Ma uitam ce usor putem fi informati datorita internetului. Ce usor facem diferenta.
Asta normal, daca luam toata informatia si o analizam obiectiv.
Ideea e ca: Daca informatizarea populatiei si abonarea ei la internet evolueaza cum cred ca va evolua in viitorul apropiat, incepand cu viitoarele alegeri nici o televiziune nu va mai putea manipula, bataia va fi pe realitate.
Gresesc tare ?
2009-12-06 15:06:38 | Raporteaza
pe realitatea.net si catavencu.ro se difuzeaza exit poll-uri.
Nu este ilegal?
Chiar nu se sesizeaza nimeni? Hai ca le-a scapat unul , dar deja este al 2-lea.
Pe prima pagina la realitatea.net inca se face publicitate prostanacului
2009-12-06 15:08:22 | Raporteaza
v / daca vrei tu sa relativizezi atit, da, gesturile sint mesaje
alandala – du-te le colegul patrasconiu ca scrie mai scurt. nu cumva sa deschizi alin ionescu
2009-12-06 15:09:42 | Raporteaza
daca numitul basescu traian va castiga un nou mandat probabil ca in urmatoarele trei luni vom asista la primul atentat in romania post-decembrista … va fi asasinat un “ziarist rau” dintre aia care nu’l iubesc pe numitul basescu traian … asta ca sa le bage mintile’n cap celor care nu vor sa se inregimenteze … probabil ca majoritatea “creierelor” nivelate” vor aplauda asasinatul … putini stiu ca foarte multi romani au aprobat crimele comunistilor … acuma avem de’a face cu acelasi fel de armata a “creierelor nivelate” …
2009-12-06 15:10:44 | Raporteaza
Poate că-ţi era uşor să urli, dar erai sigur că urlând manipulezi mai greu. Chiar şi acest articol, acum, când votul e în toi, încearcă să manipuleze. Reaminteşti argumentele tale din campanie, într-o formă doar aparent neutră. La sfârşitul zilei vei constata că efortul tău a fost zadarnic. Nu i-au adus niciun vot candidatului tău. În schimb, ai pierdut tu voturi şi ţi-au compromis imaginea. Lasă, nu te necăji! Dacă ai învăţat ceva, o să te maturizezi şi o să creşti băiat mare.
2009-12-06 15:14:42 | Raporteaza
claudiu,
bineinteles ca gresesti … n’ai de unde sa stii daca nu esti manipulat pe internet … de unde stii ca atunci cand te uiti la b1tv sau la otv nu esti manipulat? … nici un manipulat nu intelege ca e manipulat … pentru ca dac’ar intelege n’ar mai fi manipulat …
2009-12-06 15:16:18 | Raporteaza
@CR
Phoaaa, te-am prins ca votezi cu Base. Ieri eram sigur ca-l votezi pe Geoana ca sa aflu acu de pe presa.nu ca tu-l votezi pe Boschetar.
Sigur nu erai si tu printre kokalarii astia — youtube.com/wat../ ?
2009-12-06 15:17:23 | Raporteaza
ma omoara realitatea cu Mosu’ pe front
HUUUUUUUUU geoana
2009-12-06 15:18:34 | Raporteaza
Un nou Geoană: IOAN T. MORAR !!!
Nu mi se pare corect modul in care dl Ioan T. Morar
REFUZA CONFRUNTAREA cu mine !?
Simplul fapt ca sunt mai iute in reactii,
mai plin de fantezie si
de umor decat domnia sa
nu este o scuza pentru acest tip de…..parca lașitate i se
spunea cînd o practica Geoana.
*
Mai clar: domnul Ioan T Morar pune pe Vox Publica
inceputul , de regula continand un miștou de 2 lei al unui articol,
iar pentru continuare ne trimite la blogul sau.
*
In plus pe Vox Publica nu permite comentarii,
iar daca fa un comentariu decent, dar tepos,
nu fleoscait ca articolele lui, ma cenzureaza.
*
Va rog frumos domnule Rogozanu sa acceptati
acesta postare de protest pe blogul Dvs, chiar daca
nu are legatura cu articolul de mai sus.
PS De fapt are legatura, pentru ca si eu sunt o victima a extremismului.
2009-12-06 15:21:05 | Raporteaza
sunt anticomunista, am facut piata universitatii, am mitingit, am votat in trecut pntcd si coposu, emil constantinescu…
De data asta l-am ales pe geoana. Pentru mine NICIODATA Traian Basescu nu va insemna DREAPTA. Pentu mine Basescu este ministrul transporturilor pus de iliescu, stolojan este omul pus prim ministru de acelasi iliescu( si inca un prim ministru care a nationalizat la acea data valuta populatiei) , pentru mine valeriu stoica, flutur, prigoana, blaga sunt imaginea vie a imposturii ordinare si populiste,un fel de lichele ingenue care tradeaza duios .
Nu imi plac social democratii dar ii prefer celor care au doar vocatia tradarii. Pentru mine pdl este un partid gen Peron, o nimicatura de amestecuri demagogice…
Basescu mi se pare chintesenta lor, fiica lui mi se pare,sicer,o idioata ( am refuzat sa angajez o studenta care vorbea ceva mai bine decat EBA de teama sa nu imi goneasca ,la telefon,clientii, Dna basescu, de care fac toti atat caz pare cam simpla si limitata si aduce un beneficiu de imagine nerostit gen ” ce-o mai inghiti si amarata asta de la mitocan”… Doamna Udrea ma deranjaza prin stridenta roz-portocalie de tata, prin modul cum a luat metodic ,partidele,la rand…
Nu pot vota decat Geoana. Numele de Basescu, cu tot ce “adie” din el, nu ma poate reprezenta. Imi pute.
2009-12-06 15:22:22 | Raporteaza
@viorel
Iar tu???Ce ai tata cu cei care dau cu mistria , indiferent prin ce tara?Tu de exemplu cu ce te ocupi prin cimitir?Chiar, ai muncit vreo zi in viata ta?
2009-12-06 15:22:53 | Raporteaza
claudiu,
tu pari a fi tanar … ar trebui sa incerci sa pui cat mai putin botu’ la parerile altora … incearca, atunci cand este posibil, sa ti le formazi singur … uite, o sa’ti dau un exemplu … problema filmuletului … ca sa intelegi daca a fost sau nu trucat nu trebuie sa astepti parerea “specialistilor” … care poate’s subiectivi sau manipulatori … invata sa lucrezi cu un editor de imagine … ia singur frame cu frame filmuletul la analizat, incearca sa modofici singur pixeli sau sa lucrezi cu “pensula electronica” si’ti vei forma extrem de usor propria parere …
2009-12-06 15:24:33 | Raporteaza
Nu va enervati.Acestea sunt riscurile meseriei.In principiu sunt de acord cu ce ati scris.Nu sunt de acord cu ce ati scris despre realitatea pentru ca nu eu trebuie sa va vorbesc despre tehnicile manipularii.Eu va acuz colegii despre lipsa de fair.Si asta nu aveti cum sa negati.La dvs. e o.k.
@viorele tie ti se par atat de prosti cei ce scriu pe acest blog?Esti stupid.Si nu din cauza de optiune politica ci de argumentatie.Ia-ti simbria si du-te.Indiferent de rezultat de tine scapam.Macar o sa am o bucurie pe ziua de azi.
2009-12-06 15:25:46 | Raporteaza
Alice draga…si pt mine Iliescu este cel care conducea congresele tineretului comunist…si miresele lui Iohanis sunt niste UTC-isti cu muci pe cravata de pioner….asta e democratia…parca pe tine te iubeste toata lumea…? daca ar fi sa fii o vedeta politica…ce crezi ca ar spune oameni de rind despre tine?..
2009-12-06 15:30:48 | Raporteaza
V-am citit cu placere articolele, sunteti destul de echilibrat in aceasta perioada plina de patimi cam anapoda (parere personala!)
Cu un lucru nu sunt de acord. Cred ca Realitatea TV a fost mai de proasta calitate decat B1 sau Antena 3. Si asta pentru ca pretentiile au fost infinit mai mari, drept urma si deceptia a fost pe masura.
Niciodata pana la aceste alegeri nu v-am pus pe aceasta treapta de scarba (scuzati termenul dar este singurul care se potriveste) cu cei de la Antena 3.
Prezentarea cu insistenta a unor lucruri dubioase si discutiile interminabile cu pareri neavizate m-au terminat, drept urmare nu am mai privit. Vox publica este cu totul altceva.
Si, ultimul lucru, nu inteleg de ce persoanele decente de la Realitatea ca si invitati decenti (Liana Alexandru, Sorin Ionita, etc.) s-au vazut extrem de rar in ultima perioada.
Succes si va mai citesc!
2009-12-06 15:30:50 | Raporteaza
Ai avut si ghinion.
Pentru un om evident fara vederi de dreapta, ultima oferta e si “generoasa” (niciunul de dreapta) si “redusa” la doua persoane cu calitati indoielnice.
Ai mers mai bine cu “vopsitul” in dreapta, decat sa te afisezi cu declaratul de stanga.
Probabil ca iti strica mult la CV (in sensul de aura) o alegere contara
2009-12-06 15:33:31 | Raporteaza
@ admin/alin: Nu relativizam citusi de putin. La modul cel mai concret, gesturile-s mesaje – de sine statatoare sau complementare comunicarii verbale/de alta natura.
La fel atitudinile (care pot fi definite si ca o suma de gesturi/posturi intr-un moment dat). Atitudinea lui Base, spre exemplu, a fost graitoare pentru audienta. A transmis un mesaj. A fost un mesaj.
Nici sintagma “gest graitor” nu cred c-a aparut degeaba.
Se poate spune “bine/rau”, “da/nu”, “victorie”, “up yours”, “la moarte” etc. cu un simplu gest.
2009-12-06 15:34:49 | Raporteaza
pe mine nu m-ai inervat. mnoa.
si nu de echidistanta e nevoie, ci de onestitate; asta le-a lipsit multora, autori si comentatori
semnat: un taliban, fan al unui candidat
2009-12-06 15:37:33 | Raporteaza
Alice, cred ca tie-ti pute altceva decit Basescu, dar asta-i alta discutie.
Usurel, cu tata.
2009-12-06 15:39:18 | Raporteaza
corect
2009-12-06 15:41:07 | Raporteaza
Draga lukas, eu nu fac politica,ci votez in conformitate cu ideile mele. Nu am nevoie de politica pt a deveni ministru,director etc. Am firma mea si imi duc viata pe care o doresc, citesc ce carti doresc, ma vad cu ce oameni doresc si in principiu, nu-mi prea pasa ce crede lumea despre mine pentru ca traiesc pentru mine si nu pentru ei. Geoana imi este indiferent, Basescu ma zgarie pe retina. Asta e, sunt snoaba, pentru mine conteaza ce au fost parintii lui X ,in ce oras s-a nascut Y, ce facultate a facut, ce carti citeste etc. Sa nu-mi spuna el mie ca buchiseste Levantul de cinci ani ca eu am dat examen din cartea aia si fac pariu cu tine pe ce vrei ca basescu nu poate trece nici de pagina 10 din lentul lui Cartarescu…. Si eu stiu ca impostorii pica la examen. Cel putin asa era pe vremea mea.
2009-12-06 15:41:21 | Raporteaza
Multumesc !
Cand se va infiinta CDCACCACB
(Consiliul de Cercetare a Celor Care au Colaborat cu Basescu)
voi pleda pentruDvs: NOT SO GULTY !
Nu din cauza ca m-ati gazduit
pe vremuri de restriște,
ci pentru ca am remarcat de-a lungul timpului
ca aveti un umor de buna calitate.
Cred ca veti lua cel mult o luna – doua
de condamnare
cu executare prin munca:
articole la Gazeta de Perete
a Palatului Cotroceni in care sa satirizati naravurile
SPPistilor care , negresit, vor mai pastra
vechile naravuri totalitare mostenite
de la defuncta Administratie Basescu.
Cu stima !
2009-12-06 15:42:09 | Raporteaza
Costi,
Esti un tip OK!
Dar sa sustii impartialitea Realitatii Tv, te discrediteaza grav.
Realitatea a facut mult mai mult rau prin amestecarea parsiva a unor oameni onesti (ca tine) cu lichele patentate tip Gusa. Daca ar fi sa estimez,as zice un raport de 10 la 1 fata de Antena3. Iar tu si Patrasconiu, din acest punct de vedere nu aveti nici o scuza, sunteti colaborationisti. E reteta clasica a manipularii.
Ca iti mai citesc articolele e meritul tau, dar nu ti-o lua in cap si mai taie din coada ursului.
2009-12-06 15:44:02 | Raporteaza
Ca si om cu viziuni de dreapta mereu am votat impotriva PSD, dar de aceasta data voi vota pentru Geoana, pentru ca Basescu si PDL au discursuri fasciste si nu de dreapta.
2009-12-06 15:45:09 | Raporteaza
ee, hai sa nu exageram cu impartialitatea. ai exact atata doza de impartialitate cat sa te diferentiezi de orice angajat al antenelor sau de orice angajat isteric de la rtv. daca s-ar putea personaliza rtv, ai fi intruchiparea perfecta: un pic de informatie reala amestecata cu interese de moment ale trustului – si aici trebuie sa recunosc ca te-ai descurcat admirabil in momentul in care a fost prins nicolae popa. stiai foarte bine ca basescu nu s-a inteles cu vantu nici acum 4 ani, nici acum 2 ani, nici acum 2 zile. dar ai incercat sa-i iei inca o tema de campanie, aia cu mogulii. la fel ai incercat si cu referendumul, sa anulezi o tema de campanie. in rest esti ok in sensul ca-mi place ca dai dovada de decenta. adica nu esti isteric pro vantu asa ca ursu, stancu, chiriac, prelipceanu, dragoteasca, etc. dar esti vadit sustinator al lui vantu si al intereselor lui de moment.
2009-12-06 15:45:10 | Raporteaza
Imi place cum scrii. Pacat ca in naivitatea ta te-ai lasat antrenat de partea celui rau. Esti un bun avocat al diavolului, dar nu uita ca el e totusi diavolul. Pacat…Sper sa intelegi intr-o buna zi mesajul meu.
Numai bine
2009-12-06 15:55:46 | Raporteaza
Cred că e bine că enervaţi.
2009-12-06 15:57:32 | Raporteaza
Ar fi fost frumos… macar unul dintre ziaristii de la real sau a3 sa-si fi dat demisia – din convingeri, deontologie, etica etc. etc. eu n-am auzit…asta e: o rata la banca, o chirie, o excursie. Oricum, iti trebuie ceva rezistenta sa mimezi impartialitatea…
Una peste alta, felicitari!
2009-12-06 16:01:17 | Raporteaza
D-le Rogozanu, atat cat v-am putut urmari la tv sau lecturat pe internet, eu mi-am facut o impresie foarte buna. Spre deosebire de alti jurnalisti eu v-am perceput ca un profesionist cu opinii rezonabile si normale. Nici eu nu cred 100% in obiectivitate din partea oricarui jurnalist dar am apreciat intotdeauna argumentele/interpretarea dumneavoastra exprimata pe acel ton normal si lipsit de agresivitatea/incrancenarea altora…asa cum spunea cineva, cred ca multi “au uitat ca exista viata si dupa 6 Decembrie”.
Succes.
2009-12-06 16:05:30 | Raporteaza
basescu este un trend favorabil. hai la vot! hai ca se poate! inca putin!
2009-12-06 16:29:18 | Raporteaza
Mie im placeti si gata !
2009-12-06 17:19:34 | Raporteaza
as spune ca per ansamblu ai fost pe partea luminoasa a strazii, nu neaprat prin optiune cit prin apetitul critic foarte viguros pe care il ai; nu, inca nu se poate face dezbatere de idei in romania,fara urlete si scremete, din foarte multe motive, plecind de la lipsa cronica si multietaj a unei culturi a dialogului si ajungind la mult rahat sub pres tinut acolo peste ani; in ce te priveste esti un estet si nu un moralist, evident politica nu se scrie in registru etic dar se interpreteaza asa, natural, vremea lui real politik de mase e in fata; oricum, inca se joaca, asta are o importanta anume, de miine avem tot timpul din lume pentru analiza si autoanaliza; dupa cum am mai avut ocazia a spune, este chiar necesara la nivelul breslei din care faci parte, va urez succes
2009-12-06 17:29:25 | Raporteaza
“eu înţeleg şi unele argumente ale acelora care votează cu Geoană, mai ales că ştiu, de data asta, mulţi oameni votanţi tradiţional antiPSD care votează invers. E DREPTUL LOR SI NU O FAC COMPLET AIUREA”
- Cata parsivitate pentru cineva care se recomanda judecator impartial (in ciuda anuntarii favoritului).
- Cata aronganta pentru cineva numit ‘Costi’.
2009-12-06 18:33:53 | Raporteaza