![]() | De trei ori Robert Turcescuvezi toate articolele de Cristian Teodorescu19 Nov 2009 la 15:52 28 comentarii 1208 vizualizari. |
Alegerea lui Robert Turcescu pentru a modera întîlnirea celor trei de mîine – dacă nu cumva Geoană se va mai răzgîndi o dată! – mi se pare o idee excelentă. Robert are şi el simpatiile şi antipatiile lui, ca oricare dintre noi, dar cînd e vorba de meserie, le lasă, onest, deoparte. Spre deosebire de mulţi dintre colegii noştri de breaslă, el are tăria să-şi recunoască greşelile şi chiar şi atunci cînd aduce acuzaţii grave interlocutorilor săi nu se transformă în inchzitor, ci ştie să rămînă jurnalist. E un tip pasional, dar nu umoral şi, mai important, n-a obosit să caute binele într-o lume care cel mai adesea îl obligă să aibă de-a face cu răul din ea. Desemnarea lui ca moderator al întîlnirii de mîine e o recunoaştere din trei părţi a calităţilor lui de om de presă, într-un moment în care partidele descoperă şi bube imaginare în capul jurnaliştilor care ar putea intra în calcul pentru acest rol. Cum va avea de condus o discuţie în trei, Robert va avea nevoie de un plus de atenţie distributivă, pentru a lăsa jocul cît mai liber, dar fără să îngăduie faulturi, fără să defavorizeze pe vreunul dintre cei trei şi, mai ales, fără să-şi îngăduie numere personale. Mîine, sînt convins, Robert Turcescu va şti să-şi păstreze firescul şi umorul, acuitatea şi francheţea pentru care a fost invitat să intre în ring împreună cu cei trei candidaţi la preşedinţie.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 2Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 3@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 4Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 5@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 6@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| Mihai Goţiu 12003 citiri |
| Cristian Teodorescu 10784 citiri |
| Costi Rogozanu 10208 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4471 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4047 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2898 citiri |
| Iulian Leca 2415 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63062 citiri |
| Cristian Teodorescu 41132 citiri |
| Costi Rogozanu 39169 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18225 citiri |
| Alin Fumurescu 17942 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9027 citiri |
| Dorin Tudoran 8824 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Aşa e cum spuneţi, dle Teodorescu, în ceea ce-l priveşte pe omul şi jurnalistul Robert Turcescu, doar că eu aş adăuga că e chiar mai mult decît atît!
2009-11-19 16:06:03 | Raporteaza
Hmmm… eu as paria ca dupa dezbatere, cei de la Antena 3 sa sustina ca Robert Turcescu a avut o prestatie slaba.
2009-11-19 16:17:56 | Raporteaza
Florin Puscas,
Asta ar fi o nota buna, nu credeti?
2009-11-19 16:30:40 | Raporteaza
Da, aveti dreptate! Depinde si cine o spune…
2009-11-19 16:44:54 | Raporteaza
Nu stiu daca Turcescu e cea mai buna alegere. Va reusi fara indoiala sa impuna respect, va avea simtul umorului si toate celelalte. Imi e teama insa sa nu trateze dezbaterea asta ca un talk-show. Mi se pare ca uneori e prea indragostit de sunetul vocii sale. As vrea sa poata puna intrebari la obiect, sa ceara (simple) precizari cand este cazul si sa limiteze atacurile sub centura dintre candidati. Sa intervina cat de putin posibil si sa tina minte ca nu el e viitorul presedinte, ci unul dintre cei 3 din platou; ei dau explicatii. Daca ramane calm, nu e malitios si reuseste sa mentina un ton civilizat pe tot parcursul dezbaterii, atunci domnul Turcescu are toate sansele sa-si reconfirme clasa si sa-si bifeze un punct luminos in CV. Mult succes!
2009-11-19 16:50:56 | Raporteaza
Nu spuneti hop pana n-ati sarit gardul! Gusa deja comenteaza si la Turcescu si la IPP si la transmisie. Deci s-ar putea sa fie “de doua ori Turcescu”.
2009-11-19 16:55:01 | Raporteaza
Prea pasional pentru asemena rol, parerea mea. L-as fi preferat pe elegantul, supercivilizatul Luca Niculescu, cel care stie sa puna zambind intrebari destul de dificile,dar cu maxima politete. Cel mai bun moderator dupa parerea mea, desigur subiectiva.
2009-11-19 17:17:58 | Raporteaza
Evident, pentru unii Turcescu e bun, ca e de la noi de la ‘trust’
Doar nu era sa fluerati in biserica si sa admiteti ca lui Turcescu i se cam vad izmenele portocalii pe sub nadragi
2009-11-19 18:04:03 | Raporteaza
Sint unii oameni care au obiceiul sa aduca acuze aiuritoare; nu ma refer la @ Liviu, omul sufera pentru liberali si e dreptul sau.
Azi, insa, am auzit la GSP tv cea mai halucinanta acuza. Ieri Craiova (cred) a pierdut la fotbal cu CFR Cluj si au fost eliminati din Cupa.
Ei bine, dupa patronul Mititelu, cine credeti ca e de vina? normal, Basescu si Boc. Pe ei doi i-a acuzat Mititelu.
Radu Naum, pe moment, a ramas interzis. Asa ca dece nu ar fi, cum vor unuii deja, si Turcescu un SRS.
2009-11-19 18:59:25 | Raporteaza
Pentru a se impune are nevoie doar de trei întrerupătoare de microfon în pupitru.
2009-11-19 19:50:23 | Raporteaza
• Traian Băsescu şi Crin Antonescu au venit cu justificări penibile pentru refuzul de a participa ieri la dezbatere.
o Traian Băsescu nu a venit la dezbatere pentru că nu a fost de acord să fie trei moderatori. Probabil că şi-ar fi dorit ca dezbaterea să fie moderată de „Vărul Săndel”.
o Crin Antonescu a recunoscut că a refuzat dezbaterea dintr-un calcul tactic. Deşi a declarat că participă la orice dezbatere în orice format, liderul PNL a refuzat o întâlnire în 7 candidaţi, aşa cum au propus televiziunile.
o În toate campaniile prezidenţiale de până acum au existat dezbateri cu toţi candidaţii înainte de primul tur. Era normal ca şi în aceste alegeri lucrurile să se petreacă la fel. Nu este corect ca anumitor candidaţi, doar pentru că nu sunt pe primele locuri în sondajele de opinie, să li se refuze participarea la dezbatere.
o Mircea Geoană a mers ieri la TVR, dar Traian Băsescu a căutat pretexte penibile pentru a declina invitaţia. Mircea Geoană a fost şi la Antena 3 unde a rămas pentru o dezbatere cu Crin Antonescu
2009-11-19 21:34:11 | Raporteaza
Nu ar fi imposibil ca Geoana sa se razgandeasca IAR ! Ar fi inca un minus urias la imaginea liderului PSD.
2009-11-19 21:38:23 | Raporteaza
@armido2
te-a croit Dumnezeu dupa chipul si asemanarea lui Geoana(cam prostanac adica)
Te bucura asta sau chiar esti ….?
2009-11-19 22:00:41 | Raporteaza
In calitate de presedinte al Romaniei, dnul Basescu a reusit in 5 ani ce nu a reusit nici un alt presedinte,nici macar dnul Iliescu in 10 ani de mandat. A reusit prin comportamentul lui dictator, de ”presedinte jucator” sa faca ca poporul roman sa-si piarda orice urma de respect pentru institutia prezidentiala. A creat o stare de panica, de dezechilibru in viata romanilor printr-un circ mediatic, bai de multime, teatru, prin scenarii halucinante care sa distraga atentia de la realitatea romaneasca, de la criza economica care afecteaza din ce in ce mai multi romani. O criza economica din care Basescu si PDL-ul prin Guvernul Boc demis nu vor sa ne scoata odata, declarand public in nenumarate randuri ca nu pot face nimic, intrucat este criza economica pe plan mondial.
E un om care in acesti 5 ani de mandat nu a fost capabil sa aiba un Guvern competent, sa colaboreze cu partidele politice pentru ca ROMANIA sa fie condusa in liniste, in pace.
In ciuda aliantei incheiate in 2004 cu PNL-ul, Basescu a facut tot ce a putut pentru a scoate acest partid de la guvernarea tarii, l-a discreditat pe dnul Tariceanu, fostul premier si presedinte al PNL-ului, pana l-a determinat sa rupa alianta intre PNL si PD (partidul din care face parte dnul Basescu) si sa iasa de la guvernare. Dnul Basescu e un om care se foloseste de ceilalti din jur atat cat are nevoie pentru propriul interes, dupa care scapa de ei. E o practica la dnul Basescu, la fel a facut cu Petre Roman, fostul coleg de partid si prim-ministru, si cu PSD-ul, cu care a guvernat tara in 2009.
Dnul Basescu e un om care are langa el oameni care au tradat celelalte partide politice, ba mai mult a înaintat în grad tradatorii partidului aflat in opozitie lui, PSD-ul, pe ofiţerii în rezervă Neculai Onţanu, primarul sectorului 2 al Bucurestiului, Gabriel Oprea fost ministru al Internelor, şi Anghel Iordănescu, parlamentar independent.
El nu e un om al echilibrului, al dialogului, nu are spirit de echipa, si nu respecta oamenii din jurul lui. Nu are nicio problema in a vorbi ca un baiat de cartier cu doamnele, a le spune ca ..’’le intelege ca sunt blonde’’, ‘’tiganca imputita’’ sau a le spune ’’ pasarica’’. E jignitor sa vedem o asemenea lipsa de respect din partea celui care ocupa astazi cea mai inalta functie in stat.
De 5 ani romanii traiesc intr-o tara a nimanui, pentru ca actualul presedinte Basescu are timp de toate petrecerile campenesti, de toate intalnirile politice, de toate iesirile teatrale in mass media, dar nu are timp sa conduca tara, sa se aplece asupra nevoilor poporului roman. Traim intr-o tara in care tinde sa se impuna dictatura, prin regimul PDL-stilor, in care nu mai avem voie sa ne spunem punctul de vedere. In care se face politie politica, oameni ca Udrea apar public fara rusine si declara ca au convorbirile personale a unor procurori. Adversarii lui politici, precum si oricine este impotriva lui Basescu, cred ca sunt urmariti in aceeasi maniera. E grav in ce hal a ajuns ROMANIA de cand Basescu a venit la conducerea tarii. Incepem sa traim intr-un stat politienesc, securist.
De aceea romanii au nevoie de un alt presedinte, de un om care sa uneasca romanii indiferent de sex, educatie, categorie sociala, ca locuiesc in tara sau in strainatate.
Dnul Geoana, e singurul candidat la presedintia Romaniei care isi doreste cu adevarat ca noi romanii sa fim uniti, sa avem un trai mai bun, sa ne fie respectate drepturile prevazute in Constitutia Romaniei, sa ne reprezinte tara intr-un mod care sa ne faca mandri ca suntem romani oriunde ne-am afla in lume.
PSD-ul si toti romani care doresc sa traiasca in pace, sa aiba parte de o viata mai buna, sa nu le fie teama ca isi pierd locul de munca il sustin pe dnul Geoana in acest demers.
Iar apartenenta PSD-ului, partidul dnului Geoana la vechiul partid comunist, PCR, pe care tot i-o imputa dnul Basescu in aceasta campanie electorala sub pretextul ca venirea dnului Geoana la conducerea tarii va readuce comunistii la putere, nu-l impiedica pe dnul Geoana sa lupte sa fim o tara democratica, pentru ca domnia sa este orientat spre Occident, spre nou, si isi doreste sa aduca Romania in randul tarilor dezvoltate din UE, sa depasim odata perioada de tranzitie de la comunism la o democratie adevarata. Apartenenta unor oameni politici, sau a unor partide politice la vechiul partid comunist reprezinta o parte care tine de trecutul nostru, de istoria Romaniei, care nu poate fi negata sau modificata. Doar mentalitatile si educatia oamenilor se pot modifica, se pot corija printr-o gandire democratica europeana care sa incurajeze oamenii spre solidaritate, spre unitate si egalitate in sanse, indiferent de categoria lor sociala, de educatia, s.exul sau provenienta lor geografica.
2009-11-20 03:42:03 | Raporteaza
Sper sa fie asa cum spuneti d-voastra. Eu nu sunt sigura ca va reusi, din urmatorul motiv: pentru a nu i se reprosa ca este de partea celui pe care il simpatizeaza, va fi mai dur cu acesta, si mai ingaduitor cu ceilalti doi. Spun asta, deoarece am observat in mai multe randuri la RT acest tip de atitudine. Acum insa, daca va proceda astfel, nu va fi deloc in regula!
In plus, stiu ca RT stie ca NU ARE VOIE sa inoportuneze un anumit candidat. Nu s-a atins de el niciodata, de cand e clar ca trebe sa ajunga presedinte!
2009-11-20 10:56:46 | Raporteaza
daca basescu nu s-a implicat in nici un domeniu ce tine de educatie si economie timp de 4 ani de zile acum nu mai are nici o sansa sa faca poporul roman sa aibe incredere in el in timp ce el se distra cu udrea si pe unde si ce mai facea el!
2009-11-20 12:42:22 | Raporteaza
Cred si eu ca Robert Turcescu este un gazetar care nu isi face de ris meseria, iar alegerea lui pt a modera confruntarea de diseara este o recunoastere a calitatii sale umane si profesionale.
Apropo de inchizitorii din breasla gazetarilor, am vazut aseara, pe realitateatv, secvente de incredibila mirlanie feminina : l/am vazut pe mircea dinescu suportind cu umor mirlania unei persoane care isi dadea ochii peste cap si i se adresa astfel, de cite ori intervenea si el in discutie: “si ce te agiti asa … taci din gura!” … samd. Persoana care isi tzuguia continuu aproape inexistentele buze si il trimitea la coltz pe mircea dinescu in stil vc tudor combinat cu oana zavoranu, persoana asta a fost prezentata sub numele de andreea pora si parea a fi femeie. Oricit m/ar deranja opiniile lui mircea dinescu, el ramine un poet si mai ramine unul din putinii romani care au avut curajul de a ne striga disperarea, cind toti ne cacam pe noi de frica, in funte cu vitejii de azi, basescu&pora. Cine este andreea pora si care sunt faptele sale de vitejie? Apararea si slavirea conducatorului iubit, traian basescu. Unul din nenumaratele motive pt care vreau ca alegerile sa ne scape de traian basescu este si faptul ca este o creatura politica care a produs creaturi ca andreea pora.
2009-11-20 13:49:41 | Raporteaza
I-aş vrea cu botniţe de gripă şi-un salam în mână. Cu soia. Sunt curios cum îl mănâncă. E simplu cu briceagul. Îl tai meticulos şi-l vâri pe sub pânză. Să vedem cine aduce briceagul…
2009-11-20 14:24:20 | Raporteaza
Poftiţi la confruntare !
O posibilă temă : Hayssam.
Sau una nou – nouţă : Vasile Rodideal.
Condamnat la 18 ani pentru tentativă de crimă.
Eliberat pe motive medicale.
Cap mafiot ruso-moldo-român.
Legături cu terorişti ceceni şi Al Qaida.
Sume vehiculate : cam 6 miliarde euro.
Fugit din ţară alaltăieri.
Motivul : binele României.
Dixit Ionel Nechita, avocatul lui Rodideal : “Trebuie să priviţi lucrurile pozitiv. În cazul în care clientul meu ar fi condamnat pentru acuzaţiile ce i se aduc, acesta e un mod de a scăpa de un infractor. Astfel, se face economie la bugetul de stat, pentru că autorităţile nu trebuie să hrănească încă un deţinut”.
Corect : economie.
Poliţiştii, procurorii, judecătorii – câte 10 zile de concediu neplătit.
Hayssam şi Rodideal – concediu definitiv.
Economie la buget…
Mă rog : poftiţi la alegeri !
2009-11-20 15:26:32 | Raporteaza
Sint de acord cu ceea ce a spus nr. 14 ! doar ca mai vreau sa adaug ceva : D-le presedinte Geoana, mult iubitule conducator, presedintele nostru, al tuturor romanilor, luminati-ne viata, gandurile !… Noi, muncitori, intelectuali, dascali si romani, de la orase si sate, sintem recunoscatori, recunoscatori, de o mie de ori recunoscatori… ca nu ne laati de izbeliste !… am lacrimi in nas, nu mai pot continua…
2009-11-20 17:06:21 | Raporteaza
Crin este cinstit , are bunul-simt, stie cea ce face si cred ca va reusi in disputa politica.
2009-11-20 21:16:42 | Raporteaza
Eu il sustin pe Crin , cred ca el este candidatul potrivit pentru tara , el poate face “curatenie” in TARA. Base a expirat , este monoton , nu afacut nici in ultimul mandat . Acum el vrea sa se “revanseze” prin acest referendum care se vede ca este o lucratura a lui,
2009-11-20 21:17:26 | Raporteaza
geoana si base au papalagit si au ragusit.
2009-11-20 21:17:47 | Raporteaza
Basescu este urma lui Ceausescu , doreste sa faca o dictatura si asta se va intampla la urmatorul mandat al lui poate. Trebuie sa scapam de el , viitorul nostru depinde pe cine alegem
2009-11-20 21:18:06 | Raporteaza
Base s-a expirat , el cu politica lui, acum pe ultima suta de metri face dar tot pentru el face (guvernul Croitorul, referendumul).
2009-11-20 21:18:29 | Raporteaza
votez Crin Antonescu!El poate sa schimbe Romania!
2009-11-20 21:18:56 | Raporteaza
fiecare dintre noi alege pe base , alege pe sorin , alege pe vadim …dar va spun eu CRIN este salvarea noastra. Se poate sa traim si mai bine , nu ca sloganul lui base : “sa murim bine”.Votez CRIN
2009-11-20 21:19:14 | Raporteaza
Crin Antonescu propune modelul german de iesire din criza: scaderea taxelor si incurajarea firmelor. Este nevoie de asa ceva dupa impozitul forfetar.
2009-11-20 21:21:00 | Raporteaza