![]() | Despre femeile altoravezi toate articolele de Teodor Tita15 Nov 2009 la 12:01 53 comentarii 1576 vizualizari. |
Traian Băsescu tocmai a declarat că nu a avut vreo intenţie să folosească viaţa personală a lui Crin Antonescu drept armă în dezbaterea de ieri. E greu de crezut. Pentru cunoscători, aluzia a fost destul de străvezie iar dacă preşedintele a făcut-o conştient, a greşit. Nu prea există dubii aici. Lucrurile astea nu se spun. Nici măcar între patru ochi.Nu se insinuează, nu se sugerează, nu nimic. E viaţa omului şi nu i-a fost uşor.Nimeni nu are dreptul să judece lucruri de felul ăsta. Nimeni.
Însă, dacă mergem înapoi la dezbatere, o să vedem că domnul Antonescu este cel care dat tonul. A încercat, cabotin, să pornească o dezbatere despre modelul feminin promovat de Traian Băsescu de-a lungul mandatului. A fost destul de clar unde vroia să ajungă. Nu a spus-o, dar ţinta era Elena Udrea. “Fascinanta” doamnă Udrea, cea care a mobilizat mai multă atenţie a presei decât toate femeile implicate în politica românească în ultimii 20 ani. Domnul Antonescu a insinuat ceea ce se insinuează de ani buni. A vrut să marcheze puncte pe baza presupusei relaţii intime Băsescu-Udrea.
Remarcaţi atitudinea lui Traian Băsescu în momentul schimbului de replici. Omul devine brusc rigid, aproape că îl auzi scrâşnind. Sunt convins că în cadru privat l-ar fi înjurat pe domnul Antonescu. Să nu uităm că în sală se afla şi doamna Băsescu. Cea pe care domnul Antonescu o compătimeşte în public. Câtă umilinţă trebuie să suporte Maria Băsescu înainte ca soţul ei să reacţioneze. Puneţi-vă în locul preşedintelui, ce aţi fi făcut?
Politica românească are o tradiţie izvorâtă cumva dintr-o evaluare pragmatică a societăţii. Viaţa privată a politicienilor este doar rareori adusă în discuţie. România nu marşează pe modele morale absolute. Din punctul ăsta de vedere modelul americănesc al politicianului impecabil din toate punctele de vedere, inclusiv al vieţii intime, nu se aplică. Şi nici nu e rău că se întâmplă aşa. Prea des, în State, vedem că modelul respectiv e bazat pe ipocrizie iar cei care îl folosesc se prăbuşesc de multe ori cu zgomot dacă nu îşi aplică predicile.
Sigur, domnul Antonescu avea dreptul şi chiar obligaţia să aducă în discuţie subiectul Elena Udrea dacă se discuta exclusiv despre bani publici. Despre calităţile de administrator al unei instituţii publice de care a dat dovadă această doamnă mult prea prezentă în spaţiul public. Însă candidatul PNL a preferat să intre pe un teren mlăştinos. Şi a primit răspunsul pe care l-a primit.
Nu cred că trebuie să compătimim cu vreunul dintre ei. Au provocat această discuţie şi au ieşit cu capul spart. Pe merit. A fost încă o lecţie despre riscurile la care te expui când foloseşti arme sub standardul acceptat de societate. Dacă domniii Băsescu, Antonescu şi, de ce nu, Geoană, ar fi să reţină o concluzie, atunci aceasta ar suna cam aşa: lăsaţi-vă femeile în pace! Câtă vreme nu e vorba despre de bani publici, câtă vreme speculăm ca babele pe marginea şanţului, discuţia aia este inutilă.
Etichete: adina valean, maria basescu, Mihaela Geoana


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Pai cum sa apara cand e clar ca se face de cacao? Cum sa raspunda la atatea intrebari unde nu ai cum sa raspunzi fara sa te dai in stamba? si cum sa apara si sa stea fata in fata cu cel care a zis Oprescu... | ||
| 2Sunt gay si nu m-ie rusine sa spun. Il sustin pe domnul Cernea, el este un adevarat copac, cu radacinile infipte in realitatea vietii. Homosexuali, travestiti, ori familisti nu conteaza, fiecare il ocrotim... | ||
| 3Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 4Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 5@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 6Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| Mihai Goţiu 12011 citiri |
| Cristian Teodorescu 10788 citiri |
| Costi Rogozanu 10215 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4475 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4048 citiri |
| Ciprian Şiulea 3340 citiri |
| Dorin Tudoran 2903 citiri |
| Iulian Leca 2415 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63070 citiri |
| Cristian Teodorescu 41136 citiri |
| Costi Rogozanu 39176 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18229 citiri |
| Alin Fumurescu 17943 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9038 citiri |
| Dorin Tudoran 8829 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
In sfarsit un punct de vedere echilibrat -deci se poate si asa. Felicitari si ptr. ideea de ieri, cu “spionul”.
P.S. Pa langa faptul ca doamna Udrea starneste multa antipatie (inclusiv mie), doamna Maria Basescu cred ca este o persoana care merita tot respectul. Iar faptul ca nu a fost “promovata”, am impresia ca a fost pur si simplu optiunea ei, asa cum doamna Adina Valean a dorit sa se implice in politica. Fiecare a facut ce si-a dorit.
2009-11-15 12:11:00 | Raporteaza
“Câtă umilinţă trebuie să suporte Maria Băsescu înainte ca soţul ei să reacţioneze. ”
Da, nimeni pana la acest post nu a remarcat chestiunea asta.
Vorbim despre doi ani de mizerii ordinare, in media si de la diferite tribune politice.
Dumneavoastra cum ati fi reactionat, domnule Tita?
2009-11-15 12:15:13 | Raporteaza
intr-adevar, bine scris.
si oricum, sa nu cadem in capcana televiziunilor tabloide (pardon, era sa scriu “de stiri” din graba)care selectioneaza spre dezbatere doar partea de scandal
2009-11-15 12:18:55 | Raporteaza
Foarte tare articolul. Felicitari.
Sunt sigur,insa, ca Antonescu n-a tras aceleasi concluzii ca si dumneavoastra.
Asta datorita televiziunilor si ziaristilor care il victimizeaza deja.
2009-11-15 12:22:34 | Raporteaza
Foarte bine argumentat şi echilibrat.
2009-11-15 12:25:55 | Raporteaza
A spus si nea Tita ceva ce sa zica si iel ca-i Duminica, s-o fi intors de la biserica.
Io am spus intotdeauna ca nefestele aduc numai necazuri. Ca doamna Basescu a plins imi pot imagina ca-i geloasa pa Elena ot Plescoi.
Da ie bine ca uite asa mai uita romanu de criza, mai uita ca vine iarna…
2009-11-15 12:28:53 | Raporteaza
Evident ca trebuiasa se gaseasca careva sa-l pupe-n basescu pe betiv Bravo taica, la mai mare, dar tine minte: jeg la jeg trage Cand o sa-i zica unul la fel, o sa-ti aduci aminte
2009-11-15 12:38:55 | Raporteaza
Crin Antonescu a declansat atacul, nepasandu-i prin ce trece doamna Basescu. Ca sa-l opreasca, Basescu l-a atins cu acea aluzie, suficient de voalata incat sa-i poata nega intelesul, despre moartea sotiei lui Crin.
Toti dusmanii lui Basescu il compatimesc pe Crin, desi, daca ar fi fost atat de sensibil, nu ar fi deschis o discutie despre sotii chinuite de soti infideli, cu victima de fatza.
Dar raul cel mai mare l-au produs acei imbecili de la Antena 3 si de la alte televiziuni care au preluat, dezbatand pe larg in modul cel mai sinistru aluzia facuta de Basescu. In ravna lor de a-l ataca pe Basescu sau de a arunca umbre asupra trecutului lui Crin Antonescu, ei au intrat cu brutalitate pe un teren interzis .
Ce va fi simtit fetita lui Crin cand a auzit acele interpretari? Cum isi va privi ea tatal, cum va reusi sa construiasca Adina Valean o relatie cu aceasta copila?
Da
2009-11-15 12:39:09 | Raporteaza
@mache: n-ai inteles nimic
2009-11-15 12:43:46 | Raporteaza
nu cred ca se compara una cu alta: e ca si cum ti-as spune ca te culci cu alta, si tu, in disperare mi-ai spune ca nu am avut grija ca copilul mi-a murit in accident! Nici pe departe nu se compara. Basescu a muscat in disperare; l-a atins unde il durea si a facut-o pe porcul
2009-11-15 12:45:16 | Raporteaza
Scuze, textul a zbrat fara: “Dar CNA ce spune?”
2009-11-15 12:45:19 | Raporteaza
[...] emisiunii…Lupta e aprigă. Băsescu scoate de la naftalină – printr-un upercut scurt- temele agendei [...]
2009-11-15 12:49:19 | Raporteaza
Io votez cu coana Elena ca-i dama bine, am vazut multe poze cu ia, are si tzitze… mi se pare normal ca Basescu are nostalgii din tineretea petrecuta prin porturi si se uita ca ia cu-n ochi.
2009-11-15 12:49:52 | Raporteaza
Despre femeile altora — voxpublica…
Sincer sa fiu, incepe sa ma oboseasca posesivul. Femeile tale, femeile mele, femeile lu’ Baselu’ ? Coane, ma lasi ? Fata frumoasa-i a cui o iubeste si-n rest fiecare-i al lui insusi….
2009-11-15 12:58:56 | Raporteaza
Eu cred ca dl Basescu a auzit ca anul acesta Crin Antonescu s-a casatorit a doua oara (toti am aflat asta din presa) si a presupus ca are un divort la activ (asta credeam si eu).. Nu stiu cati stiau ca nevasta lui Crin s-a sinucis, deci probabil T.B se referea la despartirea lui Crin de fosta nevasta fara sa stie ca aceasta s-a sinucis (eu in momentul cand am vazut faza exact la asta ma gandeam abia apoi am aflat restul).. nu cred ca cineva intreg la cap, care sa stie de tragedia asta sa o fii putut folosi in halul asta..
2009-11-15 13:02:25 | Raporteaza
Sunteti tari domnilor, ma bucur ca v-ati revenit!
Totusi, subiectul femei a fost deschis de Basescu ca reactie la titlul filmului mentionat de Antonescu.
Acesta din urma nu a vorbit de relatia Udrea-Basescu ci de tipul de femeie promovat de distinsul nostru presedinte: Eba, Nuti, Ridzi,…,Sulfina. (Saftoiu si Weber sunt niste “rebuturi”, s-au trezit si s-au repozitionat.) Basescu a fost cel care dupa ce a atins culmea mizeriei, a continuat in aceiasi nota si a construit fara nici o jena capcana cu “inteligenta si frumoasa”…doamna Basescu!
2009-11-15 13:15:04 | Raporteaza
Şi eu sînt mache, d-le Tiţă. Si tot aşa nu-nţeleg, citind asta: Câtă umilinţă trebuie să suporte Maria Băsescu înainte ca soţul ei să reacţioneze. Puneţi-vă în locul preşedintelui, ce aţi fi făcut?
Ce-o fi căutînd compasiunea asta feminină, în această discuţie? Ce legătură are d-na Băsescu cu faptele de arme ale ilustrului său soţ, afară de aceea că – de aproape 5 ani – priveşte neputincioasă malaxorul mediatic care ia de bună relaţia de alcov dintre soţul său şi madam Udrea? Malaxor de care d-lui i se fîlfîie?
Oare mai este vreun dubiu în privinţa slăbicunii vădite a preşedintelui faţă de această doamnă politician? Oare mai e vreunul că această slăbiciune n-are vreo legătură cu valoarea politică a respectivei?
Dv puneţi problema profesionalismului d-nei Udrea, afirmaţi că o justă judecată ar fi trebuit să privească managementul ei la Turism. O fată făcută şi jurist, şi cadru universitar la cursul scurt e suspectată de ştiinţa zisă management. Dar de ce nu o suspectaţi de viziune politică, de ce nu o numiţi un adevărat bărbat de stat, doar face parte din structura de sus a conducerii PD-L – a statului, în ultimă instanţă?
Sigur că Antonescu a greşit atacînd pieziş călcîiul lui Ahile, cum greşit a şi pus problema: în singura confruntare faţă-n faţă, nu i-a pus pe farfurie toate mîrşăviile cu care şi-a-mpănat mandatul pe care-l socoteşte insuficient – semn că n-a vărsat sacul, că abia de-acum am începe noi a-i vedea “adevărata valoare”.
Cînd te dai viteaz, numindu-l pe Băsescu codoaşă politică, în absenţă, trebuie să-ţi doreşti din răsputeri să ai ocazia de a i-o spune şi-n faţă, turtindu-l cu argumentele, pînă-i iei aerul. Dacă, în loc de asta, doar arăţi pisica, înseamnă că nu ai caracterul necesar pentru a lupta cu Ticăloşia Sa, şi că n-ai s-o ai nici pe aceea de a lupta pentru “Revoluţia bunului simţ”. Înainte de a lupta pentru bunul simţ, ai de luptat cu nesimţirea – de fapt, asta-i chiar bătălia pentru bunul simţ, terfelirea nesimţiţilor, mai ales a campionului lor absolut.
Faptul că Băsescu s-a referit direct – iar nu voalat – la nenorocirea din familia lui Antonescu, îl puneţi pe seama dreptei reacţii de autoapărare. Era normal să-l şi-njure, ziceţi, dar în particular. Dar şişul nu-l putea scoate? Ori măcar un cap în gură – specialitatea sa marţială – nu mergea?
Cred că, prin “această atitudine obiectivă” dv şi toţi cei ce vă aprobă sînteţi complicii tuturor nenorocirilor trecute, prezent şi viitoare, pe care avem a le merita din plin, dacă se realege Băsescu. Nici nu mai contează că mare parte a taberei voastre mustind de obiectivitate are şi va avea şi mai avan de suferit de pe urma “managementului” pedelist. Vă-ncolonaţi spre cimitir, blestemîndu-i pe cei care văd în voi doar o vulgară reeditare a vestitului tablou al lui Goya – acela cu somnul raţiunii.
2009-11-15 13:26:05 | Raporteaza
Prezenta Elenei Udrea in spatiu public VI se datoreaza, VOUA jurnalistilor, 100%.
Cat despre capacitatile ei manageriale nu stiu daca ministeriatele lui Agathion si ale celorlalti au fost mai de succes si mai ieftine.
Aveti acelasi orb la gainilor si acelasi morb colectiv legat de Udrea.
Despre ascensiunea la fel de brusca si de fulminanta a unei amante cu certificat ca Adriana Saftoiu nu va vine sa amintiti.
Penibil!
2009-11-15 13:29:44 | Raporteaza
@ TEODOR TITA
Alt punct de vedere…
Daca aluzia presedintelui este reala si daca si fapta lui Antonescu este reala, cine este nedemn de functia de presedinte?
Aurelia Antonescu, aruncandu-se in gol, se gandea, desigur, la ticalosia lui Basescu.
La aspectul ASTA v-ati gandit?
2009-11-15 13:33:43 | Raporteaza
Va$ ds-au revoltat altii, in timp ce Crin a tacut chitic. In mod normal el ar fi trebuit sa fie primul indignat,sa sara la gitul lui Basescu. Dincolo de mitocanii asta mie imi ridica un semn de intrebare. Mare.
2009-11-15 13:42:10 | Raporteaza
Saracu nea Tita, a vrut si iel sa scrie ceva inteligent si cu simtire si a iesit un spanac, i-a suparat si pa fanaticii portocalii si pa anti.. ie drept ca nu-i nici inteligent si nici cu simtire.
Nea Tita schimba bre repede topicu sa nu te citeasca prea multi! Baga ceva de criza..
2009-11-15 13:42:30 | Raporteaza
Ceea ce zicea Antonescu l-a suparat destul de tare pe Baesescu de a inceput sa atace cu sinuciderea primei sotii a lui Crin . Si nu are nicio scuza. Dar tu desigur asta incerci sa faci…sa cauti scuze !Ceea ce faci tu nu e obiectivism,ci un subiectivism demn de un “pupinbasel”…
Ceea ce a facut Basescu a fost sa demonstreze ca il deranjeaza subiectul;il deranjeaza foarte tare.Poate chiar mai tare decat subiectul “Flota”.
2009-11-15 13:54:05 | Raporteaza
@ Dani
Mai mai, cat de destept esti. Pot sa te ating?
Cred ca nici n-ai citit articolul si ai si sarit sa-l faci pe Tudor “pupinbasel”.
Nu-i bai daca nu pricepi din prima. Poti sa-l mai citesti o data.
Nu e nimic in comun sa se enerveze Base cand il vede pe Antonescu dandu-i lectii despre familia lui. Orice om care tine la familie s-ar enerva sa vada un golanash cum isi da cu parerea in public despre ce si cine ar trebui promovat din familia lui. Vad ca numai Antonescu nu s-a enervat cand i-a intors-o cu aceeasi moneda? Te-ai intrebat oare de ce?
Dupa cum observi, aici pe site, noi vorbim civilizat si nimeni nu se repede sa te faca… pupincrinist.
Asa ca…mai relaxat, mai relaxat. Nu cred ca o sa o faci. Din greseala am intrat pe blogul lui matale si… seamana cu peretii unei toalete dintr-o gara f circulata. Oricum, e chestie de gust
2009-11-15 14:14:07 | Raporteaza
Adevarul este ca Antonescu stia punctul nevralgic al lui Basescu, amplificat de context sotia si la 2 scaune mai incolo presupusa baltata, si a insistat. Raspunsul a fost ferm dar lipsit de cel mai elementar grad de bun-simt si omenie. Dar astazi sa acuzi presa ca “inventaţi una din cele mai mari mizerii” dupa ce o tara intreaga a inteles exact ce a vrut sa spuna este si mai grav. Chiar si sustinatorii sai au sarit in apararea lui intelegand mizeria. Omul asta minte cu o usurinta rara de sute de ori l-am auzit spunand ca regreta sau ca a fost prost inteles. Poate duminica viitoare oamenii vor intelege bine.
2009-11-15 14:25:41 | Raporteaza
@Lae, salut! Ramasese de ieri sa-mi explici de ce americanii l-au desfiintat pe John Edwards, om cu amanta si cu sotia bolnava de cancer si tu vrei sa-l desfintezi pe Base pt ca, provocat mizerabil, ii aduce aminte lui Crin de amantlicurile si cluburile din vremea sotiei bolnave si de faptul probat ca nu era acasa in noaptea cu pricina, dar era in Bucuresti?
Ce speculeaza, domnnilor, in afara de prostia lui Crin de a intra pe teren interzis? Sau la Crin nu-i interzis? Sau la Crin amantele-s mai promovabile?
2009-11-15 15:54:58 | Raporteaza
este un articol obisnuit foarte bine realizat,care explica foarte clar cu ce probleme majore se confrunta distinsa noastra clasa politica:cui apartin femeile ?soarta Romaniei si a romanilor poate sa mai astepte.INALTA SOCIETATE romaneasca are probleme arzatoare la ordinea zilei :silicoane,dansatoare ,cantareti-adevaratele VIP-uri;ce criza!
2009-11-15 16:46:37 | Raporteaza
Reiau ce am comentat la Cristian Patrasconiu de i-am isterizat pe distinsii pedelei. Basescu a fost o javra im primul rand fatza de propria sotie, cand i-a facut, in prezenta ei, o declaratie de dragoste in direct “frumoasei” si “inteligentei” Nutzi Udrea. Biata Maria Basescu, o compatimesc. Domnilor, calamitati precum Eba si Udrea nu sunt cazuri flagrante de nepotism? De acord, Crin a facut o magarie promovand-o pe Adina Valean in PPE in detrimentul lui Daianu sau Cioroianu. Departe de mine de a-l ridica in slavi pe Crin. E un mediocru patat, ca Base, ca Geoana, ca Oprescu. Dar e un rau preferabil. Deocamdata. Pe cand Basescu a devenit complet nociv pt. democratie.
2009-11-15 17:25:01 | Raporteaza
PS: domnule Mitache, a cui amanta a fost A. Saftoiu? Va intreb cu toata sinceritatea. Nu cred, Doamne fereste, ca “a facut dragoste” cu prezidentul. Nu cred ca Basescu are atata gust.
2009-11-15 17:28:51 | Raporteaza
CA a primit exact ceea ce a meritat!
poate nu se astepta ca TB sa reactioneze asa, sau poate, si mai rau, exact asta voia sa iasa, sa il faca pe TB sa cada prost, caz in care nu e cu nimic mai bun.
2009-11-15 18:10:50 | Raporteaza
@radragos
Am citit articolul.Chiar de mai multe ori.Si nu sunt pupincrinist.Sunt PD-List.Spre informatia si stupoarea ta.PD-List din Brasov.Dar asta nu inseamna ca am capul bagat in pamant si nu vad ce se intampla de fapt.Antonescu nu s-a enervat pentru ca nu se astepta de la un om normal la o asemenea referire.Tu insa esti mult prea “inteligent” pentru tara asta.De asta tara a ajuns unde a ajuns.Cu oameni “capabili” ca tine.
2009-11-15 18:27:40 | Raporteaza
P.S pt @radragos Am vorbit chiar prea frumos.Chestia e ca tu esti prea fanatic ca sa iti dai seama.Nu te-a obligat nimeni sa intri pe blogul meu.Blogul meu e pentru oameni inteligenti si cu simt al umorului.Adica,NU pentru TINE!
2009-11-15 18:31:01 | Raporteaza
@dani
Stai linistit, daca erau toti ca mine, chiar ca ajungeam departe. Muncesc 12 ore pe zi prietene. Muncesc din greu si da aia imi si permit sa am opinii. Nu sunt membru PDL.
Nu sunt prea “inteligent” pentru tara asta.Doar am Iq-ul peste medie. E loc pentru toti in orice tara. Chiar si pentru jmecheri ca tine. Mai bine pune mana si munceste ceva. Poate dupa aia mai are rost sa vorbim.
Un ultim comentariu la adresa unuia ca tine: ai dreptate, blogul tau nu e pentru mine. E un monument de prost gust.
2009-11-15 18:43:13 | Raporteaza
@radragos Nu stiu ce muncesti,dar tare imi e ca locul tau sau al cuiva din familia ta depinde de PD-L,de ai atatea opinii.Stiu cum e asta.Am vazut destui ca tine.Daca nu ai habar ce muncesc de ce mai vorbesti?
) Semeni cu cel pe care il vei vota.
Un ultim comentariu ? Nici primul nu isi avea rostul? Ti-ai exprimat parerea de lauda inca de la inceputul articolului si trebuia sa-ti vezi de drum.Asa cum tu ai dreptul la opinie,asa am si eu.Pentru ca inca traim intr-o tara democratica.Dar ceva te-a deranjat si pe tine de ai inceput sa ataci,nu ?
2009-11-15 18:52:18 | Raporteaza
INTREBARE RETORICA !!!!!!!!!!!!!
Pentru toti’OAMENII DE PRESA’cei care ne amintesc in fiecare emisiuni cat amar de ani au in presa si de cati ani slujesc CETATEANUL!?????????
ATI UITAT DOMNILOR CA AVETI OBLIGATIA MORALA(macar!)sa ne ajutati sa votam analizand invitatii? ESTE NUMAI OLIGATIA DVS.SI A TELEVIZIUNILOR.Aveati obligatia sa le organizati cum considerati dvs.ca profesionisti,Nu Basescu nu Geoana etc.Aveati obligatia sa le organizati cum considerati, sa ne comunicati cine a refuzat cine nu!
V-ATI DECRIDIBILIZAT SINGURI.INAINTE DE A CERE -RESPECT-TREBUIE SA DATI TONUL,SA LUATI ATITUDINE FATA DE COLEGII DVS .CARE CU O IMPERTINENTA NEMARGINITA SE INTREABA CUM DE CINEVA S-A STRECURAT IN CONVORBIREA DE SANTAJ MURDAR CA ERAU DOAR LA O ‘BAIETEASCA ‘CU SEFUTUL DE LA A.N.I.!
CATA MIZERIE DOMNILOR VETERANI DE PRESA ATI REUSIT SA NE OFERITI!
2009-11-15 22:47:23 | Raporteaza
De fapt, povestea fostei sotii a domnului Antonescu este veche. Pun pariu ca 80% dintre telespectatorii antenutzelor si irealitatii nu o stiau. Traian Basescu s-a referit (cu multa diplomatie) LA PROPRIA FAMILIE si nu la aceea a domnului Antonescu. Poate a facut-o cu gand ascuns, dar fara “prestatiile” susnumitelor televiziuni, replica sa ar fi trecut neobservata. In consecinta, intreb si eu (ca prostu’) şine îi di vină ?
2009-11-16 00:45:38 | Raporteaza
Nu cred ca aveti dreptate,intrucat atunci cand esti persoana publica trebuie sa iti asumi responsabilitatea a absolut tot ceea ce reprezinti,asa ca Basescu n-a gresit cu nimic,a tot ce detii,mai ales atunci cand reprezinti Romania.Este bine ca s-au clarificat lucrurile,ce fac femeile din viata candidatilor,intrucat acolo este adevaratul lor caracter!
2009-11-16 01:16:59 | Raporteaza
Am vazut si eu confrunatrea si momentul in care Base se lega de trecutul personal al lui Crin..degeaba incearca el acum sa neaga.
2009-11-16 08:55:48 | Raporteaza
Base si-a taiat creanga de sub picioare..si acum scade si in sondaje si in tot.
2009-11-16 08:57:13 | Raporteaza
Base nu poate sa intre asa cu bocancii in viata UNUI OM…..ASA CUM A FACUT-O LA CONFRUNTARE.
2009-11-16 08:58:34 | Raporteaza
Crin Antonescu a demonstrat ca Basescu nu mai merita sa candideze…s-a vazut ca domnul Crin e mult mai potrivit ca presedinte.
2009-11-16 09:01:37 | Raporteaza
pentru a trai mai bine..ar fi bine sa facem alegerea potrivita…ar fi bine sa Votam un om capabil sa conduca tara…eu votez Crin.
2009-11-16 09:02:12 | Raporteaza
nimeni nu are dreptul sa se bage in viata personala a omului si mai ales intr-o confruntare electorala.
2009-11-16 09:03:16 | Raporteaza
Crin e solutia sa creem o romanie a bunului-simt,este un om drept,corect…care merita sa ne conduca tara.
2009-11-16 09:03:50 | Raporteaza
Crin Antonescu s-a comportat exemplar in aceasta confruntare..mai rar asa om..Base a fost jalnic..fara argumente..si doar cu rautati.
2009-11-16 09:05:10 | Raporteaza
intradevar antonescu a deschis subiectul femei, dar el a facut referire numai la femeile politician promovate de basescu. raspunsul actualului presedinte a fost jalnic, asa ceva nu se face indiferent cat de mult il enervase antonescu. de ce nu a ripostat cu meritele care a facuto-o pe udrea ministra, sau pe ritzi???
2009-11-16 09:13:53 | Raporteaza
citez din biografia Elenei Udrea
“În 2002 a intrat în Partidul Naţional Liberal, iar în iunie 2004 a devenit consilier municipal din partea PNL. Pe 21 octombrie 2005 a demisionat din PNL, iar la 12 februarie 2006 se înscrie în PD. În prezent este secretar executiv al PDL”
adevarul.ro/art../
2009-11-16 10:44:01 | Raporteaza
da basescule peste tot unde te duci trebuie sa fii cu elena udrea nu?
2009-11-16 19:03:55 | Raporteaza
Base, si-a dat arama pe fata, cand a inceput sa fie ironic cand a pomeni despre sinuciderea sotiei lui Crin. Acest om a tratat acest subiect ironi, exact cum a tratat acest mandat al sau.
2009-11-16 20:53:57 | Raporteaza
nenea tita , te-am vazut bre pe la irealitatea tv. Esti pupinbasel,bre,din ala inrait. Rusinica bre ,pt. ca sustii un matelot care se ocupa cu ” operatiuni informative ” pe la anvers.
2009-11-16 21:01:44 | Raporteaza
Pana la urma a fost o dezbatere buna. Am vazut cu totii respectivul moment si n-a spus nimic de sotia lui Crin; Basescu s-a referit la propria sotie. De ce sa lasam femeile deoparte? Doar UE ne recomanda ca un anumit procent de femei sa ocupe functii de conducere, inclusiv in stat.
2009-11-16 22:50:45 | Raporteaza
hayssam: nu mai bine vii tu inapoi? incepe sa ma plictiseasca absenta asta a ta. uite cate lume ai reusit sa emotionezi
2009-11-17 12:05:13 | Raporteaza
Băsescu a zis: “Decenţa ar trebui să vă spună că un bărbat care are trei femei în casă le respectă. Un bărbat căruia nu i s-a întâmplat niciun incident dramatic în care să-şi lase soţia singură să ajungă în situaţii dificile”. Doar un semianalfabet poate presupune că, după ce a spus “un bărbat care are trei femei în casă le respectă” referindu-se la sine, apoi, fără a folosi nume, spunând “Un bărbat căruia nu i s-a întâmplat niciun incident”, înseamnă că se referă la Antonescu. Semianalfabeţii nu reuşesc să facă legătura logică între două propoziţii sau fraze legate logic, având acelaşi subiectul. Iar subiectul din citatul de mai sus e Băsescu, marinarul, nu Antonescu, frumuşelul. Desigur că nu interesează pe nimeni, de fapt, ce viaţă gea duc marinarii. PSD ne-a învăţat cu ignorarea marinarilor. Mai ţineţi mine cum erau sechestraţi prin porturi? Dar ce importanţă ce viaţă grea şi plină de primejdii duc marinarii – antibăsescienii o ignoră cu desăvârşire sau îşi bat joc de ea cu inumanitatea care îi caracterizează pe comunişti.
2009-11-17 12:22:07 | Raporteaza