![]() | Despre informatorii si securistii de langa noivezi toate articolele de Iulian Leca30 Jan 2010 la 11:39 23 comentarii 1396 vizualizari. |
Povestea asta cu serviciile secrete, care au facut din Romania tara cu cei mai multi ofiteri de informatii la milionul de locuitori din lume, spune mult despre felul nostru de a fi. Al multor dintre noi. Doar intr-o tara ai carei locuitori, incarcati oricum cu o puternica doza de invidie pe capra vecinului, au un apetit extraordinar catre barfa si “dat in gat dusmanul”, se puteau dezvolta la o asemenea dimensiune serviciile secrete de orice fel ar fi ele.
Vorba aceea din popor cum ca “suntem condusi de fostii securisti, care acum isi apara prin orice mijloace ceea ce au furat dupa Revolutie”…. aproape ca iti vine sa ii dai dreptate intru-totul cand iti aduci aminte ca Romania a stabilit, in sfarsit, un record european – detine nu mai putin de sapte servicii de informatii si contrainformatii majore.
Insa pentru a avea o imagine si mai completa a adevaratei degringolade a valorilor morale si a unitatilor de masura cu care ii judecam pe unii si pe altii sa ne gadim cum a luat nastere acest haos. Si de unde provine? Amestecul dintre baietii buni si cei rau s-a produs de mult. Acum nu mai exista decat o pasta tocita peste care s-au asezat mii si mii de discutii infinite in jurul vinovatilor niciodata deconspirati, niciodata pedepsiti.
Adevaratii securisti sunt acele “modele de succes”, tineri sau mai putin tineri despre care afli ca la 30 sau 40 de ani au strans averi colosale intr-o tara in care saracia a fost numitorul comun al tuturor.
Cazul Sorin Rosca Stanescu este aproape exemplar. Comicaria din ultimele zile legata de acest personaj ar trebui transformata in piesa de teatru. Sa fii turnator, sa recunosti ca ai fost turnator si a colaborat cu securitatea, iar CNSAS sa it idea verdictul final de NEcolaborare cu fosta Securitate!! Mai mult, SRS se revolta acum si se arata indignat ca CNSAS a putut sa dea o asemenea sentinta. De ce? Cum de ce, e simplu – SRS vrea sa ramana in istorie ca un erou care s-a luptat cu agenturile straine pentru a-si apara tara.
In aceeasi logica se explica de ce nu avem niciun vinovat, dar avem doar eroi in schimb. Vinovatii si adevaratii tradatori am fost noi, ceilalti, care nu am dat cu subsemnatul si am acceptat insa sa stam alaturi de cei despre care stiam ca au facut asta sub ochii nostri.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Pai cum sa apara cand e clar ca se face de cacao? Cum sa raspunda la atatea intrebari unde nu ai cum sa raspunzi fara sa te dai in stamba? si cum sa apara si sa stea fata in fata cu cel care a zis Oprescu... | ||
| 2Sunt gay si nu m-ie rusine sa spun. Il sustin pe domnul Cernea, el este un adevarat copac, cu radacinile infipte in realitatea vietii. Homosexuali, travestiti, ori familisti nu conteaza, fiecare il ocrotim... | ||
| 3Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 4Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 5@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 6Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| Mihai Goţiu 12011 citiri |
| Cristian Teodorescu 10788 citiri |
| Costi Rogozanu 10215 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4477 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4048 citiri |
| Ciprian Şiulea 3340 citiri |
| Dorin Tudoran 2903 citiri |
| Iulian Leca 2415 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63070 citiri |
| Cristian Teodorescu 41136 citiri |
| Costi Rogozanu 39176 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18231 citiri |
| Alin Fumurescu 17943 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9038 citiri |
| Dorin Tudoran 8829 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
In Romania, strategia securistica (dezinformarea, intoxicarea, diversiunea, falsa agenda, etc.) e politica de stat la cele mai inalte nivele.
E mijlocul suprem de supravietuire a regimului aflat la putere, cand realizarile sunt putine si subtziri, tzara traieste pe datorie de la o luna la alta si poporul e infometat si nemultumit.
2010-01-30 11:52:56 | Raporteaza
Adevarul sta in ceea ce spunea Caragiale: noi nu suntem nici prea-prea nici foarte-foarte.
Chestia cu baietii buni si baietii rai, s-a cam tocit, e cert.
Insa sa stiti ca nu suntem noi natiunea cu cei mai multi delatori de pe pamant.
Uitati Elvetia, de exemplu, unde daca arunci o tigare pe fereastra a doua zi iti vine amenda de la primarie.
Sau Anglia.
Acolo insa se cheama spirit civic.
2010-01-30 11:58:06 | Raporteaza
Securisti si informatori mari patrioti ai poporului roman si-au dedicat trup si suflet viata pentru propasirea spirituala a poporului au participat la intrecerea socialista la numarul de turnatori ordinare,uitativa la indivizi care au fost deconspirati sa vedeti cata tupeu si nesimtire au???
Accesul la dosare este inca strict controlat unde sunt dosarele principalilor pioni implicati sunt ascunse. CNSAS parca spunea ca 70000 de dosare inca nu le-au fost predate de catre SRI. Iar estimarile indica 700000 de informatori la o populatie de 22 de milioane!
Unde sunt dosarele de la externe ale securistilor si informatorilor,inclusiv preoti care terorizau exilu romanesc?
In total numarul agentilor ai serviciului secret care lucrau in afara Romaniei trebuie sa fie de ordinul zecilor de mii!
Au modificat legea de asa natura chiar daca turnatorul are angajament,note informative,nume de cod, is-a facut instructajul a participat la operatiuni ale securitati conform instructajului CNSAS considera ca este curat avem atatea exemple.
Sunt ca furnicile intr-un musuroi peste tot mari patrioti care au servit regimul comunist criminal impus de Moscova in frunte cu KGB.
Romania este plina de acesti patrioti nu ai loc!
2010-01-30 13:06:02 | Raporteaza
Ce sa mai discutam atat pentru ca diacutam degeaba,fostii
activisti de partid,utc, sndicate de la nivel de tara si pana la comune si orase precum si securistii si informatorii in serviciul lor,sunt bine mersi,sau imbogatit prin furt,selatorii si trafic de interese.
Ei sau imbogatit furand averea comuna ir noi traim acum rau,chiar imposibil de rau pentruca ei sunt cei care fac si hotarasc legile strambe si proaste iat presa si televiziunile ii ajuta al dracului de bine.
Fostii activisti de partid,fostii securisti si fostii informatori precum si odraslele lor sunt cei care dicteaza si ne fac viata amara.
Luatil pe Geoana mincinosul,fiu de general in cel mai mare grad,in biografia sa spune ca tatal lui a fost un cadru al armatei,el isusi a fost activist utc si de partid iar profesional ajutat de taticu generalul
2010-01-30 13:53:53 | Raporteaza
Aveti perfecta dreptate, domnule Leca, asa e, turnatoria si spionajul “caprei vecinului” a fost si, mai ales, este politica de stat in Romania. Si zic “mai ales” pentru ca in ultimii 5 ani, aceast mod insalubru de a face politica (prin denigrarea cu orice pret a adversarilor, prin filmulete, dezvaluri soc etc.) a luat o amploare nemaivazuta. El a existat, fireste, si pe vremea guvernarii PSD (departe de mine sa afirm ca Nastase a fost un sfant), dar parca totusi atunci nu ieseau in presa atatea “dezvaluiri” pe surse ca si acum. Ceea ce ma face sa cred “cu tarie” (daca va suna cunoscuta sintagma – apropo de guvernarea PSD) ca ne apropiem vertiginos spre acea Romanie pe care am vrut sa o lasam in urma acum 20 de ani si impotriva careia au luptat si au murit tineri, tocmai pentru ca noi sa uitam ca a existat vreodata si sa nu repetam greselile trecutului. Dupa PCR, modelul partidului-stat este adoptat acum, din ce in ce mai vizibil, de PDL. Pacat de tinerii care s-au jertfit la revolutie. Pacat ca acum ii ucidem a doua oara, de data asta fara ajutorul “teroristilor”!!! Pacat ca foarte multa lume (5,2 milioane de oameni) nu a invatat absolut nimic din lectiile trecutului, fiindu-le frica sa nu cumva sa revina “comunismul” in Romania. Mai mult decat de intoarcerea “comunismului”, mie mi-a fost intotdeauna frica de intoarcerea “securitatii”, pentru ca ea este cea care nu ne lasa sa traim inainte de 89, nu doctrina comunista, care, luata separat de realitatile vremii, ar fi fost si este in continuare un model pozitiv de organizare a societatii si in favoarea oamenilor simpli. Securitatea este cea care a actionat decisiv in sensul esecului acestui sistem de origanizare a societatii acum 20 de ani, iar acum, dupa 20 de ani, este pe cale sa actioneze intr-un mod similar, dar mult mai “legal” (deci mai cosmetizat – ca de, am “evoluat”), in sensul esecului unui alt sistem care, luat in modul, nu ar avea nimic negativ la adresa maselor mari de oameni – DEMOCRATIA. Inca o data, foarte just articolul dumneavoastra!!!
2010-01-30 13:56:17 | Raporteaza
alo,maior anca de la bistrita auzi? o vizita pe la sangeorz bai ca sa vezi ce a mai ramas din retea se impune. maior jurcut de la cluj? nu cred ca mai lupti impotriva americanilor ca ai colegi care si au trimis odraslele in state. o urmasa a unei capetenii naziste s a sterilizat ca sa nu mai dea nastere unor monstri ca bunicul ei.voi?
2010-01-30 14:20:46 | Raporteaza
Sint printre noi,linga noi.Sistemul lui Ceausescu,preluat de clica lui Ion Iliescu prevedea ca ,prin legi speciale,cetatenii sa fie OBLIGATI sa dea cu subsemnatul.In turism,exista o lege care obliga conducatotul de grup sa faca raport informativ la intoarcere pe set de intrebari presatabilit.Mai mult,se stia ca in grupurile respective eraiu infiltrati agenti acoperiti care faceau un al doilea raport.Fiecare il banuia pe celalalt ca ar fi securistul.In sport ,toti sportivii ce concurau in afara,pe circuite internationale se urmareau si se raportau reciproc.Erau OBLIGATI,prin lege.In unitatile hoteliere si alimentatie publica ,existatu informatori chelneri,ospatari,femei de serviciu care faceau rapoarte cu privire la vizitatorii starini si relatiile lor cu romanii.In administratia de stat era o retea informativa condusa de regula de un ofiter acoperit,secretarul executiv al primariilor.Care raportau la securitate nu numai activitatea functionarimii publice,dar mai ales pe diversi cetateni care erau recunoscuti ca recalcitranti,cu memorii la toate institutiile statului,largi la gura si fara perdea la bancuri.Cadristul intrepinderilor,seful de personal raporta periodic despre personalul incadrat.El selecta si facea rapoarte in secret fiind informatorul securitatii.Aproape nu a existat roman sa nu fie OBLIGAT,conform unei legi speciale sa faca rapoarte!Dar,toate acestea ,dupa opinia mea nu pot fi incriminate ca politie politica!Daca nu te supuneai,urma desfacerea contractului de munca si impiedicarea sub orice forma de a mai promova in meserie!Politia politica a insemnat activitatea distructiva ,soldata cu victime!Cu ani grei de temnita,cu lagare de munca gen Canalul Dunare Marea Neagra,cu teroarea urmarii corespondentei,convorbirilor telefonice,cu distrugerea personalitatilor si valorilor autentice.Ar fi multe de comentat,cert este ca intre noi,printre noi colcaie o masa compacta de informatori marunti,care isi fac in continuare treaba asa cum au invatat-o!Iar cei mari,cei vinovati de crime si proceduri securistice sint bine pozitionati,politicieni si oameni de afaceri !
2010-01-30 14:40:34 | Raporteaza
Este clar: Romania de dupa ‘89 a fost sub ocupatia unei armate secrete si bine organizate. Prea s-au tinut lant anomaliile. Oricat de stricat ar fi acest popor, fiindca toata vina a cazut pe proasta lui calitate, tot nu s-ar fi reusit sa se aduca absurdul la culmile care s-au atins.
In timp ce noi ne risipeam crezand in democratie, in capacitatea noastra de a renaste, ei lucrau secret si organizat. Au reusit ca la carte sa-si impuna oamenii lor si pe cei pe care ii stiau de incredere, doar aveau dosare cu fiecare. Au stiut sa puna piedici celor care nu puteau deveni elemente ale sistemului lor. Au acaparat economia. Totul este foarte clar.
Ramane o singura problema: cum se pot anihila? Chiar sunt invincibili?
2010-01-30 14:41:06 | Raporteaza
GRESIT! Vinovati sunt aia care dau cu subsemnatul! Aia care nu dau cu subsemnatul sunt oameni de onoare, nu turnatori ca aia 12 000 sau 15 000, cati sunteti voi acolo… Au si cetatenii partea lor de vina – ca platesc taxe si impozite unor grupuri de interese, care isi bat joc de tot ce inseamna Romania, sustinand in continuare elita.
Basescu face misto de fostii securisti in presa, neacceptandu-i in structurile politice si condamnandu-i pe cei care au colaborat cu securitatea comunista, iar romanii fac misto de iei insisi sustinand cu resursele tarii cele mai misto servicii de informatii din lume.
PS: Dupa ce ne taie americanii internetul, macar sa fie in stare sa faca un nou world wide web astea nush cate servicii de informatii si contrainformatii.
2010-01-30 14:53:34 | Raporteaza
Poate ca a fost mai mult decat colaborator. De aceea a primit acest verdict. O fi fost chiar ofiter angajat. Dar problema este alta: a facut s-au n-a facut politie politica?
2010-01-30 14:57:35 | Raporteaza
O securista scrie pe voxpublica.
2010-01-30 15:40:19 | Raporteaza
@Cris: Ai mare dreptate!Si?Tara e locuita,in proportie de 80% de cretini si retardati care se vand pentru 1kg de faina si 1 de ulei.
2010-01-30 16:17:09 | Raporteaza
Am avut ,,onoarea” sa sustin un examen scris, constand in cateva teze, in fata unei comisii a Securitatii, itamplator(oare?!) comisia avea 13 ,,profesori”, iar asta se petrecea in perioada ,,bucuriei” intrate in sanul Securitatii, respectiv dezertarea generalului Pacepa( il felicit pentru curaj si-i urez sanatate!) Dupa toate sedintele, rog sa ma credeti, am constatat cateva lucruri surprinzatoare pentru unii poate, erau doar uneltele activistilor comunisti, nu toti erau duri, nu toti erau pregatiti ori dotati cu inteligenta si abilitati in domeniu(?), m-au pus turnator, le-am turnat doar prostii, iar ce-i mai interesant, prostiile debitate de catre mine, le cunosteau deja prea bine, ei de fapt, ma invitau la ,,teza”….pentru a-mi vedea starea de spirit! Poate astea spun mai multe decat lipsa mea de narator, astazi securistii se bucura de foarte multe privilegii, pensii mari, iar presedintele Basescu, pana acum n-a avut curajul, de altfel, cum nici presidentii de dupa Revolutie, ba mai mult decat atat, ala cu trei mandate, era omul lor, inscaunat de ei si activistii PCR-sti, doar pentru a ramane in viata, in urma razboiului civil care urma asasinatelor prin impuscare de la ‘89, diversiunilor din Armata Romana si alte ciudatenii de care am avut parte! Meritul istoric al lui Ion Iliescu, acesta a fost, oprind razboiul prin care activistii si securistii trebuiau sa dispara! A fost o treaba buna sau rea, ….nu putem judeca, doar istoria va hotara, iar ce-i mai rau, ….tot ei conduc!
2010-01-30 16:58:49 | Raporteaza
Tot sistemul socoi-politic din Romania e profund vicios. Cercul e perfect . Calaii (elitele de prada- total amorale )sunt indispensabili victimelor maciate de mizeria in care au fost aduse in mod deliberat, astfel ca pana si demnitatea de victima este total relativizata prin milogeala ei la potentatii zilei. Asta este ceea ce sar zice specificitatea tipic romaneasca-biotopul victima/calau. revenind la realitatea momentului, observam situatia absurda a unui om greu al securitatii, Traian Basescu, facand misto de securisti, dar simtindu-se extraordinar de bine in mijlocul lor. Il promoveaza pe ofiterul Silvian Ionescu, se afiseaza public cu Netoiu si-l huiduie alaturi de acestia pe Dinescu…Sa-i mai adaugam pe contabilul securitatii, draga Stolo, pe micul si devotatul utecist Boc&comp. Ce e mai trist la acest episod e tocmai demisia morala a unei parti a elitei ce sa afirmat ca anticomunista, elita ce-l infatiseaza pe marele sarlatan ca fiind anticomunist. Pe timpul lui Iliescu stiam macar cum stau lucrurile, dar acum avem parte de o cacofonie perfecta in care procesul comunismului a devenit (din pacate)apa de ploaie. Sper ca macar posteritatea lor sa-i aseze acolo unde le e locul: la groapa de gunoi.
2010-01-30 17:28:13 | Raporteaza
@ULTOR:Stimabile, ( vorba marelui Nenea Iancu!) un stat fara securisi( bineanteles cu alte fise ale postului!) e un ….sat fara caini! Avansarile despre care povestesti, poate sunt o normalitate, dar pentru mine, reabilitarea gen. Pacepa tot in acest context, …..e o mangaiere!
2010-01-30 17:43:24 | Raporteaza
“@Cris: Ai mare dreptate!Si?Tara e locuita,in proportie de 80% de cretini si retardati care se vand pentru 1kg de faina si 1 de ulei.
dorin
2010-01-30 16:17:09″
Nu fi trist, peste tot e la fel, procentul e acelas, numai suma difera.
Cam de la ce suma in sus consideri ca e rezonabil ?
Sau o poti exprima in ore-munca/fericire persoana usw.
Te intreb ca sa stiu ce destinatie de emigrare sa-ti recomand in cazul in care nu reusesti sa te bagi printre cei 20% multumiti de starea de fapt.
2010-01-30 18:11:35 | Raporteaza
@dorin: Si cine sint ceilalti 20 la suta?Nu cumva profitorii?
2010-01-30 18:39:47 | Raporteaza
@nelutiu 15


“@ULTOR:Stimabile, ( vorba marelui Nenea Iancu!) un stat fara securisi( bineanteles cu alte fise ale postului!) e un ….sat fara caini!”
asa este insa imi aminteam cainii stand si pazind curtile; acum constat ca bantuie pe strazi, scapati de sub control; in perioade ca acestea mai ales (luna ianuarie) isi mai marcheaza teritoriul mai musca pe cate unul, asa de control, sa stie si omul cine e seful si cum sta treaba teritoriala
vedeti, marele geniu al lui Caragiale a prevazut incluziv dinamica canina a tarisoarei
chapeau
2010-01-30 18:45:16 | Raporteaza
@absolut_relativ: Aaaaa, ! De ce te temi stimabile?
2010-01-30 20:28:34 | Raporteaza
“O securista scrie pe voxpublica.
bASSesco
2010-01-30 15:40:19″
Domnule nici nu va puteti imagina cita bucurie imi faceti sa vad ca optimismul nu a disparut detot din Romania. Asta inseamna ca totusi mai sunt sanse pentru noi. Va recomand insa a nu exagera cu optimismul: cind spun “noi” ma refer la noi cei 20%…..
2010-01-30 21:07:57 | Raporteaza
Dupa ce ani de zile sistemul a produs matrite de turnare sub presiune iata si rezultatul:Ce forme, ce modele de succes!Urmasele blonde ale des-demonizatei Musca pot sa puna in scena tragedii memorabile.Nu am putea sa le exportam cumva?Chiar si pe o insula mai pustie decat Cipru!
2010-01-31 00:21:00 | Raporteaza
A afirma ca Romania este un stat politienesc, pornind de la “mostenire” si de la numarul mare de securisti, este o exagerare. Eu privesc lucrurile cumva altfel.
De ce lucratorii secu au reusit sa se mentina, ba chiar sa prospere? Deoarece ei au creat acest sistem in care traim. CU AJUTORUL NOSTRU! Este perfect pentru ei: servicii sigure, salarii mari, pensii mari, tunuri si tepe, “perioada de acumulare galopanta”… E preferat de noi: suntem adaptati unui stat mafiot si stim supravietui in el.
Se vorbeste mult (nu destul!) despre “vechii” securisti, despre cei de la Gherla, Pitesti, anii 50-65… Cind vine vorba despre cei din “evul mediu”, anii 65-80, sunt amintiti un Plesita, un Merce, care mai dadeau o copita, mai puneau de-un atac terorist, mai ascultau, mai racolau… Dar despre securistii “noi”, din anii 80, se vorbeste foarte putin. Se pare ca se trece cu vederea ca acestia au urmat mai ales facultati de drept, de comert exterior, economice. Ei au stiut CUM se fac banii de bani – dar aveau impotriva sistemul “socialist”. Asa ca au pus (mai mult decit probabil) umarul la darimarea lui si legiferarea sistemului mafiot care sa le permita sa se “desfasoare”.
Si, atunci, cum sa nu ii avem? Nu pe fata. Dar, din punctul meu de vedere, ei nu imi stirbesc cu nimic drepturile democratice. Nu ma “asculta”, nu ma impiedica sa circul, sa imi exprim liber opiniile, sa ma alatur unor partide, organizatii civice – practic, sa fiu liber. Sunt suficient de liber ca sa nu imi pese de ei!
A afirma ca serviciile secrete” sunt in slujba lui Basescu – sau a oricarui lider sau partid – este de asemenea o exagerare. Afirmatia o intilnesti mai ales la dusmanii lui Basescu. De parca el a mentinut si umflat “serviciile”, de parca el este urmasul direct al lui Ceausescu. De parca Iliescu nu a avut nevoie de securisti. De parca dl Constantinescu nu ar fi fost “infrint” de agenturi, in momentul cind s-a separat de ele. Cred ca securitatea este un fel de BOR in Romania, a carei alianta ajuta celor de la putere – dar care isi vede de propria treaba, fara a se vinde nimanui.
Si de ce sunt atit de multi? Pentru ca sunt romani, de aia! Ei sunt contra-poderea bugetarilor. Bugetari ei insisi. Dar cu beneficii care egaleaza pe cele ale politicienilor din administratia de stat – nationala si locala – si din Parlament. Serviciile secrete sunt o sinecura, un adapost, un loc in care se sta (ei da, se sta, nu se munceste mai deloc!) si se cistiga bani multi si asigura o pensie frumoasa. Daca se poate, de ce nu ar fi securisti? E mai bine magistrat, doctor, profesor – sau functionar in dosul unui ghiseu? Si asa cum Statul (laic, cum o fi) nu indrazneste sa se lege de BOR, de popi, de activitatea lor – tot asa NIMENI nu are curajul sa se lege de “servicii”.
Momentul in care Basescu, sau oricare altul, s-ar lega de ele, ar fi aruncat ca o masea stricata – exact ca dl Constantinescu. Basescu o stie. Cris si alti postaci nu o stiu, isi permit sa dea din “pix”…
2010-01-31 11:08:27 | Raporteaza
Presedintele Federatiei Române de Fotbal, Mircea Sandu, si presedintele Ligii Profesionista de Fotbal, Dumitru Dragomir, alaturi de alti oameni de fotbal, sunt urmariti penal, pentru abuz în serviciu. Dumitru Dragomir a confirmat ca este citat la Directia nationala Anticoruptie (DNA) pentru 27 octombrie, împreuna cu altii, iar Mircea Sandu pentru 28 octombrie. Dragomir a afirmat, ca au fost reclamati de patronul Universitatii Craiova, Adrian Mititelu. Alaturi de Sandu si Dragomir, mai sunt cercetati opt membri ai Comitetului Executiv al FRF.
Felix ilie
Seful Departamentului de Comunicare
2011-10-27 00:11:12 | Raporteaza