![]() | Despre linia dreaptă a domnului Ioan T. Morar. Cum e treaba cu UNESCOvezi toate articolele de Mihai Goţiu22 Jul 2010 la 00:21 111 comentarii 1852 vizualizari. |
Cu scuzele de rigoare adresate lui Costi și cititorilor de bună-credință, ”articolul” domnului Ioan T. Morar ”Ultima disperare a Stephaniei Roth: Guță și Pol Pot” necesită câteva precizări. Pe care le-aș fi făcut la textul în cauză, dacă nu ar fi avut direcționate comentariile către blogul personal.
După ce veți citi aceste precizări sper că veți înțelege că nu faptul că domnul Ioan T. Morar încearcă să-și resusciteze traficul folosindu-se de porecla mea în titlu (pe care o mai și scrie greșit), ci așa-zisele argumente sunt cele care mă obligă la acest demers.
Așadar, pentru că documentarea domnului Ioan T. Morar în subiectul Roșia Montană este la fel de ”serioasă” precum cea din cazul Homoștean (detalii pentru cei care nu cunosc subiectul aici și aici):
Zice domnul Ioan T. Morar în ”articolul” în discuție: ”Proiectul exploatării de la Roşia Montana, despre care S.R. a spus că se va face numai peste cadavrul ei, e pe cale să intre în linie dreaptă. Beţele în roate au fost, încet, înlăturate, lumea s-a lămurit despre ce e vorba, iar cei zona Roşiei Montane văd, în fine, o ieşire din sărăcie.”
Ce înseamnă însă ”intrarea în linie dreaptă a proiectului exploatării de la Roșia Montană”?
Bun, acum după ce ne-am lămurit cum stă treaba cu ”intrarea în linie dreaptă a proiectului RMGC”, să vedem ce mai scrie domnul Ioan T. Morar: ”Ultima “găselniţă” împotriva demarării proiectului este o cerere de introducere a zonei în patrimoniul UNESCO. Asta în condiţiile încare Centrul Istoric al Sibiului nu a reuşit să se califice pentru acest statut. Şi Sibiul, vă reamintesc, a fost capitală europeană a culturii, în vreme ce Roşia Montană poate lua titlul de capitală naţională a sărăciei (la luptă dreaptă cu nişte sate din Vaslui).”
Așadar, închei mulțumindu-i domnului Ioan T. Morar că mi-a oferit ocazia pentru a detalia cât de ”în linie dreaptă a intrat proiectul RMGC”, precum și lista monumentelor UNESCO din România.
***
P.S. De această dată, pentru comentarii sunteți invitați și AICI!
Etichete: Ioan T. Morar, listare unesco, unesco


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@marius: dar azi la stiri am vazut ceva ce aminteste de vremurile dinainte de 2004. oameni batuti de mardeiasii fostului primar psd dintr-o nush ce localitate, pentru ca erau pdl-isti. cam cum faceau psd-istii... | ||
| 2Multumesc autorului pentru ca a scris un articol care a strans asa de multe comentarii portocalii/verzi. Adevarul este ca e reconfortant sa vezi aceleasi nick-uri din ultimii 4 ani care sunt la fel de... | ||
| 3@ALL lume,lume, mare meci mare!Rapid-Dinamo. Who cares about this shit?... | ||
| 4I simply couldn't leave your web site before suggesting that I actually enjoyed the usual info a person provide to your visitors? Is gonna be again continuously in order to inspect new posts... | ||
| 5Lenutza for president! Cine are ceva de spus,sa spuna acum sau sa taca pe vecie!... | ||
| 6@elenick tu la cat esti de retardat,ma intreb daca nu iti scriu neamurile comentariile.Cred ca am dreptate,nu-i asa?... | ||
| Mihai Goţiu 11808 citiri |
| Cristian Teodorescu 10660 citiri |
| Costi Rogozanu 10103 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4438 citiri |
| Constantin Creţan 4318 citiri |
| Dan Duca 4171 citiri |
| Alin Fumurescu 3999 citiri |
| Ciprian Şiulea 3326 citiri |
| Dorin Tudoran 2859 citiri |
| Iulian Leca 2387 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 62867 citiri |
| Cristian Teodorescu 41008 citiri |
| Costi Rogozanu 39064 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18192 citiri |
| Alin Fumurescu 17894 citiri |
| Viorel Dobran 13045 citiri |
| Dan Duca 12048 citiri |
| Constantin Creţan 11329 citiri |
| Elena Vijulie 8861 citiri |
| Dorin Tudoran 8785 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
da, porecla e gulă, ştim.
2010-07-22 00:25:41 | Raporteaza
păcat că nu v-a acordat primarul nici un spaţiu. se puteau face atîtea chestii mişto între craci…
2010-07-22 00:28:24 | Raporteaza
Poate ma repet dar trebuie pus EXCLUSIV!Senzationalul abia acum urmeaza!
2010-07-22 00:31:13 | Raporteaza
@dama cu pandalii:
la serviciu si la ora asta? nashpa
altfel, carciuma in discutie nu e a primarului, care, in alta ordine de idei, a mai comis o ilegalitate (dar despre asta, putintica rabdare
)
2010-07-22 00:32:24 | Raporteaza
[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]
2010-07-22 00:40:40 | Raporteaza
da, la serviciu! împing vagoane.
2010-07-22 00:49:45 | Raporteaza
Nu stiu de ce Stanca si Rogozanu le permit unora sa-si faca din VoxPublica in mod total abuziv doar un capat de pod spre blogurile sau publicatiile lor din alte locuri. Si nu ma refer doar la spirtoasele lui I.T.Morar, dar si la altii ca Istodor si Teodorescu. Or fi ei unsi cu alifiile lui Catavencu, dar:
1. E o imagine proasta pentru VoxPublica, fata de care oamenii acestia arata un profund dispret.
2. E jignitor la adresa voastra (Gotiu etc), care va postati in intregime textele aici si-aveti curajul de-a face totusi fata criticilor, oricat de vehemente sau deplasate ar fi uneori.
3. Cand unul (ma refer tot la Morar) mai deschide si polemici la adresa unui autor de Vox, dar se serveste tipic de platforma doar ca trambulina spre blogul sau cenzurat, se-ntrece deja orice masura. Ca e ca lashul care iti arunca la obraz “gogomane” si-o ia apoi la fuga.
2010-07-22 01:33:22 | Raporteaza
rmgc pare ca nu va intra in veci cu buldozerele in pamantul ala
2010-07-22 01:33:42 | Raporteaza
bai si pe mine ma deranjeaza istodor ca-si pune link catre blog intr-o fraza dar tocmai de aceea nu intru.
dar voxpublica e tot un blog
2010-07-22 01:37:24 | Raporteaza
@Mihai Tiţa:
daca era dupa lege, rmgc ar fi trebuit sa-si plimbe de ceva vreme buldozerele prin Alberta;
am tot cautat un caz similar in tari civilizate in care instantele judecatoresti sa anuleze 4 autorizatii de urbanism avand acelasi obiect la rand, eliberate de aceeasi autoritate, iar autoritatea in cauza sa o elibereze si pe a 5-a…
2010-07-22 02:20:51 | Raporteaza
Ok, IT Morar isi face si el olecuta de publicitate la pârţurile pe care le trage pe blogul lui. Dar, hey, unui pârţos nu-i scrii misive serioase, ci ii daruiesti un deodorant, sa i se mai relaxeze si lui nazala. Si asta, asa, mai mult de curtoazie, ca toata lumea stie deja ca caracterul lui IT Morar e deja o cacofonie prin el insusi.
2010-07-22 02:43:36 | Raporteaza
Bine zis. De altfel, ITM si-a luat respect maxim si pe propriul blog, unde o binevoitoare numita “claudia” i-a explicat cate ceva acestui pretentios care ne da noua lectii de toate felurile.
Frate, lasati-o ca macane.
Cat mai aveti de gand sa scrieti zilnic fara nici un rezultat?
Dan Diaconescu ii prosteste pe prosti, iar alde ITM si altii ii prostesc pe aia care se cred destepti (in schimb lesina cand aud de Catavencu, ca deh.. cine suntem noi). Nici prostii, nici cei mai putini prosti, nu gandesc singuri, si ma ingrijoreaza batalia asta disperata pentru a castiga “hearts and minds” ale oamenilor.
Ei bine, pe prosti o sa-i prosteasca mereu;
pe cei auto-intitulati destepti, o sa-i prosteasca cu intermitente, dar se gasesc si acolo solutii;
iar pe altii, cei mai putini dar singurii care ar putea, intr-un scenariu utopic, sa faca diferenta, or sa-si bage p in ea de treaba si-or sa plece. eu nu astept sa fac 30 de ani si sa raman sclavul smecherilor, sa muncesc pentru altii asteptand cu ochii in soare si buza umflata sa “se schimbe ceva”
iar daca mai aud texte gen “da pune, frate, mana si fa ceva sa schimbi”, ati face bine sa-mi indicati si locul adunarii, pentru ca de vorbe m-am saturat.
respect celor care inca se chinuie si nu renunta, si ii felicit pentru curajul de a ramane in tara
Well done Mihai Gotiu, well done Alin Fumurescu (am citit interviul cu Adriana Saftoiu pe nerasuflate)
Cheers
2010-07-22 02:52:03 | Raporteaza
PS: da, se munceste in Bucuresti si zi si noapte. Cineva trebuie sa asigure suportul tehnic si pentru americani…
2010-07-22 02:54:53 | Raporteaza
“Despre linia dreaptă a domnului Ioan T. Morar”
Linia dreapta si pisatul boului.
2010-07-22 04:44:48 | Raporteaza
Nu vreau sa ma mai enervez asa ca postez din nou un comentariu din martie. Se pare ca am gresit doar cu cateva luni. Trag concluzia de aici ca Elena Udrea s-ar putea sa ajunga presedinte putin mai tarziu decat spera, dar daca nu-l supara pe Zeus, sigur va ajunge. Ce altceva as putea intelege despre o tara in care o autorizatie este anulata de o instanta de 4 ori si totusi e data din nou. Pacat ca nu suntem asa perseverenti si in altceva.
”
Ca s-o scurtez.
Basescu vrea cianura la Rosia.(dovada intr-un alt articol Gotiu)
IT Morar e omul lui Basescu.(irefutabil)
IT Morar a iesit la atac => pana se ia zapada in Apuseni vine cianura.
L-am votat pe Basescu.(eu, nevasta, soacra si cine stie pe cine m-a pus naiba sa mai conving ca Base=good, Gioana=bad)
Am primit:
ministrii: Udrea, Oprea, Ritzi,… ,taxe, muuult scandal si un pic de cianura ca sa o scurtam…………………………………………….cu viata.
tara de prosti
2010-03-04 06:41:18 |”
2010-07-22 07:04:37 | Raporteaza
un pas mic pentru furadan, un salt uriaş pentru cianură!
2010-07-22 08:28:07 | Raporteaza
IT Morar ar trebui sa se ingrijoreze pentru exhumarea sosiei sale.
Cat despre cianuri, omul e plin de venin basescian, se simte ca pestele-n apa in orice balta in care pica bata idolului si tocul cui al Udrei.
2010-07-22 08:33:28 | Raporteaza
IT Morar are profilul clasic al “tradatorului de razboi”, care, in conditiile sus-mentionate, ar fi executat dupa judecata sumara.
El nu cred sincer in prostiile pe care le sustine ci este vandut (pe bani, ca orice tranzactie comerciala) pentru a sustine puncte de vedere total imorale. Nu numai cu Rosia Montana, ci in legatura cu mai toate chestiunile pe care le sustine. (Sincer cred ca si vinurile pe care le prezinta i-au dat spaga ca s-o faca).
Ma astept ca in curand sa sustina vreun site pedofilic sau legalizare violarii copiilor de catre membrii PDL. Cu argumente intemeiate, fireste…
2010-07-22 09:09:43 | Raporteaza
@tara de prosti: Da’ nu te-a dus mintea ca Base -> Boc iar Geoana -> Johannis?
Intr-adevar, tara de prosti, dintre care si tu esti unul. N-am nici o intelegere pentru basisti, fie ei chiar si pocaiti.
2010-07-22 09:36:02 | Raporteaza
@Mihai Gotiu – Acum doua luni un amic imi semnala aceasta platforma si imi recomanda articolele lui Ciprian Sulea , sincer cateva zile am citit aproape toate articolele , majoritatea slabe si cu dedicatie , uimirea si uluirea a survenit cand am inceput sa citesc postarile din subsol , nu as fi crezut ca pot exista atat de multi imbecili portocalii pe pixel patrat .
Foarte putini si relativ timizi , incercau sa contracareze , mizeriile debitate de acesti indivizi , in consecinta mesajul meu pentru ei a fost este si va fi cat se poate de franc si radical , insa ieri noapte , am descoperit un “taram” incredibil pentru puterea mea de intelegere .
E vorba de un blog Madame Blogary . Articolele postate acolo sunt mai mult decat slabe , dar mult mai inspaimantoare sunt comentariile din subsol , mai concret , avem de-a face cu o celula de partid , iata cateva nick-uri care le gasesti si aici – Andra , poweraxxel , Florina , MicutzaCeKurai , etc .
Acesti indivizi , sunt departe de a fi imbecili in adevaratul sens al cuvantului , din contra , traiesc si respira pentru PD-L , sunt organizati , sponsorizati si ataca in haita , ori de cate ori primesc ordin .
Pentru a nu lungi mesajul am sa postez separat cateva din gandurile lor , ramai siderat !
2010-07-22 10:03:54 | Raporteaza
Exemplul 1
SLUGA morris – morris says:
Tuesday, 20 July 2010 at 5:28 pm
daca nici acum nu a punctat clar sefu’…atunci cand?Azi Base a spus f clar cine e de vina in tara asta.Astept javrele sa latre peste tot!Chiar si aici!Dictatorul nostru e SINGURUL om capabil sa conduca tara!
2010-07-22 10:05:00 | Raporteaza
Exemplul 2
SLUGA Andra – Andra says:
Wednesday, 21 July 2010 at 4:57 pm
same here, bilbofil, as face din ultima postare un articol pe MB.
poate nu atrage in mod direct alegatori, dar cand a aparut la tv in 2008, C. Preda a fost un breakthrough in media pt. PDL; a re-legitimat PDL fata de electoratul lui (sau fata de cei ca mine, oricum) si a construit relatii/raportari noi intre PDL si celelalte partide. PDL nu a avut insa capacitatea de a-l urma.
2010-07-22 10:05:43 | Raporteaza
Exemplul 3
Tot SLUGA Andra – De-aia mi se pare foarte ipocrita abordarea anti-videanu (sau anti-BVB, etc).
In realitate, cred ca e un conflict complet artificial, probabil creat ca sa tina sub control capacitatea de a acumula putere a PDL; dar nu de a o desfiinta, niciodata.
Iar daca conflictul asta nu e artificial, e o prostie.
Pentru ca daca te pui sa te lupti cu cel mai puternic, nu mai ai decat 2 posibilitati, mari si late: ori el, ori tu.
Adica, pierderea alegerilor de catre PDL nu inseamna ca PDL va intra in opozitie, ci inseamna ca PDL va disparea pur si simplu.
SI acest lucru il stim cu totii, si tu si noi, si ce ma enerveaza este ca nu il spune nimeni.
Iar asta creaza acelasi blocaj ca si frica PDL de a recunoaste ca PSD si PNL stapanesc (controleaza) complet opinia publica.
2010-07-22 10:06:28 | Raporteaza
Exemplul 4
SLUGA poweraxxel – Pentru ca inca sunt sanse pentru PDL sa revina la ceea ce trebuia sa fie de fapt (dupa cum chiar membrii ai opozitiei afirmau cu teama)…
2010-07-22 10:07:01 | Raporteaza
@lehman25: citesti? uau! cum faci la IQ-ul tau de 25? mergi pe pipaite, banuiesc.
2010-07-22 10:08:04 | Raporteaza
@lehman25: si cind te stropeste crezi ca acela-i raspunsul.
2010-07-22 10:09:47 | Raporteaza
Gotiule, esti si tu o data in viata ta barbat si nu carpa?
Piticul ala sifilitic te porecleste cum vrea el (Guță e un tigan manelist dezgustator si nu cred ca nu stie ca porecla ta se scrie altfel), iti toarna laturi in cap la adapostul cenzurii discretionare de pe propriul blog si tu te rogi umil de “Costi” sa nu se supere? Mai patetic se poate?
Eu unul sa fiu in locul tau, sa fac o tona de trafic si sa inghit o gramada de mizerii de la tot felul de postaci necenzurati ca sa profite un onanist sa ma cvasi-injure de pe aceeasi platforma dar cu trimitere la blogul personal, m-as cam simti luat de papagal… Tu nu?
Mai adauga publicitatea pe fata la tot felul de vinuri (cat crezi ca isi ia de la producatori ca sa le faca reclama pe traficul facut de VOI CEILALTI?) si linkurile frecvente postate catre o platforma concurenta (blogary – mizeria aia basista fara audienta) si deja te declar oficial “prostul lui Morar” cu bareta si colan, impreuna cu restul papagalilor care umflati traficul pe Vox.
Tu cere-ti scuze, ca asta e soarta fraierilor….
2010-07-22 10:10:02 | Raporteaza
Iti recunosc in ceas de dimineata , ca am ramas tablou , in conditiile in care , realmente ne ducem in cap , exista aceasta adunatura care efectiv militeaza , marti au o intalnire cu Preda , europarlamentarul acela total insipid si vine si Voinescu o alta SLUGA SCARBOASA , e o nebunie totala !
Sa nu uit , in aceasta banda portocalie , apare si Vericu si AccesDirect !
Imi faceam reprosuri pentru abordarile gen SLUGA si imbecil , dar am sentimentul ca mesajul trebuie sa fie mult mai dur , mult mai radical si poate amenintarea cu puscaria , trebuie tratata mult mai serios in ce priveste asemenea indivizi !
2010-07-22 10:12:39 | Raporteaza
@lehman25: sa-ti dau un exemplu numai bun pentru mintea ta lipsa:
Teacher: “Can u tel the name of 3 great kings who have brought happiness & peace in to people’s lives?”
Student: “Smo-king ,Drin-king & fuc-king”
deci, domnu cu slugu si IQ-ul de 25: ultimul rege te vrea!
2010-07-22 10:17:55 | Raporteaza
lucaman – Pe tine nu te-am indentificat pe acea scursura de blog , dar in locul tau , mereu as arunca o privire peste umar , cu siguranta te gasesc , dar poate aici te intalnesc : Str. Alecu Russo nr. 13-19, Ap. 3, sector 2 !!!
Mi-am facut un crez din a va starpi si crede-ma , nu renunt !
2010-07-22 10:25:03 | Raporteaza
@lehlamuie25: Cine dracu’ esti tu si ce vrei? lehman25 zice bine. Tu vorbesti de IQ, ciumpalacule?
Singurii care merita injuraturi sunt Basescu, Boc si gunoaiele ca tine. Basistii n-au dreptul decat sa faca ciocul mic si sa inghita lovituri. Ajunge cat rau ati facut, handicapatii dracului. Anticoruptii lui peste si anticomunistii de biblioteca.
2010-07-22 10:28:59 | Raporteaza
@momo:
scuzele sunt legate de faptul ca cititorii nu au vreo vina ca in loc sa citeasca articole pe alte teme, sunt serviti cu prelungiri ale unei dispute intre autorii Vox;
personal imi impusesem sa nu mai raspund atacurilor lui Ioan T. Morar la adresa mea, dar cand in spatele acestor atacuri sunt vehiculate tot felul de afirmatii abracadabrante sunt obligat sa raspund
2010-07-22 10:29:35 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Nu-l puteti zbura pe retardul ala de ITM? Spune numai prostii, minciuni, contradictii logice, dezinformeaza, ataca sub centura. Vox Publica nu are niste reguli pe care colaboratorii trebuie sa le respecte?
2010-07-22 10:37:09 | Raporteaza
@lehman25:
ha,abia acum ţi-ai dat seama că ai descoperit o celulă teroristă?ce faci,o să-i bagi la puşcărie?ar fi cazul,ăştia atentează la siguranţa ta personală(era să zic naţională)
văd că te-au destabilizat iremediabil.
2010-07-22 10:39:52 | Raporteaza
@Joe – Iti multumesc , dar am rugamintea sa nu-i dai importanta respectivului trepanat , e doar o SLUGA IMBECILA !
@Mihai Gotiu – Constant am fost injurat gratie atitudinii mele fata de tine , nu am nevoie nici de multumiri nici de altceva , dar am pretentia sa iei o pozitie ferma fata de acest ITM , ori renunti la VOX , ori ceri sa fie data afara , tonuri de gri , nu isi au locul si in fond ce iti cer se numeste DEMNITATE !
2010-07-22 10:41:22 | Raporteaza
şi fie vorba-ntre noi,abracadabrante afirmaţii sînt multe pe VP.
de ce doar unele sînt demne de a fi luate-n seamă?
a,da.răspundem doar la ce ne convine.
2010-07-22 10:43:23 | Raporteaza
@val_one – “a,da.răspundem doar la ce ne convine.”
Nu neaparat , in ce-i priveste cred ca am fost foarte clar , iar ce va urma vei putea vedea .
2010-07-22 10:46:56 | Raporteaza
Comisia Europeana nu vrea sa interzica folosirea cianurii in minerit. catalinhosu.ro/../
2010-07-22 10:49:21 | Raporteaza
@lehman25: eu mă refeream la selectivitatea dlui Goţiu.
2010-07-22 10:51:57 | Raporteaza
@momo: @lehman25: @val_one: @Joe:
Ion Ratiu: ”Chintesenta democratiei se poate rezuma intr-o singura fraza: voi lupta pana la ultima picatura de sange ca sa ai dreptul sa nu fi de acord cu mine. Daca esti in stare sa faci treaba asta, atunci am inceput sa invatam ce insemneaza democratia”
youtube.com/wat../
intre minutele 0,40 si 1,10
2010-07-22 10:53:01 | Raporteaza
@Mihai Gotiu
subscriu la comentariul lui momo. Esti editorialistul cu traficul cel mai mare de aici, eu citesc frecvent ce scrii chiar daca nu comentez (mi-e sila sa imi alatur comentariile langa cele ale postacilor oranj) – iar articolele ITM imi repugna total.
Acest ridicol ITM ar trebui pus la punct o data pt totdeauna.
2010-07-22 10:57:20 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
„voi lupta pana la ultima picatura de sange ca sa ai dreptul sa nu fi de acord cu mine”,chiar dacă tu vrei să mă bagi la puşcărie pentru ideile şi convingerile mele…
cam aşa se poate dialoga cu @lehman25.
2010-07-22 10:58:11 | Raporteaza
Daca vrem cu adevarat sa luptam pentru Rosia Montana, cred, ca ar trebui, mai intii sa definim ce inseammna sa fii bogat. n apartament in dorobanti si un jeep inseamna bagatie fata de o casa de lemn superba pe un deal pe care o poti utila in viitorul apropiat cu “tot” absolut cu tot( energie prin panouri solare, net,etc..etc)..Eu cred ca bagatia inseamna sa stai pe deal si sa ai in fata un spatiu decit sa umbli prin Bamboo si sa te urci si a cobori dintr-un dulap de masina tirsiindu-ti slapii…Paradigma este complet schimbata…centrul numai este unl singl, Centrl este peste tot…poate fi in chilia Parintelui Valeriu( actorul DRagos Paslaru) la Manastirea Patrunsa…Ce inseamna sa fii bogat? Obiecte? Facilitati? Hrana exotica in fiecare zi? Posibilitatea de a cistiga bani? Habar nu am…
2010-07-22 10:58:35 | Raporteaza
@remus:
e vorba de o declaratie politica a reprezentantului CE, nu de o directiva, menita sa linisteasca apele dupa votul PE pana in momentul finalizarii studiului de impact asupra mediului in intreaga Europa (al carui termen este 2011)
2010-07-22 10:58:44 | Raporteaza
@Gabriel:
argumentul fortei (iar interdictia de a publica e o decizie de forta) il resping;
sanctiunea cea mai mare in cazul unui jurnalist si/sau scriitor este sa constati ca nu te mai citeste cineva; mai mult, faptul ca nu mai esti citit sa devina de notorietate publica – umilinta publica mai mare nu-mi pot imagina pentru un ziarist;
de aceea nu vad niciun motiv pentru care Ioan T. Morar sa nu mai publice pe Vox; daca va continua in aceeasi maniera sanctiunea vine de la sine; de fapt, a si venit: din miile de cititori pe care ii avea – la un moment dat a fost si pe primul loc – a mai ramas cu cateva sute: crezi ca se poate inventa ceva mai dureros?
2010-07-22 11:07:30 | Raporteaza
@Petrescu:
corect, am spus si am scris de mai multe ori ca ”saracia” pe care o tot invoca unii si altii legat de satenii din Rosia Montana poate fi invidiata de cei mai multi dintre locuitorii ”marilor orase”
2010-07-22 11:09:23 | Raporteaza
Mi se pare si firesc ca primarul Rosiei Montane sa nu acorde autorizatia pentru organizarea evenimentului in localitate. Stim si noi cum ramane locul dupa sute de pahare de bere, mucuri de tigara, mici, sticle si seminte.
2010-07-22 11:18:04 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Mai exista si varianta Lapusneanu. Multi multi, dar..
2010-07-22 11:18:17 | Raporteaza
@alin:
multi, multi, dar:
realitatea.net/../
2010-07-22 11:21:06 | Raporteaza
@cosmin:
exact cum a ramas si dupa miile de pahare de bere, mici, sticle si seminte de la editiile anterioare: adica curat
2010-07-22 11:22:31 | Raporteaza
@Mihai Gotiu – In mai 1990 eram in piata Universitatii si ascultam la difuzoare intalnirea dintre cei trei candidati , pentru cateva zeci de minute am ramas uluit de discursul lui Ratiu , lumea in jurul meu parea electrizata , iar fiecare interventie a lui Ratiu , era insotita de ropote de aplauze , erau circa 10.000 de persoane stranse in piata !
Ce a urmat ? Duminica orbului in care Iliescu zdrobea sperantele noastre si ulterior au aparut si minerii la chemarea tovarasului . Azi ne aflam la mai bine de 20 de ani si in timp ce tu imi vorbesti de democratie de circa 19 luni , lacustele portocalii , jefuiesc tot , ne pun piciorul pe grumaz si au pretentia sa le si multumim .
Si atunci ma intreb . Despre ce democratie imi vorbesti tu ?
Despre cea in care , trebuie sa-l suport pe ITM si restul scursurilor care apar si sustin vehement cuvintele BETIVULUI ? Sau discutam despre democratia in care dobitoaca lui tata ajunge europarlamentar si NIMENI nu-si permite sa o ia de gat si sa o tarasca pe scari ?
Sau vorbim de democratia in care o boarfa ajunge ministru gratie talentelor ei in budoar ?
Daca ai sentimentul ca acestor lacuste le raspunzi cu gratie , cu demnitate , cu un limbaj elevat si invocand valorile democratiei , esti un tanar naiv !
2010-07-22 11:23:59 | Raporteaza
@Florin T. Fiecare jurnalist are metodele lui. Nu vad nici o problema in a combate comentariile pe voxpublica sau a le combate pe blogul personal, cum face Morar. In plus, mi se pare o atidudine mult mai ok pentru o platforma gem voxpublica sa sustina mai multe puncte de vedere legate de un proiect. In acest fel se creeaza credibilitate.
2010-07-22 11:26:31 | Raporteaza
@val_one – Vreau sa-ti fie cat se poate de clar , daca esti inregimentat in armata de SLUGI PORTOCALII , nu ai dialog cu mine , doar imi produci scarba si dispret si voi face tot posibilul sa va starpesc , prin absolut orice metode !
2010-07-22 11:26:48 | Raporteaza
@simbad Din cate stiu toata lumea are dreptul la o opinie, inclusiv Morar sau Gotiu. Incep sa-i dau dreptate lui Morar. Se pare ca e o lupta crancena impotriva proiectului, numai daca ma uit pe comentariile de pe acest articol imi dau seama ca cineva va plateste bine pentru pentru asta. Nimic nu e gratis, aparent.
2010-07-22 11:34:02 | Raporteaza
@lehman25: ştii ce-mi place la dl Goţiu?prin aprobarea tacită a turbaţilor asemeni ţie,@momo,@joe,vă dă curaj în continuare.şi uite aşa înţelegeţi voi democraţia.
suprimarea totală,chiar fizică a oponenţilor.
e clar că voi nu trebuie să mai puneţi mîna pe putere în următorii 50 de ani.
2010-07-22 11:40:00 | Raporteaza
Ca veni vorba de ITM ,am gasit pe un blog foarte interesant un comment al autorului acelui blog la un articol stupid al lui ITM ,comment ce bineinteles a fost cenzurat.
Iata ca-i zice omul:
“”"
Oricum, e incredibil, IT: scrii mediocru, ai opinii naspa si demonstrate stangaci, ai un mod simplist de gandire si totusi scrii si scrii si scrii si scrii si scrii si scrii, te stiu de ani de zile, Dumnezeule, imi mai apari din cand in cand in fata ca o sechela optica. Daca am 10000 de motive sa nu deschid televizorul tu esti cu siguranta 4 din ele.
Probabil ca o sa stergi asta, ii dau copy si o sa o pun in alte 100 de locuri daca n-o lasi aici. Umbla cu replyul asta aici la dos, ca mut buba din fund in frunte.
OK, acum the good cop: ai relatii, ai prieteni! Fa altceva pe bani! Afaceri, misculatii, treburi, deschide o afacere care sa necesite sa porti un sortz! Aia ti s-ar potrivi. NU MAI FI LIDER DE OPINIE CA NU AI CARNET!
Ca sa folosesc tot comparatia ta maiastra: pe autostrada scrisului sunt semafoare cu 4 culori. A patra e pentru tine special si inseamna: “nu mai scrie nimic niciodata ca faci accident de bun simt!”.
Serios acuma, simte-te jignit, simte-te cum vrei, da fa primul gest spectaculos din istoria gesturilor: iesi din media din cauza replyului astuia. Promit, o sa cumpar franzele numai de la tine, Morarule.
“”"
In afara de treaba cu televizorul( ITM se pare ca s-a claustrat,sau nu-l mai lasa baietii de la RMGC sa “iasa”)
textul ala e valabil si acum.
Nu dau link-ul pt ca nu merge ,textul il aveam salvat undeva.
2010-07-22 11:42:47 | Raporteaza
@val_one – Daca realmente imi doream “putere” in 1990 ma inscriam in PNL si poti fi convins ca gaseam o paine dulce prin bugetarime , nu am fost insa interesat , nici sa ma inregimentez politic , nici sa spun de dimineata pana seara , da sefu` , ai dreptate sefu` si exemplele pot continua , mai sus am reprodus textul unui imbecil care ii spune BETVULUI , sefu` !
Dar azi constat ca realmente voi , SLUGILE PORTOCALII reprezentati un real pericol , daca Gotiu prefera sa va mangaie pe cap , invocand o democratie inexistenta pe aceste plaiuri , e strict problema lui , eu va vreau ori in puscarie , ori in Spitalul din Stei , ori pe nasalie !
Si crede-ma toate variantele sunt posibile , e doar o chestie de timp , iar cu cat mai scurt este acest interval de timp, cu atat mai bine pentru restul !
2010-07-22 11:53:05 | Raporteaza
@lehman25 Credeam ca aici se vorbeste despre proiectul de la Rosia Montana nu despre PDL si comentariile nu stiu cum pe mai stiu eu ce articol de nustiu unde. Tu esti cumva platit de rosii sa postezi anti PDL pe toate blogurile?
2010-07-22 11:53:56 | Raporteaza
@Mihai Gotiu. Ca tot bagi linkul de la 49, ai citit macar ce scrie acolo? “54,6% au statut social AB (top şi middle management, profesionişti cu înaltă educaţie), iar 44,5% dintre vizitatori au venituri peste medie (+1.500 RON)”
Cum esti somer de-un an si scrii aici pro bono pentru o majoritate mai educata si cu venituri mai bune decat tine, care te ia frecvent in balon, poate-ar fi trebuit sa te abtii:)
@dragos “In acest fel se creeaza credibilitate.” La asta cu “crearea credibilitatii” m-ai dat gata:)
2010-07-22 11:59:17 | Raporteaza
SLUGA daniel – “si comentariile nu stiu cum pe mai stiu eu ce articol de nustiu unde.”
In primul rand pune mana pe carte si ulterior posteaza !
Tu ce ai postat despre Rosia Montana ? Banii care ii iau eu , iti doresc sa fie exact echivalentul sumei pe care sa o ai si tu , pana urci in ceruri !
2010-07-22 12:00:09 | Raporteaza
@FlorinT:
daca scriu aici pro bono, nu inseamna ca am o educatie, venituri sau statut social mai prejos decat cititorii
(media veniturilor o poti face si pe ultimul an, dar si pe ultimii ani
)
2010-07-22 12:11:04 | Raporteaza
singurul motiv pentru care citesc vox e ca aici datorita unor oameni precum Morar sau Gotiu pot vedea intr-adevar schimburi de idei, pareri indiferent ca sunt acide sau prea taioase sau chiar clasificate mai grav, dar macar datorita acestor gen de articole poti intr-un final sa-ti creezi o idee sau o concluzie cat de cat solida si argumentata.
@lehman25 la fel cum tu te declari scarbit de blogul X simpatizant PDL la fel ma declarar si eu, dar la fel ma declar si fata de blogurile simpatizante PSD si PNL daca pe acestea se gasesc doar articole de propaganda pt un anumit partid si nici macar un simplu comment anti acel articol. De asemenea urasc cand cineva recurge la violenta sau tactici de intimidare pentru a obstructiona dreptul la opinie a altei persoane.
Vreau sa dau cateva exemple dintre definitiile politici, printre care “politica este arta posibilului” “Politica este procesul prin care se determina cine obtine, Ce anume, cand si cum” si cateva precizari: Politica implica, din perspectiva acestor definitii, confruntare, conflict. Politica nu ar exista daca toti indivizii ar avea aceeasi opinie. Aceia care considera ca disputa contradictorie si opozitia ar trebuie eliminata din viata politica sunt fie naivi fie potentiali dictatori. Politica nu-si propune sa obtina unanimitate, ci isi propune sa elaboreze acele decizii si politici care vor fi apreciate sau tolerate de majoritatea membrilot societatii. Scopul politicii nu este acela de a evita orice conflict, ci acela de a controla si stapani conflicte inevitabile.
Asadar lehman daca militezi ca Morar sa fie exclus pt ca scrie articole contradictorii lui Gotiu, militezi pt o lume in care drepturile oamenilor sunt restrictionate, politica pe care dnul Gotiu si Morar o tot dezbat nu-si mai are rostul si militezi pt o lume in care toti sa cante intr0un cor acelasi lucru si probabil sa devina exact niste “sluji”.
2010-07-22 12:12:43 | Raporteaza
As dori sa faceti o precizare:
Exista Certificat de Urbanism si Autorizatie de Construire. Autorizatie de Urbanism e o strutocamila.
Va rog sa lamuriti la care din documentele de mai sus faceti referire (Eu banuiesc ca este vorba de CU, care este un document informal, iar primaria este obligata sa il elibereze).
Multumesc
2010-07-22 12:14:17 | Raporteaza
gogutz – E dreptul fiecaruia sa fie scarbit , ITM trebuie sa fie exclus la pachet cu toate scursurile care fac propaganda , iar daca prin absurd acest lucru ar fi posibil , eu am doua variante , postez la subiect si discutam politicos si de ce nu elevat despre subiectul X , sau ma retrag , nemaifiind oripilat de SLUGILE PORTOCALII !
Referitor la finalul postarii tale , nu ai inteles nimic din ce scriu eu , NU-MI doresc un singur cor pe o singura voce , imi doresc in schimb sa dispara aceste lacuste , impreuna cu BETIVUL ce le conduce , atat !
Ti se pare mult ?
2010-07-22 12:20:28 | Raporteaza
Domnilor si doamnelor,
Nu mai faceti atata tapaj pe “curajul, deontologia, obiectivitatea” lui Gutza sau a celorlalti.
Ei scriu aici pt bani. Numai pt bani. Nu exista nicio legatura cu calitatile enumerate mai sus.
Scrii pe Vox, incasezi dupa trafic. Indiferent ce-ai scris, indiferent cati te injura, indiferent cati te aproba.
Stanca a explicat clar ca remunerarea se face strict si NUMAI dupa traficul obtinut de fiecare scrib in parte.
Ce e atat de greu de inteles aici? (Asta in cazul in care Stanca a spus adevarul)
Ca atare, daca Gutza scrie o tampenie pe care 100 de cititori i-o baga pe gat (si la propriu), Guta primeste 100 lei (sigur, suma e fictiva)
Daca altul scrie un articol apreciat de toti cei 50 de cititori, autorul incaseaza 50 de lei (tot fictiv vorbind)
Insa raportul se pastreaza. Nu conteaza deloc calitatea ci NUMAI cantitatea.
2010-07-22 12:22:03 | Raporteaza
Gutza, kktzilor ca tine ar trebui sa li se interzica sa scrie despre istoria Romaniei pentru ca prostovania lor deliranta face numai rau adevarului istoric. NU EXISTA URMA DE GALERIE DACICA LA ROSIA MONTANA. Galeriile au fost sapate incepand cu jumatatea secolului II ANNO DOMINI de catre mineri iliri, deci au cel mult 1850 de ani vechime. Romanii (ilirii plus putzini bastinasi – vezi ce e scris in tablitzele cerate) au sapat doar cateva procente din galeriile actuale, si nu “manual cu dalta” ci mai ales cu tarnacopul si “picioral” cu cazmaua. Chestia aia cu apa (otzetul uneori) si focul era mai putzin folosita – dovada ca padurile s-au pastrat, nu ca in Spania unde in jurul MINELOR ROMANE CELE MAI CUNOSCUTE IN EUROPA padurile s-au cam topit. “Copii” ale minei Rosia Montana in Frantza exista doar in creierashul tau bolnav.
Gutza, esti un exemplu perfect de “imbecil util”, util corporatziei Gold, caci e suficient sa-tzi citeasca cineva cateva randuri ca sa realizeze ce handicapatzi mental sunt cei ce se opun proiectului.
2010-07-22 12:30:28 | Raporteaza
@gogutz: Imi pare rau ca in cazul cererii e excludere a lui ITM de pe platforma ,trebuie sa-i dau dreptate lui Lehman 25( cu care NU SUNT acord in privinta atitudinii sale generale total extremiste).
Nu e vorba de a scrie articole opuse celor ale lui Gotiu sau de sustinerea neconditionata a actualei puteri ,ci de comportamentul las si shizoid al lui ITM ,care de cava vreme A INCHIS comentariile aici ,desi este pe o PLATFORMA PUBLICA ,si fuge pe blog’sorul sau proriu si personal de unde arunca cu laturi si suduie ca o baba de dupa vizor sau ca un ghertzoias ce da n.v.-uri.
2010-07-22 12:31:23 | Raporteaza
@Mihai Gotiu
Imi pare rau dar consider ca folosesti chestiunea cu dreptul oricui la opinie ca pe o scuza pentru a iti justifica lasitatea.
Problema nu este continutul articolelor lui ITM. Omul poate avea ce opinii doreste, inclusiv in ceea ce priveste Rosia Montana. Insa “confuzia” intre porecla ta “Gutza” si numele infam a unui manelist dezgustator nu mai e opinie, e jignire. Practica utilizarii platformei Voxpublica doar ca pentru un link publicitar catre site-ul personal nu mai e insa o problema de opinie ci una de prosteala pe fata. Adica voi ceilalti autori de pe VoxPublica va produceti aici si inghititi toate injuriile debitate de diversi abcesi directi, nepoti, lucamani si alte specimene pentru ca traficul rezultat Mr. Morar sa il mulga spre blogul PERSONAL, unde mai si cenzureaza, ca smecherii nu suporta criticile, alea sunt pentru fraierii ca Gotiu si restu’. Nu mai pun ca individul isi permite sa se coboare la un nivel suburban in “dialogurile” sale cu postatorii, scarbind cititorii de intreaga platforma care permite asta.
Chestiunea cu publicitatea pentru vinuri, facuta pe traficul generat inclusiv (sau in primul rand) de voi ceilalti e probabil de asemenea o chestiune de drept la opinie? Ma umfla rasul… Iar cand omuletul posteaza linkuri catre o platforma concurenta (nu o nota de subsol, tot articolul consta intr-un link catre blogary, recomandarea de a citi neaparat ce se publica acolo si atat) atunci chiar ca e o chestiune de opinie. Opinia mea e ca va mintiti singur…
Da, Morar nu mai are cititori, exact asa cum merita. Dar bataia de joc cu care va trateaza va continua pana cand veti lua atitudine.
2010-07-22 12:33:53 | Raporteaza
Am inceput postul la singular dar l-am terminat la plural pentru ca nu numai Gotiu e vinovat de lasitate ci cam tot restul Vox. Poate citesc si se trezesc…
2010-07-22 12:36:52 | Raporteaza
@lucid: Fii atent aici si retine!
_X A N A X_
Asa se numesc pastilele ale de la tine pe noptiera si trebuie sa le iei zilnic ,ca de nu vomiti mascari cum faci acum.
2010-07-22 12:36:57 | Raporteaza
Rezolvarea problemei este extrem de simpla, insa daca s-ar rezolva, multi si-ar pierde obiectul muncii, de a critica sau de a sustine proiectul.
Daca hotarea apartine comunitatii de acolo s-ar putea face foarte simplu un referendum local si oamenii isi hotaresc soarta – cu sau fara exploatarea cu cianura.
Daca acea comunitate nu are dreptul legal sa hotarasca soarta aurului de-acolo inseamna ca decizia apartine politicului.
Pt ambele proceduri ar fi suficienta o singura zi in care cetatenii de acolo sau parlamentarii de la Bucuresti sa voteze DA sau BA.
Si astfel problema ar fi rezolvata, o data pt totdeauna, definitiv si irevocabil!
Dar se pare ca exista anumite interese, ale unor indivizi al caror interes nu este rezolvarea problemei ci mentinerea conflictului pe o perioada cat mai lunga, daca nu chiar nelimitata.
2010-07-22 12:39:22 | Raporteaza
problema cu referendumul, cu parerea comunitatii locale…totusi, se cheama lumea la referendum atunci cand este o problema de OPTIUNE, si nu de LEGALITATE, cum e aici,…degeaba zice poporul da,..daca proiectul lor totusi are grave probleme de natura legala.
apoi, nu mai amintesc de adevarata problema de OPTIUNE, …multa lume serveste pe tava “muntii nostri aur poarta / noi cersim din poarta-n poarta”,,,in lipsa argumentelor, crezand ca servesc astfel “taberei” sustinatoare a proiectului. Acuma e o chestiune de viziune, fiecare citeste “aurul” dupa puterea lui, majoritatea aleg sa se limiteze la sensul propriu.
2010-07-22 12:45:54 | Raporteaza
@Irina: Irina, dovedesti o slaba intelegere a acestui proiect, nu este vorba numai de a scoate aur, toata lumea ar fi zis “da”. Este vorba si de cianura, de viitorul copiilor nostri. RMGC nu a dovedit ca folosirea cianurilor nu va afecta mediul. Si nu cred ca va dovedi vreodata asa ceva. Deci nu poate fi luat o hotarare locala, unde ochii unora vor fugi dupa niste “verzisori”. Sunt implicatii mult prea mari.
2010-07-22 12:46:05 | Raporteaza
Din cate stiu orice stat functioneaza dupa anumite reguli, o constitutie si legi. Daca pentru fiecare lucru care trebuie facut in Romania ar vota toata tara atunci ar fi un fiasco total. De ce oare mai avem lideri politici si institutii atunci? Ne place sa devalorizam orice opinie care nu corespunde cu a nostra si sa minimizam voloarea unui decizii luate de catre cei care sunt specialisti in domeniu. De aici ni se trage toata imaginea negative perceputa de straini.
2010-07-22 12:59:14 | Raporteaza
@Claudia si @Alnaibii
Ma mir ca v-a scapat esentialul din comentariul meu si ati preluat doar ceea ce v-a convenit.
Am scris clar ca in cazul in care populatia nu are dreptul legal de a lua o hotarare, inseamna ca, automat, dreptul de a decide ii revine clasei politice pt ca, oricat am bate apa-n piua, cineva trebuie sa aiba acest drept si o hotarare trebuie luata. Ori ’sa ori ’sa.
Ca mai trebuie aduse dovezi concrete pro/contra, ca mai trebuie avize si expertize, ca mai trebuie 10000 de analize, este irelevant. Pt ca si in acest caz, politicul are obligatia de a lua o decizie clara.
Asteptam absolut toate analizele, si de la romani si de la unguri si de la canadieni si de la UE si apoi vom lua o hotarare.
Si astfel s-ar termina tot balciul asta cu “sa facem/sa nu facem”
Altfel vom pierde vremea inca mult si bine cu scrisorile primarului din R. Montana sau cu aberatiile lui Gutza pe marginea subiectului.
Mai clar de-atat n-am ce sa mai spun.
2010-07-22 13:07:08 | Raporteaza
@claudia In momentul in care se va da unda verde la acest proiect inseamna ca este Legal si toate doleantele noastre vor fi respectate.
2010-07-22 13:26:21 | Raporteaza
@lucid #66,
conform logicii tale, daca galeriile de la Rosia Montana nu sunt facute de daci, ci de iliri, sunt mai putin importante?
Nu se spune “handicapat mental”.
2010-07-22 13:43:10 | Raporteaza
Nu vad cum ar putea cineva nespecializat sa estimeze valoarea patrimoniului din zona. In plus, aceasta frica pe care o sustineti este chiar ilogica. Vreti sa ne faceti sa credem ca primarul s-a speriat pentru ca cei de la FanFest vor sa organizeze o conferinta pe tema listarii UNESCO si asa ar putea vedea si restul lumii adevarata valoare. Ca si cum pana acum nu au putut merge la Rosia sa vada cu proprii ochi. Acest argument este clar atac direct asupra primariei.
2010-07-22 13:55:09 | Raporteaza
@dan:
1. la conferinta in discutie sunt invitati specialisti; cum cei care vin la festival pot participa si la conferinta (ca auditori sau chiar cu intrebari) si au posibilitatea sa compare direct argumentele specialistilor cu realitatea din teren
2. ca este logica sau ilogica frica primarului se poate discuta; faptele arata insa astfel: initiativa listarii UNESCO dateaza de mai bine de un an, comunicatului primarului vine la o zi dupa ce i s-a solicitat un spatiu in care sa aiba loc conferinta
2010-07-22 14:02:39 | Raporteaza
Kkt&More nu are curajul să dea fatză cu reacțiunea! Cenzurează comentariile de pe blogul lui ca un mare domn care este. Mi-e greață.
2010-07-22 14:13:56 | Raporteaza
@ 14,
este o clona.
Si dupa cele intimplate se numeste @lehman25.
E atit de mizerabil incit dupa ce iasa din apartament, da pantalonii jos in fata usii vecinului.
Si ride ca i-a facut-o.
2010-07-22 14:31:16 | Raporteaza
SLUGA victor L – Esti un imbecil portocaliu !E tot ce pot sa-ti spun si asa parca e prea mult !
2010-07-22 14:39:42 | Raporteaza
Domnule Gotiu,
Public aici raspunsul dat domnului Morar pe blogul dumisale, pe care a avut amabilitatea si cultura democratica sa il cenzureze din motive doar de dumnealui stiute:
luptapentrurosi../
Rosia Montana este “un potential Loc de Patrimoniu Mondial” intrucat are “un peisaj cultural si o asezare miniera exceptionale”. Ca urmare, isi exprima “ingrijorarea profunda pentru operatiunile miniere planificate care au dus la distrugeri ale sitului arheologic Alburnus Maior in Rosia Montana si a imprejurimilor”.
PS: Acum poate intelegeti de ce articolele domnului Morar nu pot fi comentate pe voxpublica – aici nu poate cenzura mesajele.
2010-07-22 14:43:25 | Raporteaza
@Alex – SLUGA BASISTA ITM , poate sterge mesajele chiar si pe VOX , dar e mult prea puturos si atunci inchide comentariile , dar si sfarsitul vietii lui , va fi tot inchis , cred ca la Poarta Alba !
2010-07-22 14:46:19 | Raporteaza
@alex Odata intrat in patrimoniu UNESCO nu cred ca vom mai putea nici noi exploata. Prin urmare nu vom putea valorifica resursele de acolo nici noi, nici urmasii nostrii. Chiar crezi ca e o idee buna?
2010-07-22 14:56:51 | Raporteaza
@lehman25
ma boule, mersi ca existi! Daca nu ar exista neo-comunisti ca tine in PNL lumea nu ar mai vota Basescu.
Deci tu vrei sa ma extermini fizic pe mine pt ca am votat cu Base? Mai sunt multi frustrati in partidul Fuhrerului cu Ochi Albastri, privitor la antene ce esti?
2010-07-22 15:02:29 | Raporteaza
@all
singura alternativa la politica este dictatura.
SINGURA ALTERNATIVA LA POLITICA ESTE DICTATURA.
2010-07-22 15:04:16 | Raporteaza
Interesant ! Deci un schizofrenic isi poate citi mizeria de postare in care il acuza pe autor de cenzura !!!
Asta in timp ce Gotiu i se adreseaza lui itmorar cu “domnule”, desi “domn” e o demnitate la care piticul frustrat n-are acces.
Dom’le Gotiu, ce inaltime ai dom’le, de-ai starnit atata ura in mintea tulbure a ipochimenului ?
2010-07-22 15:16:00 | Raporteaza
@lehman25, @gutzane: sfirsitul vietzii tale nici macar nu a inceput – ca inca nu esti iesit din ma-ta, doar bagat de idiot si cretin si handicapat cu IQ-ul de 25 ce esti! frintura de neant, dira de kakat pe peretzii VaxPublica ce esti. de aceea acest site a devenit o buda – ca te lasa pe tine sa elucubrezi si sa proferezi amenitzari despre extreminarea fizica. MA, BOU DE GOTZIU, TU VEZI CE MA-TA AI PLODIT SI AI EDUCAT PE AICI?! oricum, vad ca esti la fel de DISTRUS MINTAL ca si discipolul tau. CENZUREZI GUTZANE, CENZUREZI! deja am facut printscreenu-ri sa vada lumea cum tai orice referire la apele rosii si la ce muisti suntezti voi, ecologistii lui Soros!
2010-07-22 15:16:08 | Raporteaza
@derby: care-i postarea, boule? ca pina acuma gutzanul ma-tii a ras toate postarile care nu i-au convenit. mai, janghina!
2010-07-22 15:17:24 | Raporteaza
Pai asa si trebuie, schizofrenicule, sa stearga toate mizeriile postate de cretini cu patalama ca tine.
Hi, hi, hi… hai, fa spume si ia-ti praf de mers pana pe blogul inaltimii sale.
2010-07-22 15:22:09 | Raporteaza
@ImputziGutza:
mai reclama cineva ca i-am sters aberatiile? daca nu, intreaba-te de ce
si nu te gandi la soros, ca soros e actionar la rmgc
2010-07-22 15:37:35 | Raporteaza
Vad ca discutiile au deviat foarte mult de la subiect. Putina moderare nu ar strica. Domnul Gotiu si-a exprimat propria parere legata de “treaba cu unesco”, e dreptul lui. Per ansamblu,personal, nu stiu daca ne-ar avantaja decat daca chiar ne dorim ca zona sa ramana asa cum este acum. Din pacate, inainte de orice unesco si protejare a monumentelor este nevoie de o “curatare” a zonei. Apele acide de acolo sunt o problema reala de care nimeni nu vorbeste. Nu am vazut ONGuri care sa militeze pentru depoluare. Toti militeaza anti-RMGC si atat. Cat timp nu ne ocupam de zona mi se pare imoral sa pretindem ca vrem sa o protejam
2010-07-22 15:40:47 | Raporteaza
@razvan: Momentan discutam daca poate intra. Gold-istii spun ca nu. Un organism UNESCO spune ca da… cine o stii mai bine?
Separat, putem discuta si cum se poate castiga decent din turism cand ai galerii romane unice IN LUME.
2010-07-22 15:48:32 | Raporteaza
morar e un goooonoi
2010-07-22 16:47:48 | Raporteaza
ce poti sa-i mai spui unui gunoi precum m.orar?un t.igan borit
2010-07-22 16:50:58 | Raporteaza
am o urare pentru lehman 25: slugi pulpa!
2010-07-22 16:55:47 | Raporteaza
@lehman 25
poate ca inoportunez in timp ce delirezi frenetic dar vreau sa-ti spun ceea ce rudele ti-au ascuns pana acum;tu ai fost adoptat de la casa de copii cu dizabilitati si s-a descoperit ca tatal natural ti-a fost Vadim si mama originala Mitzura Arghezi.
D-aia ai un talent nebun la ditirambe si pocnitori!
Mai nebun ca tine este cel ce te baga in seama si-ti mangaie capul ala plin de petarde.In cazul de fata @joe si @momo
2010-07-22 17:00:36 | Raporteaza
ţaţa leana dezhumată, pentru cianura falsificată!
2010-07-22 17:10:11 | Raporteaza
@lehman25
ca tot a fost ieri ziua internationala a celor cu probleme la mansarda,dedicatie din partea mea fara numar pentru lehman,melodia De ziua ta,a celebrului taraf Parazitii.
Sincer si din inima!
2010-07-22 17:13:38 | Raporteaza
Felicitari dle Gotiu pentru verticalitate. La cate comentarii stupide primiti de la pedelei si sustinatorii lor fara creier, ma mir ca mai continuati a scrie. Mai nou sunt multi comentatori care critica guvernul si pe Base (unii dintre acestia sunt convertiti recent, acum 6 luni erau printre principalii apaludaci), dar doar dv scrieti contant despre o tema sensibila ca cea de la Rosia Montana, si inca documentat si venind cu argumente serioase. Cand cei de la RMGC vor pleca acasa cu buzunarele goale, locuitorii din RM ar trebui sa va dea o bere, ca ati fost printre cei mai vocali sustinatori ai lor.
2010-07-22 17:46:23 | Raporteaza
@isa In jur de ½ din comentariile la acest articol nu au legatura cu subiectul. Oare ce ne spune acest lucru? Ca romanilor nu le pasa de idei, morala, principii sau pareri. Ei vor doar sa comenteze si doar pe ce-I intereseaza pe ei nu pe ce se discuta. Revenind la Rosia Montana, este evident ca avem o grupare pro si o grupare contra care se va mentine. Ambele grupari sunt fidele cauzelor pe care le sustin. Daca s-ar ajunge la puncte comune si rezolutii intre cele doua atunci proiectul ar avea sanse de reusita si ne-ar aduce beneficii de care chiar am avea nevoie.
2010-07-22 18:41:51 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: gutzane! CENZUREZI tot ceea ce tine de APELE ROSII – problema reala si deja existenta in zona Rosia Montana. cenzurezi ca esti un GUNOI ordinar, un ins cu creierii mucilaginosi de la bere, un ratat de poiet. un parazit. ma-ta este actzionar la RMGC, nu Soros. esti un GUNOI! si o stii!
2010-07-22 20:06:14 | Raporteaza
SLUGA cianoGotziu – Iti recunosti stilul in randurile de mai jos ? Urmareste cuvintele cu TZ si “ma-ta” , cu multa atentie !
“MicutzaCeKurai says:
Thursday, 22 July 2010 at 7:58 pm
bey, lui ala/acela lehman25 nu trebuie sa-i datzi nici o importantza – individul este distrus mintal complet – deja viseaza exterminari si alte cele. pacat mare de ma-sa, ca l-a nascut (chiar nu-i vinovata).”
Ce parere ai ? Se numeste respect fata de celalti . Nu ?
Nu scapati insa , vine in curand plata ! Si pentru BETIV , stai linistita !
2010-07-22 20:12:11 | Raporteaza
@lehman25: mintea ta de TAB la 25 de grade si muianul tau ce da coltzul dupa 50 de minute de la primul rasarit al sprincenelor tale au gasit o explicatzie. daca ma-ta sta cu TIR-istii sa-tzi aduca tzie nittzel creier inseamna ca toata lumea care scrie cu tz si despre ma-ta, saraca ma-ta!, cum te-a mai lepadat ea in lume!, este cine crezi tu ca este? tu, sireacu, esti un biet dezaxat mintal, o laba cu IQ de 25, o pata pe peretele unui WC. urmeaza-i kurul lui micutza – poate te-nfigi in el si cistigi ceva IQ doar din conectare.
2010-07-22 21:09:40 | Raporteaza
Dle Mihai Goţiu,
Te apreciez sincer pentru precizia stilului si lipsa de patima. Continua sa lupti atat cat te tin puterile si vei avea curand si prieteni care ti se vor alatura.
Te rog sa faci publica activitatea la care te-ai inhamat pentru salvarea zonei din Muntii Apuseni din Romania parasita de azi si te voi ajuta cat pot.
Succes si mai multa documentare pentru prostime nu strica. Ma refer la galerii. Eu nu le cunosc, nu am auzit, nu am citit nicaieri.
As vrea sa stiu mai multe.
Multumesc.
2010-07-22 21:11:19 | Raporteaza
@lehman25: bey, cretiman25, pina la urma care dintre vocile care-tzi bazaie mansarda suntem noi – aia care te bantuim? lucaman, micutza? hă? hî? sau aia 25 de TIR-isti cu care se chinuie ma-ta sa-tzi aduca de-o cina p-acasa?
2010-07-22 21:15:01 | Raporteaza
lehman25 —–
—————————-
da-mi un mail pe citizeny@ymail.com te rog. sunt curios.
————————-
@mac gregor: gresesti sa spui ca singura alternativa e dictatura. mai sunt si altele, dar nu le vede nimeni pentru ca ne-am invatat sa lucram cu ce ni s-a dat de cand eram mici. stim ca aerul e aer, lemnul e lemn, etc. la fel stim ca fiecare partid trebuie sa aiba 1 lider, si nu alt numar, ma rog.. lucram pe o baza de constructie pre-definita!!!
2010-07-22 22:25:25 | Raporteaza
vorbiti de galerii dacice si romane (de minerit) romane da dar ma indoiesc ca dacice. Au exploatat dacii prin galerii aur in Muntii Carpati?
2010-07-25 17:07:07 | Raporteaza
Domnule Gotiu, mereu la obiect!
Keep up the good work
2010-07-27 18:35:24 | Raporteaza
Nu-i puteţi lua lu’ Ionică dreptul de lingător-degustător!Aşa că…,,Fiarbă vinu-n cupe, spumege cianura”Cel puţin există speranţa că bocii locului se vor împuţina(selecţie cianurologică) iar cei mai rezistenţi emigrează în Canada,Australia,Noua Zeelandă.
2010-08-22 12:21:24 | Raporteaza