![]() | Dinastia Prigoanăvezi toate articolele de Cristian Teodorescu28 Dec 2009 la 15:53 69 comentarii 3733 vizualizari. |
Silviu Prigoană mi se părea un tip cu umor. Am stat de vorbă cu el de cîteva ori. Iute la replică, nu ascundea că-i place să facă circ mediatic din întîmplările căsniciei sale: ştia că asta îi aduce simpatizanţi. După ce a ajuns parlamentar s-a abţinut. Văd acum că acelaşi Silviu Prigoană vrea să-l facă pe fiul său Honorius parlamentar.
Poate că nu cunosc eu meritele pe care le are Honorius Prigoană în PDL, dar cu siguranţă că răuvoitorii moderaţi vor susţine că principalul merit politic vizibil al lui Honorius e că e fiul tatălui său. Răuvoitorii radicali s-ar putea să meargă mai departe şi să afirme că în PDL se poartă susţinerea politicii din tată în fiu, în funcţie de contribuţia tatălui la fondurile partidului. Să spui însă despre candidatul Honorius Prigoană că nu e decît un tînăr merituos din PDL care îşi încearcă norocul pentru a ocupa locul lăsat liber în Parlament de tînărul Bogdan Olteanu înseamnă să-i răpeşti principalul său merit, că e fiul lui Silviu Prigoană, cel care a probat că e un pedelist pe care se poate pune bază.
Aşa că în loc ca PDL să se străduiască să-i convingă pe alegători că tînărul Honorius e candidatul ideal al cărui handicap e întîmplarea că e fiul lui Silviu Prigoană, ar fi mai bine să-şi asume această întîmplare ca pe un merit şi să declare, prin gura lui Emil Boc, că da, stimaţi concetăţeni, puşca şi cureaua lată, îl preferăm pe Honorius pentru garanţia politică a familiei din care provine.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Pai cum sa apara cand e clar ca se face de cacao? Cum sa raspunda la atatea intrebari unde nu ai cum sa raspunzi fara sa te dai in stamba? si cum sa apara si sa stea fata in fata cu cel care a zis Oprescu... | ||
| 2Sunt gay si nu m-ie rusine sa spun. Il sustin pe domnul Cernea, el este un adevarat copac, cu radacinile infipte in realitatea vietii. Homosexuali, travestiti, ori familisti nu conteaza, fiecare il ocrotim... | ||
| 3Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 4Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 5@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 6Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| Mihai Goţiu 12021 citiri |
| Cristian Teodorescu 10789 citiri |
| Costi Rogozanu 10219 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4479 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4186 citiri |
| Alin Fumurescu 4050 citiri |
| Ciprian Şiulea 3340 citiri |
| Dorin Tudoran 2903 citiri |
| Iulian Leca 2418 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63080 citiri |
| Cristian Teodorescu 41137 citiri |
| Costi Rogozanu 39180 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18233 citiri |
| Alin Fumurescu 17945 citiri |
| Viorel Dobran 13056 citiri |
| Dan Duca 12063 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9043 citiri |
| Dorin Tudoran 8829 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
pai de ce sa explice boc asa ceva? simpatizantii pdl oricum inghit orice. dupa ce au inghitit galustele despre modernizare romaniei, lupta contra coruptiei, doctrina de dreapta, reforma institutiilor,eba, etc, chestia cu prigoana e nesemnificativa.
si oricum, mai bine un zero in parlament decat un mafiot cum zice-se ca e teodorescu sau cum il cheama pe alalalt de la pd.
2009-12-28 16:10:56 | Raporteaza
Cristian Teodorescu, l-ai votat pe securistul basescu cu stima si respect, ti-ai cistigat dreptul la vizionarea unei “gustari mici” in regia “gunoaielor” securist-mafiote.
numai bine si vizionare placuta
2009-12-28 16:23:55 | Raporteaza
nici nu ma asteptam sa aveti o alta parere,sincer regret ca oameni cu orizonturi atat de reduse ajung sa critice pe te miri unde…..
2009-12-28 16:26:44 | Raporteaza
Nu-l numeste nimeni pe fiul lui Prigoana intr-o functie publica pe baza meritului ca este fiul lui… PD-L il propune unor cetateni LIBERI sa-l aleaga. E cu totul altceva. Ar fi cazul sa depasim resturi de demult. Nu stiu sa fi fost tit asa de intrigat atunci cand pe LISTELE PSD au candidat I Sarbu si fica.
De ce nu in politica, daca e ales?
Comparatia e fortata dar…Bratienii..
2009-12-28 16:28:04 | Raporteaza
RUSINE…nu am timp sa scriu prea multe acum despre subiect..dar pot sa spun ca nu fac parte din partid dar am militat ptr ca Basescu sa fie ales presedinte…si am sperat ca un prost ca poate poate ii vine mintea la cap si se schimba ceva..si ce vad miliarde de euro in portofoliu Elenei Udrea …plus dupa Elena Basescu..acum acest copil de bani gata care mergea cu masina fara carnet..in loc sa aibe dosar penal…el e candidatul PDL ptr Colegiul 1 Bucuresti ..imi este foarte scarba….si stiu ca sunt tineri care sunt de ani de zile membrii de partid (am vrut sa ma inscriu in PDL acum cativa ani..dar dupa ce am fost la cateva sedinte mi-am dat seama ca nu conteaza cat de destept/inteligent ca ai 1000 de calitati si esti membru de 100 de ani …ptr ca mereu vor ajunge sus in pardit tot odraslele lor sau apropiatii chiar daca sunt prosti..cocalari..incalca legea plus alte “calitati” de genul. Asa ajung sa votez PSD….dar o sa ma indrept spre PNL desi si acolo se intampla lucruri urate…dar cel putin dupa ce am avut incredere in cineva si acum isi bate joc de mine..nu o sa-l/sa-i mai votez. Sunt plin de nervi si nu pot sa-mi exprim furia aici…bine ca din ianuarie plec din tara cred ca o sa fiu mai respectat afara. RUSINE RUSINE RUSINE RUSINE RUSINE
2009-12-28 16:31:12 | Raporteaza
Pai daca EBA da, de ce nu si Honorius?
Eu macar nu l-am votat pe Basescu, asa ca pot sa fiu ceva mai detasat
2009-12-28 16:31:59 | Raporteaza
Si rog Realitatea TV sa se intereseze si ce a facut politia si in ce stadiu se afla dosarul in care inculpatul H.P a condus fara carnet…teoretic nu putea sa scape de dosar penal ptr ca se stie foarte bine ca a condus fara carnet…si nu conteaza scuzele..deci e un dosar f usor de rezolvat… adica dosar penal si pedeapsa. Sau a scapat si legea a fost incalcata??? se aplica doar ptr cetatenii prosti!
2009-12-28 16:33:04 | Raporteaza
La americani au fost dinastiile Kennedy,Bush plus ca si alti guvernatori,sau senatori isi baga copiii in politica. Daca sunt competenti nu vad unde ar fi problema.Eu l-as promova pe baiatul lui Dumitru Tinu,Anrei,care e la PSD. Sunt tineri de care avem nevoie in politica,atata timp cat sunt integri si cu capul pe umeri.
2009-12-28 16:33:13 | Raporteaza
Inca o palma data generatiei tinere de catre aceasta clasa politica infecta. Pacat de aceasta tara.
2009-12-28 16:37:41 | Raporteaza
Cred ca daca va candida H. Prigoana va fi infrant la scor mare si l-ar aduce cu picioarele pe pamant, fiindca e destul de arogant si ingamfat, dupa parerea mea.
Ar fi normal, totusi, ca PDL sa trimita pe altcineva.
2009-12-28 16:45:29 | Raporteaza
@ion: Da, “liberi” cum au votat-o si pe agramata EBA. Acesta este meritul lui Prigoana jr. sustinerea beizadelei. Acum trebuie rasplatit.
2009-12-28 16:50:04 | Raporteaza
Cat de mica a ajuns sa fie diferenta dintre raul PSD, raul PDL si raul PNL. Nu face nimeni vreun pas spre mai bine, mai cinstit etc. Poate ca in alegerea presedintelui nu a fost asa de greu, dar posibilitatea unor alegeri parlamentare m-ar pune intr-o reala dificultate. Gestul PDL e iresponsabil. Si sunt sigur ca le va veni si ziua in care vor plati. Si nu numai ei. Toti cei care vor refuza schimbarile profunde de mentalitate. Judecand cat de mizerabila a ajuns sa fie “clasa noastra politica” ajung sa cred ca orice formatiune politica noua, isteata, cu ceva finante si mai ales cu niste lideri putin susceptibili la acte de coruptie, nepotisme, proptelisme etc, ar putea face o frumoasa figura la niste alegeri parlamentare. Mai mult sau mai putin anticipate.
2009-12-28 16:54:41 | Raporteaza
Daca nu cunoasteti meritele lui Honorius poate le enumerati pe cele ale odraslei europarlamentar. Asta ca intelegem cum e cu modernizarea statului.
2009-12-28 16:57:00 | Raporteaza
Il votez pe Honorius daca o sa candideze…sunt sigur ca are un viitor politic mai luminat decat Banicioiu, Ponta , sau Gusa.
2009-12-28 16:57:54 | Raporteaza
Atentie! Este propus sa candideze; daca va fi ales de cetatenii capitalei, este meritul lui.Are un discurs mult mai bun decit a multor parlamentari cu state vechi.
2009-12-28 17:07:00 | Raporteaza
Bravo! mai bine nu se putea – distractie maxima!!!!
2009-12-28 17:07:03 | Raporteaza
teodorescule, asteapta-i si pe nepoti.tz-ai dracului de oranjgutani,ce-ati crezut ,ma…mai scrieti acum ….
2009-12-28 17:08:13 | Raporteaza
Domnule Teodorescu nu stiu de ce incercati sa pareti nedumerit sau sa mimati o critica. Stiati foarte bine ce inseamna proiectul politic al lui Traian Basescu. Si cum bine ati spus programul politic al tandemului Basescu pdl inseamna “circ mediatic” si nu numai cu ce se intampla in familie. Nu de alta dar toate marile proiecte politice sunt doar circ mediatic, fara substanta sustinute de “intelectuali” care l-ar face pe Adrian Paunescu sa para rezonabil in opera lui de lingusire al cuplului Ceausescu.
2009-12-28 17:29:12 | Raporteaza
@Moses:
Nu te inerva! e simplu: NU-L ALEGE! Asta e democratie.
Nu-i interzici!, nu-l votezi!, nu e pe lista, e nominal.
Apoi, banii nu sunt in portofelul lui Udrea.
Ce-ti povestesc tonomatele la tv. este un articol trimis la Sunday Times (un fel de ziarul Libertatea de la noi) de unul Bojan Pancevski din Brusseles. Tu crezi ce se scrie in Cancan sau Click?
2009-12-28 17:29:40 | Raporteaza
@Moses: Nu te mai “ruga” atat de RaTati.tV … oricum o sa-l “scoata” vinovat pe H.Prigoana si de faptul ca s’a “nascut”… Asa’s O R D I N E L E … Nu e nici o dovada ca ala conducea nu a fost vazut in trafic … In schimb beizadeaua prostanacului a fost filmata in trafic la volan … si are 16 ani … Da’ ce “vrem” … cei din anturajul politic a lui Bsscu sunt “vinovati” de absolut tot ce e rau !!! “Ceilalti” sunt pasuiti de orice … de mita incasata (ex geoanga) / de accidente rutiere (ex nisto’rescu/ldvc organ/samd) / de tradare de tara prin vanzari frauduloase ( ex bombonel/sobo rosu/ tari’ceanu) / DE ORICE INFRACTIUNE ( ex triciu / sov/ motanul elix / samd) … Ritzi a fost linsata pt o scena si un spectacol cu 10% mai scump decat “normalul” … dar loganurile de 80000 au fost “normale” chiar daca erau cu 1150 % mai scumpe decat pretul de fabrica … SCABROASE “judecatile” voastre , dar ce poti cere de la niste MANCURTI ( conf DEX : cel care a uitat ororile dictaturii, memoria, și-a uitat etnia. ♢ (p. ext.) persoană înrobită total și îndobitocită. < rus. mankurt)
2009-12-28 17:34:48 | Raporteaza
Comentariul mi se pare rautacios.L-am auzit de cateva ori pe prigoana jr. si nu cred ca acolo unde a studiat(SUA)cineva il cunostea pe senior.Mi-ar place sa vad o confruntare-fiul lui Prigoana vs.fiul comunismului.
2009-12-28 17:44:04 | Raporteaza
Daca a reusit EBA, nimic nu mi se mai pare imposibil
2009-12-28 17:50:01 | Raporteaza
oricum , ‘john’ suna altcumva decat ion.(nu te (E)nerva,oranjgutane!
2009-12-28 17:50:24 | Raporteaza
Trist nu mi se pare ,domnule Teodorescu, ca a fost desemnat Honorius ,care are oaresce merite politice : a venit special din America sa stranga semnaturi pentru candidatura EBEI si chiar a strans, a infiintat o filiala a PD-L in State (a participat la inaugare si un intelectual distins ca Sever Voinescu ) ,tatal sau a pus postul Etno, cu Varul Sandel cu tot, la dispooztia presedintelui si a incasat fara sa clipeasca amenzile de la CNA (caci nu a acceptat sa mai promoveze nici un alt candidat la presedetie decat pe Basescu).Deci, cum s-ar spune ,,dupa fapta si rasplata” sau…reforma clasei politice, sper sa nu aveti candoarea sa va mirati?!
Trist mi se pare ca, in 2009, niste oameni cu acces la net ,pun semnul egalitatii intre dinastia Prigoana si familiile Kennedy si Bratianu. Saraca lume …acum intelegeti ce urmari are faptul ca in Romania se citeste tot mai putin?
2009-12-28 17:54:04 | Raporteaza
ion:
,,Sunday Times (un fel de ziarul Libertatea de la noi) ”
Sa mori tu ca nu dezinformezi ? Eu stiam ca Sunday times este suplimentul de duminca al prestigiosului ,,The Times”.
2009-12-28 17:56:41 | Raporteaza
Chiar, daca Honorius va hotatî sa bata recordul absentelor in Parlament!? E un pericol pentru Crin.
Pedelistii nu ar trebui sa aiba urmasi; ar trebui sa infieze de la pesedei si liberali.
2009-12-28 17:58:53 | Raporteaza
@limestone: Hai nu vorbi!
2009-12-28 18:27:23 | Raporteaza
@mda: Inchide gurita ca pute a caca.
2009-12-28 18:29:04 | Raporteaza
@Moses: Te pomenesti ca tu-i fi de la securitate!
2009-12-28 18:31:17 | Raporteaza
@pedeleii rasplatesc slugarnicia: Incet cu pianul pe scari!
2009-12-28 18:33:21 | Raporteaza
@iditpdlist: BOULE m-ai injurat
2009-12-28 18:35:43 | Raporteaza
@Vali: haha. Esti spalat pe creier de Base si compania. Unde ai mai vazut tu un putzoi de parlamentar la 23 de ani? Tot urlati ca in pesede sunt mafioti. Din cate vad eu pedeleul incepe sa le dea lectii. Dar daca stapanul va spune ca hotii si comunistii sunt in alt partid voi il credeti.
2009-12-28 18:36:31 | Raporteaza
victoas ;
Felicitari ! Nu stiu ce se intampla, dar devii din ce in ce mai spiritual, o surpriza placuta, serios.
2009-12-28 18:38:54 | Raporteaza
TOT STAM SI NE MINUNAM CA PROSTII DAR DACA ACESTA A PRIMIT O EDUCATIE ALEASA A MAI FACUT NISTE STUDII PRIN AMERICA SI DACA NU SUNT FACUTE CA PE LA NOI DOAR LA SERAL S AU FARA FRECVENTA DACA VA VENII CU CEVA IDEI INOVATOARE DE PE DINCOLO EU CRED CA VA FII BINEVENIT IN PARLAMENTUL ROMANIEI DECIT SA BATA CLUBURILE DISCOTECILE ORI BORDELURILE DE PE DINCOLO S AU CHIAR MAI RAU PUSCARIILE! S AU SA L VEDEM PE LA STIRI UN URMARIT GENERAL ORI IMPLICAT IN CINE STIE CE TRANZACTII DUBIOASE SI POATE CHIAR UN PUI DE MILIONAR VA SCHIMBA CEVA IN BINE IN TARA ASTA!
2009-12-28 18:46:01 | Raporteaza
@Loda:
Este un tabloid cu nume glorios. Tot tabloid se cheama.
Autorul articolului poate fi usor “aranjat” ca cativa banuti. Ce-ti spune Bojan Pancevski?
Pe mine ma inerveaza expresiile: “jurnalistii englezi..”., “oficialitatile UE..” de la tonomate.
2009-12-28 18:46:52 | Raporteaza
@ Loda
Dragă colega, Victor E un spiritual!!!
De ce crezi că-mi place mie de el???
2009-12-28 18:47:58 | Raporteaza
daca_nu_nu :
O sa fim mandre de el, presimt .
Creste frumos in ultima vreme, mai ales cand nu e nervos
2009-12-28 18:55:43 | Raporteaza
dracu ;
,,BOULE m-ai injurat”
Ei si tu ,ce sensibil ai devenit. Poate l-a injurat pe un coleg de altau, toto de la ,,furnale”
2009-12-28 18:58:13 | Raporteaza
daca_nu_nu ;
total off topic : sunt in culmea incantarii, citesc ,,Jurnalul secret” al lui Alez Stefanescu, e pur si simplu adorabila, rad singura ca proasta. E de un umor si o ironie cu totul deosebite, fac doar mici pauze sa vad ce mai e pe net si sunt suparata ca o voi termina de citit.Daca inca nu ai pus mna pe ea, ti-o recomand cu caldura, in nici un caz nu vei regreta.
2009-12-28 19:01:11 | Raporteaza
bai ce-mi place cind ma uit la votanti portocalii cum isi smulg parul din cap
si asta e doar inceputul parangheliei – sa vina salam si guta ca vrea tov securist basescu sa bage o manea linga conita udrea
papagalilor
de la securisti fara numar, fara numar… hai ca a inceput basesculeonu…
2009-12-28 19:11:05 | Raporteaza
prietene, nu erai dumneata sustinatorul sistemului Basescu.
cand ai votat Basescu, nu stiai de EBA, Udrea, Honorius?
a, stiu: credeaia ca e ca in America, cu alegeri primare, democratie interna in partide…
si cand colo…premierul Boc l-a numit candidat pe Prigoana…cine sunt contracandidatii? nu prea multi…legea interzice participarea candidatilor independenti sau ai partidelor neparlamentare…frumos…o lege democratica votata de baietii numiti deputati si senatori…ca sa nu mai fie competitia deschisa…
nici asta nu stiai…
stiai doar ca Basescu e bun…
stiai ca in 2012 sunt alegeri parlamentare?stiai ca indiferent de rezultat, Basescu va numi premier pe cine vrea el si ca alegerile alea nu mai au nicio miza? stiai ca basescu isi va desemna un succesor(probabil premier in 2012) care va intra pe cai mari in 2014? contra cui? contra partidelor marunte care nu vor avea nimic de oferit pt ca majoritatea parlamtara si guvernul vor fi la PDL…iar alegerea naturala va fi un nou presedinte PDL si tot asa…
bravo, domnule intelectual de la bloc de centru-dreapta!
ai invins! Honorius va fi Senator…
2009-12-28 19:11:12 | Raporteaza
mda; am citit articolul; am citit comentariile; pup în treacăt ceva lume simpatică pe aici; și acum, ajutați-mă vă rog cu concluzia: deci Eba e însărcinată nu?
2009-12-28 19:20:21 | Raporteaza
@elodia, din vinzari anterioare a ramas cu burta la gura?
2009-12-28 19:32:46 | Raporteaza
Si care e problema?
In SUA sunt generatii de politicieni: clanul Kennedy, Bush, astia suntmai mai cunoscuti.
In Europa e si mai si. In Marea Britanie sunt cu miile.
Si? care ar fi problema?
S-a prabusit democratia?
2009-12-28 19:33:24 | Raporteaza
@mihaita: educatie aleasa de la prigoana.. hai sa fim seriosi, deja intrecem masura. si de cand parlamentul e un loc preferabil discotecilor si barurilor? e adevarat ca parlamentul a ajuns o adunatura de personaje din presa de scandal, dar stam linistiti ca il va reforma basescu. deja a inceput. ce bune-s glumele lui base, ma distrez de minune!! ii asteptam cu interes pe guta, sandel, dan diaconescu, ca doar trebuie sa le platesca si lor serviciile din campanie.
2009-12-28 19:33:32 | Raporteaza
@ aha:
pupici și ție; și zi dragă mai pe înțelesul meu blond, a vândut-o lu’ prigoană sau ce?
2009-12-28 19:41:43 | Raporteaza
Intelepciune populara spune: ce naste din pisica, soareci maninca. DA ! Dinastia Prigoana… ce e rau la un om destept care a fcaut ceva televiziuni la viata lui (si mai are timp) ? Cumva invidia ca e destept iar altii nu ?
2009-12-28 20:01:03 | Raporteaza
cat de bou sa fi sa-l votezi pe securistul ala de Basescu impreuna cu toata gasca aia de mafioti securisti din jurul lui. Pai hotul de Nastase a fost mic copil fata de borfasii astia. Dumnezeu sa va ierte pe cei care l-ati votat pe mafiotul asta.
2009-12-28 20:15:58 | Raporteaza
@ elodia,
nu stiu daca era gata mamudelele la salba da am vorbit cu guta si salam si le face paranghelie mare. EBA+HONOR=LOVE bei ce distractie o sa vedem cu burta lipita de spate.
succesuri multe pt votangii lui baselu haules baules socardeles ca ne-au facut la portofel.
2009-12-28 20:22:30 | Raporteaza
@carmen: H Prigoana competent si integru?! Hai ca-i buna!
2009-12-28 20:50:45 | Raporteaza
Dle Teodorescu, va faceti sau chiar nu puteti intelege ce inseamna alegeri democratice? E strict treaba votantilor din acea circumscriptie sa aleaga intre Honorius (l-am vazut-auzit la teveuri doar de cateva ori si e surprinzator de decent si coerent in discurs, mult peste derbedei ca Banicioiu sau madamele Tusa&Gorghiu, si in orice caz surclasandu-l cel putin in discurs pe trogloditul Radu Stroe, contracandidatul sau sustinut de alianta PSD-PNL). Repet, e strict treaba alegatorilor, daca nu le convine Honorius nu-l voteaza, punct, asta a fost, este si va fi intotdeauna democratia.
Va avertizez din nou, dle Teodorescu, asupra derivei continue a continutului comentariilor platformei, care a ajuns in mare parte balci pentru exhibitionismul multor evident deranjati psihic. Nicolae Popa e pe drum si una din urmarile “revederii” sale cu sov va fi acuta foame de “resurse” a acestuia, pe “surse” auzindu-se deja ca realitateaTV ar putea reveni in portofoliul lui Prigoana. Silviu. S-ar putea la “pachet” cu platforma, dar s-ar putea ca “gunoierul” sa o refuze, asa ca ar fi sanatos sa va ganditi deja la un investitor, dar cei seriosi se uita intai la calitate.
2009-12-28 20:52:20 | Raporteaza
De ce Prigoana senior i-a luat Lamborghini lui Honorius (tare de tot numele latin!)? Ei? Cand totul despre ei era pe nicaieri, doar pe ici pe colo aparea Siviu acum 4-5 ani, a explicat ca fiu-su i-a facut o foarte mare surpriza: a intrat cu bursa la universitatea din SUA. Banii cu care i-a luat masina erau banii de studii de care nu mai avea nevoie avand bursa (apropo, acolo numai ratatii se duc la stat…!)!!!
2009-12-28 21:50:30 | Raporteaza
Stimate Dle Teodorescu,
Viata dumitale ti se pare o gluma, sau tot ce faci pe internet, iti imaginezi ca faci in vasul de wc ???? Psihosomatic si comportamentul Dlui Honorius (un pusti cu cosuri pe fata, care “face afaceri” in USA si cand i se permite face si asa zise judecati de valoare) exprima foarte evident pentru orice om obisnuit un caracter indoielnic si suspect.
Culmea ar fi sa intre in Parlament un bulake. Dar si mai grav este ca sunt unii care stiu toate cele expuse mai sus si sunt de acord cu ascensiunea acestui individ.
2009-12-28 22:05:14 | Raporteaza
Bravos, dom Teodorescu! Asa da, critica constructiva! Cata delictatete, sa nu se supere pedeleii! Lasati, ca dupa ce primiti o sinecura pe la ICR, Radio, TV sau pe la vreo ambasada n-o sa mai indrazniti sa,hm, criticati nici atatica!
2009-12-28 23:48:08 | Raporteaza
@Loda:
2009-12-29 00:06:58 | Raporteaza
@Loda: aveti perfecta dreptate,e prea de tot sa se faca vreo comparatie intre familiile Kennedy,Bush si Prigoana!!
Bine ca nu citesc suficient incat sa stie de Churchill si predecesorii lui din familie,ca ne-am pomeni si cu asta!
Mie personal mi s-ar pare comparatia total eronata si cu Bratienii sau alti inaintasi.
Epigonii de azi,in frunte cu Basescu, ar trebui sa-si scoata palariile si sa faca matanii si cand trec pe langa statui de mari oameni ai Romaniei.
S-a pierdut dreapta masura!
2009-12-29 00:14:27 | Raporteaza
Partidele politice string rindurile.Au nevoie de oameni de incredere , nu de oameni competenti.
Prigonici va vota corect , fara idei proprii.
Oamenii competenti pun probleme , au idei .La echilibrul precar din Parlament orice vot conteaza.
Partea proasta este ca fenomenul se generalizeaza si ca acestia vor avea in viitor o influenta importanta in politica .
2009-12-29 07:41:17 | Raporteaza
@Moses: Acestia care au Dosar Penal nu au ce cauta in politica in Parlamentul Romaniei ce credeti dragi Ziaristi lasati un Asemenea Specimen sa va scape printre degete ce daca Tatasu are bani deacuma nu ascundem sub unbrela Parlamentului si sub o unbrela ciuruita al PD-L cum credeti ca va reactoina primul ministru al tarii domnul Basescu si adjunctul sau Domnul Boc-Poc.
2009-12-29 07:58:33 | Raporteaza
Daca nu as stii deja, mi-as zice: cum naiba isi dau toti cu parerea, neavind habar despre ce vorbesc?
Dle, Teodorescu, daca tot scrii despre Honorius, de ce nu scrii si despre Stroe? Sa stie omul intre ce are de ales. Ce a facut unul, ce a facut celalalt. Ce calitati au? ce il face pe Stroe preferabil altor tineri (e el tinar?) din PNL?
O multime iau drept de la sine inteles faptul ca Prigoana jr. este un incompetent. Nu conteaza de unde si-au adunat informatia. Asa cum au luat-o de buna ca Eba e “agramata” – pornind de la o greseala (greseli a facut si Crin, dar…)
De asemenea, mai toti au ajuns la concluzia ca toti cei ce nu au votat ca ei (adica, impotriva lui Basescu) sunt niste trogloditi timpiti care abia asteaptta sa li se arate unde trebuie sa puna stampila. E ca si cind Boc l-a numit pe Honorius direct in Parlament. Nu conteaza cum isi fac campania candidatii – si, intr-adevar, se pare ca nu conteaza. Daca partidul (PDL) sau Coalitia (PNL+PSD) spune ca trebuie, noi musai votam ce trebuie.
Mai mult, isi dau cu parerea in privinta actului democratic. Da, si in USA, UK, chiar Romania (antebelica) au existat “dinastii” – dar la noi, nu-i asa?, nu e voie, ca noi nu stim exercitiul democratic. La noi trebuie promovati tinerii saraci, “simpli”, eventual cu origine sanatoasa…
Dar nimeni nu isi pune problema finainciara. O campanie costa! In statele normale, nu poti candida daca nu ai o suma minima necesara. Nu tot tinarul pe welfare, oricit de competent, poate sa “scape” ajungind in parlament. De unde ar scoate un tinar (oricit de capabil), simplu membru PDL (sau PNL) banii de campanie? Are sponsori? Ia din banii partidului? A ajuns sa faca milioane (de unde? si cum?) De la tata?
Ei da, asta este o sursa. Eba a primit donatii (pt ca e fiica…) Silviu primeste de la Tac-su. Eventual, isi vinde Lamborghini-ul. Man, traiti in real life! Ati vrea reforme – dar ginditi pe calapod comunist. Ia intrebati-le pe @loda si @daca_nu_nu, care sunt profesoare, cam ce fel de reforme in invatamint ar vrea ele
2009-12-29 10:13:14 | Raporteaza
@Moses:sunt aproape in aceeasi situatie-exceptie face faptul ca nu sunt pe picior de plecare din tara, dar as face-o cu mare placre- ca si tine,scarbit, revoltat, umilit.l-am votat pe base din principiu, din convingere ca va face ceea ce-a promis.nenorocirea este ca a fost sustinut de pdl, un partid la fel ca oricare altul-psd, pnl, prm,udmr si alte partide care exista sau care nu exista.toti sunt o apa si-un pamant.absolut nici-o diferenta intre ele- partidele.cineva spunea, stai dom’le ca e vorba de alegeri, ca daca poporul il va alege pe prigoana jr. etc.vax. sa-l aleaga gunoierii lu’ tac-su!eu unul nu voi mai merge la vot in veci!mai am o speranta si anume aceea ca bucurestenii ii vor da cu tifla lui prigoana senior si odraslei sale.si cand ma gandesc, ca eu-ca prostul- l-am crezut pe gunoierul sef!asa e, dom’le, mi-e SCARBA!
2009-12-29 11:16:49 | Raporteaza
In numele domnitei daca_nu _nu ,nu imi permit sa vorbesc, dar daca sunteti sincer interesant despre ce reforma as vrea eu, va pot ajuta sa aflati :
theophylepolite../
2009-12-29 12:00:47 | Raporteaza
[...] Teodorescu a publicat un articol cu titlul Dinastia Prigoană în care pretinde că este mai eficient pentru candidatul Honorius Prigoană şi pentru identitatea [...]
2009-12-29 13:10:06 | Raporteaza
[...] citeste si: Dinastia Prigoană Postari asemanatoare:Declinul clasei politice RomaneTraian Băsescu sau Mircea Geoană?Scandalul [...]
2009-12-29 14:58:58 | Raporteaza
Dumneavoastra spuneti “rauvoitori radicali” despre cei care cred ca Prigoana a dat bani la PDL ? Hahaaaahaaha…Pai e atat de clar ca asa e, incat imi dau seama cat sunteti de naiv. Ori nu vreti sa vedeti ceea ce e limpede ca si cristalul. Mai mult, S Prigoana a bagat bani ffff multi in campania lui Basescu. E atat de evident…iar acum isi cere rasplata. Pt copilasul lui. Un mucea.
2009-12-29 17:47:48 | Raporteaza
in ultimul timp se promoveaza de catre pd-l atatea nume ilustre incat nu stiu in ce directie va merge tara asta, dar ce sa facem noi am ales
2009-12-29 18:24:35 | Raporteaza
De ce va inflamati atat daca baiatul unui capitalist are curajul sa participe la alegeri pe locul lasat liber de nepotul unei mari sefe criminale din partidul comunist ?
Sau nu stiati cine este Bogdan Olteanu ?
Probabil nu stiti nici cate rude parlamentare bine mascate sunt si acum in partidul lui Iliescu. De exemplu Aura Vasile cu fratele ei Enciu Ioan parlamentar european. Cel putin Honorius Prigoana este clar un baiat f inteligent !
2009-12-29 23:29:54 | Raporteaza
parca vad atmosfera adunarii organizatiei de baza cu ordinea de zi:alegerea candidatului pentru functia de…;se scoala un latrau si spune:il propun pe…pentru ca e fiul lui..,si prezinta garantii…;pentru a nu batea la ochi nominalizarea,se scoala alt latrau si propune alt candidat,compromis,total necorespunzator pentru functia respectiva;urmeaza replicile:stai ba jos,pe asta il propui,n-are nici o sansa,ii platesti tu campania…etc;seamana mult cu adunarile prin care s-a schimbat vechea garda a PCR cu generatia lui ILIESCU,care a ajuns in esaloanele superioare in anii 80,iar acum se pregateste sa predea stafeta,oare chiar nu mai sunt alti tineri capabili,sau sunt,dar neavand loc de odrasle si latrai,isi iau traista-n bat si pleaca-ncele 4 zari?unde e egalitatea de sanse mult trambitata?daca Prigoana jr.la intoarcerea din tari straine,civilizate,ar fi perfectionat activitatile lui taicasu spunandu-i”ma tata,vezi ca pe unde am umblat,cel ce incaseaza banii pentru un serviciu il si face,nu ca tine,le iei banii si gunoiul il lasi hrana cainilor vagabonzi”,as fi avut si eu prilejul sa cred “uite ma ca a sosit timpul noii generatii,crescuta si educata la inalta scoala a democratiei,fara sechelele si tinichelele trecutului…pana la prima ocazie,ma alatur totusi celor ce ramin la prima mea impresie”TRAIASCA SI INFLOREASCA NEPOTISMUL,TOVARASI!(pardon,acum se zice probabil”camarazi”-lupul isi schimba parul,dar naravul,ba!)
2010-01-04 18:20:32 | Raporteaza
@viorel: PS:nu am nominalizat vreun partid pentru ca nu vad nici o diferenta intre ele,toate sunt infestate,dupa cum va dati seama in timp ce se spurca unii pe altii si se divulga,in timpul campaniilor si de cate ori au prilejul;m-am referit la Prigoana pentru ca e la ordinea zilei,cu toate ca probabil nu e cel mai reprezentativ caz de pana acum,iar balciul de acum incepe.
2010-01-04 18:32:39 | Raporteaza
@NR Crisana: cred ca ar gresi cine ar zice ca e prost un individ care reuseste sa-i fraiereasca pe altii;mai degraba pot sa cred lucrul acesta despre “fraierii” care se complac sa suporte mizeria si gunoaiele pe care ar trebui sa le debaraseze prigoana;dupa ce ca traiesc in mizerie,trebuie sa suporte si apeletivul”romani needucati”
2010-01-04 18:48:50 | Raporteaza